Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
icy schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:42:
[...]

Dan moet ik dus het nieuwe jaar flink aan de bak :')

Nou 15 januari ga ik hem dan ook gelijk maar kopen :9
Ik herhaal ;) ik zou dit vroeger doen, de expansie voegt namelijk, buiten het feit dat je van 60 naar 70 kan qua level, een extra chapter toe in story mode (Chapter 5) dus is wel leuk dat je dat dan ook al in single player story mode gezien hebt. Is geen vereiste natuurlijk (denk ik toch :? )
Nerve schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:02:
[...]

Ik herhaal ;) ik zou dit vroeger doen, de expansie voegt namelijk, buiten het feit dat je van 60 naar 70 kan qua level, een extra chapter toe in story mode (Chapter 5) dus is wel leuk dat je dat dan ook al in single player story mode gezien hebt. Is geen vereiste natuurlijk (denk ik toch :? )
S4 loopt vandaag om 17.00 CET af dus iedereen zit de komende dagen allemaal op Non Season en kunnen daar proberen om de hogere regionen te halen op de leaderboards.

Ik zag vannacht een filmpje voorbij komen van een 4p GR 90 NS op de live servers (patch 2.3) :9~

Het kopen van de expansie nu biedt je de mogelijkheid om story modus te skippen, adventure modus te spelen, lvlen tot lvl 70, de nieuwe gebieden verkennen, etc. Daarnaast kan je als S5 begint meteen mee met alle andere seasonal spelers die net als jou op lvl 1 beginnen 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:11
schaapiej schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:36:
Dat komt door die bak aan paragon punten van jou Jim! :p
Geloof mij dat het ook skills en gear zijn ;).
Meer Paragon zegt wel iets maar niet alles natuurlijk.

Ik moet mijn DH's straks ook nog eens voorzien van Seasonal upgrades en vooral: Bane of the Stricken!

En ook ik zal, al heb ik flink minder tijd dan voorheen, flink gas geven @ DH in 2.4 *O*

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-11 09:34
Thalaron schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:09:
[...]

Ik moet mijn DH's straks ook nog eens voorzien van Seasonal upgrades en vooral: Bane of the Stricken!

En ook ik zal, al heb ik flink minder tijd dan voorheen, flink gas geven @ DH in 2.4 *O*
Zeker. Gezien Jim het op NS heeft gedaan mist hij ook de BotS gem, wat toch wel een enorm voordeel is tijdens de RG kill. Misschien dat ik in 2.4 de Nr 1 spot kan veroveren in de clan :P

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

[...]

1x GR en je hebt die gem te pakken .... en dan begint het levelen in 2-4 min doe je al gauw een GR45, en dan 4-7 min over alles tot GR60 ... die gems zitten dan ook in no time op 55+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

Neles7 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:11:
[...]

Zeker. Gezien Jim het op NS heeft gedaan mist hij ook de BotS gem, wat toch wel een enorm voordeel is tijdens de RG kill. Misschien dat ik in 2.4 de Nr 1 spot kan veroveren in de clan :P
Nee, dan doe ik ook weer DH, sorry :3

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Mesomelas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-05-2023
Mesomelas schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:38:
Ik zou eigenlijk ook op moeten ruimen, maar dat vind ik zo lastig he!
Hoe vaak het niet gebeurt dat ik denk iets nooit te gaan gebruiken en het in een andere build dan toch van pas komt. En met LoN wordt het nog lastiger, dan kan elke Ancient opeens nuttig zijn, ik heb nu al een Mule speciaal voor Ancients. Daarbij speel ik hardcore en wil zodoende altijd wel een backup set achter de hand houden.

Hebben jullie nog iets van handige tips, guidelines die jullie gebruiken?
Niemand tips? O-)

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Jawel, minder belangrijke troep maakt plaats voor (ogenschijnlijk) belangrijkere troep.

Je kunt ook het LIFO of FIFO model hanteren, of een boek van Marie Kondo (gepast betiteld: "Opgeruimd") hanteren: http://www.bol.com/nl/p/o...rer=ADVNLGOO0020080002kw7 -> Centrale vraag in het boek om besluiten te nemen is: "Does it spark joy", heb ik veel ervaring mee want ik wil he tal een maand of 2 naar het hoofd van mijn vriendin gooien.

[ Voor 16% gewijzigd door UTADDICT op 30-12-2015 14:42 ]

• Neles7
UTADDICT schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:34:
[...]

Nee, dan doe ik ook weer DH, sorry :3
2.4 is nog niet begonnen en je denkt me nu al te verslaan? :o The race is on! :+ })

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:57
[...]

Zeker, bedoelde ook niet dat het alleen maar door de paragon punten komt!
Skills en gear zijn absoluut belangrijk om wat hoger te komen. De extra puntjes zijn een leuke extra boost.
En dan hopen dat RNG lief is voor je! :+

Is het in NL trouwens 17:00 of 18:00 einde season? Ben altijd zo goed in die tijden 8)7

<GoT>NightStalker

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:52
Neles7 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:28:
S4 is (zo goed als) over. Heeft iedereen eigenlijk zijn/haar persoonlijke doel gehaald? Misschien dingen die je toch tegen zijn gevallen?
Ik ben er slechts enkele weken geleden aan begonnen, en ik heb meer dan mijn doelen behaalt. Initieel wilde ik alleen de eerste vier chapters afwerken van de seasonal journey voor de pet. Uiteindelijk heb ik er zes gehaald. Moest ik geen hulp gehad hebben van Goldman zou ik pas nu ongeveer aan hoofdstuk vier zitten denk ik.

In dat opzicht kijk ik wel uit naar de 'gratis' set die we krijgen in volgend seizoen, dan zal ik waarschijnlijk wat sneller in de torment levels zitten qua moeilijkheid. Misschien dat ik ook voor de verandering eens niet met een barbarian begin.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Neles7
Kapoen schreef op woensdag 30 december 2015 @ 15:00:
[...]

Ik ben er slechts enkele weken geleden aan begonnen, en ik heb meer dan mijn doelen behaalt. Initieel wilde ik alleen de eerste vier chapters afwerken van de seasonal journey voor de pet. Uiteindelijk heb ik er zes gehaald. Moest ik geen hulp gehad hebben van Goldman zou ik pas nu ongeveer aan hoofdstuk vier zitten denk ik.

In dat opzicht kijk ik wel uit naar de 'gratis' set die we krijgen in volgend seizoen, dan zal ik waarschijnlijk wat sneller in de torment levels zitten qua moeilijkheid. Misschien dat ik ook voor de verandering eens niet met een barbarian begin.
Dat is een hele mooie prestatie. Hoewel de Set wel helpt om sneller progress te maken is het natuurlijk ook zo dat als je vanaf het begin speelt je vanzelf de nodige upgrades vind om uiteindelijk naar T10 te werken.

Desondanks goed bezig!

• Mesomelas
UTADDICT schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:41:
[...]

Jawel, minder belangrijke troep maakt plaats voor (ogenschijnlijk) belangrijkere troep.

Je kunt ook het LIFO of FIFO model hanteren, of een boek van Marie Kondo (gepast betiteld: "Opgeruimd") hanteren: http://www.bol.com/nl/p/o...rer=ADVNLGOO0020080002kw7 -> Centrale vraag in het boek om besluiten te nemen is: "Does it spark joy", heb ik veel ervaring mee want ik wil he tal een maand of 2 naar het hoofd van mijn vriendin gooien.
Kijk nu moet ik alleen nog leren welke troep belangrijker is!

Het verbaast me eigenlijk dat het zo moeilijk is om op Tweakers een serieuze reactie te krijgen op een vraag. Ik heb al meer dan eens gevraagd of iemand tips had om mijn build te verbeteren zonder reactie en ook hier lijkt geen reactie op te komen.

Laat ik zelf het spits dan maar afbijten ik kijk regelmatig bij Icy-Veins, daar heb je deze lijst met alle items die in builds gebruikt worden. Je krijgt dan meteen een idee in wat voor builds ze gebruikt worden en in welke context. Nadeel van deze methode is dat het te veel werk is om tijdens een avondje riften te doen. Ik gebruik het dan ook voornamelijk voor de troep die ik ergens in m'n stash gooi om later uit te zoeken. Ik ben nog opzoek naar een goede rule of thumb om het kaf van het koren te scheiden, tips zijn welkom!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Dat leek me anders een serieus antwoord op een verder moeilijk te beantwoorden vraag waar je blijkbaar al een antwoord voor had. Hoe je troep opruimt is zeer persoonlijk, alleen jij kan waarde aan items geven (want account-bound) en builds komen en gaan.

• Neles7
Mesomelas schreef op woensdag 30 december 2015 @ 16:05:
[...]

Dat is lastig om je te vertellen. Ik zelf kijk meestal naar de volgende zaken:
- Hoevaak heb je het item
- Is het bruikbaar voor je huidige character/build of iets dat je in de nabije toekomst wil gaan spelen?
- Is het een zeldzaam item of iets wat je best makkelijk kunt vinden?
- Is het acient?

etc. Vaak helpt het om zelf ook te komen met een lijst van items waar je bij twijfelt, al dan niet ingame vragen aan de community. Mensen kunnen niet beoordelen wat jij bewaard hebt en of dat wel/niet goed is.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

[...]

Laat ik zelf het spits dan maar afbijten ik kijk regelmatig bij Icy-Veins, daar heb je deze lijst met alle items die in builds gebruikt worden. Je krijgt dan meteen een idee in wat voor builds ze gebruikt worden en in welke context.
Kende de link nog niet maar snel even gekeken en kreeg snel een groot vraagteken bij Binding of the Lost welke ze aangeven niet alleen voor de Monk maar ook de WD en DH..? Zeg nou zelf, hoe vaak doen die een seven sided strike 8)7

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

[...]

Het verbaast me eigenlijk dat het zo moeilijk is om op Tweakers een serieuze reactie te krijgen op een vraag. Ik heb al meer dan eens gevraagd of iemand tips had om mijn build te verbeteren zonder reactie en ook hier lijkt geen reactie op te komen.

Laat ik zelf het spits dan maar afbijten ik kijk regelmatig bij Icy-Veins, daar heb je deze lijst met alle items die in builds gebruikt worden. Je krijgt dan meteen een idee in wat voor builds ze gebruikt worden en in welke context. Nadeel van deze methode is dat het te veel werk is om tijdens een avondje riften te doen. Ik gebruik het dan ook voornamelijk voor de troep die ik ergens in m'n stash gooi om later uit te zoeken. Ik ben nog opzoek naar een goede rule of thumb om het kaf van het koren te scheiden, tips zijn welkom!
De selectie van welke item te bewaren en welk item te shredden hangt helemaal af van welke items je al hebt. Er lopen op allerlei websites zoals Battle.net, Reddit, Diablo.somepage, etc. allerlei discussies rondom zogenoemde 'hoarding' tactieken.

Het belangrijkste uitgangspunt is dat ancient items met unieke stats (zeker wat betreft de oranje unique stats danwel mooie securdaire stats) altijd behouden dienen te worden. :D

Daarnaast is het ook goed om in de gaten te houden wat de droprate is van bepaalde items; zo is de droprate van The Furnance (1.17%), Starmetal Kukri (1.41%), Dagger of Darts (1.66%), the Witching Hour (1.21%), etc., dusdanig laag dat het aanhouden van zelfs een non-Ancient versie aan te raden is. O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Vidra op 30-12-2015 16:26 ]

• schaapiej
Je stelt je vraag om 11:38 en je "klaagt" om 16:05 al dat je geen serieuze reactie krijgt terwijl je in de tussentijd al een reactie hebt ontvangen. Ik zou beginnen met wat geduld te hebben! :+

Verder is het bewaren gewoon ontzettend lastig om te bepalen. Wat ik wil bewaren kan jij complete trash vinden. Ik heb voor mijzelf bijvoorbeeld bedacht dat ik geen non-ancient items ga bewaren. Scheelt in ieder geval weer wat aan ruimte. Na dit season heb je in ieder geval één, en als je een klein beetje moeite doet twee extra tabbladen.

Gelukkig maakt Blizzard het ons totaal niet lastiger met de set dungeons! :X

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op woensdag 30 december 2015 @ 16:22:
[...]

Gelukkig maakt Blizzard het ons totaal niet lastiger met de set dungeons! :X
Eens!

Gelukkig maakt Blizzard ons wel weer iets happier met extra storage tabs, welke je verkrijgt door de journey van de Season te doorlopen en deze is dan meteen voor Season en Non-Season van toepassing.

Dat brengt dus verandering in de storage tab van 5 > 6, etc. Helaas hebben wij nog niet de mogelijkheid om 'onbeperkt' storage stabs aan te maken. In Path of Exile kan je maximaal 65.536 tabs openen - uiteraard is dit een beetje te veel van het goede, maar hiermee kan je wel makkelijker een tab voor elke build/class bijhouden. :9

• 4th

4th

Ben nog steeds van mening dat je 1 stash tab per character moet hebben.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Neles7
Vidra schreef op woensdag 30 december 2015 @ 16:31:
[...]

Eens!

Gelukkig maakt Blizzard ons wel weer iets happier met extra storage tabs, welke je verkrijgt door de journey van de Season te doorlopen en deze is dan meteen voor Season en Non-Season van toepassing.

Dat brengt dus verandering in de storage tab van 5 > 6, etc. Helaas hebben wij nog niet de mogelijkheid om 'onbeperkt' storage stabs aan te maken. In Path of Exile kan je maximaal 65.536 tabs openen - uiteraard is dit een beetje te veel van het goede, maar hiermee kan je wel makkelijker een tab voor elke build/class bijhouden. :9
Grappig dat de PoE vergelijking overal voorbij komt. Maar het is ook wel een beetje te gek voor woorden dat je maar zo weinig stash space hebt in D3.

Als ik me niet vergis heb je in PoE ook meer ruimte per tab. We zullen maar blij zijn dat we eindelijk na al die jaren iets meer ruimte krijgen :+

Neles7 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 16:36:
[...]

Grappig dat de PoE vergelijking overal voorbij komt. Maar het is ook wel een beetje te gek voor woorden dat je maar zo weinig stash space hebt in D3.

Als ik me niet vergis heb je in PoE ook meer ruimte per tab. We zullen maar blij zijn dat we eindelijk na al die jaren iets meer ruimte krijgen :+
Het is zeker jammer dat er zo weinig storage mogelijkheden zijn en ook dat het niet mogelijk is om items te delen (of zelfs op te slaan in iets zoals een clan bank ofzo) met je clanleden.

Neemt niet weg dat de reden tot replay hoger zal zijn als je weer specifiek opzoek moet naar dat ene item.

• Mesomelas
Kijk meteen weer een paar goede tips, bedankt daarvoor! :)

Ik ben me eigenlijk nooit bewust geweest van drop rates en 'bloodshard prices', waar je kunt zien hoe groot de kans op een specifiek item is. Het viel me wel op dat ik sommige items vaker tegen kwam dan andere, maar dacht dat dit vooral met RNG te maken had. Ik zal dit in de toekomst zeker in de gaten houden, verder zal het ongetwijfeld ook het bekend worden met items en builds zijn wat gewoon wat tijd nodig heeft.

Wat betreft Ancient items bewaar ik op dit moment eigenlijk alles maar :X
Ik twijfel veel te erg als ik er 1 zie of ik die nu moet houden of salvagen, zeker met het oog op LoN in 2.4.
Mocht het te gek worden zal ik ook de tip van Neles7 eens gebruiken en het gewoon in de community vragen.

Misschien moet ik het ook gewoon wat meer laten gaan en me niet te druk maken over items die ik niet gebruik. De meeste niet set items worden, voor mijn gevoel, op den duur toch vervangen door vernieuwde of betere versies.

Ik zal ook nog eens zoeken naar 'hoarding' tactieken, tot nu toe ben ik nog niet heel veel bruikbaars tegen gekomen, maar wie weet nieuwe zoekterm, nieuwe kansen! :+

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Season is geëindigd, have fun met je volle bags/mail :p
toolkist schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:13:
Top :) Dan kunnen we weer aan de gang met het uitzoeken van de gear en het spelen met mijn ex-Season chars op non-season met 820+ paragon. 8)

Jaja, ik weet ook dat er mensen zijn die al ruim door de 1000 heen zijn, maar toch :D

[ Voor 12% gewijzigd door Vidra op 30-12-2015 17:21 ]

• 4th

4th

Vidra schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:20:
[...]

Top :) Dan kunnen we weer aan de gang met het uitzoeken van de gear en het spelen met mijn ex-Season chars op non-season met 820+ paragon. 8)

Jaja, ik weet ook dat er mensen zijn die al ruim door de 1000 heen zijn, maar toch :D
Of ineens van 600 para hc naar ??? para. Straks even inloggen wat het is geworden :D

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

toolkist schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:13:
Ben er vorig seizoen 6 uur mee bezig geweest. Dit seizoen moet ik ook nog checken welke class specific items ik wel/niet in de cube heb zitten. #gedoe -O-

Maar goed, ik heb nu wel weer veel zin in het volgende seizoen. Lekker levellen. Journey aantikken, cube vullen, allesss :Y Ik ga ook weer een char op HC doen denk ik, dat is me de vorige keer wel bevallen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Thalaron
Vidra schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:27:
[...]

1x GR en je hebt die gem te pakken .... en dan begint het levelen in 2-4 min doe je al gauw een GR45, en dan 4-7 min over alles tot GR60 ... die gems zitten dan ook in no time op 55+
Ik heb ook even op S04 meegelopen hoor ;-) 650 paragon ofzo. BotS dus al op 60+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 09:04

Meneer iCy

swarma

Nerve schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:02:
[...]

Heb hem net gekregen van mijn broertje. Dus kan daar ook mee aan de bak. 8)7

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Pfff, hoe? Geen idee. Maar alles zit weer in de NS stash. Toch nog best veel weggegooid uiteindelijk, en ik was blij dat ik ook veel set-items van andere classes had behouden dit seizoen (mits ancient) ipv alleen te focussen op de WD sets.

• Neles7
Haha ik wacht nog even tot het nieuwe jaar voor ik alles ga sorteren. Zolang ik niet inlog gaat de 30-dagen termijn nog niet in :+

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik snap niet waarom je zou willen wachten. Ik heb 12 chars waarvan 1 Season (volle inventory), 1 HC Season (dus aparte stash) en mijn NS stash was propvol met nog twee chars die hun inventory vol hadden. Op minder dan 2u had ik alles in de stash gepropt, chars geupdate en nog wat plaats vrijgemaakt. Daar heb je echt geen maand voor nodig hoor. Tenzij je een maand op vakantie gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 31-12-2015 10:26 ]

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Phuncz schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:25:
Ik snap niet waarom je zou willen wachten. Ik heb 12 chars waarvan 1 Season (volle inventory), 1 HC Season (dus aparte stash) en mijn NS stash was propvol met nog twee chars die hun inventory vol hadden. Op minder dan 2u had ik alles in de stash gepropt, chars geupdate en nog wat plaats vrijgemaakt. Daar heb je echt geen maand voor nodig hoor. Tenzij je een maand op vakantie gaat.
Ik heb alles op kleur gesorteerd, en vervolgens alfabetisch gerangschikt.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 21:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat denken jullie dat de sterkste class zal zijn?

Denk dat de DH het erg goed gaat doen, monk/barb blijven ook erg sterk. De Wiz krijgt een flinke boost, alleen weet niet of dat genoeg zal zijn

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Neles7
Ik denk dat het met 2.4 allemaal heel dicht tegen elkaar aan zal liggen. Volgens mij kan elke class ~GR80. Het zal dus vooral spelen zijn wat je leuk vindt denk ik in 2.4 :D

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Mad-Matt schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:31:
Wat denken jullie dat de sterkste class zal zijn?

Denk dat de DH het erg goed gaat doen, monk/barb blijven ook erg sterk. De Wiz krijgt een flinke boost, alleen weet niet of dat genoeg zal zijn
Onder voorbehoud van een NERF, blijft Thorns-Crusader de sterkste. Geloof ik op PTR +/- 85 gehaald. Dan DH & WD, dan Monk en helaas dan Wizard (al is het op zeer kleine afstand rond de 79/80).

Deze patch lijkt best gebalanceerd te worden!

• 4th

4th

Hier een leuke video voor mensen die aan season gaan beginnen.

En hier nog wat meer met op 2:30 een lijst van items die je nu direct kan shredden want deze moet je opnieuw farmen, reroll legendary werkt er niet op.

[ Voor 48% gewijzigd door 4th op 31-12-2015 10:42 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dus basically:
- bounties van lvl1 tot lvl70 (reward: 2 set items)
- Kulle neerhalen op T2 (reward: 2 set items)
- rifts tot je een keystone vangt
- GR20 doen en finishen (reward: 2 set items)
- rifts voor keystones voor legendary gems

En liefst in groep, liefst zelfde attribute class (str., int. of dex.) om te loot-sharen.

• Nerve
Tektoon schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:56:
[...]

Ben er vorig seizoen 6 uur mee bezig geweest. Dit seizoen moet ik ook nog checken welke class specific items ik wel/niet in de cube heb zitten. #gedoe -O-

Maar goed, ik heb nu wel weer veel zin in het volgende seizoen. Lekker levellen. Journey aantikken, cube vullen, allesss :Y Ik ga ook weer een char op HC doen denk ik, dat is me de vorige keer wel bevallen.
Je zal wel moeten als je je season journey wil beëindigen.

• Nerve
icy schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:33:
[...]

Heb hem net gekregen van mijn broertje. Dus kan daar ook mee aan de bak. 8)7
Leuk, een crack-dealer in de familie d:)b

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:54

Niku

Alagaesii

Diablo in HC mode verslagen. En man wat is dat filmpje voor Act V gaaf.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Phuncz schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:46:
Dus basically:
- bounties van lvl1 tot lvl70 (reward: 2 set items)
- Kulle neerhalen op T2 (reward: 2 set items)
- rifts tot je een keystone vangt
- GR20 doen en finishen (reward: 2 set items)
- rifts voor keystones voor legendary gems

En liefst in groep, liefst zelfde attribute class (str., int. of dex.) om te loot-sharen.
Ja, waarbij het handig is om ACT 1 te doen TOT de Skeleton King. Dan bounties doen t/m lvl 22. Dan de Skeleton King vermoorden, vanaf lvl 20 of 22, ff checken, krijg je een gegarandeerde legendary helm, met socket en buff voor de stat die je in de socket doet (in dit geval +% experience).

Vanaf daar gewoon bounties tot 70, wat aanmerkelijk sneller gaat met die helm.

• 4th

4th

Maar ben wel blij met de gem en goldsink, heb 10k+ marquise gems en 29B goud waar ik niets mee doe :P

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

UTADDICT schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:57:
[...]

Ja, waarbij het handig is om ACT 1 te doen TOT de Skeleton King. Dan bounties doen t/m lvl 22. Dan de Skeleton King vermoorden, vanaf lvl 20 of 22, ff checken, krijg je een gegarandeerde legendary helm, met socket en buff voor de stat die je in de socket doet (in dit geval +% experience).

Vanaf daar gewoon bounties tot 70, wat aanmerkelijk sneller gaat met die helm.
Ja dat was ik inderdaad vergeten, goede tip !

Dus:
- Story Mode: Act 1 tot aan waypoint van The Royal Crypts - niet verder
- Adventure Mode: Bounties tot ongeveer lvl 20 (je wilt een Ruby gem voor je helm)
- Story Mode: Act 1 verder gaan en Skeleton King killen (reward: Leoric's Crown incl. socket)
- Adventure Mode: Bounties tot lvl 70 (reward: 2 set items)
- Adventure Mode: Kulle neerhalen op T2 (reward: 2 set items)
- Adventure Mode: Nephalem Rifts tot je een keystone vangt
- Adventure Mode: GR20 doen en finishen (reward: 2 set items)
- Adventure Mode: Nephalem Rifts voor Keystones voor legendary gems

Algemeen:
- De difficulty kiezen die vlot gaat zonder te makkelijk te zijn. Pas dit regelmatig aan.
- Party games geven meer exp, meer loot en je kan vlotter doorheen bounties.
- Craft 2H wapens naargelang mogelijk (verschilt per char), gebruik +damage Ruby gem indien socket.
Vanaf lvl 42 craft je best een level 60 item met -18 level requirement reduction, Blacksmith lvl 10 nodig.
Vanaf lvl 61 droppen Death's Breath, waardoor je hogere lvl Blacksmith kan unlocken en lvl 70 items met level requirement reduction rollen tot je lvl 70 bent.
- Raap alles op, crafting mats zijn nu hetzelfde van lvl 1 tot 70.
- Vanaf lvl 61 droppen Marquise gems, die je in je armor en wapens wilt hebben.

Difficulty cheat sheet:
Afbeeldingslocatie: http://d3resource.com/difficulties.png
URL: http://d3resource.com/difficulties.png
Niku schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:57:
Diablo in HC mode verslagen. En man wat is dat filmpje voor Act V gaaf.
Die is inderdaad van hetzelfde niveau als het filmpje uit D2 waar Mephisto de gate opent })

<GOT> Zarhrezz#2885

4th schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:56:
Maar ben wel blij met de gem en goldsink, heb 10k+ marquise gems en 29B goud waar ik niets mee doe :P
Idem dito hier... en daarnaast Death Breaths blijven sparen, dat is de nieuwe must have currency in patch 2.4.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Vidra schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:15:
[...]

Idem dito hier... en daarnaast Death Breaths blijven sparen, dat is de nieuwe must have currency in patch 2.4.
Dat is dan wel weer fijn aan uiteindelijk weer overstappen naar Non-season, daar heb ik er 5000..

UTADDICT schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:32:
[...]

Dat is dan wel weer fijn aan uiteindelijk weer overstappen naar Non-season, daar heb ik er 5000..
Ik ben ook weer even blij met NS; hoge paragon level (800+), 1600 rift keys, 50k+ veiled crystals, 20k+ arcane dust, 20k+ reused parts, 18k+ death breaths, etc. Ik ben klaar voor patch 2.4 :P :+

Het is alleen brak dat de rift keys niet stacken boven de #100 per stack - ik zit tegen een halve storage tab met die rift keys aan te kijken...

[ Voor 14% gewijzigd door Vidra op 31-12-2015 13:40 ]

Zit heel hard te twijfelen of ik Season wil spelen. Zit de extra stash space nu wel of niet in de S5 rewards? Kan het niet echt goed terugvinden op de website.

Items zijn er sowieso al uit, dus dan is er weinig interessants meer over. Maar extra stash space is wel nice..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Angeloonie schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:41:
Zit heel hard te twijfelen of ik Season wil spelen. Zit de extra stash space nu wel of niet in de S5 rewards? Kan het niet echt goed terugvinden op de website.

Items zijn er sowieso al uit, dus dan is er weinig interessants meer over. Maar extra stash space is wel nice..
Ja, zit erin. Leuke dingen aan S5: Stash & Pet. Daarna is NS best wel weer een optie.

Bij de voltooien van de Season Journey in S5 krijg je een extra storage tab in zowel S5 als in NS. Dit zal de komende seasons herhaald worden zodat wij uiteindelijk op 10 storage tabs zitten (nu zijn dit er 5, na introductie patch 2.4 de mogelijkheid tot 1 extra tab (dus 6)). :+

Dus snel rushen door alle conquests en de achievements en dan met z'n allen terug naar NS. Season biedt buiten de storage tab en het feit dat iedereen op 0 begint geen additionele voordelen; dus geen season only gems of items. :o

[ Voor 19% gewijzigd door Vidra op 31-12-2015 13:47 ]

• 4th

4th

Wat ik had begrepen kan je NS direct 1 extra stash tab kopen. En met S5 kan je er na rollover op nog 1 bijkrijgen als je Season Journey hebt gehaald.

Wat valt onder de Season Journey? Is dat ál die challenges voltooien (bijv. lvl 70 GR solo etc.)? Of slechts een paar (m.a.w., kun je die redelijk snel halen?)

Hmm chapter 8 dus: https://www.reddit.com/r/..._accumulated_information/
Inclusief 3 level 50 gems -O-

Bah, moet er dan dus toch wel wat werk in steken.

[ Voor 40% gewijzigd door Angeloonie op 31-12-2015 13:47 ]

4th schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:44:
[...]

Wat ik had begrepen kan je NS direct 1 extra stash tab kopen. En met S5 kan je er na rollover op nog 1 bijkrijgen als je Season Journey hebt gehaald.
Nu 5 storage tabs
Na introductie patch 2.4: de mogelijkheid tot 6 tabs (door er eentje extra te kopen)
Na completion van Season Journey krijg je dan een extra tab #7

Blizzard beoogt dat wij max 10 tabs krijgen, dus we gaan nog zeker 1 of 2 seasons storage tabs verdienen.

• 4th

4th

Bedoelde met direct uiteraard na de patch 2.4 :P

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Vidra schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:49:
[...]

Nu 5 storage tabs
Na introductie patch 2.4: de mogelijkheid tot 6 tabs (door er eentje extra te kopen)
Na completion van Season Journey krijg je dan een extra tab #7

Blizzard beoogt dat wij max 10 tabs krijgen, dus we gaan nog zeker 1 of 2 seasons storage tabs verdienen.
Wow, die extra NS tab had ik nog niet eens door! Met 7 tabs heb ik wel genoeg ruimte hoor! :p

Wat gaat in 2.4 de meest cookie-cutter class worden? Heb totaal geen zin in Season en als ik het ga spelen wil ik wel het makkelijkste. Hoge GR heeft geen prio, enkel zo snel mogelijk level 50 gems halen en T10 met gemak aan kunnen.

De DH was wel erg sterk, alleen ik heb NS al een behoorlijke DH staan. Beetje zonde, maar dan kan ik op zich wel wennen aan de veranderingen in 2.4.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Angeloonie schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:53:
Wat gaat in 2.4 de meest cookie-cutter class worden? Heb totaal geen zin in Season en als ik het ga spelen wil ik wel het makkelijkste. Hoge GR heeft geen prio, enkel zo snel mogelijk level 50 gems halen en T10 met gemak aan kunnen.

De DH was wel erg sterk, alleen ik heb NS al een behoorlijke DH staan. Beetje zonde, maar dan kan ik op zich wel wennen aan de veranderingen in 2.4.
Thorns crusader of Firebats WD.

UTADDICT schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:54:
[...]

Thorns crusader of Firebats WD.
Hmm even zitten kijken naar die set rewards, en Thorns lijkt mij wel goed te doen. Je krijgt de hele set al via de Season Journey. WD krijgt de Jade.

Zat ook nog te kijken naar de Barb met Earth, dat is eventueel ook een optie. Maar Thorns lijkt het makkelijkste te doen (lees: gewoon in een pack gaan staan :'))

• Thalaron
Zo ik heb inmiddels alles uitgezocht :P

Mijn DH's weer up-to-date :)
Binnenkort met mijn gehaktmolen een keer een spin geven voor 2.4 komt om te kijken hoever ik kom. Battle.net is helaas niet helemaal up-to-date...

Heb een iets betere Calamity met Area Damage erop en een Focus met betere stats + life per kill erop :)

In 2.4 de leg. Gem upgrades doe ik denk ik eerst op mijn F/R en Hellfire Amu's... lijkt mij de veiligste gok om hoge Gems op te slopen :P

[ Voor 75% gewijzigd door Thalaron op 31-12-2015 16:02 ]

• toolkist
  • Niet online
Thalaron schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:58:
Zo ik heb inmiddels alles uitgezocht :P

Mijn DH's weer up-to-date :)
Binnenkort met mijn gehaktmolen een keer een spin geven voor 2.4 komt om te kijken hoever ik kom. Battle.net is helaas niet helemaal up-to-date...

Heb een iets betere Calamity met Area Damage erop en een Focus met betere stats + life per kill erop :)

In 2.4 de leg. Gem upgrades doe ik denk ik eerst op mijn F/R en Hellfire Amu's... lijkt mij de veiligste gok om hoge Gems op te slopen :P
Totdat je s6 wil lopen en dan geen F/R en hellfire gebruikt ;-)

• Thalaron
toolkist schreef op donderdag 31 december 2015 @ 16:16:
[...]

Totdat je s6 wil lopen en dan geen F/R en hellfire gebruikt ;-)
Ik loop met alle builds ;)
Maar heb ook een leuk setje Endless Walk en Legacy of Knightmares liggen hoor :)

Heb voldoende Gems om mijn gehele collectie "best off" jewelry te upgraden :p

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-11 13:56
Thalaron schreef op donderdag 31 december 2015 @ 18:04:
[...]

Ik loop met alle builds ;)
Maar heb ook een leuk setje Endless Walk en Legacy of Knightmares liggen hoor :)

Heb voldoende Gems om mijn gehele collectie "best off" jewelry te upgraden :p
Vraag is eerder wat je niet hebt 😄

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Odysseus87
  • Laatst online: 18-11 22:20
Angeloonie schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:53:

Op PTR is DMO wizard de beste dpser. Top in solo / 2's / 3's en 4's.. DH met multishot of M6 een close 2nd.

edit je kan ook hier kijken:

https://www.reddit.com/r/...thoughts_on_meta_in_24s5/

hier staan de top builds per class beschreven voor komend seizoen.

[ Voor 12% gewijzigd door Odysseus87 op 31-12-2015 18:53 ]

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Weet er hier iemand of je die extra stash tabs apart moet unlocken voor SC/HC? Of is dat ineens 'account-wide'?

Ik heb die gratis sets eigenlijk niet nodig op SC en ik vind die builds niet leuk om mee te spelen dus die pak ik liever uit op m'n HC chars dan (ik lees dat die gratis setjes 1/account zijn). Dus in dat geval kan ik wellicht beter helemaal overstappen op HC.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:38
Beste wensen allen :)

Dat het maar weer een mooi Diablojaar mag worden... _/-\o_

Apsie's profiel

• Thalaron
Beste wensen ook nog!
Net klaar van mijn nachtdienst :) Was gezellig ondanks dat ik liever thuis was natuurlijk.

Nu nog even kijken of er al/nog mensen online zijn voordat ik ga slapen haha!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

DMO wizard?

• schaapiej
Delsere Magnum Opus.
Bubble Wiz! :)

<GoT>NightStalker

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ah die, die heb ik nu ook (ben niet zo goed met die gekke benamingen)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:47
Vidra schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:44:
[...]

Bij de voltooien van de Season Journey in S5 krijg je een extra storage tab in zowel S5 als in NS. Dit zal de komende seasons herhaald worden zodat wij uiteindelijk op 10 storage tabs zitten (nu zijn dit er 5, na introductie patch 2.4 de mogelijkheid tot 1 extra tab (dus 6)). :+

Dus snel rushen door alle conquests en de achievements en dan met z'n allen terug naar NS. Season biedt buiten de storage tab en het feit dat iedereen op 0 begint geen additionele voordelen; dus geen season only gems of items. :o
Toch leuk een schone start, anders ben je er echt zo weer op uit gekeken...
Ik ga gewoon season spelen :*)

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:33

ChUcKiE

Dus........

Even een vraagje, misschien al eerder nu S4 afgelopen is en alles samengevoegd is, heb ik het idee dat ik dingen uit mijn season stash mis, zou dat kunnen? is dat terug te halen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Drum
  • Niet online
Gelukkig nieuwjaar allemaal, tot ziens in Season 5!

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• Neles7
ChUcKiE schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:04:
Even een vraagje, misschien al eerder nu S4 afgelopen is en alles samengevoegd is, heb ik het idee dat ik dingen uit mijn season stash mis, zou dat kunnen? is dat terug te halen?
Alles zou in je mail moeten staan. Daar kun je het nog 30dagen ophalen.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:33

ChUcKiE

Dus........

Neles7 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:21:
[...]

Alles zou in je mail moeten staan. Daar kun je het nog 30dagen ophalen.
Thanks, wist niet hoe dat werkte, maar zat dus in de mail ja. nou dat wordt een middagje uitzoeken :+

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Beste wensen voor 2016!

Dat jullie maar snel full ancient BIS items mogen vinden en dat daarna de rng levels gunstig gestemd zijn :)

Hopelijk woensdag 2.4 zodat we al semi los kunnen gaan met de nieuwe builds
Gelukkig nieuwjaar allemaal! :)
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 20:32:
Beste wensen voor 2016!

Dat jullie maar snel full ancient BIS items mogen vinden en dat daarna de rng levels gunstig gestemd zijn :)

Zijn er veel nieuwe builds in 2.4? Ben net even een beetje rond gaan kijken en kwam als eerste de vernieuwde CoB build tegen. Ik ben erg blij dat die build weer terug is, want daar heb ik zo veel plezier uit gehaald! :)

• Neles7
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 20:32:
Beste wensen voor 2016!

Jij ook de beste wensen :)

RNG zat hier wel goed vanavond, nieuwe ancient hellfire 98x dex 98chd 9.5chc ballistics als passive.
En een nieuwe ancient DML met goede stats en 57% multishot :D

Mijn DH is klaar voor 2.4 ^^

Ging wel leuk gisteren...m'n Mirinae zit nu bijna op 2.4 startniveau. Zodra 2.4 er is door naar de 70! Alleen nog een goede Endless Walk zien te vinden voor solo pushes.

<GOT> Zarhrezz#2885

• toolkist
  • Niet online
Neles7 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 00:49:
[...]

Jij ook de beste wensen :)

RNG zat hier wel goed vanavond, nieuwe ancient hellfire 98x dex 98chd 9.5chc ballistics als passive.
En een nieuwe ancient DML met goede stats en 57% multishot :D

Mijn DH is klaar voor 2.4 ^^
Enige jammere is dat je die DML dan meteen weer moet vervangen in 2.4 aangezien er dan een bak +multishot dmg op komt.
Ding is dus net ff wat te vroeg gekomen ;)

• Neles7
toolkist schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 11:42:
[...]

Enige jammere is dat je die DML dan meteen weer moet vervangen in 2.4 aangezien er dan een bak +multishot dmg op komt.
Ding is dus net ff wat te vroeg gekomen ;)
ach de rest van me gear is al top-end dus enkel een DML rerollen zal wel lukken :)

• toolkist
  • Niet online
En een nieuwe Dawn rollen, en die nieuwe head ;)

• Thalaron
Ik zag net een filmpje met Strafe LoN. Ging lekker door T10 heen. Heb bijna alle gear die nodig is voor die build (beter dan in het filmpje volgens mij). Leek me leuke voor DB Farm/Bounties :)

• Neles7
toolkist schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:11:
En een nieuwe Dawn rollen, en die nieuwe head ;)
zover ik weet kun je geen dawn rerollen voor de affix. Nieuwe head? Zover ik weet veranderd er niets aan de head voor UE. Enkel de Amethyst door een Diamond vervangen.

[ Voor 7% gewijzigd door Neles7 op 02-01-2016 12:24 ]

• toolkist
  • Niet online
Ik bedoelde gokken/laten droppen. Die head ga je dan haast automatisch ook pakken voor de hogere GR's, 50% damage reduction is teveel om te negeren

• Neles7
Oh je bedoelt Visage of Gunes voor de Dark Hearth rune op Vengeance

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-11 13:56
Thalaron schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:18:
Ik zag net een filmpje met Strafe LoN. Ging lekker door T10 heen. Heb bijna alle gear die nodig is voor die build (beter dan in het filmpje volgens mij). Leek me leuke voor DB Farm/Bounties :)
Db farm zou ikzelf niet doen met een build dat sage uitsluit. Of is het 2x sneller dan nat's met sage?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Verwijderd

Deadsmell schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 22:11:
Gelukkig nieuwjaar allemaal! :)

[...]

Zijn er veel nieuwe builds in 2.4? Ben net even een beetje rond gaan kijken en kwam als eerste de vernieuwde CoB build tegen. Ik ben erg blij dat die build weer terug is, want daar heb ik zo veel plezier uit gehaald! :)
firebats ftw! :)

Heb je deze gezien? YouTube: Diablo 3 Fire Bats! Gr 79+ Witch Doctor Build 2.4 !

Het is niet helemaal de oude build, maar komt dicht in de buurt. Erg leuke build en ben benieuwd wat je er in team verband mee kan doen. Dubbel wd bijvoorbeeld met zowel slam dance en rain dance. Dan alleen nog iets dat alles pulled en wat globe spam en je hebt echt crazy thoughness en dps :P

Gear technisch is dit wel een biatch.. alles moet ancient zijn en veel bijzondere items zitten in deze build helaas... dus je hebt nog wat te doen :)

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deze heb ik ook op het oog. Het nog wat te doen hebben zie ik wel als een voordeel: ik interesseer me maar matig voor grifts. Liever level ik een nieuwe char of speel ik hardcore. Met LoN blijft er meer te doen voor je WD nadat je T10 hebt bereikt en je setjes compleet hebt. d:)b

Hoeveel ancient items moet je ongeveer hebben voor de LoN buff de moeite waard is tov een andere set met f/r?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

LoN builds lijken me één van de moeilijkste builds om compleet te krijgen, aangezien je vrij snel een set bijeen hebt maar niet 13 gear slots met Ancient gear met de juiste stats. Zeker nu dat je een full set kan krijgen als je basically T4 aankan.

[ Voor 7% gewijzigd door Phuncz op 02-01-2016 15:37 ]

Tektoon schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:27:
Hoeveel ancient items moet je ongeveer hebben voor de LoN buff de moeite waard is tov een andere set met f/r?
Over het algemeen heb je er 13 nodig en in sommige gevallen kom je dan nog niet in de buurt van een set + Bastion. Neem bijvoorbeeld DMO; 2000% * 2.25 (Bastion) = 4500% bonus. Een 1300% is dan toch wat schraal. Waar LoN werkt, is een builds waarbij (op de slots waar normaal de set items zitten) items passen die elkaar enorm boosten.

<GOT> Zarhrezz#2885

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Phuncz schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:36:
LoN builds lijken me één van de moeilijkste builds om compleet te krijgen, aangezien je vrij snel een set bijeen hebt maar niet 13 gear slots met Ancient gear met de juiste stats. Zeker nu dat je een full set kan krijgen als je basically T4 aankan.
Dat idee heb ik dus ook. Ik ga het zeker probereb. Zit nog te twijfelen tussen een dh of een monk. Uiteindelijk natuurlijk beide. Ben een beetje fan geworden van een build die ik bij shinobi heb gezien met chakram en de shadow set. Maar ik ben echt mega fan van datmodz en zijn monk faming build(s)...

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
wanneer komt patch 2.4 trouwens? op 6 Jan?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
ff zoeken?

Q: When does Season 5 start?
A: Season 5 will begin Friday, January 15 at 5:00 p.m. CEST in Europe, 5:00 p.m. PDT in North America, and 5:00 p.m. KST in Asia. For assistance with time zones, click here.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mofkees schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 19:46:
wanneer komt patch 2.4 trouwens? op 6 Jan?
Woensdag waarschijnlijk ja.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
ZTeeVeR schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 19:49:
ff zoeken?

A: Season 5 will begin Friday, January 15 at 5:00 p.m. CEST in Europe, 5:00 p.m. PDT in North America, and 5:00 p.m. KST in Asia. For assistance with time zones, click here.
precies, ff zoeken :D maar vond dus niks...

S5 start is niet gelijk als patch 2.4 launch he:X

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ZTeeVeR schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 19:49:
ff zoeken?

idd ff zoeken, maar dit is het antwoord niet :P

Volgende week woensdag ca. 17h de patch.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 21:25

The Chosen One

Zie signature!

Had gehoopt deze week gezien meestal de patch komt na einde season, dan 1 week pause/stash tijd en zo en dan nieuw season. Maar ja nu had je twee weken er tussen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• schaapiej
Aankomende woensdag is naar mijn idee wel logischer dan volgende week woensdag. Dan is er nog iets meer dan een week om op de live omgeving te kijken hoe alles draait voordat het nieuwe season live gaat. Anders zijn het krap 3 dagen... We gaan het zien! :)

<GoT>NightStalker

Pagina: 1 ... 55 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.