Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Je zou denken dat er geen legendary drop buff meer is op de PTR, maar dit vind ik normaal niet in 1 rift:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fK0Hoyn.jpg

Rift op T7, één Gelatinous Goblin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:40
Phuncz schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:32:
Je zou denken dat er geen legendary drop buff meer is op de PTR, maar dit vind ik normaal niet in 1 rift:

[afbeelding]

Rift op T7, één Gelatinous Goblin.
Ik neem aan dat dat niet de bedoeling/uiteindelijke droprate zal zijn... Anders hoef je je over Souls in elk geval weinig zorgen te maken...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Op T10 is het op dit moment ongeveer hetzelfde verhaal. Ik vind geeneens gele bogen om te upgraden. :P

Wel in 1 avondje complete UE set gevonden + Yang's Recurve. T10 rifts zijn nu een eitje voor mijn DH.

Ik denk dat dit wel goed is. Alleen mensen met een complete gearset en wat ancient items kunnen T10 rap spelen en met die droprate bestaat er ook nog een kans op upgrades. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:37

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zag weer een filmpje op YT voorbij komen, ik start het spel ook maar weer eens op.
(Drukke periode gehad, weinig tijd om te gamen en van Marvel Heroes kom ik ook snel terug)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn wel erg extreme drops op T7/T10. Ik ga er toch even van uit dat dit een bug op de PTR is, lijkt me nogal raar als je straks T10 rifts in een paar minuten kan clearen voor een volle inventory aan legendaries.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:11

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Ik ben na een poosje gestopt te zijn met D3 ook maar weer eens begonnen. Ditmaal op HC. Is toch wel even een ander verhaal als je een keer achter een muurtje blijft hangen met je ww-barb terwijl er om je heen enkele molten mobs ontploffen :P
Dankzij Sting en Retlaw wel al snel mijn Bul-Kathos en Waste-set compleet dus nu relatief probleemloos door T6 aan het knallen en Grift 31 gecleared.
Voor thrill seekers wel een aanrader :)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Skarloc schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:49:
Ik ben na een poosje gestopt te zijn met D3 ook maar weer eens begonnen. Ditmaal op HC. Is toch wel even een ander verhaal als je een keer achter een muurtje blijft hangen met je ww-barb terwijl er om je heen enkele molten mobs ontploffen :P
Dankzij Sting en Retlaw wel al snel mijn Bul-Kathos en Waste-set compleet dus nu relatief probleemloos door T6 aan het knallen en Grift 31 gecleared.
Voor thrill seekers wel een aanrader :)
Zeker, meestal als season te lang duurt dat we er bij SG ook weer mee beginnen. Denk dat ik binnenkort HC weer eens opstart ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4th schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:51:
[...]

Zeker, meestal als season te lang duurt dat we er bij SG ook weer mee beginnen. Denk dat ik binnenkort HC weer eens opstart ;)
Nog 16 paragon levels op season en ik doe zeker weer mee met de HC party :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Enkele maanden nu niet meer gespeeld en de pauze bevalt goed voor het sociale leven, ben straks weer van de partij als patch 2.3 live gaat. Is er al iets bekend over meer stash inventory? Dat is het laatste puntje welke in geen van alle patches lijkt te veranderen. In Asia kon je ze voor cash erbij kopen: https://www.reddit.com/r/...fers_up_to_10_stash_tabs/

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Gisteren nog wat ptr getest. Had de ubers op t8 t/m t10 gedaan. Vanaf t8 dropte ze 2 of 3 organs waarbij er geen verschil was tussen t8 of t10. Hp en dmg op t10 zijn wel aanzienlijk meer, maar je kan behoorlijk "cheaten" door per gevecht resistence amuletten in de cube te stoppen (arcane, fire en poison)
lastig zijn de gevechten niet op t10, maar het duurt wat langer en je kan nu wel echt doodgaan (wel leuker.. het zijn immers ubers :P)

verder heb ik dat recept getest waarbij je rares kan upgraden naar legendary. Erg handig en een aanrader als je items als furnance, starmetal ect. wilt hebben voor hun legendary powers of een kans op een ancient versie. Recept is niet heel goedkoop, maar ook zeker niet duur en het werkt heel goed omdat je een upgrade krijgt van hetzelfde type wapen (100% trouwens). Je kan gewoon rares craften, van kadala of kopen van vendors en die ook upgraden. Ga zelfs de komende tijd dus wat rares bewaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruigerock schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:33:
Enkele maanden nu niet meer gespeeld en de pauze bevalt goed voor het sociale leven, ben straks weer van de partij als patch 2.3 live gaat. Is er al iets bekend over meer stash inventory? Dat is het laatste puntje welke in geen van alle patches lijkt te veranderen. In Asia kon je ze voor cash erbij kopen: https://www.reddit.com/r/...fers_up_to_10_stash_tabs/
Nog geen nieuws over extra tabs, maar wel komt er een cube in 2.3. Hierin kan je legendary power opslaan. Alle zooi die je nu hebt, maar niet helemaal perfect is, kan je dus mooi cuben... dus ook een soort van stash space. De cube is account breed dus je hoeft het maar 1 keer toe te voegen (items zijn daarna dus wel weg.. dus gebruikt geen godly ancient versie :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Ik ben alle legendary items die ik niet gebruik, niet ga gebruiken, of < 70 zijn maar een power hebben al opzij aan het zetten. Die gaan allemaal de cube in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Laatst online: 16:01
Ik gister helemaal in paniek omdat ik mn ancient legendary ring niet meer kon vinden... zoeken zoeken zoeken, bekijk ik mn profiel op de diablo site, zie ik dat ik m aan mn follower had gegeven :') Zucht, ik ben nog zo niet handig in dit spel. Kan nu lvl 21 rifts easy en T4 nep. rifts. Ja ik ben noob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:36
Santee schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:18:
Ik gister helemaal in paniek omdat ik mn ancient legendary ring niet meer kon vinden... zoeken zoeken zoeken, bekijk ik mn profiel op de diablo site, zie ik dat ik m aan mn follower had gegeven :') Zucht, ik ben nog zo niet handig in dit spel. Kan nu lvl 21 rifts easy en T4 nep. rifts. Ja ik ben noob :P
We zijn allemaal laag begonnen :) Gewoon lekker spelen je komt er vanzelf.
Momenteel zelf weinig D3 gedaan, druk bezig met andere dingen, wellicht dat ik na het weekend het weer oppak als ik wat meer tijd heb.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:34:
verder heb ik dat recept getest waarbij je rares kan upgraden naar legendary. Erg handig en een aanrader als je items als furnance, starmetal ect. wilt hebben voor hun legendary powers of een kans op een ancient versie. Recept is niet heel goedkoop, maar ook zeker niet duur en het werkt heel goed omdat je een upgrade krijgt van hetzelfde type wapen (100% trouwens). Je kan gewoon rares craften, van kadala of kopen van vendors en die ook upgraden. Ga zelfs de komende tijd dus wat rares bewaren :)
Is er ook ergens een overzicht welke rare's handig zijn om te bewaren (indien niet te craften...)?
Bijvoorbeeld welke bow moet ik hebben voor kans op een Kridershot / Yang's Recurve?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Je hebt de lvl 70 rare items nodig, dus een rare 1H xbow kan je bv. een Calamity opleveren. Maar let goed op dat je lvl 70 rares van Kadala of de grond neemt, want er droppen wel eens lvl 65 rares met lvl 70 requirement. Je ziet het grafisch en soms aan de stats:

Afbeeldingslocatie: http://media.blizzard.com/d3/icons/items/large/handxbow_301_demonhunter_male.png
lvl 61-65

Afbeeldingslocatie: http://media.blizzard.com/d3/icons/items/large/handxbow_302_demonhunter_male.png
lvl 70
En dit voor elke rare item: http://eu.battle.net/d3/en/item/

EDIT: dit lijkt gefixed te zijn in de laatste PTR patch. Dus nu wordt een lvl 70 rare item, ongeacht de graphic, ook een lvl 70 legendary.

[ Voor 22% gewijzigd door Phuncz op 24-07-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Wauw kwam zonet voor het eerst in "de Vault" van een treasure golem, zo awesome :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:09:
[...]

Is er ook ergens een overzicht welke rare's handig zijn om te bewaren (indien niet te craften...)?
Bijvoorbeeld welke bow moet ik hebben voor kans op een Kridershot / Yang's Recurve?
Voor zowel een kridershot als een Yang's Recurve heb je dan (item)lvl 70 2hand bow's nodig - het is alleen even de vraag of de hoeveelheid mats die je nodig hebt opweegt tegen de kans dat je een kridershot krijgt.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Santee schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:39:
Wauw kwam zonet voor het eerst in "de Vault" van een treasure golem, zo awesome :3
Gratz :) Daarmee zou je goud probleem voorlopig ook verleden tijd moeten zijn :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Op de 2.3 beta kun je een Vault portal openen door een Puzzle Ring in de Kanai Cube te gooien. Altijd leuk :)
Vidra schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:52:
het is alleen even de vraag of de hoeveelheid mats die je nodig hebt opweegt tegen de kans dat je een kridershot krijgt.
Op zich zijn de mats een kleinigheid: 25 Death's Breath en 25 50 van de normale mats (wit, blauw, geel). Zeker aangezien je elke keer een legendary krijgt en dan bv. een 8% droprate (in zijn class) niet meer zo'n obstakel is aangezien je heel erg gericht kunt zoeken.

Enkel de Death's Breath gaat er zo wel vlotjes door, want de andere mats kan je van "kleur" veranderen (dus 100 geel naar 100 wit). Maar daar was een item voor meen ik me te herinneren ?

[ Voor 75% gewijzigd door Phuncz op 23-07-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Vidra schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:52:
[...]

Voor zowel een kridershot als een Yang's Recurve heb je dan (item)lvl 70 2hand bow's nodig - het is alleen even de vraag of de hoeveelheid mats die je nodig hebt opweegt tegen de kans dat je een kridershot krijgt.
Heb inmiddels vandaag net een 2e Kridershot gevonden... dus kan er 1 cuben en 1 rerollen >:)
Baggere stats helaas... met socket / geen discipline / non ancient en 2300 dps :+ Gelukkig geeft de Cube daar weinig om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Vidra schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:53:
[...]

Gratz :) Daarmee zou je goud probleem voorlopig ook verleden tijd moeten zijn :+
Nah al al 45mil en toen 60mil en nu weer terug naar 48 want even 2 maxed out gems gemaakt, tering die dingen zijn duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Zit hier op 4.3 Miljard gold... Sleep denk ik per dag makkelijk 500 miljoen binnen xD

Blauw/wit en Souls echter -O-

[ Voor 16% gewijzigd door Thalaron op 24-07-2015 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Thalaron schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 23:52:
Zit hier op 4.3 Miljard gold... Sleep denk ik per dag makkelijk 500 miljoen binnen xD

Blauw/wit en Souls echter -O-
Zelfde probleem hier! Altijd blauwe/witte mats te kort.. doe mij maar een aantal Goblin packs met alleen maar de crafting mats Gobs! :P (odious collecter?) Geel heb ik wel genoeg dus wellicht straks een zooi omzetten met de cube.

Zag op de Battle.net launcher een 2.3 patch preview, is er al bekend wanneer die live gaat?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

eind augustus of in het slechtere geval in september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:08
Ik kom altijd arcane dust te kort. Op de een of andere manier is alles wat ik farm meteen weer weg hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Gisteren van rift level 10 naar 11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loev schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:39:
Gisteren van rift level 10 naar 11 :+
Solo neem ik aan? Gefeliciteerd : >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
SideShow schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:19:
eind augustus of in het slechtere geval in september
Ty! :)
Zou mooi uitkomen met m'n vakantie.
bronce schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:20:
Ik kom altijd arcane dust te kort. Op de een of andere manier is alles wat ik farm meteen weer weg hehe.
Je moet ze ook salvagen he en niet sellen! :+ *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
schaapiej schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:12:

[...]

Je moet ze ook salvagen he en niet sellen! :+ *O*
Ja ik bedoel ook alle arcane dust van het salvagen verdwijnt heel snel, net als salaris :p.

[ Voor 9% gewijzigd door bronce op 24-07-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bronce schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:20:
[...]

Ja ik bedoel ook alle arcane dust van het salvagen verdwijnt heel snel, net als salaris :p.
Je kan ook gewoon arcane dust en whites farmen in een aantal area's - als je er echt om verlegen zit.
Thalaron schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:30:
[...]

Heb inmiddels vandaag net een 2e Kridershot gevonden... dus kan er 1 cuben en 1 rerollen >:)
Baggere stats helaas... met socket / geen discipline / non ancient en 2300 dps :+ Gelukkig geeft de Cube daar weinig om!
Er zijn sommige mensen die eerst paragon 600+ moeten worden voordat ze uberhaubt een kridershot voorbij zien komen.... dus gelukkig heb jij er al sneller een aantal gevonden.
Santee schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 21:31:
[...]

Nah al al 45mil en toen 60mil en nu weer terug naar 48 want even 2 maxed out gems gemaakt, tering die dingen zijn duur :P
Zou voldoende moeten zijn als je een beetje T6 rifts gaat spelen danwel grifts dan komt het goud met bakken naar binnen. Gisteren heb ik in een moordend tempo, met dank aan Sabrac, Vortex en Cramdabam zo'n 450M binnen geharkt ...

De legendaries vielen jammer genoeg tegen en ondanks de 100+ legendaries geen upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Vidra schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:02:
[...]

Solo neem ik aan? Gefeliciteerd : >:)
Uiteraard ;) Level 12 en 13 zijn zeker haalbaar mijn huidige gear.
Loev

[ Voor 14% gewijzigd door Loev op 24-07-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loev schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:42:
[...]

Uiteraard ;) Level 12 en 13 zijn zeker haalbaar mijn huidige gear.
Loev
Speel je season of non-season? Ik wil je best wel eens laten leechen op hogere grift levels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thalaron schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:09:
[...]

Hoi..Nee niet dat ik weet. Het is wel handig om hier nu alvast even wat tijd in te stoppen. Mocht je bijvoorbeeld straks een WD met zombie bears willen spelen dan is die nieuwe legendary spear (rework van dat waardeloze ding op live) aan te raden. Feit is bijvoorbeeld dat je geen 1 handige spears kan craften en dan blijft alleen kopen van de vendor en vinden over... vervelend als je daar straks pas achter komt.

Misschien heeft DH of wizz ook wel dergelijke dingen, maar heb hier niet naar gekeken omdat ik die toch niet ga spelen.

Zelf bewaar ik nu
1h flails (voor die nieuwe hammerdin)
2h zwaarden (voor ancient bloodbrother)
2h maces (ancient furnance)
1h ceremonial knifes (voor ancient smk)
1h spears (voor die nieuwe wd spear)

Verder zag ik dit filmpje gisteren op diablofans.

Aardig overzicht van wat handige items voor de cube.

Oh ja zijn er meer mensen in de clan die straks hellfire amu's gaan craften? Zelf besteed ik mijn diablo tijd alleen nog maar met slopen van keywardens. Heb al een aardige stapel keys, maar als er nog 2 of 3 mensen zijn dan kunnen we in 2.3 echt veel amu's maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:49:
[...]

Oh ja zijn er meer mensen in de clan die straks hellfire amu's gaan craften? Zelf besteed ik mijn diablo tijd alleen nog maar met slopen van keywardens. Heb al een aardige stapel keys, maar als er nog 2 of 3 mensen zijn dan kunnen we in 2.3 echt veel amu's maken :D
In clanverband doen wij nog veel speed T6 en speed 40-ish GRifts ... en soms doe ik solo of in groepsverband keys farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah mooi dan plaats ik hier wel een oproepje voor ubers als 2.3 er is.

Zal tzt nog even kijken, maar laatst op de ptr was t8 (wat betreft drops) net zo efficient als t10. Heb momenteel bijna 100 keys van alle smaken en farm tot de patch komt er nog wel wat bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

Apoca

Array Technology Industry

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Vidra schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:57:
[...]

Speel je season of non-season? Ik wil je best wel eens laten leechen op hogere grift levels ;)
Graag, misschien wil Tepel ook wel mee :) Volgens mij sta je in mijn friends list van way-back-when. Ik speel non-season, eerste karakter op lvl 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Loev schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:41:
[...]

Graag, misschien wil Tepel ook wel mee :) Volgens mij sta je in mijn friends list van way-back-when. Ik speel non-season, eerste karakter op lvl 70.
huh wat? :P
Stuur maar berichtje loev, als ik tijd heb, sure ;)

Gisteren mijn season barby volledig ancient gegeard gekregen. Moet alleen nog ancient jewelry, maar kost nog wel ff voor ik zo ver ben. Speel niet zo heel veel meer atm, wacht beetje op S4. Dan wordt het wss Monk/Sader voor mij. Weer wat anders, wel weer zin in :D

[ Voor 28% gewijzigd door TepelStreeltje op 24-07-2015 13:53 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je hebt een paar hele onlogische skills in relatie tot je gear. De dust devil ww rune krijg je door je 6 set. Het is daarom niet verstandig om je ww op dust devils te zetten. Ik zou die healing rune nemen.

verder gebruik je ancients, maar zonder hoge cdr is deze skill in deze gear setup niet handig omdat hij een veel te hoge cd heeft. Ringen f&r voegen alleen iets toe als je een primairy gebruikt en daarna een spender om ze te proccen. Verder is je witching hour leuk voor (sheet) dps, maar ik zou met deze set die iron skin belt nemen en je ringen verangen.

cookie cutter build voor seasons.
gear: Unity, zodiac en die iron skin belt
skills: healing WW rune, en ancients vervangen voor iron skin

non seaons zelfde vrehaal en dan gewoon 100% glass cannon gaan met CoE voor zodiac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je fury problemen?
anders zou ik je War Cry op Impunity zetten voor meer resist (elemental damage is normaliter waar ik dood aan ga) en je BK wapens zouden je van veel fury moeten kunnen voorzien.

Anders kun je je whirlwind omzetten naar Wind Shear, dan krijg je 1 fury per hit.
indien geen fury probleem, zou ik Blood Funnel nemen.
dat combineerd ook heel goed met je battle rage, echter ik geef de voorkeur aan de Into the Fray gezien je altijd wel een zooi enemies binnen 10yard hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Vidra schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:40:
[...]

Er zijn sommige mensen die eerst paragon 600+ moeten worden voordat ze uberhaubt een kridershot voorbij zien komen.... dus gelukkig heb jij er al sneller een aantal.
Zit inmiddels op paragon 737 dus de 600+ al even gepasseerd. Volgens mij de 1e ooit rond 500 gevonden. Die ik eerder aangaf is de 5e (4e lvl 70) die ik heb gevonden. 1e nog altijd de beste btw... 2800dps non ancient helaas zonder Discipline.. Was nog voordat UE er was dusjeh...

Maar ik had ze dus op 1 na gesalvaged... Was niet handig met de cube... Maja iets met ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 12:50
Reapers Wraps kun je ook nog proberen ivm fury issues.
Qua Amulet iets met elemental resist op.
Voor thoughness esoteric alteration gem als je wilt overleven in greater rifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:05:
[...]

Zit inmiddels op paragon 737 dus de 600+ al even gepasseerd. Volgens mij de 1e ooit rond 500 gevonden. Die ik eerder aangaf is de 5e (4e lvl 70) die ik heb gevonden. 1e nog altijd de beste btw... 2800dps non ancient helaas zonder Discipline.. Was nog voordat UE er was dusjeh...

Maar ik had ze dus op 1 na gesalvaged... Was niet handig met de cube... Maja iets met ruimte.
Ik ken het gevoel - ik heb een ancient kridershot gevonden in het vorige season - 3,300 dps, maar jah geen discipline (van voor de UE tijdperk) dus leuk voor de heb... maar niet echt handig.

Uiteraard net als velen opzoek naar een nieuwe ancient. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Vidra schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:29:
[...]

Ik ken het gevoel - ik heb een ancient kridershot gevonden in het vorige season - 3,300 dps, maar jah geen discipline (van voor de UE tijdperk) dus leuk voor de heb... maar niet echt handig.

Uiteraard net als velen opzoek naar een nieuwe ancient. :+
Rerollen dan maar ;-)
Heb een redelijk dikke Uksang tegen de 3350-3400 dps + 19% Lightning (enkel geen discipline) maar evengoed een dikke upgrade voor mijn UE lightning zolang mijn "niet cube" krider niet goed wilt rerollen.

Achja... Tot die tijd maar Mats verzamelen zodat ik hem KAN rerollen...

[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 24-07-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:43:
[...]

Rerollen dan maar ;-)
Heb een redelijk dikke Uksang tegen de 3350-3400 dps + 19% Lightning (enkel geen discipline) maar evengoed een dikke upgrade voor mijn UE lightning zolang mijn "niet cube" krider niet goed wilt rerollen.

Achja... Tot die tijd maar Mats verzamelen zodat ik hem KAN rerollen...
Tja, rerollen dat wordt wat lastig .... nice zo'n Uskang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Ik heb inmiddels door tijdsgebrek een weekje of 2 niet gespeeld dus heb wellicht wat laatste trends gemist. Nu heb ik volgende week een lanparty waarbij ook D3 gespeeld gaat worden. Echter heb ik me vooral gericht op non-season (met name barb, beetje monk) en wordt op de lanparty S3 gespeeld.

Welke class is makkelijk redelijk goed te gearen op S3? Ik heb er een crusader met een paar stukken Roland's, is het een goede zet om daar mee door te gaan (vind hem tot nu toe vrij moeizaam spelen) of kan ik beter gewoon een seasonal barb maken? (Is op het moment mijn favoriete class, lekker spinnen)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Thompson schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:14:
Ik heb inmiddels door tijdsgebrek een weekje of 2 niet gespeeld dus heb wellicht wat laatste trends gemist. Nu heb ik volgende week een lanparty waarbij ook D3 gespeeld gaat worden. Echter heb ik me vooral gericht op non-season (met name barb, beetje monk) en wordt op de lanparty S3 gespeeld.

Welke class is makkelijk redelijk goed te gearen op S3? Ik heb er een crusader met een paar stukken Roland's, is het een goede zet om daar mee door te gaan (vind hem tot nu toe vrij moeizaam spelen) of kan ik beter gewoon een seasonal barb maken? (Is op het moment mijn favoriete class, lekker spinnen)
probeer met wat meer barbs rifts te doen. Wat zij niet nodig hebben kan jij dan krijgen. Met een beetje geluk heb je in 2 avonden je gear compleet. Zorg eventueel wel voor keys (rift en trial keys), kost de rest van de party minder tijd :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Thompson schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:14:

Als je genoeg vrije tijd hebt en je medetweakers lief aankijkt, zijn de meeste builds die geen ultrarare wapen ofzo nodig hebben wel goed te gearen in een week tijd.

Wizard is wel goed te doen, aangezien je bijvoorbeeld een ancient devastator kan craften en alleen de armor sets nodig hebt (6x talrasha of 5x tal + 3x delsere + RoRG) + of Nilfurs boots of Primus helm (deze laatste alleen voor 5x tal + 3x del). Bovendien is wiz op dit moment heel sterk en leuk om te spelen.

UE Multishot DH is ook goed te doen qua gearen, alleen de UE 6set nodig + Dead Man's Legacy offhand + willekeurig hoog damage wapen. Lightning balls build is lastiger, aangezien je een Kridershot nodig hebt.

Crusader is ook wel te doen, aangezien je voor Shield Bash build eigenlijk ook elk wapen kan gebruiken (Furnace / Maximus / Blood Brother zijn wel het beste, maar elk ander kan ook).

Denk dat Barb/WD/Monk allemaal beetje hetzelfde zijn, allen een specifiek wapen nodig.

Misschien zit ik er helemaal naast, maar volgens mij heb je zo wel een aardig beeld ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
Na maanden niet gespeeld te hebben denk ik laat ik D3 weer is aanslingeren en in een riftje dropped deze _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oPMN8NF.jpg

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Grats ! Veel beter dan dat droppen ze niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Heeft iemand hier ook last van:

Hij logt bij mij steeds in op "The Americas" ondanks dat hij op de battle.net app op "Europe" staat...
Wanneer ik hem dan helemaal afsluit en opnieuw open gaan het wel goed... behoorlijk irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Tr!gger schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:34:
Na maanden niet gespeeld te hebben denk ik laat ik D3 weer is aanslingeren en in een riftje dropped deze _/-\o_

[afbeelding]
Damn, dat is een hele mooie, proficiat!

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:03:
Heeft iemand hier ook last van:

Hij logt bij mij steeds in op "The Americas" ondanks dat hij op de battle.net app op "Europe" staat...
Wanneer ik hem dan helemaal afsluit en opnieuw open gaan het wel goed... behoorlijk irritant...
De PTR staat ook in the Americas - dus als je geregeld op de PTR zit zou dat mij eigenlijk niet verbazen als de battle.net cliënt in de war zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

Apoca

Array Technology Industry

Goede aanvullingen, hier kan ik zeker wat mee :)
Ja ik had dus altijd best wat fury problemen, en ben daar een beetje in blijven hangen. Ik ga ermee aan de slag :)
Thx voor de gem tip, op grifts loop ik daar wel vaker tegenaan en vergeet ik die mogelijkheid :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Op de PTR ben ik aan het experimenteren gegaan met de Arachyr set en de Helltooth set. Eerst in combinatie (2 Arachyr, 4 Helltooth) maar daar kwam ik niet boven T6 uit. Met full Arachyr haal ik T7 met gemak en ik mis nog wat items voor het volle benutten. De nieuwe Helltooth valt dan ook wel tegen vind ik, maar misschien dat anderen er wel iets bruikbaars van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 09:43
Even ter info aan de bier hobbyisten van solidarity gaming. Zit nu als 1e vakantie biertje aan een krusovice zwartbier. Tot over 3 weken op teamspeak. Dat er nog vele soorten mogen volgen in elke plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Eens even de PTR gaan bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Succes, zit al meer dan een uur in de wachtrij... en zou zelfs twee uur duren voordat je er in komt... stomme community buff, gisteren was het tenminste rustig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Tr!gger schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:34:

[afbeelding]
Die is echt niet normaal goed! En ik heb er nog steeds geen enkele gevonden na 250+ uur WD... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bangkirai schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:22:
Even ter info aan de bier hobbyisten van solidarity gaming. Zit nu als 1e vakantie biertje aan een krusovice zwartbier. Tot over 3 weken op teamspeak. Dat er nog vele soorten mogen volgen in elke plek.
Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Yerap schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:13:
[...]

Succes, zit al meer dan een uur in de wachtrij... en zou zelfs twee uur duren voordat je er in komt... stomme community buff, gisteren was het tenminste rustig...
Vanmorgen ook maar meteen in de queue gegaan nadat ik zag dat de buff weer active was. Na drie kwartier zat ik er gelukkig in, genoeg om ontbijt binnen te werken en het nieuws te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Is er ook een PTR clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Die was er, maar blijkbaar ook ten onder gegaan met de PTR wipe laatst. Ik geloof dat Zarhrezz toen het innitiatief had genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt ja, maar ik zit nu op de camping, dus dat wordt 'em even niet.

Patch notes zijn wel jammer, niets dat Vyr op enige manier viable maakt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 10:12
Ik ben er eventjes uitgeweest, kan iemand mij een tierlist geven van de classes hoe ze er op dit moment voor staan voor S4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik heb nog niet alle classes geprobeerd, voornamelijk gefocussed op Wizard en Witch Doctor. De huidige ranking op PTR:
  1. Barb: 2x GR67, rest <67 -- Wastes/IK
  2. Monk: 2x GR66, rest <65 -- Raiment/Shenlong
  3. Wizard: 1x GR65, rest <63 -- Tal Rasha/Delsere/Aetherwalker
  4. WD: 2x GR64, rest <62 -- Carnevil/Zunimassa
  5. DH: 1x GR63, rest <63 -- Natalya
  6. Crusader: 1x GR62, rest <62 -- Seeker
Maar laten we niet vergeten dat het nog minstens een maand duurt (want nog geen aankondiging einde Season), er kan dus nog veel bijgeschaafd worden. De classes hebben volgens mij nog nooit zo dicht bij elkaar gezeten.

[ Voor 21% gewijzigd door Phuncz op 26-07-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Die wachtrijen zijn verschrikkelijk zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik sta al sinds 9u00 in de queue -O-

EDIT: ik zit erin !
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 54% gewijzigd door Phuncz op 26-07-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hier nog 1, helemaal kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ergens toch ook wel positief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Jup, heb sinds het begin van de wachtrij 3 kastjes op de muur gedaan, 2 wassen in de machine gedaan. M'n werkbank aan de muur vast gemaakt zodat hij niet meer wiebelt en ontbeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Mad-Matt schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:30:
Jup, heb sinds het begin van de wachtrij 3 kastjes op de muur gedaan, 2 wassen in de machine gedaan. M'n werkbank aan de muur vast gemaakt zodat hij niet meer wiebelt en ontbeten.
Haha! Scherp op de zondagmorgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Zijn er misschien wat seasonal tweakers die mij vanavond willen helpen met het gearen van mijn wizard? :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Thompson schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:08:
Zijn er misschien wat seasonal tweakers die mij vanavond willen helpen met het gearen van mijn wizard? :)
Kun je beter de (ingame) Tweakers community joinen en daar die vraag stellen. Of zet je account naam even bij je post ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Thalaron schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:49:
[...]

Kun je beter de (ingame) Tweakers community joinen en daar die vraag stellen. Of zet je account naam even bij je post ;-)
Wel zo handig ja, Thompson#2265. Zit ook bij de ingame community en in GoT clan, dus daar zal ik vanavond sowieso ook even informeren.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Het lijkt er op dat ik in Season 4 maar weer eens Crusader ga spelen!

YouTube: Hammerdin Guide - Crusader - GR 57+

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

https://dl.dropboxusercon...8282964/Screenshot006.jpg

Slechtste roll ooit. Krijg ik nu een prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, je wint een gratis forgotten soul!

[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 26-07-2015 23:45 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

UTADDICT schreef op zondag 26 juli 2015 @ 21:50:
Het lijkt er op dat ik in Season 4 maar weer eens Crusader ga spelen!

YouTube: Hammerdin Guide - Crusader - GR 57+
Dat filmpje maakte mij ook enthousiast voor de crusader in S4 :*)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Zarhrezz schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:45:
Klopt ja, maar ik zit nu op de camping, dus dat wordt 'em even niet.

Patch notes zijn wel jammer, niets dat Vyr op enige manier viable maakt.
ah, kan je mij als je terug mij bent in de Tweakers clan inviten? :)

Speel nu nog op PTR, maar als s4 live gaat ben ik uiteraard weer op de normale server te vinden

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!
badabingbadaboo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:27:
[...]

ah, kan je mij als je terug mij bent in de Tweakers clan inviten? :)

Speel nu nog op PTR, maar als s4 live gaat ben ik uiteraard weer op de normale server te vinden
Iedereen kan op PTR een nieuwe GoT clan aanmaken. Dan even alle members invite rechten geven en klaar.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Zarhrezz schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:42:
[...]

Iedereen kan op PTR een nieuwe GoT clan aanmaken. Dan even alle members invite rechten geven en klaar.
Heb het over de Live server :). Mijn oude clan is dood en zie hier tenminste dat er altijd wel iemand is die speelt ;)

PTR Kan ik ook wel aanmaken als ik er ooit inkom maar zal niet veel animo voor zijn :P

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

PTR zal ik vanavond een clan maken, vind het daar een stuk leuker spelen dan op de normale server.
Een aantal leuke toevoegingen die erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Yeps, ik vind eerlijk gezegd s3 niks meer aan :P

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mad-Matt schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:16:
PTR zal ik vanavond een clan maken, vind het daar een stuk leuker spelen dan op de normale server.
Een aantal leuke toevoegingen die erin zitten.
Niet vergeten dat niets overdraagt naar de Live servers en de PTR dus gewiped wordt voordat de patch naar Live gaat. Ik ben er momenteel ook wel graag, feedback geven en builds testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat weet ik, maar net als badabing vind ik de huidige live versie niet echt leuk om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Season 3 is inderdaad weinig meer aan... PTR kan leuk zijn, maar ik heb toch moeite met het feit dat alles gewiped wordt... Nu dus even tijd aan het steken in Heroes of the Storm, ook een erg leuk spel! Bij livegang season 4 ben ik weer fanatiek van de partij (hoop dat ik niet uit SG gekickt wordt wegens een maand inactivity)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
een blik op de activities van sommige members zou je gerust moeten stellen

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ach, gewoon weer een verzoekje doen.
Ik gok dat ik inmiddels ook weer uit de Got-clan ben geknikkerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
adamvansanten schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:19:
Season 3 is inderdaad weinig meer aan... PTR kan leuk zijn, maar ik heb toch moeite met het feit dat alles gewiped wordt... Nu dus even tijd aan het steken in Heroes of the Storm, ook een erg leuk spel! Bij livegang season 4 ben ik weer fanatiek van de partij (hoop dat ik niet uit SG gekickt wordt wegens een maand inactivity)!
Begrijp je punt, alleen ik heb zelf het gevoel dat je elk seizoen opnieuw begint. Ik snap ook nog niet wat het nut is van NS gezien als je seasons speelt je niks aan NS hebt ... maarja.

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
Voor zover ik het kan nagaan zijn er over het algemeen 3 redenen om season te spelen voor de meeste mensen. Sommige gebruiken een van de redenen andere een combinatie van ze.
1. Season x heeft een exclusive item Y, daar wil ik mee spelen.
2. Ik ben bored op season en wil graag om de zoveeltijd opnieuw beginnen, Weer alles bij elkaar zoeken en roeien met met RNGeezus me toebedeeld.
3. Seasons bieden een levelled playing field en daar kan ik ondanks dat ik niet paragon 1600 (non season) ben toch een gooi doen naar de leaderboards.

zeker als je reden 1 en 2 gebruikt kan ik me voorstellen dat season 3 begint te vervelen. Dat nieuwe item ken je nu wel en je gear heb je nu op season ook wel voor elkaar en upgrades vind je nog maar zelden.
Het is verdomd lastig voor blizzard om de lijn te vinden waarop mensen het gevoel hebben dat ze nu nog iets moeten bereiken op season en wanneer ze klaar zijn. Dat gaat dudielijk mis in season 3.

Persoonlijk kan ik me alleen bij reden 1 iets voorstellen maar om daarvoor nu mijn characters waar ik al jaren mee speel te laten verstoffen.... nah, liever niet. Ik heb niet zoveel prikkels nodig om door te gaan met spelen. Tuurlijk ben ik enthousiast over de nieuwe patch maar ik was niet afgehaakt als die niet was aangekondigd.

Oh en dan is er nog reden 4.
Mijn matties spelen allemaal season :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komen nieuwe wijzigingen in de Crowd Control (CC):

"As long as we're on the topic of CC resistance I want to share some changes coming in the next PTR patch. We've received lots of feedback that the 20% minimum penalizes short CC's too much, as well as feedback that the interaction with knockbacks and the new CC rules need additional iteration.

We are reverting the 20% minimum CC resistance change and going back to what is currently on 2.2 live. Combined with the increased CC cap and the knockback change (#2 below) we feel this is likely enough. This means if you stun a monster for 1.5 seconds you will add 15% CC resistance as on 2.2 live rather than the 20% on PTR. Similarly if you CC a monster for 0.8 seconds you will add 8% CC resistance (again, same as 2.2 live, as opposed to 20% on current PTR).

Knockbacks will add CC resist based on exactly how much time the monster spends being knocked back. For example, if a monster goes through a knockback/land/recovery animation cycle that lasts 0.7 seconds, then it will be treated as if it had been CC'ed for 0.7 seconds, which adds 7% CC resistance. This is a large reduction from what is currently on PTR in which most knockback effects would end up adding 20% CC resistance.

As a footnote, some people have suggested we separate "hard CCs" from "soft CCs" and that knockbacks and slows should not be in the same diminishing returns (DR) as stuns and charms. In a sense, we already do this. Slows are treated separately - they have no effect on the DR experienced by stuns. Regarding knockbacks we classify it as a hard CC because it is every bit as effective as a stun when it comes to disabling the monster's ability to act. Of course it has a number of differences from stuns but for the purposes of DR it's important that it share a CC category or you could combine repeated knockbacks (such as from Halcyon's Ascent) with carefully placed stuns in order to CC an enemy indefinitely."

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

badabingbadaboo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:38:
[...]

Begrijp je punt, alleen ik heb zelf het gevoel dat je elk seizoen opnieuw begint. Ik snap ook nog niet wat het nut is van NS gezien als je seasons speelt je niks aan NS hebt ... maarja.
Dat opnieuw beginnen is voor mij juist een van de redenen waardoor het spel leuk blijft... Eerst dacht ik wat een onzin en speelde ik nonseason door, maar aangezien bijna iedereen op seasons zat toch dat maar gaan spelen. En inmiddels zie ik de lol er wel van in.

Het nut van NS is dat je aan het eind van het season niet al je progressie kwijt bent. Ik speel normaliter ongeveer 50/50 season en nonseason.
Laryx schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:48:
Oh en dan is er nog reden 4.
Mijn matties spelen allemaal season :)
En dat is dus de enige reden waarom ik ooit aan season begonnen ben ;) Season 3 is echter pas het eerste seizoen dat ik fanatiek (lees: meer dan de helft van mijn in-game tijd) heb gespeeld, in season 1 en 2 ben ik rond de paragon 300 afgehaakt.

[ Voor 21% gewijzigd door adamvansanten op 27-07-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Allemaal duidelijk, maar alsnog slaat blizz hier de plank mis. Ik zou wel snappen dat je of 1 char nar volgende seizoen zou kunnen voerzetten om dus je progressie mee te nemen of dat ze 50/50 van het jaar seasons/non-seasons doen. Op die manier blijft het nuttig om beide te hebben.

Just my 2 cents. Zie je op de PTR :P

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
badabingbadaboo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:17:
Allemaal duidelijk, maar alsnog slaat blizz hier de plank mis. Ik zou wel snappen dat je of 1 char nar volgende seizoen zou kunnen voerzetten om dus je progressie mee te nemen of dat ze 50/50 van het jaar seasons/non-seasons doen. Op die manier blijft het nuttig om beide te hebben.

Just my 2 cents. Zie je op de PTR :P
dan gaat de season crowd morren.
Het is niet bedoeld als en/en kezue maar je doet het een of het ander.
Zijn wel veel mensen die beide doen maar vaak ligt de verdeling wel 80/20 een kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Laryx schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:45:
[...]

dan gaat de season crowd morren.
Het is niet bedoeld als en/en kezue maar je doet het een of het ander.
Zijn wel veel mensen die beide doen maar vaak ligt de verdeling wel 80/20 een kant op.
En je hebt altijd van die gekken die het 50/50 doen :*) Omdat ze en op seasons met de groep willen meedoen en lekker met alle builds die ze al hebben willen doorspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

adamvansanten schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:00:
[...]

En je hebt altijd van die gekken die het 50/50 doen :*) Omdat ze en op seasons met de groep willen meedoen en lekker met alle builds die ze al hebben willen doorspelen...
Nah, dan even HC spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

4th schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:17:
[...]

Nah, dan even HC spelen :P
Ik heb vaak met die gedachte gespeeld 4th, maar ik ga er toch niet aan beginnen. Na 100 uur doodgaan voelt voor mij teveel als "zonde van mijn tijd" (ik weet dat het part of the fun van hardcore is, maar het is niet voor mij). Diablo 2 heb ik wel veel hardcore gespeeld, maar dat was toch een ander tijdperk (veel meer een hardcore game, minder focus op zo snel mogelijk hoge content clearen, etc). Dan pak ik liever een paar weken een andere game, totdat ik weer zin heb in Diablo (lees: patch uit is).

[ Voor 8% gewijzigd door adamvansanten op 27-07-2015 15:27 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.