Gisteren toch maar wapen gewisseld op [url=http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/hero/67883429]mijn S4 monk.
Ik gebruikte eerst onderstaand wapen (niet super, maar bij gebrek aan beter voldeed hij prima):

Ben nu toch overgestapt op:

en
In mijn build heb ik nu Breath of Heaven (Infused With Light) ingewisseld voor Sweeping Wind (Fire Storm).
Heb daarmee nu GR25 gecleared en ook een serie T6 bounties gedaan in Act 5. Alles ging vrij soepel (GR25 met 5 minuten over). Aleen Adria op T6 was best lastig.
Sweeping Wind doet het beter op hogere torments omdat mobs dan lang genoeg leven om melee hits te kunnen doen om de vortex up te houden.
Mijn build is verre van standaard, maar als dit werkt om GR25+ te kunnen doen dan kan ik ik elk geval werken aan mijn legendary gems.
Vanavond ga ik eens T7 bounties proberen.
Met deze build denk ik dat Gem of Efficacious Toxin een leuke combo is aangezien de vortex veel mobs kan raken en daarmee ook het effect van die gem snel verspreid.
Ik probeer nog steeds meer stukjes Uliana's te krijgen, maar dat wil nog niet vlotten.
Vraag me af welke slots ik het best voor kan gaan, die waar ik nu Inna's draag dus gloves en boots eerst, of die waar ik nu Rainment Draag, dus Chest en Legs. Voordeel van Inna's is extra tougness, voordeel van Rainment is meer DPS (en de pants zijn Ancient).
Verder zou ik een socket in mijn amulet willen hebben, maar ik weet niet of mijn huidige amulet nu zo goed is om hier op te gaan rollen. Als ik dat zou doen dan zou ik de AR eraf rollen.