Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sato schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:20:
Ben nieuw hier (Niet op het forum, Wel in dit topic.), Tot nu toe altijd met vrienden en vrienden van of public gespeeld.
Maar ik loop ik nu tegen een probleem aan, Inmiddels ben ik paragon 733 en schiet niet zo veel meer op met level 60 grifts. Public is het niet gemakkelijk om daar een geschikt team voor te vinden, En als het team dan geschikt lijkt blijkt dat te vaak helaas een illusie. En daarom post ik nu hier.

Speel als HotA Barb voor grifts, En ben op zoek naar een Heal/Support Monk (die de leiding neemt) en eventueel zelfs een compleet team om mee te spelen op grift level 65 en hoger.

Mijn speeltijden zijn voornamelijk in de avond 19:00/20:00 tot rond 02:00, Met tussen 22:30/23:30 ongeveer een half uur tot drie kwartier pauze voor de hond.
Maar in de middag is eventueel ook mogelijk, Na 15:00 to rond 18:00. En ook hier valt een hond uitlaat pauze tussen van een half uur tot drie kwartier. (Meestal na 16:00)

Overigens zijn tips voor het verbeteren van mijn gear ook welkom.

Je kunt mij vinden onder het Battle.net ID: Sato#2736

Edit: Vergeten te melden dat ik over zowel Teamspeak als Skype en een goede headset beschik.
Je kan altijd op de SG teamspeak komen, zijn altijd wel een paar groepjes die 60-65 runnen en soms wat push groepen, link staat in de openingstopic :).

-------------

Net 4 man 74 gehaald, helaas zonder power/conduit dus zit zeker meer in. (waar blijven pylons wanneer je ze nodig hebt T_T). Daarna een monsterlijke 75 gekregen met een silver spire, dikke density..... en LAG. Was niet te spelen en we moesten helaas eruit.. als we daar een conduit hadden gevonden zaten we direct op 50 % progress... maar het was ons niet gegund.

Ow en als opwarmer de 3 man rec ook aangescherpt met een 71 :)

Wel gems wat geleveled dus niet geheel ontevreden :) (75 simplicity strength, 76 stricken, 80 trapped). Binnenkort gaat mn monk solo push beginnen! :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mislukt. :P

WD solo

Daarna nog een grift 63 niet gehaald in 15:10:33, door te lage density. Gaat weer lekker. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Deadsmell op 02-10-2015 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
Wat kan RNG toch leuk zijn. Join net een public game om effe een T7 riftje te doen.
Kom de game in en klik op een speler om erheen te teleporten. Is dat precies het moment dat de RG gekilled wordt.. en dropt er een gift! :p

Wordt nu tijd voor een goede wapen upgrade, loop nog rond met de BK set op 2k DPS...

[ Voor 16% gewijzigd door schaapiej op 02-10-2015 07:03 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-10 07:22
Gisteren met Kami,4th en bangki op HC ons record verbeterd van GR 55 naar GR 57
we kunnen nog hoger maar kami had soms last van 1s lag geen idee waarom niemand anders had er last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Temp2264 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 07:44:
Gisteren met Kami,4th en bangki op HC ons record verbeterd van GR 55 naar GR 57
we kunnen nog hoger maar kami had soms last van 1s lag geen idee waarom niemand anders had er last van
[video]
Hier gezien vanuit de wizard

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo...

Gisteren wat lopen pielen met die duo generator monk. Erg interessant character en veel build mogelijkheden. Heb 2 piece Uli en 2 rainment getest en daarna 4 inna en 2 rainment. Nummer 1 clear NS leaderboards heeft 4 rainment aan. Deze setup geeft op papier veel dps, maar zelf neem ik liever cyclone strike mee, want het is toch wel erg veel monsters zoeken in caves, caves en nog meer caves.

Ook in groepen heeft deze build erg veel potentie. Enige nadeel lijkt wederom lag te zijn. Had gisteren hier veel last van bij een grote groep zombies, maar gek genoeg niet toen het van die act5 scavenger beesten waren.

Na wat testen een 59 en 60 gehaald en ruimte voor meer. Rotatie en speelstijl zijn een beetje uitdagender dan de meeste monk builds. Als je generator monk gear hebt, dan kan je waarschijnlijk zo aan de slag. Hierbij mijn test buildje.

http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/42602331

(zie trouwens dat die armory weer niet klopt.. vage snizzle) ipv palm had ik cyclone strike en een leorics crown in de cube

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2015 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Deadsmell schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:53:
Mislukt. :P

[afbeelding]

Daarna nog een grift 63 niet gehaald in 15:10:33, door te lage density. Gaat weer lekker. :)
GRRRRR >:) ...daar gaan we werk van maken...."#1 is my spot!"

Hier en daar wat kleine optimalisaties kunnen doen in men gear........ en ik had misschien wel wat geluk met de density en levels, maar kom....eerste poging GR61 gelukt, en dan ook eerste poging GR62.

Nu durf ik niet nog eens te proberen ^^...vermoed dat er nog wel wat levels gaan komen die onbegonnen werk zijn. Maar toch...leuk om eens op #1 te staan.

Moet wel zeggen dat ik nu wel wat meer vertrouwen heb in het clearen van een GR65 en het bereiken van een plaats in de top1000. (ik wil namelijk ook zo eens een screenshot posten met een ranking 8) ...heb dit in vorige seizoenen nog nooit bereikt)

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:24
Zo.. Heb die Double Generator compleet! Verre van ideale stats natuurlijk en moet nog een nieuwe Hellfire maken voor deze!

51 gedaan... Merk dat in wel vrij snel neerga. Maar daar zal je in groep met een healer weinig last van hebben lijkt me. Voor groep vraag ik me ook af in hoeverre Life per Hit en CDR nodig zal zijn?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:18:
Zo.. Heb die Double Generator compleet! Verre van ideale stats natuurlijk en moet nog een nieuwe Hellfire maken voor deze!

51 gedaan... Merk dat in wel vrij snel neerga. Maar daar zal je in groep met een healer weinig last van hebben lijkt me. Voor groep vraag ik me ook af in hoeverre Life per Hit nodig zal blijken?
Op 51 zou je nog geen last moeten hebben van te veel dmg, speel je wel met Unity als je solo speelt?
Voor solo wil je inderdaad wat life per hit, voor group heb je dit niet nodig :) (uitgaande dat je een healer monk bij je hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Sabrac schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:21:
[...]

Op 51 zou je nog geen last moeten hebben van te veel dmg, speel je wel met Unity als je solo speelt?
Voor solo wil je inderdaad wat life per hit, voor group heb je dit niet nodig :) (uitgaande dat je een healer monk bij je hebt).
Nee had geen Unity, maar had verwacht dit op 50-55 niet nodig te hebben. Ik denk dat ik me sowiezo ga richten op groep build... Solo vind ik die generators maar weinig aan.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:23:
[...]

Nee had geen Unity, maar had verwacht dit op 50-55 niet nodig te hebben. Ik denk dat ik me sowiezo ga richten op groep build... Solo vind ik die generators maar weinig aan.
Heb zelf een 62 gedaan met de build zonder unity,alhoewel dit wel een mooie rift was.
Je hebt deze inderdaad niet nodig voor 50-55, maar nu is het verschil waarschijnlijk ook in paragon / gem levels uit te drukken. Met veel CDR / life per hit en attack speed zou je jezelf al slaande in leven houden.

Probeer nu zelf de 68 te halen, maar hier ben ik nog iets te squishy voor, moet nog wat meer aan de gameplay wennen, al een paar keer in de buurt geweest.. (soon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-10 20:32
Zo flink aan t balen... had ik mijn hc season barb bijna volledig in ancient gear... T8 ging als een zonnetje... krijg ik een battlenet dc net op t moment dat ik een keywarden tegenkom. Werd eruit gegooid en terug in t spel zag ik mijn barb op de eeuwige jachtvelden. Speel in path of exile alleen hc leagues en vaak genoeg geripped en nooit geklaagd maar dit vind ik moeilijk te pruimen. Heb al meer mensen zien rippen door dc dus dat maakt D3 hc gewoon niet viable. doodgaan door eigen fouten is eigenlijk elke keer wel een les maar dit is gewoon een unluck lottery. Denk dat ik nog wel even een hota barb ga doen op hc want heb daar nog gear voor liggen maar volgende seasons geen hc meer voor mij ben ik bang.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thalaron schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:23:
[...]

Voor groep kan je puur dps gaan en zelfs cdr is niet echt een must. De rol die je kan vervullen is het laten ontploffen van palmen, net zoals de hota barb en dikke dps op de rift gardian.

Wat ook nog kan is een soort van hybride maken met 2 piece ulli en dan die flesh is weak palm op je bar zetten. Dan kan de swk monk uit het team en kan je hier iets anders voor inzetten.

Vooral met die stricken gem kan je bizzare dps halen.. zag die natzuma op twitch en die haalde 200+ mld crits op de rifts boss 8)7 welke barb kan hieraan tippen :P
Wil dit ook wel testen op NS zal allemaal wat minder extreem zijn, maar het is een leuke aanvulling voor teamsetups

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:34:
[...]

zag die natzuma op twitch en die haalde 200+ mld crits op de rifts boss 8)7 welke barb kan hieraan tippen :P
Heb barbs al 250+ zien doen om guardians :) dus het kan zeker, maar ik ben erg blij met deze duo generator. Zelf is mn hoogste crit nu 98 miljard (op een g.rift 70 guardian.. met wat meer stricken stacks etc was dit zo nog hoger geweest).

[EDIT]

Vraag me wel af hoe goed deze spec in group is zonder stricken, stricken is een must voor de guardian kill en gezien je in group dan de enige dmg dealer bent, zal dit stukken langzamer gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Sabrac op 02-10-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 13:27
JohnnyV76 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:29:
Zo flink aan t balen... had ik mijn hc season barb bijna volledig in ancient gear... T8 ging als een zonnetje... krijg ik een battlenet dc net op t moment dat ik een keywarden tegenkom. Werd eruit gegooid en terug in t spel zag ik mijn barb op de eeuwige jachtvelden. Speel in path of exile alleen hc leagues en vaak genoeg geripped en nooit geklaagd maar dit vind ik moeilijk te pruimen. Heb al meer mensen zien rippen door dc dus dat maakt D3 hc gewoon niet viable. doodgaan door eigen fouten is eigenlijk elke keer wel een les maar dit is gewoon een unluck lottery. Denk dat ik nog wel even een hota barb ga doen op hc want heb daar nog gear voor liggen maar volgende seasons geen hc meer voor mij ben ik bang.
Hier ook weleens een rip gehad door een DC en dat is inderdaad echt balen.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:28:
[...]

Heb zelf een 62 gedaan met de build zonder unity,alhoewel dit wel een mooie rift was.
Je hebt deze inderdaad niet nodig voor 50-55, maar nu is het verschil waarschijnlijk ook in paragon / gem levels uit te drukken. Met veel CDR / life per hit en attack speed zou je jezelf al slaande in leven houden.

Probeer nu zelf de 68 te halen, maar hier ben ik nog iets te squishy voor, moet nog wat meer aan de gameplay wennen, al een paar keer in de buurt geweest.. (soon).
Heb je dit trouwens gezien?
YouTube: Rank #2 GR68 Clear (2.3 US non-seasons ) Duo-Generator Raiment Monk

Het is wel een mooie map en goede density, maar de variatie in gear/gems is erg groot met deze build.

Zelf zit ik nu te denken aan een defensieve gem voor goguk en dan unity inruilen voor CoE. Merkte gisteren dat je ook niet echt heel close combat hoeft te spelen. Die static charge proc kan je ook plaatsen als je er iets vanaf staat en daarna is het rammen met first of fury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:43:
[...]

Het is wel een mooie map en goede density, maar de variatie in gear/gems is erg groot met deze build.

Zelf zit ik nu te denken aan een defensieve gem voor goguk en dan unity inruilen voor CoE. Merkte gisteren dat je ook niet echt heel close combat hoeft te spelen. Die static charge proc kan je ook plaatsen als je er iets vanaf staat en daarna is het rammen met first of fury.
Ja al gezien :) Zelf speel ik zonder gogok en met Simplicity Strength / Trapped en Stricken.
Zit nu te denken om m'n alicrity uit te zetten voor NDE of Guardians Path.

Op season is met een soortgelijke setup al 72 gehaald en z'n gear is slechter dan waar ik mee loop.. dus ik doe nog iets fout denk ik ^^. (of hij had ook een monsterlijke rift / conduit)

[EDIT]
Daarnaast wil ik nog zonder depth diggers / string of ears proberen maar met Inna belt + Pants en dan de depth diggers in de cube ipv leorics crown. kijken of dat werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 02-10-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:14:
[...]

Je kan altijd op de SG teamspeak komen, zijn altijd wel een paar groepjes die 60-65 runnen en soms wat push groepen, link staat in de openingstopic :).

-------------

Net 4 man 74 gehaald, helaas zonder power/conduit dus zit zeker meer in. (waar blijven pylons wanneer je ze nodig hebt T_T). Daarna een monsterlijke 75 gekregen met een silver spire, dikke density..... en LAG. Was niet te spelen en we moesten helaas eruit.. als we daar een conduit hadden gevonden zaten we direct op 50 % progress... maar het was ons niet gegund.

Ow en als opwarmer de 3 man rec ook aangescherpt met een 71 :)

Wel gems wat geleveled dus niet geheel ontevreden :) (75 simplicity strength, 76 stricken, 80 trapped). Binnenkort gaat mn monk solo push beginnen! :)
Zeer netjes Sabrac! En Temp met zijn HC team natuurlijk ook! Gratz both. Ik ga denk ik zondag of dinsdag weer pushen, afhankelijk van wie er verder online is natuurlijk.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:50:
[...]

Ja al gezien :) Zelf speel ik zonder gogok en met Simplicity Strength / Trapped en Stricken.
Zit nu te denken om m'n alicrity uit te zetten voor NDE of Guardians Path.

Op season is met een soortgelijke setup al 72 gehaald en z'n gear is slechter dan waar ik mee loop.. dus ik doe nog iets fout denk ik ^^. (of hij had ook een monsterlijke rift / conduit)

[EDIT]
Daarnaast wil ik nog zonder depth diggers / string of ears proberen maar met Inna belt + Pants en dan de depth diggers in de cube ipv leorics crown. kijken of dat werkt.
Aan zoiets zat ik ook te denken, maar let wel op je attacks speed. die moet op 1.9 zitten (zonder fd proc) dat heeft iets te maken met die static charge procs door fist of fury.

Ik merkte gisteren zelf dat het heel erg veel uitmaakt hoe je die static charges opzet. De mobs moeten allemaal een dot hebben en dan pas gaan die stralen af als een dolle met fist of fury en schiet de dps omhoog. Misschien dat je hier wat dps laat liggen.

Zelf ga ik vandaag ff die enchantress van stal halen. Die templar is leuk, maar met deze attacks per sec en LoH denk ik niet dat het erg veel uitmaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:07:
[...]

Aan zoiets zat ik ook te denken, maar let wel op je attacks speed. die moet op 1.9 zitten (zonder fd proc) dat heeft iets te maken met die static charge procs door fist of fury.

Ik merkte gisteren zelf dat het heel erg veel uitmaakt hoe je die static charges opzet. De mobs moeten allemaal een dot hebben en dan pas gaan die stralen af als een dolle met fist of fury en schiet de dps omhoog. Misschien dat je hier wat dps laat liggen.
Dat trucje had ik al wel door, mijn probleem zit em ook niet in de dmg, maar in de survivability. Komt waarschijnlijk omdat ik geen life per hit op mn wapens heb. Met m'n huidige hp haal ik 19 27k life per hit binnen. Als ik op één van de wapens de 950 vit inlever voor 23k life per hit, dan ga ik naar 850k health ipv 950k, maar wel naar 42 50k life per hit. Ik zal denk ik dus een nieuwe fist weapon moeten vinden met life per hit erop.

Zodra dat er is, heb ik de 68 wel in de pocket denk ik :) Geloof dat ik nu op 1.86 attacks per second zit (3.6 met FD).

[ Voor 0% gewijzigd door Sabrac op 02-10-2015 10:19 . Reden: paragon punten vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:43:
[...]

Naar aanleiding van dat filmpje ook maar eens uitgeprobeerd (met de beperkte gear die ik ervoor heb). Damage was op T10 wel ok, maar was best squishy omdat ik de Spirit Guards mis. Ik vind de speelstijl vreselijk leuk. Het doet me heel erg denken aan de lightning tornado monk die je in 1.0.8 had. Lekker rammen met de generators en pullen. :)

Enige wat ik niet echt onder de knie kreeg was het taggen van mobs met static charge. Deels omdat alles te snel dood ging, maar ook snap ik nog niet echt wanneer je FoT gebruikt en wanneer WotHF. Is er al ergens een theoretische uitleg over deze build beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 18:38
Heeft iemand die 200B EP Monk Build van de Chinezen al een beetje ontrafeld?

Wil naast m'n Uliana build ook een EP build maken voor GR70's, en die Chinese EP build met 200B Crits leek mij wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:53:
[...]

Enige wat ik niet echt onder de knie kreeg was het taggen van mobs met static charge. Deels omdat alles te snel dood ging, maar ook snap ik nog niet echt wanneer je FoT gebruikt en wanneer WotHF. Is er al ergens een theoretische uitleg over deze build beschikbaar?
Op t10 testen lukt idd slecht.. haha precies wat je zegt.. alles gaat gewoon veel te snel dood. Had precies hetzelfde..vergeet anders ff de pure dps en neem een devensieve gem en een devensieve passive en test dan in 55-60 grifts. doodgaan zal je dan nauwelijks, maar je kan wel de build leren te spelen.

Het is geen cookie cutter buildje. Erg lastig is het niet, maar het is zeker geen uli waarbij je eigelijk alleen in de downtime van SSS even wat moet indrukken :P

basis is dotten met static charge op alle mobs en dan slaan met first of fury. Het is belangrijk dat alles "onder de static charge zit" want pas dan gaat die proc af op alle mobs. bewegen en herpositioneren is daarom belangrijk onderdeel van de speelstijl.

Fist of fury geeft een heleboel procs en is de motor om de dps aan te jagen.. je kan dit goed zien aan alle lighning stralen die horizontaal lopen. Dan refreshen van de dots als dat nodig en density pullen.

suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:59:
Heeft iemand die 200B EP Monk Build van de Chinezen al een beetje ontrafeld?

Wil naast m'n Uliana build ook een EP build maken voor GR70's, en die Chinese EP build met 200B Crits leek mij wel wat :)
De "Chinese EP build" is geen EP build, maar een generator build waarmee je met heel veel stricken stacks, na 3 minuten, een 200B hit doet :P dat is de Duo generator build waar we het over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-10 17:03
Ik probeer wat potjes te spelen maar..
heb al een paar keer de opmerking/vraag gehad of ik mijn element van EP wil veranderen.
IS dat omdat het niet goed samen gaat met een andere ep monk ?
Of is er gewoon meer dmg te doen als ik bijvoorbeeld the flesh is weak pak ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cable-one schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:53:
Ik probeer wat potjes te spelen maar..
heb al een paar keer de opmerking/vraag gehad of ik mijn element van EP wil veranderen.
IS dat omdat het niet goed samen gaat met een andere ep monk ?
Of is er gewoon meer dmg te doen als ik bijvoorbeeld the flesh is weak pak ?
Gelijke rune EPs van verschillende monks overschrijven elkaar, dat is niet het geval bij andere runes, vandaar dus zorgen dat de monks in de groep verschillende runes gebruiken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het om uliana monks gaat, madstone in de cube aan en iedereen kan dezelfde rune gebruiken.

Als het om een SWK monk gaat, dan zul je een andere palm moeten gebruiken, alhoewel een SWK monk en een U6 monk gewoon niet samen kunnen, lever je teveel dmg in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Gezien er afgelopen avond/nacht weinig plek was op non season op het aanbod van <SG> Deepcage ingegaan om een seasonal te boosten. Daarna nog een paar Rifts met <GOT>Ihumpthrees en <GOT>Nephalem meegelopen. Erna nog een aantal Griftjes (tot 25) en T7 Rifts gelopen (solo)...

Had bij Paragon 57 al 1 Gift / Spirit Guards / The Star of Azkaroth / Lion's Claw en Fist of Az'Turrasq...
Inmiddels Paragon 158 en heb naast bovenstaande wapens in totaal 2 Gifts, U6, F/R / Inna's 5 (alleen Hands niet) en een aantal items voor evt. Generator :)

Heb inmiddels ook al een The Furnace (in Cube)... moet die 2 hander voor U6 SSS nog vinden/maken ;)

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/33xhulg.png
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/141k0pe.png

Hij staat nog niet op mijn Battle.net :+

Nogmaals bedankt voor de hulp ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Thalaron op 03-10-2015 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Anytime, was hardstikke gezellig en een mooi excuus om mijn db voorraad weer aan te vullen 😄

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben even aan het oefenen met het stutter steppen met de Hammerdin. Ik heb force move op mousewheel up en down en hammers op rechter muisknop. Wat ik doe is snel het muiswiel op en neer bewegen en rechtermuis ingedrukt houden om de hammer te casten. Wat ook werkte was force move op toetsenbord of mouse4 en heel snel op rechtermuis klikken, maar de eerste is meer consistent.

Toch zie ik nog regelmatig mijn sheet dps even droppen. Lukt het jullie om continu je sheet dps hoog te houden? Doe ik nog iets fout?

Edit: never mind. Paragon punten in ias steken en een one-hander gebruiken maken een wereld van verschil. Bijna geen drops meer nu. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 03-10-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik moet nog steeds een goed Hellfire amuletje op m'n seasonal WD dus als je ubers wilt knallen ga ik graag mee. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Tektoon schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:09:
[...]

Ik moet nog steeds een goed Hellfire amuletje op m'n seasonal WD dus als je ubers wilt knallen ga ik graag mee. :)
Zal eerst nog eens een keer Wardens moeten gaan slopen ;)
Mocht het zover zijn hoor je het wel indien je online bent!

----
Hij staat inmiddels in de Armory:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/68030555

Kan, wel wat traag, T8 aan :)

[ Voor 15% gewijzigd door Thalaron op 03-10-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 20:01

murphsy

Product Monkey

Inmiddels de 6p Ara bonus op mijn Angry Chicken WD. Merk nu wel hoe matig wiz is sinds s4. Mijn wd van nog geen 12 uur oud is stukken sterker dan mijn wiz. Jammer, maar wd is ook erg vet. Speel nu met CoE maar ben nog erg zoekende waarom deze precies zo goed is. De buff lijkt maar heel af en toe relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:41
murphsy schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:10:
Inmiddels de 6p Ara bonus op mijn Angry Chicken WD. Merk nu wel hoe matig wiz is sinds s4. Mijn wd van nog geen 12 uur oud is stukken sterker dan mijn wiz. Jammer, maar wd is ook erg vet. Speel nu met CoE maar ben nog erg zoekende waarom deze precies zo goed is. De buff lijkt maar heel af en toe relevant.
Ik heb ook wel naar alternatieven zitten kijken, maar er zijn gewoon niet zo veel ringen nog beter. Zo'n Obsidian Ring of the Zodiac is bijvoorbeeld sterk afhankelijk van je positie en geeft dan 'maar' 40% (wat netto ongeveer hetzelfde is als CoE).

En RoRG nemen en één van je andere items dan switchen levert, IMHO, ook niet zo heel erg veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Dus vooral CoE omdat de rest ook underwhelming is? Ik heb trouwens RoRG in cube omdat mij CoE praktisch perfect gerolt is. Hopelijk krijg ik nog een mooie F&R set bij elkaar, dat werkt op mijn wiz heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

CoE is wat mij betreft niet underwhelming hoor! Als jij je plofkip goed timed en op het knopje drukt terwijl het juiste element voorbij komt dan zijn de elite packs en guardians zó weg. :P

Maar goed, op de lagere levels heb je soms meer aan cooldown resets, zeker als je gaat speedfarmen en de content toch outgeared.

Na veel te veel pogingen, bakken met souls en eindeloze rondjes door de Oasis heb ik ein-de-lijk een hellfire amuletje voor mijn Witch Doctor sletje. Nu nog een ancient wapen en greater rift lvl 60 komt in zicht. 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZLv298y.png?1

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Tektoon schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 00:04:
Na veel te veel pogingen, bakken met souls en eindeloze rondjes door de Oasis heb ik ein-de-lijk een hellfire amuletje voor mijn Witch Doctor sletje. Nu nog een ancient wapen en greater rift lvl 60 komt in zicht. 8)

[afbeelding]
Grtz! Mooie Hellfire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
CoE is wat mij betreft niet underwhelming hoor! Als jij je plofkip goed timed en op het knopje drukt terwijl het juiste element voorbij komt dan zijn de elite packs en guardians zó weg. :P
Laat ze dan eerst maar eens zorgen dat je die buff icon fatsoenlijk kan zien, wat een ellende is dat! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-10 13:31
Zaterdag een tijdje kunnen spelen op mijn S4 monkje

Ik begon maar met een rondje bounties op T1. De laatste 2 acts kreeg ik hulp van Zwartschaap en heb met hem ook nog mijn cube weten te halen. Daarna mocht ik een tijdje mee leechen en ben zo van P75 en P121 gegaan.

Ook qua gear is het nu allemaal wat beter (hoewel het nog steeds een allegaartje is).

Als ik nu bounties ga doen, op welke moeilijkheidsgraad zou dan het beste zijn? T1 is zeker haalbaar en gaat ook wel vlot denk ik, wellicht T3 ook nog. T7 zit er nog niet in denk ik.

Ook vraag ik me af of ik beter af ben met mijn huidige ancient 2 hander of met een (non ancient) Lion's Claw en random ander legendary wapen.

Qua build is het ook nog maar wat gedaan tot ik wat meer gebalanceerd in sets zit. (Ik hoop Uliana's compleet te krijgen).

Qua legendary powers in de cube mag ik niet klagen met een FD en een obsidian ring of the Zodiac.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Zo, na veel wikken en wegen toch maar Diablo 3 op de PC gekocht. Ik had namelijk al de Ultimate Evil Edition op de XboX360, maar daar was ik een beetje klaar mee, want die zit vast op patch 2.0.1 dacht ik, dus heel veel content en update ontbreken gewoon, en ik was ook bang dat ik er niet opnieuw in zou kunnen komen. Opnieuw beginnen, farmen, etc.

Maar eergisteren de knoop doorgehakt, en er geen seconde spijt van gehad. Het is wel... veel allemaal. Rifts hebben geen keystones meer nodig, toevoeging van Greater Rifts, Kanai's Cube, Ancient versies van Legendaries, bestaande sets zijn veranderd, veel nieuwe sets, Legendary Gems.... Ik vergeet vast nog wel een paar dingen, maar man, het is bijna alsof ik een nieuw spel speel, maar wat toch bekend en fijn aanvoelt.

Vooral ben ik nu opzoek naar mensen om mee samen te spelen, ik ben maar meteen met een Seasonal character begonnen, ik zag geen reden dit niet te doen. Dit is mijn profiel, tis natuurlijk niet je van het, maar het is een begin :).

Hopelijk zie ik jullie binnenkort ingame!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Nazanir schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:35:
...
Hopelijk zie ik jullie binnenkort ingame!
Gewoon de Tweakers community joinen (hier zitten veel van de clans uit GOT/SG/FOK en anderen)

En het kan snel gaan hoor. Ik heb als bij project een S04 Monk gemaakt vrijdag... Ben inmiddels p270+ en heb U6 met op 1 item na alle items. Moet alleen nog die 2 hander voor cooldown reduction voor SSS...

Zitten wel wat uurtjes in inmiddels natuurlijk en heb wat hulp gehad maar evengoed van vrijdag tot nu Greater Rift 38 in 10 min. Clear... En dan heb ik ook nog in 1 wapen Gem of Ease... Denk dat ik T8 lekker kan draaien. Zit alleen steeds te wachten tot SSS van Cooldown af is omdat ik gewoonweg een van de belangrijkste items nog mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Vanochtend maar eens de duo generator monk gegeared, maar bakte er nog weinig van (ligt volledig aan mij, had nog geen tweede Unity en speelde de group build solo). Daarna weer lekker teruggegaan naar SWK (ik ben geloof ik de enige die die build echt leuk vind om te spelen) en wat speedgriftjes gerund met een andere duo generator monk (en healmonk/supportbarb). Wat een damage komt daaruit zeg! GR67's werden in circa 6-8 minuten gecleared met 1 DPS. Toch maar weer wat oefenen, volgende keer in een groep ;) XP ging ook wel lekker, van 752 naar 764 in een paar uurtjes. Dinsdag weer lekker verder (vrije dag).

[ Voor 6% gewijzigd door adamvansanten op 04-10-2015 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Vandaag ietsje verder gegaan. Geen nieuwe gear gevonden. Wel 2x een vault gekregen van treasure goblins en ook iets meer act mats verzameld.

Ik heb er nog steeds een boel nodig,
Intussen heb ik ook 2x een solo GR gedaan (level 19 en 22). Beide makkelijk gehaald.
Ik heb ook even op T7 alle act 3 bounties gedaan, maar dat gaat nog te langzaam.

Solo zou ik wellicht een GR25 kunnen doen. Dat zie ik later deze week wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:51
Goeie dag gehad op D3. Veel exp runs gedaan met me healer monk, nieuw record 65 met 4man, 66 net gemist :( Iedereen bedankt voor de runs en in het bezonder Aschker voor de heerlijke yangs die voor hem dropte en een hele mooie upgrade voor mijn DH is geweest :D

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Zo! Vanmorgen nog wat rifts gelopen op seasons voor DB's om te cuben. The Flow of Eternity is binnen! P325 ish en fully geared als U6 SSS Monk... Heb ook bijna alles voor Healer (crast items moet ik nog en evt RoRG) al met al niet slecht als je bedenkt dat ik vrijdag ben begonnen met mijn Seasonal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Maar goed, op de lagere levels heb je soms meer aan cooldown resets, zeker als je gaat speedfarmen en de content toch outgeared.

[afbeelding]
Ik ben inderdaad vooral aan het speedfarmen nog. Vandaar waarschijnlijk het sentiment op CoE. Prachtige Hellfire heb je. Daar ligt voor mij mijn grootste upgrade nu. Draag een 600int/9chc/90chd rare amulet, meh. Maar zo'n Hellfire vraagt ook heel wat geluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:06:
Daarna weer lekker teruggegaan naar SWK (ik ben geloof ik de enige die die build echt leuk vind om te spelen)
Van het weekend ook eens SWK monk kunnen spelen (omdat onze vaste SWK monk er niet was).... wat is dat saai.. Tempest rush voor je bij een groep bent voor de buff... Ep casten met de buff... Tempest rush gebruiken voor de buff... EP casten met de buff... en herhalen maar.. vond dit inderdaad geen bal aan (qua uitdaging). Alles zien ontploffen daarentegen was wel leuk :P

Qua duo generator heb ik alleen zaterdag het in een groep kunnen testen, maar dit doet veel dmg.
Het is ook makkelijk te timen met een EP monk in de party. cast Way of the Hundred fists - Fists of fury op alle mobs. Zodra je palm ziet gooi je Static Charge op de monsters en echt nog geen seconde later ontploft alles. Dit is vele malen leuker dan welke build dan ook... helaas krijg ik niet veel de kans om dit te spelen in een groep, misschien moet ik m'n healing monk maar verwijderen :P.

Wel aardig wat levels weer gehaald... bijna 1000! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Sabrac schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:32:
[...]

Van het weekend ook eens SWK monk kunnen spelen (omdat onze vaste SWK monk er niet was).... wat is dat saai.. Tempest rush voor je bij een groep bent voor de buff... Ep casten met de buff... Tempest rush gebruiken voor de buff... EP casten met de buff... en herhalen maar.. vond dit inderdaad geen bal aan (qua uitdaging). Alles zien ontploffen daarentegen was wel leuk :P

Qua duo generator heb ik alleen zaterdag het in een groep kunnen testen, maar dit doet veel dmg.
Het is ook makkelijk te timen met een EP monk in de party. cast Way of the Hundred fists - Fists of fury op alle mobs. Zodra je palm ziet gooi je Static Charge op de monsters en echt nog geen seconde later ontploft alles. Dit is vele malen leuker dan welke build dan ook... helaas krijg ik niet veel de kans om dit te spelen in een groep, misschien moet ik m'n healing monk maar verwijderen :P.

Wel aardig wat levels weer gehaald... bijna 1000! :)
Na gisteren als support greaters te hebben gedaan wil ik best een keer met je meelopen zodat je met je dual generator monk kunt knallen. Tot nu toe heb ik nog meer dan genoeg healing voor de groepen waarmee ik speel. Misschien toch eens Teamspeak fixen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Wat is handiger om bounties te farmen? T7 of T1....
T7 overleef ik wel, maar alles duurt zo'n 4x zo lang eer het dood is.

Mischien eerst nog wat riftjes meelopen en wat GR's doen voor betere legendary gems.

Welke gems gebruik je eigenlijk i,c.m. Uliana's?

Bij Sabrac zie ik BotP, Gogok en Trapped :D

[ Voor 8% gewijzigd door _Peter2_ op 05-10-2015 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:43:

Mischien eerst nog wat riftjes meelopen en wat GR's doen voor betere legendary gems.

Welke gems gebruik je eigenlijk i,c.m. Uliana's?
Als je het puur voor de bounty mats doet, en het duurt 4x zo lang op T7, dan zou ik het op T1 doen. gezien je dan alsnog 6 mats krijgt.

Qua gems, Trapped / Gogok en Stricken voor push.. en Trapped / Gogok / Powerful voor speedfarm.
Stricken wordt pas de moeite waard als je veel hits voor monsters / guardians nodig hebt. Zal voornamelijk pas op g.rift 50+ zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 05-10-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-10 18:57

Rannasha

Does not compute.

_Peter2_ schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:43:
Je krijgt 3 mats per bounty op T1 en 4 op T7 (beide x2 voor de bonus-act), dus tenzij je T7 vrijwel net zo snel doet als T1, is het gunstiger om op T1 te farmen als legendary mats je enige doel is. Ben je daarnaast ook nog op zoek naar DB's, legendaries, XP, enz... dan verandert het verhaal weer wat, want daarvan krijg je op T7 een stuk meer dan op T1.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Vraagje voor de Crusaders. Gisteren vond ik een Skycutter (max roll op Holy damage), normaal gebruik ik Johanna's Argument maar vanwege de extra holy damage wordt Skycutter aangeraden. Gelukkig had ik Johanna Argument al in de cube zitten. Dus gewisseld om te testen maar ik zie amper een verhoogde dps. De crits blijven hangen op 600 miljoen welk wapen ik ook neem.

Linkje: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/64641400

Skycutter stats:
~2100 dam
750 STR
+20% holy damage
CHD gem.

Hoe kan ik het beste meten of er een dps increase is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loev schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:28:

Op torment X, ghom killen.
Timer erbij en kijken hoe snel het gaat.

Mocht dit te snel gaan, dan zou ik de timer bij een guardian gebruiken, de guardians hebben allemaal gelijke healthpools, enige nadeel is dat deze soms bewegen of adds summonen dus zal het minder betrouwbaar zijn..

Zelf gebruik ik liever Joanna's i.c.m. een furnace in de cube. Enige nadeel is dat ik nog een non ancient joanna's heb. Dit weekend wel een ancient Justinians Mercy gevonden, kijken of ik de Joana in de cube kan doen voor een dmg increase :P (800 weapon dmg verschil is wel heel veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-10 07:22
Van het weekend ons 4 man clan record op HC verbeterd samen met failzeef,4th en kami GR 59, GR 60 komt er aan zeker ook op HC

Zondag heb ik nog even een GR 40 zonder de set bonussen gehaald om de conquest superhuman vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Zijn er vanavond laat misschien mensen online om wat hogere GR te doen met mijn HT WD?

Ik denk dat ik dringend men gems nog een paar levels hoger moet krijgen (momenteel allemaal op 64).

GR63 wil maar niet lukken. KAn niet genoeg voorsprong opbouwen om voldoende tijd te krijgen voor de riftboss, of ik heb redelijke voorsprong en krijg dan een klote Riftboss (lees Voracity of Perdition).

Een paar keer binnen bereik gehad (5minuten over voor Riftboss laatst) maar altijd dat tikkeltje tekort komen of net geen geluk met de boss.

..met wat geluk sprokkel ik nog een paar ancient upgrades bij elkaar...en wordt men kans op GR63-succes wat groter.

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loev schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:28:
Vraagje voor de Crusaders. Gisteren vond ik een Skycutter (max roll op Holy damage), normaal gebruik ik Johanna's Argument maar vanwege de extra holy damage wordt Skycutter aangeraden. Gelukkig had ik Johanna Argument al in de cube zitten. Dus gewisseld om te testen maar ik zie amper een verhoogde dps. De crits blijven hangen op 600 miljoen welk wapen ik ook neem.

Linkje: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/64641400

Skycutter stats:
~2100 dam
750 STR
+20% holy damage
CHD gem.

Ik denk dat je DPS ook niet echt heel veel zal verschillen, je Johanna's heeft 2313.7 DPS met 7% ias er op, haal je die er af dan dit je op 2162.3 DPS. Je Skycutter heeft dus net wat lagere DPS en daardoor zal die 20% niet direct zichtbaar zijn. Ook omdat je 20% op je bracers hebt en je 2e 20% dus niet 20% verschil is maar iets van 15%.

Maar goed, naast de DPS is ook de legendary stat op Skycutter veel handiger dan Johanna's, die heeft eigenlijk enkel nut in de cube.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:53:
[...]

Maar goed, naast de DPS is ook de legendary stat op Skycutter veel handiger dan Johanna's, die heeft eigenlijk enkel nut in de cube.
Niet helemaal mee eens, Johanna is geen variabele rol, dus in de cube bied dit niet heel veel meerwaarde t.o.v. in de hand. Een furnace is daarentegen variabel, en enorm krachtig.
Daarom zie je de hoogste crusaders met Johanna in de hand en Furnace in de cube ;) ;). Enige reden dat ik tot nu toe afwijk hiervan is omdat ik een crappy Johanna heb, dus de elites skip. Maar zodra ik daar een ancient van heb, is het furnace in de cube en rammen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:59:
[...]

Niet helemaal mee eens, Johanna is geen variabele rol, dus in de cube bied dit niet heel veel meerwaarde t.o.v. in de hand. Een furnace is daarentegen variabel, en enorm krachtig.
Daarom zie je de hoogste crusaders met Johanna in de hand en Furnace in de cube ;) ;). Enige reden dat ik tot nu toe afwijk hiervan is omdat ik een crappy Johanna heb, dus de elites skip. Maar zodra ik daar een ancient van heb, is het furnace in de cube en rammen maar :)
Lijkt mij vreemd omdat ze in hoge Grifts de elites skippen dus de Furnace enkel voor de rift boss nuttig is. Dan is 20% holy verspreid over een gehele rift (incl. riftboss) meer waard dan 50% tegen enkel de boss lijkt mij.

Variabele roll is natuurlijk geen reden om iets in de cube te hebben, het gaat er hier om dat Johanna's geen nuttige stats heeft behalve de legendary power. Skycutter heeft 2 nuttige stats: holy damage & Angelic assistance. Dus dan wint die het boven Johanna's voor de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:03:
[...]

Lijkt mij vreemd omdat ze in hoge Grifts de elites skippen dus de Furnace enkel voor de rift boss nuttig is. Dan is 20% holy verspreid over een gehele rift (incl. riftboss) meer waard dan 50% tegen enkel de boss lijkt mij.
Vreemd of niet, kijk maar eens op de leaderboards en dan bij de hero details :) geen enkele skycutter daar te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Dank voor alle antwoorden, ik heb overigens ook een hellfire amulet met +20% holy damage. Dan kan ik op 60% komen, zal dat nog beter werken? (Rest van de stats buiten beschouwing gelaten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thalaron schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:54:
[...]

Gewoon de Tweakers community joinen (hier zitten veel van de clans uit GOT/SG/FOK en anderen)
Gok dat ze vol zitten meerdere malen geprobeerd maar kom er niet in :)
adamvansanten schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:06:
Vanochtend maar eens de duo generator monk gegeared, maar bakte er nog weinig van (ligt volledig aan mij, had nog geen tweede Unity en speelde de group build solo). Daarna weer lekker teruggegaan naar SWK (ik ben geloof ik de enige die die build echt leuk vind om te spelen) en wat speedgriftjes gerund met een andere duo generator monk (en healmonk/supportbarb). Wat een damage komt daaruit zeg! GR67's werden in circa 6-8 minuten gecleared met 1 DPS. Toch maar weer wat oefenen, volgende keer in een groep ;) XP ging ook wel lekker, van 752 naar 764 in een paar uurtjes. Dinsdag weer lekker verder (vrije dag).
Zo heb ook even een poging gewaagd maar damn, de damage is er maar the deaths ook :) ga het binnenkort eens in public grater rifts proberen want U6 in public greater rifts zuigt, zijn te veel monks :(

Weet iemand toevallig als je ook een spirit generator kan num locken? mijn toetsenbord werkt niet helemaal (meer) mee (heeft al moeite met BoH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:35:
[...]
Je hebt hier waarschijnlijk over de clan. Die kan goed vol zitten. De community kan echter nooit vol zitten.
Uit de startpost:
Join de Tweakers community (e.g. Communities > English (British) > Tweakers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
[...]
De GoT Clan wel denk ik ja, daarom gaf ik ook aan "Community" ;)

Edit: Neles was me te snel af :/

----

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/68030555

Battle.net is up-to-date!
P324! Wanneer ik straks thuis ben ff nog wat DB's scoren zodat ik dat geval Voor SSS Cooldown kan cuben... En dan eens kijken of ik wat Wardens kan slopen voor een Hellfire ring/amu :)

[ Voor 38% gewijzigd door Thalaron op 05-10-2015 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loev schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:15:
Dank voor alle antwoorden, ik heb overigens ook een hellfire amulet met +20% holy damage. Dan kan ik op 60% komen, zal dat nog beter werken? (Rest van de stats buiten beschouwing gelaten?)
Kan wel maar hoe meer elemental, hoe lager de daadwerkelijke bonus. 60 is wel de max waar je voor moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

[...]

[...]
Zo heb ook even een poging gewaagd maar damn, de damage is er maar the deaths ook :) ga het binnenkort eens in public grater rifts proberen want U6 in public greater rifts zuigt, zijn te veel monks :(

Weet iemand toevallig als je ook een spirit generator kan num locken? mijn toetsenbord werkt niet helemaal (meer) mee (heeft al moeite met BoH)
Ja, de damage is zeker gestoord. Ik ga er morgen nog even verder mee stoeien in groups, voor de solo build moet ik teveel rerolled gear verzamelen (terwijl ik de group build compleet in stash heb), plus dat ik überhaupt niet echt zin heb in solo play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Advies gevraagd.

Mijn Wizard gaat best aardig, maar zit nu vooral te dubben over welke set ik ga completen, en dus ook, welke het beste is.

Ik heb 1 piece Tal Ransha's, 2 pieces Firebird en 1 piece Despair.

Depsair ziet er wel heel aanlokkelijk uit met die Slowtime + Arcane spells, maar Tal Rasha's ziet eruit als of meer vrijheid qua build hebt. Welke is het beste, of gaat het vooral om speelstijl/voorkeur?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nazanir schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:40:
Advies gevraagd.

Mijn Wizard gaat best aardig, maar zit nu vooral te dubben over welke set ik ga completen, en dus ook, welke het beste is.

Ik heb 1 piece Tal Ransha's, 2 pieces Firebird en 1 piece Despair.

Depsair ziet er wel heel aanlokkelijk uit met die Slowtime + Arcane spells, maar Tal Rasha's ziet eruit als of meer vrijheid qua build hebt. Welke is het beste, of gaat het vooral om speelstijl/voorkeur?
Het heet Delsere, niet Despair. :P

Wat is de bedoeling van je wiz? Group build, solo, speed farm, grifts pushen? Combinaties? Vraag je dat eerst eens af, dan wordt de keuze een stuk gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Voornamelijk solo/group. grifts komen vanzelf wel denk ik.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nazanir schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:05:
Voornamelijk solo/group. grifts komen vanzelf wel denk ik.
Ik zou zeggen, lees wat guides voor de Talsere / Delrasha build (beide namen worden gebruikt). Dit is een erg all-round en sterke setup. Makkelijk in te stappen met matige gear en dus vanaf een vroeg moment te spelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe wordt de damage increase door discipline eigenlijk berekend bij UE builds? Is dat op dezelfde manier als bij elemental damage?

Omdat ik net een ancient Yang's gevonden heb, waarop ik +2,44% damage kan krijgen door avg. damage te rerollen, +7% door vit naar ias te rollen (verlies ik een bak toughness en misschien hatred issues) en dan heb ik ook nog de optie om discipline te rerollen, waardoor max naar 81 gaat (heb nu 78).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:56:
Hoe wordt de damage increase door discipline eigenlijk berekend bij UE builds? Is dat op dezelfde manier als bij elemental damage?

Omdat ik net een ancient Yang's gevonden heb, waarop ik +2,44% damage kan krijgen door avg. damage te rerollen, +7% door vit naar ias te rollen (verlies ik een bak toughness en misschien hatred issues) en dan heb ik ook nog de optie om discipline te rerollen, waardoor max naar 81 gaat (heb nu 78).
UE bonus is een aparte buff-class zover ik weet. De bonus met 78 discipline is 78*15% = 1170%, dus een 12,70 multiplier. Voor 81 discipline is de multiplier 13,15. De relatieve damage gain is dan 13,15 / 12,70 = 1,0354 => +3,54% damage op ondersteunde skills.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Dat is correct zar. Zo wordt de disc berekent bij UE. Het is dus eigenlijk nooit de moeite om van +9 naar +12 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Nog een laatste vraag, is de droprate van RoRG afhankelijk van moeilijkheidsgraad, en of het een bonus act is?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Nop. Het enige verschil is dat je vanaf t6 altijd 1 legendary hebt en vanaf t7-t10 je meer kans hebt op een 2e legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Nog een vraagje over het gear op mijn S4 monkje:
Ben ik beter af met mijn huidige ancient 2 hander of met een (non ancient) Lion's Claw en een ancient Vengful Wind (die al uit zichzelf een socket heeft)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:03:
[...]
UE bonus is een aparte buff-class zover ik weet. De bonus met 78 discipline is 78*15% = 1170%, dus een 12,70 multiplier. Voor 81 discipline is de multiplier 13,15. De relatieve damage gain is dan 13,15 / 12,70 = 1,0354 => +3,54% damage op ondersteunde skills.
Dank je wel! Waar haal je die 12,70 en 13,15 multipliers vandaan?
Neles7 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:05:
Dat is correct zar. Zo wordt de disc berekent bij UE. Het is dus eigenlijk nooit de moeite om van +9 naar +12 te gaan.
Omdat het altijd om een relatief kleine increase gaat? In mijn geval krijg ik van discipline rerollen wel de hoogste damage increase. +3,54% volgens Zahrezz's uitleg en +2,44% als ik average damage reroll.
Neles7 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:09:
Nop. Het enige verschil is dat je vanaf t6 altijd 1 legendary hebt en vanaf t7-t10 je meer kans hebt op een 2e legendary.
Op T9 en T10 een kans op een tweede.

Difficulty overview

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsmell op 05-10-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintilla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-10 19:04
Momenteel haal ik met mijn monk GR57 maximaal. Maar ik twijfel wat te gebruiken in Kanai. Ik gebruik nu CoE, Spirit Gaurds en TFoE. Battlenet laad nog mijn T8 speedrun gear zien. Maar ik heb ancient Lion Claw met 7% CDR en een andere ancient restraint ring met GoS.

Verder heb ik ook SWK build en EP Shenlong.

http://eu.battle.net/d3/e...ENDARY-2984/hero/64505008

SFE 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:22:
Dank je wel! Waar haal je die 12,70 en 13,15 multipliers vandaan?
Een +1170% damage bonus is gelijk aan vermenigvuldigen met (100% + 1170%) / 100% = 12,70.

In z'n algemeenheid is het (100% + bonus%) / 100% = multiplier.

Voor Bastion (F/R) is de totale bonus zo ook te berekeken: [(100% + 50%) / 100%] * [(100% + 50% / 100%] = 1,5 * 1,5 = 2,25....ofwel +125% bonus.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interesant, net een video gezien van een g.rift 74 solo monk uit china.

Waar de EU / US guides allemaal op cooldown en Epiphany focussen, had deze build geen CDR en gebruikte Serenity ipv Epiphany.

Wel had deze heel veel Vit / Life per hit en Resistances.. overal was Vit op gerolled. Geen enkel beetje CDR en zelfs in de helm had hij geen socket om vit te rollen.
Ook had hij een Eye of peshkov in de cube (voor Breath of Heaven).

Erg bijzonder, misschien dat ik er vanavond even naar kijk :) zijn health zag er erg stabiel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Deadsmell schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:22:
[...]

Omdat het altijd om een relatief kleine increase gaat? In mijn geval krijg ik van discipline rerollen wel de hoogste damage increase. +3,54% volgens Zahrezz's uitleg en +2,44% als ik average damage reroll.
Het is meestal te klein om nuttig te zijn. Je kunt bijna altijd elders meer behalen, dat wil natuurlijk niet zeggen dat disc niet de beste optie kan zijn. Nu weet ik niet om welke yangs het gaat, ben toch wel zeer benieuwd naar de rolls als disc de beste optie zou zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:51:
[...]

Het is meestal te klein om nuttig te zijn. Je kunt bijna altijd elders meer behalen, dat wil natuurlijk niet zeggen dat disc niet de beste optie kan zijn. Nu weet ik niet om welke yangs het gaat, ben toch wel zeer benieuwd naar de rolls als disc de beste optie zou zijn :o
Dit is hem:

Yang's Recurve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de opkomst van Carnevil WD's als single target damage dealers voor g.rifts, is er blijkbaar ook een nieuwe support barb en support monk build.. Health globes voor de WD! :) Ook daar maar eens naar kijken... zoveel nieuwe builds opeens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Dat is een hele mooie kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:03:
Met de opkomst van Carnevil WD's als single target damage dealers voor g.rifts, is er blijkbaar ook een nieuwe support barb en support monk build.. Health globes voor de WD! :) Ook daar maar eens naar kijken... zoveel nieuwe builds opeens :o
Carnevil is helemaal in tegenwoordig? Maar goed dat ik die bijgehouden heb dan. :)
Hoe gaat het met de survivability van die WD's in parties? Ik merk dat als ik solo ga, ik het vanaf 55+ toch een stuk lastiger met overleven heb dan met de Helltooth WD.
Neles7 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:12:
[...]

Dat is een hele mooie kerel.
Thanks. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 05-10-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Perfection 59.3%? Is dat een tooltje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:47:

Waar de EU / US guides allemaal op cooldown en Epiphany focussen, had deze build geen CDR en gebruikte Serenity ipv Epiphany.

Wel had deze heel veel Vit / Life per hit en Resistances.. overal was Vit op gerolled. Geen enkel beetje CDR en zelfs in de helm had hij geen socket om vit te rollen.

Erg bijzonder, misschien dat ik er vanavond even naar kijk :) zijn health zag er erg stabiel uit.
Ik ben echt aan het genieten van het hele duo-generator gebeuren. Het laat duidelijk het kuddegedrag zien als het om FotM builds gaat, over sommige zaken wordt niet meer nagedacht...puur top-10 builds kopiëren want dat is het beste. Heerlijk dat er dan opeens iets langskomt dat alle common-knowledge negeert en desondanks werkt.

Zelf ben ik wel gecharmeerd van de build, heerlijk gebruik van proc scalar mechanics en bonus multiplication. Ik ben gister ook een monk begonnen en zonder noemenswaardige gear gaat T6 nu goed, T7 is nog wat teveel inkomende damage. Ik ben nog erg aan het experimenteren en het is werken met wat ik heb; ik gebruik nu fire EP / Static Charge / Mirinae voor damage zodat ik op 3 uit 4 CoE cycles een bonus heb...de EP is omdat ik toevallig 2 pieces Ulliana's heb en het is een spender zodat ik Bastion bonus heb. Wapens is ook het beste wat ik nu heb, maar ik moet zeggen dat de Fulminator bonus het ook erg leuk doet. Wellicht dat ik die op cube hou als ik de gear compleet heb. M'n eerste target is 2-piece Inna zien te krijgen voor een survivability boost, dan de gloves (meeste gain, maar lastigst om aan te komen).

Weet iemand trouwens een goeie link voor Monk IAS breakpoints?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:16:
[...]

Dat is geen plugin. De screenshot komt van de D3 Character Planner: http://www.d3planner.com/866649254. :)
Jammer, hoopte dat het een plugin was voor B.net :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:18:
[...]

Ik ben echt aan het genieten van het hele duo-generator gebeuren. Het laat duidelijk het kuddegedrag zien als het om FotM builds gaat, over sommige zaken wordt niet meer nagedacht...puur top-10 builds kopiëren want dat is het beste. Heerlijk dat er dan opeens iets langskomt dat alle common-knowledge negeert en desondanks werkt.
Ik vind het zelf ook erg leuk om te zien, daarom houd ik de ontwikkelingen rondom te build ook in de gaten.
Vind de build zelf ook stukken leuker spelen dan de Uliana setup. Zit ondertussen ook rond te kijken naar welke mogelijkheden nog meer kunnen werken, maar kan zo niet iets vinden.

Voornaamste reden dat ik overstap naar deze variant is omdat ik hier de gear al voor heb liggen. De CDR variant die in EU / US nu populairder word heb ik de gear niet voor liggen. (op de groep variant na).
Deadsmell schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:14:
[...]

Carnevil is helemaal in tegenwoordig? Maar goed dat ik die bijgehouden heb dan. :)
Hoe gaat het met de survivability van die WD's in parties? Ik merk dat als ik solo ga, ik het vanaf 55+ toch een stuk lastiger met overleven heb dan met de Helltooth WD.

[...]

Ach ja, zoals Zarhrezz al zei, kudde gedrag, g.rift 82 gedaan met een carnevil wd met veel health globes en de dmg was echt ziek, dus iedereen stapt over.
Je hebt dan alleen veel health gloves nodig, waardoor de support builds nu aangepast worden. Overal health globes voor Gruesome Feast (50 % intelligence).

Qua survivability, lastig in te schatten, tijdens 65 speedruns geen probleem iig.

--------------

Sowieso denk ik trouwens dat het overstappen naar andere builds ook deels komt doordat men bepaalde builds zat zijn, Uliana is voor mij nu echt zo irritant spelen, waar de duo generator nieuw, leuk en een goede afwisseling is.

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 05-10-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:47:

Volgens mij is dit exact de build die ik heb gespeeld gisterochtend. Met Eye of Peshkov in de cube, geen CDR en Serenity! ik lag echter elke drie seconden om, maar speelde ook zonder Unity.

Heb je misschien een linkje Sabrac? Dan ga ik hier morgenochtend even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:35:
Sowieso denk ik trouwens dat het overstappen naar andere builds ook deels komt doordat men bepaalde builds zat zijn, Uliana is voor mij nu echt zo irritant spelen, waar de duo generator nieuw, leuk en een goede afwisseling is.
Ulliana was ik op PTR na de eerste patch al weer zat =) Het is een leuke build om even te spelen, maar ik vond het al snel te eentonig worden. M'n WD begint nu ook tegen de grenzen (van mijn kunnen) aan te lopen, dus iets nieuws is mooi meegenomen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10 19:04
Deadsmell schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:14:
[...]

[...]

In principe gaat(n) de WD('s) niet vaak neer, met een heal monk die z'n werk doet en een support barb met Ignore Pain is de healing/mitigation best goed :)

Speel al een tijdje zo'n support barb en samen met Carndocs gaat dit best hard in hogere Grifts!
(bedoeling is dat je zoveel mogelijk globes popped voor de Gruesome Feast passive van de WD, geeft bakken extra dps)

Als je met 2 WD's speelt kan 1 van beiden ook nog Ghost trance rune op BBV nemen, dan heal je de party + doe je ook nog es aan mitigation.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nibuk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-10 11:24
Pcies jim: Werkt prima!

En om daar nog even aan toe te voegen: aangezien je je in close combat bevindt en liefst voor high density gaat, kan je altijd nog swampland aanzetten om wat minder squishy te zijn. Nog niet nodig gehad tot nu toe (lvl73), maar vermoed dat dat punt wel zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 11:44
speel zelf ook met breath of heaven / serenity en sweeping wind (alhoewel ik daar soms mijn twijfels over heb)

gebruik een inna 4 set + crudest boots met life regen ally (en wildebeest)
400k life regen per sec + 800k shield

verder is het gewoon spirit farmen met crippling wave om max dmg te halen (als breath of heaven down is)
alles staat bij mij op holy en haal crits van 2.5/3 miljard met 32% / 64%+ atk speed

als ik overstap op fire kan dit naar 10/13 miljard per hit gaan.. (met volle spirit) helaas ben ik dan te squishy

haal met mijn holy build gr55 en kan tot gr62 gewoon mee rennen zonder echt harde klappen te krijgen.

http://eu.battle.net/d3/e...tedood-2797/hero/67135593

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonet even fijn 60+ griftjes gedaan met drie clannies. Wat gaat dat toch vreselijk rap met de xp. 8 miljard uit een 60 of 62 griftje, wat voor mij een heel level is. Para 664 in season nu. Nog drie te gaan en non-season is ingehaald. Had niet verwacht dat dat nog mogelijk zou zijn na season 1, hehe. :) Op naar de 700!

Valt me trouwens op dat het 's avonds best moeilijk is om een party in de <GoT> Tweakers clan te maken voor 60+ griftjes. Vaak geen reactie bij een verzoek, de laatste tijd. Zijn er niet veel mensen die 60+ spelen bij ons?

[ Voor 27% gewijzigd door Deadsmell op 05-10-2015 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Ja interesse word al minder, bij SG is dat helaas ook het geval. Hoewel ik met mijn vaste groep (Sabrac en Protax) meestal wel een party kan vormen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Pagina: 1 ... 37 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.