Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

adamvansanten schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:26:
[...]

Ik heb vaak met die gedachte gespeeld 4th, maar ik ga er toch niet aan beginnen. Na 100 uur doodgaan voelt voor mij teveel als "zonde van mijn tijd"
Altijd het item dat je vervangt bewaren in je stash als backup voor als je doodgaat. Je blijft redelijk op zelfde niveau tenzij je dat 2x snel achter elkaar doet :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
4th schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:49:
[...]

Altijd het item dat je vervangt bewaren in je stash als backup voor als je doodgaat. Je blijft redelijk op zelfde niveau tenzij je dat 2x snel achter elkaar doet :P
Welke idioot gata er nou 2x snel achter elkaar dood op hardcore? Die kan beter weer tetris gaan spelen.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Laryx schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:51:
[...]

Welke idioot gata er nou 2x snel achter elkaar dood op hardcore? Die kan beter weer tetris gaan spelen.
Ik kan je garanderen dat dat mij zou overkomen, in de strijd om snel weer op het oude niveau te komen... Telt softcore ook als Tetris? :+

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
adamvansanten schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:03:
[...]

Ik kan je garanderen dat dat mij zou overkomen, in de strijd om snel weer op het oude niveau te komen... Telt softcore ook als Tetris? :+
Op softcore ga ik wel 10 keer achter elkaar dood :P (maarja heb ook een laptop met 22 fps )

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!
badabingbadaboo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:22:
[...]

Op softcore ga ik wel 10 keer achter elkaar dood :P (maarja heb ook een laptop met 22 fps )
Dat is makkelijk op te lossen, gewoon een andere laptop kopen - advies kan je scoren @ Laptop Aankoopadvies :P

[ Voor 3% gewijzigd door Vidra op 27-07-2015 16:42 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Vidra schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:41:
[...]

Dat is makkelijk op te lossen, gewoon een andere laptop kopen - advies kan je scoren @ Laptop Aankoopadvies :P
Woon net in Lissabon, met dit salaris kan ik misschien een nieuwe laptop over 5 jaar kopen, niet uitgaan en op water en brood leven haha.

Heel misschien dat ik later dit jaar mijn spullen laat overkomen maar tot die tijd is het vaak doodgaan, net doen of de laptop het raam uitvliegt en op revive at last checkpoint drukken ;)

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

badabingbadaboo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:00:
[...]

Woon net in Lissabon, met dit salaris kan ik misschien een nieuwe laptop over 5 jaar kopen, niet uitgaan en op water en brood leven haha.

Heel misschien dat ik later dit jaar mijn spullen laat overkomen maar tot die tijd is het vaak doodgaan, net doen of de laptop het raam uitvliegt en op revive at last checkpoint drukken ;)
Ik heb Diablo ook twee jaar op een MacBook Air en op een oude Core2Duo met Radeon 7750 gespeeld, ik weet dus hoe je je voelt. Toch moet ik zeggen dat Diablo altijd wel een soort van speelbaar blijft, zelfs met 8FPS op hele drukke momenten... Gelukkig nu geen last meer van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-10 16:37

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Iemand zin om mij even een duw te geven naar lvl 70 op PTR? (season)
thedoctor#2181

Zit in een Torment game op lvl 5

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 07:19
Toch vanavond maar weer een geprobeerd mijn solo WD record op HC te verbeteren.
Van rank 99 naar 88 >:) een verbetering van bijna een min na bijna geen HC voor 2 maanden gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

netjes!

Gister wilde iemand mij helpen door mij te boosten (tja, ben een lui beestje) maar ik kreeg de melding
"Party Locked"

Weet iemand waarom? Is dit nieuw?

edit.
Blijkt een clientfout te zijn, na afsluiten en opstarten zou dat weg moeten zijn.
(Al doe je dat niet met 2 uur wachtrij)

[ Voor 28% gewijzigd door Mad-Matt op 28-07-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Huh binnen 5 min in de PTR kunnen inloggen ?!

Ahhhh:
quote: Vaneras
The following buff has been disabled and is no longer active on the PTR:

2000% Bonus Chance to find Legendaries

This buff was removed on July 28 at 01:00 a.m. CEST. We will be activating and deactivating community buffs throughout the course of the PTR as testing needs arise.
That explains :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 16:01
Gister me laatste piece gevonden van die monk set +12500% dmg op dashing strike, kon eerst GR26 in 4:30 doen en nu GR30 in 2 minuten.. Ga alleen nog vrij snel dood, aangezien ik alles op damage heb gespecced :P Maar heb al crits van 1.2bil gezien zonder shrine buffs... mn oude hoogste crit was 120mil ofzo, ziek dat items zo veel uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik moet zeggen, de PTR is echt wel fun met de nieuwe crusader set. Ik ben altijd al dan geweest van de D2 hammerdin, en om nu te zien hoe goed het werkt in patch 2.3 maakt dat ik eigenlijk niet meer kan wachten tot het naar live komt.

Ik ben wel benieuwd wanneer dat gaat beginnen want half augustus is volgensmij de minimale duur van season afgelopen. En als ze twee weken daarvoor de melding willen doen zouden we deze week daar een bericht van kunnen verwachten. Tenzij ze natuurlijk season langer door willen laten gaan. Wat is jullie verwachting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nieuwe hammerdin moet volgens mij wel leuk zijn, ook een hammerdin begonnen.
Gister een boost gekregen van iemand die griftstones aan het farmen was, dus dat was wel tof dat ik kon leechen.

Doe nu nog maar 300k dmg (m'n eerste season char), dus een hoop farmen en hopen op goede gear.
Heb al m'n skills al goed gezet, nu afwachten en kijken hoe het gaat.
(jammer dat de comm. buff nu weg is, net als ik lvl 70 ben) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Mad-Matt schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:12:
Nieuwe hammerdin moet volgens mij wel leuk zijn, ook een hammerdin begonnen.
Gister een boost gekregen van iemand die griftstones aan het farmen was, dus dat was wel tof dat ik kon leechen.

Doe nu nog maar 300k dmg (m'n eerste season char), dus een hoop farmen en hopen op goede gear.
Heb al m'n skills al goed gezet, nu afwachten en kijken hoe het gaat.
(jammer dat de comm. buff nu weg is, net als ik lvl 70 ben) :)
Ik heb gisteren ook nog een invite gevraagd voor de tweakers clan op PTR. Als je zin hebt kan ik je ook nog wel een aantal keren boosten, ik doe nu 1m dmg en kan T8 met gemak aan, T10 lukt ook al maaar is te traag.

Die buff komt nog wel terug, nu is wel een goed moment om UBERS en bounties te farmen, als de buff online is heb je telkens het probleem dat de queue veels te lang is. Maar voor gear farmen is het wel ideaal, elke elite pack dropt dan een legendary en elk kistje ook. Een rondje in NOT THE COW level geeft dan 3 volle inventories met legendaries :) Dus nu die cow polearm en puzzlering bewaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Hammersader is inderaad erg leuk om te spelen. Afgelopen zaterdag even HC seasonal gemaakt op de PTR voor een Hammersader. Aan het eind van de middag rolde ik al door GR40 met suboptimaal gear.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Gister in HC 45 geprobeerd liep 2,5 min voor op de timer ging heel goed tot dubbel pack er kwam en ik een proc kreeg. Kreeg 1 pack neer met nog 10s op de cooldown loop ik op een trap en daarna door een orbiter en toen vormde er een arcane onder me RIP ;( . SMK kwijt en 3 47 gems en wat ancient gear die ik nog wel non ancient heb liggen. Eigen domme schuld maar toch K*T vanavond maar weer even wat gems lvlen naar 30+.
We've made a design change to Carnevil with the goal of reducing lag caused by the build without changing the overall power level. To clarify, the lag is primarily caused by the high number of Poison Darts being fired (20+ piercing projectiles) at a high attack speed (2+ times per second) with the build. The change is as follows:

Carnevil
Instead of "Every one of your up to 23 Fetishes shoot a Poison Dart every time you do", Carnevil is now "The 5 Fetishes closest to you will shoot a powerful Poison Dart when you do."

"Powerful" in this case means those 5 Poison Darts deal 3.8x the damage that a single Fetish Poison Dart used to do. In other words, those 5 Fetishes will deal 19 previous Poison Darts' worth of damage, with the expectation that the remaining 4 piercing Poison Darts' worth of damage will be made up for by the other ~18 Fetishes who are now using basic attacks.

Our internal testing showed performance improvements while maintaining the general feel and playstyle, and we hope you all will feel the same when you see the changes next PTR patch.
Om lag te verminderen deze aanpassing. Het is een goede aanpassing maar ik heb problemen met de volgende "The 5 Fetishes closest to you will shoot a powerful Poison Dart when you do". Waarom niet gewoon van maken "Your Fetish Army fires a poison dart when you do." (but not your syncophants). maakt het gewoon makkelijker en geen dps loss omdat er 5 syncophants langs je staan en geen Fetish army.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:23
Temp2264 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:17:

[...]

Om lag te verminderen deze aanpassing. Het is een goede aanpassing maar ik heb problemen met de volgende "The 5 Fetishes closest to you will shoot a powerful Poison Dart when you do". Waarom niet gewoon van maken "Your Fetish Army fires a poison dart when you do." (but not your syncophants). maakt het gewoon makkelijker en geen dps loss omdat er 5 syncophants langs je staan en geen Fetish army.
Het lijkt mij juist prima: Fetishes in nauwe gangen, fetishes die achter bleven, altijd een probleem...
Met deze aanpassing lijkt het of je i.i.g. meer kans hebt om damage te doen?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Santee schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:17:
Gister me laatste piece gevonden van die monk set +12500% dmg op dashing strike, kon eerst GR26 in 4:30 doen en nu GR30 in 2 minuten.. Ga alleen nog vrij snel dood, aangezien ik alles op damage heb gespecced :P Maar heb al crits van 1.2bil gezien zonder shrine buffs... mn oude hoogste crit was 120mil ofzo, ziek dat items zo veel uitmaakt.
Super vet! Ze willen bij mij nog niet droppen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Apsie schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:23:
[...]

Het lijkt mij juist prima: Fetishes in nauwe gangen, fetishes die achter bleven, altijd een probleem...
Met deze aanpassing lijkt het of je i.i.g. meer kans hebt om damage te doen?
Ik vind het ook een goede aanpassing alleen het verschil tussen een syncophants en die van je Fetish Army is zonder buffs is +- 33% dps verschil in met buffs en kan dit velemale groter worden. En weer iets bij de WD waar je op kans moet gokken dat je precies goed staat en dan heb je max dps. Alles met WD is plaats skill 1 en dan doe 2 om dps bonus te krijgen terwijl je bij bijv. bij de UE set van DH is het heb zoveel dis. zoveel dps bonus. Maak er gewoon je Fetish Army schiet van weet iedereen waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Yerap schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:40:
[...]

Ik heb gisteren ook nog een invite gevraagd voor de tweakers clan op PTR. Als je zin hebt kan ik je ook nog wel een aantal keren boosten, ik doe nu 1m dmg en kan T8 met gemak aan, T10 lukt ook al maaar is te traag.

Die buff komt nog wel terug, nu is wel een goed moment om UBERS en bounties te farmen, als de buff online is heb je telkens het probleem dat de queue veels te lang is. Maar voor gear farmen is het wel ideaal, elke elite pack dropt dan een legendary en elk kistje ook. Een rondje in NOT THE COW level geeft dan 3 volle inventories met legendaries :) Dus nu die cow polearm en puzzlering bewaren :)
Wat is de tweakers clan? (gewoon zoeken op tweakers?)

Top, graag! M'n gear is nu echt hopeloos, maar goed, dat vermoeden had je al naar m'n dmg kijkend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Hadden ze niet aangekondigd dat S3 langer zou duren dan S2? If so, dan moeten we nog best lang wachten.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooiiii allemaal, sinds eergisteren weer begonnen na een erg lange break en dacht bij mezelf, waarom niet even kennis maken op het Tweakers Diablo 3 topic? :P

Heb nu een Seasonal WW DH, maar mijn gear is echt shitty. Ik denk dat het beste is om gwn rifts en grifts te blijven doen?

Ik doe nu met moeite T1 :S
Heb nu een item van Natalya set, dus nog 5 te gaan -.-

Als mensen me willen toevoegen is mijn btag: "Ricardo#2912" :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

S4 zou pas in oktober live komen (wat ik gister hoorde)

Zou wel klote zijn aangezien Fallout in november uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Mad-Matt schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:16:

Inderdaad, en omdat we dan nog tot oktober in S3 moeten blijven rondlopen, echt nog best lang als je daar over nadenkt.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26

Ergens een linkje ofzo waar dat wordt aangegeven?
Nog twee maanden extra season 3 (of non season) gaat er voor mij niet meer in zitten, ben wel toe aan wat nieuw spul! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Was ingame, dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Lijkt mij sterk, aangezien Blizzard heeft aangegeven dat S3 vier maanden zou gaan duren (en geen zes)... Ik hoop het niet in ieder geval! Ben er nu al een paar weken klaar mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 18:33

Grin

Ride si sapis.

Ik verwacht dat de PTR sluit in augustus, kort daarop de aankondiging 'einde S03', en de release van 2.3 in september. M.i. was de duur van S02 ideaal.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Laatst online: 09-10 16:01
Echt? Ik ging juist geen S3 meer spelen omdat een vriend van me zei een paar weken terug dat S4 rond deze tijd zou beginnen. Zou wel een bummer zijn :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik hoop ook dat het snel is, S3 is niet echt boeiend meer en met S4 en de nieuwe patch zijn er een hoop leuke nieuwe toevoegingen. De mogelijkheden met de Kanai's Cube zijn erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ze hebben nog wel het eea te balancen @ PTR, dus nog 2 weken PTR is zeer waarschijnlijk. Vervolgens de aankondiging van eind S03 en dan nog ~4 weken voor de livegang van 2.3. Lijkt mij een zeer realistisch -wellicht zelfs ietwat positief- scenario. Dan zit je zeker in september @ 2.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Als ik idd beredeneer zoals jij doet dan kom je wel in september uit ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Grin schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:00:
Ze hebben nog wel het eea te balancen @ PTR, dus nog 2 weken PTR is zeer waarschijnlijk. Vervolgens de aankondiging van eind S03 en dan nog ~4 weken voor de livegang van 2.3. Lijkt mij een zeer realistisch -wellicht zelfs ietwat positief- scenario. Dan zit je zeker in september @ 2.3.
Volgens mij is die vier weken tussen eind van season en patch wel heel extreem, volgens mij is het de vorige keren veel sneller gegaan. Jammer genoeg zit ik nog op werk dus kan het nu niet nakijken (vervelende proxy!!!) Maar ik verwacht zelf wel snel een blue post langs te zien komen die hier duidelijkheid op gaat geven. De berichten die ik langs zie komen op reddit en hier geven wel aan dat spelers S03 wel zat zijn en door willen naar S04.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4 weken tussen aankondiging eind S03 en livegang 2.3/S04.

Ze kondigen het einde van het seizoen altijd 1 maand vooraf aan, dus als er nog niets aangekondigd is zit je altijd al aan +4 weken vast. Dus september.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
oke, dus inderdaad als ze dezelfde planning aanhouden is na aankondiging van het einde nog vier weken voordat het nieuw season begint. Pff dit gaat een uitputtingsslag worden. hopelijk kondigen ze het snel aan maar houden ze PTR nog ff open :)

Zie hier een bericht van een blizz medewerker:. Expect Season 3 to be at least 4 months long. While the exact end date is not yet known, we plan on once again giving 2 weeks’ notice before Season 3 ends.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/16860296547?page=3#56

[ Voor 36% gewijzigd door Yerap op 29-07-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 10:12
Aangezien ik de maand augustus op vakantie ben, klinkt september prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

September 2015 en zeker niet eerder. Het enige scenario voor een augustus release (van 2.3) is deze met week vervlogen. Zelfs als ze nu het einde van de PTR aankondigen en volgende week eind S03, dan nog zit je mid/eind augustus. Volgende week einde PTR zie ik nog niet gebeuren, daarvoor zijn ze nog te druk met balancen/PTR patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Is er een paragon bug ofzo op de PTR?
Zit net even op twitch te kijken en zie iemand met paragon 5481?!

Edit; en de RG spawned bij hem nu op 75% progress in het rift.. 12mil sheet DPS en 34k strength!

[ Voor 32% gewijzigd door schaapiej op 29-07-2015 15:08 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Volgens mij is de exploit van XP inmiddels hotfixed. De spawn issue van de RG op 75-85% nog niet.

Voor meer info over de exploit check Reddit thread.

En lijstje met PTR hotfixes staat hier.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Kon ook bijna niet anders, zag later toen hij zijn friends list open had iemand op paragon 10.000 :p

Maar goed dat dit soort ongein er op de PTR uit wordt gehaald! Ty voor de link Barthak, nooit eerder bij die hotfixes gekeken..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:06:
Kon ook bijna niet anders, zag later toen hij zijn friends list open had iemand op paragon 10.000 :p

Maar goed dat dit soort ongein er op de PTR uit wordt gehaald! Ty voor de link Barthak, nooit eerder bij die hotfixes gekeken..
Inderdaad de max is momenteel 10,000 paragon, en een groepje spelers heeft hiermee GRIFT 151 gecleared. De extra paragon punten zorgen voor een extreme hoeveelheid dps en thoughness, welke het mogelijk maakt dat men sneller de GRifts kunnen clearen.

De bug zou inmiddels gefixed moeten zijn :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
als iemand zin heeft op PTR seasons te spelen, ben nu bezig battle tag is Yerap#2894

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Yerap, thanks voor de runs, het was gezellig en ben enorme stappen vooruit gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Ja was zeker gezellig, denk dat ik vanavond eens ga kijken of ik mijn multibox setup werkend krijg op PTR eens kijken of deze crusader build ook daarmee werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips voor mijn Wizard behalve vervangende ancients zoeken?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Gebak-1551/hero/62822078

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Ik zou dominance vervangen door blur 17% damage reduction tegen "Killing an enemy grants a shield that absorbs 16093 damage for 3 seconds. This effect can stack up to 10 times". Waar je niets aan hebt bij grift bosses.
Verder ligt mijn persoonlijk voorkeur om black hole te vervangen door Hydra.
Liefst dan fire hydra en op je defenders lighting damage gerold hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire hydra maar dan wel lightning dmg rollen op bracers? Wil je niet gewoon fire dmg hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:09:
Fire hydra maar dan wel lightning dmg rollen op bracers? Wil je niet gewoon fire dmg hebben?
Voor je Tal Rasha's 6 set stacks 175% dps increase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Temp2264 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:40:
Verder ligt mijn persoonlijk voorkeur om black hole te vervangen door Hydra.
Liefst dan fire hydra en op je defenders lighting damage gerold hebben.
Temp2264 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:29:
Voor je Tal Rasha's 6 set stacks 175% dps increase
Als hij zijn Lightning Black Hole vervangt door Fire Hydra, waar komt dan zijn Lightning damage vandaan? :p

Dan kun je beter bijv. Mirror Images vervangen door Fire Hydra, dan heb je wel alle 4 elements.

Wat die bracers betreft, je zou daar juist de allres moeten vervangen door 6% chc. Een Intelligence-class hoeft niet zoveel allres te stacken (10 int = 1 allres). Daar stack je doorgaans juist armor. Op de amulet 10% chc in plaats van Vitality (al kan ik in de armory niet zien of die socket erop gerold is). Het wapen heeft een gift nodig zodat je de huidige socket naar +10% damage kan rollen. Ook je RoRG kan chc of chd gebruiken, etc.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Rone schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:50:
[...]

[...]

Als hij zijn Lightning Black Hole vervangt door Fire Hydra, waar komt dan zijn Lightning damage vandaan? :p
Van zijn bracers: hoogste elemental dmg == slowtime dmg. Dus als lightining je hoogste elemental dmg is dan doet slowtime lightning dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Grin schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:11:
[...]

Van zijn bracers: hoogste elemental dmg == slowtime dmg. Dus als lightining je hoogste elemental dmg is dan doet slowtime lightning dmg.
Oh ja natuurlijk, helemaal niet gelet op de Delsere 4-set. Maar goed, dan nog lijkt het me met zo'n hoge Toughness beter om Mirror Images op te geven voor Hydra, niet Black Hole, al is Black Hole ook niet ideaal. En dan wil je eventueel ook liever een Serpent's Sparker. De cooldown van Teleport kun je dan weer enigszins opvangen met een diamond in je helm, als je een nieuwe kunt vinden. Genoeg opties in ieder geval.

[ Voor 5% gewijzigd door Rone op 30-07-2015 15:31 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Temp2264 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:59:
[...]

Ik vind het ook een goede aanpassing alleen het verschil tussen een syncophants en die van je Fetish Army is zonder buffs is +- 33% dps verschil in met buffs en kan dit velemale groter worden. En weer iets bij de WD waar je op kans moet gokken dat je precies goed staat en dan heb je max dps. Alles met WD is plaats skill 1 en dan doe 2 om dps bonus te krijgen terwijl je bij bijv. bij de UE set van DH is het heb zoveel dis. zoveel dps bonus. Maak er gewoon je Fetish Army schiet van weet iedereen waar je aan toe bent.
Mee eens, op het PTR forum wordt dat ook al aangeraden. Ik denk dat we die verandering nog wel zien binnenkort

edit:
Heb gisteren omgespecced naar Helltooth set. Alletwee de ringen, zombie dog ring en garg ring, fire specced en me hondje deed soms 1b dmg. Das niet niks :P.
garg al boven de 11b zien slaan, en dat is nagenoeg spawn garg -> Rg dood :).

Alleen is de build een pet build en komt het dus op hetzelfde neer als FA build. Zag ook de zombie bear build ergens voorbij komen dus misschien dat ik die ook nog ga proberen (wel scrimshaw nodig).

Vooralsnog moet ik toegeven dat WD in 2.3 niet meer is wat het geweest is. Vind de wd niet meer zo leuk om te spelen omdat de speelstijl hetzelfde zal blijven. Had graag iets gezien met helltooth wat daadwerkelijk zombie wall buffde ipv pets.

edit:
Vergat dat er ook nog de firebats is en spider queen maar die zullen denk ik niet viable zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door badabingbadaboo op 30-07-2015 15:41 ]

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

badabingbadaboo schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:32:
Vergat dat er ook nog de firebats is en spider queen maar die zullen denk ik niet viable zijn.
Zojuist RG45 met ruim tijd over succesvol gedaan met een Firebats build rond Arachyr. Het is met deze set zeker viable maar het mist nog een beetje damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Tja, maar alles onder de 50 is in S4 zelfde als in S3 rond de 30?

Heb gisteren 45 gedaan binnen 5 min met FA pet build, daarna naar Helltooth overgeschakeld. Mis helaas nog me gokok gem maar FA pet build slaat zo ongelooflijk hard en snel.

Dart build ga ik misschien vanavond nog ff bekijken nu ze de lag hebben aangepakt want voorheen was dat voor mij echt onspeelbaar.

Daarnaast ben ik wel benieuwd naar die firebats build, maar dat is toch ook met de helltooth set. niet arachyr?

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

RG45 is Torment 10, dat is in mijn ogen toch viable genoeg. Zeker aangezien het een eigen verzonnen build is en hier nog verbetering in zit :)
Vroeger was Firebats nog niet eens goed genoeg voor T4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik morgen weer thuis ben maar eens aan de gang met WD op PTR, firebats vond ik altijd wel cool, maar je had er niets aan. Vyr is niet viable op het moment en SSS ongewijzigd (wel viable maar ik vraag mee af hoe lang die build leuk blijft...het is redelijk 1-trick-pony).

Ik heb bnet niet gevolgd sinds ik op vakantie ben (slecht leesbaar op een telefoon), gaan ze nog wat doen met Vyr / Uliana's?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Phuncz schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:45:
RG45 is Torment 10, dat is in mijn ogen toch viable genoeg. Zeker aangezien het een eigen verzonnen build is en hier nog verbetering in zit :)
Vroeger was Firebats nog niet eens goed genoeg voor T4.
gisteren even met phuncz gespeeld. Op T10 wat gespeeld, hij is redelijk tanky, ik redelijk squishy.
Ik kan beamen dat ik geen idee heb van de nieuwe set maar wel dat door Phuncz mijn fetishes voor 1b slaan!!!
Ik heb een pure FA build met SMK en TT met CoE en op AS gefocused met 50%cc en 480%CHD ofzo.
Furnace / Belt of Transcendence / RoRRG gecubed, mijn Jeram heeft 96% pet dmg dus is wel goed genoeg.
Belt is witching hour met CHD en AS.

Ga helaas wel snel dood maar heb daarvoor nog wat items liggen die meer vit gefocused zijn dus mochten we weer t10 proberen zal ik dmg weg moeten halen :P

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Zarhrezz schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:21:
Als ik morgen weer thuis ben maar eens aan de gang met WD op PTR, firebats vond ik altijd wel cool, maar je had er niets aan. Vyr is niet viable op het moment en SSS ongewijzigd (wel viable maar ik vraag mee af hoe lang die build leuk blijft...het is redelijk 1-trick-pony).

Ik heb bnet niet gevolgd sinds ik op vakantie ben (slecht leesbaar op een telefoon), gaan ze nog wat doen met Vyr / Uliana's?
als ze iets gaan doen dan zal het de Spirit walk nerf zijn. Cooldown begint pas nadat SSS al zijn strikes gedaan heeft. Naar mijn inziens is dat waarom ulianas op dit moment faceroll is

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rone schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:24:
[...]

Oh ja natuurlijk, helemaal niet gelet op de Delsere 4-set. Maar goed, dan nog lijkt het me met zo'n hoge Toughness beter om Mirror Images op te geven voor Hydra, niet Black Hole, al is Black Hole ook niet ideaal. En dan wil je eventueel ook liever een Serpent's Sparker. De cooldown van Teleport kun je dan weer enigszins opvangen met een diamond in je helm, als je een nieuwe kunt vinden. Genoeg opties in ieder geval.
Cooldown van teleport word al gereset door zijn Illusionist passive, je bent in dat geval beter uit met 23 % life in je helm.

Heb op m'n Talsere wizard Mirror Images ondertussen opgegeven voor Force Weapon, waardoor ik nu g.rift 54 gehaald heb hiermee. Met de extra damage valt 55 en 56 ook nog wel te halen :).

Black hole ben ik nooit een fan van geweest, maar goed, voor hardcore zal BH waarschijnlijk beter zijn dan meer dmg :).
Echter, Black Hole vs Mirror Images.. denk ik dat MI betere toughness geeft, je hebt namelijk 4x afleiding + 4x meer bubbles.

Grootste nadeel wat ik zelf merkte met Mirror Images, is dat je Meteor damage van de Talrasha 2-piece soms ook maar 10 % van de damage doet (als deze door een Mirror Image getriggered werd).
Op een gegeven moment werd damage de limiterende factor van mijn Talsere pushes.. Op dat moment heb ik de Crown omgeruild voor de Nilfur boots en Mirror Images met Force Weapon... en tada... 54 in 12 minuten :P. Je bent echter een stuk squishy'er..

[EDIT] Ondertussen nu zelf een weekje even geen Diablo gespeeld (op een avondje hardcore na), is wel even lekker. Binnenkort ga ik echter met m'n wizard pushen gezien m'n directe concurent het helemaal heeft opgegeven, dus ik hoef me niet langer in te houden :D

[ Voor 30% gewijzigd door Sabrac op 31-07-2015 11:40 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

badabingbadaboo schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:34:
gisteren even met phuncz gespeeld. Op T10 wat gespeeld, hij is redelijk tanky, ik redelijk squishy.
Ik kan beamen dat ik geen idee heb van de nieuwe set maar wel dat door Phuncz mijn fetishes voor 1b slaan!!!
Ja voor mij was het ook even wennen omdat mijn build vrij goed kon tanken op GR45/T10, maar met twee players en zonder follower (zonder Unity equiped) is de situatie wel anders. Het blijft een leuke build die ik nu heb, maar ik ga Blizzard toch proberen aan te sporen meer damage te halen uit Firebats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 11:49
Zo, na een pauze van ruim een half jaar maar weer eens D3 opgestart.
Direct een season character aangemaakt, een barb, want daar had ik nog geen ervaring mee.
Gear lijkt nog nergens op maar goed, we zijn net begonnen. T2 gaat gemakkelijk hiermee.

Iemand nog tips voor welke kant ik het beste met de barb op kan?
Vind WW wel prettig spelen. Heb in m'n stash nog een aardige IK BB liggen voor de IK set maar ik zag dat de Wrath of the Wastes set ook veel gebruikt wordt met uiteraard WW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Op de PTR hebben ze weer de community buff aan gezet 2000% Legendary find. Que times zullen weer omhoog schieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ja dat is nu al. Afgelopen paar dagen had je géén queue. Nu al een minuut of twee. Dat zal namiddag wel weer een kwartier of langer zijn en morgen alweer een half uur tot een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 19:40
Weet iemand wellicht al wat voor DH de, vermoedelijk, sterkste build zal worden? In het kader van wat te bewaren? Ik schat Multi-Shot met Yang's?

Yang's Recurve zal denk ik season 4 only worden?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 17:36
Thalaron schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 10:55:
Weet iemand wellicht al wat voor DH de, vermoedelijk, sterkste build zal worden? In het kader van wat te bewaren? Ik schat Multi-Shot met Yang's?

Yang's Recurve zal denk ik season 4 only worden?
Nats blijft het sterkste voor een DH. Yangs is een NS item, enige season item voor DH zijn die nieuwe spike trap items, maar dat is geen geweldige build. MS wordt een stuk sneller en sterker (en leuker imo), maar nats blijft voorlopig toch nog een stuk sterker.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Mochten er mensen zijn die op non season op T6 mee willen liften tot 2.3 er is... Je kan me toevoegen (je hoeft niet T6 capable te zijn overigens). Heb nog zo'n 400 Rift keys die ik er doorheen moet branden en alleen is ook zo eenzaam ;)

Wanneer ik dan online ben kan je joinen wanneer er plek vrij is!

Verhouding Death Breath's / Souls is nog beetje uit verhouding hier... 600 Souls en zo'n 6500 DB's... Die kan je niet omzetten naar Souls zeker? :p

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Thalaron schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 16:29:
Mochten er mensen zijn die op non season op T6 mee willen liften tot 2.3 er is... Je kan me toevoegen (je hoeft niet T6 capable te zijn overigens). Heb nog zo'n 400 Rift keys die ik er doorheen moet branden en alleen is ook zo eenzaam ;)

Wanneer ik dan online ben kan je joinen wanneer er plek vrij is!

Verhouding Death Breath's / Souls is nog beetje uit verhouding hier... 600 Souls en zo'n 6500 DB's... Die kan je niet omzetten naar Souls zeker? :p
Hoezo moet je ze er per sé doorheen branden? Je kan ze ook gewoon weggooien wanneer patch 2.3. er is? Of vind je dat zonde van de tijd die het gekost heeft om ze te farmen? Iets met sunk costs... Grifts zijn denk ik een stukje lucratiever wat xp betreft, maar uiteraard ben je vrij om te doen en laten wat je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adamvansanten schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 17:40:
[...]

Hoezo moet je ze er per sé doorheen branden? Je kan ze ook gewoon weggooien wanneer patch 2.3. er is? Of vind je dat zonde van de tijd die het gekost heeft om ze te farmen? Iets met sunk costs... Grifts zijn denk ik een stukje lucratiever wat xp betreft, maar uiteraard ben je vrij om te doen en laten wat je wilt :)
Je krijgt keystones die je wel in 2.3 kan gebruiken. Of vergis ik mij nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
adamvansanten schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 17:40:
[...]

Grifts is straks toch zinvoller. En daarnaast geven Rifts meer mats dan GRifts. Heb op DB's na erg weinig spul. En XP mjah, heb meer aan een flinke voorraad mats in het begin van 2.3 denk ik zo.

Daarnaast maakt hetbij T6 Rifts niets uit wat/wie er in party zitten... Hoge Grifts wel wat voornamelijk op NS niet altijd volop beschikbaar is.

[ Voor 9% gewijzigd door Thalaron op 01-08-2015 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 14:53

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Sorry mede D3-spelers mag ik FF kijke of me "nieuwe" signature werkt

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Thalaron schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 18:40:
[...]

Grifts is straks toch zinvoller. En daarnaast geven Rifts meer mats dan GRifts. Heb op DB's na erg weinig spul. En XP mjah, heb meer aan een flinke voorraad mats in het begin van 2.3 denk ik zo.
Op de PTR zonder buff leveren Rifts vééééél meer legendaries op dan GR's. Ook kom je dan af en toe een Bandit shrine tegen die 4-5 goblins dropt van allerlei types. Met een groepje heb je die makkelijk klein en dat zijn een hoop shards/legendaries/mats/gold/gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 12:50
superbassie schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:58:
Zo, na een pauze van ruim een half jaar maar weer eens D3 opgestart.
Direct een season character aangemaakt, een barb, want daar had ik nog geen ervaring mee.
Gear lijkt nog nergens op maar goed, we zijn net begonnen. T2 gaat gemakkelijk hiermee.

Iemand nog tips voor welke kant ik het beste met de barb op kan?
Vind WW wel prettig spelen. Heb in m'n stash nog een aardige IK BB liggen voor de IK set maar ik zag dat de Wrath of the Wastes set ook veel gebruikt wordt met uiteraard WW.
Barb heeft momenteel 2 opties.
- Full waste set en 4x immortal set met grandeur ring
- Full waste set met de 2 BK one handers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Phuncz schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:24:
[...]

Op de PTR zonder buff leveren Rifts vééééél meer legendaries op dan GR's. Ook kom je dan af en toe een Bandit shrine tegen die 4-5 goblins dropt van allerlei types. Met een groepje heb je die makkelijk klein en dat zijn een hoop shards/legendaries/mats/gold/gems.
Ok maar dan nog.. Exp. zal ook met T10 en Grifts in 2.3 (50+) ook stukken sneller gaan...
Enige zinvolle wat ik dan nog kan bedenken is Keywardens farmen (ik ga er even voor het gemak vanuit dat op T6+ er niet meerdere machines per Warden droppen?...

Mijn UE BlueBalls Lightning heeft een Ancient Krider nodig (dus veel mats nodig voor rerolls).
Nats heb ik tot nu toe niet echt boeiend gevonden... wellicht dat ik daar nog eens wat aandacht aan moet besteden.

Maar wat op dit moment nu het meest zinvol is als voorbereiding op 2.3? Experience... dat gaat straks toch veel sneller... mats ook... dusjeh... wat dan? (Ben inmiddels al Paragon 742... dus ZO hard gaat het nu toch niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 18:27:
[...]

Je krijgt keystones die je wel in 2.3 kan gebruiken. Of vergis ik mij nu?
Thalaron schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 18:40:
[...]

Daarnaast maakt hetbij T6 Rifts niets uit wat/wie er in party zitten... Hoge Grifts wel wat voornamelijk op NS niet altijd volop beschikbaar is.
Jullie hebben helemaal gelijk, had er even niet bij stilgestaan dat de grift keystones straks bijna waardevoller zijn dan nu. I stand corrected!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
adamvansanten schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 21:20:
[...]

[...]

Jullie hebben helemaal gelijk, had er even niet bij stilgestaan dat de grift keystones straks bijna waardevoller zijn dan nu. I stand corrected!
Ik heb nog 495 Rift stones btw lol... en ong. 890 trial keys... :X
Ben maar Keywardens aan het slopen gegaan.. heb nu 21x Act 4 en de rest 21++ :) (Act 1 40+...) RNG is een beetje aan het klieren ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Thalaron op 01-08-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Thalaron schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:34:
ik ga er even voor het gemak vanuit dat op T6+ er niet meerdere machines per Warden droppen?
Jawel :D 2 stuks vanaf T7 denk ik met een bepaalde kans en het lijkt 100% te zijn op T10.
Maar wat op dit moment nu het meest zinvol is als voorbereiding op 2.3? Experience... dat gaat straks toch veel sneller... mats ook... dusjeh... wat dan? (Ben inmiddels al Paragon 742... dus ZO hard gaat het nu toch niet meer)
Mats mats mats, maar het maakt niet uit welke, want je kan ze dmv. witte, blauwe of gele items en één Death's Breath omschakelen van de ene naar de andere, per 100 stuks. Ik zou zelfs zeggen dat je het best Death's Breath "farmed".

Aan gems heb je nog steeds geen zak, maar je kan voor 500K gold wel een essence kopen die je in de cube ook weer toelaat 9 gems van het ene naar het andere te omgooien. Elke quality trouwens.

Legendary gems verandert weinig mee, alleen kan je ze nu niet meer upgraden als je de rift niet op tijd gefinished hebt.

Gold heb je weinig aan, want voor elke Puzzle Ring kun je een Vault portal openen. Bijhouden dus !

Rift fragments zijn (voorlopig?) nutteloos, op de PTR worden ze niet geconsumed. En je gaat sowieso genoeg bounties (moeten) doen vanaf 2.3 voor de act mats, nodig voor het extracten van de legendaries.

Keystones zijn ook nutteloos aangezien de verschillende lvl stones allemaal één standaard steentje worden, zoals de trial stones. En aangezien iedereen een power creep krijgt dankzij de cube en de 3 extra legendary bonuses daarbij, gaat iedereen ook hogere GR's kunnen doen.

Experience is nooit weggegooid natuurlijk.

Items zijn misschien wel interessant, sets verzamelen/bijhouden. Deze worden namelijk geupdate. Denk aan de sets zoals Helltooth, Manajuma, Shenlong, Chantodo, Vyr. Ook je Puzzle Rings bijhouden, zoals ik al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Als ik het zo lees is het allemaal vrij zinloos haha. Mjah... Keywardens zolang ik er puf voor heb want: Wat Ubers doen is zo gedaan, echter ga ik in 2.3 met al die bounties geen tijd/zin in hebben. Zodra mijn zin in Keywardens afzakt ga ik denk ik maar GRifts doen... Beetke upgraden van gems waar mogelijk / meer Exp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:23
Death breaths hebben inderdaad nu de voorkeur lijkt het..
Deze set http://eu.battle.net/d3/e...ksmith/recipe/sages-grasp helpt daar erg goed bij :P

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja...dat die set nog eens nuttig wordt...ik heb 'em nog gecraft in de tijd dat het de moeilijkste craft in the game was (mats van rare drop in ponyland)...en toen had je er eingelijk niets aan omdat je ze nergens voor nodig had.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Zarhrezz schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:14:
[...]

Ja...dat die set nog eens nuttig wordt...ik heb 'em nog gecraft in de tijd dat het de moeilijkste craft in the game was (mats van rare drop in ponyland)...en toen had je er eingelijk niets aan omdat je ze nergens voor nodig had.
Denk dat die set, zonder aanpassingen, nog altijd nutteloos zal blijven... Je hebt immers 2 set pieces nodig + RoRG ofwel 3 pieces... Andere alternatieven waarmee je meer farming speed kan halen lijken me dan al snel beter. Wellicht zit ik ernaast maar kan me niet voorstellen dat het zinvol zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 16:34:
[...]

Denk dat die set, zonder aanpassingen, nog altijd nutteloos zal blijven... Je hebt immers 2 set pieces nodig + RoRG ofwel 3 pieces... Andere alternatieven waarmee je meer farming speed kan halen lijken me dan al snel beter. Wellicht zit ik ernaast maar kan me niet voorstellen dat het zinvol zal zijn?
Prima te doen in een full Tal setup. T10 is daarmee prima te speed-farmen.

Andere setups zijn lastiger omdat de slots overlappen op standard 6-piece sets, maar er zijn vast nog wel meer opties.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

De hammerdin-crusader build op PTR is erg leuk spelen moet ik zeggen. Alleen ben bang dat het PTR een beetje vergelijkbaar is met een proefrit maken in een Ferrari en dan vervolgens eerst een jaar in een Up moeten rijden.

(M'n crus is bijna volledig aangekleed, T8/grift lvl 43 gaat met gemak eigenlijk, griftbazen liggen op dat niveau binnen 30 sec.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik ben maar een casual player, maar hoe kan je het beste RoRG farmen? Gewoon act 1 bounties farmen?
En gaat dit ook veranderen met Patch 2.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nee, gewoon A1 bounties (is de enige manier)

[ Voor 4% gewijzigd door Mad-Matt op 03-08-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Xanthian schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 08:57:
Ik ben maar een casual player, maar hoe kan je het beste RoRG farmen? Gewoon act 1 bounties farmen?
En gaat dit ook veranderen met Patch 2.3?
Mad-Matt schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:07:
nee, gewoon A1 bounties (is de enige manier)
Als 't effe kan wel op T6 doen. 100% legendary drop op T6, dan alleen hopen dat die legendary de RoRG is! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
schaapiej schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:28:
[...]

[...]

Als 't effe kan wel op T6 doen. 100% legendary drop op T6, dan alleen hopen dat die legendary de RoRG is! :P
Mijn Barbarian (waar het om gaat) kan amper T2 doen, die is pas dit weekend 70 geworden.
Maar misschien kan ik het wel mijn Crusader gebruiken om dit doen, die rollt ook strength op RoRG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Xanthian schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:31:
[...]

Mijn Barbarian (waar het om gaat) kan amper T2 doen, die is pas dit weekend 70 geworden.
Maar misschien kan ik het wel mijn Crusader gebruiken om dit doen, die rollt ook strength op RoRG.
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar normaal kon je bijvoorbeeld met je Monk de kistjes farmen en met de Barb openen. Dan kreeg je alsnog STR roll (of je moet net de pech hebben dat het in de 15% niet smart loot valt). Mocht je naast je Crus nog wat anders sterks hebben dan kan je dat ook nog doen! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:31:
[...]

Ik zou me geen zorgen maken over de stats, als 2.3 er is mik je 'em direct in de Cube.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Zarhrezz schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:15:
[...]

Ik zou me geen zorgen maken over de stats, als 2.3 er is mik je 'em direct in de Cube.
Ja dit is ook zo, was die cube alweer vergeten.
Even door farmen op mijn Crusader dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Main Nats
Evt. alternatieve gear

Iemand tips voor mijn Nats DH? (Grift build). Zit ingame op 48.44% CDR btw.
Meer gericht op 2.3 overigens. Iemand die al een goede 2.3 build voorbij heeft zien komen?

Ikzelf dacht aan een combi van:
- RoRG / Cindercoat / Calamity of Furnace? (indien Calamity -> Balefire offhand)
of;
- Immume Amu / Crashing Rain belt (-> en dan een DMG Reduction belt of WH) / Calamity of Furnace?(indien Calamity -> Balefire offhand)

Ik wil ook nog een (T10) Speedfarm DH maken... Gezien dat Grift Tier 45 ongeveer gelijk ligt zal GRift/T6 build dicht bij elkaar liggen lijkt me? Hooguit een Gem uitwisselen voor Boon voor Gold/Speed...

[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 03-08-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Xanthian schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:24:
[...]

Ja dit is ook zo, was die cube alweer vergeten.
Even door farmen op mijn Crusader dan maar.
Ik heb hem op de PTR ook in de cube gemikt en de heerlijke combo Focus/Restraint op m'n crus gegooid.
Die dmg-increase is echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 13:36
Thalaron schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:18:
Main Nats
Evt. alternatieve gear

Iemand tips voor mijn Nats DH? (Grift build). Zit ingame op 48.44% CDR btw.
Meer gericht op 2.3 overigens. Iemand die al een goede 2.3 build voorbij heeft zien komen?

Ikzelf dacht aan een combi van:
- RoRG / Cindercoat / Calamity of Furnace? (indien Calamity -> Balefire offhand)
of;
- Immume Amu / Crashing Rain belt (-> en dan een DMG Reduction belt of WH) / Calamity of Furnace?(indien Calamity -> Balefire offhand)

Ik wil ook nog een (T10) Speedfarm DH maken... Gezien dat Grift Tier 45 ongeveer gelijk ligt zal GRift/T6 build dicht bij elkaar liggen lijkt me? Hooguit een Gem uitwisselen voor Boon voor Gold/Speed...
Op je wapen, RCR rollen naar CDR.
Gokken op een nieuwe Crashing Rain (>3900%, dat is de allerbelangrijkste stat.)

Qua skills: Grenadier inruilen voor Steady Aim, en Blood Vengeance voor Singled Out of Archery.
Je RoV moet op Stampede staan als je plezier wil hebben van je Strongarms.

Voor de rest prima gear hoor! Kan je zo 53-55 mee halen.

Persoonlijk speel ik met Entangling Shot (laatste rune) ipv Evasive Fire, omdat je dan vaker je BoTT procced, en je wat meer CC hebt op Elites.

[ Voor 5% gewijzigd door FireDrunk op 03-08-2015 12:31 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
FireDrunk schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:30:
[...]

Op je wapen, RCR rollen naar CDR.
Gokken op een nieuwe Crashing Rain (>3900%, dat is de allerbelangrijkste stat.)

Qua skills: Grenadier inruilen voor Steady Aim, en Blood Vengeance voor Singled Out of Archery.
Je RoV moet op Stampede staan als je plezier wil hebben van je Strongarms.

Voor de rest prima gear hoor! Kan je zo 53-55 mee halen.

Persoonlijk speel ik met Entangling Shot (laatste rune) ipv Evasive Fire, omdat je dan vaker je BoTT procced, en je wat meer CC hebt op Elites.
Thnx,

Skills staan inderdaad niet goed, char lang niet aangeraakt!
Steady Aim zit op Hellfire btw. En wapen is al aangepast *(DMG wat niet zichtbaar is blijkbaar)
Maar ik dacht dat CDR vanaf 46-48 3:1 BP al was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wat gaat eigenlijk sneller qua farmen voor legendaries?

Normale rifts doen op T6 of Greate Rifts doen op level 25?
Of is er een andere manier om aan legendaries te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Toevallig iemand die ook het probleem heeft van ENORME framedrops door de sound?
Is een gekend probleem dat een deel van de playerbase heeft...
Helpt een klein beetje door je sound channels lager te zetten (32 is nog OK, 16 is echt afschuwelijk).
Zet je echter sound op "off", dan heb je geen framedrops meer.
We spreken over 45+ fps die dan dropt naar 5 ofzo als elke party member tegelijk aan het knallen is.
Spelen zonder geluid is niet echt een optie, nieuwe inzichten zijn welkom. :-)

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/14628512903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Is een bekend probleem. Iedereen heeft daar last van en er is geen oplossing buiten een CPU te kopen die gruwelijk hoge singlethreaded prestatie heeft (D3 runt op 1 core :') ).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Pagina: 1 ... 4 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.