Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ah, jammer maar verwacht...3 hammers per Justice was wel humor geweest maar ook wat OP.Angeloonie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:15:
Je krijgt maar 1 BH van Crack, maar die hammer wordt dan vervolgens wel weer gebuffed.
Ik mik nu op de volgende gear setup voor de tier 40:
Demon set (hoge thorns + hoge Area damage)
- Hack
- Unrelenting Phalanx
- Hellfire amulet (genoeg nuttige passives voor Crusader)
- Blessed of Haull
- Eternal Union
- CoE
- Guard of Johanna (cube)
- Tasker and Theo (cube)
Daarnaast Bowmen die geboost worden door Unrelenting Phalanx, Tasker and Theo en Eternal Union. Pets doen tegenwoordig Area damage en die gaat wel boven de 100% zijn door Demon set. Dubbel-dip op IAS werkt goed samen met Justice - Mirinae fishing. Ik Gorok wordt dan ook de 2e gem.
Weet iemand of er een up-to-date breakpoint tabel voor Bowmen is? (ik ga er vanuit dat bowmen breakpoints heeft...da's wel zo normaal voor pets)
Kwam er beetje laat achter dat Life per Hit niet echt zinvol was... maja.. lekker belangrijk ;-)
Linkje naar Battle.net

Voegt die Obsidian Ring of the Zodiac nu nog zoveel toe?
Of is de volgende combinatie dan beter:
- Rogar's Huge Rock (evt. Hellfire ring voor Exp. Speedruns)
- Oculus Ring
- Ring of Royal Grandeur
Iemand?
Ps: Moet nog een keer Cain's erbij craften en heb een leuke Vigilante belt met 8% CDR
[ Voor 84% gewijzigd door Thalaron op 22-09-2015 11:59 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Verwijderd
Bliz is hier inderdaad niet bepaald duidelijk over. Feit is dat streamers / top-of-leaderboards dit allemaal doen en nog wel meer wat echt ver voorbij grijs gebied is....een bepaald 3rd party programma dat zonder meer niet mag. Probleem is dat Bliz hier niets aan doet terwijl het een publiek geheim is.Deadsmell schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:43:
Dat is een grijs gebied. Je mag in ieder geval geen game files aanpassen en geen zaken uithalen die je een voordeel geven ten opzichte van andere spelers.
Met mijn season 2 EP monk maakte ik gebruik van een zelfgeschreven AutoIT scriptje om om de x (milli)seconden mijn mantra te refreshen om Taeguk up te houden. Deed niets anders dan regelmatig een key press sturen. Daardoor was die build doodeenvoudig te spelen. Hetzelfde kan je met meerdere toetsen doen.
Je doet in feite niets dat je ook niet met de hand kan doen, maar het blijft een beetje twijfelachtig of het mag. Daarom had ik random wait times ingebouwd tussen elke key press, om het wat minder op te laten vallen mocht Bliz erop monitoren.
Wat betreft macro's is er meen ik wel door blue's gesteld dat als het het spelen niet automatiseert (= botting) het mag. Delays inbouwen voor stutter-step mag dus in principe...hoewel de interpretatie door Bliz kan veranderen.
YoloMouse is ook zoiets...is het een oneerlijk voordeel dat je je mouse pointer wel kan terugvinden in de chaos? Gewoon iets dat Bliz al lang zelf had moeten regelen. Verder is het gebruik ervan undetectable, het werkt hetzelfde als hoe FRAPS de framerate op het scherm zet.
Zie ik nou een Gem in je wapen? Of ben ik nou gek?Thalaron schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:54:
Mijn Healermonk begint er aardig op te lijken.
Kwam er beetje laat achter dat Life per Hit niet echt zinvol was... maja.. lekker belangrijk ;-)
Linkje naar Battle.net
[afbeelding]
- Oculus Ring
- Ring of Royal Grandeur
Iemand?
Ps: Moet nog een keer Cain's erbij craften en heb een leuke Vigilante belt met 8% CDR
Of kan dat sinds S4.
BTW ik vind mijn barb nog steeds leuk om te spelen.
Heb nu eens niet gekozen van een Barberina. Maar merk nu wel dat ik door gear gebrek of misschien wel door net verkeerde gems, niet hoger kan dan Grift 40.
Ik kom vanaf hier ff battle.net niet op.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Belangrijke reden voor mij om dat niet te gebruiken is dat het je pointer spuuglelijk maakt.Zarhrezz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:08:
[...]
YoloMouse is ook zoiets...is het een oneerlijk voordeel dat je je mouse pointer wel kan terugvinden in de chaos? Gewoon iets dat Bliz al lang zelf had moeten regelen. Verder is het gebruik ervan undetectable, het werkt hetzelfde als hoe FRAPS de framerate op het scherm zet.
Ik kom er wel uit met de standaard muisaanwijzer.
Maar weet je zeker dat Bliz dat niet kan detecteren? Het wijzigen van je mousepointer is toch niets meer dan een standaard Windows besturingselementje wijzigen? Ik denk dat ik daar zelf ook wel een tooltje voor kan schrijven. En als het zo simpel is, dan moet Bliz dat toch ook wel kunnen detecteren?
Edit: het is inderdaad doodeenvoudig om daar iets voor te maken. Dan lukt uitlezen ook vast wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 22-09-2015 12:41 ]
Kan al een hele poos. Gem of Ease kan je in je wapen stoppen..Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:32:
[...]
Zie ik nou een Gem in je wapen? Of ben ik nou gek?
Of kan dat sinds S4.
Dat is specifiek voor de Gem of Ease, geïntroduceerd in seizoen 2.Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:32:
[...]
Zie ik nou een Gem in je wapen? Of ben ik nou gek?
Of kan dat sinds S4.
BTW ik vind mijn barb nog steeds leuk om te spelen.
Heb nu eens niet gekozen van een Barberina. Maar merk nu wel dat ik door gear gebrek of misschien wel door net verkeerde gems, niet hoger kan dan Grift 40.
Ik kom vanaf hier ff battle.net niet op.
Het maakt het levellen van een tweede karakter wel erg makkelijk hoor, dus is wel de moeite waard als je dat leuk vindt. Op T6 zat ik met mijn DH na mijn eerste muisklik op level 16 en binnen tien minuten op 50.
[ Voor 14% gewijzigd door Hafermaut op 22-09-2015 12:47 ]
Echter heb ik er voor gekozen om dit seizoen het gewoon bij een char te houden!
Net de 'Thrill' conquest geprobeerd en gehaald met m'n WD. Valt heel erg mee inderdaad. Alleen F+R set gebruikt. Wall of Death en Acid Cloud deden de rest.Neles7 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:17:
[...]
Zoals al aangegeven de makkelijste conquesten zijn:
- Greater rift 40 zonder 6-piece sets. (Sets als Blackthrone en F+R mogen wel)
- 6 gems op level 50 (kan al makkelijk vanaf greater 49)
- Greater rift 60 (De conquest mag in een groep, met een goede groep is dit prima te halen)
Andere opties die goed te doen zijn als je snel bent:
- T10 rift in minder dan 2 minuten
- Alle bazen in 30 min
Keus genoeg dus om 3 conquests te halen
Was alleen de Jeram's Bracers vergeten anders ging het nog iets sneller.
Op de site van YoloMouse staat het ook al uitgelegd, het onderschept calls naar SetCursor. Op dat moment zit je buiten de scope van de game / het programma. D3 zegt "best OS, je moet dit muis-plaatje tonen" en stuurt dat richting OS, YoloMouse gaat daar tussen zitten en stuurt in plaats daarvan een ander plaatje. Het is redelijk vergelijkbaar met hoe software zoals FRAPS en Afterburner hun data in-game op het scherm zetten; in de stroom van OS richting scherm wordt er geïnjecteerd (iets andere plek dus, maar hetzelfde idee).Deadsmell schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:34:
Maar weet je zeker dat Bliz dat niet kan detecteren? Het wijzigen van je mousepointer is toch niets meer dan een standaard Windows besturingselementje wijzigen? Ik denk dat ik daar zelf ook wel een tooltje voor kan schrijven. En als het zo simpel is, dan moet Bliz dat toch ook wel kunnen detecteren?
Edit: het is inderdaad doodeenvoudig om daar iets voor te maken. Dan lukt uitlezen ook vast wel.
Verschil met "dat andere programma" is dat voor bovengenoemde geen geheugen uitgelezen hoeft te worden, er is geen informatie nodig die in het geheugen van het spel aanwezig is. Zodra dat gebeurt, is het detecteerbaar...en Bliz heeft ook al aangegeven dat te detecteren. Ze doen er alleen niet mee.
Wat betreft botting is de detectie anders; simulatie van mouse en toetsenbord interactie is basis scripting functionaliteit. Het game-geheugen wordt niet uitgelezen, dus in die zin is het niet te detecteren. Hiervoor kijkt Bliz dus server-side naar wat er in een game gebeurt; 10 uur achter elkaar exact hetzelfde rondje lopen met op de milliseconde gelijke clicks valt nogal op. Natuurlijk zijn bots tegenwoordig een stuk intelligenter, maar ook dan is het er moet goede pattern-matching wel uit te halen.
Macro's zijn er ook wel met een redelijk mate van zekerheid uit te halen (afhankelijk van hoe uitgebreid die macro is...hoe meer acties, hoe makkelijker te detecteren). Dit is echter iets wat Bliz niet bijzonder interesseert; zolang jij als persoon je muis heen en weer beweegt en het grootste deel van de knoppen zelf indrukt, vind Bliz het wel prima...uiteindelijk gaat het om spelers die actief zijn en interactie met de game (en bij voorkeur met andere spelers) hebben. Het zou ook wel flink hypocriet zijn (en erg slechte PR opleveren) als Bliz mensen gaat bannen voor het gebruik van macro's....macro's die je met elke game-muis kan maken, dus ook de Blizard-flavored muizen die zelf aangeprezen worden wegens de macro-knoppen.
Edit: Overigens zit er nog een juridische kant aan dit verhaal. In de voorwaarden stelt Bliz dat het je systeem mag doorzoeken op software die hun games beïnvloed / manipuleert. Als dit in Nederland voor de rechter komt, zal dit naar alle waarschijnlijkheid geen stand houden. Een ban op basis van informatie die op die manier vergaard is, zal in zo'n geval ongeldig zijn, waarmee eventuele sancties van Bliz onrechtmatig zijn. En vervolgens kan er een zaak voor computervredebreuk volgen. Het detecteren van YoloMouse en macro-software is dus illegaal in een hoop landen.
"Dat andere programma" kan wel gedetecteerd worden zonder op een PC naar het betreffende programma te zoeken. Juridisch is dit dus waarschijnlijk wel houdbaar (althans in Nederland). Internationaal zijn de regels hierover nogal uiteenlopend, wat waarschijnlijk een reden is waarom Bliz niet bepaald actief bans uitdeelt. We zagen dat ook al met de Auction house...in sommige landen mocht het real-money deel niet, in andere landen mocht het uberhaupt niet, puur vanwege lokale wetgeving.
[ Voor 16% gewijzigd door Zarhrezz op 22-09-2015 13:33 ]
EU patches zijn altijd woensdagochtend...vandaag al patch zou vreemd zijn.SideShow schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:17:
Waren er vandaag geen hotfixes voor de lag gepland?
Teaguk werkt ook 'gewoon' met Caps Lock, dus je tin-hat kan weer af.Deadsmell schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:43:
[...]
Daarom had ik random wait times ingebouwd tussen elke key press, om het wat minder op te laten vallen mocht Bliz erop monitoren.
Focus / Restraint WW barb met Charge werkt trouwens tien keer beter dan alle andere opties. Gisteren heb ik toevallig zo'n ancient Gravel stokje gevonden. Ik had er op NS al eens een weggedaan, want stash vol en wie speelt er nou barb?

Moet zeggen als barb hater / sorc lover: not too shabby. Zo lang (1,5 week) heb ik nog nooit met een barb gespeeld.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Nu ben ik zelf linkshandig dus echt veel keuze aan neutrale of linkshandige (game) muizen zijn er niet. Nu zag ik dat Razer een speciale DeathAdder heeft voor linkshandigen alleen vraag ik me af in hoeverre die twee extra buttons aan de zijkant nou echt nodig zijn.
Er zijn hier vast een aantal gebruikers van dit soort muizen en vraag me wat jullie ervaringen hier mee zijn. Is het echt overkill of is het volgens jullie een must? Of kan ik gewoon beter gaan voor een reguliere muis?
Ho werkt dat dan ? Zie bij al een paar van jullie Armories dat er inderdaad items in de onderste drie slots van de Cube zitten. Is dat wat er bedoeld wordt en zo ja wat doet dat dan ?
FUMES et CARNES
Ik neen aan dat ze dan het extracten van een legendary affix bedoelen. Nadat je dat gedaan hebt kan je voor drie specifieke items (wapen, armor en jewelery) dit item 'equipen'. Op deze manier kan je bijvoorbeeld het effect van de Ring of Royal Grandeur gebruiken zonder dat je de ring zelf hoeft te dragen op je character.Iusedto schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:44:
Ik lees nu al een paar keer dat mensen het hebben over "iets" in de Cube hebben ?
Ho werkt dat dan ? Zie bij al een paar van jullie Armories dat er inderdaad items in de onderste drie slots van de Cube zitten. Is dat wat er bedoeld wordt en zo ja wat doet dat dan ?
Voor meer uitleg: YouTube: How to Extract Legendary Powers With Kanai's Cube - Diablo 3 - 2.3.0 PTR Preview
Linkshandige varianten zijn er helaas niet veel...vroeger deed Logitech dat nog wel, tegenwoordig helemaal niet meer...jammer, jammer.Black-Hole schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:36:
Ik zit eraan te denken om mijn Apple magicmouse te vervangen door een (game)muis zodat ik makkelijker links en rechts kan gebruiken en niet meer af en toe mis'klik'. Vooral in wat hogere greater rifts niveau's mis ik soms net wat controle. Voor regulier gebruik is het een hele fijne muis maar voor gaming af en toe wer niet.
Nu ben ik zelf linkshandig dus echt veel keuze aan neutrale of linkshandige (game) muizen zijn er niet. Nu zag ik dat Razer een speciale DeathAdder heeft voor linkshandigen alleen vraag ik me af in hoeverre die twee extra buttons aan de zijkant nou echt nodig zijn.
Er zijn hier vast een aantal gebruikers van dit soort muizen en vraag me wat jullie ervaringen hier mee zijn. Is het echt overkill of is het volgens jullie een must? Of kan ik gewoon beter gaan voor een reguliere muis?
Ik heb nu een SteelSeries Diablo III muis, hiervoor had ik een Razer Copperhead. Op het moment dat ik de Copperhead wilde vervangen was de linkshandige versie van de DeathAdder er nog niet, anders had ik die gekocht. Een vriend van me heeft die en die is erg prettig; de side-buttons van de muis die ik nu heb zijn iets kleiner en dat werkt toch net niet zo fijn.
Voor D3 gebruik ik eigenlijk maar 1 van de side-buttons; forced move zit eraan. Voor andere spellen wil ik nog wel eens andere acties op de side-buttons zetten (bv. switch weapons, sniper mode / zoom, dat soort acties).
Voor non-game gebruik heb ik vaak application-specific knoppen aan de side-buttons. In browser zitten back / forward erop, default de Windows-key. Ook op werk kan ik niet meer zonder minimaal één side-button...een aplication-specific shortkey binnen handbereik werkt gewoon heel fijn.
Better safe than sorry.Tektoon schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:26:
[...]
Teaguk werkt ook 'gewoon' met Caps Lock, dus je tin-hat kan weer af.
Het is overigens num lock, niet caps lock. Ik heb geen num lock op mijn toetsenbord, omdat ik toch nooit iets met dat keypad deed, dus ik zat vast een een scriptje. Wat overigens ook prettiger werkte, omdat je dan geen force move op je scrollwheel hoefde te binden.
Wat Black-Hole hierboven zegt. De cube zelf kan je vinden in de nieuwe area in Act III: The Ruins of Sescheron. Level 2, in een klein kamertje in het noorden van de map. In de cube zelf zit een goede omschrijving bij elk aanwezige recipe. Daarma kom je er wel uit.Iusedto schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:44:
Ik lees nu al een paar keer dat mensen het hebben over "iets" in de Cube hebben ?
[ Voor 40% gewijzigd door Deadsmell op 22-09-2015 13:58 ]
Ok, weer wat geleerd. Bedankt voor de info.Black-Hole schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:48:
[...]
Ik neen aan dat ze dan het extracten van een legendary affix bedoelen. Nadat je dat gedaan hebt kan je voor drie specifieke items (wapen, armor en jewelery) dit item 'equipen'. Op deze manier kan je bijvoorbeeld het effect van de Ring of Royal Grandeur gebruiken zonder dat je de ring zelf hoeft te dragen op je character.
Legendary affix is die oranje tekst toch ?
Heb een 2handed mace waarvan die zegt dat ie 43% extra damage doet bij Elites
The Furnace ofzo
FUMES et CARNES
Bedankt voor het delen van je ervaringZarhrezz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:49:
[...]
Ik heb nu een SteelSeries Diablo III muis, hiervoor had ik een Razer Copperhead. Op het moment dat ik de Copperhead wilde vervangen was de linkshandige versie van de DeathAdder er nog niet, anders had ik die gekocht. Een vriend van me heeft die en die is erg prettig; de side-buttons van de muis die ik nu heb zijn iets kleiner en dat werkt toch net niet zo fijn.
Voor D3 gebruik ik eigenlijk maar 1 van de side-buttons; forced move zit eraan. Voor andere spellen wil ik nog wel eens andere acties op de side-buttons zetten (bv. switch weapons, sniper mode / zoom, dat soort acties).
Lijkt dus wel het overwegen waard al zou het mooi zijn of ik hem ook ergens zou kunnen proberen/vasthouden aangezien ik nou ik niet de kleinste handen heb. Maar dat zal wel lastig worden denk ik.
Voor andere games zal ik hem niet gebruiken omdat ik die niet op de Mac speel en eerder de PS4. Verder kan je heerlijk swipen op de magicmouse dus daar hoef ik hem ook niet te halen.
Klopt helemaalIusedto schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:57:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Black-Hole op 22-09-2015 14:00 ]
Juist! En die MOET je bewaren en in de cube stoppen, want The Furnace is bij heel veel builds erg handig.Iusedto schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:57:
[...]
Ok, weer wat geleerd. Bedankt voor de info.
Bovendien worden de legendary affixes van de items die je in de cube stopt gemaxt, dus je krijgt 50% elite damage.
Die is inderdaad geweest helaas nog steeds geen fix voor de lagSideShow schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:17:
A new hotfix was deployed over night:
General
Gold dropped by Bounty Caches is no longer multiplied by Greater Rift difficulty level if opened inside a Greater Rift (21/9)
Verwijderd
ziet erg goed uit, maar zou idd zeker cains craften. Hele truc van die heal monk is toch exp farmen. Je kan echt hoge grifts gaan doen 70+ maar je moet A mensen hebben en B de lag is erg vervelend hoe hoger je komt.Thalaron schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:54:
Linkje naar Battle.net
[afbeelding]
- Oculus Ring
- Ring of Royal Grandeur
Iemand?
Die zodiac ring is wel erg handig. Let maar eens op hoe snel epi van cd is. komt er feitelijk op neer dat je met die ring veel meer mogelijkheden hebt om te slacken in stats en/of exp gear toe te voegen.
Maar leuk als jij er ook 1 hebt.. kunnen we misschien afwisselen. Zelf ben ik na max 10 grifts het echt al helemaal zat met die monk.. vind het erg lame en slaapverwekkend
Verwijderd
lol enige dat ik zie op de site is een fix voor een exploit waarbij je veel gold kreeg als je bounty bags opende in hoge grifts...... ehhh ja.... dit lijkt mij een zinvolle fix mensen...SideShow schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:17:

Zo, bijzondere prioriteiten bij Bliz, haha. Alsof er nog iemand is met gebrek aan gold. Ben enkele dagen geleden de 4 miljard gepasseerd in season (in stash).Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:05:
[...]
lol enige dat ik zie op de site is een fix voor een exploit waarbij je veel gold kreeg als je bounty bags opende in hoge grifts...... ehhh ja.... dit lijkt mij een zinvolle fix mensen...
Wow, dat is mooi.Deadsmell schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:00:
[...]
Juist! En die MOET je bewaren en in de cube stoppen, want The Furnace is bij heel veel builds erg handig.
Bovendien worden de legendary affixes van de items die je in de cube stopt gemaxt, dus je krijgt 50% elite damage.
Eerst maar een upgrade voor dat wapen vinden want ik neem dat het extracten van die Affix het wapen vernietigd ?
Moet dan nog kiezen of ik Barb of Crusader neem (voorkeur voor Crusader)
Bounties doen voor plans want op beide heb ik gear die niet bij mijn spec past of gewoon slecht is
Rifts doen voor drops
etc
etc
Man, ik ga tijd tekort komen.
Wel een waanzinnig leuke tijd zo lekker newbie zijn lol
FUMES et CARNES
Volgens mij is er een verschil tussen serverside hotfixes en clientside hotfixes. Hopelijk is dit dus een van de vele bugfixes die ze in deze batch hebben meegenomen, maar kon deze alvast serverside. Ofzo. Hopen in ieder geval dat morgen de echte patch komt, waarin de lag wordt gefikst.Deadsmell schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:10:
[...]
Zo, bijzondere prioriteiten bij Bliz, haha. Alsof er nog iemand is met gebrek aan gold. Ben enkele dagen geleden de 4 miljard gepasseerd in season (in stash).

Ja, het wapen wordt vernietigd in de cube. Dus als je hem nu nodig hebt, nog even bewaren.Iusedto schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:10:
[...]
Wow, dat is mooi.
Eerst maar een upgrade voor dat wapen vinden want ik neem dat het extracten van die Affix het wapen vernietigd ?
[ingekort]
[ Voor 14% gewijzigd door Hafermaut op 22-09-2015 14:13 ]
Klopt, het wapen wordt vernietigd, de legendary affix komt in de cube. Dus niet je beste ancient wapen cuben.Iusedto schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:10:
[...]
Wow, dat is mooi.
Moet dan nog kiezen of ik Barb of Crusader neem (voorkeur voor Crusader)
Bounties doen voor plans want op beide heb ik gear die niet bij mijn spec past of gewoon slecht is![]()
Rifts doen voor drops
etc
etc
Man, ik ga tijd tekort komen.
Wel een waanzinnig leuke tijd zo lekker newbie zijn lol, ook een heerlijke game
Er zijn class specific items die je niet met de barb krijgt en wel met de crus, of andersom. Als je de cube helemaal gevult wilt hebben, dan zal je alle karakters moeten spelen.
Voor het farmen zijn er bij meerdere karakters leuke speed farm builds te bedenken. Barb sowieso, Crus weet ik niet zeker. Dat paardje is best snel.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 22-09-2015 14:15 ]
Ben net begonnen met D3 en denk niet dat ik teveel chars moet hebben
Heb er nu 2 (melee) maar zou best een WD willen hebben (mijne in season is nu maar lvl 8, hehe) maar denk dat het handiger is om te focussen op 1 misschien 2 chars.
Geen idee hoor , dit is allemaal nieuw
(sorry voor de vele noob vragen, ga hierna weer in Lurker modus)
[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 22-09-2015 14:22 ]
FUMES et CARNES
Toen ik begon had ik een Barbarian en een week later een Demon Hunter omdat een maat van me daar zo enthousiast over was. Weer een week later had ik alle chars omdat ik zo nieuwsgierig was naar aanleiding van de verhalen van Tweakers en weer een maand later had ik de meeste ook in hardcore gespeeld (toen geen succes).Iusedto schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:17:
Keuze ivm met mijn game tijd
Ben net begonnen met D3 en denk niet dat ik teveel chars moet hebben
Heb er nu 2 (melee) maar zou best een WD willen hebben (mijne in season is nu maar lvl 8, hehe) maar denk dat het handiger is om te focussen op 1 misschien 2 chars.
Geen idee hoor , dit is allemaal nieuw
Gewoon doen wat leuk is, als je net begint. Maak je niet druk om wat je bereikt, maar ga uitproberen welke classes je het beste liggen en wat je leuke builds vind om te spelen. Progress maken is voor later een zorg.
Altijd eerst met de melee fighter beginnen is een tactiek die ik in alle RPG's die ik gespeeld heb toegepast heb, omdat die inderdaad vrij gemakkelijk te doorgronden zijn. Maar ik moet zeggen dat ik dat bij Diablo niet echt ervaren heb. Vind de meeste andere classes net zo laagdrempelig.kidicoke schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:23:
Gewoon alles lekker proberen, anders ga je toch steeds twijfelen van is dat misschien niet leuker dan dat etc, vooral als je net om de hoek komt kijken. Smaak verschilt per persoon dus niemand kan je vertellen wat bij jou past. Wel kan ik je zeggen (mijn mening) dat barb wel het makkelijkst is om in te stappen.
[ Voor 27% gewijzigd door Deadsmell op 22-09-2015 14:26 ]
Dat zal inderdaad lastig worden...voordeel van webshop is dat je 'em zonder opgaaf van reden kan terugsturen...mocht die dus te klein zijn kan die terug. Ik zie in pricewatch dat bol.com de goedkoopste is en retour sturen is daar geen enkel probleem.Black-Hole schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:59:
Lijkt dus wel het overwegen waard al zou het mooi zijn of ik hem ook ergens zou kunnen proberen/vasthouden aangezien ik nou ik niet de kleinste handen heb. Maar dat zal wel lastig worden denk ik.
Goede tip idd van die pool... doodgaan doe ik toch niet xDVerwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:01:
[...]
ziet erg goed uit, maar zou idd zeker cains craften. Hele truc van die heal monk is toch exp farmen. Je kan echt hoge grifts gaan doen 70+ maar je moet A mensen hebben en B de lag is erg vervelend hoe hoger je komt.
Die zodiac ring is wel erg handig. Let maar eens op hoe snel epi van cd is. komt er feitelijk op neer dat je met die ring veel meer mogelijkheden hebt om te slacken in stats en/of exp gear toe te voegen.
Maar leuk als jij er ook 1 hebt.. kunnen we misschien afwisselen. Zelf ben ik na max 10 grifts het echt al helemaal zat met die monk.. vind het erg lame en slaapverwekkend. vergeet niet je exp pool op max te houden. Die enchantress quest in act5 campaign is daar erg handig voor.
Speel wel enkel NON season he ;-)
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ja, je hebt gelijk.[b]Deadsmell schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:23:
Gewoon doen wat leuk is, als je net begint. Maak je niet druk om wat je bereikt, maar ga uitproberen welke classes je het beste liggen en wat je leuke builds vind om te spelen. Progress maken is voor later een zorg.
Twee mensen die ik nu "ontmoet" heb in D3 spelen beide een WD en zijn daar zeer gek op.
Ga kijken of ik bij iemand mag staan bij een Rift ingang vanavond
Biertje erbij en de avond is perfect, hehe
FUMES et CARNES
Nee joh, dat is zonde om te doen. Als je een klasse nog nooit gespeeld hebt, dan zelf naar 70 brengen. Zo leer je de skills e.d. veel beter kennen.Iusedto schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:19:
[...]
Ja, je hebt gelijk.
Twee mensen die ik nu "ontmoet" heb in D3 spelen beide een WD en zijn daar zeer gek op.
Ga kijken of ik bij iemand mag staan bij een Rift ingang vanavond![]()
Biertje erbij en de avond is perfect, hehe
Onzin, ik heb zelf voor dit season nooit echt WD gespeelt, heb me laten boosten nadat crusader officieel dood verklaard werd voor groups.Deadsmell schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:23:
[...]
Nee joh, dat is zonde om te doen. Als je een klasse nog nooit gespeeld hebt, dan zelf naar 70 brengen. Zo leer je de skills e.d. veel beter kennen.
Zit nu solo op GR65, gewoon wat video's bekeken en een guide of 2 gelezen op reddit en het gaat perfect.
Even voor de duidelijkeheid, ik heb zeker fouten gemaakt onderweg naar 65, maar gaande weg leer je echt wel wat wel of niet werkt
[ Voor 11% gewijzigd door Terence(x) op 22-09-2015 15:54 ]
wow, in recordtempo WD leren kennen en al op GR65? (je geeft me de indruk dat het niet echt moeilijk isTerence(x) schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:53:
[...]
Onzin, ik heb zelf voor dit season nooit echt WD gespeelt, heb me laten boosten nadat crusader officieel dood verklaard werd voor groups.
Zit nu solo op GR65, gewoon wat video's bekeken en een guide of 2 gelezen op reddit en het gaat perfect.
Even voor de duidelijkeheid, ik heb zeker fouten gemaakt onderweg naar 65, maar gaande weg leer je echt wel wat wel of niet werkt
<GoT> Brain3#2873
Zelfde een beetje als met MH in Diablo 2. Kon je jaren gewoon gebruiken en ineens besloot Blizz dat het niet meer mocht en bannde iedereen die het gebruikt had.
Om heel eerlijk te zijn is het dat ook niet, ik heb vrij lang met een Carnevil doctor gespeeld, en blijven priegelen om de juiste rifts te vissen, maar weinig geluk, toen maar uit frustratie een HT doctor geprobeerd, na 2 rifts zat ik op 60, en wat dagen verder zat ik vanmorgen op 65, en rank 494 (tenminste vanmorgenBrain3 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:57:
[...]
wow, in recordtempo WD leren kennen en al op GR65? (je geeft me de indruk dat het niet echt moeilijk is) ben ik jaloers op. GR54 is mijn max momenteel.
En zo goed is me gear ook weer niet (DoctorLorune) op me profiel, dus probeer het zeker, gewoon goed de top specs/item combo's bekijken en je komt er zo
Nu bezorg je me nog een groter complexTerence(x) schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:14:
[...]
Om heel eerlijk te zijn is het dat ook niet, ik heb vrij lang met een Carnevil doctor gespeeld, en blijven priegelen om de juiste rifts te vissen, maar weinig geluk, toen maar uit frustratie een HT doctor geprobeerd, na 2 rifts zat ik op 60, en wat dagen verder zat ik vanmorgen op 65, en rank 494 (tenminste vanmorgen)
En zo goed is me gear ook weer niet (DoctorLorune) op me profiel, dus probeer het zeker, gewoon goed de top specs/item combo's bekijken en je komt er zo

<GoT> Brain3#2873
Enige grote verschil dat ik zie, is dat ik bijna 1500 meer vitality heb, en je heb hier en daar gewoon wat % punten die je laat leggen (helmet max crit roll, bracers max fire % roll, offhand WoD dmg ipv Zombie charger)Brain3 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:19:
[...]
Nu bezorg je me nog een groter complex....heb al redelijk gear....hier en daar nog wat optimilisaties nodig da weet ik, maar nog altijd maar GR54....dan zal het wel aan mij liggen.
Je restraint is je voornaamste probleem daar mist gewoon een hele 6% crit, dat is best veel begrijp natuurlijk dat je het wel moet vinden, heb de mijne ook pas gisteren gevonden
Ow en een hellfire neck, die heb je echt nodig, je mist nu gewoon 20% dmg van pierce the veil
Ik neem voor het gemak maar even aan dat je nog geen furnace heb gezien, dat zou natuurlijk enorm schelen op boss fights, maar voor ik die had, zat ik ook al op 61, dus het maakt wel uit, maar ook weer niet de 7 levels tussen 54 > 61.
[ Voor 12% gewijzigd door Terence(x) op 22-09-2015 16:35 ]
Verwijderd
vreemd.. dat je geen lag hebt. Ik heb rond de 20 grifts van 62 geprobeerd, maar steeds lag lag en nog meer lag. Ben gestopt met proberen en w8 wel tot ze het fixen.Terence(x) schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:14:
[...]
Om heel eerlijk te zijn is het dat ook niet, ik heb vrij lang met een Carnevil doctor gespeeld, en blijven priegelen om de juiste rifts te vissen, maar weinig geluk, toen maar uit frustratie een HT doctor geprobeerd, na 2 rifts zat ik op 60, en wat dagen verder zat ik vanmorgen op 65, en rank 494 (tenminste vanmorgen)
hmm zie wel dat je season bears speelt.. speel geen season tot ze een paragon cap invoeren, maar misschien lagged dat minder dan die acid cloud staf.. dat is gewoon onspeelbaar
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2015 16:53 ]
Bears of Acid blob?Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:50:
[...]
vreemd.. dat je geen lag hebt. Ik heb rond de 20 grifts van 62 geprobeerd, maar steeds lag lag en nog meer lag. Ben gestopt met proberen en w8 wel tot ze het fixen.
Bears heeft iets minder last van lag. Als ik mijn Scrim op ancient krijg ga ik ook voor die build.
Zoals al opgemerkt, de ORotZ bied veel meerwaarde door je cd's veel te verlagen elke keer als je cyclone strike doet.Thalaron schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:54:
Linkje naar Battle.net
[afbeelding]
- Oculus Ring
- Ring of Royal Grandeur
Iemand?
Rogar's Huge stone heb je niets aan, je moet namelijk health missen om hogere life per sec te krijgen, en je hebt nu meer life per sec dan life.. dus je zult of altijd 100 % health hebben... of je bent dood.
Deze zou ik dus uitdoen, en een goede Hellfire ring (of Leoric signet) dragen voor exp runes.. en een Oculus voor push rifts.
Dit is mijn healing monk (op EXP gefocused), ik vervang de cains en de hellfire ring dus met andere items als ik ga pushen:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sabrac-2206/hero/64342937
Vooral qua toughness zit mn monk aardig wat hoger, en de life per sec is net zo hoog (met exp setup... ik haal de 1.6 mil per sec in m'n push setup)
Kun je lang wachten denk ik. Denk niet dat er een fix komt. Dingen zullen anders worden. Denk eerder dat ze volgend seizoen 'eromheen' werken dan dat ze het fixxen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:50:
[...]
vreemd.. dat je geen lag hebt. Ik heb rond de 20 grifts van 62 geprobeerd, maar steeds lag lag en nog meer lag. Ben gestopt met proberen en w8 wel tot ze het fixen.
hmm zie wel dat je season bears speelt.. speel geen season tot ze een paragon cap invoeren, maar misschien lagged dat minder dan die acid cloud staf.. dat is gewoon onspeelbaar
[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 22-09-2015 17:00 ]
Je kunt je game op "Friends only" zetten, daarmee krijg je alleen mensen die je kent in de game.. (zegt natuurlijk niet dat ze niet cheaten..)Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:54:
Boys, wat betreft online cheaters: Spelen jullie wel samen online? Gezien het feit dat je 2 PSN accounts nodig hebt voor local coöp zal ik online coöp willen gaan doen. Neem aan dat private lobbies een mogelijkheid zijn? Het lijkt me leuk om dan samen te spelen. Op de PS4 versie heb ik 0,0 ervaring, maar ik had op de PC een crusader (nog voordat die seasons kwamen) die op T4-5 makkelijk uit de voeten kon. Ga denk ik Barbarian of WD op PS4, maar zal wel goedkomen. PSN ID is: Trapgat.
Zelf doe ik alleen aan couch co-op met een kameraad (of bij hem thuis, of bij mij).
Als we niet samen spelen, speel ik veel liever op de PC
Ik speel met 0% area dmg op me gear, dat helpt heel erg, heel af en toe heb ik wel eens lag, maar echt niet zoveel als ik sommige 4 man parties, heb 0% op me gear, en ik heb 5 paragon punten die ik niet spendeer omdat ik ze alleen nog maar in area dmg kan doen (heb met area dmg geprobeerd en lagt me de tering)Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:50:
[...]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ziggy-2912/hero/65271374
Het leuke vind ik vooral dat je op een gegeven moment een hele clan achter je aan hebt.
maar de gems zijn die nog wel goed?
Ik gebruik op mijn Apple tobo caps lock wegens geen numlock. Werkt net zo goed.Deadsmell schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:53:
[...]
Het is overigens num lock, niet caps lock.
Ik ga niet zeggen dat je wel/geen Deathadder moet kopen. Doe je ding. Als linkshandige OSX'er heb ik ze allemaal geprobeerd maar ik zweer voor het gamen al vele jaren bij de volgende muis: Logitech RX250. Af en toe in de aanbieding ergens voor 4e, maar meestal rond de 10e. Is er in zwart en wit, kan tegen een stootje, no frills. Hier thuis nog drie stuks op voorraad.Black-Hole schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:36:
Ik zit eraan te denken om mijn Apple magicmouse te vervangen door een (game)muis..
Op je follower altijd rode gems in de wapens socketen. Als je genoeg life hebt zou ik een diamond in de helm doen voor cooldown reduction op je WotB.Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:34:
maar de gems zijn die nog wel goed?
[ Voor 14% gewijzigd door Tektoon op 22-09-2015 17:46 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Kan niet eens Single Player spelen met die Online DRM.
Allemachtig, ik vind dat zo'n gaar rotding.Tektoon schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:42:
[...]
Ik ga niet zeggen dat je wel/geen Deathadder moet kopen. Doe je ding. Als linkshandige OSX'er heb ik ze allemaal geprobeerd maar ik zweer voor het gamen al vele jaren bij de volgende muis: Logitech RX250. Af en toe in de aanbieding ergens voor 4e, maar meestal rond de 10e. Is er in zwart en wit, kan tegen een stootje, no frills. Hier thuis nog drie stuks op voorraad.
Hier net ook. Was bang dat het weer aan m'n internet lag, maar ik ben dus niet de enige.TheDeeGee schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:59:
Daar gaat de Server weer, werd net twee keer binnen 3 minuten geDCed met Error 3007.
Kan niet eens Single Player spelen met die Online DRM.
Hoe ga je niet dood in GR65? Ik speel met unity ipv elements ring en moet op lvl 58 al enorm opletten, zeker bij de rift guardian, waar swampland attunement niks bijdraagt.Terence(x) schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:33:
[...]
Enige grote verschil dat ik zie, is dat ik bijna 1500 meer vitality heb, en je heb hier en daar gewoon wat % punten die je laat leggen (helmet max crit roll, bracers max fire % roll, offhand WoD dmg ipv Zombie charger)
Je restraint is je voornaamste probleem daar mist gewoon een hele 6% crit, dat is best veel begrijp natuurlijk dat je het wel moet vinden, heb de mijne ook pas gisteren gevonden
Ow en een hellfire neck, die heb je echt nodig, je mist nu gewoon 20% dmg van pierce the veil
Ik neem voor het gemak maar even aan dat je nog geen furnace heb gezien, dat zou natuurlijk enorm schelen op boss fights, maar voor ik die had, zat ik ook al op 61, dus het maakt wel uit, maar ook weer niet de 7 levels tussen 54 > 61.
Cd heb ik al niet door mijn set. Wotb staat altijd aan[b]Tektoon schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:42
[...]
Op je follower altijd rode gems in de wapens socketen. Als je genoeg life hebt zou ik een diamond in de helm doen voor cooldown reduction op je WotB.
Ik speel nog een klassieke IK/Wastes WW barb, met RORG en CoE als ringen.
Nu met de nieuwe cube zou ik een RORG in de cube kunnen plaatsen en dan als ringen Focus/Restraint gebruiken. Dan verlies ik wel de CoE.
Heeft Focus/Restraint dan toch de voorkeur ?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mach2k-1675/hero/57461665
DUGG
Kan je dan niet beter full Wastes gaan met F+R en CoE in de cube?Mach schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:06:
Ff een barb vraagje.
Nu met de nieuwe cube zou ik een RORG in de cube kunnen plaatsen en dan als ringen Focus/Restraint gebruiken. Dan verlies ik wel de CoE.
[ Voor 78% gewijzigd door superbassie op 22-09-2015 19:11 ]
Fetish army van je belt tanked meeste dingen wel, verder spirit walk goed timen op boss abilities, en snappy zijn met je potions.MicScott schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:37:
[...]
Hoe ga je niet dood in GR65? Ik speel met unity ipv elements ring en moet op lvl 58 al enorm opletten, zeker bij de rift guardian, waar swampland attunement niks bijdraagt.
Er zijn gerust bosses waar ik het echt super moeilijk mee heb, zoals bloodmaw is echt een pain in the ass, maar had vanmorgen op me 65 coldsnap, dat was echt een eitje, en tja, Unity is echt een super dps verlies, heb het zelf ook geprobeerd, maar dat werkt gewoon niet.
Daarnaast is het gewoon goed positioneren en op de juiste plekken je pirando plaatsen, niet in poison/molten blijven staan, maar constant zoeken naar vrij spots, tenzij je zoveel klein grut aan het slopen bent dat je grave injustice er voor zorgt dat je bijna perma spirit walk heb.
En ik ben ook 4x dood gegaan tijdens me 65 run dus op hardcore zal ik dat nog wel niet halen, maar ben druk aan het gearen daar, kijk wel hoe ver ik kom
Ook moet ik zeggen dat ik heel selectief ben met de blue/yellow packs die ik kill, meeste yellows skip ik gewoon, en blue packs alleen als ze in hele grote groepen staan of health link hebben.
Diablo servers are busy. Estimated wait: 2 seconds.superbassie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:21:
[...]
Hier net ook. Was bang dat het weer aan m'n internet lag, maar ik ben dus niet de enige.
Nu al 10 minuten lang....
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Bij full Wastes wil je geen Focus en Restraint, maar Obsidian Ring of the Zodiac + Convention of Elements en Unity in de cube. Zodiac om de cooldown van WotB zo veel mogelijk te verlagen.superbassie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:11:
[...]
Kan je dan niet beter full Wastes gaan met F+R en CoE in de cube?
Het lijkt me trouwens een flinke uitdaging om grift 60 met een full Wastes barb te halen. Hoewel die allemaal bovenaan in de leaderboards staan, had ik zonet al flinke moeite met een grift 52. Hoewel dat ook aan mob density en ontbreken van ancient gear ligt. Maar met de WD leek het me gemakkelijker (op dat laatste leveltje na).
[ Voor 30% gewijzigd door Deadsmell op 22-09-2015 20:58 ]
Wijze les: Blijf momenteel met hetzelfde karakter spelen als je online bent.
EDIT: Blijkbaar is er zojuist een hotfix uitgerold en moet je opnieuw inloggen. Dus als je nu in de queue zit, D3 even afsluiten, waarna Battle.net de update binnen haalt. Daarna opnieuw proberen.
EDIT2: Yup, na de update direct kunnen inloggen, geen queue.
[ Voor 33% gewijzigd door Rannasha op 22-09-2015 21:04 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik ben zelf linkshandig en wilde ook een muis met extra knoppen, voor mij is het de Logitech G300 geworden, uitermate geschikt voor D3, vrij instelbaar en voor alle gebruikelijke buttons een knop.Black-Hole schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:36:
Ik zit eraan te denken om mijn Apple magicmouse te vervangen door een (game)muis zodat ik makkelijker links en rechts kan gebruiken en niet meer af en toe mis'klik'. Vooral in wat hogere greater rifts niveau's mis ik soms net wat controle. Voor regulier gebruik is het een hele fijne muis maar voor gaming af en toe wer niet.
Cititzen of Ladonia
Up
Witch Docter Lag zou verholpen moeten zijn, maar of dat zo is...
Ook een banwave voor iedereen die de HF Passive bug heeft misbruikt.
Haunt of Vaxo ook extractable...goed dat ik die toch maar achtergehouden heb.RedHat schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:44:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/18695103092
Alleen een fix op Fire Wall / Ring of Poison...ik heb heel erg m'n twijfels of we daarmee van de lag af zijn. Iets met Rend ofzo...
Ik sta nog niet geheel te juichen. "Made some optimization changes to improve game performance" klinkt nog niet als "We fixed it". Maar goed, het is weer een stapRedHat schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:44:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/18695103092
Gisteen voor het eerst een Grift niet gehaald. 2 seconden te lang gedaan over 55. Eindelijk de echte uitdaging gevonden voor dit seizoen want nu gaat het plaatsen van je character, je spells, je potion gebruik etc. pas echt uitmaken.
Maar het feit dat ik deze niet haalde komt natuurlijk omdat een half minuutje een friend mijn game joinde en daardoor mijn enchantress een deel van de rift in town stond.
Ik heb 3,5 miljard gold. Waarom zou iemand dit doen om _nog meer_ gold te krijgen? Leuk dat het gefixed is, maar als mensen dit echt deden, please uninstall the game.An additional hotfix is now live:
General
Gold dropped by Bounty Caches is no longer multiplied by Greater Rift difficulty level if opened inside a Greater Rift (9/21)
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Caches verzamelen, hoogst mogelijke grift openen met wristguards aan, alles openen en oppakken leverde een hoop xp op.
Maargoed, ben het er mee eens dat het niet de meest critische problemen zijn op dit moment..
Wall of Death
Rune - Fire Wall
Made some optimization changes to improve game performance (9/22)
ben benieuwd
Ben erg benieuwd of het te merken is voor je, ga zelf vanavond ook wel een paar 66's proberen, alleen nog wel steeds zonder area dmgSquishie schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:30:
Witch Doctor
Wall of Death
Rune - Fire Wall
Made some optimization changes to improve game performance (9/22)
ben benieuwdGa het straks maar eens uitproberen of m'n WD niet zo lagged.
Vervolgens zijn we aan de slag gegaan op GR65 met Firedrunk, Lucy en Thorknight. Na een paar rondjes inkomen en uitzoeken hoe de build werkt begonnen de tijden steeds beter te worden. Toen een GR67 en zelfs een GR68 gedaan. De rek is er nog lang niet uit (en mijn gear is nog verre van optimaal, level 30 gems enzo), maar helaas was het voor ons inmiddels bedtijd geworden. Inmiddels 4e team van SG op de clan leaderboard, de 70+ gaat zeker nog lukken dit seizoen! Wat een bizarre build, regelmatig crits boven de 100 miljard
Nu maar een tijdje regular rifts en bounties doen voor materials om dan toch die Ancient Furnace te gaan bemachtigen...
EDIT: Zie net pas het nieuws over de WD hotfix. Kan iemand aangeven hoe de HT WD lag nu is? Dan weet ik of ik daar ook eindelijk zinnig mee aan de slag kan gaan!
[ Voor 7% gewijzigd door adamvansanten op 23-09-2015 09:49 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Van Paragon 802 naar Paragon 807 gegaan en BotT en Zei's naar 63
Merkte in public wel dat niet iedereen snapt wat ze moeten doen (allemaal p700+). Laatste game toer 61 in 18 minuten omdat ze me steeds terug riepen om "trash" te slopen, de 2 UE DH's wilden er niet omheen lopen... Terwijl dit makkelijk te doen was, maar goed, er dropte een Gift dus de loot maakte dat wel goed
Inmiddels mijn Healer nog wat kunnen verbeteren (Hellfire met Dex/Socket/Regen/CDR8% en Cain 3 set als optie erbij) zie mijn healthpool praktisch nooit achteruit gaan, tenzij de boel helemaal begint te laggen. 1 totale Freeze waarbij ik 2 minuten stilstond en doodging, en iedereen met mij haha! Die game D/C vervolgens bij 97% progressie (Tier 63)
[ Voor 22% gewijzigd door Thalaron op 23-09-2015 10:10 ]
Er zit dus nog wat rek op, lvl 70 is the dream!
Echter is heal monk wel pokke saai om te spelen

Buiten dat ik het leuker vind om DMG zelf te doen, vind ik het spelen met de Healer monk op zich niet zo heel erg... Maar wel als ik in een party zit die dus simpelweg aan het klooien is zoals hierboven aangegeven...Inrage schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:23:
Echter is heal monk wel pokke saai om te spelen
Er is een support.. maar er gebruik van!
Maar goed, Crus/2x UE DH is wellicht dan ook niet ideaal... had ervoor 2 HOTA barbs er dat ging super
Speel wel enkel NS... maar mocht ik online zijn en iemand heeft een Healer nodig kan je me altijd vragen of ik tijd heb
DH is instant leaveThalaron schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:32:
[...]
Maar goed, Crus/2x UE DH is wellicht dan ook niet ideaal... had ervoor 2 HOTA barbs er dat ging super![]()
Speel wel enkel NS... maar mocht ik online zijn en iemand heeft een Healer nodig kan je me altijd vragen of ik tijd heb
Bedankt voor je suggestie maar volgens mij is die niet meer leverbaar...? Zal sowieso moeten wennen aan de extra knoppen aangezien ik altijd al met m'n wijsvinger zowel de linker- als rechterknop bedien. Laat staan dat er nog een paar bijkomensorcees schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:31:
[...]
Ik ben zelf linkshandig en wilde ook een muis met extra knoppen, voor mij is het de Logitech G300 geworden, uitermate geschikt voor D3, vrij instelbaar en voor alle gebruikelijke buttons een knop.
Gisteren een test gedaan zonder FnR, en de resultaten bevallen tot nu toe.Mach schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:06:
Ff een barb vraagje.
Ik heb een soort van speedfarm build met de BK wapens en ik dacht laat ik eens proberen hoever ik kom in GR. Ik heb tests gedaan met FnR en een test met CoE, Unity en Zodiac in de cube. Full wastes set.
Om het voordeel uit FnR te krijgen moet je een generator spelen. Furious charge is dan wel lekker. FnR geeft veel upfront damage, maar kost dus een extra skillslot (FC) en doordat je Unity moet gebruiken in de cube voor mitigation heb je geen constante uptime op WotB. Het spelen met Unity en CoE, en een Zodiac in de cube geeft je met 65% CDR volledige uptime op WotB. Daarnaast heb je met de Cassius belt volledig uptime op Ignore Pain. En doordat je geen Furious Charge nodig hebt kun je ook nog Rend spelen op lagere tiers voor meer free damage (time je Rend op de physical CoE cycle), of battle shout met 20% armor en 20% resist.
Afhankelijk van je Paragon kun je met deze build redelijk in de buurt komen van 6/2 Rend en Hammer. SPIN TO WIN!
TL;DR: voor GR pushing kun je lekker afstappen van FnR en ga je voor CoE + Unity + Zodiac in Cube. Veel meer survivability tegen niet zoveel damage loss.
[ Voor 10% gewijzigd door Grin op 23-09-2015 11:11 ]
Nu nog een fist of Az'Turrasq vinden of gamblen en dan op naar het clan leaderboard.
gisteravond dropte er een furnace en pox faulds die ik beide maar meteen in de cube gegooid heb, dit zorgt ieder geval voor een flinke dps increase, nu maar eens gaan kijken of ik de boel op ancient kan krijgen en om mijn schild te verbeteren want die is qua rolls echt slecht.
kwam van het weekend niet verder dan grift 29 (alleen) en zonder enige moeite nu doorgegaan naar grift 32. Vanavond maar eens testen hoe ver ik kan komen.
YouTube: [Diablo 3] Insane 255% Move Speed Barb - Whirilwind Speed Farm Build (2.3)
Edit: blijkt door de PTR te komen, stond ook gewoon in de comments op YouTube
[ Voor 8% gewijzigd door Black-Hole op 23-09-2015 11:39 ]
Van een PTR build. Daar heb je (meestal) een community buff die +2000% chance op legendaries geeft.Black-Hole schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:36:
Heeft iemand er een verklaring voor waarom ik bij sommige video's op YouTube bizar veel legs zie droppen? Zoals deze video met uitleg over de Barb WW build, hij speelt solo en heeft wel hoge paragon maar bij mij droppen er gemiddeld 4/5 legs op T8 in een run. Bij hem zijn het er zo veel meer. Lijkt me heel sterk dat dit met RNG te maken heeft maar misschien mis ik iets...
YouTube: [Diablo 3] Insane 255% Move Speed Barb - Whirilwind Speed Farm Build (2.3)
[ Voor 56% gewijzigd door Inrage op 23-09-2015 11:40 ]
Dat is nu dus de grootste onzin. Wat is er mis met een DH? Ik speel zelf een DH als main character en zit nu tegen grift 60 solo en kan in groepen ook prima meedraaien op 60+. Ik doe DPS en met een goede support blijf ik prima in leven over het algemeen. Zelfs wudijo (beetje extreem DH voorbeeld) heeft aangetoont prima mee te kunnen nop Grift 75+. Natuurlijk zal niet iedereen zo goed zijn, maar geef ons teminste een kans ookal zijn we niet de 'top' dit seizoen.
Je moet Protax met een korrel zout nemenNeles7 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:00:
[...]
Dat is nu dus de grootste onzin. Wat is er mis met een DH? Ik speel zelf een DH als main character en zit nu tegen grift 60 solo en kan in groepen ook prima meedraaien op 60+. Ik doe DPS en met een goede support blijf ik prima in leven over het algemeen. Zelfs wudijo (beetje extreem DH voorbeeld) heeft aangetoont prima mee te kunnen nop Grift 75+. Natuurlijk zal niet iedereen zo goed zijn, maar geef ons teminste een kans ookal zijn we niet de 'top' dit seizoen.
Gewoon doorspelen, met gems klooien en met build klooien... Ik blijf momenteel steken op 58, ik kom hier maar niet doorheen.. Maar ik mis vooral nog wat Ancient items en heb gisteren vernomen een Skycutter nodig te hebben en die mace in de cube te zetten.RoricNormannum schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:31:
afgelopen weekend eindelijk gehele set bij elkaar gespaard om een hammerdin te maken + de bracers + shield + wapen. Moet zeggen dat deze wel leuk speelt maar ben akelig langzaam tegenover andere classes.
gisteravond dropte er een furnace en pox faulds die ik beide maar meteen in de cube gegooid heb, dit zorgt ieder geval voor een flinke dps increase, nu maar eens gaan kijken of ik de boel op ancient kan krijgen en om mijn schild te verbeteren want die is qua rolls echt slecht.
kwam van het weekend niet verder dan grift 29 (alleen) en zonder enige moeite nu doorgegaan naar grift 32. Vanavond maar eens testen hoe ver ik kan komen.
skycutter? die heb ik nog in mijn bags, er staat bij angelic assistance maar is dit dan zo sterk?Krullebol.nl schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:19:
[...]
Gewoon doorspelen, met gems klooien en met build klooien... Ik blijf momenteel steken op 58, ik kom hier maar niet doorheen.. Maar ik mis vooral nog wat Ancient items en heb gisteren vernomen een Skycutter nodig te hebben en die mace in de cube te zetten.
ah zie het al xtra holy damage en % holy damage...
vana maar eens in mijn bags kijken
[ Voor 8% gewijzigd door RoricNormannum op 23-09-2015 12:33 ]
edit: achzo, blijkbaar build specific voordeel
[ Voor 23% gewijzigd door SideShow op 23-09-2015 12:35 ]
Kom amper nog DHs tegen (dus geen idee), heb zelf ook tijden met veel plezier DH gespeeld.Neles7 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:00:
[...]
Maar nu lopen ze wel wat achter op de rest... Daar kom je gewoon niet omheen
Wudijo is een extreem voorbeeld, de meeste casual players kunnen niet zo spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Protax op 23-09-2015 12:39 ]
gratz! Mooie ringen hoor :)!Deadsmell schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:28:
Net een Flow of Eternity gevonden! Mooi man, eindelijk Uliana monk met een fatsoenlijk cd van SSS spelen!
Nu nog een fist of Az'Turrasq vinden of gamblen en dan op naar het clan leaderboard.
Battle.net || Strava
Dat zijn niet mijn woorden...Squishie schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:03:
[...]
Je moet Protax met een korrel zout nemen. Hoorde gister dat ik op m'n supp monk met 0,8- 1.3 LPS niet goed genoeg ben voor 65, maar heb tot nu toe 64 met gemak gedaan
Voor nu is je heal monk nog een beetje squishie, wat er op neerkomt op 65 en hoger dat als jij plat ligt de hele party plat ligt... en dat kost tijd.
Vooral zo doorgaan, dan kom je er vanzelf!
[ Voor 16% gewijzigd door Protax op 23-09-2015 12:45 ]
Ik denk dat mensen een Healer monk i.c.m. je battle.tag naam gewoon verdacht vindenSquishie schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:03:
[...]
Je moet Protax met een korrel zout nemen. Hoorde gister dat ik op m'n supp monk met 0,8- 1.3 LPS niet goed genoeg ben voor 65, maar heb tot nu toe 64 met gemak gedaan
Heb nu ook iets van 1.3 mio regen.. zou niet weten waarom dat genoeg is daar ik niemand gezien heb met een dergelijke healthpool...
Grift 63 moet ik letterlijk stil gaan staan om dood te gaan... als ik doe wat ik behoor te doen gaat er 0.0% life af...
Mijn Healer Monkje is inmiddels Up-To-Date op Battle.net
[ Voor 9% gewijzigd door Thalaron op 23-09-2015 12:45 ]
Nu nog Madstone, Gundo en de Fist of Az dinges.
Ik zat zelf aan de volgende setup te denken:
Standaard EP skill set + passives. Maar als cube zie ik de volgende combi niet:
- Flow of Eternity
- Gundo of Spirit Guards
- Ring of Royal (zodat ik Madstone kan equipen).
Waarom kiest 'niemand' deze setup? Dit is volgens mij toch de snelste setup met de EP gear.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Ik zeg ook nergens dat we dat niet achter lopen. En ik geef ook aan wudijo is een extreem voorbeeld. Maar ik ben de houding een beetje beu van oh DH die behoort niet tot de top dan wil je daar niet mee spelen. We zijn nog steeds nuttig. Als mensen mijn profiel bekijken zien ze momenteel: Solo 58, 2p 60, 3p 59 4p 64. Dat geeft toch aardig aan dat ik prima mee kan op hogere levels.Protax schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:38:
[...]
Kom amper nog DHs tegen (dus geen idee), heb zelf ook tijden met veel plezier DH gespeeld.
Maar nu lopen ze wel wat achter op de rest... Daar kom je gewoon niet omheen
Wudijo is een extreem voorbeeld, de meeste casual players kunnen niet zo spelen.
Geweldige nickname tochThalaron schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:44:
[...]
Ik denk dat mensen een Healer monk i.c.m. je battle.tag naam gewoon verdacht vinden![]()
Heb nu ook iets van 1.3 mio regen.. zou niet weten waarom dat genoeg is daar ik niemand gezien heb met een dergelijke healthpool...
Grift 63 moet ik letterlijk stil gaan staan om dood te gaan... als ik doe wat ik behoor te doen gaat er 0.0% life af...
Mijn Healer Monkje is inmiddels Up-To-Date op Battle.net
Dit topic is gesloten.