• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 11:33
Neles7 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:53:
[...]

Ik zeg ook nergens dat we dat niet achter lopen. En ik geef ook aan wudijo is een extreem voorbeeld. Maar ik ben de houding een beetje beu van oh DH die behoort niet tot de top dan wil je daar niet mee spelen. We zijn nog steeds nuttig. Als mensen mijn profiel bekijken zien ze momenteel: Solo 58, 2p 60, 3p 59 4p 64. Dat geeft toch aardig aan dat ik prima mee kan op hogere levels.
Ik wil best met een DH spelen, maar ik kom ze simpelweg niet tegen (volgens mij speelt niemand het in onze clan).
Vraag me af of jullie je staande kunnen houden op bijv. 72, en hoe de dmg is t.o.v. van andere classes :)
Ben gisteren begonnen met het verzamelen van gear voor de Spirit Generator build om Grift 40 zonder grote sets te clearen :) Nu geloof ik pas 3 van de items binnen (2 had ik al), maar dat komt goed. (andere optie is gems naar level 50 maar daar heb ik geen zin in :+)

Daarnaast bezig om mijn Ulliana spec om te gooien van BP naar CoE en dus ook crit. Best irritant als je goede items had met crit maar die gererolled hebt :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 23-09-2015 13:01 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:55
Protax schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:57:
[...]

Ik wil best met een DH spelen, maar ik kom ze simpelweg niet tegen (volgens mij speelt niemand het in onze clan).
Vraag me af of jullie je staande kunnen houden op bijv. 72, en hoe de dmg is t.o.v. van andere classes :)
Ze niet tegenkomen is wat anders dan wat je in je originele post zegt. Hoe het gaat op 72, geen idee, neem me een keer mee op een run heb zelf geen ervaring op dergelijke levels. Ga dus geen uitspraak doen over hoe een dh (of mijn dh) het doet op dat level.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Thalaron schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:44:
[...]

Ik denk dat mensen een Healer monk i.c.m. je battle.tag naam gewoon verdacht vinden :+
Heb nu ook iets van 1.3 mio regen.. zou niet weten waarom dat genoeg is daar ik niemand gezien heb met een dergelijke healthpool...

Grift 63 moet ik letterlijk stil gaan staan om dood te gaan... als ik doe wat ik behoor te doen gaat er 0.0% life af...

Mijn Healer Monkje is inmiddels Up-To-Date op Battle.net
Waarom flow of eternity in de cube? :P

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 23:43
[...]

Softcore season weet ik er ook geen. Heb zelf alleen dh op hardcore.
DH is trouwens stuk sterker dan voor dit season. Die yangs boog is gewoon te goed. Je moet wel meer hatred regen staken trouwens.

• Protax
Neles7 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:01:
[...]

Ze niet tegenkomen is wat anders dan wat je in je originele post zegt. Hoe het gaat op 72, geen idee, neem me een keer mee op een run heb zelf geen ervaring op dergelijke levels. Ga dus geen uitspraak doen over hoe een dh (of mijn dh) het doet op dat level.
Bij mijn eerste post waarop jij reageert staat een :P , daarmee bedoel ik te zeggen dat de meeste mensen nu zo denken. Op Teamspeak komt dat bijv. ook regelmatig voorbij, dat DH nu een beetje uit balans zijn t.o.v. van de rest. Seizoenen hiervoor waren ze OP t.o.v. andere classes.

• Neles7
Protax schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:04:
[...]

Bij mijn eerste post waarop jij reageert staat een :P , daarmee bedoel ik te zeggen dat de meeste mensen nu zo denken. Op Teamspeak komt dat bijv. ook regelmatig voorbij, dat DH nu een beetje uit balans zijn t.o.v. van de rest. Seizoenen hiervoor waren ze OP t.o.v. andere classes.
Die ":P" kam er staam, maar ik heb dus ingame letterlijk die reacties gehad. "Pushen waarmee? Niet je DH toch?" of "Change class dan ben je welkom"

• Protax
Neles7 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:05:
[...]

Die ":P" kam er staam, maar ik heb dus ingame letterlijk die reacties gehad. "Pushen waarmee? Niet je DH toch?" of "Change class dan ben je welkom"
Tja, dan zit er maar één ding op! Pushen en het tegenover gestelde bewijzen :P
Maar begrijp dat het best frustrerend kan zijn, om zo behandeld te worden.
D3 = Go With The Flow, volgende week kan alles weer anders zijn ;)

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Thalaron schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:44:
[...]
Ik denk dat mensen een Healer monk i.c.m. je battle.tag naam gewoon verdacht vinden :+
Heb nu ook iets van 1.3 mio regen.. zou niet weten waarom dat genoeg is daar ik niemand gezien heb met een dergelijke healthpool...
Mijn Healer Monkje is inmiddels Up-To-Date op Battle.net
1.3mln gewoon sheet LPS? Of is dat met de buff van blinding flash, wat nog steeds veel is dan.
Goldman schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:51:
Gisteravond even lekker meegeleechd met een mede tweaker met mijn monk in 2 uur tijd de volledige EP set bij elkaar gesprokkeld.

Nu nog Madstone, Gundo en de Fist of Az dinges.

Ik zat zelf aan de volgende setup te denken:

Standaard EP skill set + passives. Maar als cube zie ik de volgende combi niet:

- Flow of Eternity
- Gundo of Spirit Guards
- Ring of Royal (zodat ik Madstone kan equipen).

Waarom kiest 'niemand' deze setup? Dit is volgens mij toch de snelste setup met de EP gear.
Je spreekt wel jezelf wat tegen, "volledige EP set" maar je mist wel de key items ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Inrage op 23-09-2015 13:15 ]

• Neles7
Protax schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:10:
[...]

Tja, dan zit er maar één ding op! Pushen en het tegenover gestelde bewijzen :P
Maar begrijp dat het best frustrerend kan zijn, om zo behandeld te worden.
D3 = Go With The Flow, volgende week kan alles weer anders zijn ;)
Dat zeg ik al, mijn profiel bewijst het tegenovergestelde. Het leuke is dat sommige die het roepen lager scoren op elke vlak, en denken dat ze klaar zijn voor 60+ maar denken dat een DH het niet kan. Reactie is vaak ook oh het is een DH dat gaat niet lukken. Profiel bekijken kennen ze niet. Zelfde als public groeps p800+ else kick, bekijk het profiel nou eens om te zien waar iemand toe in staat is i.p.v. een in mijn inzien nutteloze eis te stellen.

Gelukkig doen de meeste tweakers niet moeilijk, hoewel enkele in de bovengenoemde categorie vallen.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-10 11:35
Neles7 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:53:
[...]

Ik zeg ook nergens dat we dat niet achter lopen. En ik geef ook aan wudijo is een extreem voorbeeld. Maar ik ben de houding een beetje beu van oh DH die behoort niet tot de top dan wil je daar niet mee spelen. We zijn nog steeds nuttig. Als mensen mijn profiel bekijken zien ze momenteel: Solo 58, 2p 60, 3p 59 4p 64. Dat geeft toch aardig aan dat ik prima mee kan op hogere levels.
Ik weet zeker dat ik met zowel UE Lightning en Nats RoV Fire/Lightning prima mee kan indien er een Healer en HOTA ofzo bij zitten.

Die 61 ging voor geen meter omdat die 2 DH's weigerden om door te lopen/vaulten... Daarvoor een 60 in 8 minuten ofz met diezelfde groep maar daar was de map/density veel beter. Denk dat het dan ook niet een probleem is wanneer er een DH aanwezig is, maar dan moet die wel zijn GlassCanon onder controle hebben natuurlijk...
Inrage schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:14:
[...]

1.3mln gewoon sheet LPS? Of is dat met de buff van blinding flash, wat nog steeds veel is dan.

[...]

Je spreekt wel jezelf wat tegen, "volledige EP set" maar je mist wel de key items ;)
Buffed ja, ongeveer hoor... Ergens tussen de 1.150-1.3 mio regen... Kan nog zo'n 1000 op mijn helm erbij btw...

[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 23-09-2015 13:18 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Betreffende de DH discussie... Ik heb een hekel aan het buitensluiten van classes omdat ze geen fotm zijn. Maar in mijn persoonlijke ervaringen tot nu toe blijkt dat veel (niet alle) DH's zich niet aanpassen aan huidige groep speelstijl. Zoals Narada ook al aankaart moet je voor hoge clears tegenwoordig in de buurt van de support monk blijven anders val je bij elke zucht van een mob kapot neer.
Hier komt dus het knelpunt, veel DH's blijven stug volhouden aan 'range = dmg' en sterven continu door een vijand die niet door de support wordt opgestapeld. En als je pech hebt gaat ie dan uiteraard ook nog op de rest van de groep mekkeren dat de stragglers nog leven en hem in de nek springen omdat hij te ver weg staat.
Dus niks tegen een DH die snapt hoe hij mee moet draaien in een groep, maar als hij de boel vooral ophoud schiet je er niet veel mee op uiteraard.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Neles7
Dat klopt. En ik zal niet zeggen dat ik het altijd goed doe, maar geef me teminste een kans. Als je een DH weigert omdat hij de groep ophoud prima, maar omdat het een DH is dat vind dan weer niet kunnen.

• Thalaron
En vergeet buff van Calamity en Wolf niet :p

Beide DH's bleven ook nog IceBlink gebruiken... Terwijl Crus BotT gebruikte :/

[ Voor 48% gewijzigd door Thalaron op 23-09-2015 13:25 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Nephalem
  • Laatst online: 06-10 18:42
Neles7 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:21:
Dat klopt. En ik zal niet zeggen dat ik het altijd goed doe, maar geef me teminste een kans. Als je een DH weigert omdat hij de groep ophoud prima, maar omdat het een DH is dat vind dan weer niet kunnen.
Zijn we het daarover helemaal eens 😊

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:26

Grin

Ride si sapis.

Prima Monk maar je mist nog een beetje LPS. 70K+ (rond de 80K(+) is nog beter maar extreem lastig) is wel wenselijk voor 70+. Dus dat nog ff plussen en je bent d'r wel.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Neles7
Thalaron schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:21:
En vergeet buff van Calamity en Wolf niet :p

Beide DH's bleven ook nog IceBlink gebruiken... Terwijl Crus BotT gebruikte :/
Of gewoon MFD :+ Gezien ik op zo'n 63% CHC zit gebruik ik bij UE lightning MfD Grim Reaper om calamity te compenseren :)

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
RoricNormannum schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:29:
[...]

skycutter? die heb ik nog in mijn bags, er staat bij angelic assistance maar is dit dan zo sterk?

ah zie het al xtra holy damage en % holy damage...

vana maar eens in mijn bags kijken
Idd, de Holy damage.. Ik moet er nog één vinden... :P

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

[...]

Ik zit ook rond die nummers hoor met die buff.

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-10 16:49

KipCurreh

Nightcrawler

Guys,

even een dom vraagje... Als er een vriend de standaard versie van D3 koopt momenteel (dus zonder RoS), wat mist hij dan zowat ? Ik veronderstel dat iedereen zowiezo op 2.3 zit, dus wat zijn de wezenlijke verschillen echt ?
Dat ie de RoS act mist, .... ?

En kan hij samen met mij spelen dan ? (ik heb wel RoS)

(ben trouwens een nieuwe Season WD begonnen, eerste keer WD... Als er tips zijn, zeer welkom)

Alvast bedankt :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 14:55

Rannasha

Does not compute.

KipCurreh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:13:
Guys,

even een dom vraagje... Als er een vriend de standaard versie van D3 koopt momenteel (dus zonder RoS), wat mist hij dan zowat ? Ik veronderstel dat iedereen zowiezo op 2.3 zit, dus wat zijn de wezenlijke verschillen echt ?

(ben trouwens een nieuwe Season WD begonnen, eerste keer WD... Als er tips zijn, zeer welkom)

Zonder de RoS expansion mis je onder andere:
- Bounties
- Nephalem Rifts & Greater Rifts
- Blood shards & Kadala
- Crusader
- Alle items die >L60 zijn (gems, legendary gems, L70 legendaries)
- Act 5

Eigenlijk heb je zonder RoS alleen campaign mode van act 1 t/m 4. Na Diablo houdt het op. Zonder RoS is de speelbaarheid van het spel een heel stuk minder. Adventure mode (Bounties + rifts) voegt gigantisch veel toe aan het spel.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Qua healing monk discussie.

Hoge lps is gewenst, dat weten we allemaal. Ik kom echter nog wel eens healing monks tegen die het toughness deel vergeten zijn.

In exp gear krijgt mn healing monk t.m 68 geen dmg. Alleen grotesques en molten halen me soms neer als ik niet oplet.

Echter zie ik dus monks met push gear die vervolgens op 65 doodgaan. Qua push gear zie ik zelfs op 72 mn health niet bewegen.

Ik heb dus ook het vermoeden dat men zich blind staart op LPS en de rest (cdr en toughness) vergeten.

Voor speedruns 65 in exp gear is 800k lps meer dan genoeg. Je zult echter ook iets van 250m+ toughness moeten hebben (met buffs actief). Zodra je doodgaat is de hele party dood. Soms iets minder lps voor meer cdr of toughness is dus niet per se slecht.

Qua push setup zit mn monk op 1.7 m health regen en 600m toughness (1.2miljard met barb buff)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Sandeman!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01-2024
Rannasha schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:19:
[...]

Zonder de RoS expansion mis je onder andere:
- Bounties
- Nephalem Rifts & Greater Rifts
- Blood shards & Kadala
- Crusader
- Alle items die >L60 zijn (gems, legendary gems, L70 legendaries)
- Act 5

Eigenlijk heb je zonder RoS alleen campaign mode van act 1 t/m 4. Na Diablo houdt het op. Zonder RoS is de speelbaarheid van het spel een heel stuk minder. Adventure mode (Bounties + rifts) voegt gigantisch veel toe aan het spel.
Een kleine opmerking, je kunt zonder RoS WEL lv70 items craften en er dan een -level requirements op rollen.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:47
Sandeman! schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:24:
[...]

Een kleine opmerking, je kunt zonder RoS WEL lv70 items craften en er dan een -level requirements op rollen.
Je hebt DB nodig om je blacksmith the upgraden naar lvl 11. En die dropt pas vanaf lvl 61.

TheS4ndm4n#1919

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

KipCurreh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:13:
Guys,

Belangrijke toevoeging op wat Rannasha schrijft (en antwoord op een van je vragen): je kan samen spelen, maar alleen als degene zonder RoS de game maakt.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Verwijderd

[...]

Ik heb een HC DH, volgens mij doet Tweakers niet zoveel HC dus vandaar.
Sabrac schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:20:
Qua healing monk discussie.

Hoge lps is gewenst, dat weten we allemaal. Ik kom echter nog wel eens healing monks tegen die het toughness deel vergeten zijn.

In exp gear krijgt mn healing monk t.m 68 geen dmg. Alleen grotesques en molten halen me soms neer als ik niet oplet.

Echter zie ik dus monks met push gear die vervolgens op 65 doodgaan. Qua push gear zie ik zelfs op 72 mn health niet bewegen.

Ik heb dus ook het vermoeden dat men zich blind staart op LPS en de rest (cdr en toughness) vergeten.

Voor speedruns 65 in exp gear is 800k lps meer dan genoeg. Je zult echter ook iets van 250m+ toughness moeten hebben (met buffs actief). Zodra je doodgaat is de hele party dood. Soms iets minder lps voor meer cdr of toughness is dus niet per se slecht.

Qua push setup zit mn monk op 1.7 m health regen en 600m toughness (1.2miljard met barb buff)
Gisteravond dat filmpje van Quin69 over de healing monk even bekeken en dat is toch wel indrukwekkend. Hij legt ook uit welke gear stukken mandatory zijn en wat je op elk gear piece moet hebben om hem BiS te maken voor dat karakter. Het lijkt me nog steeds geen geweldige build, maar ik denk dat ik er toch maar eentje ga maken om even te testen. Kan ik mooi naast mijn huidige monk gearen.

Ik ben vanavond pas laat online, na 23:00u. Als er dan nog iemand is waarbij ik een paar riftjes kan meepikken om mijn monk te levellen, graag!

Zonet trouwens grift 54 gehaald met mijn Uliana's Stratagem monk. Met alleen mijn belt ancient en verre van top rolls op mijn gear. Dat belooft wat. :)

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:55
[...]

[...]

Details... :P De 6p doelde ik op :+

[ Voor 4% gewijzigd door Goldman op 23-09-2015 15:05 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Protax
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:51:
[...]

Ik heb een HC DH, volgens mij doet Tweakers niet zoveel HC dus vandaar.
Bij ons is er een grote groep HC spelers, waaronder een aantal DHers :)

Verwijderd

Protax schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:07:
[...]

Bij ons is er een grote groep HC spelers, waaronder een aantal DHers :)
Heet volgens mij geen GoT of iets in die trend dan zeker? Had wel gekeken namelijk.

• Protax
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:12:
[...]

Heet volgens mij geen GoT of iets in die trend dan zeker? Had wel gekeken namelijk.
Solidarity Gaming (bijna allemaal mensen van Tweakers):

http://solidaritygaming.com/

http://www.diabloprogress.com/clan/91_sg-solidarity-gaming

:)

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 23:43
Je hebt GOT HC en bij SG zitten ook een groepje hardcore.
I

Verwijderd

Ah ok :)

Was sinds paragon 100 eigenlijk gewoon een soloer zonder clan, toen een keer random uitgenodigd door iemand van public matchmaking maar die hebben maar 6 actieve leden. Ben zelf ook niet zo heel actief, komt en gaat met vlagen.

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-10 16:49

KipCurreh

Nightcrawler

Dank je wel iedereen voor de info !

Met enkel de D3 koop je dus met moeite de helft van het spel imo :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

KipCurreh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:32:

Eerder 10% ;) Alleen Diablo 3 is mijns inziens niet echt de moeite meer waard (als je niet van plan bent om later ook RoS te kopen in ieder geval).

• Grin

Grin

Ride si sapis.

KipCurreh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:32:

Met 'de helft' rond je echt gigantisch af naar boven, ik zou zeggen: ~10%

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-10 20:53
Diablo weer een keer opgepakt. Toch een keer Season proberen. Ben een Wizard gestart. Ik ben echt een dikke noob wat betreft Diablo, dus mijn vraag is waar jullie ergens starter tips voor gearen etc. vandaan halen en welke builds het meest efficient zijn. 😁

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Scallius schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:10:
Diablo weer een keer opgepakt. Toch een keer Season proberen. Ben een Wizard gestart. Ik ben echt een dikke noob wat betreft Diablo, dus mijn vraag is waar jullie ergens starter tips voor gearen etc. vandaan halen en welke builds het meest efficient zijn. 😁
Diablofans, lees die site goed door en zoek daar naar een voor jou geschikte build. Succes.

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-10 20:53
Grin schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:25:
[...]

Diablofans, lees die site goed door en zoek daar naar een voor jou geschikte build. Succes.
Thanks! 👌🏻

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Scallius schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:10:
Erg leuke build voor de Wizard is Delrasha (staat op diablofans)! De "nieuwe" build van deze patch is Vyr, maar ik hoor van meerdere kanten dat hij ontzettend lastig speelt (en aanzien je net Diablo weer eens oppakt, is dat misschien niet de beste optie, maar dat is aan jou).

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Bots :), zojuist grift 60 gehaald op mn WD, sta nu 2e van de clan :D (van de WD's dan he :P), had nog 2 min speling :).

[ Voor 11% gewijzigd door Squishie op 23-09-2015 17:25 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-10 21:40
Squishie schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:25:
Bots :), zojuist grift 60 gehaald op mn WD, sta nu 2e van de clan :D (van de WD's dan he :P), had nog 2 min speling :).
Geen lag ?

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 17:04
Op 60 solo, zonder area dmg heb je echt geen last van lag, zelfs op 66 heb ik er amper last van (meer last van gebrek aan density :D)

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

lagged wel met density en keb nog geen eens zoveel area damage (66%)....

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-10 22:52
% maakt denk ik niet uit. Het gaat om het feit dat hij het moet berekenen

Don't trust an atom, they make up everything.

Nou, vandaag toch m'n eerste greaters niet gehaald, een aantal keer 54 gemist. Thema vandaag was wel smalle gangen met irritante monster...succubi, wasps, etc. M'n build licht aangepast; ik speel nu 3 offensive gems en Kitten voor mitigation. Dogs naar life link...als ik ergens wat LoH haal wellicht naar die rune omzetten. Met die setup de 54 2x gehaald, waarmee m'n gems op 45 zitten.

Mid-50 merk ik wel dat het meer en meer richting fishing voor een goede rift gaat. Tot 53 geen greater gemist, allemaal 2x gedaan voor gem levels. Nou had ik geen goede 54's, maar het verschil is wel groot. Ook het verschil tussen RGs wordt steeds groter...door Agnidox werd ik 5-6 keer ge-one-shot, terwijl Tethrys simpel ging.

Overigens merkte ik voor het eerst iets van de befaamde lag. Ik speel zonder Fire Wall, dus er is nog werk te doen. Op een succubus pack waar nog wat bijgepulled werd (Ess of Johan) hapte ik even wat server-lag...niet meer dan 10-15 monters, Slow Burn spam plus een Communing en 90% Area damage.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:55
Morgen maar even een guild joinen waar tweakers inzitten. Speel op op de PC als barb en ben para 560+ :D Doe grifts op level 55-60!

Werkt dat reforgen bij jullie een beetje? Heb het nu 15 a 16 keer gedaan en 0 ancient 8)7

• Thalaron
Michielodc schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:15:
Morgen maar even een guild joinen waar tweakers inzitten. Speel op op de PC als barb en ben para 560+ :D Doe grifts op level 55-60!

Werkt dat reforgen bij jullie een beetje? Heb het nu 15 a 16 keer gedaan en 0 ancient 8)7
Tenzij het een zeer lastig wapen is zou ik rare's upgraden... Of zeer zeldzame items. Maar ik heb ook mijn Krider na 16e non ancient upgrade 14 x moeten reforgen voordat ik er 1 ancient had...

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:55
Gundo in de pocket, nu nog Fist of Az'dinges en Madstone :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:32
Had goede hoop met 20 rare bows een ancient yang's te cuben maar niet gelukt dus 500 DB's down the drain... droppen doen ze al helemaal niet. Naja t maffe was... toen ik op mn barb m'n zoontje's DH net naar 70 had getild dropte er voor mij een gewone Yang... gelukkig kon ik hem aan hem geven maar wel vreemd dat de eerste Yang drop juist op een Barb gebeurt en niet op DH.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:39
M'n DH begint er aardig leuk uit te zien. enige dat voor nu nog even ontbreekt is een HF amulet. wellicht maar met m'n WD die keywardens gaan farmen. :)

Overigens, squishy is m'n DH wel merk ik.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Neles7
RustStorm schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:21:
M'n DH begint er aardig leuk uit te zien. enige dat voor nu nog even ontbreekt is een HF amulet. wellicht maar met m'n WD die keywardens gaan farmen. :)

Dat hoort bij een DH. Overigens ben je op 3 items het meeste curciale voor je set vergeten. Discipline. Zo te zien kun je op je amu nog een socket rollen dan is het een prima amu tot je een goede HF hebt gevonden :)

Eventueel kun je mijn DH als voorbeeld voor rolls gebruiken (let wel draai nu blue balls spec) als ingame ooit hulp nodig hebt schaar niet om me aan te spreken :)

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Gisteren wat geprobeerd op season om de GR60 opdracht te doen.
Eén vat vol frustratie. Niet alleen omdat het moelijk is, maar ook omdat er nogal veel foutmeldingen komen. Zoals "timeout", "disconnect", "error code 36 (ofzo)".... In totaal 4 (!) keer de game moeten herstarten in 2.5 uur spelen.

Een stuk of 25 keys erdoor gejaagd. Eerst gepropeerd met de alkaizer WW build. Dat komt erop neer van te fishen totdat je een grift hebt waar je een deftige layout hebt en een deftige density om je rend skill te laten opbrengen. "Niet mijn idee van fun." Ik heb 1 keer Cathedral gehad, waar ik er uiteindelijk in slaagde om een groep mobs samen te brengen, maar helaas had ik veel lag en dood. (op escape drukken deed geen ruk) Dit spel en zijn servers verkeren momenteel gewoon in een kapotte toestand, meer valt daarover niet te zeggen.

Dan maar weer terug naar HoTa, waar ik alvast 1 iets geleerd heb: 50% dodge is niet meer te missen. Ancients + dodge is blijkbaar veel beter dan Ancients en Unity. Sterker nog: ancients + dodge voelt sterker dan ancients + unity + striding giant.

Hopelijk haal ik die onnozele GR60 dit weekend en kan ik solo griften voor HEEL lang in de kast opbergen.

Ik zal in ieder geval blij zijn met mijn guardian portrait, die aangeeft dat ik succesvol was het openen van 55 grifts en dus master ben in het fishen naar een goede map.

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Gister paar GRIFTS 65 gedaan, maar W T F.... een grote lagsaus. Hierdoor misten we helaas veel tijd, doordat we onnodig dood gingen. Eentje zonder lag gehad, en die deden we met 2 vingers in de neus....

Zo jammer van Blizz........ FIX GVD DIE ONZIN

[ Voor 31% gewijzigd door Squishie op 24-09-2015 09:24 ]

Hoe is de lag met de WD nu op 60+? Heeft de hotfix geholpen? Of speel je daarmee? :P

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsmell op 24-09-2015 09:26 ]

• RoricNormannum
  • Laatst online: 27-04 15:01
Krullebol.nl schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:50:
[...]

Idd, de Holy damage.. Ik moet er nog één vinden... :P
even gekeken gisteravond en idd 1 skycutter in bags, met goede roll holy damage, 18% meer holy damage, strength en life ps. Jammer genoeg alleen geen gift dus maar eens gaan grinden...

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Ik heb gisteren met een craftable 1h Flail met holy damage geprobeerd, maar ik kom nog steeds niet verder dan 57... zelfs 57 halen was er gisteren niet meer bij...

Ik geef het even op. Ga nog op zoek naar meer ancients en dan later weer eens proberen..:)
Deadsmell schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:25:
Hoe is de lag met de WD nu op 60+? Heeft de hotfix geholpen? Of speel je daarmee? :P
Getest in a 3 man setup (EP monk, Supprt monk + Helltooth WD), de lag is er nog steeds. Helaas is na de hotfix de WD dus nog steeds niet te gebruiken in groups (als je geen lag wilt).

• Inrage
Deadsmell schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:25:
Ik heb de indruk dat het iets beter is. Maar er is nog steeds lag en als je heel veel pulled op open maps dan wordt het terug een slideshow. Het beste is nog steeds buiten peak hours spelen. Na 12u wordt het bijvoorbeeld al beter ;) (ik speel blob build)
Zarhrezz schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:49:
Overigens merkte ik voor het eerst iets van de befaamde lag. Ik speel zonder Fire Wall, dus er is nog werk te doen. Op een succubus pack waar nog wat bijgepulled werd (Ess of Johan) hapte ik even wat server-lag...niet meer dan 10-15 monters, Slow Burn spam plus een Communing en 90% Area damage.
Jij speelt meestal wel je eigen builds heb ik de indruk, veel respect daarvoor. Vorig season ging dat ook hard op de Wiz. Maar je kan nu niet ontkennen dat de damage boost van Firewall zo groot is dat een build zonder echt niet werkt. Met een acid cloud build zonder 6P HT & Firewall mis je dus de 200% boost voor je damage.

[ Voor 71% gewijzigd door Inrage op 24-09-2015 09:52 ]

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Gisteravond mijn WW-barb verloren op season HC. Net solo grift 30 aangetikt, minilagspike in een druk moment and it's gone.

Tijd voor iets nieuws. Ik vind het wachten op cooldowns minder leuke builds, maar ik heb het idee dat veel builds dit wel zijn. Daarnaast liefst ook niet te squishy, want HC, lag en af en toe wat onbesuisd. Iemand suggesties? Zat zelf te denken aan een Wizz, maar heb t idee dat deze erg afhankelijk zijn van archon?
Gisteren wat items van mijn huidige seasonal journey voltooid (75 items in cube, grift 50)
Ben nu nog bezig met de gear voor de Grift 40 zonder grote sets, en bijna alles compleet. Mis nu enkel nog Magefist en Leoric's Crown en een Focus met CHC (heb er wel een dus kan het proberen). Heb ook nog geen hellfire gemaakt met de Monk, maar ga wel kijken of het zonder ook lukt.
In plaats van de Raiment set boots ga ik voor Fire Walkers of Ice Climbers, en ipv de shoulders voor Death Watch of Skeleton King. Eventueel kan Born's/Ashaera's ook maar ik zie wel of ik EHP nodig heb. :)

Galen2850 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:45:
Gisteravond mijn WW-barb verloren op season HC. Net solo grift 30 aangetikt, minilagspike in een druk moment and it's gone.

Tijd voor iets nieuws. Ik vind het wachten op cooldowns minder leuke builds, maar ik heb het idee dat veel builds dit wel zijn. Daarnaast liefst ook niet te squishy, want HC, lag en af en toe wat onbesuisd. Iemand suggesties? Zat zelf te denken aan een Wizz, maar heb t idee dat deze erg afhankelijk zijn van archon?
Ik zou voor de Helltooth WD gaan. Merkte dat ik in hoge grifts beter in leven bleef dan veel andere classes, als er lag spikes optreden. Vooral omdat de pets de boel op afstand houden en door spirit walk. En je hebt nauwlijks cooldowns, door het gebruik van Grave Injustice.
Archon wiz lijkt me niet zo verstandig voor hc, omdat je in het begin van een grifts heel erg squishy bent, zonder Archon stacks. Desrasha is misschien een betere keuze als je wiz wilt spelen.
Angeloonie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:51:
Gisteren wat items van mijn huidige seasonal journey voltooid (75 items in cube, grift 50)
Ben nu nog bezig met de gear voor de Grift 40 zonder grote sets, en bijna alles compleet. Mis nu enkel nog Magefist en Leoric's Crown en een Focus met CHC (heb er wel een dus kan het proberen). Heb ook nog geen hellfire gemaakt met de Monk, maar ga wel kijken of het zonder ook lukt.
In plaats van de Raiment set boots ga ik voor Fire Walkers of Ice Climbers, en ipv de shoulders voor Death Watch of Skeleton King. Eventueel kan Born's/Ashaera's ook maar ik zie wel of ik EHP nodig heb. :)
Als je grift 50 solo kunt aantikken, dan is grift 40 zonder class specific set bonussen een eitje. Hoef je helemaal geen speciale gear voor te verzamelen.

[ Voor 42% gewijzigd door Deadsmell op 24-09-2015 10:00 ]

• RustStorm
Neles7 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:44:
[...]

Dat hoort bij een DH. Overigens ben je op 3 items het meeste curciale voor je set vergeten. Discipline. Zo te zien kun je op je amu nog een socket rollen dan is het een prima amu tot je een goede HF hebt gevonden :)

Eventueel kun je mijn DH als voorbeeld voor rolls gebruiken (let wel draai nu blue balls spec) als ingame ooit hulp nodig hebt schaar niet om me aan te spreken :)
Thanks! Zal eens naar nieuwe items zoeken dan die ik dan kan rollen zoals het "moet". :) Moet zeggen dat het vooralsnog een eitje is om de Grifts bijtijds te halen. (ben ook nog maar bij 40 hoor -- lekker rustig aan) en Torment 7 rifts gaan als een speer.

Probeer nu ook een Calamity te vinden voor in de cube; no luck so far... (denk dat dat item in de cube een heel hoop gaat schelen als het om hatred gaat...)

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 24-09-2015 10:02 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Deadsmell schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:55:

[...]

Als je grift 50 solo kunt aantikken, dan is grift 40 zonder class specific set bonussen een eitje. Hoef je helemaal geen speciale gear voor te verzamelen.
Want?
Gaat toch niet werken als ik simpelweg mijn Ulliana gear vervang met #random gear? Neem aan dat ik echt een andere build moet hebben (generator build).

Angeloonie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:02:
[...]

Want?
Gaat toch niet werken als ik simpelweg mijn Ulliana gear vervang met #random gear? Neem aan dat ik echt een andere build moet hebben (generator build).
Ooh, je speelt monk. Ik dacht dat je WD speelde. Never mind, dan heb ik niets gezegd. :)

• Neles7
RustStorm schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:01:
[...]

Thanks! Zal eens naar nieuwe items zoeken dan die ik dan kan rollen zoals het "moet". :) Moet zeggen dat het vooralsnog een eitje is om de Grifts bijtijds te halen. (ben ook nog maar bij 40 hoor -- lekker rustig aan) en Torment 7 rifts gaan als een speer.

Probeer nu ook een Calamity te vinden voor in de cube; no luck so far... (denk dat dat item in de cube een heel hoop gaat schelen als het om hatred gaat...)
Items komen vanzelf, net als de grifts. Je kunt ook rare 1h xbow craften en upgraden via cube ;).
Verder is calamity alleen 20% dmg boost (solo) verder geen rune dus geen hatred regen oid. Dus calamity gaat je hatred niet helpen.

https://www.reddit.com/r/...r_how_i_learned_to_start/

Erg interesante post over EP monks, waar ze hun dmg vandaan halen en welke build variaties er zijn.

Je ziet veel monks met een Furnace / Uliana combo, maar Shenlong / Inna is uiteindelijk (als het goed gespeeld word) de meeste dmg (en 48 % minder dmg als het slecht gespeeld word).

Verwijderd

Hoi mensen.

Dit weekend de speciale bounty cache buff van dubbele drops (ook op de bonus cache)

De perecte rede om een angry chicken WD te maken. super snel, leuk om te spelen en er zijn vele versies mogelijk. Gisteren een nieuwe versie gemaakt waarbij ook de sage set erin zit... lekker voor de extra db's. had per act 25-40 db's zonder extra te gaan zoeken naar packs...

Ik zie dat de armory niet is geupdate. Heb in de cube furnance, taskers en royal ring
Bij de skills heb ik locus swarm vervangen voor soul harvest met de fire rune voor extra speed en zombie dogs met leeching beasts rune voor soms wel 250K LoH :P
Passives kloppen ook niet met onderstaande link. Spirit vessel kan weg voor extra dps gruwesome feast want zolang je fire bats cast ben je bijna niet dood te krijgen.

http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/51039030

Build is erg geschikt voor het slopen van packs, rifts en bounties. T10 lukt wel, maar raad t7-9 aan.

• Thalaron
RustStorm schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:21:

Buiten wat Neles al aangaf: wat ik VEEL DH's "fout"zie doen, is dat ze te dicht op de mobs blijven hangen. Houd zoveel mogenlijk afstand (ook wenselijk i.v.m. passives Steady Aim / Single Out en de LeGendary Gem Zei's Stone of Vengeance.

In party waarbij een Healer monk aanwezig is valt mij op dat DH's de neiging hebben om van bovenstaande niet af te (willen) wijken en daardoor buiten de Mantra van de Monk blijven... Vervolgens gaan ze bij de 1e beste hit plat. Beter dichtbij blijven en iets minder dmg doen dan op je rug geen enkele damage doen!

Daarnaast is het een kwestie van leren hoe je damage moet ontwijken. Ik kan bv iemand op sleeptouw nemen met mijn Nats DH RoV op Grift 50-53 zonder echt moeite te hebben om niet dood te gaan. (Zelfs R/D packs zijn geen issue). Nats is naar mijn ervaring wel makkelijk om zaken te ontwijken dan met UE, naar daar kan je met Vault ook veel zooi omtwijken :)

Wellicht op YouTube van een streamer ofzo een grift push filmpje kijken om te zien hoe hun het doen, wellicht is dat hulpzaam.

------------

Fijn... Community buff waar iedereen op zat te wachten... Is dat in het weekens waar ik 1 haar getrouwd ben en dus weinig tijd heb :(

Hoop dat die zondag avond op maandag ochtend nog blijft... Dan kan ik knallen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 24-09-2015 10:53 ]

Thalaron schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:49:
[...]

Fijn... Community buff waar iedereen op zat te wachten... Is dat in het weekens waar ik 1 haar getrouwd ben en dus weinig tijd heb :(

Hoop dat die zondag avond op maandag ochtend nog blijft... Dan kan ik knallen :)
Gefeliciteerd, en ja.. eindelijk wat geplanned dit weekend.. gebeurd dit :(. Had nog 37 materials nodig voor m'n seasonal journey (63/100 dingen gecubed). Als het dubbel is, dan dus 16 per run... hoef ik maar 3 T7 bounty runs te "overleven" en dan ben ik van die rotdingen af i.i.g. (dingen ancient rerollen kan, maar gezien ik qua push gear al in full ancient rond loop, is het geen "must have").

Wel voordeel dat het vanaf vrijdag 0:01 al begint.

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 24-09-2015 11:05 ]

Inrage schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:39:
Jij speelt meestal wel je eigen builds heb ik de indruk, veel respect daarvoor. Vorig season ging dat ook hard op de Wiz. Maar je kan nu niet ontkennen dat de damage boost van Firewall zo groot is dat een build zonder echt niet werkt. Met een acid cloud build zonder 6P HT & Firewall mis je dus de 200% boost voor je damage.
Ik speel inderdaad zelden de gevestigde builds, mij gaat het ook niet perse om de hoogst mogelijke clear. Dit omdat ik 1) de tijd niet heb om serieus mee te doen...ik ben gisteren pas de paragon 400 gepasseerd om maar wat te noemen en 2) ik een hekel heb aan fishing / herding om die ene tier hoger te komen.

De 54 die ik gisteren gehaald heb is voor de build waarmee ik speel ook zonder meer niet het plafond. Als je wel de motivatie hebt om 50 greaters te doen om die ene high-density herdable rift te vinden, kan het nog veel hoger. Zelf ga ik dat niet doen...ik blijft rond het niveau dat ik met m'n normale manier van spelen redelijkerwijs haal (wat ik tegenkom zo efficiënt mogelijk kapot, alleen skippen in uitzonderlijke situaties). Als straks m'n gems de 10 levels die ze nu achterlopen op tier ingehaald hebben en ik wat paragon erbij heb (vooralsnog zit er niets in prime stat - movement en resource hadden prio) kom ik vast wel een tier of 2 hoger uit met m'n huidige build en speelstijl.

Vraag is dan: is het redelijk consistent, semi-casual spelend, halen van tier 55-ish een build is die "echt niet werkt". Ik vind dat persoonlijk wel meevallen.

Waar haal je de 200% vandaan trouwens?
Per cast leveren Slow Burn en Fire Wall ongeveer evenveel damage op (is al uitgebreid over gepost, Fire Wall 2640% maximum weapon damage per cast, Slow Burn 2780%).

Op een 11 seconde cycle gooi ik 1 WoD, 2 Ghost Bombs en 8 Slow Burns.
Best-case Fire Wall gooit 2 keer een generator, 2 keer een Slow Burn en dus 7 Fire Walls (voor het gemak even rekenen met 1 attack per second en gaan we er vanuit dat de cooldown voldoende gereduceerd wordt om 7 keer in 11 seconde te casten).
Als we de damage van generators verwaarlozen, komt mijn cycle op 8* 2787% + 1200% ~ 23500% weapon damage. Dit is allemaal cold, dus met een 20% cold bonus ~ 28000% weapon damage.
De Slow Burn / Fire Wall build komt op (7* (1,2 * 2640%)) + 2* 2780% = 27750% weapon damage.

Dit zijn theoretische getallen gebaseerd op maximale Slow Burn en Fire Wall damage, dus een stationair target dat braaf 11 seconde op z'n plek blijft. In de praktijk zal dat vaak niet zo zijn, maar beide scenario's komen rond de 28000% weapon damage over de cycle uit. De factor 3 in damage (de 200% die je noemt) zie ik daarin niet terug.

<GOT> Zarhrezz#2885

Voor degene die niet snappen waar dat geklets over de community buff over gaat: http://eu.battle.net/d3/e...s-weekend-only-24-09-2015 :P

Dat wordt dus een heel weekend bounties farmen. Komt me eigenlijk wel goed uit, want mijn gele mats zijn op.
Lekkere buff en vooral erg nuttig ivm reforgen :D

Irritante is dat ik scheef loop qua mats, die act 5 mats heb ik niet meer terwijl ik van de rest nog 20 heb liggen. Moet dus maar een paar keer a5 los doen en dan stoppen :+

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Hier ook, weinig te doen over 't algemeen in het weekend op de kroeg na... en nu een heel weekend vol gepland :).

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Deadsmell schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:19:
Voor degene die niet snappen waar dat geklets over de community buff over gaat: http://eu.battle.net/d3/e...s-weekend-only-24-09-2015 :P

Dat wordt dus een heel weekend bounties farmen. Komt me eigenlijk wel goed uit, want mijn gele mats zijn op.
Oh wat een waardeloze timing! Dit weekend echt zo goed als geen tijd om te spelen, terwijl ik de mats heel heel hard nodig heb :'(

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:41

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Dat wordt weer even mindless t7 farmen dan dit weekend.....

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• RustStorm
Neles7 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:47:
[...]

Items komen vanzelf, net als de grifts. Je kunt ook rare 1h xbow craften en upgraden via cube ;).
Verder is calamity alleen 20% dmg boost (solo) verder geen rune dus geen hatred regen oid. Dus calamity gaat je hatred niet helpen.
De debuf die calamity geeft bij hitten van een mob, die zorgt toch bij het hitten van de mob voor 4 hatred? Even uit m'n hoofd hoor. :)

even opgezocht: marked for death -- mortal enemy.

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 24-09-2015 11:33 ]

• Neles7
RustStorm schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:32:
[...]

De debuf die calamity geeft bij hitten van een mob, die zorgt toch bij het hitten van de mob voor 4 hatred? Even uit m'n hoofd hoor. :)
Nee. Dat kun je wel met een losse Marked for Death met de rune die daarvoor zorgt. Calamity applied geen rune. Dat is gewoon Marked for Death zonder rune. Dus enkel een 20% dmg bonus tegen marked targets.

• RustStorm
Neles7 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:33:
[...]

Nee. Dat kun je wel met een losse Marked for Death met de rune die daarvoor zorgt. Calamity applied geen rune. Dat is gewoon Marked for Death zonder rune. Dus enkel een 20% dmg bonus tegen marked targets.
Dat is zonde... :(

Deadsmell schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:19:

Nou, dit weekend m'n uitstelgedrag dan toch maar even negeren en toch maar bounties gaan doen. Ik heb inmiddels 2 tabs vol met extract-materiaal en m'n Crusader heeft crafted set pieces nodig.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Inrage
Ik dacht dat Firewall (WoD) helemaal niet in je build zat en je dus de 6P bonus van Helltooth niet triggerde. My bad!
Zarhrezz schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:51:
[...]

Nou, dit weekend m'n uitstelgedrag dan toch maar even negeren en toch maar bounties gaan doen. Ik heb inmiddels 2 tabs vol met extract-materiaal en m'n Crusader heeft crafted set pieces nodig.
Ik wil de wapens van mijn monk en barb graag rerollen tot ancient, maar dat kost echt een fortuin aan mats vermoed ik. Ben inmiddels ook geen fan meer van bounties. Was even een paar weekjes leuk toen 2.3.0 van start ging, maar heb er genoeg van. Het is gelukkig nu wel leuker dan voorheen.
Inrage schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:56:
Ik dacht dat Firewall (WoD) helemaal niet in je build zat en je dus de 6P bonus van Helltooth niet triggerde. My bad!
:o Fire Wall niet, Wall of Death wel...zonder de 800% bonus (dmg *9) wordt het inderdaad een lastig verhaal. Fire Wall is absoluut de beste damage rune, maar zoals je ziet kan je prima damage doen met Helltooth als je alleen maar een willekeurige Wall of Death rune gebruikt voor de 6-piece bonus.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Inrage
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:48:
Hoi mensen.

...

De perecte rede om een angry chicken WD te maken. super snel, leuk om te spelen en er zijn vele versies mogelijk. Gisteren een nieuwe versie gemaakt waarbij ook de sage set erin zit... lekker voor de extra db's. had per act 25-40 db's zonder extra te gaan zoeken naar packs...

...
Zelf speel ik de chicken build gewoon met m'n standard HT Acid Cloud build. Ik vervang dan Pirandho door Hex Chicken en stop de Dagger+Offhand in m'n handen en hoppa, raaaaacen! Dan bij een bounty wat fire & acid op de grond en verder racen. Geen nood om je build om te gooien en toch snel :) En ik kan er makkelijk! T10 mee doen.
Deadsmell schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:58:
Ik wil de wapens van mijn monk en barb graag rerollen tot ancient, maar dat kost echt een fortuin aan mats vermoed ik. Ben inmiddels ook geen fan meer van bounties. Was even een paar weekjes leuk toen 2.3.0 van start ging, maar heb er genoeg van. Het is gelukkig nu wel leuker dan voorheen.
Reroll is toch DB + Souls? Die krijg je niet van bounties...

Bounties is een stuk minder vervelend dan in 2.2, maar er zitten nog teveel langdurige bounties in...eerst een huge map af om level 1 van dungeon te vinden, dan huge map om naar level 2 te komen om die te clearen...en toen was het een kwartier later -O-

<GOT> Zarhrezz#2885

• RustStorm
Altijd fijn als je met bounties bezig bent (of wat dan ook) en je gaat even alt-tabben om vervolgens regelmatig te zien te krijgen dat de graphics niet meer correct kunnen worden gereload, waardoor D3 afsluit en je weer opnieuw kan beginnen. -_-

Zarhrezz schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:04:
[...]

Bounties is een stuk minder vervelend dan in 2.2, maar er zitten nog teveel langdurige bounties in...eerst een huge map af om level 1 van dungeon te vinden, dan huge map om naar level 2 te komen om die te clearen...en toen was het een kwartier later -O-
Nee, bounty mats + souls. Maar DB's en souls krijg ik doorgaans genoeg binnen bij bounties, want ik pak altijd de elites mee als ik ze tegen kom.

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:57
Inrage schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:01:
[...]

Zelf speel ik de chicken build gewoon met m'n standard HT Acid Cloud build. Ik vervang dan Pirandho door Hex Chicken en stop de Dagger+Offhand in m'n handen en hoppa, raaaaacen! Dan bij een bounty wat fire & acid op de grond en verder racen. Geen nood om je build om te gooien en toch snel :) En ik kan er makkelijk! T10 mee doen.
Doe ik soms ook maar ik heb nu wel een Arachyr/Manajuma set gemaakt met Krem's buff belt en poison Coil of the First Spider (oid). En dan op T8/T9 gewoon gaan. Rennen > Ontploffen > Rennen > Ontploffen en soms moet je bij een pack dan even twee seconden Firebats spammen. Gaat NOG sneller dan mijn HT met Manajuma.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

[...]
Hij wil ancients, dus dan heb je niks aan het rerollen van setitems maar moet je aan 5x5 bounty materials en 50 souls per keer rerollen. Ik heb me er nog niet aan gewaagd ook al omdat ik nog steeds geen goede hellfire heb en voor ik bij 50 souls ben toch maar weer een rondje ubers doe.

Ik weet trouwens niet of het 'goedkoper' is om zo aan je ancients te komen. Kan je bij wapens niet beter upgraden? Kost maar 250 DB's voor een ancient.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:55
Thalaron schreef op donderdag 24 september 2015 @ 03:41:
[...]

Tenzij het een zeer lastig wapen is zou ik rare's upgraden... Of zeer zeldzame items. Maar ik heb ook mijn Krider na 16e non ancient upgrade 14 x moeten reforgen voordat ik er 1 ancient had...
Wat is een lastig wapen? Heb The Gravel of Judgement. Ga thuis wel kijken hoe dat met rare's upgraden zit, want heb dat nog nooit gedaan. Thx voor de tip!
Tektoon schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:28:
[...]

Hij wil ancients, dus dan heb je niks aan het rerollen van setitems maar moet je aan 5x5 bounty materials en 50 souls per keer rerollen. Ik heb me er nog niet aan gewaagd ook al omdat ik nog steeds geen goede hellfire heb en voor ik bij 50 souls ben toch maar weer een rondje ubers doe.

Ik weet trouwens niet of het 'goedkoper' is om zo aan je ancients te komen. Kan je bij wapens niet beter upgraden? Kost maar 250 DB's voor een ancient.
Nee. Je hebt bij de barb 2/9 kans om de BK wapens te krijgen en dan daarvan nog eens 1/10 om een ancient te krijgen. Bij de monk is dat 2/13 om de juiste wapens te krijgen en dezelfde 1/10 kans op ancient. Geef me dan maar enkel 1/10 kans op ancient, ook al is dat per craft duurder.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 24-09-2015 12:41 ]

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:32
Tektoon schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:28:
[...]

huh? je kunt toch niet gegarandeerd upgraden naar ancient?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

[...]

Arachnyr + Manajuma werkt er goed bij, alle 5 de acts in 35 minuten solo gedaan.
Wel op T4 gedaan om alles te laten smelten door wormwood + creeping death + quatzeqoatl
Je kan rustig wat drinken pakken bij een 100+ chest etc.. alles valt dood neer zonder de muis aan te raken
Dit weekend met twee speed chicken wat runs gaan doen.

Diablo 3 - Battle.net

Verwijderd

Inrage schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:01:
[...]

jep, maar je hebt een stuk minder db :). net nog ff een klein testje gedaan 91 db uit alleen de act3 bounty op t8... dit kan dus gewoon concurreren met db rift farming.

Vele wd chicken versies mogelijk, maar als je sage toe gaat voegen dan is wat ik nu hebt toch wel erg relax en het is extreem tanky en hoge killspeed van packs. Heb zelfs geen devensieve passives of gems.

Laat die bounty buff maar komen. Heb nog 5500+ souls liggen en wilde daarmee toch al perfecte ancient wapens mee gaan craften.

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Deadsmell schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:55:
[...]

Ik zou voor de Helltooth WD gaan. Merkte dat ik in hoge grifts beter in leven bleef dan veel andere classes, als er lag spikes optreden. Vooral omdat de pets de boel op afstand houden en door spirit walk. En je hebt nauwlijks cooldowns, door het gebruik van Grave Injustice.
Archon wiz lijkt me niet zo verstandig voor hc, omdat je in het begin van een grifts heel erg squishy bent, zonder Archon stacks. Desrasha is misschien een betere keuze als je wiz wilt spelen.

[...]
Denk dat je qua survivability gelijk hebt, dus WD it is. Sowieso al lang niet meer aangeraakt behalve na release. Vanavond maar eens beginnen. HC medelevelaars/boosters welkom :)

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:39:
[...]

Nee. Je hebt bij de barb 2/9 kans om de BK wapens te krijgen en dan daarvan nog eens 1/10 om een ancient te krijgen. Bij de monk is dat 2/13 om de juiste wapens te krijgen en dezelfde 1/10 kans op ancient. Geef me dan maar enkel 1/10 kans op ancient, ook al is dat per craft duurder.
Het hangt er vanaf hoe je 'goedkoop' wit uitdrukken natuurlijk: in uren of materials. Maar ik heb al meerdere berekeningen gezien die suggereren dat als je een ancient van een makkelijk te krijgen item wilt, upgrading toch het snelst/best is.
Zowel de BK als IK wapens vallen daar onder volgens mij. Als je een bepaalde ancient ring wilt, of een resistance amulet, dan is reforge sneller.

Dat gezegd hebbende: als ik 100 souls in stash heb liggen niksen, ga ik ook reforgen hoor. :P
JohnnyV76 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:44:
[...]

huh? je kunt toch niet gegarandeerd upgraden naar ancient?
Nee, het is 1/10. Maar ze kosten 25 DB's per keer, dus 250 voor een ancient. Statistisch gezien. Maar dat is goedkoop gerekend: je krijgt niet elke keer je gewenste BK wapen natuurlijk.

Ik heb een van mijn BK's zo trouwens wel op ancient gekregen. Ik ga het zo nu ook proberen voor m'n IK wapen. Dat is er maar één, dus dat scheelt. De BK setup is leuk om snel dubbele bounties mee te farmen maar ik zie op de hogere grifts iedereen lekker steady met IK spelen.

En mijn ancient Gavel maar stof vangen... :>

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Tektoon schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:02:
[...]
De BK setup is leuk om snel dubbele bounties mee te farmen maar ik zie op de hogere grifts iedereen lekker steady met IK spelen.
Zou ik nog eens beter kijken, want de Europese top 10 is 6x BK en 4x IK. :P

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Dat is meteen ook de enige ranking waar dat zo is. Friends, clan, season, non-season, US: allemaal overwegend IK met/zonder Gavel. Ik zal zien waarmee ik verder kom.

• akaro
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik lees hier normaal alleen omdat ik alleen solo speel, maar hoe vaak kan de rift met alleen cows te voorschijn komen? Kreeg m gisteren :)
akaro schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:50:
Ik lees hier normaal alleen omdat ik alleen solo speel, maar hoe vaak kan de rift met alleen cows te voorschijn komen? Kreeg m gisteren :)
Aardig zeldzaam, misschien 1x per 50 rifts of 100 zelfs.

Pagina: 1 ... 33 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.