Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:28
Nou ik zou het handig vinden als ik oa van eke set wat kon bewaren. Maar een aantal zaken zijn ook makkelijker op te lossen. (Legendary) Mats / Souls / (Leg)Gems / net als Shards opslaan b.v.... Waarom moet ik leg. Gems steeds verhuizen enzo? Kost alleen tijd en moeite (en gold... Maar die 50K is een lachertje dusjeh.

Ik verwacht geen Diablo 4 overigens, niet op enigzins korte termijn anyway. Dan eerder een expasion. Als je kijkt naar WoW...

Optie zou kunnen zijn dat men net als WoW een maandelijks bedrag zou vragen vanaf een nieuwe expansion. Indien je het er niet mee eens bent kan je dan bij RoS blijven hangen. Maar goed, we merken het vanzelf!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:15

The Chosen One

Zie signature!

Die kanai´s cube is helemaal geen 'oplossing'. Stashtabs zitten gewoon al in Diablo, alleen niet deze region.

En zoveel helpt de kanai's cube helemaal niet. Ga maar hardcore spelen met alle classes en meerdere heroes per class. Dan wil je wel meer space. :p

Sets kun je niet cuben en iedereen krijgt nieuwe sets, oude sets krijgen meer items. Goede legs wil je bewaren ook al kun je ze cuben, back up items, level items, gems, reserve gems etc.

[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 09-10-2015 21:11 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:43
Eindelijk gr 60 gehaald met m'n hota barb.
Nu nog grinden voor betere ringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
internaut schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 23:05:
Eindelijk gr 60 gehaald met m'n hota barb.
Nu nog grinden voor betere ringen.
Gratz!

Same here btw. Heb in geen tijden meer een geschikte F&R gevonden en heb beide met chc, chd en cdr nodig voor de monk. Vanavond wel beide monk wapens geüpgraded. Loop nu rond met een mooie ancient Lion's Claw met dex, vit en 10% cdr en een non-ancient Fist met dex, vit, 7% cdr en 100% EP damage. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Deadsmell schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 23:37:
[...]

Gratz!

Same here btw. Heb in geen tijden meer een geschikte F&R gevonden en heb beide met chc, chd en cdr nodig voor de monk. Vanavond wel beide monk wapens geüpgraded. Loop nu rond met een mooie ancient Lion's Claw met dex, vit en 10% cdr en een non-ancient Fist met dex, vit, 7% cdr en 100% EP damage. :)
Zelfde probleem hier, en als je ook nog generator wil spelen kun je daarbij nog een setje met chc, chd en ias op je wishlist zetten ..

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 01:24:
[...]

Zelfde probleem hier, en als je ook nog generator wil spelen kun je daarbij nog een setje met chc, chd en ias op je wishlist zetten ..
Ik heb een setje chc, chd, avg. damage. Die zijn voorlopig goed genoeg voor de duo generator. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Laatst online: 06-10 18:42
Deadsmell schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 01:35:
[...]

Ik heb een setje chc, chd, avg. damage. Die zijn voorlopig goed genoeg voor de duo generator. :)
Haal je dan wel genoeg AS op je gear? Quin geeft in die guide aan dat je ideaal gezien 24% as moet hebben om de animaties van je generator te verkorten en zodoende de flying dragon buff tot 90% van de tijd actief te hebben.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 01:38:
[...]

Haal je dan wel genoeg AS op je gear? Quin geeft in die guide aan dat je ideaal gezien 24% as moet hebben om de animaties van je generator te verkorten en zodoende de flying dragon buff tot 90% van de tijd actief te hebben.
Is dat een updated guide? In deze heeft 'ie helemaal nergens ias op zijn gear.

Hij noemt het wel, die F&R met ias. Hij heeft het echter over andere builds. "Andere specifieke builds waarin het nodig in om breakpoints te halen", in zijn woorden. Zie 22:27 min. Voor deze die ik link zijn avg.damage, chc, chd de beste keuze. Die met dex tweede keuze.

[ Voor 22% gewijzigd door Deadsmell op 10-10-2015 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 01:44:
[...]

Hij noemt het wel, die F&R met ias. Hij heeft het echter over andere builds. "Andere specifieke builds waarin het nodig in om breakpoints te halen", in zijn woorden. Zie 22:27 min. Voor deze die ik link zijn avg.damage, chc, chd de beste keuze. Die met dex tweede keuze.
In de guide heeft hij het ook over 8 CDR op schoulders en beacon of ytar, dat word al niet meer gebruikt, 0 CDR all the way ^^. waarmee je guardians path / sixth sense / NDE ipv beacon of ytar neemt.

De attackspeed heeft te maken met een 1.9 attack speed op je generator waarmee je FD 90 % up houd, hij vermeld het wel in de solo versie (de video die jij linked is de group versie)

YouTube: Diablo 3: GR75+ Static Charge Monk (Solo | 2.3 | Season 4)

om dit te halen heb je op 3 items 7 % attackspeed nodig, vaak 2x ring + 1x gloves.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 01:38:
Deadsmell schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 01:44:

Sabrac schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 08:35:
De attackspeed heeft te maken met een 1.9 attack speed op je generator waarmee je FD 90 % up houd, hij vermeld het wel in de solo versie (de video die jij linked is de group versie)

YouTube: Diablo 3: GR75+ Static Charge Monk (Solo | 2.3 | Season 4)

om dit te halen heb je op 3 items 7 % attackspeed nodig, vaak 2x ring + 1x gloves.
Voor de breakpoints kom ik deze link tegen en voor de attack speed en Flying Dragon mechanics deze link.

Uitgaande van Shen's zonder IAS (1.40 ApS), dual wield (+15% IAS), max paragon (+10% IAS), Alacrity (*1,15 ApS), Raiment 2-p (*1,25) en 24% IAS, levert dat voor FoT 4.048 ApS op en voor WotHF 3,898 ApS.

De 3e attack van FoT blijft dan net onder het 14 frames breakpoint (4.08). WotHF zit met de 1e attack net onder het 11 frames breakpoint (3.92). Tenzij mijn berekening niet klopt, lijkt me dat niet ideaal.

De 90% FD uptime zal dan na initial activation zijn, zonder FD proc ga je nooit aan de 9 ApS komen. Maar als m'n rekensommetje klopt, zit je daar nog niet aan met 24% IAS op gear (je komt rond de 85% uptime uit). Ik snap dan ook niet precies waar Quin's opmerking over 1.9 ApS voor 90% FD uptime vandaan komt. Ik zal de video later nog eens kijken.

Ik moet de ApS formule en de breakpoint tabel maar eens in een Excel stoppen zodat ik makkelijk kan zien hoe de totale frames-per-attack verlopen met IAS op gear.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Argh! so close...

dit is echt zo zonde, de guardian spawnde niet in de buurt dus moest er naartoe lopen T_T

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4plWbnr.jpg

Waarom nou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:47
Zonde!

Maar wel iets waar ze in GRifts iets aan mogen doen van mij. Waarom moet dat ding af en toe aan de andere kant van de map spawnen en niet gewoon waar jij loopt?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Afgelopen nacht heb ik op dag 7 s04 Paragon 515 bereikt :)

Duo Generator is inmiddels ook zo goed als af en heb mijn Healer bijna zoals ik m wil (kan verschillende items wisselen voor andere setups)... Al denk ik dat die Sunwoku EP meer in mijn speelstijl zal liggen. Moet voor beide nog beter wapen... Dus denk dat ik voor die Sunwoku EP versie zal gaan gezien die slechts 1 wapen nidig heeft voor reforging :)

Ik heb met mijn U6 inmiddels Grift 53 gehaald met tijd over (solo). Moet vooral nog een Ancient Fist of Az-T... :( die wilt maar niet komen (drops/upgrades/reforge niet... Heb inmiddels 7 van die dingen gevonden en 5x mislukte reforge....

En evengoed Gz! Sabrac! Die 70 komt nog wel zo te zien ;) super irritant inderdaad!

[ Voor 28% gewijzigd door Thalaron op 10-10-2015 10:51 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, had ik laatst ook...nieuw level in, 2 monsters dood en spawn...ergens 25-30 seconde lopen verder, zonder location prompt. Ik kwam iets van 10 seconde tekort :/

Welke transmog is je helm trouwens Sabrac? Volgens mij ken ik die niet.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:47:

Welke transmog is je helm trouwens Sabrac? Volgens mij ken ik die niet.
Hellscape Mask, is een non legendary :) ik transmog m'n gear vaak met "common" items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Deadsmell schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 23:37:
[...]

Gratz!

Yep..de ideale F&R's voor barbs zijn met strength CHC en CHD damage.
Droppen nog wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-10 21:14
Zag een tweet van Neinball: er komt maar 1 Diablo panel op Blizzcon... 😔

Neinball (@NeinballGamer)
09-10-15 20:11
Well, Blizzcon schedule released and only one Diablo panel... Got to think on this one...

Dat lijkt de kans op groot nieuws (expansion) te verkleinen, maar goed het kan nog steeds

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Altijd leuk... Laatste quest voor bountie compleet... Wil je cashe halen... Crashed D3 tijdens het laadscherm... xD

Zie dat ik wel 10 cashes heb... was iemand uit de public gelukkig snel geweest

[ Voor 26% gewijzigd door Thalaron op 10-10-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:52:
Hellscape Mask, is een non legendary :) ik transmog m'n gear vaak met "common" items.
Ah, moet ik nog eens goed kijken...ik gebruik meestal ook non-legendary transmogs, maar deze heb ik dan over het hoofd gezien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-10 13:31
Gisteren heel even op NS mijn barb gepimpt. Heb nu een set Bul Kathos Oath via de cube verkregen.

Daarna een testrun gedaan op GR40, dat ging nog best soepel.

Wat kan ik nog vebeteren aan zijn build?

De betreffende NS Barb

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 18:38
Sabrac schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 09:37:
Argh! so close...

dit is echt zo zonde, de guardian spawnde niet in de buurt dus moest er naartoe lopen T_T

[afbeelding]

Waarom nou!
Jij gebruikt geen Epiphamy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:02
_Peter2_ schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:49:
Gisteren heel even op NS mijn barb gepimpt. Heb nu een set Bul Kathos Oath via de cube verkregen.

Daarna een testrun gedaan op GR40, dat ging nog best soepel.

Wat kan ik nog vebeteren aan zijn build?

De betreffende NS Barb
Hexing pants scoren! Dat is zooo fijn met WW.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 15:31:
[...]

Jij gebruikt geen Epiphamy?
Inderdaad, ik speel met 0 CDR, dus epiphany is maar 15 sec van de 54 (10 % cdr van para) actief, dit is dus een te groot gat voor noodgevallen.

Serenity is daarentegen 4 sec actief met een 14.4 sec cd, minder lang, maar genoeg om op dat moment je van 10 % health naar max te brengen, en vaak genoeg om het als "o shit" knop te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk! op mijn 4e poging voor 70, is hij binnen!
Dacht dat ik na vanochtend nooit weer een goede rift zou krijgen.. maar dan toch een redelijke en een conduit op het juiste moment!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Qm40YCL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:50
Sabrac schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:45:
Dacht dat ik na vanochtend nooit weer een goede rift zou krijgen.. maar dan toch een redelijke en een conduit op het juiste moment!

[afbeelding]
Gratz! Mooie sabrac. Op naar de 71?

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:45:

[afbeelding]
Rank 85, toe maar. Gefeliciteerd! Betwijfel of ik dat soort niveaus nog ga halen dit seizoen :P

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
adamvansanten schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:56:
[...]

Rank 85, toe maar. Gefeliciteerd! Betwijfel of ik dat soort niveaus nog ga halen dit seizoen :P
Gewoon jezelf ziekmelden tot einde seizoen 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
adamvansanten schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:56:
[...]

Gewoon lekker die leaderboards negeren. Stelt naar mijn idee toch niks voor aangezien je zoveel aan paragon punten hebt. Heb geen hele slechte Monk gear maar mis bijvoorbeeld t.o.v. Sabrac al 300 paragon punten.. Dan heb ik het nog niet eens over de no life gasten zoals Quin, Alkaizer, Natsuma, Gabynator (lekker door blijven botten en exploiten :p ) etc.

Heb 60 solo gehaald en heb sowieso al geen zin om te gaan fishen naar een goed rift. Mocht ik toevallig eens een beter rift krijgen en hoger halen is het mooi meegenomen! :D

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor betere kansen bij kadala..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:22:
[...]

Gewoon lekker die leaderboards negeren. Stelt naar mijn idee toch niks voor aangezien je zoveel aan paragon punten hebt. Heb geen hele slechte Monk gear maar mis bijvoorbeeld t.o.v. Sabrac al 300 paragon punten.. Dan heb ik het nog niet eens over de no life gasten zoals Quin, Alkaizer, Natsuma, Gabynator (lekker door blijven botten en exploiten :p ) etc.

Heb 60 solo gehaald en heb sowieso al geen zin om te gaan fishen naar een goed rift. Mocht ik toevallig eens een beter rift krijgen en hoger halen is het mooi meegenomen! :D
Daarom stel ik vaak mijn doel ook op de top 100, vaak zitten daar wel mensen bij die inderdaad 100-200 para's hoger zitten, maar dat valt nog te compenseren, 300-400+ word al lastiger te compenseren.

Fishing vind ik zelf ook niets aan, dus is het eerder een paar rifts per dag even proberen en kijken hoever ik ermee kom (ik ga een rift alleen uit als ik echt dik achter loop, waardoor het een 20+ minuten rift word).
Dus ja, dit is ook meer een " goede rift, mooi meegenomen" momentje.

Denk dat ik 71 en 72 nog wel haal dit seizoen, maar daar houd het voor mij op denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:56
Ik ben deze ochtend lekker vroeg op, en op hardcore neph rifts aan het doen, mochten er nog mensen een boost willen hebben voor hun season achievement (laatste stap lvl70 hardcore char), geef gerust een gil en dan boost ik je :)

Lorune#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielzor
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-08 15:06
Welke hellfire amu is beter icm de hammerdin build (crusader):

strength
92% CHD
20% holy skills

of

strength
100% CHD
10% CHC

Passive is in beide gevallen goed. Mijn sheet dps is met holy amu met 200k achteruit gegaan. Ik twijfel echter of de werkelijke damage hoger of lager is. De criticals lijken wat meer te variëren. Iemand advies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pielzor schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 10:40:
Welke hellfire amu is beter icm de hammerdin build (crusader):

strength
92% CHD
20% holy skills

of

strength
100% CHD
10% CHC

Passive is in beide gevallen goed. Mijn sheet dps is met holy amu met 200k achteruit gegaan. Ik twijfel echter of de werkelijke damage hoger of lager is. De criticals lijken wat meer te variëren. Iemand advies?
Je kan ook naar je holy dmg kijken in je sheet, maar zelfs dan lijkt me de Str / CHC / CHD versie beter
als je een Holy amu vind wil je die juist ipv de Str. dus een Holy / CHC / CHD. Als je de strength er nog af kan rollen, zou ik dat doen en er crit op rollen.

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 11-10-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

schaapiej schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:22:
[...]

Inderdaad, dit seizoen heb ik niet veel interesse in de leaderboards. Vorig seizoen wel meegedaan (en dan op een weinig gespeelde class (Crusader)), maar zelfs dat kostte me enorm veel tijd en frustratie. Ik doelde ook meer op in de buurt van GR70 komen dan de leaderboards zelf.

Op dit moment doe ik even een pauze van 1-2 weken (ga vanmiddag Metal Gear Solid 5 kopen) nu ik P800+ ben (season doel). Na MGS5 kom ik weer online en gaan we weer lekker verder met de DuoGen monk etc.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

BjornE schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:15:
Zag een tweet van Neinball: er komt maar 1 Diablo panel op Blizzcon... 😔

Neinball (@NeinballGamer)
09-10-15 20:11
Well, Blizzcon schedule released and only one Diablo panel... Got to think on this one...

Dat lijkt de kans op groot nieuws (expansion) te verkleinen, maar goed het kan nog steeds
Ik heb het idee dat ze de expansion zoals die een tijd terug op de roadmap stond min of meer hebben opgeknipt en nu in de vorm van seasons en patches uitrollen. Een fysieke expansion op dvd met een nieuwe act en character wordt steeds onwaarschijnlijker voor mij.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:08:
[...]

Ik heb het idee dat ze de expansion zoals die een tijd terug op de roadmap stond min of meer hebben opgeknipt en nu in de vorm van seasons en patches uitrollen. Een fysieke expansion op dvd met een nieuwe act en character wordt steeds onwaarschijnlijker voor mij.
Is een nieuwe klasse ooit een optie geweest voor Bliz? Alles is nu mooi in balans, met voor elke main stat twee klassen. Bovendien brengt een nieuwe de nodige moeilijkheden met zich mee, zoals beschikbaar character slots en ruimte in je inventory.

Een nieuwe act zou ik niet verkeerd vinden, maar nieuwe rift maps, vernieuwde legs en alternatieve bezigheden hebben mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ja precies. En die kan je mooi uitrollen in verschillende patches verspreid over de komende seizoenen.

Ik vraag me wel af of ze tevreden zijn met hun verdien model nu. Gratis content via kleine updates is natuurlijk leuk voor de spelers maar Blizz zal er ook wel (meer) aan willen verdienen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-10 21:14
Tektoon schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:08:
[...]

Mee eens. Wel opvallend. Expansion zou toch meer geld opleveren. Bij Starcraft is alles opgeknipt en bij D3 alleen patches.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:05:
Ja precies. En die kan je mooi uitrollen in verschillende patches verspreid over de komende seizoenen.

Ik vraag me wel af of ze tevreden zijn met hun verdien model nu. Gratis content via kleine updates is natuurlijk leuk voor de spelers maar Blizz zal er ook wel (meer) aan willen verdienen.
Ik kan het me bijna niet voorstellen. Nadat de inkomsten uit RMAH weg vielen, is er niets voor in de plaats gekomen. Ze bieden wel om de haverklap nieuwe functionaliteit. Wat bij Blizz in gratis patches zit, zit bij andere ontwikkelaars in betaalde DLC.

Ik zou wel willen betalen voor niet-spelbeïnvloedende content, zoals extra stash ruimte en extra character slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Deadsmell schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:39:
[...]

Is een nieuwe klasse ooit een optie geweest voor Bliz? Alles is nu mooi in balans, met voor elke main stat twee klassen. Bovendien brengt een nieuwe de nodige moeilijkheden met zich mee, zoals beschikbaar character slots en ruimte in je inventory.

Een nieuwe act zou ik niet verkeerd vinden, maar nieuwe rift maps, vernieuwde legs en alternatieve bezigheden hebben mijn voorkeur.
Hoeft natuurlijk helemaal geen probleem te zijn als ze bijvoorbeeld 2 slots extra doen en een extra tabblad.

Desnoods micro transacties om character slots en stash ruimte te kopen! Als ik Blizz was dan had ik die laatste al lang geregeld, makkelijke bron van inkomsten lijkt mij en volgens mij niet al te lastig om te implementeren..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, van het weekend een crappy Hellfire op mn crusader gemaakt en een matige wapen gevonden, dus het was weer eens een crusader push poging tijd.

Direct op de eerste rift was ie binnen, #289 van de crusaders :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/P9euBH4.jpg

Zit nog zoveel ruimte voor verbetering in, maar goed, kan niet klagen voor een "side project".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

En nog een hele klap aan tijd over ook nog, toe maar. :D

Grats.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Dit weekend weer een aantal nieuwe records gevestigd, ging zeker goed, wilde paragon 700 worden op HC maar is uiteindelijk 718 geworden :)

35 solo zonder sets op crusader als eerste poging:

2 player

3 player

en het nieuwe 4 player record nadat we eerder deze week een 60 haalde

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Na eerder met Sting, Neles en DeBers grift 66 te hebben gemist op een haar, miste ik solo tot drie keer toe grift 60 op minder dan 15 seconden. Maar: aanhouder wint! *O*

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XSHk3Il.png?1

Fuck yeah. Met dank aan Apsie voor de eigenwijze TotD ipv Henri's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:48
Tektoon schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 01:42:
Na eerder met Sting, Neles en DeBers grift 66 te hebben gemist op een haar, miste ik solo tot drie keer toe grift 60 op minder dan 15 seconden. Maar: aanhouder wint! *O*

[afbeelding]

Fuck yeah. Met dank aan Apsie voor de eigenwijze TotD ipv Henri's.
Haha, yw! _/-\o_ En congrats natuurlijk.. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Apsie op 12-10-2015 08:08 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Dit weekend nog wat voortgang geboekt op mijn S4 monk

GR35 gaat nu consistent goed, waardoor gems naar level 25 krijgen goed haalbaar is.
Zondag met 3 tweakers nog wat ubers gedaan en daarbij een redelijk Hellfire Amulet kunnen scoren:
744 Dex, 78% CHD, Vit (rerolled naar 9.5% CHC) en als Passive Harmony.

Ook de slayer journey is nu afgerond. Paragon level 250 is inmiddels ook nog aangetikt. Enige waar ik nu aan moet gaan werken is crafting mats en ik wil nog steeds een flow of eternity zien te verkrijgen. (wellicht met wat crafting mats te verkrijgen uit de cube).

Verder begin ik ook langzaamaan wat gear te verkrijgen voor een heal build.

Ook nog heel oven op mijn NS barb gespeeld.
Die heeft nu GR43 gecleared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neelon schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:46:
En nog een hele klap aan tijd over ook nog, toe maar. :D

Grats.
haha moest het toch op een bepaalde manier spannend maken :)
Rift was erg slecht waardoor de tijd voor de guardian echt minimaal was, maar een 62/63 zit er zeker nog wel in qua crusader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Thalaron schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:47:
Afgelopen nacht heb ik op dag 7 s04 Paragon 515 bereikt :)

Duo Generator is inmiddels ook zo goed als af en heb mijn Healer bijna zoals ik m wil (kan verschillende items wisselen voor andere setups)... Al denk ik dat die Sunwoku EP meer in mijn speelstijl zal liggen. Moet voor beide nog beter wapen... Dus denk dat ik voor die Sunwoku EP versie zal gaan gezien die slechts 1 wapen nidig heeft voor reforging :)

Ik heb met mijn U6 inmiddels Grift 53 gehaald met tijd over (solo). Moet vooral nog een Ancient Fist of Az-T... :( die wilt maar niet komen (drops/upgrades/reforge niet... Heb inmiddels 7 van die dingen gevonden en 5x mislukte reforge....

En evengoed Gz! Sabrac! Die 70 komt nog wel zo te zien ;) super irritant inderdaad!
Hehe, join the club. Heb er nu ~17 gehad niet 1 ancient, ~1200 souls erdoor voor reforge en geen ancient lion claw.. En plvl 733. Ik heb geloof ik 56 gehaald maar nog niet verder geprobeerd omdat zodra ik iets solo doe de rukste rifts krijg..

SWK+2U/WotBK heb ik wel ff geprobeerd maar niet met de juiste groep puur om te kijken of ik de juiste set/items had.

En healing monk is leuk als je het er bij hebt maar beetje saai om te spelen en het is puur xp hoeren...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:33:
[...]

En healing monk is leuk als je het er bij hebt maar beetje saai om te spelen en het is puur xp hoeren...
Afhankelijk van de gearset natuurlijk, je hebt ook push healing monks met 0.0 XP, maar dat is pas echt nodig vanaf 70+, is wel een stukje leuker te spelen dan de gewone heal monk.

Zelf zoek ik nu nog naar een "speciale" heal monk voor 2 man pushes.
Het speciale aan deze heal monk is dat deze zich specialiseerd in attack speed i.c.m. mijn generator monk.

http://www.diablofans.com...01-generator-healing-monk

Deze build komt het dichts in de buurt van mijn idee.
Iets in de trend, kan het ook met Born wapen + Stormshield en ipv Rogar's Huge stone een Oculus ring

Het idee is dat de healing monk de static charge van mijn generator monk procced voor maximale dmg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Deadsmell schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:23:
[...]

Ha, gratz!! :D

Tijd dat er een 64 op dat board komt te staan. Zal er in het weekend even mee bezig gaan, als ik een gaatje kan vinden. ;)
Gisteren heel snel eens 2 GR64 geprobeerd.

Eerste was ice caverns level (megagroot) met slechte density = leave game

Tweede was opnieuw ice caverns level, maar met grotere open plaatsen en meer density = blijven spelen tot riftbos. Heb gecleared, maar slechts op 19minuten ofzo. Ik kom nog wat dmg te kort denk ik. Ik kon de timer niet echt bijhouden, misschien dat het in een andere level beter gaat.

Nu eerst wat keys farmen, zijn allemaal op ^^

Maar GR64 moet wel lukken mits wat kleine aanpassingen/upgrades hier en daar.

...en dan de stap naar een plekje in de Top1000 !!! :9~

DartDoc begint ook al aardig vorm te krijgen....T10 lukt aardig, nu nog goede amu voor derde gem...en ik kan beginnen pushen denk ik.

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
prutser001 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:33:
[...]
Mijn idee van een Heal monk was ook grotendeels het makkelijk verkrijgen van gewenste gear in Grifts zonder dat ik zelf super gear nodig heb. Een leuke Healer is makkelijker in elkaar te bouwen dan een DPS char. Zodoende heb ik wel lekker vlot exp/gear/gem upgrades kunnen doen ;)

Al had ik U6 vrij snel al compleet, optimaal kon ik het niet noemen in het begin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Laatst online: 27-04 15:01
Sabrac schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:17:
Zo, van het weekend een crappy Hellfire op mn crusader gemaakt en een matige wapen gevonden, dus het was weer eens een crusader push poging tijd.

Direct op de eerste rift was ie binnen, #289 van de crusaders :D

[afbeelding]

Zit nog zoveel ruimte voor verbetering in, maar goed, kan niet klagen voor een "side project".
gratz, gister mezelf naar grift 47 gewerkt maar mis nog wat dps, ik zag dat je alleen met strength gems gebruikt. Ik gebruik eigenlijk alleen maar all res gems. Misschien moet ik dat even aanpassen.

Mis verder jammer genoeg de hexing pants.

Speel je altijd nog met de skycutter/Johanna's argument combo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoricNormannum schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:08:
[...]

gratz, gister mezelf naar grift 47 gewerkt maar mis nog wat dps, ik zag dat je alleen met strength gems gebruikt. Ik gebruik eigenlijk alleen maar all res gems. Misschien moet ik dat even aanpassen.

Mis verder jammer genoeg de hexing pants.

Speel je altijd nog met de skycutter/Johanna's argument combo?
Het liefst speel ik met Johanna / Furnace combo, maar ik heb geen ancient Johanna, en had nog een ancient skycutter liggen, dit leverde meer dmg op van m'n non ancient johanna, dus deze in de cube gestopt.. maar zodra ik een ancient Johanna vind, gaat de skycutter weer uit.

Is nu meer een gevalletje "moet het doen met wat ik heb" dan dat ik het beter vind spelen.

Heb ook een g.rift 60 gehaald met een ancient Justinians Mercy i.c.m. een Johanna in de cube.
En daarvoor een 59 gedaan met een non ancient Johanna met een Maximus in de cube.

Allemaal niet echt ideale combinaties.

[ Voor 12% gewijzigd door Sabrac op 12-10-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brain3 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:40:
[...]
Gisteren heel snel eens 2 GR64 geprobeerd.

Eerste was ice caverns level (megagroot) met slechte density = leave game

Tweede was opnieuw ice caverns level, maar met grotere open plaatsen en meer density = blijven spelen tot riftbos. Heb gecleared, maar slechts op 19minuten ofzo. Ik kom nog wat dmg te kort denk ik. Ik kon de timer niet echt bijhouden, misschien dat het in een andere level beter gaat.

Nu eerst wat keys farmen, zijn allemaal op ^^

Maar GR64 moet wel lukken mits wat kleine aanpassingen/upgrades hier en daar.

...en dan de stap naar een plekje in de Top1000 !!! :9~

DartDoc begint ook al aardig vorm te krijgen....T10 lukt aardig, nu nog goede amu voor derde gem...en ik kan beginnen pushen denk ik.
Ja, het begint nu echt een kwestie van vissen naar de juiste rifts te worden. Dat merkte ik bij 63 ook al.

Dit weekend niet echt bezig geweest met grifts pushen. Weinig tijd achter de pc doorgebracht en de tijd dat ik er achter zat, was ik keys aan het farmen met mijn monk. Bij mij zijn ze om de haverklap op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:38
Gister met de nieuwste WD set gespeeld. Wat speelt deze set k&*^(!-t zeg. Totaal niet soepel geen synergy tussen de gear / items. Nu aan het sparen voor de Helltooth set.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Goldman schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:27:
Gister met de nieuwste WD set gespeeld. Wat speelt deze set k&*^(!-t zeg. Totaal niet soepel geen synergy tussen de gear / items. Nu aan het sparen voor de Helltooth set.
Voor snelle bounties en Ubermachines is het anders erug grappig hoor, zeker met wat cooldown is het net een Boom boom Monk in miniformaat :) En met de Manajumaset, eens zo snel :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Apsie op 12-10-2015 10:38 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Gisteren m'n HOTA barb naar GR50 gehaald, wel wat spannende momenten gehad.
Baal een beetje dat ik maar geen Amu kan vinden die socket en CHD heeft, het liefst met +20% fire damage.
Hellfire amu wil ook maar niet lukken met een goeie passive.

Heb nog alle keys x2 - iemand op HC die nog ubers wil killen op T9-TX ?
En die ook een setje keys heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Apsie schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:38:
[...]

Voor snelle bounties en Ubermachines is het anders erug grappig hoor, zeker met wat cooldown is het net een Boom boom Monk in miniformaat :) En met de Manajumaset, eens zo snel :*)
idd grappige en leuke build, is mijn main speedfarm build. En boom boom is soms wel BOOM BOOM, zag gisteren crits van 7B en 12B, 12B was denk ik wel met Powerpylon actief ^^

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

3xNix schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:45:
Baal een beetje dat ik maar geen Amu kan vinden die socket en CHD heeft, het liefst met +20% fire damage.

Ik heb ook nog alle keys x4, hellfire amuletten nodig voor m'n orb wizard
Vorige keer met de Helltooth WD smolten ze weg op T9 :)

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Ruigerock schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:48:
[...]

Ik heb ook nog alle keys x4, hellfire amuletten nodig voor m'n orb wizard
Vorige keer met de Helltooth WD smolten ze weg op T9 :)
Top ruig! gaan we zeker even farmen.
Kan evt. me healing monk inzetten met een TX groepje oid. of me U6 monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Brain3 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

idd grappige en leuke build, is mijn main speedfarm build. En boom boom is soms wel BOOM BOOM, zag gisteren crits van 7B en 12B, 12B was denk ik wel met Powerpylon actief ^^
Door een non Manajuma build te benutten zit er best potentie in voor een sterke build. Op HC had ik GR45 in 10 minuten behaald met een probeersel, probleem is alleen de dmg reduction actief te houden. Ik was aan het testen met Mask of Jeram + Grin Reaper en poison spiders met een 2-hander Wormwood. Door niet non-stop in chicken mode te zitten heb je meer aan je F+R. Ik zou verder willen pushen maar de wizard is even te leuk nu.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Is dat op Season of Nonseason? Voor de eerste ken ik nog wel paar die wel Tx runs willen doen.

Oh en ter vergelijking (als gedeeltelijk SC clan hoe dat we het op HC doen), wat zijn jullie records voor 2, 3 en 4 player grifts op S4 binnen de clan?

[ Voor 12% gewijzigd door 4th op 12-10-2015 11:08 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
3xNix schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:50:
[...]
Top ruig! gaan we zeker even farmen.
Kan evt. me healing monk inzetten met een TX groepje oid. of me U6 monk.
Ik wil ook nog wat meer hellfires craften. Meest efficiente is toch met 4 man doen... elk 1 setje en je kunt er al 8 craften. Heb genoeg machines maar kan pas vanavond dus als er dan nog mensen ubers willen doen dan wil ik nog wel mee. Roep anders wel in clan chat als ik online ben.

Mijn hoogste GR op hota barb is 48 maar had nog wel wat ruimte.... toch is t af en toe wel scary als je vastgezet wordt oid... kunst is niet in paniek te raken maar gewoon door te slaan om life terug te krijgen. Heb echt geen geluk om ancient upgrades te vinden al is dat bij mn wapen gelukkig wel gelukt. Verhouding tussen set items die je niet wil en nuttige items is slecht :S

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Ruigerock schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:55:
[...]

Door een non Manajuma build te benutten zit er best potentie in voor een sterke build. Op HC had ik GR45 in 10 minuten behaald met een probeersel, probleem is alleen de dmg reduction actief te houden. Ik was aan het testen met Mask of Jeram + Grin Reaper en poison spiders met een 2-hander Wormwood. Door niet non-stop in chicken mode te zitten heb je meer aan je F+R. Ik zou verder willen pushen maar de wizard is even te leuk nu.
Idd. Ik gebruik de build samen met de Manajuma om te speedfarmen. MAar heb er ook nog nooit echt werk van gemaakt om er GR mee te gaan pushen. Je hebt inderdaad weinig aan je F+R.

Het is ook een makkelijke build om snel wat gems naar lvl25 te brengen, gaat heel makkelijk.

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Even voor de duidelijkheid, die kip op 200% movement speed is top! Ik bedoelde de ARACHYR’S set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Goldman schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:15:
Even voor de duidelijkheid, die kip op 200% movement speed is top! Ik bedoelde de ARACHYR’S set.
Heh, wij ook! ;)

http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/31153039

[ Voor 12% gewijzigd door Apsie op 12-10-2015 11:21 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-10 15:17
Ik ben ook wel in voor wat ubers op TX

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:37

GrimScythe

Game Addict

iemand tips voor een Demon Hunter kwa build?
blijf op dit moment steken rond GR 42

eu.battle.net/d3/profile/Grimscythe-2392/hero/66018853

wat ik wel vreemd vind is dat ik ingame 78 dicipline heb en over de 1.5 miljoen dmg.
toch straks thuis eens even checken.

[ Voor 163% gewijzigd door GrimScythe op 12-10-2015 13:52 . Reden: update met battlenet profile ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
GrimScythe schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:28:
Een linkje naar je B.net profiel zou kunnen helpen bij het advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor build heb je? Heb je een linkje naar je battle.net profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

4th schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:01:
[...]

Is dat op Season of Nonseason? Voor de eerste ken ik nog wel paar die wel Tx runs willen doen.

Oh en ter vergelijking (als gedeeltelijk SC clan hoe dat we het op HC doen), wat zijn jullie records voor 2, 3 en 4 player grifts op S4 binnen de clan?
desjaak909 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:26:
[...]

Ik ben ook wel in voor wat ubers op TX
Season idd, vanavond groepje samen stellen om een uurtje of 20.00?

@4th
Ik heb nog niet in groepen gespeeld oid, solo nu op U6 en HOTA GR50-52
gewoon casual...

[ Voor 7% gewijzigd door 3xNix op 12-10-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

3xNix schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:37:
[...]

[...]

Season idd, vanavond groepje samen stellen om een uurtje of 20.00?

@4th
Ik heb nog niet in groepen gespeeld oid, solo nu op U6 en HOTA GR50-52
gewoon casual...
Mocht je interesse hebben in group play zou ik de SG TS adviseren, zitten elke avond stuk of 3-7 personen HC season te spelen, waaronder de mensen die nog ubers wilden doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:47:
Afhankelijk van de gearset natuurlijk, je hebt ook push healing monks met 0.0 XP, maar dat is pas echt nodig vanaf 70+, is wel een stukje leuker te spelen dan de gewone heal monk.

Zelf zoek ik nu nog naar een "speciale" heal monk voor 2 man pushes.
Het speciale aan deze heal monk is dat deze zich specialiseerd in attack speed i.c.m. mijn generator monk.

http://www.diablofans.com...01-generator-healing-monk

Deze build komt het dichts in de buurt van mijn idee.
Iets in de trend, kan het ook met Born wapen + Stormshield en ipv Rogar's Huge stone een Oculus ring

Het idee is dat de healing monk de static charge van mijn generator monk procced voor maximale dmg :D
Dit neigt ook in de richting van waarin ik experimenteer, een soort general-purpose Static Charge monk. Ik ben niet zo van verschillende gear sets onderhouden voor solo bounties / solo rifts / solo push / party / etc. Daarom probeer ik iets te vinden wat ik voor alles op een acceptabel niveau kan gebruiken.

Ik ben op het moment op zoek naar een Band of the Rue Chambers. Die wil ik op cube; met de extra spirit generation verwacht ik genoeg generation te hebben om max spirit te houden met Shen's 65 spirit per seconde drain. Cyclone voor de pull en F/R proc en 4-piece Inna / 2-piece Raiment. Er kan dan geen Huge Stone op cube, maar de combinatie van defensive boost + LpS zou de survivability best goed moeten zijn. De mantra's geven party support terwijl ik kan pullen en Static Charges rondstrooi.

Ten opzichte van duo-generator heb je dus geen FoF DoT voor snelle procs, maar ik merk dat ik die toch niet echt lekker vind spelen; ik blijf meestal bezig met FoT ronddelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Brain3 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:10:
[...]

Idd. Ik gebruik de build samen met de Manajuma om te speedfarmen. MAar heb er ook nog nooit echt werk van gemaakt om er GR mee te gaan pushen. Je hebt inderdaad weinig aan je F+R.

Het is ook een makkelijke build om snel wat gems naar lvl25 te brengen, gaat heel makkelijk.
Voor speedfarmen is deze top, ook voor boosten met Locust Swarm, gewoon rennen en alleen stoppen bij elites. De beesten vallen dood neer buiten scherm :)

De Arachnyr set build die ik verder wil testen is gebaseerd op spider damage welke profiteert van de set.
Gear: "ancient" Spider queen 1-hander (50% meer spider dmg en slow) + serpent voor 30% dmg reduction + wormwood in cube (of kitty). Grin reaper (Mask of jeram in cube), archnyr 5-piece set (rrog in cube) Strongarm bracers ivm piranhado.
Skills:Piranhado, Poison doggies, Hex angry chicken, Soul harvest (30% armor), Poison spiders, Spirit Walk
Passive: Pierce the veil, Swampland, Spirit vessel, Grave injustice
Gems: Esoteric, Molten Wildebeest, Simplicity strength of Bott

Met deze setup (alleen een ancient wormwood + serpent in cube) haalde ik een snelle GR45, Grave Injustice cooldown is massaal, Piranhado overal in beeld, om de x seconden Angry Chicken (close range), spinnen en kikkers mayhem overal. Ivm met HC zal ik niet zo snel spider dmg rollen op pants en belt maar de spinnen critten als nu al als een malle.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:25
Ruigerock schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:19:
[...]

Voor speedfarmen is deze top, ook voor boosten met Locust Swarm, gewoon rennen en alleen stoppen bij elites. De beesten vallen dood neer buiten scherm :)

De Arachnyr set build die ik verder wil testen is gebaseerd op spider damage welke profiteert van de set.
Gear: "ancient" Spider queen 1-hander (50% meer spider dmg en slow) + serpent voor 30% dmg reduction + wormwood in cube (of kitty). Grin reaper (Mask of jeram in cube), archnyr 5-piece set (rrog in cube) Strongarm bracers ivm piranhado.
Skills:Piranhado, Poison doggies, Hex angry chicken, Soul harvest (30% armor), Poison spiders, Spirit Walk

Met deze setup (alleen een ancient wormwood + serpent in cube) haalde ik een snelle GR45, Grave Injustice cooldown is massaal, Piranhado overal in beeld, om de x seconden Angry Chicken (close range), spinnen en kikkers mayhem overal. Ivm met HC zal ik niet zo snel spider dmg rollen op pants en belt maar de spinnen critten als nu al als een malle.
En dan wel F+R dus? Ik heb tot nu toe Arachyr vooral geprobeerd i.c.m. Manajuma's en Coils, maar ik ben nog niet zo dol op de Firebats. Voor survivability zit er echter wel wat in, zeker in combinatie met de Molten, en dan moet je helaas wat opgeven aan damage van de Strongarm bracers.
Met een beperkte stashruimte, Darts build en twee Helltooth builds heb ik mijn focus (no pun intended) maar even verlegd en de Arachyr weer opgeborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Ruigerock schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:19:
[...]

klinkt heel interessant...zal het misschien eens bekijken. Maar eerst eens zorgen voor een plekje in de top1000 met men andere WD ^^

Dan men DartDoc afwerken

...en dan misschien men kipWD upgraden

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Hafermaut schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:33:
[...]

En dan wel F+R dus? Ik heb tot nu toe Arachyr vooral geprobeerd i.c.m. Manajuma's en Coils, maar ik ben nog niet zo dol op de Firebats. Voor survivability zit er echter wel wat in, zeker in combinatie met de Molten, en dan moet je helaas wat opgeven aan damage van de Strongarm bracers.
Met een beperkte stashruimte, Darts build en twee Helltooth builds heb ik mijn focus (no pun intended) maar even verlegd en de Arachyr weer opgeborgen.
Ja idd, vergeten de F+R te vermelden.
Zo stug als ik ben wil ik pas verder testen als ik een ancient spider queen heb gevonden.
Laat maar weten wat je ervan vind en hoe het speelt. Het zal nooit zo sterk zijn als de Helltooth maar de afwisseling is altijd leuk.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:18:
[...]

Dit neigt ook in de richting van waarin ik experimenteer, een soort general-purpose Static Charge monk. Ik ben niet zo van verschillende gear sets onderhouden voor solo bounties / solo rifts / solo push / party / etc. Daarom probeer ik iets te vinden wat ik voor alles op een acceptabel niveau kan gebruiken.

Ik ben op het moment op zoek naar een Band of the Rue Chambers. Die wil ik op cube; met de extra spirit generation verwacht ik genoeg generation te hebben om max spirit te houden met Shen's 65 spirit per seconde drain. Cyclone voor de pull en F/R proc en 4-piece Inna / 2-piece Raiment. Er kan dan geen Huge Stone op cube, maar de combinatie van defensive boost + LpS zou de survivability best goed moeten zijn. De mantra's geven party support terwijl ik kan pullen en Static Charges rondstrooi.

Ten opzichte van duo-generator heb je dus geen FoF DoT voor snelle procs, maar ik merk dat ik die toch niet echt lekker vind spelen; ik blijf meestal bezig met FoT ronddelen.
Ik denk dat de builds die wij voor ogen hebben exacte tegenpolen zijn, waar jij een "general purpose SC monk" maakt, zoek ik juist meer een "bonus dmg healing monk".

Het enige wat de healing monk doet, is de Static Charge van de Duo gen monk triggeren, terwijl zijn LPS etc niet minder word. Deze heal monk werkt dan ook alleen maar i.c.m. een duogen monk en niet als solo.
De static charge monk kan daarentegen iets van zijn LPH / Toughness inleveren omdat de heal monk daar wel voor zorgt en dus nog meer dmg kan stacken. Deze combi heeft op 2 man ook al 80 gehaald, alleen zoek ik nu dus nog een andere variant op de heal monk om deze combi nog effectiever te maken.

Rogars Huge Stone is sowieso slecht voor een healing monk, vaak is je LPS zodanig hoog dat je in een seconde weer max health bent, de huge stone verhoogd je LPS alleen als je health laag is, wat in dit geval nooit zal zijn, dus je krijg hier nauwelijks tot nooit bonus van.

Om Static Charge echt sterk te maken zul je zelf enorm veel dmg moeten hebben, ik vermoed dat je met jou variant of teveel LPS / toughness moet inleveren om deze dmg te waarborgen, of dat je Static Charge simpelweg te weinig dmg gaan doen, maar ben erg benieuwd naar de resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:05:
Ik denk dat de builds die wij voor ogen hebben exacte tegenpolen zijn, waar jij een "general purpose SC monk" maakt, zoek ik juist meer een "bonus dmg healing monk".

Het enige wat de healing monk doet, is de Static Charge van de Duo gen monk triggeren, terwijl zijn LPS etc niet minder word. Deze heal monk werkt dan ook alleen maar i.c.m. een duogen monk en niet als solo.
De static charge monk kan daarentegen iets van zijn LPH / Toughness inleveren omdat de heal monk daar wel voor zorgt en dus nog meer dmg kan stacken. Deze combi heeft op 2 man ook al 80 gehaald, alleen zoek ik nu dus nog een andere variant op de heal monk om deze combi nog effectiever te maken.

Rogars Huge Stone is sowieso slecht voor een healing monk, vaak is je LPS zodanig hoog dat je in een seconde weer max health bent, de huge stone verhoogd je LPS alleen als je health laag is, wat in dit geval nooit zal zijn, dus je krijg hier nauwelijks tot nooit bonus van.

Om Static Charge echt sterk te maken zul je zelf enorm veel dmg moeten hebben, ik vermoed dat je met jou variant of teveel LPS / toughness moet inleveren om deze dmg te waarborgen, of dat je Static Charge simpelweg te weinig dmg gaan doen, maar ben erg benieuwd naar de resultaten.
Ah, ja, da's inderdaad niet dezelfde insteek. Wat jij voor ogen hebt moet ook erg goed combineren met een Glacial Spike Wiz. Een Static Generator monk (ik zou dan geen duo-gen kiezen maar alles op Static Charge damage stacken), jou heal & trigger monk en een trigger wiz kan een heel aardig trio zijn. De monk zorgt voor pull / clustering. Een Wiz kan daar grof gebruik van maken: 3 Glacial Spikes met een (small) area hit en een proc scalar van 0.9 als ik me niet vergis. Als je dichtbij staat, moet je dan 5+ targets per cast 3 keer kunnen raken voor een hele hoge proc rate. FoF zal op een single target sneller procs genereren, maar met goede clustering kan een Wiz denk ik echt goed huishouden.

Edit: Wat wellicht nog beter werkt als trigger...een Crusader! Als ik me niet vergist heeft Punish een proc scalar 1.0 rune (de holy rune). Max block, de all-rune belt voor Punish, Provoke om attacks (= blocks) naar je toe te trekken. Ik weet niet of er een cap zit op het aantal blocks dat je per seconde kan maken, dat is wellicht de achilleshiel. Als dat niet zo is, gaat volgens mij Roar op een scalar 1.0 werken en bij hoge density + veel blocks is dat dan echt ziek veel Static procs.

[ Voor 10% gewijzigd door Zarhrezz op 12-10-2015 14:45 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:23:
[...]

Een Static Generator monk (ik zou dan geen duo-gen kiezen maar alles op Static Charge damage stacken), jou heal & trigger monk en een trigger wiz kan een heel aardig trio zijn.
De vraag is meer of FoF van een generator monk en van een heal monk beide SC kunnen proccen of dat slechts 1 van de 2 dat kan (gezien ze elkaar mogelijk overschrijven oid). In dat laatste geval zou de "duo-gen" monk inderdaad puur SC kunnen gaan, waardoor er een ability slot vrijkomt voor andere zaken, zoals bijvoorbeeld Fire Ally. Dan zou Inna + Crudest boots interesant worden, maar mis je weer een trigger voor F+R. Genoeg te experimenteren iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:43:
De vraag is meer of FoF van een generator monk en van een heal monk beide SC kunnen proccen of dat slechts 1 van de 2 dat kan (gezien ze elkaar mogelijk overschrijven oid). In dat laatste geval zou de "duo-gen" monk inderdaad puur SC kunnen gaan, waardoor er een ability slot vrijkomt voor andere zaken, zoals bijvoorbeeld Fire Ally. Dan zou Inna + Crudest boots interesant worden, maar mis je weer een trigger voor F+R. Genoeg te experimenteren iig :)
FoF kun je waarschijnlijk nog wel naast elkaar doen, ook als het niet overlapt van 2 monks (maar aangezien het voor een enkele monk stackt, zal dat voor 2 monks ook wel zo zijn). De hit-box is erg klein, dus gewoon iets uit elkaar verschillende mobs raken.

Ik zou eerder van duo-gen afstappen en puur Static doen omdat de taak van het triggeren bij anderen gelegd wordt...laat de Static-monk dan vooral maximaal Static uitdelen. Ik merk dat het lastig genoeg is om op een grote groep alles charged te houden met de 6 seconde duration ervan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:50:
[...]

Ik zou eerder van duo-gen afstappen en puur Static doen omdat de taak van het triggeren bij anderen gelegd wordt...laat de Static-monk dan vooral maximaal Static uitdelen. Ik merk dat het lastig genoeg is om op een grote groep alles charged te houden met de 6 seconde duration ervan.
Reden dat ik me het afvraag is omdat ik het zelf best makkelijk vind om SC up te houden, als je dan het dubbel kan proccen met 2x FoF, dan is dit natuurlijk een verdubbeling van de dmg. Als dit niet werkt, dan is puur SC inderdaad beter met andere abilities om je dmg te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:45:
Reden dat ik me het afvraag is omdat ik het zelf best makkelijk vind om SC up te houden, als je dan het dubbel kan proccen met 2x FoF, dan is dit natuurlijk een verdubbeling van de dmg. Als dit niet werkt, dan is puur SC inderdaad beter met andere abilities om je dmg te verhogen.
2x FoF ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het werkt, omdat andere party members kunnen proccen en het een stackende DoT is. Wat eigenlijk ook wel een erg interessante vraag is of Static Charge van meerdere monks stackt op een monster =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Net eindelijk (via Reforge #7) een Ancient Fist of Az gekregen :)
Daarna direct een D/C haha... anyways... later eens gaan uittesten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:41
Thalaron schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:36:
Net eindelijkbelachelijk makkelijk (via Reforge #7) een Ancient Fist of Az gekregen :)
Daarna direct een D/C haha... anyways... later eens gaan uittesten :D
FTFY... :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Zeg zeg.. ben al wel zeker 10 dagen bezig he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:41
Ik geloof dat ik mijn Gavel of Judgement wel 25 keer heb gererolled...
En ik heb nog een poep ancient :P

[ Voor 20% gewijzigd door FireDrunk op 12-10-2015 17:58 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Ik gebruik de volgende setup:

http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/67973990

Geen static charge maar enkel FoF om de Mirinae te proccen. Ik sloop alles wat in mijn pad staat, grift 57 gehaald hiermee. Puur generator build, de 4p Rainmant daarin tegen vind ik echt te kostbaar om te geven. Dit geeft je zoveel mobility en snelheid dat dit (in mijn mening) niet in te ruilen is voor iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:59:
Ik gebruik de volgende setup:

http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/67973990

Geen static charge maar enkel FoF om de Mirinae te proccen. Ik sloop alles wat in mijn pad staat, grift 57 gehaald hiermee. Puur generator build, de 4p Rainmant daarin tegen vind ik echt te kostbaar om te geven. Dit geeft je zoveel mobility en snelheid dat dit (in mijn mening) niet in te ruilen is voor iets anders.
Ik zag laatst de Mirinae procs al =)

Ik ben zelf ook wel fan van die gem, maar het probleem is een beetje de damage. De 4000% klink als veel, maar als je het afzet tegen de generators met Shen + 2-p Raiment is het eigenlijk nauwelijks de moeite; Een base 100% generator doet al 100% * [1+ (300% / 100%)] * [1+ (1,5% * spirit / 100%)] = 400% * [1+ (1,5% * spirit / 100%)]. Laten we rekenen met jou 277 spirit. Het idee is genoeg spirit te genereren om te zorgen dat je altijd max zit, ook als de Shen drain actief is (waardoor er nog eens een x2 damage actief is, maar die boost alles dus die reken ik even niet mee). Dus 400% * [1+ 1,5% * 277 / 100%)] = 400% * 5,155 = 2062%....dus een generator hit voor 100% doet 2000% weapon damage als je rond max spirit zit.

De 3e FoT hit is dan al 8000% weapon damage op alle targets hit. De Bounding Light rune (240% op 3 targets op de 3e hit) doet dus al meer dan 3 Mirinae procs. Deadly Reach - Scattered Blows is dus iets van 5 a 6 Mirinae procs equivalent op de 3e attack. WotHF - Windforce Flurry....10000% weapon damage in een lijn. En dan zit die 4000% Mirinae proc op een 15% chance...

Het is heerlijk voor de lichtshow, maar het is niet waar de damage vandaan komt...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7

eu.battle.net/d3/profile/Grimscythe-2392/hero/66018853

wat ik wel vreemd vind is dat ik ingame 78 dicipline heb en over de 1.5 miljoen dmg.
toch straks thuis eens even checken.
Gebruik je deze setup ook normaal? Er klopt niet heel veel van.

Gear: Ga z.s.m. opzoek naar een Yangs Recurve en Dead Mans Legacy.
Verander de Toxin gem naar Bane of the Stricken

Skills:
Evasive Fire - Focus of Bola shot Freezing Strike. (Voor bola cube je leonine)
Spike Trap gebruik je niet dus verander deze naar Wolf Companion

Passive:
Verander Archery naar Ballistics. Dit verhoogt je dps enorm.

Cube:
Wapen: Calamity of Leonine Bow of Hashir
Armor: Cindercoat
Jewelry: Convention of Elements

Door deze kleine tweaks verwacht ik dat je al naar 50-55 range zult gaan voor greater rifts. Wil je ingame advies voel je vrij om me toe te voegen voor vragen ^^

Edit:
Je follower wil je ook veranderen. DMG doet hij toch niet, dus we gaan voor maximale Crowd Control.
Wapen: Thunderfury
Schild: Freeze of Deflection
Amulet: Ess of Johan
Ringen: Wyward and Ocullus Ring

Zorg voor zoveel mogelijk IAS en CDR rolls.

[ Voor 10% gewijzigd door Neles7 op 12-10-2015 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:25
Neles7 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 21:36:
[...]

Cube:
Wapen: Calamity of Leonine Bow of Hashir
Armor: Cindercoat
Jewelry: Convention of Elements
Ik leen je tips even om nog een extra vraag te stellen :)

Eerst uit noodzaak omdat ik geen ander weapon beschikbaar had, maar nu uit tevredenheid, gebruik ik Entangling Shot met Odyssey's End op de Cube. Voor de rest de standaard MS build.

Nooit hatred problemen en met name op Elites en RG is dat toch weer 5% meer dan Calamity. Hoe is dat als je gaat pushen? Nu tot 50 gaat het allemaal prima hiermee namelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door Hafermaut op 12-10-2015 22:28 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Hafermaut schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:27:
[...]

Ik leen je tips even om nog een extra vraag te stellen :)

Eerst uit noodzaak omdat ik geen ander weapon beschikbaar had, maar nu uit tevredenheid, gebruik ik Entangling Shot met Odyssey's End op de Cube. Voor de rest de standaard MS build.

Nooit hatred problemen en met name op Elites en RG is dat toch weer 5% meer dan Calamity. Hoe is dat als je gaat pushen? Nu tot 50 gaat het allemaal prima hiermee namelijk.
Het is volgens mij allemaal additive damage dus het zal niet heel veel verschil zijn. Op de lage rifts (58-) kan alles prima. Het grote voordeel van Calamity is dat MS het ook verspreid, dus je raakt sneller een grotere groep. Dat helpt je damage dus net wat meer totdat je gear op het level is dat je zonder kunt.

Entageling shot: 2 enemies. Je triggerd dus BotT ook maar op die 2 enemies.Iets om rekening mee te houden ;)
Evasive Fire: 3 enemies
Multishot: Alles op je scherm
Bola: Maakt mooie groepen :D

Hier zie je dus dat je slechts op 2 vijanden per keer de bonus hebt van 25%. Terwijl je met enkel EF al op 3 enemies zit met 20%. Hierna doe je MS wat de rest van de groep stacked met MfD en dan is de hele groep tagged voor 20% extra damage.

Als je gear goed is doe je genoeg damage om zonder calamity of Oddysey's te kunnen. Dan kun je bola gebruiken voor grote groepen te maken en dat helpt je AD ook nog eens. Misschien werkt het ook wel lekker op lage levels, maar dat heb ik nooit getest.

Ik doe avg 2B crits met MS en ga tot 8B met CoE + Wolf proc. (Ik heb dan ook full ancient gear). Maar speel vooral wat je zelf prettig vind ;) Als je tegen een brick wall aanloopt kun je alsnog proberen te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gistern weer even een kans genomen om een Flow of Eternity te verkrijgen via de cube, helaas weer mijn voorraad DB down the drain.
Ga weer een volgende batch wagen als ik 250+ DB heb.

DB farmen combineer ik op dit moment met T7 bounties zodat ik ook nog act crafting mats verkrijg.

Overigens is op mijn huidige GR-level de bane of the stircken nog niet echt nodig om Guaridans om te leggen (deze liggen meestal ergens tussen de 1 en 2 SSS om) welke andere gem kan ik zolang in plaats van een bane of the stricken gebruiken? BotP of juist een Wilderbeast voor meer toughness?

[ Voor 4% gewijzigd door _Peter2_ op 13-10-2015 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:11:
Gistern weer even een kans genomen om een Flow of Eternity te verkrijgen via de cube, helaas weer mijn voorraad DB down the drain.
Ga weer een volgende batch wagen als ik 250+ DB heb.

DB farmen combineer ik op dit moment met T7 bounties zodat ik ook nog act crafting mats verkrijg.

Overigens is op mijn huidige GR-level de bane of the stircken nog niet echt nodig om Guaridans om te leggen (deze liggen meestal ergens tussen de 1 en 2 SSS om) welke andere gem kan ik zolang in plaats van een bane of the stricken gebruiken? BotP of juist een Wilderbeast voor meer toughness?
Afhankelijk waar je het meeste problemen mee hebt, Damage of Healing. Als je alles al 1 of 2 shot, dan zal een BotP niet heel veel meerwaarde bieden. Als beide geen probleem is, zou ik een tikkeltje hoger spelen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 13-10-2015 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Erg goede Uber-runs gehad gisteren en zeker 30 hellfire amu's kunnen craften.
Helaas zaten er geen bruikbare bij :(

Bedankt Ruig - Pucha - Tollo71

Jammer dat groep max 4 is, anders hadden we er meer mee kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier met verstand van WW barbs die naar de mijne kan kijken?
http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/67972488

Weet niet zo goed waar ik moet zoeken naar verbeteringen, zijn er vast zat maar weet het gewoon niet :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Met SSS oneshot ik (bijna) alle Elites en de meeste bosses heb ik maar 2x SSS voor nodig, dan is een BoTP inderdaad minder nmuttig.

Sommige packs zijn vervelender (bijvoorbeeld met shielding, waarbij er net een zijn shield heeft geactiveerd).

Op hogere difficulties is het vooral survivability dat tekort schiet. Verder zal het helpen als ik een Flow of Eternity kan cuben zodat SSS minder vaak op cooldown is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
3xNix schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:45:
Erg goede Uber-runs gehad gisteren en zeker 30 hellfire amu's kunnen craften.
Helaas zaten er geen bruikbare bij :(

Bedankt Ruig - Pucha - Tollo71

Jammer dat groep max 4 is, anders hadden we er meer mee kunnen nemen.
wow... 30 en dan geen bruikbare :S

Ik was om 20:45 oid online en riep nog in de clanchat of iemand ubers aan t doen was maar t bleef akelig stil dus maar even een paar solo GR gedaan en nog maar een serie-tje gekeken met moeders de vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Angeloonie schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:50:
Iemand hier met verstand van WW barbs die naar de mijne kan kijken?
http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/67972488

Weet niet zo goed waar ik moet zoeken naar verbeteringen, zijn er vast zat maar weet het gewoon niet :P
Ga voor de combinatie 4 x immortal en full waste set dmv de ring of royal grandeur.
Alleen wel te maken als je de immortal boulder breaker hebt.
Indien niet kan je je one handers al rerollen naar 10 % damage.
Pagina: 1 ... 40 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.