Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Een tijdje geleden was er nog discussie over, niet iedereen is op de hoogte dat monster progression in Greater Rifts verschilt per monster. Hier is een geupdate lijst:

http://warpath.eu/progression.html

En ook is eindelijk mijn barb geslaagd in GR60 solo, nu nog een HC char naar 70 lvl'en...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-10 13:31
Gisteren nog wat aan lopen prutsen met mijn monk.

Heb een Farm / Leech set samengesteld (om een of andere reden is deze zonde dat ik ben uitgelogd op dit moment zichtbaar op mijn profiel) en vlak voor ik ging stoppen ook nog eindelijk een Flow of Eternity verkregen voor mijn SSS-build.

Verder ook mijn max solo GR clear opgetrokken naar een GR38 in ruim 8 minuten.

39 of 40 zit er binnenkort wel in voor me denk ik.

Nu ik alle items hem voor een SSS-build zal ik eens moeten gaan kijken welk van mijn items het minst is en daarop fouccen bij het spenderen van bloodshards (althans voor armor, wapens vind ik te duur).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren liepen de speedruns niet zo lekker, slechte rifts, groep was niet synchroon etc, kleine irritaties waarbij er besloten werd maar eerder te stoppen. Normaliter was 69 runs in 6 tot 8 minuten, nu was het eerder 6 tot 12, waarbij de 6 een enkele keer was.

Uiteindelijk maar besloten om de avond af te sluiten met een 2 man experimentje qua support.
Dat ging best lekker.

Eerst een 65 gedaan om te kijken of het wat was, maar de monsters gingen te snel neer om echt iets te merken van de setup.
Daarna een 70 gedaan (kijken of we het 2 man rec in de clan konden verbeteren).. ook dit ging verbazing wekkend makkelijk.
Toen als laatste run maar een 72 gedaan (dit zou ons in de top 1000 plaatsen), en ja hoor, wederom ging het erg makkelijk.

Enige nadeel was de guardian, perendi, waardoor we een paar keer dood gingen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UdhcJ8M.jpg

Zit nog ruimte genoeg in :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmorgen m'n WW-barb maar weer omgebouwd naar HotA. Het whirlwinden is geinig in rifts (lees: snel en niet dood te krijgen) maar ik sla echt geen deuk in een pak boter als CoE niet actief is op Physical.

Kwam er achter dat ik nog wat Hellfire mats had, en had dus maar even 4 amu's gecraft. 3x crap (1tje met Sword and Board :') meest nutteloze passive ever).
Gelukkig was de laatste die ik bekeek wel aardig: cold%/str/9.5%CHC/Brawler. Cold er afgehaald voor 97% CHD :)
http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/67972488

Mijn oude had Superstition en 20% fire damage, maar denk dat ik er toch wel op vooruit ga. Vooral de damage natuurlijk. Ook tijdens het spelen met de WW barb ancient IK gloves, boots en shoulders gevonden. Al met al wat vooruitgang geboekt dus :) Vindt HotA ook gewoon leuker spelen omdat je tenminste dingen kan killen. Als ik met WW een goblin pack tegenkwam was ik volledig nutteloos, kreeg er misschien 1 dood.

Oh, en in een rift vanmorgen had iemand 2x Ramaladni's Gift gedropt. Vroeg hij of iemand ze wilde hebben, nou daar zeg ik geen nee tegen :+ Had er al 7 in mijn stash, maar die dingen zijn altijd welkom :*)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Angeloonie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:33:
Vanmorgen m'n WW-barb maar weer omgebouwd naar HotA. Het whirlwinden is geinig in rifts (lees: snel en niet dood te krijgen) maar ik sla echt geen deuk in een pak boter als CoE niet actief is op Physical.

Kwam er achter dat ik nog wat Hellfire mats had, en had dus maar even 4 amu's gecraft. 3x crap (1tje met Sword and Board :') meest nutteloze passive ever).
Gelukkig was de laatste die ik bekeek wel aardig: cold%/str/9.5%CHC/Brawler. Cold er afgehaald voor 97% CHD :)
http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/67972488

Mijn oude had Superstition en 20% fire damage, maar denk dat ik er toch wel op vooruit ga. Vooral de damage natuurlijk. Ook tijdens het spelen met de WW barb ancient IK gloves, boots en shoulders gevonden. Al met al wat vooruitgang geboekt dus :) Vindt HotA ook gewoon leuker spelen omdat je tenminste dingen kan killen. Als ik met WW een goblin pack tegenkwam was ik volledig nutteloos, kreeg er misschien 1 dood.

Oh, en in een rift vanmorgen had iemand 2x Ramaladni's Gift gedropt. Vroeg hij of iemand ze wilde hebben, nou daar zeg ik geen nee tegen :+ Had er al 7 in mijn stash, maar die dingen zijn altijd welkom :*)
Heb je die andere necklaces nog? Je hoeft namelijk geen crit chance overal op. HotA heeft 1% crit chance voor elke 5 fury ;p basic is dit al ~20% tel daar 10% crit chance berserker op zit je al veel te hoog soms xD

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ealjebij schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:54:
[...]

Heb je die andere necklaces nog? Je hoeft namelijk geen crit chance overal op. HotA heeft 1% crit chance voor elke 5 fury ;p basic is dit al ~20% tel daar 10% crit chance berserker op zit je al veel te hoog soms xD
Ik heb ze allebei nog. Voordeel is dat ik in mijn paragon Crit helemaal leeg kan laten en de andere kan maxen (bijna para 600 dus dan pas crit).

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 16-10-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Angeloonie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:22:
[...]

Ik heb ze allebei nog. Voordeel is dat ik in mijn paragon Crit helemaal leeg kan laten en de andere kan maxen (bijna para 600 dus dan pas crit).
Ik heb er sinds gisteren al ruim 50 gecraft voor m'n HOTA barb.
Wat ik wil:

+20% fire
Str of Vit
CHD > 90
socket (standaard)
Bruikbare passive.

Tot nu toe maar 2 amu's gehad die %fire damage hadden of CHD > 90 beide geen bruikbare passive :(

Over de crit discussie:
Daarom neem je ook +50 rage in paragon points, dat is al 10% crit voor HOTA.
Verder gewoon alles op CHD rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:42:
[...]

Ik heb er sinds gisteren al ruim 50 gecraft voor m'n HOTA barb.
Wat ik wil:

+20% fire
Str of Vit
CHD > 90
socket (standaard)
Bruikbare passive.

Tot nu toe maar 2 amu's gehad die %fire damage hadden of CHD > 90 beide geen bruikbare passive :(

Over de crit discussie:
Daarom neem je ook +50 rage in paragon points, dat is al 10% crit voor HOTA.
Verder gewoon alles op CHD rollen.
Daar heb ik ook nog geen geluk mee gehad nee.
In feite is het:

9.5% CHD/97%CHD + Brawler (20% damage increase)
versus
20% fire/9X%CHD + Superstition (-20% non-physical damage + fury regen)

Ik zal inderdaad mijn para nog in Fury gooien, dat heb ik volledig over het hoofd gezien.

Is het dan ook verstandig om op ringen bijv. IAS ipv CHC te rollen?

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 16-10-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer wat verder met m'n monk, maar eens wat greaters gedaan om te kijken hoever ik nu kom. Het lijkt erop dat dit in de 44-46 range gaat zijn (zonder fishing). Dat valt me eigenlijk alles mee, gezien ik de Band of Rue mis, een placeholder amulet draag en m'n enige ancient gear m'n gloves zijn.

De ring is wel een frustratiepuntje aan het worden; het ding heeft de hoogste rarity (1/4e van de base ring dropkans)...ringen als Unity zijn de helft minder zeldzaam en vrijwel al die ringen heb ik al 4+ keer voorbij zien komen :(

De full-defensive gems speelt eigenlijk lekkerder dan ik had verwacht. Ik hoef eigenlijk maar op 2 dingen te letten; Arcane beam spawn points / 2+ beams intersection en Molten explosions (hoewel ik een enkele op 44 met mantra-activation ook kan hebben). Wat vooral lachen is dat bv. Cold Snap een makkelijke RG is geworden; hij kan me simpelweg geen damage doen. Stand-and-deliver dus. Ook Ghom++ is vooralsnog geen probleem, z'n cloud doet minder dan m'n LpS. Het is nog even afwachten hoe alles gaat schalen met ancient gear, maar ik vermaak me vooralsnog prima met deze setup.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-10 16:50
Gaat goed Sabrac! Nu 4p nog?

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-10 21:17
Is er nog ruimte in <SG> ? Heb Vidra al een berichtje gestuurd en me op het forum aangemeld, zou graag toegang krijgen tot het formulier daar, of zal ik gewoon iemand via TS benaderen ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4 player 76 net gehaald :)
Helaas is 78/79 nodig voor top 1000

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oXuE7aX.jpg
Zethiel schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:25:
Is er nog ruimte in <SG> ? Heb Vidra al een berichtje gestuurd en me op het forum aangemeld, zou graag toegang krijgen tot het formulier daar, of zal ik gewoon iemand via TS benaderen ?
Geloof dat er wel ruimte is, de application gaat sowieso via TS, dus zou daar zeker even op komen, geloof dat je een tijdje op TS actief moet zijn voor dat je accepted word. Maar goed, ben geen officer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Sabrac schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:29:
[...]

4 player 76 net gehaald :)
Helaas is 78/79 nodig voor top 1000

[afbeelding]
Nice, nog even doorpushen voor 4p dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:31
Angeloonie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:47:
[...]
Daar heb ik ook nog geen geluk mee gehad nee.
In feite is het:

9.5% CHD/97%CHD + Brawler (20% damage increase)
versus
20% fire/9X%CHD + Superstition (-20% non-physical damage + fury regen)

Ik zal inderdaad mijn para nog in Fury gooien, dat heb ik volledig over het hoofd gezien.

Is het dan ook verstandig om op ringen bijv. IAS ipv CHC te rollen?
Heb zelf ook overal zoveel mogelijk CHC op maar nu ik dit lees van jullie denk ik dat ik hier en daar wat ga rerollen :)
Ringen hebben toch niet heel veel CHC en aangezien ik een flinke hoeveelheid life per fury spent heb verwacht ik eigenlijk dat ik meer uit IAS ga halen dan uit max 6% crit kans. Hopelijk zijn er van het weekend nog mensen die ubers willen doen. wil ook nog wel een bubs amuletten craften.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:44:
[...]

Hopelijk zijn er van het weekend nog mensen die ubers willen doen. wil ook nog wel een bubs amuletten craften.
Als ik dit weekend online ben wil ik ook wel ubers doen. Was gisteren al solo wat machines aan het farmen maar dat gaat freaking traag (vooral die klote A2). Dus mocht je me online zien dan wil ik wel meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje/mening nodig..

Ik heb net een andere ancient Gavel of Judgment die in mijn stash lag te liggen in gebruik genomen. Ben er sinds vandaag achter dat fury CHC betekent :P Lever 110.4 DPS in op het wapen (4477.4 vs 4367.0), maar 23 fury en dus 4.6% CHC erbij.

Dit is mijn char met die hamer
Met Battle Rage en War Cry (Impunity):
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/4mh3p.jpg
185 fury:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2ihoz2u.jpg

In totaal heeft HotA dus 76.5% CHC. +10% van Beserker..
Moet ik dan op gear ook nog voor CHC gaan? Ik heb op ring 1 nu geen CHC (maar ias+CHD) en op ring 2 trifecta 7%ias/39%CHD/5%CHC.

Verder ook nog CHC op de helm, amu, bracers en gloves. Is het dan wel of niet verstandig om daar CHC af te rollen en dan IAS of CHD in de plaats te nemen? Sheet CHC gaat dan nog wel meer omlaag, maar door de 76.5% totaal kan daar best 10 of 15% vanaf toch?
Op mijn helm kan ik dan bijv. 15% HotA damage rollen (ipv 4.5% CHC), of op mijn bracers een LoH/all res stat ipv CHC.

Wat raden jullie aan?

Edit: volgens de planner ben ik beter af met andere stats :P Helm naar HotA gerolled en nog wat kleine tweaks :)

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 16-10-2015 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
ik zit met mijn UE set op 61% CC uit me hoofd, dat is meer als genoeg. Zelf met me Nats set kom ik uit op ~51% wat nog ruim voldoende is imo. Dus zoals je zelf als achter bent, kan prima minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

4th schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:33:
[...]

2 weken geleden met een 10 levels minder op me legendary gems een 50 gedaan

[video]
Thanks, zie nu pas je post, ik kan zeggen dat er veel veranderd is in de 2 weken.
Toenstraks een full delsere build gedaan op GR50 met een tijd van 10:30 ongeveer en ik eindigde rond plek 630. Meer geluk dan wijsheid, conduit tijdens density en power rond de baas. Heel veel verder zal ik niet meer pushen en nu kijken of ik een Tal Rasha/Delsere combi build kan maken zoals jij ongeveer deed. Als deze zijn max heeft bereikt dan voor het eerst de vyr proberen. Blijf die nieuwe videos posten :)

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogguh,

Voor iedereen die een beetje serieus wil Vissen voor een goede leaderboard spot of makkelijk progressie wil boeken.. check deze link

http://warpath.eu/progression.html

Je kan sorteren op progressie en dan weet je precies wanneer je het grift direkt kan sluiten en restart.
happy fishing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Ruigerock schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 03:20:
[...]

Thanks, zie nu pas je post, ik kan zeggen dat er veel veranderd is in de 2 weken.
Toenstraks een full delsere build gedaan op GR50 met een tijd van 10:30 ongeveer en ik eindigde rond plek 630. Meer geluk dan wijsheid, conduit tijdens density en power rond de baas. Heel veel verder zal ik niet meer pushen en nu kijken of ik een Tal Rasha/Delsere combi build kan maken zoals jij ongeveer deed. Als deze zijn max heeft bereikt dan voor het eerst de vyr proberen. Blijf die nieuwe videos posten :)
Ik mis de damage op 50+ met de talsere, grote groepen gaan goed down maar een vervelende elite die ik nite kan skippen of de rift guardian is meestal battle van enkele minuten helaas. Mogelijk een defensive gem (mwb of esoteric) eruit voor een stricken.

Wel wat nieuwe video's gemaakt maar dan op de crusader
tollo71 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:33:
[...]

Kon natuurlijk niet dat GoT HC clan niet hoger zat dan jullie clan @HC 8)

63 2P (credits aan Croq en Pucha)
60 3P

4P niet gedaan O-)
2P niet gedaan maar wel de 3 en 4:

Nu staat het 56 2P, 59 3P en 63 4P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Eigenlijk moet je t niet moeilijker maken:

CC en CD (en fire% en str) zijn voor dps
AS en VIT voor sustain.

Alleen van ppoints, fury en skills kom je al op bijna 60% CC uit.

Ringen hebben relatief weinig stats, daar neem je dus trifecta+soc, 12% CC

Bracers slot is ok vrij simpel, 6% CC+fire%

Amu/gloves slot geven relatief veel CC en daar zou je dus toch CC meenemen, 20% CC, met op Amu fire%/CD/soc, en op gloves CD/STR+AS/VIT.

Hiermee haal je al 98% CC. Op helm kan je dus beter voor HOTA/str/vit gaan, mede ook omdat je hier meer stats kan meenemen tov ringen.

AS heeft nog een effect dat je met bepaalde b/p's sneller je BotS stacks kunt opbouwen. Je kunt je daar evt. nog verdiepen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-10 09:43
Angeloonie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:22:
Vraagje/mening nodig..

Ik heb net een andere ancient Gavel of Judgment die in mijn stash lag te liggen in gebruik genomen. Ben er sinds vandaag achter dat fury CHC betekent :P Lever 110.4 DPS in op het wapen (4477.4 vs 4367.0), maar 23 fury en dus 4.6% CHC erbij.

Dit is mijn char met die hamer
Met Battle Rage en War Cry (Impunity):
[afbeelding]
185 fury:
[afbeelding]

In totaal heeft HotA dus 76.5% CHC. +10% van Beserker..
Moet ik dan op gear ook nog voor CHC gaan? Ik heb op ring 1 nu geen CHC (maar ias+CHD) en op ring 2 trifecta 7%ias/39%CHD/5%CHC.

Verder ook nog CHC op de helm, amu, bracers en gloves. Is het dan wel of niet verstandig om daar CHC af te rollen en dan IAS of CHD in de plaats te nemen? Sheet CHC gaat dan nog wel meer omlaag, maar door de 76.5% totaal kan daar best 10 of 15% vanaf toch?
Op mijn helm kan ik dan bijv. 15% HotA damage rollen (ipv 4.5% CHC), of op mijn bracers een LoH/all res stat ipv CHC.

Wat raden jullie aan?

Edit: volgens de planner ben ik beter af met andere stats :P Helm naar HotA gerolled en nog wat kleine tweaks :)
Beste stats voor de ideale hota build zijn imo:
- helm : CHC 6 % en 15 % HOTA damage
- boots : 15 % HOTA damage
- Amulet : CHC en CHD damage - socket
- Ringen = Focus/Restraint : Strength + CHC/CHD - socket
- belt : life on fury spend
- Fire of physical damage op strongarm bracers.
- 2 hander : 10 % damage en life on fury spend
Rest aanvullen met all resist of vitality.
Cube : Furnace - Bracers of the first men - Convention of elements

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MayheM-2685/hero/36510136

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Damn die furnace is maar niet te krijgen deze season. Terwijl er meer mogelijkheden voor zijn om hem te krijgen.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Physical? Wat moet ik met Physical op de bracers als HotA fire is?

Ik heb vanmorgen GR55 gehaald, maar hoger lukt met geen mogelijkheid. Ik lig gewoon té snel om.

Heb m'n oude Hellfire amu aangedaan met Superstition voor meer toughness, en ook een Focus met vit/AR/CHD en ipv Rampage voor Nerves of Steel gekozen, maar nóg lig ik om de haverklap om. 2 witte Winged Assassins die binnenvliegen en ik ben al dood.. Met WotB heb ik 38M toughness.

Dit is m'n gear nu: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/67972488

Ik snap niet waar ik in hemelsnaam de life regen of nog meer toughness vandaan moet toveren.
Helm: hier ipv life% vit op (heb 100% life bonus).
Shoulders: life regen nu, als ik hier all res op heb verlies ik weer Recovery..
Gloves: zit al vit op..
Chest: All res ipv life% gok ik
Bracers: zit al vit op
Belt: Ik kan de life% naar life/fury doen maar 1200 life/fury schiet niet bijster veel op (HotA is dan 20k LoH)
Ring1: huidige Focus heeft vit/allres, levert aardig wat toughness op
Ring2: trifecta
Pants: all res ipv armor
Boots: vit ipv armor
Wapen: lijkt me sterk dat je hier voor de miezerige 1200 life/fury zou gaan. Dan zou je een perfecte roll moeten krijgen en de str er af moeten rollen oid?

Ik denk dat ik mij op pants/boots ga focussen. Ik heb ook non-ancients met alle goede stats liggen, maar dan ga ik er echt nauwelijks toughness op vooruit (sterker nog: met all res pants ga ik er op achteruit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
je kunt ook taeguk of een defensieve gem (ipv PA) nemen en zowiezo meer AR :D

ik zie nog wapen master in je passive staan, doe je daar echt wat mee?

[ Voor 67% gewijzigd door Mofkees op 17-10-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:56:
je kunt ook taeguk of een defensieve gem (ipv PA) nemen en zowiezo meer AR :D
:? Taeguk op een HotA barb kende ik nog niet :P Defensive kan wel maar het zou met deze gems moeten volgens de leaderboards :+
ik zie nog wapen master in je passive staan, doe je daar echt wat mee?
Die zorgt ervoor dat Beserker rage altijd actief is eigenlijk. Maar kan eens proberen om daarvoor wat anders te nemen.

Edit: heb in de plaats van Weapon Master nu Relentless, en dat scheelt al enorm. En die 1200 life/fury maakt een redelijk verschil. Jammer dat het enkel op belt/wapen kan :/

Het gaat mij nu puur om Grifts btw, T10 heb ik geen moeite mee met lagere toughness.

[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 17-10-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Angeloonie schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:08:
[...]

:? Taeguk op een HotA barb kende ik nog niet :P Defensive kan wel maar het zou met deze gems moeten volgens de leaderboards :+

[...]

Die zorgt ervoor dat Beserker rage altijd actief is eigenlijk. Maar kan eens proberen om daarvoor wat anders te nemen.

Het gaat mij nu puur om Grifts btw, T10 heb ik geen moeite mee met lagere toughness.
ook zonder WM zit je altijd vol hoor :)

als je dood zit doe je geen DPS, dus vol offensief met jouw gear is nog niet ideaal blijkbaar.

Taeguk geeft niet veel DPS, mede ook omdat hij additief is, maar de armor boost is wel erg aardig. Je kunt hem ook dmv BattleRage refreshen bij het rennen naar de volgende mobs.

Je heb 3x AR items, dat is echt heel weinig voor G50+. Misschien een paar Diamond gems nemen?

Je hebt veel +life % maar ~3,6k VIT, dat schiet natuurlijk ook niet op :)

Op chest raad ik eigenlijk altijd -e% damage aan ipv AR, die werkt bij hogere GR's veel beter tenzij je WW barb bent en alle e's makkelijk kunt skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist GR56 gehaald in 12:35 :) Weapons Master inleveren voor Relentless was een goede beslissing.

Zoiets simpels als gems omwisselen had ik nog niet eens aan gedacht. Ik ga dit nu even proberen voor GR57 :P

Edit: gehaald :) Op naar 58. Heb nu Bloodthirst als passive voor extra healing en dat werkt lekker.

En ingame heb ik 4781 vit ;) Maar ik moet idd meer vit krijgen (helm bijv).

Ik ga straks ook even kijken of het met Unity in de cube ipv CoE ook nog lukt :) Qua toughness is dat natuurlijk gigantisch.

[ Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 17-10-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Na een paar goede runs onder de 60 toch maar de 60 geprobeerd, begonnen heel sterk en liepen goed voor. Helaas een death toen de support monk met vortex in de arcane en orbiter werd gepulled :(

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

4th schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:17:
[...]
Ik mis de damage op 50+ met de talsere, grote groepen gaan goed down maar een vervelende elite die ik nite kan skippen of de rift guardian is meestal battle van enkele minuten helaas. Mogelijk een defensive gem (mwb of esoteric) eruit voor een stricken.
[...]
Vandaag met de delsere/tal rasha gespeeld en het lijkt identiek op jou zie ik net :) beetje squishy maar goed te doen.
Enige "redelijke" verschil is de helm gem keuze en je leorics crown in de cube?
Nilfurs boots is de beste cube optie voor de Tal Rasha combi, mijn record staat nu op 8:16 GR50
Een GR51 poging gaat zo starten.

*EDIT* GR52 in 9:49 behaald, plek 404 :) de twister met bracers is hilarisch, alle meuk wordt erin gepulled en vervolgens genuked met meteors. Ondertussen doorlopen naar de volgende slachtoffers.

[ Voor 12% gewijzigd door Ruigerock op 17-10-2015 22:23 ]

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Laatst online: 08:56

ResuCigam

BOFH

NastyNickNL schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:43:
Damn die furnace is maar niet te krijgen deze season. Terwijl er meer mogelijkheden voor zijn om hem te krijgen.
Ik kan me hier volledig bij aansluiten, zelfs na bijna 600 paragon levels is er nog nooit eentje gedropped voor me :|

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:29
ResuCigam schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:09:
[...]

Ik kan me hier volledig bij aansluiten, zelfs na bijna 600 paragon levels is er nog nooit eentje gedropped voor me :|
Dan gooi je toch wat gele Maces in de Cube? Zijn volgens mij maar 3 of 4 opties die je kan krijgen.. Ik had bij de tweede meteen een Furnace! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:01

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Net mijn net lvl65 HC S4 barb verloren :')
Eerste keer dat ik season speel (en hardcore) best pijnlijk maarja eigen domme inschattingsfout.
Maar ik vroeg mij af, is er op tweakers een HC powerlevel community oid?
Want ik zou graag verder gaan met S4 HC maar liever niet weer een paar dagen naar 70 werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Gistermiddag ook eindelijk season journey afgerond met een lvl 60 grift solo. Eerder al een paar keer best wel dichtbij gekomen, waarvan beste 15:36.200, maar kwam iedere keer net te kort tot een vriend van me gisteren zei "waarom probeer je niet glass cannon style?" Dus ik op barb alle gear, gems en skills zoveel mogelijk op damage gefocust en het werkte ook nog. Ging zeker vijf keer dood, misschien nog wel vaker, maar wanneer ik wel overeind was maaide ik alles neer alsof het niks was. Eindigde met een tijd van 14:41.716. Niet heel ruim dus, maar goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

CT schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:38:
Net mijn net lvl65 HC S4 barb verloren :')
Eerste keer dat ik season speel (en hardcore) best pijnlijk maarja eigen domme inschattingsfout.
Maar ik vroeg mij af, is er op tweakers een HC powerlevel community oid?
Want ik zou graag verder gaan met S4 HC maar liever niet weer een paar dagen naar 70 werken..
Je kan me toevoegen Ruigerock#2445, als ik online ben en zin heb kan ik je wel een boost geven

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
op SG zitten een aantal hc spelers season4. Gister mijn heal mnk verloren (zie fimpje eerder) en was binnen 2 t6 riftjes weer 70.... toch was ik 4 lvl 60+ gems kwijt en dat is FUCKING zuur,... Aantal mensen van SG posten hier ook actief.... ;) Dus ons vinden zal niet te moeilijk zijn en kom anders op ts is keer kijken (ts.solidaritygaming.com)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

schaapiej schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:46:
[...]

Dan gooi je toch wat gele Maces in de Cube? Zijn volgens mij maar 3 of 4 opties die je kan krijgen.. Ik had bij de tweede meteen een Furnace! :)
Ik heb hetzelfde probleem met Furnace, maar inderdaad, ga maar eens rares in de cube gooien, maar er zijn er een stuk of 7-8 die je kan krijgen (eentje is sowiezo een cache drop, twijfel over een andere), maar is toch een stuk beter dan Bloodshards naar Kadala blijven gooien.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondanks de lag, toch een nieuw 3 man record weten te zetten (76 in 12:08). Eerdere pogingen waren helaas stukgelopen door de lag. Leuke densities en dan niet kunnen bewegen is gewoon niet cool.

Maar, de aanhouder wint:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rhVYbX1.jpg

Video volgt later (is niet geweldig qua kwaliteit, maar goed, alles om geen performance impact te hebben :)

En zoals aangegeven, de video :)

Support barb - An1ma
Support monk - Protax
Static Charge monk - Sabrac

[ Voor 18% gewijzigd door Sabrac op 18-10-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:20
Nazanir schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:12:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met Furnace, maar inderdaad, ga maar eens rares in de cube gooien, maar er zijn er een stuk of 7-8 die je kan krijgen (eentje is sowiezo een cache drop, twijfel over een andere), maar is toch een stuk beter dan Bloodshards naar Kadala blijven gooien.
Mijn 2de mace in de cube was ook een furnace. Ik was super blij want dat was mijn allereerste furnace die ik had gekregen in mijn carrière in de game. :)

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Dit weekend leuke voortgang gemaakt op mijn S4 monk. In eerste instantie toegewerkt naar een GR40 clear, die ik later heb verbeterd naar een GR45 clear. GR40 doe ik nu voor gems levelen en snel en efficient doorrossen.

Ik heb mijn Cube wat aangepast, van Gungdo als armor naar madstone en van CoE als jewelery naar een Obsidian ring of the Zodiac. Ik kan nu bijna continue SSS gebruiken en ook mijn Epiphany kan ik vaker gebruiken.

Eens zien hoeveel verder ik kan komen dan 45 :)

Qua sets heb ik nu een bijna volledige Rainment set Ancient in mijn stash zitten, maar Uliana's vind ik op dit moment leuker spelen.

Met cuben nog geen geluk gehad voor het verkrijgen van een Ancient versie van mijn huidige fist weapons, maar wel een set Ancient Shen longs met beide LoH en +Spirit.

Ook mijn eerste gift gevonden dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een beetje vast mijn mijn seasonal monk.
Heb het gevoel dat ie niet bepaald "goed" zit kwa passive skills of passives vanuit de cube.

Iemand tips voor me? (DM is prima)

http://eu.battle.net/d3/e...dschok-1758/hero/64641652

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Minder record-verbrekend, maar ik heb ook eindelijk de Season Journey complete door solo en unboosted in HC naar lvl 70 te levelen. Toen kon NeooeN de zielige staat van mijn HC WD niet aanzien en heeft me in no time P80 helpen worden met ondertussen een blobstick en 4 Helltooth set pieces, met nog tientallen andere legendaries. Tot nu toe nog "maar" twee keer Spirit Vessel geprocced, terwijl ik hem op T6-T7 schaduwde.

Thx guy ! Solo had me dit veel tijd gekost !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
...

delete'n gaat zeker niet he 7(8)7

[ Voor 91% gewijzigd door Mofkees op 18-10-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Phuncz schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:19:
Minder record-verbrekend, maar ik heb ook eindelijk de Season Journey complete door solo en unboosted in HC naar lvl 70 te levelen. Toen kon NeooeN de zielige staat van mijn HC WD niet aanzien en heeft me in no time P80 helpen worden met ondertussen een blobstick en 4 Helltooth set pieces, met nog tientallen andere legendaries. Tot nu toe nog "maar" twee keer Spirit Vessel geprocced, terwijl ik hem op T6-T7 schaduwde.

Thx guy ! Solo had me dit veel tijd gekost !
geen probleem, altijd leuk wat meer speelmaten te hebben natuurlijk.

maar je moet zeker niet mijn speelstijl volgen. Geloof ik dat ik meer HC dood heb dan de rest van de forum mensen hier bij elkaar O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Mofkees op 18-10-2015 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Leuke dag achter de rug :) Solo wat verder oefenen met Natalya set, begin er nu in te komen. Wat greaters gedaan met SG mensen om natalya daar te testen, nog wat squishy en loopt wat achter kwa dmg maar gaat vrij aardig.

In de avond wat greaters gedaan, waarna we yolo besloten om alllemaal een nieuw PR neer te zetten, uiteindelijk is het GR69 geworden in 14.58 (Helltooth lag is not funny :P) Avond afgesloten samen met de nieuwe clan mates (overgestapt omdat GoT actiever als hun clan) en voornamelijk GR65 voor exp runs gedaan. Uiteindelijk gestrand op Paragon 767 :)

Iedereen bedankt voor de runs was gezellig ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
nieuw hc clan record op 3 player... grift 60 heal monk pov. En ja ik ging gister nog op heal mnk dood op 60
Dus best nice om alweer zo gegeared to zijn dat ik dit kon doen :) Lang leve de hulp met gems lvlen en griftjes
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Xkj5kmqf0Jw]

[ Voor 3% gewijzigd door Lord_T op 19-10-2015 00:31 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lord_T schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 00:29:
nieuw hc clan record op 3 player... grift 60 heal monk pov. En ja ik ging gister nog op heal mnk dood op 60
Dus best nice om alweer zo gegeared to zijn dat ik dit kon doen :) Lang leve de hulp met gems lvlen en griftjes
[video]
Op basis van de video een paar tips.

Mystic Ally: Niet gebruiken, je hebt em voor de life regen bonus, niet voor zijn instant heal active knop, doordat je deze activeerd heb je een langere Cooldown op je Epiphany / Inner Sanctuary, vooral dit laatste kan je groep fataal worden.

Daarnaast op basis van de cooldown timer op je Epiphany ziet het ernaar uit dat je 'slechts' 50 % CDR hebt (of iets in die buurt), probeer rond de 60-65 aan te houden, daarmee komen je epiphany en inner sanctuary perfect van cooldown af door de Obsidian Ring of the Zodiac (uitgaande dat je je mystic ally niet gebruikt).

Maar uiteraard, gefeliciteerd natuurlijk! mogen er nog vele volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 18:38
Ik wil eigenlijk wat verder komen / gaan met m'n Generator Monk. (Static Charge). Alleen que speelstijl denk ik nog een hoop te verbeteren. Weet niet of iemand misschien de Gen Monk kan 'inspecten' en misschien nog wat tips heeft (linkje in signature).

Wat ik apart vind is dat je debuff doet met static charge en de damage doet met WothF. Terwijl WothF Holy damage is en Static Charge Lightning (En Lightning dmg stack je op je fists, ammu en bracers). Waarom is WothF dan de main damage? Of blijft die lightning damage ook echt lightning damage en zijn de directe melee hits alleen holy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:02:
Ik wil eigenlijk wat verder komen / gaan met m'n Generator Monk. (Static Charge). Alleen que speelstijl denk ik nog een hoop te verbeteren. Weet niet of iemand misschien de Gen Monk kan 'inspecten' en misschien nog wat tips heeft (linkje in signature).

Wat ik apart vind is dat je debuff doet met static charge en de damage doet met WothF. Terwijl WothF Holy damage is en Static Charge Lightning (En Lightning dmg stack je op je fists, ammu en bracers). Waarom is WothF dan de main damage? Of blijft die lightning damage ook echt lightning damage en zijn de directe melee hits alleen holy?
WotHF is niet je main damage, maar je main proc. De static charge debuff is je main damage. Als je naar de 76 video eerder in dit topic kijkt, zie je dat de lightning bolts 1.2 tot 6 miljard damage per stuk doen. WothF is er alleen maar om deze proc vaker af te laten gaan.

De dot van WothF en de directe dmg blijft holy.

Voor de guardian wil je het volgende doen:

1) Fist of Thunder totdat je Flying Dragon procced
2) Bij een FD proc, WothF op de guardian
3) Potion gebruiken om stricken snapshot vast te leggen (als dit lukt)

4) Fist of Thunder
5) Elke 2-2.5 sec weer WothF om de dot van WothF actief te houden (deze procced namelijk sneller omdat je deze met de FD gecast hebt).

Dat is in principe hoe de SC monk werkt. Daarom wil je ook een speciale support monk erbij die je static charges nog vaker af laat gaan voor nog meer dmg ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Sabrac schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:25:
[...]

WotHF is niet je main damage, maar je main proc. De static charge debuff is je main damage. Als je naar de 76 video eerder in dit topic kijkt, zie je dat de lightning bolts 1.2 tot 6 miljard damage per stuk doen. WothF is er alleen maar om deze proc vaker af te laten gaan.

De dot van WothF en de directe dmg blijft holy.

4) Fist of Thunder
5) Elke 2-2.5 sec weer WothF om de dot van WothF actief te houden (deze procced namelijk sneller omdat je deze met de FD gecast hebt).

Dat is in principe hoe de SC monk werkt. Daarom wil je ook een speciale support monk erbij die je static charges nog vaker af laat gaan voor nog meer dmg ^^
Jij hebt toch WothF onder je muisknop staan? Die houdt je toch gewoon ingedrukt tijdens spelen en je spamt 1/FoT dan? Bij groepen mobs heb ik het dan over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij

Door aan te vallen met WothF Holy proc'd je de static charge debuff. De reden dat men het liefst holy gebruikt is vanwege de 3 sec damage over time debuff die je extra op je enemies zet. NU weet ik niet of die 3 sec dmg over time ook static charge proc'd .

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:28:
[...]

Jij hebt toch WothF onder je muisknop staan? Die houdt je toch gewoon ingedrukt tijdens spelen en je spamt 1/FoT dan? Bij groepen mobs heb ik het dan over :)
Klopt, maar puur omdat het op de linker muisknop staat is het niet je main damage, de main damage is hetgeen dat de meeste dmg doet, de FoT - Static Charge debuff, je moet alleen de dot van WotHF op alle monsters gooien, want elke dot procced de debuff.
Ealjebij schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:28:
[...]

Door aan te vallen met WothF Holy proc'd je de static charge debuff. De reden dat men het liefst holy gebruikt is vanwege de 3 sec damage over time debuff die je extra op je enemies zet. NU weet ik niet of die 3 sec dmg over time ook static charge proc'd .
Om direct die vraag te beantwoorden, ja elke dot kan de static charge debuff proccen, daarom is het juist zo sterk. Als dit niet zo was, waren er betere generators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Sabrac schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:30:
[...]

Klopt, maar puur omdat het op de linker muisknop staat is het niet je main damage, de main damage is hetgeen dat de meeste dmg doet, de FoT - Static Charge debuff, je moet alleen de dot van WotHF op alle monsters gooien, want elke dot procced de debuff.
Hoe zie je dat een monster gedebuffed is dan? Komt er dan ook echt een bolletje te staan? Ik kijk altijd naar welke monsters die lightning zooi gaat en doe dan dash->wothf->static charge naar de 'area' van de mobs waar geen lightning komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet of iemand misschien de Gen Monk kan 'inspecten' en misschien nog wat tips heeft (linkje in signature).
Qua gear:

Helm: mist +max spirit, dit is veel dmg verlies

Wapens: 1 mist LoH (heeft AS gerolled) en ander mist vit (ook AS gerolled), voor group is dit goed, maar voor solo wil je echt dubbel LoH, dubbel Vit. Nadeel is dat de Relentless Assault life per kill heeft, dus geen LoH kan rollen, daarnaast mist deze ook +max spirit, waardoor je heel veel dmg mist, ik zou hier een vervanging voor zoeken.

Ringen: Een heeft CDr, ander heeft Vit, liefst wil je AS / Crit / Crit dmg, of Dex / Crit / Crit dmg.

Shoulders: Mystic ally is helaas een dode stat, liefst wil je met +15 % life (is weer Life per hit i.c.m Simplicity Strength)

Bracers: Je spirit guards hebben maar 30 %, zelfs een non ancient met 39-40 % is beter dan dat. Jammer want de andere stats zijn erg mooi.

Belt: String of ears heeft all res, probeer er een met single resist te vinden. (is lastig).

Dat is zo wat me opvalt.
RedHat schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:41:
[...]

Hoe zie je dat een monster gedebuffed is dan? Komt er dan ook echt een bolletje te staan? Ik kijk altijd naar welke monsters die lightning zooi gaat en doe dan dash->wothf->static charge naar de 'area' van de mobs waar geen lightning komt.
Er ligt een klein beetje lightning onder de monster, maar over het algemeen is het "gevoel". Is lastig uit te leggen. ik gooi overal static charge op en daarna doe ik pas WotHF, maar de lightning die overvliegt tussen de monsters is een goede indicatie of er wel of geen debuff op zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 19-10-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Dit weekend weer een paar personal records gedaan.

Solo crusader naar de 55 getild

2P 57 met 2 damage (DH met pro actieve Templar ;) ):

Lord_T schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 00:29:
[video]
En hier de crusader view:

tollo71 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:33:
[...]

Kon natuurlijk niet dat GoT HC clan niet hoger zat dan jullie clan @HC 8)

63 2P (credits aan Croq en Pucha)
60 3P

4P niet gedaan O-)
Wat was jullie tijd op die 60 3 player? O-)

Overigens hebben Kami en Phegor een 60 2P gecleared.

4P hebben we niet meer verbetered en staat nog op een 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm...

Indrukwekkend filmpje.

Als dit met keys kan dan kan dit net zo goed met exp, mats en wellicht gold als ze daar iets nuttigs voor toevoegen in S5. Hopelijk snel een cap op exp in greater rifts zodat dit soort programma's veel minder impact hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is die Bane of the Stricken echt wel zo nuttig?
Ik heb het gevoel dat het ding nauwelijks wat bijdraagt.. Iets meer dan 1% extra damage per hit is niet bijster veel. De 2e bonus is wel nuttig maar werkt niet op elites.

Ik zit er bij mijn HotA barb over te denken om deze gem te vervangen met de Efficacious Toxin gem (10% extra damage + 2000%/10 sec) of anders Taeguk. Misschien zelfs een defensive gem.

Laatste wat ik geprobeerd heb is GR56, hoger nog geen tijd voor gehad en de eerste paar pogingen lukten matig (telkens goed totdat ik 1x dood ging en met cooldowns zat).

En ja ik snap dat er betere alternatieven zijn om GR's te pushen met een barb (WW of IK+Wastes) maar ik wil met de HotA pushen.

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 19-10-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:11:
Hopelijk snel een cap op exp in greater rifts zodat dit soort programma's veel minder impact hebben.
Zelfs met een exp cap word dit nog gebruikt, in je slaap 200+ g.rift keys krijgen zodat je de hele dag kan fishen naar de goede rift? Ongelimiteerde mats hebben zodat je de perfecte gear kunt craften... nee een exp cap zal dit niet tegengaan.
Ze zullen een manier moeten vinden om bots te detecteren (als ze dat al niet hebben) en een banwave eruit gooien.

Lekker iedereen perma bannen die het gebruikt (of temporary 14 dagen om men af te schrikken) en deze banwave gewoon wekelijks uitvoeren.

-----------------------

Daarnaast kan de cap op experience wel komen om de "competitie" wat dichter bij elkaar te brengen ipv 3-4 maanden lang experience runs doen om op het laatste moment te gaan pushen. Feit dat er nu al mensen zijn die paragon 2000 hebben is best frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Sabrac schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:16:
[...]

Daarnaast kan de cap op experience wel komen om de "competitie" wat dichter bij elkaar te brengen ipv 3-4 maanden lang experience runs doen om op het laatste moment te gaan pushen. Feit dat er nu al mensen zijn die paragon 2000 hebben is best frustrerend.
Gewoon op HC spelen, bots kunnen daar niet opnieuw opstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4th schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:19:
[...]

Gewoon op HC spelen, bots kunnen daar niet opnieuw opstaan :P
Ook HC heeft bots, enige wat ze doen is Torment 7-8 rifts runnen, met de juiste gear gaan die echt niet dood. Vaak dragen ze daar de 'secundaire' gear zodat de beste gear niet verloren gaat mocht het toch fout gaan. Dus ook HC is geen oplossing voor een anti-bot experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:16:
[...]

Lekker iedereen perma bannen die het gebruikt (of temporary 14 dagen om men af te schrikken) en deze banwave gewoon wekelijks uitvoeren.

-----------------------

iedereen Perma bannen zou het mooiste zijn, maar dat zal nooit gebeuren. Een wereld zonder oorlog/criminaliteit zou mooi zijn, maar dat gaat ook nooit gebeuren.

Blizzard heeft met die debiele move na season 1 om die exp zo uit de hand te laten lopen in gr's de deur wagenwijd open gezet voor bots/cheat etc. Je zou denken dat ze na de RMAH wat geleerd hadden. Een game mechnisme dat zoveel impact op een spel heeft als exp nu in d3 en dat daarnaast hand in hand gaat met tijd... is vragen om problemen.

iedereen die een beetje kan nadenken en wat over de game weet kan vanaf nu met die cube opties/game opzet de gear zo bij elkaar hebben. Alleen de ancient rolls met "onmogelijke" combies zijn nog lastig te krijgen (een shenglong fist met stun, een witching hour met 5,1 freeze).. de rest is echt een kwestie van dagen.

Daarna is de enige component in de game exp.. en nemen de bots het over. Zet een cap van 1200 paragon ofzo op greater rifts. Dan is er tenminste nog iets dat een beetje competitie geeft. Mensen met bots zullen dan nog steeds veel meer mats/gear en keys hebben, maar echt doorslaggevend zal dit imo niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

4th schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:00:
Dit weekend weer een paar personal records gedaan.

Solo crusader naar de 55 getild

[[url
Wow nice 4rth - gisteren in de laatste run van de dag GR55 m'n HoTa barb begraven :(
Sewer map, 2 waller packs en minstens 1 daarvan met Arcane... kwam niet meer weg spookjes bleven dichtbij met walls en arcane

Had net 2 items nieuwe Ancient voor gevonden... maarja heb redelijke goede reserve set.
Eerst maar een tijdje WW doen, voelt toch veiliger aan dan HoTA.
En kan ik toch weer HoTA items vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

3xNix schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:49:
[...]

Wow nice 4rth - gisteren in de laatste run van de dag GR55 m'n HoTa barb begraven :(
Sewer map, 2 waller packs en minstens 1 daarvan met Arcane... kwam niet meer weg spookjes bleven dichtbij met walls en arcane

Had net 2 items nieuwe Ancient voor gevonden... maarja heb redelijke goede reserve set.
Eerst maar een tijdje WW doen, voelt toch veiliger aan dan HoTA.
En kan ik toch weer HoTA items vinden :)
Damn, rip ;(

Zal zelf toch ook eens de hota spullen gaan verzamelen. WW brengt me op moment tot een gr35-45 speed runs voor gem upgrades voor gestorven characters. Me reserve gems zitten op moment 3-5 levels lager dan mains maar heb 3 backups van sommige :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Iemand toevallig nog goede tips op een WW bard te upgraden? Heb nu met een rorg zowel de wastes set compleet and die king nog wat dinges de 4-set. Ik heb nog wat zaken waar ik ancients voor kan vinden maar heb het gevoel dat er niet heel veel meer te behalen valt. Na grift 40 gaat t voor mij ERG moeilijk worden:(

Ik lees wel t een en ander over die HOTA build. Iemand toevallig een goede tuturial oid? Ik wil ook naar de 50's en 60's toe:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

4th schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:56:
[...]

Damn, rip ;(

Zal zelf toch ook eens de hota spullen gaan verzamelen. WW brengt me op moment tot een gr35-45 speed runs voor gem upgrades voor gestorven characters. Me reserve gems zitten op moment 3-5 levels lager dan mains maar heb 3 backups van sommige :D
Ben ook me beste HoTa-hamer kwijt, dat is wel erg zonde... 46xx DPS ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
lj_tree schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:18:
Iemand toevallig nog goede tips op een WW bard te upgraden? Heb nu met een rorg zowel de wastes set compleet and die king nog wat dinges de 4-set. Ik heb nog wat zaken waar ik ancients voor kan vinden maar heb het gevoel dat er niet heel veel meer te behalen valt. Na grift 40 gaat t voor mij ERG moeilijk worden:(

Ik lees wel t een en ander over die HOTA build. Iemand toevallig een goede tuturial oid? Ik wil ook naar de 50's en 60's toe:)
Heb je een linkje naar het Battle.net-profiel van je char. Er zijn hier vast wel pro-barbarians die je dan wat tips kunnen geven.

Mijn NS Barb heeft iig geen moeite met GR43 en die is nog verre van optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:25:

4) Fist of Thunder
Waarom zou je dat bij de guardian willen doen? Static Charge procs werken op andere targets die charged zijn, op een single target (bv. RG) doet een proc dus niets. Aangezien FoT sneller is en meer damage doet, puur FoT op single targets dus. Enige uitzondering is als je CoE gebruikt; als dat zo is en holy is actief, dan WotHF.

Snapshotten van BotS als FD actief is kan direct; de BotS cap is puur van je paper attack speed afhankelijk (dus wel zorgen dat bv. Seize en Dashing IAS buff actief zijn). Welke power je hebt gebruikt om FD te activeren is niet relevant.
Sabrac schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:30:
Om direct die vraag te beantwoorden, ja elke dot kan de static charge debuff proccen, daarom is het juist zo sterk. Als dit niet zo was, waren er betere generators.
Voor alle duidelijkheid: WotHF - FoF werkt zo goed omdat dit een hele speciale DoT is. De meeste andere DoTs hebben een hele lage proc scalar en werken dus niet echt goed.
Zie hier
[ 2.3 FoF Edit: Looks like FoF was changed sometime after 2.1 from double proccing from DoT application, to actually having each DoT tick have it's own proc coefficient. That means it is no longer .75X+.75X, but .75X+.75*14ticks. Which is -INSANE- for proccing static charge ^_^ FoF's DoT ticks every 12 frames 14 times. The DoT seems to stack to a maximum of (sheet APS)*(9) which can be snapshot. That means additional stacks seem to refresh all stack durations, which is different than it behaved pre-2.3 which had DoTs dropping off after 3s and stacking indefinitely. This max-stacks also would change the damage rankings for those that would perform such snapshots, but am too lazy to update this entire OP to 2.3 :3 ]
Mocht deze scalar ooit aangepast worden, wordt Deadly Reach - Scattered Blows interessant; deze heeft een 0.85 scalar op de eerste en tweede hit (beide AoE) en 0.35 op de derde hit (AoE + 5 targets). Maar voor nu is FoF king-static-proccing.

Gisteren heb ik zitten kijken hoe het precies zit met monk IAS / breakpoints...best complex en vanuit berekeningen op fora duidelijk door heel veel mensen niet goed begrepen. De 1.35 waar bv. mee gerekend wordt voor FoT wordt in de meeste gevallen niet juist gebruikt.
Het is wel behoorlijk relevante materie; je ziet dat tijdens FD activation bijna elke breakpoint zo'n 5.0-5.5% DPS output betekent. Persoonlijk mik ik op 27% total IAS op gloves / rings / amulet en 7% op beide wapens. Met 15% dashing kom ik dan bij FD activation op 10 ApS. Om op de FD breakpoints nog hoger te komen wordt het teveel effort; je gaat dan dingen krijgen als gem (Gorok) + passive (Seize) om een breakpoint hoger te komen, dus zo'n 5% DPS voor een gem + passive slot...niet echt een goeie deal.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:22:
[...]

Waarom zou je dat bij de guardian willen doen? Static Charge procs werken op andere targets die charged zijn, op een single target (bv. RG) doet een proc dus niets. Aangezien FoT sneller is en meer damage doet, puur FoT op single targets dus. Enige uitzondering is als je CoE gebruikt; als dat zo is en holy is actief, dan WotHF.

Snapshotten van BotS als FD actief is kan direct; de BotS cap is puur van je paper attack speed afhankelijk (dus wel zorgen dat bv. Seize en Dashing IAS buff actief zijn). Welke power je hebt gebruikt om FD te activeren is niet relevant.
Omdat de dot van WothF- FoF ook op basis van je attackspeed stacked, hogere attackspeed is meer stacks van de dot, vandaar dat je WothF doet zodra je FD procced. De Dot ticks snapshotten dus vandaar dat je daarna de Dot in leven wilt houden.

Als je direct snapshot, verlies je de attackspeed van FD (potion verwijderd de FD buff) vandaar dat je de snapshot doet nadat je de dot van WothF hebt gesnapshot.

Zie: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11882328396?page=17

Deze rotatie is theoretisch 32 % meer dmg dan puur FoT op single target.

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 19-10-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
_Peter2_ schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:24:
[...]

Heb je een linkje naar het Battle.net-profiel van je char. Er zijn hier vast wel pro-barbarians die je dan wat tips kunnen geven.

Mijn NS Barb heeft iig geen moeite met GR43 en die is nog verre van optimaal.
Ja die heb ik:
http://eu.battle.net/d3/e...dmrobo-1762/hero/64508108

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Snap builds met bash en/of cleave nooit, waarom niet gewoon Furious charge - Merciless assault.
Werkt single target niet 100% maar op trash en packs veel beter omdat je in een flow blijft.
Dan de combinatie met de juiste bracers(strongarm) is ook een damage impuls van +30%

Maarja, mijn Barb is dood... dus mischien werkt het niet :+

Edit2:
Helm whrilwind damage omrollen naar 6% crit chance.
Je mist crit chance en je hebt geen CDR voor Beserker of de boon/passive.
Zou shoulder en glove omrollen naar CDR - Inspiring presence veranderen in boon of BK

Meer uptime beserker - meer damage

[ Voor 25% gewijzigd door 3xNix op 19-10-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

3xNix schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:24:
[...]

Snap builds met bash en/of cleave nooit, waarom niet gewoon Furious charge - Merciless assault.
Werkt single target niet 100% maar op trash en packs veel beter omdat je in een flow blijft.
Dan de combinatie met de juiste bracers(strongarm) is ook een damage impuls van +30%

Maarja, mijn Barb is dood... dus mischien werkt het niet :+
Hoe zien jullie solo clanrecords eruit op de verschillende classes? Was gister iemand geinteresseerd naar op TS.
Onze crusader op 55 en wiz op 50, monk volgens mij 60 of 61.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

4th schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:34:
[...]

Hoe zien jullie solo clanrecords eruit op de verschillende classes? Was gister iemand geinteresseerd naar op TS.
Onze crusader op 55 en wiz op 50, monk volgens mij 60 of 61.
Weet alleen Barb - 2x 63 Pucha / MrBoom en ik zelf 52(hota) 55 was einde oefening :P

Monk heb ik zelf GR 50(makkie) - niet rank 1 in GoTHC iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:25:
Omdat de dot van WothF- FoF ook op basis van je attackspeed stacked, hogere attackspeed is meer stacks van de dot, vandaar dat je WothF doet zodra je FD procced. De Dot ticks snapshotten dus vandaar dat je daarna de Dot in leven wilt houden.

Als je direct snapshot, verlies je de attackspeed van FD (potion verwijderd de FD buff) vandaar dat je de snapshot doet nadat je de dot van WothF hebt gesnapshot.

Zie: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11882328396?page=17

Deze rotatie is theoretisch 32 % meer dmg dan puur FoT op single target.
Hmm, ok, het is dus een additional-damage optimization issue. Bij een 6 ApS op sheet (aan de hoge kant) heb je dus 54 stacks voor 60% weapon damage over 3 seconde (of 16% weapon damage per seconde na tooltip-correctie voor DoTs), dus zo'n 864% weapon damage per seconde boven op de basis WotHF damage. Dat klinkt inderdaad wel interessant.

Aan de andere kant zit je op dat moment op zo'n 10 FoT attacks per seconde; 2x 200% + 1x 400%, average 2667% weapon damage per seconde. Daarbij komt dat je daarop je 50% lightning damage krijgt die je op holy niet hebt. De frame breakpoints for WotHF heb ik nog niet in m'n Excel, ik zal die vanavond eens toevoegen en zien hoe dat uitkomt.

Wat in de napkin math mist zijn de echte cycles...je zal ook F/R proc moeten doen op je spender. Dat kost een attack per 5 seconde. Om echt goed te vergelijken, zal je complete cycles moeten vergelijken.

Aan de andere kant wil ik best geloven dat het betere damage is, en op zich is het niet moeilijk te doen; ergens gedurende de eerste 25% health als FD proct je Dash en direct daarna paar seconde WotHF spam, dan naar het eens per 2.5 seconde upkeep stramien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:53:
[...]

Hmm, ok, het is dus een additional-damage optimization issue. Bij een 6 ApS op sheet (aan de hoge kant) heb je dus 54 stacks voor 60% weapon damage over 3 seconde (of 16% weapon damage per seconde na tooltip-correctie voor DoTs), dus zo'n 864% weapon damage per seconde boven op de basis WotHF damage. Dat klinkt inderdaad wel interessant.

Aan de andere kant zit je op dat moment op zo'n 10 FoT attacks per seconde; 2x 200% + 1x 400%, average 2667% weapon damage per seconde. Daarbij komt dat je daarop je 50% lightning damage krijgt die je op holy niet hebt. De frame breakpoints for WotHF heb ik nog niet in m'n Excel, ik zal die vanavond eens toevoegen en zien hoe dat uitkomt.

Wat in de napkin math mist zijn de echte cycles...je zal ook F/R proc moeten doen op je spender. Dat kost een attack per 5 seconde. Om echt goed te vergelijken, zal je complete cycles moeten vergelijken.

Aan de andere kant wil ik best geloven dat het betere damage is, en op zich is het niet moeilijk te doen; ergens gedurende de eerste 25% health als FD proct je Dash en direct daarna paar seconde WotHF spam, dan naar het eens per 2.5 seconde upkeep stramien.
Ik heb deze rotatie getest tijdens de 76run van 3 man (zie video eerder in de topic), en ik heb echt het gevoel dat zodra de build op gang kwam dat alles stukken sneller ging, daarnaast voelde het alsof de stricken stacks ook sneller ging.

En ik geloof dat anderen dit ook in hun push pogingen gedaan hebben en inderdaad sneller gaat. Maar goed, is inderdaad weer een optimalisatie slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:27
Ik kreeg gisteravond nog een ingeving:

HENRI’S PERQUISITION (https://eu.battle.net/d3/en/item/henris-perquisition) + OVERWHELMING DESIRE (https://eu.battle.net/d3/en/item/overwhelming-desire) = Profit? :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De dmg buff van overwhelming desire geld niet voor alle charms (anders kon je ook een enchantress meenemen), helaas werkt die 35 % dmg alleen op monsters gecharmed door Overwhelming Desire.

En de proc rate is te laag hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Mensen, ben benieuwd! iet wat een vraag voor een eigen mening... maar wat speelt op dit moment in patch 2.3 het lekkerste weg? Loop al een tijdje WD op de xbox met Dagger of darts + smk... zit nu op grift 48/49 (afgerond) maar wil graag hoger... wellicht met een andere class! iemand suggesties?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:40:
De dmg buff van overwhelming desire geld niet voor alle charms (anders kon je ook een enchantress meenemen), helaas werkt die 35 % dmg alleen op monsters gecharmed door Overwhelming Desire.

En de proc rate is te laag hiervan.
If it sounds like good synergy...it probably doesn't work in D3.

Dit is typisch het soort dingen die wel samen zouden moeten werken...dan wordt een amulet als Overwhelmingly Undesireable Overwhelming Desire een leuk alternatief.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-10 17:48
mfreriks schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:42:
Mensen, ben benieuwd! iet wat een vraag voor een eigen mening... maar wat speelt op dit moment in patch 2.3 het lekkerste weg? Loop al een tijdje WD op de xbox met Dagger of darts + smk... zit nu op grift 48/49 (afgerond) maar wil graag hoger... wellicht met een andere class! iemand suggesties?:)
Is toch wel een beetje persoons gebonden? Ik vind bijv. de WD eindeloos maar als ik het aan iemand anders vraag zal dat Monk/Barb zijn?
Je zou bijv. Helltooth eens kunnen proberen, de speelstijlen (DOD en Helltooth blobstick / bears) zijn nogal verschillend...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Sub 50 kan je met alle classes wel goed uit de voeten, zelfs m'n wizje (de NS josticlass van 2.3 icm saders/DH's) vliegt door T10/sub 50 alsof het niks is.
Beter lezen edit: WD, Barb of Monk is the way to go voor end-game. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Grin op 19-10-2015 14:53 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Apsie schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:46:
[...]

Is toch wel een beetje persoons gebonden? Ik vind bijv. de WD eindeloos maar als ik het aan iemand anders vraag zal dat Monk/Barb zijn?
Je zou bijv. Helltooth eens kunnen proberen, de speelstijlen (DOD en Helltooth blobstick / bears) zijn nogal verschillend...
Ik weet het, verschilt per speler! DoD nu actief, hiervoor wall of fire met bears gespeeld! Tijdje dit topic ook niet meer gevolgd, dus was benieuwd wat nu lekker/snel wegspeeld volgens jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
mfreriks schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:52:
[...]

Ik weet het, verschilt per speler! DoD nu actief, hiervoor wall of fire met bears gespeeld! Tijdje dit topic ook niet meer gevolgd, dus was benieuwd wat nu lekker/snel wegspeeld volgens jullie :)
Ik heb begrepen dat de monk het wel aardig doet, solo. :)
(Ben zelf niet zo'n fan: rechtermuisknop geeft geen automatische aanval, je moet richten op hetgeen je aanvalt. Vind ik persoonlijk nogal omslachtig ;) )

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Zal wel eens even kijken! moet het toch zelf ondervinden! dacht misschien is er wel 1 die er uit springt maar lijkt er op dat het allemaal verdeeld ligt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:56:
Ik heb begrepen dat de monk het wel aardig doet, solo. :)
(Ben zelf niet zo'n fan: rechtermuisknop geeft geen automatische aanval, je moet richten op hetgeen je aanvalt. Vind ik persoonlijk nogal omslachtig ;) )
Fist of Thunder onder RMB werkt prima hoor, je moet alleen LMB gebruiken voor breakables. Door RMB ingedrukt te houden loop je gewoon rond, zodra je mouse-over op een enemy doet, doe je de teleport er naartoe en begint het pak slaag.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Zarhrezz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:14:
[...]

Fist of Thunder onder RMB werkt prima hoor, je moet alleen LMB gebruiken voor breakables. Door RMB ingedrukt te houden loop je gewoon rond, zodra je mouse-over op een enemy doet, doe je de teleport er naartoe en begint het pak slaag.
Zou dat ook werken met de SWK monk? Heb daarbij af en toe dat het lijkt of je de palm er niet op krijgt omdat je dan tussen de gigantische packs staat en je 10 cm. naast je tegenstander richt die direct naast je staat. en dan de "way of the hundred fists" niet activeert...
Zoals ik al zei, ligt aan mij: te oud om nieuwe kunsjes te leren denk ik.. 8)7

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:23:
Zou dat ook werken met de SWK monk? Heb daarbij af en toe dat het lijkt of je de palm er niet op krijgt omdat je dan tussen de gigantische packs staat en je 10 cm. naast je tegenstander richt die direct naast je staat. en dan de "way of the hundred fists" niet activeert...
Zoals ik al zei, ligt aan mij: te oud om nieuwe kunsjes te leren denk ik.. 8)7
Ik zal vanavond eens kijken....het kan zijn dat het voor FoT werkt vanwege de teleport bij die skill. Daarmee zou het voor WotHF - FoF ook moeten werken trouwens.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:27
Zarhrezz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:43:
[...]

If it sounds like good synergy...it probably doesn't work in D3.

Dit is typisch het soort dingen die wel samen zouden moeten werken...dan wordt een amulet als Overwhelmingly Undesireable Overwhelming Desire een leuk alternatief.
Ik speel nu inderdaad met Henri en Desire. Het leek mij zo'n leuke combi, weinig dmg ontvangen maximale klappen uitdelen :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Hmmm een slechte dag vandaag, 2 heroes verloren op GR53. Een arachnyr witch doctor en m'n delsere/rasha wizard. De wizard vind ik meer zonde, die was op weg een mooie GR53 tijd aan het zetten. Ipv proc timer af te wachten ging ik toch nog verder in actie. Eigen schuld door ongeduld ;)

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-10 20:59
net grift 66 2p gehaald met mn heal monk en barb Pucha samen, rank 317 (hc seasonal). Misschien dat er nog 2 griftjes inzitten, denk dat we daarboven de 500 paragon extra die de grift 70'ers hebben wel zullen gaan missen. Maar we zullen zien.
Mss eens wat 4p paragon farm runs gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Gister toch maar weer verder gegaan met Solo Grift 65. Nu weet ik weer waarom ik best wel een hekel heb aan solo push :+ Zelfs een keer dat ik op 1/3 tijd 2/3e balk vol had en er in een kamer 2 champions spawnen en een bluepack.

Dan denk je, dan dash ik er toch gewoon langs? Nou, dat ging niet helemaal zoals verwacht :+ Die hele kamer lag vol met arcane en Orbiter, dash->dash->gered pfew-> dood Huh? Oh, ik ben dood in het kamertje. Of dat de animatie van dash de kamer uit gaat maar dat vortex je nog net oppakt... Ik kwam er gewoon niet langs wat ik ook deed :+ En killen was ook niet echt een optie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Croqy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:41:
net grift 66 2p gehaald met mn heal monk en barb Pucha samen, rank 317 (hc seasonal). Misschien dat er nog 2 griftjes inzitten, denk dat we daarboven de 500 paragon extra die de grift 70'ers hebben wel zullen gaan missen. Maar we zullen zien.
Mss eens wat 4p paragon farm runs gaan doen?
Ha Croq,

Ik ben een SWK Monk aan het gearen zodat jij je Heal Monk kan spelen in GR60(+). Moet lukken het GoT HC 3p/4p record wat scherper te zetten dan.

@4th,

GoT HC 3p record is nu GR60 in iets van 11 minuten.
Ik zal de solo records eens opzoeken vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:24
Ik ben vorige week begonnen met een season Crusader en kan nu al lekker snel spelen op torment 1 (alleen solo gespeeld). ik heb nu alleen het rare "probleem" dat ik enemies fear terwijl ik nergens in mijn gear of skills een fear stat heb. Alleen een Pandamonium Loop die feared enemies laat ontploffen maar ik had dit ook al voordat ik die ring vond.

TL;DR: Heeft iemand een idee waar Fear vandaan komt bij deze Hero?

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
GWBoes schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:15:
Ik ben vorige week begonnen met een season Crusader en kan nu al lekker snel spelen op torment 1 (alleen solo gespeeld). ik heb nu alleen het rare "probleem" dat ik enemies fear terwijl ik nergens in mijn gear of skills een fear stat heb. Alleen een Pandamonium Loop die feared enemies laat ontploffen maar ik had dit ook al voordat ik die ring vond.

TL;DR: Heeft iemand een idee waar Fear vandaan komt bij deze Hero?
lol, je ring 14% fear chance...

Edit: En waarschijnlijk heb je andere gear aangehad voordat je de ring gebruikte. Verder zie ik geen fear chance staan. ;D Weg met die ring!

[ Voor 10% gewijzigd door Ealjebij op 20-10-2015 09:23 ]

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:24
lol, volledig overheen gekeken door die dikke lap tekst eronder waarschijnlijk 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door GWBoes op 20-10-2015 09:23 ]

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 15:06
ja idd, staat er toch? 14,6 chance fear on hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister een beetje zitten spelen met m'n monk gear en skill setup. Ik heb nu APD op cube in combinatie met cold Cyclone en cold Sweeping Wind. Ik mis Dashing wel en het is ook geen duo-gen meer, maar toch werkt het wel prima. Tier 49 cleared met redelijk 'meh' gear, daar zit echt nog heel veel ruimte tot verbetering.

M'n base toughness zit op maar 23m; de switch van Harmony naar Seize the Initiative kostte me 7m. Ik vrees dat ik toch maar eens een Hellfire moet gaan grinden. Seize is wel erg goed voor FD uptime, dus voor solo pushing wel nodig. Ik werk met Inna 2-p en Crudest Boots waarmee m'n regen op ruim 600k zit tegenover m'n 700k life. Wellicht dus toch maar NDE in plaats van Harmony op HF proberen te krijgen...als ik ga, is het vrijwel uitsluitend 1-shot (en dan rekening ik Arcane spawn points tot de 1-shots }:| ).

Met deze setup een 50 -> 51 -> 52 gedaan met Jaydea en ShadowDragon (WD, DH, monk). Dat liep wel prima, een paar tiers hoger zou zeker haalbaar zijn geweest (maar ja, slaap is ook wel eens handig). De laatste was wel naar...ik geloof dat de eerste 3 packs die we tegenkwamen Mallot Lords waren op een cathedral tile. We komen binnen, je ziet een stapel grote blauwe Mallot Lords, de hele gang wordt groen en er ontstaan overal paarse bolletjes die snel veranderen in beams... -> skip 1. Volgende bocht om, golden Mallot lord en gang direct vol met blauwe bolletjes... -> skip 2. Nog een gang of twee verder, gang blocked door grote blauwe Mallot Lords... -> skip 3. Erg leuke rifts dus, maar alsnog gehaald met redelijke marge.

Helaas geen upgrades...dat is waar het niet opschiet. Alle nuttige gems nu op 53+, dus het wordt nu parties voor de upgrades. Dus als er parties behoefte hebben aan een half-gammele monk... :X

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-10 14:56
Nou gisteren was wel een leuke avond progressie wise gezien, 61 op HC 2m gehaald.

Ook van 31 naar 58 geprogressed met me barbarian die bijna geen ancient gear heeft buiten me wapen om, tot 55 zelfs zonder lamentation gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:00:
Helaas geen upgrades...dat is waar het niet opschiet. Alle nuttige gems nu op 53+, dus het wordt nu parties voor de upgrades. Dus als er parties behoefte hebben aan een half-gammele monk... :X
Je mag best een keer meelopen met mij :) Met een redelijke groep is Gr60 geen probleem, kun je voorlopig weer vooruit met je gems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:28:
Je mag best een keer meelopen met mij :) Met een redelijke groep is Gr60 geen probleem, kun je voorlopig weer vooruit met je gems :)
Is goed =) Op zich is deze setup best nuttig in party...m'n static damage is redelijk op max spirit (de 3rd hit op prime hand crit voor ongeveer 1 mld. dus static procs zouden rond de 500 mlj. moeten doen), ik lever 610k LpS en pull / freeze voor CC. Allemaal niet zo goed als dedicated builds, maar tot 60 goed genoeg en party samenstelling is weinig relevant.

Ik kan zo snel even niet terugvinden wat ik als highest clear heb met deze monk op 2-p, op 3-p is het 61. Gezien m'n huidige gear verwacht ik dat het op 55+ wat veel stof happen wordt, maar met wat upgrades moet 60+ prima te doen zijn in multi.

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 42 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.