Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Gisteren mijn monk kunnen gearen op PTR.

Ben ff snel geswitched naar 5% CHC broken mprmise build. Ik denk dat de build is voor ulianas.
Het is 5 keer slaan en vervolgens heb je dus 100%CHC, heb nog niet een volledige build zoals ik hem wil hebben maar met 550%CHD en F+R heb ik iig grift 51 kunnen clearen.

Alleen vraag ik me nog af of je beter physical kan speccen en SSS of EP+domestic doom cold dmg.

Zag namelijk met mijn vorige build (+15% SSS, +15% phys) en CoE over de 1b hits van SSS, dat zou dus makkelijk over de 15b kunnen zijn met de juiste setting van SSS zelf. Ik heb namelijk het idee dat EP helemaal niet procd zoals het zou moeten. Ik zie vaak maar paar biljoen eraf vliegen van 1 SSS (met Loins Claw en Azukarath ofzo (+90% extra EP dmg)) als ik op EP gegeared ben. Pas als er een mob dood gaat erdoor lijkt het pas of de dmg echt doorkomt.

Mijn vraag gelijk dus: Hoe werkt uliana nou echt? Hoe werkt deze met EP als een mob niet dood gaat?

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:42
Wolf schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:58:
Is een bekend probleem. Iedereen heeft daar last van en er is geen oplossing buiten een CPU te kopen die gruwelijk hoge singlethreaded prestatie heeft (D3 runt op 1 core :') ).
Kun je dit niet oplossing met een geluidskaart die dit zelf processed?
Klinkt als een issue wat zich eigenlijk alleen bij softwarematige geluidskaarten voordoet.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Bossie schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:51:
[...]

Kun je dit niet oplossing met een geluidskaart die dit zelf processed?
Klinkt als een issue wat zich eigenlijk alleen bij softwarematige geluidskaarten voordoet.
If only. D3 negeert dat gewoon straal en forceert zijn eigen audio rendering software.

Edit: Bron

[ Voor 9% gewijzigd door Blaat op 03-08-2015 17:11 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:48

JSchut

.....

Zijn er nog mensen actief op de ps4. Leuk voor gifts te sturen/krijgen en misschien ooit eens coop.

Voeg me maar toe.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

is er een clan actief op de PTR? kan ik er bij?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

GoT is er gestart door iemand maar die heeft geen rechten gegeven aan de rest. Aangezien de persoon al een tijd offline is, kunnen wij je dus niet toevoegen helaas.

Blijkbaar kan ik nu wel mensen toevoegen, denk ik. Ik heb je een invite gestuurt.
Anders /w
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
je me maar !

[ Voor 29% gewijzigd door Phuncz op 03-08-2015 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je mijn request ook even approven? 😁

Momenteel is m'n PC even niet bruikbaar wegens Windows updates (leuk joh, van 7 via 8 naar 10 moeten) maar ik denk dat ik na de volgende ronde reverting changes maar even een avondje ga spelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hoppa, invite sent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:32
Wolf schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:58:
Is een bekend probleem. Iedereen heeft daar last van en er is geen oplossing buiten een CPU te kopen die gruwelijk hoge singlethreaded prestatie heeft (D3 runt op 1 core :') ).
Zelfs dan lijkt het me lastig op te lossen, mijn i5 Haswell op 4.6 Ghz heeft er in bepaalde groepssamenstellingen ook last van, en dat is met die overclock toch geen langzaam cputje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
een 4790k stock hier en maar heel zelden last van

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Misschien speel je nooit in groep ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
't is bij mij eigenlijk ook alleen als er "bewegend" vuur/lava op de achtergrond zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barudi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03-2023

barudi

<GoT> Barudi#1806

Phuncz schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:18:
GoT is er gestart door iemand maar die heeft geen rechten gegeven aan de rest. Aangezien de persoon al een tijd offline is, kunnen wij je dus niet toevoegen helaas.

Blijkbaar kan ik nu wel mensen toevoegen, denk ik. Ik heb je een invite gestuurt.
Anders /w
Members only:
je me maar !
Zag net dat ik alleen invite rechten had gegeven aan members, iedereen is nu officer en behalve jij leader ;)

D3 BattleTag Barudi#1806

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 11:49
internaut schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:33:
[...]

Barb heeft momenteel 2 opties.
- Full waste set en 4x immortal set met grandeur ring
- Full waste set met de 2 BK one handers.
Voorlopig is het optie 1. :) Full Waste set maakte een wereld van verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Even wat speculatie :)
Net een bluepost over de "final" livestream
Source: http://www.diablofans.com...join-us-thursday-august-6

De reden in season 4 gaan ze een ander formaat gebruiken wat betreft streamen.
De laatste twee livestreams waren eind april en halverwege juni en deze begin augustus.
Dus ongeveer 6 weken tussen de livestreams.
Conclussie uiterlijk binnen 6 weken patch 2.3?

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

barudi schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 00:25:
[...]

Zag net dat ik alleen invite rechten had gegeven aan members, iedereen is nu officer en behalve jij leader ;)
Thanks ! Ik ben sowieso nog van plan de PTR te blijven doen om alle builds eens te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:05

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ik hoop het!
S3 is fucking saai en in S4 zitten zoveel nieuwe dingen dat het weer echt leuk is.

Ik ga ook direct beginnen met een Crusader, die speelt enorm leuk (mits goed gegeared)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:48
Wat Mad-Matt ook zegt, nu de rest met nieuwe goodies en extra's uit (gaan) komen. Is mijn motivatie ook 0 geworden. Ik wil heel graag de nieuwe Monk en WD sets hebben :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Gisteren drie weapons geforged bij de Blacksmit, krijg ik twee Ancients!
Nu gebruik ik de Hallowed Weapon set voor mij Barb, twee wapens van bijna 2800 dps.

Ik zou eigenlijk ook de RoRG gaan farmen maar dat vond ik te saai, dus ik heb de RoRG van mijn Crusader verhuist naar de Barb. Nu heb ik de 4 set bonus van IK en de 4 set bonus van wastes. Kan ik opeens T5 doen i.p.v. T1. De hoogste Rift die ik nu kan doen 23.

Mijn DPS is op dit moment 1.2M, maar hij kan nog wel meer toughness gebruiken.

Ik heb gisteren ook een Furnace gevonden, waardeloos qua stats, maar die kan ik mooi voor de Kanai's cube gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat is idd ideal, ik heb ook nog een crap furnace liggen, die gaat mooi de cube in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Die dingen bewaren heeft voor mij geen zin, ik speel toch alleen maar Seasons elke keer lekker opnieuw beginnen :) vind het zelf heerlijk om te doen, zie je tenminste progress ipv telkens die 0.1% verbeteringen in je gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik ben een week bezig om een nieuwe character in season naar level 70 te brengen... terwijl mijn Non-season characters nog talloze verbeteringen kunnen hebben, dus daar focus ik nu op. Ik heb nog niet echt veel gespeeld in RoS aangezien mijn Paragon level nog maar 250 is.

In Season 4 ga ik de met de Monk beginnen denk ik, die SSS build lijkt mij zeer tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Nog 6 weken dan :( But I want it now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:04
SideShow schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:03:
Toevallig iemand die ook het probleem heeft van ENORME framedrops door de sound?
Is een gekend probleem dat een deel van de playerbase heeft...
Helpt een klein beetje door je sound channels lager te zetten (32 is nog OK, 16 is echt afschuwelijk).
Zet je echter sound op "off", dan heb je geen framedrops meer.
We spreken over 45+ fps die dan dropt naar 5 ofzo als elke party member tegelijk aan het knallen is.
Spelen zonder geluid is niet echt een optie, nieuwe inzichten zijn welkom. :-)

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/14628512903
yep. ook erg veel last van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

SideShow schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:59:
Nog 6 weken dan :( But I want it now
Waar heb jij 6 weken gelezen? Is voor mij nog steeds "onbekende datum" + 4 weken :(

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Een berekende gok van Yerap hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-09 17:21
JSchut schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:26:
Zijn er nog mensen actief op de ps4. Leuk voor gifts te sturen/krijgen en misschien ooit eens coop.

Voeg me maar toe.
Ja ik ga zeker terug beginnen spelen als patch 2.3 live komt. :) Heb nu een softcore DH, paragon iets in de 300 of zelfs 400 al denk ik. Ik gebruik de unhallowed set en multishot build. Kan toch grift 35 aan maar er is nog veel werk aan de winkel. :D Mijn psn is hetzelfde als mijn Tweakers username.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
hmm battlenet down voor onderhoud kan nu niet inloggen in PTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yerap schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:45:
hmm battlenet down voor onderhoud kan nu niet inloggen in PTR
Vervelend ... gelukkig is het mooi weer buiten :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Voor mensen die meedoen aan de PTR, season of non-season en de pop-up GoT clan willen joinen:
Members only:

Of spreek iemand van de bestaande leden aan natuurlijk, zij kunnen je ook inviten !

Als ie weer up is natuurlijk ! Onderhoud zal tot 21u duren volgens B.net launcher.

[ Voor 24% gewijzigd door Phuncz op 04-08-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:48

JSchut

.....

Bennemans360 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:23:
[...]

Ja ik ga zeker terug beginnen spelen als patch 2.3 live komt. :) Heb nu een softcore DH, paragon iets in de 300 of zelfs 400 al denk ik. Ik gebruik de unhallowed set en multishot build. Kan toch grift 35 aan maar er is nog veel werk aan de winkel. :D Mijn psn is hetzelfde als mijn Tweakers username.
Ik heb het spel nog niet zo lang. Had een crusader gemaakt en die is nu 70 en heb 105 paragon en speel torment 3

Nu een barb aangemaakt en die is nu bijna 70. Ook een DH aangemaakt maar die is pas 20.

Heb je een verzoek gestuurd.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
nog een indicatie dat we heel dicht bij zijn met de patch.

Patches take a long time to put together, and 2.3 is well on its way. We just ask you be patient a little bit longer. :)

source een reply onderaan: https://us.battle.net/d3/...hursday-august-6-8-3-2015

ofcourse soon(tm)

[ Voor 3% gewijzigd door Yerap op 04-08-2015 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Spijtig want er is nog genoeg werk aan de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:53
Voor diegene die het filmpje nog niet gezien hebben: PS4 skills.....

Die opmerkingen in de video ook... show off to your friends...
:X

Ik snap echt niet wat daar nog leuk aan is haha...
Anyways... 2.3 mag van mij, net als season 3 ending... morgen al komen wat mij betreft...
Als ze maar exp. exploits eruit hebben gehaald (zoals dus laatst die gast die paragon 10.000 gehaald had op PTR...)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Op diablofans staan nu ook weer wat verwijzingen naar blueposts dig gaan over de releasedatum van patch 2.3 en het eind van season. Ze zeggen dat het close is. Ik denk dat we binnen twee weken bericht krijgen dat season afloopt. Maar misschien is dat wishful thinking. Ben nog wel heel benieuwd hoe deze patch/season gaat worden zonder de buff want daardoor krijg je misschien toch wel een heel vertekend beeld hoe makkelijk het zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoyForever
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 08:53
cvs79 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:00:
[...]

yep. ook erg veel last van hier.
Bij mij loopt het hele spel de laatste tijd regelmatig vast, vooral bij de overgang van de ene map naar de andere.
Ik moet dan via de taskmanager het spel killen, en vervolgens opnieuw opstarten. Heel itrritant. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 07:19
Gisteren even met Kami, 4th en Sabrac HC 4 man lopen pushen set up was :
Kami monk bell EP setup
4th Tal 6 set en 2 firebird
Sabrac support EP physical
en ik als WD 6 zuni setup.

Onze eerste poging was gelijk raak GR 47 rank 569 in 13+ min met RG sandshaper :( en in de rift hebben zeker een paar keer mensen naar town moeten gaan door proc's

Onze 2de poging gingen we een GR 48 doen die ging geweldig in 12 min gehaald rank 416

En onze laatste poging GR 49 hebben we niet gehaald geen deaths maar een pack gelijk in het begin van de rift en hier en daar wat ongelukkig proc's (Ik door een mallet lord k*t beesten) uiteindelijk in ongeveer 19 min rustig afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 13:36
Goed bezig!

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Ty, was weer een spannende avond, HC ftw :D

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:30

Grin

Ride si sapis.

Ik zag het in de chat voorbij komen maar had ff niet gezien dat het HC was, anders had ik je zeker ff aangesproken: good game heren!
Met betrekking tot de release date, ik gok op een release @ 2 september 2015.
Dan moeten ze volgende week (of de week erna) de PTR sluiten, daarna S04 aankondigen en moet het allemaal van een leien dakje gaan.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 13:36
Ik vraag het me af, met al die XP exploits denk ik dat ze dat nog best eens uit zouden kunnen stellen...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:30

Grin

Ride si sapis.

In het ergste geval hebben ze vanaf vandaag dan nog 2 weken PTR en dan nog zouden ze 2-9 kunnen halen, incl 2 weken vooraankondiging S04... Dan moeten ze woensdag 19-8 de PTR sluiten en S04 aankondigen, lijkt me haalbaar voor de bugs/balance die ze nu nog moeten oppakken.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

wow, pittige game op HC, gratz!

In de PTR zitten wel gekke bugs, zoals het percentage in (g)rifts, hoe krijg je dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:25:
In het ergste geval hebben ze vanaf vandaag dan nog 2 weken PTR en dan nog zouden ze 2-9 kunnen halen, incl 2 weken vooraankondiging S04... Dan moeten ze woensdag 19-8 de PTR sluiten en S04 aankondigen, lijkt me haalbaar voor de bugs/balance die ze nu nog moeten oppakken.
Ik ben bang dat dat het wordt. Ik had graag de beloofde Vyr rework gezien (2 item powers omwisselen is geen rework), maar goed, Talsere krijgt nieuwe mogelijkheden en WD wordt ook interessant. Monk wellicht ook, als Uliana's niet te snel verveeld.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Temp2264 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 07:50:
Gisteren even met Kami, 4th en Sabrac HC 4 man lopen pushen set up was :
Kami monk bell EP setup
4th Tal 6 set en 2 firebird
Sabrac support EP physical
en ik als WD 6 zuni setup.
En vanuit de support monk perspectief (hier zit geen voice chat bij.. begin van de 48 poging is even bugged door een sound loop:

http://www.twitch.tv/poisinivy/v/9692338

Denk sowieso dat ik vaker onze HC pogingen ga streamen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 05-08-2015 10:29 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wat is de kans dat je in 20 minuten twee Bul-Kathos weapons vindt? Ik ben er al een week naar op zoek en opeens krijg je ze.

Ik had eerst twee Ancient Hollowed weapons met een DPS van bijna 2800.
De nieuwe Bul-Kathos weapons hadden een DPS van 2100 en 2300, en toch is de Bul-Kathos set beter.
Dit komt denk ik omdat ik nu altijd max Fury ben, 30% AS speed erbij krijg en dat ik de passive van 25% extra damage als je bijna full fury bent.

Nu nog de Wastes set binnen halen, moet nog de Helm, Belt en Chest.
Mijn doel is toch wel om gear te vinden die bijna direct Torment X kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Zarhrezz schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:38:
[...]

Ik ben bang dat dat het wordt. Ik had graag de beloofde Vyr rework gezien (2 item powers omwisselen is geen rework), maar goed, Talsere krijgt nieuwe mogelijkheden en WD wordt ook interessant. Monk wellicht ook, als Uliana's niet te snel verveeld.
Denk er zelf ook zo over. WD gaat de class worden denk, super veel mogelijkheden met veel leuke builds. Verander zelf constant van build en skills en zit nu zelfs met een build te spelen waarbij ik elke skill constant moet gebruiken/rotaten. Dat was wel anders vroeger :P

Monk ga ik er naast spelen voor de uliana set om zo PP te halen , want dat is gewoon faceroll op t10.

Al met al wordt S4 plus patch gruwelijk vet :). Ik heb er zin in guys!

ps. Zou ik in de tweakers clan op live kunnen?

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

JoyForever schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 06:31:
[...]

Bij mij loopt het hele spel de laatste tijd regelmatig vast, vooral bij de overgang van de ene map naar de andere.
Ik moet dan via de taskmanager het spel killen, en vervolgens opnieuw opstarten. Heel itrritant. :/
Ik heb dit probleem ook gehad, bij normale rifts (vastlopers op loading screen). Ik heb het verholpen door mijn max foreground fps van 60 naar 59 te veranderen (snap de logica niet, maar zolang het is opgelost ben ik blij). Misschien helpt het voor jullie ook?

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

The hype is real! We lijken naar een patch toe te bewegen waar nagenoeg iedereen rete enthousiast over is :-) Seizoen 3 is mijn eerste seizoen, en ik moet zeggen dat ik alle features die er al zijn toegevoegd sinds launch RoS mij al erg blij hebben gemaakt. En binnenkort wordt het nog weer een stuk beter. Bye bye free time...

Heeft iemand hier trouwens een volledige raiment set? Die 6 bonus lijkt me bizar vet. Ben benieuwd hoe dat in de praktijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-09 17:21
Thalaron schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 03:35:
Voor diegene die het filmpje nog niet gezien hebben: PS4 skills.....

Die opmerkingen in de video ook... show off to your friends...
:X

Ik snap echt niet wat daar nog leuk aan is haha...
Anyways... 2.3 mag van mij, net als season 3 ending... morgen al komen wat mij betreft...
Als ze maar exp. exploits eruit hebben gehaald (zoals dus laatst die gast die paragon 10.000 gehaald had op PTR...)
Ja dit is dus wel degelijk het kwaad in de console versie... Ik speel volledig legit en ik snap niet waarom je modded gear zou gebruiken.. :/ Ik speel namelijk toch vooral alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:41
NeilForeal schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:02:
The hype is real! We lijken naar een patch toe te bewegen waar nagenoeg iedereen rete enthousiast over is :-) Seizoen 3 is mijn eerste seizoen, en ik moet zeggen dat ik alle features die er al zijn toegevoegd sinds launch RoS mij al erg blij hebben gemaakt. En binnenkort wordt het nog weer een stuk beter. Bye bye free time...

Heeft iemand hier trouwens een volledige raiment set? Die 6 bonus lijkt me bizar vet. Ben benieuwd hoe dat in de praktijk werkt.
Zo bijzonder is een R6 set niet hoor ;). Leuke set, veel dmg. Kijk op youtube maar wat video's van Quin69 als je meer over de DS Monk build wilt weten.

Verder is iedereen enthousiast over 2.3 omdat het zoveel interessante opties gaat toevoegen :D

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
S3 bijna ten einde en nu vind ik mijn ancient BB ;)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Xanthian schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:23:
Wat is de kans dat je in 20 minuten twee Bul-Kathos weapons vindt? Ik ben er al een week naar op zoek en opeens krijg je ze.

Ik had eerst twee Ancient Hollowed weapons met een DPS van bijna 2800.
De nieuwe Bul-Kathos weapons hadden een DPS van 2100 en 2300, en toch is de Bul-Kathos set beter.
Dit komt denk ik omdat ik nu altijd max Fury ben, 30% AS speed erbij krijg en dat ik de passive van 25% extra damage als je bijna full fury bent.

Nu nog de Wastes set binnen halen, moet nog de Helm, Belt en Chest.
Mijn doel is toch wel om gear te vinden die bijna direct Torment X kan doen.
Toevallig ook allebei vandaag gevonden! Helaas geen ancient, en de damage rolls zijn ook niet echt geweldig...

Zijn ze het toch waard om de socket te rerollen voor % damage? Heb nog twee Gifts in m'n stash.
Gebruik nu een IK BB met ongeveer 3400 dps.

Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/2vbu7h2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:58
Als je maar twee gifts hebt en ze niet vaak vindt dan zou ik ze niet op non-ancient wapens gebruiken..
Lekker verder grinden en ancient versies vinden imo! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dan laat ik ze maar zo. Zelfs met dit is T6 prima te speedfarmen icm Waste set. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik zou, ondanks dat ik genoeg gifts heb, deze alleen op een non ancient wapen gebruiken wanneer het voor een offhand is die verder near perfect is waarbij dmg niet uit zou maken ofwel zDPS voor exp. Gem... Anders niet in ieder geval.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Er zijn op diablofans nog wat aanpassingen die in de nieuwe patch voor PTR komen gezet(datamined)
Opzich wel redelijk te verwachten wijzigingen zoals de SSS nerf cd start nu pas na de laatste strike. Maar volgens mij is de build nog wel te gebruiken echter zal er iets meer cd reduction moeten stacken of wat meer defensive skills er naast.

Ben wel benieuwd als deze patch nog naar PTR komt zal deze ook nog wel een paar weken getest moeten worden. Voordat dan de patch naar lieve komt... hmm dat wachten duurt te lang :) ik ben zelf niet echt van het zo hoog mogelijk komen dus als er één build net iets beter is vind ik het zelf niet zo vervelend, speel meestal toch wel wat ik leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Yerap schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 07:33:
ik ben zelf niet echt van het zo hoog mogelijk komen dus als er één build net iets beter is vind ik het zelf niet zo vervelend, speel meestal toch wel wat ik leuk vind.
Dat is uiteindelijk toch het belangrijkste ;)
Ik speel (NS btw)
90% van de tijd met mijn M6 Cluster Arrow Cold... Nats heb ik wel helemaal aangekleed met alt gear en alles... Amper gespeeld omdat ik vooralsnog de speelstijl niet lekker onder de knie krijg. In hoge Grifts in groep pak ik mijn UE blueballs. Ondanks mijn crappykrider laatst welkom in een paragon 850+ groep met Grift 52/53/55 (55 niet gehaald maar dat kwam omdat we Coldsnap als boss kregen in ook nog een vervelende map, tijd was anders voldoende geweest bij een wat kildere boss)

Al met al, ik speel altijd waar ik zin jn heb! Moet alleen nog een keer zin "maken" om Nats eens goed te testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer een kort glorie momentje gehad op hardcore.

Ons 3 man 46 record verbeterd naar 49 (rank 200-ish). Daarna een 50 geprobeerd, maar helaas stopte deze ons moment van glorie... we kregen een double pack vlak bij de ingang, wat we helaas moesten bekopen met een RIP :(. Daarna de rift maar ge-exit en de laatste 30-40 minuten maar besteden aan het levelen naar 70.

http://www.twitch.tv/poisinivy/v/9812512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Sabrac schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:30:

Ons 3 man 46 record verbeterd naar 49 (rank 200-ish). Daarna een 50 geprobeerd, maar helaas stopte deze ons moment van glorie... we kregen een double pack vlak bij de ingang, wat we helaas moesten bekopen met een RIP :(. Daarna de rift maar ge-exit en de laatste 30-40 minuten maar besteden aan het levelen naar 70.

Jammer maar helaas, nieuwe wizard is er een met ballen (bubbles) en teleport :) Zal minder damage gaan doen maar meer survivabillity.

Staan net geen top 200 in 3 man HC dus gaan we nog voor die 50 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Sabrac schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:30:

Helaas van de 50 ja gewoon die double pack en dat ik in town stond met een proc anders hadden we 4th misschien nog kunnen redden. Maar ja het is HC en het hoort er wel bij.

Maar van het oogpunt van de WD hier zijn onze Diablo III HC nonseason GR 48 3 man rank 265

en Diablo III HC nonseason GR 49 3 man rank 204

Die 50 gaat er echt aan maar eerst 4th zijn gems weer op 40+ krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Het enige wat ze wat mij betreft in de nieuwe patch zijn vergeten is een auto repair knop, dat repairen (en het steeds weer vergeten) begint wel irritant te worden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:31:
Het enige wat ze wat mij betreft in de nieuwe patch zijn vergeten is een auto repair knop, dat repairen (en het steeds weer vergeten) begint wel irritant te worden ;-)
Uh, geen last van, is een automatisme geworden, naar de blacksmith, salvagen, repairen en klaar voor de volgende rift.... o.. moet nog 10 seconde wachten... vooral de wachttijd tussen rifts vind ik persoonlijk irritant... maar ach, dat zijn kleine dingen ^^.
Temp2264 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:21:
[...]

Helaas van de 50 ja gewoon die double pack en dat ik in town stond met een proc anders hadden we 4th misschien nog kunnen redden. Maar ja het is HC en het hoort er wel bij.
...
Die 50 gaat er echt aan maar eerst 4th zijn gems weer op 40+ krijgen.
Zeker, kan ik m'n secondaire gems ook levelen voor backups op dat moment :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 06-08-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Sabrac schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:37:
[...]

Uh, geen last van, is een automatisme geworden, naar de blacksmith, salvagen, repairen en klaar voor de volgende rift.... o.. moet nog 10 seconde wachten... vooral de wachttijd tussen rifts vind ik persoonlijk irritant... maar ach, dat zijn kleine dingen ^^.

[...]

Zeker, kan ik m'n secondaire gems ook levelen voor backups op dat moment :)
Vanavond gewoon weer verder, heb ze op 32, 35 en 43 (gizzard van dh)

edit: Voordeel van doodgaan, je hebt weer stuk of 10 plekken in je stash :P

[ Voor 6% gewijzigd door 4th op 06-08-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yerap schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 07:33:
Er zijn op diablofans nog wat aanpassingen die in de nieuwe patch voor PTR komen gezet(datamined)
Opzich wel redelijk te verwachten wijzigingen zoals de SSS nerf cd start nu pas na de laatste strike. Maar volgens mij is de build nog wel te gebruiken echter zal er iets meer cd reduction moeten stacken of wat meer defensive skills er naast.

Ben wel benieuwd als deze patch nog naar PTR komt zal deze ook nog wel een paar weken getest moeten worden. Voordat dan de patch naar lieve komt... hmm dat wachten duurt te lang :) ik ben zelf niet echt van het zo hoog mogelijk komen dus als er één build net iets beter is vind ik het zelf niet zo vervelend, speel meestal toch wel wat ik leuk vind.
Als die datamine klopt, wordt het voor mij Helltooth...niet meer nodig om 3 keer te casten voor de 900% (waarmee de noodzaak van de bracers wegvalt) en de 2-piece ook nog eens gebuffed (meer DoT en hogere debuff). Arachyr had mijn voorkeur vanwege de altijd aanwezige 800%, maar zo wordt Helltooth net zo makkelijk en betere damage voor betere skills. Hoewel Arachyr nog steeds punten scoort voor het freak-gehalte (enorme spider, enorme toad).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
2x 4 piece ara en HT geen idee voro support?

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Laryx schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:43:
2x 4 piece ara en HT geen idee voro support?
Ja zeker wel had gelezen dat er een WD in een 4 man groep 71 als support heeft mee gelopen. Weet nog niet de set-up zal binnen kort even kijken op de ptr
maar
2 set Helltooth Harness Now takes 1500% weapon damage every second (up from 1000%) and takes 20% increased damage (up from 15%)
4 set After applying Necrosis to an enemy, you take 50% reduced damage for 10 seconds
2 set Spirit of Arachyr Summon a permanent Spider Queen who leaves behind webs that deal 4000% weapon damage per second over 5 seconds and slows enemies. The Spider Queen is commanded to move to where you cast your Corpse Spiders.
4 set Hex gains the effect of the Toad of Hugeness rune. While Toad of Hugeness is active, you take 40% reduced damage. After Toad of Hugeness finishes his meal, you will heal for 10% of your maximum Life per second for 10 seconds.

50% + 40% damage reduction en een heal can you say tank :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictorLoxley
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-06 17:04
Goedemiddag heren (en eventuele dame?)

Sinds een paar dagen weer begonnen met D3 en gisteren m'n eerste lvl 70 char.
Nu ben ik dus een behoorlijke noob qua D3, en was even benieuwd of er nog algemene tips waren gezien het spel pas nu begint, maar mis nog wat structuur.

Ik doe voorlopig bounties, en run daarnaast rifts. Ik speel op harder met Crusader. Heeft één van jullie een algemene richtlijn? Ik heb even in dit topic gezocht, maar kan niet direct een actuele beknopte guide vinden. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Temp2264 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:56:
[...]

50% + 40% damage reduction en een heal can you say tank :o
Komt bijna in de buurt van m'n monk tank volgend seizoen :)

50 % (Epiphany) + 55 % (Inner Sanctuary) + 40 % (Spirit Guards).

P.S. is de Zuni 4 set i.c.m. Helltooth niet meer toughness? of valt dit niet te combineren.

-------------------------

Die eerste 2 gebruik ik nu dus al op m'n HC monk waardoor ik 600 mil toughness haal (Inner Sanc is niet terug te zien op de sheet toughness.. dus het is eerder iets van 1200 mil toughness.

Zat sowieso even te kijken naar volgend seizoen monk tanking. Had het volgende idee.

Cube: Spirit Guards + Obsidian Ring of the Zodiac + Flying Dragon
Met m'n huidige skill / gearset houd dat het volgende in:

Ik kan heel veel cooldown inleveren voor defensive of offensive stats, zit nu op 75 % CDR, wat dan naar 40%-ish kan om hetzelfde effect te hebben. Met een Leoric (25 %) en Beacon of Ytar (20 %) dan zit ik al op 40 % CDR + Born / Paragon etc. Waardoor ik m'n ringen / amuletten / gloves / wapens en shoulders vrij heb voor andere stats. Daarnaast kan ik de crimson set omzetten naar iets anders (String of Ears + een andere toughness item)

Stel ik zou deze naar defensive stats omzetten, dan vermoed ik dat ik met m'n monk de 1 miljard toughness wel kan passeren (op de sheet).

D3planner: Huidige toughness - 115,416,382
D3planner: CDR naar defensive - 191,153,038

Gezien dit ingame ongeveer 4x zo hoog ligt.. ik kijk er naar uit :D

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 06-08-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede middag..

Zo gaat leuk worden die barb SS build met de buff naar 250% van de 6set IK.

Had gisteren even zitten testen met de standaard 100% buff en had zelfs toen al een 17 miljard crit. Dit was wel extreem, maar 2-3 mld op whites en 3-5 mld op packs haalde ik constant.

Leuke build lijkt een beetje op de oude crusader pony build en veel minder mindless dan spin too win. Ook in groepen kan die handig zijn en er is best veel variatie mogelijk.

Laat maar komen die patch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Sabrac schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:15:
[...]

Komt bijna in de buurt van m'n monk tank volgend seizoen :)

50 % (Epiphany) + 55 % (Inner Sanctuary) + 40 % (Spirit Guards).

P.S. is de Zuni 4 set i.c.m. Helltooth niet meer toughness? of valt dit niet te combineren.

-------------------------

Die eerste 2 gebruik ik nu dus al op m'n HC monk waardoor ik 600 mil toughness haal (Inner Sanc is niet terug te zien op de sheet toughness.. dus het is eerder iets van 1200 mil toughness.

Zat sowieso even te kijken naar volgend seizoen monk tanking. Had het volgende idee.

Cube: Spirit Guards + Obsidian Ring of the Zodiac + Flying Dragon
Met m'n huidige skill / gearset houd dat het volgende in:

Ik kan heel veel cooldown inleveren voor defensive of offensive stats, zit nu op 75 % CDR, wat dan naar 40%-ish kan om hetzelfde effect te hebben. Met een Leoric (25 %) en Beacon of Ytar (20 %) dan zit ik al op 40 % CDR + Born / Paragon etc. Waardoor ik m'n ringen / amuletten / gloves / wapens en shoulders vrij heb voor andere stats. Daarnaast kan ik de crimson set omzetten naar iets anders (String of Ears + een andere toughness item)

Stel ik zou deze naar defensive stats omzetten, dan vermoed ik dat ik met m'n monk de 1 miljard toughness wel kan passeren (op de sheet).

D3planner: Huidige toughness - 115,416,382
D3planner: CDR naar defensive - 191,153,038

Gezien dit ingame ongeveer 4x zo hoog ligt.. ik kijk er naar uit :D
Ja Zuni 4 geeft meer toughness alleen als je ook fetish army mee neemt en die skill slot heb je nodig voor ander buff/ debuffs.

Ook heb je nog wat aan de 2 set van de Spirit of Arachyr de slow van de spin de 2 set van zuni heb je niets aan gezien je als support toch SMK cubed.
En de 4 set bonus voor hex is ook een hele hoop CC.

[ Voor 5% gewijzigd door Temp2264 op 06-08-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zarhrezz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:09:
[...]

Als die datamine klopt, wordt het voor mij Helltooth...niet meer nodig om 3 keer te casten voor de 900% (waarmee de noodzaak van de bracers wegvalt) en de 2-piece ook nog eens gebuffed (meer DoT en hogere debuff). Arachyr had mijn voorkeur vanwege de altijd aanwezige 800%, maar zo wordt Helltooth net zo makkelijk en betere damage voor betere skills. Hoewel Arachyr nog steeds punten scoort voor het freak-gehalte (enorme spider, enorme toad).
Mja ik ben nog niet zeker welke de voorkeur krijgt:
Helltooth Harness
(2) Set:
* Enemies hit by your primary skills, Acid Cloud, Firebats, Zombie Charger, Zombie Dogs, Gargantuan, Grasp of the Dead, Piranhas, or Wall of Death are afflicted by Necrosis, becoming Slowed, taking 1000% 1500% weapon damage every second, and taking 15% 20% increased damage from all sources for 10 seconds.

(6) Set:
* After casting Wall of Death, gain 300% 900% increased damage for 12 15 seconds to your primary skills, Acid Cloud, Firebats, Zombie Charger, Zombie Dogs, Gargantuan, Grasp of the Dead, Piranhas, and Wall of Death. (This effect no longer stacks 3 times)
Ik hoop dat je door de bracers Wall of Death wel nog gewoon 3x kan spammen maar dat het nu niet meer nodig is om de set nuttig te maken. De DoT is best wel goed en de 15 sec duration is ook weer leuk. Maar de bracers lijken me nog steeds een upgrade dan, ik zie andere bracers niet ineens zoveel damage compenseren, tenzij Strongarm Bracers. Maar zo kan je wel Firebats met de Coil of the First Spider bracers combineren om weer een leuke channeling build te maken.
Spirit of Arachyr
(2) Set:
* Summon a permanent Spider Queen who leaves behind webs that deal 2500% 4000% weapon damage over 5 seconds and Slows enemies. The Spider Queen is commanded to move to where you cast your Corpse Spiders.
4000% weapon damage DoT is wel niet niks, dit zou wel eens nuttig kunnen worden om twee items van te hebben. Maar spijtig dat ie niet aanvalt. Misschien wel leuk voor een pet-build waar je niet offensief cast, ook al is het geen pet, maar dan kun je dmv. Corpse Spiders en de Spider Queen's Grasp ceremonial knife wel wat extra nut eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:33:
Goede middag..

Zo gaat leuk worden die barb SS build met de buff naar 250% van de 6set IK.

Had gisteren even zitten testen met de standaard 100% buff en had zelfs toen al een 17 miljard crit. Dit was wel extreem, maar 2-3 mld op whites en 3-5 mld op packs haalde ik constant.

Leuke build lijkt een beetje op de oude crusader pony build en veel minder mindless dan spin too win. Ook in groepen kan die handig zijn en er is best veel variatie mogelijk.

Laat maar komen die patch :D
SS build, wat is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Seismic Slam i reckon?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:54:
Ik hoop dat je door de bracers Wall of Death wel nog gewoon 3x kan spammen maar dat het nu niet meer nodig is om de set nuttig te maken. De DoT is best wel goed en de 15 sec duration is ook weer leuk. Maar de bracers lijken me nog steeds een upgrade dan, ik zie andere bracers niet ineens zoveel damage compenseren, tenzij Strongarm Bracers. Maar zo kan je wel Firebats met de Coil of the First Spider bracers combineren om weer een leuke channeling build te maken.
Ik gebruik zelf momenteel de Coil...30% DR en enorme LoH bij het channelen van Hungry Bats werkt prima in elite / boss fights.
Phuncz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:54:
4000% weapon damage DoT is wel niet niks, dit zou wel eens nuttig kunnen worden om twee items van te hebben. Maar spijtig dat ie niet aanvalt. Misschien wel leuk voor een pet-build waar je niet offensief cast, ook al is het geen pet, maar dan kun je dmv. Corpse Spiders en de Spider Queen's Grasp ceremonial knife wel wat extra nut eruit halen.
Het probleem met die 4000% is dat die over 5 seconde is, dus maar 800% WD per seconde. Helltooth stelt daar 1500% WD per seconde en 20% increased damage taken debuff tegenover.

Ik heb nu 4 pieces Helltooth met Cindercoat om Acid Rain / Firebats (beide fire runed) te spammen. Met Vision Quest (triggered met Ghost Bomb voor de enorme area) blijft m'n Mana behoorlijk goed op peil...met wat meer RCR kan je dan wel constant gooien. Bastion erbij en zonder de 6-piece damage boost zit ik op T6 zonder noemenswaardige problemen. Dit is nog zonder ancient weapon en nauwelijks gems, laat staan legendary gems. Als de 6-piece maar een cast vereist, is CDR ook niet nodig (duration is meer dan de base CD van Wall of Death).

Ik wil die setup met de nieuwe staff proberen...dan komt er op de Corpse Bomb (700%) nog eens een blob (600% over 5 seconde, na patch stacking) voor een 1300% WD spam skill die van de staff nog een 45-60% bonus krijgt. Serpent mod kan dan op cube. Met RoRG op jewelry slot blijft de armor slot nog over.

[ Voor 0% gewijzigd door Zarhrezz op 06-08-2015 23:18 . Reden: Nu in goed Nederlands ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat moet ik zeker eens proberen.

Momenteel zit ik met de 6-piece Helltooth in een Cold build, gebruikmakend van:
1. Ghost Bomb (Cold)
2. Zombie Charger (Cold)
3. Spirit Walk
4. Wall of Death (Cold)
5. Zombie Dogs (Cold)
6. Sacrifice

Inclusief 3 legendary gems (Poison, Cold en Trapped) en Ancient weapon + beetje Ancient gear zit ik comfortabel op T9, maar T10 is nog iets te ongemakkelijk. Ik moet wel nog gems levelen (eentje is nog lvl 0) en ook wat stats bekijken, maar T10 lijkt wel haalbaar. Na de aanpassing zal dat geen probleem zijn lijkt me.

Met de Arachyr set heb ik ook een build net-wel/net-niet T10 capable gekregen, zie hier: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/15162509880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Vandaag mijn Nats voor een spin gepakt... heb hem inmiddels wel redelijk onder de knie!
Loopt wel lekker!

Veneno de draaiert

Iemand nog tips?
- Beter wapen met CDR erop (dmg op deze is aangepast) -> Indien CDR voldoende zou zijn CHC/CHD op 1 van ringen.
- Beter %age op belt.

2.3 planning:
- Calamity via Cube en Balefire als offhand
of
- Thunderfury via Cube voor betere proc BotT/CotW
- Crashing Rain via Cube en WH
- Immume ofwel CoE via Cube

Iemand aanvullingen (behalve alles Ancient)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PTR is net gepatcht. Paar hele leuke wijzigingen (bv. Spirit Vessel....toch maar een Hellfire amulet gaan maken) en....Stonesinger has left the building!

De PTR is niet echt down geweest...ik had op een gegeven moment een failure to create game, na relog was het kennelijk gepatcht...ik merkte het aan drop rates en m'n kill speed...pas toen zag ik de geupdate set bonus op Helltooth.

Met de build die ik nu speel (zie eerdere post) gaat T6 nu als een trein met de blob-stick. Ook de mimics (op cube gezet) zijn echt ziek...ze zijn bijna altijd aanwezig en het is daardoor zo goed als 3x damage. Ik mis nog steeds m'n 6-piece bonus en blob-stick is non-ancient dus zodra ik m'n RoRG vind (nu al 7 caches niet) denk ik dat ik T10 kan hebben. Wellich nog wat aan de defenive side doen, maar de damage geloof ik wel.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Zo'n 20.000 shards besteed voor IK Belt en ik heb hem nog steeds niet.

Vanochtend nog wel een Ancient BK weapon gevonden. Qua stats was hij redelijk maar toch een dikke 18% sheet dps erbij.

Gisteren ook de Wastes set compleet gekregen dus mijn Barb kan nu makkelijk (en zeer snel) T6.
Dit gaat qua XP trouwens ook veel sneller.

Ik heb alleen vraag, mijn Barb is non-season en ik kan de Zodiac ring niet krijgen.
Wat is dan de beste optie?

5 pieces wastes
2 Immortal King
Unity + RoRG
2 BK weapons

Of toch:

5 Wastes
3 IK
RoRG + Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Zodiac kan je toch gewoon krijgen in 2.3 ? Voorlopig op live nog steeds season only, maar dat verandert toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
SideShow schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:00:
Zodiac kan je toch gewoon krijgen in 2.3 ? Voorlopig op live nog steeds season only, maar dat verandert toch ?
Ja, in 2.3 wel, maar dat duurt nog even.
Voorlopig ben ik nog bezig in 2.2 :)

Het gearen van mijn barb gaat best hard nu.

Ik was gisteren ook bezig met mijn wizard, maar die heeft toch wel de beste Voice Actor.

"I'm so good, I astound myself." (De vrouwelijke variant)

[ Voor 17% gewijzigd door Xanthian op 07-08-2015 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Als het is voor T6 zou ik volledig voor een speedy wastes build gaan hoor
Met mijn build kan ik zelfs makkelijk Grift40 door spinnen
http://eu.battle.net/d3/e...ideshow-2189/hero/1922871

[ Voor 19% gewijzigd door SideShow op 07-08-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Zarhrezz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 23:34:
PTR is net gepatcht. Paar hele leuke wijzigingen (bv. Spirit Vessel....toch maar een Hellfire amulet gaan maken) en....Stonesinger has left the building!

De PTR is niet echt down geweest...ik had op een gegeven moment een failure to create game, na relog was het kennelijk gepatcht...ik merkte het aan drop rates en m'n kill speed...pas toen zag ik de geupdate set bonus op Helltooth.

Met de build die ik nu speel (zie eerdere post) gaat T6 nu als een trein met de blob-stick. Ook de mimics (op cube gezet) zijn echt ziek...ze zijn bijna altijd aanwezig en het is daardoor zo goed als 3x damage. Ik mis nog steeds m'n 6-piece bonus en blob-stick is non-ancient dus zodra ik m'n RoRG vind (nu al 7 caches niet) denk ik dat ik T10 kan hebben. Wellich nog wat aan de defenive side doen, maar de damage geloof ik wel.
Vraagje ik heb zelf de staff nog niet gevonden maar krijgen je Grin Reaper mimics ook de blob rune bij casting ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Phuncz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:21:
Inclusief 3 legendary gems (Poison, Cold en Trapped) en Ancient weapon + beetje Ancient gear zit ik comfortabel op T9, maar T10 is nog iets te ongemakkelijk. Ik moet wel nog gems levelen (eentje is nog lvl 0) en ook wat stats bekijken, maar T10 lijkt wel haalbaar. Na de aanpassing zal dat geen probleem zijn lijkt me.
Ik heb nu fire Helltooth en ik kan met gemak T10 aan, gooi sacrifice weg en ga voor SMK / Totem combo. Sacrifice lijkt een dmg increase (20% of meer) maar dat is het juist niet, je moet die buff de hele tijd actief houden met als gevolg dat je geen andere casts kunt doen (eigen ervaring)

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Temp2264 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:38:
Vraagje ik heb zelf de staff nog niet gevonden maar krijgen je Grin Reaper mimics ook de blob rune bij casting ?
Nee, zij casten de runed versie die jij op slot hebt, maar na patch dus wel met alle bonussen...inclusief de verhoogde acid blob (tot 100%!).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:04
Ik fiets ook met de helltooth set simpel door T10 heen. Ook fire build met gargantuans + Small Man's finger. Die dingen slaan echt hard de 15-20+ billion hits komen nu en dan voorbij. Deze set ga ik meteen farmen (met wat geluk) zodra de boel live gaat.

edit: Deze build dus : YouTube: Diablo 3 Gargy Inferno Helltooth Witch Docotor Build PTR 2.3!

[ Voor 23% gewijzigd door Tr!gger op 07-08-2015 12:55 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ealjebij schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:40:
[...]

Ik heb nu fire Helltooth en ik kan met gemak T10 aan, gooi sacrifice weg en ga voor SMK / Totem combo. Sacrifice lijkt een dmg increase (20% of meer) maar dat is het juist niet, je moet die buff de hele tijd actief houden met als gevolg dat je geen andere casts kunt doen (eigen ervaring)
Ga ik straks of morgen proberen, maar het klopt dat Sacrifice buff up-houden moeilijk is. Ik deed het vooral voor de +xx% Sacrifice damage die op de Mojo zit. En met de dog every 2 seconds, kun je ze spammen zo snel als de skill het toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seismic slam. Soort van ranged nuke build die in 2.3 erg sterk wordt door de bracers en de extra buff van IK. Toen IK 500% buff gaf op de ptr voordat 2.2 kwam, was de SS build zelfs sterker dan de huidige WW build.

Build is nu iets anders dan toen (ook omdat die bracers RIP waren voordat 2.2 live ging), maar het wordt zeker een build die bruikbaar is. Enige nadeel nu is het gebrek aan thoughness. Dit kan deels opgevangen worden door dps in te ruilen voor thoughness items/skills en gems, maar dat is ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens als er hier mensen zijn die een AMD kaart hebben en ook last hebben van crashes de laatste tijd, dan heb ik misschien de oplossing hiervoor.

na wat testen ontdekte ik dat de map in act 5 paths of the drowned vrijwel altijd een crash gaf. Dit gebeurde ook als dit type map in een rift werd geladen. Werd er een beetje tureleurs van, maar heb wat gevonden.

Of het een blizz probleem of een AMD drivers probleem is, weet ik niet... maar de oplossing is om de AMD drivers drastisch terug te zetten naar eind 2014.

Laatste drivers zijn catalyst 15.7.1 en ik heb het terug gezet naar catalyst 14.12. Alle versies tussen deze twee gaven crashes.

Misschien heeft iemand anders er wat aan, want zag op de forums dat ik zeker niet de enige ben/was.
Mijn kaart is trouwens een 6870 en heb win 7 ultimate 64bit als besturingssyteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:39
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:13:
trouwens als er hier mensen zijn die een AMD kaart hebben en ook last hebben van crashes de laatste tijd, dan heb ik misschien de oplossing hiervoor.

na wat testen ontdekte ik dat de map in act 5 paths of the drowned vrijwel altijd een crash gaf. Dit gebeurde ook als dit type map in een rift werd geladen. Werd er een beetje tureleurs van, maar heb wat gevonden.

Of het een blizz probleem of een AMD drivers probleem is, weet ik niet... maar de oplossing is om de AMD drivers drastisch terug te zetten naar eind 2014.

Laatste drivers zijn catalyst 15.7.1 en ik heb het terug gezet naar catalyst 14.12. Alle versies tussen deze twee gaven crashes.

Misschien heeft iemand anders er wat aan, want zag op de forums dat ik zeker niet de enige ben/was.
Mijn kaart is trouwens een 6870 en heb win 7 ultimate 64bit als besturingssyteem.
Ik was zelf in de veronderstelling dat het door m'n W10 upgrade kwam, maar inderdaad heb ik nu 2 crashes gezien en veel clientside lag de laatste week.
Heb vergelijkbare kaart, ook uit de 68xx serie.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 23:34:
Ok, vanmorgen eindelijk de RoRG en direct door naar T10. Zonder enige legendary gem en met een regular weapon gaat dat niet supersnel, maar goed te doen. Begonnen met een tier 40 (T9) greater, die ging in 11:51.

Als alles blijft zoals het nu is, is de build zoals ik 'em nu heb easy T10. Een ancient versie van de staff scheelt al snel 20% DPS (de huidige is non-gifted). BotT of Zei geven nog meer damage. Wildebeest zal nodig zijn en BotS voor elites / RGs. Wellicht dat een damage gem geruild moet worden voor Esoteric, dat kan ik nu nog niet zeggen. In ieder geval een heel leuke en viable setup.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 12:03

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Woehooooe!
Eindelijk!

http://eu.battle.net/d3/e...-3-ending-soon-07-08-2015

Einde van Season 3:
Europe: Sunday, August 23 @ 5:00 p.m. CEST

Begin Season 4:
Europe: Friday, August 28 @ 5:00 p.m. CEST

[ Voor 54% gewijzigd door TepelStreeltje op 07-08-2015 20:28 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
TepelStreeltje schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 20:26:
Woehooooe!
Eindelijk!

Einde van Season 3:

Begin Season 4:
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Woohoo, nice!
Mooie bezigheid tot november :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TepelStreeltje schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 20:26:
Woehooooe!
Eindelijk!

Einde van Season 3:

Begin Season 4:
  • Shared Stash
Any Shared Stash slots or tabs you purchase during a Season that are not currently available to your non-Seasonal heroes will be transferred accordingly.
Heb ik iets gemist, lopen ze vooruit op de zaken of is dat Azië only oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 12:03

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Deadsmell schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 21:27:
[...]

[...]

Heb ik iets gemist, lopen ze vooruit op de zaken of is dat Azië only oid?
Denk dat het indekken is voor de azie patch? Of lopen die ongelijk?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 19:23
Tr!gger schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:52:
Ik fiets ook met de helltooth set simpel door T10 heen. Ook fire build met gargantuans + Small Man's finger. Die dingen slaan echt hard de 15-20+ billion hits komen nu en dan voorbij. Deze set ga ik meteen farmen (met wat geluk) zodra de boel live gaat.

edit: Deze build dus : YouTube: Diablo 3 Gargy Inferno Helltooth Witch Docotor Build PTR 2.3!
Heb de set al tijden, na de wijziging zal dit een stuk interesanter worden :)
Kijken of m'n legacy items nog wat extra's toevoegen O-) O-)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:58
Wat spot mijn oog op Diablofans:
http://www.diablofans.com...0003-season-3-ending-soon
Season 3 will be ending at the following dates and times for each region:
North America: Sunday, August 23 @ 5:00 p.m. PDT
Asia: Sunday, August 23 @ 5:00 p.m. KST

Season 4 will be starting shortly after at the following dates and times for each region:
North America: Friday, August 28 @ 5:00 p.m. PDT
Asia: Friday, August 28 @ 5:00 p.m. KST
Edit: iets met vroeg, geen koffie en 6 posts terug scrollen! :+ *O*

[ Voor 79% gewijzigd door schaapiej op 08-08-2015 12:10 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Jan_V schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:48:
[...]

Ik was zelf in de veronderstelling dat het door m'n W10 upgrade kwam, maar inderdaad heb ik nu 2 crashes gezien en veel clientside lag de laatste week.
Heb vergelijkbare kaart, ook uit de 68xx serie.
http://www.diablofans.com...10-release-driver-crashes

Hier wordt een tijdelijke work around genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zelf heb ik onder Windows 10 met een R9 290X, en dus de 15.7.1 driver, geen last van instabiliteit onder Diablo 3.
Pagina: 1 ... 5 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.