• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Misschien best wachten tot de patch er effectief is over 2 weken. Sowieso is er nog veel niet getest en wat de PTR momenteel laat zien is dat veel 6-piece set builds goed presteren.

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-01 13:00
Momenteel is M6 het sterkste maar dat is met PTR test data. Wat wel duidelijk is dat alle DH builds ~GR80 kunnen halen. Wat er uiteindelijk aan de top gaat komen blijft nog even afwachten tot er daadwerkelijk gepushed gaat worden op live.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik ben toch zo blij dat ik een maand voor de 1e patch notes mn full ancient M6 heb weggegooid om ruimte te maken in mn stash
|:(

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat was inderdaad niet verstandig. Tot nu toe zijn alle sets retroactively bijgewerkt dus ze worden niet nutteloos zoals legendaries. Dan had je nog beter een extra char gemaakt en ze daarop gegooid of op een ongebruikte char.

• Neles7
Ouch dat is zuur. Heb je nog andere gear liggen of moet je van 0 weer beginnen? Op dit soort momenten zou ik graag mijn overbodige ancient UE gear traden.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik bewaar alle ancient DH gear *O*

Maar goed... Heb ook ietsvan7 DH's -O-

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Neles7
Herkenbaar O-) O-)

[ Voor 29% gewijzigd door Neles7 op 26-12-2015 23:47 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik zal dat nooit snappen. Ik heb van elke class 2 characters, dan wordt het niet saai. Maar ik vermoed dat dit ermee te maken heeft dat ik snel iets beu wordt en dat anderen niet graag verandering hebben.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Phuncz schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 20:47:
Dat was inderdaad niet verstandig. Tot nu toe zijn alle sets retroactively bijgewerkt dus ze worden niet nutteloos zoals legendaries. Dan had je nog beter een extra char gemaakt en ze daarop gegooid of op een ongebruikte char.
Tja, toen speelde ik nogal weinig op de DH en had mn stash en bags (ook op andere chars) helemaal ramvol zitten. Ik switch nogal eens van char dus dan is het onmogelijk om van alle chars de set items te bewaren. Heb inmiddels wel weer een m6 set maar nog lang niet zo goed als degene die ik had.

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35
Ok, nieuw seizoen, nieuwe kansen :). Ik ga voor het eerst een monk proberen. Ivm weinig tijd doe ik meestal 1,char per seizoen.

Kan iemand mij adviseren qua ok build, waar ik niet eerst 34 uur voor hoeft te farmen maar items?
Was niet van plan om superieur hoge grifts te gaan lopen ect..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

ZTeeVeR schreef op zondag 27 december 2015 @ 10:08:
Ok, nieuw seizoen, nieuwe kansen :). Ik ga voor het eerst een monk proberen. Ivm weinig tijd doe ik meestal 1,char per seizoen.

Kan iemand mij adviseren qua ok build, waar ik niet eerst 34 uur voor hoeft te farmen maar items?
Was niet van plan om superieur hoge grifts te gaan lopen ect..
Als je Season gaat spelen ontkom je niet aan het feit dat je moet gaan farmen naar gear voordat je een build fatsoenlijk kan spelen.

Voor builds kan je het beste even kijken op Diablofans.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Thalaron
  • Nu online
Phuncz schreef op zondag 27 december 2015 @ 08:13:
Ik zal dat nooit snappen. Ik heb van elke class 2 characters, dan wordt het niet saai. Maar ik vermoed dat dit ermee te maken heeft dat ik snel iets beu wordt en dat anderen niet graag verandering hebben.
Ik wil een leuk niveau kunnen halen en gear optimaliseren voor verschillende klassen kost mij teveel tijd. Speel meestal DH en soms met Monk/Barb voor de afwisseling :)

WD vind ik niets aan. Barb is leuk voor ff snel wat spinnen. Monk/DH hebben deels uitwisselbare loot :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-01 16:23
Vidra schreef op zondag 27 december 2015 @ 10:18:
[...]

Als je Season gaat spelen ontkom je niet aan het feit dat je moet gaan farmen naar gear voordat je een build fatsoenlijk kan spelen.

Voor builds kan je het beste even kijken op Diablofans.
Gedeeltelijk waar, maar in het nieuwe seizoen krijg je een complete 6-set kado als je een aantal season journey achievements hebt gehaald.

quote van blizzard season 5 preview:
Be careful, though; each step of the Season Journey will only reward one Haedrig’s Gift (for a total of three bags per Season/one full set of gear), regardless of how many characters you might play in a given Season. Make sure to claim these gifts on the character you want to receive their set! The class sets offered in Season 5 are:
Barbarian: Might of the Earth
Crusader: Thorns of the Invoker
Demon Hunter: The Shadow’s Mantle
Monk: Monkey King’s Garb
Witch Doctor: Raiment of the Jade Harvester
Wizard: Firebird’s Finery

Dus kies verstandig welke class je de set voor wilt hebben, dan heb je alvast iets om wat sneller mee te beginnen

Verwijderd

micha88 schreef op zondag 27 december 2015 @ 12:24:
[...]

Gedeeltelijk waar, maar in het nieuwe seizoen krijg je een complete 6-set kado als je een aantal season journey achievements hebt gehaald.
Als aanvulling voor wie dit niet wist.
- 2 gratis set pieces als je 70 haalt
- dan nog 2 als je Kulle afmaakt op T2 (dit moet alleen al met die 2 set pieces goed te doen zijn), en dan de
- laatste 2 als je greater rifts 20 solo doet.
Dit staat gelijk aan t4. Beste kan je dus even riften en t4 halen zodat dat je meteen gr20 kan selecteren.

Je kan die gifts ook aan een alt geven en ze hier dan op openen zodat die meteen een volle set heeft en die dingen kunnen zelfs ancient rollen.
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:37:
[...]

Als aanvulling voor wie dit niet wist.
- 2 gratis set pieces als je 70 haalt
- dan nog 2 als je Kulle afmaakt op T2 (dit moet alleen al met die 2 set pieces goed te doen zijn), en dan de
- laatste 2 als je greater rifts 20 solo doet.
Dit staat gelijk aan t4. Beste kan je dus even riften en t4 halen zodat dat je meteen gr20 kan selecteren.

Je kan die gifts ook aan een alt geven en ze hier dan op openen zodat die meteen een volle set heeft en die dingen kunnen zelfs ancient rollen.
Ik geloof nog steeds dat Shadow de snelste optie is...de 2-piece is genoeg voor T4, dus 70 worden, game op T4, Kulle omleggen, rifts tot stone, greater en klaar.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 17:43
Ik heb met 2piece IK hota barb gespeeld vorig seizoen en vrij makkelijk heel vroeg 40+ grifts gedaan.
Daarna was het een koud kunstje met al die shards.
Jammer alleen dat IK niet 1 van de sets is.
Earth set is total trash of ja ik vind het geen leuke build.

Denk maar dat ik voor een thorns crusader ga, of is die helemaal kapot generfd?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-01 08:48
Ik heb op PTR mijn oude DH een set M6 aangetrokken. Met Kridershot, Cloak of the Garwulf en een CoE in de cube ben ik met aanzienlijke slechtere gear dan mijn UE DH met relatief gemak tot GR 52 gekomen.

(Gems zijn ook niet optimaal, een level 9 Zei, een level 35 BoTT en een level 35 Eosteric).
Gebruik die belt dat je voor elke companion minder damage krijgt.

Heb wel een bombadeers rucksack gevonden en uit de cube een ancient Buriza als wapen.
Dit speelt heel eenvoudig weg en met verbeteringen zit hier zeker rek in.

Verder op PTR een rebirth gedaan van mijn char met de meeste speluren (maar met op dit moment ondermaatse gear: mijn wizard). Ben tot level 49 gekomen. Is toch wel weer wennen om zonder boosts of twink gear te spelen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Neles7
Ik heb snel getest op PTR en kwam met relatief gemak op een GR70 clear. Niet eens een poging gedaan om het te verbeteren, denk dat ik op live wel 75+ kan halen in 2.4

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-01 15:00
Neles7 schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:58:
Ik heb snel getest op PTR en kwam met relatief gemak op een GR70 clear. Niet eens een poging gedaan om het te verbeteren, denk dat ik op live wel 75+ kan halen in 2.4
Is dat met je UE DH of met een M6 CA?

Zijn er hier nog mensen die zich volledig op season gaan richten?
Of allemaal even rushen voor het extra stash tabblad en daarna lekker door op non-season.

Ik zit zelf aan het laatste te denken maar ligt natuurlijk ook een beetje aan de rest, leuker om in party te spelen! :) Vind het zelf ook wel relax om eens een keer met alle verzamelde paragon punten te gaan spelen..

<GoT>NightStalker

• Neles7
schaapiej schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:36:
[...]

Is dat met je UE DH of met een M6 CA?

Of allemaal even rushen voor het extra stash tabblad en daarna lekker door op non-season.

Ik zit zelf aan het laatste te denken maar ligt natuurlijk ook een beetje aan de rest, leuker om in party te spelen! :) Vind het zelf ook wel relax om eens een keer met alle verzamelde paragon punten te gaan spelen..
Dat is met UE. Korte test heeft zelfs uitgewezen dat als je wat geluk heb met rift (Lees geen reflect en wat ruimte) je awareness kunt droppen. Je kunt dan full offensive gaan :D Vereist wel dat je zelf iets meer oplet though.

• schaapiej
Neles7 schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:38:
[...]

Dat is met UE. Korte test heeft zelfs uitgewezen dat als je wat geluk heb met rift (Lees geen reflect en wat ruimte) je awareness kunt droppen. Je kunt dan full offensive gaan :D Vereist wel dat je zelf iets meer oplet though.
Awereness van je DH droppen en die van jezelf omhoog dus! :+

Ik ga dan wel voor een paar levels lager. Zo hoog in de GRifts met de DH is niet echt mijn ding.
Teveel fishen om wat fatsoenlijks te krijgen. Nu 55 als max gehaald met de UE. Damage is voor 60 wel goed maar ik denk dat mijn eigen awereness en geduld niet goed genoeg zijn om 60 te clearen nu! :P

Maargoed.. mijn doel voor dit season was 60 clearen met en dat is met de Monk (U6), WD (HT) en Barb (HotA) gelukt dus ik mag niet klagen dacht ik zo. Te casual om hoger te gaan!

<GoT>NightStalker

• Neles7
schaapiej schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:52:
[...]

Awereness van je DH droppen en die van jezelf omhoog dus! :+

Ik ga dan wel voor een paar levels lager. Zo hoog in de GRifts met de DH is niet echt mijn ding.
Teveel fishen om wat fatsoenlijks te krijgen. Nu 55 als max gehaald met de UE. Damage is voor 60 wel goed maar ik denk dat mijn eigen awereness en geduld niet goed genoeg zijn om 60 te clearen nu! :P

Maargoed.. mijn doel voor dit season was 60 clearen met en dat is met de Monk (U6), WD (HT) en Barb (HotA) gelukt dus ik mag niet klagen dacht ik zo. Te casual om hoger te gaan!
Je mag zeker niet klagen. Fishing is in 2.3 heel erg, dat is de reden dat ik weinig motivatie heb om 61 te halen voor leaderboard finish 2.3.

De GR70 clear is letterlijk 2e Grift die ik heb gedaan op de PTR 1e GR67 als test 10.2x daarna GR70 (tijd alweer vergeten)

EDIT:
3e poging GR71 werd m niet (3 elite packs samen getrokken, Reflect, Orbiter, Molten, Mortar, Vortex) Als dat was gelukt had ik die ook makkelijk gehaald.

[ Voor 8% gewijzigd door Neles7 op 28-12-2015 11:01 ]

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
schaapiej schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:36:
[...]

Ik zal waarschijnlijk voornamelijk season gaan spelen, al zal ik dat in tegenstelling tot eerst combineren met non season.
Ik blijf het leuk vinden om gewoon te kijken hoe ver ik in 1 season kom.
Alleen wel opschieten met journey dit keer want na paar weken zal het aantal spelers flink zakken dat nog actief season speelt.

[ Voor 8% gewijzigd door Nephalem op 28-12-2015 11:04 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Thalaron
  • Nu online
In PTR kwam ik met Nats ook vrij makkelijk hoger uit... Alleen steeds lagspikes waarbij ik 15s stilsta bij packs en gewoon dood ga waardoor het biet speelbaar is helaas...

Maar goed, nog even en 2.4 is live dus dan zal ik het wel merken! Kan ik meteen mijn DH upgraden met Leg Gem upgrades op de beste items die niet vervangen hoeven worden :)

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-12-2025

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Hoor veel goede verhalen over M6 nu! Ga ik ook zeker proberen wanneer de patch er is (heb mijn season 1 M6 DH nog compleet staan). Zal wel wat anciens moeten vinden, maar kan ik tenminste wel meteen knallen. Misschien season dan maar de S6 DH spelen? Ik ben er nog steeds niet uit...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Neles7
adamvansanten schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:14:
Hoor veel goede verhalen over M6 nu! Ga ik ook zeker proberen wanneer de patch er is (heb mijn season 1 M6 DH nog compleet staan). Zal wel wat anciens moeten vinden, maar kan ik tenminste wel meteen knallen. Misschien season dan maar de S6 DH spelen? Ik ben er nog steeds niet uit...
Op Season is er geen reden om als DH geen S6 te testen/spelen. Het is tenslotte de free set :D

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:24:
[...]

Op Season is er geen reden om als DH geen S6 te testen/spelen. Het is tenslotte de free set :D
Klopt, maar er is natuurlijk ook de mogelijkheid om voor een ander character te kiezen voor de free set ;). Ga volgende week maar eens rustig uitzoeken wat de beste build wordt om z.s.m. de seasonal journey door te knallen ;)

• Neles7
adamvansanten schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:25:
[...]

Klopt, maar er is natuurlijk ook de mogelijkheid om voor een ander character te kiezen voor de free set ;). Ga volgende week maar eens rustig uitzoeken wat de beste build wordt om z.s.m. de seasonal journey door te knallen ;)
Ik denk dat S6 het makkelijkste is.
lv 70 is 2 piece = T4 capable met lekker wapen
Zoltun Kulle op T2 is dus easy = 4set
GR20 moet dan ook geen probleem meer zijn = 6-set = T10 met wat geluk.
Dan zit je dus al op GR45 level en dan kun je knallen.

Dan is het enige nadeel het cuben van items voor de rest van de journeys.

EDIT:
Philos heeft een manier gevonden om de Chakram DH een revival te geven d.m.v. M6 setup :o

[ Voor 10% gewijzigd door Neles7 op 28-12-2015 11:40 ]

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:28:
[...]

Ik denk dat S6 het makkelijkste is.
lv 70 is 2 piece = T4 capable met lekker wapen
Zoltun Kulle op T2 is dus easy = 4set
GR20 moet dan ook geen probleem meer zijn = 6-set = T10 met wat geluk.
Dan zit je dus al op GR45 level en dan kun je knallen.

Dan is het enige nadeel het cuben van items voor de rest van de journeys.

EDIT:
Philos heeft een manier gevonden om de Chakram DH een revival te geven d.m.v. M6 setup :o
[video]
Klinkt goed! Dat wordt S6 dan. Hopelijk kan je ook makkelijk speedfarmen ermee, maar lijkt me wel met Vault.

• schaapiej
adamvansanten schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:14:
Vergeet dit keer niet zelf wat te doen he met de M6 DH! :+

<GoT>NightStalker

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:09
Is er al een verwachte datum dat de patch uitkomt op de live servers? Ik heb namelijk geen PTR shutdown gelezen of gezien.

Mijn eigen schatting zou zijn:

5JAN16 > PTR shutdown
12JAN16 > Patch release
15JAN16 > New season

En ik ga, na wat kleine twijfel, season met DH doen.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12-2025

SideShow

Administrator

Dikke fail om de patch niet in de kerstperiode te releasen.

• Neles7
Goldman schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:47:
Is er al een verwachte datum dat de patch uitkomt op de live servers? Ik heb namelijk geen PTR shutdown gelezen of gezien.

5JAN16 > PTR shutdown
12JAN16 > Patch release
15JAN16 > New season

S4 is bijna over (30 december a.s.) en S5 start 15 januari 2016
Dus daartussen zal de patch naar 2.4 plaatsvinden,
SideShow schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:50:
Ik denk dat Blizzard dit bewust niet heeft gedaan. Dat zou een hoop extra drukte geven op de werkvloer terwijl de medewerkers waarschijnlijk ook grotensdeels vrij zullen zijn deze periode. Beter doen ze het goed. Voor mij had het toch niet uitgemaakt, gewoon werken dit jaar.

• Mesomelas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-05-2023
Ik ben sinds kort ook weer begonnen en zit al een tijdje weer wat mee te lezen.
Ik lees voornamelijk dat de clans niet heel actief zijn, toch wil ik het nieuwe seizoen graag in een clan beginnen. Dus iemand nog tips voor een leuke / actieve clan waar season hardcore wordt gespeeld?

En nu ik toch bezig ben iemand nog Monk gear tips?
http://eu.battle.net/d3/e...omelas-2516/hero/69928070

Solo vervang ik String of Ears voor Inna's belt en gaat Unity in de cube.
Mystic Ally - Earth zit er nu op omdat ik in de greater rifts die ik deed wat extra vitality nodig had.
Deze skill roteer ik nog al eens; Mystic Ally Fire / Earth - Fists of Fury - Cyclone Strike net wat ik op dat moment prettig vind / voor mijn gevoel nodig heb.

Alvast bedankt! :+

[ Voor 30% gewijzigd door Mesomelas op 28-12-2015 15:07 ]

• Neles7
In het begin van een patch/season is het weer volle bak :)
Ik denk dat GotHC of SG de beste kanshebbers zijn, SG is een mix sc/hc GoTHC is origineel bedoeld als HC-only maar geen idee of dat nu nog zo is.

Gear tips laat ik aan iemand anders over :)

• Kapoen
  • Laatst online: 21:34
En chapter 6 van de seasonal challenges is ook binnen, chapter 7 en 8 laat ik maar schieten. In de korte tijd die nog rest ga ik niet als een gek zitten grinden :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Nephalem
SideShow schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:50:
Mijn ervaring met nieuwe content vlak voor de feestdagen is dat juist dat vaak uitloopt op dikke fail ja ...

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:48

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Season 4 will be ending at the following dates and times for each region:
North America: Wednesday, December 30 @ 5:00 p.m. PST
Europe: Wednesday, December 30 @ 5:00 p.m. CET
Asia: Wednesday, December 30 @ 5:00 p.m. KST

Season 5 will be starting about two weeks afterwards at the following dates and times for each region:
North America: Friday, January 15 @ 5:00 p.m. PST
Europe: Friday, January 15 @ 5:00 p.m. CET
Asia: Friday, January 15 @ 5:00 p.m. KST

http://us.battle.net/d3/e...-4-ending-soon-12-15-2015

Voor de mensen die het nog niet wisten.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Kapoen
Worden de verkregen paragon punten 1:1 overgedragen van season naar non-season?
Niet dat ik er zoveel bij elkaar heb gespaard, maar het zou leuk zijn om de komende twee weken eens te kunnen spelen met mijn oude chars en een extra boost :)

• Mesomelas
Hier kun je berekenen op welk paragon level je uitkomt met je season en non-season punten bij elkaar:
http://www.d3bg.org/paragon-calculator/en.php

De XP die nodig is voor de paragon levels wordt 1:1 overgedragen, maar per paragon level is steeds meer xp nodig. Als je paragon level 500 non-season hebt en 700 season hebt kom je niet op 1200 uit maar slechts op 723. :X

[ Voor 3% gewijzigd door Mesomelas op 29-12-2015 09:55 ]

• Goldman
Kapoen schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:52:
Worden de verkregen paragon punten 1:1 overgedragen van season naar non-season?
Niet dat ik er zoveel bij elkaar heb gespaard, maar het zou leuk zijn om de komende twee weken eens te kunne spelen met mijn oude chars en een extra boost :)
XP word overgedragen ja.

Het is wel zo, dat je para 100 season en para 100 non-season bent het niet paragon 200 word maar meer 150.

adamvansanten schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:42:
Klinkt goed! Dat wordt S6 dan. Hopelijk kan je ook makkelijk speedfarmen ermee, maar lijkt me wel met Vault.
S6 kan heel hard, je hebt al de run speed boost van Shadow Power, daar komt Vault bij, plus de passive.

Shadow is echt een hele goede start-season set, je kan snel hoge Torment omdat de damage boost op 2-piece zit, je kan speedruns doen door de 4-piece en door de 6-piece te droppen kun je DB farming doen (tijdens het speedfarmen). Met Wraps en Depth diggers heb je Toughness en DPS in een farm setup. Met de Fan-dagger heb je de Elite-nuke.
Goldman schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:47:

5JAN16 > PTR shutdown
12JAN16 > Patch release
15JAN16 > New season

PTR shutdown is doorgaans op live-datum. Ik ga er vanuit dat dat weer zo gaat.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Kapoen
Mesomelas schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:55:
Hier kun je berekenen op welk paragon level je uitkomt met je season en non-season punten bij elkaar:
http://www.d3bg.org/paragon-calculator/en.php

De XP die nodig is voor de paragon levels wordt 1:1 overgedragen, maar per paragon level is steeds meer xp nodig. Als je paragon level 500 non-season hebt en 700 season hebt kom je niet op 1200 uit maar slechts op 723. :X
Gelukkig zijn de getallen niet zo heel hoog aan deze kant, daardoor is de curve wat genadiger denk ik :)
275 (NS) + 264 (S) = 356. Wat toch nog altijd meer dan een halvering is van de seasonal paragon.

• Goldman
Your combined Paragon level when the current Season ends will be 816
724 + 728...valt stiekem een beetje tegen

• Thalaron
  • Nu online
Ik kom nu op 870 uit.

NS is 838
S is 652

652 Seasonal is dus + 32 levels :9~
Maar goed.. Ik ga voor de extra stadh tab lekker een DH S05 rollen. Wanneer dat binnen is ga ik NS verder (of mijn Seasonal moet we HEEL veel geluk met loot krijgen...)

[ Voor 99% gewijzigd door Thalaron op 29-12-2015 10:42 ]

• schaapiej
Scheelt dat het voor jou boven de 800 alleen maar extra punten in je damage zijn.

Ik kom zelf met 719 (NS) en 771 (S) op 841 uit. Vanaf nu dus ook alleen maar meer damage met paragon! :p

<GoT>NightStalker

• Neles7
Para 800+ HYPE :+

• schaapiej
Jazeker, nu gaan we pas echt damage doen *O*

<GoT>NightStalker

• Thalaron
  • Nu online
Naja hype... Vergeet niet dat er mensen zijn met 1500+...

870, zeg 900 vs 1000 scheelt 500 mainstat.
Dus een 1500 gast doet nogal wat extra DPS met 3000 Mainstat extra... En straks met Gems je items upgraden scheelt welliswaar ook wat.. Maar dat hebben de hoge paragons ook. Stats op items worden daarmee deels irrelevant.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Als de leaderboards boeien wel ja, anders is het weggegooide tijd. Ik wandel met mijn Season barb al door T10 alsof het Normal difficulty is, GR45 is ook hetzelfde als GR80 qua inhoud, je krijgt alleen maar meer exp waardoor je dus weer wat hogere GRs kan doen met ietsje verder geupgrade gems.

Zelf boeit me het hele Paragon verhaal en de heisa errond of het afgeschaft moet worden ook niet, ik haal de fun uit het samenspelen en het spelen van nieuwe builds met nieuwe gear. Geen stress, geen frustratie, pro-tip !

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01 17:22

UTADDICT

NERF

Gaan er ook nog mensen geen Season doen ivm minder specifieke rewards? Of is de generieke tendens toch wel dat we allemaal weer season gaan spelen voor de vaultspace.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Neles7
Ik vermoed een season rush voor de stash tab, al denk ik dat ik in het begin gewoon even lekker NS doorspeel. Kan ik me daarna laten powerlevelen om zo door de journey te rushen voor de stash tab :D

• Goldman
Ik ga dit season enkel 1 char spelen (ja echt dit keer). Doe de season journey en dan terug naar non-season. Die moeten nu ook allemaal upgrades gaan krijgen :+

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Weten we al voor welke stap in de journey je de stash krijgt? Als dat bijv net als dit seizoen voor andere rewards bij Grift 60 solo is, is een terugstap naar NS wel zonde.

• Neles7
Conqueror dus GR50 denk ik.

EDIT:
Kill Diablo & Greed on T10
Reach GR50 solo
Finish a T9+ rift in under 4 minutes
Level 3 legendary gems to rank 50
Complete 2 Conquests

Also for reference the conquests for Season 5 are:
Clear Act I-V Campaign in an hour
Achieve a 50mil gold streak
Clear GR45 no set items (upgraded from no "class" sets last season)
Master 8 set dungeons
Clear GR55 with 6 different class sets

[ Voor 88% gewijzigd door Neles7 op 29-12-2015 13:42 ]

Neles7 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:38:
Conqueror dus GR50 denk ik.

EDIT:
Kill Diablo & Greed on T10
Reach GR50 solo
Finish a T9+ rift in under 4 minutes
Level 3 legendary gems to rank 50
Complete 2 Conquests

Master 8 set dungeons
Gezien de PTR waarbij je GR80 kan bereiken solo, dan zullen de bovenstaande items makkelijker te bereiken zijn - neemt niet weg dat Season geen aparte legendaries meer heeft dus de noodzaak voor Season is minder; behalve de extra storage tab. :*)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Vidra schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:47:
[...]

Gezien de PTR waarbij je GR80 kan bereiken solo, dan zullen de bovenstaande items makkelijker te bereiken zijn - neemt niet weg dat Season geen aparte legendaries meer heeft dus de noodzaak voor Season is minder; behalve de extra storage tab. :*)
Eens, ik denk alleen gezien de tijd die het toch wel kost om dit allemaal te halen, dat het dan vervolgens een beetje zonde is om terug te keren naar NS.

• Neles7
UTADDICT schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:49:
[...]

Eens, ik denk alleen gezien de tijd die het toch wel kost om dit allemaal te halen, dat het dan vervolgens een beetje zonde is om terug te keren naar NS.
mwah, DH Shadow set is met 6-piece en een beetje fatsoenlijk wapen al T10 (0 ancients) dus dan zit je al heel dicht in de buurt. Met elke 6-set moet T7/T8 wel mogelijk zijn. Het is maar een kleine stap naar GR50 in S5.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

True, en als je die stash haalt krijg je hem ook meteen NS toch? Heb daar zeker na S3 echt dringend meer ruimte nodig.

• Neles7
Geen idee of hij direct op NS beschikbaar is, ik hoop het wel. MOAR HOARDING :P

• _Peter2_
Master 8 set dungeons
Die conquests kunnen nog vervelend worden.
Of kun je die GR45 zonder sets in een groepje doen? (Of moet dan iedereen in die groep no sets hebben?)

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Hehe idd, ik zat ook naar mijn NS stash te kijken, zo prachtig geordend en supernetjes (alhoewel helemaal vol)... Daar komt weer zoveel ongeordende rotzooi bij, het is bijna zonde.

• schaapiej
Master 8 set dungeons
Dat betekent dus ook dat je verplicht wordt meerdere classes te spelen als je die twee wil halen?
GR45 zonder set items is dus ook zonder LoN en zonder Shenlong wat voorheen een erg makkelijke was! :p

50mil gold en GR45 dan de twee makkelijkste als je alleen voor de stashtab gaat denk ik zo..

<GoT>NightStalker

• Neles7
GR45 is ook prima te doen denk ik. Er zijn zoveel legendary's gebuffed. S4 heeft wudijo een GR40 met yellow gedaan. Dus GR45 met updated legendary's moet te doen zijn.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

UTADDICT schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:26:
Gaan er ook nog mensen geen Season doen ivm minder specifieke rewards? Of is de generieke tendens toch wel dat we allemaal weer season gaan spelen voor de vaultspace.
Ik heb tot nu toe elke season gespeeld, gefocussed op één character. Ik zal dat met Season 5 ook weer doen, de Crusader staat al klaar die een Season Rebirth zal meemaken. Ik speel sinds het aankondigen van seasons eigenlijk voor 95% season-only, meestal 1 à 2 maandjes per season. Soms nog wat non-season. Misschien dat dit nu verandert omdat er zoveel sets zijn aangepakt en zoveel leuke builds mogelijk zijn met LoN.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 17:15

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Hmm, ik moet maar eens gaan beginnen met opruimen van de Stashes, season en non season...

Wat moet ik allemaal bewaren :P ?

Begrijp dat vooral DH weer viable is, dus M6 set. Ook UE set?
Voor barb, "gewoon" de 2 sets houden Wastes/IK?

Wat moet ik verder voor monk nog bewaren?

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Neles7
Sparhawk schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:12:
Hmm, ik moet maar eens gaan beginnen met opruimen van de Stashes, season en non season...

Wat moet ik allemaal bewaren :P ?

Begrijp dat vooral DH weer viable is, dus M6 set. Ook UE set?
Voor barb, "gewoon" de 2 sets houden Wastes/IK?

Wat moet ik verder voor monk nog bewaren?
Alle DH sets kunnen ~GR80 halen.
M6
UE Fire
Natalaya Lightning
LoN
S6

Dus veel sparen als je dat allemaal wilt :D

• Thalaron
  • Nu online
Kan iemand me wat vertellen over in hoeverre Bastions of Will nog the way to go is in 2.4? In de zin van... Is die aangepaste versie van Legacy of Knightmares nu wel/niet zinvol/beter?

Heb alleen The Wailing Host liggen... dus kan niet testen :(

Al mag ik niet heel veel klagen met deze:
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/den1bk.png

• Neles7
Thalaron schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:35:
Kan iemand me wat vertellen over in hoeverre Bastions of Will nog the way to go is in 2.4? In de zin van... Is die aangepaste versie van Legacy of Knightmares nu wel/niet zinvol/beter?

[afbeelding]
Ligt aan de build die je wilt maken. Gezien je verleden gok ik op DH dan is enkel strafe + FoK endgame (75+) viable.

Thalaron schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:35:

[afbeelding]
De Legacy of Nightmares (LoN) set zou ongeveer vergelijkbaar met de Bastions of Will (Bations) ring set zijn. Waarbij voor de LoN set alleen geen sets mogelijk zijn en met de Bastions wel. Het hangt per class af wat de beste optie is.

Er zijn al een aantal LoN builds voor een WD, waarbij er voor Crusader aangegeven wordt dat de Bastions de beste optie is. 8)

Vidra schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:37:
De Legacy of Nightmares (LoN) set zou ongeveer vergelijkbaar met de Bastions of Will (Bations) ring set zijn. Waarbij voor de LoN set alleen geen sets mogelijk zijn en met de Bastions wel. Het hangt per class af wat de beste optie is.

Er zijn al een aantal LoN builds voor een WD, waarbij er voor Crusader aangegeven wordt dat de Bastions de beste optie is. 8)
De afgelopen dagen niet gekeken, maar eerder waren de hoogste Crusader clears LoN thorns builds. Bij WD lijkt LoN de way to go. Bij andere classes blijft LoN achter op de set builds.

De afweging is wat mij betreft dus niet echt LoN of Bastion...de rest van de gear is namelijk totaal anders, ook als de builds vergelijkbaar zijn (de Invoke thorns build doet het bv. ook goed). Een afweging die nu wel speelt is Bastion of Will vs. Endless Walk. De damage van Bastion is hoger, maar Endless maakt een ring slot vrij, dus de optie Unity + RoRG terwijl je toch een hoge (item) damage bonus kan hebben. Daarnaast is er voor de Endless Walk bonus geen spender / generator combo nodig, wat voor bepaalde builds een vrije skill slot oplevert.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
  • Nu online
Endless Walk = geen Hellfire Amulet en het blijft een grafset om gewenste stats te krijgen.

Thalaron schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:42:
Endless Walk = geen Hellfire Amulet en het blijft een grafset om gewenste stats te krijgen.
Endless Walk blijft inderdaad een K*T set om echte mooie stats te verzamelen :'(

Vidra schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:44:
Endless Walk blijft inderdaad een K*T set om echte mooie stats te verzamelen :'(
Dat klopt, maar een beetje afhankelijk van class / build, is een passive (Hellfire) voor een 2e ring wel erg interessant. Een Unity is sowieso 50% DR voor een ring slot. RoRG is build afhankelijk maar kan ook een enorme boost zijn (Aquila om maar wat te noemen). De rolls zijn lastig, maar er zijn veel goede opties door mogelijk.

<GOT> Zarhrezz#2885

• _Peter2_
Mijn rebirthed wizard is intussen level 70 geworden op PTR.

Ze heeft nu een redelijk leuke combo (waarschijnlijk niet hoog viable, maar ze is ook pas paragon 31).

6P firebird van het gratis set.
De volgdende skills:
Skills

In de cube heb ik op dit moment enkel nog Aguila's cuiras

Verder gebruik ik Etched Sigil als source, Herbgrash Binding als Belt en The Twisted Sword als Zwaard.

Door Herggrash Binding kost Disintegrate mij niks, waardoor ik continu gratis mamoth hydra's en Energy Twisters cast door Etched Sigil. De Energy Twisters doen weer extra damage door Twisted Sword,

Verbeteringen zitten in nog meer spullen in cube en lgoede ancients, ringen, legendary gems en paragon levels.

T4 ging heel simpel en daarna ging GR20 als een walk in the park (in 8:09) en toen had ik nog geen 6P fire birds.

• Thalaron
  • Nu online
Vidra schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:44:
[...]

Heb Amu zat met mooie en bruikbare stats...
Ringen echter 8)7

Denk dat ik deze Build ook ga testen. Heb alle items al liggen :) (op de 2.4 items na uiteraard)

[ Voor 26% gewijzigd door Thalaron op 30-12-2015 03:19 ]

• Neles7
S4 is (zo goed als) over. Heeft iedereen eigenlijk zijn/haar persoonlijke doel gehaald? Misschien dingen die je toch tegen zijn gevallen?

Voor mij was dit het eerste seizoen waar ik aan mee deed, dat is me prima bevallen. Season Journey voltooid para 787 gehaald op season. En volgens mij tot op heden nog steeds Nr 1 in de GoT clan als DH :P. Enige wat me tegen is gevallen is de persoonlijke motivatie om niet de moeite te nemen om nog iets verder te pushen (fishen) zodat het een leaderboard finish was geworden. Dat wil ik in 2.4 toch wel proberen om voor elkaar te krijgen.

We gaan het zien :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mijn monk ging heel hard en ineens na Grift 52 stond ik stil, vond geen upgrades meer, kreeg geen opdrachten meer gedaan. En daar kan ik niet zo goed tegen, dus maar gestopt.

Wizard was niet zo sterk, wat mijn 2e favo char is, ik hoop dat dat in de volgende patch beter is.
(In mijn ogen toch de main char in deze fantasy hack en slash.)

• schaapiej
Neles7 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:28:
S4 is (zo goed als) over. Heeft iedereen eigenlijk zijn/haar persoonlijke doel gehaald? Misschien dingen die je toch tegen zijn gevallen?
Doel is voor mij persoonlijk gehaald.
Wilde GRift 60 proberen te halen en verder lekker voor de fun spelen. Is beide gelukt! :p
Monk, WD en Barb op 60 clear. Nog wel een poging met de DH gedaan maar daar komen we bij het punt dat mij tegenvalt en voor mij de fun weghaalt; fishen voor GRifts... Ik houd 't dan liever bij wat levels lager dan het fishen! :)

Vanavond in ieder geval lekker de zooi opruimen! :+
Mocht er daarna animo zijn dan wat GRiften en gems verder levelen..

<GoT>NightStalker

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Voor mij is dit al de 4de season, ik heb uiteindelijk geprobeerd om met een Barb de Season Journey te voltooien en dat is me ook gelukt. Uiteindelijk heb ik er een HoTA Barb aan overgehouden die GR60 solo heeft gehaald en een HC WD voorlopig op GR30 (P230).

Mijn doel voor season 5 is dezelfde: de Season Journey voltooien en fun hebben met de GoT-clan, komt wel in orde !

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Hmm nee, niet echt. Maar ik ben er dan ook even tussenuit geweest, dus dat hielp ook niet echt. Journeys hebben me nooit geboeid, dus dat maakt niet uit. Ik stopte toen ik met Grift 56 in de clan nog #2 WD was, nu 30e ofzo, hehe.

Kan wel gemakkelijk 60 halen, maar dat heeft geen nut voor leaderboards en ook de journey kan me niet zoveel schelen.

Wellicht dat ik wel leaderboards ga pushen in S5, wel weer een leuke uitdaging. Alleen nog even kijken of ik bij mijn WD blijf of weer eens DH doe. Tot nu toe elk seizoen omgedraaid, DH, WD, DH en nu WD. Eigenlijk dus weer de beurt aan DH.

• Nephalem

Voor mij was dit het eerste seizoen waar ik aan mee deed, dat is me prima bevallen. Season Journey voltooid para 787 gehaald op season. En volgens mij tot op heden nog steeds Nr 1 in de GoT clan als DH :P. Enige wat me tegen is gevallen is de persoonlijke motivatie om niet de moeite te nemen om nog iets verder te pushen (fishen) zodat het een leaderboard finish was geworden. Dat wil ik in 2.4 toch wel proberen om voor elkaar te krijgen.

In ieder geval ga je komend era stukken meer concurrentie krijgen op de DH ranking, deze was erg stilletjes afgelopen season door de monk/WD hype.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Neles7
Nephalem schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:44:
[...]

In ieder geval ga je komend era stukken meer concurrentie krijgen op de DH ranking, deze was erg stilletjes afgelopen season door de monk/WD hype.
True. Laat ze maar komen, ik kan ze hebben }) }) })

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben ik nou de enige die de DH echt een verschrikkelijke char vind om mee te spelen?

• _Peter2_

Alleen de laatste stap van de seasonal journey niet gehaald, maar ik ben wel tevreden. Mijn seasonal Plvl is hoger dan mijn NS.

Verder ook eens een DH gemaakt waarmee ik meer dan een deuk in een pakje boter kan slaan (nou ja slaan? eerder schieten :D)

Voor volgend season zie ik nog wel wat ik ga doen.

Voor de leut mijn Wizard een rebirth gegeven op PTR en stiekem beviel die wel. Die voelt op PTR met 35 paragon levels al een stuk sterker dan mijn huidige met 451 paragon levels.

Vandaag of morgen nog eens kijken of ik op PTR al T6 of T7 aankan :)

[ Voor 5% gewijzigd door _Peter2_ op 30-12-2015 10:57 ]

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Mad-Matt schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:55:
Ben ik nou de enige die de DH echt een verschrikkelijke char vind om mee te spelen?
Qua concept vind ik de DH ook niet heel boeiend, maar de snelheid en beweeglijkheid is echt top.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-01 16:08

Passievrucht

swarma

S4 is (zo goed als) over. Heeft iedereen eigenlijk zijn/haar persoonlijke doel gehaald?
Ja ik heb Diablo 3 eindelijk gekocht (uuh gekregen) 8)7

Ben nu pas in Act 2 in offline modus @ normal. Wil hem eerst zelf een keer uitspelen voordat ik met andere ga gamen. Zodra ik er doorheen ben dan wil een collega van me met me powerlevelen.

Snap eerlijk gezegd niet waarom ik dit spel nooit eerder heb gekocht, maar zal wel iets met het verslavende factor van een andere game te maken kunnen hebben.

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 12:13

4th

Passievrucht schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:19:
[...]

Ja ik heb Diablo 3 eindelijk gekocht (uuh gekregen) 8)7

Ben nu pas in Act 2 in offline modus @ normal. Wil hem eerst zelf een keer uitspelen voordat ik met andere ga gamen. Zodra ik er doorheen ben dan wil een collega van me met me powerlevelen.

Snap eerlijk gezegd niet waarom ik dit spel nooit eerder heb gekocht, maar zal wel iets met het verslavende factor van een andere game te maken kunnen hebben.
Zou story mode eenmaal doorwerken, Reaper of Souls uitbreiding aanschaffen en daarna meteen wanneer season 5 start met je collega (of anderen) daaraan beginnen. Beginnen jullie op gelijke voet en heb jij voordeel van zijn kennis. Wanneer je season 5 hebt gedaan, gaat al dat over naar de non season en heb je daar ook meteen je characters en gear.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• _Peter2_
Ik had in voorbereiding op seasons end mijjn NS stash opgeruimd en een hele bups geshard.

Moet eigenlijk ook nog de troep uit mijn seasonal stash uitmesten...

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

_Peter2_ schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:30:
Ik had in voorbereiding op seasons end mijjn NS stash opgeruimd en een hele bups geshard.

Moet eigenlijk ook nog de troep uit mijn seasonal stash uitmesten...
Hehe, dat laatste heb ik gisteren gedaan! Allerlei class sets die ik toch nooit ga gebruiken; doei.

• Mesomelas
Ik zou eigenlijk ook op moeten ruimen, maar dat vind ik zo lastig he!
Hoe vaak het niet gebeurt dat ik denk iets nooit te gaan gebruiken en het in een andere build dan toch van pas komt. En met LoN wordt het nog lastiger, dan kan elke Ancient opeens nuttig zijn, ik heb nu al een Mule speciaal voor Ancients. Daarbij speel ik hardcore en wil zodoende altijd wel een backup set achter de hand houden.

Hebben jullie nog iets van handige tips, guidelines die jullie gebruiken?

[ Voor 14% gewijzigd door Mesomelas op 30-12-2015 11:42 ]

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

4th schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:25:
[...]

Zou story mode eenmaal doorwerken, Reaper of Souls uitbreiding aanschaffen en daarna meteen wanneer season 5 start met je collega (of anderen) daaraan beginnen. Beginnen jullie op gelijke voet en heb jij voordeel van zijn kennis. Wanneer je season 5 hebt gedaan, gaat al dat over naar de non season en heb je daar ook meteen je characters en gear.
Thanks voor de info. Zal dus volgende maand eens de uitbreiding aanschaffen middels 1 van de keyshops, want heb net Gabe van Steam flink lopen spekken. :9

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Mad-Matt schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:55:
Ik vind DH erg leuk om te spelen (heb er pre-RoS en S1 ook veel mee gespeeld), maar de laatste seasons was het het gewoon net niet. S5 ga ik zeker DH spelen (en NS waarschijnlijk ook veel). Wel zal ik waarschijnlijk veel meer NS spelen dan afgelopen seizoen (aangezien het me nu alleen om de stashtab/journey gaat). Season wordt een S6 DH en op NS ga ik mijn UE en M6 DH's afstoffen. O ja, en Firebird wiz :+.

Helaas heb ik het eerste weekend van S5 geen tijd, dus ik begin een weekje later. Kan ik meteen een mooie boost vragen :+ .

[ Voor 9% gewijzigd door adamvansanten op 30-12-2015 12:16 ]

• schaapiej
adamvansanten schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:14:
Helaas heb ik het eerste weekend van S5 geen tijd, dus ik begin een weekje later. Kan ik meteen een mooie boost vragen :+ .
Ik weet nog niet of ik bij de start meteen met season ga beginnen of één van de vele die ik dit season heb geboost lief aan ga kijken! :+ Maar als iedereen wacht schiet het ook weer niet op he -O-

<GoT>NightStalker

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat vind ik juist het leukste aan Seasons, leuk met elkaar levelen en gear wisselen. Liefst zoek je dan iemand met dezelfde class of zelfde attribute (strength bv.) zodat je de meeste gear kan uitwisselen.

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-01 18:27

Nou, op NS heb ik 61 gecleared, dus je bent een mooie 2e ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

• Neles7
JimMorrison schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:13:
[...]

Nou, op NS heb ik 61 gecleared, dus je bent een mooie 2e ;)
Shit :P

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08-2025
Passievrucht schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:50:
[...]

Thanks voor de info. Zal dus volgende maand eens de uitbreiding aanschaffen middels 1 van de keyshops, want heb net Gabe van Steam flink lopen spekken. :9
Ik zou daar niet te lang mee wachten, 15 januari start het nieuwe seizoen. Als je tegen dan story mode rondgespeeld hebt heb je alles 'gezien', en kan je op gelijke level (1 dus, zonder gear of paragon levels) aansluiten met de rest van de meute. That's where the true fun is.

't Is maar een tip, de eerste is gratis, de volgende moet je betalen })

• schaapiej
Dat komt door die bak aan paragon punten van jou Jim! :p

<GoT>NightStalker

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Nerve schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:36:
[...]

Ik zou daar niet te lang mee wachten, 15 januari start het nieuwe seizoen. Als je tegen dan story mode rondgespeeld hebt heb je alles 'gezien', en kan je op gelijke level (1 dus, zonder gear of paragon levels) aansluiten met de rest van de meute. That's where the true fun is.

't Is maar een tip, de eerste is gratis, de volgende moet je betalen })
Dan moet ik dus het nieuwe jaar flink aan de bak :')

Nou 15 januari ga ik hem dan ook gelijk maar kopen :9

Pagina: 1 ... 54 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.