Gisteren 18x GR45 rifts gespeeld met de volgende Arachnyr setup op HC (of zie profiel)
Snelste tijd was 5:35 en een gemiddelde van 6:30
Gear: Wormwood (Serpent in cube), Grin reaper (Mask of Jeram in cube), Arachnyr 5-piece set, F+R (rrog in cube) Strongarm bracers, psychopants belt, Hellfire amulet
Skills:Piranha - Wave of Mutalation, Poison doggies, Hex angry chicken, Soul harvest (30% armor), Poison spiders, Spirit Walk
Passive: Pierce the veil, Swampland, Spirit vessel, Grave injustice, (Creeping death in amulet)
Gems: Bane of the Trapped, Molten Wildebeest, Simplicity Strength
Wat een leuke build zo! Alles vloeit samen.. Beesten die voortdurend massaal de wave doen, locust swarm die huishoudt, F+R is zo goed als 100% up met Piranha, hoge cooldown (ik sta vaak tussen de mobs), pets die een schild vormen en zelf lekker actief de skills gebruiken. Ondanks 17 miljoen toughness voelt het heel tanky aan. SS en Molten vullen elkaar goed aan. Pas 2 keer een proc gehad en dat was voornamelijk mijn eigen schuld. Waar de echte dmg nou vandaan komt weet ik nog steeds niet
Laatste 2 rifts met een 8% +damage amulet gespeeld om te kijken of Creeping Death zinvol is. Beiden rifts in 6:15 klaar, conclusie is nog niet getrokken iig. De keys zijn nu op en weinig tijd komende dagen.