Je kan altijd op de SG teamspeak komen, zijn altijd wel een paar groepjes die 60-65 runnen en soms wat push groepen, link staat in de openingstopicSato schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:20:
Ben nieuw hier (Niet op het forum, Wel in dit topic.), Tot nu toe altijd met vrienden en vrienden van of public gespeeld.
Maar ik loop ik nu tegen een probleem aan, Inmiddels ben ik paragon 733 en schiet niet zo veel meer op met level 60 grifts. Public is het niet gemakkelijk om daar een geschikt team voor te vinden, En als het team dan geschikt lijkt blijkt dat te vaak helaas een illusie. En daarom post ik nu hier.
Speel als HotA Barb voor grifts, En ben op zoek naar een Heal/Support Monk (die de leiding neemt) en eventueel zelfs een compleet team om mee te spelen op grift level 65 en hoger.
Mijn speeltijden zijn voornamelijk in de avond 19:00/20:00 tot rond 02:00, Met tussen 22:30/23:30 ongeveer een half uur tot drie kwartier pauze voor de hond.
Maar in de middag is eventueel ook mogelijk, Na 15:00 to rond 18:00. En ook hier valt een hond uitlaat pauze tussen van een half uur tot drie kwartier. (Meestal na 16:00)
Overigens zijn tips voor het verbeteren van mijn gear ook welkom.
Je kunt mij vinden onder het Battle.net ID: Sato#2736
Edit: Vergeten te melden dat ik over zowel Teamspeak als Skype en een goede headset beschik.
-------------
Net 4 man 74 gehaald, helaas zonder power/conduit dus zit zeker meer in. (waar blijven pylons wanneer je ze nodig hebt T_T). Daarna een monsterlijke 75 gekregen met een silver spire, dikke density..... en LAG. Was niet te spelen en we moesten helaas eruit.. als we daar een conduit hadden gevonden zaten we direct op 50 % progress... maar het was ons niet gegund.
Ow en als opwarmer de 3 man rec ook aangescherpt met een 71
Wel gems wat geleveled dus niet geheel ontevreden