Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zarhrezz schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:31:
En even een ode aan de Witch Docter...zelfs als het jou muziek niet is, is de clip erg vet.
Go Torre! De clip doet me denken aan de feestjes in de Energiehal.

Zojuist lvl 70 hardcore geworden met de WD. Eerste hardcore char dus alles in storymode. (8>

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:12
Wel vette clip inderdaad!
Nu nog een EP Monk erbij en een HOTA Smash erop xD

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:34
iTitus schreef op zondag 27 september 2015 @ 02:30:
Hm, na 40 upgrades van de cube op zoek naar een Lions Claw/Fist of Az eindelijk deze:
[afbeelding]
Alleen die Dex roll is om te huilen :'(
Nu een beetje in dubio wat ik erop enchant(AS into CDR?) en vooral of ik een gift(heb er 3) aan spendeer, of dat ik ga reforgen, wat ik max 4 keer kan doen ivm souls.
Er dropt sneller een gift dan een ancient claw.
Ik enchant zelf non ancient als het helpt voor hogere of snellere grift (is weer meer drops)
En ias naar cdr inderdaad.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
iTitus schreef op zondag 27 september 2015 @ 02:30:
Hm, na 40 upgrades van de cube op zoek naar een Lions Claw/Fist of Az eindelijk deze:
[afbeelding]
Alleen die Dex roll is om te huilen :'(
Nu een beetje in dubio wat ik erop enchant(AS into CDR?) en vooral of ik een gift(heb er 3) aan spendeer, of dat ik ga reforgen, wat ik max 4 keer kan doen ivm souls.
In dubio wat je moet enchanten?
Er is maar 1 ding wat je hier kan doen; IAS naar CDR en een socket erop knallen!
(eerst de gift gebruiken zodat je geen socket meer kan rollen)

Geen twijfel mogelijk, ook niet als je maar 1 gift hebt! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cityhunter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-08-2022
Thalaron schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 23:07:
[...]

Regen zoals onderstaande plaatje is dus zonder buffs
[afbeelding]

Hier en daar wat rerolls / upgrades geplaatst.
Nog niet alles perfect maar ik ben er voorlopig mee klaar :)

Heb weer wat extra LPS en mijn base dmg op wapen is eindelijk gelukt...
Is dus nu: 688dex / 693vita / 10CDR / 9RCR >:)

Wil eigenlijk nog Laws of Seph... lukt niet echt bij Kadala / upgrades :(
Heb hem nu via Cube.... als ik geweten had dat die zo lastig te krijgen was had ik daar ff mee gewacht...

Wil Illusionairy Boots / Vigilante Belt combi proberen... Dat lijkt me in elk geval erg lekker spelen :)
sorry voor de late reactie, maar waarvoor dient eeen healing monk? Alle LOH dient toch om jezelf in leven te houden? of heal je ook de anderen in party?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Cityhunter schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:53:
[...]

sorry voor de late reactie, maar waarvoor dient eeen healing monk? Alle LOH dient toch om jezelf in leven te houden? of heal je ook de anderen in party?
Life on Hit heb je met Healer Monk niets aan.
Regen gaat ook naar party, ofwel je geeft iedereen ongeveer 800.000-1.300.000 Life REGEN per seconde.
Gezien de meeste mensen minder life hebben... worden ze hooguit door 1 hits gesloopt.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Zo!

Net nog even mijn Healer monk voorzien van een:

Hellfire met Dex/CDR/Regen/socket met Harmony passive :) (CDR was Vita)

Laws of Seph als optie

Captain Crimson pants/belt met gewenste stats Ancient (sec. Resist niet Phys, maar hey, hij heeft in elk geval sec resist!)

Kan nu alle kanten op :)
Moet alleen nog een keer een Oculus ring vinden met leuke stats en een RoRG met Regen/CDR/Socket (heb er nu met CDR/Socket maar geen regen)

-- excuses voor de dubbelpost :$

[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 27-09-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Het is even wennen aan het gebrek aan vitality, maar man o man wat een dmg doet dit ding *O*

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uPa9D8j.jpg

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ribbon schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:54:
Het is even wennen aan het gebrek aan vitality, maar man o man wat een dmg doet dit ding *O*

[afbeelding]
Gratz!

Heeft dan ook echt gewoon alleen maar DMG stats en niet de minste ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Wow mooie stok ! Die zal hoog in de item database staan, misschien wel bovenaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ribbon schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:54:

[afbeelding]
Damn, dat is een mooie! Gratz! :)
Phuncz schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:23:
Wow mooie stok ! Die zal hoog in de item database staan, misschien wel bovenaan ?
Nog niet in de top 100 zelfs. De top heeft allemaal 4600+ dps. Allemaal met ias en 1400+ int.

[ Voor 32% gewijzigd door Deadsmell op 27-09-2015 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Is er een site waar je D3 builds kan zien ?
Fresh lvl 70 en daarna de opvolgers etc

Heb er een paar gevonden maar ik vraag me af of die wel helemaal kloppen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Deadsmell schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:49:
Nog niet in de top 100 zelfs. De top heeft allemaal 4600+ dps. Allemaal met ias en 1400+ int.
IAS vertekent het beeld inderdaad nog, spijtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:30
Iusedto schreef op zondag 27 september 2015 @ 20:42:

Diablofans.com

En genoeg youtubers die een starter build hebbrn. Die niet specifieke gear nodig hebben om te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:49:
Da's inderdaad jammer...Acid Cloud ga je echt niet effectief spelen met IAS erbij, en voor Fire Wall / AC build is het helemaal een waardeloze stat.

Ik heb max regen (50 punten in paragon mana en RCR plus de 3 passives) en als ik max cycle langere tijd doe ga ik nog steeds door m'n mana heen. Als je daar IAS op gaat gooien, zul je echt 1 a 2 slots aan RCR moeten gaan besteden om niet steeds zonder mana te zitten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Zo, de buff afgelopen en heb rond de 1k mats nu. Maar echt zo vaak dat mensen a3/a4 verkeerd doen en dan waarschuw je ze er ook voor. Weet niet hoe jullie het hebben aangepakt om mats die je weinig had bij te farmen. Maar ik deed dat door wanneer de bonus act begint met de mat die ik nodig had en dan public te maken en dan weer te leaven als de act voltooid is. Hopelijk hoef ik tot de nieuwe season/patch geen bounties te doen, heb er wel genoeg gedaan lijkt me ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Iusedto schreef op zondag 27 september 2015 @ 20:42:

Ik bedacht me daarstraks, terwijl ik aan het speedfarmen was en jij allemaal vragen stelde, ik moet die gozer ff een linkje geven. :P

Op reddit is er veel te vinden. Aan de rechterkant links naar class pagina's en eenmaal daar op dezelfde plek links naar verschillende hippe builds. De meeste bekende spelers die ook guides maken posten hun zooi hier, maar ook op bijvoorbeeld Diablofans of Icy Veins.

De bovenste link op de barbarrian-pagina (IK6W2) leidt je bijvoorbeeld direct naar een video van Alkaizer. Dat is een bekende barb speler. Voor je Witch Doctor kan je eens kijken naar Debo. Hij heeft super mooie guides voor die class.

Ook interessant: ff de leaderboards checken om te zien wat iedereen zoal speelt. Meestal geeft het je wel een goed beeld van de belangrijkste builds en hun variaties.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-10 07:22
Gisteren maar weer even een getest met Helltooth op HC, mijn solo verbeterd naar een GR 50 nog laag kan veel hoger denk ik. Had geen enkele lag gehad een paar weken geleden had ik een GR 49 met vele lag spikes gehad toen.

4th durfde het wel aan om een duo run te doen voorzichtig van 45 naar 50,51,52,53 gedaan alleen gestopt bij 53 niet door lag maar het blijft HC

even later kwam tweaks nog online die net de dag daarvoor 70 was geworden hij wilde het risico ook wel lopen uiteindelijk een 53 gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-10 13:31
Dit weekend voor het eerst sinds tijden weer eens Diablo 3 gespeeld. (Zo ongeveer voor het eerst sinds patch 2.3 :) ).

Heb de cube binnengehaald en mijn eerste legendary powers binnengesnoept.

Welke leg powers kan ik het beste gebruiken op mijn monk?

Op dit moment heb ik:
Weapon: FD
Armor: Gloves of Worship (Kan een stuk beter)
Jewelery: Band of Rue chambers.

Qua armor denk ik dat een cindercoat een goede optie zou zijn of Ancient Parthan Defenders (of eventueel nemesis bracers als je bounties doet).

De monk waar het om gaat.

Met een cindercoat kan ik kijken voor een fire dash build.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:09:
Dit weekend voor het eerst sinds tijden weer eens Diablo 3 gespeeld. (Zo ongeveer voor het eerst sinds patch 2.3 :) ).

Heb de cube binnengehaald en mijn eerste legendary powers binnengesnoept.

Welke leg powers kan ik het beste gebruiken op mijn monk?

Op dit moment heb ik:
Weapon: FD
Armor: Gloves of Worship (Kan een stuk beter)
Jewelery: Band of Rue chambers.

Qua armor denk ik dat een cindercoat een goede optie zou zijn of Ancient Parthan Defenders (of eventueel nemesis bracers als je bounties doet).

De monk waar het om gaat.

Met een cindercoat kan ik kijken voor een fire dash build.
De build die jij gebruikt wordt toch meestal als fire dash met Shenlong's gespeeld? Je hebt op de wapens na alle items daarvoor en ook vrijwel alle skills voor die build juist staan, maar de cold op je bracers snap ik niet helemaal.

De fire dash build speel je met Flying Dragon, Cindercoat en Obsidian Ring of the Zodiac in de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-10 13:31
Deadsmell schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:23:
[...]

De build die jij gebruikt wordt toch meestal als fire dash met Shenlong's gespeeld? Je hebt op de wapens na alle items daarvoor en ook vrijwel alle skills voor die build juist staan, maar de cold op je bracers snap ik niet helemaal.

De fire dash build speel je met Flying Dragon, Cindercoat en Obsidian Ring of the Zodiac in de cube.
De build (en gear) van mijn monk is nog een volledige S3 cold dash build.
Dus cold op de bracers voor blinding speed op dashing strike. Meeste Damage van de dash monk komt tenslotte van Dasing Strike en die doet op dit moment cold damage op mijn monk.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:27:
[...]

De build (en gear) van mijn monk is nog een volledige S3 cold dash build.
Dus cold op de bracers voor blinding speed op dashing strike. Meeste Damage van de dash monk komt tenslotte van Dasing Strike en die doet op dit moment cold damage op mijn monk.
Vandaar. Ik heb de fire dash build even opgezocht. Hiermee schijn je een stuk hoger te komen en het kost je weinig aanpassingen. Die poster noemt het zelf een verbeterde versie van de Season 3 build, lees ik net. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Tektoon schreef op maandag 28 september 2015 @ 00:53:
[...]
Ik bedacht me daarstraks, terwijl ik aan het speedfarmen was en jij allemaal vragen stelde, ik moet die gozer ff een linkje geven. :P
lol, sorry :)
Ik had net een paar goede drops en wist niet zo goed wat te doen ...en toen kwam jij online ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben eind vorige week een WD begonnen, en heb nu de volledige helltooth set plus SuWong: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/67637396

Alleen weet ik nu niet zo goed meer waar ik nu op moet focussen. Ik mis de belt en de F+R ringen nog natuurlijk en een hellfire, maar verder weet ik het niet echt meer :P En het is mij ook niet echt duidelijk welke skill voor de damage moet zorgen, ik neem aan dat dat Wall of Death is?
Die heeft een fire rune, waarom moet ik dan cold op Acid Cloud?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Het was een jaartje ofzo geleden dat ik nog eens D3 had opgestart en wow wat is er veel veranderd.
Dit weekend op een lan party(tje) de gelegenheid gehad D3 te spelen met een ervaren speler, dat is me enorm mee gevallen ;)

Wich Docter gestart lvl1 -> 70 en dan zo maar eventjes 110 paragon levels bij en dat allemaal op een uurtje of 3.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sorki-2242/hero/46987525 is waarmee ik geeindigd ben.

Wat leuke gear opgeraapt maar gezien ik een complete WD noob ben geen idee hoe het nu verder moet. De persoon in kwestie zal ik jammer genoeg niet snel online meer tegen komen en er is een taalbarriere ...

Wat zijn zo de leuke builds en bijhorende skills op dit moment voor WD?

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:55
An1mA schreef op maandag 28 september 2015 @ 00:07:
Zo, de buff afgelopen en heb rond de 1k mats nu. Maar echt zo vaak dat mensen a3/a4 verkeerd doen en dan waarschuw je ze er ook voor. Weet niet hoe jullie het hebben aangepakt om mats die je weinig had bij te farmen. Maar ik deed dat door wanneer de bonus act begint met de mat die ik nodig had en dan public te maken en dan weer te leaven als de act voltooid is. Hopelijk hoef ik tot de nieuwe season/patch geen bounties te doen, heb er wel genoeg gedaan lijkt me ^^
Dat zijn behoordelijk veel mats... 1k van elke act? Of 200 van ieder? Insane hoor, je hebt je best gedaan dit weekend :) haha

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er meer uit had willen halen dit weekend, maar due to real life (issues) is het er niet van gekomen. Ben in ieder geval wel blij met het feit ik al m'n legendaries die ik in de cube kon knallen in de cube heb kunnen gooien. Nu is het een kwestie van de legendaries die er nog in kunnen er in doen en me focussen op betere weapon rolls... (zodra er een ancient is gevallen... ;))

(ben een beetje OCD als het gaat om dingen "compleet" krijgen; lees -- cube powers.... -_-)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Angeloonie schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:58:
Ik ben eind vorige week een WD begonnen, en heb nu de volledige helltooth set plus SuWong: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/67637396

Alleen weet ik nu niet zo goed meer waar ik nu op moet focussen. Ik mis de belt en de F+R ringen nog natuurlijk en een hellfire, maar verder weet ik het niet echt meer :P En het is mij ook niet echt duidelijk welke skill voor de damage moet zorgen, ik neem aan dat dat Wall of Death is?
Meeste damage komt idd van Wall of Death.
Slow burn doet gewoon veel meer damage dan de andere runes. Ook meer dan de tooltip aangeeft.

Iets waar je nog op kan focussen is een ancient scrimshaw en ancient henries perdition oid. (mojo die eruit ziet als een kat) Daarmee kan je een zombie charger versie van de build spelen en ga je veel minder snel dood. Wel iets minder dmg maar ook minder lag. Vind het zelf niet leuk spelen, maar boven de 60 grift lig je met de suwong regelmatig plat en met de scrimshaw niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan me vergissen, maar volgens mij doet Acid Cloud juist meer damage dan Wall of Death. Vandaar de cold skill bonus op de bracers.

Je Helltooth gear heeft overal de juiste stats. Nu alleen nog ancient varianten daarvan. Daarnaast F&R vinden, zoals je zelf ook al aan gaf. SuWong Diviner enchanten, Hellfire amu met Spirit Vessel of één van je huidige passive craften en een Belt of Transcendence vinden.

Ik zou ook Esoteric Alteration vervangen door Molten Wildebeest's Gizzard. Die houdt je namelijk veel beter in leven, omdat je op hoge grifts vaak het loodje legt door (one-shot) burst damage en niet door ground effecten of andere elemental meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Volledig zelfde hier. Ik heb em gemaakt voor de lol, en voor die angry chicken bounty farm build :)

Voor de rest zal ik wel verder spelen op mn barb, dat lijkt toch een stuk simpeler (meppen en chargen met enkele buffs) en kan ook mn 360 controller gebruiken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:17
Deadsmell schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:30:
[...]

Ik kan me vergissen, maar volgens mij doet Acid Cloud juist meer damage dan Wall of Death. Vandaar de cold skill bonus op de bracers.

Je Helltooth gear heeft overal de juiste stats. Nu alleen nog ancient varianten daarvan. Daarnaast F&R vinden, zoals je zelf ook al aan gaf. SuWong Diviner enchanten, Hellfire amu met Spirit Vessel of één van je huidige passive craften en een Belt of Transcendence vinden.

Ik zou ook Esoteric Alteration vervangen door Molten Wildebeest's Gizzard. Die houdt je namelijk veel beter in leven, omdat je op hoge grifts vaak het loodje legt door (one-shot) burst damage en niet door ground effecten of andere elemental meuk.
Hier heeft met name Zarhrezz een aantal mooie posts over geschreven, ik kan de originele bron even niet meer vinden maar dit is wel een inzichtelijke post (over waarom Communing with Spirits best een prima rune is):
Zarhrezz schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:13:
[...]
[ingekort]

Waar haal je de 200% vandaan trouwens?
Per cast leveren Slow Burn en Fire Wall ongeveer evenveel damage op (is al uitgebreid over gepost, Fire Wall 2640% maximum weapon damage per cast, Slow Burn 2780%).

Op een 11 seconde cycle gooi ik 1 WoD, 2 Ghost Bombs en 8 Slow Burns.
Best-case Fire Wall gooit 2 keer een generator, 2 keer een Slow Burn en dus 7 Fire Walls (voor het gemak even rekenen met 1 attack per second en gaan we er vanuit dat de cooldown voldoende gereduceerd wordt om 7 keer in 11 seconde te casten).
Als we de damage van generators verwaarlozen, komt mijn cycle op 8* 2787% + 1200% ~ 23500% weapon damage. Dit is allemaal cold, dus met een 20% cold bonus ~ 28000% weapon damage.
De Slow Burn / Fire Wall build komt op (7* (1,2 * 2640%)) + 2* 2780% = 27750% weapon damage.

Dit zijn theoretische getallen gebaseerd op maximale Slow Burn en Fire Wall damage, dus een stationair target dat braaf 11 seconde op z'n plek blijft. In de praktijk zal dat vaak niet zo zijn, maar beide scenario's komen rond de 28000% weapon damage over de cycle uit. De factor 3 in damage (de 200% die je noemt) zie ik daarin niet terug.
Tijdens het spelen heb ik in ieder geval het gevoel dat ik meer Fire Wall dan Slow Burn gebruik, maar met het toenemende belang van survivability op hogere Grifts ga ik toch CwS weer eens proberen. Mijn probleem is veelal dat ik rap door mijn mana heen ben terwijl WoD gratis is (en min of meer zero cooldown heeft met grave injustice).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 22:13
Ik heb vandaag al een stuk of 10 sms'jes gekregen van Blizzard met een verificatie code.
Enig idee wat het kan zijn? Probeert iemand mij te hacken ofzo? Geen idee wat ik precies kan/moet doen atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-10 15:45
@jaihel: Dat lijkt me niet goed. Als ik jou was, zou ik even je wachtwoord wijzigingen. Just to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ja dat heb ik zojuist gedaan. Als ik thuis ben van mijn werk ook even de SMS protection aanzetten, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hafermaut schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:49:
[...]

Hier heeft met name Zarhrezz een aantal mooie posts over geschreven, ik kan de originele bron even niet meer vinden maar dit is wel een inzichtelijke post (over waarom Communing with Spirits best een prima rune is):

[...]

Tijdens het spelen heb ik in ieder geval het gevoel dat ik meer Fire Wall dan Slow Burn gebruik, maar met het toenemende belang van survivability op hogere Grifts ga ik toch CwS weer eens proberen. Mijn probleem is veelal dat ik rap door mijn mana heen ben terwijl WoD gratis is (en min of meer zero cooldown heeft met grave injustice).
Ah, die zocht ik al. Thanks! :)

Ik wil het wel meevallen met manaverbruik. Hoe moeilijk het wordt om alles dood te krijgen, des te meer mana verbruik je, maar als ik niet te snel achter elkaar cast, dan kan ik continu door gaan. En als het op raakt, dan heb ik weer een voorraadje nadat ik drie firewalls gelegd heb. Ik heb op den duur wel Pierce the Veil uit de build gegooid, want dat was niet meer vol te houden. :P
Survivability vind ik rond grift 60 trouwens nauwelijks een issue. Sinds ik Wildebeest gebruik, gebeurt het zelden dat ik meer dan één keer dood ga in een grift.
jaihel schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:29:
Ik heb vandaag al een stuk of 10 sms'jes gekregen van Blizzard met een verificatie code.
Enig idee wat het kan zijn? Probeert iemand mij te hacken ofzo? Geen idee wat ik precies kan/moet doen atm.
Lijkt erop dat je sms verificatie al aan hebt staan, anders kreeg je die verificatiecodes niet. Iemand probeert denk ik in te loggen op je account. Ik zou je snel je wachtwoord veranderen en Bliz inseinen. Aangezien je sms authenticatie aan hebt staan, ga ik er vanuit dat het niet gelukt is, maar ik zou wel maatregelen treffen.

Krijg je doorgaans de verificatiecode na het invoeren van je wachtwoord? Als je er tien gekregen hebt, dan is het mogelijk dat iemand je wachtwoord kent.

[ Voor 29% gewijzigd door Deadsmell op 28-09-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Deadsmell schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:57:
[...]

Ah, die zocht ik al. Thanks! :)

Ik wil het wel meevallen met manaverbruik. Hoe moeilijk het wordt om alles dood te krijgen, des te meer mana verbruik je, maar als ik niet te snel achter elkaar cast, dan kan ik continu door gaan. En als het op raakt, dan heb ik weer een voorraadje nadat ik drie firewalls gelegd heb. Ik heb op den duur wel Pierce the Veil uit de build gegooid, want dat was niet meer vol te houden. :P
Survivability vind ik rond grift 60 trouwens nauwelijks een issue. Sinds ik Wildebeest gebruik, gebeurt het zelden dat ik meer dan één keer dood ga in een grift.

[...]

Lijkt erop dat je sms verificatie al aan hebt staan, anders kreeg je die verificatiecodes niet. Iemand probeert denk ik in te loggen op je account. Ik zou je snel je wachtwoord veranderen en Bliz inseinen. Aangezien je sms authenticatie aan hebt staan, ga ik er vanuit dat het niet gelukt is, maar ik zou wel maatregelen treffen.
Ik heb Battle.net sms protect niet aanstaan. Ik wil het zojuist wel aanzetten maar ik krijg dan inderdaad codes toegestuurd van hetzelfde nummer als waar ik de gehele ochtend al sms'jes van krijg. Ik ben dus een beetje huiverig om die code inte voeren. Ik heb sms authenticatie dus niet aanstaan, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaihel schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:04:
[...]

Ik heb Battle.net sms protect niet aanstaan. Ik wil het zojuist wel aanzetten maar ik krijg dan inderdaad codes toegestuurd van hetzelfde nummer als waar ik de gehele ochtend al sms'jes van krijg. Ik ben dus een beetje huiverig om die code inte voeren. Ik heb sms authenticatie dus niet aanstaan, volgens mij.
Als het van hetzelfde nummer komt, dan is het misschien een issue met hun sms server oid. Ik zou voor de zekerheid even navragen bij Bliz. En verander je wachtwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Deadsmell schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:08:
[...]

Als het van hetzelfde nummer komt, dan is het misschien een issue met hun sms server oid. Ik zou voor de zekerheid even navragen bij Bliz. En verander je wachtwoord. :)
Wachtwoord is verandert, en ik probeer een livechat op te starten via mijn iPhone. Dat gaat nog niet van harte, though. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op maandag 28 september 2015 @ 00:53:
Ook interessant: ff de leaderboards checken om te zien wat iedereen zoal speelt. Meestal geeft het je wel een goed beeld van de belangrijkste builds en hun variaties.
Hierbij wel een word-of-warning: De top van de leaderboards zijn builds die 1 doel hebben: de perfecte 60+ greater rift op tijd clearen. Dat vereist een bepaalde map, bepaalde monster types, bepaalde density en een erg specifieke speelstijl (namelijk hele grote groepen bij elkaar kiten om zo de benodigde damage gefocust te kunnen doen). Dit is niet wat je als "beginnende WD" gaat doen. Dit doe je als je full-ancient gear, level 60+ gems, 800+ paragon etc. hebt.

Ik zou in eerste instantie vooral naar de guides kijken die geadverteerd worden als 50+ (zelfs 40+ is prima). Ook kun je naar de clan / friends leaderboards kijken en dan vooral naar de 40-50 range clears.
Deadsmell schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:30:

Bastion (F/R) is wat mij betreft eerste focus. Hellfire is goed, maar je kan prima zonder; ik speel met Ess of Johan. Die geeft een stuk CC, maar ook clustering. En zeker Slow Burn damage skyrocket op clusters (ik heb ook 90% Area damage). Belt of Transcedence is goede control door de meat-shield, maar ik ben geen grote fan; door meer pets die enemies bezighouden, blijft de spreiding van de enemies in stand. Dat werkt clustering tegen. Ik werk zelf met String of Ears, maar bv. Witching Hour is ook prima.

M'n huidige setup is zonder defensive gems, eerder gebruikte ik ook Molten en niet Esoteric. Als je een blobstick build gebruikt, kun je ranged werken en zodoende kun je elite affixes (waarvoor Esoteric voornamenlijk is) prima ontwijken. Je hebt dan meer aan een algemene buffer voor de hits die wel doorkomen.

Wat betreft Grave Injustice...ik ben geen groot fan in een blobstick build. Grave Injustice werkt goed door Thing of the Deep en die mis je met blobstick. Dat betekent dat je over het algemeen minder Wall of Death beschikbaar hebt, dus dan is meer focus op Slow Burn logisch (door i.p.v. Grave Injustice bv. Blood Ritual te nemen). Alternatief kun je melee-range gaan spelen (binnen 20 yards), maar dan is de meerwaarde van Slow Burn beperkt (voordeel van Acid Cloud is juist de cast range).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaihel schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:10:
Wachtwoord is verandert, en ik probeer een livechat op te starten via mijn iPhone. Dat gaat nog niet van harte, though. :)
SMS verification vind ik zelf niet handig, maar de authenticator app is er op alle platformen en die werkt prima...voorkomt ook dat iemand met alleen je password binnenkomt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 11:44
Zarhrezz schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:11:
[...]

Hierbij wel een word-of-warning: De top van de leaderboards zijn builds die 1 doel hebben: de perfecte 60+ greater rift op tijd clearen. Dat vereist een bepaalde map, bepaalde monster types, bepaalde density en een erg specifieke speelstijl (namelijk hele grote groepen bij elkaar kiten om zo de benodigde damage gefocust te kunnen doen).
las gisteren ook een stuk op het forum over mensen die elites links laten liggen in hogere rifts.. opzich logisch omdat elites meer tijd kosten en de winst maar minimaal is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Temp2264 schreef op maandag 28 september 2015 @ 07:54:
Gisteren maar weer even een getest met Helltooth op HC, mijn solo verbeterd naar een GR 50 nog laag kan veel hoger denk ik. Had geen enkele lag gehad een paar weken geleden had ik een GR 49 met vele lag spikes gehad toen.
[video]
4th durfde het wel aan om een duo run te doen voorzichtig van 45 naar 50,51,52,53 gedaan alleen gestopt bij 53 niet door lag maar het blijft HC
[video]
even later kwam tweaks nog online die net de dag daarvoor 70 was geworden hij wilde het risico ook wel lopen uiteindelijk een 53 gedaan
[video]
Hier nog de wizard point of view:

2 man 53:

3 man 52:

Ook leuk (en snel) was de 2 man 52:

[ Voor 4% gewijzigd door 4th op 28-09-2015 11:26 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eehbiertje schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:22:
las gisteren ook een stuk op het forum over mensen die elites links laten liggen in hogere rifts.. opzich logisch omdat elites meer tijd kosten en de winst maar minimaal is :P
Ik ben geen specialist in top-level greater rifts, maar ja, dat kan ik zien. Je ziet veel dat elites meegesleept worden...als ze uiteindelijk kapot gaan is het mooi meegenomen.

In het verleden is het ook wel zo geweest dat juist alleen de elites gedaan werden wegens de globes. De meta nu is volgens mij trash clearing.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik zit met mijn Healer Monk in publics rond de 62 op de grens tot nu toe. Mensen blijven eigenwijs tot alles dood is. Loop gewoon verder en concentreer je op grotere groepen... Gisteren met 3 Barbs waarvan ik merkte dat bij 65 gewoonweg de DMG van de 3 barbs niet voldoende was om er doorheen te beuken. Geen probleem verder, bleef een public met iedereen 100+ paragon LAGER dan mijzelf.

Belaas kan ik met 62 Grifts mijn meest gebruikte gems niet echt meer upgraden (LVL 65/66 Gems) dus het is zeg maar tijd geworden om een serieuze groep te samenstellen. Ik werk echter onregelmatige tijden wat daarbij niet echt helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Laatst online: 18-10 17:55
Thalaron schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:55:
Ik zit met mijn Healer Monk in publics rond de 62 op de grens tot nu toe. Mensen blijven eigenwijs tot alles dood is. Loop gewoon verder en concentreer je op grotere groepen... Gisteren met 3 Barbs waarvan ik merkte dat bij 65 gewoonweg de DMG van de 3 barbs niet voldoende was om er doorheen te beuken. Geen probleem verder, bleef een public met iedereen 100+ paragon LAGER dan mijzelf.

Belaas kan ik met 62 Grifts mijn meest gebruikte gems niet echt meer upgraden (LVL 65/66 Gems) dus het is zeg maar tijd geworden om een serieuze groep te samenstellen. Ik werk echter onregelmatige tijden wat daarbij niet echt helpt.
Ik herken je verhaal. Het is dat je helaas NS speelt anders zou ik graag met je meedoen. Zeker nu ik zelf de 60 heb bereikt weet ik dat me DMG voldoende is en met een goede heal monk en wat aanpassingen in me speelstijl moet ik prima meekunnen draaien.

Misschien kun je met Jim/Grin meelopen? Die hebben nu 70 clear meen ik.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07 12:28
Van het weekend in plaats van de whirlwind build maar naar een Hota build gegaan aangezien ik meer dan de halve IK set ancient heb + wapen. En om één of andere reden lukt het maar niet om het 2e BK wapen ancient te krijgen laat staan dat ik iets van de set als ancient heb gevonden met redelijke stats(uiteraard vond ik wel een ancient versie van het wapen wat ik al heb)

Hota is wel wat squishy op HC zonder ignore pain en unity, die vond ik pas einde van de avond (ancient voor in de cube vond ik zonde) maar GR45 was nog goed te doen.Vanavond maar eens over gaan op diamanten en kijken hoever ik kan komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Morocius op 28-09-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Neles7 schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:58:
[...]
Misschien kun je met Jim/Grin meelopen? Die hebben nu 70 clear meen ik.
Uiteraard ;)
Maar hun spelen voor zover ik weet al veel met hun vaste groepje. AlbertoNLD en ik waren wat aan het kijken of we een groep samen kunnen stellen. Maar zoals ik al aangaf: onregelmatige tijden helpen niet echt. Mochten er mensen zijn op NonSeasons en ik ben online kan je me ook porren voor een 2/3/4 mans push 60+ / exp runs.

Wat ook grappig (lees jammer) is, dat sommige spelers explosie's denken te kunnen tanken :/ afgelopen nacht een grift 63 waarbij iedereen tegelijkertijd neerging... Behalve ikzelf: Star of Azkaranth...

Afgelopen 2 dagen... 6!! Gifts gevonden haha...

Had ook nog een K'Mar Tenclip gevonden met gewenste stats... Dus heb er daar ook maar direct een op gezet zodat ik Calamity op mijn Lightning RoV niet hoef te switchen :)

Ook maar een Crusader gesloopt om een extra Monk te bouwen... Uliana SSS Mule en wanneer ik alles heb voor een Furnace EP Monk... staat de rest mooi klaar :D

[ Voor 20% gewijzigd door Thalaron op 28-09-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Over een groepje samenstellen gesproken: ik ben deze week ('s avonds) wel weer in voor GR65+ runs (season)! Ik speel zelf SWK monk en de damage is geen probleem, alleen een goede teamsamenstelling vinden is de uitdaging ;). Mocht je zin hebben om mee te doen en een healmonk / hotabarb hebben, ik ben deze week elke avond op de Solidarity Gaming Teamspeak te vinden!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
adamvansanten schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:35:
Over een groepje samenstellen gesproken: ik ben deze week ('s avonds) wel weer in voor GR65+ runs (season)! Ik speel zelf SWK monk en de damage is geen probleem, alleen een goede teamsamenstelling vinden is de uitdaging ;). Mocht je zin hebben om mee te doen en een healmonk / hotabarb hebben, ik ben deze week elke avond op de Solidarity Gaming Teamspeak te vinden!
Ik ben altijd in :) Ben dan wel een DH maar met een goede healmonk draag ik prima mijn steentje bij. Misschien ook maar eens op TS komen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38
Morocius schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:03:
Van het weekend in plaats van de whirlwind build maar naar een Hota build gegaan aangezien ik meer dan de halve IK set ancient heb + wapen. En om één of andere reden lukt het maar niet om het 2e BK wapen ancient te krijgen laat staan dat ik iets van de set als ancient heb gevonden met redelijke stats(uiteraard vond ik wel een ancient versie van het wapen wat ik al heb)

Hota is wel wat squishy op HC zonder ignore pain en unity, die vond ik pas einde van de avond (ancient voor in de cube vond ik zonde) maar GR45 was nog goed te doen.Vanavond maar eens over gaan op diamanten en kijken hoever ik kan komen.
Heb je wel al 6 piece dan? Want dan wordt HoTa pas echt bruikbaar in mijn opzicht.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belaas kan ik met 62 Grifts mijn meest gebruikte gems niet echt meer upgraden (LVL 65/66 Gems) dus het is zeg maar tijd geworden om een serieuze groep te samenstellen.
Damn level 60+ gems _O- Ik ga meestal nooit verder dan lvl 30, noem me maar lui :P Weet ook dat ik daar best veel damage uit kan halen natuurlijk.

Moet sowieso level 50 halen voor de journey, misschien toch maar doen met de Monk :P Die gems zijn door de vorige journey al level 40+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Thalaron schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:32:
[...]
Ook maar een Crusader gesloopt om een extra Monk te bouwen... Uliana SSS Mule en wanneer ik alles heb voor een Furnace EP Monk... staat de rest mooi klaar :D
Ik speel zelf de EP monk met een Ancient Wrath of the Bone King (Ancient Furnace komt maar niet met rerollen) en dat bevalt ook uitermate goed! Als je de elites meepullt met de trashmobs is het denk ik zelfs een stuk sterker dan Furnace. Het begon een beetje als tussenoplossing, maar totdat ik een Furnace met echt epische rolls heb blijf ik hier denk ik even mee spelen. Het is in ieder geval een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Angeloonie schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:49:
[...]

Damn level 60+ gems _O- Ik ga meestal nooit verder dan lvl 30, noem me maar lui :P Weet ook dat ik daar best veel damage uit kan halen natuurlijk.

Moet sowieso level 50 halen voor de journey, misschien toch maar doen met de Monk :P Die gems zijn door de vorige journey al level 40+ :)
Je moet voor de Guardian journey zelfs 60 solo halen ;) Maar waarom upgrade je je gems da niet? Je upgrade normaal toch na elke gehaalde grift wel een gem? Ik heb nu zelfs bijna 6 gems op 60 meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:39:
[...]

Ik ben altijd in :) Ben dan wel een DH maar met een goede healmonk draag ik prima mijn steentje bij. Misschien ook maar eens op TS komen dan :P
Ben benieuwd hoe dat uitpakt! Zolang er maar een healmonk en hotabarb bij zit komt het wel goed denk ik. TS is voor mij wel een vereiste, in ieder geval met de healmonk (ik moet gewoon weten wanneer hij verder loopt, anders lig ik op mijn gat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
adamvansanten schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:53:
[...]

Ben benieuwd hoe dat uitpakt! Zolang er maar een healmonk en hotabarb bij zit komt het wel goed denk ik. TS is voor mij wel een vereiste, in ieder geval met de healmonk (ik moet gewoon weten wanneer hij verder loopt, anders lig ik op mijn gat).
Ik lig ook op me gat als de healmonk weg is. Voor DH is het gewoon positioneren. Wat dichter bij de mobs zodat de monk ze kan pullen, en ik goed gehealed wordt. Vervolgens gewoon dpssen zoals altijd al gedaan :) Daarom werkt ue lightning ook zo lekker in een groep, als je dan even moet repositioneren tickt die gewoon door :D

Mijn huidige records zijn:
Solo DH - 60
2P DH + HotA barb - 60
3P - 59 (weet samenstellingen niet meer)
4P - DH, HotA, EP monk, healmonk - 64 en hoger is mogelijk.

Gelukkig zijn de meeste tweakers niet te flauw en krijg ik als DH een kans om me te bewijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:53:
[...]

Je moet voor de Guardian journey zelfs 60 solo halen ;) Maar waarom upgrade je je gems da niet? Je upgrade normaal toch na elke gehaalde grift wel een gem? Ik heb nu zelfs bijna 6 gems op 60 meen ik.
Ik doe niet echt heel veel Grifts :P Eigenlijk enkel voor achievements/journeys _O-
60 solo moet wel lukken, niet echt geprobeerd maar 55 lukte volgens mij makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:59:
[...]

Ik lig ook op me gat als de healmonk weg is. Voor DH is het gewoon positioneren. Wat dichter bij de mobs zodat de monk ze kan pullen, en ik goed gehealed wordt. Vervolgens gewoon dpssen zoals altijd al gedaan :) Daarom werkt ue lightning ook zo lekker in een groep, als je dan even moet repositioneren tickt die gewoon door :D

Mijn huidige records zijn:
Solo DH - 60
2P DH + HotA barb - 60
3P - 59 (weet samenstellingen niet meer)
4P - DH, HotA, EP monk, healmonk - 64 en hoger is mogelijk.

Gelukkig zijn de meeste tweakers niet te flauw en krijg ik als DH een kans om me te bewijzen :)
Zolang jij genoeg damage en teamplay doet, maakt de class die je wilt spelen mij niets uit inderdaad :). Een HOTA barb is denk ik wel een vereiste om mee te nemen voor de single target dps (iemand moet mijn EP's af laten gaan) en voor de guardian. Healmonk is ook een vereiste. Zonder SWK ga je het nevernooit redden (alhoewel het straks met 4 WD's ook wel moet gaan lukken, als de lag ooit opgelost wordt). De 4e slot is wat mij betreft vrij in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Het was een goed weekend...iig voor mijn diablo speeltijd:)
Afgelopen vrijdag begonnen met een lekker herfstbokje, diablo op scherm 1 en jiskefet op scherm 2. Perfecte avond:) Van T6 doorgegaan naar T7 in public games. Met een aantal spelers ging het ERG snel en voor je het weet zitten er 20 caches in je stash. Heerlijk. Ook kadala veel lastig gevallen voor erg weinig resultaat. Het meest positieve van dit weekend was dat ik EINDELIJK een furnace in me cube kon gooien. 2 vaults gevonden (zonder puzzle ring) en 2 ancient set delen voor me wastes ding.

Wat me erg tegenviel was kadala. Heb het hele weekend NIETS van haar gekregen. Allemaal rommel voor soultjes:S

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07 12:28
Joenino schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:46:
[...]

Heb je wel al 6 piece dan? Want dan wordt HoTa pas echt bruikbaar in mijn opzicht.
Ja complete set meeste zelfs ancient, zonder die laatste set bonus werkt het voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 19:45
man man man die restarin krij gik maar niet te pakken. heb al wel 14 focus gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
beebie121 schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:17:
man man man die restarin krij gik maar niet te pakken. heb al wel 14 focus gehad...
Ik juist andersom :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had het geluk om in de eerste week van het season F&R ringen te vinden met avg.damage, chc, socket en een andere stat. Beide hebben nu 6 chc, 46 chd en avg. damage. Mooi bruikbaar voor alle classes. Maar goed ook, want ik heb sindsdien geen goede meer gevonden. Alleen jammer dat ze voor de SSS Monk weer niet optimaal zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen punt man. Heb zowel dps als tank klaarstaan. Meetal zijn er wel een paar NS dps in de clan en anders gewoon puggen of die greater rift community. 60-65 is met de meeste team setups geen punt. Heb zelfs parties gehad met 3 dh's op 64 en dat ging ook prima.. echt optimaal is het natuurlijk niet, maar ja :P

Heb trouwens met die bounty buff mijn tankje ook aardig aangepast. Het is nog steeds cains, maar de stats zijn nu niet verkeerd. Zit bijna aan 1 mln hps.. ruim genoeg om zelfs met de meest retarded pugs 65 te halen :P

Wat je doet idd met dat pullen is goed. gewoon doorlopen en na een paar deaths snappen ze meestal wel om de tank te volgen :P.. wat erg helpt is om je banner key vast te zetten aan je muis en jezelf party leader te maken. Je bent dan op de map beter zichtbaar en vooral die banner is erg handig voor dps.

season duurt toch nog minimaal 2 maanden.. tijd zat dus voor wat exp/gem boost runs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

beebie121 schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:17:
focus'es in de cube gooien en set item rerollen naar de restraint?

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waywaith schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:21:
focus'es in de cube gooien en set item rerollen naar de restraint?
2-set items mogen helaas niet in de cube...iets met te makkelijk ancients krijgen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkmane
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-06 21:04
Set items rollen toch niet naar Ancient in de cube?

Edit: inderdaad. Dat is blijkbaar vrij snel na het begin van de PTR toegevoegd ivm overpowered. Toen is ook de restrictie van minimaal 3 items toegevoegd.

[ Voor 60% gewijzigd door Darkmane op 28-09-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

dat staat er volgens mij idd expliciet bij, zo heb ik mijn bul kathos set compleet gemaakt. daarna kan je wel legendary rerollen volgens mij voor de ancient variant..? correct me if i'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkmane
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-06 21:04
Legendary kan naar ancient ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkmane schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:26:
Set items rollen toch niet naar Ancient in de cube?

Edit: inderdaad. Dat is blijkbaar vrij snel na het begin van de PTR toegevoegd ivm overpowered. Toen is ook de restrictie van minimaal 3 items toegevoegd.
Oh ja, dat was erop PTR er al uitgehaald =)

Het is eigenlijk het resultaat van een fix voor de sword-set; barb en monk konden door reroll erg makkelijk aan 2 ancient weapons komen. Er zijn toen eigenlijk 2 fixes voor dit probleem doorgevoerd...niet meer ancient en de set moet minimaal 3 pieces zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

dan zal ik vast mn bul kathos via rares hebben gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk D3 voor de PS4 gekocht. Wilde hem al een tijd, maar stelde t steeds uit haha. Blijf het jammer vinden dat er geen seasons op zitten. Toch maar weer eens even in duiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:49:
Eindelijk D3 voor de PS4 gekocht. Wilde hem al een tijd, maar stelde t steeds uit haha. Blijf het jammer vinden dat er geen seasons op zitten. Toch maar weer eens even in duiken!
Dan ga je toch op de pc spelen, waar je wel seasons hebt? Dan kan je lid worden van een clan, kan je fijn samenspelen met iedereen hier op het forum en heb je geen last van cheaters. PC heeft bijna alleen maar voordelen ten opzichte van console. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10 19:04
Thalaron schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:32:
[...]

Uiteraard ;)
Maar hun spelen voor zover ik weet al veel met hun vaste groepje. AlbertoNLD en ik waren wat aan het kijken of we een groep samen kunnen stellen. Maar zoals ik al aangaf: onregelmatige tijden helpen niet echt. Mochten er mensen zijn op NonSeasons en ik ben online kan je me ook porren voor een 2/3/4 mans push 60+ / exp runs.

Wat ook grappig (lees jammer) is, dat sommige spelers explosie's denken te kunnen tanken :/ afgelopen nacht een grift 63 waarbij iedereen tegelijkertijd neerging... Behalve ikzelf: Star of Azkaranth...

Afgelopen 2 dagen... 6!! Gifts gevonden haha...

Had ook nog een K'Mar Tenclip gevonden met gewenste stats... Dus heb er daar ook maar direct een op gezet zodat ik Calamity op mijn Lightning RoV niet hoef te switchen :)

Schiet me gerust aan in-game, ik ben altijd wel te vinden voor hogere GR's :)

Ook voor Xp runs 60-65 loop ik met plezier mee!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren besloten om een seasonal RoV / Strafe build te maken, omdat ik een ancient Calamity met mijn WD heb gevonden. Zie net dat ik non-season bijna de hele Natalya's set ancient heb, inclusief wapen. Kan dat season aub snel voorbij zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
adamvansanten schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:53:
[...]

Vanmiddag met een groepje (o.a. Xylon) wat 60's gedaan. Een U6 Monk, HotA Barb, Healer Monk (Xylon) en ik als Multishot DH. Ging prima! Volgens mij iets van 5 à 6 minuten per rift.. Zolang je maar in de buurt van de Healer Monk blijft is t goed!

Denk dat de DH van Neles nog iets sterker is dan de mijne..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Ik lees op fora vaak dat men problemen heeft om met crusader die GR40 zonder class sets conquest te doen.
Hier mijn eerste poging nadat ik een tweede unity vond, viel mij echt ontzettend mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Deadsmell schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:11:
Gisteren besloten om een seasonal RoV / Strafe build te maken, omdat ik een ancient Calamity met mijn WD heb gevonden. Zie net dat ik non-season bijna de hele Natalya's set ancient heb, inclusief wapen. Kan dat season aub snel voorbij zijn? :P
Je weet dat je maar 1 dikke 1 hander nodig hebt voor RoV he? En voor Fire RoV kan je beter Calamity Cuben en Balefire als offhand hebben. Je kan evt. Ook naar mijn DH "Veneno" kijken. Indien je voor Lightning gaat kan een goede Calamity uiteraard wel handig zijn ;)

Battle.net is helaas niet met al mijn ingame gear up-to-date.. Veneno wel.

In het kort:
Nats met RoV Fire heb ik Als Offhand;
Balefire met RCR/CDR/Dex/Socket

Nats met RoV Physical:
T'Mar Tenclip met RCR/CDR/Dex/Socket

Nats met RoV Lightning:
Calamity met RCR/CDR/Dex/Socket

Alleen main hand dmg telt, dus waar dit mogelijk is base DMG rerollen (kost je wel vaak meer mats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:39:
[...]
Je weet dat je maar 1 dikke 1 hander nodig hebt voor RoV he? En voor Fire RoV kan je beter Calamity Cuben en Balefire als offhand hebben. Je kan evt. Ook naar mijn DH "Veneno" kijken. Indien je voor Lightning gaat kan een goede Calamity uiteraard wel handig zijn ;)

Battle.net is helaas niet met al mijn ingame gear up-to-date.. Veneno wel.

In het kort:
Nats met RoV Fire heb ik Als Offhand;
Balefire met RCR/CDR/Dex/Socket

Nats met RoV Physical:
T'Mar Tenclip met RCR/CDR/Dex/Socket

Nats met RoV Lightning:
Calamity met RCR/CDR/Dex/Socket

Alleen main hand dmg telt, dus waar dit mogelijk is base DMG rerollen (kost je wel vaak meer mats)
Nee, dat wist ik niet. Ik had me er nog niet zo in verdiept, alleen maar naar de top van de leaderboards gekeken. Bij Wudijo zag ik Fulminator in de cube, in plaats van Calamity. Thanks voor de tips, ik ga me er eens in verdiepen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Deadsmell schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:44:
[...]

Nee, dat wist ik niet. Ik had me er nog niet zo in verdiept, alleen maar naar de top van de leaderboards gekeken. Bij Wudijo zag ik Fulminator in de cube, in plaats van Calamity. Thanks voor de tips, ik ga me er eens in verdiepen. :)
Bij Lightning inderdaad Fulminator, maar ik vind persoonlijk de Fire versie prettiger spelen. Stampede is, solo in elk geval, prettig voor survivability, door de knockback welke OOK een DMG boost geeft i.c.m. Strongarm Bracers. Maar dat is persoonlijk. Denk dat ze niet veel voor elkaar onder doen.

En niet TEveel naar Wudijo kijken, die gast speelt een heel ander niveau dan voor de meeste haalbaar is.

[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 28-09-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:55
Ik denk dat ik maar eens een Barbarian ga beginnen :) Tijd om exp gear te craften en dan eens zien of ik een boost kan krijgen van iemand, zou echt h e l e m a a l top zijn. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
unfor schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:18:
Ik lees op fora vaak dat men problemen heeft om met crusader die GR40 zonder class sets conquest te doen.
Hier mijn eerste poging nadat ik een tweede unity vond, viel mij echt ontzettend mee.

[video]
Ik heb hem gisteren ook gehaald, na comments van DLUX, viel me reuze mee.
Met Crimson en Aughild set gaat het aardig makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:03

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

RustStorm schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:43:
Ik denk dat ik maar eens een Barbarian ga beginnen :) Tijd om exp gear te craften en dan eens zien of ik een boost kan krijgen van iemand, zou echt h e l e m a a l top zijn. :)
Nou, die boost gaat snel. Ik ben gistereren serieus binnen 10 min naar L70 geboost, dus dat gaat helemaal nergerns over. Alleen zorgen dat je een helm met socket hebt, en ruby erin....

Geef vanavond maar een gil in de clan chat, dan wil ik me wel even kwaad maken :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:11:
[...]

Dan ga je toch op de pc spelen, waar je wel seasons hebt? Dan kan je lid worden van een clan, kan je fijn samenspelen met iedereen hier op het forum en heb je geen last van cheaters. PC heeft bijna alleen maar voordelen ten opzichte van console. ;)
Klopt, maar wil mn game pc niet bij mn vriendin neerzetten. Playstation kan wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Krullebol.nl schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:11:
[...]

Ik heb hem gisteren ook gehaald, na comments van DLUX, viel me reuze mee.
Met Crimson en Aughild set gaat het aardig makkelijk.
Dat ben ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Ah, aan jou dan thanks voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:18:
Met wat voor gear is dit precies?

Ik wil die conquest ook doen met Crusader, als side-project, zeg maar. Ik ben wat aan het gearen en T5 rifts gaan al wel maar nog niet echt snel. Nog geen ancient pieces, Mirinae en Goruk nog niet geleveled.

Ik mik op een combinatie van Bowmen (Phalanx shield, Eternal Union, T&T op cube) en Justice - Crack (met hammer belt en shield - shield op cube).

Als ik een T&T vind op Crusader wil ik die dragen, Sash of Knives kan dan op cube. Ik moet nog betere Depth diggers zien te vinden zodat ook Justice damage de moeite wordt. Wapen is nu nog Skycutter, maar ik wil naar een TF of Fulminator. Ook nog een Hellfire met nuttig passive zien te craften, Ess of Johan wil ik dan op cube. Ik draag 3 pieces Demon's set voor de 25% Area damage...echt lachen als 100%+ Area damage afgaat op een Mirinae proc op een groepje...Ess of Johan op een proc scalar 0.7 skill zou veel pull moeten opleveren en werkt leuk voor Mirinae proccing. Ook werkt Area damage goed met Bowmen; door de enorme attack rate, is het effectief 20% van de damage als area damage.

De skill setup werkt wel lekker met CoE; Bowmen is physical, Justice en Mirinae holy, Hammer heb ik fire rune op slot (de belt-hammer neemt de rune over) en Skycutter (en TF / Fulminator) is lightning.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Er was gister avond wat discussie over Hardcore en het niet kunnen joinen van een Torment 6 game als je nog nooit seasonal hardcore had gespeeld, andere zeiden hardcore in general. Dus ik zei: ik heb nog nooit hardcore gespeeld. Zowel season als non-season. Dus Bankie zegt: ye-roon, maak een hardcore character. Dan invite ik je in de game. Zo gezegd, zo gedaan. Ik kon netjes joinen en heb ook al m'n hardcore leveling character achievements gehaald(non-season, gezien ik nog niet eerder hardcore had gespeeld). Nu dus ook die achievement gehaald voor de Season Journey. Enige wat ik nu nog moet is GR solo 60, TX rift in 3min en 3 level 60 gems. Maar dat gaat wel lukken denk :)

Dus ja: als je nog nooit hardcore gespeeld hebt is het mogelijk om een T6 te joinen en geboost te worden.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Zarhrezz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:46:
[...]

Met wat voor gear is dit precies?

Ik wil die conquest ook doen met Crusader, als side-project, zeg maar. Ik ben wat aan het gearen en T5 rifts gaan al wel maar nog niet echt snel. Nog geen ancient pieces, Mirinae en Goruk nog niet geleveled.

Ik mik op een combinatie van Bowmen (Phalanx shield, Eternal Union, T&T op cube) en Justice - Crack (met hammer belt en shield - shield op cube).

Als ik een T&T vind op Crusader wil ik die dragen, Sash of Knives kan dan op cube. Ik moet nog betere Depth diggers zien te vinden zodat ook Justice damage de moeite wordt. Wapen is nu nog Skycutter, maar ik wil naar een TF of Fulminator. Ook nog een Hellfire met nuttig passive zien te craften, Ess of Johan wil ik dan op cube. Ik draag 3 pieces Demon's set voor de 25% Area damage...echt lachen als 100%+ Area damage afgaat op een Mirinae proc op een groepje...Ess of Johan op een proc scalar 0.7 skill zou veel pull moeten opleveren en werkt leuk voor Mirinae proccing. Ook werkt Area damage goed met Bowmen; door de enorme attack rate, is het effectief 20% van de damage als area damage.

De skill setup werkt wel lekker met CoE; Bowmen is physical, Justice en Mirinae holy, Hammer heb ik fire rune op slot (de belt-hammer neemt de rune over) en Skycutter (en TF / Fulminator) is lightning.
Gear show ik aan eind van video.
Het is full Aughilds met Capt. Crimson, en voor de rest de standaard hammerdin gear/build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:47:
Dus ja: als je nog nooit hardcore gespeeld hebt is het mogelijk om een T6 te joinen en geboost te worden.
Oeps! Laatst vroeg iemand mij in game of dat mogelijk was, omdat hij hem solo niet op T6 kon zetten en slechts tot expert kon. Toen is 'ie de story mode maar gaan doen. Had ik hem toch kunnen boosten. Sorry, wie het ook was. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
ye-roon schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:47:
Er was gister avond wat discussie over Hardcore en het niet kunnen joinen van een Torment 6 game als je nog nooit seasonal hardcore had gespeeld, andere zeiden hardcore in general. Dus ik zei: ik heb nog nooit hardcore gespeeld. Zowel season als non-season. Dus Bankie zegt: ye-roon, maak een hardcore character. Dan invite ik je in de game. Zo gezegd, zo gedaan. Ik kon netjes joinen en heb ook al m'n hardcore leveling character achievements gehaald(non-season, gezien ik nog niet eerder hardcore had gespeeld). Nu dus ook die achievement gehaald voor de Season Journey. Enige wat ik nu nog moet is GR solo 60, TX rift in 3min en 3 level 60 gems. Maar dat gaat wel lukken denk :)

Mijn ervaring is anders; Ik heb nog nooit HC gespeeld en kon gister alleen maar op Expert geboost worden. Pas vanaf level 60 kon de game op Torment of hoger gezet worden..

Edit: bij het proberen te starten van een T1 of T6 game kregen we ook een mooie foutcode (geen idee meer welke het was)

Kami en FourthAarts hebben mij gister op HC geholpen met de season journey op die manier.
Nogmaals dank heren! *O*

[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 29-09-2015 09:56 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:53:
Oeps! Laatst vroeg iemand mij in game of dat mogelijk was, omdat hij hem solo niet op T6 kon zetten en slechts tot expert kon. Toen is 'ie de story mode maar gaan doen. Had ik hem toch kunnen boosten. Sorry, wie het ook was. :+
Die restrict geldt als je nog nooit storyline Act 4 voltooid hebt. Hierbij wordt er algemeen gekeken; season / HC maakt niet uit...als je ooit in je D3 verleden Act 4 voltooid hebt, geldt de Expert mode cap niet meer en geldt T6 voor non-70 characters. Edit: Dit is kennelijk voor SC / HC apart, maar season speelt geen rol.

[ Voor 6% gewijzigd door Zarhrezz op 29-09-2015 09:57 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:55:
[...]

Die restrict geldt als je nog nooit storyline Act 4 voltooid hebt. Hierbij wordt er algemeen gekeken; season / HC maakt niet uit...als je ooit in je D3 verleden Act 4 voltooid hebt, geldt de Expert mode cap niet meer en geldt T6 voor non-70 characters. Edit: Dit is kennelijk voor SC / HC apart, maar season speelt geen rol.
Ah, dus er zijn nog steeds mensen die de story line nog nooit voltooid hebben. Tsk. Eigenlijk een soort van leecher preventie. Mooi man. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Is er tegenwoordig geen restrictie meer op Adventure mode dan? Het was toch zo dat je alleen Adventure mode kon doen als je minstens de story mode had uitgespeeld? Of kan nu iedereen direct adventure mode in?
schaapiej schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:55:
[...]

Mijn ervaring is anders; Ik heb nog nooit HC gespeeld en kon gister alleen maar op Expert geboost worden. Pas vanaf level 60 kon de game op Torment of hoger gezet worden..

Edit: bij het proberen te starten van een T1 of T6 game kregen we ook een mooie foutcode (geen idee meer welke het was)

Kami en FourthAarts hebben mij gister op HC geholpen met de season journey op die manier.
Nogmaals dank heren! *O*
Was jij de party leader? Dan kan ik daar inkomen. Of je moet wat hier ook voorbij is gekomen dus, de story mode nog niet completed hebben.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

schaapiej schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:55:
[...]

Nogmaals dank heren! *O*
Graag gedaan :)

Nog nooit hardcore gedaan (diablokill of lvl60 (season of nonseason)) is geboost worden op expert max. Na level 60 kan je dan tussen T1-T6 worden geboost, T7-10 is niet beschikbaar.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Yay eindelijk mn Retraint gevonden! (en ook nog 3 focussen grrr)

mn damage gaat echt rap omhoog.

Ben alleen wel aardig squishy.

heb nu ook 4 pieces voor een ww build op mn barb.

Heb tot nu toe meer plezier op mn barb dan op mn monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Zo... met mijn slaperige hoofd na mijn nachtdienst Grift 58 gehaald met DH Solo (NS)
60 ging voor geen meter.. maar ben gewoonweg te moe ook xD

Wel nog een Ancient upgrade gloves gevonden die op elk opzicht een + gaf (+2.0-2.5 ish op alles)
Moet alleen nog eens een ancient offhand en ancient Hellfire met vergelijkbare stats scoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:10:
Is er tegenwoordig geen restrictie meer op Adventure mode dan? Het was toch zo dat je alleen Adventure mode kon doen als je minstens de story mode had uitgespeeld? Of kan nu iedereen direct adventure mode in?
Adventure mode is toehankelijk als je Act V voltooid hebt of als je level 70 bent. Eén van die twee. In season geldt die restrictie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:15:
Adventure mode is toehankelijk als je Act V voltooid hebt of als je level 70 bent. Eén van die twee. In season geldt die restrictie niet.
Dat is waarschijnlijk net als de Act IV restrictie; als je het ooit in een mode (HC / SC) gehaald hebt, is aan de voorwaarde voldaan. Dus als je ergens in RoS een lvl 70 karakter gehad hebt en / of Act V voltooid, kun je in een volgende season direct Adventure mode in.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10 09:06

Anno

Griefmaker#2862

Gisteravond mijn barb omgegooid van HOTA na speed WW. Ik had de gear al liggen en die moest alleen nog gererolled worden. De gear is nog niet optimaal. Ik mis nog +%life op mijn belt en vit op mijn bracers.

T8 rifts gaan nu echt supersnel. Grift het ik gisteravond nog snel even geprobeerd op 40 en dat ging ook prima

Alleen ga ik nog vrij snel dood. Maar dat komt natuurlijk ook omdat ik nog wat life mis.

Kan iemand nog een blik werpen op mijn barb en de build. Of er nog snelle verbeteringen zijn.

http://eu.battle.net/d3/e...fmaker-2862/hero/65968933

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:19:
[...]

Dat is waarschijnlijk net als de Act IV restrictie; als je het ooit in een mode (HC / SC) gehaald hebt, is aan de voorwaarde voldaan. Dus als je ergens in RoS een lvl 70 karakter gehad hebt en / of Act V voltooid, kun je in een volgende season direct Adventure mode in.
Nee, in season is die restrictie helemaal van tafel. Ook als je nog nooit Act V voltooid hebt, dan kan je in season in adventure mode beginnen. Heb ik ergens gelezen tenminste. Ik kan het niet testen. :)
Pagina: 1 ... 35 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.