Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:02
schaapiej schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:05:
Neles, nog tips voor GRift 60 met een UE DH? Heb daar 55 nu mee clear, minuutje of 2-3 over en nog wat ancient upgrades mogelijk.

Wil effe kijken of ik een 3e char op GRift 60 kan krijgen! :p (naast de Monk en WD)
Eerste punt, chest met Disc, quick win! Vit op je quiver rerollen naar 15% MS, op je boots die 12 eveneens rerollen naar 15%. Probeer ook een helm te zoeken waar je zowel cc als MS kan op rollen. (niet teveel op vit focussen, DH's zijn sowieso watjes :*) )

Verder kan je Vengeance eventueel ook vervangen door Calltrops/Bait the trap, die extra cc is niet te versmaden.

Voor het overige -> what Neles said :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Iemand al een idee wat de class wordt die onmisbaar is bij Group grifts? :)
Ik wil komend seizoen weer paragon levels gaan grinden in grifts.

Denk dat ik een WD ga nemen voor rift DB/key farmen. En dan nog een class voor grifts.
DeBers schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:27:
Het lijkt erop dat het DPS verschil tussen de classes redelijk gedicht gaat worden, zodat bijna elke class viable wordt. Ook defensively worden de verschillen kleiner en door exit-healmonk zal iedereen zichzelf moeten redden. Wel voorzie ik dat je minimaal 1 pull-build wil hebben; Monk, Crusader of Barb dus. Met hoge clustering worden bepaalde DPS setups ook sterker; AT Firebird en LfB CA Marauder zijn dan de builds waar ik zo aan denk.
Denk dat ik een WD ga nemen voor rift DB/key farmen. En dan nog een class voor grifts.
WD is het snelst, maar voor DBs mis je de Sage's. Wiz en DH kunnen wel Sage's op high-speed builds erbij hebben. Voor solo greaters lijkt het erop dat alle classes redelijk gelijk gaan uitkomen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

DeBers schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:27:

hmm.. bizzar vind je dit echt leuk dan? snap dit persoonlijk namelijk echt niet. Ook al grind je, je suff dan heb je nog geen schijn van kans tov de echte no lifers en botters... en paragon is de enige echte bepalende factor voor leaderboards. Dat was zo en zal in 2.4 niet anders zijn.. het wordt zelfs nog erger want je heb zo 4-5K extra main stat dmv het nieuwe gems recept.

Dus dit soort grinders http://www.diabloprogress.com/rating.stat_paragon2 hebben dan nog eens +-1K paragon van gear.. hoezo powercreep :P

Maar als je het echt leuk vind.. dan zou zit je met een support barb en monk nog steeds goed. Builds worden wel iets anders, maar een support barb/monk die gebruik maken van extra globes voor de groep zullen alleen maar beter worden met die extreme main stats. Die WD passive gruesome feast heeft extreme scaling hierdoor en dit zal in 2.4 niet anders zijn.
Zarhrezz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:59:
[...]

WD is het snelst, maar voor DBs mis je de Sage's. Wiz en DH kunnen wel Sage's op high-speed builds erbij hebben. Voor solo greaters lijkt het erop dat alle classes redelijk gelijk gaan uitkomen.
nee hoor.. wd kan met sage prima t9-10 farmen
YouTube: Diablo 3 2.4 Turbo-Chicken T10 Rift & Bounty speed farming Witch Doctor! met een wd en je kan het nog beter maken met wat tweaks

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2015 13:05 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 11:03
Neles7 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:27:
[...]

Gear
- Betere quiver (58-60%), idealiter met Dex/Vit/CHC/MS% (APS is minst belangrijke voor UE door yangs)
DML is inderdaad ruk, nog niks beters gevonden helaas. CDR er nu op is ook useless!
- Shoulders zou ik RCR naar AD doen
Ga ik eens proberen!
- Je mara is volgens b.net niet gererolled, dus CHD hoger als nog kan (al is een mooie HF en hopen op geen reflect ook een optie)
Heb daar de socket op moeten rollen
- Chest met DISC (je hebt je huidige verkeerd gererolled)
Er zat echt een hele useless stat op, RNG en Kadala werken nog niet mee voor een nieuwe chest! :p

Skills
- Je kunt ervoor kiezen om Vengeance te vervangen door polar station. Geeft je ruimte voor BotS wat helpt op de RG en high hp mobs.
Heb deze vanochtend al omgezet naar Sentry, B.Net blijkbaar nog niet bijgewerkt.

Gameplay
- Probeer alles te ontwijken alles wat dodelijk is
- Probeer een mooie groep te hebben verzameld als CoE op fire komt (Omdat de rotatie Cold --> Fire is kun je tijdens cold puur generator doen voor max hatred)

Verder lijkt het er goed uit te zien :)
JimMorrison schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:16:
[...]

Eerste punt, chest met Disc, quick win! Vit op je quiver rerollen naar 15% MS, op je boots die 12 eveneens rerollen naar 15%. Probeer ook een helm te zoeken waar je zowel cc als MS kan op rollen. (niet teveel op vit focussen, DH's zijn sowieso watjes :*) )
Ik ga RNG en Kadala lief aankijken! :D

Verder kan je Vengeance eventueel ook vervangen door Calltrops/Bait the trap, die extra cc is niet te versmaden.
Zal eens kijken of Calltrops/Sentry fijner werkt!

Voor het overige -> what Neles said :)
Thanks voor de feedback beide, zeker nuttig!
Sommige dingen had ik al in de gaten maar RNG en Kadala moeten even mee gaan werken..
Ga in ieder geval met deze dingen verder.

<GoT>NightStalker

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:34
schaapiej schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:31:
[...]

[...]

Thanks voor de feedback beide, zeker nuttig!
Sommige dingen had ik al in de gaten maar RNG en Kadala moeten even mee gaan werken..
Ga in ieder geval met deze dingen verder.
Succes i.i.g :) Als je hulp wilt tijdens het farmen roep je maar, wil best een keer inloggen voor een avondje D3 :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:01:
[...]

hmm.. bizzar vind je dit echt leuk dan? snap dit persoonlijk namelijk echt niet. Ook al grind je, je suff dan heb je nog geen schijn van kans tov de echte no lifers en botters... en paragon is de enige echte bepalende factor voor leaderboards. Dat was zo en zal in 2.4 niet anders zijn.. het wordt zelfs nog erger want je heb zo 4-5K extra main stat dmv het nieuwe gems recept.
Het gaat mij niet zozeer om de eindklassering, maar het wordt mijn laatste keer dat ik seasons speel denk ik. Dus ik wil zo veel mogelijk paragon gaan verzamelen om mijn non season te buffen. Paragon geeft natuurlijk wel extra stats.

Verwijderd

DeBers schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:05:
[...]

Het gaat mij niet zozeer om de eindklassering, maar het wordt mijn laatste keer dat ik seasons speel denk ik. Dus ik wil zo veel mogelijk paragon gaan verzamelen om mijn non season te buffen. Paragon geeft natuurlijk wel extra stats.
ah ok.. vond het al zo raar :P

Denk dat veel mensen snel klaar zullen zijn straks in S5 met seasons (en wellicht de komende seasons) want de enige rede om dit echt te doen is voor dat extra stash tab. Daarna kan je net zo goed non seasons doen want alles is hetzelfde.

Maar paragon buffen in seasons voor non season zie je denk ik beetje verkeerd. Op seasons gaan de paragons wel veel sneller dan op NS, maar als je account over gaat naar NS is het de exp die beplaald op hoeveel paragons je uitkomt. Het is niet zo dat para 400 op seasons straks in NS ook 400 is.. dit zal aanzienlijk lager zijn.. denk max 50 ofzo.

Groot voordeel voor mensen met wat lage paragon is dat nieuwe cube recept. Als je 13 lvl 70 gems maakt in 2.4 en die in je gear stopt, dan is dat gelijk aan 910 extra paragon, er vanuit gaande dat je soft capped bent (para 800)... een dikke boost dus

Heb op de ptr geen team grifts gedaan dus weet niet hoe snel dit in vergelijking tot solo gaat, maar die hoge solo grifts 75+ gaven erg veel exp. Team zal altijd wel efficienter zijn, maar als je soft capped bent dan zit je echt wel goed... kan je prima doen in NS allemaal hoor :)

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:28:
[...]

Groot voordeel voor mensen met wat lage paragon is dat nieuwe cube recept. Als je 13 lvl 70 gems maakt in 2.4 en die in je gear stopt, dan is dat gelijk aan 910 extra paragon, er vanuit gaande dat je soft capped bent (para 800)... een dikke boost dus
Wat is dat nieuwe cube recept dan? Ik heb even gezocht op diablofans, maar niks gevonden.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:11
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:28:
[...]
Dan lig je in groepen nog steeds achter natuurlijk.
Buiten dat je met een lage paragon niet heel snel 13 lvl 70 Gems "spare" hebt.

Vergeet ook niet dat iedereen dit kan doen... dus Paragon 1500+ loopt dalijk met 13x lvl 80+ gems in hun gear rond...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:38
MicScott schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:58:
[...]

Wat is dat nieuwe cube recept dan? Ik heb even gezocht op diablofans, maar niks gevonden.
New Kanai’s Cube recipe, Caldesann’s Despair: This recipe allows you to sacrifice a Legendary Gem and three Flawless Royal Gems to give an Ancient item of your choice a boost to your main stat.

De hoogte van de Legendary gem bepaald hoeveel "main stat" je erbij krijgt, de Flawless gem soort bepaald wat je erbij krijgt, i.e. Rood voor strength, enz....

Apsie's profiel

• Thalaron
Gisteren even op PTR zetten klooien. Ergens wel jammer dat bij tri-stat Hellfire Amulet dan ineens geen 250+ DEX erbij kan krijgen omdat: niet Ancient xD

Maar goed... meeste items die ik heb zijn WEL Ancient. Dus het voornaamste probleem dat ik nu heb is onvoldoende "hoge" gems om te gebruiken.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• schaapiej
Thalaron schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 04:48:
Gisteren even op PTR zetten klooien. Ergens wel jammer dat bij tri-stat Hellfire Amulet dan ineens geen 250+ DEX erbij kan krijgen omdat: niet Ancient xD

Maar goed... meeste items die ik heb zijn WEL Ancient. Dus het voornaamste probleem dat ik nu heb is onvoldoende "hoge" gems om te gebruiken.
Om die reden heb ik nu alles in ieder geval naar 50 gebracht.
Verschillende gems heb ik 3x op 50 zodat die meteen gebruikt kunnen worden, daarna maar hogere gems maken en de stats upgraden! :) In ieder geval nog iets nuttigs om nu te doen :P

<GoT>NightStalker

• Thalaron
Wel jammer dat PTR altijd zo veel lagspikes geeft...
Vanmorgen nog een Grift 65 met mijn DH Nats6 gedaan met gear upgrades middels dat nieuwe recept met een stel lvl 60 gems...

Ging op zich goed... maar niet wanneer die steeds 15s+ blijft hangen met een ping van 800-1500...
Lig ik weer op mijn rug...

Maar gezien Grift 65 solo relatief goed lukte zonder verdere aanpassingen... Is Nats lijkt mij nog wel viable. Enige rede waarom het niet lukte was die $@#@#$ lagspikes.
Nu nog maar ff wat gems naar 50(+) knallen :)

Net even op live en PTR zitten testen met Bane of the Stricken vanwege deze fix in de PTR patch notes:
Fixed an issue that prevented some sources of Attack Speed, which only benefit specific skills, from reducing the internal cooldown of Bane of the Stricken
Omdat dit voor monk het meest relevant lijkt (en ik nog geen Fragment + Shame heb op m'n Wiz) ben ik daarmee begonnen.

Conclusie is dat op live de stacking met Monk erg slecht werkt; door de 'hidden IAS' en dynamische IAS (Seize the Initiative) wordt je bijna altijd benadeeld; je zou minimaal je UI ApS aan stacks moeten toevoegen maar je komt daar steevast onder, in een van m'n testen zelfs wel 37% lager dan de ApS. Je valt dus ruimschoots sneller dan je ApS aan (Seize the Initiative, Raiment 2-piece, Alacrity) maar je stack buildup wordt daardoor enorm vertraagd.

Mijn vermoeden is dat dit komt door de attack frames van de monk generators; de stack ICD is een aantal frames (60 / ApS). Na het uitdelen van een stack gaat de ICD lopen en elke attack binnen dat aantal frames wordt dus genegeerd. Afhankelijk van wanneer het volgende attack frame afgerond wordt, kun je dus flink minder stacken dan verwacht. In mijn test setup had ik bijvoorbeeld de volgende frames (1st / 2nd / 3rd attack): 27 / 21 / 34. De bijbehorende UI ApS is 1.17, wat een ICD van 51 of 52 frames zou betekenen. Na de eerste attack zal pas de 3e attack dus weer een stack opleveren. De getallen zijn niet helemaal exact, maar het komt in de richting van wat ik zie.

Wat er op de PTR lijkt aangepast is dat er niet naar UI ApS maar naar de skill ApS gekeken wordt (in mijn test setup 1.68 ApS, voor een ICD van 35 of 36 frames). Ik kan de getallen nog niet exact matchen, maar de stacking is duidelijk beter; bij alleen Alacrity of alleen Raiment 2 zit het daadwerkelijk aantal stacks / seconde net iets boven de UI ApS, bij Alacrity en Raiment 2 samen zit het er ruim boven (zo'n 20%). En, nog belangrijker, Seize the Initiative heeft nu het verwachtte effect; in plaats van de stacking speed te verlagen, wordt die nu in lijn met de ApS stijging verhoogt.

Wat ik daarnaast gemerkt heb is dat FD geen grote verhoging van de stack buildup geeft. Kennelijk 'snapshot' Seize nu automatisch, maar FD (nog) niet. Er is wel een lichte verhoging van de stack buildup snelheid, maar dat is wellicht verklaarbaar vanuit de attack frames en de ICD; door kortere attack frames, zullen attacks sneller net buiten de ICD vallen zodat een volgende ICD sneller start, etc.

Met Wiz wil ik nog testen om te zien of die getallen eenduidiger zijn, Monk is veruit de lastigste class op dit gebied. Hoe dan ook is het een positieve wijziging voor BotS gebruikers; in bepaalde gevallen praten we over meer dan een verdubbeling van het aantal stacks per seconde dat er opgebouwd wordt.

<GOT> Zarhrezz#2885

De Firebird fix is doorgevoerd en leaderboards gewiped. Er is een flinke shift in builds te zien nu...veel diversiteit in de top 10's op het moment. Zodra iedereen gaat pushen met de #1 build cut / paste zal dat afnemen, maar ik vind dit eigenlijk een betere indicatie van de balance tussen de builds (even er vanuit gaande dat de hoogste clears straks niet enorm veel hoger zijn).

De stand op dit moment (per class de #1 clear, de #10 clear en aantal builds in de top 10):
Barbarian82762
Crusader82785
Demon Hunter81785
Monk83753
Witch Doctor80754
Wizard80761

Bij de builds kijk ik dan even globaal; bij sommige classes zitten er bijvoorbeeld 2 of 3 verschillende LoN setups in. Als de main items / skills verschillen tel ik dat apart. Voor sets doe ik dat niet, daardoor staat Wiz bijvoorbeeld op 1....alles is DMO op het moment, maar er zijn wel 4 skill / weapon varianten. Barbarian is IK / Raekor en de leap set. Bij Crusader is het maar 1 LoN variant, naast Hammer / Invoker / Roland en een Akkan 4p / Invoker 2p / Hack setup. Bij Demon Hunter is alleen Shadow niet meer in de top 10 te vinden (76 clear op #26 is op het moment de eerste), de andere sets zitten erbij. Monk top 3 is geen I6/R2 meer, maar de rest van de top 10 nog wel. Shen monk is dus nog verre van dood / useless / etc. Bij WD 2 LoN varianten, een Jade en HT, alleen Arachyr niet in de top 10. Bij Wizard denk ik een typisch PTR effect...het favoriete OP speeltje is nerfed, dus iedereen rent naar de volgende FotM FotD, DMO in dit geval. Tal zou ook gewoon mee moeten komen, maar ik denk dat weinig mensen die testen. Firebird is trouwens ook nog niet compleet dood; op #20 staat een 75 clear.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:11

Niku

Alagaesii

Hebben jullie 'class advies' voor iemand die nog nooit Diablo gespeeld heeft?

• Rann
  • Laatst online: 08:17
Heeft het de komende season eigenlijk nog zin om ladder te spelen, aangezien er geen exlusieve items bijkomen?.. Dan zou je in theorie net zo goed de normal kunnen spelen... Tenzij je echt wilt ranken ofc

• Neles7
Zarhrezz schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:32:
De Firebird fix is doorgevoerd en leaderboards gewiped. Er is een flinke shift in builds te zien nu...veel diversiteit in de top 10's op het moment. Zodra iedereen gaat pushen met de #1 build cut / paste zal dat afnemen, maar ik vind dit eigenlijk een betere indicatie van de balance tussen de builds (even er vanuit gaande dat de hoogste clears straks niet enorm veel hoger zijn).

De stand op dit moment (per class de #1 clear, de #10 clear en aantal builds in de top 10):
Barbarian82762
Crusader82785
Demon Hunter81785
Monk83753
Witch Doctor80754
Wizard8076

Bij de builds kijk ik dan even globaal; bij sommige classes zitten er bijvoorbeeld 2 of 3 verschillende LoN setups in. Als de main items / skills verschillen tel ik dat apart. Voor sets doe ik dat niet, daardoor staat Wiz bijvoorbeeld op 1....alles is DMO op het moment, maar er zijn wel 4 skill / weapon varianten. Barbarian is IK / Raekor en de leap set. Bij Crusader is het maar 1 LoN variant, naast Hammer / Invoker / Roland en een Akkan 4p / Invoker 2p / Hack setup. Bij Demon Hunter is alleen Shadow niet meer in de top 10 te vinden (76 clear op #26 is op het moment de eerste), de andere sets zitten erbij. Monk top 3 is geen I6/R2 meer, maar de rest van de top 10 nog wel. Shen monk is dus nog verre van dood / useless / etc. Bij WD 2 LoN varianten, een Jade en HT, alleen Arachyr niet in de top 10. Bij Wizard denk ik een typisch PTR effect...het favoriete OP speeltje is nerfed, dus iedereen rent naar de volgende FotM FotD, DMO in dit geval. Tal zou ook gewoon mee moeten komen, maar ik denk dat weinig mensen die testen. Firebird is trouwens ook nog niet compleet dood; op #20 staat een 75 clear.
Wat ook wel interessant is om te vermelden:

• Wiz: DMO (Melee Orb, Melee Twister or Disintegrate Twister), Firebirds
• WD: Jade, HT (Pets), LoN Dart, LoN Firebats
• Monk: Innas (EP or Generator), LoN Tempest Rush
• DH: Mara, UE, Shadow, Nats, LoN Strafe
• Sader: Hammer, Rolands (Sweep), Invoker, LoN Bombardment (Thorns)
• Barb: EQ, IK/Raekor

Dit zijn volgens Reddit alle builds die momenteel (na de wipe) 75+ kunnen halen.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Rann schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:58:
Heeft het de komende season eigenlijk nog zin om ladder te spelen, aangezien er geen exlusieve items bijkomen?.. Dan zou je in theorie net zo goed de normal kunnen spelen... Tenzij je echt wilt ranken ofc
Met Season 5 zul je extra stash space kunnen vrijspelen, evenals wat cosmetische items zoals portrait frames.
Niku schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:34:
Gewoon een char nemen die je aanspreekt, de classes zijn vrij goed gebalanceerd zeker als je nog lang niet aan end-game toe bent.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 22:26
monk heeft met uliana de build waarmee je het makkelijkst en snelst op hogere grifts uit komt.
Zelf vond ik Barb met 2piece IK al voldoende om vrij snel met grift40+ te starten zodat je bloodshards kan farmen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Neles7 schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:20:
Wat ook wel interessant is om te vermelden:

• Wiz: DMO (Melee Orb, Melee Twister or Disintegrate Twister), Firebirds
• WD: Jade, HT (Pets), LoN Dart, LoN Firebats
• Monk: Innas (EP or Generator), LoN Tempest Rush
• DH: Mara, UE, Shadow, Nats, LoN Strafe
• Sader: Hammer, Rolands (Sweep), Invoker, LoN Bombardment (Thorns)
• Barb: EQ, IK/Raekor

Dit zijn volgens Reddit alle builds die momenteel (na de wipe) 75+ kunnen halen.
Dat lijkt me de lijst van wat het nu haalt...ik zou denken dat Tal en Arachyr het ook moeten kunnen (puur gezien de bonussen / DR). Sunwoku ken ik niet goed, maar ook die zou ik wel in het rijtje verwachten. Ook Ulliana moet het kunnen; voor wipe zat die volgens mij ook 80+.

[ Voor 4% gewijzigd door Zarhrezz op 20-12-2015 13:35 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• Neles7
Zarhrezz schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:34:
[...]

Dat lijkt me de lijst van wat het nu haalt...ik zou denken dat Tal en Arachyr het ook moeten kunnen (puur gezien de bonussen / DR). Sunwoku ken ik niet goed, maar ook die zou ik wel in het rijtje verwachten. Ook Ulliana moet het kunnen; voor wipe zat die volgens mij ook 80+.
Er zal nog wel wat veranderen als de PTR patch enige dagen live is en mensen meerdere build hebben getest. Of iedereen gaat de Nr1/2/3 nadoen en weg diversiteit...

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 21:25

The Chosen One

Zie signature!

Phuncz schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:21:
[...]

Met Season 5 zul je extra stash space kunnen vrijspelen, evenals wat cosmetische items zoals portrait frames.
Zit die onzin er nog in?
Bij http://eu.battle.net/d3/en/blog/19993875 wordt er niks over gezegd bij seasonal rewards, alleen de focus op cosmetic stuff.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Thalaron
Gewoon even seasons tot je de extra tabs hebt en klaar dus..
Op zich geen probleem mijn inziens. Al denk ik dat men snel klaar is met season 5 zonder die ene leuke Legendary die Season only is.

Niet dat je mij zal horen klagen overigens..

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-11 13:56
Denk dat dit toch een eenmalig experiment van Blizzard wordt, zonder de exclusieve items is er inderdaad amper reden om season te blijven spelen na de journey.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Niku

Niku

Alagaesii

Net The Skeleton King verslagen, vind het zo far een toffe game, maar vraag me af of ik het niet eentonig ga vinden op den duur. En jammer dat er niet meer filmische cutscenes in zitten zoals die ene in het begin.

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22
Niku schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:34:
Ligt eraan wat je voorkeur wegdraagt qua speelstijl...melee combat, ranged, magic,minions, tank,..

• Niku

Niku

Alagaesii

internaut schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:59:
[...]

Ligt eraan wat je voorkeur wegdraagt qua speelstijl...melee combat, ranged, magic,minions, tank,..
Het is een Barbarian geworden.

• Neles7
Kom dit filmpje tegen op internet

Hij haalt de grift niet, maar laat wel zien hoe sterk UE momenteel is. Ben benieuwd hoe mijn UE DH het gaat doen in 2.4 :D

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 09:36
Heb de DH class eigenlijk nooit zo kunnen waarderen. Ik kan me een hele tijd terug nog een char herrineren die af en toe hier en daar zo'n sentinel ding (of hoe heten die automatisch schietende krengen ook alweer?) neer moet plempen en verder een beetje de neus leeg hengelen. Dat is dan ook alweer een lange tijd terug. Sindsdien vermaak ik me wat beter met mijn crusaders en barbs...vooral die schield bash uit het vorige seizoen vond ik erg leuk:)

Ik twijfel nog over wat ik komend seizoen ga doen.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zag gisteren dat in Patch 2.4.0 een nieuw stuk eiland dus erbij komt. Dat maakt het wel weer interessant om te spelen, aangezien ik Diablo sinds de laatste patch alweer naast me heb laten liggen, begon nogal vervelend te worden om steeds dezelfde dungeons af te gaan.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Je vergeet de 50 aangepaste of nieuwe legendaries, set dungeons, aangepaste skills en hoop nieuwe mogelijke builds dankzij Legacy of Nightmares :P

Voor enkel die ene area die je af en toe tegen zal komen, zzal het spel niet genoeg vernieuwing geven. Echter is er weer zoveel aangepast dat we straks begin januari weer fris verder kunnen. Althans toch voor mij.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:47
Onlangs was ik nog aan het krabben en aan het vrezen dat ik chapter 4 van de seasonal journey niet ging halen tegen het einde van seizoen 4 (laat gestart), maar ondertussen is chapter 5 bijna compleet. Ik moet alleen nog de uber bosses plat krijgen op torment 1 of hoger. Aangezien ik nu bounties op T7 doe en grifts op 33 moet dat toch lukken denk ik? :)

Dankzij alle set bonussen van immortal king's is mijn dps redelijk in orde voor T7, alleen ben ik nog te squishy naar mijn gevoel.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:27
Iekker man, waar ik de meeste tijd kwijt aan was, was de solo grift 60. Maar hammer barb is dit ook niet zo heel moeilijk :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• schaapiej
Neles7 schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:25:
Kom dit filmpje tegen op internet

[video]

Hij haalt de grift niet, maar laat wel zien hoe sterk UE momenteel is. Ben benieuwd hoe mijn UE DH het gaat doen in 2.4 :D
Met die nieuwe Vengeance cooldown passive (Dawn?) kan je wel lekker blijven knallen met Multishot! :P

<GoT>NightStalker

• Kapoen
Goldman schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:35:
[...]

Iekker man, waar ik de meeste tijd kwijt aan was, was de solo grift 60. Maar hammer barb is dit ook niet zo heel moeilijk :)
Ik heb het dan ook ongeveer volledig aan jou te danken _/-\o_ Alleen het laatste stukje IK's set heb ik zelf gevonden denk ik :) Permanent CotA + WotB met een extra dmg modifier gaat smooooth.

• Neles7
schaapiej schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:35:
[...]

Met die nieuwe Vengeance cooldown passive (Dawn?) kan je wel lekker blijven knallen met Multishot! :P
Jep Dawn (65%) + CDR(geen idee hoeveel) en dan vengeance seethe voor 10 hatred per seconde :D En tevens +40% dmg bonus in 2.4 :D

[ Voor 5% gewijzigd door Neles7 op 21-12-2015 17:18 ]

• schaapiej
Zojuist op de PTR even een MotE SS Barb in elkaar geklikt.
Lekker rond springen en smashen, heerlijk!

Halve ancient gear en crits van 8,5-9 miljard op SS, best lekker! *O*

<GoT>NightStalker

Net even een paar rondjes pushen met m'n I6/R2 Mirinae monkje...poging 1 was wat onsuccesvol...met een test-dummy op cube doe je toch minder damage dan met FD en op tier 63 maakt dat dus uit. Toen met FD 63 en 64 gedaan. Een tier of twee hoger kan met deze gear nog wel...daarna moeten er toch wat ancient bijkomen (waaronder de 2e fist). Ik zit nog steeds maar op 4 ancient pieces...niet echt brilliant.

Daarnaast heb ik betere rolls nodig op ringen en amulet...2x 7% IAS zou ideaal zijn voor FoF breakpoints (dat zou non-Seize 14.1% non-FD en 16.6% FD DPS zijn en bij Seize 11.1% / 4.7%). En dan hebben we het nog niet over het feit dat m'n amulet niet eens prime stat heeft :/

Het is in ieder geval een erg leuke build om te spelen, eindelijk een proc-build die daadwerkelijk iets kan.

<GOT> Zarhrezz#2885

• schaapiej
Vraagje voor de HotA Barbs hier:
Vanochtend m'n eerste ancient Gavel gevonden na veel te veel non-ancients.
Welke stat kan ik het beste gaan rollen? Gaat om de Gavel op deze Barb.

3911 DPS
- 18-15-2225 Holy Damage
- 1420 STR
- 1291 VIT
- 2170 Life per Fury
- 39% HotA damage

Heb er al een socket op gezet met een gift.
VIT of LpF eraf halen voor 10% damage?

Heb normaal altijd het motto: wapen is voor damage en niet voor thoughness dus mijn eerste gedachte is om VIT eraf te halen en dat op te vangen met alle ancient upgrades die ik nog moet hebben. Op dit moment pas 1 IK piece ancient..... VIT is daarmee op te vangen en met wat paragon punten, de LpF niet.

Of zie ik iets over het hoofd? :)

<GoT>NightStalker

• boomr
Gisteren met 2 monks en een andere hota barb eindelijk grift 60 gehaald. Makkelijk zelfs:) Nog 2 tipjes gekregen die mijn damage flink verhogen. Morgen eens kijken of ik solo nu ook wat hoger kan dan 53. Gezien de volgende conquest moet ik grift 60 nu solo gaan halen...oeps:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Goldman
schaapiej schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 07:53:
Vraagje voor de HotA Barbs hier:
Vanochtend m'n eerste ancient Gavel gevonden na veel te veel non-ancients.
Welke stat kan ik het beste gaan rollen? Gaat om de Gavel op deze Barb.

3911 DPS
- 18-15-2225 Holy Damage
- 1420 STR
- 1291 VIT
- 2170 Life per Fury
- 39% HotA damage

Heb er al een socket op gezet met een gift.
VIT of LpF eraf halen voor 10% damage?

Heb normaal altijd het motto: wapen is voor damage en niet voor thoughness dus mijn eerste gedachte is om VIT eraf te halen en dat op te vangen met alle ancient upgrades die ik nog moet hebben. Op dit moment pas 1 IK piece ancient..... VIT is daarmee op te vangen en met wat paragon punten, de LpF niet.

Of zie ik iets over het hoofd? :)
LpF > Vit

LpF equals een 43k loh. je hebt dus helemaal gelijk :)

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Goldman schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:30:
[...]

LpF > Vit

op HC een ander verhaal natuurlijk ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• schaapiej
Goldman schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:30:
[...]

LpF > Vit

Thanks!
Ga ik straks maar eens 10% erbij rollen ipv VIT.
4th schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:40:
op HC een ander verhaal natuurlijk ;)
Ik ben een pussy he! :P

<GoT>NightStalker

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-11 08:32

Mojo

The Power Within

Noob-vraagje:

Ik zit een beetje te stoeien met mijn DH-build op Hardcore. Zie: http://eu.battle.net/d3/e...ojogot-2132/hero/70344431

Ik wil gaan voor de Unhallowed-build, maar ik heb by far de gear nog niet. Ik kan Torment I wel aan op Hardcore, maar qua DPS zit ik echt te laag.

Surviveability is prima, op Torment V ga ik niet dood en heb genoeg Life per Hit om een hit te vangen.

Wat is nu wijsheid om meer DPS te krijgen? Want gear farmen schiet niet op, op Torment I. De gear die ik heb, is door het farmen met wat vrienden van me, maar dat zit er de komende tijd wat minder in.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

schaapiej schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:44:
[...]

Thanks!
Ga ik straks maar eens 10% erbij rollen ipv VIT.

[...]

Ik ben een pussy he! :P
Als je veel solo speelt LpF > Vit
Als je groep speelt met heal monk Vit > LpF

Lijkt mij

• Kapoen
En chapter V is ondertussen ook binnen, en tot mijn verbazing is chapter VI eigenlijk ook al bijna volledig af.
Ik moet alleen nog veel grifts lopen om gems te upgraden, waarvan ik overigens niet wist dat die hoger dan level 25 konden :)

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, na lange tijd weer eens D3 opgepakt (eindelijk weer een PCtje)

Mensen die nog een keertje T2-5 willen runnen voor de gein (ben niet heel vaak online) add me maar.

Overigens, mocht iemand nog suggesties hebben vwb builds of gear. Feel free to suggest.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Denko-2127/hero/70261406

PSN & XBL: Denkoyugo

• schaapiej
3xNix schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:40:
[...]

Als je veel solo speelt LpF > Vit
Als je groep speelt met heal monk Vit > LpF

Lijkt mij
Heb je zeker een punt. Maar ging mij nu om de solopush, dus toch maar gekozen om VIT eraf te rollen.
Over die solo push gesproken, zojuist 60 gehaald met de Barb! :)
M'n clear met de WD was vorige week al aardig krap met 8 seconden over, deze nog wat krapper met 2 seconden! *O*

<GoT>NightStalker

Denko schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:43:
Zo, na lange tijd weer eens D3 opgepakt (eindelijk weer een PCtje)

Mensen die nog een keertje T2-5 willen runnen voor de gein (ben niet heel vaak online) add me maar.

Overigens, mocht iemand nog suggesties hebben vwb builds of gear. Feel free to suggest.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Denko-2127/hero/70261406
Je mag mij ook altijd toevoegen ... je kan gewoon meelopen op een hogere T level :9

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vidra schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:13:
[...]

Je mag mij ook altijd toevoegen ... je kan gewoon meelopen op een hogere T level :9
Hey Vydra, leef je ook nog :P Ik ga weer beginnen zodra de nieuwe patch uit is. Weer vers en nieuw content, misschien dat het me spirit weer oppakt :P

Xtr3me4me schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:52:
[...]

Hey Vydra, leef je ook nog :P Ik ga weer beginnen zodra de nieuwe patch uit is. Weer vers en nieuw content, misschien dat het me spirit weer oppakt :P
Jahoor, ik ben nooit gestopt met spelen hoor :) We zien je graag terug begin januari en/of wanneer je weer zin hebt om een potje ouderwets D3 te spelen 8)

En hoe gaat het met u? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Vidra op 22-12-2015 17:56 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vidra schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:55:
[...]

Jahoor, ik ben nooit gestopt met spelen hoor :) We zien je graag terug begin januari en/of wanneer je weer zin hebt om een potje ouderwets D3 te spelen 8)

En hoe gaat het met u? :P
Ja gaat lekker hier, alleen erg druk met werk vanwege vakanties van collega's. Maar ik was gestopt/pauze omdat het me begon te vervelen, steeds dezelfde truukje en zelfde dungeons en de pech met bepaalde items :P

Maar met de nieuwe patch en nieuwe gear ben ik wel weer benieuwd, hopelijk zal het me raken aangezien dit soort games mijn genre is :)

• schaapiej
Staat ook weer iets vaags in de First Look - Season 5.
Het volgende stukje:
You may only Rebirth up to three characters per Season.
Wellicht voldoende als de seasons 3 maanden gaan duren, maar als ik al mijn characters wil "Rebirthen" laat mij dat lekker doen dan! :p Heb nu bijvoorbeeld maar 2 non-season characters en de rest allemaal season.

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:16:
Staat ook weer iets vaags in de First Look - Season 5.
Het volgende stukje:

[...]

Wellicht voldoende als de seasons 3 maanden gaan duren, maar als ik al mijn characters wil "Rebirthen" laat mij dat lekker doen dan! :p Heb nu bijvoorbeeld maar 2 non-season characters en de rest allemaal season.
De meeste mensen zullen ook maar max 3 classes spelen tijdens een season.... dus ik zie het bezwaar eigenlijk niet. :+

Zarhrezz schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:10:
Net even een paar rondjes pushen met m'n I6/R2 Mirinae monkje...poging 1 was wat onsuccesvol...met een test-dummy op cube doe je toch minder damage dan met FD en op tier 63 maakt dat dus uit. Toen met FD 63 en 64 gedaan. Een tier of twee hoger kan met deze gear nog wel...daarna moeten er toch wat ancient bijkomen (waaronder de 2e fist). Ik zit nog steeds maar op 4 ancient pieces...niet echt brilliant.
De 66 kostte 2 pogingen, maar met een tijd net onder de 11 minuten kan de 67 ook nog wel met m'n huidige gear. Voor de 66's wel een kleine gear-change; Band of the Rue Chambers eruit voor Unity. Op 65 werden dubbele packs toch wel naar; wat deaths hier en daar en dat tikt toch aan. Daarnaast is het zonder Rue nog wel makkelijk genoeg om de Shen buff actief te houden. Full Spirit is lastiger, maar goed, da's wat damage loss op FoF...zolang de 100% maar op de Mirinae procs en Ally damage zit, verlies je niet veel met wat lagere Spirit.

Verder zien de boards er nog steeds netjes uit; highest clear een 84 (Crusader op season), twee 83's (Crusader op season, Monk NS). Verder staan Barb en WD op 82 en DH en Wiz op 81.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vidra schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:11:
[...]

De meeste mensen zullen ook maar max 3 classes spelen tijdens een season.... dus ik zie het bezwaar eigenlijk niet. :+
Dat zal voor de meesten inderdaad wel voldoen, maar ik snap de vraag: waarom het limiet ? Het lijkt me een technische reden te hebben, dat ze het dit season even testen.

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-11 21:32
zo boeiend is het rebirthen nou ook wee rniet.
Het maakt het makkelijekr maar je kunt nog steeds meer seasonal characters aanmaken.
P.S. vind die limiet ook wel jammer.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• Goldman
Ik mis het hele idee ook een beetje, je kan een char toch gewoon deleten en opnieuw aanmaken.

• schaapiej
Voor de "statshoeren" is het wel leuk dat je niet telkens vanaf 0 begint met een char! :)

<GoT>NightStalker

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 21:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zo, deze game-noob is klaar met Fallout 4, dus maar weer verder met D3. Ik ben er weer ff uitgeweest, maar de PTR patch ziet er geweldig leuk uit.

Vanavond maar een wizard opstarten en kijken hoe dat gaat.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Thalaron
Goldman schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:41:
Ik mis het hele idee ook een beetje, je kan een char toch gewoon deleten en opnieuw aanmaken.
Je char wordt dan toch non season? Ofwel gear beschikbaar @ NS?

Anders zie ik ook niet echt het nut...

• Goldman
Thalaron schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:05:
[...]

Je char wordt dan toch non season? Ofwel gear beschikbaar @ NS?

Anders zie ik ook niet echt het nut...
Last, but certainly not least, is the addition of a totally new Season-exclusive feature called the Season Rebirth. This allows you to take any non-Seasonal character you have and instantly transform them into a Seasonal character, ready to jump straight into the action on day one. Any of the gear or items equipped on your character or in your inventory will be automatically stripped from the hero and mailed to your non-Seasonal characters, similar to the rollover process that occurs with your stash space when a Season ends. In addition, your character will be reduced to level 1, ready to start the process as though they were freshly created!
lvl 1 en geen gear...enkel playtime + monster killed blijft staan... nou poe poe....

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

wat is het nut ervan dan?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Als al je char slots vol zijn, hoef je geen char te wissen om een nieuwe season char te maken.
Je reset een bestaande char, al zijn items en inventory worden onmiddellijk naar je Live account gemailed (op dezelfde manier als einde van een season) en je kan ermee voor de season aan de slag.

Voor de mensen die maar een paar chars hebben, geen issue en weinig nut. Voor anderen die alle classes tweemaal hebben aangezien je tegenwoordig wel makkelijk 2 (of meer) builds per class hebt, is dit een heel welkome feature. Zo heb ik voor season 4 al twee chars moeten wissen om mee te kunnen doen (1 softcore, 1 hardcore).

[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 23-12-2015 11:32 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

goed punt :)

• Thalaron
Ahzo, opzich wel hamdig dan... Al delete ik waarschijnlijk een Monk tbv een DH... Niet dat ik die nog niet genoeg heb maar toch haha...

Verwijderd

Wel grappig heel die hype post weer voor S5.. vreemde vind ik wel dat de echte rede dat ik en met mij denk ik nog velen, alleen seasons doen voor dat extra stash tab... dit wordt echter nergens breed uitvergroot :P... voor wie het nog niet weet.. dat extra season stash tab unlock je pas nadat je conqueror hebt gehaald.

Ben benieuwd of ze trouwens nog wat aan die sets gaan doen want voor WD is LoN op alle punten beter dan sets. Enige set die een beetje bruikbaar is, is zuni in groepen en zelfs die kan je verslaan door dan LoN met een homunculus te combineren en dan sacrifice in je build te stoppen voor extreme sheet dps 10+ mln :D

maar ja.. zal mij ook eigenlijk worst wezen.. plan is rushen op seasons voor dat extra tab en dan lekker NS griften met de WD (firebat build) en crusader (verschillende thorns setups). Doel is nog steeds om 80 solo met deze classes te halen.

• Wolfwood
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:53
Ik speel al sinds het uitkomen D3, maar regelmatig pauzes genomen. Na lange tijd ben ik in augustus ook eens met een seasonal character begonnen en ik heb er geweldig veel plezier in :-) Ik speel ook niet dagelijks en loop nu een beetje tegen een muur aan. Ik ben vrij gemakkelijk tot T4 geraakt, maar T5 is toch te zwaar.
Ik weet niet goed hoe mijn character beter moet maken. Beter gear vinden, meer paragon points, betere gems? Meeste van mijn gear heeft ook geen gem slot, misschien kan dat al iets verbeteren?

Profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wolfwood-2709/hero/66125914

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
Wolfwood schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:51:
Ik speel al sinds het uitkomen D3, maar regelmatig pauzes genomen. Na lange tijd ben ik in augustus ook eens met een seasonal character begonnen en ik heb er geweldig veel plezier in :-) Ik speel ook niet dagelijks en loop nu een beetje tegen een muur aan. Ik ben vrij gemakkelijk tot T4 geraakt, maar T5 is toch te zwaar.
Ik weet niet goed hoe mijn character beter moet maken. Beter gear vinden, meer paragon points, betere gems? Meeste van mijn gear heeft ook geen gem slot, misschien kan dat al iets verbeteren?

Profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wolfwood-2709/hero/66125914
vaak hangt het ook af van builds die je gebruikt. Zo had ik met me crusader toen ik HET wapen en schild kreeg dat ik wilde/nodig had ineens een sprong gemaakt van T3 naar T7. wel moest ik wat aanpassingen doen aan me toughness want speel op Hardcore maar toch, dat was een flinke sprong

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:08:
Wel grappig heel die hype post weer voor S5.. vreemde vind ik wel dat de echte rede dat ik en met mij denk ik nog velen, alleen seasons doen voor dat extra stash tab... dit wordt echter nergens breed uitvergroot :P... voor wie het nog niet weet.. dat extra season stash tab unlock je pas nadat je conqueror hebt gehaald.
Is dat veranderd sinds de aankonding in een blue post ? Je kreeg toch sowieso al een extra stash tab vanaf 2.4 met extra te unlocken via Seasons conquests.

Ik snap de haat voor Seasons niet, >90% van de GoT-clan doet waarschijnlijk weer mee en dan is het een leuke bedoening.

• schaapiej
Phuncz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:10:
[...]

Is dat veranderd sinds de aankonding in een blue post ? Je kreeg toch sowieso al een extra stash tab vanaf 2.4 met extra te unlocken via Seasons conquests.

Ik snap de haat voor Seasons niet, >90% van de GoT-clan doet waarschijnlijk weer mee en dan is het een leuke bedoening.
Je krijg met 2.4 inderdaad een extra stash tab, of nouja kost je 500k .. heeft iedereen wel denk ik! :+
Met season kan je nog een stash tab unlocken met de season journey.

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:10:
[...]

Iedereen kan 1 extra tab blad meteen kopen en daarna dus elk season 1tje unlocken. Hoe dit werkt als je bijvoorbeeld alleen NS speelt of als je conqueror niet kan halen in het season.. geen idee.. is totaal geen info over vrijgegeven.

Wist niet dat er haat was.. sowieso beetje vreemd woord voor een gamemodus :P.. iedereen moet toch zelf weten wat hij/zij wil spelen.

Veel mensen zullen idd zo seasons gaan doen, maar ben benieuwd of ze het lang vol houden. De "noodzaak" om seasons te doen was (afgezien van het extra stash tab) nog nooit zo laag als nu. Alle builds/set dungeons en gear heb je nu ook op NS. Verder denk ik dat weinig mensen nu beseffen hoeveel tijd het straks kost om bijvoorbeeld al je gear te upgraden met dat nieuwe recept (helemaal in seasons als je alles moet farmen). Als je meerdere classes en gear sets heb dan zal NS hiervoor aantrekkelijk worden (ook voor die set dungeons trouwens)... dus zal denk ik meer een mix worden dan voorheen.

Vroeger met S1 en S2 ook nog een beetje was er het gevoel van een nieuwe start etc. en misschien nog een doel om wat te scoren op de leaderboards, maar denk dat iedereen nu wel weet dat je daarvoor echt geen seasons meer voor hoeft te spelen. Gasten als bottenator en friends zullen het altijd winnen en het paragon probleem is helaas nog steeds niet aangepakt.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 21:25

The Chosen One

Zie signature!

De noodzaak is nog nooit zo hoog geweest. Nu heb je iets wat je anders niet kunt krijgen wat deel van de gameplay zelf is. Stashspace. Anders had je legendaries die je ook kreeg, tja later maar big deal.
Hoelang mensen het daarna blijven spelen is een tweede.

[ Voor 12% gewijzigd door The Chosen One op 23-12-2015 19:14 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• boomr
Gisteren een stat op me wapen gewijzigd wat me flink wat oplevert: Life per fury spent. Daar had ik 1100 vit op zitten. God wat een heerlijk verschil. Waar ik voorheen grote moeite had met grift 52 ging dat nu vrij gemakkelijk. Ik speel een HOTA Barb trouwens. Ik ga kijken of ik nog voor het einde van dit seizoen rond de 55 kan belanden. Zou ik een mooi resultaat vinden:)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Phuncz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:53:
[...]

Dat zal voor de meesten inderdaad wel voldoen, maar ik snap de vraag: waarom het limiet ? Het lijkt me een technische reden te hebben, dat ze het dit season even testen.
Wyatt has answered:
quote: Originally Posted by Blizzard (Reddit)
>> Rage! Only three rebirths. Why ohh why

It's limited because we can't have a situation where the incoming mail to your non-seasonal state is used as a temporary storage place for items.

An alternative option that was considered was allowing unlimited rebirthds but requiring you to clear your incoming mail. The problem there is that this option would require players coming back after an extended break to have to clear their incoming mail to participate in the new season - which defeats one of the primary objectives of the rebirth feature in the first place.

>> So this means that in its current iteration, you have unlimited time to claim the items that your character unequips by being reborn?

No - you have 30 days.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat zijn op het PTR de builds voor wizard en monk?

Monk is bij mij nog Uliana build en Wizard heeft nog geen build.

• Nephalem
Mad-Matt schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:58:
Wat zijn op het PTR de builds voor wizard en monk?

Monk is bij mij nog Uliana build en Wizard heeft nog geen build.
Monk speelt met Inna's, wizard is DMO fotm momenteel.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Welke clans zijn er nog een beetje actief atm?

• schaapiej
Mad-Matt schreef op donderdag 24 december 2015 @ 19:00:
Geen! :p

<GoT>NightStalker

• Nephalem
Mad-Matt schreef op donderdag 24 december 2015 @ 19:00:
Was daarnet in GoT de enige die online was 😛

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Thalaron
Vannacht van 01:00 tot 03:00 uur gespeeld ofzo en zag 1 persoon online :P

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat had ik dus ook, 1 persoon online en dat was ik :P

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Is er iemand die mij op season met grift 60 kan helpen voor mijn opdracht?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Voor de journey objective voor party ? Daar kan ik vanavond eventueel mee helpen, heb een HoTA Barb. Best nog een heal-monk ofzo erbij zodat we niet omvallen :)

• Neles7
Phuncz schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:33:
Voor de journey objective voor party ? Daar kan ik vanavond eventueel mee helpen, heb een HoTA Barb. Best nog een heal-monk ofzo erbij zodat we niet omvallen :)
Mad-Matt schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:26:
als het de groep is kan ik ook wel mee doen :) heal monk (zwaar overkill heals voor 60) of DH voor dps :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik doe grift 52-53 in mn uppie, daarna worden de klappen te groot voor me

• Neles7
met mijn heal monk val je niet meer zo snel om ;) heb genoeg lps voor 74+

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ah top, ik heb je net een friendrequest gestuurd

• schaapiej
Mad-Matt schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:26:
Hebben we maar meteen een 65 van gemaakt! :P

<GoT>NightStalker

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

schaapiej schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 11:39:
[...]

Hebben we maar meteen een 65 van gemaakt! :P
ging goed ja, ver boven mijn niveau, maar was wel ff gezellig

• Niku

Niku

Alagaesii

Was bezig met mijn eerste softcore playthrough, maar ben nu met een Crusader begonnen aan een hardcore playthrough. Ik kan de difficulty niet veranderen, terwijl ik dacht dat dat wel zou moeten kunnen. Hoe zit dit? En nog tips voor de hardcore playthrough?

• schaapiej
Niku schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:30:
Was bezig met mijn eerste softcore playthrough, maar ben nu met een Crusader begonnen aan een hardcore playthrough. Ik kan de difficulty niet veranderen, terwijl ik dacht dat dat wel zou moeten kunnen. Hoe zit dit? En nog tips voor de hardcore playthrough?
Lukt het aanpassen in-game niet of in het menu?
In-game kan je alleen omlaag aanpassen, niet omhoog.
Als je hoger wil zul je dus een nieuwe game moeten maken.
En nog tips voor de hardcore playthrough?
Niet dood gaan! :+

<GoT>NightStalker

• Niku

Niku

Alagaesii

schaapiej schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 15:28:
[...]

Lukt het aanpassen in-game niet of in het menu?
In-game kan je alleen omlaag aanpassen, niet omhoog.
Als je hoger wil zul je dus een nieuwe game moeten maken.
Zie dat ie op Normal staat, dat zal de reden zijn dan.
Niet dood gaan! :+
Dank :+

• Neles7
Even snel ingelogd op de PTR om wat te testen wat ik ineens in me hoofd heb zitten, lukte niet omdat te lang offline en mailbox al gewiped is. Desondanks even snel een GR test gedaan met UE, paar riftjes om de nieuwe DML te farmen om uiteindelijk met rerolls me huidige beter te krijgen met lagere MS%.

Resultaat met een 2.4 UE build en lagg GR67 in 10.26 plek 789 op PTR. Lijkt me duidelijk dat er enorme powercreep is voor iig DH. Ook leuk dat elke set viable is. M6-81 S6/LoN/N6 - 80 UE 79 op de PTR.

Ik heb zelf nog wel wat ideeën maar ik weet nog niet hoe die uit gaan pakken, daar kom ik wel achter als 2.4 live is.

Voor nu zit ik met de vraag of ik de moeite ga doen op live voor GR61 om zo S4 te eindigen op de leaderboards.

• Thalaron
Als m6 weer zo dik zal zijn ga ik me denk ik eerst daar op richten. Mijn M6 gear is best aardig op orde. Uiteraard nog even een nieuwe boog regelen hehe.

• Neles7
Thalaron schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:43:
Als m6 weer zo dik zal zijn ga ik me denk ik eerst daar op richten. Mijn M6 gear is best aardig op orde. Uiteraard nog even een nieuwe boog regelen hehe.
M6 is momenteel de sterkste DH set. Ik denk vooral dat het spelen wordt met je beste set voor DH of het moet zijn dat er 1 de voorkeur heeft.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:04

Meneer iCy

swarma

Gisteren begonnen met Diablo 3 dus zal me binnenkort even flink inlezen maar voor nu gewoon ff lekker spelen :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

Is Marauds 6 nu weer de sterkste set?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Pagina: 1 ... 53 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.