• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Probleempje dat ik gisteren vaststelde bij het testen van GR's. Men gems zitten voorlopig op level 46/47.
Als je dan GR54 ofzo doet heb je maar +/- 60% kans op slagen.

Hoe doen jullie dit? zo blijven verder riften en gokken om ze hoger te krijgen? of ergens in groep gems levelen in hogere GR's?

Zijn er mensen in de clan bereid om zo wat GR55+ rifts te doen? niet GR60+ dingen he, daar ben ik nog nie klaar voor denk ik.

<GoT> Brain3#2873

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-10 15:41

Luukwa

o/

ye-roon schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:16:
[...]

Als je een pet build wil dan "moet" je gaan voor zunimassa. De 2 set zorgt er voor dat je fetish army permanent is (5-8 pets afhankelijk van welke rune (protip: ga voor legion of daggers)). Dan Tasker & Theos as gloves(dus zuni helm), Mask of Jeram in de cube. Als wapen wil je een SMK, als offhand een Homonculus. Ringen maken niet veel uit, maar focus/restraint zijn wel handig, tenzij je voor homoncules offhand gaat, dan heb je zuni's ring en zuni helm nodig.

Gear:
Helm: Zuni
Neck: any good neck, prolly hellfire met goede passive
Shoulders: verzin iets leuks(aughild is handig)
Chest: Zuni
Gloves: T&T
Belt: Transendance(geeft je extra passive)
Bracers: verzin iets leuks (prolly aughild)
Pants: zuni
Boots: zuni
Ring1: zuni
Ring2: RoRG/Little mans finger
Wapen: SMK
Offhand: Homonculus
Cube Wapen: Suwong/Wormwood/Furnace
Cube Armor: Mask of Jeram
Cube Ring: Little mans finger/RoRG

Skills: BBV Slam Dance, Fetish Army: Legion of Daggers, Gargantuan: Restless Giant, Piranhas: Piranado, Acid Cloud: Lob Blob Bomb. Dan Corpse spiders of plague of toads als primary.

Passives: Fierce Loyalty, Midnight Feast, Pierce the Veil, spirit vessel. Als vijfde met hellfire amu: zombie handler.

Je hebt dan: 8+15+3+5(6) 28(29) pets.

8 fetishes van fetish army
15 fetishes van belt of transcence(geen fetish sycophants passive meer nodig)
3 gargantuan van wege little mans finger
5 zombie dogs, homonculus spawned deze elke x seconde. 5 vanwege je 2 passives, 6 als je de 5de passive er bij hebt.

Dan met corpse spiders heb je nog meer pets die je tijdelijk kan gooien. Plague of Toads is ook een aanval met heel veel beestjes. Acid Cloud Lob Blob spawned een slime die tijdelijk een pet is.

Ik weet niet hoe effectief het zal zijn, maar je bent wel een zoo keeper zo :)

Also, waarom heb je een barb hellfire aan op een WD?
Had die hellfire gemaakt op mn barb, maar had er gelijk 3 gemaakt en deze gestashed.
Dit is mn beste ammy tot nu toe :)

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brain3 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:17:
Probleempje dat ik gisteren vaststelde bij het testen van GR's. Men gems zitten voorlopig op level 46/47.

Hoe doen jullie dit? zo blijven verder riften en gokken om ze hoger te krijgen? of ergens in groep gems levelen in hogere GR's?

Zijn er mensen in de clan bereid om zo wat GR55+ rifts te doen? niet GR60+ dingen he, daar ben ik nog nie klaar voor denk ik.
60 % is een kans die ik graag neem.... op het moment doe ik 1 % upgrades, dan duurt het echt lang :)
Ik zou de gems die jij het meest gebruikt eerst allemaal upgraden tot je de 30 % kans krijgt.. (of dit solo of in een groep is maakt dan niet uit)..

Zodra je de 30 % hebt bereikt voor alle gems waarmee je speelt, dan ga je de gems uppen waar je met die specifieke spec mee speelt.. (of je gaat gems uppen die je nooit gebruikt).

Zelf heb ik nu een stuk of 8 of 9 gems op 65 t/m 69 (dankzij speedruns).. en de 2 gems die ik voor pushen gebruik (Stricken / Trapped) zitten op 71 en 73 (dankzij 1 % pogingen)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

In de eerste instantie gewoon door riften tot ik niet meer kan. Zo lang mogelijk de 100% pakken. Daarna zo hoog mogelijk blijven spelen en alles pakken wat je krijgt. Maar gem upgrade kansen zijn soms heel nasty. Tijdje geleden 3x fail bij 90%. Ik moet mijn gems nog naar 60 en daarvoor speel ik in groep, omdat je in een goede groep veel hoger komt dan 60, terwijl ik solo net niet (hopelijk vandaag net wel) de 60 haal.
Sabrac schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:20:
[...]
Zelf heb ik nu een stuk of 8 of 9 gems op 65 t/m 69 (dankzij speedruns).. en de 2 gems die ik voor pushen gebruik (Stricken / Trapped) zitten op 71 en 73 (dankzij 1 % pogingen)
Damn, zo hoog! Ik zag gisteren in de leaderboards iemand die zijn gems op 84 had. Dacht dat die gebruik had gemaakt van de Hellfire bug, maar het kan dus ook met 1%. Kost je wel 100 pogingen voor één upgrade zeker? :P

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsmell op 17-09-2015 09:31 ]

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:43

Rannasha

Does not compute.

Die 60% kans op slagen blijft constant tot de gem hetzelfde level heeft als de GR die je hebt gedaan. Het is nog steeds een best redelijke kans, gemiddeld zullen 2 van de 3 upgrade pogingen lukken.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

DragonSupremacy schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:54:

Ben ook maar eens aan HC begonnen. Eerste char is tot lv38 gekomen, maar door overmoedig op Expert een rift te gaan doen ging m'n monk HP wel erg snel naar onder. 2e HC barb legde het loodje buiten m'n schuld om, omdat de game niet meer reageerde middenin een trash pack.

3e HC char is een crusader, en die is bijna lv40 op Hard.

Is er nog een mogelijkheid om de Tweakers clan/community te joinen? Kan wel wat gezelschap gebruiken om die season journey eens eindelijk af te gaan ronden. Heb namelijk pas de 4e chapter gehaald :)
Zou zeggen mocht je gezelschap zoeken, join de SG TS server, zit elke dag een groep van 6-9 personen in de avond hardcore te spelen.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Deadsmell schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:28:
[...]

Damn, zo hoog! Ik zag gisteren in de leaderboards iemand die zijn gems op 84 had. Dacht dat die gebruik had gemaakt van de Hellfire bug, maar het kan dus ook met 1%. Kost je wel 100 pogingen voor één upgrade zeker? :P
Dat is het leuke, die 1 % is niet echt 1 %.. gemiddeld elke.. 20 á 25 rifts zit er wel een upgrade tussen. En je kan tot 15 lvls hoger komen. (dus.. g.rift 65, kan lvl 80 gems opleveren). Ik weet dat de streamer parties ondertussen al 68 t/m 71 speedriften, dus dat zal z'on 83 t/m 86 gems opleveren.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-10 22:50
Deadsmell schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:28:
[...]

In de eerste instantie gewoon door riften tot ik niet meer kan. Zo lang mogelijk de 100% pakken. Daarna zo hoog mogelijk blijven spelen en alles pakken wat je krijgt. Maar gem upgrade kansen zijn soms heel nasty. Tijdje geleden 3x fail bij 90%. Ik moet mijn gems nog naar 60 en daarvoor speel ik in groep, omdat je in een goede groep veel hoger komt dan 60, terwijl ik solo net niet (hopelijk vandaag net wel) de 60 haal.
Dat is inderdaad mijn probleem ook, zou graag in een groep m'n gems hoger levelen. Het probleem is echter dat niemand op de Helltooth lag zit te wachten.... ;(

Apsie's profiel

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
Sabrac schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:14:
[...]

Holy f*** man... ik heb een ancient wrath met 3600 dps (en een non ancient met 3800... FML), helaas ook nog geen ancient furnace dus voorlopig heb ik alleen de healing monk als optie in group play... (begint ondertussen wel saai te worden na 2 weken nonstop doen in groepen).
Slim he! :p was toen met het idee; ach geen extra stat ofzo dus ga ik toch niet gebruiken...
Op non-season heb ik er nog wel 1 staan met 4k DPS, maarja daar heb ik nu vrij weinig aan!

<GoT>NightStalker

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

schaapiej schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:43:
[...]

Voor mij hetzelfde gevoel, die BP proc duurt mij af en toe veel te lang en dan doe je vrij weinig op de hogere GRifts.

Ben begonnen met de crit build, toen geswitched naar BP en nu weer crit! :p

Nu is er nog steeds een leuke damage boost met de CoE als ie op Cold komt. Ik zie alleen die buff nooit door alle andere buffs..

Volgens mij is er nog iemand gewisseld van BP naar CHC/CoE toch, was dat niet Adam?
Ik ben inderdaad begin deze week gewisseld van BP naar CHC/CoE en het bevalt goed. GR60 wilde maar niet lukken met BP, maar met CHC/CoE op eerste poging gehaald ;).

Ik moet zeggen dat ik het letten op de proc van BP ook wel wat vond toevoegen, maar CHC/CoE speelt zoveel constanter en makkelijker. Gewoon CDR maxen en SSS spammen! Alles gaat razendsnel neer, niet meer met "half scherm" spelen (ik had vaak mijn inventory open om mijn sheet DPS te checken, dat vond ik sneller gaan dan de crit nummertjes op het scherm checken). De damage met BP proc is fantastisch, maar de damage met CoE proc ook ;). Ik heb er in ieder geval geen spijt van!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Deadsmell schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:55:
Is mij nog steeds niet gelukt. Vanavond had ik een goed rift, maar ik ben drie keer dood gegaan door lag, waardoor ik net te weinig tijd voor de RG had. Maar Alberto55 gaf me de tip om Gem of Efficacious Toxin te gebruiken voor een dps boost, aangezien die door CoE versterkt wordt. Die ben ik nu even aan het levellen en daar morgen even mee proberen in plaats van BotP. Kan Wildebeest helaas niet missen.
Ik ben wel benieuwd naar de motivatie achter Toxin...die 10% is een class A buff, dus super-inefficiënt voor een setup met hoge skill bonus zoals Helltooth builds (uitgaande van alleen een slechte blobstick en Necrosis, is de effectieve bonus geen 10% maar 5% - [100+80+20+10]/[100+80+20] = 1.05. Als je gaat kijken naar hoge roll blobstick, skill op gear, Pierce the Veil, cold Dogs debuff, etc. wordt de effectieve bonus van Toxin al snel minder - [100+115+20+20+15+10]/[100+115+20+20+15] = 1.039...nog geen 4%.
Daarnaast is de damage van Toxin niet echt interessant; de x9 bonus van de set werkt er niet op. Tenzij ik iets mis, zal een Zei's eigenlijk altijd meer damage opleveren, ook op korte range (wellicht niet bij iedereen bekend, maar de damage van Zei is niet per 10 yards stapsgewijs maar lineair met afstand...een 6% Zei geeft dus een 3% bonus op 5 yards).

Bane of the Powerfull heeft hetzelfde probleem als Toxic, de 20% is ook een class A buff.

<GOT> Zarhrezz#2885

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Voor de mensen die af en toe hun cursor "kwijt" zijn tussen al het geweld op het scherm:
http://pandateemo.github.io/YoloMouse/index.html
Apsie schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:44:
[...]

Dat is inderdaad mijn probleem ook, zou graag in een groep m'n gems hoger levelen. Het probleem is echter dat niemand op de Helltooth lag zit te wachten.... ;(
Daarom heb je een clan. Ik heb het nog niet meegemaakt dat dat bij Tweakers een probleem is. Af en toe wel een klager over lag, maar nog niet iemand die met het vingertje naar de WD wijst.

Ben trouwens een barb aan het levellen met blood shards. Even HotA spelen tot de lag opgelost is, daarna weer verder met de WD of WW/Rend. Nadat ik level 60 bereikt hebt uiteraard. :P
Zarhrezz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:53:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar de motivatie achter Toxin...die 10% is een class A buff, dus super-inefficiënt voor een setup met hoge skill bonus zoals Helltooth builds (uitgaande van alleen een slechte blobstick en Necrosis, is de effectieve bonus geen 10% maar 5% - [100+80+20+10]/[100+80+20] = 1.05. Als je gaat kijken naar hoge roll blobstick, skill op gear, Pierce the Veil, cold Dogs debuff, etc. wordt de effectieve bonus van Toxin al snel minder - [100+115+20+20+15+10]/[100+115+20+20+15] = 1.039...nog geen 4%.
Daarnaast is de damage van Toxin niet echt interessant; de x9 bonus van de set werkt er niet op. Tenzij ik iets mis, zal een Zei's eigenlijk altijd meer damage opleveren, ook op korte range (wellicht niet bij iedereen bekend, maar de damage van Zei is niet per 10 yards stapsgewijs maar lineair met afstand...een 6% Zei geeft dus een 3% bonus op 5 yards).

Bane of the Powerfull heeft hetzelfde probleem als Toxic, de 20% is ook een class A buff.
Is Zei dan de enige damage gem die iets kan toevoegen aan de setup? Op Stricken na, voor de RG?

[ Voor 63% gewijzigd door Deadsmell op 17-09-2015 09:56 ]

• Apsie
Deadsmell schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:53:
[...]

Daarom heb je een clan. Ik heb het nog niet meegemaakt dat dat bij Tweakers een probleem is. Af en toe wel een klager over lag, maar nog niet iemand die met het vingertje naar de WD wijst.

Ben trouwens een barb aan het levellen met blood shards. Even HotA spelen tot de lag opgelost is, daarna weer verder met de WD of WW/Rend. Nadat ik level 60 bereikt hebt uiteraard. :P
Mmm, al een aantal malen aangeboden maar helltooth is niet iets waar de "snelle" Monks op zitten te wachten.... Nog maar eens proberen dan :)
Ga echter beslist geen Barb/monk levelen, vind de speelstijl niet echt leuk...

Apsie's profiel

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Misschien stomme vraag of opmerking hoor.

Maar toen ik mijn lvl 30 BoP verving door een lvl25 BotT merkte is een serieuze boost.

Dit terwijl een BoP toch 20%+15%dmg boost geeft, en de BotT maar een kleine 22% ofzo. Eer een BotT +35% dmg boost geeft moet je hem lvl60 hebben ofzo zeker?

<GoT> Brain3#2873

Apsie schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:00:
[...]
Mmm, al een aantal malen aangeboden maar helltooth is niet iets waar de "snelle" Monks op zitten te wachten.... Nog maar eens proberen dan :)
Gewoon niet vragen, maar gewoon open games joinen. ;) Of met mensen spelen waarvan je weet dat ze je niet weigeren.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:43

Rannasha

Does not compute.

Brain3 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:00:

Maar toen ik mijn lvl 30 BoP verving door een lvl25 BotT merkte is een serieuze boost.

Dit terwijl een BoP toch 20%+15%dmg boost geeft, en de BotT maar een kleine 22% ofzo. Eer een BotT +35% dmg boost geeft moet je hem lvl60 hebben ofzo zeker?
edit: onzin, ik haal dingen door elkaar

[ Voor 19% gewijzigd door Rannasha op 17-09-2015 10:11 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Suicyder
  • Laatst online: 21:20
[...]

Ik heb zelf een Helltooth WD, nog niet zo heel veel issues mee gehad. Wel een beetje lag, maar geen totale stilstand.
Nee, het lagfest begint bij mij pas wanneer ik mijn monk pak en met een random ander persoon mee loop EP te plaatsen en die laat exploderen.

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38
Apsie schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:44:
[...]

Mocht je normal non season spelen dan kan ik je wel helpen tot grift 55 (zolang jij de monsters bij me vandaan kan houden nuke ik ze wel neer :P). Mocht je interesse hebben dan mag je me wel toevoegen Joenino#2339 (geldt ook voor andere natuurlijk). Ik ben echter meestal alleen in weekenden en maandag/dinsdag/vrijdag online in D3. Rest raid ik nog in wow :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-10 14:50

DMG + 25% (door skill bv) * 1,22%.(bv. bane of the trapped dmg, ipv +22%)

[ Voor 4% gewijzigd door Goldman op 17-09-2015 10:28 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Apsie
Suicyder schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:12:
[...]

Ik heb zelf een Helltooth WD, nog niet zo heel veel issues mee gehad. Wel een beetje lag, maar geen totale stilstand.
Nee, het lagfest begint bij mij pas wanneer ik mijn monk pak en met een random ander persoon mee loop EP te plaatsen en die laat exploderen.
Heb gisteren de area damage in paragon uitgezet en dat helpt....... iets. :) Solo speel ik nu bijna lag free op 60 :+

Apsie's profiel

Suicyder schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:12:
[...]

Het is ook erg afhankelijk van de omstandigheden. Solo begon de lag bij mij pas toen ik grifts 60 ging runnen, maar ik heb er in lang niet alle last van. En het hangt van het tijdstip af.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 17-09-2015 10:30 ]

[...]

Carnevil WD's worden over het algemeen vaak in parties wel ge-accepteerd, mocht je daar dus de gearset voor hebben liggen.

Zelf ontwijk ik Helltooth WDs ook, maar dat is meer omdat de game al gigantisch lagged op g.rift 65 met grote groepen zonder een Helltooth WD.. de game kan gewoon niet omgaan met 50+ monsters op g.rift 65, gister ook stond het gewoon een minuut vast.

Als je echt Helltooth in groepen wilt spelen... zet Grin Reaper uit.. dan heb je geen lag meer (Area dmg etc helpt een beetje, maar hett is de Grin Reaper die de lag veroorzaakt, omdat alles x3 gaat)

• Suicyder
  • Laatst online: 21:20
Deadsmell schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:29:
[...]

Het is ook erg afhankelijk van de omstandigheden. Solo begon de lag bij mij pas toen ik grifts 60 ging runnen, maar ik heb er in lang niet alle last van. En het hangt van het tijdstip af.
Agreed, tijdstip is alles, als je laatste week in de avond speelt heb je bijna gegarandeerd lag. Zelfs al wil je alleen je inventory openen.
Een van de redenen waarom ik nu alweer minder speel in D3, weinig behoefte aan wachttijd op de inventory etc.

• Apsie
Suicyder schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:34:
[...]

Agreed, tijdstip is alles, als je laatste week in de avond speelt heb je bijna gegarandeerd lag. Zelfs al wil je alleen je inventory openen.
Een van de redenen waarom ik nu alweer minder speel in D3, weinig behoefte aan wachttijd op de inventory etc.
Grappig dat je dat zegt: ik heb zelfs af en toe met rerollen dat je een aantal keer de knop in moet drukken, ook lijkt het soms dat je de knop 2 keer achter elkaar indrukt, misschien ook lag?

Apsie's profiel

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

SideShow schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:53:
Voor de mensen die af en toe hun cursor "kwijt" zijn tussen al het geweld op het scherm:
Het is erg maar ik kan niet zonder. Anders ben ik constant mijn cursor kwijt.

• Apsie
Sabrac schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:33:
[...]

Zelf ontwijk ik Helltooth WDs ook, maar dat is meer omdat de game al gigantisch lagged op g.rift 65 met grote groepen zonder een Helltooth WD.. de game kan gewoon niet omgaan met 50+ monsters op g.rift 65, gister ook stond het gewoon een minuut vast.

Als je echt Helltooth in groepen wilt spelen... zet Grin Reaper uit.. dan heb je geen lag meer (Area dmg etc helpt een beetje, maar hett is de Grin Reaper die de lag veroorzaakt, omdat alles x3 gaat)
Ben een "bearlover" ;) dus de Carnevil is geen optie, het is toch eigenlijk te gek dat je dingen uit moet gaan zetten omdat de game het niet aankan? Maar even afwachten waar Blizz mee komt (if ever :) )
Tot zo lang houd ik het nog wel uit hoor, en 65+ is voor mij nog ietwat teveel van 't goede denk ik...

Apsie's profiel

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
SideShow schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:53:
Held, hier was ik dus nog op naar zoek. Ik ben ook iemand die steeds zijn cursor kwijt is :D , thx!
Apsie schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:49:
[...]

Ben een "bearlover" ;) dus de Carnevil is geen optie, het is toch eigenlijk te gek dat je dingen uit moet gaan zetten omdat de game het niet aankan? Maar even afwachten waar Blizz mee komt (if ever :) )
Tot zo lang houd ik het nog wel uit hoor, en 65+ is voor mij nog ietwat teveel van 't goede denk ik...
Helemaal mee eens, als je nu lag vrij wilt spelen moet je (onder andere):

Toxin gem uitzetten bij de support classes
Rend uitzetten bij de Barbs
Grin Reaper uitzetten bij de WDs

Area dmg uitzetten bij alle classes
Life per hit uitzetten bij alle classes

En dan nog... krijg je lag bij 50+ mobs in een kamer... belachelijk.

Ik hoop echt dat de lag snel gefixed word, ik neem ook veel liever een helltooth WD mee dan een barb qua damage :(

• Sandeman!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik heb nu een redelijk verse lv70 barbarian. ik heb twee rifts gedaan en een aantal adventures.
Ik begrijp niet heel goed hoe ik nu nog mijn gear moet verbeteren, kan iemand hier wat meer duidelijkheid in verschaffen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deadsmell schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:53:
Is Zei dan de enige damage gem die iets kan toevoegen aan de setup? Op Stricken na, voor de RG?

Voor Helltooth is Bane of the Trapped met ruime marge de beste damage gem (eigenlijk is dat het geval voor vrijwel elke setup, maar dat terzijde). Dit omdat de bonus een aparte buff class is (en dus multiplicatief met alle andere bonussen).

Voor Helltooth setups (Acid Cloud, Fire Wall en / of Zombie Charger als main damage) geldt dat class A buffs niet opschieten; je hebt hier al een hoge skill bonus (zie voorgaande post met rekenvoorbeeld). Bane of the Powerfull is om deze reden niet erg effectief, hetzelfde geldt voor Toxin.

Omdat Helltooth z'n damage uit de 6-piece haalt en deze bonus niet 'generic' is maar op specifieke skills werkt, zijn gems die ####% weapon damage geven niet effectief, ze krijgen de x9 bonus niet.

Wat er overblijft zijn dus de gems die multiplicatief werken; Zei's, Bane of the Stricken en Iceblink. Welke het best werkt hangt af van exacte skill setup en speelstijl.

Wat meer detail over BotT vs. BotP en waarom BotT beter werkt. Ik ga even uit van een 120% in class A en 50% in de elite damage buff class (elite damage is een aparte class), voordat we gems beschouwen.
Bane of the Powerfull geeft je in dit scenario [100+120+20]/[100+120] = 1.091 => 9.1% meer damage tegen trash en [100+120+20]/[100+120] * [100+50+15]/[100+50] = 1.091 * 1.1 = 1.20 -> 20% meer damage tegen elites. Dit is t.o.v. de situatie zonder gems.
Bane of the Trapped geeft simpelweg het % van je gem als overall bonus, op alles. Dus als je gem 22% is, doe je 22% tegen trash en elites. Waarom je een serieuze boost merkte, is omdat je van zo'n 9% meer damage tegen trash en 20% tegen elites (als de BotP buff actief was) ging naar 22% op alles, altijd.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 17:10
Sandeman! schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:57:
Ik heb nu een redelijk verse lv70 barbarian. ik heb twee rifts gedaan en een aantal adventures.
Ik begrijp niet heel goed hoe ik nu nog mijn gear moet verbeteren, kan iemand hier wat meer duidelijkheid in verschaffen ?
http://www.diablofans.com...ason-4-starter-barb-build

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Phuncz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:46:
[...]

Het is erg maar ik kan niet zonder. Anders ben ik constant mijn cursor kwijt.
Ja...ik overweeg 'em ook...zeker bij Acid Cloud is exacte positie belangrijk; veel skills tracken de geclickte target als je de knop ingedrukt houdt, Acid Cloud lijkt dit niet te doen. Aangezien de center veel meer damage doet, wil je exact casten. Ik merk dat ik best vaak even met m'n muis wapper om de cursor terug te vinden....witte cursor op cold skills camoufleert lekker, zeg maar.

Het is alleen zo jammer dat je 3rd party tools moet gebruiken (iets wat grijs gebied is) om lekker te kunnen spelen...dit zou Bliz gewoon moeten maken.

Zelf begin ik niet aan "die andere tool", maar als je serieus Broken Promises wil spelen moet je eigenlijk wel...ook weer omdat Bliz nu al 2 patches geen buff icon / visual indication voor deze ring toegevoegd heeft. Goed, op het moment heb ik liever een fix voor de lag, maar het is toch wel treurig dat bepaalde basics als buff icons niet consequent zijn opgelost. Oh well....misschien in 2.4.

<GOT> Zarhrezz#2885

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik heb gisteren nog wat op mijn Blob Doctor gespeeld (de lag maar voor lief nemend), maar die close range stijl van de build is toch niet echt mijn ding. Heeft iemand ideeën over hoe je de build efficiënt ombouwt naar mid/long range? In ieder geval Grave Injustice, Confidence Ritual en Soul Harvest eruit, maar betwijfel of er dan wat van de DPS overblijft... Zei's erin is dan een heel logische keuze, maar qua skills kom ik niet heel erg logisch uit. Big Bad Voodoo kan natuurlijk in plaats van Soul Harvest.

Hebben mensen hier al mee geëxperimenteerd? Als de lag straks weg is kan je natuurlijk close range spelen in combinatie met een healing monk, maar op dit moment speel ik met de Lag Doctor eigenlijk alleen maar solo en public... Echt hoge Grifts boeien me nu nog niet echt (dus iets minder damage is geen probleem), maar de build moet wel lekker blijven spelen en een beetje kunnen knallen (denk speedgrifts 50+).

[ Voor 8% gewijzigd door adamvansanten op 17-09-2015 11:16 ]

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:04
adamvansanten schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:15:
Ik heb gisteren nog wat op mijn Blob Doctor gespeeld (de lag maar voor lief nemend), maar die close range stijl van de build is toch niet echt mijn ding. Heeft iemand ideeën over hoe je de build efficiënt ombouwt naar mid/long range? In ieder geval Grave Injustice, Confidence Ritual en Soul Harvest eruit, maar betwijfel of er dan wat van de DPS overblijft... Zei's erin is dan een heel logische keuze, maar qua skills kom ik niet heel erg logisch uit. Big Bad Voodoo kan natuurlijk in plaats van Soul Harvest.

Hebben mensen hier al mee geëxperimenteerd? Als de lag straks weg is kan je natuurlijk close range spelen in combinatie met een healing monk, maar op dit moment speel ik met de Lag Doctor eigenlijk alleen maar solo en public... Echt hoge Grifts boeien me nu nog niet echt (dus iets minder damage is geen probleem), maar de build moet wel lekker blijven spelen en een beetje kunnen knallen (denk speedgrifts 50+).
Als je ranged wil spelen als WD, speel dan gewoon met carnevil en niet met helltooth, veel meer dmg dan een soort van hybrid range helltooth build.

Is wel een stuk lastiger te spelen.

Heb zelf een HT doctor, en een Carn doctor, en met de HT stomp ik een 60 echt met gemak (zonder furnace die heb ik pas na me 60 rift gekregen vanmorgen :P), en met de Carnevil moet ik er hard voor werken, en vissen naar de juiste rift.

• DragonSupremacy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-06 22:36
4th schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:31:
[...]

Zou zeggen mocht je gezelschap zoeken, join de SG TS server, zit elke dag een groep van 6-9 personen in de avond hardcore te spelen.
Ik ben inmiddels in de <GoT> clan, dus komt wel goed lijkt me. Thanks :)

Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti

Terence(x) schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:19:
Als je ranged wil spelen als WD, speel dan gewoon met carnevil en niet met helltooth, veel meer dmg dan een soort van hybrid range helltooth build.

Heb zelf een HT doctor, en een Carn doctor, en met de HT stomp ik een 60 echt met gemak (zonder furnace die heb ik pas na me 60 rift gekregen vanmorgen :P), en met de Carnevil moet ik er hard voor werken, en vissen naar de juiste rift.
Slow Burn / Fire Wall (de standaard build) heeft in de basis geen range afhankelijkheid; beide skills hebben een cast range van meer dan 50 yards (beide zelfs 70 als ik me niet vergis, off-screen dus). Als je geen close-range passives kiest, is de build dus prima geschikt voor mid- tot long-range.

<GOT> Zarhrezz#2885

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo ben nu bezig om mijn monk te gearen die was al heel lang level 70 maar nooit echt wat mee gedaan, beetje bloodshards farmen met mijn Barb en die uitgeven op mijn monk, heb nu heel setje van Uliana, moet nu nog de wapens en noem maar op :) maar vermaak me er wel mee, als er mensen zijn die willen spelen op de PS4 voeg me maar toe.

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-10 14:57
Zarhrezz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:30:
[...]

Slow Burn / Fire Wall (de standaard build) heeft in de basis geen range afhankelijkheid; beide skills hebben een cast range van meer dan 50 yards (beide zelfs 70 als ik me niet vergis, off-screen dus). Als je geen close-range passives kiest, is de build dus prima geschikt voor mid- tot long-range.
Er zal vast een maximum aanzitten, maar ik speel nu op 21:9 en kan nog steeds off-screen casten dus je kunt echt heel ver weg gaan staan.

Ik wissel het een beetje af. Soms vind ik de close-range-build wat gestresst spelen en dan wissel ik naar wat meer ranged (maar heb nog geen Zei's). Voor mijn gevoel is dat iets zwakker, maar goed, als je dood op de grond ligt is je damage sowieso nul :+

Edit@hieronder:
Terence(x) schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:43:
[...]

Voornaamste probleem is dat je echt enorm veel survive ability verliest, swampland attunement is wat de build zo tanky maakt, en confidence ritual, geeft je massive dps boost, ik denk gewoon dat het te squishy zal en dat je dps tekort komt.

Maar als je iets vind wat werkt, zie ik het graag, vind het leuk om WD builds te proberen, vind tot nu toe Carnevil het leukst om te spelen, ondanks dat HT veel makkelijker te spelen is in de ZB/melee versie.
Je verliest survivability in getallen, maar met een combi van Fetishes, IceBlink en Piranhado voorkom je heel veel damage juist doordat je afstand neemt. Of dat voldoende is om Grifts te pushen is vraag twee, maar het speelt imo wat relaxter.

[ Voor 33% gewijzigd door Hafermaut op 17-09-2015 11:48 ]

• Terence(x)
Zarhrezz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:30:
[...]

Voornaamste probleem is dat je echt enorm veel survive ability verliest, swampland attunement is wat de build zo tanky maakt, en confidence ritual, geeft je massive dps boost, ik denk gewoon dat het te squishy zal en dat je dps tekort komt.

Maar als je iets vind wat werkt, zie ik het graag, vind het leuk om WD builds te proberen, vind tot nu toe Carnevil het leukst om te spelen, ondanks dat HT veel makkelijker te spelen is in de ZB/melee versie.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-10 12:42
Zarhrezz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:00:
[...]
Waarom je een serieuze boost merkte, is omdat je van zo'n 9% meer damage tegen trash en 20% tegen elites (als de BotP buff actief was) ging naar 22% op alles, altijd.
naja altijd... mits de mobs natuurlijk geslowed zijn ;)

Gister eindelijk een cindercoat gedropt dus meteen in de cube voor zn legendary power. Verving de pride's fall power en switchte mijn multishot rune van broadside naar arsenal. Na een tijdje met de cindercoat power gespeeld te hebben ben ik er nog niet helemaal uit of dit beter is dan pride's. Voordeel van pride's is dat de resource reduction op alles is en niet alleen voor fire damage. Dat betekent ook dat mn discipline cost veel lager is met deze power dan met cindercoat. Merkte ook dat de crits op multishot merkbaar lager waren met arsenal dan met broadside al zijn de rockets natuurlijk ook een heel aardige DPS increase. Ik vind smoke screen nog steeds erg fijn en die heeft weer synergie met pride's fall aangezien je geen damage krijgt als je smoke screen actief hebt. Met cindercoat zag ik mn discipline bar af en toe wel zakken en met pride's merk ik eigenlijk niet dat ie omlaag gaat... ook door de 2set bonus van UE natuurlijk. Moar testing needed! :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:05
JohnnyV76 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:46:
[...]

Gister eindelijk een cindercoat gedropt dus meteen in de cube voor zn legendary power. Verving de pride's fall power en switchte mijn multishot rune van broadside naar arsenal. Na een tijdje met de cindercoat power gespeeld te hebben ben ik er nog niet helemaal uit of dit beter is dan pride's. Voordeel van pride's is dat de resource reduction op alles is en niet alleen voor fire damage. Dat betekent ook dat mn discipline cost veel lager is met deze power dan met cindercoat. Merkte ook dat de crits op multishot merkbaar lager waren met arsenal dan met broadside al zijn de rockets natuurlijk ook een heel aardige DPS increase. Ik vind smoke screen nog steeds erg fijn en die heeft weer synergie met pride's fall aangezien je geen damage krijgt als je smoke screen actief hebt. Met cindercoat zag ik mn discipline bar af en toe wel zakken en met pride's merk ik eigenlijk niet dat ie omlaag gaat... ook door de 2set bonus van UE natuurlijk. Moar testing needed! :)
Mijn ervaring is dat je uiteindelijk met yangs en paragon en nog wat stray RCR ook op een mooi getal uitkomt. Dan kost SS je 6 a 7 discipline? (Misschien nog wel minder met top roll op yangs) Met wat discipline regen en je generator zit je binnen no-time weer op maximum discipline :D

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

JohnnyV76 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:46:
In de context van Helltooth (4-piece: 10 seconde slow na hit van een van de supported skills) is dat close enough voor 'tegen alles, altijd' :D

<GOT> Zarhrezz#2885

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Bedankt voor de tips voor de Witch Doctor. Carnevil build heb ik ook (op non-season) en vind ik echt top. Helltooth speelt heel leuk, denk dat ik gewoon moet wennen aan close range spelen met de WD. De cooldown reduction van Grave Injustice blijft wel echt fantastisch, nonstop alles spammen :D. Ik ga gewoon nog wat meer oefenen! En betere gear zal ook helpen, heb er nu maar wat op gegooid (juiste pieces, maar nauwelijks op de rolls gelet), zit bijvoorbeeld maar met 400k life... Time to grind!

U6 monk ben ik nu wel een beetje klaar mee qua "ontdekken", die is nu puur voor 60+ speedgrifts en T7 bounties (met In-Geom).

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-10 12:42
Neles7 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:51:
[...]

Mijn ervaring is dat je uiteindelijk met yangs en paragon en nog wat stray RCR ook op een mooi getal uitkomt. Dan kost SS je 6 a 7 discipline? (Misschien nog wel minder met top roll op yangs) Met wat discipline regen en je generator zit je binnen no-time weer op maximum discipline :D
Met pride's kostte SS 5 discipline en met cindercoat 7 discipline. 40% meer dus! :)
Merkte wel dat ik met cinder nog langer multishot kon spammen maar in de praktijk liggen de meeste mobs met een paar salvo's toch al op hun gat en vleigen de health globes toch al in t rond. Ieder zn ding natuurlijk maar ik vind SS op hardcore heel handig.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

DragonSupremacy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:22:
[...]

Ik ben inmiddels in de <GoT> clan, dus komt wel goed lijkt me. Thanks :)
Oh wist niet dat die ook met S4 HC bezig waren, my bad O-)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:11
Ondertussen ook weer redelijk op weg aan het raken dit seizoen. Monk met U6 gegeard, en paragon 400+. Zou graag ook de GoT clan joinen om mensen te vinden om mee te speedriften. Kan ik daar gewoon een ingame invite voor sturen, of is daar een andere procedure voor?

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:10

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

elsandor schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:38:
Ondertussen ook weer redelijk op weg aan het raken dit seizoen. Monk met U6 gegeard, en paragon 400+. Zou graag ook de GoT clan joinen om mensen te vinden om mee te speedriften. Kan ik daar gewoon een ingame invite voor sturen, of is daar een andere procedure voor?
Eerst lid worden van de Tweakers community. Als je in de chat daar roept of je een invite kan krijgen voor de GoT clan zal waarschijnlijk 1 vd officers je een invite sturen. Of je kunt zelf een request sturen om lid te mogen worden. Let op: Er zijn twee GoT clans :).

Battle.net || Strava

Ik heb zonet een ancient hellfire amulet gecraft, met de onderstaande stats. Normaal gesproken zou ik strength naar CHD rollen, maar omdat de strength roll zo hoog is (ancient) en de fire roll vrij laag, ben ik geneigd om het andersom te doen. Wat is het verstandigste? Het is voor een HotA barb.

Stats:
16% Fire skill damage
990 Strength
8,5% CHC
Socket
Brawler passive

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 17-09-2015 14:06 ]

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:12
Terence(x) schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:19:
[...]

Buiten m'n weapon heb ik geen ancients, maar ik stomp echt niks op 60. M'n damage ligt gewoon te laag om de rift op tijd af te werken. En dat met slechts 2 of 3 keer dood gaan voor de RG. Mijn beste was nog 15 seconden over voor de RG. Dus zit ver van stompen :)

Voor de rest heb ik alle items van de standard grift build. Als ik meer pull dan ga ik vaker dood (vooral door de extra lag). Dus ik ga nog eens proberen op een kalmer moment maar anders snap ik niet hoe ik ver in de 60s moet komen.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Deadsmell schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:05:
Ik heb zonet een ancient hellfire amulet gecraft, met de onderstaande stats. Normaal gesproken zou ik strength naar CHD rollen, maar omdat de strength roll zo hoog is (ancient) en de fire roll vrij laag, ben ik geneigd om het andersom te doen. Wat is het verstandigste? Het is voor een HotA barb.

Stats:
16% Fire skill damage
990 Strength
8,5% CHC
Socket
Brawler passive
Ik heb ook een ancient STR amu, en heb ook de skill dmg eraf gerolled.
Zo heb ik een amu die ik voor iedere build kan gebruiken...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/66932537

[ Voor 4% gewijzigd door Protax op 17-09-2015 14:08 ]

• Terence(x)
Inrage schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:08:
[...]

Buiten m'n weapon heb ik geen ancients, maar ik stomp echt niks op 60. M'n damage ligt gewoon te laag om de rift op tijd af te werken. En dat met slechts 2 of 3 keer dood gaan voor de RG. Mijn beste was nog 15 seconden over voor de RG. Dus zit ver van stompen :)

Voor de rest heb ik alle items van de standard grift build. Als ik meer pull dan ga ik vaker dood (vooral door de extra lag). Dus ik ga nog eens proberen op een kalmer moment maar anders snap ik niet hoe ik ver in de 60s moet komen.
Wat is je battle.net id ?, je kan mijn gear zien in de link in me sig, heb 2 seasonal WD 1 helltooth/1 carnevil.

Rings/Neck die zijn shared op de characters.

Op me HT Doctor heb ik ingame 1.4 mil dmg, en 20% fire dmg op me bracers, (84% wall of death dmg vrij laag nog), shitty scrimshaw gecraft, en non ancient offhand, dus dat valt op zich wel mee

[ Voor 10% gewijzigd door Terence(x) op 17-09-2015 14:12 ]

Protax schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:08:
[...]
Ik heb ook een ancient STR amu, en heb ook de skill dmg eraf gerolled.
Zo heb ik een amu die ik voor iedere build kan gebruiken...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/66932537
Oh ja, daar had ik nog niet over nagedacht. Aangezien ik ook nog een ww barb heb en uiteindelijk in season wil maken, nadat de lag issues opgelost zijn.

• Protax
Deadsmell schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:11:
[...]

Oh ja, daar had ik nog niet over nagedacht. Aangezien ik ook nog een ww barb heb en uiteindelijk in season wil maken, nadat de lag issues opgelost zijn.
Het is voor een ALT, dus kijk niet zo heel nauw.
Als je er mee wilt gaan pushen etc. dan moet je het wel perfectioneren.
Maar goed, hoeveel amu's wil je craften in een season? 8)7
Protax schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:12:
[...]
Het is voor een ALT, dus kijk niet zo heel nauw.
Als je er mee wilt gaan pushen etc. dan moet je het wel perfectioneren.
Maar goed, hoeveel amu's wil je craften in een season? 8)7
Nou, aangezien het zo gemakkelijk gaat... :P

Ben ik trouwens de enige die het schijtirritant vindt om met Taeguk te spelen als HotA'er?

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 17-09-2015 14:15 ]

• Protax
Deadsmell schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:13:
[...]

Nou, aangezien het zo gemakkelijk gaat... :P

Ben ik trouwens de enige die het schijtirritant vindt om met Taeguk te spelen als HotA'er?
Wel verdomde saai... Net als die T8 - 10 riftjes :P Ik wil gewoon pushen... :9
Protax schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:21:
[...]
Wel verdomde saai... Net als die T8 - 10 riftjes :P Ik wil gewoon pushen... :9
Mja, ik vind het voorlopig nog wel leuk, maar ik denk dat ik ook vrij snel weer over ben naar ww. Heb al ancient Steady Strikers, een geschikt Hellfire amulet, zes pieces WotW (nog niet de juiste) en één BK wapen.

• Protax
Deadsmell schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:28:
[...]

Mja, ik vind het voorlopig nog wel leuk, maar ik denk dat ik ook vrij snel weer over ben naar ww. Heb al ancient Steady Strikers, een geschikt Hellfire amulet, zes pieces WotW (nog niet de juiste) en één BK wapen.
Ik kan nu 5 build spelen:

WW BARB
HOTA BARB
ULIANA MONK
EP (BLAAS) MONK
HEAL XP MONK

Denk dat ik het hier maar bij houdt dit season :)
Protax schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:29:
[...]
Ik kan nu 5 build spelen:

WW BARB
HOTA BARB
ULIANA MONK
EP (BLAAS) MONK
HEAL XP MONK

Denk dat ik het hier maar bij houdt dit season :)
Mooi lijstje! :)

Uliana moet ik nog twee items voor, maar heb er eigenlijk geen zin meer in. Lijkt me achteraf toch niet zo leuk.

Ik kan nu Helltooth + Arachyr/Manajuma WD spelen en een halve HotA of WW barb, hehe. Ik denk dat ik er nog een Archon Wizard bij ga maken, want dat lijkt me een vreselijk leuke build.

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:38
Denk dat ik aan de max van mijn huidige setup en gear zit met mijn HotA barb (zie sig).

Kom tot 56 met mijn non ancient Gavel.
Zit nog wel iets van rek in maar geen 3 griftlevels. Heb wat gespeeld met gems, bv de combo eso, bott en gizzard voor survival en met bott, taeguk en painenhancer maar het lijkt lood om oud ijzer.

Need ancient gavel!

Feedback uiteraard welkom!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Deadsmell schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:13:
Fixed it for you...verder beschouw ik het een retorische vraag =)

<GOT> Zarhrezz#2885

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Zarhrezz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:52:
[...]

Met een WW build zie ik het probleem niet zo :p

Nog een vraagje voor de barbs onder ons. Heb een ancient Solemn Vow gevonden met bijna max dmg, str, 10% dmg en 9% CDR. Socket ga ik er nog op giften maar de vraag is nu, laat ik die 10% staan of kies ik beter voor vit? Kreeg in de chat nogal tegenstrijdige antwoorden.

Doel is primair een support build, maar wil ook solo gaan pushen.

[ Voor 41% gewijzigd door Nephalem op 17-09-2015 21:25 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door Nephalem op 17-09-2015 21:24 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:21
Zarhrezz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:52:
[...]

WW barb en Nats DH niet hoor ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Thalaron schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:13:
[...]

WW barb en Nats DH niet hoor ;)
En EP Monk, met trucjes. Maar verder een waardeloos ding. Ze zouden die stacks een uptime van 3 minuten moeten geven, in plaats van seconden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond besloten de proc rates van Fire Wall / Ring of Poison en Communing with Spirits te achterhalen en daar kwam iets heel interessants uit...

De proc rates zelf zijn, als verwacht, niet heel hoog. Fire Wall maar 0.03, Ring of Poison 0.07 en Communing with Spirits 0.06. Wat me opviel was echter het gedrag van Communing with Spirits. Normaal als je Hack gebruikt voor het bepalen van proc rates, zie je 1 thorns tick...dit was ook het geval voor Fire Wall en Ring of Poison. Bij Communing with Spirits, ging het echter als een gek ticken als de target in de wall stond...3-5 thorns hits per seconde.

Nu is dat op zich niet echt heel nuttig; zelfs nieuwe thorns damage is niet hoog genoeg om met dit effect echt zoden aan de dijk te zetten...maar gezien het effect besloot ik eens naar Bane of the Stricken te gaan kijken. Ik heb alle 3 de walls 9 keer op een zombie gecast (1.18% BotS, dus 9 hits / stacks is 10% overal dmg). De Fire Wall kwam op 15 stacks, de Ring of Poison op 10 en de Communing with Sprits op 40!

Ik heb nog niet helemaal duidelijk hoe snel de stacking precies kan hiermee, maar Communing with Spirits kan wel eens erg interessant zijn hiervoor. Morgen of in het weekend maar eens wat testjes op Belial uitvoeren om te zien hoe snel stacks opbouwen op een stationary target en of Jeram's Bracers het stacken kunnen versnellen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27
Ben op dit moment een DH aan het bouwen op season. Kan ik vandaag met iemand mee hobbelen zodat ik snel 70 ben? Huidige level is 51 volgens mij. (heb exp gear aan trouwens;))

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 18-09-2015 08:43 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:19

Anno

Griefmaker#2862

RustStorm schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 07:40:
Ben op dit moment een DH aan het bouwen op season. Kan ik vandaag met iemand mee hobbelen zodat ik snel 70 ben? Huidige level is 51 volgens mij. (heb exp gear aan trouwens;))
Als je nog geen lid bent van de Tweakers community dan zou ik daar lid van worden. En vraag daar dan in de community of iemand je wil boosten. Er is meestal wel een speler online die dat wil doen. Ik zou het ook wel willen doen maar ik ben op onregelmatige tijden online en meestal 's alleen avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Anno schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:52:
[...]

Als je nog geen lid bent van de Tweakers community dan zou ik daar lid van worden. En vraag daar dan in de community of iemand je wil boosten. Er is meestal wel een speler online die dat wil doen. Ik zou het ook wel willen doen maar ik ben op onregelmatige tijden online en meestal 's alleen avonds.
Ben inderdaad lid van de community. Ben alleen nog niet online geweest, maar dacht: ik gooi alvast hengeltje uit. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, gister even koppig bezig geweest, maar het is gelukt, Torment X in 3 minuten... solo :D

Met een U6 monk, met de standaard items (geen in-geom), maar wel met een witching hour en een Mantra of conviction (movement) en Momentum... m'n bane of the stricken vervangen door powerful en voila :) na 2 rifts had ik em.

Moet toegeven het was een erg mooie rift en in een groep was dit veel sneller gegaan, maar ach, soms moet je je eigen uitdagingen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:59:
Moet toegeven het was een erg mooie rift en in een groep was dit veel sneller gegaan, maar ach, soms moet je je eigen uitdagingen maken.
Mee eens...ik kijk eerst eens hoe ver ik solo kom met de conquests enzo...group kan de komende maanden nog ruimschoots.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb in dat opzicht nog maar 2 te gaan, lvl 70 hardcore (even wat uurtjes voor uittrekken) en 100 dingen in de cube ( ;( zo saai )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Set items rerollen in de cube is zeker de beste manier om een ancient versie te krijgen van je stukken? Maar wat doe je dan met je bloodshards?

Ben met jullie tips en aanpassingen aan men Zombie bear WD,makkelijk door GR50 geraakt, maar zit nu wel tegen een grens aan. GR54 is nog maar 1 keer gelukt. Moet denk ik eerst wat beter gear halen, in ancient versie. En langzaamaan men gems upgraden naar 50 ofzo denk ik. Merk dat ik soms heel makkelijk nog ge-oneshot wordt in deze rifts.

Ik moet de build nog goed doorgronden. Soms doe je massa's dmg en is een pack of trashmob zo opgeruimd en soms duurt het 2 keer zolang. Heeft waarschijnlijk te maken met de CoE-ring. Dicht bij de mobs staan geeft ook meer dmg, maar dan krijg je makkelijk klop van iedereen. Waar ik in GR50 constant full health bleef, is nu weer anders....

..maar 1 ding is zeker. Zombie bear WD is fun. Alsook men Chicken WD....maar die moet nog wat geoptimaliseerd worden, die sterft veel te makkelijk in T7 en doet nog niet genoeg dmg om vlot te kunnen speedfarmen.

Misschien vanavond eens werk van maken.

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brain3 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:20:
Set items rerollen in de cube is zeker de beste manier om een ancient versie te krijgen van je stukken? Maar wat doe je dan met je bloodshards?
Waarom zou je slechts 1 van de mogelijke opties doen en niet beide? Legendaries rerollen is erg material intensief, ik heb dit zelf nog niet gedaan en alles d.m.v. bloodshards gehaald en ben al bijna volledig ancient. De enige items die de moeite waard zijn om naar ancient te rerollen zijn wapens.. omdat deze te duur zijn via bloodshards. Armor etc zou ik puur via bloodshards doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 17:04

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Ik gebruik de bloodshards ook om aan souls te komen :+
Ik koop gewoon constant voor 1000 shards aan belts en salvage die. Dit tesamen met de vele drops aan het eind van elke 50 solo grift levert best snel wat souls op (50 is voor mn huidige build net het level dat niet 'te' lastig is en lekker vlot doorspeelt zonder dood gaan. Maar nog wel een beetje werk vereist en een flinke sloot exp geeft)

Eigenlijk wil ik alleen nog een vervanger voor mn BlackThorne 2x set (Amu is niet ancient maar heeft zo'n goede roll dat niets anders in mn stash eraan kan tippen)

en allicht mooiere rolls op mn focus en restraints :)

DP: http://www.diabloprogress...ap-2955/JoSchaap/39685579
BN: http://eu.battle.net/d3/e...Schaap-2955/hero/39685579

Leuke verassing is dat ik kennelijk op DP nr 65 in de world barb STR ranking sta :o (non-season)
An sich niet verkeerd voor iemand die totaal niet actief speelt (1 avondje per week ongeveer)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Brain3 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:20:

Ben met jullie tips en aanpassingen aan men Zombie bear WD,makkelijk door GR50 geraakt, maar zit nu wel tegen een grens aan. GR54 is nog maar 1 keer gelukt. Moet denk ik eerst wat beter gear halen, in ancient versie. En langzaamaan men gems upgraden naar 50 ofzo denk ik. Merk dat ik soms heel makkelijk nog ge-oneshot wordt in deze rifts.

Ik moet de build nog goed doorgronden. Soms doe je massa's dmg en is een pack of trashmob zo opgeruimd en soms duurt het 2 keer zolang. Heeft waarschijnlijk te maken met de CoE-ring. Dicht bij de mobs staan geeft ook meer dmg, maar dan krijg je makkelijk klop van iedereen. Waar ik in GR50 constant full health bleef, is nu weer anders....

..maar 1 ding is zeker. Zombie bear WD is fun. Alsook men Chicken WD....maar die moet nog wat geoptimaliseerd worden, die sterft veel te makkelijk in T7 en doet nog niet genoeg dmg om vlot te kunnen speedfarmen.

Misschien vanavond eens werk van maken.
General rule of thumb when gearing:
  1. Speel veel en gok bij kadala tot je alle items hebt die je nodig hebt voor je build
  2. Rerol items waar nodig
  3. Gok bij kadala voor (ancient) upgrades.
  4. Gebruik de upgrade rare item optie van de cube.
  5. Bewaar je oude items, je kan die gebruiken voor Reforge Legendary.
  6. De combinatie van spelen, Kadala, reforge en upgrade zorgt ervoor dat je uiteindelijk voor dat je alles ancient hebt.
  7. Belangrijkste upgrade om verder te komen is je wapen. Als je een 1hander gebruikt als WD dan is de 2de belangrijkste optie je offhand, dat zorgt voor de grootste upgrade.
  8. Daarna langzaam werken naar alles ancient met bovenstaande methodes.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 23:43
Regel 0.
Na boss kill rift sluiten. 30 sec om van alles te doen.
Dan volgende opstarten...
Scheelt heel wat extra runs op avondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:09
bangkirai schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:44:
Regel 0.
Na boss kill rift sluiten. 30 sec om van alles te doen.
Dan volgende opstarten...
Scheelt heel wat extra runs op avondje.
Ik ga altijd door naar de volgende floor, vaak mee gemaakt dat er een gob pack zit :D

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-10 07:22
Sabrac schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:08:
Heb in dat opzicht nog maar 2 te gaan, lvl 70 hardcore (even wat uurtjes voor uittrekken) en 100 dingen in de cube ( ;( zo saai )
Lvl 70 HC geen probleem heb je 20 min :P met een 3 man 70 is dat zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Sabrac schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:32:
[...]

Waarom zou je slechts 1 van de mogelijke opties doen en niet beide? Legendaries rerollen is erg material intensief, ik heb dit zelf nog niet gedaan en alles d.m.v. bloodshards gehaald en ben al bijna volledig ancient. De enige items die de moeite waard zijn om naar ancient te rerollen zijn wapens.. omdat deze te duur zijn via bloodshards. Armor etc zou ik puur via bloodshards doen.
idd ik gok nu ook veel bij kadala, maar ik denk dat ze de Helltooth set niet meer kent. Altijd maar Jade spullen. Is er eigenlijk nog een viable jade-wd-build in omloop nu in 2.3? Ik had vroeger een Jade WD, amai da was wel cool en leuk.Boem alles dood.

Idd gewoon GR50 doorlopen en gems langzaam upgraden. en hopen op ancient upgrades he. Een gift zou ook welkom zijn...dat zou gelijk een serieus verschil kunnen maken moest ik die op men Scrimshaw gooien, gelijk een bak dmg erbij. en misschien ook gelijk een paar GR-levels hoger?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!
randomice schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:04:
[...]

Ik ga altijd door naar de volgende floor, vaak mee gemaakt dat er een gob pack zit :D
Afhankelijk wat je doel is, zelf kan een goblin pack me niet intereseren en gaat het me puur om de greater rift key.. al het andere is bonus :) En zodra er dan een g.rift party is, lekker dat doen, geweldig voor je items, bloodshards en xp :)

Dan is sluiten, repairen, salvagen, volgende heel efficient :) (ook voor g.rifts trouwens... heerlijk dat die timer weg is ook, lekker doorrammen!).

[ Voor 14% gewijzigd door Sabrac op 18-09-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
RustStorm schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 07:40:
Ben zelf een DH en de laatste dagen bezig met mensen levelen om wat extra mats en greater keys te verzamelen. Je mag mee hobbelen en als je gelukt hebt krijg je ook nog mooie gear van me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:21
Ik speel geen seasons en mijn enige doel in Normal Rifts is Leg/Set/Mats->DB's

Heb inmiddels bijna 1100 Greater Rift Keys... Dus vandaar dat ik zelf liever het rift clear ofwel tot mijn stash vol zit doorloop :)

Wanneer DB's ook in Grifts zouden droppen zag je mij helemaal geen Rifts meer doen... Al doe ik tegenwoordig vaak T7 bountie split met 2x Sage.. Levert de handige Mats op, zo nu en dan een Goblin Shrine (wat zijn die dingen er nog weinig...) en elke pack die ik tegenkom (neem Nemesis ook mee) sloop ik binnen no time wat 95% van de tijd 2 DB's opleverd. Daarnaast vanwege Cash rewards elke run 5 gegarandeerde legs (lees souls).

Keywardens neem ik als het even kan ook mee wanneer ik de quest kan doen in de betreffende map..

[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 18-09-2015 10:48 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:12
Terence(x) schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:09:
[...]

Wat is je battle.net id ?, je kan mijn gear zien in de link in me sig, heb 2 seasonal WD 1 helltooth/1 carnevil.

Rings/Neck die zijn shared op de characters.

Op me HT Doctor heb ik ingame 1.4 mil dmg, en 20% fire dmg op me bracers, (84% wall of death dmg vrij laag nog), shitty scrimshaw gecraft, en non ancient offhand, dus dat valt op zich wel mee
Ik heb 1.3mln sheet dps met focus op acid cloud. Speel dus met de andere HT build merk ik nu. Ik zal mijn non ancient Scrimshaw eens reforgen naar een ancient en de bears build eens proberen. Misschien ligt die speelstijl mij meer en kan ik zo verder. Misschien ook minder lag. En firewall is ook wel een cast en forget spell dus ook eenvoudig. Heb nu focus op cold damage dus mijn firewall cast ik gewoon voor de algemene damage buff.

Vanavond weet ik weer wat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Neles7 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:45:
[...]

Ben zelf een DH en de laatste dagen bezig met mensen levelen om wat extra mats en greater keys te verzamelen. Je mag mee hobbelen en als je gelukt hebt krijg je ook nog mooie gear van me :D
Thanks, ben op dit moment met Klablabla en Lucy aan het meewandelen... ben dus inmiddels level 70. :) Maar gear is natuurlijk nooit verkeerd.

Zal in de loop van de dag wat actiever online zijn dan nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-10 11:21
Neles7 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:45:
[...]

Hoe bevalt jouw spec voor dh? Ziet er leuk uit en ben benieuwd hoe ver je ben gekomen hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
stomley schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:58:
[...]

Hoe bevalt jouw spec voor dh? Ziet er leuk uit en ben benieuwd hoe ver je ben gekomen hiermee.
Ik heb momenteel solo 56 clear met UE icm yangs. Ik denk dat met wat fishing en geluk 57/58 zelfs doable is momenteel. Goal is uiteindelijk 60+ met DH :)
RustStorm schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:53:
[...]

Thanks, ben op dit moment met Klablabla en Lucy aan het meewandelen... ben dus inmiddels level 70. :) Maar gear is natuurlijk nooit verkeerd.

Zal in de loop van de dag wat actiever online zijn dan nu. :)
Haha ^^ Ik ben vanaf +/- 12 wel ergens online. Als RNG gunstig is en spul dropt wat ik slechter is wat ik heb mag je het hebben, heb zo al 2 clan mates blij gemaakt met een ancient yangs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Neles7 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:08:
[...]

Ik heb momenteel solo 56 clear met UE icm yangs. Ik denk dat met wat fishing en geluk 57/58 zelfs doable is momenteel. Goal is uiteindelijk 60+ met DH :)

[...]

Haha ^^ Ik ben vanaf +/- 12 wel ergens online. Als RNG gunstig is en spul dropt wat ik slechter is wat ik heb mag je het hebben, heb zo al 2 clan mates blij gemaakt met een ancient yangs :D
M'n dank is bij voorbaat al groot ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Laatst online: 01-10 15:43
Tijdje hier niet gepost maar moet toch even mijn frustratie kwijt. Wat erger ik me dood aan de lag in hogere Grifts, solo nu op ongeveer 57 en regelmatig lagged de game dusdanig hard (zoals bekend) dat het gewoon niet meer te doen is.

Het andere waar ik wat over te zeiken heb is die godvergeten klote caves. Uit 30 Grifts heb ik gister 24 keer de caves gekregen. Wat een ontzettend irritante klote rift is dat om goed veel mobs te pullen. Was al overgestapt van me WD op 60+ ivm de lag, maar nu ook op me barb hoef ik maar Rend te gebruiken en de shit is weer aan. Begint nu zwaar te irriteren.

Sorry voor de rant, en hallo iedereen weer.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavento schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:18:
Tijdje hier niet gepost maar moet toch even mijn frustratie kwijt. Wat erger ik me dood aan de lag in hogere Grifts, solo nu op ongeveer 57 en regelmatig lagged de game dusdanig hard (zoals bekend) dat het gewoon niet meer te doen is.

Het andere waar ik wat over te zeiken heb is die godvergeten klote caves. Uit 30 Grifts heb ik gister 24 keer de caves gekregen. Wat een ontzettend irritante klote rift is dat om goed veel mobs te pullen. Was al overgestapt van me WD op 60+ ivm de lag, maar nu ook op me barb hoef ik maar Rend te gebruiken en de shit is weer aan. Begint nu zwaar te irriteren.

Sorry voor de rant, en hallo iedereen weer.
Helaas heb je het dan ook over de 2 classes die op het moment solo hier last van hebben (WD met helltooth / grin reaper en Barb met Rend). Het is zeker irritant en moet snel opgelost worden.

De caves irriteer ik me zelf ook mateloos aan, je kan op deze map geen goede density krijgen.. zelfde geld voor de Streets of caldeum.

Over het algemeen zijn er maar een paar maps waar ik blij van word, Silver Spire (Act 4 map), Vault of the assassin (Act 2 map), Caverns of Aranaea (Act 1 map) of de Cathedral (Act 1 map). Dit zijn maps waar je enorm goede density kan krijgen (kan... hoeft niet).. Helaas tot nu toe nog geen goede rifts mee gehad in mn 67 pogingen T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:29:
[...]
Helaas heb je het dan ook over de 2 classes die op het moment solo hier last van hebben (WD met helltooth / grin reaper en Barb met Rend). Het is zeker irritant en moet snel opgelost worden.
Zo fijn, dat het juist mijn twee all-time favourites zijn. :P

Ben ook een wizard gaan levellen, om de nieuwe Archon build eens uit te proberen. Volgens mij is dat een waanzinnig leuke, maar ook zwaar linke build. Eén death en een hoge level grift is vrijwel verloren, omdat het te veel tijd kost om al je stacks weer op te bouwen en je zonder stacks zo vreselijk kwetsbaar bent. Maar heb je eenmaal 100 Archon stacks, dan is het god mode on, als ik de guides mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:29:
[...]

Over het algemeen zijn er maar een paar maps waar ik blij van word, Silver Spire (Act 4 map), Vault of the assassin (Act 2 map), Caverns of Aranaea (Act 1 map) of de Cathedral (Act 1 map). Dit zijn maps waar je enorm goede density kan krijgen (kan... hoeft niet).. Helaas tot nu toe nog geen goede rifts mee gehad in mn 67 pogingen T_T
Persoonlijk vind ik dan de meest 'geopende' map het leukste die doorgaans maar 1 level hebben. Begin daar een beetje link spel mee te spelen in T4/T5 met mijn DH, houdt de spanning er een beetje in. Gisteren nog een Ancient Danetta's Revenge gevonden, op zich ook wel weer leuk.

http://eu.battle.net/d3/e...had0wZ-2549/hero/66463367

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:47:
[...]

Persoonlijk vind ik dan de meest 'geopende' map het leukste die doorgaans maar 1 level hebben. Begin daar een beetje link spel mee te spelen in T4/T5 met mijn DH, houdt de spanning er een beetje in. Gisteren nog een Ancient Danetta's Revenge gevonden, op zich ook wel weer leuk.

http://eu.battle.net/d3/e...had0wZ-2549/hero/66463367
De open maps kom je echter niet tegen in greater rifts, dus daar zal je tijdens het g.rift pushen niets aan hebben. Maar inderdaad, voor de normale rifts zijn de grote open maps verre weg het leukst

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 18-09-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sabrac schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:52:
[...]

De open maps kom je echter niet tegen in greater rifts, dus daar zal je tijdens het g.rift pushen niets aan hebben. Maar inderdaad, voor de normale rifts zijn de grote open maps verre weg het leukst
Snap alleen niet waarom ze die beslissing genomen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:54:
[...]

Heeft met rift balancing te maken. zowel op het vlak van density als op 'dead ends'. Er is namelijk niets frustrerender dan 2 minuten door een rift terug lopen omdat je een verkeerde afslag hebt genomen. In g.rifts zie je daarom ook vaak binnen 5 of 10 seconde of het een doodlopend stuk is of niet.

Daarentegen ben ik er helemaal voor om meer rift diversity in te bouwen, graveyards, fields of misery, festering woods, howling plateau.. dat soort heerlijke open maps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Laatst online: 01-10 15:43
Het zou is tijd worden dat blizzard niet zo nummer horney blijft. Ik hoef helemaal geen 10-20 miljard crits te zien. Dat zou al enorm helpen tegen de lag als ze dat flink gaan reducen incl. de health van mobs.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
toolkist schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:54:
[...]

Pcies :( Voor Zbears zijn open ruimtes een stuk prettiger, alhoewel de brede gangen (met je rug naar een wand) eigenlijk ideaal zijn voor een smalle streep bears :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
xavento schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:57:
Het zou is tijd worden dat blizzard niet zo nummer horney blijft. Ik hoef helemaal geen 10-20 miljard crits te zien. Dat zou al enorm helpen tegen de lag als ze dat flink gaan reducen incl. de health van mobs.
'T blijft toch gewoon een nummer? of het nou 10 of 10.000.000.000 is, lijkt mij dat ze de schaling toch redelijk voor elkaar hebben? _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:55
xavento schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:57:
Je kan je (crit) damage nummers gewoon uitzetten hoor.
Pagina: 1 ... 29 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.