Qua gear:
Helm: mist +max spirit, dit is veel dmg verlies
Wapens: 1 mist LoH (heeft AS gerolled) en ander mist vit (ook AS gerolled), voor group is dit goed, maar voor solo wil je echt dubbel LoH, dubbel Vit. Nadeel is dat de Relentless Assault life per kill heeft, dus geen LoH kan rollen, daarnaast mist deze ook +max spirit, waardoor je heel veel dmg mist, ik zou hier een vervanging voor zoeken.
Ringen: Een heeft CDr, ander heeft Vit, liefst wil je AS / Crit / Crit dmg, of Dex / Crit / Crit dmg.
Shoulders: Mystic ally is helaas een dode stat, liefst wil je met +15 % life (is weer Life per hit i.c.m Simplicity Strength)
Bracers: Je spirit guards hebben maar 30 %, zelfs een non ancient met 39-40 % is beter dan dat. Jammer want de andere stats zijn erg mooi.
Belt: String of ears heeft all res, probeer er een met single resist te vinden. (is lastig).
Dat is zo wat me opvalt.
RedHat schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:41:
[...]
Hoe zie je dat een monster gedebuffed is dan? Komt er dan ook echt een bolletje te staan? Ik kijk altijd naar welke monsters die lightning zooi gaat en doe dan dash->wothf->static charge naar de 'area' van de mobs waar geen lightning komt.
Er ligt een klein beetje lightning onder de monster, maar over het algemeen is het "gevoel". Is lastig uit te leggen. ik gooi overal static charge op en daarna doe ik pas WotHF, maar de lightning die overvliegt tussen de monsters is een goede indicatie of er wel of geen debuff op zit.
[
Voor 5% gewijzigd door
Sabrac op 19-10-2015 09:51
]