Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren aan het eind van de avond jackpot...de ancient blobstick is binnen en meteen met prima stats. "Helaas" moest ik kiezen tussen 8% CDR naar Vit of reroll van de base damage...ik heb gekozen voor de Vitality omdat ik daardoor op gloves en shoulders Area damage kon nemen in plaats van Vitality; hierdoor heb ik nu bijna 90% Area damage. Damage reroll was wel tempting...die kan 7-8% hoger zodat het een 4300+ DPS wapen zou worden. Maar goed, je moet ruimte voor verbetering houden hè?

Voordat ik de stick uit de cube viste nog m'n setje van 6 gems naar 40 gehaald. Hiervoor 2 complete crap tier 49's gedaan...het risico op niet halen van die rifts was voor het eerst serieus aanwezig. Maar goed, met de nieuwe stick kunnen we zeker weer wat verder omhoog terwijl de upgrade kans op 100% blijft. De 6x level 50 gems voor de conquest wordt in ieder geval geen probleem.

Op een van de 48's merkte ik voor het eerst wat waarschijnlijk de HT lag is...nog niet echt een issue en de 49's erna niets gemerkt. Wellicht dus ook nog afhankelijk van monster types.

Vanavond maar wat verder op gems...hoewel ik eigenlijk m'n stash moet uitruimen (lees: bounties om kunnen extracten).

Nog een word of thanks voor NightStalker die even een crusader voor me geboost heeft...met haar ga ik proberen de tier 40 conquest te doen. Waarom Crusader en niet zoals iedereen Monk? Gewoon omdat het kan (althans, dat hoop ik)...ik ga het proberen met een high-speed Justice setup met Mirinae en Hack...Justice - Crack geeft 3 hits met proc scalar van 1.0, dus 3x 15% kans op Mirinae. Ook gaat de volle Thorns damage erop. Daarnaast Phalanx - Bowmen erbij met het schild...nu dat pets Area damage doen, is dat ook het proberen waard. Ik ben benieuwd hoever zoiets komt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:00:

Nog een word of thanks voor NightStalker die even een crusader voor me geboost heeft...met haar ga ik proberen de tier 40 conquest te doen. Waarom Crusader en niet zoals iedereen Monk? Gewoon omdat het kan (althans, dat hoop ik)...ik ga het proberen met een high-speed Justice setup met Mirinae en Hack...Justice - Crack geeft 3 hits met proc scalar van 1.0, dus 3x 15% kans op Mirinae. Ook gaat de volle Thorns damage erop. Daarnaast Phalanx - Bowmen erbij met het schild...nu dat pets Area damage doen, is dat ook het proberen waard. Ik ben benieuwd hoever zoiets komt.
Elke class kan de g.rift 40 conquest wel doen :) Geloof dat WD de eerste was die het deed, daarna barb en snel gevolgd door monk, waardoor ik juist eerder denk.. waarom niet gewoon met je WD doen? daar heb je al veel gear voor liggen.

Ga binnenkort denk ik ook een crusader levelen voor hammers.. maar voor de fun dan echt dmg :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:10
Sabrac schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:43:
[...]

Voor de push healing monk ziet het er goed uit (je mist alleen een laws of seph voor de spirit regen of een illusory boots als je geen problemen met spirit hebt.) Voor de EXP party healing monk, zijn er nog wel wat veranderingen mogelijk (Cain ipv crimson, geen blinding flash, maar dash voor mobility.. geen desert shroud maar insight voor spirit regen.. daarmee overleef je het makkelijk op 67-68 (zolang je geen molten of grotesques gaat knuffelen).

Op je helm zou ik de life per hit naar life per sec rollen. Voor de rest ziet het er goed uit.

Zelf ben ik niet z'on voorstander van de Captain Crimson set (ja, 10 % CDR en 6k life per sec + 50 all res is handig), maar dan gebruik ik liever een Vigilante Belt (8 % CDR) en een Laws of Seph (zodat ik de illusory boots kan dragen in de cube). Hiermee krijg je soortgelijke stats, maar maak je het jezelf makkelijker door mobs te kunnen lopen en nog steeds spirit terug te krijgen.

P.S. Je draagt een zodiac en je gebruikt een zodiac in de cube? :P Zal wel battle.net zijn die nog moet updaten.
P.P.S. Ziet ernaar uit dat je cube helemaal raar staat... een flow op een heal monk? :P

---------

Gisteren met een 4 man party even gekeken hoever we kwamen zonder echt hard te pushen.. eerst een 70, net gehaald maar was een erg slechte rift.
Vervolgens een 71, stukken makkelijker, in 12 minuten gehaald
Daarna een 72.. ook dit was wel te doen, geen geweldige rift.. maar toch met 30 sec over gehaald.

Had "helaas" mn trapped al op 77 dus ook tijdens deze runs bleven het 1 % chances.. dus mijn stricken maar naar 73 gebracht :D
Thnx (en Gratz!)

Dat van die Crimson is inderdaad wel handiger lijkt me! En cube is inderdaad een beetje de kluts kwijt. Battle.net is beetke raar met updates... Gear is up-to-date... Cube en paragon (inmiddels 800) niet, terwijl ik gear als laatste aangepast had.....?!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-10 19:57
Gisteren een goede dag gehad :) In de middag wat lopen kloten met mede-tweakers, wat griftjes gedaan uiteindelijk gestopt op 64 (Niet gehaal dit keer) maar gaf toch een mooie DML wat een upgrade was.

Daarna even geprobeerd om een 58 te clearen, met alleen op me templar vertrouwen voor slow (Was vergeten skills te switchen) en hoe dichter tegen het einde hoe spannender, 3 reflect packs geskipt en en tussendoor trash killen voor dat laatste beetje progress. Kreeg ik ook nog hamelin welke met zijn death animation de run nog bijna verpeste. Uiteindelijk kwam de tijd neer op 14.59.6xx op het nippertje dus. Maar gehaald is gehaald :)

Toen voor de gein nog een 59 gedaan, kut rift, slechte density en kwam uit op 16.25 ofzo. Dps was prima, dus met een goede rift moet dat er ook in zitten.Dan maar eens kijken wanneer ik de nr 1 in de clan kan opeisen, gisteren stond alleen Jim met een 60 nog in de weg. (Kan iemand van SG vertellen wat daar de clan rankings zijn season.non-season? Bij GoT is er momenteel niet veel uitdaging op DH gebied.)

Later in de avond toch nog even ingelogd om wat mede-dh's te helpen gearen, niet veel bijzonders gedropt maar dat zal ongetwijfeld wel weer gebeuren met de rng die ik heb.

Vanavond maar eens kijken wat ik ga doen, solo pushen, samen met een groep bounties/rift/grifts of mede-dh's gearen.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-10 12:08
Gisteren aan het eind van de avond jackpot...de ancient blobstick is binnen en meteen met prima stats. "Helaas" moest ik kiezen tussen 8% CDR naar Vit of reroll van de base damage...ik heb gekozen voor de Vitality omdat ik daardoor op gloves en shoulders Area damage kon nemen in plaats van Vitality; hierdoor heb ik nu bijna 90% Area damage. Damage reroll was wel tempting...die kan 7-8% hoger zodat het een 4300+ DPS wapen zou worden. Maar goed, je moet ruimte voor verbetering houden hè?

[ingekort]
Ik heb dezelfde overweging gehad en zonder daarover te twijfelen de andere keuze gemaakt. Dus ben ik behoorlijke tevreden met de damage van mijn ancient Suwong maar ren ik rondjes met de helft van jouw life 8)7

Solo nu wel met enig gemak 52 gehaald voordat ik deze ancient rollde, dus hoop ik dat dat voldoende is om wat hoger te komen voordat ik een Furnace vind, maar ik hoop niet dat ik eigenlijk voor de vitality had moeten gaan. Maar goed, nog genoeg andere items die beter kunnen dus we spelen weer rustig door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Sebase85 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:07:
[...]

Volgens mij wilt bliz deze set promoten aan de drop rates te zien, ik heb hem ook bijna volledig ancient gevonden inmiddels.

Wat betreft builds vond ik die van bigdaddyden het beste werken tot nu toe:
http://www.diablofans.com...bo-chicken-bounty-farming

Daarnaast heeft Debo vandaag ook eindelijk zijn guide voor Arachyr gepubliceerd, maar moet dit nog gaan testen ben nu nog op mijn werk.
Link is hier:
https://www.reddit.com/r/Diablo3witchdoctors/comments/3le2m8/debos_angry_chicken_patch_23_guide/

Ik denk dat mijn uiteindelijke build een combinatie van deze 2 zal worden.

Ik wil namelijk ook zeker Wormwood erin gaan verwerken met die Belt of Transcendence zoals beschreven in dit artikel:
https://www.reddit.com/r/...ce_wormwood_max_fetishes/

Ben erg benieuwd naar jou bevindingen, want er is zeker nog geen set in stone meta voor deze set!
Ik heb beide builds geprobeerd. De ene is te squishy en andere een beetje moeilijk. ;)

Heb uiteindelijk ook een beetje een combinatie van beide gemaakt en ik vlieg met deze build door T7 met gemak. Bijna alle elite-packs worden ge-oneshot (of two-shot). Wat ik wel heb ervaren is als je niet de fullset bonus hebt van de arachyr set (dus door 2 sage items)...dat de build squishy wordt en wat killingpower mist, tenzij je overal goeie items hebt natuurlijk.

Voorlopig is mijn Arachyr/manajuma WD super fun om Rifts te clearen op T7, en ga er nu ook eens wat bounties mee doen

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hafermaut schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:36:
[...]

Ik heb dezelfde overweging gehad en zonder daarover te twijfelen de andere keuze gemaakt. Dus ben ik behoorlijke tevreden met de damage van mijn ancient Suwong maar ren ik rondjes met de helft van jouw life 8)7

Solo nu wel met enig gemak 52 gehaald voordat ik deze ancient rollde, dus hoop ik dat dat voldoende is om wat hoger te komen voordat ik een Furnace vind, maar ik hoop niet dat ik eigenlijk voor de vitality had moeten gaan. Maar goed, nog genoeg andere items die beter kunnen dus we spelen weer rustig door.
Och 55 moet wel mogelijk zijn (had al wel een Furnace toen) met non ancient gear.
http://eu.battle.net/d3/e...entium-2220/hero/64593866
En voor de lol had ik een 2de WD gemaakt om die Arachyr set te testen met chicken/HT met chicken maar dat vond ik niet boeiend en die is dan ook vervangen door een Ulyana?/Heal monk.

Dit is wat ik nu heb, ja het is nu ancient en hogere grifts is haast niet te doen (mogelijk ivm gem keuze) door de lag. Als Blizz het op kan lossen ga ik pas kijken naar 60 en misschien een gem wisselen.
Zou het mij niet lukken met m'n WD dan kijk ik nog wel naar m'n Monk.

In group play is een WD niet te doen, zelfs barbs/monks kunnen flink lag veroorzaken, en zelfs gister met een Jade WD incl Deviner was al laggen... En dat had niets met damage te maken aangezien die geen damage deed.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hafermaut schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:36:

Ja...da's altijd de overweging...ik ben behoorlijk defensively specced (de afgelopen weken in de gem-leveling runs nooit doodgegaan). Het kan dus best zijn dat ik als ik 50+ ga doen erachter kom dat ik meer damage moet gaan doen. Die opties heb ik; Furnace i.p.v. Serpent op cube, Confidence Ritual i.p.v. Jungle Fortitude en met wat tweaken op gear is ook een en ander mogelijk (gisteren bv. Vitality naar CHD op een van de Bastion ringen). Met glass-cannon kun je hoger komen, maar je fail rate is ook veel hoger. Ik hou er van om meer reliable runs te kunnen halen; 50+ moet met deze setup met 90%+ reliability makkelijk kunnen.
Sabrac schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:02:
Elke class kan de g.rift 40 conquest wel doen :) Geloof dat WD de eerste was die het deed, daarna barb en snel gevolgd door monk, waardoor ik juist eerder denk.. waarom niet gewoon met je WD doen? daar heb je al veel gear voor liggen.
Eigenlijk om twee redenen:
  1. Ik vind re-gearing / gear swapping irritant
  2. "Gewoon, omdat het kan"
Crusader is nogal de underdog op het moment, dus ik ben benieuwd of het lukt...zo niet, dan kan het altijd nog met WD.

Ik heb altijd een zwak gehad voor proc builds en nu dat gems hoger en hoger kunnen, wordt Mirinae steeds interessanter (4400% weapon damage * 15% = 660% weapon damage on average...da's best wel een leuke boost op proc scalar groter dan 0.5 skills). Ook Bowmen vind ik een leuke skill en ook die profiteert enorm van IAS. Phalanx shield, T&T op cube...dat wordt een aardig machinegeweer. Competitive damage? Nee, zeker niet...hoop lol? Ik hoop het oOo

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 17:04
De lag was wel weer fijn dit weekend, uit eindelijk solo nog een 63 kunnen doen, maar holy smokes heb denk ik 2 god rifts gewoon niet af kunnen maken omdat de mob density the hoog was :(

Daarnaast ook maar even op hardcore gestart voor de Journey, met was clan mates uit eindelijk in 1 dag Paragon lvl100 geworden, is wel geinig je speelt heel anders op hardcore dan normal.

Een proc was ook gelijk reden voor stress op de mumble :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelekT86
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
Iusedto schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:41:
[...]

Dat bedoelde ik dus , lol :)
Zit daar dan een variatie in ? Of is dan T1 voor T1 etc.
Bedoel niet voor een boost , die logica snap ik wel
Met mensen die je kent kun je natuurlijk van te voren afspreken welk niveau jullie gaan spelen. Als je met randoms wilt spelen kun je gewoon online joinen en kom je in hetzelfde niveau terecht.

Als je de game settings bekijkt kun je kiezen voor een private of een public game. Als je dan nog altijd op T1 staat en je kiest voor public, dan kom je samen in een game met andere mensen die er ook voor gekozen hebben om T1 te spelen. Zo kun je dus zelf kiezen welk niveau, en of je public gaat of niet.

Hoop dat het een beetje duidelijk is haha :P anders mag een DM natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
De 6x level 50 gems voor de conquest wordt in ieder geval geen probleem.
Heb duidelijk 6x lvl 50 gems maar ik krijg toch de conquest niet :(
1 gem is wel zo een die lvl 50 als max heeft maar dat zou toch geen probleem mogen zijn. Heb ook al geprobeerd om alle 6 in dezelfde inventory te hebben en heb een van de gems ook nog verder van 50>53 gebracht. Vreemdn, heb nog een gem op 37 die ik vanavond eens naar 50 zal brengen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
RoelekT86 schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:14:
[...]
Hoop dat het een beetje duidelijk is haha :P anders mag een DM natuurlijk ook.
Ja, dat is het :)
Bedankt .

Het is al D3 newbie gewoon allemaal erg "veel" als je net begint.
Wist ook van het bestaan van die Cube niet af en 90% van de chat hier snap ik geen snars van :)
Al die termen , hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:10
Neles7 schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:29:
Gisteren een goede dag gehad :) In de middag wat lopen kloten met mede-tweakers, wat griftjes gedaan uiteindelijk gestopt op 64 (Niet gehaal dit keer) maar gaf toch een mooie DML wat een upgrade was.

Daarna even geprobeerd om een 58 te clearen, met alleen op me templar vertrouwen voor slow (Was vergeten skills te switchen) en hoe dichter tegen het einde hoe spannender, 3 reflect packs geskipt en en tussendoor trash killen voor dat laatste beetje progress. Kreeg ik ook nog hamelin welke met zijn death animation de run nog bijna verpeste. Uiteindelijk kwam de tijd neer op 14.59.6xx op het nippertje dus. Maar gehaald is gehaald :)

Toen voor de gein nog een 59 gedaan, kut rift, slechte density en kwam uit op 16.25 ofzo. Dps was prima, dus met een goede rift moet dat er ook in zitten.Dan maar eens kijken wanneer ik de nr 1 in de clan kan opeisen, gisteren stond alleen Jim met een 60 nog in de weg. (Kan iemand van SG vertellen wat daar de clan rankings zijn season.non-season? Bij GoT is er momenteel niet veel uitdaging op DH gebied.)

Later in de avond toch nog even ingelogd om wat mede-dh's te helpen gearen, niet veel bijzonders gedropt maar dat zal ongetwijfeld wel weer gebeuren met de rng die ik heb.

Vanavond maar eens kijken wat ik ga doen, solo pushen, samen met een groep bounties/rift/grifts of mede-dh's gearen.
Heb na mijn laatste gehaalde 57 niets meer geprobeert en inmiddels 3 upgrades EN paragon 800+ dus ik zal eens kijken of ik wat uitdaging kan geven, al zal Stricken veel verschil geven lijkt me... Maar toch ;-)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Twee keer een HC Season Crusader verloren afgelopen weekend, twee keer door server DC. De tweede verliezen was extra zuur omdat die mijn backup gear aan had... Toen moest ik alles weer opnieuw bij elkaar sprokkelen.

Maar goed, niet opgeven en gewoon weer netjes een nieuwe naar level 70 gebracht en ge-geared. Gister gelukt om GR 43 te clearen in 6 minuten (rank 962). Dus vanavond maar een schepje erboven op doen.

Mochten er nog mensen zijn die een Season HC naar level 70 moeten slepen voor de Season Journey, dan kun je me toevoegen Barthak#2627, ik wil best even boosts geven.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren aan het eind van de avond jackpot...de ancient blobstick is binnen en meteen met prima stats. "Helaas"
Grzz met je loot. Ziet er goed uit, maar kan wel beter. Als je er nog eentje vindt, die dan gewoon upgraden met rerol legendary recept... werkt echt top!

Wil je feestje niet bederven, maar lag is een mega killer als je wat hoger komt. Sta zelf nu al bijna 2 weken still met mijn wd. GR 62+ is gewoon niet te halen. Het moment dat er iets van density is, staat alles vast en schiet de ms naar 2k+.

Hopelijk fiksen ze dit snel want de build is leuk om te spelen en de dps is niet kinderachtig.

Tot die tijd maar wat tanken op de healmonk.. erg efficient, maar nog slaapverwekkender dan uberzzzzzz.zzzzz :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-10 06:56
Pffff, gamen is was ingewikkeld aan het worden -- muis vindt het leuk om te disconnecten / reconnecten op zeer hoge frequentie. ;(

Dus even een kleine pauze tot ik er achter ben wat het is... (oude backup muis heeft het niet ;()

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:06:
Grzz met je loot. Ziet er goed uit, maar kan wel beter. Als je er nog eentje vindt, die dan gewoon upgraden met rerol legendary recept... werkt echt top!

Wil je feestje niet bederven, maar lag is een mega killer als je wat hoger komt. Sta zelf nu al bijna 2 weken still met mijn wd. GR 62+ is gewoon niet te halen. Het moment dat er iets van density is, staat alles vast en schiet de ms naar 2k+.

Hopelijk fiksen ze dit snel want de build is leuk om te spelen en de dps is niet kinderachtig.
Nu dat ik een legendary heb en de rest van de gear redelijk op orde, kan ik inderdaad DBs en Souls gaan sparen voor reroll.

Hopelijk komende woensdag een fix...fingers crossed allemaal.

De reden dat ik de Crusader ben begonnen voor de tier 40 is deels ook om iets om handen te hebben als de WD vastloopt op de lag.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zarhrezz schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:10:
[...]

Nu dat ik een legendary heb en de rest van de gear redelijk op orde, kan ik inderdaad DBs en Souls gaan sparen voor reroll.

Hopelijk komende woensdag een fix...fingers crossed allemaal.

De reden dat ik de Crusader ben begonnen voor de tier 40 is deels ook om iets om handen te hebben als de WD vastloopt op de lag.
slim zou zeker een backup plan maken. DoD schijnt lag free te zijn.

Heb hier waarschijnlijk bijna alle gear wel voor, maar die hele speelstijl staat mij gewoon niet aan. Helltooth is close/mid range combat en doet mij erg denken aan vanilla fire bat build... goede oude tijd :P

Hoop dat je gelijk krijgt... build kan ook prima in een exp/speed grift setup. Hex jinxs en mass confusion worden bijna cooldownloos met density en een monk tank.... en grote bonus voor het team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Inmiddels zo goed als klaar met gear verzamelen voor de SWK EP Monk build, alleen de Ancient Furnace nog (wel al een Furnace om te reforgen). Ik ga vanavond en morgen maar eens focussen op bounties (heb ook nog een Fist of Az'turrasq die naar Ancient gerolled moet worden), daarna is de build af en kan hij op GR65+ getest worden. Heb (bijna) alle andere gear al ancient en met de juiste rolls, dus dat moet goed komen.

Ga op NS mijn WW barb ook maar eens respeccen naar speed build en daar ook wat bounties doen. Nog drie mules vol met items voor de cube (en dan heb ik degene die ik season gecubed heb er grotendeels al uitgefilterd), dat zal ook weer flink wat ruimte geven.

Inmiddels P692 op season, morgen nog even de P700 doorbreken en dan dus een tijdje aan de slag om andere builds speelklaar te maken. Als dat allemaal rond is ga ik voor de P800+! Hopelijk lost Blizzard woensdag de HT WD lag (grotendeels) op, dan kan ik daar ook mee verder.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:20:
DoD schijnt lag free te zijn.

Heb hier waarschijnlijk bijna alle gear wel voor, maar die hele speelstijl staat mij gewoon niet aan.
De laatste keer dat ik die build speelde bestond DoD nog niet :D Toen ergerde ik me al dood aan de AI van de fetishes...of eigenlijk het gebrek daaraan. Door de laatste wijziging is het makkelijker om te zorgen dat de etters daadwerkelijk iets raken, maar toch...niet echt m'n ding.
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:20:
Helltooth is close/mid range combat en doet mij erg denken aan vanilla fire bat build... goede oude tijd :P
Ik heb een any-range combat setup....dat is weer zo prima aan HT, je kan er ruim in variëren...iets dat niet over elke set gezegd kan worden *cough*Vyr*cough*

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:33:
[...]
Ik heb een any-range combat setup....dat is weer zo prima aan HT, je kan er ruim in variëren...iets dat niet over elke set gezegd kan worden *cough*Vyr*cough*
Wil je dat uitleggen? Ik vroeg er laatst naar, maar kwam er niet helemaal uit hoe je de HT WD een beetje long-range kan spelen (zonder heel veel damage te verliezen). Waardeer al je WD input/testen zeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe wordt de speelstijl van Hammerdin Crusader met Hexing Pants hier eigenlijk ervaren? Op de leaderboards zie ik dat dat de beste variant is voor grifts. Speelt dat niet vreselijk onprettig, omdat je nooit stil kunt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-10 12:05
Deadsmell schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:53:
Hoe wordt de speelstijl van Hammerdin Crusader met Hexing Pants hier eigenlijk ervaren? Op de leaderboards zie ik dat dat de beste variant is voor grifts. Speelt dat niet vreselijk onprettig, omdat je nooit stil kunt staan?
Ik heb last van mijn vingers van het vele scrollen hierdoor ;)

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qua stutterstep heb ik alleen ervaring met DH's met hexing pants, maar het principe is hetzelfde.

Je damage ability op de linker muisknop, je "force move" op mousewheel up & down. (in mijn geval iig) en dan linkermuis inhouden terwijl je met de mousewheel scrolled... constant lopen en constant abilities casten :) *je hand is op het eind van de avond wel lam*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks. Heb zin om een Crusader te levellen, maar dat klinkt weinig aantrekkelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Deadsmell schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:00:
Thanks. Heb zin om een Crusader te levellen, maar dat klinkt weinig aantrekkelijk. :P
Stutterstepping is inderdaad een erg vervelende speelstijl vind ik. Daarom voor mij ook de Hexing Pants niet in de cube, maar Reaper Wraps. Heb nooit resource issues, maar kan waarschijnlijk niet met de top mee. Maar voorlopig toch op de HC Crusaders leaderboards ;)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielzor
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-08 15:06
Ik speel ook met de Hammerdin build met de Furnace in de cube en JA equipped. Tevens heb ik de hexing pants in de cube. Force stand still heb ik op de 'volgende' toets van de muis. Ik houd dus lmb in en druk continu op de 'volgende' toets. Als je een 1H gebruikt heb je een enorme attack speed met deze build en moet je ook zeer vaak klikken. Heeft even wat tijd nodig om te wennen, maar ik vind het wel leuk. Indien de groepen te groot worden is het soms lastig, aangezien je dan vast zit. Maar dan kun je een andere skill gebruiken om los te komen en verder te stutter steppen :D Hiermee gisteren solo grift 53 gehaald @ paragon 480 ongeveer. Hiervoor had ik JA in de cube en the furnace equipped, zonder hexing pants. Toen haalde ik net grift 50. Mijn damage is nog steeds te laag om hoger te gaan.

Hoe is jouw ervaring met deze build verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:53:
Wil je dat uitleggen? Ik vroeg er laatst naar, maar kwam er niet helemaal uit hoe je de HT WD een beetje long-range kan spelen (zonder heel veel damage te verliezen). Waardeer al je WD input/testen zeer!
Als je voor een Acid Cloud versie gaat, heb je als main damage dealers skills die off-screen cast range hebben (Acid Cloud en Wall of Death). Ook Piranhado komt tot edge of screen.

De main damage increase die je mist is Confidence Ritual. Als je voornamelijk long range wil spelen, is Zei's daar een vervanger. De slot van Confidence Ritual kun je vullen met Jungle Fortitude, terwijl Esoteric vervangen wordt door Zei's. Alternatief is Iceblink; iets minder damage (zo'n 15% DPS increase) maar 80% Slow op je cold damage (= Slow Burn). Doordat de Slow Burn een ground effect is, kun je het gewoon edge-of-screen gooien; als er een monster het scherm in komt happen ze de slow. De Piranhado helpt je bij het op afstand houden van mobs. Als je meer glass-cannon gaat (BotT / Zei / Iceblink) is je long-range damage echt hoog...de sport is dan de monsters op afstand houden.

Merk op dat het hierbij niet uitmaakt of je full-focus op Acid Cloud gaat of AC / Fire Wall speelt. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je niets hebt aan Grave Injustice voor CDR.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:17:
[...]

Als je voor een Acid Cloud versie gaat, heb je als main damage dealers skills die off-screen cast range hebben (Acid Cloud en Wall of Death). Ook Piranhado komt tot edge of screen.

De main damage increase die je mist is Confidence Ritual. Als je voornamelijk long range wil spelen, is Zei's daar een vervanger. De slot van Confidence Ritual kun je vullen met Jungle Fortitude, terwijl Esoteric vervangen wordt door Zei's. Alternatief is Iceblink; iets minder damage (zo'n 15% DPS increase) maar 80% Slow op je cold damage (= Slow Burn). Doordat de Slow Burn een ground effect is, kun je het gewoon edge-of-screen gooien; als er een monster het scherm in komt happen ze de slow. De Piranhado helpt je bij het op afstand houden van mobs. Als je meer glass-cannon gaat (BotT / Zei / Iceblink) is je long-range damage echt hoog...de sport is dan de monsters op afstand houden.

Merk op dat het hierbij niet uitmaakt of je full-focus op Acid Cloud gaat of AC / Fire Wall speelt. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je niets hebt aan Grave Injustice voor CDR.
Bedankt voor de uitgebreide toelichting! Het gemis is dus vooral de twee passives (Grave Injustice / Confidence Ritual). Ik moet sowieso een Iceblink gaan levelen (voor mijn EP Monk), zal die op deze build ook eens testen. Ik speel inderdaad Slow Burn / Fire Wall, dus dat zit wel goed. Even kijken hoe groot het effect is van CDR missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pielzor schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:08:
[...]
Ik speel ook met de Hammerdin build met de Furnace in de cube en JA equipped. Tevens heb ik de hexing pants in de cube. Force stand still heb ik op de 'volgende' toets van de muis. Ik houd dus lmb in en druk continu op de 'volgende' toets. Als je een 1H gebruikt heb je een enorme attack speed met deze build en moet je ook zeer vaak klikken. Heeft even wat tijd nodig om te wennen, maar ik vind het wel leuk. Indien de groepen te groot worden is het soms lastig, aangezien je dan vast zit. Maar dan kun je een andere skill gebruiken om los te komen en verder te stutter steppen :D Hiermee gisteren solo grift 53 gehaald @ paragon 480 ongeveer. Hiervoor had ik JA in de cube en the furnace equipped, zonder hexing pants. Toen haalde ik net grift 50. Mijn damage is nog steeds te laag om hoger te gaan.

Geen. :P Ik vroeg het me af, omdat ik dit season graag de Hammerdin build wil proberen. Crusader is tot nu toe altijd een nakomertje geweest bij mij. Heb wel een Condemn Crusader op NS, maar kan niet zeggen dat ik heel erg enthousiast word van die build. Het is wel het leukste wat ik tot nu toe gespeeld heb op de Crusader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielzor
Deadsmell schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:33:
[...]

Geen. :P Ik vroeg het me af, omdat ik dit season graag de Hammerdin build wil proberen. Crusader is tot nu toe altijd een nakomertje geweest bij mij. Heb wel een Condemn Crusader op NS, maar kan niet zeggen dat ik heel erg enthousiast word van die build. Het is wel het leukste wat ik tot nu toe gespeeld heb op de Crusader.
Geen ervaring met die build. De Hammerdin build vind ik een leuke build om te spelen. Wellicht is mijn mening ook enigszins gekleurd, omdat ik geen recente speelervaring heb met andere classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Zarhrezz schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:17:
[...]

Je zal merken dat het lastig wordt om op hoge grift levels dan genoeg progress te maken. Het is op de meeste maps bijna onmogelijk om genoeg mobs te groupen (anders niet genoeg progress) EN deze op afstand te houden. +je bent glass canon, dus teleporter mobs of bepaalde affixes gaan altijd voor enkele deaths zorgen. De meeste high end grifts worden toch door beefy specs gedaan zo lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:34

Voordat ik de stick uit de cube viste nog m'n setje van 6 gems naar 40 gehaald. Hiervoor 2 complete crap tier 49's gedaan...het risico op niet halen van die rifts was voor het eerst serieus aanwezig. Maar goed, met de nieuwe stick kunnen we zeker weer wat verder omhoog terwijl de upgrade kans op 100% blijft. De 6x level 50 gems voor de conquest wordt in ieder geval geen probleem.

Op een van de 48's merkte ik voor het eerst wat waarschijnlijk de HT lag is...nog niet echt een issue en de 49's erna niets gemerkt. Wellicht dus ook nog afhankelijk van monster types.

Vanavond maar wat verder op gems...hoewel ik eigenlijk m'n stash moet uitruimen (lees: bounties om kunnen extracten).

Mijn ancient blobstick ligt al tijden stof te vangen omdat de gifts maar niet willen droppen. ;(
Net als m'n ancient Scrimshaw trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:08:
Je zal merken dat het lastig wordt om op hoge grift levels dan genoeg progress te maken. Het is op de meeste maps bijna onmogelijk om genoeg mobs te groupen (anders niet genoeg progress) EN deze op afstand te houden. +je bent glass canon, dus teleporter mobs of bepaalde affixes gaan altijd voor enkele deaths zorgen. De meeste high end grifts worden toch door beefy specs gedaan zo lijkt me.
Voor echt hoge clears zal je HelloKitty moeten gaan (Perdition) en de mazzel hebben dat je de juiste mobs treft (zombies). Kitty zorgt met de 80% reduced initial hit dat je hier en daar een tik overleeft, verder moet je geluk hebben en geen ranged-heavy levels tegenkomen. Laten we wel wezen, 60+ is voornamelijk fishing voor slow-moving melee met een build die daarop goed damage kan doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Hoe werkt die kitty eigenlijk juist? Zeker met een internal cooldown, van... 1 seconde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:31:
Mijn ancient blobstick ligt al tijden stof te vangen omdat de gifts maar niet willen droppen. ;(
Net als m'n ancient Scrimshaw trouwens...
Ik heb dit season 1 gift gehad...die lag al vanaf het moment dat ik 70 ben in stash. Gisteren werd het geduld dus toch beloond...een 2e gift was direct op een non-ancient stick gegaan die ik ook in stash had, maar waarop geen socket zat en hele lage AC% roll. En tja...in chat zie je dan mensen die lol-en over hun 4e gift op de avond..the RNG gods are fickle.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:40:
Hoe werkt die kitty eigenlijk juist? Zeker met een internal cooldown, van... 1 seconde?
Ik neem aan via een flaggetje in het monster....zodra monster damage doet check of het vlaggetje 'aan' staat, zo nee aanzetten en damage reduceren. Vanaf dan staat het vlaggetje 'aan' en zal kitten niet meer reduceren.

Kitty is echt een tool om 1-shots te voorkomen...maar werkt dus maar 1 keer tegen een zeker monster. De 3 seconde CC is hoe hoger je komt steeds minder waard, maar het geeft je even ruimte als je iets niet kan ontwijken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Zarhrezz schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:46:
[...]

Ik neem aan via een flaggetje in het monster....zodra monster damage doet check of het vlaggetje 'aan' staat, zo nee aanzetten en damage reduceren. Vanaf dan staat het vlaggetje 'aan' en zal kitten niet meer reduceren.

Kitty is echt een tool om 1-shots te voorkomen...maar werkt dus maar 1 keer tegen een zeker monster. De 3 seconde CC is hoe hoger je komt steeds minder waard, maar het geeft je even ruimte als je iets niet kan ontwijken.
Mja is het dan 1 hit per monster of slechts 1 hit van eender welk monster en de volgende hit die je kijgt van eender waar is wel voor de volle damage. 1 hit per monster zou het toch wel erg OP maken voor 1 single item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:55:
Mja is het dan 1 hit per monster of slechts 1 hit van eender welk monster en de volgende hit die je kijgt van eender waar is wel voor de volle damage. 1 hit per monster zou het toch wel erg OP maken voor 1 single item.
Het is 1 hit per monster, daar ben ik redelijk zeker van. Ik heb er een tijd mee gelopen en 8-10 assassins gelijktijdig op je dak doet echt geen damage.

Dat is goed, maar zeker niet OP...the green stream of death van wasps is gewoon einde oefening met Kitty.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:00:
Dat stuttersteppen is een beetje irri, maar je kan er wel een trucje voor maken. Als je force move gebruikt en force standstil. Vooral force move binden aan muiswiel schijnt goed te werken.

hammerdin heeft wel een paar hele vreemde bugs/skills. Die limitless rune is nog steeds bugged. Alle extra hammers die spawnen krijgen geen buffs. was op de ptr ook al heel de tijd het geval, maar blizz fikst het gewoon niet en laat het live gaan (vraag mij toch af waarom ze nog ptr hebben... omdat zo weinig gefikst is)

daarnaast schaalt die lightning rune ook niet goed.. en meest lachwekkende is die cold versie van de hammers. Afgezien dat die rune erg zwak is, is cold helemaal uit crusaders gehaald alleen zijn ze ff vergeten dit aan te passen. Erg handig dit als je met CoE speelt (beetje de standaard ring voor de build) want die ring heeft dus geen cold rotatie voor de crusader 8)7 .. GG blizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek mensen voor Grifts 60 + pref een healing monk ben zelf een Hota barb crea#1855 add me maar, ben meestal in de avond online na 20:30/21:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-10 18:55
Ik heb zin om een exp farm/support. Te maken. Nu zie ik eigenlink alleen maar monks maar zijn er ook andere classes die dit kunnen? Zoals een crusader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loki504 schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:29:
Ik heb zin om een exp farm/support. Te maken. Nu zie ik eigenlink alleen maar monks maar zijn er ook andere classes die dit kunnen? Zoals een crusader?
Zin nog wel. Ik snap dat nooit, hoe mensen zin kunnen hebben in het maken van een support-, of nog erger, xp farm karakter. Lijkt me echt dodelijk saai, om zoiets te spelen. Het is toch veel leuker om een karakter met ballen te hebben? Iets waarvan de mobs dood gaan als je er alleen maar naar kijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-10 18:55
Deadsmell schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:32:
[...]

Zin nog wel. Ik snap dat nooit, hoe mensen zin kunnen hebben in het maken van een support-, of nog erger, xp farm karakter. Lijkt me echt dodelijk saai, om zoiets te spelen. Het is toch veel leuker om een karakter met ballen te hebben? Iets waarvan de mobs dood gaan als je er alleen maar naar kijk. :P
Ik ben eigenlijk altijd support/healer. Gewoon relax in de back doing my thing. Maar ieder zijn ding denk ik:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg D3UE edition te halen voor de PS4.
In hoeverre is deze versie anders dan de PC versie?
Heb daar het originele spel + 1 uitbereiding gespeeld (tot een jaar terug ofzo).
Zie dit spel wel zitten als bankhang spel. Is de PS4 community nog actief met het spel en zijn de seasons actief op PS4? Kun je lokaal coöp spelen, en kan je vriendin bijvoorbeeld met een char van jou spelen die je al gelevelt hebt?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2015 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 09:25
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 18:37:
Heb daar het originele spel + 1 uitbereiding gespeeld (tot een jaar terug ofzo).
Zie dit spel wel zitten als bankhang spel. Is de PS4 community nog actief met het spel en zijn de seasons actief op PS4? Kun je lokaal coöp spelen, en kan je vriendin bijvoorbeeld met een char van jou spelen die je al gelevelt hebt?
Er is nog maar 1 uitbreiding op de PC. De rest van de nieuwe content is gratis.
En de PS4 community is zwaar vervuild met cheaters. Daar kun je eigenlijk alleen maar alleen of met vrienden op spelen.

edit: Blijkbaar is co-op wel mogelijk op 1 PS4

[ Voor 9% gewijzigd door RocketKoen op 21-09-2015 19:53 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 21 september 2015 @ 19:50:
[...]

Er is nog maar 1 uitbreiding op de PC. De rest van de nieuwe content is gratis.
En de PS4 community is zwaar vervuild met cheaters. Daar kun je eigenlijk alleen maar alleen of met vrienden op spelen.

edit: Blijkbaar is co-op wel mogelijk op 1 PS4
Cheaters? Banned PSN daar niet voor oid? Hoe zijn die ontstaan?
Juist bij zo'n spel als deze is alle plezier weg als je online gaat en je er achter komt dat iedereen al 1000 keer beter is (vooral bij cheats..) |:( Thanks voor de rest, duidelijk! Haal hem sowieso voor de kerst ff, lekker op de bank met de verwarming aan, brrr >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na wat stones halen 2x 50, 2x 51 gedaan, allemaal zonder problemen. Het wordt wat krapper (2-5 minuten over op de diverse runs) maar geen deaths en maar een paar keer bijna dood. De paragon 400 komt inmiddels ook in zicht, de XP gaat wel lekker zo 50+. Helaas geen interessante drops...ook de shards die de Crusader alt er doorheen heeft mogen jagen leverden niet echt iets goeds op. Ah well...je moet wat te doen houden.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
vanavond lvl 62 grift solo gedaan op hota barb :), Begint ergens op te lijken. Ben op zoek naar mensen om t10 rift binnen 3 minuten te doen binnenkort (tweaks#2175). Heb een ww barb maar solo krijg ik de meest afschuwelijke shit density waardoor ik tot nu toe niet in de buurt kom van dat halen... wel eens met stopwatch gekeken en dan doe zit je op 40-80% afhankelijk van pylon enzo op ww solo.... en dan nog met ruk density... dus ja wil het met wat mensen samen doen en dan gewoon halen :)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:04:
[...]

Dat stuttersteppen is een beetje irri, maar je kan er wel een trucje voor maken. Als je force move gebruikt en force standstil. Vooral force move binden aan muiswiel schijnt goed te werken.

hammerdin heeft wel een paar hele vreemde bugs/skills. Die limitless rune is nog steeds bugged. Alle extra hammers die spawnen krijgen geen buffs. was op de ptr ook al heel de tijd het geval, maar blizz fikst het gewoon niet en laat het live gaan (vraag mij toch af waarom ze nog ptr hebben... omdat zo weinig gefikst is)

daarnaast schaalt die lightning rune ook niet goed.. en meest lachwekkende is die cold versie van de hammers. Afgezien dat die rune erg zwak is, is cold helemaal uit crusaders gehaald alleen zijn ze ff vergeten dit aan te passen. Erg handig dit als je met CoE speelt (beetje de standaard ring voor de build) want die ring heeft dus geen cold rotatie voor de crusader 8)7 .. GG blizz
Stutterstep kun je het beste maar macro'en.
Ik gebruik een macro die elke 0.05 seconde 1 2 3 4 en forcemove spamt, zodat ik alleen maar mijn blessed hammer knop ingedrukt hoef te houden.
Loop momenteel vast op GR62, maar mis nog erg veel ancient gear.
Als ik geen macro zou gebruiken zou je waarschijnlijk mijn hand kunnen amputeren op den duur.. ;)

Edit: Geinig, net weer eens Quin69 stream aangezet die nu hammerdin speelt en hij klaagt over RSI :D

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 21-09-2015 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Wat een stel verwende jochies :)

Zeker nooit cm wiz zonder macro gespeeld?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
pielzor schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:08:
[...]

Ik heb tot nu toe zonder Hexing kunnen spelen en sta nu 2e op de leaderboard met lvl 57 (lvl 58 is denk ik nog wel mogelijk met huidige setting)
Vanavond ga ik toch maar even een poging wagen met Hexing op cube en zien of dat een beetje went (ergens voelt het als cheaten met stutterstep, maar wil toch wel verderkomen:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-10 17:19

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mofkees schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:36:
Wat een stel verwende jochies :)

Zeker nooit cm wiz zonder macro gespeeld?
haha, 2 dagen tot ik kramp in m'n klauwen kreeg 8)7

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die de Virtual Ticket voor de Blizzcon gaat halen voor de D3 rewards? :P
https://eu.battle.net/sho...t/blizzcon-virtual-ticket
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_entry_media/BWFMOUZV7JOK1442270530746.jpg

Gisteren mijn gems naar level 40 gebracht met mijn S4 monk :) Volgende journey voltooid, nu op naar de level 50 -O-

Ik had via de cube een nieuwe Fist of Az'Turrasq gecraft, ancient, 2900 DPS.. Enige probleem: EP damage is maar 75%.
Mijn huidige non-ancient heeft 98% EP maar 2196DPS.

In de chat werd mij aangeraden de non-ancient te gebruiken, want 25% EP damage meer. Maar is die 700DPS dan niets waard?

[ Voor 45% gewijzigd door Angeloonie op 22-09-2015 08:25 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 18:37:
* Er zijn geen season op de PS4
* Je kan lokaal coop spelen
* Je vriendin heeft een eigen PSN account nodig hiervoor

Ik heb zelf de PC en de PS4 versie, maar zoals al is aangeraden, ga niet online met de PS4, vol met cheaters. Dit komt omdat je lokaal je save game kan aanpassen en gezien het spel niet "online only" is zoals de PC variant, doet blizzard daar niets aan.
Angeloonie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:22:
Ik had via de cube een nieuwe Fist of Az'Turrasq gecraft, ancient, 2900 DPS.. Enige probleem: EP damage is maar 75%.
Mijn huidige non-ancient heeft 98% EP maar 2196DPS.

In de chat werd mij aangeraden de non-ancient te gebruiken, want 25% EP damage meer. Maar is die 700DPS dan niets waard?
Zoals gisteren al aangegeven, gebruik de non ancient, reden is heel simpel.

De 700 weapon dmg is geen 25 % dmg increase, als je deze draagt op je character, ga je er misschien 10-15 % dmg op vooruit. Hierdoor zal je EP dmg dus minder worden, en gezien dit toch de voornaamste damage dealer is voor je EP monk, zal je overal minder dmg doen.

Een non ancient 90+ is beter dan een ancient met 80 % of minder.

[EDIT]Via d3 planner net even berekend.

Non Ancient fist - 413k sheet dps
Ancient fist - 470k sheet dps

Increase: 14 %, dus nee, is het niet waard. Pas vanaf 85 % EP dmg zou je dus erop vooruit gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 22-09-2015 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-10 06:56
Ik heb de Blizzcon ticket (virtual) gekocht, maar dan eigenlijk eerder om het petje in WoW. :P Die is te tof!

Ben overigens bezig met het spelen van een DH. En ik moet zeggen; bevalt me uitstekend. Misschien wel beter dan m'n WD. Zal vandaag even de link naar m'n armory fixen.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:34:
[...]

Zoals gisteren al aangegeven, gebruik de non ancient, reden is heel simpel.

De 700 weapon dmg is geen 25 % dmg increase, als je deze draagt op je character, ga je er misschien 10-15 % dmg op vooruit. Hierdoor zal je EP dmg dus minder worden, en gezien dit toch de voornaamste damage dealer is voor je EP monk, zal je overal minder dmg doen.

Een non ancient 90+ is beter dan een ancient met 80 % of minder.

[EDIT]Via d3 planner net even berekend.

Non Ancient fist - 413k sheet dps
Ancient fist - 470k sheet dps

Increase: 14 %, dus nee, is het niet waard. Pas vanaf 85 % EP dmg zou je dus erop vooruit gaan.
Alrighty then :P

Wat ik sowieso nog niet helemaal snap is hoe de damage met 2 1-handers werkt :P Ik gok dat het spel iedere hit wisselt qua wapen? Zo ja, dan zou de 700DPS dus wel voor SSS gaan gelden, dan zou het elkaar misschien opheffen (verlies EP damage, increase SSS damage)?
Zo nee: dan snap ik het gewoon niet :+

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 22-09-2015 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:44:
[...]

Alrighty then :P

Wat ik sowieso nog niet helemaal snap is hoe de damage met 2 1-handers werkt :P Ik gok dat het spel iedere hit wisselt qua wapen? Zo ja, dan zou de 700DPS dus wel voor SSS gaan gelden, dan zou het elkaar misschien opheffen (verlies EP damage, increase SSS damage)?
Zo nee: dan snap ik het gewoon niet :+
Klopt, je SSS dmg word ook 14 % sterker, maar SSS doet aanzienlijk minder dmg dan EP (ongeveer 25 %), waardoor dit ook het verschil in EP niet goedmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-10 21:40
SSS doet geen damage, of is niet de damage waar je naar op zoek bent. de passive die EP laat knallen bij een SSS doet de damage.

[ Voor 23% gewijzigd door RedHat op 22-09-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok duidelijk, die ancient kan dus gesalvaged/gereforged worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik moet nou een conquest doen, heb ze even na zitten kijken, gaat hem niet worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:58:
Ik moet nou een conquest doen, heb ze even na zitten kijken, gaat hem niet worden :(
Hoezo niet? Er zitten enkele tussen die gemakkelijk te halen zijn, zeker met hulp. Zes gems naar 50 brengen, een grift 40 zonder class specific set items bonussen. Die zijn erg gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielzor
Krullebol.nl schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:10:
[...]

Ik heb tot nu toe zonder Hexing kunnen spelen en sta nu 2e op de leaderboard met lvl 57 (lvl 58 is denk ik nog wel mogelijk met huidige setting)
Vanavond ga ik toch maar even een poging wagen met Hexing op cube en zien of dat een beetje went (ergens voelt het als cheaten met stutterstep, maar wil toch wel verderkomen:))
Netjes! Hexing pants gaat zeker helpen. Heb je misschien een korte uitleg hoe je een dergelijke level haalt met deze build? Ik heb het gevoel dat 55 voor mij echt max zal zijn (met wat optimalisatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoge Grift met Hammerdin bereik je door:

- Hexing Pants + stutterstep
- JA in cube en ancient Skycutter met 20% Holy equipped
- Goed timen met CoE (iig maximaal benutten)
- Hellfire amu met een mooie extra passive (bijv. Finery, Divine Fortress, Vigilant)

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 22-09-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Deadsmell schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:00:
[...]

Hoezo niet? Er zitten enkele tussen die gemakkelijk te halen zijn, zeker met hulp. Zes gems naar 50 brengen, een grift 40 zonder class specific set items bonussen. Die zijn erg gemakkelijk.
grift 40 zonder set items?
Das toch een best pittige.

6 gems naar lvl 50 wordt ook lastig, lvl 52 is het hoogste wat ik aan kan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielzor
Angeloonie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:18:

- Hellfire amu met een mooie extra passive (bijv. Finery, Divine Fortress, Vigilant)
Oke thx. Op hellfire heb ik Blunt. Ik gebruik fervor, finery, blunt, indestructible en holy cause. Proberen een ancient skycutter te krijgen dus! Momenteel gebruik ik string of ears als belt. gems: BotT, Goguk en en Teaguk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:32:
[...]

Als je 52 aankan, heb je zo al je gems op 50 dus :) 60 % kans is nog steeds gemiddeld 2 gem upgrades.
Dus dat heb je dus zo gehaald, paar g.rift 49-50 runnen en je hebt de gems zo op 50 :)

De 40 zonder set class set bonusses is ook zo gedaan (aughild, blackthorn, focus & restraint en andere sets mogen wel.. kijk dus even naar de conquest welke set items niet).
edit:
of op diablofans naar een class specific guide

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 22-09-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pielzor schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:32:
[...]

Oke thx. Op hellfire heb ik Blunt. Ik gebruik fervor, finery, blunt, indestructible en holy cause. Proberen een ancient skycutter te krijgen dus! Momenteel gebruik ik string of ears als belt. gems: BotT, Goguk en en Teaguk
String of ears als belt is perfect, even een ancient van halen (:+) en dan is hij nog beter..

Ik zou ipv Taeguk kiezen voor de Bane of the Stricken, die gaat je veel meer helpen dan de buff van Taeguk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielzor
Angeloonie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:35:
[...]

String of ears als belt is perfect, even een ancient van halen (:+) en dan is hij nog beter..

Ik zou ipv Taeguk kiezen voor de Bane of the Stricken, die gaat je veel meer helpen dan de buff van Taeguk.
Vanavond weer een gem te ranken dus:D Thx! Dit helpt me wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
pielzor schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:14:
[...]

Netjes! Hexing pants gaat zeker helpen. Heb je misschien een korte uitleg hoe je een dergelijke level haalt met deze build? Ik heb het gevoel dat 55 voor mij echt max zal zijn (met wat optimalisatie).
eigenlijk loop ik door de rift heen tot ik bij een elite pack ben, onderweg mobs oppikken en dan wachten tot je CoE proct, alle trash gaat dan redelijk gauw neer.
Maar moet zeggen dat het ook wel aardig op density en mobs aankomt of je't haalt of niet...
Mijn follower heeft trouwens ook een belangrijke rol, die heeft handige items die je een eind helpen.

Ik zal dat vanavond eens bekijken Angel, heb alleen niet een Skycutter liggen geloof ik..
Maar mis je dan niet Elite damage van de Furnace??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krullebol.nl schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:41:
[...]

Ik zal dat vanavond eens bekijken Angel, heb alleen niet een Skycutter liggen geloof ik..
Op hogere g.rifts kill je geen elites, dit duurt namelijk te lang voor wat het opbrengt, kans is groot dat dit de reden is waarom geen furnace gebruikt word. Elites sleep je achter je aan terwijl je grote trash packs killed.
Volgen ze, dan gaan ze uiteindelijk wel dood, volgen ze niet.. geen probleem ;)

*tenminste, zo gaat het voor de meeste classes, lijkt me erg stug als het voor crusaders anders is*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:32:
[...]

Nee hoor. Ik heb die grift 40 met mijn helltooth WD gedaan. Beetje common legendary items, een helltooth item, een zuni item, een arachyr item en zelfs een yellow. Ik wandelde door 40 alsof het niets was. Zelfs mijn build niet aangepast.

Als je moeite met de gems hebt, loop dan eens mee met mensen die grifts aan het doen zijn. In een party heb je ze in no-time naar 50, zeker als je zelf al 52 speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Sabrac schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:42:
[...]

Op hogere g.rifts kill je geen elites, dit duurt namelijk te lang voor wat het opbrengt, kans is groot dat dit de reden is waarom geen furnace gebruikt word. Elites sleep je achter je aan terwijl je grote trash packs killed.
Volgen ze, dan gaan ze uiteindelijk wel dood, volgen ze niet.. geen probleem ;)

*tenminste, zo gaat het voor de meeste classes, lijkt me erg stug als het voor crusaders anders is*
Dat is misschien ook nog een tactiek ;) ga ik ook testen vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krullebol.nl schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:41:
[...]

In hoge Grifts zul je vaak packs skippen en is het de trash die je moet clearen voor progress. Dan is 20% holy (dus gewoon op alles) veel nuttiger dan 50% elite (enkel wat korte pieken).

Ik zat je profiel overigens en te bekijken, en ik zou als ik jou was je rune op Falling Sword omzetten van Flurry naar Rapid Descent. De damage is totaal irrelevant: je verliest alleena maar enorm veel DPS als je Falling Sword gebruikt en het is eigenlijk gewoon een EHP skill. Je moet Falling Sword dus enkel in noodgevallen gebruiken om jezelf te buffen maar verder doet BH alle damage.

[ Voor 39% gewijzigd door Angeloonie op 22-09-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

thanks guys, vanavond eens proberen, wel goede tips ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Angeloonie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:15:
[...]

In hoge Grifts zul je vaak packs skippen en is het de trash die je moet clearen voor progress. Dan is 20% holy (dus gewoon op alles) veel nuttiger dan 50% elite (enkel wat korte pieken).

Ik zat je profiel overigens en te bekijken, en ik zou als ik jou was je rune op Falling Sword omzetten van Flurry naar Rapid Descent. De damage is totaal irrelevant: je verliest alleena maar enorm veel DPS als je Falling Sword gebruikt en het is eigenlijk gewoon een EHP skill. Je moet Falling Sword dus enkel in noodgevallen gebruiken om jezelf te buffen maar verder doet BH alle damage.
Ik moet en zal die nr 1 plek een keer hebben, al is de 60 van Puddingslam wel erg hoog...

Die falling sword is idd meer een "Owh Shit" button en om iets sneller naar een volgend pack te komen. .Rune heb ik eigenlijk niet zo op gelet, maar zal ik vanavond even aanpassen.

Thanks voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:00:
De 6 gems naar 50 kan inderdaad "gewoon" als je tier 49 kan halen (of 48 met een 30% kans).

De 40 zonder class set bonus is ook te doen, er zijn meerdere builds hiervoor die goed werken. Je kunt hiervoor ook naar het conquest board kijken; de builds (items / skills) zijn tegenwoordig in te zien.

De andere conquests zijn veelal group effort....2 minutes T10 rift, alle bosses binnen 30 minuten...die worden inderdaad lastig solo.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Angeloonie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:15:
[...]

Ik zal het ook eens op die manier proberen.. Mn crusader heeft alle benodigde items wel, alleen ancients zal nog een plus zijn.
Ondanks een unity nog wel het squishy gevoel..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/hero/65014391

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom eigenlijk Skycutter? Is Akanesh niet beter? Die kan 25% holy rollen en met upgrade 50/50, dus makkelijk ancient te krijgen. Is die Angelic Assistance zo belangrijk?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krullebol.nl schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:27:
[...]

Ik moet en zal die nr 1 plek een keer hebben, al is de 60 van Puddingslam wel erg hoog...

Die falling sword is idd meer een "Owh Shit" button en om iets sneller naar een volgend pack te komen. .Rune heb ik eigenlijk niet zo op gelet, maar zal ik vanavond even aanpassen.

Thanks voor de info!
Dat is idd hoe ik Falling Sword gebruik. De Rapid Descent rune zorgt ervoor dat hij veel sneller van cooldown is en je dus vaker een "Owh shit" moment kan hebben :)
Engeltje83 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:30:
[...]

Ik zal het ook eens op die manier proberen.. Mn crusader heeft alle benodigde items wel, alleen ancients zal nog een plus zijn.

Items zijn wel OK, maar toch wat opmerkingen:

- Je helm mist BH damage
- Vit van helm kun je op gloves terugwinnen (IAS weg)
- Je mist Holy Cause (onderschat die healing niet met tientallen hammers)
- Je amy kan nog beter, holy damage ipv str :)
Zarhrezz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:35:
[...]

Waarom eigenlijk Skycutter? Is Akanesh niet beter? Die kan 25% holy rollen en met upgrade 50/50, dus makkelijk ancient te krijgen. Is die Angelic Assistance zo belangrijk?
Die Angelic Assistance is behoorlijk nuttig, het is in feite een extra follower die wat kan incasseren. En je hebt ze bijna permanent omdat je zo vaak proct. Die 5% is wel leuk maar ik heb liever die angelic assistance.
Maar de belangrijkste factor: Skycutter heeft een attack speed van 1.4, Akanesh maar 1.2
En hoe meer attack speed hoe meer damage :) Daarom wil je ook geen 2-handers met deze build.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 22-09-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Engeltje83 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:30:
[...]

I heb ongeveer dezelfde hoeveelheid toughness in de basis.. Ik heb alleen Taeguk af en toe als het wat hoger moet..
Zit vooral te wachten op wat ancients, m'n shield heeft nog BH damage nodig... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Angeloonie: Flurry rune op Falling Sword is ook crowd control, dus meer damage reductie.

Ik zie dat je steel skin gebruikt ipv flash, dat zorgt voor jou voor veel meer 'oh shit' momenten dan je zou denken.
Ik heb constant flash up, en zou veel vaker dood gaan als ik steeds bodyblocked zou zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door unfor op 22-09-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielzor
unfor schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:56:
Angeloonie: Flurry rune op Falling Sword is ook crowd control, dus meer damage reductie.
Daarnaast is de cd al zeer laag door attack speed plus Zodiac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSupremacy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-06 22:36
Iemand die vanavond nog wat lootsharing wilt doen? Heb nu 4p Raiment, maar dat is voor mij meer transmog dan dat ik die Dashing build wil gebruiken.. heb liever wat Uliana items :)

Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:38:
Die Angelic Assistance is behoorlijk nuttig, het is in feite een extra follower die wat kan incasseren. En je hebt ze bijna permanent omdat je zo vaak proct. Die 5% is wel leuk maar ik heb liever die angelic assistance.
Maar de belangrijkste factor: Skycutter heeft een attack speed van 1.4, Akanesh maar 1.2
En hoe meer attack speed hoe meer damage :) Daarom wil je ook geen 2-handers met deze build.
Ok...de assistance kan ik zien. De IAS is dan puur voor de CDR zodat je sneller je CD skills weer kan gebruiken...klopt dat? (ik heb me niet echt verdiept in deze builds...ik ben nooit zo'n Hammerdin fan geweest)

Wat ik me afvraag (voor de tier 40 conquest build die ik voor ogen heb): krijg je meerdere hammers als je Justice - Crack gebruikt met de hammer belt? En worden die hammer geboost door het nieuwe schild (250% op eerste 3 targets)?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:56:

Ik zie dat je steel skin gebruikt ipv flash, dat zorgt voor jou voor veel meer 'oh shit' momenten dan je zou denken.
Ik heb constant flash up, en zou veel vaker dood gaan als ik steeds bodyblocked zou zijn.
Ik heb de voorkeur over meer self-boost dan CC. Falling Sword is 8 seconden buff en Flurry geeft dan 5 sec extra CC terwijl je dus al enorm gebuffed bent en je cooldown dan langer is waardoor je Falling Sword gaat verlopen.

Ik heb een tijd met Flash gespeeld maar ik merk dat ik hem eigenlijk niet nuttig gebruik. Ik wil niet lopen want daardoor gaat de damage omlaag. En als ik bodyblocked ben gebruik ik Falling Sword wel. Ik heb dan liever Steel Skin voor 3 seconden langer 50% reduction (en 3 seconden dichterbij cooldown voor re-cast).
pielzor schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:02:
[...]

Daarnaast is de cd al zeer laag door attack speed plus Zodiac.
Dat klopt wel, maar omdat Zodiac op random skills werkt voorkom je door een lagere cooldown op Falling Sword dat Zodiac daarop activeert en niet op AC.
Zarhrezz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:11:
[...]

Ok...de assistance kan ik zien. De IAS is dan puur voor de CDR zodat je sneller je CD skills weer kan gebruiken...klopt dat? (ik heb me niet echt verdiept in deze builds...ik ben nooit zo'n Hammerdin fan geweest)
Nee, je IAS is puur voor de BH zodat je hem enorm vaak kan spammen. De BH doet op zich zelf niet veel damage, maar als je er per seconde veel meer kan spammen is dat uiteindelijk dus een dikke DPS increase.
Wat ik me afvraag (voor de tier 40 conquest build die ik voor ogen heb): krijg je meerdere hammers als je Justice - Crack gebruikt met de hammer belt? En worden die hammer geboost door het nieuwe schild (250% op eerste 3 targets)?
Je krijgt maar 1 BH van Crack, maar die hammer wordt dan vervolgens wel weer gebuffed.

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 22-09-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-10 19:57
Mad-Matt schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:58:
Zoals al aangegeven de makkelijste conquesten zijn:

- Greater rift 40 zonder 6-piece sets. (Sets als Blackthrone en F+R mogen wel)
- 6 gems op level 50 (kan al makkelijk vanaf greater 49)
- Greater rift 60 (De conquest mag in een groep, met een goede groep is dit prima te halen)

Andere opties die goed te doen zijn als je snel bent:
- T10 rift in minder dan 2 minuten
- Alle bazen in 30 min

Keus genoeg dus om 3 conquests te halen :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Items zijn wel OK, maar toch wat opmerkingen:

- Je helm mist BH damage
- Vit van helm kun je op gloves terugwinnen (IAS weg)
- Je mist Holy Cause (onderschat die healing niet met tientallen hammers)
- Je amy kan nog beter, holy damage ipv str :)
Zal ik vanavond eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar haal je als Hammerdin eigenlijk je resources vandaan? Heb je voldoende aan Hexing pants en Provoke voor resource generation? Ben je zonder Hexing Pants verplicht een generator op te nemen in je build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Komt voornamelijk door je bracers en Provoke.
Bracers zorgt ervoor dat als je hammer minder dan 3 hits heeft, een x% van de resource terug krijgt.
Provoke geeft je x% resource terug naar aanleiding van hoeveel enemies je hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:24:
[...]

Waar haal je als Hammerdin eigenlijk je resources vandaan? Heb je voldoende aan Hexing pants en Provoke voor resource generation? Ben je zonder Hexing Pants verplicht een generator op te nemen in je build?
Wat Engeltje zegt inderdaad, voornamelijk Provoke. Hexing Pants helpt dan ook nog eens enorm mee. Als je Hexing Pants gebruikt heb je eigenlijk nooit Wrath problemen, zonder Hexing Pants zou dit nog wel net kunnen door slechte timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Ik moet zeggen dat ik sporadisch nog wel zonder Wrath kom te zitten, ik gebruik op mijn law Rune ook Unstoppable Force...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duidelijk mensen, thanks! Ga ik later dit season de Crus maar eens naar 70 brengen en de build proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielzor
Angeloonie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:28:
[...]

Wat Engeltje zegt inderdaad, voornamelijk Provoke. Hexing Pants helpt dan ook nog eens enorm mee. Als je Hexing Pants gebruikt heb je eigenlijk nooit Wrath problemen, zonder Hexing Pants zou dit nog wel net kunnen door slechte timing.
Heb je misschien een link naar jouw character? En wat is je max GR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Werkt crusader dan enkel met "3rd party" macro's?

Zag net die lvl 62 HC clear met crusader op de Diablofans frontpage. Lijkt me onmogelijk om zo te spelen zonder hulp. Is dat eigenlijk toegelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Angeloonie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:15:
[...]

Ik heb de voorkeur over meer self-boost dan CC. Falling Sword is 8 seconden buff en Flurry geeft dan 5 sec extra CC terwijl je dus al enorm gebuffed bent en je cooldown dan langer is waardoor je Falling Sword gaat verlopen.

Ik heb een tijd met Flash gespeeld maar ik merk dat ik hem eigenlijk niet nuttig gebruik. Ik wil niet lopen want daardoor gaat de damage omlaag. En als ik bodyblocked ben gebruik ik Falling Sword wel. Ik heb dan liever Steel Skin voor 3 seconden langer 50% reduction (en 3 seconden dichterbij cooldown voor re-cast).
Ik krijg het gevoel of wij 2 compleet andere games spelen terwijl we wel hetzelfde doen ;)
Ik wil juist in beweging blijven dmv stutterstepping, zodra ik stil sta verlies ik stapels damage.
Daarnaast heb ik nog nooit het gevoel gehad dat ik een falling sword miste, de cooldown is al extreem laag.

Ik heb GR61 gedaan, misschien zit jij lager waardoor je wat minder issues hebt?

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 22-09-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-10 21:24

The Chosen One

Zie signature!

Ik gebruik nu ook 6/6 Light set met die cdr ring als cube. 1-2 sec op provoke eraf. (en wreapers wrap als cube volgens mij)

Net een oude Crusader aan het ombouwen naar hammerdin. Ff nog wat oude gear upgraden. Vooral die shield en bracers.
(http://eu.battle.net/d3/e...senOne-2201/hero/39804169)

[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 22-09-2015 11:41 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pielzor schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:35:
[...]

Heb je misschien een link naar jouw character? En wat is je max GR?
Link staat in sig :P
http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/64710807
Heb solo niet echt gepushed, maar in groep ging 60 best makkelijk.
Inrage schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:37:

Zag net die lvl 62 HC clear met crusader op de Diablofans frontpage. Lijkt me onmogelijk om zo te spelen zonder hulp. Is dat eigenlijk toegelaten?
Ik gebruik 0 macro's. Stutterstap is gewoon een toets op je muiswiel binden (ingame), niets macro's in.
unfor schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:40:
[...]

Ik krijg het gevoel of wij 2 compleet andere games spelen terwijl we wel hetzelfde doen ;)
Ik wil juist in beweging blijven dmv stutterstepping, zodra ik stil sta verlies ik stapels damage.
Daarnaast heb ik nog nooit het gevoel gehad dat ik een falling sword miste, de cooldown is al extreem laag.
Met bewegen bedoel ik rennen (bijv. Flash). Of bedoel je te zeggen dat jij door Flesh nooit geblocked wordt tijdens stuttersteppen (en dus de enige buff van Flash is dat je door mobs kan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:37:

Dat is een grijs gebied. Je mag in ieder geval geen game files aanpassen en geen zaken uithalen die je een voordeel geven ten opzichte van andere spelers.

Met mijn season 2 EP monk maakte ik gebruik van een zelfgeschreven AutoIT scriptje om om de x (milli)seconden mijn mantra te refreshen om Taeguk up te houden. Deed niets anders dan regelmatig een key press sturen. Daardoor was die build doodeenvoudig te spelen. Hetzelfde kan je met meerdere toetsen doen.

Je doet in feite niets dat je ook niet met de hand kan doen, maar het blijft een beetje twijfelachtig of het mag. Daarom had ik random wait times ingebouwd tussen elke key press, om het wat minder op te laten vallen mocht Bliz erop monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Angeloonie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:42:
[...]
Met bewegen bedoel ik rennen (bijv. Flash). Of bedoel je te zeggen dat jij door Flesh nooit geblocked wordt tijdens stuttersteppen (en dus de enige buff van Flash is dat je door mobs kan)?
Ja, dat bedoel ik.
Pagina: 1 ... 31 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.