Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ah kijk, dan zie ik ook het nut van de templar in, nu staat ie namelijk gewoon op dismissed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:49

Mad-Matt

TheDoctor#2181

schaapiej schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:01:
[...]

Mijn 3e gele Mace werd een Furnace! :p
Niet Ancient maar dat maakte niet uit aangezien ik 'm in de Cube moest hebben.

Met bogen had ik ook al geluk.. 2e boog was een Yang en 3e een (Ancient) Uskang.

Fists dan weer minder geluk, daar wil de Fist of the Az niet gemaakt worden! Lang leve RNG :D
Top, gister nog iemand proberen te overhalen om te cuben, volgens mij is dat gelukt.
3e is niet verkeerd.

Ik had het met m'n Scrimshaw, eerste gelijk raak. Maar dan geen ancient :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 19:52
Voor mij is het tijd om bounties te gaan doen en ook op jacht te gaan naar ancient items... Wat is jullie methode om deze te verkrijgen? (G)rifts runnen of cuben?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-10 22:50
Mad-Matt schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:22:
[...]

Top, gister nog iemand proberen te overhalen om te cuben, volgens mij is dat gelukt.
3e is niet verkeerd.

Ik had het met m'n Scrimshaw, eerste gelijk raak. Maar dan geen ancient :)
Scrimshaw is dan ook maar 1 op 2 :+ :+

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
RustStorm schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:41:
Voor mij is het tijd om bounties te gaan doen en ook op jacht te gaan naar ancient items... Wat is jullie methode om deze te verkrijgen? (G)rifts runnen of cuben?
rifts runnen moet je toch.
gewoon kijken wat er dropt en wat niet dropt gaan cuben.
Armour kun je meestal met shards wel krijgen.
BIj wapens is de cube vaak efficienter.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laryx schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:45:
[...]

rifts runnen moet je toch.
gewoon kijken wat er dropt en wat niet dropt gaan cuben.
Armour kun je meestal met shards wel krijgen.
BIj wapens is de cube vaak efficienter.
Cube is wel vreselijk handig om sets snel bij elkaar te krijgen, omdat je dubbele set items in andere kunt omzetten.

Maar voor de rest helemaal met je eens. Ik vind cuben veel te kostbaar en doe het alleen bij wapens die ik niet kan krijgen via rifts en grifts. Ook voor ancients grijp ik niet snel naar de cube. Misschien als mijn Barb operationeel is en ik T10 kan speedfarmen voor DB's. Met de WD gaat dat te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:48

UTADDICT

NERF

Deadsmell schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:59:
[...]

Cube is wel vreselijk handig om sets snel bij elkaar te krijgen, omdat je dubbele set items in andere kunt omzetten.

Maar voor de rest helemaal met je eens. Ik vind cuben veel te kostbaar en doe het alleen bij wapens die ik niet kan krijgen via rifts en grifts. Ook voor ancients grijp ik niet snel naar de cube. Misschien als mijn Barb operationeel is en ik T10 kan speedfarmen voor DB's. Met de WD gaat dat te traag.
Chicken build doen: https://www.reddit.com/r/...reath_farming_build_with/

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die heb ik in de eerste week van season 4 gerund, zowel met Arachyr als met Helltooth. Die movement speed is geweldig, maar met die kip one-shotte ik geen elites op T10. Maar zal het nog eens proberen. Ben toch weer bijna 300 paragon levels verder sindsdien. :P

Alleen nog even die Sage items craften. Wat een gedoe zeg, zo'n build speciaal voor DB's farmen. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 14-09-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
RustStorm schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:41:
In the cube en reroll item. Ik had geluk en kreeg op mijn 3de mijn main-hand als ancient.
Koste me daarna alleen 45 rerolls bij de enchanter (150M gold lichter) om een redelijke +lighting damage te krijgen maar ga vanavond eens kijken hoe ver we Grifts kunnen pushen in 2-man als archon Wizard en WW barb (we kwamen tot 45 maar hadden slechte rifts). Hebben beide eindelijk nu ancient weapons en furnace in de cube.

reroll geeft 10% kans op een ancient. Doe het wel met een backup weapon, een reroll is niet per definitie beter :p

[ Voor 5% gewijzigd door sabriel op 14-09-2015 15:19 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:17:
[...]

In the cube en reroll item. Ik had geluk en kreeg op mijn 3de mijn main-hand als ancient.
Koste me daarna alleen 45 rerolls bij de enchanter (150M gold lichter) om een redelijke +lighting damage te krijgen maar ga vanavond eens kijken hoe ver we Grifts kunnen pushen in 2-man als archon Wizard en WW barb (we kwamen tot 45 maar hadden slechte rifts). Hebben beide eindelijk nu ancient weapons en furnace in de cube.

reroll geeft 10% kans op een ancient. Doe het wel met een backup weapon, een reroll is niet per definitie beter :p
Wat speel je precies dat je persé lightning damage op een wapen moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:48

UTADDICT

NERF

Deadsmell schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:15:
[...]

Die heb ik in de eerste week van season 4 gerund, zowel met Arachyr als met Helltooth. Die movement speed is geweldig, maar met die kip one-shotte ik geen elites op T10. Maar zal het nog eens proberen. Ben toch weer bijna 300 paragon levels verder sindsdien. :P

Alleen nog even die Sage items craften. Wat een gedoe zeg, zo'n build speciaal voor DB's farmen. :P
Nee, meestal blijft er 20% over en dat is dan 3sec firewall en dood.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:35

Anno

Griefmaker#2862

Wil iemand eens kijken naar de build van mijn Barb. Ik gebruik op dit moment een starterbuild die ik van Diablofans heb gehaald. Maar sinds dat ik begonnen ben heb ik al aardig wat gear gevonden. Is er een betere build voor die gear die ik heb ?

Barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:36:
Wil iemand eens kijken naar de build van mijn Barb. Ik gebruik op dit moment een starterbuild die ik van Diablofans heb gehaald. Maar sinds dat ik begonnen ben heb ik al aardig wat gear gevonden. Is er een betere build voor die gear die ik heb ?

Barb
Sowieso Earthquake eruit mikken en Call of the Ancients nemen. Aangezien je 4 IK hebt, zijn ze permanent en geven je een enorme damage boost. En toughness boost, als je voor die rune gaat.

En met een two-hander heb je misschien meer aan HotA of SS dan aan WW. Daarnaast kan je misschien Bloodthirst vervangen voor die passive die je fury generation geeft. Vind ik altijd wel fijn als ik net level 70 ben. En daarmee kan je meer fury spenden om de cooldown te verlagen WotB (2e setbonus IK).

[ Voor 18% gewijzigd door Deadsmell op 14-09-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:35

Anno

Griefmaker#2862

Deadsmell schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:37:
[...]

Sowieso Earthquake eruit mikken en Call of the Ancients nemen. Aangezien je 4 IK hebt, zijn ze permanent en geven je een enorme damage boost. En toughness boost, als je voor die rune gaat.

En met een two-hander heb je misschien meer aan HotA of SS dan aan WW. Daarnaast kan je misschien Bloodthirst vervangen voor die passive die je fury generation geeft. Vind ik altijd wel fijn als ik net level 70 ben. En daarmee kan je meer fury spenden om de cooldown te verlagen WotB (2e setbonus IK).
Bedankt, ik zal het vanavond proberen en even kijken welke rune het beste werkt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
sabriel schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:17:
[...]

Ye, dat was ik inderdaad van plan... want alle stats veranderen ook hè?

Zal eens even gaan bedenken wat te doen ^_^ Eerst heel veel bounties runnen, moet echt ontzettend veel de cube in knallen.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Oh man :p ik krijg m'n barb echt niet verder. Krijg geen focus gevonden, geen furnace in de cube (al wel 1500 db's erin gegooid) en daarna nog eens betere gewone gear en een hellfire maken. Bla ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:41

Luukwa

o/

trix0r schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:56:
Oh man :p ik krijg m'n barb echt niet verder. Krijg geen focus gevonden, geen furnace in de cube (al wel 1500 db's erin gegooid) en daarna nog eens betere gewone gear en een hellfire maken. Bla ;(
Ik vind echt focus na focux, al 5 gevonden en 3 daarvan ancient.. ik moet juist de broken promisses hebben..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Deadsmell schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:19:
[...]

Wat speel je precies dat je persé lightning damage op een wapen moet hebben?
Ik zal vanavond mijn character wel linken (kan niet op werk) maar prim is arc lightning en sec is arcane torrent voor het activeren van mijn focus en restain rings buiten archon.Beide zijn lightning based attacks.
Zit alleen nog te dubben of ik furnace moet gebruiken of toch moet gaan voor de fulminator die een kans geeft dat ik targets verander in lightning rods voor extra AoE damage.

Bij grote packs ben ik 20s in archon-mode en ongeveer 20s uit archon-mode door de ring ... of de zodiac gecubbed te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 17:04
Ik heb nog een Ancient Ess of Johan liggen (Als ik hem niet gecubed heb). Misschien maar eens proberen dan... En dan Epiphany gebruiken ipv Cycline strike.

Ik heb best wel aardige gear (Op Focus/Restraint/Hellfire) na. Heb al meer CHC op m'n gear (Ging eigenlijk voor de 0/5 CHC build). Moet nog wel m'n shoulders en gloves ancient krijgen. Misschien een paar Pro-Monks die wat tips hebben over wat ik op korte termijn kan verbeteren? Hellfire moet toch Dex/CHC/CHD en CDR hebben?

Edit: Zie net dat m'n Fist gererolled heb naar Reduce all resource cost.. Moet natuurlijk CDR zijn 8)7 vanavond maar even rerollen. En een Binding of the Lost belt zou op zich ook wel haalbaar moeten zijn, maar die moet ik nog even vinden / cuben.

[ Voor 20% gewijzigd door RedHat op 14-09-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:10:
[...]
Ik zal vanavond mijn character wel linken (kan niet op werk) maar prim is arc lightning en sec is arcane torrent voor het activeren van mijn focus en restain rings buiten archon.Beide zijn lightning based attacks.
Zit alleen nog te dubben of ik furnace moet gebruiken of toch moet gaan voor de fulminator die een kans geeft dat ik targets verander in lightning rods voor extra AoE damage.

Bij grote packs ben ik 20s in archon-mode en ongeveer 20s uit archon-mode door de ring ... of de zodiac gecubbed te hebben.
Oké, maar je weet dat het type element op je wapen geen invloed heeft op je damage en skills? De skills zelf bepalen wat voor type elemental damage je doet. Als er poison op je wapen zit, maar je gebruikt een lightning skill, dan doe je lightning damage.

Ben wel benieuwd naar je build. Ik dacht altijd dat Archon niet mee kon komen, maar vanmiddag zag ik die build van Quin69 die er 66+ mee speelt. Toen werd ik ook nieuwsgierig, want Archon was zo'n gave build pre-2.0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:46:
Oké, maar je weet dat het type element op je wapen geen invloed heeft op je damage en skills? De skills zelf bepalen wat voor type elemental damage je doet. Als er poison op je wapen zit, maar je gebruikt een lightning skill, dan doe je lightning damage.
Bliz style odd-ball uitzondering: als je +cold damage op je wapen hebt, kun je Frostburn proccen ook al gebruik je een non-cold skill 8)7
Deadsmell schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:46:
Ben wel benieuwd naar je build. Ik dacht altijd dat Archon niet mee kon komen, maar vanmiddag zag ik die build van Quin69 die er 66+ mee speelt. Toen werd ik ook nieuwsgierig, want Archon was zo'n gave build pre-2.0!
Hmm, ook maar eens opzoeken. De eerste rondjes PTR vond ik de gameplay draconisch. Ik ben benieuwd of de praktijk nu anders is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:55:
[...]

Bliz style odd-ball uitzondering: als je +cold damage op je wapen hebt, kun je Frostburn proccen ook al gebruik je een non-cold skill 8)7

[...]

Hmm, ook maar eens opzoeken. De eerste rondjes PTR vond ik de gameplay draconisch. Ik ben benieuwd of de praktijk nu anders is.
Ik weet niet hoe hij in de PTR was, maar de gameplay nu is best fijn. Niet veel anders dan in 1.0.8. Komt ongeveer neer op: Chantado's stacks naar max > Archon cooldown opheffen met AT > naar Archon > Arcane Blast & Strike spammen.

http://www.diablofans.com...9-gr66-vyrs-archon-wizard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Dat is de build die ik bekeek. Echter, met focus en restrain miste ik een generator.
Momenteel heb ik deze build totdat ik de benodigde ringen heb om hem om te zetten.
Heb momenteel hydra mammoth in mijn tree zitten maar gebruik hem eigenlijk bijna nooit

Dit is mijn set tot op heden:
http://eu.battle.net/d3/e...abriel-2103/hero/64644167

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
1.08 was Archon echt chill, maar nu moet je rampen aka stacks behalen om echt veel dmg te doen. Dat is niet snel genoeg of mogelijk in groep play als ze bijna alles voor je neus killen. Daarnaast hebben ze geen auras zoals monk of barb. Hoewel de laatste passive (naam even kwijt) wel dmg add aan de groep. Wiz heeft potentie, maar Barb/Monk is nu wel echt top dog en WD ook als de lagg word gefixed. Daarom was ik in het begin van de season ook snel van Wiz naar WD gegaan en nu inmiddels Barb/Monk.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:34
Ben leuk op weg met mijn Generator Monkje

Wapens moeten echt nog Ancient.... aantal keer reforge mocht helaas niets opleveren..
In elk geval net wel een betere Hellfire gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/1590fm.png

Kon niet veel beter voor Generator lijkt me :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:26
An1mA schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:53:
1.08 was Archon echt chill, maar nu moet je rampen aka stacks behalen om echt veel dmg te doen. Dat is niet snel genoeg of mogelijk in groep play als ze bijna alles voor je neus killen. Daarnaast hebben ze geen auras zoals monk of barb. Hoewel de laatste passive (naam even kwijt) wel dmg add aan de groep. Wiz heeft potentie, maar Barb/Monk is nu wel echt top dog en WD ook als de lagg word gefixed. Daarom was ik in het begin van de season ook snel van Wiz naar WD gegaan en nu inmiddels Barb/Monk.
Ik heb ook gemerkt dat Archon vrij nutteloos is in normale rifts. Vaak zitten er teammates die alles supersnel doodmaken zodat je nooit stacks krijgt. En als je loot wilt oprapen kun je ook geen stacks bouwen.
Hij is wel leuk om solo grift te pushen.

Voor groups bevalt de build met TalRasha en Delseres beter. Hele scherm volspammen met slow time fields en het dan meteors laten regenen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
Luukwa schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:59:
[...]

Ik vind echt focus na focux, al 5 gevonden en 3 daarvan ancient.. ik moet juist de broken promisses hebben..
Groupen? :p ik vond broken promises net nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Deadsmell schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:15:
[...]

Heb een Monk healer gemaakt voor XP bonus in 55+ grift groepjes (Cains + HF ring + leo in cube met rode gem) en voor de DB bonus in T8-10 riftjes (Sage's set aan, xp haal je toch uit grifts). Sindsdien komen de DBs vlotjes binnen ;)

Wanneer ze de lag fixen op de WD ga ik terug mijn main spelen. Ik besef wel dat ik op deze manier veel kansen op ancients mis met mijn WD maar het zij zo. Voorlopig gebruik ik al mijn shards op de WD en probeer ik een ancient weapon te cuben maar nog geen succes. Al 450 souls kwijt dus 9x niks om een ancient staff te krijgen. 10% op ancient? vanavond zullen we het weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

An1mA schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:53:
1.08 was Archon echt chill, maar nu moet je rampen aka stacks behalen om echt veel dmg te doen. Dat is niet snel genoeg of mogelijk in groep play als ze bijna alles voor je neus killen.
Dat is toch eigenlijk altijd zo geweest? In de tijd met CM moest je x kills per tijdseenheid halen om je mode te handhaven. Spelen in groep heeft mij in ieder geval altijd problemen opgeleverd met deze skill/build. Maar solo is het leuk. Vooral als je de content kunt outgearen.
Pudding...slam? Heeft mij gisteren een stukje op sleeptouw genomen met zijn archon unit. Zag er best goed uit; moet ik off-season toch weer eens proberen voor de grap.

Kan niet geloven dat ik als Wizard Sorceress fan nu ook maar Barb speel. Toch een beetje de David Guetta onder de D3 chars. :+

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:41

Luukwa

o/

trix0r schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:15:
[...]

Groupen? :p ik vond broken promises net nog.
Is goed haha, battletag: Luukwa#2575

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:49

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Thalaron schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:57:
Ben leuk op weg met mijn Generator Monkje

Wapens moeten echt nog Ancient.... aantal keer reforge mocht helaas niets opleveren..
In elk geval net wel een betere Hellfire gemaakt :)

[afbeelding]

Kon niet veel beter voor Generator lijkt me :D
gratz!

Die is lekker idd

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Tektoon schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:24:
[...]

Dat is toch eigenlijk altijd zo geweest? In de tijd met CM moest je x kills per tijdseenheid halen om je mode te handhaven. Spelen in groep heeft mij in ieder geval altijd problemen opgeleverd met deze skill/build. Maar solo is het leuk. Vooral als je de content kunt outgearen.
Pudding...slam? Heeft mij gisteren een stukje op sleeptouw genomen met zijn archon unit. Zag er best goed uit; moet ik off-season toch weer eens proberen voor de grap.

Kan niet geloven dat ik als Wizard Sorceress fan nu ook maar Barb speel. Toch een beetje de David Guetta onder de D3 chars. :+
Voor 1.08 moest je idd zelf alles killen om de cooldown om laag te halen met CM, maar bij 1.08 niet meer en hoefde je niet als een malloot alles als 1ste proberen te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 11:44
beebie121 schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:57:
[...]

Maar hoeveel uliana doe je dan? 4 ? en 2 sunwuko?
2 (voor de ep tag) en 3 sunwuko

http://eu.battle.net/d3/e...tedood-2797/hero/64773300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-10 12:27
Zarhrezz schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:01:
[...]

Ik zal zelf nooit echt hoog komen, ik heb simpelweg de tijd niet voor de benodigde paragon grind en ik hou niet van 15 minuten lang enorme hoeveelheden kiten...ik mik op tier 60 solo en gezien m'n ervaringen op de PTR moet dat met de setup die ik nu gebruik mogelijk zijn.
Ik zit in hetzelfde schuitje, ook zeker geen tijd voor een flinke paragon grind, al gaat het dit season wel erg snel, zonder echt te grinden (zit nu al iets van 200 Plvls hoger dan vorig seizoen met hetzelfde aantal uur gespeeld en ik speel voornamelijk solo, op hier een daar een paar uurtjes griften / ubers na).

Ik ben erg benieuwd, ik heb tot ergens tussen 45 en 50 zo'n beetje dezelfde build als jij gebruikt, wel met kleine verschillen qua gems en gear (ik speelde jerams ipv strongarm, Coe ipv rogr en Furnace ipv dog mojo). Misschien dat voor jou de andere items / gems het verschil gaan maken, maar ik begon echt te merken dat vanaf 50 ik met mijn versie van de cold build i.i.g. niet de damage deed die ik zou moeten doen om hoger te raken, waardoor ik toen wel FW / Slow burn ben gaan proberen, sta sinds gisteravond op 62 solo nu (tevens mijn hoogste clear, 2,3 en 4 man zijn lager dan mijn solo clear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie avond gehad in D3! Eerst in een 4 man party de Guardian achievement 'T10 rift in 3 minuten' proberen te halen. Na enkele pogingen hadden we een lucky rift en hij was binnen! Met dank aan een Tweaker die hem al gehaald had. :)

Daarna 4-player grifts gerund met mijn Helltooth WD, met Retlaw (heal monk), Skellieking (HotA barb) en Afrigrutfrothnogiets (DH). ;) Tot 62 gekomen toen het tijd was om te stoppen, maar de grens nog láng niet bereikt. Met de groep die we vandaag hadden, gaat het clan record van 68 wel in zicht komen, want 62 was nog een eitje. Agri... maar klagen over de lag, de rest herinneringen ophalen aan de tijd dat lag nog goed was. :P

Door dit avondje 5 van de 7 guardian achievements binnen. Alleen nog drie gems naar 60 en een level 60 solo grift (59 is gehaald).

Barudi, sorry dat je er niet meer bij paste. Mad-Matt, jou niet online gezien? Als jullie morgenavond die achievement nog willen halen, dan wil ik wel helpen. Spreek me even aan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barudi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03-2023

barudi

<GoT> Barudi#1806

Deadsmell schreef op maandag 14 september 2015 @ 23:12:
Mooie avond gehad in D3! Eerst in een 4 man party de Guardian achievement 'T10 rift in 3 minuten' proberen te halen. Na enkele pogingen hadden we een lucky rift en hij was binnen! Met dank aan een Tweaker die hem al gehaald had. :)

Daarna 4-player grifts gerund met mijn Helltooth WD, met Retlaw (heal monk), Skellieking (HotA barb) en Afrigrutfrothnogiets (DH). ;) Tot 62 gekomen toen het tijd was om te stoppen, maar de grens nog láng niet bereikt. Met de groep die we vandaag hadden, gaat het clan record van 68 wel in zicht komen, want 62 was nog een eitje. Agri... maar klagen over de lag, de rest herinneringen ophalen aan de tijd dat lag nog goed was. :P

Door dit avondje 5 van de 7 guardian achievements binnen. Alleen nog drie gems naar 60 en een level 60 solo grift (59 is gehaald).

Barudi, sorry dat je er niet meer bij paste. Mad-Matt, jou niet online gezien? Als jullie morgenavond die achievement nog willen halen, dan wil ik wel helpen. Spreek me even aan dan.
Gz Deadsmell! Was helaas later thuis dan verwacht niets aan te doen. Was een korte d3 avond voor mij maar heb wel grift 60 solo gehaald :P nu nog een conquest, hc naar 70 lvlen en tx in 3minute :D
Met Drum hebben we tx met 5 seconden gemist 2 man.. morgen weer een dag tog :)

D3 BattleTag Barudi#1806

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Terwijl iedereen met monk aan het spelen is, ben ik vandaag eens met mijn crusader begonnen te gearen voor "Hammerdin".
Heb nog amper ancient gear, maar beuk door GR55+ heen alsof het niets is.
Deze week maar eens even de leaderboard pushen, ben nu rank ~300 non-season.

(processing, maar ik ga pitten :))
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=avKLeKKSOrg]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:22
Gisteren was Laryx bezig met iemand aan het lvlen op HC S. Maar kon dit alleen doen expert omdat de gene die geleveld werd nog nooit HC gedaan had en eerst de story mode moet uit spelen. Dus toen zei ik laten we dan een speed run door de story mode doen. Zo gezegd zo gedaan we startte eerst met 4th, Laryx en ik en later kwam Failzeef erbij (die wij van het weekend nog gelvld hadden). Dus de Angry Chicken en Steed Charge run was begonnen en 1u27m later hadden we Diablo 3 uitgespeeld op T1.

en ik heb het aangedurfd helltooth op HC hier is mij GR 49 run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
barudi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 00:53:
[...]

Gz Deadsmell! Was helaas later thuis dan verwacht niets aan te doen. Was een korte d3 avond voor mij maar heb wel grift 60 solo gehaald :P nu nog een conquest, hc naar 70 lvlen en tx in 3minute :D
Thx! En gratz met je 60! :) Ik had niet verwacht dat je er zo dichtbij zou zitten, met slechts twee man. Wij hebben het even met z'n drieën geprobeerd en dat ging echt abominabel! Pas met vier man begonnen we een beetje in de buurt te komen. Maar we hadden ook wel kut maps in het begin, waardoor het onmogelijk was om split te runnen.

Ik checkte trouwens net je profiel en het viel me op dat je Taeguk gebruikt in je HotA build. Is dat niet vreselijk onhandig? Ik heb (nog) weinig kennis van HotA hoor, maar zo op het eerste gezicht generate je niet genoeg fury om continu te blijven spenden met HotA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Deadsmell schreef op maandag 14 september 2015 @ 23:12:
Jullie bedankt om me te helpen aan de achievement ! Die rift was wel een schoolvoorbeeld van goede samenwerking, goede timing en goede RNG :D
Agri... maar klagen over de lag, de rest herinneringen ophalen aan de tijd dat lag nog goed was. :P
Het is helaas zeer hard een feit en het maakte het voor mij als Barb onspeelbaar. Zoiets zie je dan:
(eerste 40 sec)

En dat was zelfs zonder een WD met blobstick, maar met twee EP monks. Gisteren was dat een WD en 2 monks :D Het is heel spijtig dat dit gebeurt, de fix is al twee weken overdue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:06:
[...]

Jullie bedankt om me te helpen aan de achievement ! Die rift was wel een schoolvoorbeeld van goede samenwerking, goede timing en goede RNG :D

[...]

Het is helaas zeer hard een feit en het maakte het voor mij als Barb onspeelbaar. Zoiets zie je dan:
Op het moment is Rend ook gesignaleerd als Lag veroorzaker, als je teveel mobs hebt met Rend erop dan gaat het ook laggen. Hoop ook dat ze het binnenkort wel oplossen, het is soms echt niet leuk meer.

Tijdens 55-60 speedruns is het nog niet heel erg gezien de mobs snel neer gaan en de dmg niet hoog genoeg is om de healing van een healing monk teniet te doen... maar op 65+ speedruns is dat toch een probleem waar je dan vaak doodgaat. Sta je dan als healing monk tussen 100 mobs.. en 3 dode dmg dealers :'(

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zeker HC spelers moeten op dit moment uitkijken, het is niet meer leuk zo.
inb4 "trolling WD on HC kills 50+ players."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Vraagje : als ik gear krijg staan er onder 3 stats die aangeven of iets beter is of niet.
De eerste is damage dacht ik.

Stel nou ik krijg een piece en de damage is - 5% maar in de info staat "increases de damage of Justice by 15%"
Is dat nu meegenomen in die -5% of staat dat er los van ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:32:
Vraagje : als ik gear krijg staan er onder 3 stats die aangeven of iets beter is of niet.

Stel nou ik krijg een piece en de damage is - 5% maar in de info staat "increases de damage of Justice by 15%"
Dat staat er los van. Als het goed is, heeft die skill een oranje diamant ervoor staan. Stats die dat icoontje ervoor hebben, worden niet meegenomen in de sheet dps berekening.

[ Voor 15% gewijzigd door Deadsmell op 15-09-2015 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
a
Iusedto schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:32:

dat staat er los van, zo kan iets van -10 % dmg maar iets wat je +20 % elemental dmg geeft dus een damage boost zijn :) sheet dps zegt niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ah ok.
Dat betekend dat je eigenlijk ook specced nav gear die dropped ?
Zo iets zei iemand in Tweakers vh weekend maar nu snap ik wat hij bedoelde :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Temp2264 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 07:47:
Gisteren was Laryx bezig met iemand aan het lvlen op HC S. Maar kon dit alleen doen expert omdat de gene die geleveld werd nog nooit HC gedaan had en eerst de story mode moet uit spelen. Dus toen zei ik laten we dan een speed run door de story mode doen. Zo gezegd zo gedaan we startte eerst met 4th, Laryx en ik en later kwam Failzeef erbij (die wij van het weekend nog gelvld hadden). Dus de Angry Chicken en Steed Charge run was begonnen en 1u27m later hadden we Diablo 3 uitgespeeld op T1.

[video]
en ik heb het aangedurfd helltooth op HC hier is mij GR 49 run.
[video]
Netjes Temp! Laryx en Bangkirai waren mij aan het boosten, stomme seasonal journey ;) Nog bedankt daarvoor Laryx en Bangkirai! Nu level 60, nog even een keer naar 70 en die is ook weer binnen ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:36:
Ah ok.
Dat betekend dat je eigenlijk ook specced nav gear die dropped ?
Zo iets zei iemand in Tweakers vh weekend maar nu snap ik wat hij bedoelde :)
Kan je doen. Ik kies altijd een build en werk daar naar toe. In de tussentijd doe ik het met de items die ik vind, maar meestal heb ik de juiste items vrij snel bij elkaar. In ieder geval genoeg om de build werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Deadsmell schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:37:
[...]
Kan je doen. Ik kies altijd een build en werk daar naar toe. In de tussentijd doe ik het met de items die ik vind, maar meestal heb ik de juiste items vrij snel bij elkaar. In ieder geval genoeg om de build werkend te krijgen.
Speel pas sinds dit weekend, ben nu Paragon 35 of 36 dacht ik, en vind het proberen van dingen 1 van de leukste dingen in Diablo.
Loop echt te genieten , hehe :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:42:
[...]

Speel pas sinds dit weekend, ben nu Paragon 35 of 36 dacht ik, en vind het proberen van dingen 1 van de leukste dingen in Diablo.
Loop echt te genieten , hehe :)
Ja, ik ken het. Ik zie ook om de haverklap leuke builds die ik wil proberen. Zit alleen wel een gevaar in, want voor je het weet heb je twaalf karakters op je account, allemaal met een andere build, maar geen van alle geschikt om hoge grifts mee te doen, omdat je aandacht aan allemaal moet besteden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik heb er eigenlijk nog maar 1 (Crusader) en zou best even willen oefenen met een Barb of WD.
Maar vind het als newbie niet passen om een boost te vragen dus ik hou me heel stil in de community channel :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:49:
Ik heb er eigenlijk nog maar 1 (Crusader) en zou best even willen oefenen met een Barb of WD.
Maar vind het als newbie niet passen om een boost te vragen dus ik hou me heel stil in de community channel :)
Als newbie is het ook niet aan te raden om een karakter te laten boosten dat je nog niet kent. Beter om zelf te experimenteren met alle skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Voorlopig hou ik het bij mijn Crusader. Kost al tijd genoeg :)
Plus de speelstijl is exact wat ik ervan verwachtte en is perfect voor mij

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
barudi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 00:53:
[...]

Een mooie prestatie inderdaad, gefeliciteerd mannen! *O*

Zullen we vanavond maar eens kijken of we het ook kunnen halen Barudi?

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ik ben beetje keywardens aan het farmen op het moment. Valt me op dat met name de keywarden in act 2 de infernal machine slecht laat droppen. :) van de anderen heb ik er 3 each en van die van act 2 nog nul :D haha, RNG <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
* dagboek *
Gisteren weinig tijd gehad maar toch weer een personal best. Was mijn best solo-rift eerst 40 met 1 min over, nu deed ik de GR40 in 4min. Daarna steeds een stapje hoger totdat ik tegen problemen aanliep met GR46 en toen pas tot ontdekking kwam dat ik mijn follower niet bij mij had.

Daarna toch nog GR46 solo kunnen halen.
Om te wennen aan solo rushen toch maar besloten om te speedriften op TIX. Gewoon omdat afflixes and trash meer auw doen en ik zo kan wennen aan het voorkomen van onnodige damage.

Ik hoop iig nog voor het weekend de 50 solo aan te kunnen tikken.
* einde dagboek *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ben ineens helemaal klaar met D3.

Gisteren avond kwam het aan als een mokerslag, had dit kort na RoS ook.

Heb me persoonlijke doel ook wel bereikt en dat is dat ik die Pet heb. Heb Chapter 7 nog wel tot 3/5 gekregen maar daar houd het voor mij op.

Verder ben ik het ook wel zat dat het spel voor geen meter draait. In 4-Man krijg ik vaak last van 1200 ms of hoger zelfs als er geen WD bij is (en nee, heeft niks met mijn internet te maken want WoW en HotS lopen prima) En het geluid moet naar Low Settings om het een beetje zonder happeren te laten draaien. Dit is al zo sinds D3 uitkwam en er is nog steeds niet naar gekeken, echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheDeeGee schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:28:

Heb me persoonlijke doel ook wel bereikt en dat is dat ik die Pet heb. Heb Chapter 7 nog wel tot 3/5 gekregen maar daar houd het voor mij op.

Verder ben ik het ook wel zat dat het spel voor geen meter draait. In 4-Man krijg ik vaak last van 1200 ms of hoger zelfs als er geen WD bij is (en nee, heeft niks met mijn internet te maken want WoW en HotS lopen prima) En het geluid moet naar Low Settings om het een beetje zonder happeren te laten draaien. Dit is al zo sinds D3 uitkwam en er is nog steeds niet naar gekeken, echt waardeloos.
D3 Season 4 heeft zo'n beetje de lelijkste pet ever in een game en dat is je persoonlijk doel geweest? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
TheDeeGee schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:28:

Dat is wel grappig dat je dat zegt. Ik moet zeggen dat ik ook "minder" zin heb om de farmen, nu ik eindelijk m'n key equipment te pakken heb. Dus ben op dit moment maar even keywardens farmen om te zien of ik een veel betere neck kan gaan maken. Daarna zie ik wel weer wat te doen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook al 3 dagen niet gespeeld :P Heb zaterdag Mad Max gehaald voor de PC en vermaak mij prima daarmee. Even wat anders. Hoewel ik D3 gewoon nog wil spelen, maar je kunt maar 1 ding tegelijk, en nieuw wint dan altijd van oud :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:12
Hmm heb iets raars denk ik... gister eindelijk een Yang's gekregen via de cube... niks speciaals maja je kan als DH bijna niet rondlopen zonder. Nu zat er gek genoeg geen resource reduction roll op. In plaats daarvan zat er een bleed roll op als 4e primary stat. Toen ik ging rerollen kwam er na een paar rolls een 10% resource cost reduction roll op dus ik accepteerde dat. Toen ik de bow bekeek zat er ipv de 10% reduction een 52% reduction op. Als ik de bow google is 50% de max. Is dat een bugje?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Laatst online: 15:15
JohnnyV76 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:33:
Hmm heb iets raars denk ik... gister eindelijk een Yang's gekregen via de cube... niks speciaals maja je kan als DH bijna niet rondlopen zonder. Nu zat er gek genoeg geen resource reduction roll op. In plaats daarvan zat er een bleed roll op als 4e primary stat. Toen ik ging rerollen kwam er na een paar rolls een 10% resource cost reduction roll op dus ik accepteerde dat. Toen ik de bow bekeek zat er ipv de 10% reduction een 52% reduction op. Als ik de bow google is 50% de max. Is dat een bugje?
Nope. Die 10% is additive boven op de normale 40-50 roll. zo kun je max 55% RCR krijgen op een yangs.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:31:
[...]

Dat is wel grappig dat je dat zegt. Ik moet zeggen dat ik ook "minder" zin heb om de farmen, nu ik eindelijk m'n key equipment te pakken heb. Dus ben op dit moment maar even keywardens farmen om te zien of ik een veel betere neck kan gaan maken. Daarna zie ik wel weer wat te doen... :)
Merk het bij meer mensen, dat ze na een paar weken alweer d3 moe zijn. Vraag me af hoe het kan, in de huidige patch is er meer te doen dan ooit, Bounties, rifts, g.rifts hebben nu allemaal meerwaarde.

Enige reden die ik kan bedenken is dat alles wat makkelijker is gemaakt. volledige gearset heb je zo bij elkaar, alles ancient duurt nu ook veel minder lang, je hebt geen trials meer dus je vliegt als een gek door g.rifts heen.. een goede hellfire maken is nu ook 10 tot 20 keer minder moeite geworden.

2 van onze speedrun groep zijn ook al bijna een week niet meer online geweest :( erg jammer gezien je met elkaar alles opbouwd en dan zijn ze weg.. is altijd lastig om dan vervanging te zoeken.

[ Voor 15% gewijzigd door Sabrac op 15-09-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Sabrac schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:37:
[...]

Merk het bij meer mensen, dat ze na een paar weken alweer d3 moe zijn. Vraag me af hoe het kan, in de huidige patch is er meer te doen dan ooit, Bounties, rifts, g.rifts hebben nu allemaal meerwaarde.

Enige reden die ik kan bedenken is dat alles wat makkelijker is gemaakt. volledige gearset heb je zo bij elkaar, alles ancient duurt nu ook veel minder lang, je hebt geen trials meer dus je vliegt als een gek door g.rifts heen.. een goede hellfire maken is nu ook 10 tot 20 keer minder moeite geworden.

2 van onze speedrun groep zijn ook al bijna een week niet meer online geweest :( erg jammer gezien je met elkaar alles opbouwd en dan zijn ze weg.. is altijd lastig om dan vervanging te zoeken.
Wellicht komt het bij mij omdat ik vooralsnog alleen heb gespeeld. Maar het is en blijft wel een raar iets dat (in dit geval) de nieuwe patch je goed te pakken heeft, om dan vervolgens na een paar weken te zijn afgeschreven. Er zijn genoeg dingen te doen... Maar onbeperkt bounties runnen voor die mats... en dan die mats gebruiken om al je legendaries te cuben: het is een missie, maar niet een die erg leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik snap er ook geen zak van. Ben in augustus 2012 begonnen met D3 en sindsdien in totaal misschien drie à vier maanden niet gespeeld, inclusief vakanties. Ik haal er tegenwoordig nog veel meer plezier uit dan in de eerste maanden na de release en elke patch komt dat alleen maar ten goede. Zoveel builds nog die ik graag wil proberen, zo veel om te bereiken nog. Ik speel het nog wel een paar jaren. :)

Inderdaad jammer dat er regelmatig mensen weg gaan. Misschien wordt het tegen het eind van season 4 eens tijd om te kijken of we qua clans iets samen kunnen voegen? Zowel SG als GoT hebben een core van actieve spelers die graag grifts pushen en zich actief met het spel bezig houden. Wellicht leuk als die elkaar eens opzoeken om zo een actievere clan te creëren waarin meer gepusht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

[...]

Als je P200-400 hebt bereikt, heb je ook zowat alle "content" gehad, vanaf dan is de uitdaging erin om TX vlot te kunnen of GR50 en hoger te halen. Maar dat zijn eindeloos opschuivende doelen.

Dat er dus een hoop mensen dan afhaken vind ik niet zo vreemd. Dat is ook mijn pleidooi dat 3 maanden seasons véél te lang is. Zeker nu dat gear, zoals je al zegt, makkelijker te verzamelen is. Momenteel zit ik ook in een pure grind fase: mijn gems naar 50+ upgraden, dan hogere GR proberen, maar eerst nog riftjes doen voor keystones en eigenlijk moet ik nog 25 Act mats voor legendary extracten. Dat is dagen aan "werk" voor quasi dezelfde gameplay.

En als je zoals mij geen zak om leaderboards geeft, dan daalt de interesse wel snel :) Momenteel ga ik wel nog een tijdje door, ik wil met mijn barb solo GR60 kunnen sowieso. Momenteel is dat nog GR52.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:41:
[...]
Wellicht komt het bij mij omdat ik vooralsnog alleen heb gespeeld. Maar het is en blijft wel een raar iets dat (in dit geval) de nieuwe patch je goed te pakken heeft, om dan vervolgens na een paar weken te zijn afgeschreven. Er zijn genoeg dingen te doen... Maar onbeperkt bounties runnen voor die mats... en dan die mats gebruiken om al je legendaries te cuben: het is een missie, maar niet een die erg leuk is.
Er is zoveel meer te doen dan bounties runnen. Ik heb op zowel season als ns 100 gecubed voor de achievements en verder vind ik het wel prima. Saai kunstje, om bounties te farmen voor de Cube. Ik besteed mijn tijd in D3 liever aan leuke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
RustStorm schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:41:
[...]
Denk dat het misschien ook te maken heeft met de progressie snelheid. In het begin is nog alles nieuw, je hebt nog niks en je krijgt regelmatig een upgrade. Wat goede legendaries, wat set items. Je set complete en maar gaan doorgaan want je "moet" nog steeds van alles. Dan krijg je de wapens die je moet hebben, rings en een goede nek. Op een gegeven moment heb je alle essentiele items en dan gaat het allemaal wat langzamer. De saaie bounties zodat je je wapens kunt rerollen naar ancient etc. Op dat moment gaat je progressie allemaal wat langzamer en ben je soms dagen bezig voordat je nog maar een kleine upgrade vind.
Denk dat op dat moment mensen iets minder interesse krijgen en soms wat anders gaan doen.

Heb het zelf ook. solo speel ik bijna niet meer, dan ga ik wat anders doen. Speel nog vooral alleen maar met vrienden nu. Zit op 8/9 dus we gaan nog wel even door om ook 9/9 te halen maar het aantal uren per week zal wel wat afnemen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:22
Als ik een legendairy reroll in de cube. kan die dan ook ancient worden? of zijn het alleen maar de stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
beebie121 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:54:
Als ik een legendairy reroll in de cube. kan die dan ook ancient worden? of zijn het alleen maar de stats?
Ja die kan ancient worden. Maar het is RNG dus hij kan ook complete rommel worden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:45:
[...]

En als je zoals mij geen zak om leaderboards geeft, dan daalt de interesse wel snel :) Momenteel ga ik wel nog een tijdje door, ik wil met mijn barb solo GR60 kunnen sowieso. Momenteel is dat nog GR52.
Denk dat dat voor mij inderdaad een grote motivator is, ben zelf er gefocused op de leaderboards, liefst top 100 en ja, daarvoor moet je behoorlijk veel doen om daarin te komen en erin te blijven. Mocht leaderboards mij niets boeien dan zou ik ook sneller afhaken.
Deadsmell schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:44:
[...]

Misschien wordt het tegen het eind van season 4 eens tijd om te kijken of we qua clans iets samen kunnen voegen? Zowel SG als GoT hebben een core van actieve spelers die graag grifts pushen en zich actief met het spel bezig houden. Wellicht leuk als die elkaar eens opzoeken om zo een actievere clan te creëren waarin meer gepusht wordt.
Een aparte clan is niet per sé nodig, daar is de tweakers community gewoon voor, maar we zullen zien, het is best waarschijnlijk dat het op het eind inderdaad eerder mix runs van clans worden dan pure clan runs. Zolang ik nog g.rift 60-65 speedruns in de clan kan vinden, houd ik het lekker binnen de clan... beetje dom lullen op TS en je bent zo een gezellig avondje door waar je weer 300-600 miljard XP hebt binnen gehaald. (para 900 komt in zicht!!)

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 15-09-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:14:
* dagboek *
Gisteren weinig tijd gehad maar toch weer een personal best. Was mijn best solo-rift eerst 40 met 1 min over, nu deed ik de GR40 in 4min. Daarna steeds een stapje hoger totdat ik tegen problemen aanliep met GR46 en toen pas tot ontdekking kwam dat ik mijn follower niet bij mij had.

Daarna toch nog GR46 solo kunnen halen.
Om te wennen aan solo rushen toch maar besloten om te speedriften op TIX. Gewoon omdat afflixes and trash meer auw doen en ik zo kan wennen aan het voorkomen van onnodige damage.

Ik hoop iig nog voor het weekend de 50 solo aan te kunnen tikken.
* einde dagboek *
Dit lijkt aardig op wat ik aan het doen ben; TX rifts voor keys, per 2 keys een stapje greater hoger: 6 gems allemaal +1 level met 100% totdat ik de greater niet meer makkelijk haal, dan een kans lager dan 100% accepteren...vooralsnog zitten ze allemaal op 35 met slechtste tijd tot nu toe iets van 5 minuten over dus we kunnen nog even door.

Keys farmen kan natuurlijk sneller op lagere T, maar dan wen je niet aan wat weerstand. Daarnaast zijn de extra DBs en legs mooi meegenomen.

Gisteren niet echt tijd gehad om te spelen, dus maar even 2 acts bounties gedaan...ik moet even wat zooi cuben omdat ik door de stash space heenraak. Eigenlijk wil ik door op de gems, maar goed, er moet toch zooi de cube in voor de seasonal journey.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Gisteren heel de avond ubers gedaan. 30 hellfires gecraft. 1 goede voor een carnevil build (20% poison, int(word chd) en 9%chc + swampland attunement. 2 mediocere die ik voor de zekerheid bewaar. En 27 forgotten souls :)

@Beebie121: ja, reforge legendary kan ancient worden. De reroll set-item niet. Maar het item wat je daarna er uit krijgt kan je weer wel met reforge legendary ancient proberen te maken. Het kost alleen super veel mats.

Het plan vandaag: normaleT8-10 rifts. Need them greater keys. Daarna misschien wat greaters, ik wil wat gems op 50 hebben. (wat verbazingwekkend "snel" gaat imho).

Also, ik had gewoon helltooth lag terwijl ik gisteren solo bounties aant doen was op T9 :S

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

[...]

Sabrac, als je iemand nodig hebt ben ik (mits ik tijd heb) altijd in voor speedgrifts hoor! Helaas zit real life af en toe in de weg, maar ik ben nog lang niet uitgekeken op de patch en zal voorlopig nog wel veel uren blijven loggen. Morgenavond heb ik de hele avond tijd, mocht je online zijn doe ik (heel) graag mee! XP gaat namelijk verdomde langzaam zonder goede speedgrift party en wil nog wel P800 halen dit season (zit nu op P627).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:15:
[...]

Sabrac, als je iemand nodig hebt ben ik (mits ik tijd heb) altijd in voor speedgrifts hoor! Helaas zit real life af en toe in de weg, maar ik ben nog lang niet uitgekeken op de patch en zal voorlopig nog wel veel uren blijven loggen. Morgenavond heb ik de hele avond tijd, mocht je online zijn doe ik (heel) graag mee! XP gaat namelijk verdomde langzaam zonder goede speedgrift party en wil nog wel P800 halen dit season (zit nu op P627).
Mocht je een Hota Barb of een healing / furnace EP monk hebben dan zou dit enorm helpen bij de speedruns..
U6 SSS monk doet wel aardige dmg, maar met een Furnace EP kunnen we dan weer g.rift 65's runnen :)

Op het moment hebben we voornamelijk een tekort aan barbs :( Een hota barb i.c.m. een furnace EP monk is echt ziek.. g.rift 65's in 5 minuten :) Dan kan je namelijk met een Hota barb + EP monk + support barb + support monk en je harkt zo 100-150 miljard xp per uur binnen ^^.

Zonder een hota barb of puur EP monk is het vaak gewoon g.rift 60's in 5-6 minuten.. nog steeds erg leuk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:08:
[...]

Mocht je een Hota Barb of een healing / furnace EP monk hebben dan zou dit enorm helpen bij de speedruns..
U6 SSS monk doet wel aardige dmg, maar met een Furnace EP kunnen we dan weer g.rift 65's runnen :)

Op het moment hebben we voornamelijk een tekort aan barbs :( Een hota barb i.c.m. een furnace EP monk is echt ziek.. g.rift 65's in 5 minuten :) Dan kan je namelijk met een Hota barb + EP monk + support barb + support monk en je harkt zo 100-150 miljard xp per uur binnen ^^.

Zonder een hota barb of puur EP monk is het vaak gewoon g.rift 60's in 5-6 minuten.. nog steeds erg leuk natuurlijk.
Furnace EP monk ben ik nog mee bezig (heb al full ancient Sunwuko set, ga binnenkort starten met gamblen voor een Ancient Furnace). Dus voor nu blijft het even op GR60's staan. Daar ging ik een week geleden met Hayabusa en consorten al in 5-7 minuten doorheen en mijn gear is nog een stukje beter geworden (betere Hellfire Amulet, betere Fist offhand, meer ancient rolls). GR60's gaan qua XP ook erg hard met U6 monk + supp monk + supp barb + hota barb, met 100 miljard per uur ben ik ook tevreden hoor :P (aangezien ik nu 6,5 miljard per level nodig heb). Ik ben in ieder geval morgenavond online en klaar om ass te kicken (heb nog een stuk of 50 grift keys dus dat moet wel lukken). Nu nog hopen op de overige party members ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
[...]

Hota barb is nu ook klaar... Gister eindelijk het wapen gekregen (ancient), uit de cube :) Dus we hebben er weer een optie bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
Hier ook plannen om een SWK-Uliana Monk te maken voor party. Alleen de Gear laat wat op zich wachten :p

Deze week ook een DH gestart en met dank aan o.a. een boost en wat TX runs mee hobbelen binnen 5 uur speeltijd de Natalya, Maurader en Unhallowed set compleet. De laatste gebruik ik nu icm Yang en DML. Piew piew piew! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:24

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Huilie :(

Gisteren mijn Wizard verloren in een GR25 Solo.
Daarvoor met gemak GR27 gedaan , maar blijkbaar was dat meer geluk dan wijsheid.
Het was gebeurd in een flits, mogelijk een explosie ergens of zo.

Maar goed, nu maar een Monk gemaakt. ( past beter bij mij )

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 14:52
[...]

Merk zelf ook dat ik de motivatie niet echt meer kan vinden om veel te spelen. Er is misschien meer te doen dan ooit, maar kwa levels/monsters is er al een tijd niks veranderd en is het dus toch gewoon meer van hetzelfde. Dus begint gewoon wat saai te worden. maarja dat mag misschien ook wel na 3 jaar...

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
[...]

Waarom is de HotA barb zo noodzakelijk dan? Puur DPS? Ik ben wel een HotA barb, maar voor grift 60-65 nog laaaaaaaaang niet :P.

Alweer m'n 3e restraint ondertussen, en nog steeds 0 focus ;(.... ik ben nu zover dat ik al m'n shards ook maar gewoon op ringen gamble. En zo'n 2k DB verder en nog steeds geen furnace. 12 dagen ook geen D3 kunnen spelen vanwege vakantie, dus loop een stuk achter. Gister wel wat aan m'n rune setup kunnen doen... en daarna grift 47 gehaald in een minuut of 7. Schiet dus weer enigzins iets op... als m'n geluk een beetje mee zit hoop ik toch snel wat grifts van ~50 te kunnen gaan speedrunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:57

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

adamvansanten schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:15:
[...]

Furnace EP monk ben ik nog mee bezig (heb al full ancient Sunwuko set, ga binnenkort starten met gamblen voor een Ancient Furnace). Dus voor nu blijft het even op GR60's staan. Daar ging ik een week geleden met Hayabusa en consorten al in 5-7 minuten doorheen en mijn gear is nog een stukje beter geworden (betere Hellfire Amulet, betere Fist offhand, meer ancient rolls). GR60's gaan qua XP ook erg hard met U6 monk + supp monk + supp barb + hota barb, met 100 miljard per uur ben ik ook tevreden hoor :P (aangezien ik nu 6,5 miljard per level nodig heb). Ik ben in ieder geval morgenavond online en klaar om ass te kicken (heb nog een stuk of 50 grift keys dus dat moet wel lukken). Nu nog hopen op de overige party members ;)
Furnace EP monk die ken ik nog niet... Moet ook wel bekennen dat ik momenteel gewoon maar speel in de tijd die ik heb en niet meer uren builds aan het zoeken ben :). Moet ik toch maar weer iets meer gaan doen dan!

Ik had eerst nog een chronisch tekort aan souls en dus ging alles de shredder in. Daardoor dus ook niet echt gear voor alternatieve builds. Waar ik eerst dacht een crus te gaan spelen ben ik toch weer terug op de monk. U6 set is compleet vwb de 5 chc variant. Bijna de crit versie bij elkaar! Gear voor healer monk is ook present en heb met generator build gear gister de conquest 'The thrill' in 1 poging gehaald...

Ik kan me voorlopig ook nog wel even vermaken in S4 :). De Journey is het doel

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barudi

barudi

<GoT> Barudi#1806

Deadsmell schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:01:
[...]

Thx! En gratz met je 60! :) Ik had niet verwacht dat je er zo dichtbij zou zitten, met slechts twee man. Wij hebben het even met z'n drieën geprobeerd en dat ging echt abominabel! Pas met vier man begonnen we een beetje in de buurt te komen. Maar we hadden ook wel kut maps in het begin, waardoor het onmogelijk was om split te runnen.

Ik checkte trouwens net je profiel en het viel me op dat je Taeguk gebruikt in je HotA build. Is dat niet vreselijk onhandig? Ik heb (nog) weinig kennis van HotA hoor, maar zo op het eerste gezicht generate je niet genoeg fury om continu te blijven spenden met HotA?
Gebruik geen Taeguk maar BotT op mn hota barb. Ben gisteren vergeten om van gem te switchen, F&R gebruik ik ook op mijn WW barb :)

D3 BattleTag Barudi#1806

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trix0r schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:46:
[...]

Waarom is de HotA barb zo noodzakelijk dan? Puur DPS? Ik ben wel een HotA barb, maar voor grift 60-65 nog laaaaaaaaang niet :P.
In de groep samenstelling heb je 2 supports die grote groepen verzamelen en iedereen van dmg buffs / toughness buffs voorziet (Healing monk / Support barb), je hebt dan 1 furnace EP monk die zelf niets kan killen, maar wel EP's van 100 miljard+ kan maken... echter moet een monster dood voordat deze EP afgaat... daar komt de HotA barb om de hoek kijken, met veel monster om zich heen en rend, slaat een HotA barb als een gek.. en heeft in no time die ene mob met EP op zich dood.. waardoor alle monsters daarom heen ook ontploffen. Op deze manier kan je zelfs op g.rift 65 groepen van 50+ monsters met blue en yellow packs allemaal in 1x opblazen.

Daarnaast is een HotA barb enorm sterk op single target, dus ook op een guardian doet deze dan heel veel dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barudi

barudi

<GoT> Barudi#1806

Ribbon schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:03:
[...]

Een mooie prestatie inderdaad, gefeliciteerd mannen! *O*

Zullen we vanavond maar eens kijken of we het ook kunnen halen Barudi?
Jep vanavond weer eens proberen, t ging gister trouwens beter met mn hota barb dan ww. Met ww doe ik nog niet zoveel dmg om tx..

D3 BattleTag Barudi#1806

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Neles7 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:34:
[...]

Nope. Die 10% is additive boven op de normale 40-50 roll. zo kun je max 55% RCR krijgen op een yangs.
Da's toch multiplicative of vergis ik me? :)
Toch heb ik t idee dat mijne niet helemaal jofel is want hij begon zonder de resource reduction terwijl dat juist een vaste roll is. En bedoel je dat je naast de 40-50% roll ook een 10% reduction kan hebben of klopt het dat het dan 1 roll wordt?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barudi

barudi

<GoT> Barudi#1806

HoTa barb voor gr60+ te huur add barudi#1806 :P
huidige cv (s4)
gr65 4 man
gr56 3 man
gr62/63 2 man
gr60 solo

D3 BattleTag Barudi#1806

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:50:
[...]
In de groep samenstelling heb je 2 supports die grote groepen verzamelen en iedereen van dmg buffs / toughness buffs voorziet (Healing monk / Support barb), je hebt dan 1 furnace EP monk die zelf niets kan killen, maar wel EP's van 100 miljard+ kan maken... echter moet een monster dood voordat deze EP afgaat... daar komt de HotA barb om de hoek kijken, met veel monster om zich heen en rend, slaat een HotA barb als een gek.. en heeft in no time die ene mob met EP op zich dood.. waardoor alle monsters daarom heen ook ontploffen. Op deze manier kan je zelfs op g.rift 65 groepen van 50+ monsters met blue en yellow packs allemaal in 1x opblazen.

Daarnaast is een HotA barb enorm sterk op single target, dus ook op een guardian doet deze dan heel veel dmg.
Ben ook net aan een HotA barb begonnen. Ik focus me voornamelijk op de build die ik bovenin de leaderboards zie. Is dat ook degene die je wilt in 4 player parties?

Als skills HotA, Furious Charge, Threatening Shout/War Cry, WotB, CotA. en items: full IK, Fury ot Ancients, Bracers of the First Men, Gavel, F&R, Hellfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Laatst online: 14-10 18:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Deadsmell schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:02:
[...]

Ben ook net aan een HotA barb begonnen. Ik focus me voornamelijk op de build die ik bovenin de leaderboards zie. Is dat ook degene die je wilt in 4 player parties?

Als skills HotA, Furious Charge, Threatening Shout/War Cry, WotB, CotA. en items: full IK, Fury ot Ancients, Bracers of the First Men, Gavel, F&R, Hellfire.
Als je gewoon op diablofans kijkt naar de builds dan is dat wat makkelijker. Voor GR push pak je soms ook wat andere skills. De ene keer speel ik met war cry, dan rend en dan weer shout. Voor bepaalde runs focus je wat meer op damage (lees: AD) de andere toch wat meer thoughness etc.
Rend op gr65+++ is soms te veel lag, dus laat je dat weg.

Maar ja, dat is de basis die je wilt.
Ik heb zelf de braces of the first men in mijn cube, omdat ik domweg geen goede rol heb gevonden en in de cube krijg je de max stats. Ideaal gezien wil je het andersom zodat je soms ook gewoon een andere item in je cube kunt gebruiken (crown bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
JohnnyV76 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:53:
[...]

Da's toch multiplicative of vergis ik me? :)
Toch heb ik t idee dat mijne niet helemaal jofel is want hij begon zonder de resource reduction terwijl dat juist een vaste roll is. En bedoel je dat je naast de 40-50% roll ook een 10% reduction kan hebben of klopt het dat het dan 1 roll wordt?
Nu ga ik zelf twijfelen :P
Hij moet altijd die default roll hebben, anders is dat een nog onbekende bug. Maar je kunt een affix rerollen naar RCR en dat wordt dan opgesteld (deminishing return) bij de 40-50% roll. Dus ja het is een aparte roll, maar hij valt onder dezelfde noemer als de standaard roll en dus zie je hem als 1 roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik weet zeker dat er na t cuben geen resource reduction op zat maar een bleed roll. Ben haast benieuwd wat er gebeurd als ik die resource reduction weer zou rerollen en of dan de vaste roll onder water nog zou bestaan oid. Beter nog ... een ancient vinden maar heb niet echt geluk nog dit season. Ook nog geen ramaladni gevonden terwijl iemand anders die maar ietsjes langer speelt er al 5 heeft :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 23:43
JohnnyV76 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:24:
Ik weet zeker dat er na t cuben geen resource reduction op zat maar een bleed roll. Ben haast benieuwd wat er gebeurd als ik die resource reduction weer zou rerollen en of dan de vaste roll onder water nog zou bestaan oid. Beter nog ... een ancient vinden maar heb niet echt geluk nog dit season. Ook nog geen ramaladni gevonden terwijl iemand anders die maar ietsjes langer speelt er al 5 heeft :S
X op boog. Dus alles kost nu 100-x percent hatred.
10 percent 2e roll korting komt erbij.
Dan rekent hij dus uit (100-x)*(1-0.1)= hatred reductie die je ziet.

Oh en gewoon safron belt gebruiken, nog meer resource reductie staken, wat hatred regen is ook handig. Pride of cinder effect nemen, is eigenlijk voor een multishot dh 1 pot nat.
En dan maar spammen met multishot en soms ff 1x primary voor f/r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
JohnnyV76 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:24:
Je kunt me altijd toevoegen heb laatst gerwin zijn DH gegeared met als kers op de taart een ancient yangs die dropte. Wellicht heb jij t zelfde geluk als we samen in een party zitten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
@ bangkirai: Heb nog niet de beschikking over alle items in seasonal hc gebruik nu pride als legendary power omdat ik cindercoat nog niet heb gevonden. Voordeel van pride is dat t een global resource reduction is en cinder alleen voor fire skills. Gebruik nu ook de full broadside rune op multi (physical) maar zou toch liever voor cinder gaan met arsenal op multi. Heb een focus gekregen van iemand maar nog geen restraint gevonden. nog ruimte genoeg om beter te worden dus :)

@ Neles. zou mooi zijn maar volgens mij speel jij niet op hc season :(

Tot nu toe niet hoger gekomen dan GR25 of 26 maar komt vooral omdat ik bangig ben in hc :P laatste run was onder 5m dus moet wel wat hoger aan kunnen. Gister even afgekeken bij de DH van een collega en zag dat ie naast tumble ook smoke screen gebruikte en ik merkte dat dit super veel scheelt in rifts. Elke 3 seconden 1.5sec onzichtbaar zijn is heel fijn. Knallen knallen knallen...mobs komen op je af... smoke screen... mobs lopen weg... knallen knallen etc. Heb t idee dat dit een stuk veiliger is in hc en merkte t eigenlijk niet qua discipline. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Gister GR 64 geprobeerd met mijn Season Barb, maar kwam steeds fury te kort op de boss. Vandaag meer geluk en volgens de leaderboard GR 64 als snelste gecleared ^^ Ik speel btw de build van Alkaizer 6 piece IK 2 piece WW. Even terug komen op het probleem van fury op de boss. Ik vond namelijk fishy hoe Alkaizer geen fury problemen had op de boss zonder adds, maar die rode cirkels die sommige bossen summonen krijg je naast dmg ook fury van vreemd genoeg. En nee ik had geen S/B of Superstition als passive en gebruikte ook geen Hellfire amu exploit.
Hopelijk dropt deze week een ancient Boulderbreaker met vit, want dat mis ik op mijn wapen op dit moment. Tot dan blijf ik weg van solo pushen of er moet een SG clannie GR 65 uit het niets clearen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y8oDcfih.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07 12:28
JohnnyV76 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:21:
Gister even afgekeken bij de DH van een collega en zag dat ie naast tumble ook smoke screen gebruikte en ik merkte dat dit super veel scheelt in rifts. Elke 3 seconden 1.5sec onzichtbaar zijn is heel fijn. Knallen knallen knallen...mobs komen op je af... smoke screen... mobs lopen weg... knallen knallen etc. Heb t idee dat dit een stuk veiliger is in hc en merkte t eigenlijk niet qua discipline. Aanrader!
Als je slechte gear hebt kan dat werken, maar als je een set hebt dan werk je daar meestal omheen doordat je of continue in beweging bent, slows hebt, of simpelweg de discipline nodig hebt voor damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Iemand die me kan vertellen wat ik nog optimaliseren aan mijn non season barb om eventueel GR61+ te kunnen.
Momenteel gestrand op 60 (gedaan zonder unity maar wel met CoE en esoteric)

Mn profiel:
http://eu.battle.net/d3/e...ideshow-2189/hero/1922871

Wat ik zelf al weet:
- betere shoulders (ancient)
- betere focus en restraint (ancient en meer CHD)
- paragon 800+ worden

[ Voor 4% gewijzigd door SideShow op 15-09-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Laatst online: 14-10 18:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

An1mA schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:38:
Gister GR 64 geprobeerd met mijn Season Barb, maar kwam steeds fury te kort op de boss. Vandaag meer geluk en volgens de leaderboard GR 64 als snelste gecleared ^^ Ik speel btw de build van Alkaizer 6 piece IK 2 piece WW. Even terug komen op het probleem van fury op de boss. Ik vond namelijk fishy hoe Alkaizer geen fury problemen had op de boss zonder adds, maar die rode cirkels die sommige bossen summonen krijg je naast dmg ook fury van vreemd genoeg. En nee ik had geen S/B of Superstition als passive en gebruikte ook geen Hellfire amu exploit.
Hopelijk dropt deze week een ancient Boulderbreaker met vit, want dat mis ik op mijn wapen op dit moment. Tot dan blijf ik weg van solo pushen of er moet een SG clannie GR 65 uit het niets clearen.

[afbeelding]
Vrijdag doe ik 65 wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Morocius schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:41:
[...]
Als je slechte gear hebt kan dat werken, maar als je een set hebt dan werk je daar meestal omheen doordat je of continue in beweging bent, slows hebt, of simpelweg de discipline nodig hebt voor damage.
Naja ik heb 6/6 UE maar vind t nog steeds fijn. Er zijn ook situaties (bijv. waller) waar je niet weg kunt komen en dan kan smoke screen echt een life saver zijn. Ik zie mijn discipline bar eigenlijk nauwelijks omlaag gaan en met 1 health globe zit ik sowieso vol. Dat ik dan af en toe iets minder damage doe met multishot neem ik graag op de koop toe als trade-off voor het praktisch ongestoord kunnen schieten.

Pagina: 1 ... 27 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.