Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:48:
Hoi mensen.

Dit weekend de speciale bounty cache buff van dubbele drops (ook op de bonus cache)

De perecte rede om een angry chicken WD te maken. super snel, leuk om te spelen en er zijn vele versies mogelijk. Gisteren een nieuwe versie gemaakt waarbij ook de sage set erin zit... lekker voor de extra db's. had per act 25-40 db's zonder extra te gaan zoeken naar packs...

Ik zie dat de armory niet is geupdate. Heb in de cube furnance, taskers en royal ring
Bij de skills heb ik locus swarm vervangen voor soul harvest met de fire rune voor extra speed en zombie dogs met leeching beasts rune voor soms wel 250K LoH :P
Passives kloppen ook niet met onderstaande link. Spirit vessel kan weg voor extra dps gruwesome feast want zolang je fire bats cast ben je bijna niet dood te krijgen.

http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/51039030

Build is erg geschikt voor het slopen van packs, rifts en bounties. T10 lukt wel, maar raad t7-9 aan.
Gebruikikook.anthony evans build.
Tasker vervangen door hps bij firebats cast. 300dbs op 30min riften op t7

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-10 23:34
Angeloonie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:57:
[...]

Aardig zeldzaam, misschien 1x per 50 rifts of 100 zelfs.
Cow level is iig minder zeldzaam dan een gift, weer tientallen uren verder en nog steeds geen gift voor m'n ancients... :(

[ Voor 43% gewijzigd door superbassie op 24-09-2015 16:53 ]

Ik heb er tot nu toe 2 gevonden, en dat was ook binnen 2 dagen van elkaar :P Daarna geen meer gezien, inmiddels 100 paragon levels verder :P

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 24-09-2015 16:55 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Blizzard's oplossing voor lag in GRifts: laat iedereen maar bounties rennen voorlopig.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Leuk ook met die bakken exp en massa's loot met bounties. Ook volop actie en heus niet vervelend om de x targets op de map te zoeken. Oh wait...

Verwijderd

Jippie.. net 62 en 63 down met helltooth maxium lag build :P

Lag is zeker minder dan eerst, maar had crap maps en niet echte density. Toen ik 2 packs samen neer knalde toen was er wel weer een beetje lag.... ff kijken hoe ver ik met die staff build kan komen. Mik een beetje op 65 moet wel haalbaar zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:23:
Jippie.. net 62 en 63 down met helltooth maxium lag build :P

Lag is zeker minder dan eerst, maar had crap maps en niet echte density. Toen ik 2 packs samen neer knalde toen was er wel weer een beetje lag.... ff kijken hoe ver ik met die staff build kan komen. Mik een beetje op 65 moet wel haalbaar zijn.
Netjes, gratz! :)

Ik heb zonet de poison dart WD uit de kast getrokken en daar een paar 60's mee gedaan. Krijg de indruk dat die een stuk meer damage doet dan Helltooth, maar je bent wel vreselijk squishy! Helaas niet gehaald, want het waren vreselijke maps met irritante elites, maar op de plekken waar een beetje density was ging het heel snel. En de RG was ook in no-time neer, zonder Bane of the Stricken.
Deadsmell schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:29:
[...]

Netjes, gratz! :)

Ik heb zonet de poison dart WD uit de kast getrokken en daar een paar 60's mee gedaan. Krijg de indruk dat die een stuk meer damage doet dan Helltooth, maar je bent wel vreselijk squishy! Helaas niet gehaald, want het waren vreselijke maps met irritante elites, maar op de plekken waar een beetje density was ging het heel snel. En de RG was ook in no-time neer, zonder Bane of the Stricken.
Ik heb ook ook met een poison dart WD lopen testen ipv Helltooth WD. Nu moet ik wel stellen dat ik geen Ancient DoD heb en ik ook nog wat andere non-ancients heb. Neemt niet weg dat de dmg best wel redelijk is, echter mijn almost full Helltooth WD (eventueel in combinatie met Manajuma's set, dus Angry Chicken) doet vele malen meer dmg.

Uiteraard hangt alles samen met je plvl en de kwaliteit van je gear. :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:28
ik heb ook een helltooth wd.
Waarom zou je voor wall of death - fire wall kiezen ipv commune wiht the spirits ?
Dan kan je namelijk op 1 enkel element focussen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cable-one schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:19:
ik heb ook een helltooth wd.
Waarom zou je voor wall of death - fire wall kiezen ipv commune wiht the spirits ?
Dan kan je namelijk op 1 enkel element focussen ?
De damage van Fire Wall is veel hoger dan die van Spirits, dus als je Wall of Death voor damage gebruikt (i.c.m. Jeram's Bracers) is Fire Wall de go-to rune. De tooltips zijn hier erg misleidend.

Spirits doet 1200% weapon damage over 6 seconde, dus 200% weapon damage per seconde. Dit is een ground-effect wat betekent dat de damage stopt zodra de target niet meer in de circle staat.

Fire Wall 'tagt' targets met een DoT. Deze DoT doet 880% weapon damage over 4 seconde, dus 220% weapon damage per seconde. Hierbij is het zo dat de DoT de hele duration duurt (groot verschil met Sprits dus....ground effect vs DoT). Dus als de target ook maar een fractie van een seconde de Fire Wall raakt, neemt die 880% weapon damage. Daarnaast refresht Fire Wall de duration van de DoT constant...zolang de target in de Wall blijft, neemt die dus 220% weapon damage per seconde. De Fire Wall duurt 8 seconde. Een target die de hele duration in de Fire Wall staat, neemt dus 12 seconde aan damage (8 seconde in de Wall en 4 seconde DoT duration vanaf het moment dat de Wall afgelopen is). Dit is totaal dus maximaal 2640% weapon damage.

De maximale damage van een Fire Wall is dus meer dan 2x die van een Spirits. Daarnaast is de "damage per seconde contact met de wall" voor Fire Wall veel hoger (200% voor een seconde contact met Spirits vs 880% per seconde contact met Fire Wall). Als je Wall of Death voor damage gebruikt, is Fire Wall de logische keuze.

<GOT> Zarhrezz#2885

_O-

Ik miste nog een Magefist en Leoric's crown, en mijn ideale boots/shoulders voor mijn Gr40 zonder sets poging, en paragon vergeten goed te zetten, maar uiteindelijk met gemak gehaald..

1e pack bij ingang viel tegen, dus terug naar town. Daar 3 min zitten twijfelen/skills lezen, en weer terug de rift in onder het motto "maar even oefenen dan", en vervolgens met 4 min over gehaald :+ Te simpel, en best interessant die generator build :) Denk dat ik alle gear daarvoor ga houden en langzaam ga upgraden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 24-09-2015 21:26 ]

De 55 is ook binnen, bij de 2e poging (voor het eerst deze week eens goeie density en geen nare monster types)...iets over de 11 minuten dus er zit nog genoeg ruimte. Gezien de buff het weekend zal de 56 tot volgende week moeten wachten, maar die moet zeker kunnen. Who needs Fire Wall and defensive gems anyway })

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-10 11:35
Angeloonie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:54:
Ik heb er tot nu toe 2 gevonden, en dat was ook binnen 2 dagen van elkaar :P Daarna geen meer gezien, inmiddels 100 paragon levels verder :P
Had er afgelopen week 5 binnen 4 uur spelen... Waarvan 3 binnen een uur (2 Grifts achter elkaar... 1 geen en die erna weer 1).....

Had er 3... Binnen een dag op 7 weer haha... Inmiddels weer 1 gevonden gisteren en ook gebruikt op een nieuwe Shenlongs upgrade :)
Michielodc schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:36:
[...]

Wat is een lastig wapen? Heb The Gravel of Judgement. Ga thuis wel kijken hoe dat met rare's upgraden zit, want heb dat nog nooit gedaan. Thx voor de tip!
Excuses voor de late reactie:
Lastige wapens bedoel ik dus mee... zeldzame meuk...
Voor Demon Hunter bijvoorbeeld Kridershot en (iets minder) Calamity.

Ik heb zelf ook mijn Natalya's Slayer via Reforge... op zich niet zeldzaam... maar zie hem maar eens te krijgen met -> Hoge base DMG / DMG% / hoge RoV%age / Dex / CDR10%...

Wat ook nog op de lijst voor reforge opties bij mij staat:
Unhallowed Armor (Ancient met 3 sockets / 10+ Discipline / Dex / Vita / Allres of Red. Elite dmg)
Ding dropt amper... en als ze dan al droppen missen ze elke keer iets...

8)
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/5yavf6.png

En nog een aardige Hellfire voor mijn Lightning Nats RoV :)
(helaas geen CHC.. maar dat heb ik op zich wel genoeg zonder het op Amulet te hebben)
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/312fg4n.png

[ Voor 51% gewijzigd door Thalaron op 24-09-2015 23:20 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:43
Toch wel leuk die bounty buff...

Kijken hoe erg ik het kan gaan misbruiken komende dagen. Een klein uurtje voor alle acts is denk ik niet verkeerd.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38
Met die bounty buff gaan de mensen nu voor snelheid of de hoeveelheid items? Ik ren redelijk snel door T8-T9 bounty's heen. Maar op bv T6 gaat het een stuk rapper. Wat doen mensen? Kiezen voor meer legendary items en mats of snelheid waardoor ze meerdere bounty runs kunnen doen in dezelfde tijd?

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-10 17:55
Joenino schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:26:
Met die bounty buff gaan de mensen nu voor snelheid of de hoeveelheid items? Ik ren redelijk snel door T8-T9 bounty's heen. Maar op bv T6 gaat het een stuk rapper. Wat doen mensen? Kiezen voor meer legendary items en mats of snelheid waardoor ze meerdere bounty runs kunnen doen in dezelfde tijd?
T7 runnen.

Normal - Master = 2 mats per cache
T1 - T6 = 3 mats per cache
T7 - T10 = 4 mats per cache.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ik doe inderdaad T7 en dan proberen op een rap tempo. Sommige mensen nemen ook alle elite packs mee voor de DBs, maar ik ren daar vooralsnog voornamelijk voorbij tot ik bij het doel van de bounty ben.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
En wat veel mensen ook niet weten, je kan gewoon alle bounties completen en de reward pas ophalen als de act op bonus komt te staan. Dan krijg je dus nog steeds je normal + bonus cache, je hoeft dus niet 1 bounty open te laten zoals veel mensen nog steeds denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:35
kidicoke schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:39:
En wat veel mensen ook niet weten, je kan gewoon alle bounties completen en de reward pas ophalen als de act op bonus komt te staan. Dan krijg je dus nog steeds je normal + bonus cache, je hoeft dus niet 1 bounty open te laten zoals veel mensen nog steeds denken
Ik doe dat wel altijd, nu al een paar keer gehad dat mensen uit de portal stappen en per ongeluk tyreal aanklikken...

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ik volg gewoon de volgorde van acts waar bonus cache op komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:35
RustStorm schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:44:
Ik volg gewoon de volgorde van acts waar bonus cache op komt te staan.
Met 4players kan je sneller switchen naar andere acts als er nog twee bezig zijn bijv.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
randomice schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:51:
[...]

Met 4players kan je sneller switchen naar andere acts als er nog twee bezig zijn bijv.
Dat is waar, ben alleen solo speler so far :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
kidicoke schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:39:
Loop je dan niet kans bij Act III en IV in de war te raken omdat deze allebei dezelfde basis hebben?
Wel eens gehad dat III de bonus was, en dat IV completed werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Als mensen naar ACT III warpen ipv ACT IV is dat geen issue. Daar gaat het echter vaak fout. Daarom leveren veel mensen ACT III of IV liever meteen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
RustStorm schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:35:
Ik doe inderdaad T7 en dan proberen op een rap tempo. Sommige mensen nemen ook alle elite packs mee voor de DBs, maar ik ren daar vooralsnog voornamelijk voorbij tot ik bij het doel van de bounty ben.
Als je een beetje gear heb kan je die toch gewoon meepakken? Ik one-two shot elites op t7 dus voor mij geen reden om ze over te slaan en de DB op season kan ik goed gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Krullebol.nl schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:57:
[...]

Loop je dan niet kans bij Act III en IV in de war te raken omdat deze allebei dezelfde basis hebben?
Wel eens gehad dat III de bonus was, en dat IV completed werd.
Snap het probleem niet zo goed, imo is het gewoon dom als je de bounties verkeerd inleverd. Het is mij nog nooit overkomen, ik teleport dan ook nooit naar town na een bounty (wat ik anderen nog wel vaak zie doen misschien gaat het daar fout voor sommigen), ik open gelijk de map en teleport naar de volgende bounty dus ik kom nooit in town

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Joenino schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:00:
[...]

Als je een beetje gear heb kan je die toch gewoon meepakken? Ik one-two shot elites op t7 dus voor mij geen reden om ze over te slaan en de DB op season kan ik goed gebruiken :P
Dat is waar, same here hoor... Maar mzzzzz, misschien toch maar minder lui zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kidicoke schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:11:
[...]

Snap het probleem niet zo goed, imo is het gewoon dom als je de bounties verkeerd inleverd. Het is mij nog nooit overkomen, ik teleport dan ook nooit naar town na een bounty (wat ik anderen nog wel vaak zie doen misschien gaat het daar fout voor sommigen), ik open gelijk de map en teleport naar de volgende bounty dus ik kom nooit in town
Bounties uit act 3 en act 4 lever je op dezelfde plek in, als act 4 de bonus is, en je hebt ook act 3 gecomplete en je praat dan met tyreal, dan word act 3 eerst ingeleverd (ongeacht of je nu naar de bastion's keep in act 4 teleport of niet, het is hetzelfde gebied). Daarom moet je voorzichtig zijn met act 3 en 4, als act 3 de bonus is, dan maakt het niet uit omdat A3 altijd eerst word ingeleverd.

Een grote irritatie als je alleen bonus acts doet, die je kan voorkomen door direct je bounties in te leveren, of 1 over te houden in act 3 (als a4 de bonus is).

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 25-09-2015 09:34 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Stash zit wel rete snel vol met al die cashes... Gisteren 4 runs gedaan... Meteen maar mijn Healer voorzien van upgrades, en nieuwe ancient Bracers op mijn DH naar 20% Fire gerolled... Moet wapen van Healer nog naar RCR... Wat een drama blijft het rollen van bade damage... 19 mio voor de volgende kans nu...

Maar goed, voor wanneer ik tijd heb tot einde buff zal het ook hier T7 Bounties zijn :) moet ook nog die Skeleton Pauldrons ancient hebben dus komt dubbel goed uit!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 14:55

Rannasha

Does not compute.

Sabrac schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:33:
[...]

Bounties uit act 3 en act 4 lever je op dezelfde plek in, als act 4 de bonus is, en je hebt ook act 3 gecomplete en je praat dan met tyreal, dan word act 3 eerst ingeleverd (ongeacht of je nu naar de bastion's keep in act 4 teleport of niet, het is hetzelfde gebied). Daarom moet je voorzichtig zijn met act 3 en 4, als act 3 de bonus is, dan maakt het niet uit omdat A3 altijd eerst word ingeleverd.
Ik doe altijd alle bounties behalve eentje in Act 3. Daar teleport ik voor het einde (bv vlak voor het de boss) weg. Vervolgens lever ik alles in en wanneer Act 3 aan de beurt is als bonus, pak ik de portal terug om snel de laatste bounty af te maken.

Op deze manier heb je geen last van het probleem dat je Act 3 inlevert terwijl Act 4 in de bonus is.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
kidicoke schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:11:
[...]

Dom is een beetje kort door de bocht, ik bedoel uiteraard als iedereen eerst alle bounties in alle acts afmaakt en op het eind van town naar town vliegt. Het kan gebeuren en voorkom het liever door meteen in te leveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lever ze altijd direct in. Zeker in publics begin ik er niet aan om meer dan 1 bounty in de andere acts te doen dan de bonusact. Voor jet het weet doen een aantal anderen dat ook en heb je de verkeerde act gecomplete en zit er zo'n dumbass tussen die de bounty inlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 17:04
Is de bonus nu al actief of is dat pas om 00:00 vanacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Terence(x) schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:50:
Is de bonus nu al actief of is dat pas om 00:00 vanacht ?
Je kan je gang gaan met de bounties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Even tussendoor, dit dropte vannacht op m'n WD:

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/hx7tq1.jpg

Mist alleen discipline volgens mij.
Misschien toch m'n DH even naar 70 brengen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Eens kijken of ik me stash vanavond vol krijg met cashes...om een of andere reden is het altijd zo onwijs bevredigend om die allemaal tegelijk open te gooien in town:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
lj_tree schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:08:
Eens kijken of ik me stash vanavond vol krijg met cashes...om een of andere reden is het altijd zo onwijs bevredigend om die allemaal tegelijk open te gooien in town:)
Haha ye, helaas kan ik dat niet doen, omdat m'n stash overvol ligt met items die allemaal de cube in "moeten"... Daarom maar als een malle die bounties doen dit weekend, zodat ik eindelijk weer wat stash ruimte heb...

Echter denk ik dat ik een "tekort" zal hebben aan DBs... Maar dat komt vanzelf wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:10:
[...]

Haha ye, helaas kan ik dat niet doen, omdat m'n stash overvol ligt met items die allemaal de cube in "moeten"... Daarom maar als een malle die bounties doen dit weekend, zodat ik eindelijk weer wat stash ruimte heb...

Echter denk ik dat ik een "tekort" zal hebben aan DBs... Maar dat komt vanzelf wel goed :)
En voor DB zijn er gnoeg farming specs waarmee je 300-600+ per uur binnen haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:52:
Even tussendoor, dit dropte vannacht op m'n WD:

[afbeelding]

Mist alleen discipline volgens mij.
Misschien toch m'n DH even naar 70 brengen. :P
Mwah zou hem gewoon salvagen :P Geen disc, niet ancient.. Wel ancient, ben 2-handers gewend met 4k damage :+
Maarja, nog steeds geen disc, dus je moet je reroll gebruiken voor de secondary.

Vanmorgen flink wat bounties gedaan en je krijgt ook flink wat bloodshards daardoor, in principe een volle map is rond de 800 bloodshards :) Enige dat mist is DB's en Souls (en die heb ik nu net nodig).
Daar volgende week dan maar op focussen en nu een voorraad andere mats aanleggen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 25-09-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Sabrac schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:10:
[...]

En voor DB zijn er gnoeg farming specs waarmee je 300-600+ per uur binnen haalt :)
Ja, die set items die voor dubbele DBs zorgt moet ik maar eens regelen inderdaad. Echter, nu even geen zin in. Komt later wel :)

@Angeloonie: is wel een ancient... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Heb gisternacht mijnnSpeedstrafe nog ff aangepast zodat ik sneller Bounties kan doen.. Skip elites gewoon (puur vanwege snelheid) en heb nu full speed gear aan... Moet alleen mijn CoE nog naar RCR rollen maar na 15 pogingen kreeg ik 50%CHD wat ik eigenlijk te mooi vond om weg te rollen... Ancient 16*%/6CHC/50CHD/550+Dex..

Straks voor ik moet gaan werken in elk geval nog ff gas geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
DB's heb ik inmiddels MEER dan voldoende en de andere meuk voor die cube eigenlijk ook wel. Ik kan alleen nog een aantal leggies vrij moeilijk vinden. Me stash is nu zo gevuld dat ik nog ruim 3,5 pagina's kan vullen met cashes...ik voorzie een saaie avond en een kranky vrouw:) Oh en bockbiertjes!!! Veel bockbiertjes...lang leve de herfst!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
GVD.... "error" en hopsa lig eruit...

Was gelukkig toch een shit public...

[ Voor 35% gewijzigd door Thalaron op 25-09-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Wat is de beste manier om met dit Bounty weekend om te gaan als nieuwe D3 speler ?
Speel net 2 weken en doe solo Bounties in T1 maar die kosten nog vrij veel tijd
Is het handiger om een niveau lager te gaan en er zo veel mogelijk doen dit weekend ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Iusedto schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:09:
Wat is de beste manier om met dit Bounty weekend om te gaan als nieuwe D3 speler ?
Speel net 2 weken en doe solo Bounties in T1 maar die kosten nog vrij veel tijd
Is het handiger om een niveau lager te gaan en er zo veel mogelijk doen dit weekend ?
Niet solo spelen en met een groep meelopen ;) Dan kan het zomaar opeens een heel stuk sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Klinkt logisch ja. Zal vanavond wel eens kijken hoe dat gaat. Ken eigenlijk nog niemand in D3, hehe
Vraag wel in de Community of anders ga ik wel Public's in

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:18:
Klinkt logisch ja. Zal vanavond wel eens kijken hoe dat gaat. Ken eigenlijk nog niemand in D3, hehe
Speel je op console of op de pc? Join anders de Tweakers community (instructies staan in de topic start). :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Zet je game op Public en de keuze op Bounties. Vervolgens op torment 1 natuurlijk en dan join game. Mocht je een clan zoeken: GOTHC. zit er zelf ook in en is een leuke groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Vidra schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:21:
[...]
Speel je op console of op de pc? Join anders de Tweakers community (instructies staan in de topic start). :D
Ik speel op PC en zit sinds een week in de Tweakers community.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik dat wat "intimiderend" vind. Ik weet al amper wat men allemaal vraagt of zegt in die chat, lol .
Al die termen en afkortingen 8)7

Wil absoluut niemand tot last zijn, en als ik zie dat mensen Rifst doen in de 50 of 60+ levels dan heb ik nog wel even te gaan en "lurk" ik maar door
Geniet wel enorm van de game en daar gaat het toch om :)

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 25-09-2015 11:38 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:03
Iusedto schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:26:
[...]

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik dat wat "intimiderend" vind. Ik weet al amper wat men allemaal vraagt of zegt in die chat, lol .

Wil absoluut niemand tot last zijn, en als ik zie dat mensen Rifst doen in de 50 of 60+ levels dan heb ik nog wel even te gaan en "lurk" ik maar door
Je kunt ook actief 'lurken': ik zie nog best vaak uitnodigingen voorbij komen om gewoon mee te lopen. Let op, kan soms wel saai/vervelend zijn omdat je niet echt mee kunt doen, maar het levert wel veel loot en experience op en observeren kan ook wel leerzaam zijn.

Ik zal ook wat vaker in de community chat gooien als ik gewoon rustig aan het riften ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 17-10 15:40
[...]

Ik ben net een beetje aangekomen in T6 dus ook nog niet zo lang bezig en voornamelijk solo gespeeld.
Als ik online ben stap gerust in de game dan kunnen we samen een beetje aan prutsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Je kan ook gewoon public T7/8 joinen, zijn nu zover in season dat niemand dat nog echt iets uit maakt, dat is in het begin vaak anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Hafermaut schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:46:
[...]
Je kunt ook actief 'lurken': ik zie nog best vaak uitnodigingen voorbij komen om gewoon mee te lopen. Let op, kan soms wel saai/vervelend zijn omdat je niet echt mee kunt doen, maar het levert wel veel loot en experience op en observeren kan ook wel leerzaam zijn.
Klopt, maar ik ben misschien gewoon moeilijk. ;)
Wil iemand zijn kostbare gametijd niet laten verspillen omdat ik amper weet wat ik moet doen
Carthrax schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:58:
[...]

Ik ben net een beetje aangekomen in T6 dus ook nog niet zo lang bezig en voornamelijk solo gespeeld.
Als ik online ben stap gerust in de game dan kunnen we samen een beetje aan prutsen ;)
Doe ik zeker
Bedankt :)

[ Voor 24% gewijzigd door Iusedto op 25-09-2015 12:08 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
kidicoke schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:05:
Je kan ook gewoon public T7/8 joinen, zijn nu zover in season dat niemand dat nog echt iets uit maakt, dat is in het begin vaak anders :)
Doe dit dus gewoon niet, laatste waar mensen die speed rifts/bounties aan het doen zijn op zitten te wachten is iemand die constant er achter aan lagged of dood gaat.

In clans/comminities ok, maar publics zorg dat je weet wat je doet of join ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

[...]
Wat is je battle.net naam#nummer? Dan weten we je te vinden. >:)

Ik moet zeggen dat ik noobs altijd wel leuk vind. Kan je nog eens uitleggen hoe crit hit chance werkt of welke legendary gem het beste past bij de build die ze half spelen. Kadala zegt: don't be shy!

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Tektoon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:21:
[...]
Wat is je battle.net naam#nummer? Dan weten we je te vinden. >:)

Ik moet zeggen dat ik noobs altijd wel leuk vind. Kan je nog eens uitleggen hoe crit hit chance werkt of welke legendary gem het beste past bij de build die ze half spelen. Kadala zegt: don't be shy!
iusedto #1690

En ja noob ben ik nog wel, hehe
Vorige week vroeg een Tweaker of ik de Cube al gehaald had en ik had geen enkel idee wat hij bedoelde :|
Heb hem nu wel....alleen nog nooit gebruikt. Mis blijkbaar materialen.

Dit is wat ik momenteel speel :
http://eu.battle.net/d3/e...usedto-1690/hero/66610791

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Mocht je het willen kan je me toevoegen Joenino#2339 mocht je seasons non Hardcore doen dan knal ik je wel ff door wat hogere tiers heen ;) Kan ook op non seasons non Hardcore maar prefereer om seasons te spelen atm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee allemaal is er een tweakers guild van diablo 3 wel de pc versie namelijj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Terence(x) schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:09:
[...]

Doe dit dus gewoon niet, laatste waar mensen die speed rifts/bounties aan het doen zijn op zitten te wachten is iemand die constant er achter aan lagged of dood gaat.

In clans/comminities ok, maar publics zorg dat je weet wat je doet of join ze niet.
Jouw ervaring, meeste mensen 1 shotten nu toch alles in T8 ongeacht of er 1/2/3 aan lopen te kloten. Dat die mensen die leechen steeds dood gaan, hun probleem ik draai er prima om door. Ik vind het nooit een probleem als mensen mee leechen tijdens mijn T8 speedrifts, zolang ik alles maar instant kill en dat ze snappen dat ik trash niet clear om het pad voor hun vrij te houden dan heb ik er nooit problemen mee. En mijn ervaring is dat het met andere randoms net zo gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terence(x) schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:09:
[...]

In rifts maakt het mij geen zak uit als er iemand zit te leechen (tenzij het er 2 zijn :P) maar in bounties zorg ik er voor dat zoiemand gekicked wordt :+

Ik leechte ook wel in public rifts in het begin, gewoon in de actie meelopen en niemand die het merkte, maar ik let er zelf wel op of iemand wel mee kan. Gisteren een rift op T10 met 3 leechers, allemaal paragon rond de 300. Tsja daar ben ik toen ook mee gestopt, ik kan prima T10 solo doen in de groep, maar het gaat dan gewoon veel trager dus dan zoek ik wel een nieuwe game. Met 2/3 spelers die wel T10 aankunnen is een leecher geen enkel probleem, zolang je maar split bounties kan doen :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
kidicoke schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:52:
[...]

Jouw ervaring, meeste mensen 1 shotten nu toch alles in T8 ongeacht of er 1/2/3 aan lopen te kloten. Dat die mensen die leechen steeds dood gaan, hun probleem ik draai er prima om door. Ik vind het nooit een probleem als mensen mee leechen tijdens mijn T8 speedrifts, zolang ik alles maar instant kill en dat ze snappen dat ik trash niet clear om het pad voor hun vrij te houden dan heb ik er nooit problemen mee. En mijn ervaring is dat het met andere randoms net zo gaat ;)
Rifts is tot daar aan toe, daar kan je wel 1 'newbie' mee hebben, maar bounties gaan allemaal split farm, en dan kan je gewoon geen trage undergeared spelers erbij hebben, dat is echt niet productief.

Maar ik heb liever ook gewoon geared spelers in me rifts, ik bedoel ik neem rustig nieuwe spelers mee om gear te boosten, dat is np, maar dan wil ik dat wel zelf bepalen, en niet ermee opgezadelt worden in een public game waar ik join om snel door rifts heen te knallen voor de max aantal keys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Ik had het ook over T8 rifts en niet over bounties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil graag even jullie advies over het rerollen van een wapen. Tijdje geleden vond ik deze, maar ik heb het rerollen nog niet aan gedurfd. Wat zouden jullie doen?

Volgens de Diablo III Character Planner leveren de onderstaande changes me het volgende op:

10% damage: +1,73% elemental dps
1870 - 2325 damage: +8,03% elemental dps

Maar acid cloud damage kan ook nog naar 100%, want een increase van 10% is. In de praktijk is dit minder, want ik heb inclusief de bonus van de staff in zijn huidige vorm al 104% AC damage increase.

Ik ben geneigd om de average damage te rerollen, omdat ik vermoed dat die 8,03% waardevoller is dan die 10% AC, maar het is natuurlijk maar de gok of ik dat ook werkelijk krijg van RNGesus.

Ancient SuWong Diviner

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 25-09-2015 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een perfecte damage rol krijg je bijna nooit, ik reken altijd met 50 dmg lager (gezien je dit makkelijker haalt), uiteindelijk denk ik toch dat weapon dmg beter is.

10 % rollen levert je sowieso te weinig op, dus de enige opties zijn weapon dmg of acid cloud.
Ik ga er vanuit dat acid cloud niet 100 % van je dmg is, waardoor je met de weapon dmg reroll dus ook je andere abilities verhoogd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deadsmell schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:42:
Ik wil graag even jullie advies over het rerollen van een wapen. Tijdje geleden vond ik deze, maar ik heb het rerollen nog niet aan gedurfd. Wat zouden jullie doen?

Volgens de Diablo III Character Planner leveren de onderstaande changes me het volgende op:

10% damage: +1,73% elemental dps
1870 - 2325 damage: +8,03% elemental dps

Maar acid cloud damage kan ook nog naar 100%, want een increase van 10% is. In de praktijk is dit minder, want ik heb inclusief de bonus van de staff in zijn huidige vorm al 104% AC damage increase.

Ik ben geneigd om de average damage te rerollen, omdat ik vermoed dat die 8,03% waardevoller is dan die 10% AC, maar het is natuurlijk maar de gok of ik dat ook werkelijk krijg van RNGesus.
Damage rerollen.

Als je al 104 AC hebt, is de toename op Acid Cloud 214 / 204 = 1,049 -> 4.9%...en stiekem nog wat minder want skill damage is een class A buff en je hebt vast nog wel wat andere class A bonussen.

Erg mooi speeltje hoor =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:48:
[...]

Een perfecte damage rol krijg je bijna nooit, ik reken altijd met 50 dmg lager (gezien je dit makkelijker haalt), uiteindelijk denk ik toch dat weapon dmg beter is.

10 % rollen levert je sowieso te weinig op, dus de enige opties zijn weapon dmg of acid cloud.
Ik ga er vanuit dat acid cloud niet 100 % van je dmg is, waardoor je met de weapon dmg reroll dus ook je andere abilities verhoogd.
Zarhrezz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:50:
[...]

Damage rerollen.

Als je al 104 AC hebt, is de toename op Acid Cloud 214 / 204 = 1,049 -> 4.9%...en stiekem nog wat minder want skill damage is een class A buff en je hebt vast nog wel wat andere class A bonussen.

Erg mooi speeltje hoor =)
Ik hoopte al op een reactie van jullie tweeën. :) Bedankt voor de bevestiging. Dan ga ik weapon damage rerollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
Deadsmell schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:56:
[...]
[...]

Ik hoopte al op een reactie van jullie tweeën. :) Bedankt voor de bevestiging. Dan ga ik weapon damage rerollen!
Weinig maar aan toe te voegen natuurlijk, maar uit interesse: Fire Wall draagt ook behoorlijk bij aan je totale damage dus tenzij je Acid Cloud% veel lager was geweest (maar dat issie gelukkig niet), was of %dmg of damage per definitie meer waard geweest vanwege de totale damage boost. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hafermaut schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:11:
[...]

Weinig maar aan toe te voegen natuurlijk, maar uit interesse: Fire Wall draagt ook behoorlijk bij aan je totale damage dus tenzij je Acid Cloud% veel lager was geweest (maar dat issie gelukkig niet), was of %dmg of damage per definitie meer waard geweest vanwege de totale damage boost. Toch?
% damage sowieso niet, omdat het om zo'n laag percentage gaat (+1,73%). Een 100% Acid Cloud roll heeft wel de voorkeur boven 10% damage op dat wapen, want die laatste levert 4,9% damage increase op. Zie Zahrezz's post. En ook al is AC niet mijn enige damage dealer, die heeft toch de voorkeur boven 10% damage.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 25-09-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hafermaut schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:11:
Dat hangt er heel erg vanaf...zie ook voorgaande voorbeeld over mijn build (Slow Burn focus) vs standaard build (Fire Wall + Slow Burn). Als je 70% van je damage uit Fire Wall haalt, wordt Acid Cloud bonus al snel onaantrekkelijk.

Daarnaast is er het hele class A verhaal; als je cold Dogs gebruikt en je hebt al de Helltooth debuff, zit je al aan 35% bonus in class A. Maximum Acid Cloud bonus vs minimum is dan (100+20+15+100) / (100+20+15+80) = 9,3% meer damage op Acid Cloud. Dus 20% AC op staff maakt op de skill maar 9,3% uit. Als dat dan maar 50% van je damage is, is 5% op de base damage dus al beter dan 80% AC naar 100% AC.

8% weapon damage naar 10% weapon damage is wel erg gekloot in de marges, maar een lage damage rerollen schiet vaak het meest op.

Edit: voor mimics is damage rerollen trouwens ook veel beter: de mimics damage is gebaseerd op de minimum damage van je wapen...die hoger heeft dus een grote invloed op je mimics output.

[ Voor 7% gewijzigd door Zarhrezz op 25-09-2015 14:24 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuWong Diviner reroll

Ik denk niet dat ik veel dichter bij de max (1870-2325) ga komen dan dit. Met één reroll. 8)
Zarhrezz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:22:
[...]
Edit: voor mimics is damage rerollen trouwens ook veel beter: de mimics damage is gebaseerd op de minimum damage van je wapen...die hoger heeft dus een grote invloed op je mimics output.
Voor het eerst dat ik dat hoor. Mooi, juiste keuze gemaakt. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Deadsmell op 25-09-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
Deadsmell schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:24:
[afbeelding]

Ik denk niet dat ik veel dichter bij de max (1870-2325) ga komen dan dit. Met één reroll. 8)

[...]

Voor het eerst dat ik dat hoor. Mooi, juiste keuze gemaakt. :)
Congrats!
En mijn vorige post was een beetje ongelukkig verwoord - je had zelf al laten zien dat weapon damage veel nuttiger was dan damage %; ik bedoelde meer te vragen dat het rerollen van alleen Acid Cloud sowieso minder oplevert vanwege de andere skills die baat hebben bij weapon damage.

Wist het ook niet van die Mimicks, des te blijer dat ik mijn weapon damage ook heb gererolld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Mocht de (GoT) clan vol zitten en er nog vele join requests zijn, dan mag ik gekickt worden.

Vorige week de guardian journey behaald en ik merk zelf dat ik eigenlijk niet meer inlog, heb 3 classes met vrij goede gear en merk dat ik er weinig voor voel om te farmen voor de kleine updates.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 14:55

Rannasha

Does not compute.

Gisteravond maar even mijn Barb weer wat verder uitgerust (HC non-season, zoals al mijn chars). Eerst geprobeerd om via de cube rares te upgraden om zo beide ancient BK wapens te verkrijgen. Na 6 upgrades had ik al raak: beide wapens en in ancient vorm :D

Meteen langs de mystic te gaan voor rerolls en vervolgens op beide een Gift voor een socket. Een van de twee had vrij matige rolls, maar goed, de set is compleet. Doe ik een normale rift om ze uit te proberen, dropt er een groene 1H Mighty Weapon... Juist, precies dat Bul'Kathos wapen dat de matige roll had. Ook weer ancient. En een stuk betere roll deze keer (nog steeds niet fantastisch).

Dus daar ook maar een Gift op gegooid. Binnen een kwartier 3 Gifts gebruiken gaat wel erg hard, ben nu helemaal door m'n voorraad heen, dus voorlopig maar even geen wapenupgrades vinden...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Iusedto schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:32:
[...]

iusedto #1690

En ja noob ben ik nog wel, hehe
Vorige week vroeg een Tweaker of ik de Cube al gehaald had en ik had geen enkel idee wat hij bedoelde :|
Heb hem nu wel....alleen nog nooit gebruikt. Mis blijkbaar materialen.

Dit is wat ik momenteel speel :
http://eu.battle.net/d3/e...usedto-1690/hero/66610791
Je krijgt dit weekend dubbele materialen dus het is een mooi moment om ze te verzamelen. Kan je meteen die Furnace cuben. :)

Vanavond ben ik weer online. Als je wilt lootsharen op je barb moet je het maar zeggen. Ik ga ook crafting materials verzamelen.

Het is altijd nuttig om greater rifts te doen en legendary gems te verzamelen. Zowel de Toxin als Pain Enhancer gem geven een flinke damage boost ook al zijn ze maar lvl 0. Die kan je mooi in een paar gecrafte gele ringen stoppen: die zijn een stuk goedkoper om te rerollen dan legendary ringen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Tektoon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:54:
[...]
Vanavond ben ik weer online. Als je wilt lootsharen op je barb moet je het maar zeggen. Ik ga ook crafting materials verzamelen.
Op mijn Barb ? Daar zeg ik zeker geen Nee tegen :)
Ps, wat is lootsharen precies :? Ben jij dan een Crusader of juist ook een Barb ?

Sorry hoor...newbie alert :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
Iusedto schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:03:
[...]

Op mijn Barb ? Daar zeg ik zeker geen Nee tegen :)
Ps, wat is lootsharen precies :? Ben jij dan een Crusader of juist ook een Barb ?

Sorry hoor...newbie alert :P
Diablo heeft een zogenaamd Smart Loot-systeem, waarbij ongeveer 85% van de items die droppen voor jou nuttig zijn. Op Barbarians dus items met Strength, Mighty weapons en belts en set-items specifiek voor Barbarians. De overige 15% kan van alles zijn.

Op het moment dat je dus samen met andere Barbarians speelt wordt de kans heel groot dat de ene persoon items pakt die nuttig zijn voor de andere. Misschien ben jij op zoek naar set Boots en een ander persoon naar set Shoulders, nu hebben jullie allebei twee keer zoveel kans op je gewenste item (want als jij Shoulders pakt die je al hebt, geef je ze aan de ander).

Edit: En daarbij hebben beide spelers meer kans op legendary items als je samen speelt, namelijk 10% per extra speler (dus 30% per persoon in een party van 4).

[ Voor 8% gewijzigd door Hafermaut op 25-09-2015 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Bedankt, weer wat geleerd :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Zo, weer even genoeg bounties gedaan. Ondanks dat Angry Chicken snel zat is, blijf ik bounties gewoon zo ongelooflijk saai vinden. :/
Mats gaan wel lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Na een tip van een mede-WD hier (misschien Zahrezz?) over het hoe en wat van een Helltooth beren-WD, heb ik gisteren mijn Unity uit de cube gegooid en omgeruild voor een CoE. Daarnaast ook nog Pierce the Veil ingesteld, en zowel Grift 59 en 60 achterelkaar gehaald zonder moeite, en er zit nog wel rek in.
Ik merk wel dat ik iets squishier ben, maar als je genoeg mobs verzamelt merk je daar vrij weinig van.

Eerder deze week heb ik ook nog even aangekloot met Arachyr en Wildwood (of was het Wormwood?) in de cube met een angry chicken build, maar dat zet op T10 helaas geen zoden aan de dijk. Jammer dat er zo weinig damage te doen is met Arachyr.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Heb inmiddels mijn Healer, middels wat extra crafts... Iets met Mats genoeg haha... Upgrades gegeven :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/66930631

Inmiddels op 70K LPS met Exp gear. Wil nog RCR rollen op mijn enorme dildo Born's Zwaardje (In-Geom transmog) maar iets met weapon dmg rollen wat niet mee werkt... Valt me of dat die Molten Gem niet met LPS meetelt in sheet? Of kijk ik verkeerd?

En, door al die bounties, inmiddels EINDELIJK een Skeleton Pauldron met ancient stats... Was op 2% RoV na in ek opzicht een ++

Een nieuwe Nats Embrace met 649 Dex (moet nog testen of ik het "verlies" van 9 Hatred op mijn andere iets minder goede ga missen... Hoop nog steeds een keer op 3S/15%RoV/550+Dex/Hatred regen optie (heb er eentje... Maar die heeft "maar" 10% RoV)

En tevens een SoJ voor mijn Healer Monk. Ancient/Socket/Dex/8CDR/Life per hit... Zodat ik indien nodig die Oculus via Cube kan gebruiken zolang ik die geen betere vind zodat RoRG op Cube kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
Mag hopen dat het 700k LPS is met je Healer! :p (unbuffed) 70k haal je alleen al makkelijk met Wildebeast en paragon..

Wildebeast zou gewoon bij je totaal van alles incl skills etc moeten optellen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
schaapiej schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:57:
Mag hopen dat het 700k LPS is met je Healer! :p (unbuffed) 70k haal je alleen al makkelijk met Wildebeast en paragon..

Wildebeast zou gewoon bij je totaal van alles incl skills etc moeten optellen!
Regen zoals onderstaande plaatje is dus zonder buffs
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/5frxih.png

Hier en daar wat rerolls / upgrades geplaatst.
Nog niet alles perfect maar ik ben er voorlopig mee klaar :)

Heb weer wat extra LPS en mijn base dmg op wapen is eindelijk gelukt...
Is dus nu: 688dex / 693vita / 10CDR / 9RCR >:)

Wil eigenlijk nog Laws of Seph... lukt niet echt bij Kadala / upgrades :(
Heb hem nu via Cube.... als ik geweten had dat die zo lastig te krijgen was had ik daar ff mee gewacht...

Wil Illusionairy Boots / Vigilante Belt combi proberen... Dat lijkt me in elk geval erg lekker spelen :)

[ Voor 164% gewijzigd door Thalaron op 26-09-2015 12:04 ]

• RustStorm
Vandaag ook maar eens het een en ander ingame doen; heb ontzettend veel items in m'n cube kunnen gooien gisteren. Vandaag de laatste daarvan doen om vervolgens nog een voorraadje aan die mats te verzamelen. Natuurlijk af en toe een beetje riften tussendoor om het wat afwisselender te houden. ;)

trouwens; spelen jullie me followers, en zo ja; welke voornamelijk met welke gear en skills?

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 26-09-2015 10:36 ]

• Neles7
Zo eindelijk gehaald Tier 60 solo als Demon Hunter. Dag kan niet meer stuk :P

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/xc19g9.png

• Thalaron
Neles7 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:46:
Zo eindelijk gehaald Tier 60 solo als Demon Hunter. Dag kan niet meer stuk :P

[afbeelding]
Gz!

Ik ga denk ik zondagnacht eens kijken of ik in de buurt kan komen... Al zal ik zonder Stricken denk ik niet seasons in kunnen halen maar goed, kan ook Non-Season #1 proberen te toppen natuurlijk :D

• Neles7
Thalaron schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:19:
[...]

Gz!

Ik ga denk ik zondagnacht eens kijken of ik in de buurt kan komen... Al zal ik zonder Stricken denk ik niet seasons in kunnen halen maar goed, kan ook Non-Season #1 proberen te toppen natuurlijk :D
Ik weet dat Wudijo een tier 66 Fire RoV deed op NS met de cube. Dus dat moet je zeker kunnen halen. En Jim heeft al een 61 clear op NS dus je kunt me nog voorbij ;)

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-10 09:39
60 solo moet met m'n barb ook wel mogelijk zijn maar dan moet die ancient gavel toch eens snel droppen.

• Iusedto
Tektoon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:54:
[...]
Het is een mooi moment om ze te verzamelen. Kan je meteen die Furnace cuben. :)

Bedankt voor de top avond/nacht gisteren, was gezellig en mijn Barb heeft wel een enorme upgrade gehad.
Ook als newbie wel heel veel geleerd, bedankt voor je geduld ;)

FUMES et CARNES

• Thalaron
Neles7 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:19:
[...]

Ik weet dat Wudijo een tier 66 Fire RoV deed op NS met de cube. Dus dat moet je zeker kunnen halen. En Jim heeft al een 61 clear op NS dus je kunt me nog voorbij ;)
Zullen zien ;)

Ik zal niet zeggen dat ik niet weet hoe een DH gespeeld moet worden, maar Wudijo doe ik niet na... Daarnaast ben ik "maar" p814.

Van mij mogen ze ook wel een keer een community Buff "dubbele DB's" doen :p

• internaut
De lag begint zwaar te irriteren.
Net er maar weer uit gegaan. Gewoon onspeelbaar.
Boven de 60 is het gegarandeerd prijs
internaut schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:33:
Nog steeds? Ik heb gisteren een grift 60 en 61 zonder lag kunnen spelen met de Helltooth WD.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:26
internaut schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:33:
Vreemd hoor, ik speel op 64/65 met 3 man en alle opties (incl. area damage) aan. Met grote packs loopt het af en toe iets schokkerig maar zeker geen spikes meer, gelukkig :)

Apsie's profiel

• internaut
Het zal dan wel van persoon tot persoon gaan maar hier is het alvast no fun.
Hopelijk komt snel de oplossing.

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Voor het eerst in lange tijd speel ik weer een potje en nu krijg ik van die kamikaze goblins die naar vijanden rennen en exploderen. Is dit al lang zo of alleen dit weekend vanwege die Double Cache Rewards weekend?
Slashdotter schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 18:09:
Voor het eerst in lange tijd speel ik weer een potje en nu krijg ik van die kamikaze goblins die naar vijanden rennen en exploderen. Is dit al lang zo of alleen dit weekend vanwege die Double Cache Rewards weekend?
Die hebben al sinds de release in D3 gezeten. Ze zitten onder andere in Act III, Keep Depths. :)

• Flesdop
  • Laatst online: 21:56
Of draag je een Nagelring?

Verwijderd

Heb in 2 weken tijd best wat leuks neer gezet, maar heb mezelf al weer uitgeput bij het spelen van D3. Ik laat mijn character al levende maar zo staan. :)

http://eu.battle.net/d3/e...had0wz-2549/hero/66463367

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:26
Zarhrezz schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:31:
En even een ode aan de Witch Docter...zelfs als het jou muziek niet is, is de clip erg vet.
De muziek is inderdaad........................niet mijn smaak. :*)
Maar de video is bijzonder grappig, bedankt! _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:42
Hm, na 40 upgrades van de cube op zoek naar een Lions Claw/Fist of Az eindelijk deze:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YzomHQ8.png
Alleen die Dex roll is om te huilen :'(
Nu een beetje in dubio wat ik erop enchant(AS into CDR?) en vooral of ik een gift(heb er 3) aan spendeer, of dat ik ga reforgen, wat ik max 4 keer kan doen ivm souls.
Pagina: 1 ... 34 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.