Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:23

The Chosen One

Zie signature!

Ingame zien die wings er erg mooi uit hoor. Op zo'n ingezoomed plaatje lijkt het minder.

En zoals ik al eerder zei zie diablofans voor de juiste info over die set. Natuurlijk is 800% fout.
Daarnaast PTR -> Live anyway.

[ Voor 11% gewijzigd door The Chosen One op 07-11-2015 15:26 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zarhrezz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:01:
[...]

Nu ik er wat langer over nadenk...zou het geen typo zijn en is de bonus 80% per ancient? Veel hoger kan volgens mij echt niet.
From panel: While this is your only Item Set bonus, your damage dealt is increased by 75% and damage taken is reduced by 4% for every Ancient items you have equipped.

Maar met 11 potentiële Ancient items (13 als de set ook kan meetellen) praat je wel over 825% increased damage en 44% damage reduction. Als de set items meetellen zelfs 975% en 52% ! Dat opent heel wat nieuwe builds :o

Pro Tip: Litany of the Undaunted en The Wailing Host omvatten deze set items dus gooi goed gerollede niet meer weg ! Set items worden namelijk wél geupdate en vanaf 2.4 bij release deze keer !
EDIT: alhoewel, mogelijk worden ze gererolled als de stats veranderen. Maar zover ik weet zijn beide ringen gewone 4-primary legendaries, niet ? Anders hou je ze best allemaal bij :D

[ Voor 10% gewijzigd door Phuncz op 07-11-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-10 08:19

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

The Chosen One schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:25:
Ingame zien die wings er erg mooi uit hoor. Op zo'n ingezoomed plaatje lijkt het minder.

En zoals ik al eerder zei zie diablofans voor de juiste info over die set. Natuurlijk is 800% fout.
Daarnaast PTR -> Live anyway.
Kan iedereen zich aanmelden voor de PTR? Lijkt me wel wat om de tijd te doden totdat de nieuwe patch online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-10 21:59
Ohmarinus schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:18:
[...]

Kan iedereen zich aanmelden voor de PTR? Lijkt me wel wat om de tijd te doden totdat de nieuwe patch online is.
In de PTR krijg je volgens mij een ENORME boost qua XP, gold en legendary find! Hou er dus rekening mee dat alles dan HEEEEEEL erg traag lijkt als je weer in de normale wereld speelt:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

1e week zal er vast wel weer een 2000% droprate zijn e.d. Alle e-peens, kids, shiny item hunters en hun moeders joinen de game naast wat echte testers.
En iedereen die Diablo 3 niet heeft kan ook gewoon de PTR inkomen om Diablo zelf te testen.

Gecombineerd met dat alle heroes wel set items gewijzigd krijgen en nieuwe area's etc verwacht ik wel 5-7 uur queues 1e dagen. Als je hardcore speelt zijn de queues wel altijd lager. Maar ja de betere spelers krijgen ook voorrang natuurlijk. 8)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:28
Die expansion komt er zeker nog wel. Denk alleen dat ze die doorgeschoven hebben omdat ze nu al nieuwe Sc2 expansion, overwatch en Legion moeten hypen. Want dan heeft blizzard in een tijdvak 4 nieuwe titels en daarna weer paar jaar niks.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:35:
[...]

From panel: While this is your only Item Set bonus, your damage dealt is increased by 75% and damage taken is reduced by 4% for every Ancient items you have equipped.

Maar met 11 potentiële Ancient items (13 als de set ook kan meetellen) praat je wel over 825% increased damage en 44% damage reduction. Als de set items meetellen zelfs 975% en 52% ! Dat opent heel wat nieuwe builds :o
Dat klink inderdaad redelijk. Ik kan me voorstellen dat het zelfs nog iets naar beneden wordt bijgesteld. 6-Piece Tal geeft je 450%...dit is het dubbele zonder dat je 6 slots locked hebt....dus 2x de damage en 6 legendary powers i.p.v. de resistance bonus en de meteors. Lijkt me vrij duidelijk.

T.o.v. de meeste sets is het wel redelijk; de bonus is bv. aardig vergelijkbaar met HT bonussen, maar je bent compleet vrij in skills en zoals gezegd meer slots die vrij te kiezen zijn. Ik ben er heel blij mee; kun je lekker odd-ball item proc builds doen die toch meekomen, zonder geforceerd te worden mandatory set pieces te dragen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Je vergeet wel de hoge triggered Meteor damage van Tal Rasha met gebruik van Nilfur's Boast, dit zijn gratis casts uiteindelijk. Maar als je kijkt naar andere GR60+ capable sets, ga je wel leuke buffs missen. Echter kan je zo ook weer totaal andere items dan gebruiken. Shard of Hate en Thunderfury zullen nu wel heel wat interessanter worden.

Zou het ook werken op followers ? :o

[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 07-11-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12
Ben benieuwd wat de aanpassing is aan de vernieuwde Sunwuko set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

https://twitter.com/candlesan/status/663018639918940160

Serieus? Dat kan de PTR toch niet overleven lijkt me. Zou toch denken dat ze op de beurs de correcte informatie wel showen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:26:
https://twitter.com/candlesan/status/663018639918940160

Serieus? Dat kan de PTR toch niet overleven lijkt me. Zou toch denken dat ze op de beurs de correcte informatie wel showen.
Zie voorgaande ja =) 75% lijkt me al randje, eerlijk gezegd. Gewoon het feit dat item procs geboost worden maakt dat dit echt niet boven de 1000% totaal moet gaan komen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Verschil tussen 75 en 800 is toch redelijk groot. :+
10,400% boosted damage? Like whut? ;o

[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 07-11-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-10 19:05
Ik denk dat ze je het gevoel van de Green Lantern willen geven, dat als je die ene groene ring omdoet, dat je bijna goddelijk bent. ;)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dus Wreath of Lightning en maar knallen met infinite Conduit ? Dat ze niet zien dat dit een fout is. Ik had al schrik dat 13 ancients met 75% met sommige builds OP zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:26:
Dus Wreath of Lightning en maar knallen met infinite Conduit ? Dat ze niet zien dat dit een fout is. Ik had al schrik dat 13 ancients met 75% met sommige builds OP zou kunnen zijn.
Het gaat nooit door PTR komen. Jammer is dat dit zo OP is, de nerf wordt dan zo hard dat het op live niet competitive meer is (resultaten uit het verleden zijn en goede indicatie voor de toekomst...).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Diablo 3 .. beste 40 euro ooit denk ik voor een spel. Met WoW kon je nog zeggen dat ze geldwolven waren ... maar met Diablo 3 is dit wel even anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10 20:38
Ze hadden al een precedent geschept bij diablo2.
Weinig keus dus.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Sinned123 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 23:52:
Ze hadden al een precedent geschept bij diablo2.
Weinig keus dus.
Want? D2 is wel een heel oud spel inmiddels, ze hadden makkelijk over kunnen gaan naar meer betaalde uitbreidingen. Tevens was D2 helemaal niet zo snel met nieuwe items e.d., nieuwe content/patches duurde jaren en jaren. Tussen 1.09 en 1.10 zat sowieso 3 jaar.

Tevens schrok ik net wel even zeg, 1.10 kwam uit in 2003... 12 jaar geleden. Ik kan me nog zo goed herinneren dat die patch uitkwam... bizar zeg...

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-10 08:19

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Benjamin- schreef op zondag 08 november 2015 @ 00:48:
[...]

Want? D2 is wel een heel oud spel inmiddels, ze hadden makkelijk over kunnen gaan naar meer betaalde uitbreidingen. Tevens was D2 helemaal niet zo snel met nieuwe items e.d., nieuwe content/patches duurde jaren en jaren. Tussen 1.09 en 1.10 zat sowieso 3 jaar.

Tevens schrok ik net wel even zeg, 1.10 kwam uit in 2003... 12 jaar geleden. Ik kan me nog zo goed herinneren dat die patch uitkwam... bizar zeg...
Haha, ja zelfde hier. Weet het ook nog erg goed, toen je van 1.09 naar 1.10 ging kon je ineens niet meer van die speciale 'broken' IST IST IST IST IST IST ethereal zweihanders maken.. Toen viel er een heel groot deel van de experts weg :D En maphack werkte even niet meer. Wel waren er ineens veel hammerdin bots die Baalruns deden, zo ben ik wel tot lvl 96 o.i.d. gekomen destijds.. Daarna was ik er ook snel op uitgekeken.

Inmiddels speel ik weer eens D1 Beelzebub HD mod op de mac via Wineskin, ook erg vermakelijk.

D2 heb ik nog op mijn Windows partitie staan met de MedianXL mod, ook erg leuk om te spelen!

En wat betreft die Litany of the Undaunted, dat gaat hem echt niet worden hoor, 800% per ancient is veel te veel. Denk eerder dat het straks gaat uitkomen op 15% per ancient. Als je dan eenmaal een ancient of 8 hebt dan kom je dus boven de dmg van F/R uit, maar niet bizar veel hoger. Goede incentive on extra items op ancient te rollen lijkt het me, vind het wel een nette oplossing.

[ Voor 7% gewijzigd door Ohmarinus op 08-11-2015 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dat waren nog mooie wapens. :D

Zelf nooit gehad, speelde altijd Paladin met als beste een Zealot met zeer extreme life leech (57%), zeer hoge AR enz. Daar kon ik makkelijk van die WW Barbarians mee in de pan hakken, met iedere hit pakte ik ruim de helft van mijn leven terug, dus ze kregen me nooit dood.
Heb iets van 2 jaar bij een dueling league gezeten, Legit 76 op USEast, een league die van USWest kwam, waar er 'whites' waren, hele zieke charms waardoor zelfs maphack niet kon controleren of iemand vals speelde, en omdat die 77 was, mocht je niet hoger dan 76 zijn. Erg leuke tijd, was ook zeer actief op DiabloII.net om echt het maximale steeds uit mijn build te halen.

Mooie vond ik ook dat ik toen echt Zealot in de PvP scene weer tot leven had gebracht. Iedereen had Zealot afgeschreven, werd gezien als een 'noob' build, was zo simpel en standaard en relatief zwak dat niemand de moeite er meer voor deed, zeker ook omdat Smiters veel sterker waren. Mijn oplossing was dus zieke life leech, heel veel AR om te zorgen dat je ook echt raakt, en dan hele hoge FHR zodat je uit stunlocks kwam. Geen enkele WW Barbarian kon mij aan, terwijl ik veel andere aan kon door absorb items te equippen, en was daarmee 1 van de sterkste duelers in die league. Maarja dat was ook in een tijd dat ik jaren achter elkaar speelde en werkelijk ieder detail van Paladin wist en had uitgeprobeerd.

Ik vond dat toen wel echt meesterlijk, zo'n sterke build, mensen die je kopieren (niet altijd met evenveel succes, was best een prijzige build :P) en dan ook van die geweldige momenten in public games, zoveel die dachten "hey een noob, maar level76, die kan ik wel aan". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Dus blizzcon is over :-/ Geen diablo expansion, maar weliswaar een mooie patch die ons te wachten staat (alweer).

Jammergenoeg speel ik geen starcraft, overwatch, heartstone en wow is gewoon verouderd en ben het beu.
Klein beetje teleurgesteld toch... stiekem hoop ik nog steeds op iets alla WoW2, ... maar waarschijnlijk zal iets zoals WoW nooit meer gebeuren

edit: btw, hopelijk zien we terug wat meer hunters en crusaders na de patch :)

[ Voor 10% gewijzigd door SideShow op 08-11-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op zondag 08 november 2015 @ 01:36:
En wat betreft die Litany of the Undaunted, dat gaat hem echt niet worden hoor, 800% per ancient is veel te veel. Denk eerder dat het straks gaat uitkomen op 15% per ancient. Als je dan eenmaal een ancient of 8 hebt dan kom je dus boven de dmg van F/R uit, maar niet bizar veel hoger. Goede incentive on extra items op ancient te rollen lijkt het me, vind het wel een nette oplossing.
Als het uitkomt op 15% is het instant salvage (zoals nu). Het is geen vervanger van F/R, het is een vervanger voor F/R + 800-1000% 6-p class bonus (in veel gevallen).

Op max (13 ancients) zal het dus rond de 9-11 * 2,25 ~ 20-25 = 1900-2400% uit moeten komen, dus zo'n 145-185% per ancient piece...alleen dan gecorrigeerd voor alle mogelijke legendary item power combinaties die mogelijk worden door het vrijkomen van de 6 'standaard' slots. Dat is waar de grote uitdaging zit en waardoor ik bang ben dat deze set uiteindelijk maar voor 1 of 2 classes met een fixed build viable gaat zijn. Dit omdat de huidige legendaries en class sets zijn gebalanceerd binnen deze context.

Voorbeeld: Zuni's geeft gedurende 4 seconde een +275% bonus op pet damage tegen targets die je met een spender geraakt hebt. Deze set is slot-starved omdat je zowel F/R, Jeram's, Grim en T&T zou willen hebben. Met Litany kun je opeens wel Jeram's, Grim en T&T bonus hebben en hou je plek over voor Cindercoat (+20% fire damage, altijd mooi) en Hexing Pants (25% dmg bonus want je hoeft toch niets te casten). Deze set doet nu niet mee, maar met een +500% in plaats van +275% zou het al een heel ander verhaal zijn. Het moge duidelijk zijn dat een 1900-2400% bonus bovenop de genoemde items meer dan een beetje power creep zou zijn.

Aan de andere kant is het voor een duo-gen totaal niet interessant; Raiment geeft een x4 modifier, Shen's x1-2, naast de x1-5 (afhankelijk van Spirit) en dan nog de 2.25 van F/R...dus totaal x9-90...zo'n 1000%-9100%. Hier gaat een 1900-2400% dus totaal niet interessant zijn. Zelfs als je met de beschikbare item slots een factor 2-3 weet te halen, mis je de IAS van Raiment.

Ook Tal is al genoemd. De 450% is op het moment niet competatief, maar zo'n 600% zou dit waarschijnlijk wel zijn. Een 1500% Lithany zou dan al een vergelijkbare bonus geven als je niet kijkt naar de vrijgekomen slots. En ook daar weer het probleem; Magefist en Cindercoat erop, Zodiak op cube en fast-channel Flame Ward om de CD van Molten Impact op 3-4 seconde te brengen. Met de overgebleven slots is er vast ook wel iets leuks te doen.

Dit zijn natuurlijk maar een paar simpele voorbeelden; er zijn vast skills die een hoge bonus legendary hebben maar die buiten een set bonus vallen. Dat soort skills / legendaries zijn direct een probleem. Daarnaast zijn er skills die niet meekomen wegens het ontbreken van een set bonus. Als die opeens een hoge bonus krijgen, kan dat ook een issue zijn. Dat dan even balancen voor alle skills van alle classes voor alle legendary item combinations...ik voorzie een interessante PTR periode.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Er veel geluk gehad met de cube en upgraden van rares. 3 pogingen voor voor Yang's Recurve, 3 pogingen voor Dead Man's Legacy (met 60%!), dus daar was ik wel erg tevreden mee.

Ik vind het op zich leuk om mijn DH op te bouwen met behulp van m'n Monk. Daarmee farm ik Bloodshards, en items die ik vind, maar niet meer nodig heb op mn Monk (Focus bijv.) kan ik dan overzetten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Laatst online: 23-10 10:28

Maduth

Probeersel

Afgelopen weekend ook lid geworden bij GOT en gelijk goed geboost, dank daarvoor. Vanavond kijken of ik stiekum wat tijd kan vrijmaken om me wat meer weer te verdiepen in het reilen en zeilen van Diablo 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Helaas niet live kunnen kijken, maar via de samenvattingen Blizzcon een beetje gevolgd. Jammer dat er geen nieuwe expansion is aangekondigd, maar patch 2.4 klinkt wel weer helemaal top! Vooral het feit dat ze seasonal legendaries soort van afschaffen ben ik erg blij mee. Dan hoef je season alleen nog voor de journey (lees: stash space) te spelen en kan je daarna weer verder op NS. Verder erg benieuwd naar alle aangepaste sets en alle nieuwe content! Gaan weer de nodige uurtjes in zitten denk ik zo...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren een DH gestart en met hulp van clan geboost + eerste stukken gear. Doel is een karakter te hebben dat snelle farm-runs kan doen en daarnaast om op PTR te gaan testen (zodra ik m'n Guardian heb). Wat ik wil testen is nieuwe melee set en LoN (Legacy of Nightmares). Die laatste wil ik wel eens zien met Depth Diggers / Simplicity / Andariel's / Clarity / Frostburn of Magefist / Cindercoat / Wrath / Leonine / Duffel / Buriza (cube) en dan los met Bola (packs) en Devouring (single target). Pierce met pull op Bola zou op groepen triple-explosion (met pull chance) moeten doen met een 60-80% elemental bonus. Devouring / Burri is gegarandeerd maximum aantal BotS stacks per seconde...lekker IAS pushen dus om de cap zo hoog mogelijk te hebben.

In de avond eerst met Krullebol begonnen om de T10 in 3 minuten te halen. Later Sparhawk erbij en vervolgens Boyaa erbij. Flink irritante assignment omdat je meestal bij de eerste map al weet dat het 'em niet gaat worden. Maar goed, toch wat gob packs tegengekomen om de frustratie goed te maken. Toen we allemaal zoiets hadden van 'nog eentje voordat we gaan pitten' een goede rift en hij is binnen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Die Litany of the Undaunted lijkt mij super leuk eerlijk gezegd. Eindelijk een build kunnen maken die NIET afhankelijk is van een set waarbij je aanvallen MOET gebruiken omdat ze in de set-bonus zit.

EDIT: Kom er nu achter dat ring slots toch weer klote is.. ;p bij WD kan je dan geen Garg / Zombie dog ring tegelijk gebruiken..

[ Voor 25% gewijzigd door Ealjebij op 09-11-2015 10:59 ]

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Thorns alvast een beetje getest in afwachting van de nieuwe set en thorn gems. Conclusie is wel dat het een hele vage stat is. Vrijwel alle damge increases van items/sets doen niets voor thorns.

Items als de pig sticker en tyreal's might met dps toename tegen bepaalde soorten mobs werken dan weer wel :P Die punish belt waarmee punish dan alle runes krijgt werkt ook met thorns en procs hiervan kunnen zelfs echt critten.... wordt leuk testen dit :)

Zag vandaag dit ook staan op diablofans

New Crusader Weapon: Akarat's Champion gains the effects of the Prophet and Embodiment of Power runes
New Crusader Shield: Shield of Fury - Each time an enemy takes damage from your Heaven's Fury, it increases the damage they take from your Heaven's Fury by ~20%

Erg interessant eerste waar ik aan denk is Firestarter is terug. Over een proc build gesproken.. firestarter gaf al lag nog voordat grifts waren uitgevonden en hoe zal dit zijn met een static charge monk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:07:
New Crusader Shield: Shield of Fury - Each time an enemy takes damage from your Heaven's Fury, it increases the damage they take from your Heaven's Fury by ~20%
Ik ben benieuwd naar de implementatie daarvan...moet haast wel een ICD hebben aangezien het een ground effect is (= multiple hits per second). Ook de vraag hoe dit gaat werken als een target door 2-3 beams geraakt wordt. Kan in ieder geval erg leuk worden.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-10 16:23

4th

(jarig!)
Zarhrezz schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:12:
[...]

Ik ben benieuwd naar de implementatie daarvan...moet haast wel een ICD hebben aangezien het een ground effect is (= multiple hits per second). Ook de vraag hoe dit gaat werken als een target door 2-3 beams geraakt wordt. Kan in ieder geval erg leuk worden.
Shotgun is back!

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04:56
Oh, neeeeeeee! :'(

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-10 16:23

4th

(jarig!)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Zarhrezz schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:37:

In de avond eerst met Krullebol begonnen om de T10 in 3 minuten te halen. Later Sparhawk erbij en vervolgens Boyaa erbij. Flink irritante assignment omdat je meestal bij de eerste map al weet dat het 'em niet gaat worden. Maar goed, toch wat gob packs tegengekomen om de frustratie goed te maken. Toen we allemaal zoiets hadden van 'nog eentje voordat we gaan pitten' een goede rift en hij is binnen.
Wat ben ik blij dat die achievements eindelijk gedaan zijn :D .. het zijn behoorlijk frustrerende rifts soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zarhrezz schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:12:
[...]

Geen idee of dit een icd zal hebben.. weet wel dat in mijn oude firestarter build die ticks extreem opliepen. Alle items met procs konden stacken destijds en ook die fire rune van first of heavens zorgde ervoor dat de ticks van firestarter door het dak gingen want dat stackte ook allemaal. Had destijds bij die t6 ubers soms wel 154mln ticks.. nu stelt dat weinig voor maar destijds was dit echt een hele bak dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-10 11:03
Zijn er hier ook mensen die op de xbox one spelen ? :) bijna niemand in mijn friendlist speelt nog d3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:43:
Geen idee of dit een icd zal hebben.. weet wel dat in mijn oude firestarter build die ticks extreem opliepen. Alle items met procs konden stacken destijds en ook die fire rune van first of heavens zorgde ervoor dat de ticks van firestarter door het dak gingen want dat stackte ook allemaal. Had destijds bij die t6 ubers soms wel 154mln ticks.. nu stelt dat weinig voor maar destijds was dit echt een hele bak dps.
Het moet haast wel ICD hebben. Grofweg tickt een DoT of ground effect 5 keer per seconde. Dat zou met dit schild dus +100% Fury damage per seconde zijn. Dan de duration van 6 seconde dus aan het eind van de eerste Fury zit het al op +600%. Ik ga dan even uit van additief met zichzelf. Feitelijk zou het dan een single-skill BotT effect keer 15 zijn. Maar goed, wellicht is het bedoeld als RG killer....we gaan het meemaken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:03
Zarhrezz schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:37:
Gisteren een DH gestart en met hulp van clan geboost + eerste stukken gear. Doel is een karakter te hebben dat snelle farm-runs kan doen en daarnaast om op PTR te gaan testen (zodra ik m'n Guardian heb). Wat ik wil testen is nieuwe melee set en LoN (Legacy of Nightmares). Die laatste wil ik wel eens zien met Depth Diggers / Simplicity / Andariel's / Clarity / Frostburn of Magefist / Cindercoat / Wrath / Leonine / Duffel / Buriza (cube) en dan los met Bola (packs) en Devouring (single target). Pierce met pull op Bola zou op groepen triple-explosion (met pull chance) moeten doen met een 60-80% elemental bonus. Devouring / Burri is gegarandeerd maximum aantal BotS stacks per seconde...lekker IAS pushen dus om de cap zo hoog mogelijk te hebben.
Zoals je gister al zei, ik ga ook kijken of Miraenea aan de praat kan krijgen :)

Als je zin hebt om te farmen voor DH gear por mijn even via (clan)chat

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:40:
Zoals je gister al zei, ik ga ook kijken of Miraenea aan de praat kan krijgen :)

Als je zin hebt om te farmen voor DH gear por mijn even via (clan)chat
LoN met Mirinae kan inderdaad lachen worden. Vanavond ben ik denk ik wel online, ik laat het wel horen op chat.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Zelf ben ik pas weer begonnen met spelen in het huidige seizoen, nadat ik alleen in het begin van RoS gespeeld had (nog vóór seizoen 1).

Wat ik heb begrepen uit een video over de class-verdeling van de seizoenen is dat Monk en Barbarian niet viable waren in de eerdere seizoenen doordat ze een gebrek aan Crowd Control (CC) hadden. Doordat Wizards, Demon Hunters, Witch Doctors en Crusaders wel goede CC hadden, besloot Blizzard om monks en barbarians hun damage te boosten onder het mom van 'een dood monster hoef je niet te CCen'. Wat ik begrijp is dat door een verandering in de CC nu de Wizards, DH, WD en Crusaders minder viable zijn, omdat zij nooit de damage boosts hebben gekregen zoals Monk en Barbarian.

Ik vraag mij af hoe deze trend zich voortzet in seizoen 5, blijft CC zoals dit nu is en trekken ze Monk en Barbarian gelijk met de 4 andere classes? Hoe gaan de momenteel OverPowered classes scalen met de gear en dan voornamelijk de 'no-set' build? Aangezien ze toch al vrij OP zijn qua damage en naar wat ik begrijp dit nog hoger kan worden door de 800% increase per Ancient.

Weten jullie iets meer qua balancing in het volgende seizoen? Uiteraard zijn dit momenteel nog speculaties omdat er nog veel kan veranderen, alleen kan ik zelf nog weinig er over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Zarhrezz schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:46:
[...]

LoN met Mirinae kan inderdaad lachen worden. Vanavond ben ik denk ik wel online, ik laat het wel horen op chat.
Aangezien je geen set items mag gebruiken zat ik icm Mirinae te doen met de holy spear (25%) en angelic dinges (20%. Dit kan +bracers (20%) en evt. amu (20%) een totaal van 85% holy dmg opleveren....nu nog de class verzinnen. Als ik dual wield wil dan moet ik naar Monk (barb heeft geen holy dmg) of crusader, waar de holy veel mainstream is en dan een beetje Condemn er bij kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:56:
Aangezien je geen set items mag gebruiken zat ik icm Mirinae te doen met de holy spear (25%) en angelic dinges (20%. Dit kan +bracers (20%) en evt. amu (20%) een totaal van 85% holy dmg opleveren....nu nog de class verzinnen. Als ik dual wield wil dan moet ik naar Monk (barb heeft geen holy dmg) of crusader, waar de holy veel mainstream is en dan een beetje Condemn er bij kan gooien.
Voordeel van monk is IAS + FoF (zieke proc scalar op DoT). Ik denk dat dat de best optie is.

Crusader kan ook hoog op IAS komen op de primaries (maar niet zo hoog als monk) en je kan de passive voor 1% per keer holy dmg application gebruiken voor goede healing. Justice - Crack is de go-to skill voor Crusader (3 hits met een scalar van iets van 0.90).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roflzor schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:54:
Zelf ben ik pas weer begonnen met spelen in het huidige seizoen, nadat ik alleen in het begin van RoS gespeeld had (nog vóór seizoen 1).

Wat ik heb begrepen uit een video over de class-verdeling van de seizoenen is dat Monk en Barbarian niet viable waren in de eerdere seizoenen doordat ze een gebrek aan Crowd Control (CC) hadden. Doordat Wizards, Demon Hunters, Witch Doctors en Crusaders wel goede CC hadden, besloot Blizzard om monks en barbarians hun damage te boosten onder het mom van 'een dood monster hoef je niet te CCen'. Wat ik begrijp is dat door een verandering in de CC nu de Wizards, DH, WD en Crusaders minder viable zijn, omdat zij nooit de damage boosts hebben gekregen zoals Monk en Barbarian.

Ik vraag mij af hoe deze trend zich voortzet in seizoen 5, blijft CC zoals dit nu is en trekken ze Monk en Barbarian gelijk met de 4 andere classes? Hoe gaan de momenteel OverPowered classes scalen met de gear en dan voornamelijk de 'no-set' build? Aangezien ze toch al vrij OP zijn qua damage en naar wat ik begrijp dit nog hoger kan worden door de 800% increase per Ancient.

Weten jullie iets meer qua balancing in het volgende seizoen? Uiteraard zijn dit momenteel nog speculaties omdat er nog veel kan veranderen, alleen kan ik zelf nog weinig er over vinden.
Oude team meta was CC met WD en Pew pew met DH. Nieuwe meta is heal monk en pew pew met wat je zelf leuk lijkt. Meest effectieve builds zoals static charge team comps zijn beste in de hoogste clears, maar tot mid 70-80 kan echt veel meer goed werken... meeste mensen zijn alleen te lui, dom etc. om dit zelf te onderzoeken. Diablofans/leaderboards zegt dat het zo moet, dus is het zo..... beetje retarded imo
verder is het nu ook zo dat bepaalde builds niet eens bruikbaar zijn door al die lag problemen en misschien daarom wel sterk onder presteren.

Volgend seizoen zal het gat tussen team en solo veel kleiner worden en dan hoef je, je dus nog minder aan te trekken van bepaalde meta builds omdat je gewoon je eigen gang kan gaan en daarmee hoge gems/clears halen... (hopelijk fiksen ze wel de lag)

Zou niet zo kijken welk poppetje meest OP is/wordt in en gewoon kijken welke class en skillset je zelf het leukste vind. Persoonlijk heb ik bijvoorbeeld nog nooit met mijn dh echt gespeelt.. ook niet toen het maanden lang de meest OP class in de game was (zowel in begin vanilla als begin RoS)... speelstijl staat mij gewoon totaal niet aan... misschien dat die nieuwe assasin build hier verandering in kan brengen :)

Voor meer info zou ik gewoon diablofans bijhouden en natuulijk zelf de ptr doen. 2.4 ziet er wat build diversiteit beter uit dan ooit en vooral die no-set kan heel leuk uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-10 10:48
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:34:
Oude team meta was CC met WD en Pew pew met DH. Nieuwe meta is heal monk en pew pew met wat je zelf leuk lijkt. Meest effectieve builds zoals static charge team comps zijn beste in de hoogste clears, maar tot mid 70-80 kan echt veel meer goed werken... meeste mensen zijn alleen te lui, dom etc. om dit zelf te onderzoeken. Diablofans/leaderboards zegt dat het zo moet, dus is het zo..... beetje retarded imo
verder is het nu ook zo dat bepaalde builds niet eens bruikbaar zijn door al die lag problemen en misschien daarom wel sterk onder presteren.

Volgend seizoen zal het gat tussen team en solo veel kleiner worden en dan hoef je, je dus nog minder aan te trekken van bepaalde meta builds omdat je gewoon je eigen gang kan gaan en daarmee hoge gems/clears halen... (hopelijk fiksen ze wel de lag)

Zou niet zo kijken welk poppetje meest OP is/wordt in en gewoon kijken welke class en skillset je zelf het leukste vind. Persoonlijk heb ik bijvoorbeeld nog nooit met mijn dh echt gespeelt.. ook niet toen het maanden lang de meest OP class in de game was (zowel in begin vanilla als begin RoS)... speelstijl staat mij gewoon totaal niet aan... misschien dat die nieuwe assasin build hier verandering in kan brengen :)

Voor meer info zou ik gewoon diablofans bijhouden en natuulijk zelf de ptr doen. 2.4 ziet er wat build diversiteit beter uit dan ooit en vooral die no-set kan heel leuk uitpakken.
DIt kan ik niet genoeg beamen! F*ck de meta, speel wat je zelf leuk vind. Tenzij je bij die 1% hoort maakt het weinig uit wat je speelt en kun je prima (zeer) hoge clears doen.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:17

justifire

Shut up and squat !!

Xenophoben schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:53:
Zijn er hier ook mensen die op de xbox one spelen ? :) bijna niemand in mijn friendlist speelt nog d3.
Jazeker.
Echter momenteel niet zo vaak meer, na de patch zal ik het waarschijnlijk wel weer oppakken, alhoewel Fallout 4....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:27:
DIt kan ik niet genoeg beamen! F*ck de meta, speel wat je zelf leuk vind. Tenzij je bij die 1% hoort maakt het weinig uit wat je speelt en kun je prima (zeer) hoge clears doen.
+1 :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:34:
[...]
Zou niet zo kijken welk poppetje meest OP is/wordt in en gewoon kijken welke class en skillset je zelf het leukste vind.
Dit zorgt elk seizoen weer voor een hoop teleurstellingen. Veel mensen willen gewoon de hipste build die het hardste gaat. En terecht. Als ze het leuk vinden breiden ze daarna, inclusief opgedane ervaring, uit naar andere classes. Wie weet wagen ze zich tzt zelfs aan een experiment. Andersom laat het bijna altijd een nare smaak achter: beginnen met de class die je leuk leek, halverwege maar stoppen omdat niemand het speelt en iedereen veel harder gaat met iets anders. Zeker binnen seasons speelt dat 'race gevoel' erg mee.

Je kan wel roepen: fuck de meta. Maar daarvoor moet je dus wel eerst weten wat dat dan is en hoe het werkt. En als je dat weet dan hoef je niet te vragen welke class je moet nemen.

Wat mij betreft sorteren dit soort dingen dus een averechts effect. Als je zegt tegen iemand die niet weet wat hij leuk vindt dat hij moet kiezen wat hij leuk vindt ( :? ) is de kans vrij groot dat hij op een gegeven moment de conclusie gaat trekken dat hij het verkeerde heeft gekozen omdat anderen harder gaan, dat de meta kennelijk dus heel belangrijk en bepalend is en dat hij eigenlijk niets aan het advies had.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Als je niet weet wat je leuk vind speel je gewoon en vind je dat uit... niet dat dat nou lang duurt of moeilijk is.
Als je er niks van snapt weet je ook niet dat er meta/cookie cutter builds zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey check dit.. net nog even zitten tweaken met thorns. had namelijk steeds 2 verschillende dmg getallen en kon niet goed identificeren wat nu de bepalende factor was... conclusie CoE physical rotatie heeft een 2,98 verhogende factor op alle thorns dps.

Dit wordt nog veel hoger als je iron skin met de thorn rune gebruikt omdat die 200% extra thorns geeft en dit is standaard physical. Was echter in de veronderstelling dat (standaard) thorns niet beinvloed werd door elemental dmg, maar dit is dus niet juist.

Enige 2 factoren met thorns nu zijn dus main stat en phycial dmg. Daarnaast werken vrijwel alle dmg buff van wapens/sets/gems etc. niet. Uitzonderingen die ik gevonden heb zijn, pig sticker, tyreal's might en stongarm bracers. chc en chd zijn dus alleen belangrijk bij de ondersteunende skills (punish/slash) want ze doen niets voor de thorns dmg. Testen zal moeten uitwijzen wat straks het meeste dps gaat doen, maar zo hebben jullie alvast wat info :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Het enige waar ik nog mee zit met de DH, is dat je geen offhand (quiver) kan gebruiken (enkel shield lijkt mij). Want een quiver + dagger gaat denk ik niet werken...dan mis je toch een bak AS + CHC...of misschien wel... kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:25:
Hey check dit.. net nog even zitten tweaken met thorns. had namelijk steeds 2 verschillende dmg getallen en kon niet goed identificeren wat nu de bepalende factor was... conclusie CoE physical rotatie heeft een 2,98 verhogende factor op alle thorns dps.

Dit wordt nog veel hoger als je iron skin met de thorn rune gebruikt omdat die 200% extra thorns geeft en dit is standaard physical. Was echter in de veronderstelling dat (standaard) thorns niet beinvloed werd door elemental dmg, maar dit is dus niet juist.

Enige 2 factoren met thorns nu zijn dus main stat en phycial dmg. Daarnaast werken vrijwel alle dmg buff van wapens/sets etc. niet. Uitzonderingen die ik gevonden heb zijn, pig sticker, tyreal's might en stongarm bracers. chc en chd zijn dus alleen belangrijk bij de ondersteunende skills (punish/slash) want ze doen niets voor de thorns dmg. Testen zal moeten uitwijzen wat straks het meeste dps gaat doen, maar zo hebben jullie alvast wat info :P
lol, je had CoE nog aan? M'n eerste reactie gister was al 'huh? thorns doet toch geen crit?'...blij dat ik toch niet helemaal gaar aan het worden ben. Dat CoE erop werkt is wel logisch, het is physical damage (ook als je het via Hack op bv. een fire skill krijgt). De enige uitzondering is wellicht de 6000 van Demon set. Is ook nog een leuke om te bekijken. Debuffs zullen ook allemaal werken. Buffs die in DPS zichtbaar zijn zullen niet werken.

Merk ook op dat thorns damage via Hack onderhevig is aan proc scalar van de skill. Dit is met de juiste Punish rune goed te misbruiken in combinatie met de belt (er wordt altijd gebruik gemaakt van de proc scalar voor de slotted rune, ik meen dat die voor Retaliate het hoogst is).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:44:
Het enige waar ik nog mee zit met de DH, is dat je geen offhand (quiver) kan gebruiken (enkel shield lijkt mij). Want een quiver + dagger gaat denk ik niet werken...dan mis je toch een bak AS + CHC...of misschien wel... kan iemand dit bevestigen?
Da's vast een punt dat op PTR al opgepakt is of tijdens PTR ter sprake komt. Dual wield zou een optie zijn, wellicht 2-handed (maar beide opties brengen het wel erg dicht in de buurt van monk). Wellicht dat ze iets met passives gaan doen. Het idee van met alleen een 1-handed melee rondrennen trekt me eigenlijk wel...heeft iets epics over zich.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Goldman schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:44:
Het is schijnbaar mogelijk om dagger + quiver te gaan gebruiken in 2.4. Maar misschien is dual wielding zoals bij Nats nu ook wel interessant. Het zal even afwachten zijn. Zodra de PTR open is kunnen we aan de slag met de melee DH, ik kijk er naar uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Ik ben ook heel benieuwd. Ene kant lijkt het mij wel gaaf, andere kant wil ik graag de earthquake + spear set proberen. Er was een tijdje geleden (net begin ROS) die een gave build hiervoor had gemaakt. Ik moet het even op zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:49:
Het is schijnbaar mogelijk om dagger + quiver te gaan gebruiken in 2.4. Maar misschien is dual wielding zoals bij Nats nu ook wel interessant. Het zal even afwachten zijn. Zodra de PTR open is kunnen we aan de slag met de melee DH, ik kijk er naar uit :D
Dan zullen er wel wat melee-quivers komen met legendary mods voor de melee skills. Prima optie wat mij betreft.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dagger + Quiver zou wel echt onzin zijn, verzin dan iets nieuws, maar dat klopt gewoon niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-10 13:00
Benjamin- schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:14:
Dagger + Quiver zou wel echt onzin zijn, verzin dan iets nieuws, maar dat klopt gewoon niet natuurlijk.
Hoezo onzin? Nog nooit iemand/een demoon/ondood gespuis k.o. gemept met een quiver? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
OF spines of the seething hatred voor Chakrams + impale :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-10 18:13
Limiet met m'n WD op seasons is in zicht :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z1Qf2lF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-10 11:03
justifire schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:39:
[...]

Jazeker.
Echter momenteel niet zo vaak meer, na de patch zal ik het waarschijnlijk wel weer oppakken, alhoewel Fallout 4....
wat is je gamertag? mijne sjefkebakfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Gisteren in 2 pogingen solo de conquest 'Boss Mode' gehaald. Een leuke uitdaring om alle bosses op Torment X binnen 30 minuten na het starten van de game te doden. De eerste keer was ik stomweg 'unlucky' dat ik een bandit shrine tegenkwam, waardoor ik daar toch iets meer prioriteit aan gaf dan de achievement. Door het doden van de goblins gok ik 2 of 3 minuten verloren te zijn, dit kwam ik net tekort aan het einde van de run.

Ik gebruikte mijn Uliana's monk met een paar kleine aanpassingen; mantra of conviction met de annihilation rune die je movement speed geeft na het doden van een monster en dashing strike met de way of the falling star rune die je movement speed geeft na het gebruik ervan. Als wapens gebruikte ik een In-Geom i.p.v. The Fist of Az'Turrasq zodat ik kon perma-dashing striken op het moment dat ik een elite pack of goblin doodde. In de cube gebruikte ik Gloves of Worship (10 minuten shrine effects) zodat o.a. de cooldown reduction en fleeting shrines 10 minuten duurden.

Uiteindelijk denk ik dat het makkelijker is met 2 of meer personen (dan loopt degene die helpt alvast naar de volgende boss terwijl jij bezig bent met de andere boss). Maar als je van een beetje uitdaging houdt zou ik dit zeker solo aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10 13:45
Gisteren nog een paar TX uber bosses gedaan / gepoogd te doen, samen met Sidearm.
Eerste rond ging goed, maar op een of andere manier faalden we hard in de 2e ronde bij het killen van de uber Diablo.

Voor de TX ubers nog mijn GR weer een level naar boven bijgesteld naar 53. (eerste level van het rift had een lage density, waardoor ik met een tijdsachterstand aan het 2e level begon, maar daar heb ik die achterstand toch nog goed gemaakt en heb ik met 1:02 over het GR gecleared. Daarmee mijn SS naar 47 weten te halen. (Ik ben ervan uitgegaan dat SS de belangrijkste gem is voor een SC-build).

Om verder te komen dan GR53 heeft mijn gear denk ik nog een optimalisatieslag nodig., maar waar kan ik het best beginnen? (Ik weet dat ik CoE in de cube heb zitten i.p.v. Unity. dit moet ik weer terugzetten na de non solo TX ubers).

Tot dusver probeer ik al met een hele stapel bloodshards een paar betere pants te verkrijgen, maar daarmee is Kadala nu niet echt scheutig.

[ Voor 27% gewijzigd door _Peter2_ op 10-11-2015 09:29 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:26:
Om verder te komen dan GR53 heeft mijn gear denk ik nog een optimalisatieslag nodig., maar waar kan ik het best beginnen? (Ik weet dat ik CoE in de cube heb zitten i.p.v. Unity. dit moet ik weer terugzetten na de non solo TX ubers).
Waarom lukt het niet? Te vaak dood / te weinig damage? Ik heb 57 gehaald met m'n monk en mijn gear is niet zo goed als jou gear. Wel zit ik defensive beter en zijn m'n gems wat hogere level.

Overigens zie ik Harmony op je HF en op slot...lijkt me niet de bedoeling. Ik denk dat daar je grootste probleem zit; je mist Seize en Alacrity. Deze build staat of valt met attack speed en zonder deze passives zal het niet staan maar vallen zijn. Ik zou zeggen Harmony en NDE eruit voor Seize en Alacrity. Als je dan te vaak dood gaat SS vervangen voor Esoteric.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi gasten.. heb net even de ptr gedownload en je kan er al in. het is (nog) geen 2.4, maar je kan al je characters kopieeren en het beste van alles... de 2000% buff is nu al actief. Ook totaal geen wachtijd nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04:56
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:06:
Hoi gasten.. heb net even de ptr gedownload en je kan er al in. het is (nog) geen 2.4, maar je kan al je characters kopieeren en het beste van alles... de 2000% buff is nu al actief. Ook totaal geen wachtijd nu
Op het moment dat 2.4 komt wordt dan niet alles verwijderd?
Lijk me nu een beetje doelloos? :+

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 23:17

justifire

Shut up and squat !!

Xenophoben schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:38:
[...]

wat is je gamertag? mijne sjefkebakfiets
Volgens mij sta je ook al in mijn lijst :P
Mijne is just1fire

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:06:
Ik ben wel erg benieuwd naar de full patch notes, maar ik ga pas PTR op als ik Guardian binnen heb. Daarvoor staat er nu nog 1 ding open, solo 60 clear (dank aan Krullebol en Lorune voor de HC boost).

Ik hoop trouwens echt op een grote ban-wave voordat 2.4 live gaat; botting is nu kennelijk al zo makkelijk dat er bots zijn die beter spelen dan de gemiddelde speler, met de Legacy of Nightmares het is helemaal doodsimpel. Aangezien alle damage geboost wordt, is het al voldoende om auto-damage skills en / of thorns te hebben en rond te lopen...alles dood aan auto-damage zonder ook maar iets te targetten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Zarhrezz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:54:
[...]

Waarom lukt het niet? Te vaak dood / te weinig damage? Ik heb 57 gehaald met m'n monk en mijn gear is niet zo goed als jou gear. Wel zit ik defensive beter en zijn m'n gems wat hogere level.

Overigens zie ik Harmony op je HF en op slot...lijkt me niet de bedoeling. Ik denk dat daar je grootste probleem zit; je mist Seize en Alacrity. Deze build staat of valt met attack speed en zonder deze passives zal het niet staan maar vallen zijn. Ik zou zeggen Harmony en NDE eruit voor Seize en Alacrity. Als je dan te vaak dood gaat SS vervangen voor Esoteric.
Ah ja, mijn passives moeten weer terug naar de SC build.

Had gisteren omdat het met SC niet lukte bij de T10 ubers mijn build omgegooid naar SSS, ben vergeten mijn passives terug te zetten naar SC. (Ik merkte al dat ik attackspeed miste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apsie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:08:
[...]

Op het moment dat 2.4 komt wordt dan niet alles verwijderd?
Lijk me nu een beetje doelloos? :+
Nee lijkt mij niet. vorige keer was dit ook niet zo. Heb bijna alles al voor het testen en farm ff wat van die invoker set stukken en nieuwe legies en die gooi ik dan gewoon in de cube als 2.4 komt.

Alleen nog ff een hack vinden.. denk 1-2 rifts en dan ben ik wel klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:30:
Ah ja, mijn passives moeten weer terug naar de SC build.

Had gisteren omdat het met SC niet lukte bij de T10 ubers mijn build omgegooid naar SSS, ben vergeten mijn passives terug te zetten naar SC. (Ik merkte al dat ik attackspeed miste).
Waarom lukte de Ubers niet? Alles T10 zou simpel moeten zijn als je 50+ solo doet. Mijn gok is dat je te makkelijk neer gaat zonder Unity. In dat geval zou ik zeggen Ruby in helm naar Amethyst en SS naar Esoteric.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Zarhrezz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:19:
[...]

Waarom lukte de Ubers niet? Alles T10 zou simpel moeten zijn als je 50+ solo doet. Mijn gok is dat je te makkelijk neer gaat zonder Unity. In dat geval zou ik zeggen Ruby in helm naar Amethyst en SS naar Esoteric.
We waren met 2 (beide met unity). Unity uiteindelijk ingeruild voor CoE, maar we beleven falen op Diablo, we gingen niet snel genoeg uit zijn Inferno skill. (Of hoe heet die vurige cirkel)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:42:
[...]

We waren met 2 (beide met unity). Unity uiteindelijk ingeruild voor CoE, maar we beleven falen op Diablo, we gingen niet snel genoeg uit zijn Inferno skill. (Of hoe heet die vurige cirkel)..
Esoteric en je hoeft er niet uit =)

Ik zou als ik jou was wat runs met Esoteric proberen. SS voegt niet zo heel veel damage toe (je hebt al een hoge skill bonus van Depth Diggers) en de regen is leuk, maar niet enorm. Hoge elemental mitigation helpt je waarschijnlijk meer.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens heeft iemand vorige ptr getest of je een legendarie dat is aangepast kan rerollen in de cube?

Heb een aantal items zoals hammer jammers, heart of iron ect. maar bewaard, maar weet niet of je dit kan doen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-10 13:06

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:08:
trouwens heeft iemand vorige ptr getest of je een legendarie dat is aangepast kan rerollen in de cube?

Heb een aantal items zoals hammer jammers, heart of iron ect. maar bewaard, maar weet niet of je dit kan doen eigenlijk.
Rerollen in de cube is net alsof het item opnieuw dropt. Dan krijg je dus de nieuwste versie.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:08:

Zover ik weet wel. Ook gifted items kun je rerollen, je verliest dan de gift / socket. Het is simpelweg het vanaf 0 genereren van een legendary met dezelfde naam. Ik kan me voorstellen dat als je een legendary die nu geen orange power heeft na patch in de cube gooit, die eruit komt met de nieuwe power.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah nice thxs gasten.. dan ben ik klaar voor 2.4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Zarhrezz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:28:
[...]

Ik ben wel erg benieuwd naar de full patch notes, maar ik ga pas PTR op als ik Guardian binnen heb. Daarvoor staat er nu nog 1 ding open, solo 60 clear (dank aan Krullebol en Lorune voor de HC boost).

Ik hoop trouwens echt op een grote ban-wave voordat 2.4 live gaat; botting is nu kennelijk al zo makkelijk dat er bots zijn die beter spelen dan de gemiddelde speler, met de Legacy of Nightmares het is helemaal doodsimpel. Aangezien alle damage geboost wordt, is het al voldoende om auto-damage skills en / of thorns te hebben en rond te lopen...alles dood aan auto-damage zonder ook maar iets te targetten.
Nou zie je daar dan weer wel ;)

Ben verleden week pas begonnen aan S4 , maar mijn laptop vind het steeds minder leuk. Het is echt diablo wat steeds meer begint te vragen lijkt het.
WD spelen zit er eigenlijk al niet meer in met 15fps

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gasten check diablofans.. er staat nu veel datamined info op over 2.4

Lol zat er dik in.. die static monk werkt straks nog wel, maar anderen kunnen die procs niet meer af laten gaan.

Fists of Thunder

Static Charge : Fists of Thunder applies Static Charge to enemies hit for 6 seconds. Each time an enemy with Static Charge gets hit by you, there is a chance that every other enemy with Static Charge within 40 yards takes 180% weapon damage as Lightning.

Misschien is 2.4 er dan morgen al wel.. zou wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Quick reminder for PTR this week: a brief Technical Test will begin today, while the full 2.4.0 Test will begin later in the week.

— Diablo (@Diablo) November 9, 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:32:
Gasten check diablofans.. er staat nu veel datamined info op over 2.4
Gain the five runed Mystic Allies at all times and your damage is increased by [{VALUE1}*100]% for each Mystic Ally you have out.
Met de boots en 2 piece Inna is dat dus 60% Slow voor 3 seconde per hit, 40% increased damage, 16 Spirit per seconde, [42912 + 4* 0,07 * Life per Second] aan Life per Second en +80% life...plus 10x de damage bonus van het nieuwe item. Da's best aardig voor 4 item slots.

Voor Legacy of Nightmares is wellicht Dart-doc de grootste kandidaad voor 80+ rifts...de 275% bonus is nu al genoeg om ze mee te laten komen. Die wordt dus wellicht ziek veel hoger terwijl de slots voor T&T en Depth Diggers vrijkomen. Daarnaast kun je Homunculus dragen en Garg in plaats van de spender. De RoRG op cube is te vervangen door CoE.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10 06:50
Gaat mijn 4700 DPS Inna's Reach dan misschien nog nuttig worden met 5 Mystic Allies? :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Zarhrezz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:54:
[...]

Gisteren nog een Gr53 gedaan. Ik redde hem net binenn de tijd. Ging maar 1x dood. Probleem zit erin dat ik niet snel genoeg kill.

(Kan ook aan de mobs / density liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
en natuurlijk dan "P4_ItemPassive_Unique_Ring_079: TEMP Mystic Ally Shoulders" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-10 07:22
Zarhrezz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:19:
[...]

[...]

Met de boots en 2 piece Inna is dat dus 60% Slow voor 3 seconde per hit, 40% increased damage, 16 Spirit per seconde, \[42912 + 4* 0,07 * Life per Second] aan Life per Second en +80% life...plus 10x de damage bonus van het nieuwe item. Da's best aardig voor 4 item slots.

Voor Legacy of Nightmares is wellicht Dart-doc de grootste kandidaad voor 80+ rifts...de 275% bonus is nu al genoeg om ze mee te laten komen. Die wordt dus wellicht ziek veel hoger terwijl de slots voor T&T en Depth Diggers vrijkomen. Daarnaast kun je Homunculus dragen en Garg in plaats van de spender. De RoRG op cube is te vervangen door CoE.
"Depth Diggers vrijkomen" die werken toch niet voor int classes ?? of heb ik iets gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Temp2264 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:28:
"Depth Diggers vrijkomen" die werken toch niet voor int classes ?? of heb ik iets gemist
Ah ja, da's waar. Da's dan jammer, want op pants is er verder weinig te halen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Is de Dart Build nu al significant anders dan bij de start van S4?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahah.. Rip team meta trouwens.. gezien wat de heal monk wordt --> dip shit monk :P (totaal geen medelijden mee trouwens.. vind het een extreem lame build) Helemaal weg zal het waarschijnlijk niet zijn want de main heal wordt nu een blind.... beetje vreemd want CC is juist geneft en dan komt het nu dus weer terug.

Die barb passive met extra dmg reductie als je een schild hebt, lijkt mij ook wel leuk. Misschien kunnen barb/crusaders nu echte tanks worden. Al die taunts van de thorns build kunnen zeker agro houden en als je dan als spender die nieuwe hammer rune neemt in combi met ancient pathans defenders.. dan heb je als thorns crusader een mega thoughness.

Gooi die ptr open plz..... wil het graag testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat er iets ging gebeuren aan healmonk was te voorzien. Elke seconde iedereen healen voor een meervoud van de max HP in combinatie met hoge DR voor iedereen past niet echt in het plaatje dat Bliz wil zien en daar ben ik persoonlijk blij mee (ik hou van builds die zichzelf kunnen bedruipen...niets zo irritant als mensen die vragen om 60+ parties en vervolgens bij een testrondje op 55 de enige zijn die niet elke pack ge-one-shot wordt waarna er ge-quit wordt).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
schaapiej schreef op woensdag 11 november 2015 @ 06:09:
Gaat mijn 4700 DPS Inna's Reach dan misschien nog nuttig worden met 5 Mystic Allies? :P
+ crudest boots = 10 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ik typte 'm zelf nog verkeerd, bedoel natuurlijk de 5 runes voor Mystic Ally! :p
Gain the five runed Mystic Allies at all times and your damage is increased by 50% for each Mystic Ally you have out.
Komen we uit op 8 stuks als je de Inna set met Crudest boots gaat combineren.
Ben benieuwd of die 400% boost nuttig gaat worden!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Je hebt toch 5 runes, dus 5 (default) * 2 (crudest) = 10 = 500%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
5 runes klopt ja, maar de damage gaat om het aantal Allies dat je actief hebt!

Of komen dan op 4 Allies totaal? :p

[ Voor 20% gewijzigd door schaapiej op 11-11-2015 12:53 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5 runes = 5 verschillende Allies. Boots zou het 6 kunnen maken of 10. Of 2x de versie die je op skill bar hebt staan, of 2x elke Ally die je hebt. Als ik er zo over nadenk, denk ik dat het optie 1 wordt, dus totaal 6 allies.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik betwijfel het aantal allies, hoogstwaarschijnlijk een ally met alle runes unlocked ;/ wanneer komt die PTR online trouwens? Dan kunnen we het ZIEN.

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Zarhrezz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:30:
5 runes = 5 verschillende Allies. Boots zou het 6 kunnen maken of 10. Of 2x de versie die je op skill bar hebt staan, of 2x elke Ally die je hebt. Als ik er zo over nadenk, denk ik dat het optie 1 wordt, dus totaal 6 allies.
Gain the five runed Mystic Allies
dit zou suggeren op 5 stuks. Met boots inderdaad mogelijk 6 ipv 10 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-10 19:34
De legacy of nightmares set gaat zwaar overpowered worden of vergis ik me...800 % increased damage en damage reduction voor elk ancient stuk gear dat je hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21-10 18:38
internaut schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:02:
De legacy of nightmares set gaat zwaar overpowered worden of vergis ik me...800 % increased damage en damage reduction voor elk ancient stuk gear dat je hebt..
Het zal builds met legendaries mogelijk maken.
Vergeet niet dat veel 6p sets wel meer dan 800% dmg boost geven.

En het is ook maar PTR. Dat percentage kunnen ze aanpassen als het te effectief blijkt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
internaut schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:02:
Als het totaal 800% was, zou het te weinig zijn. Als het 800% per piece is, is het het enige dat gespeeld gaat worden (zie eerdere posts).

Items gaan meestal OP de PTR in, mensen clearen 10, 20 tiers hoger dan de rest, er wordt generfd, fanboys doen huiliehuilie, etc.

Ik verwacht voor deze set nog grote wijzigingen. In de huidige setup (voor alle classes een gelijke bonus per ancient piece) gaat het gewoon niet werken; daarvoor liggen de classes teveel uit elkaar wat betreft skills en item synergie. We gaan het meemaken...ik ga in ieder geval hard lachen als er een tier 90+ solo voorbij komt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:44:
ik ga in ieder geval hard lachen als er een tier 90+ solo voorbij komt.
Ik denk dat die er wel gaat komen, mensen doen nu al Gr80+ solo. Met de nieuwe aanpassingen etc. verwachten we al dat GR60 --> GR70 wordt. Dus voor de top zal GR90+ niet ondenkbaak zijn. Ik verwacht zelfs GR100+ in groups.

Pagina: 1 ... 47 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.