Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:34
wauw, de crusaders hebben GR150 sol gehaald in 10.xx min. Ben benieuwd hoeveel ervan over blijft na het fixen van LoN, Thorns en andere exploits.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 11:03
Iemand een idee of Spectrum nog dropt in het Cow level?
Kwam de Infernal Staff of Herding net tegen in m'n stash en dacht; hee ik heb die transmog niet! :p

<GoT>NightStalker

• Neles7
Zo vanavond wat gefarmed en F+R vervangen door de Endless Walk (Travellers Pledge en Compass Rose) + CoE. DMG is iets achteruit maar dat maakt CoE ruimschoots goed. 20-30B crits met CoE proc en met power pylon + Wolf ga ik zelf over de 70B per chakram. Packs smelten als een gek en ook de RG gaat neer in 30-40 sec (4tril hp ofzo op 75) :D.

Uiteindelijk plek 496 terug veroverd met een Gr75 clear in 12.15.633 en dat met nog steeds maar weinig ancients en pas 812 para ofzo. Ben benieuwd wat de limiet gaat zijn voor S4/M4.

adamvansanten schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:50:
WD GR60 is inderdaad goed te doen, met goede rolls. Dacht vorige week "laat ik de WD maar eens proberen", 55 vloog ik doorheen, 60 2e poging. Ik heb wel een blobstick met 4.3k dps. Dit is met Fire Wall / Slow Burn fire/ice hybrid build. Klik hier voor Bnet Profile.
Nou, avondje flink irriteren aan de RNG. Wat een stapel waardeloze rifts zeg, denk dat ik er 3-4 gequit heb omdat ik er halverwege al klaar mee was. Een aantal wel afgemaakt in tijden in de 16-18 min range, zonder Conduits. Echt 4-5 rifts die ik met een Conduit wel gehaald had, maar als er dan al een pylon langskwam, was het een Speed ofzo...gewoon te irritant die 60 solo als je een hekel hebt aan fishing.

<GOT> Zarhrezz#2885

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:34:
[...]

Nou, avondje flink irriteren aan de RNG. Wat een stapel waardeloze rifts zeg, denk dat ik er 3-4 gequit heb omdat ik er halverwege al klaar mee was. Een aantal wel afgemaakt in tijden in de 16-18 min range, zonder Conduits. Echt 4-5 rifts die ik met een Conduit wel gehaald had, maar als er dan al een pylon langskwam, was het een Speed ofzo...gewoon te irritant die 60 solo als je een hekel hebt aan fishing.
Zou het dan echt die 10% damage op het wapen zijn wat het verschil maakt, of heb je gewoon enorme pech? Waardeloos man! Gewoon blijven proberen. Je hebt nog 6 weken ofzo ;) Overleven vond ik nog wel een uitdaging op 60, maar echt geen tekort aan damage. Gaat vast lukken!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:59
Zarhrezz schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:34:
[...]

ik zou esotaric alteration eruit gooien en bane of stricken erin doen. Wint bij de baas zoveel tijd.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Verwijderd

Eindelijk.. ik heb Diablo 3 gekocht. Ik ben altijd fan geweest van Diablo 1 + 2. echt verslaafd geweest... en dat terwijl ik een leeftijd van 14 jaar had.

Maar nu ik weer over een fijne laptop beschikt met een gemiddelde/goede grafische kaart, kan ik weer genieten van dit soort games. Naast een macbook beschik ik ook over een PS4, maar Diablo 3 op een laptop spelen inclusief een groot scherm is toch wel erg fijn.

Maaar..... ik ben ook op zoek naar een gezellig clubje gamers, of evt. een clan. Het liefst waar ook beginners in zitten, aangezien ik zelf op dit moment level 17 ben.

Iemand suggesties?

• Neles7
Voor de PTR gebruikers (specifiek op de mac): https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/19890399044 NIET ZOMAAR UPDATEN

Edit:
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:11:
Eindelijk.. ik heb Diablo 3 gekocht. Ik ben altijd fan geweest van Diablo 1 + 2. echt verslaafd geweest... en dat terwijl ik een leeftijd van 14 jaar had.

Maar nu ik weer over een fijne laptop beschikt met een gemiddelde/goede grafische kaart, kan ik weer genieten van dit soort games. Naast een macbook beschik ik ook over een PS4, maar Diablo 3 op een laptop spelen inclusief een groot scherm is toch wel erg fijn.

Maaar..... ik ben ook op zoek naar een gezellig clubje gamers, of evt. een clan. Het liefst waar ook beginners in zitten, aangezien ik zelf op dit moment level 17 ben.

Iemand suggesties?
Begin eens met Dit lijstje hiermee moet het lukken om met mede-tweakers in contact te komen ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Neles7 op 17-11-2015 10:21 ]

Goldman schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:27:
ik zou esotaric alteration eruit gooien en bane of stricken erin doen. Wint bij de baas zoveel tijd.
Dat gaat weinig helpen; ik zit meestal zonder tijd voordat ik bij de RG ben (doorgaans in de 80-90% range bij time-up). De RG is doorgaans minder dan 2 minuten. Dat grofweg halveren (25% + stacks) zou me een minuut opleveren. Ik zou dan meer opschieten met Iceblink (zo'n 13% overall DPS. dit zou op een totale 18 minuten run zo'n 2.5 minuten opleveren). Gezien de procs die ik hap nu, ben ik alleen bang dat Esoteric eruit te veel deaths gaat opleveren.

Andere optie is Confidence eruit voor bv. Fortitude en Zei's op range, maar dat kost dan ook Harvest.

Volgens mij is het ook een groot deel pech; ik heb voornamelijk gangen of barracks gezien gisteren, veelal met waardeloze mobs...Unburried + no-progress trash, assassins + anarchs, Bogans, etc. Uiteindelijk zal het wel een keertje lukken, maar om nou te zeggen dat fishing leuk is...nou nee.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11 09:07

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Neles7 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:19:
Voor de PTR gebruikers (specifiek op de mac): https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/19890399044 NIET ZOMAAR UPDATEN

Edit:

[...]

Begin eens met Dit lijstje hiermee moet het lukken om met mede-tweakers in contact te komen ;)
Ja, ik ben effe helemaal gestopt met spelen, de hele launcher is naar zijn mallemoer en ik kan al langer dan een week niet spelen. Blizzard support laat ook niks horen en op het forum ook geen reactie.

Ik hoop dat ze een keer het licht zien.

Waar hebben ze het over wat betreft de 4Gb data cap?....

• schaapiej
Kan je de hele zooi er niet vanaf gooien (Live + PTR) en dan opnieuw installeren?
(al ga ik er een beetje vanuit dat je dat al hebt gedaan)

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Op mijn macbook kan ik Diablo 3 gewoon spelen :) Neles7 thanks voor je reactie btw. Ik zal me vanavond aanmelden.

• Goldman
Zarhrezz schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:39:
[...]

Dat gaat weinig helpen; ik zit meestal zonder tijd voordat ik bij de RG ben (doorgaans in de 80-90% range bij time-up). De RG is doorgaans minder dan 2 minuten. Dat grofweg halveren (25% + stacks) zou me een minuut opleveren. Ik zou dan meer opschieten met Iceblink (zo'n 13% overall DPS. dit zou op een totale 18 minuten run zo'n 2.5 minuten opleveren). Gezien de procs die ik hap nu, ben ik alleen bang dat Esoteric eruit te veel deaths gaat opleveren.

Andere optie is Confidence eruit voor bv. Fortitude en Zei's op range, maar dat kost dan ook Harvest.

Volgens mij is het ook een groot deel pech; ik heb voornamelijk gangen of barracks gezien gisteren, veelal met waardeloze mobs...Unburried + no-progress trash, assassins + anarchs, Bogans, etc. Uiteindelijk zal het wel een keertje lukken, maar om nou te zeggen dat fishing leuk is...nou nee.
Is Confidence wel een goede keuze voor blob stick? Aangezien je toch je afstand wil bewaren. 20yards is nou ook niet zoveel.

harvest kan je niet en mag je niet verliezen imho. De 30% armor boost is teveel waard. En natuurlijk furnance vs. BBV. Ik zou voor Furnance kiezen, aangezien de mana, op een generator misschien terug te verdienen zijn (return mana bij hit, bv spiders - blazing spiders). En dan BBV wisselen voor Piranhas (tornado).
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:11:

Iemand suggesties?
zie de OP. Daar staan linkjes volgens mij in naar Tweakers clan + community.

[ Voor 22% gewijzigd door Goldman op 17-11-2015 11:11 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Gisteren een hele hoop zitten testen op de PTR met de M4+S4 chakram build en ik moet zeggen, ik ben onder de indruk...

Volgens mij wordt dat de build voor Demon Hunters in 2.4 als er niks meer aan de getallen getweaked wordt.

Ik gebruik een fire variant (twin chakram) en elke chakram uit elke sentry crit voor 2 miljard. Dus als je 5 sentries neer hebt knal je voor 20miljard crit per schot in het beste geval.

Het mooiste aan dat hele verhaal is dat ik dan ook nog eens met 200miljoen toughness rondbanjer. Greater rift level 65 is een cakewalk! Als je dan ook nog full ancient gear zou hebben denk ik dat 70+ solo geen punt moet zijn voor de doorsnee DH.

Eindelijk niet meer squishy! 8)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Neles7 schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:13:
[...]

Je gebruikt een rare build. N4/M4 is geen standaard combinatie. Beter ga je om te beginnen voor Unhallowed Essence, simpelste DH build die er is om te starten en hiermee kun je prima speedfarmen en tot GR60 halen. Natalya is ook een optie, maar vereist meer rolls op je items, en persoonlijke skill.

Mijn DH is momenteel nog gegeared met Nat speedfarm gear. Hiermee rush ik door T8 zonder na te denken, en T10 als ik een beetje moeite doe. Wellicht kun je hier iets mee :)
Dank je voor de terugkoppeling.

Ik zag gisteren dat ik op dit momen 4 stuks Natalya heb, 4 stuks Marauder en 4 stuks Unhallowed.
(Vandaar dus ook de niet standaard combo 4p Nat, 4P Marauders).

Verder is de build eigenlijk nog steeds de starters build uit: http://www.diablofans.com...hunter-season-4-patch-2-3 (maar ik denk dat die tekort schiet voor T7 :D)

Beste kan ik nu dus proberen om de laatste stukjes unhallowed binnen te harken.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Neles7
_Peter2_ schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:44:
[...]

Dank je voor de terugkoppeling.

Ik zag gisteren dat ik op dit momen 4 stuks Natalya heb, 4 stuks Marauder en 4 stuks Unhallowed.
(Vandaar dus ook de niet standaard combo 4p Nat, 4P Marauders).

Verder is de build eigenlijk nog steeds de starters build uit: http://www.diablofans.com...hunter-season-4-patch-2-3 (maar ik denk dat die tekort schiet voor T7 :D)

Beste kan ik nu dus proberen om de laatste stukjes unhallowed binnen te harken.
Dat is het makkelijkste om te beginnen. Bewaar je maurader vooral als je de stash hebt, die gaan in 2.4 zeer waarschijnlijk goed van pas komen ;)

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Zarhrezz schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:39:
[...]

Heb je toughness of dps problemen? Mijn hc record had eerder dps problemen dan toughness, serpent + unity is echt sterk, kitty sucks. Volgens de rankings sta ik op plek 173 :) GR61 in 10:52

Diablo 3 - Battle.net

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:30
Neles7 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:47:
[...]

Dat is het makkelijkste om te beginnen. Bewaar je maurader vooral als je de stash hebt, die gaan in 2.4 zeer waarschijnlijk goed van pas komen ;)
Toevallig al bekend wat exact de wijzigingen zullen zijn voor Marauder?
En dan doel ik op wat wel/niet wenselijke stats zijn ;)

Dan kan ik kijken waar Egoista verbeterd kan worden!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Goldman schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:09:
Is Confidence wel een goede keuze voor blob stick? Aangezien je toch je afstand wil bewaren. 20yards is nou ook niet zoveel.

harvest kan je niet en mag je niet verliezen imho. De 30% armor boost is teveel waard. En natuurlijk furnance vs. BBV. Ik zou voor Furnance kiezen, aangezien de mana, op een generator misschien terug te verdienen zijn (return mana bij hit, bv spiders - blazing spiders). En dan BBV wisselen voor Piranhas (tornado).
Als je Harvest gebruikt, zit je toch dichtbij (anders pak je de 15% DPS gain niet, en kun je dus net zo goed Horrify gebruiken - langer meer armor op kortere CD). Confidence meenemen is dat logisch, net als Attunement. Ik merk wel dat als je close-up gaat, het makkelijker is om density te trekken.

De mana van Slow Burn spam is zeer zeker niet op een generator terug te halen. De 250 mana / seconde vs. 3 mana per spider * 4 spiders....not even close. M'n Slow Burn spam setup van begin season gebruikte 3 passives voor mana balance en dan nog schoot het soms tekort (sustained spam). BBV lost dit direct op en geeft daarnaast 20% meer Slow Burn damage (door de IAS). Door de fetishes / SMK is de uptime van BBV zo goed als 100%, dus de combo is bijna 20% DPS increase tegen alles. Furnace zou 50% DPS increase tegen elites zijn, maar mana problemen die je niet zomaar oplost. Je verliest er gewoon teveel voor.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 19:48
Zarhrezz schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:18:
[...]

De mana van Slow Burn spam is zeer zeker niet op een generator terug te halen. De 250 mana / seconde vs. 3 mana per spider * 4 spiders....not even close. M'n Slow Burn spam setup van begin season gebruikte 3 passives voor mana balance en dan nog schoot het soms tekort (sustained spam). BBV lost dit direct op en geeft daarnaast 20% meer Slow Burn damage (door de IAS). Door de fetishes / SMK is de uptime van BBV zo goed als 100%, dus de combo is bijna 20% DPS increase tegen alles. Furnace zou 50% DPS increase tegen elites zijn, maar mana problemen die je niet zomaar oplost. Je verliest er gewoon teveel voor.
Vandaar de "bearspear" : geen mana problemen meer O-)

Je zou kunnen proberen zonder PtV ?

Apsie's profiel

• Neles7
Thalaron schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:15:
[...]

Toevallig al bekend wat exact de wijzigingen zullen zijn voor Marauder?
En dan doel ik op wat wel/niet wenselijke stats zijn ;)

Dan kan ik kijken waar Egoista verbeterd kan worden!
M6 wordt iets anders, maar M6 zelf wordt niet gebruikt.
Wijzigingen: https://i.imgur.com/4YrVPpg.jpg

Ik zelf test met M4/S4 en daarme doe je zoveel damage (en haal je zieke toughness, zit nu op 311M max) dat je DPS eerder je progressie stopt dan dat je toughness een probleem is.

[ Voor 5% gewijzigd door Neles7 op 17-11-2015 12:33 ]

Apsie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:31:
Vandaar de "bearspear" : geen mana problemen meer O-)

Je zou kunnen proberen zonder PtV ?
Bearspear doet de meeste damage via Fire Wall...je spamt bears, maar dat is leuk voor erbij (rond de 1500% per cast als alle bears raken vs rond de 2800% per cast van Slow Burn). Het is dus een ander type build.

De Slow Burn spam build die ik eerst gebruikte had geen PtV, met PtV ga je de mana niet kunnen bolwerken zonder Rain Dance. Met Rain Dance kan PtV er makkelijk bij en geeft een aardige DPS boost (zal ergens in de 8-10% ranage overall DPS zijn).

<GOT> Zarhrezz#2885

• Apsie
Zarhrezz schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:55:
[...]

Bearspear doet de meeste damage via Fire Wall...je spamt bears, maar dat is leuk voor erbij (rond de 1500% per cast als alle bears raken vs rond de 2800% per cast van Slow Burn). Het is dus een ander type build.

De Slow Burn spam build die ik eerst gebruikte had geen PtV, met PtV ga je de mana niet kunnen bolwerken zonder Rain Dance. Met Rain Dance kan PtV er makkelijk bij en geeft een aardige DPS boost (zal ergens in de 8-10% ranage overall DPS zijn).
Met respect: Het is een prachtig verhaal maar met de speer (en zonder PTV) was 60 min of meer een eitje voor mij (Ik geloof dat ik maar 1 keer extra "gevist" heb.) _/-\o_
Als ik je relaas zo lees van de afgelopen dagen lijkt het wel op een lijdensweg, als het niet gaat, probeer dan wat anders? ;)

Apsie's profiel

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Neles7 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:33:
[...]

M6 wordt iets anders, maar M6 zelf wordt niet gebruikt.
Wijzigingen: https://i.imgur.com/4YrVPpg.jpg

Ik zelf test met M4/S4 en daarme doe je zoveel damage (en haal je zieke toughness, zit nu op 311M max) dat je DPS eerder je progressie stopt dan dat je toughness een probleem is.
Gebruik jij dan net als ik ook deze in de cube? :)
Aquila Cuirass
Legendary Power added
While above 75-85% primary resource, all damage taken is reduced by 50%

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Apsie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:04:
Met respect: Het is een prachtig verhaal maar met de speer (en zonder PTV) was 60 min of meer een eitje voor mij (Ik geloof dat ik maar 1 keer extra "gevist" heb.) _/-\o_
Als ik je relaas zo lees van de afgelopen dagen lijkt het wel op een lijdensweg, als het niet gaat, probeer dan wat anders? ;)
Wat ik me afvraag is hoe je jou seasonal WD levend houdt op 60+...speel je dan ook met CoE of met Unity?

<GOT> Zarhrezz#2885

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:32:
[...]

Wat ik me afvraag is hoe je jou seasonal WD levend houdt op 60+...speel je dan ook met CoE of met Unity?
Ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik gebruik gewoon CoE. In leven blijven is niet extreem moeilijk, beetje slim positioneren...

Diablo is trouwens compleet dood? Net ruim een uur geprobeerd een speedgrifts game te zoeken, niet gelukt. Heb het maar opgegeven, ga de komende twee maanden wel iets anders spelen ofzo :(.

• Neles7
Wolf schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:22:
[...]

Gebruik jij dan net als ik ook deze in de cube? :)

[...]
Jep. Samen met Shadow Power + Wraps of Clarity + Vengeance Dark Heart haal je enorme toughness :D
adamvansanten schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:56:
Diablo is trouwens compleet dood? Net ruim een uur geprobeerd een speedgrifts game te zoeken, niet gelukt. Heb het maar opgegeven, ga de komende twee maanden wel iets anders spelen ofzo :(.
Iedereen speelt nu PTR, Fallout 4 of een andere game. Dat is wel het grootste nadeel aan diablo, na een bepaalde tijd is iedereen er weer op uitgekeken omdat je je persoonlijke doelen hebt behaald en er weinig anders te doen is.

[ Voor 49% gewijzigd door Neles7 op 17-11-2015 14:48 ]

• schaapiej
[...]

Ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik gebruik gewoon CoE. In leven blijven is niet extreem moeilijk, beetje slim positioneren...

Jup, tijd voor season 5 / patch 2.4!
Kunnen we weer 3 maanden vooruit en zijn we weer op hetzelfde punt :+

Ben vanavond wel effe online, spreek mij maar aan dan doe ik wel mee, (non) season beide prima!

<GoT>NightStalker

• Apsie
Zarhrezz schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:32:
[...]

CoE
Met Swampland en Thing of the deep, hoe meer monsters hoe beter :P
Sterker nog, je "verzamelt" ze min of meer: ik loop altijd de eerste/tweede/derde groep voorbij om het monsteraantal een beetje op te voeren. (ze komen altijd wel een beetje achter je aan...)

Apsie's profiel

Apsie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:51:
CoE
Met Swampland en Thing of the deep, hoe meer monsters hoe beter :P
Sterker nog, je "verzamelt" ze min of meer: ik loop altijd de eerste/tweede/derde groep voorbij om het monsteraantal een beetje op te voeren. (ze komen altijd wel een beetje achter je aan...)
Ik zal vanavond eens met CoE gaan. Het grote voordeel van bears is inderdaad TotD i.c.m. Attunement. Alleen Arcane en Orbiter is dan insta-proc als je het niet kan ontwijken :/

<GOT> Zarhrezz#2885

[...]

Fallout 4 is uit, heb Starcraft II: LotV nog liggen (ongeopend), dus voor mij geen Diablo 3 voorlopig

Sowieso al uitgekeken op S3, de curve van gearen is leuk totdat je nauwelijks upgrades meer krijgt. Dan is de lol er snel vanaf en stop ik er weer mee. Meestal is dat voor mij een maand of 1,5 na de start van een season :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Angeloonie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:37:
[...]

Fallout 4 is uit, heb Starcraft II: LotV nog liggen (ongeopend), dus voor mij geen Diablo 3 voorlopig

Sowieso al uitgekeken op S3, de curve van gearen is leuk totdat je nauwelijks upgrades meer krijgt. Dan is de lol er snel vanaf en stop ik er weer mee. Meestal is dat voor mij een maand of 1,5 na de start van een season :P
Ik heb ook even een kleine pauze ingelast. Ben op 2/3 van de SC2 campaigns en na Legacy of the Void misschien ook Fallout 4 nog even. Heb ik hoge verwachtingen van. :)

Rond einde season ben ik sowieso even terug. En aan het begin van het nieuwe season ga ik er weer vol tegenaan. :)

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
Idem, tijd wordt gespendeerd aan Fallout 4. Interesse in D3 is nu volledig weggevaagd.. Dit komt waarschijnlijk ook volgend seizoen weer terug... ;)

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:30
Heb het druk met werk, morgen naar The Prodigy en heb een week geleden een dikke rekening binnengekregen voor elektra/gas (1000€+bijbetalen) dus ben thuis druk bezig met stroomvreters aanpakken.. Kost ook tijd = geen game tijd over... :(

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Neles7
Kort avondje Diablo 3 alle resterende mats in een maurader helm gestopt zodat ik me nieuwe ancient shadow pants kon dragen. Resultaat, meer toughness, maar verlies van dmg (geen mats voor reroll :( ) Toch een poging gedaan op 77, 1e ronde shit rift (plague tunnels, maar opgegeven) 2e ronde mooie map en gehaald :D

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/w1901j.png

Morgen kijken hoeveel verder ik kan pushen :)

Nou, ik heb 'em dan toch binnen...net als de voorgaande 4-5 rifts van de avond weer een tunnels map maar de laatste keer met een hoop Unburried en veel goatmen. Best aardig wat deaths (timer op 20) en best wat gevloek hier en daar, maar doordat ik een paar keer 2-3 packs Unburried in een tunnel klem kon zetten of in een mooi rijtje kon kiten toch op tijd bij de RG...Saxtris in een smalle gang. Gelukkig niet dood gegaan, maar het scheelde een paar keer weinig. Voordeel was wel dat z'n adds lekker opgepropt altijd in Fire Wall / Slow Burn spawnden, dus snel gratis globes voor dmg boost. Uiteindelijk op 14:19 RG neer.

Nu maar eens bounties doen om DH gear te cuben, in afwachting van PTR patch (en waarschijnlijk wipe).

<GOT> Zarhrezz#2885

• _Peter2_
Neles7 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:47:
[...]

Heb nu 5 stukjes Unhallowed + RoRG, maar de stukjes die ik heb zijn niet heel bijzonder volgens mij.
Verder mis ik nog veel andere DH items.

Heb wel een Ancient Unhallowed Shoulders en had al op NS een Ancient Unhallowed Helm.

• Apsie
Zarhrezz schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:12:
Nou, ik heb 'em dan toch binnen...net als de voorgaande 4-5 rifts van de avond weer een tunnels map maar de laatste keer met een hoop Unburried en veel goatmen. Best aardig wat deaths (timer op 20) en best wat gevloek hier en daar, maar doordat ik een paar keer 2-3 packs Unburried in een tunnel klem kon zetten of in een mooi rijtje kon kiten toch op tijd bij de RG...Saxtris in een smalle gang. Gelukkig niet dood gegaan, maar het scheelde een paar keer weinig. Voordeel was wel dat z'n adds lekker opgepropt altijd in Fire Wall / Slow Burn spawnden, dus snel gratis globes voor dmg boost. Uiteindelijk op 14:19 RG neer.

Nu maar eens bounties doen om DH gear te cuben, in afwachting van PTR patch (en waarschijnlijk wipe).
Uiteraard met CoE?
Gefeliciteerd hoor ;)

Apsie's profiel

• Neles7
_Peter2_ schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:16:
[...]

Heb nu 5 stukjes Unhallowed + RoRG, maar de stukjes die ik heb zijn niet heel bijzonder volgens mij.
Verder mis ik nog veel andere DH items.

Heb wel een Ancient Unhallowed Shoulders en had al op NS een Ancient Unhallowed Helm.
Als je profile nu klopt sta je er prima voor om te beginnen. Ik zou proberen een mooie arcane barb te craften totdat je een goede yangs recurve vind. De helltrapper kan nuttig zijn als je wilt switchen naar natalya.

Wat je voor nu kunt aanpassen:
Shoulders: CDR --> Area DMG
Wraps of Clarity: Lightning --> Fire dmg.
Belt: Probeer een Hunters Wrath of Witchering Hour te verzamelen
Chest: zoek een mooie chest met +xx discipline.

Skills:
Evasive Fire - Focus
Multishot - Arsenal
Companion - Wolf Companion (bat houden als je hatred issues hebt)
Vault - Trial of Ciders
Sentry - Polar Station
Prepartion - Invogaration (extra discipline)

Cube:
Wapen: Calamity
Armor: Cindercoat
Jewelry: CoE (nadat 6piece uiteraard)

Passives:
Ambush
Awareness
Cull of the Weak
Ballistics

Gems:
Bane of the Trapped
Bane of the Stricken
Zei Stone of Vengeance

Als je nog concrete vragen hebt stel je ze maar :)

Gefeliciteerd Zar!!! De aanhouder wint ;)

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Neles7 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:58:
[...]

Jep. Samen met Shadow Power + Wraps of Clarity + Vengeance Dark Heart haal je enorme toughness :D

[...]
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/E6eRPX0rBwKNkN2bSl8CwNJw/full.jpg

B)

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Hoge toughness voor eeb DH zeg.

BTW je moet die java update even installen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door NastyNick op 18-11-2015 07:30 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• _Peter2_
Neles7 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:33:
[...]

Als je profile nu klopt sta je er prima voor om te beginnen. Ik zou proberen een mooie arcane barb te craften totdat je een goede yangs recurve vind. De helltrapper kan nuttig zijn als je wilt switchen naar natalya.

Wat je voor nu kunt aanpassen:
Shoulders: CDR --> Area DMG
Wraps of Clarity: Lightning --> Fire dmg.
Belt: Probeer een Hunters Wrath of Witchering Hour te verzamelen
Chest: zoek een mooie chest met +xx discipline.

Skills:
Evasive Fire - Focus
Multishot - Arsenal
Companion - Wolf Companion (bat houden als je hatred issues hebt)
Vault - Trial of Ciders
Sentry - Polar Station
Prepartion - Invogaration (extra discipline)

Cube:
Wapen: Calamity
Armor: Cindercoat
Jewelry: CoE (nadat 6piece uiteraard)

Passives:
Ambush
Awareness
Cull of the Weak
Ballistics

Gems:
Bane of the Trapped
Bane of the Stricken
Zei Stone of Vengeance

Als je nog concrete vragen hebt stel je ze maar :)

[...]

Gefeliciteerd Zar!!! De aanhouder wint ;)
Dat wordt weer een aantal ronjes Bounties runnen op mijn monk voor act mats..

Ik heb overigens wel een yangs recurve in mijn cube, dus zolang ik nog geen calamity heb kan ik dus beter die yangs gebruiken op de cube.

En als ik een boost wil hebben kan ik even de gems van mijn monk lenen..die heeft een redelijke trapped (47) en BotS (41).

Wat is er oveirgens zo goed aan de Arcane Barb? Kan ik niet beter de Demon Machine pakken die de scoundrel van mijn DH heeft (of anders de non ancient yangs van de scoundrel van mijn monk).

[ Voor 4% gewijzigd door _Peter2_ op 18-11-2015 08:19 ]

• Goldman

Wat was nou je 'final setup' ? En nogmaals gefeliciteerd :)

• Neles7
Dat doe je goed, bijna 100M meer als mijn DH. Toch heb ik t nog niet echt nodig gehad op tier 77 maar lekker is het wel :D

Goldman schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:29:
Wat was nou je 'final setup' ? En nogmaals gefeliciteerd :)
Dat was met deze setup. Ik heb alleen de gems doorgeschoven; gems waren BotT (62), Esoteric (61) en Molten (61).

<GOT> Zarhrezz#2885

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Wanneer komt 2.4 eigenlijk?

• Neles7
Er is nog geen officiele datum, vermoedellijk begin 2016. Ook de PTR beloven ze veel aanpassingen, maar zelfs daar geven ze geen ETA voor de patches.

Ander iets, Wyatt heeft gereageerd op het snapshotting verhaal, weet niet goed wat ik er van moet vinden als ik het lees ...
Topic op Battle.net

Daar zijn nog geen uitspraken over gedaan. Waarschijnlijk komt er een 2-weeks warning op einde seizoen 3 (waarvan bekend is dat die "eind december" eindigt). Vorige keren was einde seizoen in het weekend en de week erna start volgende seizoen. De patch was dan op woensdag. Ik heb het niet in detail gevolgd, maar ik geloof dat ze spelen met het idee om de tijd tussen einde season / begin volgend season te verlengen. Het kan dus zijn dat ze dat nu al gaan doen.

Gezien de status van PTR op het moment en de hoeveelheid changes, kan ik me niet voorstellen dat ze met 3 PTR patches rond zijn. Ik hoop dat ze de tijd nemen om het goed te doen...in dat geval zou ik het al heel wat vinden als ze 2.4 half januari live kunnen hebben.

<GOT> Zarhrezz#2885

Neles7 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:33:
Ander iets, Wyatt heeft gereageerd op het snapshotting verhaal, weet niet goed wat ik er van moet vinden als ik het lees ...
Topic op Battle.net
Ik vind het wel een duidelijk verhaal. Het geeft goed aan waar het dilemma zit. Momenteel zijn er een aantal specifieke situaties waar er onwenselijke situaties ontstaan (monk EP spread, FD + BotS, etc.) en die willen ze aanpakken. Lijkt me prima. BotS dynamisch (dus cap op current ApS) en EP spread als nieuw snapshot moment. Overall is snapshotting helemaal geen probleem. In het verleden zijn op dezelfde manier issues aangepakt (bv. Haunt crit snapshotting).

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Zarhrezz schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:40:
[...]

Daar zijn nog geen uitspraken over gedaan. Waarschijnlijk komt er een 2-weeks warning op einde seizoen 3 (waarvan bekend is dat die "eind december" eindigt). Vorige keren was einde seizoen in het weekend en de week erna start volgende seizoen. De patch was dan op woensdag. Ik heb het niet in detail gevolgd, maar ik geloof dat ze spelen met het idee om de tijd tussen einde season / begin volgend season te verlengen. Het kan dus zijn dat ze dat nu al gaan doen.

Gezien de status van PTR op het moment en de hoeveelheid changes, kan ik me niet voorstellen dat ze met 3 PTR patches rond zijn. Ik hoop dat ze de tijd nemen om het goed te doen...in dat geval zou ik het al heel wat vinden als ze 2.4 half januari live kunnen hebben.
Nu Blizzard besloten heeft om de nieuwe sets etc ook buiten season vrij te geven, denk ik dat een hoop spelers weer met hun main chars verder gaan spelen, niets is zo prettig (imho) om verder met je char (in mijn geval 800+) het spel op te pakken.

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 09:36
Gisteren mijn build veranders van een whirlwind naar een hota build. Heb eigenlijk alle delen wel, en ik doe absoluut meer damage, maar hoger dan grift 49 kom ik niet:S Gisteren wel 3 keer grift 50 geprobeert en het gaat beter dan met de whirlwind build, maar de beste grift was 15:10....10 seconden te langzaam dus. Heeft er iemand nog tips?
http://eu.battle.net/d3/e...dmrobo-1762/hero/64508108

En ik weet dat ik nog wel wat verbeteringen kan doorvoeren zoals ancient setdelen en wapen etc.

Ik heb trouwen de broek van IK in me stash dus kan eventueel de broek aandoen en me rorg uit me cube halen maar die broek is wel erg slecht.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:56:
Nu Blizzard besloten heeft om de nieuwe sets etc ook buiten season vrij te geven, denk ik dat een hoop spelers weer met hun main chars verder gaan spelen, niets is zo prettig (imho) om verder met je char (in mijn geval 800+) het spel op te pakken.
Sets waren altijd al direct NS beschikbaar. Er komen alleen geen Season-only Legendaries meer, dus alle nieuwe builds die op nieuwe items gebaseerd zijn, zijn nu voor iedereen beschikbaar (goeie wijziging wat mij betreft).

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

lj_tree schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:57:
Gisteren mijn build veranders van een whirlwind naar een hota build. Heb eigenlijk alle delen wel, en ik doe absoluut meer damage, maar hoger dan grift 49 kom ik niet:S Gisteren wel 3 keer grift 50 geprobeert en het gaat beter dan met de whirlwind build, maar de beste grift was 15:10....10 seconden te langzaam dus. Heeft er iemand nog tips?

En ik weet dat ik nog wel wat verbeteringen kan doorvoeren zoals ancient setdelen en wapen etc.

Ik heb trouwen de broek van IK in me stash dus kan eventueel de broek aandoen en me rorg uit me cube halen maar die broek is wel erg slecht.
Je mist hota skill op helm, en je moet andere shoulders. (fury of the anciens) kijk anders even naar mijn profiel.

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 22:20
lj_tree schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:57:

Meer strenght lijkt me, ik zelf zit op +9000, maar verder dan rift 45 heb ik nog niet gedaan, niet mijn ding dat riften :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/mild3r-2910/hero/67246660

Twijfel er over om deluxe variant te halen van diablo, niet veel ruimte meer over voor nieuwe chars

[ Voor 5% gewijzigd door rhodium op 19-11-2015 10:11 ]

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 09:36
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:05:
[...]

Je mist hota skill op helm, en je moet andere shoulders. (fury of the anciens) kijk anders even naar mijn profiel.
Thanks. Die shoulders heb ik in me stash zitten. Die kan ik vanavond aandoen maar is helaas geen ancient.
Ik HOTA skill op me helm ga ik aanpassen. scheelt dat zo veel die 15%? Mis ik wel weer wat vitality. Qua hellfire amulet heb ik nog niet zoveel geluk gehad. Op deze zit wel de brawler passive, maar er zat geen crit damage of chance op. Ik heb nog een andere amulet waar ik 10 en 100% op heb zitten. Wellicht die liever dan een hellfire met brawler?

Thanks voor de reacties alvast.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Verwijderd

lj_tree schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:11:
[...]

Thanks. Die shoulders heb ik in me stash zitten. Die kan ik vanavond aandoen maar is helaas geen ancient.
Ik HOTA skill op me helm ga ik aanpassen. scheelt dat zo veel die 15%? Mis ik wel weer wat vitality. Qua hellfire amulet heb ik nog niet zoveel geluk gehad. Op deze zit wel de brawler passive, maar er zat geen crit damage of chance op. Ik heb nog een andere amulet waar ik 10 en 100% op heb zitten. Wellicht die liever dan een hellfire met brawler?

Thanks voor de reacties alvast.
Om je maar een idee te geven, met mijn hota solo 55 hc season geklaard, dus ja hota skill en chd doen hun werk.

• Neles7
Zarhrezz schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:54:
[...]

Ik vind het wel een duidelijk verhaal. Het geeft goed aan waar het dilemma zit. Momenteel zijn er een aantal specifieke situaties waar er onwenselijke situaties ontstaan (monk EP spread, FD + BotS, etc.) en die willen ze aanpakken. Lijkt me prima. BotS dynamisch (dus cap op current ApS) en EP spread als nieuw snapshot moment. Overall is snapshotting helemaal geen probleem. In het verleden zijn op dezelfde manier issues aangepakt (bv. Haunt crit snapshotting).
Het geeft goed aan waar het dilemma zit, maar ik ben van mening dat het geen onderdeel hoort te zijn van de game mechanics. Er zullen misschien nog wel meer manieren zijn om het te exploiten, maar die zijn of minder erg, of worden nog verborgen gehouden. Als skill x + gem y samen zorgt voor z dmg moet je dat niet kunnen verhogen door een snapshot. BoTS wordt daarom generf, maar wel pas nadat mensen er al een heel seizoen 'misbruik' van hebben kunnen maken.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Zarhrezz schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:40:
[...]

Kan ik mee leven.
Misschien zelfs beter dat het níét eind december komt, want dan zit ik 24/7 te gamen tijdens mijn eindejaarsverlof :P
Neles7 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:53:
[...]

Het geeft goed aan waar het dilemma zit, maar ik ben van mening dat het geen onderdeel hoort te zijn van de game mechanics. Er zullen misschien nog wel meer manieren zijn om het te exploiten, maar die zijn of minder erg, of worden nog verborgen gehouden. Als skill x + gem y samen zorgt voor z dmg moet je dat niet kunnen verhogen door een snapshot. BoTS wordt daarom generf, maar wel pas nadat mensen er al een heel seizoen 'misbruik' van hebben kunnen maken.
Tja, alternatief is een tussentijdse fix, waarna de ranking mid-season gewiped moet worden. Vorig seizoen hadden we nog hotfixes voor XP bugs als ik me niet vergis. Dat werkt ook het hele seizoen door. Voor zoiets is dan alleen season reset "eerlijk", maar dan straf je 99% van de spelers voor iets dat alleen in de top regionen gebruikt / misbruikt wordt.

Dit seizoen profiteert monk, volgens seizoen is het een andere class. Wil je binnen die class meedoen in de top, zul je het mechanisme moeten gebruiken. Dat is elk seizoen zo geweest, dat zal niet veranderen.

Voor mij maakt het niet uit. Of m'n monk blijft zo effectief als die al is (omdat ik nu niet snapshot op BotT en het straks wellicht niet meer kan) of hij wordt effectiever (als BotT dynamisch wordt, heb ik er vaker voordeel van dan nu, omdat ik niet snapshot).

<GOT> Zarhrezz#2885

• Goldman
Updated patch notes.. .http://www.diablofans.com/
Monkey King's Garb 2p: Your damage taken is reduced by 50% (uo from 5%) for each stack of Sweeping Wind you have.
ik gok dat dit 50% overall is en niet per stack :+

• Neles7
Goldman schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:12:
Updated patch notes.. .http://www.diablofans.com/

[...]

ik gok dat dit 50% overall is en niet per stack :+
je kunt 4 stacks hebben meen ik? Dat is wel insane dan :P PTR kennede kan het net als LoN zo'n extreem OP experiment zijn...

• Goldman
Neles7 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:35:
[...]

je kunt 4 stacks hebben meen ik? Dat is wel insane dan :P PTR kennede kan het net als LoN zo'n extreem OP experiment zijn...
volgens mij 7 zelfs met de sweeping wind wapen.

• schaapiej
Goldman schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:38:
[...]

volgens mij 7 zelfs met de sweeping wind wapen.
10 toch? Dacht dat dat wapen er voor zorgt dat je 7 extra stacks kan hebben.
Vengeful Wind
Number of Sweeping Wind stacks increased from 3 to 6-7
Even mijn eigen brainfart corrigeren! 8)7 :+

[ Voor 22% gewijzigd door schaapiej op 20-11-2015 09:41 ]

<GoT>NightStalker

• Goldman
schaapiej schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:40:
[...]

10 toch? Dacht dat dat wapen er voor zorgt dat je 7 extra stacks kan hebben.

[...]

Even mijn eigen brainfart corrigeren! 8)7 :+
Klopt toch? 3 (default) + 6 of 7 = 9 of 10 :)

10 * 50% dmg reduc :+ :+ :+

Goldman schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:44:

Het is hoe je het leest ja...als de tekst op het item wordt aangpast van 3 naar 6-7, geeft het wapen 6-7 extra stacks, dus 9-10 totaal.

Aangezien (0.5)^10 = 0.00098 => 0.098% van de inkomende damage blijft over. Aangezien je dan rustig zonder enige vorm van Armor en Resists kan gaan rondlopen en je met een beetje LpS niet dood kan (yay immortality) zal dit nog wel aangepast worden.

Edit:
Misschien volgend season weer Wiz...de shields worden erg interessant in combinatie met Molten. Galvanizing Ward voor 70% life, Crystal Shell 80% :o Volgende patch op PTR maar eens kijken hoe die stacking werkt; stel Ward gaat neer en je gooit een Diamond Skin (40%) met de 6 seconde duration die niet neergaat binnen 5 seconde, komt de Ward dan weer terug? En hoe is de interactie met Molten shield? Die zorgt er dacht ik voor dat zolang je shielding hebt, het niet telt als geraakt worden.
En dan nog het nieuwe Wiz defensive item dat kennelijk een shield booster wordt...Energy Shield Sorc all over again!

Tal change is ook mooi; cycle binnen duration verlengt de max stack duration tot 8 seconde extra zodat de bonus uptime een stuk beter is.

Firebird elite burn bonus naar beneden was te verwachten (maar 1000% bonus per elite is nog steeds erg veel)

De Wiz channel source restricted naar 1 other spender elke seconde was ook te verwachten. Nu nog ff kijken hoe dat werkt met Molten Impact (ik gok dat cooldowns gerespecteerd worden...maar je weet nooit) en Star Pact (Tal arcane meteor werkt ook op current Arcane maar expend niet).

Kennelijk trouwens alleen board wipe na PTR patch (op zich logisch omdat set bonus aangepast kan worden op bestaande items)...vanavond maar beginnen op PTR als de queues niet te erg zijn.

[ Voor 56% gewijzigd door Zarhrezz op 20-11-2015 10:49 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• schaapiej
Goldman schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:44:
[...]

Het is nog vroeg! :X

Heb de 6e bonus van de nieuwe SWK getest met een Tempest Rush build maar daar werkt Sweeping Wind dus totaal niet mee. Stacks bouwen niet op aangezien je constant je skills gebruikt. Moet dus constant de SW spammen.. Wellicht dat je dan gewoon max tot de 4e bonus moet gaan of er moet nog wat aangepast worden.

<GoT>NightStalker

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

[...]

Dan heb je wel geen mogelijkheid voor stash tabs te halen via season journey ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

4th schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:18:
[...]

Ik gok dat het gros van de spelers alleen de season journey doet en daarna terug gaat naar nonseason. Ik verwacht dat dit wel mijn speelstijl gaat worden (maar zeker weten doe je natuurlijk nooit) ;).

4th schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:18:
Stash space wordt toch een enorm groot probleem. Per karakter 3 class sets van 6-7 pieces en vervolgens een set-dungeon per class set. Als je die allemaal wil doen, heb je per class dus al 2 full sets (met bijbehorende wapens en aanvullende slots) in stash. Dan heb je per class dus al een tab grotendeels vol.

Leuk dat we er een tabje bijkrijgen, maar zelfs nu heb ik op seasons (waarbij ik nu een 3e class net begonnen ben) m'n stash al 100% vol. Ik moet nog wat extracts doen, maar dat levert echt geen halve tab op. Volgend seizoen wordt het echt volledige kansloos als ik het zo zie. Erg jammer, want het betekent gewoon dat je geen alternatieve gear voor build varianten kan bewaren.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Zarhrezz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:03:
[...]

Stash space wordt toch een enorm groot probleem. Per karakter 3 class sets van 6-7 pieces en vervolgens een set-dungeon per class set. Als je die allemaal wil doen, heb je per class dus al 2 full sets (met bijbehorende wapens en aanvullende slots) in stash. Dan heb je per class dus al een tab grotendeels vol.

Leuk dat we er een tabje bijkrijgen, maar zelfs nu heb ik op seasons (waarbij ik nu een 3e class net begonnen ben) m'n stash al 100% vol. Ik moet nog wat extracts doen, maar dat levert echt geen halve tab op. Volgend seizoen wordt het echt volledige kansloos als ik het zo zie. Erg jammer, want het betekent gewoon dat je geen alternatieve gear voor build varianten kan bewaren.
Ja, of dus efficienter spelen, keuzes maken. Vind het prima dat je niet 'alles kan'. Bovendien kun je de characters waar je nooit mee speelt ook gebruiken als een mule, ik zie het probleem niet.

Iemand die weet of de Mac versie al werkt? Ik kan het niet terugvinden en ben een beetje klaar met elke dag lezen over de PTR terwijl ik er niet op kan spelen O-)

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:03:
[...]

Ben het op zich met je eens, maar ik denk dat tegen de tijd dat we aan de 10 tabs zitten, je toch echt wel het grootste deel van de items/builds kan bewaren. Op een tab per character kan je wel 3 volledige sets + een aantal goede wapens / jewelry kwijt. Dan heb je nog 4 tabs over (1 crafting materials + 3 random ofzo). Moet je een heel eind mee komen, in ieder geval veel verder dan met de 5 tabs nu. Ik denk dat het zelfs wel mogelijk is om alle sets compleet te bewaren (per character 3 sets in stash 1 set aan).

Ohmarinus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:09:
Ja, of dus efficienter spelen, keuzes maken. Vind het prima dat je niet 'alles kan'. Bovendien kun je de characters waar je nooit mee speelt ook gebruiken als een mule, ik zie het probleem niet.
Waarom moet dat? Ik mag toch zelf wel bepalen of ik alle classes met 3-4 builds per class wil spelen? Nu straft Bliz je daarvoor omdat je niet de stash space hebt om de benodigde gear op te slaan en niet de character slots om het per build te doen. Dat vind ik gewoon slecht game design. De build diversiteit wordt geboden, maar als je daar gebruik van wil maken kan dat niet.

Wat dat betreft vind ik de HC 70 voor seasonal journey ook draconisch; je moet een character slot vrijmaken (waar je er dus al tekort van hebt) om die te halen terwijl een groot deel direct daarna dat karakter weer delete om weer ruimte te maken om te kunnen doen wat ze eigenlijk willen doen.
Iemand die weet of de Mac versie al werkt? Ik kan het niet terugvinden en ben een beetje klaar met elke dag lezen over de PTR terwijl ik er niet op kan spelen O-)
Ze zijn er mee bezig, geen ETA, geen beloftes dat het gaat werken tijdens PTR.
adamvansanten schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:11:
Ben het op zich met je eens, maar ik denk dat tegen de tijd dat we aan de 10 tabs zitten, je toch echt wel het grootste deel van de items/builds kan bewaren. Op een tab per character kan je wel 3 volledige sets + een aantal goede wapens / jewelry kwijt. Dan heb je nog 4 tabs over (1 crafting materials + 3 random ofzo). Moet je een heel eind mee komen, in ieder geval veel verder dan met de 5 tabs nu. Ik denk dat het zelfs wel mogelijk is om alle sets compleet te bewaren (per character 3 sets in stash 1 set aan).
Die 10 tabs hebben we pas over 4 seizoenen...volgend seizoen hebben we dus 6 tabs. Je geeft zelf al aan dat dit net genoeg moet zijn voor elke class. Er blijft dan echter geen ruimte over voor gems, mats, goeie Legendaries, etc. Met 3 maanden per season duurt het meer dan een jaar voordat we die 10 tabs hebben...

[ Voor 27% gewijzigd door Zarhrezz op 20-11-2015 12:21 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:16:
Die 10 tabs hebben we pas over 4 seizoenen...volgend seizoen hebben we dus 6 tabs. Je geeft zelf al aan dat dit net genoeg moet zijn voor elke class. Er blijft dan echter geen ruimte over voor gems, mats, goeie Legendaries, etc. Met 3 maanden per season duurt het meer dan een jaar voordat we die 10 tabs hebben...
Klopt, dan zijn we een jaartje verder. Maar alles in Diablo duurt lang en elk seizoen zal je iets meer storage krijgen (komend seizoen al een tabje extra), dus elk seizoen wordt het in ieder geval iets beter :). Een jaar in Diablo tijd is echt niet lang vind ik ;).

• Apsie
Ohmarinus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:09:
[...]

Efficienter spelen? En Set dungeons dan? Blizz werkt het stash probleem zelf in de hand door Set Dungeons in te voeren :F

Apsie's profiel

adamvansanten schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:22:
[...]

Klopt, dan zijn we een jaartje verder. Maar alles in Diablo duurt lang en elk seizoen zal je iets meer storage krijgen (komend seizoen al een tabje extra), dus elk seizoen wordt het in ieder geval iets beter :). Een jaar in Diablo tijd is echt niet lang vind ik ;).
Da's op zich ook wel weer waar, en over waar-voor-je-geld mogen we zeker niet klagen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:19
[...]

Ergens begrijp ik het wel, maar tegelijkertijd denk ik niet dat dit de beste keuze is.

Seasons (destijds Ladder) was gemaakt om mensen opnieuw te laten beginnen, in een wereld waar iedereen ook overnieuw begon, dat is opzicht niet veranderd, echter is er altijd wel een motivatie geweest om season/ladder te spelen.
Oke er zijn wat rewards, maar erg groot zijn ze niet, daarbij zijn seasons sowieso vrij broken als je het mij vraagt, zeker dit seizoen, bedoel kijk eens hoe extreem snel je een sterk karakter hebt?
In D2 duurde het echt wel een tijd voordat je een sterk karakter had, zeker op ladder, en dat zorgde ervoor dat ladder (mits die niet een eeuwigheid duurde), echt nog een uitdaging was.

Dus ja wat biedt season je straks nog? Wat rewards en dat is het, iedereen is al snel sterk en dan biedt het je niets meer.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Benjamin- schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:04:
[...]

Ergens begrijp ik het wel, maar tegelijkertijd denk ik niet dat dit de beste keuze is.

Seasons (destijds Ladder) was gemaakt om mensen opnieuw te laten beginnen, in een wereld waar iedereen ook overnieuw begon, dat is opzicht niet veranderd, echter is er altijd wel een motivatie geweest om season/ladder te spelen.
Oke er zijn wat rewards, maar erg groot zijn ze niet, daarbij zijn seasons sowieso vrij broken als je het mij vraagt, zeker dit seizoen, bedoel kijk eens hoe extreem snel je een sterk karakter hebt?
In D2 duurde het echt wel een tijd voordat je een sterk karakter had, zeker op ladder, en dat zorgde ervoor dat ladder (mits die niet een eeuwigheid duurde), echt nog een uitdaging was.

Dus ja wat biedt season je straks nog? Wat rewards en dat is het, iedereen is al snel sterk en dan biedt het je niets meer.
De stash tab wordt ongetwijfeld de belangrijkste reward van elk seizoen. Deze krijg je aan het einde van de season journey, wat ook plezier Blizzard's gedachte is (dat je de season journey doorloopt). Daarna is het je vrij om season of nonseason te spelen, ik vind het juist een hele goede ontwikkeling. Ben helemaal geen fan van het overnieuw beginnen, maar deed het voorheen voor de seasonal exclusives (en dit seizoen voor de journey en seasonal exclusives). Ik zal voortaan dus ook alleen de journey doen en daarna terug naar NS (behalve als ik toevallig nog met de build die ik voor dat season heb gekozen wat verder wil spelen).

Het probleem met de seasonal Legendaries was dat ze meestal noodzakelijk waren om een redesigned class-set competitive te maken. In andere woorden: als je geen season speelde, mocht je lekker 3-4 maanden wachten om echt met alle nieuwe sets / items aan de slag te kunnen. Het was gewoon de keus tussen season spelen met nieuwe coole builds, of 3-4 maanden wachten.

Met de seasonal journey heeft Bliz wat mij betreft iets bedacht dat seasons leuk en fris maakt; je hebt dingen om naartoe te werken en zo ben je lekker divers bezig. Voor sommigen is de journey na een week of twee wel helemaal klaar, maar dat is echt de top paar % van de spelers. Ik heb 'em pas net afgerond, na bijna 3 maanden. Als ik minder eigenwijs was zou het vast sneller gekund hebben, maar nu heb ik het op mijn manier kunnen doen, ik wordt dus niet gedwongen de cookie-cutter builds te gebruiken. Als je gaat kijken hoeveel % van de spelers Guardian uberhaupt niet gaan halen, denk ik niet dat season te weinig uitdaging biedt.

Daarnaast heb ik maar 3 van de 6 classes gespeeld, de helft van de nieuwe items heb ik dus nog niet aangeraakt (wat prima is, niet alle builds / classes vind ik interessant). Ook heb ik nog niet alle seasonal achievements / conquests binnen (zal ook niet gebeuren gezien de HC dingen die er tussen zitten). Wat mij betreft zit Bliz dus prima met de seasons zo.

<GOT> Zarhrezz#2885

adamvansanten schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:34:
Ik zal voortaan dus ook alleen de journey doen en daarna terug naar NS (behalve als ik toevallig nog met de build die ik voor dat season heb gekozen wat verder wil spelen).
Die seasonal rebirth is daarvoor ook een mooie toevoeging; je hoeft het einde season niet af te wachten om je seasonal character over te zetten en verder te gaan NS als je de journey klaar hebt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

[...]

Sinds D1 was en is mijn doel nog steeds om een zo sterk mogelijke char te bouwen.....en om mee te spelen. Met het afgelopen seasons systeem was dat toch lastig, want doordat de mainstream (clan, community) season opschiet heb je weinig andere keus meer dan om te joinen. :+

Maar ja maak maar wat voor elk wat wils, blijft lastig. 8)7

• Goldman
Zarhrezz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:38:
[...]

Met de seasonal journey heeft Bliz wat mij betreft iets bedacht dat seasons leuk en fris maakt; je hebt dingen om naartoe te werken en zo ben je lekker divers bezig. Voor sommigen is de journey na een week
of twee wel helemaal klaar, maar dat is echt de top paar % van de spelers.
helemaal eens, dit was voor mij, een onverwachte maar plesante toevoeging.
Ik heb 'em pas net afgerond, na bijna 3 maanden. Als ik minder eigenwijs was zou het vast sneller gekund hebben,
jij...eigenwijs? Nog nooooooooooit gemerkt
Daarnaast heb ik maar 3 van de 6 classes gespeeld, de helft van de nieuwe items heb ik dus nog niet aangeraakt (wat prima is, niet alle builds / classes vind ik interessant). Ook heb ik nog niet alle seasonal achievements / conquests binnen (zal ook niet gebeuren gezien de HC dingen die er tussen zitten). Wat mij betreft zit Bliz dus prima met de seasons zo.
Ik focus met season vaak op 1 char en wil ik zo snel mogelijk eruit halen , dan komt er snel een 2e bij (farm build). En later in season ga ik ook extra aanmaken. Ik heb dit season alleen Wiz niet aangeraakt omdat ik alle huidige sets / gameplay meh vind. Daarintegen, vind ik de nieuwe legs voor channelings spells wel heel gaaf voor Wiz. Dus misschien wel het nieuwe season met Wiz beginnen... maar denk stiekem toch dat het de DH gaat worden...

Goldman schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:46:
Dus misschien wel het nieuwe season met Wiz beginnen... maar denk stiekem toch dat het de DH gaat worden...
Firebird channel Wiz ga ik zeker doen (AT - Flame Ward is een prima corner stone). Melee DH ga ik ook zeker doen en de kans is groot dat ik de generator DH ook doorzet. Dat hangt een beetje van Legacy of Nightmares af...het is een mooie eind-season build omdat je er veel ancients voor nodig hebt.

<GOT> Zarhrezz#2885

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:40:
[...]

Die seasonal rebirth is daarvoor ook een mooie toevoeging; je hoeft het einde season niet af te wachten om je seasonal character over te zetten en verder te gaan NS als je de journey klaar hebt.
Of je omschrijft het niet goed of je hebt de functie niet helemaal goed begrepen, want seasonal rebirth doet juist precies het omgekeerde: van een NS character een season character maken. Je kan niet halverwege het season je S character omzetten naar NS ermee...
Zarhrezz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:58:
[...]

Firebird channel Wiz ga ik zeker doen (AT - Flame Ward is een prima corner stone). Melee DH ga ik ook zeker doen en de kans is groot dat ik de generator DH ook doorzet. Dat hangt een beetje van Legacy of Nightmares af...het is een mooie eind-season build omdat je er veel ancients voor nodig hebt.
Ik denk dat ik in 2.4 ook extreem veel tijd ga steken. Zoveel vette builds! Mijn FB Wiz staat al klaar (nu nog met Woh), mijn M6 DH ook (hoeven we nu niet opnieuw aan te maken en gear opnieuw te zoeken, ivm geen seasonal exclusives), de Melee DH ga ik ook zeker spelen en er is nog veel meer wat ik wil proberen. Dat gaat weer de nodige uurtjes kosten.

Seasonal Journey ben ik ook erg over te spreken, vooral de laatste tier was behoorlijk uitdagend en ben er toch redelijk lang mee bezig geweest (rond P550-600 was ik klaar volgens mij). Zoiets zal volgend seizoen dus ook worden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 20-11-2015 14:24 ]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
Is er al bekend wanneer dit seizoen eindigd in diablo?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

adamvansanten schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:23:
Of je omschrijft het niet goed of je hebt de functie niet helemaal goed begrepen, want seasonal rebirth doet juist precies het omgekeerde: van een NS character een season character maken. Je kan niet halverwege het season je S character omzetten naar NS ermee...
Ah...ik had 'em inderdaad niet goed begrepen. Op zich is van NS naar season ook wel handig, scheelt weer character slots. Ik merk nu al dat ik uiteindelijk m'n NS characters aan het eind van een season delete na het leegmaken omdat m'n seasonal equivalent beter geared is.

Nu ze stoppen met season-only Legendaries, lijkt me de andere kant op ook handig. Je kan dan season doen zolang je leuk vind en als je er klaar mee bent overzetten naar NS zodat je door kan met alle meuk die je al NS hebt gehoard.

<GOT> Zarhrezz#2885

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:38:
[...]

Ah...ik had 'em inderdaad niet goed begrepen. Op zich is van NS naar season ook wel handig, scheelt weer character slots. Ik merk nu al dat ik uiteindelijk m'n NS characters aan het eind van een season delete na het leegmaken omdat m'n seasonal equivalent beter geared is.

Nu ze stoppen met season-only Legendaries, lijkt me de andere kant op ook handig. Je kan dan season doen zolang je leuk vind en als je er klaar mee bent overzetten naar NS zodat je door kan met alle meuk die je al NS hebt gehoard.
Lijkt mij ook heel handig, maar gaat zeker niet gebeuren. Dan is er voor veel mensen helemaal geen reden meer om season te blijven spelen na de seasonal journey en kunnen ze beter stoppen met de scheiding tussen nonseason en season.

Rebirth is puur zodat je "hours played" van je character niet hoeft te resetten door een nieuwe aan te maken. Niets meer, niets minder.

Ricmaniac schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:37:
Is er al bekend wanneer dit seizoen eindigd in diablo?
Tijdens BlizzCon is aangekondigd tot 1 week voor de release van Patch 2.4; daarmee kan je rekening houden tot eind december. :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Meh, niet echt de moeite waard om weer te gaan spelen. Ze blijven season opdringen.
Niemand dwingt je om season te gaan spelen. Ik vind het niet meer dan normaal dat een competitie enkele rewards heeft die ns niet bestaan.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:51
Nieuwe PTR online! :)

Signature

Verwijderd

Deadsmell schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:45:
Niemand dwingt je om season te gaan spelen. Ik vind het niet meer dan normaal dat een competitie enkele rewards heeft die ns niet bestaan.
Maar om dingen waar de community al jaren om vraagt weg te stoppen achter een season grind zit ik niet op te wachten.

• schaapiej
Net even de update gedaan.

Season is nu beschikbaar op de PTR. Het wordt steeds makkelijker om een volledige set te krijgen... 1e deel van de Season Journey en je krijgt een volledige set???

DH: Shadow
Barb: Earth
Crus: Invoker
Wiz: Firebird
WD: Jade
Monk: Sunwuko

En het zijn nou niet echt moeilijke dingen die je moet doen. Meer even opletten dat je één van de journey dingen open laat tot je level 70 bent! :p

Edit: de 9 objectives voor de 1e season Journey (en dus een complete set, portrait en pet):
- 5 bounties
- 1 rift
- gem in socket doen
- blacksmith level 5
- jeweler level 5
- mystic level 5
- kill skeleton king
- kill maghda
- reach level 35

Edit 2: SWK Sweeping Wind damage reduction is gewoon 50%, niet per stack.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/w85l3m.png

[ Voor 25% gewijzigd door schaapiej op 21-11-2015 08:18 ]

<GoT>NightStalker

50% DR is inderdaad prima, dat heeft elke set zo'n beetje wel.

Deze viel me ook op in de notes:

Oculus Ring

No longer rolls with guaranteed Attack Speed, Reduced Damage from Elites, or Resistance to All Elements
Now rolls with a guaranteed socket
Bonus damage increased from 30-40% to 70-85%
The damage bonus provided by this item is now multiplicative with other sources of damage
The damage bonus provided by this item no longer stacks with overlapping zones
Damage zone now spawns at a random location near the monster that was killed
The chance to summon a zone is now 100%

Volgens mij betekent dat exit CoE als default cube ring voor een hoop builds.

Mac client zou ook gefixt moeten zijn trouwens.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Neles7
mm DH is ook generfd met de M4/S4 setup. Eens kijken wat nu lekker werkt, het was niet zo dat de set extreem OP was imo, maar blizz vind het dus blijkbaar niet bij de speelstijl van de shadow set passen.

Neles7 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:46:
mm DH is ook generfd met de M4/S4 setup. Eens kijken wat nu lekker werkt, het was niet zo dat de set extreem OP was imo, maar blizz vind het dus blijkbaar niet bij de speelstijl van de shadow set passen.
M6 is nu wel extreem goed geworden, hogere damage bonus dan UE. Met 5 Sentries zit je aan 2000% die ook op Devouring kan met Buriza erbij. De fire versie van EA erbij werkt ook leuk met Buriza.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:58:
[...]

Maar om dingen waar de community al jaren om vraagt weg te stoppen achter een season grind zit ik niet op te wachten.
Zou gewoon ff op de ptr testen hoe lang het duurt om die zooi te unlocken. (season 5 kan je nu spelen)

Mijn voorspelling is dat het net zo simpel zal worden als het nu is om die hond pet te unlocken op seasons.. en dat is echt retarded simpel. Dat heb je in een weekendje gamen unlocked.

Grote tijd sink zal dat nieuwe gem recept zijn in combi met perfecte gear. Zeker als je meerdere class wilt doen en die perfect maken, dan ga je het erg lastig krijgen als je dat 100% season wilt doen.

Lol trouwens mijn pc fikte afgelopen week door :X Nu diablo-en op dit nieuwe ding met een gtx 970... haha hoezo overkill. Als ze met een expansion komen dan zit ik wat betreft hardware wel gebakken 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2015 18:38 ]

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Zarhrezz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:16:
[...]

Ze zijn er mee bezig, geen ETA, geen beloftes dat het gaat werken tijdens PTR.
Neem aan dat het tijdens PTR wel gaat werken, een jaar terug ben ik ook gestopt omdat ik niet meer kon inloggen door een Mac-only bug die tijdens de PTR niet was ontdekt. En een andere keer kon ik ook weer heel lang niet op de PTR spelen.

Mag er van uit gaan dat ze toch zeker de PTR gaan fixen voor mac gebruikers.
Ohmarinus schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:32:
[...]

Neem aan dat het tijdens PTR wel gaat werken, een jaar terug ben ik ook gestopt omdat ik niet meer kon inloggen door een Mac-only bug die tijdens de PTR niet was ontdekt. En een andere keer kon ik ook weer heel lang niet op de PTR spelen.

Mag er van uit gaan dat ze toch zeker de PTR gaan fixen voor mac gebruikers.
Volgens release notes is het gefixt.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Zarhrezz schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:34:
[...]

Volgens release notes is het gefixt.
Kom er net achter _/-\o_

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 21:25

The Chosen One

Zie signature!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 18:35:
[...]

Zou gewoon ff op de ptr testen hoe lang het duurt om die zooi te unlocken. (season 5 kan je nu spelen)

Mijn voorspelling is dat het net zo simpel zal worden als het nu is om die hond pet te unlocken op seasons.. en dat is echt retarded simpel. Dat heb je in een weekendje gamen unlocked.
Hoe lang het duurt? 1 Jaar.
Daarnaast is het voor de meeste mensen per season eerder weken werk al dan niet langer.
Ook is elke seconde een seconde teveel voor iets wat je niet wilt of uberhaupt hoort te spelen als je het gewoon niet wilt spelen. Je moet zulke features niet achter gamemodewalls stoppen.

Daarom vonden mensen het ook erg dat season legendaries mogelijk niet naar non season zouden komen zoals bij D2 Ladder voordat het 1e season begon.
Dat het toen tijdelijk wordt vond iedereen een goede oplossing, waarom ze dat er nu helemaal hebben uitgehaald geen idee. Dacht dat iedereen het wel prima vond.

[ Voor 63% gewijzigd door The Chosen One op 22-11-2015 13:05 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Pagina: 1 ... 49 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.