Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

4th schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:11:
[...]

Graag gedaan :)

Nog nooit hardcore gedaan (diablokill of lvl60 (season of nonseason)) is geboost worden op expert max. Na level 60 kan je dan tussen T1-T6 worden geboost, T7-10 is niet beschikbaar.
Ik had nog nooit hardcore gedaan. Nog helemaal nooit. Geen diablokill, geen level 60 character helemaal niets. Enige wat ik gedaan heb ik Normal en heb daar wel de story mode helemaal gedaan(is nog een pre-RoS character). Ik maak m'n allereerste hardcore character ooit aan. Bankie invite me in zijn game op T6. Hij boost me zo naar level 70.

De restrictie is dus te zoeken in diablo kill of level 60. Of dat met een hardcore of een softcore character is geweest maakt niet uit.

Edit:
Hier mijn armory profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/yeroon-2383/hero/67831070 maar 1 hardcore character het is seasonal en geen characters die "dood" zijn op mijn profiel te vinden. Ik kan ook een screenshot maken van m'n achievement lijst waar ik in 20min all level 10-70 non-seasonal hardcore leveling achievements heb gekregen. Maar dan moet je wachten tot ik thuis ben :)

[ Voor 19% gewijzigd door ye-roon op 29-09-2015 10:26 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

ye-roon schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:24:
[...]

Ik had nog nooit hardcore gedaan. Nog helemaal nooit. Geen diablokill, geen level 60 character helemaal niets. Enige wat ik gedaan heb ik Normal en heb daar wel de story mode helemaal gedaan(is nog een pre-RoS character). Ik maak m'n allereerste hardcore character ooit aan. Bankie invite me in zijn game op T6. Hij boost me zo naar level 70.

De restrictie is dus te zoeken in diablo kill of level 60. Of dat met een hardcore of een softcore character is geweest maakt niet uit.

Edit:
Hier mijn armory profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/yeroon-2383/hero/67831070 maar 1 hardcore character het is seasonal en geen characters die "dood" zijn op mijn profiel te vinden. Ik kan ook een screenshot maken van m'n achievement lijst waar ik in 20min all level 10-70 non-seasonal hardcore leveling achievements heb gekregen. Maar dan moet je wachten tot ik thuis ben :)
Ik kwam erbij toen hij al 40 was, weet niet welke foutmelding ze hadden toen ze game maakten en wie partylead was.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
ye-roon schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:10:
Is er tegenwoordig geen restrictie meer op Adventure mode dan? Het was toch zo dat je alleen Adventure mode kon doen als je minstens de story mode had uitgespeeld? Of kan nu iedereen direct adventure mode in?

[...]

Was jij de party leader? Dan kan ik daar inkomen. Of je moet wat hier ook voorbij is gekomen dus, de story mode nog niet completed hebben.
Als party leader kon ik zelf max expert kiezen, en als een andere de leader was kregen we die error op T1 en T6. Maar ik heb inderdaad de story niet completed op HC. Of beter gezegd; dat was mijn eerste keer HC spelen leechen! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik kon ook maar tot Expert bij het boosten op HC (nooit eerder HC gespeeld). Dus ik vraag mij af hoe je T6 kon joinen. Misschien toch ergens de afgelopen drie jaar eerder HC gespeeld? ;)

Mijn speedbarb (NS) is nu overigens bijna af, vanochtend de Wastes pants gevonden en RoRG in de cube omgewisseld met Zodiac. Dat gaat snel zeg! Nu alleen nog Warzechian Armguards en dan kan ik op NS ook ultrasnel T7 bounties en T8 riftjes knallen!

Verder gisteravond nog wat GR65's gedaan met mijn SWK monk en de clan, maar dat ging toch niet echt snel (plusminus 10 minute clear times). Toen maar naar GR60 gegaan, dat voelde toch wat efficiënter...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:57

Rannasha

Does not compute.

Anno schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:20:
Gisteravond mijn barb omgegooid van HOTA na speed WW. Ik had de gear al liggen en die moest alleen nog gererolled worden. De gear is nog niet optimaal. Ik mis nog +%life op mijn belt en vit op mijn bracers.

T8 rifts gaan nu echt supersnel. Grift het ik gisteravond nog snel even geprobeerd op 40 en dat ging ook prima

Alleen ga ik nog vrij snel dood. Maar dat komt natuurlijk ook omdat ik nog wat life mis.

Kan iemand nog een blik werpen op mijn barb en de build. Of er nog snelle verbeteringen zijn.

http://eu.battle.net/d3/e...fmaker-2862/hero/65968933
Je mist vooral veel Vitality. Met de Blood Funnel rune krijg je 1% van max health terug, dus hoe meer health, hoe meer healing. Met voldoende Vit verlies je in de meeste gevechten eigenlijk geen health meer, omdat er meer binnenkomt door Blood Funnel dan eruit gaat.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10 09:06

Anno

Griefmaker#2862

Rannasha schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:48:
[...]

Je mist vooral veel Vitality. Met de Blood Funnel rune krijg je 1% van max health terug, dus hoe meer health, hoe meer healing. Met voldoende Vit verlies je in de meeste gevechten eigenlijk geen health meer, omdat er meer binnenkomt door Blood Funnel dan eruit gaat.
Bedankt voor de uitleg. Dan ga ik op zoek nieuwe bracers en een belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

schaapiej schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:34:
[...]

Als party leader kon ik zelf max expert kiezen, en als een andere de leader was kregen we die error op T1 en T6. Maar ik heb inderdaad de story niet completed op HC. Of beter gezegd; dat was mijn eerste keer HC spelen leechen! :p
Ik heb de story mode ook niet completed op hardcore. Ik had nog helemaal niets gedaan op HC. Het was voor mij ook de eerste keer HC.

Het zou ook nog kunnen zijn dat pre-RoS accounts dit wel bij default kunnen, maar mensen die pas begonnen zijn met RoS dat niet?

Het blijft iig een mysterie hoe iets wel kan en hoe niet. Misschien maar is naar reddit hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net voor het eerst met full Natalya's gespeeld. Erg leuke speelstijl! :)

Hoe houden de RoV / Strafe spelers hier hun hatred-verbruik onder controle? Ik kan niet continu rondjes blijven draaien, omdat mijn hatred dan erg snel op raakt, dus ik speel in bursts: generator voor F&R > RoV casten > rondjes draaien tot alles dood. Dat werkt op zich prima. Ik gebruik echter nog geen Taeguk, zoals ik de meeste zie doen, omdat het me erg lastig lijkt om zowel max stacks up te houden en hatred verbruik onder controle te houden.

Zal er ook eens een guide over opzoeken. Misschien handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
ye-roon schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:15:
[...]

Ik heb de story mode ook niet completed op hardcore. Ik had nog helemaal niets gedaan op HC. Het was voor mij ook de eerste keer HC.

Het zou ook nog kunnen zijn dat pre-RoS accounts dit wel bij default kunnen, maar mensen die pas begonnen zijn met RoS dat niet?

Het blijft iig een mysterie hoe iets wel kan en hoe niet. Misschien maar is naar reddit hiermee.
Geen idee hoe het precies zit! :p
Ook ik ben (ver) voor RoS begonnen..

Anyways, nu ook maar een Barb op season gestart voor nog wat extra afwisseling.
Intussen dus een WD, DH, Barb en 3 Monks op season.. je moet wat he! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:53:
[...]
Oeps! Laatst vroeg iemand mij in game of dat mogelijk was, omdat hij hem solo niet op T6 kon zetten en slechts tot expert kon. Toen is 'ie de story mode maar gaan doen. Had ik hem toch kunnen boosten. Sorry, wie het ook was. :+
Dat was ik, maar ik had je boost afgeslagen. Een Witch Doctor levellen is het leukste wat er is.

Gisteren wel even snel een monk laten boosten naar 70. Wat een draak van een char om te levellen is dat zeg. Het verschil met een barb en vooral met een WD is momenteel echt groot.

Daarna is m'n verse 70 nog even getwinked door Andariel met 2 ancient Uliana parts. Palm's up! :7
Leuke set/build. Bevalt me veel beter dan de monk in vorige seasons al is de speelstijl niet eens zo heel verschillend.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:53
Sparhawk schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:14:
[...]

Nou, die boost gaat snel. Ik ben gistereren serieus binnen 10 min naar L70 geboost, dus dat gaat helemaal nergerns over. Alleen zorgen dat je een helm met socket hebt, en ruby erin....

Geef vanavond maar een gil in de clan chat, dan wil ik me wel even kwaad maken :)
Dat is inderdaad insane zeg! O_o Ik zal in de tweakers community eens een gil geven. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-10 16:38
Hele weekend mats gefarmed en eindelijk mijn ancient Gave gekregen. Heeft me wel ik schat 250 per act mat gekost..
Statistieken waren niet aan mijn zijde. Nu ik er een heb zul je zien dat ze veel gaan droppen

Benieuwd of ik nu de gr60 kan clearen

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-10 19:26
Shao Kahn schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:31:
Hele weekend mats gefarmed en eindelijk mijn ancient Gave gekregen. Heeft me wel ik schat 250 per act mat gekost..
Statistieken waren niet aan mijn zijde. Nu ik er een heb zul je zien dat ze veel gaan droppen

Benieuwd of ik nu de gr60 kan clearen
Welke methode heb je gebruikt dan?
Ik upgrade van rare -> legendary , maar dat kost geen act-mats, alleen crafting en DB's. Reforge leg kost alleen Souls en DB's. Waarvoor zijn al die act specifieke mats nodig vraag ik me vaak af..
Ik meende alleen om dingen in de cube te krijgen. Kennelijk mis ik wat 8)7

Edit--
Ben zelf dom :+
Reforge kost act mats... }:O

[ Voor 4% gewijzigd door Jurjen08 op 29-09-2015 15:46 ]

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:36
Als iemand een boost nodig heeft, season of non-season mag hij of zij mij altijd toevoegen Goldman#2525.

Niet HC weliswaar :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:41
Deadsmell schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:09:
Net voor het eerst met full Natalya's gespeeld. Erg leuke speelstijl! :)

Hoe houden de RoV / Strafe spelers hier hun hatred-verbruik onder controle? Ik kan niet continu rondjes blijven draaien, omdat mijn hatred dan erg snel op raakt, dus ik speel in bursts: generator voor F&R > RoV casten > rondjes draaien tot alles dood. Dat werkt op zich prima. Ik gebruik echter nog geen Taeguk, zoals ik de meeste zie doen, omdat het me erg lastig lijkt om zowel max stacks up te houden en hatred verbruik onder controle te houden.

Zal er ook eens een guide over opzoeken. Misschien handig.
Weet niet welke build je gebruikt...

Bij de Nats RoV Fire build moet je minstens 46% ingame Cooldown Reduction proberen te krijgen als 1e. In principe wil je dus 8% CDR op je gloves en shoulders, 10% op beide wapens, en 12.5% via Gem in je helm. Indien je dat kan halen is het een kwestie van 3x Evasive Fire / 1x RoV / 3x Evasive Fire / 1x RoV enzovoorts. (3:1 ratio dus).
Idieaal gezien wil je ook op je offhand RCR hebben. Indien je met mijn Veneno uit bovenstaande link vergelijkt... houd er rekening mee dat die puur op Grift Push is gemaakt. Wanneer ik met hem T10 Rifts ga doen kan je lachen... evenals een te lage Grift, omdat ik dan mijn hatred niet op kan houden. Je bent dus constant actief met Evasive Fire / RoV... en indien er geen mobz zijn z.s.m. naar de volgende groep monsters!

En bedenk dat RoV je damage dealer is, Strafe is mooi meegenomen maar is puur en alleen een manier om mobiel te blijven EN je RoV cooldown te versnellen. De rede waarom je op boven vermelde items max Cooldown Reduction wilt is simpel. Anders moet je via Amulet en/of ringen compenseren ten koste van CHC ofwel CHD. Mocht je een F/R hebben met CDR/CHD/CHD/Socket (heb ik 1... maar is minder goed dan huidige setup) kan je ten koste van een acceptabel DEX verlies ook compenseren op tekort op overige pieces.

Bij de Nats RoV SpeedStrafe (DB farm in mijn geval) variant wil je zoveel mogelijk RCR / CDR / Hatred regen waar mogelijk. Dit omdat je geen generator gebruikt om je pool Hatred aan te vullen. De truc is dus een balans te vinden waarbij je simpelweg door kan gaan zonder stil te komen. Wanneer je Hatred opraakt pop je ofwel Preperation ofwel Companion met de rune welke je Hatred geven. Dus spinnen... RoV waar mogelijk... Hatred op -> Preperation -> spinnen spinnen -> Hatred laag -> Companion enzovoorts.

Tip: Je RoV pakt enkel de damage range van je MAIN hand... dus: Hoogste DPS wapen in MAIN hand. Offhand is puur een stat stick. Damage wegrollen zoals ik bij Veneno heb gedaan is dus geen probleem wanneer dit statwise beter is. Let dan ook niet teveel op Sheet DPS! (Mijn Veneno doet ong. 1 miljoen sheet DPS vanwege mijn "lage DPS" op offhand...

Mocht het niet lukken en je ziet me online (Narada) dan spreek me maar even aan ;-)
Mocht JimMorrison online zijn kan je het wellicht ook aan hem vragen. Hij zal er minstens zoveel vanaf weten als ik ;)

Ps: Er is een 2:1 ratio mogelijk met nog meer CDR... maar dat is meer voor gevorderden. ;)

Mocht je een goddelijk gerollde Flavour of Time en een F/R hebben met CDR/Socket/CHC/CHD ofwel Dex ipv CHC ofwel CHD dan kan je hier eens naar kijken!

[ Voor 16% gewijzigd door Thalaron op 29-09-2015 17:03 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:49:
[...]

Weet niet welke build je gebruikt...

Bij de Nats RoV Fire build moet je minstens 46% ingame Cooldown Reduction proberen te krijgen als 1e. In principe wil je dus 8% CDR op je gloves en shoulders, 10% op beide wapens, en 12.5% via Gem in je helm. Indien je dat kan halen is het een kwestie van 3x Evasive Fire / 1x RoV / 3x Evasive Fire / 1x RoV enzovoorts. (3:1 ratio dus).
Idieaal gezien wil je ook op je offhand RCR hebben. Indien je met mijn Veneno uit bovenstaande link vergelijkt... houd er rekening mee dat die puur op Grift Push is gemaakt. Wanneer ik met hem T10 Rifts ga doen kan je lachen... evenals een te lage Grift, omdat ik dan mijn hatred niet op kan houden. Je bent dus constant actief met Evasive Fire / RoV... en indien er geen mobz zijn z.s.m. naar de volgende groep monsters!

En bedenk dat RoV je damage dealer is, Strafe is mooi meegenomen maar is puur en alleen een manier om mobiel te blijven EN je RoV cooldown te versnellen. De rede waarom je op boven vermelde items max Cooldown Reduction wilt is simpel. Anders moet je via Amulet en/of ringen compenseren ten koste van CHC ofwel CHD. Mocht je een F/R hebben met CDR/CHD/CHD/Socket (heb ik 1... maar is minder goed dan huidige setup) kan je ten koste van een acceptabel DEX verlies ook compenseren op tekort op overige pieces.

Bij de Nats RoV SpeedStrafe (DB farm in mijn geval) variant wil je zoveel mogelijk RCR / CDR / Hatred regen waar mogelijk. Dit omdat je geen generator gebruikt om je pool Hatred aan te vullen. De truc is dus een balans te vinden waarbij je simpelweg door kan gaan zonder stil te komen. Wanneer je Hatred opraakt pop je ofwel Preperation ofwel Companion met de rune welke je Hatred geven. Dus spinnen... RoV waar mogelijk... Hatred op -> Preperation -> spinnen spinnen -> Hatred laag -> Companion enzovoorts.

Tip: Je RoV pakt enkel de damage range van je MAIN hand... dus: Hoogste DPS wapen in MAIN hand. Offhand is puur een stat stick. Damage wegrollen zoals ik bij Veneno heb gedaan is dus geen probleem wanneer dit statwise beter is. Let dan ook niet teveel op Sheet DPS! (Mijn Veneno doet ong. 1 miljoen sheet DPS vanwege mijn "lage DPS" op offhand...

Mocht het niet lukken en je ziet me online (Narada) dan spreek me maar even aan ;-)
Mocht JimMorrison online zijn kan je het wellicht ook aan hem vragen. Hij zal er minstens zoveel vanaf weten als ik ;)

Ps: Er is een 2:1 ratio mogelijk met nog meer CDR... maar dat is meer voor gevorderden. ;)

Mocht je een goddelijk gerollde Flavour of Time en een F/R hebben met CDR/Socket/CHC/CHD ofwel Dex ipv CHC ofwel CHD dan kan je hier eens naar kijken!
Ik heb een lightning build. Had eerst die van Wudijo overgenomen, maar ben inmiddels geswitcht naar eentje die ik op Diabloprogress vond (die overigens niet veel verschilt van de eerdere). Ik denk dat ik verkeerd om ging met mijn hatred generator. De bedenker van de build die ik vond spamt hem tijdens het strafen, waardoor de hatred bol goed gevult blijft. Strafe en RoV op de muis en Evasive Fire op één van de toetsen. Wat ik deed was de generator gebruiken om aan te vullen als hij onder de helft zakte. Dat ging ten koste van de mobiliteit.
Maar ik zal de 3:1 ook even proberen.

Mijn cooldown zit op 40,67%. Ik mis nog een procentje op mijn gloves en heb nog geen cdr op mijn shoulders. Wapens en helm zijn alle max. Komt nog wel goed. Ik ben gisteravond pas begonnen met gearen en mis de belt en bracers ook nog. :)
Ik zoek nog F&R met chc, chd en cdr. Die heb ik namelijk ook voor mijn monk nodig. Momenteel heb ik F&R met 6chc, 46chd en avg.damage.

Speedfarmen ga ik niet doen met deze build, daar heb ik mijn barb voor. Deze is puur voor (g)rifts.

Bedankt voor de tips! :)

Edit: mijn profiel is overigens up-to-date (met uitzondering van de skills!!). Ik gebruik daarnaast nog een Hellfire amulet met dex, chc en chd (van mijn Monk, dus verkeerde passive). Gems zijn Bane of the Trapped, Zei's Stone of Vengeance en Taeguk.

Edit2: het totale plaatje.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 29-09-2015 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Deadsmell schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:17:
[...]

Ik heb een lightning build... ...Bedankt voor de tips! :)

Edit: mijn profiel is overigens up-to-date (met uitzondering van de skills!!). Ik gebruik daarnaast nog een Hellfire amulet met dex, chc en chd (van mijn Monk, dus verkeerde passive). Gems zijn Bane of the Trapped, Zei's Stone of Vengeance en Taeguk.

Edit2: het totale plaatje.
Graag gedaan ;)

Lighting is kwa opbouw eigenlijk gelijk aan Fire, met als verschil de Bracers / Calamity i.p.v. Balefire. En passives/skills zijn iets anders. Verder is hij bij mij gelijk (gebruikt ook dezelfde gear als mijn Fire... moet het dan alleen op enkele items na alles overzetten ;)

En ik zie dat je, op dit moment in elk geval, geen Crashing Rain draagt. Ik ga er even vanuit dat je deze nog niet hebt... maar dit is een HUUUUGGEEEE deel van je damage O-) (Let daarbij op... een Ancient belt met 650 Dex en 3000% Crashing Beast = minder goed dan een slechte non ancient roll met 3700%+...

En als Bracers wil je Wraps of Clarity uiteraard :) en dan het liefst met en zo hoog mogelijke % bij je legendary ability (DMG reduction)

En je Cube is verwacht ik ook niet up-to-date?
Fulminator/Hexing Pants/CoE = wenselijk

Mijn half naakte Lighting RoV DH...
Skills/Cube/Hellfire/Offhand/Bracers zijn zoals het moet... de rest van de items pak ik dus van Veneno wanneer ik er mee ga spelen... verder gebruik ik 'm als mule atm. dus kijk niet naar de rest van de meuk die die aanheeft O-)

[ Voor 36% gewijzigd door Thalaron op 29-09-2015 18:49 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:35
Iemand die mij ingame weer een beetje opweg kan helpen? Na de launch niet echt weer gespeeld en zou t fijn vinden om iemand in mn Friendlist te hebben om het e.e.a. te vragen :)

powerPlay#2325

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Vanmiddag nogmaals een gooi naar 60 DH Solo NS met Nats Fire gedaan, 17:** minuten.. Was een Grift met op einde van Floor 3 de 1e Pylon @ Gaurdian... Was het zo'n movement geval... Dus lijkt me wel haalbaar met een wat betere density/pylons.. Wellicht moet ik eens testen of ik met Bola's sneller kan gaan :)

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteravond was weer een lekker productief avondje! Eerst een heerlijke Ancient SuWong gevonden op mijn WD (en een Ancient Helltooth Mask). Toen met de SWK Monk GRiftjes gaan pushen met Klablabla, Squishie en FireDrunk (en Lucy ook een tijdje) en uiteindelijk GR69 gehaald (hoogste full clan party, alleen Douwe en Sabrac's groepje met non-clanmembers erbij zitten nog voor ons). GR70 waren we helaas net te langzaam door matige density. Toen als klap op de vuurpijl nog even een Ancient Furnace (met matige rolls, maar toch) gerolld! Die vanavond eens in de strijd tegen GR70 gooien ;)

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:36
powerplay schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:49:
Iemand die mij ingame weer een beetje opweg kan helpen? Na de launch niet echt weer gespeeld en zou t fijn vinden om iemand in mn Friendlist te hebben om het e.e.a. te vragen :)

powerPlay#2325
Tweakers community is altijd open voor iederen hoor :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Gisteren gear voor de duo generator build verzameld, mis nog een aantal belangrijke items, maar dat word ergens deze week eens testen. De dmg kan erg ziek worden, (50-60 miljard per hit), wordt zelf al gespeculeerd dat de build de hota barbs gaat vervangen in de speedrifts voor het opblazen van de EPs (dat moet ik eerlijk gezegt nog zien.. denk het zelf niet namelijk).

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Sabrac schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:00:
Gisteren gear voor de duo generator build verzameld, mis nog een aantal belangrijke items, maar dat word ergens deze week eens testen. De dmg kan erg ziek worden, (50-60 miljard per hit), wordt zelf al gespeculeerd dat de build de hota barbs gaat vervangen in de speedrifts voor het opblazen van de EPs (dat moet ik eerlijk gezegt nog zien.. denk het zelf niet namelijk).
Wat is de reden om twee generators te nemen? Heb de build opgezocht op Diablofans en ook de gameplay video gekeken, maar ik kan het er niet uit halen.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-10 13:31
Gisteren toch maar een S4 char (monk was me erg goed bevallen in S3) aangemaakt en een boost gekregen naar 70 (en een stapel paragon levels).

Char staat nog niet in mijn profiel. Ik mag nu dus weer langzaamaan gaan gearen. Wat de monk nu draagt kan net T1 mee worden gedaan. Maar gear komt vanzelf wel. Bijna alle slots zijn nu set of legendary, met zelfs al een ancient set pants (weet alleen even niet meer welk set)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Deadsmell schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:18:
[...]

Wat is de reden om twee generators te nemen? Heb de build opgezocht op Diablofans en ook de gameplay video gekeken, maar ik kan het er niet uit halen.
De ene generator (Fist of thunder - static charge) plaats een debuff op de enemies, elke keer als ze dan geraakt worden doen ze damage aan iedereen in de buurt.

De andere generator (Way of the hundred fist - Fists of fury) laat dit effect heel vaak afgaan vanwege de dot van de holy build.

Deze combinatie zorgt ervoor dat je heel veel lightning dmg heel snel verspreid op monsters.

----------

Fists of Thunder applies Static Charge to enemies hit for 6 seconds. Each time an enemy with Static Charge gets hit, there is a chance that every other enemy with Static Charge within 40 yards takes 180% weapon damage as Lightning.

----------

Perform a short dash with the first attack and enemies hit take an additional 60% weapon damage as Holy over 3 seconds. Fists of Fury damage can stack multiple times on the same enemy.

-------------

Aka, verzamel een grote groep, hit iedereen met je way of the hundred fists zodat ze de dot op zich krijgen, ram dan static charge op ze, en begin opnieuw met WotHF.

De static charge dmg effect werkt ook in group play, dus daar wordt het zelfs nog sterker omdat meer mensen de mobs raken.

[ Voor 37% gewijzigd door Sabrac op 30-09-2015 09:37 ]

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Klinkt interessant Sabrac! Die build moet ik ook maar even in de gaten gaan houden. Op een Ancient Fist of Az'turrasq na ben ik namelijk wel klaar met het gearen van mijn monk, er moet wel wat te doen blijven ;). Blijf je je bevindingen hier posten? ;)

adamvansanten schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:41:
[...] Blijf je je bevindingen hier posten? ;)
Zal het proberen, maar ik mis zelf nog wat belangrijke items, tot nu toe g.rift 65 mee gehaald.

Vanmorgen met gems bezig geweest en een paar level >50 rifts gedaan. Heb uiteindelijk 55 gehaald met redelijk tijd over. Paar keer omgegaan door irritante mobs, maar had ook een level in de rift met enorme mob density dus dat compenseerde weer.

http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/66244681

Grootste frustratie is de %fear op mijn helm. Rete-irritant maar krijg maar geen nieuwe :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Ok, net even een stream gekeken waarin deze build werd gebruikt in een g.rift 75 4 man...

Ze hadden de guardian in 7 minuten gespawned. De guardian zelf ging in 2,5 minuut neer (dat was 16 000 000 000 health)

Setup: Heal monk, support barb, EP monk en de Duo generator monk.

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Sparhawk schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:14:
[...]

Nou, die boost gaat snel. Ik ben gistereren serieus binnen 10 min naar L70 geboost, dus dat gaat helemaal nergerns over. Alleen zorgen dat je een helm met socket hebt, en ruby erin....

Geef vanavond maar een gil in de clan chat, dan wil ik me wel even kwaad maken :)
Ken ik jou van ergens? 8)

<GoT> Brain3#2873

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Gisteren met wat clanleden ubers gedaan, om nog maar eens te proberen een deftige Hellfire-amu te maken.

Na enkele beurten toch iets kunnen maken dat redelijk is.

Verder nog wat aanpassingen gedaan aan men zombiebear WD, en raar maar waar record verbetert van GR57 naar GR59.

Nadien nog 3 GR60 runs gedaan, maar tevergeefs. Eerste run ging goed ,maar riftboss Voracity....OMG! 2de run was slechte level met smalle gangen, onmogelijk! 3de run was weer goed, 2 minuten over voor riftboss....en ???....wie was het?.....jajaja...Voracity!! = FAIL!!

GR60 lijkt wel in zicht...met een beetje geluk, geraak ik er.

Zou ooit wel eens in de Top1000 willen geraken, maar dan is WD blijkbaar moeilijke klasse. #1000 cleared een GR65.....mmmm, das nog wel een beetje veraf denk ik....maar een doel is het zeker ^^...Nu eerst nog wat klimmen in de WD Clanladder...whatch out here i come!!!

<GoT> Brain3#2873

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 19:45
Ben nu met een barb bezig.. gister Grift 40 gehaald. met nog 5 minuten over. dus dit moet hoger te doen zijn.

nog niet veel ancients dus ik hoop dat ik die nog krijg met een beetje rolls.
Sabrac schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:34:
[...]

De ene generator (Fist of thunder - static charge) plaats een debuff op de enemies, elke keer als ze dan geraakt worden doen ze damage aan iedereen in de buurt.

De andere generator (Way of the hundred fist - Fists of fury) laat dit effect heel vaak afgaan vanwege de dot van de holy build.

Deze combinatie zorgt ervoor dat je heel veel lightning dmg heel snel verspreid op monsters.

----------

Fists of Thunder applies Static Charge to enemies hit for 6 seconds. Each time an enemy with Static Charge gets hit, there is a chance that every other enemy with Static Charge within 40 yards takes 180% weapon damage as Lightning.

----------

Perform a short dash with the first attack and enemies hit take an additional 60% weapon damage as Holy over 3 seconds. Fists of Fury damage can stack multiple times on the same enemy.

-------------

Aka, verzamel een grote groep, hit iedereen met je way of the hundred fists zodat ze de dot op zich krijgen, ram dan static charge op ze, en begin opnieuw met WotHF.

De static charge dmg effect werkt ook in group play, dus daar wordt het zelfs nog sterker omdat meer mensen de mobs raken.
Hmm, interessant. Ik ben wel erg benieuwd naar de mechanics. "A chance" betekent meestal proc scalar en dan zou ik niet veel verwachten van een DoT. Als het een hard-coded kans is, zou ik gaan testen met Hack (de thorns bonus damage komt los langs). Als dat werkt kan een Crusader met Invoker set en Hack met de holy-stofzuiger (12 yard rune) dit behoorlijk uitbuiten; je hebt dan een 12 yard ground effect (= veel hits) met per hit in een 15 yard thorns hits area (= enorm veel extra hits). Add area damage for fun.

Als het wel proc scalar based is, zou ik naar Wizard met Glacial spike / Mirrorball kijken. Proc scalar van Glacial was 0.9 als ik me niet vergis. Dat keer 3 op een cluster zal leuk werken. Als fun build heb ik die combo met Mirinea getest en die procte heel vaak.

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:26:
[...]

Hmm, interessant. Ik ben wel erg benieuwd naar de mechanics. "A chance" betekent meestal proc scalar en dan zou ik niet veel verwachten van een DoT. Als het een hard-coded kans is, zou ik gaan testen met Hack (de thorns bonus damage komt los langs). Als dat werkt kan een Crusader met Invoker set en Hack met de holy-stofzuiger (12 yard rune) dit behoorlijk uitbuiten; je hebt dan een 12 yard ground effect (= veel hits) met per hit in een 15 yard thorns hits area (= enorm veel extra hits). Add area damage for fun.

Als het wel proc scalar based is, zou ik naar Wizard met Glacial spike / Mirrorball kijken. Proc scalar van Glacial was 0.9 als ik me niet vergis. Dat keer 3 op een cluster zal leuk werken. Als fun build heb ik die combo met Mirinea getest en die procte heel vaak.
Weet niet hoe het precies zit, wat ik wel weet is dat de WotHF: FoF een ziek goede proc rate heeft.
Fists of Fury: 75% on first hit, 18% on second and 100% on third
Het zou dus best op proc rate gebaseerd zijn.

De dot van deze skill triggered ook abilities / gems zoals Mirinae, dit werd in S1 veel gebruikt toen de "spam till you drop" build er nog was.

Net bijna een 68 gehaald met de build, maar krijg de rotatie nog niet lekker onder de knie (goed.. ben ook nog maar een half uurtje bezig. komt vanzelf).

Ondertussen ook g.rift 56 gehaald met m'n 5 uur oude crusader :) speelt wel grappig, even iets anders dan monk.

[EDIT]

Nieuwe monk build kan blijkbaar harder critten dan verwacht

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GTDMZNM.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 30-09-2015 12:32 ]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:39

Grin

Ride si sapis.

Gister ff met een 3 player party (JimM, Geshbor en ik) lopen prutsen, even kijken hoe ver we komen met een heal monk, dps barb en dps WD, 69 gepakt(1ste poging, bijna 3 minuten over) en een 70 gemist op 9 seconden (ook maar 1 poging gedaan)... Deze week even weer proberen, 71-72 moet waarschijnlijk wel lukken.
Na een aantal weken 2.3 moet ik zeggen dat 2.2 leuker was qua end-game gameplay, crowd control vind ik leuker dan healing. Ach, wellicht wordt het nog beter in komende patches.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Sabrac schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:21:
Weet niet hoe het precies zit, wat ik wel weet is dat de WotHF: FoF een ziek goede proc rate heeft.
Fists of Fury: 75% on first hit, 18% on second and 100% on third
Het zou dus best op proc rate gebaseerd zijn.

De dot van deze skill triggered ook abilities / gems zoals Mirinae, dit werd in S1 veel gebruikt toen de "spam till you drop" build er nog was.
Ik ben niet zo thuis in monk proc scalars...de getallen die jij noemt zijn waarschijnlijk de 2.0.1 getallen en die zou ik niet zomaar voor waar aannemen; ik kwam er afgelopen weekend bijvoorbeeld achter dat Justice - Crack niet 1.0 is zoals online te vinden, maar 0.7. Die is dus ergens aangepast. Zelf testen is tegenwoordig simpel: Hack op cube en wat thorns. Geen wapen dragen, jezelf laten raken (dan weet je de base thorns damage) en vervolgens met je skill aan de gang; de thorns nummers zijn constant dus die kun je er wel uithalen. Skill thorns / base thorns is je proc scalar.
Sabrac schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:21:
Nieuwe monk build kan blijkbaar harder critten dan verwacht

[afbeelding]
Ziek =)

<GOT> Zarhrezz#2885

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:03

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Helemaal niet :N Nog bedankt trouwens :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Grin schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:29:
Gister ff met een 3 player party (JimM, Geshbor en ik) lopen prutsen, even kijken hoe ver we komen met een heal monk, dps barb en dps WD, 69 gepakt(1ste poging, bijna 3 minuten over) en een 70 gemist op 9 seconden (ook maar 1 poging gedaan)... Deze week even weer proberen, 71-72 moet waarschijnlijk wel lukken.
Na een aantal weken 2.3 moet ik zeggen dat 2.2 leuker was qua end-game gameplay, crowd control vind ik leuker dan healing. Ach, wellicht wordt het nog beter in komende patches.
Healing is idd boring! Maar de game beperken tot crowdcontrol was dat nog meer. Je bent nu toch al van 2 must have classes naar 1 must have class gegaan, improvement! :D

Wat wel spijtig is voor zowel 2.3 als 2.2 is dat er steeds weer focus is op FOTM builds en comps. In 2.2 had je zDPS WDs & Crusaders in bijna iedere groep. Nu in 2.3 zie je geen enkele groep zonder healer monk en zijn DHs & Wizards zeldzaam.

Dat zou niet zo erg zijn als het enkel zo is in groepen die pushen voor high grifts. Maar dit straalt iedere keer weer af op alles daaronder. Kijk maar naar de grift communities lvl 40-60 die in vele gevallen ook een "ideale" compositie willen met "ideale" builds. Deze difficulty zou normaal voor iedere class moeten kunnen in een 4man groep. Tja, misschien is 2.4 alweer wat meer balanced.

Van mij mag het volgende season al weer komen. Leaderboards zijn useless als je niet minstens 12u/dag kan spelen. Marginale gear upgrades boeien ook zo niet. Bring on new items/builds/features !! :D

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Inrage schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:14:
[...]

Healing is idd boring! Maar de game beperken tot crowdcontrol was dat nog meer. Je bent nu toch al van 2 must have classes naar 1 must have class gegaan, improvement! :D

Wat wel spijtig is voor zowel 2.3 als 2.2 is dat er steeds weer focus is op FOTM builds en comps. In 2.2 had je zDPS WDs & Crusaders in bijna iedere groep. Nu in 2.3 zie je geen enkele groep zonder healer monk en zijn DHs & Wizards zeldzaam.

Dat zou niet zo erg zijn als het enkel zo is in groepen die pushen voor high grifts. Maar dit straalt iedere keer weer af op alles daaronder. Kijk maar naar de grift communities lvl 40-60 die in vele gevallen ook een "ideale" compositie willen met "ideale" builds. Deze difficulty zou normaal voor iedere class moeten kunnen in een 4man groep. Tja, misschien is 2.4 alweer wat meer balanced.

Van mij mag het volgende season al weer komen. Leaderboards zijn useless als je niet minstens 12u/dag kan spelen. Marginale gear upgrades boeien ook zo niet. Bring on new items/builds/features !! :D
Dat van de grift communities level 40-60 ligt echt meer aan de spelers dan aan de characters hoor. Gisteravond nog wat runs met Laryx zijn DH gedaan en hij stond tot GR60 aardig zijn mannetje qua damage. Andere characters zijn dus zeker wel viable op "lagere" Grifts. Dat mensen daar moeilijk over doen ligt toch aan henzelf. Healing monk is ook pas nodig vanaf GR60, daaronder echt niet (mits iedereen goed in de gear zit natuurlijk). Sterker nog, <55 wil ik geeneens een healing monk mee, is zonde van de snelheid die je mist van 4xDPS.

Voor pushen zal je altijd specifieke combinaties houden, aangezien er gewoon maar één het allerbeste kan zijn. Zo speel ik <60 U6 monk en HT WD en 65+ alleen SWK monk, omdat de andere daarbij gewoon niet meer viable zijn (op dit moment in ieder geval, HT WD kan als de lag ooit gefixt wordt wel eens de allersterkste worden).

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ach, misschien heb ik nog een beetje last van het complex: 'vroeger was alles beter'. Healing monk speel ik met erg veel plezier, zeker zo leuk als de zdps crus! Maar de totale gameplay, dus als groep, vond ik beter in 2.2, wellicht wordt het nog beter...

Grin schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:31:
Ach, misschien heb ik nog een beetje last van het complex: 'vroeger was alles beter'. Healing monk speel ik met erg veel plezier, zeker zo leuk als de zdps crus! Maar de totale gameplay, dus als groep, vond ik beter in 2.2, wellicht wordt het nog beter...
De totale gameplay vind ik nu juist beter, iedereen heeft zo z'n rol.

De healing monk houd iedereen in leven, mobs op z'n plek en geeft de groep meer dmg (wat in 2.2 de support witch doctor deed)
De support barb verkent het gebied en trekt elites achter zich aan en geeft de groep dmg/ toughness (wat in 2.2 de support crusader deed)
De EP monk verspreid palms
De Hota barb (of welke single target dan ook) laat de EP's afgaan tijdens de cold convention van de monk.

Iedereen heeft zo z'n taak en als 1 zijn taak niet goed doet, gaat het al een stuk slechter.

In 2.2 hadden alleen de WD / Crus echt een taak, de rest was "rammen" en buffs ophouden.
Als je nu een explosie te snel laat afgaan werkt het juist negatief, dus veel meer coordinatie nodig.

[EDIT]
----------------------------------
Argh.. perfecte g.rift 59 op mn crusader, dikke density.... te dik..
Constant lag, en als ik em pauzeer krijg ik dit

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Gs5wkIO.jpg

Uiteindelijk de rift niet gehaald omdat ik constant dood ging tijdens de lag... was anders een perfecte rift geweest om de top 1000 crusaders in te komen met matige / slechte gear :(

[ Voor 14% gewijzigd door Sabrac op 30-09-2015 19:06 ]

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:35
Goldman schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:51:
[...]

Tweakers community is altijd open voor iederen hoor :)
Misschien een newb vraag maar, hoe join ik die Community? :X

-

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Sabrac schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:52:
[...]

De totale gameplay vind ik nu juist beter, iedereen heeft zo z'n rol.

De healing monk houd iedereen in leven, mobs op z'n plek en geeft de groep meer dmg (wat in 2.2 de support witch doctor deed)
De support barb verkent het gebied en trekt elites achter zich aan en geeft de groep dmg/ toughness (wat in 2.2 de support crusader deed)
De EP monk verspreid palms
De Hota barb (of welke single target dan ook) laat de EP's afgaan tijdens de cold convention van de monk.

Iedereen heeft zo z'n taak en als 1 zijn taak niet goed doet, gaat het al een stuk slechter.

In 2.2 hadden alleen de WD / Crus echt een taak, de rest was "rammen" en buffs ophouden.
Als je nu een explosie te snel laat afgaan werkt het juist negatief, dus veel meer coordinatie nodig.
Speelde @ 2.2 altijd zdps crus en dat was zeker fun, het pullen van de elites met vacuum/paardjes was erg leuk en vereiste wat skills op end-game. In 2.3 is het heal monk maar dat stukje coördinatie voor de CC mis ik nog een beetje. Deze avond de 2.3 end-game verder getest met 4 GoT'ers: een 71 gedaan in '8 minuut nogwat' en een 72 in 13 minuten, beiden 1 poging. 74-75 komt echt in zicht en er komt nu serieus 'schwung' in de party. Wellicht krijg ik toch wat warmere gevoelens @ 2.3 end-game... :9

• klablabla
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-10 09:24
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pAnjYBU.jpg

Waarom geen 75 (Adam)
Stevige zoete drop (Lucy)
Ben ik Squishie? (Squishie)
Wat zijn bounties? (Klablabla)

[ Voor 69% gewijzigd door klablabla op 30-09-2015 23:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

klablabla schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:37:
[afbeelding]

Waarom geen 75 (Adam)
Het was weer een productieve avond, #1 op de clan leaderboards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Gratz!

Netjes hoor :)
Moet binnenkort toch echt eens aan de bak met grifts... a.s. zondagmiddag/avond heb ik helaas pas veel tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[afbeelding]

Waarom geen 75 (Adam)
Grats heren, bij ons liet anima het afweten :( dus hebben we maar 3 man pushes gedaan met de nieuwe duo generator monk.

Setup: Healing monk (Thorknight), EP monk (Protax) en Duo generator monk (Ik zei de gek).

3 man: G.rift 70 in 9:15, ook hier zit zeker nog meer in, maar moest vroeger weg dan normaal, dus niet doorgegaan met pushen.

Eerder die dag nog wat 2 mans en solo's geprobeerd met de build:

2man: 66 gehaald, 68+ zit er zeker in.
solo: 66 gehaald, 68 bijna, is nog erg wennen de playstyle.

Je bent erg squishy als duo generator monk, dus een support is wel nodig. Solo kan je met unity spelen maar dan nog stuiterd mn health heel hard.

[ Voor 20% gewijzigd door Sabrac op 01-10-2015 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Zat te zoeken over info mbt die dubbel Generator... Kom ik dit tegen http://d3watch.net/?p=1637

4 mans 83 Clear :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:17:
Zat te zoeken over info mbt die dubbel Generator... Kom ik dit tegen http://d3watch.net/?p=1637

4 mans 83 Clear :/
Yep :) de dmg is zeker nice, vervangt waarschijnlijk de hota barbs in parties. gisteren was voor mij voornamelijk veel uitproberen en oefenen, de dmg was soms erg ziek.. maar niet altijd, dus ik doe nog iets verkeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:23:
[...]

Yep :) de dmg is zeker nice, vervangt waarschijnlijk de hota barbs in parties. gisteren was voor mij voornamelijk veel uitproberen en oefenen, de dmg was soms erg ziek.. maar niet altijd, dus ik doe nog iets verkeerd :(
Ik denk dat ik de gear voor die build ook maar ga verzamelen (meeste heb ik wel ancient liggen). Ziet er inderdaad zeer OP uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:24:
[...]

Ik denk dat ik de gear voor die build ook maar ga verzamelen (meeste heb ik wel ancient liggen). Ziet er inderdaad zeer OP uit!
Belangrijkste om te onthouden is dat de build nog niet volledig getest is, welke stats je waar op wilt hebben kan met de tijd dus veranderen. Zo heb ik nu een paar fists met dex / vit / cdr, maar denk dat ik een van de 2 met dex / life per hit / cdr wil om wat stabieler qua health te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Gister op HC nog even de nieuwe ancient scrimshaw getest van Temp, 54 zonder lag :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:51
Gisteren eerst lekker wat 60s gerund voor exp met wisselede parties, maar ging allemaal goed :) Daarna op mijn monk gegaan, had eindelijk alles van u6 aan gear binnen (fist nog even via cube gekregen) en beetje rolls fixen, volgens mij klopt er nog niet veel van maargoed het ging er lekker.

25 om te testen, easy
40 dan maar, easy,
50 hier merkte ik pas dat ik niet meer alles 1-shot, maar nog steeds easy en makkelijk gehaald.

Toen ben ik maar gestopt, vanavond wellicht kijken hoever ik kan komen met de huidige setup. Merk wel dat je veel meer defence hebt als DH en dat ik zoveel meer risico kan nemen, dat blijft erg wennen :P

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Is er al nieuws over een mogelijke oplossing voor de WD HT lag?

Gisteren eindelijk GR60 gelukt...nu nog eens een deftige Scrimshaw vinden....en dan eens zien of ik verder geraak.

Gems solo levelen is moelijk....zal in party moeten, maar GR60+ met een HT WD..zijn niet veel mensen happig op.

Zijn er hier WD's die hun ervaringen kunnen delen? ik loop liefts met volgende gems: Gizzard, BoT en Aesoteric...Heb ook al runs gedaan met Bane of the Stricken ipv Gizzard of ipv Aesoteric...maar de extra dmg weegt niet direct op tegen de toughness vind ek....iemand andere ervaringen? of tips?

#1 op de WD clanladder is het doel en daarna mikken we op een plaatsje in de Top1000 Europe. Maar hoe we dat moeten doen, mmmmm.....das nog een klein raadsel. (bij sommige classes ligt de Top1000 precies makkelijker binnen bereik, bij WD is dat GR65+....)

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brain3 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:36:

Gisteren eindelijk GR60 gelukt...nu nog eens een deftige Scrimshaw vinden....en dan eens zien of ik verder geraak.

Gems solo levelen is moelijk....zal in party moeten, maar GR60+ met een HT WD..zijn niet veel mensen happig op.

Zijn er hier WD's die hun ervaringen kunnen delen? ik loop liefts met volgende gems: Gizzard, BoT en Aesoteric...Heb ook al runs gedaan met Bane of the Stricken ipv Gizzard of ipv Aesoteric...maar de extra dmg weegt niet direct op tegen de toughness vind ek....iemand andere ervaringen? of tips?

#1 op de WD clanladder is het doel en daarna mikken we op een plaatsje in de Top1000 Europe. Maar hoe we dat moeten doen, mmmmm.....das nog een klein raadsel. (bij sommige classes ligt de Top1000 precies makkelijker binnen bereik, bij WD is dat GR65+....)
Nummer 1 op de clanladder is je doel hè. Zal het in de gaten houden. Zodra je de 60 bereikt ga ik wel weer pushen voor een 62, want er zit nog rek in bij mij. :P

Ik heb mijn 61 trouwens gehaald met Gizzard, Bane of the Stricken en Bane of the Trapped, geloof ik. Maar weet niet zeker of Stricken een goede keuze is, omdat die geloof ik niet proct op DoT's. Ik zal Quin69's nieuwe filmpje over Bane of the Stricken vanavond eens doornemen en dan misschien switchen naar iets anders.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 01-10-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grin reaper uitzetten en area dmg uitdoen en de lag is weg :) (net als je dmg).

Qua top 1000.

Barbs/monks en WDs worden dit seizoen het meest gespeeld, het zal erg lastig worden in de top 1000 van deze classes te komen tenzij je veel speelt, paragon & gems levels haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:40:
[...]
Ik heb een 61 gehaald zonder noemenswaardige lag. Met Grin Reaper en met area damage. Het kan dus wel. Maar het was geloof ik tijdens kantooruren. Niet veel mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Deadsmell schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:40:
[...]

Nummer 1 op de clanladder is je doel hè. Zal het in de gaten houden. Zodra je de 60 bereikt ga ik wel weer pushen voor een 62, want er zit nog rek in bij mij. :P

Ik heb mijn 61 trouwens gehaald met Gizzard, Bane of the Stricken en Bane of the Trapped, geloof ik. Maar weet niet zeker of Stricken een goede keuze is, omdat die geloof ik niet proct op DoT's. Ik zal Quin69's nieuwe filmpje over Bane of the Stricken vanavond eens doornemen en dan misschien switchen naar iets anders.
GR60 zit al in de pocket. Grootste rek zit in men gems en men wapen denk ik. Dat is nu men prioriteit. Men chicken WD zorgt voor de nodige mats...de cube doet de rest wel zeker?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Sabrac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:40:
[...]

Qua top 1000.

Barbs/monks en WDs worden dit seizoen het meest gespeeld, het zal erg lastig worden in de top 1000 van deze classes te komen tenzij je veel speelt, paragon & gems levels haalt.
Met paragonlevels richting 550+, moet je toch al ergens geraken he?

Men gems hoger krijgen is nu het moeilijkste...en dan nog wat optimalisaties aan men gear, maar dat gaat maar traagjes....dat zijn maar kleine percenten dat ik omhoog kruip. Grootste winst zit nog in men wapen. (men gift ligt al klaar :9 )

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:28:
[...]

Belangrijkste om te onthouden is dat de build nog niet volledig getest is, welke stats je waar op wilt hebben kan met de tijd dus veranderen. Zo heb ik nu een paar fists met dex / vit / cdr, maar denk dat ik een van de 2 met dex / life per hit / cdr wil om wat stabieler qua health te zijn.
Eerst maar eens beginnen met de gear, optimaliseren komt later wel wanneer de build meer uitgekristalliseerd is. ;) Zo ver ben ik nog lang niet (voorlopig nog lekker SWK spelen, die is nu wel redelijk uitgebouwd op de gemlevels na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-10 20:32
Al die hoge Grifts die ik hier lees zal ik niet halen in HC season maar mijn WW barb begint wel steeds meer uit de verf te komen. T8 gaat nu eigenlijk vrij soepel en mn hoogste GR tot nu toe is 41. Dat kan nog wel wat hoger want heb sinds die 41 wat upgrades gehad. M'n 1e BK set 1h had ik al ancient gecubed en gisteravond vlak voor ik ging stoppen dropte er een ramaladni. Wilde hem bijna op mn non-ancient offhander BK 1h gooien maar zag dat ik nog wel ruim in mn DB's zat (680 ong) dus ach doe es gek... craft 10 lvl70 mighty weapons en begin te cuben. Met 5 cubes had ik al 2x de non ancient mainhander en de 6e werd een offhander.... of t bidden geholpen heeft weet ik niet maar was wat blij toen ik zag dat ie ancient was :)

Na een paar rolls had ik 10% CDR en dat had ik eigenlijk nog hard nodig. Ramaladni gelukkig bewaard en dr op gegooid.

Dit is mijn barb nu: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ixinix-2188/hero/67178803
Komende dagen eens kijken hoever ik kom met GR. Ondertussen ook wat machines aan t farmen want een goede hellfire lust mijn barb nog wel :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-10 13:31
Gisteren niet veel tijd gehad om verder te spelen op mijn S4 monk: Profiel

Heb wel nog een stap van Journey chapter 1 kunnen afronden (5 bounties).

Qua gear is de monk nog een lachtertje, maar veel beters heb ik nog niet gevonden :) T1 lukt wel om te overleven alleen echt snel gaat het nog niet.

Wellicht dat ik dit weekend nog wat tijd heb om te kijken of hij nog iets beter qua gear kan worden (moet niet al te moeilijk zijn)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Pfff op HC doodgaan op lvl 69 en een half is echt rot.... wou gewoon die season conquest halen maar een jailer arcane combo + smalle gangetjes dacht daar anders over. Boost iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die dual-generator build vind ik wel heel interessant gezien de mechanics (ik hou van proc builds), maar ik heb een hekel aan OP builds...lastig lastig...

Ik ben benieuwd of er een hotfix komt voor deze setup, ik ga er even vanuit dat Bliz 80+ niet echt voorzien had. Ik heb ook het idee dat het concept nog niet maximaal uitgebuit wordt (een team gefocussed op max proccen, kunnen er static charges van 2 monks stacken op een mob?). To bandwagon or not...ik ben geneigd te wachten op eventuele hotfixes of een reactie van Bliz voordat ik besluit een monk te maken.

Verder gisteren 2 conquests gehaald waarvan 1 bugged - The Thrill gaat af als je dood bent op het moment dat de RG neergaat. Beetje jammer, ik ben juist een Crusader aan het gearen voor die conquest. Het is toch leuker om het echt te doen. Maar goed, 6 gems op 50, nu maar werken aan de 2 andere gems die ik voor de Crusader nodig heb. Journey wordt nu wel irritant; T9 binnen 4 minuten is niet echt makkelijk te doen solo, ook als je alles 1-shot ben je te afhankelijk van het rift en we weten allemaal hoe slecht de normal rift density meestal is...misschien toch maar die monk maken om dat te gaan doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:29:
Journey wordt nu wel irritant; T9 binnen 4 minuten is niet echt makkelijk te doen solo, ook als je alles 1-shot ben je te afhankelijk van het rift en we weten allemaal hoe slecht de normal rift density meestal is...misschien toch maar die monk maken om dat te gaan doen.
Je hoeft T9 in 4 minuten en T10 in 3 minuten niet solo te doen. In een team is die eerste prima te halen. Moest bij de tweede wel vissen naar een goed rift, maar dan is 'ie in een team ook te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:29:
Die dual-generator build vind ik wel heel interessant gezien de mechanics (ik hou van proc builds), maar ik heb een hekel aan OP builds...lastig lastig...

Ik ben benieuwd of er een hotfix komt voor deze setup, ik ga er even vanuit dat Bliz 80+ niet echt voorzien had. Ik heb ook het idee dat het concept nog niet maximaal uitgebuit wordt (een team gefocussed op max proccen, kunnen er static charges van 2 monks stacken op een mob?). To bandwagon or not...ik ben geneigd te wachten op eventuele hotfixes of een reactie van Bliz voordat ik besluit een monk te maken.

Verder gisteren 2 conquests gehaald waarvan 1 bugged - The Thrill gaat af als je dood bent op het moment dat de RG neergaat. Beetje jammer, ik ben juist een Crusader aan het gearen voor die conquest. Het is toch leuker om het echt te doen. Maar goed, 6 gems op 50, nu maar werken aan de 2 andere gems die ik voor de Crusader nodig heb. Journey wordt nu wel irritant; T9 binnen 4 minuten is niet echt makkelijk te doen solo, ook als je alles 1-shot ben je te afhankelijk van het rift en we weten allemaal hoe slecht de normal rift density meestal is...misschien toch maar die monk maken om dat te gaan doen.
Mid season passen ze builds niet aan, soweiso is 80+ te halen met een hota barb of een dagger doc, dus ook als deze build generfed word, dan veranderd er niets in het 80+ halen.

T9 in 4 minuten en T10 in 3 minuten heb ik beide solo gehaald met mn U6 monk, maar had wel een zieke density nodig, gewoon een party vinden, ben je zo klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet dat de T9 / T10 in 4 / 3 minuten niet solo hoeven, maar ik blijf het irritante targets vinden; het komt erop neer dat je met een groepje moet gaan fishen. Bij greaters is de density bandbreedte veel smaller dan bij normale rifts, waarmee dat fishen simpelweg langdradiger wordt.

Gems levelen, solo greaters (al dan niet met set bonussen), etc. zijn uitdagingen die je gedurende je season oppakt. Extracten is weinig uitdaging, maar als je hier en daar bounties loopt, komt dat gewoon mee. De normale rift targets zijn echter puur een kwestie van geluk bij de generation en daarmee een bron van frustratie / irritatie...althans bij mij.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:27
Even een vraagje voor 60+ WD's.
Wordt de Zombie Bears build effectiever op de hogere grifts?
Zie dat in de top vrijwel iedereen die build gebruikt maar op 50+ gaat Acid Cloud met Suwong Diviner voor mij een stuk sneller. M'n wapens voor beide builds zijn nette Ancients dus daar ligt het niet aan lijkt me.
Misschien iets met mana cost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:57:
Even een vraagje voor 60+ WD's.
Wordt de Zombie Bears build effectiever op de hogere grifts?
Zie dat in de top vrijwel iedereen die build gebruikt maar op 50+ gaat Acid Cloud met Suwong Diviner voor mij een stuk sneller. M'n wapens voor beide builds zijn nette Ancients dus daar ligt het niet aan lijkt me.
Misschien iets met mana cost?
Ik dacht hetzelfde, maar het verschil op 60 is echt gigantisch imo. Ik heb een ontzettend goed gerolde ancient suwong en solo 60 was onmogelijk, terwijl het met bears (scrim+offhand) ontzettend goed te doen was.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat het voor 60+ niet zozeer in de dmg zit, maar in de toughness, zombie bears laat je met Henri's spelen, waardoor je 80 % minder dmg pakt op de eerst hit, gezien je toch al zoveel mogelijk dmg ontwijkt, is dit een enorme toughness boost en maakt het verzamelen van grote groepen das te makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:00:
Denk dat het voor 60+ niet zozeer in de dmg zit, maar in de toughness, zombie bears laat je met Henri's spelen, waardoor je 80 % minder dmg pakt op de eerst hit, gezien je toch al zoveel mogelijk dmg ontwijkt, is dit een enorme toughness boost en maakt het verzamelen van grote groepen das te makkelijker
ikspeel met Thing offhand omdat ik geen enkele Henri's vind. Toch is het verschil al flin. Ik denk dat, als je een goede Henri hebt, het verschil alleen nog maar groter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren mijn gems op level 50 gekregen *O*
http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/66244681

Alleen loop ik nu een beetje vast qua gear.. Helm wil ik vervangen met een die géén % to Fear heeft (rete-irritant) maar gamblen schiet echt niet op. De rest met ancient vervangen is natuurlijk ook een doel maar verder zie ik niet echt andere mogelijkheiden.

Waar ik al wel langer over nadenk is om de BP gear om te gooien en voor CoE te gaan. Heb bijna alle gear daarvoor liggen. Qua effectiviteit is het bijna gelijk, maar voor mijn gevoel is het fijner om vaker crits te zien en niet per sé te hoeven timen tot ik crits zie met BP.

Ik heb op mijn hellfire Guardian's Path, heeft het nut om dan voor Mantra of Salvation een andere rune te kiezen (huidige geeft ook 35% dodge)? Bijv. Divine Protection of Perserverance?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23

Ik loop ook met gizzard, bot en aesoteric.

Ben nog een beetje aan het testen welke andere opties er zijn. bijvoorbeeld: aesoteric wisselen met stricken en dan henries op de cube. (met een acid cloud build dus) Daarmee makkelijk een 61 gehaald, maar 62 kwam ik tijd te kort. Andere optie voor solo die ik nog een beetje aan het proberen ben is unity in de cube en weer stricken ipv aesoteric. Stricken voelt voor mij niet aan als een heel groot verschil dus wil ook nog even testen hoe het gaat als ik iceblink of zei aan heb.

Overigens zie je bovenaan de leaderboards alleen builds die vol op damage gefocussed zijn, waarbij je dus een perfecte rift moet vissen om niet steeds dood te gaan. Ik vind vissen niet leuk dus wil een build hebben die 90% van alle rifts kan lopen.

In een party kan je area dmg uitzetten, dan gaat het redelijk. Ik zie ook wel vaak zuni wd's en die doen behoorlijk wat damage. moet mijn starmetal nog even ancient zien te rollen en dan ga ik dat ook proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Sabrac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:45:
[...]

Mid season passen ze builds niet aan, soweiso is 80+ te halen met een hota barb of een dagger doc, dus ook als deze build generfed word, dan veranderd er niets in het 80+ halen.

T9 in 4 minuten en T10 in 3 minuten heb ik beide solo gehaald met mn U6 monk, maar had wel een zieke density nodig, gewoon een party vinden, ben je zo klaar.
Wacht ff, 80+ met een dagger/carn doc? Where do i sign up? :) Ik "moet" eigenlijk nog een goede DoD/SMK al heb ik beide ancient, nog niet met % dmg en attack speed, dus alleen attack speed so far(geen diminishing returns op IAS op wapen maakt het hogere prio voor die build). Voor de rest heb ik een erg sterke Carn setup. Ben alleen nog in dubio over Pauldrons of Skeleton king + Lacuni/Knockback bracers of Aughilds. Pauldrons is een kans dat ik blijf leven en Lacuni is een attackspeed increase(al moeten de andere rolls ook wel goed zijn). Maar Aughild is gewoon straight up damage increase en decrease.

Als blizz ons nou gewoon zuni shoulders geeft, dan is dat hele probleem in 1 keer opgelost. Dan word alleen de vraag: Zuni shoulders toevoegen, rorg droppen, goede bracers gebruiken en CoE in de cube. Of Rorg in de cube houden, zuni shoulders ipv gloves gebruiken en dan voor gloves T&T, 5 fetishes schieten darts, de andere 18 slaan dan 50% sneller. Al neig ik naar CoE dan, 5 sec, 200% increased poison damage, dat rekt volgens mij alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:17:
[...]

Wacht ff, 80+ met een dagger/carn doc? Where do i sign up? :) Ik "moet" eigenlijk nog een goede DoD/SMK al heb ik beide ancient, nog niet met % dmg en attack speed, dus alleen attack speed so far(geen diminishing returns op IAS op wapen maakt het hogere prio voor die build). Voor de rest heb ik een erg sterke Carn setup. Ben alleen nog in dubio over Pauldrons of Skeleton king + Lacuni/Knockback bracers of Aughilds. Pauldrons is een kans dat ik blijf leven en Lacuni is een attackspeed increase(al moeten de andere rolls ook wel goed zijn). Maar Aughild is gewoon straight up damage increase en decrease.

Als blizz ons nou gewoon zuni shoulders geeft, dan is dat hele probleem in 1 keer opgelost. Dan word alleen de vraag: Zuni shoulders toevoegen, rorg droppen, goede bracers gebruiken en CoE in de cube. Of Rorg in de cube houden, zuni shoulders ipv gloves gebruiken en dan voor gloves T&T, 5 fetishes schieten darts, de andere 18 slaan dan 50% sneller. Al neig ik naar CoE dan, 5 sec, 200% increased poison damage, dat rekt volgens mij alles.
http://www.twitch.tv/drahque/v/18554874

zie hier, g.rift 82 met een dart doc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:00:
Dit is volgens mij inderdaad de reden. De output van Slow Burn is veel hoger dan Bears (zie eerdere rekenvoorbeelden) maar bears setup kan Furnace op cube / Kitten op off-hand spelen (en dat zie je consequent in de top of the boards).

Voor m'n AC-centered setup heb ik Kittten op cube en verder full glass-cannon (geen enkele defensive gem). Daarmee heb ik 55 gehaald met goeie marge...of pushen de 60 kan halen weet ik niet, ik ben niet echt een fisher en dat is toch wel wat nodig is op een gegeven moment. Ik mis dus wel de Furnace bonus en op een bepaald moment wordt dat toch een ding. Skippen van elites is wellicht een optie in combinatie met Bane of the Stricken voor de RG, maar dan moet je geluk gaan hebben met elites die je tegenkomt (maar goed, dat moet je toch hebben als het 60+ wordt).

Blobstick is sneller zolang je de defenses nog niet nodig hebt, daarna is de off-hand onvermijdelijk.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik wilde hier eigenlijk anders op reageren, maar ik hou me in.

Goed, tijd om m'n DoD build te fixen vanavond dan, misschien m'n spare dagger paar keer reforgen in de hoop dat deze wel goede ancient word :)

Carn build vind ik persoonlijk zo veel leuker spelen dan helltooth. Ik "moet' ook nog een monk hebben dit seizoen, zoveel leuk speelgoed om te proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:37:
[...]

Ik wilde hier eigenlijk anders op reageren, maar ik hou me in.

Goed, tijd om m'n DoD build te fixen vanavond dan, misschien m'n spare dagger paar keer reforgen in de hoop dat deze wel goede ancient word :)

Carn build vind ik persoonlijk zo veel leuker spelen dan helltooth. Ik "moet' ook nog een monk hebben dit seizoen, zoveel leuk speelgoed om te proberen..
Nou ben ik wel benieuwd naar de originele reactie :) Sowieso werden dart docs al vaker meegenomen ipv helltooth vanwege de lag, dus een grote verassing is het niet echt, meeste vinden dart doc alleen niet leuk spelen omdat dat geen nieuwe spec is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:52
Sabrac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:43:
[...]

Nou ben ik wel benieuwd naar de originele reactie :) Sowieso werden dart docs al vaker meegenomen ipv helltooth vanwege de lag, dus een grote verassing is het niet echt, meeste vinden dart doc alleen niet leuk spelen omdat dat geen nieuwe spec is.
Ik heb het een hele tijd links laten liggen maar sinds een paar dagen speel ik ook weer met m'n dart doc, afwisseling is goed.. O-)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:50
Als trouwe lezer, maar zeer luie poster spring ik toch even in dit topic !

Ikzelf speel meest nu met een SSS Uliana Monk in dit season. (de crittende variant)
Blijf het een leuke class / build vinden tot nu toe !

Ik loop er alleen beetje tegenaan dat ik alleen nog beter kan worden door mijn gear te vervangen voor ancient versies. Het vervelende is dat ik daar al heel wat uren mee bezig ben en eigenlijk nog geen noemenswaardige ups heb gevonden.

Wat ik nu doe is Rifts (voor D'Breaths > Rare upgrade) afwisselen met Greater rifts (XP & bloodshards en redelijk wat loot bij clear)

Zijn er slimmere methoden om de kans groter te maken ups te scoren ?
Ik begreep dat als je in een public game speelt er wel meer gear dropped, tot nu toe speel ik solo of met 1 / 2 clan leden, maar die zijn niet vaak online.

Edit:
Misschien goed te noemen dat ik GR: 56 Solo clear heb, maar 57 heb ik veel moeite mee en is nog niet gelukt

[ Voor 6% gewijzigd door Gwindorian op 01-10-2015 13:06 ]

Gwindorian's Diablo Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Wat is nu het makkelijkst te spelen als solo wizard ?
Ik loop momenteel tegen mijn grenzen aan als archon wizard. Gisteren eindelijk lvl50 solo gehaald
Het grootste probleem waar ik tegenaanloop is de start waarbij ik meer dan de helft van de tijd meteen een championspack heb zonder mijn 20 stacks en als je onverhoopt dood gaat het bijna onmogelijk is om de damage meteen weer op te pakken.
Ik wou mijn focus en restaint opofferen voor convection of elements + 2de ring als ik mijn defender wrist had gehaald, dus tot op heden speel ik zonder noemenswaardige cc.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gwindorian schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:04:
Als trouwe lezer, maar zeer luie poster spring ik toch even in dit topic !

Ikzelf speel meest nu met een SSS Uliana Monk in dit season. (de crittende variant)
Blijf het een leuke class / build vinden tot nu toe !

Ik loop er alleen beetje tegenaan dat ik alleen nog beter kan worden door mijn gear te vervangen voor ancient versies. Het vervelende is dat ik daar al heel wat uren mee bezig ben en eigenlijk nog geen noemenswaardige ups heb gevonden.

Wat ik nu doe is Rifts (voor D'Breaths > Rare upgrade) afwisselen met Greater rifts (XP & bloodshards en redelijk wat loot bij clear)

Zijn er slimmere methoden om de kans groter te maken ups te scoren ?
Ik begreep dat als je in een public game speelt er wel meer gear dropped, tot nu toe speel ik solo of met 1 / 2 clan leden, maar die zijn niet vaak online.

Edit:
Misschien goed te noemen dat ik GR: 56 Solo clear heb, maar 57 heb ik veel moeite mee en is nog niet gelukt
Sowieso is het handig om met meerdere mensen in een team te spelen, voor loot sharen en hogere dropkansen. Riftjes tot de RG spelen, zodat je vaak bloodshards kunt uitgeven. Daarnaast op een optimaal niveau spelen, zodat je zo veel mogelijk kills per tijdseenheid hebt. Oftewel spelen op het niveau waar je nog net snel doorheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Naast ancient versies van Bracers/Gloves en Boots... Iemand nog aanvullingen voor mijn Healer Monkje?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/66930631

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:14:
Naast ancient versies van Bracers/Gloves en Boots... Iemand nog aanvullingen voor mijn Healer Monkje?

Naast de opmerking van de vorige keer over geen crimson maar vigilante / laws of seph zodat je illusory boots in de cube kunt hebbe, want anders kom je vast te zitten... nee niet echt.

De gogok gem heb je trouwens niet echt nodig, esoteric is stukken sterker in dat aspect.
Wel jammer van de all res op je helm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Thalaron schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:14:

Ziet er prima uit, je zou nog wat kunnen werken aan je life, 600K heeft niet echt over. Daarnaast is Unity wel een passive die je wilt, 5% extra dps voor de party. Zie ter inspiratie mijn monk. Gister zonder pijn een 72 mee gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irwon
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 22:48
sabriel schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:04:
Ik loop momenteel tegen mijn grenzen aan als archon wizard. Gisteren eindelijk lvl50 solo gehaald
Het grootste probleem waar ik tegenaanloop is de start waarbij ik meer dan de helft van de tijd meteen een championspack heb zonder mijn 20 stacks en als je onverhoopt dood gaat het bijna onmogelijk is om de damage meteen weer op te pakken.
Ik wou mijn focus en restaint opofferen voor convection of elements + 2de ring als ik mijn defender wrist had gehaald, dus tot op heden speel ik zonder noemenswaardige cc.
Ruil inderdaad de Focus en Restraint om voor Coe en een Halo of Arlyse, krijg je tot 60% melee damage reduction. Neem aan dat je de chantodo's hebt, daarbij heb ik een Aetherwalker in de cube. Door die aether walker kun je snel wegduiken als het te krap wordt. Heb zelf als resource spender Blizzard omdat die lekker fire and forget is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:04:
Talsere / Delrasha is eenvoudiger en meer vergevingsgezind dan Vyr. De build is uitgebreid beschreven, dus doe daar je voordeel mee. Vyr is inderdaad gevoelig voor deaths, dat is voor Tal Rasha-based builds niet zo.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:52:
[...]

Talsere / Delrasha is eenvoudiger en meer vergevingsgezind dan Vyr. De build is uitgebreid beschreven, dus doe daar je voordeel mee. Vyr is inderdaad gevoelig voor deaths, dat is voor Tal Rasha-based builds niet zo.
Ik vind dit nog steeds de leukste build voor wizards, heb er op non season 58 mee gehaald en er zit zeker meer in als de stricken gem erbij komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

[afbeelding]

Waarom geen 75 (Adam)
Het was een goede avond :D! Op naar 73, 74, 75 en meer :P. Helaas dat we 73 net niet haalden door de lag.... Zeker nog genoeg potentie om veel hoger te komen. Vond t eerlijk gezegd wel vermakelijk en leuk voor de afwisseling i.p.v. met 2 vingers 60 doen.

ps. schijnbaar is m'n gear toch goed genoeg voor 65 ;).

[ Voor 8% gewijzigd door Squishie op 01-10-2015 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Irwon schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:16:
[...]

Ruil inderdaad de Focus en Restraint om voor Coe en een Halo of Arlyse, krijg je tot 60% melee damage reduction. Neem aan dat je de chantodo's hebt, daarbij heb ik een Aetherwalker in de cube. Door die aether walker kun je snel wegduiken als het te krap wordt. Heb zelf als resource spender Blizzard omdat die lekker fire and forget is.
De tweede ring was inderdaad halo, en daarvan heb ik er gelukkig 3 van op voorraad.
Maar is aetherwalker beter dan furnace ?
In ieder geval toch de mutaties eens uit gaan proberen, ben benieuwd of het werkt.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Squishie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:19:
[...]

ps. schijnbaar is m'n gear toch goed genoeg voor 65 ;).
Net even naar je setup gekeken voor het pushen, enige wat ik niet snap is NDE, waarom? met Ignore pain en het ontwijken van molten zou je sowieso niet dood moeten gaan, dan kan je beter Unity gebruiken en je hele party 5 % meer dmg geven, gaat stukken sneller op die manier :)

Heb NDE zelf nog niet nodig gehad en voorzie ook geen problemen qua survivability hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
Deadsmell schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:08:
[...]

Sowieso is het handig om met meerdere mensen in een team te spelen, voor loot sharen en hogere dropkansen. Riftjes tot de RG spelen, zodat je vaak bloodshards kunt uitgeven. Daarnaast op een optimaal niveau spelen, zodat je zo veel mogelijk kills per tijdseenheid hebt. Oftewel spelen op het niveau waar je nog net snel doorheen gaat.
Bedankt voor de tips !
Dan wordt het toch tijd dat ik een goede groep probeer te zoeken :)
is er nog plaats in de tweakers herberg ?

Soms zie ik ook mensen hier feedback krijgen op hun build / gear. Hoe maak ik mijn battletag ergens herkenbaar dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gwindorian schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:54:
[...]

Bedankt voor de tips !

Soms zie ik ook mensen hier feedback krijgen op hun build / gear. Hoe maak ik mijn battletag ergens herkenbaar dan ?
Als je je battle.net pagina zoekt, moet je naar http://eu.battle.net/d3/en/ en dan rechtsboven je battletag invullen (deze vind je in je friendslist op de battle.net launcher of ingame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:57

Rannasha

Does not compute.

Sabrac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:04:
[...]

Als je je battle.net pagina zoekt, moet je naar http://eu.battle.net/d3/en/ en dan rechtsboven je battletag invullen (deze vind je in je friendslist op de battle.net launcher of ingame)
Of als je een enigszins unieke character-naam hebt kun je ook gewoon Googlen op je character-naam + Diablo 3. Vaak vind je dan direct je character-pagina op Battle.net.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gwindorian schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:54:
[...]

Bedankt voor de tips !

Wat Sabrac zegt. En vervolgens kan je hem op de onderstaande manier in je signature plaatsen.

code:
1
[url=http://eu.battle.net/d3/en/profile/Henkie-2195/]Henkie's profiel[/url]

In weet niet of we momenteel mensen aannemen in de Tweakers clan. Hij is vaak goed gevuld, maar er is ook een backup clan. En er zijn natuurlijk nog andere clans, zoals Solidarity Gaming. Sommige hebben toegangseisen. Zie hier voor een overzichtje en info over hoe te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Sabrac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:44:
[...]

Net even naar je setup gekeken voor het pushen, enige wat ik niet snap is NDE, waarom? met Ignore pain en het ontwijken van molten zou je sowieso niet dood moeten gaan, dan kan je beter Unity gebruiken en je hele party 5 % meer dmg geven, gaat stukken sneller op die manier :)

Heb NDE zelf nog niet nodig gehad en voorzie ook geen problemen qua survivability hiermee.
:) ik had de attempt daarna NDE vervangen voor Unity; echter lagden we ons kapot :).... Blizzard was weer aan het spelen met de servers ofzo... Daardoor 73 niet kunnen halen.

ik was sarcastisch over die 65 :P. Kreeg vorige week te horen van iemand dat m'n gear te slecht zou zijn voor uberhaupt 65. Tegendeel is bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
Deadsmell schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:16:
[...]

Wat Sabrac zegt. En vervolgens kan je hem op de onderstaande manier in je signature plaatsen.

In weet niet of we momenteel mensen aannemen in de Tweakers clan. Hij is vaak goed gevuld, maar er is ook een backup clan. En er zijn natuurlijk nog andere clans, zoals Solidarity Gaming. Sommige hebben toegangseisen. Zie hier voor een overzichtje en info over hoe te joinen.
Thnx ! ik zal het eens doorlezen vanavond.

Profile ook in mijn sig weten te zetten nu.

[ Voor 6% gewijzigd door Gwindorian op 01-10-2015 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Sabrac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:35:
[...]

Naast de opmerking van de vorige keer over geen crimson maar vigilante / laws of seph zodat je illusory boots in de cube kunt hebbe, want anders kom je vast te zitten... nee niet echt.

De gogok gem heb je trouwens niet echt nodig, esoteric is stukken sterker in dat aspect.
Wel jammer van de all res op je helm :(
Heb nu 70% CDR ingame zonder Gogok... Dus wellicht inderdaad wat overdreven...

Laws of Seph en optie voor de 2 boots heb ik overigens wel liggen, kan dus switchen!
Grin schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:36:
[...]

Ziet er prima uit, je zou nog wat kunnen werken aan je life, 600K heeft niet echt over. Daarnaast is Unity wel een passive die je wilt, 5% extra dps voor de party. Zie ter inspiratie mijn monk. Gister zonder pijn een 72 mee gehaald.
Thnx

En die helm was inderdaad jammer van de allres... Al had de vorige evengoed mindere stats. En doordat ik op een aantal items Allres heb mis ik inderdaad wat Vita.. Moet wat te famen overhouden natuurlijk ;) al merk ik tot nu toe weinig van mijn "lage" life... Ingame iets van 740K overigens. Tot Grift 65 welke ik niet heb gehaald ging mijn life amper omlaag en de keren dat ik doodging was puur vanwege lag/freeze ruim een minuut 0FPS hebben is niet grappig... Maar goed... 70+ is dat wellicht anders!

[ Voor 39% gewijzigd door Thalaron op 01-10-2015 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo. m'n hobby project (crusader, nu 8 uur oud) komt lekker van de grond :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ex0SILI.jpg

En dit nog zonder een groot deel aan ancient items (voornamelijk het wapen is een groot verlies).
helaas heb ik ook nog geen HFA amu dus gebruik ik de dex Mara's van mn monk atm :)

Zodra ik meer gear vind ga ik zeker een poging doen voor g.rift 60 :)

[ Voor 12% gewijzigd door Sabrac op 01-10-2015 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:02
Ben nieuw hier (Niet op het forum, Wel in dit topic.), Tot nu toe altijd met vrienden en vrienden van of public gespeeld.
Maar ik loop ik nu tegen een probleem aan, Inmiddels ben ik paragon 733 en schiet niet zo veel meer op met level 60 grifts. Public is het niet gemakkelijk om daar een geschikt team voor te vinden, En als het team dan geschikt lijkt blijkt dat te vaak helaas een illusie. En daarom post ik nu hier.

Speel als HotA Barb voor grifts, En ben op zoek naar een Heal/Support Monk (die de leiding neemt) en eventueel zelfs een compleet team om mee te spelen op grift level 65 en hoger.

Mijn speeltijden zijn voornamelijk in de avond 19:00/20:00 tot rond 02:00, Met tussen 22:30/23:30 ongeveer een half uur tot drie kwartier pauze voor de hond.
Maar in de middag is eventueel ook mogelijk, Na 15:00 to rond 18:00. En ook hier valt een hond uitlaat pauze tussen van een half uur tot drie kwartier. (Meestal na 16:00)

Overigens zijn tips voor het verbeteren van mijn gear ook welkom.

Je kunt mij vinden onder het Battle.net ID: Sato#2736

Edit: Vergeten te melden dat ik over zowel Teamspeak als Skype en een goede headset beschik.

[ Voor 4% gewijzigd door Sato op 01-10-2015 19:28 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Pagina: 1 ... 36 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.