Goede vooruitzichten, nu maar hopen dat het ook iets leuks is.
Heb ook een Blizzcon ticket gekocht, dus ik zit aan de buis gekluisterd komend weekend.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Goede vooruitzichten, nu maar hopen dat het ook iets leuks is.
Stash space...F*^%^ yeah!:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Verwijderd
Misschien krijgen we dan wel 10 tabs net zoals in China!
Grappig dat ze nu het deel, "stash space" hebben weggehaald
What: A first look at upcoming feature content, including updated sets, new Legendary items, and more.
'the all-new set dungeons' is ook weg.Krullebol.nl schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:46:
[...]
[...]
Nog effe en het hele bericht is weg!Deadsmell schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:11:
[...]
'the all-new set dungeons' is ook weg.
Ja....op zich ben ik pas net begonnen op 60's, maar deze was ook weer 26 minuten. Uiteindelijk 2 deaths, dus dat is wel ok, maar weer Power pylon op een low-density stuk zonder elites en helemaal geen Conduit gezien...als die was langsgekomen toen ik 5 packs (plus mogelijkheid tot nog 1 pullen) achter me aan had, was het waarschijnlijk wel gelukt. Met m'n huidige gear zal het toch op zo'n gelukje aankomen...toch jammer dat greater rift pushing eigenlijk meer een kwestie van geluk is dan een kwestie van skill / gear.Krullebol.nl schreef op woensdag 04 november 2015 @ 07:55:
Ik moet zeggen dat vanaf 60 het erg uiteenlopend kan zijn.. van de 10 rifts die je doet zitten er misschien een paar kanshebbers bij, de rest is om te huilen... Ik heb afgelopen week dan met pijn en moeite toch 61 gehaald, maar toen ik een dag later een 62 startte, ben ik ook maar meteen weer gestopt met proberen
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Mwa voor SC monk heb ik gewoon gemerkt dat het puur rift afhankelijk is om eerlijk te zijn.Zarhrezz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:05:
[...]
Ja....op zich ben ik pas net begonnen op 60's, maar deze was ook weer 26 minuten. Uiteindelijk 2 deaths, dus dat is wel ok, maar weer Power pylon op een low-density stuk zonder elites en helemaal geen Conduit gezien...als die was langsgekomen toen ik 5 packs (plus mogelijkheid tot nog 1 pullen) achter me aan had, was het waarschijnlijk wel gelukt. Met m'n huidige gear zal het toch op zo'n gelukje aankomen...toch jammer dat greater rift pushing eigenlijk meer een kwestie van geluk is dan een kwestie van skill / gear.
Als ik me niet vergis was D2 net als D3, een x aantal premade maps die door variaties random moesten lijken.scorpie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:20:
Ik hoop stiekem nog steeds op een "real random" dungeon / terrain generator voor d3. Als ik het me goed herinner was d2 hier toch wel beter in. Verder.. tjah meer content, (nog) meer diversie zou welkom zijn. Enige wat nu gebeurt is dat veel mensen naar diablofans gaan op zoek naar een config dat gegarandeert werkt. (inclusief mezelf vanwege tijdgebrek om met verschillende configs te spelen).
Nieuwe patch dus of zelfs uitbreiding is erg welkom
[ Voor 7% gewijzigd door Benjamin- op 04-11-2015 12:21 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Krullebol.nl schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:46:
[...]
[...]
Ze hebben niet zozeer iets uit het bericht geschrapt; dit is gewoon weer de oude tekst die er in de afgelopen maanden ook stond. Net genoeg spoiler om ons allemaal even te laten kijken dit weekend.
Uit een interview met Travis Day;Ohmarinus schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:44:
[...]
Misschien krijgen we dan wel 10 tabs net zoals in China!
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Dat zou ik ook prima vinden, als ze het probleem maar oplossen. Als je een beetje gevarieert wil spelen heb je al snel veel stash tekort. Ben benieuwd wat ze gaan verzinnen.Tektoon schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:32:
Uit een interview met Travis Day;
Travis: "Stash space comes up a lot. I’ve said myself, “I would totally pay to have more stash tabs.” But honestly… that’s when I’m in my player’s shoes. When I’m in my designer’s shoes, we talk about it differently. No matter how many tabs we give players; two more, five more, etc, they’re going to fill those and want more. So what we’ve been trying to figure out recently is how we can help you better manage your stash. How we can help you not need to save so many things.
'More stashspace' kan dus ook betekenen: de implementatie van meer Cube-achtige items waardoor je stashspace kan vrijmaken (zonder feitelijk nieuwe tabs toe te voegen). Beetje vergezocht wellicht, maar ik noem het even voor iedereen veel te veel verwacht.
Wellicht een stukje "persoonlijke" stash en een shared stash...dat scheelt ook al een stuk.Tektoon schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:32:
Uit een interview met Travis Day;
Travis: "Stash space comes up a lot. I’ve said myself, “I would totally pay to have more stash tabs.” But honestly… that’s when I’m in my player’s shoes. When I’m in my designer’s shoes, we talk about it differently. No matter how many tabs we give players; two more, five more, etc, they’re going to fill those and want more. So what we’ve been trying to figure out recently is how we can help you better manage your stash. How we can help you not need to save so many things.
'More stashspace' kan dus ook betekenen: de implementatie van meer Cube-achtige items waardoor je stashspace kan vrijmaken (zonder feitelijk nieuwe tabs toe te voegen). Beetje vergezocht wellicht, maar ik noem het even voor iedereen veel te veel verwacht.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zoiets zou wel makkelijk zijn ja.Benjamin- schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:16:
Ik zou zelf graag een collection systeem willen zien die bijv ook GW2 heeft. Alle crafting spullen, gems enz allemaal in een collectie systeem, dat zou al snel 1,5 tab schelen, terwijl het ook een stuk opgeruimder maakt.
Ik heb al mij character slots vol op het moment, echt geen ruimte voor mulesOhmarinus schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:57:
Wat is eigenlijk het probleem met stashes? Ik heb wel een paar stash characters ;D
Hier heb ik ook al aan zitten denken, zoals de 'W' in D2 gebruikt werd om te wisselen.Benjamin- schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:22:
Dat zou inderdaad heel wat schelen.
Wat ze trouwens ook nog zouden kunnen doen, is een wissel systeem, in D2 had je dat al met wapens, maar je zou dat voor alles kunnen doen, dat je gewoon een 2de build op je karakter hebt, met 1 knop al je gear wisselen (die zit op je 2de slot op je karakter) en tevens ook je skills.
Uiteraard zou je ook 2 karakters kunnen maken, wat velen ook vast hebben, maar dit zou het net wat makkelijker maken, en je extra ruimte geven.
Verwijderd
Verwijderd
Kijk dat is een prima idee, kunnen we gelijk de xp pool aan toevoegen. Echter voor hardcore is wel het probleem dat een rip ook een echte rip is met een verloren char. Maar goed op dat terrein heeft Blizzard ook al toegegeven door kanai cube permanent te maken.schaapiej schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:19:
[...]
Zoiets zou wel makkelijk zijn ja.
Legendary gems tussen characters is ook zoiets nutteloos. Ik ga ook geen 3x een BotT levelen omdat je die op zo goed als iedere character gebruikt. Gewoon je gems kunnen selecteren net als je cube items en ook daarin levelen. Geen geouwehoer meer zoals het nu is!
Bnet pindle#2913
Dus dan zou ik 15 slots moeten krijgen. Zou leuk zijn.Ruigerock schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:22:
Liefst zie ik per karakter een stash slot + 1 extra for gems & crafting
Mensen met een special edition hebben dan 3 extra stash meer dan de rest, goed voor de sales.
Dat zou voor mij voldoende zijn, met hardcore spaar je al snel reserve setjes.
Nu in season 4 zit de stash vrij vol met alleen maar wizard en witch doctor gear.
Thanks dit was erg nuttig, heb inmiddels de Uliana build. Alleen ga ik hier nooit het maximale uithalen, dus ben ik inmiddels items aan het farmen voor de "Generator" buildDeadsmell schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:30:
[...]
Quin werkt in zijn 2.3 levelling guide naar een andere build toe dan in de 2.1 starter guide, maar ik heb mijn twijfels of die beter is dan de 2.1 versie. Hij is voornamelijk anders, omdat je in de 2.3 met twee one-handers speelt en in de 2.1 met een two-hander. Wat maar je voorkeur heeft, denk ik.
YouTube: Diablo 3: Monk 1-70 Leveling build (Patch 2.3)
http://i.imgur.com/vmiGDR3.jpg
Overigens gaat het bij deze linkjes om een levelling build in plaats van een starter guide, dus check alleen de eind build als het je daarom gaat.
Uliana is wel een hele leuk build om mee te spelen en qua survivability is hij beter dan de generator build. Maar erg afhankelijk van de juiste gear, in tegenstelling tot generator.JerX schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:01:
[...]
Thanks dit was erg nuttig, heb inmiddels de Uliana build. Alleen ga ik hier nooit het maximale uithalen, dus ben ik inmiddels items aan het farmen voor de "Generator" build
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 05-11-2015 08:42 ]
Een Uliana build buiten Season is ook niet heel nuttig aangezien je in elk geval de Lion's Claw niet kunt krijgen (die is S4 only).JerX schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:01:
[...]
Thanks dit was erg nuttig, heb inmiddels de Uliana build. Alleen ga ik hier nooit het maximale uithalen, dus ben ik inmiddels items aan het farmen voor de "Generator" build
[ Voor 27% gewijzigd door _Peter2_ op 05-11-2015 09:04 ]
Ik heb idd die Lion Claw nodig en weet dat ik die niet kan krijgen. Ten tweede mis ik ook de buff om Seven Sided Strike cooldown naar beneden te brengen._Peter2_ schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:59:
[...]
Een Uliana build buiten Season is ook niet heel nuttig aangezien je in elk geval de Lion's Claw niet kunt krijgen (die is S4 only).
Met je huidige gear is een EP build wel handig (vooral ook omdat je met 2p Uliana's natuurlijk al "gratis" EP's uit kan delen).
[ Voor 12% gewijzigd door JerX op 05-11-2015 09:08 ]
Ik heb ze "per ongeluk" gehaald, via de cube. Ik was op zoek naar een goede (ancient) The Fist of Az'Turrasq of een Ancient Lion's Claw en zo kreeg ik 2 Ancient versies van Shenlong.JerX schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:07:
[...]
Ik heb idd die Lion Claw nodig en weet dat ik die niet kan krijgen. Ten tweede mis ik ook de buff om Seven Sided Strike cooldown naar beneden te brengen.
Ik zal is kijken naar de EP build, thanks!
Ik mis overigens nog de Shenlong fist weapons, ik heb er 1 liggen maar die is qua stats niet heel geweldig. Hoe hebben jullie deze gehaald? Shards of via de cube?
[ Voor 9% gewijzigd door _Peter2_ op 05-11-2015 09:19 ]
Fist weapons zijn relatief makkelijk via de cube te halen. Het aantal legendary/set fists is vrij klein, dus je komt al heel snel een fist tegen van het type dat je zoekt.JerX schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:07:
[...]
Ik mis overigens nog de Shenlong fist weapons, ik heb er 1 liggen maar die is qua stats niet heel geweldig. Hoe hebben jullie deze gehaald? Shards of via de cube?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Aantal legendary/set fist weapons is juist heel groot. Je hebt maar liefst 13 opties, als ik me niet vergis. Dat is veel meer dan bij andere niet-class specific one handers. Maar naar mijn gevoel is de kans op Shenlong wel groter dan enkele andere fist weapons, maar daarin kan ik me vergissen. Heb de sheet niet bij de hand.Rannasha schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:20:
[...]
Fist weapons zijn relatief makkelijk via de cube te halen. Het aantal legendary/set fists is vrij klein, dus je komt al heel snel een fist tegen van het type dat je zoekt.
Ga je via de shards-route is het een ander verhaal, want daar kies je voor een 1-handed wapen, wat een hele brede categorie is met zwaarden, bijlen, enz... De kans dat je daarmee een fist-weapon dat je zoekt te pakken krijgt is veel kleiner.
Over het algemeen:
Shards -> Armor-pieces.
Cube -> Wapens.
Een hogere critrate krijgen. Of beter hearden zodat je meer mobs raakt met je AT.Cpt.Chaos schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:28:
Ik heb net een vyr wizard gemaakt, dat is best wel sterk, alleen heb ik 1 probleem. Zodra ik uit archon ga en dan met arcane torrent cd probeer te resetten zit ik binnen 3 seconden zonder AP, en archon nog op cd. Is hier nog wat tegen te doen? Ik heb wel 3apoc maar dat is blijkbaar niet genoeg.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Hoewel dat soort dingen heel leuk klinken, vallen ze steevast zwaar tegen. Diablo / Diablo II hebben sentimentele waarde; een gevoel erbij van 10-20 jaar geleden. Toen was de overstap naar 800x600 een grote 'WOW!'...maar die models op Full-HD wordt 'em echt niet.Tektoon schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:02:
Nice! Blizzard werkt aan een Diablo 2 revamp. Tijd om die D2 sound-remix nog eens uit de kast te halen.
Behalve dat D2 gewoon op heel veel vlakken een betere game was. D3 is te versimpeld, het bouwen van je karakter in D2 vroeg veel meer van, mits je zo perfect mogelijk karakter wilde maken. In D3 heb je natuurlijk een hoop tijd nodig om de beste gear te krijgen, maar het is wel duidelijk wat het beste is. In D2 moest je keuzes maken, ga je voor meer damage of voor net die hogere FHR frame? Dat waren zulke essentiele keuzes. Naja tenminste wel in PvP, iets wat in D2 gewoon heel erg leuk was.Zarhrezz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:36:
[...]
Hoewel dat soort dingen heel leuk klinken, vallen ze steevast zwaar tegen. Diablo / Diablo II hebben sentimentele waarde; een gevoel erbij van 10-20 jaar geleden. Toen was de overstap naar 800x600 een grote 'WOW!'...maar die models op Full-HD wordt 'em echt niet.
Zelfs als je alles vernieuwingen uit DIII toevoegt aan een remake, dan nog valt het waarschijnlijk tegen. Mensen klagen nu al over het gebrek aan end-game content. Wat was ook alweer de DII end-game? Oh ja, de 1-2 minuten Pindle runs en / of de 3-5 minuten Baal runs.
Persoonlijk mogen ze de oude titels laten rusten...de collectors edition boxes staan mooi in m'n kast (toen werden er nog echt mooie boxes gemaakt voor je games!) en het herinneringen ophalen met vrienden is leuk...maar een revamp kan het gevoel erbij alleen maar afbreuk doen.
...hoewel ik de opgepoetste cinematic van Mephisto die de gate opent graag wil zien!
[ Voor 3% gewijzigd door Benjamin- op 05-11-2015 15:59 ]
Die heb ik ook allebei, maar vroeger had vrijwel elke game een prachtige box. Nu is de standaard editie een plastic DVD box (als die niet exclusief download is)...alleen een collectors edition is tegenwoordig nog kastwaardig...en dat vind ik toch jammer.Benjamin- schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:58:
Tevens begrijp ik niet wat je bedoelt met de collectors edition boxes. Ik heb ze beide van D3 hier staan, en dat zijn toch echt prachtige dozen.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Zarhrezz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:18:
[...]
Die heb ik ook allebei, maar vroeger had vrijwel elke game een prachtige box. Nu is de standaard editie een plastic DVD box (als die niet exclusief download is)...alleen een collectors edition is tegenwoordig nog kastwaardig...en dat vind ik toch jammer.
D2 vs D3 zie ik toch anders dan jij. Volgens mij is er nu juist meer variatie in builds doordat het systeem flexibeler is, mensen proberen meer en vinden alternatieven die ook werken (vaak in combinatie met gear keuzes). Als ik D2 en D3 vergelijk, heb ik nu eigenlijk meer skills onder m'n knoppen die ik actief gebruik dan dat ik in D2 had...in D2 was het optimaliseren van een skill (20 punten + 20x de bonus-gevers + pre-reqs). Gezien de beschikbare punten was je met 2-3 effectief bruikbare skills toch wel klaar. Nu kosten je buffs weliswaar een slot, maar dan nog heb ik meestal 3-4 skills die ik actief gebruik.
Het maken van een nieuw karakter was ook toen al de moeite niet; met 8 uur self-twink zat je gewoon weer end-game. PvP heb ik nooit gedaan, dus wellicht was het daar anders...maar voor solo PvE is wat mij betreft D3 echt wel de betere game.
Ik zie niet zo hoe jij het anders ziet qua builds?Benjamin- schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:58:Op diverse vlakken gaat D3 verder, zowel qua PvE als qua type builds, maar het sleutelen aan je karakter, het constant optimaliseren (met het daarbij horende opnieuw levelen van je karakter), maakte het dat wanneer je echt een heel sterk karakter had, dat je ook echt het gevoel had dat je iets bijzonders had.
Op Torment I vind je nog niet zo veel legs als op hogere niveau's. Het is een kwestie van je kill speed optimaliseren en dat doe je door te spelen op het niveau waar je snel doorheen gaat. Probeer eens een niveautje hoger, als je daar met evenveel gemak door gaat, dan blijf je daarop of ga je hoger. Zo niet, terug en door farmen. Veel rifts en grifts achter elkaar spelen, blood shards uitgeven en de legendary gems die bij je build horen naar 25 en hoger brengen. Zo maak je het snelst progress. Tempo, tempo, tempo!ReCreator schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:38:
Ik speel op de PS4, en ben nog niet zo heel lang bezig. In het begin vond ik nog regelmatig een upgrade echter is dat nu eigenlijk niet meer het geval! Ik speel op Torment 1, en speel wat rifts, doe adventure mode, en greater rifts (10). Wat kan ik het beste doen om sneller betere gear te krijgen? Moet ik een moeilijkheidsgraad hoger gaan zitten? Of gewoon nog meer farmen?
Bijna alle gear die ik vind ik gewoon slechter dan ik heb... zo vreemd...
(Ben pas Paragon 70)
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 05-11-2015 16:47 ]
Dank voor de tips!Deadsmell schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:45:
[...]
Op Torment I vind je nog niet zo veel legs als op hogere niveau's. Het is een kwestie van je kill speed optimaliseren en dat doe je door te spelen op het niveau waar je snel doorheen gaat. Probeer eens een niveautje hoger, als je daar met evenveel gemak door gaat, dan blijf je daarop of ga je hoger. Zo niet, terug en door farmen. Veel rifts en grifts achter elkaar spelen, blood shards uitgeven en de legendary gems die bij je build horen naar 25 en hoger brengen. Zo maak je het snelst progress. Tempo, tempo, tempo!
En vergeet ook het craften niet. T1 is voor alle classes gemakkelijk te spelen met alleen gecrafte yellow level 70 gear. Zorg voor main stat en multipliers (chc, chd, elemental damage) en je damage snel te verhogen en resall, armor, vit waar mogelijk voor de toughness.
Haha is ook een optie ja, maar op de PS4 is dat een beetje gevaarlijk, schijnen soms wat cheaters te zijn en dan schiet je paragon level een paar duizend omhoog, en dat is een beetje teveel van het goedeBenjamin- schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:47:
Of Torment 6 joinen en gewoon flink leechen.
[ Voor 4% gewijzigd door ReCreator op 05-11-2015 16:51 ]
Tja, als dat je ding is. Ik heb er geen behoefte aan om leechers mee te nemen, niet beginnende tenminste. Als het om het zoveelste karakter gaat, prima, maar iemand die net begonnen is moet niet gaan leechen. Verpest het spel voor jezelf en degene die boost heeft er ook niets aan, omdat dat soort leechers meestal in no-time afhaken.Benjamin- schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:47:
Of Torment 6 joinen en gewoon flink leechen.
http://www.diablofans.com...s-spell-2=-1&sort=-ratingReCreator schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:49:
[...]
Dank voor de tips!
Ik heb me nog niet echt verdiept in een build eigenlijk (Wizard), maar dat was meer omdat ik er nog zo gemakkelijk doorheen kom, maar dat is nu dus mijn doel, een leuke build vinden, gear daar omheen zoeken met runes, en een tandje hoger spelen voor meer/betere gear.
Thanks
[ Voor 35% gewijzigd door Deadsmell op 05-11-2015 16:54 ]
Super! Dank je wel!
Thanks voor je tips, gister geswitched na de Charge build nadat ik eindelijk mijn Shenlong en boots heb gekregen. Sowieso een veel leukere build om te spelen, aangezien je gewoon wat meer moet doenDeadsmell schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:38:
[...]
Uliana is wel een hele leuk build om mee te spelen en qua survivability is hij beter dan de generator build. Maar erg afhankelijk van de juiste gear, in tegenstelling tot generator.
En dat zal je ongetwijfeld zelf ook merken, aangezien je met 4 piece Uliana rond loopt plus de Uliana build, zonder de overige items te hebben. Ik denk dat als je switcht naar de exploding palm build uit de starter guide (two-hander gebruiken!), met je huidige gear, dat je meer damage doet dan met de Uliana build.
Maar je hebt ook al twee pieces Raiment, dus meteen naar static charge switchen is ook een optie voor je! Je hebt Focus & Restraint ook al, dus als je nu SC gaat runnen, dan kom je daarmee vast wel op T7 oid. SC zal de beste optie zijn, omdat ik niet denk dat je T7 haalt met de EP build.
Ik run trouwens met deze SC build.
Op de grond gooien zodat de ander het kan oppakken!Xedev schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 00:48:
Hoe trade je eigenlijk gear? Ik mis een soort community ingame. Naast de rift, greater rift e.d, zouden ook trading games leuk zijn. Verder communiceert niemand ingame, ik mis in deze tijd toch voice chat, vooral als je geen kennis of vrienden hebt die Diablo 3 spelen.
Nog wat tips:JerX schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 07:56:
[...]
Thanks voor je tips, gister geswitched na de Charge build nadat ik eindelijk mijn Shenlong en boots heb gekregen. Sowieso een veel leukere build om te spelen, aangezien je gewoon wat meer moet doen
Ik zag net dat de Diablo profile nog niet was geupdatet, staan nog wat leftovers in van de oude build. Ik ga idd nog voor nieuwe bracers etc. Ook ga ik die Daibo proberen te fixen (dragon nog wat_Peter2_ schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:13:
[...]
Nog wat tips:
1. Stop je wapen met de meeste damage in je main hand
2. Mythic Rhytm is volgens mij niet zo nuttig in een SC-build aangezien SC geen spirit spender is en je damage van SC komt (of is je skill build nog niet up to date?)
3. Probeer betere bracers te verkrijgen (spirit guards met Lighning damage en CHC)
Leuk hellfire amulet heb je
[ Voor 9% gewijzigd door JerX op 06-11-2015 08:47 ]
Check de openingspost van dit topic. Daarin staat de link naar de Solidarity Gaming teamspeak server. Die is open voor iedereen.Xedev schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 00:48:
Hoe trade je eigenlijk gear? Ik mis een soort community ingame. Naast de rift, greater rift e.d, zouden ook trading games leuk zijn. Verder communiceert niemand ingame, ik mis in deze tijd toch voice chat, vooral als je geen kennis of vrienden hebt die Diablo 3 spelen.
Zit je al bij de Tweakers community? Daar is de chat in ieder geval wel meestal wat levendig. Vanuit daar kun je je ook aansluiten bij een Clan. Er zijn er meerdere, waarvan de leden ook op de community aanwezig zijn.Xedev schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 00:48:
Battle.net || Strava
Is er de laatste paar dagen ook erg stil hoor, was gisteren hele avond online heb niemand iets zien zeggenBenjamin- schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:11:
Tweakers community heeft eerste nieuwe mensen nodig op hogere ranks, want ik wacht al sinds zondag om geaccepteerd te worden.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ik moet inderdaad eerlijk bekennen al twee weken geen D3 meer gespeeld te hebben... Ik kan volgens mij wel accepten in de community en zal dat vanavond doen!Benjamin- schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:11:
Tweakers community heeft eerste nieuwe mensen nodig op hogere ranks, want ik wacht al sinds zondag om geaccepteerd te worden.
Battle.net || Strava
Maar je houdt het stil als niemand online komt om mensen te accepteren.Terence(x) schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:49:
[...]
Is er de laatste paar dagen ook erg stil hoor, was gisteren hele avond online heb niemand iets zien zeggen
Hehe, true enough, maar ik heb volgens mij geen rechten daarvoor anywaysBenjamin- schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:06:
[...]
Maar je houdt het stil als niemand online komt om mensen te accepteren.
Ik denk dat ik vanavond na training nog wel even online ben...61+ voor gems? =)Neles7 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:45:
De community is gewoon open dacht ik, of is dat alweer veranderd? Zelf niet veel kunnen spelen afgelopen week wellicht vanavond even kijken of tijd en wat mensen online om iets te doen.
Nope, is niet open.Neles7 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:45:
De community is gewoon open dacht ik, of is dat alweer veranderd? Zelf niet veel kunnen spelen afgelopen week wellicht vanavond even kijken of tijd en wat mensen online om iets te doen.
Doe wel mee, al moet ik voor gems 67+Zarhrezz schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:02:
[...]
Ik denk dat ik vanavond na training nog wel even online ben...61+ voor gems? =)
Battle.net Spud#2543
Vannacht om 0:30u worden de nieuwe developments voor D3 bekend gemaakt. Ben heel benieuwd!TepelStreeltje schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:28:
ook hopen dat ze toch met een announcement komen voor meer content. nieuwe expo zou ik wel mooie timing vinden. RoS is nu iets van anderhalf jaar oud. Toen D3 1.5 jaar oud was, kwam er announcement dat RoS zou komen.
zoals de poster ook zegt, is wat hij tot nu toe weetD3 area is tiny this year. Maybe 20 PCs, 2 TVS for console. Looks like just 2.4 patch info. Sorry for guys thinking an expansion announced.
New zone - Greyhollow, island zone with forest theme. Several side areas and caves available on demo.
New set reworks for classes - will update as I play classes
Invoked for Crusader
Sunwuko for Monk
Shadow's Mantle for DH
Jade for WD
Firebird for Wizard
Might of the Earth for Barb
Damages are trunctuated, 130,000,000 is now 130M and 2,840,764,866 is 2840M
SHADOW SET
2 piece, 1000% damage while melee weapon equipped
4 piece Every rune of Shadow Power
6 piece, 40,000% bonus weapon damage first hit of impale
Does impale for several billion damage, FoK for similar and a lot more up to 30 charged.
DH belt when you cast impale vault for a few seconds (adds a cool down bar above the skill to show buff)
Fan of Knives Dagger, 250 to 300% damage boost on next FoK gained every second for up to 30 charges.
New Legebdary Gem - Mutilation guard melee reduction, unhindered movement below 50 (ok so it's old gem, I don't use this trash so why I didn't recognize it haha)
New Jade Swt changes
2 piecr 120 sec haunt damage on recast
4 piece, eVery rune of soul harvest, cool down reduced by 1 sec for every haunt and locust cast
6 piece, 300 seconds of Dot age on Soul Harvest cast
datamined snake Water guy is in new zone
tower mini zone
there's a current caves area with grass now
More coming and I'll reformat better later. Typing and talking this.
Battle.net Spud#2543
Edit: nagenoeg dezelfde info xDNew Zone: Greyhollow - Island Zone with a forset theme with side-areas (caves)
Many buff icons have been moved right above the corresponding skill
High damage numbers are now displayed with "M" or "B" suffixes for millions or billions
There is a fuse timer that keeps track of your kill streak-eligibility
New WD Bracers: Reduce damage taken by 5% for every Soul Harvest stack
Shadow Set rework:
2p:1000% damage while a melee weapon is equipped
4p: Gain every Rune effect for Shadow Power
6p: 40,000% weapon damage bonus on the first hit of Impale
Jade Set rework:
2p: Haunt deals damage worth of 120 seconds when recast on a target.
4p: Gain the effect of every Rune for Soul Harvest, reduce Cooldowns by 1 second every time you cast Sould Harvest or Locust.
6p: When you cast Soul Harvest, deal 300 seconds worth of DoT damage.
New DH Belt: When you cast Impale, Vault for a few seconds
New DH Dagger: Gain a charge every second that increases Fan of Knives damage by 250-300%. Up to 30 charges.
The Demon Hunter got a new belt that gives 60% damage reduction for 8 seconds after vaulting.
There are also some new legendaries as well as changes to the Invoker set. It’s 6-piece bonus increases primary attack speed by 50% and adds 200% thorns to the first enemy hit. It also synergizes with a new chest piece that converts vitality into thorns at a 200% rate. Their Crusader had 250-500k thorns and their zeal was hitting for roughly 10b per hit.
Ring of Might - After casting Furious Charter, Ground Stomp, or Leap, take 60% less damage for 8 seconds.
Blade of the Tribes - War Cry and Threatening Shout cause an Avalanche and Earthquake
[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 06-11-2015 21:33 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[ Voor 70% gewijzigd door Tektoon op 07-11-2015 01:31 ]
Verwijderd
Zoooooo dat is chill! Dan kan je een middelmatige ancient toch nog wat boosten. Helemaal handig als je een char hebt die heel snel GR's kan runnen en je zo snel leg gems kan levelen. Zo kan je dus mooi je middelmatige ancient legs wat beefen totdat je wat beters vindt!Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:32:
Wauw best veel aanpassingen.
Deze is wel echt gruwelijk OP
New Cube Recipe: Permanently upgrade an Encient Items by sacrificing a Legendary Gem and a regular Gem. It will add 5 of the corresponding main stat per rank of the Legendary Gem that you used.
is mij even ontgaan, maar kan je nu elke legie dat je aanhebt zo aanpassen?
Ik denk dat het uiteindelijk leuker zal zijn om je near perfect ancient nog verder te verbeteren.Ohmarinus schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:54:
[...]
Zoooooo dat is chill! Dan kan je een middelmatige ancient toch nog wat boosten. Helemaal handig als je een char hebt die heel snel GR's kan runnen en je zo snel leg gems kan levelen. Zo kan je dus mooi je middelmatige ancient legs wat beefen totdat je wat beters vindt!
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dat bepaal je toch zelf ? Iedereen krijgt er sowieso één extra vanaf 2.4 en elke season kan je er één bijverdienen met de Season Journey.Every Season Journey that you play will give you a new Stash Tab, for up to 10 tabs, the first of which will be available right away with 2.4.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
[ Voor 35% gewijzigd door Phuncz op 07-11-2015 09:17 ]
[ Voor 14% gewijzigd door The Chosen One op 07-11-2015 09:21 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Phuncz op 07-11-2015 09:30 ]
[ Voor 61% gewijzigd door The Chosen One op 07-11-2015 09:33 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Phuncz op 07-11-2015 09:34 ]
[ Voor 21% gewijzigd door The Chosen One op 07-11-2015 09:39 ]

Verwijderd
Dat idd ook, maar het is ook een prima manier om het "gat" in je paragon op te vullen. gr60 is nu solo beetje voor iedereen toegankelijk en met de aanpassingen aan monster hp straks in 2.4 en de toevoegingen aan gear etc. zal 70 wel het nieuwe 60 worden.Ohmarinus schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:54:
[...]
Zoooooo dat is chill! Dan kan je een middelmatige ancient toch nog wat boosten. Helemaal handig als je een char hebt die heel snel GR's kan runnen en je zo snel leg gems kan levelen. Zo kan je dus mooi je middelmatige ancient legs wat beefen totdat je wat beters vindt!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2015 12:00 ]
Verwijderd
Lijkt me ook dat je aan het begin- en eind van een season het best kan herkennen wie wel en niet een botter is aan gedrag. Benieuwd hoe het gaat lopen.Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:00:
@ ohmarinus
Precies dat was het eerste waar ik ook aan dacht toen ik de balance aanpassingen zag. Feit dat mobs in bounties, rifts en gr's straks gelijke exp geven is goed nieuws voor exp bots. Nu gebruiken mensen ze vooral voor mats en keys. Met de aanpassingen in 2.4 zullen die specialistische exp team farms in gr's minder aantrekkelijk zijn dan ze nu zijn en wellicht dat bots hier ook een rol gaan spelen.
Denk trouwens wel dat er net voor einde van S4 een grote banwave komt want blizzard is ermee bezig.
Ben zelf wel erg benieuwd naar de thorns set en de vernieuwde Akkan set. Crusader was mijn favoriete class toen RoS uit kwam, maar de laatste 2 patches spraken de sets en gameplay die daarmee gepaard ging mij totaal niet aan.
Volgende week ptr NICE
Ik moest direct denken aan Milagro van destijds (MechWarrior clix)schaapiej schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 10:41:
[afbeelding]
Die zien er ook nog wel tof uit!
[ Voor 5% gewijzigd door Zarhrezz op 07-11-2015 14:39 ]
Nu ik er wat langer over nadenk...zou het geen typo zijn en is de bonus 80% per ancient? Veel hoger kan volgens mij echt niet. Er is niet heel veel dat alle damage boost, Shen's doet 100%, Tal doet 450% en er is vast nog wel wat maar de 450% is wel de hoogste bonus die ik ken. Als je dan 800% per slot gaat geven, worden sets een grap. Wat ook nog zou kunnen is 800% als je minimaal één ancient piece hebt en 4% DR per ancient piece.Zarhrezz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:46:
Ok...ben ik de enige die verwacht dat deze set echt zwaar OP is en enorm generfed moet gaan worden? Ruim +10000% damage op alles lijkt me sterker dan willekeurig welke set dan ook. Ruim 50% DR erbij is ook prima en de meeste DR items zijn Legendaries.
Ziet er grappig uit, maar vind ze totaal niet passen. Erg jammer. Tot nu toe paste de wings altijd bij het spel, waaronder die van SC2, maar dit past niet in D3.schaapiej schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 10:41:
[afbeelding]
Die zien er ook nog wel tof uit!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq