Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-10 18:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

SideShow schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:49:
Iemand die me kan vertellen wat ik nog optimaliseren aan mijn non season barb om eventueel GR61+ te kunnen.
Momenteel gestrand op 60 (gedaan zonder unity maar wel met CoE en esoteric)

Mn profiel:
http://eu.battle.net/d3/e...ideshow-2189/hero/1922871

Wat ik zelf al weet:
- betere shoulders (ancient)
- betere focus en restraint (ancient en meer CHD)
- paragon 800+ worden
life% belt ipv fury spent (maar das persoonlijk misschien).
@res op pants
helm -> CC naar Skill 15%

Je hebt 42.5% CHC , plus ~175/5 = 35 = 77,5 CHC, paragon punten geeft nog eens 10%, dus dat is 87.5% CHC
WOTB = 10, Battle rage = 3 = 100,5%CHC.

IMO 90% is genoeg.

Amu, mist nog 17% CHD, beetje zonde als je vrijwel 100% CHC hebt.

Over het algemeen mis je nog de juiste secundaire resists. Volgens mij heb je maar 1x light en 1x phys. Dat wil je meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
LOL praatjesmaker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 23:43
JohnnyV76 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:24:
Ben haast benieuwd wat er gebeurd als ik die resource reduction weer zou rerollen en of dan de vaste roll onder water nog zou bestaan oid.
Ja. Die vaste rol blijft, heb ik al geprobeerd, heb zelf toch voor vit ipv extra resource reduction roll gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07 12:28
JohnnyV76 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:15:
[...]

Naja ik heb 6/6 UE maar vind t nog steeds fijn. Er zijn ook situaties (bijv. waller) waar je niet weg kunt komen en dan kan smoke screen echt een life saver zijn. Ik zie mijn discipline bar eigenlijk nauwelijks omlaag gaan en met 1 health globe zit ik sowieso vol. Dat ik dan af en toe iets minder damage doe met multishot neem ik graag op de koop toe als trade-off voor het praktisch ongestoord kunnen schieten.
Het is maar net wat je prefereert, maar als jij jezelf goed positioneerd kun je eigenlijk altijd wel wegkomen met vault. Je kan 2x vaulten voor elke smoke screen iirc.

Het grote probleem wat ik ondervond was dat Smoke screen toch wel discipline zuipt Als je het echt nodig hebt en maar 50% uptime heeft, dat ik vault niet kon missen. Keuze word dan companion (wolf), sentry(polar station + botT) of preparation(+disc) weg doen allemaal skills die nog meer damage doen. Terwijl goed gebruik van vault + positioneering eigenlijk voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:19

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister helaas niet mee kunnen doen met de sub-3min TX run.
En vanavond weer niet online.

Veels te druk op werk :(

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Mad-Matt schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:04:
Gister helaas niet mee kunnen doen met de sub-3min TX run.
En vanavond weer niet online.

Veels te druk op werk :(
Ik ook niet... Morgenavond een poging doen? Dan heb ik tijd, jij hopelijk ook!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dan maak ik gewoon even tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

An1mA schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:38:
Gister GR 64 geprobeerd met mijn Season Barb, maar kwam steeds fury te kort op de boss. Vandaag meer geluk en volgens de leaderboard GR 64 als snelste gecleared ^^ Ik speel btw de build van Alkaizer 6 piece IK 2 piece WW.
Nice! Wat is voor jou het voordeel van deze build tov bijvoorbeeld de ww build met Bul Kathos wapens? Scheelt het zoveel grifts of is het puur de speelstijl?

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27
Heb zojuist een request gestuurd voor de GoT clan en ook de Tweakers Community. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolderPloer!
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:53
Als iemand weet hoe ik als WD aan een Convention of the elements ring kan komen, hoor ik dat graag. Ik farm al meer dan een week en alle bloods gaan er ook al heen. Helaas zonder resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
PolderPloer! schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:08:
Als iemand weet hoe ik als WD aan een Convention of the elements ring kan komen, hoor ik dat graag. Ik farm al meer dan een week en alle bloods gaan er ook al heen. Helaas zonder resultaat
Ik weet hoe je je voelt... enige dat ik kan zeggen; RNG is RNG... ;(

Ik heb hem uiteindelijk verkregen door de cube (rare ring met desbetreffende mats om een legendary te maken).

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Tektoon schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:54:
[...]

Nice! Wat is voor jou het voordeel van deze build tov bijvoorbeeld de ww build met Bul Kathos wapens? Scheelt het zoveel grifts of is het puur de speelstijl?
Nog niet de benodigde gear naar mijn mening. De WW build icm de BK wapens heb ik full ancient maar op 2 items mist er AR en moet nog een goede Convention ring zien te krijgen. Heleboel vorige week gesalvaged :( Denk ook dat het naast speelstijl ook aan je gear ligt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Verwijderd

hmm.. wordt toch een beetje een vervelend verhaal deze patch.

Heb de classes en builds die ik wil gaan spelen voor wat solo hogere grifts klaar, maar 1tje kan ik er zeker vergeten. Vorige week al 61 gehaald op mijn wd helltooth dude, maar de game lag is nu veel erger dan voorheen.

Net drie grifts van 62 gestart. twee meteen afgbroken omdat de game al stil stond bij het eerste groepje mobs. De derde wel afgemaakt, maar was totaal onspeelbaar. Game wel 10 keer moeten pauzeren en zelfs bij de boss (choker) was er lag... erg jammer streep door de rekening van helltooth build.

Blijven alleen de barb over en een tank monkje voor exp in groepen... hmm.. hopelijk snel ptr van 2.4 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 17:04

JoSchaap

Had a life, got a modem..

oh jij komt nog van je teleport plaats af? ik kom nieteens in de buurt van mobs.. alleen sommige rifts/maps werken nog maar :(

speelt al 2 weken dus niet sinds de laatste patch

[ Voor 17% gewijzigd door JoSchaap op 16-09-2015 00:43 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
schaapiej schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:20:
Hier ook plannen om een SWK-Uliana Monk te maken voor party. Alleen de Gear laat wat op zich wachten :p

Deze week ook een DH gestart en met dank aan o.a. een boost en wat TX runs mee hobbelen binnen 5 uur speeltijd de Natalya, Maurader en Unhallowed set compleet. De laatste gebruik ik nu icm Yang en DML. Piew piew piew! :p
Gear wat ik heb kan uiteraard nog altijd beter, maar in principe mist er nu alleen nog een Furnace voor m'n EP Monk! :)

<GoT>NightStalker

• RustStorm
Ik denk dat ik vandaag toch maar weer eens bounties ga doen om de resterend mats te krijgen voor de items die ik nog in de cube wil mikken.

Tussendoor zal ik ongetwijfeld nog wel wat (g)rifts gaan doen en wellicht wat machines farmen.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:42
Zo, wel een goede avond gehad :)

Heb de 10% dubbele resource reduction weggerold voor een socket en inderdaad bleef de 47% vaste roll achter. Dus t.o.v. de dag ervoor 130% crit damage erbij :P
Eerst safe wat GR25 gedaan om m'n Bane of the Powerful gem naar 25 te halen en vlak voordat ik met wat D3 vrienden ging riften dropte er eindelijk een restraint. Begon al met goede rolls alleen CHD was laag op 30%. Na een stuk of 12 rerolls floepte er een 50% uit dus met 500 dex (max roll), 50% CHD (max roll) en 5,5% CHC (bijna max roll) mag ik niet klagen voor een niet-ancient restraint:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/300z1oj.jpg

Daarna gingen met zn 3en wat rifts doen op T6 maar toen bleek dat onze DPS te hoog was voor T6 met een rift boss die letterlijk in 2 tellen dood was, zijn we naar T7 gegaan. Met een goede monk is het als demon hunter vooral proberen in de buurt te blijven en de restjes mobs afknallen. Geraakt worden door welke mob ook op T7 doet best pijn. Nu ik focus/restraint heb en al een paar 1.3 miljard crits gezien heb op multishot (wolf companion active + convention of elements buff) denk ik dat mn DPS wel even vooruit kan en lijkt het me slim om op toughness te focussen als ik T7+ en GR25+ wil overleven.

Voordat ik off ging een kadootje van 1 van ons 3 mans groepje gekregen.... een ramaladni woohoo... hij had er al een paar en ik nog 0 dus die gaat mooi in de stash tot ik een ancient Yang vind. _/-\o_

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

JohnnyV76 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:15:
Voordat ik off ging een kadootje van 1 van ons 3 mans groepje gekregen.... een ramaladni woohoo... hij had er al een paar en ik nog 0 dus die gaat mooi in de stash tot ik een ancient Yang vind. _/-\o_
Die dingen droppen echt aan de lopende band, dit season. Vorige season maar een handvol gehad, nu staat de teller al op iets van 15. Ben ze ook maar weg gaan geven.

• schaapiej
Deadsmell schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:19:
[...]

Die dingen droppen echt aan de lopende band, dit season. Vorige season maar een handvol gehad, nu staat de teller al op iets van 15. Ben ze ook maar weg gaan geven.
Inderdaad een heel groot verschil in droprate.
Heb er volgens mij nog 6 in stash, 5 al gebruikt en 1 of 2 weggegeven..

Wordt tijd dat ze die andere gift maar eens releasen... socket op een amulet zetten! *O*

<GoT>NightStalker

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:03
schaapiej schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:45:
[...]

Inderdaad een heel groot verschil in droprate.
Heb er volgens mij nog 6 in stash, 5 al gebruikt en 1 of 2 weggegeven..

Wordt tijd dat ze die andere gift maar eens releasen... socket op een amulet zetten! *O*
Hmm, van het weekend eindelijk eentje aangetroffen, teller staat dus op 1 :(.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Douweegbertje

Douweegbertje

Tektoon schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:54:
[...]

Het voordeel is dat je damage doorgaat zonder dat je fysiek aanwezig bent. In kort scheelt dat weer thoughness wat je weer kwijt kan in DPS. Zodoende kun je technisch gezien meer.
De WW build speelt met ignore pain, en de rend build met rend.. eigenlijk is dat het verschil.

Ik heb nu beide gespeeld, en mocht ik nou mijn gear goed hebben gezet (speelde bijv. met xp gem) had ik de 62 met gemak gehaald. Ik vind persoonlijk de WW rend build makkelijker en sneller.

In elk geval ben ik zelf gefocussed op de HOTA build, dus ik mis gewoon wat items om daadwerkelijk een normale solo push tijd neer te zetten.. Wellicht van het weekend dat ik er voor ga.

• Morocius
Ik had ook al een paar ramaldini's voordat ik uberhaupt een legendary potion had gevonden op paragorn 235 ofzo.

Gedachten was om eigenlijk een "hammeradin" te maken maar vind het niet leuk spelen dus hele tijd een shieldbash build gedaan en nu een barbarian aan het gearen om wat hogere grifts te gaan doen. Heb de MotW set compleet (veel met verkeerde stats en maar 1 ancient) en de BK wapens waarvan 1 ancient.

Dus sowieso nog:
-BK wapen rerollen
-Craften of nieuwe MotW set stukken vinden
-Hellfire ammy verkeerde passive inspiring pressence wel handig niet optimaal
-Belt vervangen mijn casius pride is dan wel 6 sec, maar lage str roll maar goed
-Ringen zijn wel okay maar daar speel ik nog mee, binnenkort BK ring maar eens testen met bane of the stricken.

Ik heb de rend build ook gedaan maar die fractie van een seconde dat je rend dondert wel je toughness naar beneden. Ik neig naar ignore pain aangezien ik HC speel en het best irritant is als je gefeared/geroot/geknockbacked word dat je toughness in elkaar zakt. WotB is wel vaak up maar niet genoeg.
schaapiej schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:45:
[...]
Hebben ze al gedaan. Zoiets heet Hellfire amulet. :P

Verwijderd

Ook maar een logboekje posten;

Gisteravond nog even snel een paar GR gedaan, ik had nog steeds de moed niet om verder te gaan dan T3 totdat ik er achter kwam dat het upgraden van mijn gem toch wel heel vaak failde bij het upgraden. Toch maar besloten om mij langzaamaan omhoog te werken naar hogere tiers die ik nog niet eens geunlocked had. Gem was level 17 en aan het einde van de avond was deze Rank 25 met de laatste upgrade met succession rate van 8%.

Bovenop dat dropte de GR guardian ook nog eens Focus, de ring die ik nog zocht die samen met mijn Restraint ring gaat. Al met al een mooie afsluiter, mijn DPS schoot omhoog en kan nu denk ik wel iets beginnen in T5. Kan tevens weer wat spelen met mijn cube om andere items/effects te gebruiken nu dat ik niet meer zo heel afhankelijk ben van de huidige set effecten.

http://eu.battle.net/d3/e...had0wZ-2549/hero/66463367 :)

En ik moet mijn stash maar eens clearen. Na 3 tabs vol met legendaries te hebben merk je wel dat het kenmerk van legendary toch wat minder value krijgt op deze manier. :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2015 09:29 ]

• schaapiej
Deadsmell schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:18:
[...]

Hebben ze al gedaan. Zoiets heet Hellfire amulet. :P
Ja das ook leuk speelgoed, maar ik bedoelde dit geval; Death Prophet's Gift!
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/17261506160

<GoT>NightStalker

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:55
Na gisteren wat Ubers gedaan te hebben op seasonal, toch overstag en een non seasonal gemaakt.
Shoutout voor Neles en Harvester voor het boosten naar lvl70. Ik kreeg er gelijk een vault bij als start geld _/-\o_
Daarna nog wat zelf geprobeerd te farmen voor mijn Barb HotA build. Van kadala de shoulders gekregen en een Torment 3 azmodan kistje dropte ancient The Gavel of Judgment (zonder socket, maar komt nog wel met gift).

Daarna nog een plekje gevuld in een andere vault run op T10, waar 2 van de deelnemers weer een puzzle ring vonden, dus al met al goede avond gehad :P

Alleen what the hell is up met smart drop? Eerst 5 ancient legendary 2 handers op mijn non seasonal DH....
En daarna DH helmen en een RoRG met INT op mijn Barb, whut the hell.

Edit, naam vergeten

• schaapiej
Deadsmell schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:27:
[...]

Ik geloof er geen zak van. Mijn hoax sensor tintelt.
Ik geloof er ook geen zak van, maar zal wel tof zijn als er zoiets gaat komen.
En zal vast ook wel eens gaan gebeuren.. why not?
Voor de wapens hebben ze het gedaan, kan het ook wel voor ringen en amuletten! ;)

<GoT>NightStalker

iTitus schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:28:

Alleen what the hell is up met smart drop? Eerst 5 ancient legendary 2 handers op mijn non seasonal DH....
Smart loot betekent niet 'exclusief voor jouw class' loot. Ben blij dat er af en toe ook nog wat ander spul dropt. Is soms een mooie gelegenheid om een bepaalde build uit te proberen voor een andere class.

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

iTitus schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:28:
Nou inderdaad, gisteren dood gegaan en nieuwe monk begonnen.
Erg gefocussed op green drops, maar Ancient BK sword / IK helm / WD dagger.

Volgens mij probeerd Bnet me te vertellen dat ik moet stoppen met monk.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:50
Grift solo 50 gehaald met een kleine omtunning naar Rend build. Super makkelijk te spelen en ook nog best leuk.

Op naar 60!

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Gisteren eindelijk eens wat Ubers gedaan met ik gok iTitus. Dat was eigenlijk te makkelijk op T9, jammer dat alle amuletten echt crap waren die ik gecraft heb... Moet echt eens op zoek gaan naar een goede hellfire amulet of andere amulet met socket zodat ik de derde legendary gem kan equippen.

Huidige amulet heeft erg fijne rolls en veel (sheet) DPS en kan hem niet rerollen voor een socket want dan moet ik m'n 93% CHD opofferen...

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:50:
[...]

In de groep samenstelling heb je 2 supports die grote groepen verzamelen en iedereen van dmg buffs / toughness buffs voorziet (Healing monk / Support barb), je hebt dan 1 furnace EP monk die zelf niets kan killen, maar wel EP's van 100 miljard+ kan maken... echter moet een monster dood voordat deze EP afgaat... daar komt de HotA barb om de hoek kijken, met veel monster om zich heen en rend, slaat een HotA barb als een gek.. en heeft in no time die ene mob met EP op zich dood.. waardoor alle monsters daarom heen ook ontploffen. Op deze manier kan je zelfs op g.rift 65 groepen van 50+ monsters met blue en yellow packs allemaal in 1x opblazen.

Daarnaast is een HotA barb enorm sterk op single target, dus ook op een guardian doet deze dan heel veel dmg.
Vanochtend even snel een Furnace gehaald uit de Cube, helaas nog niet ancient maar ik ben door mijn act materials heen... Ik heb nu alle gear voor de Furnace EP monk, dus wat mij betreft doen we vanavond een paar testrondjes!

Black-Hole schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:48:
Gisteren eindelijk eens wat Ubers gedaan met ik gok iTitus. Dat was eigenlijk te makkelijk op T9, jammer dat alle amuletten echt crap waren die ik gecraft heb... Moet echt eens op zoek gaan naar een goede hellfire amulet of andere amulet met socket zodat ik de derde legendary gem kan equippen.

Huidige amulet heeft erg fijne rolls en veel (sheet) DPS en kan hem niet rerollen voor een socket want dan moet ik m'n 93% CHD opofferen...
Je hebt Bane of the Trapped nog niet op je char. Die gem geeft je 30% damage increase op level 50. Ik denk niet dat 93% CHD je meer damage geeft dan die gem, dus je kunt denk ik prima een socket rollen. Check het voor de zekerheid even.
adamvansanten schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:56:
[...]

Vanochtend even snel een Furnace gehaald uit de Cube, helaas nog niet ancient maar ik ben door mijn act materials heen... Ik heb nu alle gear voor de Furnace EP monk, dus wat mij betreft doen we vanavond een paar testrondjes!
Heb die build even opgezocht en hij lijkt me veel leuker spelen dan de SSS build. Alleen ik zie dat 'ie Sunwuko's Shines gebruikt en dan haak ik af. Heb van season 2 nog nachtmerries over het vinden van een goede variant van dat kreng. :P

[ Voor 27% gewijzigd door Deadsmell op 16-09-2015 10:01 ]

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Deadsmell schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:58:
Je hebt Bane of the Trapped nog niet op je char. Die gem geeft je 30% damage increase op level 50. Ik denk niet dat 93% CHD je meer damage geeft dan die gem, dus je kunt denk ik prima een socket rollen. Check het voor de zekerheid even.
Heb die wel al in de stash liggen op lvl 31 en dat zou ik inderdaad best eens kunnen testen. Alleen waar kan ik dat checken? Vast op een of andere site...?

Edit: gok dat je d3planner.com bedoelt.

[ Voor 4% gewijzigd door Black-Hole op 16-09-2015 10:09 ]

Verwijderd

Goldman schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:36:
Grift solo 50 gehaald met een kleine omtunning naar Rend build. Super makkelijk te spelen en ook nog best leuk.

Op naar 60!
Welkom dan bij de lag club :P.. zal snel minder leuk worden je rend build.

Dit was ook mijn keuze voor ns en het speelt fijn, maar de lag na 60 is behoorlijk hoog en de rift boss zonder die bane of the stricken kan erg lang duren. Daarna SS barb gedaan, maar wederom lag en vooral heel veel rubberbanding.. dus nu maar cookie cutter Hota ofzo of gewoon terug naar waste (maar dit geeft zeker lag)

Kortom.. allemaal leuke builds met de barb, maar richting de 60 komt de lag om de hoek kijken en zal zeker je grift avonturen behoorlijk verpesten... hota schijnt behoorlijk lag save te zijn.
Black-Hole schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:04:
[...]

Heb die wel al in de stash liggen op lvl 31 en dat zou ik inderdaad best eens kunnen testen. Alleen waar kan ik dat checken? Vast op een of andere site...?

Edit: gok dat je d3planner.com bedoelt.
Ik had geen specifieke site in gedachten, maar met d3planner.com gaat het vast goed komen. Gewoon even kijken wat je verliest als je die CHD eraf haalt. Of als je een vergelijkbaar amu hebt liggen daar even mee checken.

Ik heb altijd als uitgangspunt dat ik zo snel mogelijk drie legendary gems op mijn gear wil hebben. Overige stats komen daarna wel.

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Heb die build even opgezocht en hij lijkt me veel leuker spelen dan de SSS build. Alleen ik zie dat 'ie Sunwuko's Shines gebruikt en dan haak ik af. Heb van season 2 nog nachtmerries over het vinden van een goede variant van dat kreng. :P
Ik heb de hele Sunwuko set ancient in mijn stash zitten, maar inderdaad volgens mij geen fantastisch gerolde amulet. Ach, we kijken wel hoe ver we ermee komen.

Gisteren mijn U6 monk ook omgebouwd naar de crit/CoE variant (na een belachelijk lucky Restraint en Gungdo Gear drop), echt een stuk sterker dan de BP variant. Eerste poging meteen GR60 gecleard, dus daarmee zullen de runs nu ook wel wat sneller gaan :)

• schaapiej
adamvansanten schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:20:
[...]

Ik heb de hele Sunwuko set ancient in mijn stash zitten, maar inderdaad volgens mij geen fantastisch gerolde amulet. Ach, we kijken wel hoe ver we ermee komen.

Gisteren mijn U6 monk ook omgebouwd naar de crit/CoE variant (na een belachelijk lucky Restraint en Gungdo Gear drop), echt een stuk sterker dan de BP variant. Eerste poging meteen GR60 gecleard, dus daarmee zullen de runs nu ook wel wat sneller gaan :)
Sunwuko amulet heb ik ook nog nooit een echt goede drop van gehad.
Heb er nu zelf 1 met cold%, dex, CHD en socket. Redelijk ding.

Zag gister of eergister in de stream van Quin dat iemand een SWK amulet aan hem liet zien; 20% cold, 100% CHD, 10% CHC en socket... dafuq! :P

Zelf ook gewisseld naar de crit build van U6.. vind die proc van de BP nog steeds niet relax genoeg om lekker mee te spelen! Bewaar de gear wel maar of ik die nog eens gebruik, weinig kans!

<GoT>NightStalker

• Protax
[...]
[...]

Het is helemaal niet leuk spelen :P Beter gezegd is het een verschrikking, aangezien je constant zonder spirit loopt. Maar goed alles voor het team :P
Zonder Ancient wapen, gaat het sowieso niet werken.
Daarnaast moet je echt een bizarre goede thoughness hebben, anders lig je constant op je gat :)

Mijn monk:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/65777320

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Holy shit de lag gisteravond. Zelfs normaal spelen en lage normale riftjes gingen met veel lag. Maar ach, een zooi greater keys gefarmed. Vanavond maar weer verder daarmee denk ik. Ik wil gewoon een steady base hebben. Daarnaast is het goed voor de DB vooraad. Zit momenteel op ~430 en ~200 souls.

Ben ondertussen maar m'n zunimassa aan het upgraden naar ancient. Of althans, aan het proberen :) De enige onderdelen die ik nog niet ancient heb zijn chest en legs. Heb een hele goede hellfire, gezien die toch poison%, chd, chc krijgt maakt het niet uit dat deze niet ancient is. Gisteren kreeg ik ook een Focus met int/chd/%as. Dus daar de int vanaf voor chc. Dan nog een restraint met goede stats en een betere Dagger of Darts/SMK. Heb nu een ancient DoD, maar die heeft hele lage rolls en alleen IAS en geen %dmg. Dit allemaal puur omdat ik Carnevil leuker vind spelen dan helltooth. Ik zou ook nog eens een zombie bears build kunnen proberen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Protax schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:27:
[...]
Het is helemaal niet leuk spelen :P Beter gezegd is het een verschrikking, aangezien je constant zonder spirit loopt. Maar goed alles voor het team :P
Zonder Ancient wapen, gaat het sowieso niet werken.
Daarnaast moet je echt een bizarre goede thoughness hebben, anders lig je constant op je gat :)

Mijn monk:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/65777320
Ah, jammer. :P

Hoe speel je hem eigenlijk? Continu spirit generator gebruiken, met TR voor mobility en F&R procs? EP gaat automagisch door Uliana.

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Hoi...

Zouden de WD-specialisten of andere eens naar men seasonal WD's willen kijken?

Men zombie bear WD zit momenteel vast op GR50. Ik moet nog een Furnace voor in men Cube, maar weet niet of dit zo'n groot verschil zal maken. Wat dan wel? hoe klim ik hoger op de GR-ladder? wat geeft me de beste/snelste boost?

Men ander WD is bedoeld als snelle DB/key-farm build, build gevonden op Youtube van BigDaddyDen (fervent WD speler)....maar ik doe niet genoeg dmg en ben te snel dood op T7 ondanks men sheetdmg en toughness....zijn er hier tips om sneller te killen? en meer tougher te zijn? Speelde deze build vroeger met full Arachyr set + Manajuma set, en dan killde ik op T7 redelijk snel en bleef ik makkelijk overeind. Maar dan mis je wel de extra DB. Met deze nieuwe build heb ik wel de extra DB, maar ik mis killsnelheid en toughness. Tips graag. Chicken build is verder wel leuk om bounties en dergelijke te doen, gedaan met lang zoeken...gelijk de Roadrunner door de levels heen racen is fun!

<GoT> Brain3#2873

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren met Rappel even materials gefarmd. ging vrij goed :D

Al meer dan 300 souls op mijn Eather Walker wand gespendeerd maar ik krijg hem maar niet ancient! Heb nog maar 60 souls :( En moet nu dus weer meterials gaan farmen :(

Overigens, tik nu bijna paragon 400 aan maar heb pas 1 ramaladni's gevonden.

[ Voor 14% gewijzigd door Ryan1981 op 16-09-2015 10:46 ]

Verwijderd

Ryan1981 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:45:
Gisteren met Rappel even materials gefarmd. ging vrij goed :D

Al meer dan 300 souls op mijn Eather Walker wand gespendeerd maar ik krijg hem maar niet ancient! Heb nog maar 60 souls :( En moet nu dus weer meterials gaan farmen :(
Yes dat ging best snel op T7 ook al waren we maar met 2.

• SideShow

SideShow

Administrator

Gisteren nog 2 ancient upgrades gevonden wat resulteert in wat procenten extra dps en thoughness

Nu nog een dikke ancient bracer en een goede restraint, ten slotte nog een immortal king broekje vinden met all res op. :-)

Ook nog 1 gem levelen en heb mn golden portrait op season :)

Dit is trouwens de eerste patch waarvan ik na een week ofzo niet het "meh" gevoel heb. Meestal speelde ik meer vóór een patch dan erna, maar nu zit het wel snor.

• Ryan1981
  • Laatst online: 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

SideShow schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:48:
Gisteren nog 2 ancient upgrades gevonden wat resulteert in wat procenten extra dps en thoughness

Nu nog een dikke ancient bracer en een goede focus, ten slotte nog een immortal king broekje vinden met all res op. :-)

Ook nog 1 gem levelen en heb mn golden portrait op season :)

Dit is trouwens de eerste patch waarvan ik na een week ofzo niet het "meh" gevoel heb. Meestal speelde ik meer vóór een patch dan erna, maar nu zit het wel snor.
Ja ik heb dat ook wel een beetje, ik denk dat het bij mij komt omdat ik nu een redelijke kans heb om echt goede gear te bemachtigen waar je in het verleden echt honderde uren kon farmen en nog steeds geen furnace kon vinden. (ik heb hem tot op de dag van vandaag nog niet kunnen bemachtigen terwijl ik 1000+ uren aan het spel besteed heb in totaal).
Brain3 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:41:
Hoi...

Men zombie bear WD zit momenteel vast op GR50. Ik moet nog een Furnace voor in men Cube, maar weet niet of dit zo'n groot verschil zal maken. Wat dan wel? hoe klim ik hoger op de GR-ladder? wat geeft me de beste/snelste boost?
Vreemd dat je niet hoger komt, want er is niet echt iets mis met je build. Qua gear kunnen een aantal dingen beter, zoals betere F&R ringen met full damage stats. Er mist chc op je helm, je bracers kunnen beter. Andere passive op je Hellfire amulet (spirit vessel), Zombie charger damage op je wapen kan hoger.

En de Furnace natuurlijk. Ik ben met een Furnace van grift 56 naar 59 gegaan, dus het maakt wel degelijk iets uit. Ik zou in de tussentijd In-Geom vervangen door iets dat meer damage doet, want In-geom heb je niet nodig door Grave Injustice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:55
3xNix schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:32:
[...]

Nou inderdaad, gisteren dood gegaan en nieuwe monk begonnen.
Erg gefocussed op green drops, maar Ancient BK sword / IK helm / WD dagger.

Volgens mij probeerd Bnet me te vertellen dat ik moet stoppen met monk.
I know, maar ik was zo verbaasd omdat ik in paragon 190-300 non seasonal bijna geen enkele non char drop heb gehad :P
Black-Hole schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:48:

Ja dat was met mij :D Ik had wel een upgrade voor mijn Amu gelukkig, maar marginaal.

• Protax
Deadsmell schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:36:
[...]

Hoe speel je hem eigenlijk? Continu spirit generator gebruiken, met TR voor mobility en F&R procs? EP gaat automagisch door Uliana.
Normaal gebruiken ze Crippling Wave, ik had dit gister als test dit even ingesteld.
Maar je loopt constant te meppen, om zo de palm te verspreiden.
Daarna doet de barb dmg en activeert de palm, en boem het is weg (met mijn palm oneshotten we blue packs op 65).
Voor de rest ben je heel druk met overleven :P

• ye-roon

ye-roon

knaak

Brain3 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:41:
Hoi...

Men ander WD is bedoeld als snelle DB/key-farm build, build gevonden op Youtube van BigDaddyDen (fervent WD speler)....maar ik doe niet genoeg dmg en ben te snel dood op T7 ondanks men sheetdmg en toughness....zijn er hier tips om sneller te killen? en meer tougher te zijn? Speelde deze build vroeger met full Arachyr set + Manajuma set, en dan killde ik op T7 redelijk snel en bleef ik makkelijk overeind. Maar dan mis je wel de extra DB. Met deze nieuwe build heb ik wel de extra DB, maar ik mis killsnelheid en toughness. Tips graag. Chicken build is verder wel leuk om bounties en dergelijke te doen, gedaan met lang zoeken...gelijk de Roadrunner door de levels heen racen is fun!
Ik zou beginnen met het upgraden van je gems naar de hoogste variant. 300 int is een heleboel extra damage en allresist.

in de optimale versie wil je %wall of death dmg op je shoulders en chest en %zombie charger dmg op je pants.

Verder kan ik niet iets zien wat er mis is met je build. Ik heb similar items met een acid cloud build die niet optimized is en nog niet overal goede stats en ik heb 55 geprobeerd en dat was faceroll voor mij. Zie m'n profile voor info: http://eu.battle.net/d3/en/profile/yeroon-2383/hero/65859288 let wel, ik heb 55 gedaan voordat ik een aantal items ancient had.

Voor extra defense zou je Henri's perquistion kunnen equippen ipv Thing of the Deep. Henri's is super OP. 80% dmg reduction op elke eerste hit die de target op je doet en het word mindconrolled, nothing to sneeze at. Natuurlijk wil je een furnace in de cube, maja, als je net als mij geen geluk hebt... Voor meer informatie zie: https://www.reddit.com/r/...tooth_zombie_bears_guide/

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Ik gister eindelijk 2 unity's gevonden, de 1e run op m'n grift 49 merkte ik er niet zoveel van.. wat bleek achteraf, had ik mn unity met een lvl 40 BoTT nog in mn inventory zitten en speelde ik met een kale rogar's huge stone. |:(

Vreemd genoeg evengoed gehaald met nog 13 sec. op de teller.
Vervolgens toch maar met unity geprobeerd, en 50 gedaan, toen 3 minuten over dus is wel een duidelijk verschil :)

Deze crusader begint wel aardige vormen aan te nemen.. maar heb het gevoel nog aardig squishy te zijn.. op grift 50 met 12m toughness is het toch wel vervelend met ranged beesten..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik heb mijn WD nu omgetoverd naar een zuni/dagger build, dit lijkt enorm veel te doen aan de lag problemen.
De damage is insane, op grift 50 had ik de rift boss dood binnen 3.5 seconden.

Moet nog een hoop gaan sleutelen aan gear, maar heb het idee dat dit toch 60+ moet gaan halen.:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Maxxus-1263/hero/64347137

[ Voor 7% gewijzigd door Maxxus op 16-09-2015 12:23 ]

PSN: MaxxusNL

Deadsmell schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:36:
[...]

Dat zo ongeveer ja, soms wil je EP zelf casten op low health mobs om de chain in werking te krijgen, maar daar mis je dan spirit voor, je gebruikt TR heel sporadisch (elke 5 sec) voor de SWK buff.
adamvansanten schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:56:
[...]

Moeten even kijken wie er vanavond online zijn, maar zoals protax al zei, zonder ancient weapon is de spec waardeloos (daarom speel ik em zelf ook nog niet, ik mis nog een ancient furnace of wrath of the bone king).

[ Voor 37% gewijzigd door Sabrac op 16-09-2015 12:37 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik ben er (weer) niet.. sleutelen aan de auto :p

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Deadsmell schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:53:
[...]

Vreemd dat je niet hoger komt, want er is niet echt iets mis met je build. Qua gear kunnen een aantal dingen beter, zoals betere F&R ringen met full damage stats. Er mist chc op je helm, je bracers kunnen beter. Andere passive op je Hellfire amulet (spirit vessel), Zombie charger damage op je wapen kan hoger.

En de Furnace natuurlijk. Ik ben met een Furnace van grift 56 naar 59 gegaan, dus het maakt wel degelijk iets uit. Ik zou in de tussentijd In-Geom vervangen door iets dat meer damage doet, want In-geom heb je niet nodig door Grave Injustice.
Geen chc op men helm? euh? daar heb ik overgekeken dan.
Bracers beter? bwa, de legendary stat is toch goed? en fire gerolled...ja, ancient versie wint altijd.
Ander hellfire amu, idd...ma das een lastige om te krijgen he
F&R ringen, die moeten beter idd, zonder fout. eentje is al goed met chc en chd op, de andere kan beter

enig voorstel voor een vervanger van de In-Geom dan? Shard? Thunderfury?

<GoT> Brain3#2873

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Deadsmell schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:53:
[...]

... Ik zou in de tussentijd In-Geom vervangen door iets dat meer damage doet, want In-geom heb je niet nodig door Grave Injustice.
In-geom is wel een aanrader voor t10 speedfarming imo. Niet-range afhankelijke cd reduction icm de reductie van GI is heerlijk. (Lees: 0 cd firewall spam)

• ye-roon

ye-roon

knaak

Brain3 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:07:
[...]

Geen chc op men helm? euh? daar heb ik overgekeken dan.
Bracers beter? bwa, de legendary stat is toch goed? en fire gerolled...ja, ancient versie wint altijd.
Ander hellfire amu, idd...ma das een lastige om te krijgen he
F&R ringen, die moeten beter idd, zonder fout. eentje is al goed met chc en chd op, de andere kan beter

enig voorstel voor een vervanger van de In-Geom dan? Shard? Thunderfury?
Lees mijn suggestie boven aan de pagina, maar zal het hier even herhalen: Je wilt een furnace daar. Mocht je die niet hebben, ga voor Henri's Perquision (die kat aan een touwtje), dat geeft je 80% dmg reduction voor elke eerste hit, wat betekend dat je heel tanky word. Sterkste setup voor high GR word waarschijnlijk furnace in de cube, henri in de offhand.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-10 22:50
ye-roon schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:13:
[...]

Sterkste setup voor high GR word waarschijnlijk furnace in de cube, henri in de offhand.
Grave injustice, wat welhaast BiS voor wat betreft hoge Grifts, doet het vele malen beter met Thing o/t Deep.
De Henri is leuk maar in mijn ogen niet meer dan dat _/-\o_

Apsie's profiel

Apsie schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:18:
[...]

Grave injustice, wat welhaast BiS voor wat betreft hoge Grifts, doet het vele malen beter met Thing o/t Deep.
En daarom zie je alle hoge g.rift pushes atm de Henri gebruiken ;)
Thing ot Deep is erg sterk met GI, idd, maar als je de eerste klap niet overleefd, heb je er niets aan. De 80 % dmg reductie is te goed om in te leveren.

[ Voor 17% gewijzigd door Sabrac op 16-09-2015 14:30 ]

Verwijderd

Haha.. voor iedereen die tijd heeft check nu dan even
http://www.twitch.tv/quin69

hij is bezig met snapshotten van power pylon en mythic rytm in zijn Ep's. Behoorlijke broken imo maar de dps als het werkt is echt bizzar. Vermakelijk.. en dit zal wel de grote monk truc zijn waarmee iemand 80+ gaat halen solo

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Ben toch wel huiverig geworden op solo spelen HC...
Gisteren was er nog niemand online, dus dacht even snel keys te farmen op T8.

Eerste waypoint A4 de trap omhoog lopen, zie zo'n stun beest en een demon daarna blijft het geluid repetatief hangen... heb 10 seconde gewacht maar alt/tab werkte ook niet en geluid bleef zo dus maar harde reset gedaan.

Na inloggen inderdaad zoals gevreest - R.I.P.
Dankzij boost nu alweer redelijk op nivo... maar dat was toch wel jammer.

Helpt het als je echt direct harde reset doet oid? of is het met zo'n crash wel einde oefening?

• Morocius
3xNix schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:23:
Helpt het als je echt direct harde reset doet oid? of is het met zo'n crash wel einde oefening?
In mijn ervaring nee, je blijft vrijwel altijd in de game hangen voordat je disconnnect. Ik heb weleens meegemaakt dat het minuten duurde voordat degene ook daadwerkelijk dropte van de game.

[ Voor 14% gewijzigd door Morocius op 16-09-2015 15:39 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

Apsie schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:18:
[...]

GR = GreaterRift, heb het idee dat je dacht dat ik het over een passive had. Ik heb het ook alleen over items gehad. Also wat Sabrac zei, hoger in de GR met een zombiebears build gebruikt iedereen Henri's in de offhand, die damage reduction is echt insane, maar de interupt is misschien nog wel beter. Ongeacht welke build met Helltooth though, een furnace in de cube, heb je die nog niet, henri's in de cube en dan de sterkste ancient offhand die je kan vinden. Ancient offhand tegen over normale offhand is met een goede rol als snel 20-40% damage increase.

• Terence(x)
  • Laatst online: 17:04
Maxxus schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:22:
Ik heb mijn WD nu omgetoverd naar een zuni/dagger build, dit lijkt enorm veel te doen aan de lag problemen.
De damage is insane, op grift 50 had ik de rift boss dood binnen 3.5 seconden.

Moet nog een hoop gaan sleutelen aan gear, maar heb het idee dat dit toch 60+ moet gaan halen.:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Maxxus-1263/hero/64347137
Ziet er goed uit, alleen heb je wel echt een star metal nodig, BBV is zonde om te gebruiken als je die niet heb.

Ik zit zelf nu op Grift level 59, 60 heb ik nog niet kunnen halen, maar moet wel kunnen met mij gear. En het verschilt niet heel veel met die van jouw buiten het feit om dat ik iets meer ancient set items heb, een een star metal in me cube.

Het is alleen wel enorm vissen met een Zuni build, waar je met een helltooth build de meeste rifts wel kan hebben, val je met zuni al om als een winged assasin alleen al naar je kijkt :p

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-10 15:41

Luukwa

o/

Heeft iemand een goede skill build voor een basis WD die nog al zijn set gear moet vinden?
Ik heb zonet met behulp van een mede tweaker mn WD level 70 gemaakt, maar heb geen idee hoe ik nou t beste mn set items ga farmen.. ik ga voor de chicken build.

Soundcloud!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Luukwa schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:44:
Heeft iemand een goede skill build voor een basis WD die nog al zijn set gear moet vinden?
Ik heb zonet met behulp van een mede tweaker mn WD level 70 gemaakt, maar heb geen idee hoe ik nou t beste mn set items ga farmen.. ik ga voor de chicken build.
Zoek ff op Debo's leveling guide. De build waar hij mee eindigt is perfect om mee te beginnen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• SideShow

SideShow

Administrator

Hmz, hardcore spelen ... niets voor mij. Een karakter uitbouwen en dan doodgaan door lag. Je moet het maar willen doen.
UTADDICT schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:14:
[...]

Zoek ff op Debo's leveling guide. De build waar hij mee eindigt is perfect om mee te beginnen.
Exact. Je zit meteen op T1 of T2 met die build, als je 70 bent. En binnen een paar uren daarna op T6. Ideaal.
ye-roon schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:13:
[...]

GR = GreaterRift, heb het idee dat je dacht dat ik het over een passive had. Ik heb het ook alleen over items gehad. Also wat Sabrac zei, hoger in de GR met een zombiebears build gebruikt iedereen Henri's in de offhand, die damage reduction is echt insane, maar de interupt is misschien nog wel beter. Ongeacht welke build met Helltooth though, een furnace in de cube, heb je die nog niet, henri's in de cube en dan de sterkste ancient offhand die je kan vinden. Ancient offhand tegen over normale offhand is met een goede rol als snel 20-40% damage increase.
Ik kan me wel vinden in Apsie's standpunt en zou het zelf waarschijnlijk ook doen als ik bears zou spelen. Ik heb altijd het meeste last van Winged Assassins in hoge grifts en ander snel vliegend en slaand volk. Physical damage dus. Met de TotD / Swampland Attunement krijgt die resistance een enorme boost. Voorwaarde is wel dat je ook Molten Wildebeest's Gizzard neemt om een groot deel van de initiële damage weg te nemen. Ik denk dat dat beter is dan Henri's Perquisition, zeker als je altijd close range vecht.

[ Voor 58% gewijzigd door Deadsmell op 16-09-2015 17:39 ]

• Luukwa

Luukwa

o/

Bedankt beiden :)!

Soundcloud!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Adam, ken je dit nog?
Gaat hem niet worden ;w

• DragonSupremacy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-06 22:36
Nou, mijn Ramaladni ervaring is in 1 cijfer uit te drukken.. heb dus in de tijd dat ik weer begonnen ben met D3 (1.5 week voordat S3 eindigde), nog geen enkele Gift gehad.

Wel ondertussen een berg aan set drops gehad, waardoor ik praktisch m'n hele Tal Rasha Hydra build bij elkaar heb (ook dankzij een random die me een Restraint kon toestoppen, die kreeg ik maar niet gevonden), alleen de bracers moet ik daar nog van voordat ik de BiS set heb.

Profile: http://eu.battle.net/d3/e...onFury-2634/hero/63603190

Daarnaast ben ik dus niet zo slim geweest met m'n DB voorraad, omdat ik dus m'n DB voorraad opgemaakt heb aan het upgraden van m'n non-seasonal characters van rare naar legendary. Heb dus nu zeg maar een chronisch tekort aan DBs :D

Ben ook maar eens aan HC begonnen. Eerste char is tot lv38 gekomen, maar door overmoedig op Expert een rift te gaan doen ging m'n monk HP wel erg snel naar onder. 2e HC barb legde het loodje buiten m'n schuld om, omdat de game niet meer reageerde middenin een trash pack.

3e HC char is een crusader, en die is bijna lv40 op Hard.

Is er nog een mogelijkheid om de Tweakers clan/community te joinen? Kan wel wat gezelschap gebruiken om die season journey eens eindelijk af te gaan ronden. Heb namelijk pas de 4e chapter gehaald :)

[ Voor 0% gewijzigd door DragonSupremacy op 16-09-2015 20:50 . Reden: Profile link van juiste link voorzien ]

Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Mad-Matt schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:45:
[...]

Adam, ken je dit nog?
Gaat hem niet worden ;w
Beetje jammer dit Mad-Matt! Ik ben zodirect gewoon online hoor! ;)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

adamvansanten schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:27:
[...]

Beetje jammer dit Mad-Matt! Ik ben zodirect gewoon online hoor! ;)
Ik ga het wel proberen om rond 20h thuis te zijn en nog ff de pc aan te slingeren.
(zit nu nog op de zaak)

Voor de Uliana monks onder ons: wat is in jullie ogen beter, met of zonder CHC? (CHC+CoE / no CHC+BP)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Angeloonie schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:37:
Voor de Uliana monks onder ons: wat is in jullie ogen beter, met of zonder CHC? (CHC+CoE / no CHC+BP)
CHC + CoE, stukken stabieler voor mijn gevoel, maar qua g.rifts pushen is er nog geen duidelijke winnaar, alhoewel CoE op het moment 2 g.rifts voor ligt

Kutzooi...
Vond net vanmiddag een ancient gloves met CHC/CDR, heb ik net de CHC van af gerold xD

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Angeloonie schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:59:
Kutzooi...
Vond net vanmiddag een ancient gloves met CHC/CDR, heb ik net de CHC van af gerold xD
No CHC + BP kan nog steeds g.rift 68 aan :) er is dus nog genoeg ruimte om mee te spelen

• Luukwa

Luukwa

o/

Na een avond van hulp en tweakers is dit nu mijn Witch Doctor: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/66892600

Moet zeggen dat dit tot nu toe heerlijk speelt, mijn minions doen eigenlijk al het werk en ik hobbel er achteraan. Ik ga morgen toch even iets hoger dan t1 proberen, maar tot nu toe erg positief :)

Iemand tips voor welke build ik moet gaan? Ik vind dingen zoals pets erg tof!

Soundcloud!

Luukwa schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:59:
Na een avond van hulp en tweakers is dit nu mijn Witch Doctor: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/66892600

Moet zeggen dat dit tot nu toe heerlijk speelt, mijn minions doen eigenlijk al het werk en ik hobbel er achteraan. Ik ga morgen toch even iets hoger dan t1 proberen, maar tot nu toe erg positief :)

Iemand tips voor welke build ik moet gaan? Ik vind dingen zoals pets erg tof!
Meer pets dan met Arachyr/Manajuma krijg je volgens mij niet, dus dan is dat de aangewezen build voor je. Als je echter grifts wilt pushen, dan kan je beter Helltooth Zombie Bears of Acid Blob, of de Poison Dart build nemen. Alle hebben overigens fetishes als pets.

• Luukwa

Luukwa

o/

Deadsmell schreef op woensdag 16 september 2015 @ 20:03:
[...]

Meer pets dan met Arachyr/Manajuma krijg je volgens mij niet, dus dan is dat de aangewezen build voor je. Als je echter grifts wilt pushen, dan kan je beter Helltooth Zombie Bears of Acid Blob, of de Poison Dart build nemen. Alle hebben overigens fetishes als pets.
I want all teh pets, haha!

Ik wil voornamelijk db's met deze WD gaan farmen op t8-t10 :)
Thanks voor je advies :*)

Soundcloud!

Luukwa schreef op woensdag 16 september 2015 @ 20:18:
[...]

Oh, in dat geval Manajuma voor speed en drie piece Sage voor de extra DB. Maakt voor de rest dan niet uit, maar Helltooth is wel handig in verband met de firewalls. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 16-09-2015 20:22 ]

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:31
Zo, die hackers op de ps4, helemaal klaar mee. Lekker hardcore aan het doen, vergeten op friends only te zetten. Komt er een gast bij, start een grift 100 ofzo en bam, gelijk 300 paragon erbij. Echt jammer dit.

Heb al mn poppen weggegooid, ben helemaal fris opnieuw begonnen. Soort van seasons :-) Wie heeft er zin om mee te doen? Hardcore, maar doe ook softcore. Legit only.

Psn = Qoriox

• schaapiej
Sabrac schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:41:
[...]

CHC + CoE, stukken stabieler voor mijn gevoel, maar qua g.rifts pushen is er nog geen duidelijke winnaar, alhoewel CoE op het moment 2 g.rifts voor ligt
Voor mij hetzelfde gevoel, die BP proc duurt mij af en toe veel te lang en dan doe je vrij weinig op de hogere GRifts.

Ben begonnen met de crit build, toen geswitched naar BP en nu weer crit! :p

Nu is er nog steeds een leuke damage boost met de CoE als ie op Cold komt. Ik zie alleen die buff nooit door alle andere buffs..

Volgens mij is er nog iemand gewisseld van BP naar CHC/CoE toch, was dat niet Adam?

<GoT>NightStalker

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 13:36
Ik hen inderdaad ook het probleem met dat ik de coe niet zie, maar is hier niet het zelfde probleem als met Mystic rithem, dat je de slechtere EP niet overschrijft?

Don't trust an atom, they make up everything.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:09
schaapiej schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:43:
[...]
Nu is er nog steeds een leuke damage boost met de CoE als ie op Cold komt. Ik zie alleen die buff nooit door alle andere buffs..
Irritant is dat ja... dat ze dat effe lekker op de 1e plek zetten of meer zichtbaar laten!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

Ik speel sinds een paar weken geleden weer een stuk meer D3, merk alleen heel erg dat het in mijn eentje wel een stuk saaier is. Als er mensen zijn die mij willen toevoegen: Tailchakra#2588

Laatste tijd veel Ubers aan het doen voor die hellfires!

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-10 22:50
Deadsmell schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:36:
[...]

Ik kan me wel vinden in Apsie's standpunt en zou het zelf waarschijnlijk ook doen als ik bears zou spelen. Ik heb altijd het meeste last van Winged Assassins in hoge grifts en ander snel vliegend en slaand volk. Physical damage dus. Met de TotD / Swampland Attunement krijgt die resistance een enorme boost. Voorwaarde is wel dat je ook Molten Wildebeest's Gizzard neemt om een groot deel van de initiële damage weg te nemen. Ik denk dat dat beter is dan Henri's Perquisition, zeker als je altijd close range vecht.
Tijdje terug een avondje met een Non-A Henri gespeeld en ik voel me prettiger met de Toad, neemt niet weg dat ik het weer eens kan proberen, betere gear, meer paragon punten, misschien is de Henri wel beter/slimmer.. :P Ben trouwens weer een plaatsje gestegen (60!), jouw beurt weer :)

Apsie's profiel

Apsie schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:37:
[...]

Tijdje terug een avondje met een Non-A Henri gespeeld en ik voel me prettiger met de Toad, neemt niet weg dat ik het weer eens kan proberen, betere gear, meer paragon punten, misschien is de Henri wel beter/slimmer.. :P Ben trouwens weer een plaatsje gestegen (60!), jouw beurt weer :)
Gratz! :)

Is mij nog steeds niet gelukt. Vanavond had ik een goed rift, maar ik ben drie keer dood gegaan door lag, waardoor ik net te weinig tijd voor de RG had. Maar Alberto55 gaf me de tip om Gem of Efficacious Toxin te gebruiken voor een dps boost, aangezien die door CoE versterkt wordt. Die ben ik nu even aan het levellen en daar morgen even mee proberen in plaats van BotP. Kan Wildebeest helaas niet missen.

En ik moet eens werk maken van een Ancient blob staff, maar ik heb geen zin in bounties. :P

Trouwens bizar hoe snel xp gaat in season. Ben sinds begin deze maand weer bij gaan houden op Diablo3ladder.com en sindsdien gaat de lijn stijl omhoog.

XP season 4

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsmell op 17-09-2015 01:22 ]

• schaapiej
Mijn Generator Monk maar eens geprobeerd. Eerst GRift 45, easy!
Toen dacht ik; fuck it ik ga GRift 60 doen. Ging nog best aardig ook, totdat ik de RG kreeg... Hamelin.
Dat hoopje ratten is niet echt fijn! :p te weinig targets om genoeg bij te healen terwijl ik ook nog een level 60 Wildebeast gebruikte.

Speelt een stuk leuker dan de Uliana set moet ik zeggen, wat actiever met alles bezig dan alleen maar SSS doen!

<GoT>NightStalker

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:09
Gisteren mijn SpeedStrafe aangepast naar BreathHunter :)

T7 met 2 Sage en 5 Nats (RoRG op Cube) gaatekker snel door rift/bounty split kan ook nog wel. Grift 30-32 heb ik ong 2-3 minuten voor nodig afhankelijk van de layout/density. Rifts Full-Clear tussen de 4-6 minuten. Gaat we lekker rap rn elke pack 2 DB's :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Sporedd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:52:
Ik hen inderdaad ook het probleem met dat ik de coe niet zie, maar is hier niet het zelfde probleem als met Mystic rithem, dat je de slechtere EP niet overschrijft?
CoE wordt niet op de EP gesnapshot, dus daar hoef je niet op te letten :)
schaapiej schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:03:
Mijn Generator Monk maar eens geprobeerd. Eerst GRift 45, easy!
Toen dacht ik; fuck it ik ga GRift 60 doen. Ging nog best aardig ook, totdat ik de RG kreeg... Hamelin.
Dat hoopje ratten is niet echt fijn! :p te weinig targets om genoeg bij te healen terwijl ik ook nog een level 60 Wildebeast gebruikte.

Speelt een stuk leuker dan de Uliana set moet ik zeggen, wat actiever met alles bezig dan alleen maar SSS doen!
Als je alleen maar SSS doet met uliana speel je het ook verkeerd :)
Je bent constant aan het dashen om niet midden in grote groepen te staan / de 40 % dodge up te houden.
Je bent constant van pack naar pack aan het bewegen om grotere groepen te maken.
Met het oog op de MR snapshotting, moet je dus ook goed omgaan met je MR stack i.p.v. alle mobs maar rammen met je generator. (2x een volle generator op de eerste mob, dan naar een groepje dashen, handmatig EP casten en daar SSS op doen... repeat process als je naar een nieuwe groep gaat).
Constant je mantra actief houden voor de extra toughness. Vooral tijdens het pushen is de SSS build enorm intensief :)
Deadsmell schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:55:
[...]

Trouwens bizar hoe snel xp gaat in season. Ben sinds begin deze maand weer bij gaan houden op Diablo3ladder.com en sindsdien gaat de lijn stijl omhoog.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GNuqmhu.png

Gaat inderdaad stukken sneller, vooral als je dus nagaat dat hogere levels ook gewoon veel meer XP nodig hebben, maar ja, alles dankzij de powercreep :)

[ Voor 14% gewijzigd door Sabrac op 17-09-2015 09:00 ]

• schaapiej
Zo zwart-wit kan je het ook lezen ja, erg simpel om te zeggen dat ik het verkeerd speel! :)

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:03:
Zo zwart-wit kan je het ook lezen ja, erg simpel om te zeggen dat ik het verkeerd speel! :)
Zo was het zeker niet bedoeld,excuses. Zelf vind ik de generator enorm saai, je bent erg squishy tenzij je de unity speelt, je houd je generator in terwijl je mobs naar je toe trekt en... dat is het.. geen visuele effecten of wat dan ook, alles gaat vanzelf neer. In dat opzicht vind ik de U6 stukken aantrekkelijker.

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Het mag eens gezegd dat dit een geweldig forum is en dat de Tweakers clan een van de leukste en misschien beste clans is op D3!

Met jullie hulp heb ik men WD gisteren wat aangepast. Blijkbaar had ik een ancient Henri in men stash zitten, en na 2 rolls had ik er 15% Zombie bears dmg op. Snel nog een paar andere dingen aangepast en gelijk testen.

Waar vroeger een GR50 heel moeilijk ging en gevaarlijk was voor de one-shots, ging het nu zalig. Lekker vlot, en met life globe? die bleef maar vol. Zalig!

Nadien nog wat stats gererolled, en gelijk een GR52 gecleared. Nadien een GR54 gecleared. Dit begint er al op te lijken.

Heb voorlopig een shard of hate in men cube zitten.

Wetende dat er nog serieus wat verbeteringen mogelijk zijn in mijn gear en stats, lijkt een GR60 misschien wel haalbaar.

Nu ook nog ff werk maken van men speed bountie/key/DB farm WD, en ik ben gelanceerd!

Thx Guys...(ksta voorlopig toch al ergens op plek 6/7 in de clan WD ladder...^^, watch out here i come)

[ Voor 4% gewijzigd door Brain3 op 17-09-2015 09:14 ]

<GoT> Brain3#2873

• schaapiej
Sabrac schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:06:
[...]

Zo was het zeker niet bedoeld,excuses. Zelf vind ik de generator enorm saai, je bent erg squishy tenzij je de unity speelt, je houd je generator in terwijl je mobs naar je toe trekt en... dat is het.. geen visuele effecten of wat dan ook, alles gaat vanzelf neer. In dat opzicht vind ik de U6 stukken aantrekkelijker.
Np, lang leve dooie tekst lezen! :P

Ik speel de Generator inderdaad met Unity, met buffs op 112 miljoen thoughness.
Volgens mij kom ik met de Uliana boven de 500 miljoen dus dat is inderdaad best een verschil.

Ben het zeker met je eens dat de explosies het wel tof maken, blijft mooi om te zien hoe alles op het scherm in één explosie pleite is! *O*

Kwam er gister ook achter dat ik een Ancient Wrath of the Boneking met 4400 DPS en 30% Cold kapot heb gemaakt, was een leuke geweest voor de group EP Monk...

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:12:
[...]

Kwam er gister ook achter dat ik een Ancient Wrath of the Boneking met 4400 DPS en 30% Cold kapot heb gemaakt, was een leuke geweest voor de group EP Monk...
Holy f*** man... ik heb een ancient wrath met 3600 dps (en een non ancient met 3800... FML), helaas ook nog geen ancient furnace dus voorlopig heb ik alleen de healing monk als optie in group play... (begint ondertussen wel saai te worden na 2 weken nonstop doen in groepen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
Brain3 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:11:
Het mag eens gezegd dat dit een geweldig forum is en dat de Tweakers clan een van de leukste en misschien beste clans is op D3!
Laat staan als je in SG zat >:)

• ye-roon

ye-roon

knaak

Luukwa schreef op woensdag 16 september 2015 @ 20:18:
[...]

Als je een pet build wil dan "moet" je gaan voor zunimassa. De 2 set zorgt er voor dat je fetish army permanent is (5-8 pets afhankelijk van welke rune (protip: ga voor legion of daggers)). Dan Tasker & Theos as gloves(dus zuni helm), Mask of Jeram in de cube. Als wapen wil je een SMK, als offhand een Homonculus. Ringen maken niet veel uit, maar focus/restraint zijn wel handig, tenzij je voor homoncules offhand gaat, dan heb je zuni's ring en zuni helm nodig.

Gear:
Helm: Zuni
Neck: any good neck, prolly hellfire met goede passive
Shoulders: verzin iets leuks(aughild is handig)
Chest: Zuni
Gloves: T&T
Belt: Transendance(geeft je extra passive)
Bracers: verzin iets leuks (prolly aughild)
Pants: zuni
Boots: zuni
Ring1: zuni
Ring2: RoRG/Little mans finger
Wapen: SMK
Offhand: Homonculus
Cube Wapen: Suwong/Wormwood/Furnace
Cube Armor: Mask of Jeram
Cube Ring: Little mans finger/RoRG

Skills: BBV Slam Dance, Fetish Army: Legion of Daggers, Gargantuan: Restless Giant, Piranhas: Piranado, Acid Cloud: Lob Blob Bomb. Dan Corpse spiders of plague of toads als primary.

Passives: Fierce Loyalty, Midnight Feast, Pierce the Veil, spirit vessel. Als vijfde met hellfire amu: zombie handler.

Je hebt dan: 8+15+3+5(6) 28(29) pets.

8 fetishes van fetish army
15 fetishes van belt of transcence(geen fetish sycophants passive meer nodig)
3 gargantuan van wege little mans finger
5 zombie dogs, homonculus spawned deze elke x seconde. 5 vanwege je 2 passives, 6 als je de 5de passive er bij hebt.

Dan met corpse spiders heb je nog meer pets die je tijdelijk kan gooien. Plague of Toads is ook een aanval met heel veel beestjes. Acid Cloud Lob Blob spawned een slime die tijdelijk een pet is.

Ik weet niet hoe effectief het zal zijn, maar je bent wel een zoo keeper zo :)

Also, waarom heb je een barb hellfire aan op een WD?

Pagina: 1 ... 28 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.