Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 23:01:
Valt me trouwens op dat het 's avonds best moeilijk is om een party in de <GoT> Tweakers clan te maken voor 60+ griftjes. Vaak geen reactie bij een verzoek, de laatste tijd. Zijn er niet veel mensen die 60+ spelen bij ons?
Ik heb je verzoek niet voorbij zien komen en dat terwijl ik juist solo de 60 nader en graag in party wat hoger wil spelen. Morgen wellicht meer geluk. :)

[ Voor 52% gewijzigd door Tektoon op 06-10-2015 00:24 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 11:44
Valt me trouwens op dat het 's avonds best moeilijk is om een party in de <GoT> Tweakers clan te maken voor 60+ griftjes. Vaak geen reactie bij een verzoek, de laatste tijd. Zijn er niet veel mensen die 60+ spelen bij ons?
Een heleboel spelen overdag. ik doe s'avonds ook geregeld 60+ met een groepje van de <GoT> clan
er zijn zeker 5/6 waarvan ik weet dat ze 60 aan kunnen en spelen.

heb je de Tweakers community ook aan staan? hier zitten ook mensen bij die geregeld 60+ spelen. (ivm 150 spots zitten hier ook veel Tweakers :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-10 07:22
Gisteravond samen met Phegor, 4th en Failzeef de GR 60 grens doorbroken op HC op naar de 64 voor een top 1000 plek >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eehbiertje schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 00:34:
[...]
Een heleboel spelen overdag. ik doe s'avonds ook geregeld 60+ met een groepje van de <GoT> clan
er zijn zeker 5/6 waarvan ik weet dat ze 60 aan kunnen en spelen.

heb je de Tweakers community ook aan staan? hier zitten ook mensen bij die geregeld 60+ spelen. (ivm 150 spots zitten hier ook veel Tweakers :) )
Overdag? Ik dacht dat wij allemaal gesettelde ouwe lullen van 30+ met een fulltime baan, vrouwtje en eventueel kinderen waren? :P
Tweakers community zit ik in, maar heb daar nog niet gevraagd. Zal het vanavond even doen, als ik een party zoek.

Tektoon, je bent welkom. Sluit maar aan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-10 13:31
Gisteren toch maar wapen gewisseld op [url=http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/hero/67883429]mijn S4 monk.

Ik gebruikte eerst onderstaand wapen (niet super, maar bij gebrek aan beter voldeed hij prima):
Ancient Grandfather S4
Ben nu toch overgestapt op:
Ancient Vengeful Wind S4 en Lion's Claw S4

In mijn build heb ik nu Breath of Heaven (Infused With Light) ingewisseld voor Sweeping Wind (Fire Storm).

Heb daarmee nu GR25 gecleared en ook een serie T6 bounties gedaan in Act 5. Alles ging vrij soepel (GR25 met 5 minuten over). Aleen Adria op T6 was best lastig.

Sweeping Wind doet het beter op hogere torments omdat mobs dan lang genoeg leven om melee hits te kunnen doen om de vortex up te houden.

Mijn build is verre van standaard, maar als dit werkt om GR25+ te kunnen doen dan kan ik ik elk geval werken aan mijn legendary gems.

Vanavond ga ik eens T7 bounties proberen.

Met deze build denk ik dat Gem of Efficacious Toxin een leuke combo is aangezien de vortex veel mobs kan raken en daarmee ook het effect van die gem snel verspreid.

Ik probeer nog steeds meer stukjes Uliana's te krijgen, maar dat wil nog niet vlotten.
Vraag me af welke slots ik het best voor kan gaan, die waar ik nu Inna's draag dus gloves en boots eerst, of die waar ik nu Rainment Draag, dus Chest en Legs. Voordeel van Inna's is extra tougness, voordeel van Rainment is meer DPS (en de pants zijn Ancient).

Verder zou ik een socket in mijn amulet willen hebben, maar ik weet niet of mijn huidige amulet nu zo goed is om hier op te gaan rollen. Als ik dat zou doen dan zou ik de AR eraf rollen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Temp2264 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:26:
Gisteravond samen met Phegor, 4th en Failzeef de GR 60 grens doorbroken op HC op naar de 64 voor een top 1000 plek >:) .

[video]
Die top 1000 plek komt vanzelf, slow and steady ;)

Hier vanuit de wizard gezien

Ons 2 player 55 record

Het 3 player 54 record

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:11:
Mijn build is verre van standaard, maar als dit werkt om GR25+ te kunnen doen dan kan ik ik elk geval werken aan mijn legendary gems.
Uliana's is een mooie build om te spelen, maar totdat je zes pieces van die set hebt is hij behoorlijk gehandicapt qua damage output. Je kunt beter die Lion's claw en Uliana pieces in je stash laten zitten tot je U6 hebt en tot die tijd een exploding palm build spelen met die two-hander die je post. Bijvoorbeeld de build uit Quin69 Monk starter guide. Die vereist geen specifieke gear, behalve een two-hander met een hoge average damage roll. Dan denk ik dat je een stuk sneller door T6 gaat dan nu.

[ Voor 62% gewijzigd door Deadsmell op 06-10-2015 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

w00p w00p! Gisteren GR60 gehaald met Zunimassa/Carn/DoD/MJeram/SMK build :D Misschien ook nog maar is proberen met Helltooth Acid cloud, of met Scrimshaw, we'll see. Speelde eerst met Stricken maar alles en hun moeder oneshot je dan gewoon. Kheb m'n stricken ingeruild voor Esotric Alteration en PingPong, alles liep smooth. Kheb wel een paar 60's niet gehaald vanwege klote mobs en missende ervaring hoe moet die mobs om te gaan. Maar aldoende leert men :D Super blij met m'n GR60 :D Nu alleen nog ff groepje vinden voor TX binnen 3 min en de Season Journey is compleet :D

Later op de avond heeft Bangki me geholpen met het levelen van m'n Monk. Dus die is nu ook 70, hij heeft wat kleding aan, maar, uhm, daar heb je alles mee gezegd. Vanavond maar is kijken wat ik daar aan kan doen met crafting/other stuff :) Of mezelf aan een paar monks hangen die stuff kunnen delen ;)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Deadsmell schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:19:
[...]

Uliana's is een mooie build om te spelen, maar totdat je zes pieces van die set hebt is hij behoorlijk gehandicapt qua damage output. Je kunt beter die Lion's claw en Uliana pieces in je stash laten zitten tot je U6 hebt en tot die tijd een exploding palm build spelen met die two-hander die je post. Bijvoorbeeld de build uit Quin69 Monk starter guide. Die vereist geen specifieke gear, behalve een two-hander met een hoge average damage roll. Dan denk ik dat je een stuk sneller door T6 gaat dan nu.
Is dat YouTube: Diablo 3 - Monk Starter Guide (2.1.2)?

Of is er een update voor 2.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat is hem. Ik weet niet of er een update voor 2.3.0 is. Maakt ook niet uit, want hij is nog steeds actueel.
Let vooral op wat hij in dat filmpje zegt over de damage range. Op basis daarvan kies je je wapen, niet op basis van de totale dps.

[ Voor 32% gewijzigd door Deadsmell op 06-10-2015 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:34
Gister zitten spelem met Static Charge build, Grift T10 (~45?) Ging prima. Groepen smelten als gekken. Echter blijven ze niet lang genoeg overeind staan om de static charge goed te proccen.

Ik gok zo dat dit alleen goed werkt met hoger Grifts. En het idee is toch ook een paar mobs chargen, vervolgens met way of the 100 vuistjes te proccen?

https://eu.battle.net/d3/...oldman-2525/hero/67973990

Nog wat aanpassingen: Serenity gaat eraf voor Desert Shroud en amu moet HellFire worden,

Waarom Inna 4p ? Ik vind de thoughness + dmg boost van de 4 set ontzettend fijn spelen.
Waarom Crudest Boots? Survival boost. In group play (met healing monk) kan ik de boots swappen voor de belt (Thundergod dinges)

Ik zoek nog een goede % lighting helm.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:59
Zonet even fijn 60+ griftjes gedaan met drie clannies. Wat gaat dat toch vreselijk rap met de xp. 8 miljard uit een 60 of 62 griftje, wat voor mij een heel level is. Para 664 in season nu. Nog drie te gaan en non-season is ingehaald. Had niet verwacht dat dat nog mogelijk zou zijn na season 1, hehe. :) Op naar de 700!

Herkenbaar deadsmell. Al is dit probleem niet van de laatste tijd, veel mensen hebben denk ik al vaste groepjes of willen of kunnen geen 60+ farmen. Meestal doe ik gewoon een oproep ik Clan/Community en als er niemand reageerd start ik zelf een groep. Low 60s is prima te doen met elke willekeurige groep met een goede healer.

Misschien een idee om namen te verzamelen en tijden waarop mensen spelen die 60+ kunnen en willen doen? Wie weet ontstaan er nog leuke groepjes uit :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:50:
[...]

Herkenbaar deadsmell. Al is dit probleem niet van de laatste tijd, veel mensen hebben denk ik al vaste groepjes of willen of kunnen geen 60+ farmen. Meestal doe ik gewoon een oproep ik Clan/Community en als er niemand reageerd start ik zelf een groep. Low 60s is prima te doen met elke willekeurige groep met een goede healer.

Misschien een idee om namen te verzamelen en tijden waarop mensen spelen die 60+ kunnen en willen doen? Wie weet ontstaan er nog leuke groepjes uit :)
Ik vind het prima. :) Ook wil ik wel in een vaste groep spelen met mensen die grifts pushen, maar ik garandeer niet dat ik elke avond (op vaste tijden) online ben.

Gisteravond speelden we 60 - 63 met een healer monk die nog moest wennen (goed bezig, Sting! :P), twee Uliana Monks en een Helltooth WD. Geen optimale samenstelling, maar het ging feilloos. Ik wil vanavond even mijn Poison Dart WD proberen in een groep, omdat we toch wel last van lag hadden, af en toe. Hoop dat die overeind blijft, want ik vond hem solo best squishy terwijl hij toch niet slecht gegeared is. Maar met healer moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Deadsmell schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:58:
[...]

Ik vind het prima. :) Ook wil ik wel in een vaste groep spelen met mensen die grifts pushen, maar ik garandeer niet dat ik elke avond (op vaste tijden) online ben.

Gisteravond speelden we 60 - 63 met een healer monk die nog moest wennen (goed bezig, Sting! :P), twee Uliana Monks en een Helltooth WD. Geen optimale samenstelling, maar het ging feilloos. Ik wil vanavond even mijn Poison Dart WD proberen in een groep, omdat we toch wel last van lag hadden, af en toe. Hoop dat die overeind blijft, want ik vond hem solo best squishy terwijl hij toch niet slecht gegeared is. Maar met healer moet het lukken.
Ik ben ook nog op zoek naar een vaster groepje voor 60+. Heb alleen niet echt vaste tijden elke avond...
Heb eindelijk een dart doctor op 60+ niveau. Helltooth lag was ik erg zat aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Even snel een google docs documentje gemaakt.
Greater Rifts

Voel je vrij om dingen toe te voegen of het wat netter te maken als je tijd hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Deadsmell schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:32:
[...]

Ja, dat is hem. Ik weet niet of er een update voor 2.3.0 is. Maakt ook niet uit, want hij is nog steeds actueel.
Let vooral op wat hij in dat filmpje zegt over de damage range. Op basis daarvan kies je je wapen, niet op basis van de totale dps.
Dank je, die ga ik vandaag dan eerst bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Zonet even fijn 60+ griftjes gedaan met drie clannies. Wat gaat dat toch vreselijk rap met de xp. 8 miljard uit een 60 of 62 griftje, wat voor mij een heel level is. Para 664 in season nu. Nog drie te gaan en non-season is ingehaald. Had niet verwacht dat dat nog mogelijk zou zijn na season 1, hehe. :) Op naar de 700!

Zeer geinteresseerd in GR60+, maar ben niet thuis s'avonds >:) .

Misschien vanavond rond 22u30. Maar als ik hier de post zo lees is Carndoc toch wel heel goed, misschien tijd om ff een derde WD naar 70 te levelen ^^. Heb ik een Carndoc, een Chicken WD en een Zombie bear ^^. WD is fun

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Deadsmell schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:54:
[...]

Overdag? Ik dacht dat wij allemaal gesettelde ouwe lullen van 30+ met een fulltime baan, vrouwtje en eventueel kinderen waren? :P
Dat zijn we ook, toch? ...vrouwtje mag je schrappen bij me :'(

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:58:

Ik zal me op korte termijn ook aansluiten bij de 60+ runs. Meestal speel ik meer solo en ik ben de laatste weken meer bezig geweest met seasonal journey / Crusader fun-build / monk duo-generator. M'n WD heeft 56 op te teller staan, maar gems naar 60+ gaat nodig zijn om hoger te komen (naast fishing...waar ik een hekel aan heb).

Ik ben ook terughoudend geweest met WD wegens de befaamde lag; met 2 Slow Burn WDs en een EP monk hadden we op 45 op slechte density af en toe al problemen...60+ klinkt dan niet prettig.

Gisteren m'n monk gear een stuk verder gekregen (thanks Goldman! _/-\o_ ). De 4-piece Raiment en 2-piece Inna binnen, dus survivability is flink verhoogd. Ik mis nog de Shen's (ik heb nu twee linkerhanden }:| ) dus T10 zal het nog niet worden. Ook moet ik de bracers en stone nog zien te vinden en daarnaast heb ik een Ess op m'n verlanglijstje (ik verwacht dat de pull i.c.m. de hoge proc scalar en proc rate van Fists goed gaat werken voor clustering). 2-piece Inna of 4-piece Inna ben ik nog niet uit...20% all resists is wel erg goed, de 10% damage is wat minder interessant (door Depth Diggers als class A is het effectief maar ~5% op de relevante damage) en de 101% thorns is de moeite niet, zeker omdat er geen proc scalar op zit. Alternatief is de keuze uit Thundergod's / String / WH / Ice Climbers...vooral die laatste trekt me eigenlijk wel, gezien hoe makkelijk je neergaat als er gecarpet-bombed wordt. Ook is er nog wat te experimenteren met gems...ik heb heb nu Molten / Stricken / Mirinae...de eerste 2 blijven, Mirinae is grappig maar als de build compleet is, is de damage te laag. Ik zit te denken om Moratorium te gaan testen...in combinatie met de Inna LpS zal dit leuk werken en 25% algemene DR is er goed...elemental damage verder reduceren is leuk, maar physical blijft een dingetje.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Ik heb mezelf op de sheet gezet, ik zoek ook al een tijdje een groep voor 60-62 grifts. Probeer nu voornamelijk via communities ingame groepen te vinden maar de eisen zijn alom echt bizar....

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik zit ook nog niet aan de 60+ grifts want ik zoek nog steeds een goed wapen en een focus.Zit momenteel maar net boven de 40+ grifts solo.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
zou graag mee willen doen maar zit op dit moment rondom grift 45, hoger zou ik nog wel redden maar ik moet nog even wat testen met een nieuw gevonden wapen gister :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
NastyNickNL schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:01:[quote]RoricNormannum schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:02:
zou graag mee willen doen maar zit op dit moment rondom grift 45, hoger zou ik nog wel redden maar ik moet nog even wat testen met een nieuw gevonden wapen gister :)
[/quote]

Ik zit ook nog niet aan de 60+ grifts want ik zoek nog steeds een goed wapen en een focus.Zit momenteel maar net boven de 40+ grifts solo.
Ik heb een 2e tabje alle levels toegevoegd. Hierop kun je aangeven welk level je graag speelt met een groep om elkaar zo te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Neles7 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:07:
[...]

Ik heb een 2e tabje alle levels toegevoegd. Hierop kun je aangeven welk level je graag speelt met een groep om elkaar zo te helpen :)
Bedoel je dat we hier een voorkeur voor GR-level moeten opgeven of onze eigen max GR-level?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Brain3 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:15:
[...]

Bedoel je dat we hier een voorkeur voor GR-level moeten opgeven of onze eigen max GR-level?
Je kunt het scheiden, maak er een tabje naast met voorkeur/max en hernoem de andere :) Jullie kunnen bewerken en dus ook aanvullingen maken die het beter maken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Neles7 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:19:
[...]

Je kunt het scheiden, maak er een tabje naast met voorkeur/max en hernoem de andere :) Jullie kunnen bewerken en dus ook aanvullingen maken die het beter maken ^^
Handig zo'n lijst. Zit nog even te denken hoe je makkelijk parties kan starten.
Misschien is het wel het makkelijkst om een tab te maken met parties die op dit moment runnen? Kan je als je online komt je naam ergens invullen en als er al een party is met ruimte ja naam erbij zetten en joinen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tdjager schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:31:
[...]

Handig zo'n lijst. Zit nog even te denken hoe je makkelijk parties kan starten.
Misschien is het wel het makkelijkst om een tab te maken met parties die op dit moment runnen? Kan je als je online komt je naam ergens invullen en als er al een party is met ruimte ja naam erbij zetten en joinen oid.
Of gewoon een berichtje in de tweakers community gooien? Is vaak makkelijker dan een excel / google doc bestand bijwerken en minder chaotisch ^^.

Sowieso zijn er op de SG TS vaak parties en zelf speel ik ook alleen maar met mensen die op TS zitten, geen TS, geen party.. communicatie voor g.rifts en wat ouwehoeren is veel leuker dan beetje stilletjes g.riften op een avond.

Zou dus zeggen, wil je 60+ doen, gewoon ff op TS komen, heb je zo een party

[ Voor 20% gewijzigd door Sabrac op 06-10-2015 10:41 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Sabrac schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:39:
[...]

Of gewoon een berichtje in de tweakers community gooien? Is vaak makkelijker dan een excel / google doc bestand bijwerken en minder chaotisch ^^.

Sowieso zijn er op de SG TS vaak parties en zelf speel ik ook alleen maar met mensen die op TS zitten, geen TS, geen party.. communicatie voor g.rifts en wat ouwehoeren is veel leuker dan beetje stilletjes g.riften op een avond.

Ja, kan ook. Alleen begrijp ik dan de functie van deze lijst niet helemaal.

*edit: en je hebt inderdaad zeker TS nodig om lekker te kunnen spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door tdjager op 06-10-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. nu heb ik zondag een bijna perecte shenglong gevonden met loH en 10% cdr en nu zie ik dat die gekke Quin voorsteld om gewoon 0 cdr te hebben. Zoiets had ik ook verzonnen in een duo generator/swk setup voor groups, maar voor solo had ik dit niet bedacht.

Hmm.. moet ff kijken heb 60 gehaald met een compelete test setup en daarna was het doel om eerst de echte goede gear te farmen en dan terug te keren naar de build want vind het een erg leuke build. Totaal geen cdr lijkt mij vooral met knockback erg frustrerend, maar veel dodge kan dit natuurlijk wel deels opvangen.

Lastige keuzes :P.. denk dat ik toch die laatste fist ga farmen en misschien hier en daar nog een armor upgrade. Wil niet alleen met de standaard setup gaan spelen, maar ook met 4 inna's en wat afwisselen met gems/skills. Hoorde trouwens dat in China er al een dude 75 mee heeft gehaald :P...hopelijk geen nerf want de build is erg leuk om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:12
Mijn Seasonal project welke ik afgelopen vrijdag ben begonnen begint ergens op te lijken! U6 SSS Monk is inmiddels compleet. Prio 1 ligt denk ik op wapens Ancient krijgen. Inmiddels Paragon 356 en heb mijn Healer monk ook al aardig af :)

Grift 45 was solo geen enkel probleem!
Met dikke Leoric's en Gem of Ease komt die inhaalslag ook wel goed!

Daarnaast zal ik wanneer ik wat meer tijd heb en er genoeg mensen online zijn me rochten op NS Party Grifts voor exp/push(Gems) :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 17:04
tdjager schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:41:
[...]

Ja, kan ook. Alleen begrijp ik dan de functie van deze lijst niet helemaal.

*edit: en je hebt inderdaad zeker TS nodig om lekker te kunnen spelen.
Ik zit al in een andere community met wat vrienden, dan is zo een lijst als deze wel leuk.

Heb me zelf toegevoegt voor normal op me DoD WD en Hardcore op helltooth wd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Sabrac schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:39:
[...]

Het valt me vaak tegen hoe snel je een party vind, regelmatig zie ik 60+ mensen online in de community, maar dan is het lastig om een groep te vinden voor 60+. Gisteren ook, we hadden een party voor speed 60s een iemand ging weg, maar het lukte niet goed om iemand te vinden die wilde aansluiten.

Verder zit ik niet op TS vanwege de herrie die er vaak bij ons thuis gemaakt wordt. Vooral mijn zus is nogal aanwezig op zn zachts gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:47:
Hmm.. nu heb ik zondag een bijna perecte shenglong gevonden met loH en 10% cdr en nu zie ik dat die gekke Quin voorsteld om gewoon 0 cdr te hebben. Zoiets had ik ook verzonnen in een duo generator/swk setup voor groups, maar voor solo had ik dit niet bedacht.
Ik had het andersom, goede 0 cdr wapens, dus deze net aangedaan, in leven blijven op 68 is nu echt makkelijk, had alleen een low density rift :( 68 en zelfs 70 zit er nu zeker in.
Terence(x) schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:00:
[...]

Ik zit al in een andere community met wat vrienden, dan is zo een lijst als deze wel leuk.

Heb me zelf toegevoegt voor normal op me DoD WD en Hardcore op helltooth wd :)
Je weet dat je meerdere communities kan joinen heh, zit zelf in een stuk of 6-7 communities :)
Neles7 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:00:
[...]

Het valt me vaak tegen hoe snel je een party vind, regelmatig zie ik 60+ mensen online in de community, maar dan is het lastig om een groep te vinden voor 60+. Gisteren ook, we hadden een party voor speed 60s een iemand ging weg, maar het lukte niet goed om iemand te vinden die wilde aansluiten.

Verder zit ik niet op TS vanwege de herrie die er vaak bij ons thuis gemaakt wordt. Vooral mijn zus is nogal aanwezig op zn zachts gezegd.
Via de community kan het misschien wat langer duren, via TS is het vaak een " wie heeft er zin in 60+" en je hebt een party ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:00:
TS is bij mij helaas ook geen optie. Als ik overdag speel, is bij mij thuis de kleuter de dB-generator...mocht het zo zijn dat ik ga zitten praten en er wordt iets teruggezegd, dan wordt het natuurlijk helemaal interessant...iemand behoefte aan D3 uitleg van een 5-jarige? :D
In de avond gaat het ook niet werken; m'n vriendin kijkt dan rustig TV en als ik dan in de kamer ga zitten kletsen gaat dat niet gewaardeerd (lees: geaccepteerd) worden.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

Zarhrezz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:37:
[...]

TS is bij mij helaas ook geen optie. Als ik overdag speel, is bij mij thuis de kleuter de dB-generator...mocht het zo zijn dat ik ga zitten praten en er wordt iets teruggezegd, dan wordt het natuurlijk helemaal interessant...iemand behoefte aan D3 uitleg van een 5-jarige? :D
In de avond gaat het ook niet werken; m'n vriendin kijkt dan rustig TV en als ik dan in de kamer ga zitten kletsen gaat dat niet gewaardeerd (lees: geaccepteerd) worden.
Idem hier (al is de dB-generator 2.5 jaar jonger en komt qua D3 uitleg waarschijnlijk met niet veel meer dan "papa beetje gek").

Praten over voice-comms is sowieso geen optie omdat ik in de woonkamer speel en alleen luisteren en reageren op een chat-kanaal werkt niet lekker heb ik vroeger in andere games gemerkt. Dus puur chat is "the way to go" voor mij ^^

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Zarhrezz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:37:
[...]

Herkenbaar. Als mijn vrouw niet thuis is, start ik TS wel op als ik ga spelen, maar ik vind het voor haar niet fijn als ik op TS zit te praten terwijl zij zit te lezen of TV zit te kijken.

Overigens ben ik wel benieuwd naar de D3-uitleg van een 5-jarige :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:19:
Even snel een google docs documentje gemaakt.
Greater Rifts

Voel je vrij om dingen toe te voegen of het wat netter te maken als je tijd hebt :P
Thanks! Ik ga vanavond in ieder geval de non-clannies uit de lijst even toevoegen aan mijn vriendenlijst ingame, als er nog plek is. Dat maakt het maken van 60+ parties vast gemakkelijker. Gisteren teamspeak ook weer geïnstalleerd, dus misschien ga ik daar ook wel even rondhangen als iedereen bezet is. Sowieso wel prettig tijdens het spelen, in plaats van text chat. Op het vele domme gezwets na, wat vast nog niet afgenomen is. :P

Over gamen in de huiskamer: ik snap niet hoe jullie dat doen. Altijd rekening houden met andere en veel te veel afleiding van mijn vriendin en de katten, als ik daar ga zitten. En zij wil niet zo'n lompe pc in de huiskamer hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:43:
[...]

Herkenbaar. Als mijn vrouw niet thuis is, start ik TS wel op als ik ga spelen, maar ik vind het voor haar niet fijn als ik op TS zit te praten terwijl zij zit te lezen of TV zit te kijken.
^^ Dit.
Sinds ik met mijn vrouw samen ben eigenlijk nauwelijk op TS geweest. Meestal start ik spelen zodra zij gaat Skypen met haar familie (dagelijks rond 8:00) en dan helpt het niet als ik er doorheen ga brabbelen. En daarna stop ik met spelen of ga ik door en gaat zij TV kijken waar ik ook niet doorheen wil praten.
Dus totdat ik een aparte gameroom (dus een nieuw huis) heb zal ik nauwelijks op TS te vinden zijn :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Deadsmell schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:05:
Over gamen in de huiskamer: ik snap niet hoe jullie dat doen. Altijd rekening houden met andere en veel te veel afleiding van mijn vriendin en de katten, als ik daar ga zitten. En zij wil niet zo'n lompe pc in de huiskamer hebben. :)
Als je geen andere keus hebt dan moet je iets. Dan leer je er snel genoeg mee leven, zei het met consequenties. Als ik straks een eigen stekkie heb dan zal ik eens kijken voor een aparte game room :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Deadsmell schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:05:
[...]
Ik heb een aantal jaar terug juist de PC naar de huiskamer gehaald omdat dit gezelliger is. Anders zit ik boven en mijn vrouw beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-10 19:52
_Peter2_ schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:32:
[...]

Ik heb een aantal jaar terug juist de PC naar de huiskamer gehaald omdat dit gezelliger is. Anders zit ik boven en mijn vrouw beneden.
Idem, en om nou te gaan zitten gillen onder goede tijden, BLASFEMIE :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

Ik had het andersom, goede 0 cdr wapens, dus deze net aangedaan, in leven blijven op 68 is nu echt makkelijk, had alleen een low density rift :( 68 en zelfs 70 zit er nu zeker in.
Hmm.. je hebt een goed punt.. net even gekeken wat ik nu allemaal heb bewaard en wat zitten tweaken met cdr.

Je moet echt behoorlijk (rond de 63%) cdr hebben om die infused light skill 100% up te houden. Als je kiest voor die helm met 50% cdr op die skill (in de cube ivp leorics) dan geeft dat heel veel mogelijkheden om de rest van je gear aan te passen met a vit of b attack speed. Enige nadeel is je uptime dan van epi, maar ga denk ik dit ook loslaten. 10% cdr en loh op die wapens is een erg groot verschil in Vit en die gem schaalt ook erg goed met een hoge vit pool.

Zag net trouwens dat op EU seasons er ook al een 75 clear is :P... met de maximale dps versie en 0 cdr. Speel zelf geen seasons dus heb wel een nadeel bij de grift boss en wil ook niet met een 100% vis build spelen. Heb liever iets meer tanky/pull mogelijkheden waarmee je dan rond de 65 consistent kan halen.

Wordt trouwens nu wel makkelijker om die wapens dan goed te krijgen :).. nu alleen die helm nog met goede rolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

_Peter2_ schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:32:
[...]

Dit. Vrije tijd die ik in m'n eentje besteed, vindt vrijwel altijd plaats achter de PC, terwijl dat bij mijn vrouw op de bank is met een boek, laptop of tv. Een beetje gek om dat in verschillende kamers te doen.

Daarom zoeken wij onze woningen (2x verhuisd in de afgelopen 2 jaar) zo uit dat de woonkamer een plek heeft voor mijn computerbureau/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rannasha schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:10:
Dit. Vrije tijd die ik in m'n eentje besteed, vindt vrijwel altijd plaats achter de PC, terwijl dat bij mijn vrouw op de bank is met een boek, laptop of tv. Een beetje gek om dat in verschillende kamers te doen.
Yup, volledig herkenbaar. Daar komt bij dat we een appartement hebben zonder extra kamer...en om de PC nou in de slaapkamer, keuken of badkamer te zetten...
_Peter2_ schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:43:
Overigens ben ik wel benieuwd naar de D3-uitleg van een 5-jarige :+
Gister was hij mama even aan het uitleggen hoe het werkt:
"Dan doen de monsters *paf* en dan is het rode bolletje leeg en dan moet het poppetje even uitrusten en dat bolletje is om trucjes te doen en als die leeg is het poppetje moe. En als het paarse balkje vol zit dan komt er een heel groot monster en als je die *boem* verslaagt dan komt er een blauw rondje en dan gaat het tellertje en dan *hops* gaan het blauwe en het rode bolletje weg"...vooral het gespring en armgezwaai bij de uitleg is hillarisch _O-

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Zarhrezz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:28:
Gister was hij mama even aan het uitleggen hoe het werkt:
"Dan doen de monsters *paf* en dan is het rode bolletje leeg en dan moet het poppetje even uitrusten en dat bolletje is om trucjes te doen en als die leeg is het poppetje moe. En als het paarse balkje vol zit dan komt er een heel groot monster en als je die *boem* verslaagt dan komt er een blauw rondje en dan gaat het tellertje en dan *hops* gaan het blauwe en het rode bolletje weg"...vooral het gespring en armgezwaai bij de uitleg is hillarisch _O-
Een stuk duidelijker dan sommige guides die er rondzwerven :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

Zarhrezz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:28:
"Dan doen de monsters *paf* en dan is het rode bolletje leeg en dan begint het spelletje opnieuw."
FTFH

(Fixed that for hardcore :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 13:26

Boesjke

Excellent!!

Handig dat Google Docs bestandje. Meestal speel ik solo maar ik zou graag wat meer ook in groepen doen ivm gezelligheid :) Heb mijn gegevens ingevuld maar ik zal ook de community even joinen.

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:34
Iemand dit eerder gezien, iemand gedood door Fetish Army
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/hKQHLq583FkWEGAWqeiL3Kpk/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Lol, was dat mijn Fetish Army? Haha.
Nice. Ik sta intussen op 10. *zwaait met 1 ponpon

Zit nog best veel speling op bij mij. Ik had een vrij goede rift deze keer maar 58/59 moet ik ook kunnen. Heb nog nooit een solo grift gemist (ik speel altijd op farm niveau's) en daar wil ik geen verandering in brengen. Squeaky clean naar 60. O-)

Als de game mij nou ook nog eens een ancient suwong/scrimshaw geeft dan zijn we er.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

http://us.battle.net/d3/e...-need-your-help-10-6-2015

Laat me raden: queues van 8 uren met miljoenen Aziaten die 2 dagen gratis willen gamen en niet meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 07:27:
http://us.battle.net/d3/e...-need-your-help-10-6-2015

Laat me raden: queues van 8 uren met miljoenen Aziaten die 2 dagen gratis willen gamen en niet meedoen.
Puur op dat bericht kijkende. Lijkt het alsof ze toch iets gevonden hebben. Ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteren dan eindelijk mijn season goal gehaald, P800! Na een groot deel van de dag heel (HEEL) veel griftjes 66+ met de halve SG clan gedaan te hebben (40 levels in een dag is niet niets).

Verder als pauze tussendoor nog even twee nieuwe monks aangemaakt en volledig gegeared (met alles wat ik in mijn stash had zitten). Heb nu naast WD en SWK monk ook een duo generator monk en een healmonk, dus de party mogelijkheden zijn wat uitgebreid ;). Moet alleen nog de gems wat hoger krijgen.

Echt heel veel met de duo generator monk heb ik nog niet kunnen testen, aangezien ik nog even op zoek moet naar een templar relic met cannot die. In de groep gisteravond vooral mijn healmonk getest (met Sabrac op generator), dat ging (ondanks lage gemlevels) nog best aardig.

Tsja, wat nu? Non-season verder spelen? Daar is toch bijna niemand, op naar de P900 dan maar? ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren redelijk wat voortgang verkregen (met name door op T10 mee te kunnen lopen met wat Tweakers die DB aan het farmen waren).

Uiteindelijk iets van 40 paragon levels erbij en 3 stuks Uliana's. Nog 1 stuk en ik heb het set compleet.
Tot ik de boots heb hou ik het nu nog bij 4P Uliana en 2P Inna (Uliana Gloves t.o.v. Inna's scheelt 8M toughness). (Uliana's) boots hebben nu prio bij Kadala, daarna bracers voor Gungdo Gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Dikke proficiat!

Al verschillende pogingen ondernomen, waaronder ook gisteravond. Meermaals heb ik 4 tot 5 minuten over voor de Riftboss...maar ohoh...wat krijg ik dan weer voor Riftboss? Perdition of Voracity. Die twee zijn voor mij echt onbegonnen werk. Perdition is de ergste...constant oneshot die mij.

GR63 zal me binnenkort wel lukken, maar of ik je tijd ga kunnen verslaan?.....mmmm....daarvoor heb ik nog enkele upgrades nodig denk ik.

Heb gisteren even snel je gear gechecked....ik heb de indruk dat je voor de Acid Cloud WD wel wat minder gear mag hebben om GR63 te kunnen clearen. Of is jouw gear toch beter dan het mijne? of zijn jouw game-mechanics gewoon veel beter dan de mijne?

Of zie ik iets over het hoofd? |:(

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brain3 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:40:
[...]

Dikke proficiat!

Al verschillende pogingen ondernomen, waaronder ook gisteravond. Meermaals heb ik 4 tot 5 minuten over voor de Riftboss...maar ohoh...wat krijg ik dan weer voor Riftboss? Perdition of Voracity. Die twee zijn voor mij echt onbegonnen werk. Perdition is de ergste...constant oneshot die mij.
Als perdition met beide armen van de grond komt (en ze nietin de lucht gooit) moet je gaan spirit walken, dan doet hij zijn teleport strike namelijk (wat vaak een one-shot is). je spirit walk cd zou goed genoeg moeten zijn om dit voor alle keren te kunnen doen. Heeft wat oefening nodig om te timing goed te krijgen, maar het kan zeker (op mn hc WD doe ik dat namelijk).

-----------------

Gister eindelijk mijn para doel van 1000 gehaald, dus voor mij gaat g.rift pushen nu pas echt beginnen :) eerste doel.. 70 op mn monk ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

adamvansanten schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:30:
Gisteren dan eindelijk mijn season goal gehaald, P800! Na een groot deel van de dag heel (HEEL) veel griftjes 66+ met de halve SG clan gedaan te hebben (40 levels in een dag is niet niets).

Tsja, wat nu? Non-season verder spelen? Daar is toch bijna niemand, op naar de P900 dan maar? ;)
Proficiat!

Wat nu? Tjah, we maken wel plekje op HC voor je ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZOoo.... lol gisteren een paar public grifts gedaan als heal tank. Normaliter ging dit meestal wel goed, maar gisterenavond was het echt helemaal nix. groepen met fire bird wizzards, generator monks die geen duo generator speelde, maar de oude solo setup in teams 8)7 (totaal geen synergie met een pull tank) en dan een paar dh die ook geen deuk in een pakje boter schoten.. was er dus snel klaar mee.

Toen daarna de met de wd helltooth een paar 65 solo gedaan en had na 3 keer vissen een goede map en goede mobs (goats en van die unburied) ---> resultaat 65 clear plaats 127 NS.

Zit nog zat ruimte in want had geen power en ook geen conduit pylon. Boss was die infernal maiden, is goed te doen met die 2h staff en acid cloud setup maar ideaal is ze niet omdat je veel dps verliest vanwege haar telepoorten en het feit dat je niet echt close combat kan spelen (ze one shot je zo op 65) en daardoor 25% dmg verliest op je passive.

Lag technisch was het niet zo best, maar te doen. Meestal bij wat grotere pulls liep het behoorlijk vast. Ik spamde dan als een malle spirit vessel en hopen op het beste.. ging 50% van de gevallen goed.

De mobs die ik had zijn lag technisch misschien wel één van de beste die je als HT doc kan krijgen. Het aantal mobs op je scherm voor goede progressie hoeft namelijk niet zo hoog te zijn. Had tijdens wat vissen 1 map met veel meer density allemaal van die act2 beesten en een paar dikkerts, maar dit was vrijwel meteen lagzilla.

Vissen dus voor goats, unburied, van die grote libelle mobs, die dikkerst, die grote spinnen en die act5 scavengers en dan hopen op power en conduit :)

Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:39

Grin

Ride si sapis.

GZ Deadsmell!
Er zijn inderdaad niet zo veel NS als S spelers maar dat maakt het ook wel weer bijzonder/leuk. Met een semi vast clubje monsters slaan ain't so bad. Gister trouwens de 73 4P NS afgetikt, 74 niet gehaald wegens klote grift maar deze is zeker haalbaar, 75 gaat binnenkort zeker vallen!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adamvansanten schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:30:
Zijn wel een paar mensen hoor die nog NS spelen. In de tweakers clan is het echter erg beperkt en het is ook een vast groepje. Maar als je iemand zoekt voor wat runs of om je gems te lvl-en laat maar weten. Heb hier zelfs ook behoefte aan. Kan heal tank of dps/support barb spelen en met een wd dart doc moet je dan vrij simpel 70+ kunnen halen, maar er zijn zat andere opties.

Er zijn trouwens ook een paar specifieke communities voor NS. Hier heb ik mij gisteren bij aangemeld.. lol 1 daarvan heeft een restrictie van >p800 en daar zitten een paar figuren bij met echt bizzare paragons. De kroon spant een dude met 2228 paragon.. lol als hij ff wil helpen dan zijn de gems zo 70+ allemaal :P

Dit is ook een erg leuk initiatief om wat meer mensen te mobiliseren
https://docs.google.com/s...2LdrlHBA/edit?pli=1#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Domme vraag van mij (jullie zijn niets anders gewend). De duo generator build. Moet je nou veel mobs aan tikken met static charge en dan 100 vuistjes gaan proccen? Of pak je de meest dikke HP monster, static charge en proccen maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldman schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:53:
Domme vraag van mij (jullie zijn niets anders gewend). De duo generator build. Moet je nou veel mobs aan tikken met static charge en dan 100 vuistjes gaan proccen? Of pak je de meest dikke HP monster, static charge en proccen maar?
Echt aantikken hoeft je, maar je moet wel zorgen dat ze in de radius staan als je de dot plaats. Bereik is vrij groot en gaat in een rechte baan naar voren. Als je een beetje een donkere ondregrond hebt kan je het goed zien onder de mobs. Dan zie je allemaal van die kleine lightning dingentjes onder ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Owjaaaa :D! the PTR notes :D! Hopelijk fixt dit alle lag.

Kan niet wachten totdat er gesmeekt gaat worden om mijn WD :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Squishie schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:16:
Owjaaaa :D! the PTR notes :D! Hopelijk fixt dit alle lag.

Kan niet wachten totdat er gesmeekt gaat worden om mijn WD :D!
Wel hebben ze eerst nog een grote testgroep nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op basis van de comments op de PTR post, de lag voor helltooth is er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

4th schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:12:
[...]

Proficiat!

Wat nu? Tjah, we maken wel plekje op HC voor je ;)
Dat is altijd nog een optie, maar voorlopig houd ik het liever op SC ;)
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:34:
[...]

Zijn wel een paar mensen hoor die nog NS spelen. In de tweakers clan is het echter erg beperkt en het is ook een vast groepje. Maar als je iemand zoekt voor wat runs of om je gems te lvl-en laat maar weten. Heb hier zelfs ook behoefte aan. Kan heal tank of dps/support barb spelen en met een wd dart doc moet je dan vrij simpel 70+ kunnen halen, maar er zijn zat andere opties.

Er zijn trouwens ook een paar specifieke communities voor NS. Hier heb ik mij gisteren bij aangemeld.. lol 1 daarvan heeft een restrictie van >p800 en daar zitten een paar figuren bij met echt bizzare paragons. De kroon spant een dude met 2228 paragon.. lol als hij ff wil helpen dan zijn de gems zo 70+ allemaal :P

Dit is ook een erg leuk initiatief om wat meer mensen te mobiliseren
https://docs.google.com/s...2LdrlHBA/edit?pli=1#gid=0
Toevallig heb ik op NS nog een dart doc met aardige gear (maar wel nog wat lagere gems en nog steeds geen SMK in de cube, nog nooit gevonden). Sowieso veel prima builds, maar allemaal nog in 2.2 modus. Ik zal een keer een berichtje droppen als ik zin heb in NS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:07:
[...]

Echt aantikken hoeft je, maar je moet wel zorgen dat ze in de radius staan als je de dot plaats. Bereik is vrij groot en gaat in een rechte baan naar voren. Als je een beetje een donkere ondregrond hebt kan je het goed zien onder de mobs. Dan zie je allemaal van die kleine lightning dingentjes onder ze.
Ja precies, dat heb ik het wel goed in mijn hoofd zitten. Vanavond weer veder klooien. Wel easy peasy grfit 50 gehaald met deze build. Te grappig.

En ik hoe ik de PTR "test" lees:
Barbarian
Ground Stomp (Wrenching Smash)
Leap (Call of Arreat)
Updated earthquake set.
Crusader
Condemn (Vacuum)
Updated Akkhan Set
Wizard
Black Hole
Nieuwe Wiz Set

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brain3 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:40:
[...]
Dikke proficiat!

GR63 zal me binnenkort wel lukken, maar of ik je tijd ga kunnen verslaan?.....mmmm....daarvoor heb ik nog enkele upgrades nodig denk ik.

Heb gisteren even snel je gear gechecked....ik heb de indruk dat je voor de Acid Cloud WD wel wat minder gear mag hebben om GR63 te kunnen clearen. Of is jouw gear toch beter dan het mijne? of zijn jouw game-mechanics gewoon veel beter dan de mijne?

Of zie ik iets over het hoofd? |:(
Thanks voor de felicitaties mensen! :)

Ik zat al een paar keer bij 63, maar ging telkens enkele seconden over tijd. Ik had nu eindelijk een rift met een flinke density waardoor ik een beetje kon pullen, maar ook een drietal pylons. Aan de andere kant ging ik nu drie keer dood bij de rift guardian. Normaal ga ik zelden dood in een rift met de Helltooth. Ik had Ember. Op zich was de RG zelf niet zo'n probleem, maar hij spawnde vier fallen shamans die allemaal fireballs gingen casten. En de ruimte was beperkt. Het was lastig om daar tegen te kiten.

Ik kan je profiel niet bekijken, want krijg een internal server error, maar ik denk dat je gear prima is als je een 62 haalt met een paar minuten over. Ik merk dat het steeds meer afhankelijk van het soort rift wordt. Als jij die 62 met relatief gemak hebt gehaald, dan gaat die 63 ook wel komen. Ik ga binnenkort voor de 64. :)
4th schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:17:
[...]

Wel hebben ze eerst nog een grote testgroep nodig..
Nou, als ik kijk naar de tijden die genoemd worden in die blog post van bliz, is de testperiode al voorbij?

"Tuesday, October 6 from 6:00 to 8:00 p.m. PDT"

Late aankondiging.

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 07-10-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Gisteren net aan in de top1000 HC wizards gekomen met een 3 dagen oude wizard op GR47, het valt wel op dat de top 600 bijna alleen maar de nieuwe Archon set is. Ik ben nu nog met een Dalsere/Orb set bezig tot er meer set items droppen.

De vraag van vandaag, op Youtube zie ik andere spelen met een orb build en zij critten rond de 1.5 miljard of zelfs 2.5 miljard constant. Mijn hoogste crits zijn momenteel 550-700 miljoen. Waar halen ze die 200-300% winst vandaan? Boots, helm, offhand met Orb dmg zou max nog 45% winst kunnen maken. Als ik zulke crits zou halen dan zit er nog wel GR50+ in het vat.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:18:
GZ Deadsmell!
Er zijn inderdaad niet zo veel NS als S spelers maar dat maakt het ook wel weer bijzonder/leuk. Met een semi vast clubje monsters slaan ain't so bad. Gister trouwens de 73 4P NS afgetikt, 74 niet gehaald wegens klote grift maar deze is zeker haalbaar, 75 gaat binnenkort zeker vallen!
Hoi.. ik zit ff naar jullie setup te kijken, maar waarom gooi je er geen 2 dart docs in of pas je die barb support niet aan naar harpoon setup?

Die swk doet mega veel dps, maar dat is alleen op trash en bosses met veel adds (eigenlijk alleen saktriss). Een barb met een harpoon setup zorgt dat het process tot de boss veel sneller zal gaan omdat de nukes van de swk gewoon veel effectiever worden.

Een andere hele goede optie met jullie team lijkt mij twee dart docs 1 met smk in de cube en ander furnace. Deze setup is voor erg veel bosses dan GG. Op NS missen we echt die stricken, maar 75 moet met jullie team toch goed te doen zijn lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:27:
[...]

Ja precies, dat heb ik het wel goed in mijn hoofd zitten. Vanavond weer veder klooien. Wel easy peasy grfit 50 gehaald met deze build. Te grappig.

[...]

Updated earthquake set.

[...]

Updated Akkhan Set

[...]

Nieuwe Wiz Set

Leuke theory, maar helaas, de blue post zegt juist dat ze abilities met Knock back / Knock up aan het testen zijn qua lag, en dat is nou net wat al deze abilities doen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Deadsmell schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:28:
[...]

Thanks voor de felicitaties mensen! :)

Ik zat al een paar keer bij 63, maar ging telkens enkele seconden over tijd. Ik had nu eindelijk een rift met een flinke density waardoor ik een beetje kon pullen, maar ook een drietal pylons. Aan de andere kant ging ik nu drie keer dood bij de rift guardian. Normaal ga ik zelden dood in een rift met de Helltooth. Ik had Ember. Op zich was de RG zelf niet zo'n probleem, maar hij spawnde vier fallen shamans die allemaal fireballs gingen casten. En de ruimte was beperkt. Het was lastig om daar tegen te kiten.

Ik kan je profiel niet bekijken, want krijg een internal server error, maar ik denk dat je gear prima is als je een 62 haalt met een paar minuten over. Ik merk dat het steeds meer afhankelijk van het soort rift wordt. Als jij die 62 met relatief gemak hebt gehaald, dan gaat die 63 ook wel komen. Ik ga binnenkort voor de 64. :)

[...]

Nou, als ik kijk naar de tijden die genoemd worden in die blog post van bliz, is de testperiode al voorbij?

"Tuesday, October 6 from 6:00 to 8:00 p.m. PDT"

Late aankondiging.
Op naar een plaats in de Top1000 !!! GR65...dat moeten we halen. Misschien eens samen wat rondlopen, en wat loot sharen? gems levelen?

Plaatsje in de Top1000 is mijn doel voor het einde van het seizoen! >:)

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:48:
[...]
Hoi.. ik zit ff naar jullie setup te kijken, maar waarom gooi je er geen 2 dart docs in of pas je die barb support niet aan naar harpoon setup?
Heb je misschien een goed voorbeeld van een Dart Doc group build? Gisteravond waren we met twee dart docs waaronder ikzelf 60+ griftjes aan het doen. Daarnaast nog een HotA barb en een healer monk. Beide dart docs lagen om de haverklap plat, omdat we om verscheidene redenen niet altijd in de Inner Sanctuary cirkel konden staan. Grondeffecten voornamelijk. En daarnaast werden we wel eens geone-shot.

De mijne is heel erg op dps gericht. Drie offensieve gems: BotT, Simplicity en Pain Enhancer en waar mogelijk poison dart damage op mijn gear. Overal vit op, met uitzondering van mijn wapen, belt en gloves.
Brain3 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:59:
[...]
Op naar een plaats in de Top1000 !!! GR65...dat moeten we halen. Misschien eens samen wat rondlopen, en wat loot sharen? gems levelen?

Plaatsje in de Top1000 is mijn doel voor het einde van het seizoen! >:)
Ja, prima! Spreek me maar eens aan in-game. Ik doe bijna elke avond wel griftjes, de laatste tijd, al ben ik op woensdagen heel laat online (vanaf 22:30u).

Mijn primaire doel is nu para 746 halen, want dan ben ik ns + s para 800. Maar een plekje in de top 1000 zou ook fijn zijn. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Deadsmell op 07-10-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Deadsmell schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:01:
[...]

Heb je misschien een goed voorbeeld van een Dart Doc group build? Gisteravond waren we met twee dart docs waaronder ikzelf 60+ griftjes aan het doen. Daarnaast nog een HotA barb en een healer monk. Beide dart docs lagen om de haverklap plat, omdat we om verscheidene redenen niet altijd in de Inner Sanctuary cirkel konden staan. Grondeffecten voornamelijk. En daarnaast werden we wel eens geone-shot.

De mijne is heel erg op dps gericht. Drie offensieve gems: BotT, Simplicity en Pain Enhancer en waar mogelijk poison dart damage op mijn gear. Overal vit op, met uitzondering van mijn wapen, belt en gloves.
Ik heb gisteren nog gauw een derde WD naar 70 gebracht (Met dank aan Zerzhall...ofzoiets _/-\o_ ) om er een DartDoc van te maken. Ik wou voor volgende build gaan: https://youtu.be/sSMCUz-jqDI

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irwon
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 22:48
Ruigerock schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:30:
Gisteren net aan in de top1000 HC wizards gekomen met een 3 dagen oude wizard op GR47, het valt wel op dat de top 600 bijna alleen maar de nieuwe Archon set is. Ik ben nu nog met een Dalsere/Orb set bezig tot er meer set items droppen.

De vraag van vandaag, op Youtube zie ik andere spelen met een orb build en zij critten rond de 1.5 miljard of zelfs 2.5 miljard constant. Mijn hoogste crits zijn momenteel 550-700 miljoen. Waar halen ze die 200-300% winst vandaan? Boots, helm, offhand met Orb dmg zou max nog 45% winst kunnen maken. Als ik zulke crits zou halen dan zit er nog wel GR50+ in het vat.
Vind het best lef dat je zo hoog durft te gaan met een delsere's, de vyr's build geeft lekker veel thoughness als je maar genoeg mobs blijft killen. Zit zelf op de 51 HC met een vyr's build. Kan nog hoger maar op 51 al veel problemen met de eindbaas Orlash.

[ Voor 3% gewijzigd door Irwon op 07-10-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Goldman schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:27:
[...]

[...]

Updated earthquake set.

[...]

Updated Akkhan Set

[...]

Nieuwe Wiz Set

De updated sets voor 2.4 zijn al een tijd bekend, uit een Reddit AMA. Zie hieronder.

Hey guys! First off all, I would like to say a big thank you to all of you guys at the dev office. The patch is freaking awesome and I love it! My question would be the next: With so many newer and stronger class sets, some of the old class sets (e.g. Firebird's Finery, Jade Harvester) became extremely weak. Are there any plans to rework these sets in the near future? (possible 2.4?) I really like Firebird Wizard, but it is just so underwhelming right now... Thanks for answering, and keep rocking! Edit: Typo
Yes, 100%, absolutely. Internally, we have already updated, revamped, or redesigned completely many of the 6pc sets that are currently not seeing use. The ones that are already done include Shadow's Mantle, Might of the Earth, Jade Harvester, Firebird's, Akkhan's, Invoker's, and Marauder's. Sunwuko and Inna's is being worked on. The goal is to bring all of these sets up to the power level of the current top 2.3 sets/builds.
You all will see these updates in the near future in patch 2.4.

Dikke kans dus dat de healmonk en SWK monk volgend seizoen weer helemaal anders zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Irwon schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:21:
[...]

Vind het best lef dat je zo hoog durft te gaan met een delsere's, de vyr's build geeft lekker veel thoughness als je maar genoeg mobs blijft killen. Zit zelf op de 51 HC met een vyr's build. Kan nog hoger maar op 51 al veel problemen met de eindbaas Orlash.
is toch simplel, clear je rift en zie je orlash dan ren je er gewoon uit :)

Dat is tenminste wat ik doe met me WD op hardcore, was gisteren beetje aan het progressen, zit nu op 50 in 10:01, en een 51 kreeg ik man carver toen ben ik gelijk snel de rift uit gegaan terwijl ik nog 4 minute had, die chain aoe is echt zo pijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren maar weer even gespeeld, eerst mats gefarmed om 2 hellfire amulets te maken ondanks dat ik er al 1 had met de juiste passive, roll ik een ancient met de juiste passive en ok stats. :)

Leuk om terug te komen na 2 weken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:01:
[...]

Heb je misschien een goed voorbeeld van een Dart Doc group build? Gisteravond waren we met twee dart docs waaronder ikzelf 60+ griftjes aan het doen.
hmm had je er ook een support barb bij?
Zoiets geeft de standaard support (veel extra dps en thoughness) en erg veel globes waarvan de doc goed kan profiteren ivm de passive
http://eu.battle.net/d3/e...ertoNLD-2137/hero/1839583

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Terence(x) schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:51:
[...]

is toch simplel, clear je rift en zie je orlash dan ren je er gewoon uit :)

Dat is tenminste wat ik doe met me WD op hardcore, was gisteren beetje aan het progressen, zit nu op 50 in 10:01, en een 51 kreeg ik man carver toen ben ik gelijk snel de rift uit gegaan terwijl ik nog 4 minute had, die chain aoe is echt zo pijnlijk :P
Als je van een afstandje kunt aanvallen wat volgens mij kan met bepaalde WD builds is Orlash niet zo erg. Op DH is het gewoon kiten, en als hij niet bij je in de buurt komt dan doet ie zn clonen niet oproepen, doet hij zijn straal niet, hij triggerd enkel in melee range :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

[...]

Thanks :) De talsere build is vrij veilig op afstand, ik probeer idd melee damage te vermijden en illusionist is ook mijn redder in nood om mobiel te blijven / positioneren. In patch 2.2 kwam ik niet verder dan GR42 met de frozen orb variant. Wanneer bepaalde items zijn gedropt een hogere GR poging doen met Tal Rasha/Delsere combi, wanneer die zijn max heeft gehaald een poging met de vyr doen.
Mocht iemand nog het antwoord weten op mijn orb vraag, ik ben nieuwsgierig.
Tips over de vyr set kan ik je nog niet geven ;)

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Neles7 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:14:
[...]

Als je van een afstandje kunt aanvallen wat volgens mij kan met bepaalde WD builds is Orlash niet zo erg. Op DH is het gewoon kiten, en als hij niet bij je in de buurt komt dan doet ie zn clonen niet oproepen, doet hij zijn straal niet, hij triggerd enkel in melee range :D
Ow Orlash is geen probleem voor me WD, vooral Man Carver en Hamelin vind ik erg irritant, Hamelin gewoon omdat je die kleine rat balls op sommige maps gewoon vrij lastig ziet vooral met veel spell effects.

Rest van de bosses kan ik wel doen, maar moet het nog testen, heb tot nu toe nog geen deaths gehad in ieder geval :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:13:
[...]
hmm had je er ook een support barb bij?
Zoiets geeft de standaard support (veel extra dps en thoughness) en erg veel globes waarvan de doc goed kan profiteren ivm de passive
http://eu.battle.net/d3/e...ertoNLD-2137/hero/1839583
Nee, ik kende de build zelfs niet. Thanks! Doet die build ook een fatsoenlijke hoeveelheid damage?
Brain3 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:07:
[...]
Ik heb gisteren nog gauw een derde WD naar 70 gebracht (Met dank aan Zerzhall...ofzoiets _/-\o_ ) om er een DartDoc van te maken. Ik wou voor volgende build gaan: https://youtu.be/sSMCUz-jqDI
Ah ja, good old Zerzhall. :P Thanks voor de link, ik zal hem even doornemen zodra ik tijd heb! :)

Edit: dat is dezelfde build die ik heb, met één verschil. Hij gebruikt Legion of Daggers, ik gebruik Head Hunters. Daarnaast heeft hij Lacuni's en Pauldrons of the Skeleton King. Ik heb wel fatsoenlijke Steady Strikers, maar dan verlies ik weer toughness. Maar even farmen voor Pauldrons, misschien maakt dat het verschil. Hij beweegt wel veel meer dan ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsmell op 07-10-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

[...]

Zelf ook een 50 HC grift gedaan met wiz, overleven is geen issue, dmg leveren met talsere en 2 defensive legendary gems:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Brain3 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:07:
[...]

Das best een fijne build, ik gebruikte hem tot begin deze week en ben tot Grift 45 (solo) gekomen met niet volledig optimale gear en geen enkele ancient. Deze week ben ik overgegaan naar zijn geupdate build die meer voor groepen is. Ook al speel ik solo vind ik het wel een verbetering van DPS maar ik lever wel wat controle in door het missen van Piranhas. Als je in groepen speelt zal je daar vast minder last van hebben maar op non-season groepen vinden voor Grifts rond 45-50 is best lastig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
4th schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:11:
[...]

Zelf ook een 50 HC grift gedaan met wiz, overleven is geen issue, dmg leveren met talsere en 2 defensive legendary gems:P
Scheelt wel als je alles al ancient hebt natuurlijk en paragon richting 700.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:39:
[...]

Nee, ik kende de build zelfs niet. Thanks! Doet die build ook een fatsoenlijke hoeveelheid damage?
doel van zoiets is niet dat de barb zelf veel dps doet, maar veel synergie geeft aan de rest. falter 25%, ancients 10% crit, gem 10% crit, gem 10% dmg 30% dodge en 50% dmg reductie en dan zoveel globes dat je gruwesom feast permanent op 5 stacks zal zitten (nog eens 50% extra dps)

Als je kijkt bij top leaderboards dan zie je dat voor echt hoge clears er meestal 2 supports zijn. Heal tank is standaard en dan meestal support barb. Deze specifieke is echt ter ondersteuning van een wd voor die globes, maar een beetje aangepasde versie met harpoon bijvoorbeeld zorgt voor veel meer pulls (onbeperkt en scherm breed) en hier profiteren dan weer builds als swk/static charge heel erg van.

Het is jammer dat er zo weinig NS spelen want dan konden we builds tweaken tot we scheel kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Black-Hole schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:19:
[...]

Das best een fijne build, ik gebruikte hem tot begin deze week en ben tot Grift 45 (solo) gekomen met niet volledig optimale gear en geen enkele ancient. Deze week ben ik overgegaan naar zijn geupdate build die meer voor groepen is. Ook al speel ik solo vind ik het wel een verbetering van DPS maar ik lever wel wat controle in door het missen van Piranhas. Als je in groepen speelt zal je daar vast minder last van hebben maar op non-season groepen vinden voor Grifts rond 45-50 is best lastig...
Heb dit ook al gezien (en gespeeld) met Haunt (+20%) i.p.v. Acid cloud, moeilijker met mobs, makkelijker bij de RG _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10 19:04
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:48:
[...]

Die swk doet mega veel dps, maar dat is alleen op trash en bosses met veel adds (eigenlijk alleen saktriss). Een barb met een harpoon setup zorgt dat het process tot de boss veel sneller zal gaan omdat de nukes van de swk gewoon veel effectiever worden.

Een andere hele goede optie met jullie team lijkt mij twee dart docs 1 met smk in de cube en ander furnace. Deze setup is voor erg veel bosses dan GG. Op NS missen we echt die stricken, maar 75 moet met jullie team toch goed te doen zijn lijkt mij :)
Zijn we mee bezig hoor :) Gisterenavond nog snel Nuw naar 70 gebracht zodat hij me kan vervangen als support barb (zo kan ik 2e carndoc gaan spelen).

Wat de harpoon setup betreft, die speel ik minder graag, vandaar geen pull setup. Bij vele hoge clears in NS speelt de support barb zonder harpoon, dus qua efficiëntie zit dat wel snor (maar goed, ieder heeft zo z'n voorkeur en bovendien gaan we toch niet voor 80+!)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Apsie schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:30:
[...]

Heb dit ook al gezien (en gespeeld) met Haunt (+20%) i.p.v. Acid cloud, moeilijker met mobs, makkelijker bij de RG _/-\o_
Ik heb eigenlijk tot nu toe nooit echt problemen met de RG, gaan rap zat neer :D Maar goed, ik heb dan ook nog nooit echt hoge Grifts gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:33
Apsie schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:30:
[...]

Heeft Haunting Girdle dan nog zin? Het is op zich maar één extra spirit, maar toch cast je dan in de helft van de tijd op groepen mobs de debuff en kun je sneller weer darts schieten.

Edit 2: maar Witching Hour doet wel een berg damage natuurlijk...

Edit: heb ook zin in een Dart build maar nog 'even' aan het wachten op een SMK (en ancient DoD).

[ Voor 16% gewijzigd door Hafermaut op 07-10-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Hafermaut schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:42:
[...]

Heeft Haunting Girdle dan nog zin? Het is op zich maar één extra spirit, maar toch cast je dan in de helft van de tijd op groepen mobs de debuff en kun je sneller weer darts schieten.

Edit 2: maar Witching Hour doet wel een berg damage natuurlijk...

Edit: heb ook zin in een Dart build maar nog 'even' aan het wachten op een SMK (en ancient DoD).
Mobs gaan hard zat, zeker met een Hota in de buurt :) en inderdaad: een witching hour is moelijk te passeren :P

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:39

Grin

Ride si sapis.

JimMorrison schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:33:
[...]

Zijn we mee bezig hoor :) Gisterenavond nog snel Nuw naar 70 gebracht zodat hij me kan vervangen als support barb (zo kan ik 2e carndoc gaan spelen).
[...]
Goed bezig Jimbo! Tot vanavond :w

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Black-Hole schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:19:
[...]

Hm, Swampland attunement is misschien wel handig om te gaan gebruiken in groepen. Vraag me trouwens af of je niet beter Pain Enhancer kunt gebruiken in plaats van Bane of the Stricken, in verband met de attack speed increase daarvan.

Socket op gloves is ook wel interessant. Niet meer gezien sinds 1.0.8 en toen had je nog geen Zuni gloves. Hoe kom ik daar dan aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Vraagje over de EP die Uliana's applied. Als je EP in je build hebt, wordt dan die rune overgenomen of is het de basic EP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:44:
Vraagje over de EP die Uliana's applied. Als je EP in je build hebt, wordt dan die rune overgenomen of is het de basic EP?
De rune wordt overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:44

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

JimMorrison schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:33:
[...]

Wat de harpoon setup betreft, die speel ik minder graag, vandaar geen pull setup. Bij vele hoge clears in NS speelt de support barb zonder harpoon, dus qua efficiëntie zit dat wel snor (maar goed, ieder heeft zo z'n voorkeur en bovendien gaan we toch niet voor 80+!)
Ik zal vanavond ook even een support barb in elkaar proberen te draaien, kan ik altijd nog als inval dienen ;)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Deadsmell schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:26:
[...]

Hm, Swampland attunement is misschien wel handig om te gaan gebruiken in groepen. Vraag me trouwens af of je niet beter Pain Enhancer kunt gebruiken in plaats van Bane of the Stricken, in verband met de attack speed increase daarvan.

Socket op gloves is ook wel interessant. Niet meer gezien sinds 1.0.8 en toen had je nog geen Zuni gloves. Hoe kom ik daar dan aan? :+
Pain enchancer op dit moment is niet te gebruiken in groups, zeker niet op heel hoge levels, lag is niet te harden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:12
2e upgrade in mijn seasonal cube.. Ancient Lion's Claw :)
1 van de inmiddels 4 gevonden Gifts erop gezet, 10%CDR erop en hopsa.. 700 meer dmg op main hand xD Nu die Fist of Az-blabla nog :) (Paragon 371 nu)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Pagina: 1 ... 38 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.