Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:26
TepelStreeltje schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 20:26:
Woehooooe!
Eindelijk!

http://eu.battle.net/d3/e...-3-ending-soon-07-08-2015

Einde van Season 3:
Europe: Sunday, August 23 @ 5:00 p.m. CEST
Mijn vakantie is van 11-07 tot 31-07.
Kan ik mooi na mijn vakantie verder genieten van 2.3 :)

Wellicht tijdens mijn vakantie ook nog hier en daar aanwezig... maar met mooi weer ben ik lekker buiten vitamine D verzamelen (D is niet van Diablo III :+ )

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan_V schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:48:
[...]

Ik was zelf in de veronderstelling dat het door m'n W10 upgrade kwam, maar inderdaad heb ik nu 2 crashes gezien en veel clientside lag de laatste week.
Heb vergelijkbare kaart, ook uit de 68xx serie.
Ok.. vervelend om te horen, maar dan zou ik meteen catalyst 14.12 downloaden (weet echter niet of deze met win10 werkt.. zelf heb ik win 7 ultimate 64).

Ik heb sinds gisteren na installatie geen crash meer gehad. Ook had ik vaak van die vage hickups waarbij het net leek of alles voor een fractie van een seconde stil stond (fps en ms bleven gelijk).. deze zijn met de oude drivers ook allemaal weg :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:34:
[...]

Ok.. vervelend om te horen, maar dan zou ik meteen catalyst 14.12 downloaden (weet echter niet of deze met win10 werkt.. zelf heb ik win 7 ultimate 64).

Ik heb sinds gisteren na installatie geen crash meer gehad. Ook had ik vaak van die vage hickups waarbij het net leek of alles voor een fractie van een seconde stil stond (fps en ms bleven gelijk).. deze zijn met de oude drivers ook allemaal weg :)
Gewoon niet meteen upgraden naar het nieuwe besturingssysteem, maar even wachten tot alle grote 'problemen' verholpen zijn :9 Lees ook Windows 10 is for Suckers :D

Uiteraard snap ik de Tweakers-geest wel hoor .. beetje aanklooien enzo. Maar ik werk gewoon graag op een stabiel en 'werkbaar' systeem. Windows 10 kan je dan testen in een virtuele omgeving (VM).

[ Voor 10% gewijzigd door Vidra op 08-08-2015 14:53 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vidra schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:51:
Gewoon niet meteen upgraden naar het nieuwe besturingssysteem, maar even wachten tot alle grote 'problemen' verholpen zijn :9 Lees ook Windows 10 is for Suckers :D

Uiteraard snap ik de Tweakers-geest wel hoor .. beetje aanklooien enzo. Maar ik werk gewoon graag op een stabiel en 'werkbaar' systeem. Windows 10 kan je dan testen in een virtuele omgeving (VM).
Beetje OT, maar jemig, wat een vergezocht artikel zeg. Afgelopen week had ik nog vakantie, dus mooi tijd om naar W10 te gaan. Ik moest via 8 wegens een Pro key, en de dagen die ik verloren ben was op de updates in 8 om naar 8.1 te mogen. Van 7 naar 8 en van 8 naar 8.1 en 10 was een kwestie van een paar uurtjes. Vooralsnog is het enige dat ik niet heb zien werken in W10 de Feedback via het Action Center (komt een melding in het Action Center voor het geven van Feedback, die clicken doet niets). Anders dan dat draait het prima en ik ben nog geen programma tegengekomen dat niet meer werkt.

Sure, het nieuwe update mechanisme kent wat risico's...die W7 ook al kende (dus een disk image eens in de maand ofzo is sowieso een goed idee).

Waar ik me het meest aan stoor zijn de witte title bars eigenlijk...daar is ook een tweak voor, maar daarvoor is het niet erg genoeg. Doe mij maar lekker de universal apps netjes windowed en resizable...laat de suckers maar op W7 / 8.1 zitten :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Laatst online: 14:28
Farm farm farm, nog geen Flying dragon :/
Ook qua andere items, soms vind ik een item dat weer meer damage doet, maar ondertussen ga ik te snel dood als ik GR35 ofzo ga doen, dus kan ik m alsnog niet gebruiken. Je moet echt de perfect roll vinden en dan ook nog hopen op die 1/5e kans ofzo dat die ancient is... Zzz
Eigenlijk vind ik D3 zo wel heel snel saai worden. Elke GR is "anders" maar typisch toch hetzelfde en bijna geen tactiek ofzo, ja je kan wat abilities dodgen enzo, maar het is geen boss fight zoals typical in wow ofzo. Ook solo ik atm het meeste en dat is ook saai. Progress gaat ook steeds langzamer, snap ook echt niet dat er mensen tot GR60 ofzo komen en dit 1000 uur kunnen spelen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:26
Santee schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:25:
Farm farm farm, nog geen Flying dragon :/
Ook qua andere items, soms vind ik een item dat weer meer damage doet, maar ondertussen ga ik te snel dood als ik GR35 ofzo ga doen, dus kan ik m alsnog niet gebruiken. Je moet echt de perfect roll vinden en dan ook nog hopen op die 1/5e kans ofzo dat die ancient is... Zzz
Eigenlijk vind ik D3 zo wel heel snel saai worden. Elke GR is "anders" maar typisch toch hetzelfde en bijna geen tactiek ofzo, ja je kan wat abilities dodgen enzo, maar het is geen boss fight zoals typical in wow ofzo. Ook solo ik atm het meeste en dat is ook saai. Progress gaat ook steeds langzamer, snap ook echt niet dat er mensen tot GR60 ofzo komen en dit 1000 uur kunnen spelen xD
Misschien helpt het om je gear te posten? Dan kunnen we je helpen met verbeter punten waardoor je weer een stukkie hoger komt. Gezien je het over een FD hebt gok ik op een DS Monk, die moet toch 40+ makkelijk kunnen doen.

Verder kun je ingame in de Tweakers community chat, en zelfs een aanvraag doen voor de clan. Dan heb je genoeg mensen online die samen willen spelen en dat maakt het spel al weer minder saai :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Neles7 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:19:
[...]

Misschien helpt het om je gear te posten? Dan kunnen we je helpen met verbeter punten waardoor je weer een stukkie hoger komt. Gezien je het over een FD hebt gok ik op een DS Monk, die moet toch 40+ makkelijk kunnen doen.

Verder kun je ingame in de Tweakers community chat, en zelfs een aanvraag doen voor de clan. Dan heb je genoeg mensen online die samen willen spelen en dat maakt het spel al weer minder saai :)
Oh ik had al een aanvraag gedaan, maar wist niet dat ik zomaar de channel in kon :P
Profile is hier: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zandthee-2516/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:19
Vidra schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:51:
[...]

Ik zie geen enkel probleem met de blizzard games op Windows 10, alles draait als een zonnetje, direct vanaf de upgrade, uiteraard heb ik wel alle drivers up-to-date. In WoW merk ik zelfs een kleine verbetering in de performance (geen idee waar dat aan zou kunnen liggen, daar WoW geen DX12 game is en ik eigenlijk geen performance verbeteringen verwacht had). Diablo performance merkt ik eigenlijk geen verschil, maar ook die loopt als een zonnetje, net als HS en SC2

Dit alles met een Haswel CPU en een GTX970 videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Hoe kan je je nu best voorbereiden op de patch? (is trouwens maar 2.5 weken meer)
Zo te zien valt het best mee met de hoeveelheid Breath of death's die je nodig hebt.
Vooral forgotten souls lijkt me.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Hier heb ik laatst al wat over geschreven, een beetje uitleg toegevoegd tussen [ ] voor duidelijkheid:
Phuncz schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:12:
Mats mats mats, maar het maakt niet uit welke, want je kan ze dmv. witte, blauwe of gele items en één Death's Breath omschakelen van de ene naar de andere, per 100 stuks. Ik zou zelfs zeggen dat je het best Death's Breath "farmed". [Deze kun je niet converteren, evenals Forgotten Souls niet.]

Aan gems heb je nog steeds geen zak, maar je kan voor 500K gold wel een essence kopen die je in de cube ook weer toelaat 9 gems van het ene naar het andere te omgooien. Elke quality trouwens.

Legendary gems verandert weinig mee, alleen kan je ze nu niet meer upgraden als je de rift niet op tijd gefinished hebt.

Gold heb je weinig aan, want voor elke Puzzle Ring kun je een Vault portal openen [via de Cube]. Bijhouden dus !

Rift fragments zijn (voorlopig?) nutteloos, op de PTR worden ze niet geconsumed [of gedropped]. En je gaat sowieso genoeg bounties (moeten) doen vanaf 2.3 voor de act mats, nodig voor het extracten van de legendaries.

[Genummerde] Keystones zijn ook nutteloos aangezien de verschillende lvl stones allemaal één standaard steentje worden, zoals de trial stones. En aangezien iedereen een power creep krijgt dankzij de cube en de 3 extra legendary bonuses daarbij, gaat iedereen ook hogere GR's kunnen doen.

Experience is nooit weggegooid natuurlijk.

Items zijn misschien wel interessant, sets verzamelen/bijhouden. Deze worden namelijk geupdate. Denk aan de sets zoals Helltooth, Manajuma, Shenlong, Chantodo, Vyr. Ook je Puzzle Rings bijhouden, zoals ik al zei.
Nog wat loze tips:
  • Met de Cube kan je legendary powers extracten, dat wil zeggen de oranje tekst van een legendary item. Hoe crappy die item ook is en blijkbaar zelfs alle lvls. Dus bewaar die lvl 55 Furnace maar ! Oude legendaries die gewijzigd zijn, extracten hun nieuwe power. Oude legendaries zonder oranje tekst die er ondertussen wel hebben, heb ik niet geprobeerd (heb er geen).
    Dit allemaal kost je 1 mat van elke act, een Death's Breath en de item zelf.
  • Met de Cube kan je rares omtoveren tot legendaries met 25 Death's Breath en 50 witte, 50 blauwe en 50 gele mats. Dit is leuk om gericht te zoeken, bv. op rare Hand Crossbows die Kadala je geeft, kun je "tegen betaling" dan gegarandeerde legendaries van die item class gokken.
  • Met de Cube kun je Set items converten naar een random andere item van diezelfde set, vanaf sets met 3 items. Kost 10 Death's Breath en 10 Forgotten Souls geloof ik.
  • Maak ook plaats in je stash als je één of meerdere season characters hebt, op Non-season en season. Probeer voor de items de extra plaats in je stash op Non-season te voorzien die je van Season gaat overdragen. Gems en mats gaan waarschijnlijk geen extra plaats nodig hebben tenzij je de 5000 stack limit overschrijdt. Maar in 2.3 kan je ze dan weer dmv. de Cube omvormen naar andere white, blue of yellow mats.
  • Gooi de nutteloze of weinig nuttige items weg en zeker de items die nu een legendary power krijgen of geupdate worden (behalve set items misschien).
  • Verkoop de rift fragments en ongelevelde legendary gems evenals overbodige legendary potions.
  • Bovine Bardiche opent een Cow Level via de Cube zoals de Puzzle Ring een Vault opent, hou die dus ook maar bij !
  • Eventueel spreek een playgroep af die vanaf de start van season 4 veel gaat samenspelen voor minimaal de eerste dagen. Dat maakt season een heel pak leuker.

[ Voor 14% gewijzigd door Phuncz op 09-08-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Je kan toch proberen nog (al) je rift fragments om te zetten naar keystones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
SideShow schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 10:50:
Je kan toch proberen nog (al) je rift fragments om te zetten naar keystones?
Dat kan en dat die ik persoonlijk ook. Heb inmiddels al 910+ trial keys... Voordat die op zijn heb je ze vermoed ik ook niet meer nodig....

Heb gisteren nog even vlug een speedstrafe in elkaar gebouwd voor speedrifts. Indien ik die op T10 viable kan houden met de Cube erbij heb ik mooi een snelle bountie char :-)

Ik zou als voorbereiding op 2.3, dus als je dat niet al hebt:
- Een snelle T10 (grift45) build maken voor bounties.
- afhankelijk hoeveel trailstones je hebt, riftkeys opmaken.
- mats verzamelen!

[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 09-08-2015 10:56 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Een paar snelle tips die je monk kunnen helpen:
- Belt vervangen door String of Ears (25-30% melee dmg reduction)
- In-Geom giften voor gem OF een goede 2h gaan gebruiken. FD is BiS maar een Furnace kan ook prima werken. Pak je beste 2h en test het uit.
- Helm Diamond vervangen door Amethist
- Chest mist nog 15% DS dmg
- Probeer wat meer CHC te krijgen. Je wilt ongeveer 1 CHC per 10 CHD hebben.

Denk dat je hiermee toch wel een wat griftjes hoger moet komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:27

Grin

Ride si sapis.

Santee schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:25:
[...] snap ook echt niet dat er mensen tot GR60 ofzo komen en dit 1000 uur kunnen spelen xD
:)
Ach, ieder z'n spel.
Zit nu rond de 1500 uren *gokje* en afgelopen vrijdag grift 65 gehaald. Toch gaat het mij voornamelijk om t teamspel, met een paar vaste/gezellige clannies zo hoog mogelijk proberen te komen. Maar enkele weken mid 40 griftjes runnen is ook lachen, het gaat niet alleen om de push voor het hoogste grift.
Sinds kort een nieuwe 4P trial setup waarmee we 65/66 kunnen trialen en dat geeft weer een nieuwe uitdagingen aan t einde van S03. Nu kunnen we vissen voor een 66 clear en wellicht een top 1000 notering op de EU server.
Qua 2.3 voorbereiding pak ik alleen death breaths/blauwe mats op, DB's worden m.i. de beperkende factor in 2.3. Mats kan je tegen redelijk lage kosten converteren met de cube: bv. geel naar blauw. Ohja, ik bewaar crappy zeldzame legendaries, zo heb ik een slechte roll: Furnace, Wand of Woh, Serpent Sparker, Kridershot, Crown ot Primus, TnT, Cindercoat, Hexingpants en de nodige resistence amuletten klaarliggen voor de cube. Beetje jammer om een ancient Serpent Sparker/Woh/trifecta TnT in de cube te mikken... ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Grin op 09-08-2015 13:24 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
En (relatief) nieuwe spelers/clanleden op sleeptouw nemen en advies geven/op weg helpen kan ook leuk zijn. Niet efficient natuurlijk maar het blijft een spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Thalaron schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 15:33:
En (relatief) nieuwe spelers/clanleden op sleeptouw nemen en advies geven/op weg helpen kan ook leuk zijn. Niet efficient natuurlijk maar het blijft een spel :)
Dat is wat we regelmatig doen met mid 40 griftjes O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Neles7 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 11:45:
[...]

Moet ik die eerste vinden :P Heb 2 belts, 1 met crit dmg en andere met meer defensive stats (goldwrap)
- In-Geom giften voor gem OF een goede 2h gaan gebruiken. FD is BiS maar een Furnace kan ook prima werken. Pak je beste 2h en test het uit.
giften voor gem? Hoe bedoel je? Wat is BiS? Furnace heb ik volgens mij ook niet, heb wel wat andere Ancients in me storage
dus hp ipv cdr? Hoezo dat :P
Klopt kwam ik ook achter, moet alleen wat meer forgotten souls farmen
Komt door me build atm, heb die 2e (offhand) 1h, die crit 100% op full hp mobs en daar farmde ik T6 Neph. rifts mee en lagere GR. Werkt dus niet goed voor higher GR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Moet ik die eerste vinden :P Heb 2 belts, 1 met crit dmg en andere met meer defensive stats (goldwrap)
Dan zul je inderdaad wat moeten farmen.
giften voor gem? Hoe bedoel je? Wat is BiS? Furnace heb ik volgens mij ook niet, heb wel wat andere Ancients in me storage
Giften is een ramaladni's gift gebruiken om een socket op een wapen te creëren. BiS = Best in Slot. Probeer een goede ancient 2h dan :)
dus hp ipv cdr? Hoezo dat :P
Werkte voor mij persoonlijk beter als dat beetje CDR. Die extra levens kunnen het verschil tussen leven of dood zijn.
Klopt kwam ik ook achter, moet alleen wat meer forgotten souls farmen
Dat mag geen probleem zijn :)
Komt door me build atm, heb die 2e (offhand) 1h, die crit 100% op full hp mobs en daar farmde ik T6
Neph. rifts mee en lagere GR. Werkt dus niet goed voor higher GR
Die build werkt wel goed voor hogere grifts, maar is wat lastiger te gearen. Quin69 heeft er een grift 58 mee clear.

Voel je vrij om me toe te voegen kunnen we samen wat spelen. Wil best op me monk meerunnen en gear sharen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Gisteren even een HC season char aangemaakt, ik speel een beetje met het idee om met S4 hc te gaan. Alleen weet ik niet of ik om zal kunnen gaan met de frustratie om net als je een brilliante drop hebt gevonden dood te gaan.

Hoe doen jullie(degene die hc spelen) dat? Gewoon veel defence stacken zodat het risico echt verwaardeloosbaar wordt? Of gewoon een beetje risico nemen en als je dood gaat gewoon weer opnieuw starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 11:45:
[...]

Niet eens met de Helm gem vervanging.
CDR is vele malen beter dan %life voor een monk vanwege de CD van Epiphany / Inner Sanctuary.. deze wil je zo vaak mogelijk casten voor hun 50 / 55 % damage reductie.. daar kan een 23 % life gem niet tegen op.

In ieder geval:
Je speelt non-season dus je hebt in principe maar 2 mogelijke Dashing Strike builds, gezien je op het moment in je T6 farm spec bent uitgelogged, ga ik toch uit dat je één van de 2 speelt.

1: Standaard Cold dashing strike - http://www.diablofans.com...ender-monk-gr-55-ds-build (Alleen met Focus + Restraint als ringen en Esoteric als gem... nu dat ik de guide wat beter bekijk is deze echt enorm outdated.. zelfs voor non-season).
2: Maypreem Cold dashing strike - http://www.diablofans.com/builds/55695-gr-55-maypreem-guide

De maypreem variant kan je hoger mee halen, maar is ook meer fishing voor goede rifts.
Neles7 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 18:22:
[...]

Die build werkt wel goed voor hogere grifts, maar is wat lastiger te gearen. Quin69 heeft er een grift 58 mee clear.
De 58 run van Quin met dual wield was echter op season, waar je de seasonal bracers hebt. Dit is niet een build waar je op non-season ver mee zult komen.
Yerap schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 07:34:
Gisteren even een HC season char aangemaakt, ik speel een beetje met het idee om met S4 hc te gaan. Alleen weet ik niet of ik om zal kunnen gaan met de frustratie om net als je een brilliante drop hebt gevonden dood te gaan.

Hoe doen jullie(degene die hc spelen) dat? Gewoon veel defence stacken zodat het risico echt verwaardeloosbaar wordt? Of gewoon een beetje risico nemen en als je dood gaat gewoon weer opnieuw starten?
COmbinatie, tijdens het levelen (als je niet geboost word) nooit hoger dan Hard difficulty... het voelt dan even saai en makkelijk aan, maar is wel het veiligste.

Daarna op lvl 70 bewaar je in principe altijd een 2e item. Vind je een beter helm? dan stop je de oude helm in je stash.. mocht je dan dood gaan dan kan je met de oude helm weer verder.

Gisteren zelf op HC een 41 met m'n WD gehaald.. qua damage kan ik zeker wel hoger, alleen qua toughness niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Sabrac op 10-08-2015 08:36 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Tr!gger schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:52:
Ik fiets ook met de helltooth set simpel door T10 heen. Ook fire build met gargantuans + Small Man's finger. Die dingen slaan echt hard de 15-20+ billion hits komen nu en dan voorbij. Deze set ga ik meteen farmen (met wat geluk) zodra de boel live gaat.

edit: Deze build dus : YouTube: Diablo 3 Gargy Inferno Helltooth Witch Docotor Build PTR 2.3!
Ik gebruik de "echte build". Het lijkt erop dat met Garg zeer hoge grifts te halen is. Zonde, had gehoopt met zombie charger hoog te komen. Ik blijf solo op grift 57 hangen.. Niet genoeg DPS.

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is tot nu de WD build waarmee de hoogste grifts worden gehaald op de PTR? Is dat één van de Helltooth varianten? Heb zin om in season 4 WD te gaan spelen, maar zie door de bomen het bos niet meer qua builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
Deadsmell schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:07:
Wat is tot nu de WD build waarmee de hoogste grifts worden gehaald op de PTR? Is dat één van de Helltooth varianten? Heb zin om in season 4 WD te gaan spelen, maar zie door de bomen het bos niet meer qua builds.
Dit is Zuni build met darts, die doet zieke damage.. ik had 450m~ crits per fetish met zeer slechte gear. Deze hebben mask of Jeram in de cube met SMK en Rorg. Leaderbord staat nummer 1 op grift 67 in 13:12.

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik ga ook maar weer eens met WD beginnen denk ik. Nog nooit echt posion dart gespeeld nog.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Ealjebij schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:48:
[...]

Dit is Zuni build met darts, die doet zieke damage.. ik had 450m~ crits per fetish met zeer slechte gear. Deze hebben mask of Jeram in de cube met SMK en Rorg. Leaderbord staat nummer 1 op grift 67 in 13:12.
Heb je toevallig een linkje naar de standaard build?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je op Diablofans filtert op WD builds in patch 2.2 en sorteert op rating, dan staat hij bovenaan of op de tweede plek.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 10-08-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Deadsmell schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:56:
Als je op Diablofans filtert op WD builds in patch 2.2 en sorteert op rating, dan staat hij bovenaan of op de tweede plek.
Het is http://www.diablofans.com...r-of-darts-50-grift-build of http://www.diablofans.com...ter-rifting-50-solo-group voor mensen die geinteresseerd zijn :)

Ik ben zelf geswitched van PC naar PS4 versie maar heb erg lang met zo'n build gespeeld (wel nog voor 2.2) en vond het erg fijn spelen

Ben op moment bezig met een Barbarian beetje riften op T6 speed farmen, maar vooral mats aan het verzamelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 10:20
Weet iemand wat de beste manier is om snel en efficiënt gr52 en gr53 keys te farmen? Jumpen van 45 naar 52 of eerder iets anders?
EDIT: in S3

[ Voor 4% gewijzigd door tboheeren op 10-08-2015 14:52 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

tboheeren schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:49:
Weet iemand wat de beste manier is om snel en efficiënt gr52 en gr53 keys te farmen? Jumpen van 45 naar 52 of eerder iets anders?
De snelste -en dus ook efficiëntste manier(?)- lijkt mij trials. Een 45 grift clearen in 4:30-4:50 minuten is lastig en een trial is zeker sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Ik ben er wel nog niet in geslaagd om solo (of zelfs in groep) een een trial te doen zodat ik een 52 key krijg. 47-48 eindig ik meestal.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Trialen op dat niveau vereist de nodige skills, je doet dit het makkelijkst met vier spelers. 50-55 is prima te trialen maar dan moet iedereen wel weten wat hij/zij moet doen en bovengemiddelde gear hebben. Het is niet mijn hobby... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Yerap schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 07:34:

De items die je bij een upgrade vinden vervangt in de stash stoppen. De "backup" set heb je dan voor als je neergaat. Als je tijdje speelt val je nooit heel ver terug behalve de legendary gems die je op dat moment aanhad.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tboheeren schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:49:
EDIT: in S3
Heb je een damage class? Ik kan op S3 met mijn monk 52 t/m 54 keys maken, en als EP monk samen met een andere damage dealer kan ik met 2 man t/m 56 keys maken (soms een 57). Als je zelf een wizard / dh oid hebt die veel dmg doet, kan ik je wel helpen met m'n EP monk.. *heeft 72 52 keys en 50+ 53 keys*

[EDIT] Dit vereist wel een Trial specifieke build ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 10-08-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:07:
Fantastische he? WD is in 2.3 wat mij betreft het voorbeeld van hoe het hoort...meerdere sets die goed meekomen op T10+ en daarbij ook nog eens variaties in build / gear setup (zeker bij Helltooth).

De Helltooth build waar ik nu mee bezig ben op PTR (zie eerdere link) ga ik zeker season mee spelen als die live gaat. Deze caster build is wellicht niet ze krachtig als Gargy, maar ik vind pet builds niet echt leuk. Wel lijkt Gargy me een actieve pet build omdat je de CD van de Gargy actief moet verlagen (ik neem aan dat Zodiak + Haunt hiervoor gebruikt wordt).

Talsere vind ik heerlijk spelen en deze build is wellicht nog leuker (omdat de main damage direct van jezelf komt...bij Talsere is de main damage van Mammoth).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Sabrac schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:39:
[...]

Heb je een damage class? Ik kan op S3 met mijn monk 52 t/m 54 keys maken, en als EP monk samen met een andere damage dealer kan ik met 2 man t/m 56 keys maken (soms een 57). Als je zelf een wizard / dh oid hebt die veel dmg doet, kan ik je wel helpen met m'n EP monk.. *heeft 72 52 keys en 50+ 53 keys*

[EDIT] Dit vereist wel een Trial specifieke build ;)
Inderdaad een dmg monk S3 (hool#2900). Welke build gebruik je voor 52 keys?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

QFT ! Ik heb Trials geen seconde gemist op de PTR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tboheeren schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 17:04:
[...]

Inderdaad een dmg monk S3 (hool#2900). Welke build gebruik je voor 52 keys?
Dash met Cyclone strike werkt best goed :) Cyclone ipv Inner Sanctuary zou je best ver moeten brengen, alles bij elkaar pullen.. paar dashes en volgende wave :)
Maar zoals ik zei, wil ook wel met m'n EP monk mee. dan heb je sowieso wel 52 keys. dan kan jij puur dash blijven en pull / EP ik alles voor massive dmg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Phuncz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 18:12:
[...]

QFT ! Ik heb Trials geen seconde gemist op de PTR.
Heb heel even PTR gedaan op de PC en dat ze die trails weg gehaald hebben, dat is wel grootste plus punt want een irritant iets is dat zeg, en ook geen keys meer voor normale rifts gaan met die banaan!

Anywayz RNG god is vandaag in me voordeel dropped net voor mij op de PS4 echt een super ancient versie van Bul-Kathos's Solemn Vow :) heb eigenlijk de 2h nodig voor WW build maar goed voor nu is het prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Zat met te bedenken dat met de aanpassing van Rift keys, geen meer dus, Rift-it-forward weer actief kan haha... Wellicht dat dit op seasons welleens handig kan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:12:
[...]

Fantastische he? WD is in 2.3 wat mij betreft het voorbeeld van hoe het hoort...meerdere sets die goed meekomen op T10+ en daarbij ook nog eens variaties in build / gear setup (zeker bij Helltooth).

De Helltooth build waar ik nu mee bezig ben op PTR (zie eerdere link) ga ik zeker season mee spelen als die live gaat. Deze caster build is wellicht niet ze krachtig als Gargy, maar ik vind pet builds niet echt leuk. Wel lijkt Gargy me een actieve pet build omdat je de CD van de Gargy actief moet verlagen (ik neem aan dat Zodiak + Haunt hiervoor gebruikt wordt).

Talsere vind ik heerlijk spelen en deze build is wellicht nog leuker (omdat de main damage direct van jezelf komt...bij Talsere is de main damage van Mammoth).
Ja, maar dat maakt de keuze wel lastiger. :P Ik had al eens een poging gedaan om een poison dart build te maken, maar ik heb het mask nooit kunnen vinden. Daarom nooit veel plezier van gehad.

Ik had je Helltooth build al bekeken, maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat hij lekker speelt. Firebats en Acid Cloud en de bijbehorende items in je build, dat lijkt me te geforceerd om fijn te spelen. En dan ook nog een signature spell. Ik begrijp wat je probeert te doen, maar het lijkt me lastig om voortdurend te moeten schakelen tussen drie offensieve casting skills. Of valt dat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Voor de mensen die het nog niet zagen: 2.3 full support barb :-)

YouTube: PTR 2.3 Zdps Buff Barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Neles7 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 18:22:
[...]

[...]

Dan zul je inderdaad wat moeten farmen.

[...]

Giften is een ramaladni's gift gebruiken om een socket op een wapen te creëren. BiS = Best in Slot. Probeer een goede ancient 2h dan :)

[...]

Werkte voor mij persoonlijk beter als dat beetje CDR. Die extra levens kunnen het verschil tussen leven of dood zijn.

[...]

Dat mag geen probleem zijn :)

[...]

Voel je vrij om me toe te voegen kunnen we samen wat spelen. Wil best op me monk meerunnen en gear sharen :)
Farmen is enige wat ik doe in D3 xD Trouwens, die In-Geom heeft al een gem? Heb al gift erop gebruikt, op beide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:03

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

SideShow schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 22:18:
Voor de mensen die het nog niet zagen: 2.3 full support barb :-)

YouTube: PTR 2.3 Zdps Buff Barb
hmm, hij heeft illusory boots, maar met WW beweeg je toch al unhindered through enemies??
edit ah, schijnbaar kan je met illosory boots door walls heen lopen. Zou ik misschien eerder ice climbers pakken en een Kulaid potion.

[ Voor 16% gewijzigd door TepelStreeltje op 10-08-2015 23:07 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:19:
Ik had je Helltooth build al bekeken, maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat hij lekker speelt. Firebats en Acid Cloud en de bijbehorende items in je build, dat lijkt me te geforceerd om fijn te spelen. En dan ook nog een signature spell. Ik begrijp wat je probeert te doen, maar het lijkt me lastig om voortdurend te moeten schakelen tussen drie offensieve casting skills. Of valt dat mee?
Het werkt heerlijk eigenlijk :D (wij van WC-eend)

Je begint met een Wall gooien...waar is eigenlijk niet zo relevent, de debuff is leuk, maar de damage van Wall is laag. Het belangrijkste is de 900% houden. Daarna gooi je een Ghost Bomb (dit proct Bastion, Vision Quest en gooit large area Necrosis - dus 20% debuff en redelijke damage), dan gooi je 3 Corpse Bombs, dan weer een Ghost Bomb tussendoor, etc. Refresh van Wall wanneer het kan / uitkomt. Hierdoor blijven full Bastion en Vision Quest makkelijk actief.

De Bats zijn voor de momenten waarom de inkomende damage te hoog wordt; dan is het channel bats in plaats van de Corpse Bombs. Doordat Hungry Bats geen opbouw kent, verlies je geen damage door de Ghost Bombs tussendoor. Daarnaast gaan je Mimics vrolijk door met Corpse Bombs, dus die damage blijft gewoon gaan. Overigens is tegen single targets het DPS verschil tussen Corpse Bomb en Hungry Bats niet zo heel hoog; het lijkt erop dat de Blobs poison zijn, die dus de fire % mislopen.

Momenteel heb ik Confidence Ritual gedropt voor Spirit Vessel. Die is niet echt nodig, maar alvast voor later, zeg maar. Ook Bane of the Stricken eruit (voegt te weinig toe op tier 40) voor Esoteric (ook alvast voor later). Nog steeds zonder ancient weapon (1.1m DPS) gaat tier 40 probleemloos in zo'n 7-8 minuten. BotT is nu lvl 30, Molten 9 en Esoteric 2.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Bedankt allemaal voor de tips voor het spelen van een hc char. Heb gisteren mijn monk op level 66gekregen. Moet zeggen dat op niveau hard het wel heel erg makkelijk is als je een goed wapen vind. Vanavond eens kijken of we tot 70 kunnen komen en dan langzaam op kunnen klimmen naar T1. Wat voor dmg/toughness raden jullie aan voor T1 hc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
Zarhrezz schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:14:
[...]....
Je begint met een Wall gooien...waar is eigenlijk niet zo relevent, de debuff is leuk, maar de damage van Wall is laag....
Daar vergis jij je in, de nieuwe bracers (PTR patch 2) geeft tot 100% meer damage op WoD. Ik loop met 60% fire damage rond en dit knalt lekker aan kan ik je melden. Volgens mij stacken die WoD ook nog.

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:53
Ik ben nog altijd bezig met mijn monk.
Het werkt lekker op t6, maar ik heb het gevoel dat ik zelf nog niet genoeg dmg heb. Waar zou ik nog kunnen verbeteren?

http://www.diabloprogress...eone-2237/Wukong/59223195

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cable-one schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:23:
Ik ben nog altijd bezig met mijn monk.
Het werkt lekker op t6, maar ik heb het gevoel dat ik zelf nog niet genoeg dmg heb. Waar zou ik nog kunnen verbeteren?

http://www.diabloprogress...eone-2237/Wukong/59223195
afhankelijk wat je wilt doen, je build is in principe goed genoeg voor T6, maar als je echt greater rifts wil gaan pushen (40+ of 50+) dan zal je toch een andere build moeten spelen.

Namelijk de Fire (of Cold) Dashing strike monk:
Fire: http://www.diablofans.com...uin69-gr60-fire-dash-monk
Cold: http://www.diablofans.com...ender-monk-gr-55-ds-build

Als je puur T6 sneller wil farmen, dan zou ik de T6 god monk gebruiken:
http://www.diablofans.com/builds/53902-quin69-t6-god-monk

Heb zelf ook een monk op S3 en heb met de cold build g.rift 53 en met de fire build g.rift 56 al gehaald (met verouderde gear), met de T6 god monk is m'n record 43 secondes over een g.rift 37. (Enorm snel dus)

Qua gear is de fire set redelijk makkelijk te farmen, alleen heb je een paar zeldzame items nodig (een goede cindercoat / flying dragon). Maar zodra je rond de 35-40 % RCR en 35-40 % CDR zit is dit echt de beste build om hoog te pushen. Met m'n huidige gear heb ik nog niet opnieuw gepushed, maar wel een g.rift 55 in 11 minuten gedaan (en een g.rift 50 in 4 minuten).

(http://www.twitch.tv/poisinivy/v/10482169 G.rift 52 met de fire build.. had hiervoor al 2-3 weken m'n monk niet gespeeld dus een beetje roestig qua gameplay... en ik had de elites moeten skippen.. maar ach, nog steeds op tijd gehaald ^^)

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 11-08-2015 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:34
S3 is nog steeds bezig toch of is die al afgelopen?

want de 28ste begint S4 las ik

(ben tijdje uit diablo 3 dus niet echt een idee meer van de stand van zaken:P )

[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 11-08-2015 09:03 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:02:
S3 is nog steeds bezig toch of is die al afgelopen?

want de 28ste begint S4 las ik

(ben tijdje uit diablo 3 dus niet echt een idee meer van de stand van zaken:P )
de 23e eindigt S3, de 26e is de patch en inderdaad de 28e is S4.
Zit altijd maar een paar dagen tussen de het eind van één seizoen en het begin van de volgende.
En de patch zit er altijd tussen in :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 11-08-2015 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Misschien een stomme vraag, maar hoe kom je aan Pennants, Wings en Pets?
Ik heb al 1 wing vanwege de pre-order van RoS maar van de rest heb ik helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:52:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kom je aan Pennants, Wings en Pets?
Ik heb al 1 wing vanwege de pre-order van RoS maar van de rest heb ik helemaal niks.
Pennant: 100 achievement points in S3 halen. (waarschijnlijk meer mogelijkheden in S4)
Wings: Pre-order RoS (Oranje wings) D3 CE (Witte wings) en SC2 HotS CE (Kerridan Wings), waarschijnlijk meer mogelijkheden in S4.
Pets: D3 RoS CE en seasonal journey in S4.

er zijnw at meer mogelijkheden, maar dit is in principe wat ik zo uit m'n hoofd weet.. geloof dat de WoW expansions ook nog wat mogelijkheden had voor Pennant en transmog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Is de witchdoctor build met rain of toads en fetish army en physical damage nog steeds een goeie tegenwoordig? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ealjebij schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:15:
Daar vergis jij je in, de nieuwe bracers (PTR patch 2) geeft tot 100% meer damage op WoD. Ik loop met 60% fire damage rond en dit knalt lekker aan kan ik je melden. Volgens mij stacken die WoD ook nog.
De hoogste damage rune is de Wall of Fire; 1100% weapon damage over 4 seconde, ofwel 275% WD per seconde. Om het rekenen makkelijk te houden reken we die 100% compleet mee (volgens mij is het een class A, dus minder effectief), zeg 550% WD per seconde.

Corpse Explosion doet 700% WD per cast. De staff zit op 1.1 ApS, voor het makkelijk rekenen ronden we dat af naar 1, zodat Corpse Explosion 700% WD per seconde doet. Ook hier tot 100% skill damage bonus, dus 1400% WD per seconde. Dit is het fire deel, er komt van de Blob nog eens 240%+ WD per seconde bij (600% / 5 seconde = 120% WD per seconde * 100% skill = 240% WD per seconde). De + is hier omdat de Blob damage stackt in 2.3, maar ik zie ook dat er een maximum aantal Blobs is. Ik heb ze niet geteld, maar op gevoel 3 of 4...hierdoor voegt niet elke Blob 600% WD toe. Laten we voor het gemak rekenen met 400% effectief. Voor Acid Cloud komen we dan grofweg op 1800% WD per seconde.

Waarom ik de Wall dus niet relevant vind voor damage, is dat het casten van een Wall (als ze stacken...dit weet ik niet zeker, area ground DoT stacking is niet heel consequent in D3) zo'n 550% WD per seconde doet, terwijl het casten van een Acid Cloud 1800% WD per seconde doet, meer dan 3 keer zoveel. Ik zie dus ook niet in waarom je een item zou equipen dat je de mogelijkheid geeft een skill die relatief weinig damage doet, vaker te casten =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:58:
[...]

Pennant: 100 achievement points in S3 halen. (waarschijnlijk meer mogelijkheden in S4)
Wings: Pre-order RoS (Oranje wings) D3 CE (Witte wings) en SC2 HotS CE (Kerridan Wings), waarschijnlijk meer mogelijkheden in S4.
Pets: D3 RoS CE en seasonal journey in S4.

er zijnw at meer mogelijkheden, maar dit is in principe wat ik zo uit m'n hoofd weet.. geloof dat de WoW expansions ook nog wat mogelijkheden had voor Pennant en transmog.
e-Tickets kopen voor Blizzcon leverde enkele WoW transmogs op voor D3, als ik me niet vergis. oa. een bruut uitziende two-handed hammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Deadsmell schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:19:
[...]

Ja, maar dat maakt de keuze wel lastiger. :P Ik had al eens een poging gedaan om een poison dart build te maken, maar ik heb het mask nooit kunnen vinden. Daarom nooit veel plezier van gehad.

De nieuwe Helltooth set en arachyr gaan enorm veel plezier opleveren.

Wat jij aangeeft heb ik zelf ook trouwens, het is lastig spelen omdat je 4-5 skills aan het rotaten bent. Klinkt een beetje als een watje maar voorheen was het met WD 1-3 skills gebruiken.

Desalnietemin, vergeet de angry chicken build niet. Hilarisch om een RG op te blazen met 1 kip :P

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:05:
Is de witchdoctor build met rain of toads en fetish army en physical damage nog steeds een goeie tegenwoordig? ;p
Voor s2 en 3 wel. Ik heb wel samen met phuncz ff gespeeld als Petdoctor met full FA build. Zag mijn minions wel voor 1b hitten maar kwam volgens mij ook doordat Phuncz met zijn wd aardig wat debuffs had.

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!
badabingbadaboo schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:10:
De nieuwe Helltooth set en arachyr gaan enorm veel plezier opleveren.

Wat jij aangeeft heb ik zelf ook trouwens, het is lastig spelen omdat je 4-5 skills aan het rotaten bent. Klinkt een beetje als een watje maar voorheen was het met WD 1-3 skills gebruiken.

Desalnietemin, vergeet de angry chicken build niet. Hilarisch om een RG op te blazen met 1 kip :P
Wat ik eerder al aangaf, je rotation is semi-3 skills...als je een Tal Wiz gewend bent, is het dus 25% eenvoudiger :D

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Vandaag mijn Nats een serieuze spin gegeven. Mijn M6 record van 48 solo met Nats naar 51 geschopt :)

Moet nog wel dringend een nieuwe Nats Slayer met CDR erop zodat ik mijn betere F/R kan gebruiken, die geven met huidige gear +8% en +7.7%.. Ben benieuwd hoe hard RoV dat zal hitten :P

Wellicht dat iemand naar mijn Veneno kan kijken... Zou het een verbetering zijn om op mijn huidige Nats CDR te rollen ten koste van dmg en Balefire als main te pakken? Dan kan ik denk ik mijn CDR op ringen missen en mijn Bastions setje met CHC/CHD/Dex/Socket gebruiken... Maar weet niet zeker of ik dan met CDR uitkom? NvM... battle.net ligt beetje achter :+

[ Voor 38% gewijzigd door Thalaron op 11-08-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Gisteren level 70 geworden op HC season. moet zeggen het speelt wel leuker op deze manier. Ben meteen op T1 gekomen en daar moet ik wel wat opletten, maar met monk heb ik toch twee fail saves dus ja dat valt nog te overzien. Komende dagen maar ff gear farmen zodat het wat makkelijker gaat en een wat hogere T kan halen. Gisteren nog even een paar GR gedaan, de eerste express lekker langzaam zodat ik niet te snel omhoog ging. Maar dat ging zo traag ik denk ik doe de volgende gewoon snel, was ondertussen een GR9 maar die ging zo snel dat ik in een keer naar de 18 ging... die heb ik nog wel even geprobeerd, maar mijn DPS was daar nog net te laag voor.

Ik heb hiervoor een tijd op PTR gespeeld, maar moet wel weer even wennen aan de droprates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er eigenlijk non-season hardcore spelers in de <GoT> Tweakers clan? Ben een paar dagen geleden ook weer eens begonnen en ga nu soepel door T5 heen met mijn WD. Zou leuk zijn om eens in een groep te spelen voor (g)rifts.

Gisteren flink wat riftjes met Stingray en Puddingtarzan (of zoiets :P) gedaan en daardoor bijna 50 levels erbij gekregen. Nu bijna op 200. Heb nog nooit zoveel levels achter elkaar een hardcore karakter in leven gehouden. Lijkt erop dat ik het n00b stadium eindelijk ontgroeid ben. 8) In tegenstelling tot pudding, die tot twee keer toe in molten bommetjes bleeft staan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Yerap schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 07:25:
Gisteren level 70 geworden op HC season. moet zeggen het speelt wel leuker op deze manier. Ben meteen op T1 gekomen en daar moet ik wel wat opletten, maar met monk heb ik toch twee fail saves dus ja dat valt nog te overzien. Komende dagen maar ff gear farmen zodat het wat makkelijker gaat en een wat hogere T kan halen. Gisteren nog even een paar GR gedaan, de eerste express lekker langzaam zodat ik niet te snel omhoog ging. Maar dat ging zo traag ik denk ik doe de volgende gewoon snel, was ondertussen een GR9 maar die ging zo snel dat ik in een keer naar de 18 ging... die heb ik nog wel even geprobeerd, maar mijn DPS was daar nog net te laag voor.

Ik heb hiervoor een tijd op PTR gespeeld, maar moet wel weer even wennen aan de droprates :)
Je moet niet van de failsaves uit gaan though :p beste is om gewoon te spelen alsof het wel erg is als je 1 keer tot 0 health komt =p want zo ging ik ook de game door, tot ik in een hoekje vast zat door teveel mobs =p bleef rustig staan en damagen omdat k dacht van dat overleef ik wel en triggered de passive, nou dat mocht niet baten haha die passive werd getriggered maar was niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 07:19
Gisteren ons met Kami, 4th en Sabrac ons 4 man HC clan record verbroken GR49 in 12:40.
Dat leverde ons een rank van 352 op. Het kon nog wel beter ik was in het begin van de rift een keer proct.
En bij de RG ging ik nog een keer en 4th ook. Maar de magisch grens van GR 50 is zeker te doen in HC.
Nog even onze gems naar 47+ brengen en ik denk dat 50 zeken voor het de nieuwe patch te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Damn nice job anywayz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
;p Ik heb tot de eerste elites down is gekeken en ja..
-Totem staat de hele tijd klaar.. (healing?)
-Achter een elite pack gaan, dikke no no in HC, je kan meer ellende op je af trekken.
-Spirit walk verspillen om soul harvest stacks, waarom geen Hex? O.o Daardoor kreeg je die proc.. (extra resistance en dmg? Met hex krijg je CC en ook dmg..)

;D Maar 50 gaat zeker lukken! Succes daar mee!

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Laatst online: 06-10 07:19
Ealjebij schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:21:
[...]

;p Ik heb tot de eerste elites down is gekeken en ja..
-Totem staat de hele tijd klaar.. (healing?)
-Achter een elite pack gaan, dikke no no in HC, je kan meer ellende op je af trekken.
-Spirit walk verspillen om soul harvest stacks, waarom geen Hex? O.o Daardoor kreeg je die proc.. (extra resistance en dmg? Met hex krijg je CC en ook dmg..)

;D Maar 50 gaat zeker lukken! Succes daar mee!
-Totem staat de hele tijd klaar.. geen healing dps maar met frozen niet neer gezet te veel moeten bewegen.
- Achter een elite pack gaan, dikke no no in HC, je kan meer ellende op je af trekken.
Mee eens ging niet helemaal goed was bedoeling om Fetish Army achter neer zetten en terug maar ging
niet
- Soul harvest 5 stacks is 15% int erbij ik heb 10K int dus 150 all res erbij + -+15% dps en 30% armor erbij is enorm veel toughness deze gecombineerd met Gruesome Feast op 5 stacks kan ik op 6500 extra int komen 650 all res en heel veel dps erbij. En sabrac had hex al dus had geen extra effect gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ging gisteren inderdaad wel lekker, nu m'n gems nog ff naar 47+ brengen (zijn 40) dat gaat wel helpen.
Alleen jammer dat ik zelf niet ge-record heb, maar ach, misschien bij de 50.. was gisteren niet scherp (zoals te horen aan de callouts) dus wou het risico niet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Temp2264 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:49:
Gisteren ons met Kami, 4th en Sabrac ons 4 man HC clan record verbroken GR49 in 12:40.
Dat leverde ons een rank van 352 op. Het kon nog wel beter ik was in het begin van de rift een keer proct.
En bij de RG ging ik nog een keer en 4th ook. Maar de magisch grens van GR 50 is zeker te doen in HC.
Nog even onze gems naar 47+ brengen en ik denk dat 50 zeken voor het de nieuwe patch te doen is.
[video]
Wat hij nog even vergeten was dat we ook het 3 man HC record van Kami hadden verbroken. Later ben ik ook nog solo verder gegaan. Me vorige record op solo wizard was 35. Kwam met een 38 in 6:38 (waren maar 4 wizard die sneller een 38 hebben gecleared) binnen op plek 680 waarna ik een 39 heb geprobeerd en deze gehaald heb in 9:20 voor #557 :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xy3G5Oz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U2cyjRv.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door 4th op 12-08-2015 10:00 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:05

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nice!

Ik twijfel nog enorm over S4, of ik start met Crusader of met Monk.
Ze zijn beide enorm sterk, alleen extreem gear afhankelijk. sets zijn belangrijk, maar de wapens nog meer.

Monk heb je beide fist weapons (Lions Claw, Al'Turrasq, Flow of Eternity) hard nodig. Maar bij de Crusader heb je Furnace en Johanna's Argument hard nodig.

Lastig lastig lastig

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Sabrac schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:46:
Ging gisteren inderdaad wel lekker, nu m'n gems nog ff naar 47+ brengen (zijn 40) dat gaat wel helpen.
Alleen jammer dat ik zelf niet ge-record heb, maar ach, misschien bij de 50.. was gisteren niet scherp (zoals te horen aan de callouts) dus wou het risico niet nemen.
Hoe beter het gaat op HC hoe meer zin heb ik om HC season 4 te gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
In het nieuwe seizoen ga ik Solo sowieso met de Monk beginnen omdat die vrij makkelijk T5 á T6 aankan met alleen de Sunwuko set en verder wat random gear, zeker met de Cube moet het niet al te moeilijk zijn om zo'n set te maken. Daarna kan je lekker focussen op de rest.

Daarnaast ga ik samen met mijn broertje ook een nieuwe character aanmaken. Ik zit te denken aan Crusader/Wizard combo. Crusader voor de CC en taunt en de Wizard voor pure damage. Levelen doen we lekker ouderwets, campaign en daarna adventure mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik vond crusader altijd lachen met Gyrfalcon en Jekangbord, maar dat is niet meer echt van deze tijd is it? :P

Hmm nu ik er over na denk denk ik dat k met S4 ook gewoon weer crusader ga ;p in S2 en 3 alleen maar monk gespeeld.

[ Voor 35% gewijzigd door Ricmaniac op 12-08-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:12
Ricmaniac schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:42:
Ik vond crusader altijd lachen met Gyrfalcon en Jekangbord, maar dat is niet meer echt van deze tijd is it? :P

Hmm nu ik er over na denk denk ik dat k met S4 ook gewoon weer crusader ga ;p in S2 en 3 alleen maar monk gespeeld.
De Captain America build :+
Zie ik nooit meer langs komen.. maar blijft wel leuk om te spelen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

4th schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:00:
[...]

Wat hij nog even vergeten was dat we ook het 3 man HC record van Kami hadden verbroken. Later ben ik ook nog solo verder gegaan. Me vorige record op solo wizard was 35. Kwam met een 38 in 6:38 (waren maar 4 wizard die sneller een 38 hebben gecleared) binnen op plek 680 waarna ik een 39 heb geprobeerd en deze gehaald heb in 9:20 voor #557 :)

[afbeelding]

[afbeelding]
Congratz! Is dit HC non-season?
Vorige week na een maand pauze weer eens de Talsere Frozen Orb build gepushed. Mijn eerste poging GR42 in 9 minuten leverde een 216e plek op :) Mocht ie doodgaan dan is er weer een extra karakter slot vrij voor season 4

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Gz @ HC!
Heb er zelf geen puf meer voor... Door de vele D/C's en entrance lag (voornamelijk rond de periode dat RoS net uitkwam)...

Wilde mijn Nat's Slayer rerollen... De reeds aangepaste dmg roll naar CDR zodat ik mijn Offhand kon switchen naar main en mijn tri-stat Bastion's Will kon aantrekken... Helaas door mijn voorraad Souls heen... Wat is dat rerollen van Dmg een draak om te doen zeg :/....

Maar goed... Wel hogere DMG op Nats dus... Heb van Kadala ook nog een non ancient Slayer gekregen... Die na rerolls getest maar dan kom ik toch echt RCR tekort en kreeg ik Hatred problemen...

Denk dat ik de combi nu naar zo laat en hoop op een betere drop. Wellicht dat ik na de patch gewoon mijn Crappy Slayer ga rerollen...

Zag dat ik op #2 DH Solo sta (clan) :)
Jim staat nog wel een heel eind van me af en de #3 staat dichtbij maar gezien ik nog geen week van M6 naar Nats overgestapt ben mag ik niet klagen :p

[ Voor 11% gewijzigd door Thalaron op 12-08-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Ruigerock schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:11:
[...]

Congratz! Is dit HC non-season?
Vorige week na een maand pauze weer eens de Talsere Frozen Orb build gepushed. Mijn eerste poging GR42 in 9 minuten leverde een 216e plek op :) Mocht ie doodgaan dan is er weer een extra karakter slot vrij voor season 4
We zijn bezig op HC non season bij SG ja, season 4 doen we wel HC season :)

[ Voor 24% gewijzigd door 4th op 12-08-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Thalaron schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:25:
Gz @ HC!
Heb er zelf geen puf meer voor... Door de vele D/C's en entrance lag (voornamelijk rond de periode dat RoS net uitkwam)...
Verrassingen kom ik nog steeds tegen aan de ingang van een GR of Rift, ook met de PTR. Zelfs soms een double whammy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:14

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Sabrac schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:04:
[...]
de 23e eindigt S3, de 26e is de patch en inderdaad de 28e is S4.
Zit altijd maar een paar dagen tussen de het eind van één seizoen en het begin van de volgende.
En de patch zit er altijd tussen in :)
Is het echt? Godver, en de Hearthstone expansion komt óók in die week uit! -O-

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-09 17:21
WeAreLegion schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:10:
[...]

Heb heel even PTR gedaan op de PC en dat ze die trails weg gehaald hebben, dat is wel grootste plus punt want een irritant iets is dat zeg, en ook geen keys meer voor normale rifts gaan met die banaan!

Anywayz RNG god is vandaag in me voordeel dropped net voor mij op de PS4 echt een super ancient versie van Bul-Kathos's Solemn Vow :) heb eigenlijk de 2h nodig voor WW build maar goed voor nu is het prima zo.
Wat level ben je op PS4? :) Je kan mij adden als je wilt, ben van plan terug te spelen wnnr 2.3 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Na het lezen van alle verhalen heb ik best wel zin om met season 4 te beginnen :) Ik denk dat ik voor Crusader ga.

[ Voor 19% gewijzigd door Loev op 12-08-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Bennemans360 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:16:
[...]

Wat level ben je op PS4? :) Je kan mij adden als je wilt, ben van plan terug te spelen wnnr 2.3 uitkomt.
Uhh level 70 met alles 2x ofzo en paragon 410 :) GR 42 ofzo met me barb (en 39 met me wiz solo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:14

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Leuk, ik ga die pet zeker ff unlocken. Kan ik meteen die WD chicken build proberen en de seasonal items scoren. :)

EDIT; kan ik gewoon het beste elke leg die ik niet ga gebruiken in de cube zetten en de power extracten? Dus ook die non-ancient Furnace die ik nog ergens heb rondslingeren, die rorg met slechte rolls, etc?

Scheelt ook een hoop ruimte in m'n stash namelijk.

[ Voor 53% gewijzigd door Tektoon op 12-08-2015 18:58 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:27:
Leuk, ik ga die pet zeker ff unlocken. Kan ik meteen die WD chicken build proberen en de seasonal items scoren. :)

EDIT; kan ik gewoon het beste elke leg die ik niet ga gebruiken in de cube zetten en de power extracten? Dus ook die non-ancient Furnace die ik nog ergens heb rondslingeren, die rorg met slechte rolls, etc?

Scheelt ook een hoop ruimte in m'n stash namelijk.
Ja, dat kan. Maar als je een heel dik wapen hebt met top rolls, dan zou ik hem niet te snel opofferen.
Ben nu wel blij dat ik nog een level 41 SMK heb liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ook de items met crap rolls kun je straks naar ancients reforgen, dus ik zou niet blind alles cuben.
Stel je hebt 1 SMK en 1 dagger of darts, dan zou ik zeker niet beiden cuben maar 1 van de 2 (SMK aangezien je die met meer specs zult gebruiken)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben er uit, season 4 wordt een monk.
Nog geen 700k sheet DPS en T8 is easy. Ik blaas er doorheen, 2x seven sided strike (met exploding palm) en de riftboss is de pijp uit.

• Ricmaniac
Ik moet nog steeds me platinum trophy afmaken op ps4 XD in principe enige wat ik daarvoor moet doen is hardcore levelen naar 70 dan ben k klaar :p maar vind het zoo jammer dat je geen season op ps4 heb (wat ik wel snap aangezien al die modded weapons) , dat is de enige reden denk ik dat ik altijd op pc speel :P maarja moet toch wel even die platinum trophy halen natuurlijk
Erg jammer dat de cosmetic van S4 zometeen weer de head en shoulders zijn :S en niet iets compleet anders

[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 13-08-2015 09:13 ]

toolkist schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:27:
Ook de items met crap rolls kun je straks naar ancients reforgen, dus ik zou niet blind alles cuben.
Ik dacht dat ze de kans op ancient hadden verwijderd voor reforgen? of was dit alleen voor het rerollen van een set item... (dat laatste zou logischer zijn...)
Mad-Matt schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:14:
Ik ben er uit, season 4 wordt een monk.
Nog geen 700k sheet DPS en T8 is easy. Ik blaas er doorheen, 2x seven sided strike (met exploding palm) en de riftboss is de pijp uit.
Join the club :) alhoewel sowieso monk niet veel dmg nodig heeft om hogere g.rifts te kunnen doen, de limiterende factor is altijd toughness geweest. Nu dat U6 geen immunity meer geeft zal ook toughness voor de SSS een bepalende factor worden. Met de fix voor de fire EP is de kans aanwezig dat Dashing Strike helaas weer de 'beste' setup word voor g.rift pushen. Voor puur TX farmen zal U6 natuurlijk geweldig zijn.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ik weet het niet.

Ik moet eens grifts gaan proberen, het is nu 1 setje cripling wave (om een groepje exploding palm te geven) en de 7sided strike erover en door naar de volgende. Veel tijd om dmg te doen hebben ze niet.

Elites gaat het zelfde, alleen tussendoor ff snel met dash weg en cooldown klaar, dash terug en nog een setje erover heen. (heb nog geen Ancient wapens)

Dus een hoop dmg pak je niet echt. (al heb ik nog niet hoger als T8 geprobeerd)

Voor puur TX zal toughness geen probleem zijn, goldwrap + boon of the hoarder en je kan niet dood, de limiterende factor voor het pushen is echter g.rift 60+, als je daar 2 of 3 seconde 'zwak' bent, ben je gewoon dood. Hier zal de dashing strike set gewoon 50 % DR + 55 % DR + 40 % DR hebben (Epiphany / Inner Sanctuary / Spirit Guards), dit voordeel heeft SSS niet.

De fire EP was voorheen zodanig sterk dat je dit goed maakte door heel veel damage te doen. Nu dat deze gefixed is (en terecht), zal het verschil tussen "kill before it kills me" en "kan niet dood" minder groot zijn voor het pushen.

Een andere kanshebber voor de 'beste' push build is een puur generator build... maar dit vind ik persoonlijk snel saai worden.

[ Voor 33% gewijzigd door Sabrac op 13-08-2015 09:45 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

De meeste echt taaie builds vind ik saai spelen, weinig plezier meer aan (vind ik).

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik loop met m'n barb een beetje tegen een muur aan met grift 43 solo. Tot nu toe ging vrijwel elke 42 mij vrij soepel af, maar een 43 is nog geen één keer binnen de tijd gelukt (snelste solo 43 was volgens mij iets van 17 minuten). Ik had laatst wel alles tot aan de rift boss gedaan in iets van 8 à 9 minuten, maar ik krijg die rift bosses gewoon niet neer op 43 doordat ik zelf steeds wordt neergemaaid.

In parties gaat het veel beter, meerdere keren 4 player 48's gedaan zonder problemen, vooral als ik in party zat met monk, wd en wizzard ging het prima. Maar die monk geeft dikke boost in toughness met buffs en trekt alles op een hoopje, waardoor ik veel meer damage doe en die wd crowd controlled alles, zodat je zelf haast geen damage krijgt.

M'n wapens kunnen allebei nog wel beter en amu ook, maar zou voor de rest niet zo snel weten wat ik nog significant kan upgraden.

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:46
Je speelt met focus en restraint....als je minder wil neergaan de unity ring eens proberen.
Ook nog gem in je amulet.
Voor wapens de BK set.

[ Voor 9% gewijzigd door internaut op 13-08-2015 11:19 ]

Daarnaast mis je de IK boulder breaker of de Bul Kathos wapen set.. deze 2 zijn erg belangrijk.
Ook je skill combinatie lijkt er apart, ben zelf geen barb speler, maar geloof dat barbs niet met die abilities / runes spelen op hogere g.rifts. Misschien ff op diablofans kijken naar een WW 50+ build :)

http://www.diablofans.com...86-6ww-4ik-gr55-whirlwind zoiets bijvoorbeeld ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Sabrac op 13-08-2015 11:21 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
Sabrac schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:19:
Daarnaast mis je de IK boulder breaker of de Bul Kathos wapen set.. deze 2 zijn erg belangrijk.
Ook je skill combinatie lijkt er apart, ben zelf geen barb speler, maar geloof dat barbs niet met die abilities / runes spelen op hogere g.rifts. Misschien ff op diablofans kijken naar een WW 50+ build :)

Die build gebruik ik op de PS4 en werkt echt super, ik mis alleen nog de 2h voor de set, maar heb wel de 2x 1 set van barb. Grift 44 lukt wel (en met die 2h moet nog veel hoger wel lukken)

• Kid Jansen
  • Niet online
Sabrac schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:19:

CotA is nutteloos zonder die 6 WW 4 IK met RRoG gear. En zowel die BK set als IK BB heb ik nooit een goede van gevonden, ook niet één die met enchanten goed kon worden. Daar ben ik dus nog naar op zoek. Skills zal ik eens naar kijken en gem voor amu ben ik mee bezig, maar die was eerst nog niet goed genoeg om beter te zijn dan die 20% lightning damage.

• Thalaron
Kid Jansen schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:32:
[...]

CotA is nutteloos zonder die 6 WW 4 IK met RRoG gear. En zowel die BK set als IK BB heb ik nooit een goede van gevonden, ook niet één die met enchanten goed kon worden. Daar ben ik dus nog naar op zoek. Skills zal ik eens naar kijken en gem voor amu ben ik mee bezig, maar die was eerst nog niet goed genoeg om beter te zijn dan die 20% lightning damage.
Denk dat een non ancient BB al wellicht beter kan zijn. Weet niet op Battle.net up-to-date is... Maar stop in elk geval het wapen met de hoogste DPS in je main hand! (Voor Tornado's maakt dit dacht ik uit... WW zelf wisselt af. Beste wapen in main slot is hoe dan ook nooit slechter ;)

• Kid Jansen
  • Niet online
Dat had ik gedaan vanwege Weapons Master, maar die kan misschien wel weg.

EDIT: heb Weapons Master nu vervangen door Rampage, want dat geeft toch meer damage, dus Fjord Cutter kan nu wel in MH. Beschrijving niet goed gelezen, Rampage is helemaal niet zo goed, behalve tegen grote groepen trash. Dacht dat het met chance on hit was, maar het is na een kill en het lukt me waarschijnlijk nooit om die 25 stacks up te houden als ik grifts tegen m'n max doe. Bij de meeste bosses is het sowieso nutteloos (sommige hebben nog spawns) en dat is nu juist het pijnpunt van m'n barb.

Heb wel op Battle Rage nu de Bloodshed rune. De rest moet ik nog even mee spelen om te kijken wat lekker werkt.

[ Voor 101% gewijzigd door Kid Jansen op 13-08-2015 13:52 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.