Deadsmell schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:09:
Net voor het eerst met full Natalya's gespeeld. Erg leuke speelstijl!
Hoe houden de RoV / Strafe spelers hier hun hatred-verbruik onder controle? Ik kan niet continu rondjes blijven draaien, omdat mijn hatred dan erg snel op raakt, dus ik speel in bursts: generator voor F&R > RoV casten > rondjes draaien tot alles dood. Dat werkt op zich prima. Ik gebruik echter nog geen Taeguk, zoals ik de meeste zie doen, omdat het me erg lastig lijkt om zowel max stacks up te houden en hatred verbruik onder controle te houden.
Zal er ook eens een guide over opzoeken. Misschien handig.
Weet niet welke build je gebruikt...
Bij de
Nats RoV Fire build moet je minstens
46% ingame Cooldown Reduction proberen te krijgen als 1e. In principe wil je dus 8% CDR op je gloves en shoulders, 10% op beide wapens, en 12.5% via Gem in je helm. Indien je dat kan halen is het een kwestie van 3x Evasive Fire / 1x RoV / 3x Evasive Fire / 1x RoV enzovoorts. (3:1 ratio dus).
Idieaal gezien wil je ook op je offhand RCR hebben. Indien je met mijn Veneno uit bovenstaande link vergelijkt... houd er rekening mee dat die puur op Grift Push is gemaakt. Wanneer ik met hem T10 Rifts ga doen kan je lachen... evenals een te lage Grift, omdat ik dan mijn hatred niet op kan houden. Je bent dus constant actief met Evasive Fire / RoV... en indien er geen mobz zijn z.s.m. naar de volgende groep monsters!
En bedenk dat RoV je damage dealer is, Strafe is mooi meegenomen maar is puur en alleen een manier om mobiel te blijven EN je RoV cooldown te versnellen. De rede waarom je op boven vermelde items max Cooldown Reduction wilt is simpel. Anders moet je via Amulet en/of ringen compenseren ten koste van CHC ofwel CHD. Mocht je een F/R hebben met CDR/CHD/CHD/Socket (heb ik 1... maar is minder goed dan huidige setup) kan je ten koste van een acceptabel DEX verlies ook compenseren op tekort op overige pieces.
Bij de
Nats RoV SpeedStrafe (DB farm in mijn geval) variant wil je zoveel mogelijk RCR / CDR / Hatred regen waar mogelijk. Dit omdat je geen generator gebruikt om je pool Hatred aan te vullen. De truc is dus een balans te vinden waarbij je simpelweg door kan gaan zonder stil te komen. Wanneer je Hatred opraakt pop je ofwel Preperation ofwel Companion met de rune welke je Hatred geven. Dus spinnen... RoV waar mogelijk... Hatred op -> Preperation -> spinnen spinnen -> Hatred laag -> Companion enzovoorts.
Tip: Je RoV pakt enkel de damage range van je MAIN hand... dus: Hoogste DPS wapen in MAIN hand. Offhand is puur een stat stick. Damage wegrollen zoals ik bij Veneno heb gedaan is dus geen probleem wanneer dit statwise beter is. Let dan ook niet teveel op Sheet DPS! (Mijn Veneno doet ong. 1 miljoen sheet DPS vanwege mijn "lage DPS" op offhand...
Mocht het niet lukken en je ziet me online (Narada) dan spreek me maar even aan ;-)
Mocht JimMorrison online zijn kan je het wellicht ook aan hem vragen. Hij zal er minstens zoveel vanaf weten als ik
Ps: Er is een 2:1 ratio mogelijk met nog meer CDR... maar dat is meer voor gevorderden.
Mocht je een goddelijk gerollde Flavour of Time en een F/R hebben met CDR/Socket/CHC/CHD ofwel Dex ipv CHC ofwel CHD dan kan je hier eens naar kijken!
[
Voor 16% gewijzigd door
Thalaron op 29-09-2015 17:03
]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW