RustStorm schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:02:
Moet ik eerst maar eens andere legendary gem(s) gaan upgraden ^_^ Had me vooralsnog alleen gefocused op die drie in m'n equipment.

Ik ga eens lekker spelen met de wijzigingen
Als ik jou was zou ik gewoon voor een grift build gaan en speedfarmen laten voor wat het is, totdat je Manajuma compleet hebt. Daarna kan je met minimale wijzigingen alsnog speedfarmen. Als ik Manajuma op mijn WD gooi, dan one-shot ik met één kip ontploffing elites op T8 en heb snelheid genoeg door de 50% movement speed. Alles in de build die jij linkt, voelt zo geforceert en nutteloos. Misschien een keer leuk om die Conquest van T10 in x minuten te halen, maar zonde om een karakter aan te verspillen.
schaapiej schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:10:
[...]

Speelt er hier iemand ook nog de critloze Uliana build zonder Bane of the Stricken?
Heb nu iets van 1 minuut nodig max voor de RG en vraag mij af of ik niet beter wat anders kan pakken zodat ze rest van het rift sneller gaat.. Gebruik nu dus; Stricken (50), Trapped (51) en Gogok (39).
Denk niet dat je deze combinatie veel zult zien, de kracht van Stricken word namelijk hoger des te hoger je gaat in greater rifts. Na 30 seconde verdubbel je je damage al bijna. Eergisteren een 66 op 4 seconde gemist, en ik begon het gevecht met 1 minuut 40 over.

Toen de 1 minuut timer begon had ik nog "maar" 25 % van de boss gekilled (25 % in 40 sec...)
De resterende 75 % heb ik dus in de 60 sec erna gedaan. Dat is extreem veel.

Je kan kiezen om voor Powerful te gaan voor 20/35 % dmg increase, Taeguk lijkt me geen optie, Iceblink zou nog kunnen.. andere gems zou ik zo niet weten wat je dan wilt nemen... maar stricken (1.xx % meer dmg per hit i.c.m de 14 hits van SSS is gewoon extreem sterk).

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Deadsmell schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:10:
[...]

Als ik jou was zou ik gewoon voor een grift build gaan en speedfarmen laten voor wat het is, totdat je Manajuma compleet hebt. Daarna kan je met minimale wijzigingen alsnog speedfarmen. Als ik Manajuma op mijn WD gooi, dan one-shot ik met één kip ontploffing elites op T8 en heb snelheid genoeg door de 50% movement speed. Alles in de build die jij linkt, voelt zo geforceert en nutteloos. Misschien een keer leuk om die Conquest van T10 in x minuten te halen, maar zonde om een karakter aan te verspillen.
Je hebt een conquest nodig om het portretje te unlocken hé!!! Zeker geen verspilling!!! :D
Sabrac schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:15:
[...]

Denk niet dat je deze combinatie veel zult zien, de kracht van Stricken word namelijk hoger des te hoger je gaat in greater rifts. Na 30 seconde verdubbel je je damage al bijna. Eergisteren een 66 op 4 seconde gemist, en ik begon het gevecht met 1 minuut 40 over.

Toen de 1 minuut timer begon had ik nog "maar" 25 % van de boss gekilled (25 % in 40 sec...)
De resterende 75 % heb ik dus in de 60 sec erna gedaan. Dat is extreem veel.

Je kan kiezen om voor Powerful te gaan voor 20/35 % dmg increase, Taeguk lijkt me geen optie, Iceblink zou nog kunnen.. andere gems zou ik zo niet weten wat je dan wilt nemen... maar stricken (1.xx % meer dmg per hit i.c.m de 14 hits van SSS is gewoon extreem sterk).
Telt stricken ook voor de dot ticks van de meeste WD builds? 3x firewall + fetisjes + acid + ...
Dat zouden ook wel gigantisch veel hits per seconde zijn niet?
Heb em zowiezo al geleveld tot 25, en die zou dan op termijn de Powerful gem vervangen.

[ Voor 90% gewijzigd door Inrage op 10-09-2015 09:18 ]

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Temp2264 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 07:56:
Gistenavond even bezig geweest met een support barb dat werkt zeer goed zeg perma ignore pain up voor de party >:).
Ik hem met 4th een GR 49 gedaan.
[video]
Daarna hebben we het 3 clan record met lauwie 1 GR verhoogd naar 51.
[video]
Waren paar mooie runs, heb denk ik me health 1x onder de 50% gezien. Missen alleen met crusader veel damage op de riftguardian. Dus tijd voor een ancient furnace, stricken gem of soj ipv ancient rogars.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Is het voor een nieuwe (solo) speler nu nog interessant om te starten met deze game ?
Las dat er een season begonnen is.

Heb de game heel even gespeeld na de launch maar daarna helemaal niet meer.

FUMES et CARNES

Inrage schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:15:
[...]

Telt stricken ook voor de dot ticks van de meeste WD builds? 3x firewall + fetisjes + acid + ...
Heb em zowiezo al geleveld tot 25, en die zou dan op termijn de Powerful gem vervangen.
Stricken heeft een Internal Cooldown, 3 stacks per seconde, welke verhoogd word door je attack speed.
Daarnaast weet ik niet of dots ook werken, denk het niet.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
4th schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:19:
[...]

Waren paar mooie runs, heb denk ik me health 1x onder de 50% gezien. Missen alleen met crusader veel damage op de riftguardian. Dus tijd voor een ancient furnace, stricken gem of soj ipv ancient rogars.
Of je vervangt de Crusader met een Barb :p

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Iusedto schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:39:
Is het voor een nieuwe (solo) speler nu nog interessant om te starten met deze game ?

Ja zeker. Er is geen instapdrempel bij Diablo 3 en het het season duurt nog meer dan drie maanden, dus tijd genoeg om een goed karakter te bouwen en de strijd aan te gaan. :)

De terminologie hier op het forum snap je in no-time en de meeste mensen zijn bereid om elkaar te helpen met builds en kennis.

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:20
Iusedto schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:39:

Als je er plezier in hebt waarom niet. Season is pas 2 weken bezig dus die duurt nog wel even. Maar in een groep is toch gezelliger?

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Iusedto
Ja, groep zal leuker zijn maar ik ken helemaal niemand :)
En jullie termologie is (nog) niet te volgen ja

[ Voor 29% gewijzigd door Iusedto op 10-09-2015 09:48 ]

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:48:
Ja, groep zal leuker zijn maar ik ken helemaal niemand :)
En jullie termologie is (nog) niet te volgen ja
Join een clan! Zie de openingspost van dit topic voor alle beschikbare. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 10-09-2015 09:51 ]

• Iusedto
Deadsmell schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:49:
[...]
Join een clan! Zie de openingspost van dit topic voor alle beschikbare. ;)
Doe ik zeker. Vanavond maar eerst de game weer installeren hehe
Kan niet wachten om een Crusader te spelen

FUMES et CARNES

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:52
Iusedto schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:51:
[...]

Doe ik zeker. Vanavond maar eerst de game weer installeren hehe
Kan niet wachten om een Crusader te spelen
WoW ook even op een laag pitje?

Heb diablo 3 ook weer een kans gegeven met de start van Season 4. En tot nu toe bevalt het me uitstekend; vele malen beter dan na release van Vanilla en RoS :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Verwijderd

Zo, mn WD begint eindelijk een beetje te lopen (link: http://eu.battle.net/d3/e...go9201-2351/hero/64683647 )

Erg leuke build die HT + acid cloud. Met in-geom + GI heb ik spirit walk bijna altijd op. Esoteric gem is wel een must, want de WD & Toughness is geen happy marriage :)

• Iusedto
RustStorm schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:53:
[...]
WoW ook even op een laag pitje?
Ik had mijn lock op 100 gekregen en de green fire quest gedaan en toen wist ik eigenlijk niet meer wat ik wilde gaan doen. Heb ik nog nooit gehad en speel al sinds 2004/2005.
Bleef alleen mijn hunter nog over om naar 100 te halen maar aangezien er in WoW geen content meer komt de komende 6 tot 12 maanden heb ik er geen enkele haast mee.

Fallout 4 duurt ook nog even maar ben wel toe aan iets nieuws.
D3 heb ik nooit echt een kans gegeven maar heb de game wel , kost me niets om te beginnen denk ik dan :)

FUMES et CARNES

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 18:25

Ryan1981

Je ne sais pas

Gister eindelijk een serpent sparker gevonden (geen ancient dus direct de cube in) maar dat viel effe tegen zeg! Samen met tasker & theo (47% increased attack speed) doen de arcane hydra's wel snel damage maar ze critten maar voor rond de 9M -O-.

Ik gedesillusioneerd maar mijn build een beetje omgegooid en in plaats van 6 set delsera naar 6 set tal rasha gegaan. Tot mijn grote verbazing zonder moeite (wel met unity, maar had denk ik ook wel zonder gekund) een T9 rift afgemaakt! Was te moe om T10 te proberen maar ik denk dat ik daar ook wel redelijk doorheen kom gebaseerd op hoe makkelijk het T9 rift ging.

Had niet verwacht dat ik zo snel al deze mijlpaal zou halen.

ondertussen al 500 death breaths besteed aan het proberen te bemachtigen van eather walker.

Ook nog veel dank aan Neles en Skellie voor het trekken van mij en mijn clan lid door de 2 vaults en 2 cow levels. Ben nu paragon 300 en zij is van 70 daar 89 gegaan :*)

Zie signature voor mijn build :P (mysticseason).
Inrage schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:15:
Als het geen proc rate heeft, geen BotS stack. Dus pet hits geven geen stack. Daarnaast geldt voor de meeste skills "one stack per cast animation". Ik heb dat op PTR getest met DH en daar werd dit pijnlijk duidelijk met Hungering Arrow; 4+ hits -> 1 stack.

Ook voor WD heb ik een en ander getest; Haunt met Creeping Death -> 1 stack. Iemand anders hier heeft ook een en ander getest voor WD, zelfde conclusie.

Kennelijk is SSS uitzonderlijk omdat die blijkbaar wel meerdere stacks per animation kan opbouwen. Andere testresultaten geven aan dat er een cap is van max 3 stacks per seconde. Met andere skills moet je hiervoor op 3 attacks per seconde zitten en dat is over het algemeen niet het geval.

Bottom line is dat je op max speed stacks moet opbouwen om BotS nuttig te laten zijn. Met 1 stack per seconde schiet het gewoon niet genoeg op.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:26
Sinds S4 ook weer begonnen, en deze keer voor het eerst met een Monk.
Tijdens de PTR van 2.3 (met community buff van 2000% extra kans op legs) had ik al een SSS monk gemaakt en dat vond ik erg leuk spelen.
Maar het grappige is, nu op de live server ben ik al sneller met gear verzamelen dan op de PRT met buff :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:56:
Esoteric gem is wel een must, want de WD & Toughness is geen happy marriage :)
Hoezo niet? HT WD heeft prima mitigation opties hoor...50% van HT is een enorme boost, Serpent is een optie voor nog eens 30% en dan is er nog Jungle Fortitude voor nog eens 15%. Ik gebruik die drie als basis voor m'n mitigation en dan reduceer je dus al zo'n 70% voordat je resistances en armor beschouwt.

Na gisteren BotT / Iceblink / Esoteric naar 25 gebracht te hebben ben ik nu Molten aan het doen; ik ga eens testen met Molten in plaats van Esoteric. Dit omdat ik niet tevreden ben met m'n recovery op het moment. Daarnaast is Molten ook goed voor het opvangen van spikes, dat is waar ik momenteel nog wel eens aan kapot ga (Molten explosions, Fanatics, dat soort 1-shot hits). De lvl 25 Esoteric helpt daar niet tegen en ook physical komt vol door. Wellicht dat Molten betere resultaten geeft. Op zich zit ik maar een 700k HPs dus geheel vreemd is het niet op T9. Net paragon 200 aangetikt, dus uit die hoek komt straks nog een life bonus. Ook is de balans op m'n gear nog niet zoals je 'em wil, relatief veel life % t.o.v. Vitality. Maar goed, da's optimalisatie voor de rest van het seizoen.

Daarnaast ook m'n 29% Witching ingeruild voor een 29% String of Ears...dat was -11% DPS voor +21% Toughness. Direct daarna meteen een assassin + fallen angels rift... _O- Die waren dus niets meer dan een lichte speed-bump.

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:13:
[...]

Kennelijk is SSS uitzonderlijk omdat die blijkbaar wel meerdere stacks per animation kan opbouwen. Andere testresultaten geven aan dat er een cap is van max 3 stacks per seconde. Met andere skills moet je hiervoor op 3 attacks per seconde zitten en dat is over het algemeen niet het geval.

Bottom line is dat je op max speed stacks moet opbouwen om BotS nuttig te laten zijn. Met 1 stack per seconde schiet het gewoon niet genoeg op.
Wat ik zo lees is dat de default BotS op 3 per seconde staat en dat je deze met max attackspeed naar zijn cap van 5 kan brengen.

Qua SSS denk ik dat dit alleen werkt vanwege de EP die 'applied' word en vervolgens explodeerd.

• Terence(x)
  • Laatst online: 10-10 10:15
Hoe ervaren mensen hier trouwens greater rifts op 60+ in 4 player parties, Ik was gisteren met wat vrienden aan het riften, en het was gewoon onmogelijk om een lvl60 rift te clearen puur alleen vanwege de insane lag, op 55 was het wel 'minder' (klein beetje) maar daar hadden we zoveel dps voor dat je eigenlijk door de lag heen knalt.

Eigenlijk sinds afgelopen weekend is het steeds erger aan het worden, eerst was het af en toe wat lag spikes maar nu borderline onspeelbaar :(

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:02
Gister (eindelijk) mijn 2e Bul-Kathos zwaardje gevonden.

Iemand nog goede tips voor bracers?

En hoe houden mensen perma-wrath of theb beserk up met WhirlWind build? Ik snap hier niets van, ik heb 12,5% CDR + 10% CDR (paragon) en Osibian ring of the Zodia. Ook een tijdje icm met Boon of Bul kathos geprobeerd. Allemaal niet genoeg voor perma WotB.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Sabrac schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:39:
Wat ik zo lees is dat de default BotS op 3 per seconde staat en dat je deze met max attackspeed naar zijn cap van 5 kan brengen.

Qua SSS denk ik dat dit alleen werkt vanwege de EP die 'applied' word en vervolgens explodeerd.
Dat is inderdaad een goeie...van DH testing weet ik dat de spike trap die je op een enemy plaatst ook een stack oplevert en met de nieuwe hand-xbow zijn de chain explosions ook extra stacks. Zo zal het met EP ook wel werken en dan kom je inderdaad met SSS makkelijk aan je max stacks op seconde. Neem daarbij dat fists hoge attack speed zijn, dual wielding dit verhoogt en dan zal die 5 stacks per seconde in zicht komen. Dan wordt BotS competatief...voor een WD met 1.1 ApS en geen mechanisme dat stacks chained tot de cap is het echter een no-go.

<GOT> Zarhrezz#2885

Terence(x) schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:41:
Hoe ervaren mensen hier trouwens greater rifts op 60+ in 4 player parties, Ik was gisteren met wat vrienden aan het riften, en het was gewoon onmogelijk om een lvl60 rift te clearen puur alleen vanwege de insane lag, op 55 was het wel 'minder' (klein beetje) maar daar hadden we zoveel dps voor dat je eigenlijk door de lag heen knalt.

Eigenlijk sinds afgelopen weekend is het steeds erger aan het worden, eerst was het af en toe wat lag spikes maar nu borderline onspeelbaar :(
Ik zit zelf in een party waar we constant g.rift 65 doen, hierbij merken we wel wat lag, voornamelijk bij grote groepen monsters. Ook hebben we gemerkt dat bepaalde classes het erger maken

1) Helltooth WD, je komt 5-10 monsters tegen en het lagged al
2) SSS EP monk, je komt 20+ monsters tegen en het lagged licht
3) Puur EP monk, je komt 40+ monsters tegen die allemaal ontploffen, 2-3 sec lag.

Daarnaast leek de lag ook mobtype afhankelijk te zijn.

De geestjes die een straal op je gooien veroorzaken veel lag, we hadden één rift met een stuk of 20-25 van de beestjes... onspeelbaar.

• Terence(x)
Sabrac schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:45:
[...]

Ik zit zelf in een party waar we constant g.rift 65 doen, hierbij merken we wel wat lag, voornamelijk bij grote groepen monsters. Ook hebben we gemerkt dat bepaalde classes het erger maken

3) Puur EP monk, je komt 40+ monsters tegen die allemaal ontploffen, 2-3 sec lag.

De geestjes die een straal op je gooien veroorzaken veel lag, we hadden één rift met een stuk of 20-25 van de beestjes... onspeelbaar.
Wij zijn een groep van Hota Barb, HT Wd, Carnevil Doctor (me), en wizard/SSS EP monk afhankelijk wie er joined.

Ziet er dus uit alsof we de perfect groep van lag creatie zijn :(
Terence(x) schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:47:
[...]

Wij zijn een groep van Hota Barb, HT Wd, Carnevil Doctor (me), en wizard/SSS EP monk afhankelijk wie er joined.

Klinkt gemeen maar... gooi de HT WD eruit en 90 % van je lag is opgelost.
EP / SSS lagged alleen bij enorm veel explosies en dat is slechts enkele secondes, waar een HT WD je game gewoon kan bevriezen.

[EDIT] Wij spelen zelf met Healing support Monk + Toughness support barb + hota barb + EP monk.
Zodra de HT WD lag opgelost word gaan we denk ik de hota barb vervangen hiermee, doet extreem veel dmg maar door de lag niet te spelen.

[ Voor 32% gewijzigd door Sabrac op 10-09-2015 10:51 ]

• Terence(x)
Sabrac schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:48:
[...]

Klinkt gemeen maar... gooi de HT WD eruit en 90 % van je lag is opgelost.
EP / SSS lagged alleen bij enorm veel explosies en dat is slechts enkele secondes, waar een HT WD je game gewoon kan bevriezen.
Hehe dit is een vrieden groep geen die hard pushers :P

Zal vanavond wel eens kijken of hij even ze carnevil gear kan afstoffen :)

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Deadsmell schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:10:
[...]

Gisteren 3x alle Bonus bounty runs gelopen op T7 met de Manajuma/Arachyr set. One-shot jij iedereen altijd? De build voelt soms erg squishy aan, bijna dood gegaan bij Maltheal. Ik loop wel met focus/restraint maar die gebruik je zelden voordat je chicken-mode activeert. Tips?

Iemand al eens de darts build geprobeerd met Broken Promises? Wil dit binnenkort proberen voor de fun. Alles op attack speed, CHD, armor en je hebt een tanky WD. Gezien je niemand online er over hoort praten zal deze best tegenvallen.

Diablo 3 - Battle.net

Verwijderd

[quote]Zarhrezz schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:38:
[...]

Hoezo niet? HT WD heeft prima mitigation opties hoor...50% van HT is een enorme boost, Serpent is een optie voor nog eens 30% en dan is er nog Jungle Fortitude voor nog eens 15%. Ik gebruik die drie als basis voor m'n mitigation en dan reduceer je dus al zo'n 70% voordat je resistances en armor beschouwt.

Ik loop rond met de Suwong Deviner, Kan je de Serpent Mojo ook in Kanai cube zetten?

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:03:
[quote]Zarhrezz schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:38:
[...]

Ik loop rond met de Suwong Deviner, Kan je de Serpent Mojo ook in Kanai cube zetten?
Ja, alleen is in dat geval Grin Reaper in de cube veel beter (anders moet je HT head inleveren, en RoRG gebruiken wat je weer F+R kost, want je hebt CoE al in de cube.)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

UTADDICT schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:04:
Ja, alleen is in dat geval Grin Reaper in de cube veel beter (anders moet je HT head inleveren, en RoRG gebruiken wat je weer F+R kost, want je hebt CoE al in de cube.)
Serpent zit op weapon slot...

Je geeft 50% elite damage (Furnace) op voor 30% DR (Serpent). Beide zijn goed, welke je gebruikt hangt af van waar je een probleem hebt.

<GOT> Zarhrezz#2885

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 22:13
Iemand die support barb speelt? Zit eraan te denken hier in te investeren, maar vraag me af of ik makkelijk in groups kan komen. Voorbeeld: http://us.battle.net/d3/e...kaizer-1727/hero/66424780

Wat is de beste manier om GR60+ te gaan doen? Ik ben hier klaar voor, maar via GR community wilt het niet echt lukken en via de clan of Tweakers community ook niet :)

[ Voor 28% gewijzigd door jaihel op 10-09-2015 11:11 ]

[...]

Daarom heb ik naast Helltooth ook een Poison Dart WD. Alleen nog niet mee gespeeld ivm gems nog niet op 50. Heb je daar toevallig ook ervaring mee in groepen?

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Zarhrezz schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:08:
[...]

Serpent zit op weapon slot...

Je geeft 50% elite damage (Furnace) op voor 30% DR (Serpent). Beide zijn goed, welke je gebruikt hangt af van waar je een probleem hebt.
Hehe, true! my bad.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Deadsmell schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:10:
[...]

Daarom heb ik naast Helltooth ook een Poison Dart WD. Alleen nog niet mee gespeeld ivm gems nog niet op 50. Heb je daar toevallig ook ervaring mee in groepen?
Ja, onze HT WD (an1ma) heef een tijdje Dart gespeeld, maar geloof dat hij dit zelf niet zo leuk vond en is overgestapt naar Hota barb. Qua damage is de dart doc wel aardig, goede single target maar je merkt dat groepen toch iets langer duren in vergelijking met een HT WD of een HOTA barb.

Qua lag geen problemen mee iig :)

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
Goldman schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:41:
Gister (eindelijk) mijn 2e Bul-Kathos zwaardje gevonden.

Iemand nog goede tips voor bracers?

En hoe houden mensen perma-wrath of theb beserk up met WhirlWind build? Ik snap hier niets van, ik heb 12,5% CDR + 10% CDR (paragon) en Osibian ring of the Zodia. Ook een tijdje icm met Boon of Bul kathos geprobeerd. Allemaal niet genoeg voor perma WotB.
Dump je ook constant je Fury met Battle rage ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:59
Zethiel schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:15:
[...]

Thnx :P

Ik wist dat ook ik iets vergat haha...
WW Barb voor het laatst gespeeld voor RoS voordat ze WW de nek om gedraaid hadden :9

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

[...]

Zelf speel ik graag Carnevil en dat doe ik nu does ook. Maar wat is jou solo hoogste met Carn? De gear die ik heb is verre van optimaal en zou het liefst er gewoon snoeihard mee doorspelen, maar ben bang dat Carn veel meer gear dependend is dan HT, met HT ben je gewoon heel snel op hoog niveau en met optimizen kruip je dan langzaam vooruit. Met Carn moet je gewoon heel specifiek gaan gearen en op het moment van de "optimale" gear dan ga je ineens met sprongen vooruit. Althans, dat idee heb ik.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Gisteren mn eerste conquest gehaald (soloçr GR40 zonder set bonussen). Vind het wel leuk die season journey.
Hoelang duurt dit seizoen eigenlijk nog?

• Zethiel
SideShow schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:44:
Gisteren mn eerste conquest gehaald (soloçr GR40 zonder set bonussen). Vind het wel leuk die season journey.
Dat laat Blizzard niet van te voren weten, maar waarschijnlijk houden ze nu een beetje dezelfde lengtes als S3 aan.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 22:08
Krijg je zoveel meer xp in Seasonal characters dat iedereen zo hard gaat met paragon?
Dan wil ik misschien ook wel een keer proberen. Wat gebeurt er daarna met je char? Eens kijken wat een leuk alternatief zou zijn op mijn DH, of maak je juist dezelfde class zodat je aan het einde er profijt van kan hebben?

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

iTitus schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:52:
Krijg je zoveel meer xp in Seasonal characters dat iedereen zo hard gaat met paragon?
Dan wil ik misschien ook wel een keer proberen. Wat gebeurt er daarna met je char? Eens kijken wat een leuk alternatief zou zijn op mijn DH, of maak je juist dezelfde class zodat je aan het einde er profijt van kan hebben?
Ik denk dat de toevoeging van T10 er voor gezorgd heeft dat je sneller XP kan krijgen. Evenals cow rift waarschijnlijk

[ Voor 3% gewijzigd door Ryan1981 op 10-09-2015 12:54 ]

Het idee met seasons is dat het 3 maanden is (hence: Season).
S1 was veels te lang omdat het de 1e keer was en niet alles goed ging (29/08/14-03/02/15). S2 was op zich goed (13/02/15-05/04/15) en S3 was net iets te lang (10/04/15-23/08/15).

S4 begon 28/08/15, en als het 3 maanden duurt zou het dus 28/11/15 moeten eindigen. Verwacht ook wel dat dat gehaald wordt anders wordt het zeer waarschijnlijk over de Kerst getild. Eind november eindigen, 1e week december nieuwe patch, 2e week december start S5.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 10-09-2015 12:56 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Douweegbertje
  • Laatst online: 18:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ryan1981 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:54:
[...]

Ik denk dat de toevoeging van T10 er voor gezorgd heeft dat je sneller XP kan krijgen. Evenals cow rift waarschijnlijk
nee, GR's zijn toch het zelfde.. en daar lvl je. Overige dingen zijn nutteloos voor de XP. Iedereen kan gewoon veel sneller en hoger griften, dat is het verschil eigenlijk.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
[...]

Ik had dat probleem al op 55 met mijn HT WD + 3 barbs (2xWW 1xHota).
Daarom dus een support healer monk gemaakt tot WD gefixed wordt. Zelf vond ik de lag niet zo erg omdat ik toch zelden in het midden van de actie stond, voor melee die wat meer moeten bewegen is het wel rottig natuurlijk.
Douweegbertje schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:56:
[...]

nee, GR's zijn toch het zelfde.. en daar lvl je. Overigen dingen zijn nutteloos voor de XP. Iedereen kan gewoon veel sneller en hoger griften, dat is het verschil eigenlijk.
Dit ja. Je hoeft geen trials meer te doen voor grifts en je krijgt regelmatig twee key stones uit een rift. Dus heel veel griftjes. En daarnaast kan je na elk gehaald grift je gems upgraden, dus je zit heel snel op 50 met je gems wat leuke boosts geeft, waardoor je nog weer sneller gaat.

Ik ben bijna para 500 en krijg er per grift nog één à twee levels bij. Dat schiet op.

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Deadsmell schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:02:
[...]

Dit ja. Je hoeft geen trials meer te doen voor grifts en je krijgt regelmatig twee key stones uit een rift. Dus heel veel griftjes. En daarnaast kan je na elk gehaald grift je gems upgraden, dus je zit heel snel op 50 met je gems wat leuke boosts geeft, waardoor je nog weer sneller gaat.

Ik ben bijna para 500 en krijg er per grift nog één à twee levels bij. Dat schiet op.
Zo had ik het nog niet bekeken. Heb de meeste Grifts gelopen met andere en maar 1 a 2 zelf gedaan. Eigenlijke niet eens op de XP gelet die ik hiermee gekregen heb :P.

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Hoe werkt die conquest precies? Geen 2-piece set bonus niks dragend, full legendary build?

Diablo 3 - Battle.net

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ben wel benieuwd wat voor build je hebt gebruikt! Vind het een erg leuke conquest die ik zeker wil proberen te halen, maar ben er nog niet helemaal uit met wat voor build dit moet gaan lukken. Zat aan een WD pet build te denken (Tasker & Theo, Mask of Jeram, Dagger of Darts, Carnevil etc).

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Thc_Nbl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 22:24
[...]

probeer het volgende, ga naar je geluids instellingen en zet deze eens op de laagste kwaliteit..
scheelde bij mij veel lag, heb er nu (bijna) geen last meer van.

ehhh.. noppes

Thc_Nbl schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:30:
[...]

probeer het volgende, ga naar je geluids instellingen en zet deze eens op de laagste kwaliteit..
scheelde bij mij veel lag, heb er nu (bijna) geen last meer van.
Al lang gedaan, zo speel ik sinds RoS, dit is ook geen client lag waar ik het over heb, maar server lag, iedereen in de party heeft het.. en je ziet het ook op de twitch streams ;)

Voorbeeldje:

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 10-09-2015 13:33 ]

• Thc_Nbl
Sabrac schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:32:
[...]

Al lang gedaan, zo speel ik sinds RoS, dit is ook geen client lag waar ik het over heb, maar server lag, iedereen in de party heeft het.. en je ziet het ook op de twitch streams ;)

Voorbeeldje:
[video]
windows 10, en het delen van je windows update uitgezet?
Ik zie wel eens wat lag, maar dat is echt verwaarloosbaar.
ik zie nooit 2-3 seconden lag.. misschien een fractie van een seconde, maar dan nog zeer zelden..
en je zit ook niet over wifi te gamen?

[ Voor 3% gewijzigd door Thc_Nbl op 10-09-2015 13:37 ]

ehhh.. noppes

• Zethiel
Ruigerock schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:25:
[...]

Hoe werkt die conquest precies? Geen 2-piece set bonus niks dragend, full legendary build?
Volgens mij zijn het de class sets die niet mogen, dingen zoals F&R en Blackthorne zijn dacht ik wel toegestaan.

Thc_Nbl schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:36:
[...]

ik zie nooit 2-3 seconden lag.. misschien een fractie van een seconde, maar dan nog zeer zelden..
En hoe vaak speel je in 4 man parties? dit komt alleen voor in 4 man parties en blizzard fora / reddit staat er vol mee. Solo en 2/3 man heb ik hier echt nooit last van.

Als ik de enige in de party was met de lag, dan ja, had ik zeker de oorzaak bij mezelf gezocht, maar als je bedenkt dat we met 4 man, op TS, allemaal tegelijk "LAG" roepen en je dit dus op meerdere twitch streams en fora terug ziet, is het toch echt blizzard servers gerelateerd.

[EDIT] Komt voornamelijk voor op G.rift 60+, daaronder nauwelijks omdat monsters dan te snel doodgaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 10-09-2015 13:41 ]

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Sabrac schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:39:
[...]

En hoe vaak speel je in 4 man parties? dit komt alleen voor in 4 man parties en blizzard fora / reddit staat er vol mee. Solo en 2/3 man heb ik hier echt nooit last van.

Als ik de enige in de party was met de lag, dan ja, had ik zeker de oorzaak bij mezelf gezocht, maar als je bedenkt dat we met 4 man, op TS, allemaal tegelijk "LAG" roepen en je dit dus op meerdere twitch streams en fora terug ziet, is het toch echt blizzard servers gerelateerd.
Het ligt inderdaad aan de servers (of coding van het spel) en is niet user related. Ik heb het zelf mogen ondervinden met mijn Helltooth WD. Het probleem bestaat ook in 3 man groepen trouwens. Ik was op mijn monk en wij hadden 1 HT WD bij ons en ook toen hadden we relatief vaak dat er enkele seconden lag optrad.

Edit: overigens ook last van gehad in T10 rifts, maar zal vast ook gelegen hebben aan hoe lang het duurt voordat mobs dood zijn (waren niet de snelste runs ooit om het zo maar te zeggen)

[ Voor 9% gewijzigd door mpra op 10-09-2015 13:43 ]

• Thc_Nbl
Sabrac schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:39:
[...]

[EDIT] Komt voornamelijk voor op G.rift 60+, daaronder nauwelijks omdat monsters dan te snel doodgaan.
speel bijna altijd 4 player parties. maar geen GR60+
tot nu toe max GR53 dacht ik

zoals je het zeg lijkt het zeker de blizz servers ja.
wordt tijd dat ik ook eens GR60 ga proberen.

nog tips voor mijn monk en GR60+ ;)
http://www.diablo3ladder....ction_showchar&hid=588987

ehhh.. noppes

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd met regelmaat een DC (error 3006 / 3007). Voor de patch had ik daar bijna nooit last van, nu wel 1 keer per sessie.
Zethiel schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:38:
Volgens mij zijn het de class sets die niet mogen, dingen zoals F&R en Blackthorne zijn dacht ik wel toegestaan.
De conquest geeft een lijst van wat niet mag; alle class sets met 6-piece bonus. Met monk is deze conquest dus makkelijk te halen omdat Shen fists wel mogen, naast Bastion.

<GOT> Zarhrezz#2885

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

adamvansanten schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:29:
[...]

Ben wel benieuwd wat voor build je hebt gebruikt! Vind het een erg leuke conquest die ik zeker wil proberen te halen, maar ben er nog niet helemaal uit met wat voor build dit moet gaan lukken. Zat aan een WD pet build te denken (Tasker & Theo, Mask of Jeram, Dagger of Darts, Carnevil etc).
HoTa met focus + restraint en de Hota bracers.
Paragon level 400+ zijn helpt ook wel enzo.
Cube was maximus + pride of casius + convention of elements
Mijn D3 is alleen maar sneller geworden na de patch in mijn eigen huis :+ PC via kabel ipv wifi aangesloten, van 20 Mbit/s naar 250 Mbit/s (en binnenkort 500). Laden in D3 gaat ineens veel sneller, toch best apart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thc_Nbl schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:44:
[...]

speel bijna altijd 4 player parties. maar geen GR60+
tot nu toe max GR53 dacht ik

zoals je het zeg lijkt het zeker de blizz servers ja.
wordt tijd dat ik ook eens GR60 ga proberen.

nog tips voor mijn monk en GR60+ ;)
http://www.diablo3ladder....ction_showchar&hid=588987
Je speelt non-season dus zijn er maar 2 'viable' builds voor 60+

1: Generator
2: Dash

Je gear / gems zijn op het moment een combinatie van beide, waardoor je het niet red.
Ga of voor Generator (2 piece rainment, cindercoat, depth diggers, shenlong fists etc) of voor puur dash (full rainment, shenlong, spirit guards etc).

Beide builds staan wel op diablofans.

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Is er momenteel nog iets voor de wizzards wat aan te raden is? Ik lees er weinig over...

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• Terence(x)
ye-roon schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:37:
[...]

Zelf speel ik graag Carnevil en dat doe ik nu does ook. Maar wat is jou solo hoogste met Carn? De gear die ik heb is verre van optimaal en zou het liefst er gewoon snoeihard mee doorspelen, maar ben bang dat Carn veel meer gear dependend is dan HT, met HT ben je gewoon heel snel op hoog niveau en met optimizen kruip je dan langzaam vooruit. Met Carn moet je gewoon heel specifiek gaan gearen en op het moment van de "optimale" gear dan ga je ineens met sprongen vooruit. Althans, dat idee heb ik.
Mijn beste is tot nu toe 55 solo met Carnevil, maar ik denk dat ik gerust wel een 58 zou kunnen doen met mijn huidige gear (battle.net staat in me comment), is de seasonal witchdoctor.

Heb niet echt super gear, en me wapen is verkeerd gererolled voor nu, de +dmg moet %att speed worden, mja heb nog vele items te upgraden.

• Terence(x)
Thc_Nbl schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:36:
[...]

Ik denk niet dat jij begrijpt waar wij het over hebben, dit is niet persoonlijk lag, dit is gewoon alle 4 de spelers locken de games tegelijk, omdat de server gewoon de data niet kan verwerken van alle dots op monsters, wat er vervolgens gebeurt is dat de server geen data meer verstuurd tot het verwerkt is en dat geeft als resultaat lag en freezes, van soms wel 10 seconden lang.
Waywaith schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:51:
Is er momenteel nog iets voor de wizzards wat aan te raden is? Ik lees er weinig over...
Talsere is sterker geworden, Vyr komt ook goed mee. Wiz is momenteel even geen FotM, dus het is wat still rond Wiz.

<GOT> Zarhrezz#2885

• jaihel
Hoe kom ik in contact met mensen die, net als ik, GR60+ willen doen. En dan het liefst de hele dag.. Via de clan komt er niet veel respons, evenals via de GR een Tweakers community.

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

SideShow schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:46:
[...]

HoTa met focus + restraint en de Hota bracers.
Paragon level 400+ zijn helpt ook wel enzo.
Cube was maximus + pride of casius + convention of elements
Klinkt als een goede combo! Ga toch maar eens kijken of ik voor mijn monk een build kan vinden die dit kan ;)

jaihel schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:07:
Hoe kom ik in contact met mensen die, net als ik, GR60+ willen doen. En dan het liefst de hele dag.. Via de clan komt er niet veel respons, evenals via de GR een Tweakers community.
Er zijn in het spel veel communities (net zoals de Tweakers community), binnen de clan (SG iig) weet ik dat veel van de 60+ groepen voornamelijk via TS worden geregeld, over het algemeen ontstaan daar toch wel 'vaste' groepjes die vaker met elkaar spelen. Zelf let ik heel weinig op de ingame clan chat, doe bijna alles via TS.

• Thc_Nbl
Terence(x) schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:55:
[...]

Ik denk niet dat jij begrijpt waar wij het over hebben, dit is niet persoonlijk lag, dit is gewoon alle 4 de spelers locken de games tegelijk, omdat de server gewoon de data niet kan verwerken van alle dots op monsters, wat er vervolgens gebeurt is dat de server geen data meer verstuurd tot het verwerkt is en dat geeft als resultaat lag en freezes, van soms wel 10 seconden lang.
jaja, ik weet precies waar je het over hebt, ik probeer gewoon even na te gaan of echt alles lokaal ook goed staat, ik probeer even alles uit te sluiten, voor het geval ik er straks zelf ook last van ga krijgen.
en ook je eigen pc kan, problemen hebben met het verwerken van alles, en ook dan heb je dat bij alle mensen tegelijk gezien je allemaal het zelfde ziet.
Kijk ik draai zelf met een AMD FX6100, 16Gb ram, ati 7850, samsung evo ssd en ik ervaar zelden lag, echter ik kom nog niet verder dan GR53 (solo, van de week even getest tot 48-49) maar ik speel bijna altijd 4 player.
In deze party zitten dan 2 man met eenzelfde opzet qua pc, wij spelen meestal op vrijdag van 19:30-24:00 prime time dus en waarvan 2 pc's in mijn huis.

Ik probeer dus even een totaal plaatje bij elkaar te krijgen wat er precies gebeurd en waar, tuurlijk kan het best zijn dat het bij blizzard ligt, maar zoals jij zegt 10 sec lag.. echt nog nooit gehad.
vandaar wat ik dus wat doorvraag, zeker gezien mijn pc specs en een gemiddelde hier toch met een stuk snellere pc aan het gamen is.

ehhh.. noppes

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Zethiel schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:38:
[...]

Thanks! Lijkt me een leuke uitdaging

Diablo 3 - Battle.net

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:31

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Waywaith schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:51:
Ik weet niet precies hoe het met de Tal Wizard gesteld is maar ik heb nu een Archon wiz. Fully geared (niet optimaal maar wel de juiste items). Valt vies tegen kan ik je vertellen. Ik denk dat dit komt omdat de andere characters overal zeer gemakkelijk doorheen blazen. De Wiz blijft gewoon achter. Hij haalt bij lange na niet de snelheid en DPS output van de rest. Het probleem zit hem ook in de 'wind-up' gedeelte van de build. Je moet eerst stacks verzamelen en dan kun je pas aan de slag in Archonform. Dit duurt te lang en moet zich geleidelijk aan opwinden op het veel DMG te doen. Ook de item vereisten zijn niet mals. Zonder 1 van de onderstaande items kun je imho niet uit de voeten met Archon.

- Zodiac ring (CRD must have)
- Arlyse (Frost nova must have)
- Swami helm (Stack enhancer must have)
- Vyr 6 piece (Archonskills en stack enhancer must have)
- Fulminator/Furnace (dmg must have)

Eerlijk gezegd snap ik niet hoe b.v. de Monk door de PTR gekomen is. Je hoort me niet klagen hoor! Ik loop lekker mee in party! Maar toch is het jammer dat de Wizard totaal niet meer mee doet.

Ik begin vandaag nog aan een monk.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Terence(x) schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:53:
[...]
Mijn beste is tot nu toe 55 solo met Carnevil, maar ik denk dat ik gerust wel een 58 zou kunnen doen met mijn huidige gear (battle.net staat in me comment), is de seasonal witchdoctor.

Heb niet echt super gear, en me wapen is verkeerd gererolled voor nu, de +dmg moet %att speed worden, mja heb nog vele items te upgraden.
Is er een reden dat je met Bane of the Stricken speelt? Bane of the Trapped ga je met jouw build veel meer aan hebben.

En kijk je runes ook even na. Niet alle zijn even handig voor je build.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 10-09-2015 14:26 ]

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

FloydRaalte schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:17:
[...]

Ik weet niet precies hoe het met de Tal Wizard gesteld is maar ik heb nu een Archon wiz. Fully geared (niet optimaal maar wel de juiste items). Valt vies tegen kan ik je vertellen. Ik denk dat dit komt omdat de andere characters overal zeer gemakkelijk doorheen blazen. De Wiz blijft gewoon achter. Hij haalt bij lange na niet de snelheid en DPS output van de rest. Het probleem zit hem ook in de 'wind-up' gedeelte van de build. Je moet eerst stacks verzamelen en dan kun je pas aan de slag in Archonform. Dit duurt te lang en moet zich geleidelijk aan opwinden op het veel DMG te doen. Ook de item vereisten zijn niet mals. Zonder 1 van de onderstaande items kun je imho niet uit de voeten met Archon.

Eerlijk gezegd snap ik niet hoe b.v. de Monk door de PTR gekomen is. Je hoort me niet klagen hoor! Ik loop lekker mee in party! Maar toch is het jammer dat de Wizard totaal niet meer mee doet.

Ik heb idd een full vyr set en dacht laat ik eens even testen. Toen realiseerde ik me dat ik ook mijn cooldown naar beneden moest halen en een swami wizard hat en toen zat vyr al weer terug in mijn stash :P

DelRasha bevalt mij nu wel redelijk ga vanmiddag eens kijken of ik T10 aankan :D Moet nog wel de nodige items (focus, eather wand, en de nodige ancients) maar als je naar de top leaderboard kijkt lijkt dit wel de beste wizard build (tot iemand misschien op een leuke combo stuit per ongeluk).

Ben het wel helemaal eens dat vergeleken met bar/WD/monk de wizard een stuk trager is en ook kwa DPS niet de miljard crits haalt die ik hier af en toe genoemd zie worden.

Er is meer dan genoeg over geklaagd over Vyr op de PTR feedback forums en er is ook precies aangegeven waarom de set niet competatief is (additieve bonus i.p.v. multiplicatief). Ook de 11-piece set is uitgebreid onder de aandacht gebracht. De aangekondigde 'redesign' bleek echter het swappen van de 4-piece en de belt mods te zijn. Ik denk dat de Wizzes het op de PTR op dat moment maar opgegeven hebben.

Monk was eerst niet competitive met Dashing, toen OP door bug dus de echte performance level hebben ze niet kunnen zien op de PTR. Maar goed, Monk is op het moment nou ook weer niet echt veel sterker dan de rest...niet zoals Barbarian in het verleden, om maar wat te nemen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• jaihel
Sabrac schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:10:
[...]

Er zijn in het spel veel communities (net zoals de Tweakers community), binnen de clan (SG iig) weet ik dat veel van de 60+ groepen voornamelijk via TS worden geregeld, over het algemeen ontstaan daar toch wel 'vaste' groepjes die vaker met elkaar spelen. Zelf let ik heel weinig op de ingame clan chat, doe bijna alles via TS.
Ik probeer het via de Greater Rifts community en Seasons community. Zonder resultaat. Dus ik moet gewoon via TS vragen, begrijp ik? :)
jaihel schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:32:
[...]

Ik probeer het via de Greater Rifts community en Seasons community. Zonder resultaat. Dus ik moet gewoon via TS vragen, begrijp ik? :)
Op TS onstaan 's avonds best vaak groepjes, dus ik zou het zeker proberen, sowieso is het op een g.rift 60+ ook makkelijker om het een en ander af te stemmen qua ability use of wanneer je elites / champions skipped omdat ze "te veel" tijd kosten.

Als je een support healing monk of support barb hebt dan zijn parties snel gevonden, maar ook als je een goede damage dealing class (die geen lag veroorzaakt *cough*HT WD*cough*) hebt is een party zo aangemaakt.

• Douweegbertje

Douweegbertje

Mja tis ook maar de vraag of mensen je willen hebben op g60.. ik zie de laatste tijd te veel mensen die denken dat ze wel mee kunnen omdat ze *insert set* compleet hebben.. Leuk voor misschien 50, heel misschien 55 als je wat meer dingen goed hebt staan maar om een beetje 60 normaal te doen wil je de gear wel near perfect hebben.
Als voorbeeld hota barb; ik zie nog weinig mensen met AD, overal de juiste skill en veel CHD.. Niet te spreken over bijv. gems die niet eens boven de 50 zitten.

Gister 2 public parties maar geleaved vanwege het niveau.

• jaihel
Sabrac schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:40:
[...]

Op TS onstaan 's avonds best vaak groepjes, dus ik zou het zeker proberen, sowieso is het op een g.rift 60+ ook makkelijker om het een en ander af te stemmen qua ability use of wanneer je elites / champions skipped omdat ze "te veel" tijd kosten.

Als je een support healing monk of support barb hebt dan zijn parties snel gevonden, maar ook als je een goede damage dealing class (die geen lag veroorzaakt *cough*HT WD*cough*) hebt is een party zo aangemaakt.
support barb wil ik heel graag spelen.. ik heb alleen wat hulp nodig om 'm te gearen. in de zin van, advies. misschien wil jij me helpen? ik weet dat je monk main hebt, maar misschien heb je er wat verstand van :)

• Terence(x)
Deadsmell schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:24:
[...]

Is er een reden dat je met Bane of the Stricken speelt? Bane of the Trapped ga je met jouw build veel meer aan hebben.

En kijk je runes ook even na. Niet alle zijn even handig voor je build.
Vooral voor party play op rift lvl60+ duren elites het langst om te killen, dan helpt stricken een hoop.

Welke runes heb je het specifiek over ?

BBV gebruik ik bewust de minder dmg rune en niet de dmg output rune.

[ Voor 11% gewijzigd door Terence(x) op 10-09-2015 14:59 ]

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:02
Zethiel schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:15:
[...]

hoe simpel sommige dingen kunnen zijn zeg 8)7

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Douweegbertje schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:50:
Mja tis ook maar de vraag of mensen je willen hebben op g60.. ik zie de laatste tijd te veel mensen die denken dat ze wel mee kunnen omdat ze *insert set* compleet hebben.. Leuk voor misschien 50, heel misschien 55 als je wat meer dingen goed hebt staan maar om een beetje 60 normaal te doen wil je de gear wel near perfect hebben.
Als voorbeeld hota barb; ik zie nog weinig mensen met AD, overal de juiste skill en veel CHD.. Niet te spreken over bijv. gems die niet eens boven de 50 zitten.

Gister 2 public parties maar geleaved vanwege het niveau.
Helemaal mee eens dit! Pas met een Ancient wapen en fatsoenlijke Hellfire Amulet ging 60+ lekker. Inmiddels is het een walk in the park met bijna alles goede rolls, maar je merkt veel verschil. Alleen een betere Hellfire Amulet (waardoor ik Determination als passive op mijn monk kon selecteren) maakte bijvoorbeeld de sprong van GR50 in 5 minuten naar GR55 in 5 minuten met een DPS party mogelijk. Mensen onderschatten de rolls op hun items en denken dat alleen het item zelf hebben goed genoeg is... GR50 is echter altijd wel mogelijk als je al je build items hebt.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

jaihel schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:54:
[...]

support barb wil ik heel graag spelen.. ik heb alleen wat hulp nodig om 'm te gearen. in de zin van, advies. misschien wil jij me helpen? ik weet dat je monk main hebt, maar misschien heb je er wat verstand van :)
Die heeft temp ook net een gebouwd, wel op hc, die kan er vanalles over vertellen op TS ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Terence(x) schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:58:
Vooral voor party play op rift lvl60+ duren elites het langst om te killen, dan helpt stricken een hoop.

Hoe hoog is je attack speed precies? Als je op 3 ApS zit met een level 50 gem, komt er 3x 1.3% = 3.9% per seconde bij. Een level 50 BotT is 30%. Dus de break-even zit na 30/3.9 *2 = 15,4 second. Dus als je langer dan 15 seconde over elites doet wordt BotS beter dan BotT....mits je constant 3 ApS tegen die elite blijft doen. Zit je onder de sustained 3 ApS dan wordt BotS pas nuttig bij nog langer durende gevechten. Bij 15+ seconde sustained damage dealing heb ik m'n ernstige vraagtekens, dat komt praktisch nooit voor. Je gaat dan al snel naar 30+ seconde break-even...en dan vraag ik me af of je niet zou moeten skippen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Terence(x) schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:58:
[...]

Ik bedoelde inderdaad BBV, maar ook Fetish Army. Head Hunters doet meer dps in die build.

• Zethiel
Goldman schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:58:
[...]

hoe simpel sommige dingen kunnen zijn zeg 8)7
Anders heeft je Obsidian ring ook niet veel nut he :p

jaihel schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:54:
[...]

Heb een generiek idee bij de support barb, maar zo 1,2,3 zou ik het niet kunnen opnoemen, vraag Hayabusa op TS maar, die speelt het constant.

• Rann
  • Laatst online: 07-10 21:32
[...]

Zelf heb ik ook een Vyr mage en ik run nu ongeveer GR 55 met suboptimale gear De eerste 15 seconden zijn traag, maar als je éénmaal je chantodo op 20 stacks hebt, en los gaat, (en vooral niet veel vergeet te autoattacken) zit je zo aan de 125 stacks van Archon, dan gaat het toch best hard hoor! Ook als je archon expired en je je Chantodo stacks weer moet, heb je die zo met een 120% increased attack speed.

Ik krijg alleen RSI van op 1 rammen voor die explosie.. :+

• Terence(x)
Zarhrezz schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:23:
[...]

Hoe hoog is je attack speed precies? Als je op 3 ApS zit met een level 50 gem, komt er 3x 1.3% = 3.9% per seconde bij. Een level 50 BotT is 30%. Dus de break-even zit na 30/3.9 *2 = 15,4 second. Dus als je langer dan 15 seconde over elites doet wordt BotS beter dan BotT....mits je constant 3 ApS tegen die elite blijft doen. Zit je onder de sustained 3 ApS dan wordt BotS pas nuttig bij nog langer durende gevechten. Bij 15+ seconde sustained damage dealing heb ik m'n ernstige vraagtekens, dat komt praktisch nooit voor. Je gaat dan al snel naar 30+ seconde break-even...en dan vraag ik me af of je niet zou moeten skippen.
Ik heb iets van 2 aps ofzo, dus misschien is bane of trapped wel beter dan inderdaad, zal het eens testen.
Deadsmell schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:23:
[...]

Ik bedoelde inderdaad BBV, maar ook Fetish Army. Head Hunters doet meer dps in die build.
Heb je hier ook wat source informatie voor, heb even gezocht zelf, maar ik kan niks vinden over een reden waarom dit meer dps zou moeten zijn, de 20% poison dmg op de bracers is niet genoeg om de missende fetish erbij te krijgen lijkt me qua dps.

• Rann
  • Laatst online: 07-10 21:32
Terence(x) schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:42:
[...]

Ik heb iets van 2 aps ofzo, dus misschien is bane of trapped wel beter dan inderdaad, zal het eens testen.

[...]

Heb je hier ook wat source informatie voor, heb even gezocht zelf, maar ik kan niks vinden over een reden waarom dit meer dps zou moeten zijn, de 20% poison dmg op de bracers is niet genoeg om de missende fetish erbij te krijgen lijkt me qua dps.
Naar mijn weten zit er een ICD op BotS ? Zodat die % bonus niet TE snel stacked ? Bron is even kwijt..Daarom is die gem niet zo nuttig, alleen voor RG's die echt lang duren.

• Douweegbertje

Douweegbertje

Rann schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:45:
[...]

Naar mijn weten zit er een ICD op BotS ? Zodat die % bonus niet TE snel stacked ? Bron is even kwijt..Daarom is die gem niet zo nuttig, alleen voor RG's die echt lang duren.
Ja, 60fps / APS. Afronden naar boven.
:D :D

Net een rift met 14(!) legendaries.. Er dropten er in de 1e minuut al 4, toen halverwege binnen 30 seconden nog eens 5 8)7

Edit: en de rift erna 0 legs.. RNG _O-

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 10-09-2015 15:56 ]

Terence(x) schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:42:
[...]

Ik heb het uit een filmpje van Debo over deze build in 2.3. Staat wel op zijn YouTube channel.
Angeloonie schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:51:

Net een rift met 14(!) legendaries.. Er dropten er in de 1e minuut al 4, toen halverwege binnen 30 seconden nog eens 5 8)7
Nice! Festering Woods of Prison map?

Hebben andere classes er eigenlijk ook 'last' van dat Orlash een pussy geworden is? Als mijn fetishes om hem heen staan, dan voert 'ie helemaal geen flikker uit. Kan hem dan rustig slopen, zonder ook maar één tegenaanval te krijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door Deadsmell op 10-09-2015 15:57 ]

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:48

Ook nog een paar kunnen gebruiken?

Overigens veel (terechte) posts laatste pagina's over wat er nodig is om 60+ te spelen en hoeveel paragon levels(/tijd) het kost om daar te komen. Maar ik speel nu nog even noodgedwongen met een 4-set HT, 4-set Arachyr en een Homunculus in de Cube en dat is wel erg geinig hoor. Qua damage natuurlijk nog lang niet optimaal, maar qua speelstijl wel erg lollig met al die verschillende beesten. Dus ook rond Grift 35-40 kun je met een mix van items al plezier beleven. En de damage mitigation met de beide 4-set boni is ook wel behoorlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Hafermaut op 10-09-2015 15:59 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:59

Net een rift met 14(!) legendariesForgotten Souls.. Er dropten er in de 1e minuut al 4, toen halverwege binnen 30 seconden nog eens 5 8)7

Edit: en de rift erna 0 legs.. RNG _O-
Ik denk dat dit meer klopt? :p

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Rann schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:42:
[...]

Zelf heb ik ook een Vyr mage en ik run nu ongeveer GR 55 met suboptimale gear De eerste 15 seconden zijn traag, maar als je éénmaal je chantodo op 20 stacks hebt, en los gaat, (en vooral niet veel vergeet te autoattacken) zit je zo aan de 125 stacks van Archon, dan gaat het toch best hard hoor! Ook als je archon expired en je je Chantodo stacks weer moet, heb je die zo met een 120% increased attack speed.

Nice! Ga als ik thuis ben eens kijken wat ik precies nodig heb, ben al een tijdje items voor deze build aan het achterhouden voor het geval dat.

Die RSI komt me bekend voor. Die had ik met mijn wand of woh build ook. Dit seizoen al 4 keer wand of woh gekregen en heb de legendary power dan ook gebruikt om te levellen maar ben blij dat ik daar van af ben. Dit is eigenlijk voor mij toch wel een reden om deze build niet te doen, het klinkt misschien stom maar ik krijg daar echt last van als ik continu zit te spammen. Het irritante is ook nog dat als je die knop ingedrukt houd hij gewoon blijft spammen maar wanneer je dan je linker/rechter muisknop erbij ingedrukt houd stopt ie daarmee. Heb daarover op het blizzard forum nog een post gemaakt maar niet meer gekeken of er op gereageerd werdt. Ga er van uit dat ze dit toch niet aanpassen.
True, al zat er 1 twijfel Sunwuko amu tussen :P

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ik zit momenteel beetje te twijfelen met mijn monk, heb complete Uliana set wapens etc al (geen ancient) en ik zit momenteel met een beetje crit op mijn gear. Eigenlijk wilde ik alle crit eraf halen en voor de broken promises build gaan, maar nu twijfel ik toch om crit te houden en voor convention te gaan. Het lijkt me misschien handig om standaard crit op de gear te hebben maar ik las dat je defense dan wel een hit neemt omdat je een offensive stat erbij neemt. Paar goeie monks advies voor mij :p ? Niet dat ik teveel tijd ga steken in iets wat lang niet zo effectief is, zoveel speeltijd heb ik namelijk nou ook niet :D

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:31

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Rann schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:42:
[...]

Dat rammen op 1 ken ik :) Ik heb altijd het probleem dat ik niet op tijd door heb wanneer ik uit Archonform kom. Dan ram ik nog steeds op 1, wat mijn archon weer activeert! ZONDER de chantodo stacks. ARG! Kun je weer opnieuw beginnen ;(

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

kidicoke schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:21:
Ik zit momenteel beetje te twijfelen met mijn monk, heb complete Uliana set wapens etc al (geen ancient) en ik zit momenteel met een beetje crit op mijn gear. Eigenlijk wilde ik alle crit eraf halen en voor de broken promises build gaan, maar nu twijfel ik toch om crit te houden en voor convention te gaan. Het lijkt me misschien handig om standaard crit op de gear te hebben maar ik las dat je defense dan wel een hit neemt omdat je een offensive stat erbij neemt. Paar goeie monks advies voor mij :p ? Niet dat ik teveel tijd ga steken in iets wat lang niet zo effectief is, zoveel speeltijd heb ik namelijk nou ook niet :D
Ja, ik heb hetzelfde! Steeds griftjes gerund met de WD en met de blood shards alle gear voor mijn monk bij elkaar verzameld. Enkele delen al enchanted. Moet alleen nog twee wapens en opeens zie ik iedereen in builds MET crit rondlopen. :P

Komt de een echt hoger dan de ander, of heeft de build met crit andere voordelen boven die zonder?
Deadsmell schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:37:
[...]

Ja, ik heb hetzelfde! Steeds griftjes gerund met de WD en met de blood shards alle gear voor mijn monk bij elkaar verzameld. Enkele delen al enchanted. Moet alleen nog twee wapens en opeens zie ik iedereen in builds MET crit rondlopen. :P

Komt de een echt hoger dan de ander, of heeft de build met crit andere voordelen boven die zonder?
Ik heb zelf vanaf dag 1 op crit gespeeld, vond het leuker spelen. Qua pushing, volgens mij is g.rift 69 nu gehaald met convention en 68 gehaald met broken promises. Op het moment is er nog niet echt een duidelijke winnaar.

Reden dat ik zelf de crit build lekkerder vind is dat ik mijn SSS niet hoef in te houden en lekker kan spammen. 45-50 % crit chance is heerlijk. Met de 0 crit build heb je hogere crit dmg en wat meer defensive stats, maar defensive kan je compenseren met slim spelen.. niet midden in groepen staan, maar om groepen heen dansen etc.

Gewoon gear voor beide setups bewaren tot er echt een duidelijke winnaar naar boven komt :)

Pagina: 1 ... 24 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.