Het gaat specifiek over Dolby Vision Fel 7 support.Marsman83 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 09:56:
Wat gaat er dan mis? Als ik een mkv met DV afspeel krijg ik gewoon de Dolby Vision melding op mijn tv bij afspelen.
Testing, one, two ...
Het gaat specifiek over Dolby Vision Fel 7 support.Marsman83 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 09:56:
Wat gaat er dan mis? Als ik een mkv met DV afspeel krijg ik gewoon de Dolby Vision melding op mijn tv bij afspelen.
Testing, one, two ...
En waar vind je dit type media, of waar is dit van toepassing?hardware-lover schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 10:18:
[...]
Het gaat specifiek over Dolby Vision Fel 7 support.
Het antwoord op de vraag, wat dat is, is toch erg snel online te vindenMarsman83 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 10:34:
En waar vind je dit type media, of waar is dit van toepassing?
Testing, one, two ...
Ik bedoel niet waar kan je dat downloaden maar in welke vormen van media kan je dit formaat vinden?hardware-lover schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 12:00:
[...]
Het antwoord op de vraag, wat dat is, is toch erg snel online te vindenWaar media te vinden, tja...
Het eerste gedeelte van mijn antwoord, zoek het gewoon even op? Ik was niet van plan om duidelijk te maken waar je dat media zou kunnen vinden. Als jij al MKV's met DV hebt "geregeld" dan weet jij dat zelf ook wel 😉Marsman83 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 14:07:
Ik bedoel niet waar kan je dat downloaden maar in welke vormen van media kan je dit formaat vinden?
De mkv's die ik heb met Dolby Vision spelen allemaal prima af met Dolby Vision melding op tv namelijk.
Testing, one, two ...
Dus het is niet zoals vroeger dat je een Nvidia GPU moest hebben om L5.1 te kunnen afspelen wat weer alleen te vinden was in bepaalde content die uit Japan kwamhardware-lover schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 17:52:
Voor velen is het niet kunnen afspelen van dat FEL 7 niet echt een gemis hoor, maar er bestaan nu eenmaal puristen die dat wel graag willen kunnen.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Kan je dat niet beter via CRON regelen onder het OS wat erop draaitbussie66 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 19:40:
Ik gebruik de mediaspeler EM7680 met KODI / CORE- ELEC 19.4 / Skin versie: Amber
Sinds kort een paar timers ingeregeld waarmee ik regel dat de mediaspeler op een bepaalde tijd uitgeschakeld wordt.
Heb hiervoor 2 timers i.v.m. afwijking op verschillende dagen.
1 timer voor alle dagen m.u.v. donderdag
1 timer specifiek voor de donderdag
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Geen idee, term zegt mij niks.nero355 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 20:33:
[...]
Kan je dat niet beter via CRON regelen onder het OS wat erop draait
Toch Janitor er even afmikken en kijken hoe dat gaat?drfruit schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:20:
Ik heb de laatste tijd een raar probleem met Kodi op mijn Shield Pro. Om de paar weken verdwijnt mijn hele mediabibliotheek opeens. Geen films of series meer te bekennen, alleen de oproep om mediabronnen toe te voegen.
De eerste keer heb ik van alles geprobeerd, zoals opnieuw scannen, de tijdelijke bestanden van Kodi opruimen en uiteindelijk opnieuw installeren. Toen werkte het weer een tijdje, maar na een paar weken was het weer mis.
Uiteindelijk ontdekte ik wat er aan de hand was. Het type content van beide mediatypes was veranderd in Geen. Als ik het type corrigeer, moet Kodi de bronnen opnieuw scannen, anders blijft alles leeg. Dat duurt lang en belast de info services onnodig, dus ik hoop dat iemand weet wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen.
Ik heb al wat add-ons verwijderd die de inhoud bijwerken of opschonen, maar dat hielp niet. Alleen Janitor gebruik ik nog, maar dat wil ik niet graag missen, en op mijn pc werkt Kodi probleemloos en daar draait Janitor ook op.
Iemand een idee?
Misschien vergeet je dat je bij het instellen, naast het tijdstip ook het laten terugkomen moet selecteren (link naar screenshot)?bussie66 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 19:40:
Ik gebruik de mediaspeler EM7680 met KODI / CORE- ELEC 19.4 / Skin versie: Amber
Sinds kort een paar timers ingeregeld waarmee ik regel dat de mediaspeler op een bepaalde tijd uitgeschakeld wordt.
Heb hiervoor 2 timers i.v.m. afwijking op verschillende dagen.
1 timer voor alle dagen m.u.v. donderdag
1 timer specifiek voor de donderdag
Gebruikte ADD-ON-timer: auteur: heckie / versie 4.0.0
Op zich werken de timers goed, echter het valt me op dat / heb het volgende probleem:
1: een timer verdwijnt als de timer gedraaid heeft
Ik had als test een timer aangemaakt die op dinsdag (29-10-2024) moest draaien om 19.02.
Timer heeft gedraaid en vervolgens is de timer weg terwijl ik verwacht dat de timer blijft staan zodat de volgende week, de week erop enz weer draait
2: een dag waarop de timer moet draaien, verdwijnt bij de dagen als de timer gedraaid heeft
In de 2e test-timer had ik diverse dagen (m.u.v. de donderdag) aangegeven, waaronder dinsdag 29-10-2024 om 19.10
Timer heeft keurig gedraaid, echter de dinsdag is nu bij de dagen verdwenen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Zie bovenstaand
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Me gek gezocht bij de instellingen of ik iets over het hoofd zie en gezocht op internet met dezelfde vraag
Zie ik iets over het hoofd qua instellingen of is dit een bug of is de werking van de timers niet zo bedoeld en is een timer dus 1-malig?
Of is voor wat ik wil een andere oplossing / add-on o.i.d. beschikbaar?
Mocht er meer info nodig zijn (bijvoorbeeld hoe ik de timers exact geconfigureerd heb) dan verneem ik dat graag.
Kijk voor de zekerheid binnen Android of instellingen van de app (Kodi) naar standaard worden gezet na een bepaalde tijd. (Bijvoorbeeld volledige media/bestanden toegang).drfruit schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:20:
Ik heb de laatste tijd een raar probleem met Kodi op mijn Shield Pro. Om de paar weken verdwijnt mijn hele mediabibliotheek opeens. Geen films of series meer te bekennen, alleen de oproep om mediabronnen toe te voegen.
De eerste keer heb ik van alles geprobeerd, zoals opnieuw scannen, de tijdelijke bestanden van Kodi opruimen en uiteindelijk opnieuw installeren. Toen werkte het weer een tijdje, maar na een paar weken was het weer mis.
Uiteindelijk ontdekte ik wat er aan de hand was. Het type content van beide mediatypes was veranderd in Geen. Als ik het type corrigeer, moet Kodi de bronnen opnieuw scannen, anders blijft alles leeg. Dat duurt lang en belast de info services onnodig, dus ik hoop dat iemand weet wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen.
Ik heb al wat add-ons verwijderd die de inhoud bijwerken of opschonen, maar dat hielp niet. Alleen Janitor gebruik ik nog, maar dat wil ik niet graag missen, en op mijn pc werkt Kodi probleemloos en daar draait Janitor ook op.
Iemand een idee?
Mijn idee is dat je niet met lokale databases moet werken en lekker dit kan opzetten : https://kodi.wiki/view/MySQLdrfruit schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:20:
Op mijn pc werkt Kodi probleemloos.
Iemand een idee?
Ja, dat ga ik maar doen dan, kijken of het helpt. Al blijft het raar dat dit alleen op de Shield een probleem zou zijn.albino71 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:32:
[...]
Toch Janitor er even afmikken en kijken hoe dat gaat?
Allemaal te veel gedoe. Het werkt op alle andere platforms wel goed, al zou een centrale db wel handig zijn. Maar ik heb geen tijd en zin om me weer in al dat SQL gedoe te verdiepen, slechte herinneringen aan.nero355 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:18:
[...]
Mijn idee is dat je niet met lokale databases moet werken en lekker dit kan opzetten : https://kodi.wiki/view/MySQL
Dan ben je hopelijk ook van dat gezeik af
Tja, als je alles gewoon 1:1 doet wat daar staat ben je in 15 minuten Up & Running geloof ik dus het is maar net waar je zin in hebtdrfruit schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:26:
Allemaal te veel gedoe.
Maar ik heb geen tijd en zin om me weer in al dat SQL gedoe te verdiepen, slechte herinneringen aan.
Kijk anders ook effe rond in Nvidia Shield TV - Ervaringen & Discussie - deel 2 wat betreft die instellingen voor de rechten van een app onder Android TV en zoHet werkt op alle andere platforms wel goed, al zou een centrale db wel handig zijn.
Software kan best raar doen als Android TV of de Google Play Store daarop ineens iets nog raarders doet !!drfruit schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:30:
Als de rechten op bestanden een rol spelen, zou dit er toch niet toe moeten leiden dat Kodi dan maar de inhoud van Movies/Films of TV Shows/Series op None (Geen) zet? Hooguit dat de bestanden niet bereikbaar zijn, maar dat is iets anders.
[ Voor 21% gewijzigd door nero355 op 09-11-2024 19:32 ]
Als de rechten op bestanden een rol spelen, zou dit er toch niet toe moeten leiden dat Kodi dan maar de inhoud van Movies/Films of TV Shows/Series op None (Geen) zet? Hooguit dat de bestanden niet bereikbaar zijn, maar dat is iets anders.Agent-X schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 17:31:
[...]
Kijk voor de zekerheid binnen Android of instellingen van de app (Kodi) naar standaard worden gezet na een bepaalde tijd. (Bijvoorbeeld volledige media/bestanden toegang).
(Misschien dat het actief gebruik niet juist wordt verwerkt..)
Welke andere apps hebben volledige media/bestanden toegang?
Kan daar wat gebeuren door het geforceerd opnieuw instellen van leesrechten?
Heb je ook weer gelijk in. Ik heb wat rechten veranderd, o.a. Plex Server geen rechten (gebruik ik niet, dus waarom die rechten had weet ik niet) en Kodi juist wel altijd rechten om bestanden te wijzigen op NAS lokale storage.[b]nero355 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:30:
/EDIT :
[...]
Software kan best raar doen als Android TV of de Google Play Store daarop ineens iets nog raarders doet !!
Ik zou dan ook een film/show in de direct toegankelijke bestandsomgeving plaatsen (lokaal dus, bv /Download/test/Movie/)) en dan deze op dezelfde manier opnemen in je library.drfruit schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:30:
[...]
Als de rechten op bestanden een rol spelen, zou dit er toch niet toe moeten leiden dat Kodi dan maar de inhoud van Movies/Films of TV Shows/Series op None (Geen) zet? Hooguit dat de bestanden niet bereikbaar zijn, maar dat is iets anders.
[ Voor 11% gewijzigd door drfruit op 10-11-2024 09:45 ]
Plex Server en ook wel een beetje de Client was tijdens de release van de eerste Nvidia Shield TV (Pro) Console in 2015 een hype vanwege het transcoderen via de GPU die dan wel een hele 2,5 stream in 1080p of zo aan kondrfruit schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:45:
Ik heb wat rechten veranderd, o.a. Plex Server geen rechten (gebruik ik niet, dus waarom die rechten had weet ik niet) en Kodi juist wel altijd rechten om bestanden te wijzigen op NAS lokale storage.
Ja, het is echt een zooitje gewoon... Eerlijk is eerlijkDat zit ook weer lekker verstopt op allerlei verschillende plekken. Hopelijk heb ik het nu goed staan.
Ik hoop echt dat je straks van dit wazige gedoe af bentAlvast bedankt allemaal voor de adviezen.
[ Voor 81% gewijzigd door F_J_K op 27-11-2024 14:05 ]
Even melden dat ik nu al weken nergens meer last van heb. Ik heb ook Janitor en Library Watchdog weer aangezet en voorlopig werkt alles naar wens. Nogmaals dank.nero355 schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:39:
[...]
Ik hoop echt dat je straks van dit wazige gedoe af bent
NiCE!!!drfruit schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:18:
Even melden dat ik nu al weken nergens meer last van heb.
Ik heb ook Janitor en Library Watchdog weer aangezet en voorlopig werkt alles naar wens.
Nogmaals dank.
De enige manier om dat voor elkaar te krijgen is voor zover ik weet het volgende :Al ben ik nog steeds op zoek naar de juiste combi van instellingen en addons die ervoor zorgt dat mijn bibliotheek elke dag up to date is zonder dat ik bij het opstarten van Kodi een half uur zit te wachten tot de hele zaak opgeschoond en bijgewerkt is.
Waarom draai je het niet in docker?drfruit schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:28:
@nero355
Ik heb even gekeken naar MariaDB, maar dat brengt te veel gedoe met rechten en zo met zich mee. Voor Jellyfin zou ik eerst weer een nieuwe versie van Apache moeten installeren, de derde dan. Allemaal te ingewikkeld.
Muziek draai ik alleen lokaal op een DAP met oortjes.
Ach, het gaat nu wel.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Nooit iets mee gedaan op mijn Qnaps, en dan moet ik al mijn apps weer gaan omzetten en opnieuw inrichten.
Ignorance is bliss voor joudrfruit schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:58:
[...]
Nooit iets mee gedaan op mijn Qnaps, en dan moet ik al mijn apps weer gaan omzetten en opnieuw inrichten.
[ Voor 5% gewijzigd door DeTjuk op 03-12-2024 15:20 ]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Ignorance is iets anders dan een andere keuze maken.DeTjuk schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 15:18:
[...]
Ignorance is bliss voor jouLekker zo door gaan.
Maar weet wel dat hele volkstammen inmiddels met veel plezier (want, gemak) gebruik maken van docker. Ja, het is even een investering, maar zoals vaak met goede investeringen...
Waarbij ik soms het idee heb dat 98% niet weet wat ze aan het doen zijn en volledig afhankelijk zijn van anderen voor zo'n beetje ALLESDeTjuk schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 15:18:
Maar weet wel dat hele volkstammen inmiddels met veel plezier (want, gemak) gebruik maken van docker.
[ Voor 9% gewijzigd door CremersDH op 06-01-2025 11:07 ]
Commandline FTW | Tweakt met mate
Wat werkt er niet? Welk kanaal?CremersDH schreef op maandag 6 januari 2025 @ 10:40:
Zijn er toevallig meer users van Retrospect waarbij de informatie niet meer opgehaald kan worden en de addon dus onbruikbaar is geworden ?
Het betreft in mijn geval versie 5.7.22 van Retrospect draaiende met Kodi 21.1-5 op Archlinux
Ik heb zelf het vermoeden dat het misschien komt door de update van Python naar 3.13.1-1
Er zijn geen foutmeldingen zichtbaar. Alleen de progressbar voor ophalen van nieuwe informatie is lang in beeld voordat deze out-timed zonder resultaat.
Ook mijn links naar de favorites in Retrospect van series die ik volg werken niet meer...
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Geen enkele meer ... Dus zowel NPO als de rest, als ook ouder favorites die naar series gelinked zijn.
Dan zou ik de log eens bekijken. Retrospect werkt gewoon 100% hier.CremersDH schreef op maandag 6 januari 2025 @ 22:15:
[...]
Geen enkele meer ... Dus zowel NPO als de rest, als ook ouder favorites die naar series gelinked zijn.
Ik zie alleen maar de processbar met Working
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
GroteBozewolf schreef op maandag 6 januari 2025 @ 22:20:
[...]
Dan zou ik de log eens bekijken. Retrospect werkt gewoon 100% hier.
PS ik had nog een ander systeem met Archlinux die het wel nog deed met Retrospect maar niet recent geupdate. Die heb ik geupdate (niet retrospect (5.7.10) maar Archlinux) en werkt nu ook niet meer. Ik vermoed toch dat het de upgrade naaar Python 3.13 is20250105 17:37:37 - [INFO ] - plugin.py - 34 - *********** Starting Retrospect add-on version 5.7.22 ***********
20250105 17:37:37 - [ERROR ] - channelinfo.py - 101 - Cannot Create channel for NPO Start (uzgjson) [channel.nos.nos2010.uzgjson=True, nl=True, National, ED8FDB9C-3870-11E2-B1C2-192A6288709B] (Order: #_nl.0001)
20250105 17:37:37 - [ERROR ] - channelinfo.py - 101 - | Traceback (most recent call last):
20250105 17:37:37 - [ERROR ] - channelinfo.py - 101 - | File "/home/kodi/.kodi/addons/plugin.video.retrospect/resources/lib/channelinfo.py", line 99, in get_channel
20250105 17:37:37 - [ERROR ] - channelinfo.py - 101 - | channel = eval(channel_command)
20250105 17:37:37 - [ERROR ] - channelinfo.py - 101 - | File "<string>", line 1, in <module>
20250105 17:37:37 - [ERROR ] - channelinfo.py - 101 - + NameError: name 'chn_nos2010' is not defined
20250105 17:37:37 - [CRITICAL] - plugin.py - 98 - None or more than one channels were found, unable to continue.
20250105 17:37:37 - [INFO ] - addon.py - 65 - Retrospect :: Flushing and closing logfile.
20250105 17:38:34 - [INFO ] - addon.py - 32 - XOT Logger :: Appending Existing logFile
20250105 17:38:34 - [INFO ] - urihandler.py - 59 - Initialised: UriHandler [id=1736095114, useCaching=Cache store [/home/kodi/.kodi/userdata/addon_data/plugin.video.retrospect/cache/www], ignoreSslErrors=False]
Lijkt er op dat je installatie van Retrospect corrupt is. Even opnieuw installeren vanuit de Kodi repo.CremersDH schreef op maandag 6 januari 2025 @ 22:44:
[...]
[...]
PS ik had nog een ander systeem met Archlinux die het wel nog deed met Retrospect maar niet recent geupdate. Die heb ik geupdate (niet retrospect (5.7.10) maar Archlinux) en werkt nu ook niet meer. Ik vermoed toch dat het de upgrade naaar Python 3.13 is
Ik denk het bijna niet, omdat het op 2 verschillende systemen optreedt na de OS upgrade, maar ik ga het vanavond in ieder geval wel proberen....GroteBozewolf schreef op maandag 6 januari 2025 @ 23:05:
[...]
Lijkt er op dat je installatie van Retrospect corrupt is. Even opnieuw installeren vanuit de Kodi repo.
Check even of je ook wel alle files hebt dan.CremersDH schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 08:35:
[...]
Ik denk het bijna niet, omdat het op 2 verschillende systemen optreedt na de OS upgrade, maar ik ga het vanavond in ieder geval wel proberen....
Ik heb hem ge-deinstalleerd (met verwijderen van alle settings) en opnieuw geinstalleerd.GroteBozewolf schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:00:
[...]
Check even of je ook wel alle files hebt dan.
Wellicht toch een Python issue: https://github.com/xbmc/xbmc/pull/26198
Voornamelijk deze: https://github.com/retros...pect/tree/master/channelsCremersDH schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 19:07:
[...]
Ik heb hem ge-deinstalleerd (met verwijderen van alle settings) en opnieuw geinstalleerd.
Helaas exact dezelfde uitkomst.
Wat is jouw defnitie van "alle files" ? What am I looking for ?
Al die folders waren er. Alleen de file plugin.video.retrospect.channel.json ontbrak. Die heb ik er handmatig bijgezet to make sure, maar situatie blijft ongewijzigd. Het werkt helaas niet.GroteBozewolf schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 22:45:
[...]
Voornamelijk deze: https://github.com/retros...pect/tree/master/channels
Dan zou ik toch Python even downgraden. Zoals ik al linkte, lijkt het erop dat er toch nog wel wat issues zijn voor nieuwe Python versies.CremersDH schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 08:05:
[...]
Al die folders waren er. Alleen de file plugin.video.retrospect.channel.json ontbrak. Die heb ik er handmatig bijgezet to make sure, maar situatie blijft ongewijzigd. Het werkt helaas niet.
downgraden van python en kodi (zijn binaries in Archlinux waarbij de nieuwe versie libpython 3.13 bleef zoeken en dus ook gedowngrade moest worden) zorgt er in ieder geval voor dat de kanalen weer opgehaald kunnen worden. Dus het ligt echt aan de python versieGroteBozewolf schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:23:
[...]
Dan zou ik toch Python even downgraden. Zoals ik al linkte, lijkt het erop dat er toch nog wel wat issues zijn voor nieuwe Python versies.
Top. Kan zijn dat je even de juiste Widevine libs moeten installeren via InputStream Helper add-on.CremersDH schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 22:15:
[...]
downgraden van python en kodi (zijn binaries in Archlinux waarbij de nieuwe versie libpython 3.13 bleef zoeken en dus ook gedowngrade moest worden) zorgt er in ieder geval voor dat de kanalen weer opgehaald kunnen worden. Dus het ligt echt aan de python versie
Helaas lukt afspelen nog niet, ik zal waarchijnlijk nog wat meer moeten downgraden, maar weet tenminste waar het aan ligt
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Sorry, maar daar bestaan betere alternatieven voorGeeBee schreef op zondag 9 februari 2025 @ 22:30:
Dit weekend heb ik Kodi op een Rpi 4B met 8GB in een Flirc-case gezet (tot nu toe een 3B) en het loopt toch allemaal wel een stukje lekkerder hoor.
Een aanrader!
Je post zou een stuk nuttiger zijn als je ook zou aangeven wat die betere alternatieven precies zijn. En waarom ze beter zijn. Want stel dat @GeeBee toevallig nog een 4B over heeft, ongebruikt ligt stof te verzamelen, dan lijkt mij dit toch een prima keuze.nero355 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 22:51:
[...]
Sorry, maar daar bestaan betere alternatieven voor
Sommige goedkoop. Sommige wat duurder of zelfs aan de dure kant.
Maar uiteindelijk kies ik die liever voor Kodi gebruik dan een Raspberry Pi
Die staan zoals altijd hier : https://forum.kodi.tv/forumdisplay.php?fid=112vanaalten schreef op maandag 10 februari 2025 @ 08:44:
Je post zou een stuk nuttiger zijn als je ook zou aangeven wat die betere alternatieven precies zijn.
Simpelweg een betere ervaring en ondersteuning van allerlei formaten inclusief Aan/Uit knop en het gemak van een afstandbedieningEn waarom ze beter zijn.
Het is maar net wat je leuk vindt of blij van wordt, maar eigenlijk is het sub-optimaalWant stel dat @GeeBee toevallig nog een 4B over heeft, ongebruikt ligt stof te verzamelen, dan lijkt mij dit toch een prima keuze.
Misschien roeien met de riemen die je hebt, of gewoon het onnut van nog een extra apparaat? Ik heb een TV die perfect kan streamen van Jellyfin, daarnaast kan ik Jellyfin naar de ingebouwde Chromecast casten, maar...nero355 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 21:57:
[...]
Die staan zoals altijd hier : https://forum.kodi.tv/forumdisplay.php?fid=112
Specifiek in dit Topic voor 2025 : https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=376035
[...]
Simpelweg een betere ervaring en ondersteuning van allerlei formaten inclusief Aan/Uit knop en het gemak van een afstandbediening
[...]
Het is maar net wat je leuk vindt of blij van wordt, maar eigenlijk is het sub-optimaal
[ Voor 18% gewijzigd door DaRk PoIsOn op 11-02-2025 05:06 ]
who put a "stop payment" on my reality check
Maar die kast is dan ook zo mooi en legendarisch dat niemand je dat kwalijk kan nemenDaRk PoIsOn schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 00:41:
Ik heb een N3700m in de woonkamer staan in een Antec Fusion. Waarom?
Eigenlijk alleen omdat ik de kast zo mooi vond.
Die draaien nu beide superfijn in een kroeg. Voor Untappd.
Dat valt nog wel reuze mee denk ik.nero355 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 21:57:
[...]
Het is maar net wat je leuk vindt of blij van wordt, maar eigenlijk is het sub-optimaal
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
[ Voor 8% gewijzigd door pjflathead op 15-02-2025 21:21 ]
murphy was an optimist...
Volgens mij werkt dat niet zo...?!pjflathead schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:19:
Ik wil de optie bekijken om TV te gaan kijken (de NL zenders, misschien via NLZiet) met OpenELEC op een Raspberri Pi 4 en dan het abonnement op glasvezeltv op te zeggen.
Moet je niet de IPTV add-on van Kodi hebbenIk begrijp dat ik dan een PVR moet installeren, maar welke?
1
2
| pip3 install pycryptodomex pip3 install websocket-client |
1
| python3 NFAuthenticationKey.pyD |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq