Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:47
Gisteren heb ik met de hulp van Goldman eindelijk chapter 4 van de season journey kunnen afwerken.
Waarvoor nog eens mijn dank Goldman! _/-\o_

Ik heb daarbij ook zoveel spullen opgeraapt en gekregen dat ik toch ff moest puzzelen met synergiën allerhande. Nu loop ik rond met perma Call of the Ancients (IK's set bonus) en een dubbele rune dankzij een paar leg shoulders, daardoor blijft mijn fury ook op peil. Het spel is ineens zoveel leuker als je niet moet krabben om door T1 te geraken zonder drops :*) T4 gaat vlot, meer zal waarschijnlijk ook wel lukken, maar dan moet mijn survivability nog wat omhoog.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Net even zitten spelen met d3planner, eens zien hoe Spectral Blades / EB DMO eruit komt met de vernieuwde Fragment en de nieuwe source die volgende patch toegevoegd wordt. De x21 van DMO zit nog niet in de cijfers. Daarnaast komt er ook nog 20% damage / 60% damage reduction van Orb of Infinite Depths bij, plus dat Spectral +150-200% damage en 50% IAS krijgt. De planner is natuurlijk met perfecte rolls, maar ik zou zeggen dat DMO Spectral / EB behoorlijk interessant wordt. Spectral / EB past ook veel beter bij het in de bubble blijven dan een Orb setup, hoewel Spectral / Orb met de orbit rune ook een optie is.

Van de Wiz sets is dit degene die me het meest aanspreekt; Tal stack-juggling is niet echt lekker spelen en Vyr is helemaal verschrikkelijk als het op game-play aankomt. Firebird is te overzien, maar toch teveel kiting naar mijn zin. DMO wordt zo echt een melee Wiz build en da's wel prima.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 22:20
TL:DR: Earthquake barb is awesome en mijn nieuwe class in season 5.

Dit weekend toch even wat PTR gedaan. Speelde afgelopen seizoen een monk en het seizoen ervoor een wizard. Wilde dus weer eens wat anders en dacht voor een Witch docter te gaan. Had al snel eentje gegeared of live servers en helltooth leek wel grappig.

Anyway, dus snel op PTR een WD gegeared, best lekkere gear. Maar ik bleef vaak doodgaan. Moeite met Grift 45-50 etc. Verschillende sets geprobeerd (jade, zuni en helltooth)..
Dacht okay.. probeer even wat anders en barbarian werd het.

Duurde even voordat ik wat gear kreeg en uiteindelijk de nieuwe Earthquake set + bij behorende items gevonden.... halleluja het gevoel wat ik een poos weer zocht in diablo kwam terug. Wat een geweldige build en synergy!

Ik pushte na 3-4 uur gearen al Grift 50 binnen 4 minuten. Ging erg veel dood op Grift hoger dan 52, kwam erachter dat ik die ring band of might nog niet in de cube had (60% minder dmg na een leap.) en poof vlak daarna gingen ook Grift 57 en 60 neer binnen 8 minuten.

Heerlijke build en nieuw seizoen ga ik dus voor het eerst naar barb !

[ Voor 3% gewijzigd door Odysseus87 op 13-12-2015 20:11 ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Neles7 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:48:
[...]

Ik zou voor de dmg range gaan. Daar behaal je maximale DPS mee, en dat is uiteindelijk toch het belangrijkste voor een DH. Je gear ziet er goed uit inmiddels, hoever ben je nu met griften?
Ik heb inderdaad de damage gererolled heb alleen nog geen testrun kunnen doen vanwege een te vol weekend :)

Ik ben benieuwd of ik de 16k LoH ga missen die op mijn oude boog zat.
Verder denk ik dat een GR51 of 52 er zeker wel in moet zitten nu. (Wellicht dat ik CoE naar Unity moet switchen voor survavability)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Gisteren zitten kijken wat ik aan DMO gear had liggen, bleek tot bijna full-ancient te zijn...alleen de pants niet, maar ik was toch al van plan met Depth Digger aan de gang te gaan. Ik moest een rondje bounties lopen om o.a. Wand of Woh te kunnen extracten en TX was prima te doen nog zonder vernieuwde Fragment en zonder de nieuwe EB orb. Ik ben zitten spelen met lightning, fire en cold setups en allemaal hebben ze voors en tegens:
  • Lightning: Hoogste Spectral damage, grootste area, EB twitchy vanwege de korte CD. Passive helpt voor wat extra stun (-> bracers). Aangezien Spectral de main damage dealer is / wordt, zal dit de hoogste DPS setup zijn.
  • Fire: Spectral spam boost EB damage die sowieso de hoogste mogelijke is met Chain Reaction. Passive geeft extra crit kans = damage boost. Hoogste EB damage setup.
  • Cold: In combinatie met Iceblink extra Freeze en crit kans (bovenop de 10% van Iceblink). Cold EB heeft een hele grote area, dus meestal meer targets geraakt dan bij andere runes. Met Wand of Woh geeft de eerste hit chill, de volgende 4 hebben dus de +10% crit chance. Cold passive heeft weinig waarde (class A) dus een passive over t.o.v. fire / lightning, maar ten koste van een gem slot.
Vooralsnog heeft cold mijn voorkeur...is subjectief, het ontloopt elkaar allemaal niet veel. Wat ik wel gemerkt heb is dat je heel erg uit moet kijken m.b.t. je bubble...je bent zo kapot als je erbuiten komt, dus goed uitkijken met Nightmarish / Knockback / Vortex.

<GOT> Zarhrezz#2885

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 11:03
Zarhrezz schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:04:
Vooralsnog heeft cold mijn voorkeur...is subjectief, het ontloopt elkaar allemaal niet veel. Wat ik wel gemerkt heb is dat je heel erg uit moet kijken m.b.t. je bubble...je bent zo kapot als je erbuiten komt, dus goed uitkijken met Nightmarish / Knockback / Vortex.
Welke bracers gebruik je bij die build, is het probleem met knockback etc op te vangen met de Krelms bracers of heb je daar geen plaats voor?

En wat ringen betreft, F/R? Of Halo met Unity? Al ga je met Halo meteen wel weer naar APD als bracers :P

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:33:
Welke bracers gebruik je bij die build, is het probleem met knockback etc op te vangen met de Krelms bracers of heb je daar geen plaats voor?

En wat ringen betreft, F/R? Of Halo met Unity? Al ga je met Halo meteen wel weer naar APD als bracers :P
Bracers zijn inderdaad APD en Halo op cube. Voor Wiz is dat simpelweg de beste defense voor een melee setup. Ik gebruik daarnaast Endless walk en RoRG. Vanavond wil ik even testen met Primus i.p.v. Aquila op cube. F/R kost wat mij betreft teveel; je geeft dan Halo of RoRG op en opgeven van RoRG kost je Aquila of Depth Diggers (of Primus). De extra damage van F/R t.o.v. Endless walk is wat mij betreft het verlies van Halo / Aquila / Depth Diggers niet waard.

Krelm / Unity in plaats van APD / Halo is op zich te proberen...ik zal vanavond eens kijken.

<GOT> Zarhrezz#2885

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gisteravond na een lange break maar weer D3 gespeeld, eigenlijk was het weer lekker verfrissend. Dus nog maar even snel een Season character (Monk) aangemaakt en rammen met die handel.

Nu weer een hoop inlezen ( is een hoop veranderd in dat halve jaar ( misschien wel langer)). Was toch wel weer ouderwets gezellig moet ik zeggen met Vydra gisterenavond ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Hoi..

Deze dude heeft altijd wel leuke wd builds

Wat hij zegt over een all round db farm build voor rifts en bounties is zeker waar. Gebruik zelf eigenlijk ook alleen een db farm build omdat het gewoon zonde is om die extra db's niet te krijgen... craften is nu immers echt the way to go voor items.. is echt veel te simpel!

Pure T10 farm build zijn sneller dan dit, maar minder effectief dan zoiets. Met de powercreep die ernaan komt wordt t9-10 makkelijk haalbaar met db farm builds... moet je dan eens kijken wat je met bounties aan mats binnen kan halen :)

Zelf ga ik denk ik voor mijn huidige build met die super spin erbij voor maximaal dierentuin effect en dan wat items boosten met dat nieuwe recept.

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:34
_Peter2_ schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:36:
[...]

Ik heb inderdaad de damage gererolled heb alleen nog geen testrun kunnen doen vanwege een te vol weekend :)

Ik ben benieuwd of ik de 16k LoH ga missen die op mijn oude boog zat.
Verder denk ik dat een GR51 of 52 er zeker wel in moet zitten nu. (Wellicht dat ik CoE naar Unity moet switchen voor survavability)
De echte DH UE speelstijl van 2.3 is GLASS CANON. Je wilt zoveel mogelijk DPS, want je gaat toch wel dood, toen ik 60 haalde moest ik levens/defense opofferen voor dmg zodat ik monsters sneller dood had. Verder is het leren ontwijken, heel veel ontwijken. Ik zou dus nooit Unity nemen CoE is daarvoor te waardevol (als je hem goed gebruikt).

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• _Peter2_
Neles7 schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:09:
[...]

De echte DH UE speelstijl van 2.3 is GLASS CANON. Je wilt zoveel mogelijk DPS, want je gaat toch wel dood, toen ik 60 haalde moest ik levens/defense opofferen voor dmg zodat ik monsters sneller dood had. Verder is het leren ontwijken, heel veel ontwijken. Ik zou dus nooit Unity nemen CoE is daarvoor te waardevol (als je hem goed gebruikt).
Ok, dan is het dus hopen dat je geen gap closers zoals @!@%#@ :( Winged Assassins enzo krijgt.

_Peter2_ schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:11:
Ok, dan is het dus hopen dat je geen gap closers zoals @!@%#@ :( Winged Assassins enzo krijgt.
Als je full glass-cannon gaat pushen is Assassins, Fallen Angels, etc. direct quit & next ja.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:27
Kapoen schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:22:
Gisteren heb ik met de hulp van Goldman eindelijk chapter 4 van de season journey kunnen afwerken.
Waarvoor nog eens mijn dank Goldman! _/-\o_

Ik heb daarbij ook zoveel spullen opgeraapt en gekregen dat ik toch ff moest puzzelen met synergiën allerhande. Nu loop ik rond met perma Call of the Ancients (IK's set bonus) en een dubbele rune dankzij een paar leg shoulders, daardoor blijft mijn fury ook op peil. Het spel is ineens zoveel leuker als je niet moet krabben om door T1 te geraken zonder drops :*) T4 gaat vlot, meer zal waarschijnlijk ook wel lukken, maar dan moet mijn survivability nog wat omhoog.
Was leuk farmen, nu je fury toch op max zit, neem ook gelijk "Beserker Rage" +25% dmg. Is een gratis dmg buff waar je waarschijnlijk al een Torment leveltje omhoog kan. En ik zou de fire / dmg rune nemen voor CotA, hakt nog sneller alles weg :)

Ik ben vaak s'avonds online, Dus als je hulp nodig hebt, geef een seintje

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Neles7
_Peter2_ schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:11:
[...]

Jep, zoals zar ookal zegt is dat gewoon insta-quit in 99% van de gevallen. Ik heb het geluk gehad dat ik mijn 60 haalde in een map met lacuni stalkers (bom gooiende mobs) In 2.3 is DH in een slechte staat. Als 2.4 uitkomt wordt dit weer beter. Ik denk dat als je beter leert ontwijken en optimaal CoE gebruik je wel richting de 55 kunt met je huidige gear.

EDIT:
Ik heb even wat stats vergeleken aan de hand D3 profielen van onze chars. Hierin zijn geen in-game berekeningen toegepast zoals paragon punten e.d.
StatPteerNelesVerschil
Dex10.23210.634-402
Vit6.1415.631+510
DMG1.779.6801.882.830-103.150
Def17.231.10021.669.100-4.438.000
CHD353%367%/417% (Zonder/Met WH)-14%/-64%
Paragon588786198

Dit geeft imo de belangrijkste verschillen tussen onze characters weer.

[ Voor 45% gewijzigd door Neles7 op 14-12-2015 12:57 ]

• Kapoen
Goldman schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:02:
[...]
En ik zou de fire / dmg rune nemen voor CotA, hakt nog sneller alles weg :)

Ik ben vaak s'avonds online, Dus als je hulp nodig hebt, geef een seintje
Is dat de rune met +540% dmg? Die heb ik al geloof ik (kan ik nu even niet nakijken) :)
Misschien dat ik nog wel wat gear kom afluizen ja ;)

• _Peter2_
Neles7 schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:15:
[...]

Jep, zoals zar ookal zegt is dat gewoon insta-quit in 99% van de gevallen. Ik heb het geluk gehad dat ik mijn 60 haalde in een map met lacuni stalkers (bom gooiende mobs) In 2.3 is DH in een slechte staat. Als 2.4 uitkomt wordt dit weer beter. Ik denk dat als je beter leert ontwijken en optimaal CoE gebruik je wel richting de 55 kunt met je huidige gear.

EDIT:
Ik heb even wat stats vergeleken aan de hand D3 profielen van onze chars. Hierin zijn geen in-game berekeningen toegepast zoals paragon punten e.d.
StatPteerNelesVerschil
Dex10.23210.634-402
Vit6.1415.631+510
DMG1.779.6801.882.830-103.150
Def17.231.10021.669.100-4.438.000
CHD353%367%/417% (Zonder/Met WH)-14%/-64%
Paragon588786198

Dit geeft imo de belangrijkste verschillen tussen onze characters weer.
Wederom dank. Een ander groot verschil is dat je legendary gems gemiddeld 15 level hoger zijn.
Maar ik ben niet ontevreden met mijn eerste DH waarmee ik > T1 aankan (of zelfs T1)

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:27
Kapoen schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:11:
[...]

Is dat de rune met +540% dmg? Die heb ik al geloof ik (kan ik nu even niet nakijken) :)
Misschien dat ik nog wel wat gear kom afluizen ja ;)
ja precies, de extra dmg rune, pas als je grifts gaat doen dan moet je de dmg reduc gaan gebruiken (hoge grifts). Maar ik kreeg de indruk dat wij samen aan het farmen waren, de surviablity wel goed zat.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Kapoen
En nu kan ik ook nog als een ballerina weghuppelen/springen... ik heb een of ander paar crappy boots met een multiple leap modifier in die cube gestoken :)

• Neles7
_Peter2_ schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:37:
[...]

Wederom dank. Een ander groot verschil is dat je legendary gems gemiddeld 15 level hoger zijn.
Maar ik ben niet ontevreden met mijn eerste DH waarmee ik > T1 aankan (of zelfs T1)
Geen dank, altijd bereid een mede-tweaker en mede-dh te helpen :) Zeker voor je eerste DH ben je heel goed bezig, zou leuk zijn als je rng nog genoeg mee zit voor de seasonal journey te voltooien (Gr60)

• _Peter2_
Neles7 schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:35:
[...]

Geen dank, altijd bereid een mede-tweaker en mede-dh te helpen :) Zeker voor je eerste DH ben je heel goed bezig, zou leuk zijn als je rng nog genoeg mee zit voor de seasonal journey te voltooien (Gr60)
Even een snelle update. Op mijn eerste poging is nu iig GR52 binnen op mijn DH. (Had iets minder dan een minuut over, maar had veel mobs met weinig progress zoals wasps).

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:11

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Neles7
Dat is je verdediging, aka hoeveel klappen kun je hebben. Dat is heel belangrijk hoor!! :+

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:11
Neles7 schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:53:
[...]

Dat is je verdediging, aka hoeveel klappen kun je hebben. Dat is heel belangrijk hoor!! :+
:o

Dus dat doe ik fout :+

Is er overigens al wat bekend over wanneer de nieuwe patch uitkomt / het nieuwe seizoen start?
Ben een beetje uitgekeken op de huidige patch daar ik geen steek verder kom... haal het niveau van mijn non-seasonal toch niet meer in dit season dusjeh.. :O

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Thalaron schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:57:
[...]

:o

Dus dat doe ik fout :+

Is er overigens al wat bekend over wanneer de nieuwe patch uitkomt / het nieuwe seizoen start?
Ben een beetje uitgekeken op de huidige patch daar ik geen steek verder kom... haal het niveau van mijn non-seasonal toch niet meer in dit season dusjeh.. :O
De verwachting is dat de patch komt na kerst, dus begin januari 2016. Tenzij men de kerstvakantie gamers nog tegemoet willen komen.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
Vidra schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:51:
[...]

De verwachting is dat de patch komt na kerst, dus begin januari 2016. Tenzij men de kerstvakantie gamers nog tegemoet willen komen.
nieuwe patch betekent ook veel spelers en veel support nodig. Niet handig als de meeste werknemers er niet zijn.

TheS4ndm4n#1919

RocketKoen schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:53:
[...]

nieuwe patch betekent ook veel spelers en veel support nodig. Niet handig als de meeste werknemers er niet zijn.
Daarom is januari ook het meest voor de hand liggende release datum

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 21:25

The Chosen One

Zie signature!

En 2 weken waarschuwing voor einde seaseon ook nog. Zit je al op oudjaar.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

The Chosen One schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:07:
En 2 weken waarschuwing voor einde seaseon ook nog. Zit je al op oudjaar.
Het volgende stond in een blue post vorige week: "
So what does 2.3.0b do? It prepares us to launch Patch 2.4.0! We don't have a more specific date to share yet for the launch of 2.4.0, but if you haven't been participating in the PTR, you can test out all the new content and changes right now.

Long story short, if you see your client update on Tuesday, keep calm and continue Rifting! It's not time for 2.4.0 just yet."

... we gaan het zien!

Voorlopig zitten we nog te wachten op een PTR patch...ze zullen toch de nieuwe items / reworks willen testen voordat ze live gaan. Ik ga er vanuit dat dat ook nog een paar weken wordt. Komt bij dat ze nog ff wat bugfixes moeten doen (thorns en Firebird). Ik verwacht 'em niet voor midden januari, eind januari zou ook goed kunnen.

Net even DMO met Unity getest, dat werkt wel goed. Toen nog met wat opties geprobeerd...Dark Mages, Primus, dat soort werk. Toen even een 55 ingesprongen...dat werkt dus niet met wat probeersels aan gear. Toen Aquila / Unity / Kelm's fire setup gedaan en dat was makkelijk te doen. Toen een 60 in...die bleef wat achter, toen DC. Ik wacht de patch wel even af zodat ik een boosted Fragment en de nieuwe orb kan gaan gebruiken, dat zou voldoende moeten zijn voor 60+. Met de huidige items is het randje.

<GOT> Zarhrezz#2885

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
PTR patch is vandaag ook released zie diablofans:
http://www.diablofans.com...ated-patch-notes-dec-15th

Denk haast dat dit te laatste grote patch is voor de PTR dus ben benieuwd wat hier uitkomt. Lijkt me toch wel weer een keer leuk om een viable DPS crusader te spelen. Kan mij de shotgun build al bijna niet meer herinneren :D

En ik verwacht ergens rond eind januari dat het nieuwe season gaat beginnen.

EDIT: Is er ergens een plek waar je leaderboards van PTR kan zien?

[ Voor 7% gewijzigd door T-homas op 15-12-2015 09:34 ]

• schaapiej
Als ik het zo zie nerfen ze de Invoker nog verder. Minder thorns van de gem in je wapen. En naast de lagere start op de thorns gem ook per level een heel stuk minder.

Voor het niveau waar ik het op speel zal het allemaal nog wel prima zijn maar de laatste wijzigingen zijn wel dikke nerfs daarvoor! :p

Shotgunnen wil ik ook graag weer doen! Was een toffe build toen dat nog viable was.

<GoT>NightStalker

• Neles7
Veel buffs voor Demon Hunter, ziet er goed uit. Vraag me af wat nu sterkste is M6 of UE6. N6 is niet mijn favoriete speelstijl (net als LoN).

Verder vooral blij met:
Mallet Lords can no longer spawn in many cave maps
Density has been increased in many cave maps
Exorcists
Their lightning attack should now be easier to avoid
The damage area of their lightning attack has been narrowed to more closely match the visual effect
Winged Assassins
Their Leap attack should now be easier to avoid
Will no longer always cast their leap attack as their first attack

Fixed an issue that prevented some sources of Attack Speed, which only benefit specific skills, from reducing the internal cooldown of Bane of the Stricken
En daarmee kan Wiz ook los met BotS (Shame of Delsere + Fragment). Voor generator monk is het ook bonus.
Damage dealt by the Plagued affix can no longer trigger the Knockback effect from the Knockback affix
Yay, hier ergerde ik me altijd al flink aan. Hopelijk wordt Nightmarish er ook afgehaald. Affix effects op unavoidable damage is gewoon irritant. Overigens zouden ze dit ook voor Frozen en Thunderstorm moeten doen.
Legendary Gems now display their level on their icons in the Inventory, Stash, and on Urshi's upgrade window
Added a keybind to expand the buff holder
Erg prettige QoL puntjes ook.

Wat ik niet expliciet zie zijn de fixes voor Steed charge thorns en Firebird stack snapshotting, maar wellicht moeten ze die nog (hot)fixen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

T-homas schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:01:

EDIT: Is er ergens een plek waar je leaderboards van PTR kan zien?
gewoon ff ptr installeren en dan kan je alles checken. Het zegt niet zo veel want er is geen reset geweest en wizz heeft een bug en kan hele hoge clears doen...dit heeft nu ook team setups helemaal verziekt.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:34:
gewoon ff ptr installeren en dan kan je alles checken. Het zegt niet zo veel want er is geen reset geweest en wizz heeft een bug en kan hele hoge clears doen...dit heeft nu ook team setups helemaal verziekt.
Board wipe zal wel gedaan worden na de fix...heeft nu geen zin.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Zarhrezz schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:39:
[...]

Board wipe zal wel gedaan worden na de fix...heeft nu geen zin.
niet iedereen speelt (of wil) wizz spelen :P.. ben zelf wel benieuwd wat de impact op de thorns set is.
Veel van deze patch zat al in de hotfix, maar die gem aanpassing en heart of iron update die zijn nieuw en zullen zeker effect hebben. Wapen dps zegt immers niets bij invoker.. BIS is een pig sticker waar de wapen dps dan naar een stat als ias, cdr of loh wordt gerold. De basis van alle dmg in die hele set is de legendary gem en de gele gem in het wapen en deze zijn beide generft :X

Zou voordat 2.4 live gaat wel graag willen weten wat dit nu kan, maar heb een vermoeden dat het erg meh zal zijn en ik die crusader links laat liggen wat betreft invoker doel om 80 te halen :)

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Weer een kleine boost voor DH zo te zien. De enige class die ik nog nooit langer dan 10u gespeeld heb (even de sentry build in S2, boring...) Denk dat deze het gaat worden voor volgende season, zoveel opties nu!

• schaapiej
Inrage schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:09:
Weer een kleine boost voor DH zo te zien. De enige class die ik nog nooit langer dan 10u gespeeld heb (even de sentry build in S2, boring...) Denk dat deze het gaat worden voor volgende season, zoveel opties nu!
In S2 was dat ook best een saaie build. Dingen neerzetten en zelf wat heen en weer huppelen! :p

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:08:
[...]

In S2 was dat ook best een saaie build. Dingen neerzetten en zelf wat heen en weer huppelen! :p
Het was wel doeltreffend :) En in S3 was de DH met multishot was best een aardige build :) en vond men dat geen probleem in group setups.

De DH is in S4 weer enigzins uitgerangeerd, af-en-toe kom je nog een vengeance DH tegen... maar de meesten spelen andere classes. >:)

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024

• Neles7
Voor de luie mensen:
EINDEurope: Wednesday, December 30 @ 5:00 p.m. CEST
Start S5Europe: Friday, January 15 @ 5:00 p.m. CEST
Dus begin 2016 kunnen we 2.4 spelen op live :)

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dan is de volgende vraag komt 2.4 dan op 30 dec of 6 jan?
Vorige keren was het gelijk met einde season toch? Maar nu zit er twee weken tussen i.p.v. normaal 1 week als ik het goed herinner (wat vaak niet zo betrouwbaar is)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

De vorige keer was de 2.3 patch tussen einde S3 en begin S4 in, zal nu ook wel zijn dus ik vermoed de eerste week van januari.

Spijtige zaak, ik had gehoopt met de feestdagen D3 te kunnen spelen met de 2.4 patch, veel vrije tijd dan. Weer exact hetzelfde als vorig jaar. Ik had persoonlijk liever deze week al met Season 5 begonnen of toch tenminste 2.4 kunnen spelen. Dat Season 5 niet in december ging gebeuren was al langer bekend maar ik vind het vervelend waarom ze dit na de feestdagen doen als iedereen weer terug naar school en werk mag...
Misschien is het wel een (vervelende) manier om de belasting op de servers te minimaliseren zodat ze een zo weinig mogelijk personeel nodig hebben voor de feestdagen.

[ Voor 52% gewijzigd door Phuncz op 15-12-2015 19:42 ]

• schaapiej
Vidra schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:11:
[...]

Het was wel doeltreffend :)
Dat was het zeer zeker! Maar leuk was anders.. (naar mijn mening)
Phuncz schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:39:
Dat Season 5 niet in december ging gebeuren was al langer bekend maar ik vind het vervelend waarom ze dit na de feestdagen doen als iedereen weer terug naar school en werk mag...
Niet iedereen heeft vrij rond kerst! :p -O-

<GoT>NightStalker

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Neles7 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:54:
Veel buffs voor Demon Hunter, ziet er goed uit. Vraag me af wat nu sterkste is M6 of UE6. N6 is niet mijn favoriete speelstijl (net als LoN).
Die nieuwe shadow mantle set is ook erg sterk. Zag met totaal niet optimale gear al regelmatig 65miljard crits voorbij komen.

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 22:20
The Chosen One schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:39:
Dan is de volgende vraag komt 2.4 dan op 30 dec of 6 jan?
Vorige keren was het gelijk met einde season toch? Maar nu zit er twee weken tussen i.p.v. normaal 1 week als ik het goed herinner (wat vaak niet zo betrouwbaar is)
2.4 komt op 30 december.

season 5 op 15 januari

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dan beginnen we 2.4 nog mooi in 2015. :)
Totdat ik geen zin meer heb door gebrek aan stashspace met alle ruimte nodig voor alle nieuwe/improved sets. :P

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

schaapiej schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 20:06:
Niet iedereen heeft vrij rond kerst! :p -O-
Ik ook nog maar de laatste paar jaren, maar het is toch wel voor een groot deel van de Westerse wereld zo, waaronder de US, de UK en grote delen van Europa. Nu is dat misschien de reden: China, Korea en Japan (oa.) hebben op 8 februari hun nieuwjaar, dus Azië viert voor het grootste deel anderhalve maand later. Rusland viert Nieuwjaar ook op 1 januari, maar misschien ligt het qua verlof helemaal anders daar.
Is daar een Blue Post van geweest of staat dit ergens op Battle.Net ? Ik dacht dat dit helemaal nog niet vast stond.

[ Voor 17% gewijzigd door Phuncz op 15-12-2015 21:57 ]

Hotfix voor Firebird komt ook deze week nog, plus board wipe.

Net even met de nieuwe EB orb gespeeld. De mitigation is prima met DMO met dat ding (275M toughness in bubble met Aquila en 4 stacks), m'n damage is alleen nog te weinig voor tier 60. De stacks houden is wat tricky; de range van EB is best beperkt. Daarnaast lijkt het erop dat alleen de 1e hit van een Chain Reaction telt. De Wand of Woh hits tellen wel. Met de ice rune is 4 stacks houden dus het makkelijkst. Nu nog hopen voor een nieuwe Fragment...al m'n yellow / blue mats erdoor en no luck.

[ Voor 66% gewijzigd door Zarhrezz op 15-12-2015 22:29 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• Neles7
toolkist schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 20:31:
[...]

Die nieuwe shadow mantle set is ook erg sterk. Zag met totaal niet optimale gear al regelmatig 65miljard crits voorbij komen.
S6 is solo heel sterk, maar met alle nerfs op vengeance rockets, FoK is het heel erg single target. Je richt je dus op elites en bosses, niet op de rest van de mobs want die kosten erg veel tijd. Ik heb met 2.4 (pre aanpassingen s6) 70+ gehaald zonder probleem. Maar UE6 of M6 zal solo toch meer potentie hebben denk ik.

Neles7 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:38:
[...]

S6 is solo heel sterk, maar met alle nerfs op vengeance rockets, FoK is het heel erg single target. Je richt je dus op elites en bosses, niet op de rest van de mobs want die kosten erg veel tijd. Ik heb met 2.4 (pre aanpassingen s6) 70+ gehaald zonder probleem. Maar UE6 of M6 zal solo toch meer potentie hebben denk ik.
M6 is inderdaad heel sterk nu. Door Manticore / Cindercoat is CA te spammen zonder dat je globes nodig hebt. CA is al een high damage skill, daar komt nu een 3000% van 5 sentries bij. LfB lijkt de go-to rune te worden, gezien de rocket nerfs.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Nu de patch in zicht is, zie ik weinig echte aanpassingen in een aantal sets voor de crusader en wd... wel jammer en een gemiste kans. Roland en die hammer set zitten wel op een goed niveau nu. Roland kan 80 halen en die hammer set heeft al 80 gedaan en dat was zonder de fix van limitless (wel met de nieuwe hammer jammers en 1250% buff).. Akkhan is echter niet goed op deze manier.. dps is best okay, maar devense is erg slecht omdat die cdr van 56% veel te beperkend werkt... Invoker kan misschien nog wel okay zijn, maar vewacht dat de nerf best brutal is.

De sets voor de wd zijn helemaal lachwekkend.. zuni en arachyr hebben dps boosts gehad, maar devense is echt extreem slecht... totaal niet op niveau met bijvoorbeeld LoN. Jade was okay en is generft met bijna 50%.. heel vaag want het was niet eens zo heel goed. HT hebben ze niets aan gedaan en denk dat dit puur een lag technische reden heeft... die ze gewoon niet kunnen fiksen.

Heb een beetje gemengde gevoelens over die hele ptr's van diablo 3 momenteel. Die limitless bug was al in de ptr van 2.3 en wordt nu pas aangepakt... net als die lag trouwens die ze nog niet helemaal kunnen fiksen. Verder staan er talloze goed onderbouwde posts over bijvoorbeeld die akkhan set en toch wordt er een slecht product afgeleverd waar gewoon niet over nagedacht is.. zelfde met zuni en arachyr. ik bedoel pas het dan gewoon niet aan... zijn trouwens ook nog talloze bugs op de ptr (niet alleen die firebird).. dus echte set aanpassingen zie ik niet meer komen.. daarvoor hebben ze het te druk met puin ruimen :P

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11 09:07

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:39:
Nu de patch in zicht is, zie ik weinig echte aanpassingen in een aantal sets voor de crusader en wd... wel jammer en een gemiste kans. Roland en die hammer set zitten wel op een goed niveau nu. Roland kan 80 halen en die hammer set heeft al 80 gedaan en dat was zonder de fix van limitless (wel met de nieuwe hammer jammers en 1250% buff).. Akkhan is echter niet goed op deze manier.. dps is best okay, maar devense is erg slecht omdat die cdr van 56% veel te beperkend werkt... Invoker kan misschien nog wel okay zijn, maar vewacht dat de nerf best brutal is.

De sets voor de wd zijn helemaal lachwekkend.. zuni en arachyr hebben dps boosts gehad, maar devense is echt extreem slecht... totaal niet op niveau met bijvoorbeeld LoN. Jade was okay en is generft met bijna 50%.. heel vaag want het was niet eens zo heel goed. HT hebben ze niets aan gedaan en denk dat dit puur een lag technische reden heeft... die ze gewoon niet kunnen fiksen.

Heb een beetje gemengde gevoelens over die hele ptr's van diablo 3 momenteel. Die limitless bug was al in de ptr van 2.3 en wordt nu pas aangepakt... net als die lag trouwens die ze nog niet helemaal kunnen fiksen. Verder staan er talloze goed onderbouwde posts over bijvoorbeeld die akkhan set en toch wordt er een slecht product afgeleverd waar gewoon niet over nagedacht is.. zelfde met zuni en arachyr. ik bedoel pas het dan gewoon niet aan... zijn trouwens ook nog talloze bugs op de ptr (niet alleen die firebird).. dus echte set aanpassingen zie ik niet meer komen.. daarvoor hebben ze het te druk met puin ruimen :P
Wat zou je zeggen kwa solo wat beter is, Monk of Crusader? Ik wil graag weer spelen, maar probeer ook rekening te houden met dat het na een maand of twee wel weer alleen maar soloen geblazen zal zijn. Net zoals vorige seasons. Dan heb ik liever een char die goed solo meekomt dan in groups. Maak ik 1 group poppetje en de rest zodat het eventueel ook solo kan als dat moet.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Patches worden uitgerold in de downtime tussen seasons. 2.4 komt dus tussen 30 december en 15 januari. Waarschijnlijk in Europa rond half drie 's nachts, omdat redenen.
Tot nu toe heeft er altijd een week tussen end / start season gezeten en dit was altijd in het weekend. De normale patch-dag is dinsdag (voor ons de nacht dinsdag op woensdag, overlopend in de ochtend). De ending time voor season 4 is net voor het reguliere patch moment. Als het meezit dus de 30e 2.4 live...mochten ze dat niet doen dan zal het een weekje later zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Ohmarinus schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:45:
[...]

Wat zou je zeggen kwa solo wat beter is, Monk of Crusader? Ik wil graag weer spelen, maar probeer ook rekening te houden met dat het na een maand of twee wel weer alleen maar soloen geblazen zal zijn. Net zoals vorige seasons. Dan heb ik liever een char die goed solo meekomt dan in groups. Maak ik 1 group poppetje en de rest zodat het eventueel ook solo kan als dat moet.
Lastig.. heb net even gekeken naar leaderboards ptr voor monk en zie een hoge clear staan met de LoN set op 15 dec na de nerfs. Heb de monk niet echt gevolgd, maar zag wel een nerf van die 2piece rainment en dat is/was een belangrijke dps aanjager in de inna, shenlong setup waarmee monk 80+ haalde.

Crusader is wel een stabiele keuze, maar meestal wel gear heavy. Daarbij is het ook zo dat de speelstijl van invoker, roland en hammerset best specifiek zijn en de vraag is of je dit leuk vindt.

Maar wat wil je doen seasons of alleen even dat extra stash tab unlocken? want je kan ook 1 class gebruiken alleen voor seasons en op NS de gear van de andere perfectioneren met dat nieuwe gem recept en alle set dungeons doen voor de wings/banners.... buiten het stash tab is er in S5 weinig rede om nog specifiek seasons te gaan spelen.

Mocht het na een paar weken weer erg stil worden in diablo land, dan is het goed om te weten dat het verschil tussen solo en groep veel kleiner zal zijn in 2.4.. met hoge paragon, gear en wat skills kom je dus een heel eind en is er geen echte noodzaak om in teams te spelen. Verder zou ik als je gear nodig hebt altijd een character met de sage set bouwen. Zelf gebruik ik daar een WD voor omdat die erg divers is, maar met elk character kan je wel wat verzinnen dat werkt op t7-10. Je haalt dan tussen de 400-900 db per uur.. beetje craften en je hebt alle gear die je nodig hebt en dan wordt het makkelijk om verschillende classes te maken/spelen.
DH kan wel eens een leuke speedfarm build in handen krijgen met Shadow 4p + Sage's 4p. De damage bonus van Shadow 2p moet genoeg zijn voor T8 en door 4p heb je speed en toughness. De 6p is overkill op T8 dus prima te droppen (i.t.t. de meeste sets die de damage pas met 6p krijgen).

LoN Crusader kan ook snel; de Bowmen items erop en damage is covered, Swiftmount erbij en racen maar.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Neles7
Zarhrezz schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:59:
DH kan wel eens een leuke speedfarm build in handen krijgen met Shadow 4p + Sage's 4p. De damage bonus van Shadow 2p moet genoeg zijn voor T8 en door 4p heb je speed en toughness. De 6p is overkill op T8 dus prima te droppen (i.t.t. de meeste sets die de damage pas met 6p krijgen).

LoN Crusader kan ook snel; de Bowmen items erop en damage is covered, Swiftmount erbij en racen maar.
Hoe wil je LoN combineren met sage? Dan is LoN toch nutteloos?

• _Peter2_
Zarhrezz schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:59:

Sage 4P? Sage bestaat toch uit 3 stuks of is dit in 2.4 aangepast?

Neles7 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:14:
Hoe wil je LoN combineren met sage? Dan is LoN toch nutteloos?
Ja, dat bedacht ik achteraf ook =)
_Peter2_ schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:47:
Sage 4P? Sage bestaat toch uit 3 stuks of is dit in 2.4 aangepast?
Moet inderdaad 3p zijn. Met 5 pieces worn + RoRG ben je er dan al, hou je ruimte voor bv. Depth Diggers. Aquila op cube en gaan.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:35

Grin

Ride si sapis.

2.4 is in zicht dus ik meld me ook binnenkort weer @GoT. :w
Dadelijk D3 maar weer eens installeren -een OS reinstall gehad en nog niet gedacht aan D3... Bijzonder dat we nu 2 weken hebben zonder season, dat is voor het eerst, was altijd 1 week. In 2016 dus 2.4 (6 of 13 januari).

NewsBlur || My Fujifilm gear

Zarhrezz schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:19:
Tot nu toe heeft er altijd een week tussen end / start season gezeten en dit was altijd in het weekend. De normale patch-dag is dinsdag (voor ons de nacht dinsdag op woensdag, overlopend in de ochtend). De ending time voor season 4 is net voor het reguliere patch moment. Als het meezit dus de 30e 2.4 live...mochten ze dat niet doen dan zal het een weekje later zijn.
30 december = einde S4
6 januari danwel 13 januari = release patch 2.4
15 januari = start S5

• Neles7
Grin schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:11:
Dadelijk D3 maar weer eens installeren -een OS reinstall gehad en nog niet gedacht aan D3... Bijzonder dat we nu 2 weken hebben zonder season, dat is voor het eerst, was altijd 1 week. In 2016 dus 2.4 (6 of 13 januari).
Alvast welkom terug Grin :)

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:38
Grin schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:11:
Hehe, welkom terug! Hoop dat je niet gekicked bent uit de clan door ..... (wie doet dat eigenlijk iedere keer :P )

Apsie's profiel

Apsie schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:37:
[...]

Hehe, welkom terug! Hoop dat je niet gekicked bent uit de clan door ..... (wie doet dat eigenlijk iedere keer :P )
Anders kan jeje altijd even melden bij Solidarity Gaming (SG) hoor :+

• Apsie
Vidra schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:42:
[...]

Anders kan jeje altijd even melden bij Solidarity Gaming (SG) hoor :+
hihi >:)

Apsie's profiel

Clan gezocht?
Voor de mensen die nog een clan zoeken - nu het weer interessant wordt op te gaan farmen voor non-season.

Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 986 leden) - zoeken op 'Tweakers' met als subcategorie "English (British)", daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder genoemde) clans wel aanwezig.

Voor iedereen die graag mee wil (mee)leechen en/of een powerlevel zoekt, hier een aantal generieke tips (met dank aan Neles7):
  • Vraag vrienden om je te helpen;
  • Vraag sterkere mensen in je clan;
  • Join de Tweakers community (e.g. Communities > English (British) > Tweakers);
  • Join specifiek Powerleveling / Gearing community's (e.g. DemonHunters);
  • Join Solidarity Gaming Teamspeak server;
[ #1 - Tweakers Clan - clan tag <GoT>]

Tweakers-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek :D

Als je lid wil worden van de Tweakers Clan roep dit dan in de community chat. Grin, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.

Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel :)

Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen :P

WhatsApp
De Tweakers Clan heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren. :9~ Aanmelding via RetLaw - bij voorkeur in-game of via pm via dit forum.

\[/EINDE RECLAMEBLOK #1]

[#2 - Solidarity Gaming - clag tag <SG> ]

Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, PoE, Rainbow Six, Albion, Kingsroad, FO4, the Witcher 3, etc.).

We hebben onze eigen teamspeak server - welke bij ook beschikbaar stellen voor andere clans, bijv. GoT. Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).

Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje!

In onze ogen levert Teamspeak niet alleen bij aan een gezellig gesprek maar ook een bijdrage aan de end-game progress van de game.

Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 600 - overall (season en/of non-season)

Wij hebben momenteel ongeveer 133 leden, waaronder Vidra, Wolf, Angeloonie, Wooldoor, Samtax, Sabrac, 4th, FireDrunk, Temp2264, Scorpio616, ye-roon, TepelStreeltje, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve spelers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen :D

Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen. :*)

Patch 2.4: Leaderboards / Season 4
S4 is bijna over (30 december a.s.) en S5 (15 januari 2016) staat voor de deur - doorgaans zijn er elke avond zijn er genoeg parties op seasons (en non-season) om samen te (g)riften.

Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-10) > normal rifts, season 4 (binnenkort S5) en ook GR (67+) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen 8) Vandaar ook de naam Solidarity _/-\o_

Wat voor hulp?
  • Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
  • Gear/build check;
  • Uitleg over de D3 mechanics;
  • Discussies, etc.
WhatsApp
Solidarity Gaming heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren. :D Aanmelding via Vidra of een van de andere admins, zie hieronder - bij voorkeur in-game of via PM hier op het forum.

Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met vydra#2644 of klablabla#2228
  • In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
\[/EINDE RECLAMEBLOK #2]

[ #3 - GoTHC - clan tag <GoTHC>]

GoTHC - wie zijn wij?

GoTHC is een afgeleide van de normale GoT clan, maar dan voor de hardcore spelers

As in Diablo II, Diablo III gives players the choice to make hardcore characters. Players are required to first level up a regular character to level 10 before they have the option to create new Hardcore characters. Hardcore characters cannot be resurrected; instead they become permanently unplayable if they are killed. Hardcore characters are separately ranked, and they can only form teams with other hardcore characters. After dying, the ghost of a hardcore character can still chat, the name still shows up in rankings, but the character cannot return to the game.

Wij hebben momenteel ongeveer 53 leden - voornamelijk leden van dit forum. De clanleader = GoTKwakke#2365 - neem voor meer informatie contact met hem op.

\[/EINDE RECLAMEBLOK #4]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:35

Grin

Ride si sapis.

Hehehe, we gaan het meemaken. Maar ik verwacht dat we officers niet zo snel uit de clan kicken. Maar wellicht moet ik me ook opnieuw aanmelden * Grin kijkt naar Ret, Sting, Jimbo
Zou wel lachen zijn aangezien ik nog wel eens mensen uit de clan gooide :D

NewsBlur || My Fujifilm gear

Grin schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:51:
Hehehe, we gaan het meemaken. Maar ik verwacht dat we officers niet zo snel uit de clan kicken. Maar wellicht moet ik me ook opnieuw aanmelden * Grin kijkt naar Ret, Sting, Jimbo
Ik zie gewoon een open uitnodiging :P

• adamvansanten
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik heb er ook wel weer zin in! Heb de updates een beetje geprobeerd bij te houden, maar er is zoveel aangepast en generft in elke PTR Patch dat ik nu door de bomen het bos niet meer zie. Zag dat firebird ook weer ENORM generft is in de patch van gisteren (van 100% damage per stack naar 25%), zou dat nog zinnig zijn om te spelen? Mensen al zicht op wat de nieuwe topbuilds gaan worden? *kijkt naar Zarhrezz*

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:10

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb na een tijdje de game weer eens opgepakt. Bijna klaar met act II met de Witch Doctor,
maar ik blijf toch met een paar vragen zitten:
-Wat doe ik met alle gear in mijn inverntory? Nu salvage ik alles maar omdat mijn inventory anders veel te snel vol is.
-Heeft het nut om items te craften als je nog aan het levellen bent? Vaak vind ik een kwartier later toch al weer beter spul...
-Als ik een artisan wil trainen van level 3 naar 4 bijvoorbeeld, heb ik heel veel mogelijkheden om uit te kiezen. Zit hier nog een bepaalde strategie achter of maakt het niet uit wat ik aanklik om hem te trainen?
-Hoe krijg ik paragon punten?

Ik zal binnenkort wel eens een screenshotje plaatsen van mijn stats. Kunnen jullie eens kijken of ik in ieder geval de juiste richting op ga ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Grin schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:51:
Je bent nog steeds volwaardig lid van de Gotfamilie ;)

Welcome back mate!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

adamvansanten schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:08:
Mensen al zicht op wat de nieuwe topbuilds gaan worden? *kijkt naar Zarhrezz*
Volgens mij verwar je nu de groep mensen met verstand van high level D3 met de groep eigenwijze D3 spelers die toch wel doen waar ze zin in hebben ;)

Top builds is nog lastig te zeggen...monk heeft volgens mij nog steeds genoeg potentie, Inna met bells is goed, met partial Sunwoku lijkt ook goed te werken.

DH kan ik niet inschatten wat de FotM gaat worden, dat zal heel erg afhangen van welke setup het eerst top 10 vult (en dan gaat de kudde er wel achteraan). Zoals het er nu voor staat zouden eigenlijk alle sets bovenaan kunnen eindigen.

WD heb ik me niet echt mee bezig gehouden...het lijkt erop dat dat de LoN class wordt. Firebats en pets doen het goed. Er zijn wel geluiden dat LoN het niet meer (goed) doet op PTR op het moment. To be continued...

Crusader is geboost op de sets die in S4 goed meedoen, of Thorns mee gaat doen is nog niet te zeggen na de laatste update.

Wiz is ook nog lastig...inderdaad weer FB nerf, maar het blijft een mechanisme dat in theorie heel hoog kan komen in pushes omdat er geen hard cap op het aantal stacks zit. Ook met 25% per stack is 200 enemies in de fik nog altijd 5000% damage increase. Het blijft in de kern een mechanic dat bij de perfecte rift enorm hoog kan pushen.
Daarnaast is DMO goed geboost, maar de Fragment / OoID zijn pas net beschikbaar dus nog moeilijk te zeggen wat de top daar is. Tal heeft weinig aandacht gekregen, maar de bonussen zijn hoger en makkelijker te handhaven terwijl Mammoth nog steeds debiel veel damage doet. LoN Mammoth kan ook wel eens erg goed blijken.

Barb....geen flauw idee =)

<GOT> Zarhrezz#2885

adamvansanten schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:08:
Ik heb er ook wel weer zin in! Heb de updates een beetje geprobeerd bij te houden, maar er is zoveel aangepast en generft in elke PTR Patch dat ik nu door de bomen het bos niet meer zie. Zag dat firebird ook weer ENORM generft is in de patch van gisteren (van 100% damage per stack naar 25%), zou dat nog zinnig zijn om te spelen? Mensen al zicht op wat de nieuwe topbuilds gaan worden? *kijkt naar Zarhrezz*
Die nerf zat er ook wel in - Wizard solo GR 90+ ... dat lijkt mij iets teveel van het goede. 8)

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:39

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik kom ook weer terug voor de nieuwe patch, zag gisteren al dat ik niet gekicked ben uit SG <3. Was verder verdomd rustig in clan chat.
Tzt maar ff kijken welke class+build we gaan doen. DH is misschien wel weer leuk om naar terug te gaan. Of wiz....

Battle.net Spud#2543

TepelStreeltje schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:13:
Ik kom ook weer terug voor de nieuwe patch, zag gisteren al dat ik niet gekicked ben uit SG <3. Was verder verdomd rustig in clan chat.
Tzt maar ff kijken welke class+build we gaan doen. DH is misschien wel weer leuk om naar terug te gaan. Of wiz....
Ik was gewoon online gisteren ... :)

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:47:
[...]

Volgens mij verwar je nu de groep mensen met verstand van high level D3 met de groep eigenwijze D3 spelers die toch wel doen waar ze zin in hebben ;)

Top builds is nog lastig te zeggen...monk heeft volgens mij nog steeds genoeg potentie, Inna met bells is goed, met partial Sunwoku lijkt ook goed te werken.

DH kan ik niet inschatten wat de FotM gaat worden, dat zal heel erg afhangen van welke setup het eerst top 10 vult (en dan gaat de kudde er wel achteraan). Zoals het er nu voor staat zouden eigenlijk alle sets bovenaan kunnen eindigen.

WD heb ik me niet echt mee bezig gehouden...het lijkt erop dat dat de LoN class wordt. Firebats en pets doen het goed. Er zijn wel geluiden dat LoN het niet meer (goed) doet op PTR op het moment. To be continued...

Crusader is geboost op de sets die in S4 goed meedoen, of Thorns mee gaat doen is nog niet te zeggen na de laatste update.

Wiz is ook nog lastig...inderdaad weer FB nerf, maar het blijft een mechanisme dat in theorie heel hoog kan komen in pushes omdat er geen hard cap op het aantal stacks zit. Ook met 25% per stack is 200 enemies in de fik nog altijd 5000% damage increase. Het blijft in de kern een mechanic dat bij de perfecte rift enorm hoog kan pushen.
Daarnaast is DMO goed geboost, maar de Fragment / OoID zijn pas net beschikbaar dus nog moeilijk te zeggen wat de top daar is. Tal heeft weinig aandacht gekregen, maar de bonussen zijn hoger en makkelijker te handhaven terwijl Mammoth nog steeds debiel veel damage doet. LoN Mammoth kan ook wel eens erg goed blijken.

Barb....geen flauw idee =)
Nee hoor, jij hebt er duidelijk geen verstand van 8)7. "Verstand van" mag je ook vervangen door "veel tijd stekend in uitprobeerselen", beter? ;)

Bedankt voor de enorm uitgebreide respons. Denk dat ik dan toch maar met DH en Wiz ga spelen en season misschien een Crusader? Monk blijft leuk maar heb ik in S4 helemaal kromgespeeld. Crusader in S3 daarentegen ook. Alternatief is een Earthquake barb of een Shadow DH. Ik wacht de builds op diablofans nog wel even af, we hebben nog een maandje te gaan.
Vidra schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:58:
[...]

Die nerf zat er ook wel in - Wizard solo GR 90+ ... dat lijkt mij iets teveel van het goede. 8)
Haha, dat is inderdaad wat veel van het goede. Maar van 100% naar 25% is wel heel extreem (doe dan van 100% naar 50% ofzo).

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik kijk wel heel erg uit naar de 2.4 feature om een char te "resetten" voor season rebirth. Zeer leuk met alle char slots vol maar ik vertrouw het toch niet met items enzo. Ik geloof dat de items wel "gemailed" worden zoals op het einde van een season, maar toch voor de zekerheid eerst de char legen.

Deze season zal het voor mij de Crusader worden omdat ik a) nauwelijks ermee gespeeld heb dit jaar, b) de aanpassingen in de sets en Legacy of Nightmares wel leuk lijken ermee. Komt ook goed uit want één van mijn Crusaders dient toch maar als mule, met extra stash space komt dat allemaal heel erg goed uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Phuncz op 16-12-2015 16:55 ]

adamvansanten schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:38:
[...]

Haha, dat is inderdaad wat veel van het goede. Maar van 100% naar 25% is wel heel extreem (doe dan van 100% naar 50% ofzo).
Op de PTR kan je nu testen wat de impact van deze nerf is ... daarnaast is er blijkbaar ook nog een andere bug/glitch opgelost met de wizard.

Inmiddels komen er ook wat tests binnen - voor solo achievements:
Firebird is terug naar rond de GR 75-80
Delsere komt ook zo rond de GR 75-80 uit
Tal Rasha is niet denderend (meer) en stopt zo ongeveer rond de GR 70
Vyr's zit rond de 75-77 8)

@nerf: uit berekeningen vanuit de community blijkt ook dat een percentage ergens tussen de 25-50% het meest voor de hand ligt .... ik gok 30-35% in de uiteindelijke versie 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Vidra op 16-12-2015 17:31 ]

Net wat rondjes met m'n FoF - Mirinae proc monk (I6 / R2 / Shen) gedaan om te kijken hoe voelbaar de R2 nerf is. Ik kan niet zeggen dat het dramatisch is...60's gaan in een minuut of 10-13 en een 63 (erg naar rift) op een minuutje gemist. M'n gear is nog niet voor de helft ancient en ik ben niet aan het pushen geweet, dus de 65-70 range moet zelfs ik er mee kunnen. Da's nog altijd zo'n 5-10 tiers hoger dan ik S4 met m'n duo-gen gehaald heb terwijl die 300% R2 en 180% SC heeft. Wat mij betreft dus niets aan de hand met monk na de R2 nerf.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Neles7
Zarhrezz schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:05:
Net wat rondjes met m'n FoF - Mirinae proc monk (I6 / R2 / Shen) gedaan om te kijken hoe voelbaar de R2 nerf is. Ik kan niet zeggen dat het dramatisch is...60's gaan in een minuut of 10-13 en een 63 (erg naar rift) op een minuutje gemist. M'n gear is nog niet voor de helft ancient en ik ben niet aan het pushen geweet, dus de 65-70 range moet zelfs ik er mee kunnen. Da's nog altijd zo'n 5-10 tiers hoger dan ik S4 met m'n duo-gen gehaald heb terwijl die 300% R2 en 180% SC heeft. Wat mij betreft dus niets aan de hand met monk na de R2 nerf.
Het zal voornamelijk de top 1% treffen. En dat zijn vaak ook de grootste klagers.

• schaapiej
Neles7 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:54:
[...]

Het zal voornamelijk de top 1% treffen. En dat zijn vaak ook de grootste klagers.
Zoals Quinn69 zijn ragevideo :+

Gister nog wel mijn WD record verbeterd. Begin deze week eerst wat faalacties gehad. Vergeten skills te rollen op nieuwe items, geen gem in m'n helm en geen follower meenemen. Allemaal dingen die toch wel makkelijk zijn om hoger te komen! :P Nadat alles weer goed stond van 55 naar 57 gegaan. En na een poging of 5-10 (ik doe niet aan fishen, gewoon spelen wat er komt) 60 cleared met maar liefst 8 seconden over!

"It don't matter if you win by an inch or a mile. Winning's winning." *O*

<GoT>NightStalker

• Apsie
schaapiej schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:17:
[...]

Zoals Quinn69 zijn ragevideo :+

Gister nog wel mijn WD record verbeterd. Begin deze week eerst wat faalacties gehad. Vergeten skills te rollen op nieuwe items, geen gem in m'n helm en geen follower meenemen. Allemaal dingen die toch wel makkelijk zijn om hoger te komen! :P Nadat alles weer goed stond van 55 naar 57 gegaan. En na een poging of 5-10 (ik doe niet aan fishen, gewoon spelen wat er komt) 60 cleared met maar liefst 8 seconden over!

*Barry Stevens stem*: Vooral dooorgaaan _/-\o_

Apsie's profiel

schaapiej schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:17:
En na een poging of 5-10 (ik doe niet aan fishen, gewoon spelen wat er komt) 60 cleared met maar liefst 8 seconden over!

En ik maar denken dat ik echt de allerlaatste in de clan was die Guardian haalde ;)

Wat betreft de algemene monk QQ over deze nerf...tja, je kunt beweren dat deze nerf alle build diversity om zeep helpt. Als je echter naar de statistieken kijkt, zie je dat die build diversity op dit moment simpelweg niet bestaat. R2 / Shen is zoveel beter dan al het andere, non-generator builds zijn nu gewoon leuk voor erbij, maar ze doen niet serieus mee.

Een nerf is niet erg elegant, maar deze combo had met de huidige getallen nooit live mogen gaan. Wat wel eens vergeten wordt, is dat R2 op het moment geen generator damage x4 is...het is een x8, want er zit ook nog 100% IAS die een aparte multiplier is. In 2.4 is het dus nog steeds een 2-piece die totaal +300% generator damage geeft (x4 multiplier). Dat samen met Depth Diggers en Shen's is nog steeds enorm goed. Wel is het nu zo dat door wat nieuwe items en de vernieuwde Sunwoku er alternatieven zijn voor generator builds (al dan niet in combinatie met I6).

En dan is er ook nog de Bane of the Stricken wijziging die ervoor zou moeten zorgen dat stacks nu met de daadwerkelijke ApS stacken en niet capped op de UI ApS (die in geval van R2 / Seize / Alacrity minder dan de helft van de daadwerkelijke ApS is). Ik heb het nog niet in detail getest (dit weekend maar eens doen) maar ik heb het idee dat het werkt. In de 60 runs ging met BoTS de RG in zo'n 25 seconde neer. Zonder BotS was dat steeds ruim een minuut. M'n gevoel zegt me dat stacking op GUI ApS cap dat verschil niet zou kunnen maken; da's rond de 4 ApS met FD, dus zo'n 5% DPS per seconde erbij. Na 25 seconde is de totale bonus dan 125% totaal en dus average 60% (het is lineaire stacking). Als we de 25% boss / RG bonus meenemen, zouden de stacks goed moeten zijn voor zo'n 100% DPS increase voor de gegeven tijden. Er zit dus een duidelijk verschil.

<GOT> Zarhrezz#2885

• schaapiej
Zarhrezz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:12:
[...]

En ik maar denken dat ik echt de allerlaatste in de clan was die Guardian haalde ;)
Dat ben je ook Zarh! })
Had met de Monk 60 al gehaald. *O*

<GoT>NightStalker

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
dvdkiwi schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:19:
Ik heb na een tijdje de game weer eens opgepakt. Bijna klaar met act II met de Witch Doctor,
maar ik blijf toch met een paar vragen zitten:
-Wat doe ik met alle gear in mijn inverntory? Nu salvage ik alles maar omdat mijn inventory anders veel te snel vol is.
-Heeft het nut om items te craften als je nog aan het levellen bent? Vaak vind ik een kwartier later toch al weer beter spul...
-Als ik een artisan wil trainen van level 3 naar 4 bijvoorbeeld, heb ik heel veel mogelijkheden om uit te kiezen. Zit hier nog een bepaalde strategie achter of maakt het niet uit wat ik aanklik om hem te trainen?
-Hoe krijg ik paragon punten?

Ik zal binnenkort wel eens een screenshotje plaatsen van mijn stats. Kunnen jullie eens kijken of ik in ieder geval de juiste richting op ga ;)
Je char levelen is het kleinste aspect van het spel. Op zich kan je niks mis doen, gewoon spelen en alles op je laten afkomen. Het gevoel van die eerste playthrough beleeft je maar 1 keer.

Meestal kan je niet legendary gear gewoon salvagen. Legendaries met een speciale affix kan je op level 70 in de Kanai cube stoppen om deze affix te extracten.

Artisans level je gewoon als je daar zin in hebt. Op lvl 70 heb je gold en Dragons Breath op overvloed en zijn die max level in no time. Craften kan z'n nut hebben als je een goed wapen kan maken, weapon DPS geeft je meestal de grootste boost.

De laagste difficulty zou te makkelijk moeten zijn zelfs als je blind speelt. Die geeft ook erg weinig xp. Probeer een trapje hoger. Zeker in groep.

In groep ga je zien dat iedereen rusht, dat kan minder leuk zijn als jij alles op je gemak wil verkennen, dat kan later dus ook nog.

Als je de story mode doorlopen hebt, en dus alle acts complete kan je adventure mode doen en bounties en rifts clearen. Dan kan je levelen in de area die je zelf kiest en moet je geen verhaallijn meer volgen. Dit is 99.9% van de game.

Probeer alle skills eens en test zelf wat builds voor je met guides aan de slag gaat...

En als laatste, join de tweakers community :)

PS: speel je op PS4, koop dan snel de PC versie. Geen hackers en veel meer volk om mee te spelen.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:30

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

[b]Vidra schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:50:
Tweakers-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek :D

Als je lid wil worden van de Tweakers Clan roep dit dan in de community chat. Grin, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.

Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel :)

Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen :P

WhatsApp
De Tweakers Clan heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren. :9~ Aanmelding via RetLaw - bij voorkeur in-game of via pm via dit forum.
Thanks voor de reclame :)! De lijst is echter niet meer actief. Daar wordt niet meer naar gekeken. Zou je dat stukje tekst dat begint met 'Voor meer informatie......genoemde namen.' weg kunnen halen?

Voor wat betreft de whatsapp groep inderdaad het liefst via PM contact opnemen! En dat kan ook met Grin, die is ook beheerder.

Battle.net || Strava

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:10

Superkiwi

Hoi doei

Van een aantal dingen bergijp ik nog niet wat je bedoelt maar dat komt wel.
En nee, ik ga niet op de pc spelen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Het is erg stil geworden hier :) Heb Diablo 2 keer gespeeld in de laaste 1.5 maand.
Denk niet dat ze een groote basis weer terug krijgen met de patch. Ze hebben het nog steeds niet voor elkaar gekregen om meer dan 1-2 builds goed te maken. Vind het erg jammer en heeft uiteindelijk het plezier in het spel genomen. Denk pas als er weer een nieuwe expension uit gaat komen zullen mensen echt terug keren. Heb ook niet het gevoel dat season 5 zo veel extras gaat geven..

Als er zo veel inactive zijn waarom niet clans mergen ? en een groote active clan maken ?

Anyway good old times ... tot de volgende post :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Neles7
cybergi schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:08:
Het is erg stil geworden hier :) Heb Diablo 2 keer gespeeld in de laaste 1.5 maand.
Denk niet dat ze een groote basis weer terug krijgen met de patch. Ze hebben het nog steeds niet voor elkaar gekregen om meer dan 1-2 builds goed te maken. Vind het erg jammer en heeft uiteindelijk het plezier in het spel genomen. Denk pas als er weer een nieuwe expension uit gaat komen zullen mensen echt terug keren. Heb ook niet het gevoel dat season 5 zo veel extras gaat geven..

Als er zo veel inactive zijn waarom niet clans mergen ? en een groote active clan maken ?

Anyway good old times ... tot de volgende post :)
Aan het begin van een patch/season is het weer aardig druk. en zeker met 2.4 heeft elke class wel een goede build die werkt. Er is juist nog nooit zoveel diversiteit geweest.

Clans mergens is een optie, maar ik weet niet of dat mogelijk in 2.3/S4 is de GoT clan namelijk helemaal vol geraakt.

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:40:
[...]

Aan het begin van een patch/season is het weer aardig druk. en zeker met 2.4 heeft elke class wel een goede build die werkt. Er is juist nog nooit zoveel diversiteit geweest.

Clans mergens is een optie, maar ik weet niet of dat mogelijk in 2.3/S4 is de GoT clan namelijk helemaal vol geraakt.
Ik ben geen officer, maar volgens mij zit (of in ieder geval zat in de eerste maand van S4) SG ook behoorlijk vol... Denk dat de optie tot mergen nog ver weg is! Dan is er heel wat meer leegloop nodig.

Of gewoon een nieuwe clan maken met alle actieve spelers :P

SGot :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Neles7
Angeloonie schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:54:
Of gewoon een nieuwe clan maken met alle actieve spelers :P

SGot :+
Is ook een (goede) optie :P Zou wel leuker zijn voor de onderlinge competitie :D

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zodra de patch er is en Season 5 begint, zitten we binnen no-time weer aan het leden-limiet op [GoT]. Het is duidelijk dat ze dat ook willen, door die mega-patches elk kwartaal met enkel hotfixes ertussen en "seasons" die daar toevallig toch mooi op inhaken. Maar ik vind het leuk zo !

• schaapiej
Neles, nog tips voor GRift 60 met een UE DH? Heb daar 55 nu mee clear, minuutje of 2-3 over en nog wat ancient upgrades mogelijk.

Wil effe kijken of ik een 3e char op GRift 60 kan krijgen! :p (naast de Monk en WD)

<GoT>NightStalker

• Neles7
schaapiej schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:05:
Neles, nog tips voor GRift 60 met een UE DH? Heb daar 55 nu mee clear, minuutje of 2-3 over en nog wat ancient upgrades mogelijk.

Wil effe kijken of ik een 3e char op GRift 60 kan krijgen! :p (naast de Monk en WD)
Gear
- Betere quiver (58-60%), idealiter met Dex/Vit/CHC/MS% (APS is minst belangrijke voor UE door yangs)
- Shoulders zou ik RCR naar AD doen
- Je mara is volgens b.net niet gererolled, dus CHD hoger als nog kan (al is een mooie HF en hopen op geen reflect ook een optie)
- Chest met DISC (je hebt je huidige verkeerd gererolled)

Skills
- Je kunt ervoor kiezen om Vengeance te vervangen door polar station. Geeft je ruimte voor BotS wat helpt op de RG en high hp mobs.

Gameplay
- Probeer alles te ontwijken alles wat dodelijk is
- Probeer een mooie groep te hebben verzameld als CoE op fire komt (Omdat de rotatie Cold --> Fire is kun je tijdens cold puur generator doen voor max hatred)

Verder lijkt het er goed uit te zien :)

Pagina: 1 ... 52 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.