Ik heb nogmaals naar de wiki gekenen en ben er weer niet uit gekomen. Ik zie een enorme berg tekst, enorm veel opties, er wordt continu gesproken over scrapershardware-lover schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:01:
@Videopac, je bent er niet uitgekomen met wat binnen de Kodi "wiki" te lezen en zien valt, of heb je nog geen poging ondernomen?
Heb je alleen je NAS als bron toegevoegd en daarna niet aangegeven in welke mappen de "films', "series" enz. te vinden zijn? Daarbij ook meteen aangegeven dat de bibliotheek voor die films en series mappen, bij het starten van Kodi, moet worden bijgewerkt?
Ik heb een niet al te grote collectie video's die ik wat netter zou willen zien in het menu dan via die kleine mapjes, dat is alles. En geen foutmeldingen over dat indexeren zou ook fijn zijn.
Ik begrijp dat sommige / veel mensen alle mogelijkheden willen gebruiken, het is alleen jammer dat het voor beginners zo lastig gemaakt wordt en er keer op keer terug geduwd wordt naar een voor beginners onwerkbare wiki. Of ik ben te dom natuurlijk, dat kan ook.
[ Voor 19% gewijzigd door Videopac op 21-11-2019 06:49 ]
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)