Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-10 15:17
Sabrac schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:15:
[...]

Gem upgrades kan je natuurlijk ook doen met 1 % chances :) Zelf meeste van mijn gems naar 80+ gebracht d.m.v. 65-70 speedruns. Je ziet wat vaker "failure", maar is zeker een manier om je gems te uppen.
klopt, maar tot nu toe niet heel veel mazzel mee gehad, ook 2x doodgegaan 2wkn geleden, dus moest helaas ook weer wat gems vanaf scratch upgraden

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:19:
Filmpje van Rhykker over meta, class statistieken en waarom season 4 in één belangrijk opzicht het slechtste season tot nu toe is.
Leuke analyse, maar waar hij niet echt over 'beste' wil spreken, is 'slechtste' ook afhankelijk van hoe je er naar kijkt.

Gezien de cube, builds die 50+ kunnen (voor het grootste deel van de spelers al echt heel hoog) en de seasonal journey is het voor mij (en waarschijnlijk voor 95% van de spelers) het beste seizoen tot nu toe. Dat de meta en top van leaderboards zwaar eenzijdig zijn heeft voor de meeste spelers geen enkele invloed / waarde. En dan wordt één belangrijk meta aspect niet behandeld...de paragon levels.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:05:
[...]
Leuke analyse, maar waar hij niet echt over 'beste' wil spreken, is 'slechtste' ook afhankelijk van hoe je er naar kijkt.

Gezien de cube, builds die 50+ kunnen (voor het grootste deel van de spelers al echt heel hoog) en de seasonal journey is het voor mij (en waarschijnlijk voor 95% van de spelers) het beste seizoen tot nu toe. Dat de meta en top van leaderboards zwaar eenzijdig zijn heeft voor de meeste spelers geen enkele invloed / waarde. En dan wordt één belangrijk meta aspect niet behandeld...de paragon levels.
Eens. Paragon levels worden even vluchtig genoemd, maar verder niet op in gegaan. Persoonlijk is dit ook voor mij het beste season ooit. Ik ben voor het eerst over de grift 60 gegaan, ik heb wederom een hoger paragon level dan buiten season gehaald. Toch vind ik dat hij een goed punt heeft. Je zien in grift parties gewoon te veel monk. Beetje variatie is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:19:
Eens. Paragon levels worden even vluchtig genoemd, maar verder niet op in gegaan. Persoonlijk is dit ook voor mij het beste season ooit. Ik ben voor het eerst over de grift 60 gegaan, ik heb wederom een hoger paragon level dan buiten season gehaald. Toch vind ik dat hij een goed punt heeft. Je zien in grift parties gewoon te veel monk. Beetje variatie is welkom.
Meer variatie is welkom, maar laten we wel wezen, met goeie gear kun je prima 60-65 doen met een willekeurige party samenstelling (ok, wellicht niet met 4 heal-monks). Het meta-probleem is voornamelijk een 65+ probleem en dus voor de grote meerderheid van de spelers geen probleem. Wel werkt dit door in public games omdat je daar gekickt wordt als je niet slaafs de meta volgt (er is een reden dat ik weiger public te spelen). Eerlijk gezegd vind ik het WD lag probleem een grotere issue dan de class imbalance op 70+.

Ik ben het wel eens met zijn conclusie...er is goede hoop voor season 5 omdat de andere classes gebuffed kunnen worden richting monk / barb terwijl de game leuker is geworden door de CC redesign.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:13:
[...]
Meer variatie is welkom, maar laten we wel wezen, met goeie gear kun je prima 60-65 doen met een willekeurige party samenstelling (ok, wellicht niet met 4 heal-monks). Het meta-probleem is voornamelijk een 65+ probleem en dus voor de grote meerderheid van de spelers geen probleem. Wel werkt dit door in public games omdat je daar gekickt wordt als je niet slaafs de meta volgt (er is een reden dat ik weiger public te spelen). Eerlijk gezegd vind ik het WD lag probleem een grotere issue dan de class imbalance op 70+.

Ik ben het wel eens met zijn conclusie...er is goede hoop voor season 5 omdat de andere classes gebuffed kunnen worden richting monk / barb terwijl de game leuker is geworden door de CC redesign.
Ik speel al heel lang geen publics meer. Ik ben klaar met de achterlijkheid die daar heerst. Doe mij maar een fatsoenlijke clan. :)

Het lag issue aanpakken komt grotendeels neer op hetzelfde als de class imbalance aanpakken, in mijn ogen. Als de WD niet zo zou laggen, dan zou die veel meer voor komen in greater rift parties. Maar het is inderdaad een 65+ issue. Tot dat level kan je bijna elke samenstelling gebruiken idd.

Naar season 5 kijk ik ook heel erg uit, evenals eventuele nieuwe builds die voortkomen uit toekomstige changes. Momenteel heb ik de Archon Wiz en de Hammerdin op het programma staan voor season 5, maar wil er nog een coop build bij. Liefst iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Deadsmell schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:39:
[...]

Ik speel al heel lang geen publics meer. Ik ben klaar met de achterlijkheid die daar heerst. Doe mij maar een fatsoenlijke clan. :)
Idd public is geen fun enkel voor uberfarming viel het nog mee.....een goeie clan doet veel >:)

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-10 12:08

Mikromanic

Onder de titel

Me videokaart is stuk dus kan voorlopig niet spelen :( hoop over twee weken een nieuwe te kopen..

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:55
Eindelijk gelukt!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2KDzeJk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
ik vermaak me de laatste week aardig. Eerste mannetje, l66 atm (solo). Speel de eerste rift en kill zo een goblin, dit is de loot. Is dat standaard in de rifts ? Zoveel recipes :).

http://i.imgur.com/zYkp6BG.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door not2secure4u op 29-10-2015 20:12 ]

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10 20:38
Zarhrezz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:38:
Hmm...da's heel interessant. Ik kan ook zien waar de originele formule vandaan komt, toen was er nog cube en was het dus 1.15/1.15 = 1. Wellicht hebben ze die scaling pas met de cube erin gestopt om snelle wapens niet teveel te boosten. Ik ga m'n Excel even updaten.

Edit: Excel aangepast.
Kennelijk wil ik toch 28% IAS op m'n armor slots.

Het lijkt erop dat de standaard build niet 24% maar 20% IAS op armor slots nodig heeft (2,03 UI ApS zonder Seize en Radiant).

Edit 2
Net even getest en de gecorrigeerde formule voor UI ApS is:

[...]

Ik heb ook nog even gekeken naar 7% weapon IAS ('C') vs 7% non-weapon IAS ('B'). In de breakpoints zie je dan dat weapon IAS hogere breakpoints oplevert dan dezelfde hoeveelheid niet op wapen. Voor FD breakpoints maakt het niet uit of het weapon IAS of non-weapon is.
Edit 3: Nog wat zitten spelen met breuk-afsplitsen enzo en als FD actief is is 7% weapon IAS ('C') 3% minder effectief als diezelfde 7% als armor IAS ('B'). Als je totaal 82% IAS in 'B' hebt maakt het niet uit en boven de 82% IAS in 'B' is het ook als FD actief is zo dat 7% weapon IAS ('C') hogere attack speed oplevert dan diezelfde 7% in 'B'.
De hele top100 monk heeft 7% op 1 van de ringen en verder in geen enkel slot ias.
Ga er wel vanuit dat paragon op max staat en iedereen een sorceres als ally gebruikt.
Denk dat de stap naar 24(of 28) gewoon een te groot nadeel is voor al je andere stats.

Ik denk zelf dat ik hem niet correct speel, met EP monk heb ik inmiddels 60 gehaald en die was stat wize minder gegeared.
Met SC faalde ik vanmiddag nog op 52.....

[ Voor 5% gewijzigd door Sinned123 op 29-10-2015 19:56 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:55
not2secure4u schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:49:
ik vermaak me de laatste week aardig. Eerste mannetje, l66 atm (solo). Speel de eerste rift en kill zo een goblin, dit is de loot. Is dat standaard in de rifts ? Zoveel recipes :).

http://i.imgur.com/zYkp6BG.jpg
Jazeker. In het begin droppen er veel recipes. Dit wordt dan langzaam minder. Geldt ook voor de gek recipes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Van de week dropte een In Geom terwijl ik met m'n healmonk in Greater Rifts bezig was. Aangezien ik het uur daarvoor op m'n barb rifts aan het speedfarmen was en daarbij knoeterhard werd ingehaald door een U6 monk met In Geom heb ik besloten om het ook te proberen. Het is echt niet te geloven hoe snel je de map over raast en elites killed wanneer je dashing strike en seven sided strike op ~0,5 seconde cooldown zitten. Echt een aanrader voor het speed-farmen van Deaths Breath in rifts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:55:
De hele top100 monk heeft 7% op 1 van de ringen en verder in geen enkel slot ias.
Ga er wel vanuit dat paragon op max staat en iedereen een sorceres als ally gebruikt.
Denk dat de stap naar 24(of 28) gewoon een te groot nadeel is voor al je andere stats.

Ik denk zelf dat ik hem niet correct speel, met EP monk heb ik inmiddels 60 gehaald en die was stat wize minder gegeared.
Met SC faalde ik vanmiddag nog op 52.....
Zonder weapon IAS zit je met Seize / Radiance / Enchantress dan nog onder het 10 ApS breakpoint...daarvoor heb je 10% IAS meer nodig. Dat zou met aura kunnen.

Edit
Begin van de avond ging voortvarend...tier 53, tier 54 en tier 55 in nette tijden (55 in net iets boven de 10 min)...en toen was het klaar met de goede rifts (22 min op 56). Maar een actje aan bounties gedaan en toen met Goldman / Neles / Peer wat normale rifts gaan doen. Van Kadala eindelijk m'n 2e ancient armor piece gehad, een nette Raiment shoulders. M'n Restraint nog geruild voor een versie met 7% IAS...dat zou me op een heel leuk FoF breakpoint moeten brengen (2 frames op non-FD en 2 frames op FD...een groter breakpoint is er niet). Aan het eind van de avond nog een poging op 56 gedaan...een minuutje tekort dit keer, maar slechte density op eerste floor. De 56 is dus wel te doen met m'n huidige gear.

[ Voor 34% gewijzigd door Zarhrezz op 29-10-2015 23:15 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-10 07:22
Vanavond hebben we even lopen pushen in HC samen met kami, 4th en tweaks hebben we ons 4 man clan record van GR 65 naar 67 gezet met nu een rank 763.

ook hebben heb ik met kami en 4th het 3 man record van 60 naar 62 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:56:
Het is al een aantal keer te spraken gekomen, maar nooit doorgezet...

Het lijkt me leuk om een keertje wat te doen in real life met de mensen die daar zin in hebben. Om nou meteen een heel programma op te zetten is ook weer zoiets dus daarom lekker laagdrempelig een hapje eten. De locatie hangt een beetje af van het aantal mensen wat komt, het wordt waarschijnlijk sushi eten of een ander iets met een all you can eat concept :).

Onderstaande link naar een formulier om aan te geven of je komt. Graag alleen invullen als je ook echt komt!

https://docs.google.com/f...xE/viewform?usp=send_form

Weet je een leuke locatie in de buurt van Utrecht stuur dan even een DM.
We hebben al een leuke groep verzameld - haak jij ook aan?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-10 13:31
Gisteren weer wat voortgang geboekt op mijn S4 SSS monk.

Solo GR van 47 naar 49 gewerkt en Destoryer journey afgerond.

Qua GR begin ik nu wel te merken dat mijn damage wat tekort schiet, maar volgens mij moet 50 ook nog lukken. (Ik had iets van 4 minuten over na GR49)
Ik zou eens kunnen kijken of ik verder kan komen met een SC-build.
Heb volgens mij al wat gear ervoor liggen. (Set Ancient Shenlongs, bijna volledig set Rainment als Ancient)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Temp2264 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:39:
Vanavond hebben we even lopen pushen in HC samen met kami, 4th en tweaks hebben we ons 4 man clan record van GR 65 naar 67 gezet met nu een rank 763.
[video]

ook hebben heb ik met kami en 4th het 3 man record van 60 naar 62 gezet.
[video]
Hier de Barb point of views:

En als extra onze 65 in 10 min:

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:20:
Gisteren weer wat voortgang geboekt op mijn S4 SSS monk.

Solo GR van 47 naar 49 gewerkt en Destoryer journey afgerond.

Qua GR begin ik nu wel te merken dat mijn damage wat tekort schiet, maar volgens mij moet 50 ook nog lukken. (Ik had iets van 4 minuten over na GR49)
Ik zou eens kunnen kijken of ik verder kan komen met een SC-build.
Heb volgens mij al wat gear ervoor liggen. (Set Ancient Shenlongs, bijna volledig set Rainment als Ancient)
Van wat je me gisteren liet zien aan gear, moet je met een duo-gen zeker de 56+ kunnen halen...heb ik gister net niet gered met duidelijk mindere gear.

Ik ga zelf de poging voor 56 eens doen met iets andere setup...Exalted Soul eruit voor Harmony (toughness ten koste van damage) en Esoteric eruit voor BotS (damage ten koste van toughness). Eens zien of dat beter gaat.
Edit: Exalted Soul eruit is te overzien; dat wordt goedgemaakt door 9 stacks BotS. Esoteric eruit, Harmony erin is wel pijnlijk...welliswaar 12.9% minder Physical dmg taken (nice), maar 15.7% meer taken op de laagste resist en zelfs 38.7% meer taken op de hoogste resist!...

[ Voor 12% gewijzigd door Zarhrezz op 30-10-2015 14:38 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:14

scorpie

Supra Addict

Voor m'n whirlwind barbie probeer ik al tijden aan ancient wrath of the wastes set items te komen, maar die schijnen extreem rare te zijn, want ik heb ze nog niet voorbij zien komen.. Blijft lastig, zo'n complete set van diablofans na te bootsen :+

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Zarhrezz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:15:
[...]

Van wat je me gisteren liet zien aan gear, moet je met een duo-gen zeker de 56+ kunnen halen...heb ik gister net niet gered met duidelijk mindere gear.

Ik ga zelf de poging voor 56 eens doen met iets andere setup...Exalted Soul eruit voor Harmony (toughness ten koste van damage) en Esoteric eruit voor BotS (damage ten koste van toughness). Eens zien of dat beter gaat.
Ik ga het gewoon eens aankleden en oefenen met de build :D

edit:
Ik heb het gear intussen aangetrokken en ga maar oefenen bij het upgraden van mijn BoTS en Simplicities Strength

[ Voor 10% gewijzigd door _Peter2_ op 30-10-2015 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mijn request voor de GoT clan willen accepten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:29:
Zou iemand mijn request voor de GoT clan willen accepten? :)
Vraag in de community even naar een officer. Zie ook de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:50:
[...]

Vraag in de community even naar een officer. Zie ook de topicstart.
Done, request voor de community staat open, dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
_Peter2_ schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:29:
[...]

Ik ga het gewoon eens aankleden en oefenen met de build :D

edit:
Ik heb het gear intussen aangetrokken en ga maar oefenen bij het upgraden van mijn BoTS en Simplicities Strength
Intussen ook zichtbaar op battle.net. Als ik dit weekend tijd heb eens wat GR40 doen voor hem upgrades en om te zien hoe het speelt. Ik heb wel weer crafting mats nodig om mijn gear te rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
Videotje: 55 gele wapens upgraden op hc...Resultaten die tegen vallen... 1 upgrade eruit en 1 voor backup in stash

[YouTube: https://youtu.be/yd1Z2dX8XQk]

En mijn RANK 764 record Solo mnk hc static charge build :) - Grift 60

[YouTube: https://youtu.be/8LX4kEG8zjU]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irwon
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-10 14:33
Zojuist een grift 58 gedaan op mijn hc wizard, eerst een heel tijdje met aether walker rondgelopen maar sinds 55 geswitched naar een fulminator in de cube. Gaat wel lekker, misschien dat ik die season journey toch ga halen zonder een monk of barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ook weer begonnen met Diablo 3. Uitbreiding gekocht en een Crusader aangemaakt. Ik had in het begin niet door dat de moeilijkheidsgraad op het laagst stond, vond het wat vreemd dat zelfs bosses doodgingen zonder dat ik ook maar één skill had gebruikt. Ik merk dat het lootsysteem een stuk beter is! Misschien te goed? Telkens als ik een mooi nieuw item mag bewonderen krijg ik 10 minuten later een betere namelijk.

Wel leuk om zelf een build uit te vogelen met wat unique items.

Blessed of Haull (Justice spawns a blessed hammer when it hits an enemy (wat niet waar is, hij spawnd altijd een hammer, dus je kan lekker blessed hammers voor je uit gooien, zonder de skill nodig te hebben op je skillbar overigens)).
Guard of Johanna (Bij mij +231% blessed hammer damage).
Trage, high damage 2-hander en een hoog crit percentage en damage.

Nu is bovenstaande natuurlijk al bekend en het kan vast een stuk beter, vindt het toch leuk om even te delen. Het is een stuk leuker om te spelen dan anderhalf jaar geleden iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren bij het boosten van gntspftb (of zoiets ;) Goldman, Demongol bedankt voor de assist) hadden we het over de eerste Inferno ervaring...er wordt veel geklaagd, maar het spel is echt zoveel beter geworden de afgelopen jaren. Elke class kan met meerdere builds 50+ en 60 is ook voor elke class haalbaar (de speler is eerder de beperkende factor, case in point). Inferno was gewoon voor de meeste classes niet haalbaar.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Oooh vrijdag was zo'n goede dag voor m'n monk.

In een half uurtje ofzo had ik Focus, Restraint en een Ancient Az'Turrasq gevonde en daarna van Kadala nog een Binding of the Lost gekregen.

Ik weet dat qua stats veel items nog beter kunnen, maar het is een begin:

http://eu.battle.net/d3/e...azanir-2566/hero/68764870

Ik moet nog een andere amulet, ben ik nu mee bezig. Nog tips wat beter kan?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Vanmiddag met SG nog wat pushes gedaan op hc season, zie hieronder de resultaten

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:37
Nazanir schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:08:
Oooh vrijdag was zo'n goede dag voor m'n monk.

In een half uurtje ofzo had ik Focus, Restraint en een Ancient Az'Turrasq gevonde en daarna van Kadala nog een Binding of the Lost gekregen.

Ik weet dat qua stats veel items nog beter kunnen, maar het is een begin:

http://eu.battle.net/d3/e...azanir-2566/hero/68764870

Ik moet nog een andere amulet, ben ik nu mee bezig. Nog tips wat beter kan?
Cool down Reduction op beide wapens rollen indien mogelijk. Indien je een Ramaladni's Gift hebt zou ik eerst die Fist of Az... doen. Socket rerollen naar Cooldown en gift erop zetten. Zoals je zelf al aangaf betere amulet. Probeer een goede Hellfire te maken (hoe dan ook wil je een socket voor een extra legenda gem). Gungo Vit -> Cold (maar beter nog een nieuwe met Cold/CHC/Vit/Dex)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
En nog een kleine push gedaan... 61 solo op HC season 4 op static charge monk:

[YouTube: https://youtu.be/WRca6l96KgA]

Wel een proc en wel klote packs met allemaal arcane enzo in gangetjes dus kan zeker beter :)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Dit weekend mijn SSS monk omgebouwd naar een SC monk.

Ik moest daarvoor mijn gems (SS en BotS) nog naar level 25 omhoog werken. Dat hab ik intussen voorelkaar (door solo GR40 te doen).
Daarna nog een testrun gedaan op GR45. Dat ging nog soepel. Nu eens zien hoe hogere GR's gaan.

Wat kan ik op dit moment het best verbeteren aan mijn gear (qua rerolls) en welk item komt het eerst in aankerking om te vervangen (aka waaraan kan ik het best bloodshards spenderen)? Op dit moment steek ik ze in bracers in de hoop op betere spirit guards en in de hoop APD te vinden.

Verder heb ik qua gear in de cube gekozen voor wat in de build op Diablofans stond, maar ik vraag me af hoe hard de extra CDR nodig is voor een SC build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
_Peter2_ schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:05:
Dit weekend mijn SSS monk omgebouwd naar een SC monk.

Ik moest daarvoor mijn gems (SS en BotS) nog naar level 25 omhoog werken. Dat hab ik intussen voorelkaar (door solo GR40 te doen).
Daarna nog een testrun gedaan op GR45. Dat ging nog soepel. Nu eens zien hoe hogere GR's gaan.

Wat kan ik op dit moment het best verbeteren aan mijn gear (qua rerolls) en welk item komt het eerst in aankerking om te vervangen (aka waaraan kan ik het best bloodshards spenderen)? Op dit moment steek ik ze in bracers in de hoop op betere spirit guards en in de hoop APD te vinden.

Verder heb ik qua gear in de cube gekozen voor wat in de build op Diablofans stond, maar ik vraag me af hoe hard de extra CDR nodig is voor een SC build.
Voor in de Cube heb je de Eye of Peshkov nodig.
Ook is er wat meer attack speed nodig en CDR is wat minder belangrijk.
Zie evt mijn monk voor evt veranderingen (ook al is't mijne nog niet perfect). Heb gisteren succesvol GR 61 afgerond :)
edit:
Ik heb deze build aangehouden

[ Voor 5% gewijzigd door Krullebol.nl op 02-11-2015 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Krullebol.nl schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:11:
[...]

Zie evt mijn monk voor evt veranderingen (ook al is't mijne nog niet perfect). Heb gisteren succesvol GR 61 afgerond :)
edit:
Dank je.

Ik zie dat je ook met een enchantress rondrent, is dit vanwege haar attachspeed buf en betere tagetting voor ess?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
_Peter2_ schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:57:
[...]

Dank je.

Ik zie dat je ook met een enchantress rondrent, is dit vanwege haar attachspeed buf en betere tagetting voor ess?
die is inderdaad voor de APS. En ik vind ook inderdaad dat de Ess zo beter werkt dan bij Templar.
Ik heb het deels van mijn Templar afgejat, vandaar ook Strength enz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ik moet voor mijn Enchantress alleen nog de cannot die focus zien te verkrijgen. (Gaat snel via cube).
Verders heb ik nog een wyrdward liggen (met dex natuurlijk) en ook nog 2x een ess (wederom met dex) :D

De unity van mijn Templar kan een reroll krijgen naar Int (heeft al een reroll gekregen van dex naar Str).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
_Peter2_ schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:06:
Ik moet voor mijn Enchantress alleen nog de cannot die focus zien te verkrijgen. (Gaat snel via cube).
Verders heb ik nog een wyrdward liggen (met dex natuurlijk) en ook nog 2x een ess (wederom met dex) :D

De unity van mijn Templar kan een reroll krijgen naar Int (heeft al een reroll gekregen van dex naar Str).
Ik moet ook nog steeds een keer rerolls doen, maar ik denk er nooit aan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Gisteravond nog even het nieuwe SG season hc record voor de barb verbeterd, nieuwe tijd om te kloppen 8:04 op een 54 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krullebol.nl schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:11:
edit:
Even handig om hier scherp te houden welke SC versie je precies wil gebruiken. De 4p Raiment versie gebruikt inderdaad Eye, de 2p Raiment / 2p Inna niet. Of je CDR wil of niet hangt ook af van welke versie; de Quin 4p Raiment versie wil je wel CDR vanwege Epi. De andere versies ben je beter af met andere mods.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Zarhrezz schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:31:
[...]

Even handig om hier scherp te houden welke SC versie je precies wil gebruiken. De 4p Raiment versie gebruikt inderdaad Eye, de 2p Raiment / 2p Inna niet. Of je CDR wil of niet hangt ook af van welke versie; de Quin 4p Raiment versie wil je wel CDR vanwege Epi. De andere versies ben je beter af met andere mods.
Heb je inderdaad gelijk in. In de build die ik gebruik zit wel iets CDR alleen niet veel. men geeft ook niet aan wat een 'nuttige' hoeveelheid is... zo hoog mogelijk uptime voor Epiphany, kost dat niet heel veel DPS ook?

edit:
hmm, alleen Paragon CDR zie ik :X

[ Voor 3% gewijzigd door Krullebol.nl op 02-11-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ik zie dus dat ik de CDR van mijn ene fist af moet rollen (en de %damage op mijn andere ook). Beide kunnen het best naar VIT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:37
Om nog even in te haken op de rerolls op Unity voor followers...

Het lijkt mij dat je je beter kan richten op AS/CDR dan Main stat of welke stat dan ook...
Follower doet toch amper/verwaarloosbare dmg. Beter dat die zijn skills vaker kan toepassen ;-)

Zie mijn Templar hier (Shield moet nog een keer een 1.5s versie worden, die heb ik op seasons wel)

Mijn prioriteit gaat bij follower in elk geval naar: CDR + AS -> Skills op items -> Elemental/Dex/CHC

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:31:
Ik zie dus dat ik de CDR van mijn ene fist af moet rollen (en de %damage op mijn andere ook). Beide kunnen het best naar VIT?
Vit of damage is altijd de afweging "doe ik te weinig damage of ga ik te vaak dood". Het hoogst kom je uiteindelijk door zo veel mogelijk damage te doen terwijl je net in leven blijft. Proberen dus en wellicht aanpassen als andere gear pieces veranderen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:41:

Het lijkt mij dat je je beter kan richten op AS/CDR dan Main stat of welke stat dan ook...
Follower doet toch amper/verwaarloosbare dmg. Beter dat die zijn skills vaker kan toepassen ;-)

Zie mijn Templar hier (Shield moet nog een keer een 1.5s versie worden, die heb ik op seasons wel)

Mijn prioriteit gaat bij follower in elk geval naar: CDR + AS -> Skills op items -> Elemental/Dex/CHC
Daar ben ik het grotendeels mee eens. Als je Unity gebruikt zijn alleen CDR en IAS relevant plus specifieke stats als block, stun / freeze / blind op weapon. Dit omdat je dan de cannot die relic gebruikt.

Als ik Unity niet gebruik, zet ik de 50% CDR relic op m'n follower. Dan worden survival stats wel relevant; een dode follower gebruikt geen skills. Dan zijn Vit / Armor / Resist belangrijker dan CDR en IAS (CDR omdat het effect door de relic gedempt wordt, IAS nog steeds leuk, maar Vit / Armor / Resist belangrijker).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Thalaron schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:41:

Daar moet ik inderdaad nog wel eens mee bezig, heb er een tijd geleden wel eens wat van gezien, maar nog nooit doorgepakt met het aanpakken van de gear i.v.m. APS... zal vanavond even mijn enchantress gear via mijn wd aanpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-10 19:05
Ben zelf gisteren ook weer gaan spelen. Heb ieder seizoen gespeeld, maar nooit geprobeerd om op hoog niveau te spelen. Gewoon casual (T6 dan wel, maarja dat stelt niet veel voor). Nu wil ik toch weleens kijken wat er allemaal mogelijk is door op hoger niveau te spelen.

Gisteren me aangemeld voor de community en even de TS opgezocht, ook nog hulp gekregen om mijn karakter naar 70 te brengen (en daarna nog 50 paragon levels), straks maar even wat gear gaan verzamelen zodat ik mezelf nuttig kan maken. ;)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Gister met wat overige gear een heal monk inelkaar geflanst.

https://eu.battle.net/d3/...oldman-2525/hero/67408028

Nog tips? Ik gebruik een generator ivm met spirit guards. (meer def)

Ik zit nu op 550k life per sec. Ik weet dat ik nog op belt, chest en pants nog extra life per sec. moet rollen.

Qua gems leek mij dit de beste setup. Moratorum leek mij een hele goede keuze aangezien dmg wat staggert juist top is voor deze build. Maar een Poision gem boost juist weer mijn teamvriendjes.

En natuurlijk de ringen veranderen. Maar moeten wel even droppen natuurlijk.

Nu nog een groepje nodig waar ik 60+ kan testen.

[ Voor 6% gewijzigd door Goldman op 02-11-2015 13:05 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. zit op de blizzcon site de map en het schema te bekijken.

Diablo technisch ziet het er niet best uit, maar er is misschien wel hoop. Alle andere grote games hebben niets nieuws meer te melden.. dus wat kan er in die openings ceremonie komen? :)

Verder vind ik het "verdacht" stil op de forums. Game heeft best grote problemen en ben benieuwd of ze het in leven willen houden (en een aantal echte kern aspecten aanpakken) of nu echt de stekker eruit rukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Goldman schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:04:

Craft cains set/HF ring, doe een rode gem in je helm, neem insight als epiphany rune, neem strongarm bracers ipv spirit guards, neem dashing strike ipv FoF, gebruik of zodiac ring of leorics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-10 21:17
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:11:
Hmm.. zit op de blizzcon site de map en het schema te bekijken.

Diablo technisch ziet het er niet best uit, maar er is misschien wel hoop. Alle andere grote games hebben niets nieuws meer te melden.. dus wat kan er in die openings ceremonie komen? :)

Verder vind ik het "verdacht" stil op de forums. Game heeft best grote problemen en ben benieuwd of ze het in leven willen houden (en een aantal echte kern aspecten aanpakken) of nu echt de stekker eruit rukken.
Het kan nog gebeuren dan ze het rooster tijdens Blizzcon nog omgooien, we zullen het wel zien.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Ik ben afgelopen weekend overgegaan van een full wastes set en 4xIK icm royal grandeur, naar een full wastes zonder rorg en de bull kathos set (ja die kunnen idd veel beter....zwaar op zoek naar 2 ancients), en ik heb wel wat progressie gemaakt. Van Grift 41 met toch wel een paar spannende momenten naar grift 45 met vrij veel gemak. Toch mis ik wel wat. Ik heb mijn socket op me neck gerolled naar critdamage gezien ik volgens mij vrij weinig merkte van de pain enahncer, heeft iemand nog tips voor me?
http://eu.battle.net/d3/e...dmrobo-1762/hero/64508108
Ik wil voorbij de grift 50 komen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:11:

Dat laatste lijkt me sterk. De game gaat prima nu en het systeem met micro updates, seasons en patches heeft ze geen windeieren gelegd. Ze verdienen er alleen (nog) niks aan.

Het zal volgende week voornamelijk om Overwatch, Starcraft, Hearthstone en de nieuwe wow expansion gaan denk ik. Voor Diablo verwacht ik niet veel met dat ene ingeroosterde uurtje.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

lj_tree schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:40:
Ik ben afgelopen weekend overgegaan van een full wastes set en 4xIK icm royal grandeur, naar een full wastes zonder rorg en de bull kathos set (ja die kunnen idd veel beter....zwaar op zoek naar 2 ancients), en ik heb wel wat progressie gemaakt. Van Grift 41 met toch wel een paar spannende momenten naar grift 45 met vrij veel gemak. Toch mis ik wel wat. Ik heb mijn socket op me neck gerolled naar critdamage gezien ik volgens mij vrij weinig merkte van de pain enahncer, heeft iemand nog tips voor me?
Whirlwind damage er af rollen voor nuttige stats, heb je niets aan.
Whirlwind doet in principe geen damage, je set bonus doet dat.

Betere amulet - met anti poison/lightning of met goede passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:19:
Craft cains set/HF ring, doe een rode gem in je helm, neem insight als epiphany rune, neem strongarm bracers ipv spirit guards, neem dashing strike ipv FoF, gebruik of zodiac ring of leorics
Dat klinkt als de XP-farm setup en niet de push setup. Als z'n doel is zo hoog mogelijk mee te kunnen met huidige gear, zou ik niet de XP route gaan.

FoF zou ik zonder meer gebruiken in parties met SC monks (Wave eruit).
Qua gems leek mij dit de beste setup. Moratorum leek mij een hele goede keuze aangezien dmg wat staggert juist top is voor deze build. Maar een Poision gem boost juist weer mijn teamvriendjes.

Mutilation Guard en Invigorating Gemstone zijn ook interessante opties voor je gems. Moratorium voorkomt 1-shots, maar de damage is niet weg. Als je sustained damage hapt (je gaat dus achteruit door de continue inkomende damage) is het voornamelijk tijd kopen dat hij doet. Toxin is een beetje meh...die 10% gaat niemand krijgen, gezien de class A buffs die je normaal gesproken al hebt. Maar goed, 3-4% extra damage is inderdaad nog steeds extra damage. En Gem of Ease in je wapen is party-XP =)

Wat betreft de 60+...mijn gems zitten nu ook zo'n beetje allemaal op 61, dus ik moet toch ook die kant op ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Zarhrezz schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:43:
[...]

Dat klinkt als de XP-farm setup en niet de push setup. Als z'n doel is zo hoog mogelijk mee te kunnen met huidige gear, zou ik niet de XP route gaan.
XP setup werkt prima t/m lage 70s, anders wordt het eerder zoals mijn proc monk: http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/67151363

[ Voor 14% gewijzigd door desjaak909 op 02-11-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:21

Grin

Ride si sapis.

Kleine huishoudelijke mededeling: ik ben waarschijnlijk een lange tijd afwezig @ D3. Ben een beetje klaar met 2.3 en het is veelal season wat de klok slaat in GOT. Daarnaast is het TV seizoen weer begonnen en dat vind ik tot zover een betere tijdsbesteding dan 2.3, wellicht tot 2.4! :w

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
3xNix schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:34:
[...]

Whirlwind damage er af rollen voor nuttige stats, heb je niets aan.
Whirlwind doet in principe geen damage, je set bonus doet dat.

Betere amulet - met anti poison/lightning of met goede passive.
Amulet klopt. Die moet beter. Ik wil komend weekend naar een hellfire gaan zoeken. Heb er nu 4 maar die zijn alle 4 helemaal fubar!
Die WW damage is toch ook voor de dust devils? Ik dacht dat die juist heel goed waren? Zo neit dan kan ik daar inderdaad wel wat leukers op rollen:S
Oh en bedankt:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Grin schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:07:
Kleine huishoudelijke mededeling: ik ben waarschijnlijk een lange tijd afwezig @ D3. Ben een beetje klaar met 2.3 en het is veelal season wat de klok slaat in GOT. Daarnaast is het TV seizoen weer begonnen en dat vind ik tot zover een betere tijdsbesteding dan 2.3, wellicht tot 2.4! :w
Kom mee hc season doen, genoeg excitement ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:29
Zonde Grin, you will be missed :'(

Maar goed, in 2.4 knallen we verder als vanouds!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Gister met wat overige gear een heal monk inelkaar geflanst.

https://eu.battle.net/d3/...oldman-2525/hero/67408028

Ik zit nu op 550k life per sec. Ik weet dat ik nog op belt, chest en pants nog extra life per sec. moet rollen.

In mijn groep mag je altijd >:)

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Nu online
Zarhrezz schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:43:
[...]

[...]

Mutilation Guard en Invigorating Gemstone zijn ook interessante opties voor je gems. Moratorium voorkomt 1-shots, maar de damage is niet weg. Als je sustained damage hapt (je gaat dus achteruit door de continue inkomende damage) is het voornamelijk tijd kopen dat hij doet. Toxin is een beetje meh...die 10% gaat niemand krijgen, gezien de class A buffs die je normaal gesproken al hebt. Maar goed, 3-4% extra damage is inderdaad nog steeds extra damage. En Gem of Ease in je wapen is party-XP =)

Wat betreft de 60+...mijn gems zitten nu ook zo'n beetje allemaal op 61, dus ik moet toch ook die kant op ;)
Gem of Ease staat nog op de lijst idd en ik zat zelf ook al te denken aan Invigorating Gemstone.

Vanavond maar weer eens gems lvlen en veder klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-10 19:34
lj_tree schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:40:
Ga voor 10 % damage op je wapens ipv cooldown.
Strength gems in je chest ipv all resist.
Strongarm bracers ( voor Furious chrage ) of Reapers Wraps voor fury.
Gems in amulet en ringen. Cooldown van Focus naar CHD.
Gems : Bane of the trapped, teaguk en pain enhancer.
Belt : Witching hour voor damage, pride of cassius voor ignore pain of belt voor double rend damage.
Rend doet + 500 % damage en je gebruikt de skill niet....
Cube : skull grasp ring voor méér wirlwind damage of unity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

internaut schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:53:
[...]

Ga voor 10 % damage op je wapens ipv cooldown.
Strength gems in je chest ipv all resist.
Strongarm bracers ( voor Furious chrage ) of Reapers Wraps voor fury.
Gems in amulet en ringen. Cooldown van Focus naar CHD.
Gems : Bane of the trapped, teaguk en pain enhancer.
Belt : Witching hour voor damage, pride of cassius voor ignore pain of belt voor double rend damage.
Rend doet + 500 % damage en je gebruikt de skill niet....
Cube : skull grasp ring voor méér wirlwind damage of unity.
Ja precies, gewoon full kamikaze... je leeft immers maar 1 keer :+
ps. dit dus niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
3xNix schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:57:
[...]

Ja precies, gewoon full kamikaze... je leeft immers maar 1 keer :+
ps. dit dus niet doen
Geen idee op welk niveau jij greater rifts doet maar ik heb al wel geleerd dat je absoluut voor méér damage moet gaan ipv dan voor survivability.
Als je niet verder raakt met je huidige build dan moet je uiteraard gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Nu online
I quote:
If you are dead, you are at 0 dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

internaut schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:02:
[...]

Geen idee op welk niveau jij greater rifts doet maar ik heb al wel geleerd dat je absoluut voor méér damage moet gaan ipv dan voor survivability.
Als je niet verder raakt met je huidige build dan moet je uiteraard gaan aanpassen.
Volgens mij heb jij niet door dat degene die de vraag stelde Hardcore speelt ;) Verder is je advies goed hoor, maar voor Softcore ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
adamvansanten schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:05:
[...]

Volgens mij heb jij niet door dat degene die de vraag stelde Hardcore speelt ;) Verder is je advies goed hoor, maar voor Softcore ;)
Je hebt gelijk. Dit had ik niet in de gaten.
Voor HC kan ik helaas geen advies geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Met wat kleine aanpassingen GR50 gehaald op mijn monk.

Daar ook nog een leuke Focus gevonden en van Kadala nog Ancient Sprit Guards met 37% reduction en 6% CHC erop (en Vit en Dex met wat lage rolls voor een ancient). Na wat pogingne heb ik daar 19% lightning damage op gerolled.

51 zit er nu ook wel in denk ik. Ik heb net ook nog de power van Eye of Peshkov in de cube geabsorbeerd, dus ga dat item ook nog activeren in de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:21

Grin

Ride si sapis.

JimMorrison schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:58:
[...]

Zonde Grin, you will be missed :'(

Maar goed, in 2.4 knallen we verder als vanouds!
Thanks Jimbo, succes met grinden en tot 2.4!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
internaut schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:08:
[...]

Je hebt gelijk. Dit had ik niet in de gaten.
Voor HC kan ik helaas geen advies geven.
Mooie reacties:) Als ik softcore speelde had ik er idd niet zo'n moeite mee om wat meer damage te rollen maar dat is me nu een beetje te link. Zeker gezien ik op grift 45 toch een spannend momentje had:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-10 08:19

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Hey guys, Marinus hier uit de clan, ik zit dus ook al tijdje op het forum, maar wou hier toch even gedag zeggen :)

Momenteel begin ik minder te spelen, vaak niet genoeg mensen meer online om echt met een party te spelen, dus ik heb alles maar een beetje naar solo play gegeared. Ik hoop dat het volgende seizoen wat meer te bieden heeft op de lange termijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Ohmarinus op 02-11-2015 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Nu online
Er zal denk ik met BlizzCon ook een nieuw season worden aangekondigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of expansion:
Aren't they going to give it some buffs in an upcoming patch/season?

And this is correct. The Invoker set is slated for adjustments in our next patch. And somehow... I think this'll be a good week for news. ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
Sinds kort weer begonnen met Diablo 3, speel voornamelijk op mijn Monk. Echter heb ik geen idee welke build ik moet volgen en hoe ik mijn DPS omhoog kan gooien :P Wie kan mij in de goede richting sturen? :D

[ Voor 59% gewijzigd door JerX op 03-11-2015 11:09 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
JerX schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:09:
Sinds kort weer begonnen met Diablo 3, speel voornamelijk op mijn Monk. Echter heb ik geen idee welke build ik moet volgen en hoe ik mijn DPS omhoog kan gooien :P Wie kan mij in de goede richting sturen? :D
Ik kreeg een tijdje terug de volgende tip voor een startende monk:
YouTube: Diablo 3 - Monk Starter Guide (2.1.2)
Dat zou je een stuk op weg kunnen helpen.

Ik zie dat je 4 stukjes Inna's draagt, dat is een leuk defensief set, maar offensief schiet het wat tekort.
Je kunt kijken of je wat stukjes van het Rainment Set te pakken kunt krijgen voor een Dashing strike monk.

Of een SC-build gaan opbouwen.

[ Voor 29% gewijzigd door _Peter2_ op 03-11-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:24:
[...]

Ik kreeg een tijdje terug de volgende tip voor een startende monk:
YouTube: Diablo 3 - Monk Starter Guide (2.1.2)
Dat zou je een stuk op weg kunnen helpen.

Ik zie dat je 4 stukjes Inna's draagt, dat is een leuk defensief set, maar offensief schiet het wat tekort.
Je kunt kijken of je wat stukjes van het Rainment Set te pakken kunt krijgen voor een Dashing strike monk.

Of een SC-build gaan opbouwen.
Quin werkt in zijn 2.3 levelling guide naar een andere build toe dan in de 2.1 starter guide, maar ik heb mijn twijfels of die beter is dan de 2.1 versie. Hij is voornamelijk anders, omdat je in de 2.3 met twee one-handers speelt en in de 2.1 met een two-hander. Wat maar je voorkeur heeft, denk ik.

YouTube: Diablo 3: Monk 1-70 Leveling build (Patch 2.3)
http://i.imgur.com/vmiGDR3.jpg

Overigens gaat het bij deze linkjes om een levelling build in plaats van een starter guide, dus check alleen de eind build als het je daarom gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Thanks voor de tips, ik draag voornamelijk Inna om deze mijn Yellows vervangen qua stats :P Tot nu toe nog niet heel veel beters tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JerX schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:35:
Thanks voor de tips, ik draag voornamelijk Inna om deze mijn Yellows vervangen qua stats :P Tot nu toe nog niet heel veel beters tegen gekomen.
Oh, ik zie net dat je vroeg om een end game build om naar toe te werken. Niet goed gelezen. Die starter guide is prima om je op weg te helpen met gear verzamelen. Heb je de mandatory items, dan kan je switchen naar één van de 2.3 end game builds. Dat zijn Static Charge en de SSS/Uliana builds voor solo play en Static Charge daarnaast ook voor group play. Group only zijn de Heal monk en de Sunwuko EP monk. Ze staan allemaal wel op Diablofans.com en in de leaderboards. :)

Voor solo is Static Charge het gemakkelijkst om vroeg mee te beginnen, omdat die minder hoge equipment eisen heeft. Maar niet aan beginnen voordat je minimaal de eerste set bonus van Raiment hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 03-11-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JerX schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:35:
2p Inna + The Crudest boots is ook al leuk offensief in te zetten; de Fire Ally geeft 10% damage bonus. Inna 2p maakt hier 20% per Ally van. De 2e Ally van Crudest is dus een 40% DPS bonus.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Deadsmell schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:46:
[...]

Oh, ik zie net dat je vroeg om een end game build om naar toe te werken. Niet goed gelezen. Die starter guide is prima om je op weg te helpen met gear verzamelen. Heb je de mandatory items, dan kan je switchen naar één van de 2.3 end game builds. Dat zijn Static Charge en de SSS/Uliana builds voor solo play en Static Charge daarnaast ook voor group play. Group only zijn de Heal monk en de Sunwuko EP monk. Ze staan allemaal wel op Diablofans.com en in de leaderboards. :)
SSS/Uliana is season only, zijn char is NS. Dan is SC de build om naartoe te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:48:
[...]

SSS/Uliana is season only, zijn char is NS. Dan is SC de build om naartoe te werken.
True.

JerX, waarom non-season? Je hebt 'maar' 206 para levels. Die zijn zo in te halen in season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen idee wat ik met season kan haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:06

Rannasha

Does not compute.

JerX schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:38:
Precies hetzelfde als op non-season, alleen een beetje meer. S heeft een aantal extra items die op NS niet kunnen droppen. Bijvoorbeeld de Lion's Claw, een belangrijk fist weapon voor de Uliana/SSS build. Daarnaast heeft S een aantal extra achievement-achtige dingen (Season Journey & Conquests) waarmee je portrait-frames kunt verdienen.

En daar houden eigenlijk de verschillen op. Zodra het seizoen eindigt, wordt alles wat je in de S-mode hebt verplaatst naar NS, waardoor je niets verliest. Overigens zijn er op S een stuk meer spelers dan op NS, waardoor het makkelijker is om groepen te vinden op S. Dus als je een relatief nieuwe speler bent (wat meestal gemeten wordt in termen van Paragon level), is er eigenlijk weinig reden om op NS te spelen. Als je al een sterk karater en vele honderden Paragon-levels op NS hebt dan is de keuze wat lastiger.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JerX schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:38:
In grote lijnen hetzelfde als met non-season, behalve dat je in season bepaalde rewards kunt verdienen en eerder nieuwe builds kunt proberen met de seasonal items. Daarnaast zijn er in season doorgaans meer spelers actief, al betwijfel ik of dat op dit moment nog steeds zo is. Aantallen seasonal spelers in onze clan zijn behoorlijk terug gelopen de laatste weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Aha i see, zo te zien is season 4 in augustus begonnen. Dus ik gok dat ik nog zo 3 maanden heb om de season te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JerX schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:49:
Aha i see, zo te zien is season 4 in augustus begonnen. Dus ik gok dat ik nog zo 3 maanden heb om de season te spelen :P
Ik denk het niet. Bliz heeft aangegeven dat het season waarschijnlijk 3 maanden zal duren, dus ik denk dat het aan het eind van deze maand eindigt. Al is de werkelijke datum nog niet bekend.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 03-11-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ik weet niet of dan het echt waard is om nu nog een seasonal char te starten.. Heb niet zo heel veel tijd namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet hoeveel tijd je in het spel kunt steken en hoe je speelt (en hoeveel geluk je hebt), maar je huidige paragon level kan je in een een paar dagen wel bereiken als je met andere samen speelt. Je bent zo T10 ready.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Hmm savonds meestal een uurtje of 2, mits het vrouwtje geen series wilt kijken. Mijn geluk is best kut :P In vergelijking met vrienden, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Nu online
Zarhrezz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:47:
[...]

2p Inna + The Crudest boots is ook al leuk offensief in te zetten; de Fire Ally geeft 10% damage bonus. Inna 2p maakt hier 20% per Ally van. De 2e Ally van Crudest is dus een 40% DPS bonus.
Deze combi met Unity is ook altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:14

scorpie

Supra Addict

Iemand tips voor mijn whirlwind barbie? Ik mis Ancient wrath of the wastes en ancient bull kathos', en nog een socket in m'n ene zwaard, maar ik vind maar geen vervanger, danwel consumable die dat mogelijk maakt :/

edit: wel handig om de hero link te vermelden natuurlijk :P
http://eu.battle.net/d3/e...corpie-2470/hero/64829032

[ Voor 22% gewijzigd door scorpie op 03-11-2015 13:24 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet ik...da's m'n standaard single player setup :)

Gisteren voor het eerst een 60 geprobeerd...geen goeie map, geen prettige mobs (bergen Unburried) en Pylons niet erg gunstig. Uiteindelijk 20 minuten over gedaan. Er moet dus 25% af...da's best een hoop, ook met gunstige map / mobs. Het zou toch zo fijn zijn als m'n 2e weapon ook eens ancient zou droppen...eigenlijk verbaast het me dat ik met maar 3 ancient gear pieces zover kom.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-10 23:25

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Herken ik wel een beetje Grin, ben zelf maar weer een beetje aan het aanrommelen gegaan op HC :P

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:00
S of NS? Ikzelf ben maar weer eens gestart met NS HC. Maar daar is het ook erg rustig in de clan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Vandaag mijn monk nog een paar Paragon levels erbij gegeven.

Helaas is mijn GR51 push mislukt door een stomme fout: Had een tijdje bounties lopen farmen op T7 in publics en daarbij 2 stukjes Sage gebruikt met een RoRG in de cube. Was deze vergeten terug te zetten naar een Unity...dat werd hem dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-10 08:19

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Soms switch ik naar mijn SC monk Season, en dan kan ik GR58 redelijk aan met tijd over. Maar daarboven wordt te hard, vooral survivability wordt een issue. Heb een tijdje geprobeerd om GR60 te runnen als doel solo, maar helaas nog niet zo ver gekomen. Ben een beetje klaar met spelen dit seizoen, weet niet waarom, misschien teveel gespeeld, misschien omdat er nog maar weinig mensen online zijn sinds een week of twee.

Van mij mag het nieuwe seizoen z.s.m. beginnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Zarhrezz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:20:
[...]

Gisteren voor het eerst een 60 geprobeerd...geen goeie map, geen prettige mobs (bergen Unburried) en Pylons niet erg gunstig. Uiteindelijk 20 minuten over gedaan. Er moet dus 25% af...da's best een hoop, ook met gunstige map / mobs. Het zou toch zo fijn zijn als m'n 2e weapon ook eens ancient zou droppen...eigenlijk verbaast het me dat ik met maar 3 ancient gear pieces zover kom.
Ik moet zeggen dat vanaf 60 het erg uiteenlopend kan zijn.. van de 10 rifts die je doet zitten er misschien een paar kanshebbers bij, de rest is om te huilen... Ik heb afgelopen week dan met pijn en moeite toch 61 gehaald, maar toen ik een dag later een 62 startte, ben ik ook maar meteen weer gestopt met proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woei heb zin in 6 november!
Blood and Treasure—New Content and Features for Reaper of Souls

See what’s on the way in Diablo III’s next patch! Join us as Lead Designer Kevin Martens, Senior Technical Game Designer Wyatt Cheng, Senior Game Designer Joe Shely, and Senior Level Designer Matthew Berger reveal the exciting changes that await nephalem in our next patch!

What: A first look at upcoming feature content, including updated sets, the all-new set dungeons, new Legendary items, stash space, and more.
When: Friday, November 6 from 3:30pm to 4:30pm PST.
Where: Panel Stage, Hall A

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:43
Dat ziet er goed uit :D Klinkt precies als wat Diablo nodig heeft.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Pagina: 1 ... 45 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.