http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Noem iets dat beter is dan voor dat slot? Daarbij als je fury standaard vol zit, krijg je weer 25% damage van je passive. IMO is het niet direct omdat je fury problemen hebt, maar dat hij standaard vol zit.Shao Kahn schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:35:
Valt me op dat veel HotA barbs die hoger dan mij in de ranking staan met de shoulders spelen die via je CotA voor fury re-gen zorgen.
Ik heb vandaag 52 gecleared maar zonder enige fury issues. Altijd max eigenlijk.
Waarom word hij dan toch zoveel.gebruikt? Zie ik iets over het hoofd?
In ieder geval mijn build is zo goed als klaar ik mis enkel nog de Crudest boots voor in de Cube. Mijn LPS is nu ongeveer 360.000 met 59% CDR. Als ik echter de healer monk guide bekijk (de Healer/XP support build op diablo fans) dan heeft die meer dan 900k LPS met bijna dezelfde gear. Enige verschil is dus de crudest boots in de cube. Kan dat echt zo'n enorme verschil maken?
Aparte setup waar je mee rond loopt, het werkt iig zonder al te gekke situaties. Ben benieuwd hoever je ermee komt.Temp2264 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:32:
Gisteren mij support Barb voor HC rond gekregen moet alleen nog wat cooldown stacken.
Ik heb nog wat solo runs op HC met mijn WD gedaan uiteindelijk op een GR 45 uitgekomen. Ik kan nog hoger maar wil mijn gems nog wat hoger hebben. En iets betere reserve gear.
[video]
Gisteren solo met m'n HC Helltooth gespeeld met XP gear aan, het scheelt wat dps maar ik kon een stuk of 25 GR44 doen met een gemiddelde tijd van 8-10 minuten. Einde van de avond een zooitje gems naar 40 gebracht en van para 452 -> 505. Enige gevaar is frozen die je soms niet ziet als je frozen Wall of Death spamt. 4x frozen explosie is meteen een spirit vessel proc
[ Voor 95% gewijzigd door Carthrax op 09-09-2015 11:30 ]
Je kan al snel zeuren... 1 rift...Carthrax schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:06:
Vanochtend nog even een normale rift gedaan met een vriend van mij zodat ik wat leuke gear er uit kon halen. En wat dacht je RNG is weer mijn grootste vrie....vijand! 2 Legendaries in dat hele ding en ook niet voor mijn monk. grrrr
NagCarthrax schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:06:
Vanochtend nog even een normale rift gedaan met een vriend van mij zodat ik wat leuke gear er uit kon halen. En wat dacht je RNG is weer mijn grootste vrie....vijand! 2 Legendaries in dat hele ding en ook niet voor mijn monk. grrrr
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Net wel 2x achter elkaar de Vault gedaan met wat Tweakers, dat was wel leuk. Weer zo'n 150M gold en een lading groene gems erbij
[ Voor 24% gewijzigd door Thompson op 09-09-2015 11:19 ]
Beeromaniac
Carthrax schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:06:

Een beetje te laat had zeurmodus al uit gezet. Zwaar koffie tekort
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Wat men bedoeld is`dat je met RNG wel ff meer moet doen om gear te krijgen dan 1 run. Je kan dan wel wat krijgen maar de kans is groot dat je niets hebt.UTADDICT schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:19:
Als ik dit zo lees: begrijpen veel mensen wel dat dit spel 100% gebaseerd is op RNG, en dat je daar gewoon mee moet leven?
Plaatje zoeken duurde hier wat lang hahaCarthrax schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:19:
[...]
Een beetje te laat had zeurmodus al uit gezet. Zwaar koffie tekort
Maar er wordt de laatste tijd op het forum en in de clanchat best veel geroepen over RNG en dat mensen maar niks vinden. Intussen zijn we twee weken bezig met season.. vanwaar de haast? Komt vanzelf wel goed, de ene heeft wat meer geluk (Angeloonie
(laatste niet specifiek op jou gericht)
I know! Je leest/begrijpt mijn opmerking verkeerd! Ik doelde juist op de vele posts de afgelopen dagen van mensen die nog geen Set items hebben, of maar 1 leg uit een run krijgen, of na 5 Hellfire Ammy's nog steeds de passive die ze zochten niet hebben..Ngangatar schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:23:
[...]
Wat men bedoeld is`dat je met RNG wel ff meer moet doen om gear te krijgen dan 1 run. Je kan dan wel wat krijgen maar de kans is groot dat je niets hebt.
Oops... SorryUTADDICT schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:24:
[...]
I know! Je leest/begrijpt mijn opmerking verkeerd! Ik doelde juist op de vele posts de afgelopen dagen van mensen die nog geen Set items hebben, of maar 1 leg uit een run krijgen, of na 5 Hellfire Ammy's nog steeds de passive die ze zochten niet hebben..
Ja het is niet de standaard maar je hoeft je niet zorgen te maken om reflect en door dicht op vijanden te gaan staan proct je Swampland Attunement en pain enhancer. Je thoughness en dps schaalt dan heel hoog ik heb met mijn gear hij sheet dps rond de 3,5 mil zien komen en thoughness rond de 90 mil.Ruigerock schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:57:
[...]
Aparte setup waar je mee rond loopt, het werkt iig zonder al te gekke situaties. Ben benieuwd hoever je ermee komt.
Gisteren solo met m'n HC Helltooth gespeeld met XP gear aan, het scheelt wat dps maar ik kon een stuk of 25 GR44 doen met een gemiddelde tijd van 8-10 minuten. Einde van de avond een zooitje gems naar 40 gebracht en van para 452 -> 505. Enige gevaar is frozen die je soms niet ziet als je frozen Wall of Death spamt. 4x frozen explosie is meteen een spirit vessel proc
Helltooth vindt ik nog te gevaarlijk met lag. Standaard builds zoals DoD is gevaarlijk met reflect en placing blijft ruk ook al zijn er nu maar 5 die je goed moet zetten.
Ik heb met deze build GR 45 vorige era op nons gehaald dus denk dat 55+ er zeker in zit.
Ja klopt, je moet dan inderdaad wel een alternatief hebben maar ik heb gewoon een ehp IK shoulders. De meeste van die andere shoulders die ik zie (wat is de naam ook al weer) leveren ehp in voor geen extra damage.Douweegbertje schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:40:
[...]
Noem iets dat beter is dan voor dat slot? Daarbij als je fury standaard vol zit, krijg je weer 25% damage van je passive. IMO is het niet direct omdat je fury problemen hebt, maar dat hij standaard vol zit.
Mijn punt is dat mijn fury ook zonder die shoulders altijd vol is en gewoonweg niet meer fury kan dumpen tenzij attack speed hoger gaat zijn.
Nu nog een ancient Gavel met Lpfs en dan haal ik de hoge 50ers hopelijk
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Had er even overheen gelezen, maar waarom gebruik je de frost rune? Fire wall (fire rune) is echt veel en veel meer damage. Zeker icm Jerams Bracers. En mimics van Grin Reaper.Ruigerock schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:57:
[...]
Aparte setup waar je mee rond loopt, het werkt iig zonder al te gekke situaties. Ben benieuwd hoever je ermee komt.
Of heb je ook geoptimaliseerd met Iceblink? (dan nog als je voor dmg gaat niet perse een betere keuze, tenzij je chilled enemies lekker vindt spelen).
[ Voor 8% gewijzigd door UTADDICT op 09-09-2015 11:58 ]
De XP die nodig is van P0 naar 150 is 18,199,440,000 (18.2 miljard dus). Ik heb nu iets van 10miljard nodig per level (P670).
Kom gewoon terug met RNG en "Ik heb dit niet" als je daadwerkelijk ook veel gespeeld hebt. Ik word af en toe zo sad van de comments. Prima als uitlaatklep of zo hoor maar het gaat eigenlijk nergens over. Wilt iedereen alles zo in zijn handje krijgen of op zijn minst wat moeite doen voor zijn items? Tis allemaal al zo simpel gemaakt met khadala en de cube...
RNG bad luck is op mij anders niet van toepassing hoor (behalve dat ik nog nooit een SMK heb gevonden). Ik krijg gewoon alles vlak na het begin. Had keurig bij P200 alle Uliana itemsDouweegbertje schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:03:
RNG of niet, verwacht je met ~ P150 even heel je set compleet te hebben? Je item te krijgen of wat dan ook? De XP gaat keihard dit season, laten we ook even realistisch zijn dat P150 gewoon peanuts is.
De XP die nodig is van P0 naar 150 is 18,199,440,000 (18.2 miljard dus). Ik heb nu iets van 10miljard nodig per level (P670).
Kom gewoon terug met RNG en "Ik heb dit niet" als je daadwerkelijk ook veel gespeeld hebt. Ik word af en toe zo sad van de comments. Prima als uitlaatklep of zo hoor maar het gaat eigenlijk nergens over. Wilt iedereen alles zo in zijn handje krijgen of op zijn minst wat moeite doen voor zijn items? Tis allemaal al zo simpel gemaakt met khadala en de cube...
Vriend van me heeft minder geluk, die zit bij P400 nog steeds zonder Flow of Eternity
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
@Temp, de lag valt harstikke mee als je geen blobs hebt, solo zelden een haperingUTADDICT schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:45:
[...]
Had er even overheen gelezen, maar waarom gebruik je de frost rune? Fire wall (fire rune) is echt veel en veel meer damage. Zeker icm Jerams Bracers. En mimics van Grin Reaper.
Of heb je ook geoptimaliseerd met Iceblink? (dan nog als je voor dmg gaat niet perse een betere keuze, tenzij je chilled enemies lekker vindt spelen).
De fire variant heb ik nog niet veel gespeeld, de 25% DMG reduction van de cold variant voor HC ben ik nu zo gewent. Ice variant stacked volgens mij ook, minder intenstief maar door de grotere radius ligt het hele veld vol met deze en de white mobs "smelten" weg. Punishers die in slomo naar je toe vliegen zijn nu easy te ontwijken. De top gebruikte fire dus voor een hogere top 1000 notering zal ik toch weinig keuze krijgen. Eerst nog een 2e unity
Die passive is alleen nuttig voor een cold build. Ik weet niet of er mensen zijn die de cold build voor een wizard geprobeerd hebben? Ik heb al wel rhimeheart, frost gauntlets. Misschien maar eens testen. Maarja het ik denk dat een passive als blur of unstable anomaly voor een wizard een stuk algemener is.Deadsmell schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:03:
[...]
Chc kan iets hoger en je wilt mogelijk een elemental damage ipv INT, maar als de passive nuttig voor je is, dan zeg ik gratz!
GR1000 in < 1 minuut.RustStorm schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:29:
Overigens, wat is de meest efficiënte manier om aan betere gear te komen? En daar bedoel ik mee te zeggen: meeste drops per (g)rift. Ik begin het vermoeden te krijgen dat het farmen van key stones op T8 het beste werkt om dan vervolgens Grifts te doen die je het beste en snelste aan kan. Iemand andere ideeën? (de reden dat ik dit vraag is het vermoeden dat TX onnoemlijk meer legendaries dropt)
Maar goed dit is gewoon afhankelijk van allerlei factoren. Als jij een T8 rift niet binnen 3 minuten kan clearen of GR55 niet < 5 minuten doet dan zit je sowieso met een probleem.
Stel dat je snel kunt clearen op een hoog niveau dan zeg ik TX rifts. En dan heb ik het over clears van ~3-4 minuten constant.
Het enige punt is dat het totaal niet efficiënt is in de algemene zin. GR's geven zoveel meer XP en eventueel nog gem lvls dat je eigenlijk je tijd loopt te verpesten in de normale rifts. Dan is het gewoon nog beter om T8's te doen voor de keys, en dan GR's.
Sowieso om zo effectief te farmen heb je eigenlijk al je gear compleet.
Dus ja als ik dan de keuze moet maken zijn de GR's het beste met een mooie clear time, en dan nog wat lootshare ivm zelfde classes.
Fire is inderdaad hoger damage potentieel en meer damage op snel bewegende mobs.Ruigerock schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:30:
De fire variant heb ik nog niet veel gespeeld, de 25% DMG reduction van de cold variant voor HC ben ik nu zo gewent. Ice variant stacked volgens mij ook, minder intenstief maar door de grotere radius ligt het hele veld vol met deze en de white mobs "smelten" weg. Punishers die in slomo naar je toe vliegen zijn nu easy te ontwijken. De top gebruikte fire dus voor een hogere top 1000 notering zal ik toch weinig keuze krijgen. Eerst nog een 2e unity
Zelf werk ik ook met cold. De 25% dmg debuff op monsters doet veel voor survivability. Daarnaast is Wall voor mij geen damage dealer; ik gebruik Strongarm bracers naast Ess of Johan en Piranhado. Daarnaast komt straks de Iceblink synergie erbij wat de CC van Wall of Death verder boost.
AmenDouweegbertje schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:03:
RNG of niet, verwacht je met ~ P150 even heel je set compleet te hebben? Je item te krijgen of wat dan ook? De XP gaat keihard dit season, laten we ook even realistisch zijn dat P150 gewoon peanuts is.
Dat is ook onderdeel van RNG, waarbij ook Smart Loot 3.0; waarbij je ook items voor andere classes kan vinden zoals een ancient Flow of Eternity.adamvansanten schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:14:
[...]
RNG bad luck is op mij anders niet van toepassing hoor (behalve dat ik nog nooit een SMK heb gevonden). Ik krijg gewoon alles vlak na het begin. Had keurig bij P200 alle Uliana itemsInmiddels meeste ook ancient (alleen Fist of Az'turrasq nog niet).
Vriend van me heeft minder geluk, die zit bij P400 nog steeds zonder Flow of Eternity
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik zit daar even te neuzen en als ik bijv. op een clan klik zie ik alleen de hardcore rosters. Kan ik dat ergens instellen oid?
Voor de rest ben ik wel blij met m'n gear so far.
[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 09-09-2015 13:10 ]
En het liefst zou ik ook snel wat ramaldni's vinden
Daarnaast ook wat niet slimme loot gehad, waaronder een x-bow en wand en daibo..
Ook ben ik nog aan het twijfelen of ik die johanna's flail zal cuben, en met een ancient skycutter aan het werk ga..
Iemand die eens wilt kijken naar mijn crusader?
De flail en skycutter zitten in mn stash..
p.s. ook geen idee meer wat ik moet doen met mijn shards nu.
Diablo denkt inderdaad af en toe dat ik een INT class speel. Vind behoorlijk veel Arachyr en Vyr set pieces... Misschien is het een hint dat ik een WD moet maken?Vidra schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:45:
[...]
Dat is ook onderdeel van RNG, waarbij ook Smart Loot 3.0; waarbij je ook items voor andere classes kan vinden zoals een ancient Flow of Eternity.
Na 2 mislukte pogingen 57 gehaald met 14:4*
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik weet niet precies welke build je doet maar als je gewoon op diablofans kijkt zie je vanzelf welke stats je op welk item moet hebben (en dus nog mist). Je hebt ook genoeg dingen die nog niet ancient zijn dus zo lastig moet het niet zijn om te gamblenEngeltje83 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:06:
Qua RNG heb ik ook weinig te klagen. Mijn crusader heeft hele Light set bij elkaar gesprokkeld, nog voor P200. Het enige wat nog mist is een Ancient johanna's flail, hellfire amu, (Furnace voor in cube).
Daarnaast ook wat niet slimme loot gehad, waaronder een x-bow en wand en daibo..
Ook ben ik nog aan het twijfelen of ik die johanna's flail zal cuben, en met een ancient skycutter aan het werk ga..
Daarbij mis je nog een hellfire, prima overigens omdat je een goede amu hebt maar op een gegeven moment wil je misschien toch even een switch maken. Daarbij ook als je paragon lvls krijgt, krijg je weer voldoende str om misschien zonder de str op een amu te spelen maar dan met een element %
Volgens mij had je nog geen reactie gehad.Inrage schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:51:
Gisteren effe mijn monk laten boosten want zolang die WD lag grifts op 50+ erg lastig maken moet ik iets anders kunnen doen. Wou dus de healer monk support eens proberen. Op 1 avond heb ik al mijn gear bijna (6x Inna, 5x die nieuwe set, 3x rainment, ...), echt gek hoeveel items er wel niet dropte.
In ieder geval mijn build is zo goed als klaar ik mis enkel nog de Crudest boots voor in de Cube. Mijn LPS is nu ongeveer 360.000 met 59% CDR. Als ik echter de healer monk guide bekijk (de Healer/XP support build op diablo fans) dan heeft die meer dan 900k LPS met bijna dezelfde gear. Enige verschil is dus de crudest boots in de cube. Kan dat echt zo'n enorme verschil maken?
Dat verschil zit m in de Gizzard gem. Die voegt net zo veel toe als al je gear samen. Effectief verdubbelt die je lps
Ik wil uiteindelijk een Hammerdin maken, ben al aardig op weg denk ik zelf.Douweegbertje schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:18:
[...]
Ik weet niet precies welke build je doet maar als je gewoon op diablofans kijkt zie je vanzelf welke stats je op welk item moet hebben (en dus nog mist). Je hebt ook genoeg dingen die nog niet ancient zijn dus zo lastig moet het niet zijn om te gamblen
Daarbij mis je nog een hellfire, prima overigens omdat je een goede amu hebt maar op een gegeven moment wil je misschien toch even een switch maken. Daarbij ook als je paragon lvls krijgt, krijg je weer voldoende str om misschien zonder de str op een amu te spelen maar dan met een element %
Natuurlijk wil ik gebruik maken van de special power van Johanna's flail, maar de skycutter geeft nog eens +20% holy dmg. Bane of the Stricken heft de Furnace ook al aardig op.
Daarom ben ik nog een beetje zoekende.
Op diablofans zie ik beide soorten inderdaad, flail en furnace in cube, of de flail in cube en de skycutter gebruiken.
Keuzes makenEngeltje83 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:28:
[...]
Ik wil uiteindelijk een Hammerdin maken, ben al aardig op weg denk ik zelf.
Natuurlijk wil ik gebruik maken van de special power van Johanna's flail, maar de skycutter geeft nog eens +20% holy dmg. Bane of the Stricken heft de Furnace ook al aardig op.
Daarom ben ik nog een beetje zoekende.
Op diablofans zie ik beide soorten inderdaad, flail en furnace in cube, of de flail in cube en de skycutter gebruiken.
Blijf gewoon doorspelen met de build die voor je het beste werkt, totdat je de build kan "maken" die dan ook daadwerkelijk het beste is. Ik kan me voorstellen dat je dan nog een furnace moet vinden, skill op je helm, hogere stats op je ringen (of voor andere type ringen gaan, kan ook nog)
Overigens zijn je secundaire resists een beetje ongelukkig. Gewoon niets of poision resist. Je wilt phys/light (ook in die volgorde van prio).
[ Voor 7% gewijzigd door Douweegbertje op 09-09-2015 13:34 ]
Ik heb 2 SMK's gevonden, op 1 dag. Dat was echter wel in de 9e maand dat ik gericht op dat ding aan het farmen was, mede via Kadala. Gek werd ik er van. De eerste welke dropte was wel gelijk de 2e in europa op dat moment qua stats en 5e van de wereld. Dus daar had ik wel geluk meeadamvansanten schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:14:
[...]
RNG bad luck is op mij anders niet van toepassing hoor (behalve dat ik nog nooit een SMK heb gevonden). Ik krijg gewoon alles vlak na het begin. Had keurig bij P200 alle Uliana itemsInmiddels meeste ook ancient (alleen Fist of Az'turrasq nog niet).
Ik ben zelf gestopt met het gebruiken van piranhados, ze kosten teveel mana. Daarnaast poison dart genomen die per hit 50 mana geeft. Ik zit nu zelden zonder mana, alleen bij de rift boss, de darts van de mimics geven volgens mij ook mana. Door constant 3 cirkels op de grond gooien (zodra mogelijk) en er midden in gaan staan zorgt Grave injustice voor veel mana en leven regen + cooldown. Door minder mana skills te nemen focussen de mimics zich meer op darts/wall of death/acid cloud. In het begin had ik ook Vision Quest om de mana te compenseren, dat is niet meer nodig en kan je passives voor defense/dps nemen Ik kan je wel cold Soul Harvest aanraden ipv piranhado, 30% meer armour, 5 stacks zorgt voor meer intelligence -> ongeveer 20% meer dps en toughness. Mijn toughness zit vaak rond de 44/48 miljoen. Iceblink is vrij nice vanaf lvl 25, heel vaak staan mobs vlak voor mijn neus verdwaasd en sloom te niksen om één of ander reden. Had gister Orlash die nul keer de lightning breath deed?Zarhrezz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:40:
[...]
Fire is inderdaad hoger damage potentieel en meer damage op snel bewegende mobs.
Zelf werk ik ook met cold. De 25% dmg debuff op monsters doet veel voor survivability. Daarnaast is Wall voor mij geen damage dealer; ik gebruik Strongarm bracers naast Ess of Johan en Piranhado. Daarnaast komt straks de Iceblink synergie erbij wat de CC van Wall of Death verder boost.
[ Voor 17% gewijzigd door Ruigerock op 09-09-2015 14:13 ]
Verwijderd
Ga hier NS verder mee.. helaas geen bane of the stricken, maar np grootste dps ligt in rift RNG. Dit is ook meteen de hoofdrede waarom deze build mij momenteel veel meer aanspreekt dan Hota voor solo gr's.
Een paar honderd extra main stat is natuurlijk nooit vervelend, maar als je een beetje density hebt dan doet rend echt gruwelijk veel dps. Verder ook even kijken of je er consistent en binnen redelijke tijden ook runs (solo) van 57-59 mee kan doen met wat exp spullen.
Consistent runs doen op zo'n niveau, dan heb je alsnog meer aan de WW barb omdat je ook pulled (met harpoon) waardoor je alles beter bij elkaar krijgt. Eventueel kun je dat ook toepassen met je rend build maar dan mis je misschien fury. In elk geval heb je wel zoiets nodig omdat je anders totaal screwed bent als je een crappy map krijgt. Met een beetje pullen kun je dan alsnog wel ~57 halen. 59 wordt al gewoon lastig tot onmogelijk met een @(*# map
Ik heb het zelf ook geprobeerd, maar liep tegen een aantal probleempjes aan.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:50:
Rend barb build.. lekker en dodelijk
Ga hier NS verder mee.. helaas geen bane of the stricken, maar np grootste dps ligt in rift RNG. Dit is ook meteen de hoofdrede waarom deze build mij momenteel veel meer aanspreekt dan Hota voor solo gr's.
Een paar honderd extra main stat is natuurlijk nooit vervelend, maar als je een beetje density hebt dan doet rend echt gruwelijk veel dps. Verder ook even kijken of je er consistent en binnen redelijke tijden ook runs (solo) van 57-59 mee kan doen met wat exp spullen.
Allereerst de damage. Waar ik met HotA makkelijk 3-4 miljard crit, kom ik met Rend/WW met moeite voorbij de 100 miljoen. Daarnaast deplete mijn fury altijd terwijl ik WW, en kan ik WotB ook niet 100% up houden.
Ik heb zelf ook een Hammerdin (http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/64710807), en ben aardig gegeared. Mag wel advies geven denk ikEngeltje83 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:06:
Qua RNG heb ik ook weinig te klagen. Mijn crusader heeft hele Light set bij elkaar gesprokkeld, nog voor P200. Het enige wat nog mist is een Ancient johanna's flail, hellfire amu, (Furnace voor in cube).
Ik gebruik zelf een ancient Skycutter. Johanna's flail moet in de cube, want buiten de legendary stat is hij crap. Skycutter heeft (max) 20% Holy damage wat erg fijn is en ook nog eens een soort van EHP buff door middel van de Angels die je met flinke regelmaat krijgt.
Focus & Restraint zou ik vervangen met CoE + Unity. CoE geeft een giga-boost in damage die je echt nodig hebt tegen RG's. Focus+Restraint zijn niet enorm nuttig. Daarnaast wil je geen wrath generator gebruiken, want elke seconde zonder Blessed Hammer kost je enorm veel DPS. Justice dus snel vervangen met Provoke - TStR.
Shoulders: prima
Helm: je mist BH damage
Amu: je mist Holy damage, en zorg voor een Hellfire amu
Gloves: RCR mag er af voor CDR of evt vit
Chest: prima, maar all res is beter dan vit, maar dan moet je net een goede roll zonder secondary krijgen.
Bracers: prima (misschien vit ipv all res)
Ringen: vervangen
Belt: String of Ears wil je (30% reduced melee attack)
Pants: prima (ook hier all res)
Wapen: Weg met die slome 2H, snel Skycutter gebruiken!
Boots: je mist BH damage
Schild: Nice! Bijna identiek aan mijne maar jij hebt mooi 8% block meer
Verder je rune op BH aanpassen naar Limitless ipv Dominion
Op Falling Sword de rune Rapid Descent. Falling Sword is PUUR voor EHP, níet voor damage. Je wil hem dus vaak van cooldown afhebben en dan werkt Rapid Descent beter.
Iron Skin zou ik eerder Steel Skin of Flash kiezen, alle damage komt van BH
Heavenly Strength uiteraard vervangen met Fervor.
In je cube dus Johanna's, dan Hexing Pants en Obsidian Ring. Vooral die eerste en laatste zijn echt een must, zonder kan niet.
Oh en je paragon Offensive tab: IAS > CDR > CHC > CHD
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 09-09-2015 14:32 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
hmm je weet dat rend niet crit? De crits die je ziet komen van WW af, maar die skill is puur voor movement/heal en om teaguk max te houden. Vanmorgen zelf ff zitten testen en had toen ook wat fury issues. Niets bijzonders met wat simpele tweaks is het nu 100% de hele run. Dit gaat wel een beetje ten koste van defense, maar tot 64-65 zou dit goed moeten gaan.jaihel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:58:
[...]
Ik heb het zelf ook geprobeerd, maar liep tegen een aantal probleempjes aan.
Allereerst de damage. Waar ik met HotA makkelijk 3-4 miljard crit, kom ik met Rend/WW met moeite voorbij de 100 miljoen. Daarnaast deplete mijn fury altijd terwijl ik WW, en kan ik WotB ook niet 100% up houden.
Grote probleem in deze build is wel de single target op bosses zonder adss en bosses met veel van die grond effecten (blighter, butcher, rime). Had vanmorgen butcher op 61 en dat ging goed, maar kan niet wachten tot ik saktriss, binder of hamelin krijg
Ik zie trouwens net dat alkaizer zelfs nu rank 1 is met een rend build.
Hier legt hij zijn build uit.. aan het einde noemt hij wat opties die idd de fury schaarste tegen gaan
YouTube: Guide: Rend 6IK2Waste Barb
Als jet het gaat spelen.. suc6 ermee
Je moet op diablo3ladder.com kijkenjaihel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:59:
Is er iemand die gebruik maakt van diabloprogress?
Ik zit daar even te neuzen en als ik bijv. op een clan klik zie ik alleen de hardcore rosters. Kan ik dat ergens instellen oid?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Dank! Hier kan ik zeker wat mee!Angeloonie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:30:
[...]
Ik heb zelf ook een Hammerdin (http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/64710807), en ben aardig gegeared. Mag wel advies geven denk ik
Ik gebruik zelf een ancient Skycutter. Johanna's flail moet in de cube, want buiten de legendary stat is hij crap. Skycutter heeft (max) 20% Holy damage wat erg fijn is en ook nog eens een soort van EHP buff door middel van de Angels die je met flinke regelmaat krijgt.
Focus & Restraint zou ik vervangen met CoE + Unity. CoE geeft een giga-boost in damage die je echt nodig hebt tegen RG's. Focus+Restraint zijn niet enorm nuttig. Daarnaast wil je geen wrath generator gebruiken, want elke seconde zonder Blessed Hammer kost je enorm veel DPS. Justice dus snel vervangen met Provoke - TStR.
Shoulders: prima
Helm: je mist BH damage
Amu: je mist Holy damage, en zorg voor een Hellfire amu
Gloves: RCR mag er af voor CDR of evt vit
Chest: prima, maar all res is beter dan vit, maar dan moet je net een goede roll zonder secondary krijgen.
Bracers: prima (misschien vit ipv all res)
Ringen: vervangen
Belt: String of Ears wil je (30% reduced melee attack)
Pants: prima (ook hier all res)
Wapen: Weg met die slome 2H, snel Skycutter gebruiken!
Boots: je mist BH damage
Schild: Nice! Bijna identiek aan mijne maar jij hebt mooi 8% block meer
Verder je rune op BH aanpassen naar Limitless ipv Dominion
Op Falling Sword de rune Rapid Descent. Falling Sword is PUUR voor EHP, níet voor damage. Je wil hem dus vaak van cooldown afhebben en dan werkt Rapid Descent beter.
Iron Skin zou ik eerder Steel Skin of Flash kiezen, alle damage komt van BH
Heavenly Strength uiteraard vervangen met Fervor.
In je cube dus Johanna's, dan Hexing Pants en Obsidian Ring. Vooral die eerste en laatste zijn echt een must, zonder kan niet.
Oh en je paragon Offensive tab: IAS > CDR > CHC > CHD
Puntje wel, als ik mijn pants en chest wil rerollen, krijg ik geen optie om te kiezen voor AR, dat is wel echt naar... ik was ook in veronderstelling dat dat kon.
Johanna's, hexing pants en obsidian heb ik allemaal beschikbaar, dus ga ik dan zorgen dat die gecubed worden.
Het enige waar ik mee zit, hoe werkt die hexing pants ten opzichte van die hammers? word dat geprocced voor of na het casten?
CoE heb ik in stash, maar unity nog niet gevonden..
String of ears ondertussen al 4x gesalvaged

Vanavond eens aanpassen en kritisch kijken
Zonder hexing pants kan je zonder rorg werken. Heeft persoonlijk mijn voorkeur, heb zaterdag de crusader geleveld en huidige staat is dit (hc seasonal)Engeltje83 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:42:
[...]
Dank! Hier kan ik zeker wat mee!
Puntje wel, als ik mijn pants en chest wil rerollen, krijg ik geen optie om te kiezen voor AR, dat is wel echt naar... ik was ook in veronderstelling dat dat kon.
Johanna's, hexing pants en obsidian heb ik allemaal beschikbaar, dus ga ik dan zorgen dat die gecubed worden.
Het enige waar ik mee zit, hoe werkt die hexing pants ten opzichte van die hammers? word dat geprocced voor of na het casten?
CoE heb ik in stash, maar unity nog niet gevonden..
String of ears ondertussen al 4x gesalvaged![]()
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/65962271
(gebruik in lege slots een ancient rogars, 6/43 en veel vit, hellfire met finery als amulet)
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Dat kan enkel als je secondary stats geen poison/cold/arcance/fire etc. resist hebbenEngeltje83 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:42:
[...]
Dank! Hier kan ik zeker wat mee!
Gebruik je force move? Ik heb force move op mijn muiswiel staan (boven en beneden), dus door constant heen en weer te scrollen loop ik. Cast ik tijdens het scrollen Blessed Hammer dan blijft Hexing Pants actief (duurt ongeveer 1 seconde voordat het effect weg is) en doe ik telkens loop>BH>loop>BH>loop>BH enz. Telkens hele kleine stapjes dus.Johanna's, hexing pants en obsidian heb ik allemaal beschikbaar, dus ga ik dan zorgen dat die gecubed worden.
Andere ring dan Unity mag, Unity is vooral voor solo bedoeld. Maar CoE moet je gewoon aan hebben.CoE heb ik in stash, maar unity nog niet gevonden..
Ipv Unity kun je ook een willekeurige andere ring pakken. Bijv. Bul-Kathos of SoJ
OuchString of ears ondertussen al 4x gesalvaged![]()
RoRG komt nooit voor op de Hammerdin4th schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:48:
[...]
Zonder hexing pants kan je zonder rorg werken. Heeft persoonlijk mijn voorkeur, heb zaterdag de crusader geleveld en huidige staat is dit (hc seasonal)
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/65962271
(gebruik in lege slots een ancient rogars, 6/43 en veel vit, hellfire met finery als amulet)
[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 09-09-2015 14:51 ]
dmg zit ik hoger dan me toughness aankan op hc dus ga ik zelf liever voor de leoricsAngeloonie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:49:
[...]
RoRG komt nooit voor op de HammerdinHexing pants gaan puur in de cube, die draag je niet
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
HC is een ander verhaal ja4th schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:53:
[...]
dmg zit ik hoger dan me toughness aankan op hc dus ga ik zelf liever voor de leorics
Door de focus op mana passives heb ik onder full-spam Slow Burn geen mana probleem. Wall is voor mij puur voor de proc, dus ik draag Strongarm. Daardoor wordt Piranhado erg lucratief. Daar komt ook de Ess of Johan nog bij. Pull proct Strongarm en meer clustering is feest voor Slow Burn. Ik ben gems nog aan het levelen (nog geen 25) en tier 35 gaat als de density een beetje ok is in een minuut of 5. Defensive moet ik nog gaan zien, maar met Serpent / 4-piece Helltooth / Jungle Fortitude kun je en hoop hebben. Wellicht dat ik Molten ga gebruiken in plaats van Esoteric om charges op te vangen en om hoge regen te krijgen.Ruigerock schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:38:
Ik ben zelf gestopt met het gebruiken van piranhados, ze kosten teveel mana. Daarnaast poison dart genomen die per hit 50 mana geeft. Ik zit nu zelden zonder mana, alleen bij de rift boss, de darts van de mimics geven volgens mij ook mana. Door constant 3 cirkels op de grond gooien (zodra mogelijk) en er midden in gaan staan zorgt Grave injustice voor veel mana en leven regen + cooldown. Door minder mana skills te nemen focussen de mimics zich meer op darts/wall of death/acid cloud. In het begin had ik ook Vision Quest om de mana te compenseren, dat is niet meer nodig en kan je passives voor defense/dps nemen Ik kan je wel cold Soul Harvest aanraden ipv piranhado, 30% meer armour, 5 stacks zorgt voor meer intelligence -> ongeveer 20% meer dps en toughness. Mijn toughness zit vaak rond de 44/48 miljoen. Iceblink is vrij nice vanaf lvl 25, heel vaak staan mobs vlak voor mijn neus verdwaasd en sloom te niksen om één of ander reden. Had gister Orlash die nul keer de lightning breath deed?
Wat ik wel lekker aan deze setup vind is de range-onafhankelijkheid. Het maakt voor mijn DPS totaal niet uit of ik melee range of edge-of-screen vecht. Dat geeft een hoop flexibiliteit.
Laat eens weten hoe hoog je het hiermee hebt gered in de toekomst. Mijn record is nu GR49 in 10 minuten toen ik nog geen serpent droeg en Soul Harvest had ontdekt. Iets hoger werd toch iets te eng op HC met de verkeerde mobs. Binnenkort weer eens een GR50 poging, eerst een mooie Hellfire amulet gaan farmen.Zarhrezz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:01:
[...]
Door de focus op mana passives heb ik onder full-spam Slow Burn geen mana probleem. Wall is voor mij puur voor de proc, dus ik draag Strongarm. Daardoor wordt Piranhado erg lucratief. Daar komt ook de Ess of Johan nog bij. Pull proct Strongarm en meer clustering is feest voor Slow Burn. Ik ben gems nog aan het levelen (nog geen 25) en tier 35 gaat als de density een beetje ok is in een minuut of 5. Defensive moet ik nog gaan zien, maar met Serpent / 4-piece Helltooth / Jungle Fortitude kun je en hoop hebben. Wellicht dat ik Molten ga gebruiken in plaats van Esoteric om charges op te vangen en om hoge regen te krijgen.
Wat ik wel lekker aan deze setup vind is de range-onafhankelijkheid. Het maakt voor mijn DPS totaal niet uit of ik melee range of edge-of-screen vecht. Dat geeft een hoop flexibiliteit.
Zal ik doen...ik zal de setup ook een op diablofans zetten. Vooralsnog is het gems grinden...tot 50 zal geen probleem zijn, maar ja, 3x 25 levels is gewoon een berg farmen he.Ruigerock schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:16:
Laat eens weten hoe hoog je het hiermee hebt gered in de toekomst. Mijn record is nu GR49 in 10 minuten toen ik nog geen serpent droeg en Soul Harvest had ontdekt. Iets hoger werd toch iets te eng op HC met de verkeerde mobs. Binnenkort weer eens een GR50 poging, eerst een mooie Hellfire amulet gaan farmen.
Ik moet ook nog wat gems upgraden. Wellicht kunnen we samen door griftjes lopenZarhrezz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:23:
[...]
Zal ik doen...ik zal de setup ook een op diablofans zetten. Vooralsnog is het gems grinden...tot 50 zal geen probleem zijn, maar ja, 3x 25 levels is gewoon een berg farmen he.
125 minuten. 3 lvls per keer, 5 min rifts (en dat is nog ruim voor lvl 25 gem).Zarhrezz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:23:
[...]
Zal ik doen...ik zal de setup ook een op diablofans zetten. Vooralsnog is het gems grinden...tot 50 zal geen probleem zijn, maar ja, 3x 25 levels is gewoon een berg farmen he.
Haha, ik heb het na ruim 250 uur WD maar opgegeven. Wanneer ik de U6 monk een beetje zat wordt, ga ik mijn "back-up" WD op NS ombouwen naar Helltooth, misschien dat SMK dan een keer dropt (of via cube upgrade oid).Ngangatar schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:34:
[...]
Ik heb 2 SMK's gevonden, op 1 dag. Dat was echter wel in de 9e maand dat ik gericht op dat ding aan het farmen was, mede via Kadala. Gek werd ik er van. De eerste welke dropte was wel gelijk de 2e in europa op dat moment qua stats en 5e van de wereld. Dus daar had ik wel geluk mee
Verwijderd
Als je deze streamer ziet
http://www.twitch.tv/mannercookie
dan zie je dat zijn cursor steeds van kleur veranderd. Lijkt mij een optie voor mensen die kleurenblind ofzo zijn. In groepen lijkt mij dit echter ook een hele fijne optie.. kan alleen dit nergens vinden bij settings etc. Weet iemand hoe dit zit?
http://pandateemo.github.io/YoloMouse/Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:38:
Weet iemand hoe je die cursor in diablo kan aanpassen?
(ben ook altijd m'n muis kwijt)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Hoe kan dit? dat kan toch niet samen?
Wellicht een noob vraag hoor.
Welke mechanic lees ik dan verkeerd, effe uit m'n hoofd want ik kan niet op m'n D3 profile op het werk, is m'n gem die ik op m'n WD heb lvl 40 ofzo en doet die 50k LPS.Nephalem schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:26:
[...]
Volgens mij had je nog geen reactie gehad.
Dat verschil zit m in de Gizzard gem. Die voegt net zo veel toe als al je gear samen. Effectief verdubbelt die je lps
Als ik die op m'n monk plaats, hoe kan mijn LPS van nu 300-350k naar 600-900k gaan zoals in de guide wordt aangetoond.
'k ga het zowiezo straks proberen, want die gem was ik gewoon vergeten overzetten van m'n main
Ik dacht dat crudest boots het enige verschil waren met de guide.
In theorie duurt alles maar enkele minuten, tot dat je dan weer merkt dat het 2u 's nachts is je en weer een marathon sessie hebt gespeeld. Er is ook nog wat casual chat tussen, nog wat fuck ups, nog wat gearen en bloodshards spenderen, beetje inventory management, ...Douweegbertje schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:29:
[...]
125 minuten. 3 lvls per keer, 5 min rifts (en dat is nog ruim voor lvl 25 gem).
Niet iedereen is steeds 100% focussed net alsof het een job waar je prestatie gebonden uitbetaald krijgt denk ik dan.
[ Voor 28% gewijzigd door Inrage op 09-09-2015 16:44 ]
Ik doe nog geen 500k sheet dps en oneshot (met 7sided strike) standaard mobs op T9
Dat kan ik beamen. Steeds meer mensen stappen over op een crit chance build, maar ik houd het voorlopig lekker op Broken Promises (ook omdat al mijn items geen crit chance hebben en veel items goede rolls hebben). Speelt erg leuk, superkrachtig en de Broken Promises proc voegt wat extra's toe aan de speelstijl, weer eens wat anders!Mad-Matt schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:38:
De monk Uliana build is toch wel apart, maar super gaaf.
Ik doe nog geen 500k sheet dps en oneshot (met 7sided strike) standaard mobs op T9
Ik heb net de critloze build maar ik zit serieus 90% van de tijd tegen 350k sheet DPS aan te kijken.adamvansanten schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:57:
[...]
Dat kan ik beamen. Steeds meer mensen stappen over op een crit chance build, maar ik houd het voorlopig lekker op Broken Promises (ook omdat al mijn items geen crit chance hebben en veel items goede rolls hebben). Speelt erg leuk, superkrachtig en de Broken Promises proc voegt wat extra's toe aan de speelstijl, weer eens wat anders!
Zo verrekte weinig procs van die ring dat ik er bijna alweer genoeg van heb en weer switch naar crit chance!
Nu met verschillende basic attacks geprobeerd maar het is zwaar triest hoe vaak ik fatsoenlijk damage doen...
Ik moet zeggen dat ik hier weinig last van heb. Het is wel zo dat als je met Way of the Hundred Fists (voor mij de enige goed proccende skill) op een hele grote groep mept, je minder proct (ik weet niet of het door area damage of iets anders komt, maar het valt wel op). Als je aan de zijkant van de groep staat met 1-5 man voor je, proct hij wel regelmatig hoor (90% vd tijd binnen de cooldown van SSS). En op de RG of een single elite/champion na spam ik de skill sowieso on cooldown, SSS zelf proct hem 99% vd tijd (en mijn cooldown is korter dan de 3 seconden die de buff active blijft, dus de volgende SSS pakt in ieder geval nog een deel van de buff mee).schaapiej schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:02:
[...]
Ik heb net de critloze build maar ik zit serieus 90% van de tijd tegen 350k sheet DPS aan te kijken.
Zo verrekte weinig procs van die ring dat ik er bijna alweer genoeg van heb en weer switch naar crit chance!
Nu met verschillende basic attacks geprobeerd maar het is zwaar triest hoe vaak ik fatsoenlijk damage doen...
Probeer te richten op een CDR van >60% zonder Gogok actief, dan zit je wel goed hoor! Mocht je inspiratie nodig hebben, dit is mijn character.
[ Voor 5% gewijzigd door adamvansanten op 09-09-2015 17:06 ]
Klopt. Hoe dan ook is het 'maar' 2 uurtjes, mocht je 100% efficiënt zijn, en overigens kan het nog veel sneller. Ik geef alleen maar even aan dat het wel mee kan vallen als het je het even direct benaderd en even goed beredeneerd hoeveel tijd het nou daadwerkelijk kostInrage schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:37:
[...]
In theorie duurt alles maar enkele minuten, tot dat je dan weer merkt dat het 2u 's nachts is je en weer een marathon sessie hebt gespeeld. Er is ook nog wat casual chat tussen, nog wat fuck ups, nog wat gearen en bloodshards spenderen, beetje inventory management, ...
Niet iedereen is steeds 100% focussed net alsof het een job waar je prestatie gebonden uitbetaald krijgt denk ik dan.
Maar goed ik doe sowieso vrij weinig puur gefocussed op één ding en voordat je het weet zijn je gems 60.
De crit God zal wel een hekel hebben aan mij ofzo, maar of ik nou in een pack ga staan met crippling wave of aan de zijkant met Way of the Hundred Fists. Doet vrij weinig!adamvansanten schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:05:
[...]
Ik moet zeggen dat ik hier weinig last van heb. Het is wel zo dat als je met Way of the Hundred Fists (voor mij de enige goed proccende skill) op een hele grote groep mept, je minder proct (ik weet niet of het door area damage of iets anders komt, maar het valt wel op). Als je aan de zijkant van de groep staat met 1-5 man voor je, proct hij wel regelmatig hoor (90% vd tijd binnen de cooldown van SSS). En op de RG of een single elite/champion na spam ik de skill sowieso on cooldown, SSS zelf proct hem 99% vd tijd (en mijn cooldown is korter dan de 3 seconden die de buff active blijft, dus de volgende SSS pakt in ieder geval nog een deel van de buff mee).
Probeer te richten op een CDR van >60% zonder Gogok actief, dan zit je wel goed hoor! Mocht je inspiratie nodig hebben, dit is mijn character.

Telt ie de 7-10 hits van WotHF als loss hits voor de ring of is 1 serie van 7 hits voldoende om de ring te proccen? (heb beide al geprobeerd daar niet van
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me er niet zo ver in heb verdiept... Die laatste vraag kan ik niet beantwoorden.schaapiej schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:16:
[...]
De crit God zal wel een hekel hebben aan mij ofzo, maar of ik nou in een pack ga staan met crippling wave of aan de zijkant met Way of the Hundred Fists. Doet vrij weinig!![]()
Telt ie de 7-10 hits van WotHF als loss hits voor de ring of is 1 serie van 7 hits voldoende om de ring te proccen? (heb beide al geprobeerd daar niet van)
Mijn speelstijl is in ieder geval:
- bij grote groepen SSS spammen
- bij kleine groepjes na cooldown SSS max 1 sec op de proc wachten, anders alsnog SSS (maar het beste kan je kleine groepjes skippen en/of meepullen)
- bij de RG of een losse champion die nog even dood moet omdat ie nog maar een kwart life heeft max 2 sec op de proc wachten
Geen idee of dit het meest effectief is, maar voor mij werkt het aardig. Ik ga dit seizoen toch niet voor de leaderboards pushen, dus zolang ik lol heb vind ik het prima
[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 09-09-2015 17:26 ]
Battlenet account zie handtekening
Zal eens kijken of 't beter gaat met Gogok erbij en CDR ipv CHD op m'n ringen.adamvansanten schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:24:
[...]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me er niet zo ver in heb verdiept... Die laatste vraag kan ik niet beantwoorden.
Mijn speelstijl is in ieder geval:
- bij grote groepen SSS spammen
- bij kleine groepjes na cooldown SSS max 1 sec op de proc wachten, anders alsnog SSS (maar het beste kan je kleine groepjes skippen en/of meepullen)
- bij de RG of een losse champion die nog even dood moet omdat ie nog maar een kwart life heeft max 2 sec op de proc wachten
Geen idee of dit het meest effectief is, maar voor mij werkt het aardig. Ik ga dit seizoen toch niet voor de leaderboards pushen, dus zolang ik lol heb vind ik het prima. Hoogste clear tot nu toe was een 58 in 11:23, boven de 60 kom ik sowieso wel.
SSS proct de ring wel wat vaker, als ik die buff nou mee kan nemen in de volgende SSS dan scheelt 't al een heel stuk!
Edit: denk dat als ik mijn Wildebeast inruil voor de Gogok (even levelen) en een Fist of the Az heb met CDR dat ik dan goed zit!
Of juist m'n Wildebeast eraf?
[ Voor 6% gewijzigd door schaapiej op 09-09-2015 17:49 ]
Dat is een indd een stuk uitgebreider. Ik ga me er even in verdiepen, want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Leuk man, lekker ff knallen een paar levels erbij en een sloot items waar je U tegen zegt.ye-roon schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:46:
[...]
Dus, ik ben zo beetje bounties aant doen op T6 gisteren. Joined deze persoon mijn game ineens. Hij kon natuurlijk nog maar net z'n mic muten voordat hij keihard begon met lachen...
Goed daarna de game uit, naar TX, zooi rifts gedaan en bounties en nog wat grifts. Al in al, van 162 naar 216 gegaan gisteren geloof ik
Ik had, nadruk, had 236 DB gister avond. Inmiddels zijn ze opMaar, wel een ancient dagger of darts(helaas geen 10% dmg rol, maar 7% attackspeed is beter) en een SMK(in de cube). Silentium dropt ook nog ff een CoE voor me, onder het mom "had je die al?" Oh ik heb mooie staf, mag je hebben, BAM Su-Wong Ancient. Me bank zat aan het einde van de avond zo vol dat ik gewoon echt niet weet wat ik er mee moet allemaal.
Gelijk maar begonnen met wat uitzoeken en heb m'n DoD build inmiddels wel compleet, al moet ik nog een shit ton re-rollen voordat het optimaal is. Vanavond maar is kijken hoever ik ben met de Helltooth.
Wat ik wel weet is dat ik nog een Focus en een Restraint nodig(voor beide builds) heb en dat ik ubers "moet" gaan killen voor hellfire amulets
Al met al zeer productieve avond voor mij.
Ik vind het wel leuk als ik iets kan geven aan iemand anders en die er nut van heeft ipv een soultje erbij.
Nog even een paar griftjes erachteraan voor wat gems/xp en dat lijkt mij een geslaagde avond.
Zodra je de HT set hebt doe je precies hetzelfde.
Ik had het laatst ook, even Grift 62 met 4 man is gewoon vet om te doen zeker als het lekker makkelijk gaat.
En misschien zie je me vanavond nog wel
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Tip: verzamel eerst eens een complete UE of Nat set.Lynox schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:24:
Hebben jullie misschien nog tips over hoe ik nog beter kan worden qua gear/skills etc? Zie http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lynox-2908/hero/64614848 voor mijn huidige build. Strategie is op dit moment: drop sentry(s) -> multishot -> om de haverklap een rain of vengeance (vooral bij elites/champions) -> repeat. Natalya set lijkt me sowieso super handig ivm rain of vengeance. Die quiver heb ik nog maar net en dus nog vergeten een gem erin te doen, dat jullie dat niet als tip geven
Wat heel belangrijk is om te beseffen bij Broken Promises dat als een skill meerdere targets raakt en daar een crit tussenzit, dit je 'aantal keer niet gecrit' op nul zet. Dus 100 enemies raken waarbij je 1 crit scoort: Broken Promises activeert niet, aantal non-crit hits staat nog steeds op 0. Veel enemies tegelijk raken met een skill die kan critten is dus erg slecht voor Broken Promises.schaapiej schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:16:
De crit God zal wel een hekel hebben aan mij ofzo, maar of ik nou in een pack ga staan met crippling wave of aan de zijkant met Way of the Hundred Fists. Doet vrij weinig!![]()
Telt ie de 7-10 hits van WotHF als loss hits voor de ring of is 1 serie van 7 hits voldoende om de ring te proccen? (heb beide al geprobeerd daar niet van)
Dit is ook waarom Talsere zo goed werkt met Broken Promises; de Slow Time telt als hit en hij kan niet critten. Omdat het een ground effect is, zijn er meerdere hits per seconde (net als bij DoTs). Je non-crit hit dus meerdere keren per seconde...en hops, 100% CHC.
Oh... en er moet nog heul veel gebeuren wil ik T8 rifts onder de 3-5 minuten gaan krijgen...
Belt of Transendence is mij ook zeer zeer zeer ernstig ontwijken...
[ Voor 69% gewijzigd door RustStorm op 09-09-2015 21:55 ]
Maar mag niet klagen, heb inmiddels meedere ulianas dubbel.
Man man man insane dude... gratsSabrac schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:10:
Zo, paragon 800 gepasseerd vandaag op season en door wat g.rift 65 speedruns (6 min runs) alweer 821heerlijk de leveling speed. Alle para punten in main stat
damn that ": O" poppetje...
[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 09-09-2015 22:21 ]
In-Geom
CoE
Belt of Transcendence
Manajuma's Carving Knife
Geen van bovenstaande zijn me gezind tot nu toe ^_^ Wat niet is ka nog komen!
Moet overigens erg wennen aan m'n nieuwe firewall build. Helaas krijg ik het nog niet voor elkaar om T8 rifts solo binnen 5 minuten te runnen. Zit meestal rond de 7 min.
[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 10-09-2015 07:29 ]
Moet nog erg wennen aan de speelstijl en het timen van SSS zodra ik gele cijfers zie, maar het bevalt best. Enkel single target (Goblins) is het wat lastig.
Iemand tips voor quick-wins? http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/66244681
Ik hem met 4th een GR 49 gedaan.
Daarna hebben we het 3 clan record met lauwie 1 GR verhoogd naar 51.
Gisteren op wizard bezig geweest tezamen met een barbarian en was een goede avond.
Kadela was zo vriendelijk om in 1 serie 3 chandalou off-hands te geven waarvan 1 ancient was met redelijke starts. Een aantal rift verder was kadela ook zo vriendelijk om the swami te geven.
Dropt daarna een restarint die ik aan een kameraad gaf die hem nodig had op zijn crusader. Stats waren niet echt denderend (+ int natuurlijk ipv strenght) maar de 2-piece was voldoende om zijn damage gigantisch te boosten. Daarna nog een T35 Grift gedaan met zijn barbarian en 1 keer met zijn crusader om te kijken wat een betere synergy geeft maar kwam door slechte rift ongeveer op dezelfde tijd uit.
Kan nog wel wat verbeteringen krijgen maar waar ik eerst T8 voorzichtig moest doen, blazen we er nu doorheen en vanavond gaan we voor T9 om te kijken hoe dat gaat.
Het aantal paragons is wel ziek. Op non-seasonal zat ik op 270 Wizard, terwijl nu op seasonnal al op 350 in 2 weken tijd. Van met moeite T5 kunnen doen met non-seasonal naar fluitend T8 in seasonal. Ik begin er steeds meer zin in te krijgen en heb nog geen spijt dat ik wow tot volgende expension in de vrieskast heb gezet.
* einde dagboek *
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Zoals de guide zegt.. T10 viable, maar voor dat soort builds zijn er veel betere setups. Deze setup is voor T10 veel te defensive opgezet met mantra + forbidden palace + de gekozen passives. (en de sterkste defensive word zelfs vergeten.....)pweide schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:00:
http://www.diablofans.com...-seven-sided-strike-build
Heeft iemand hier nog meningen over?
Het gebruikt Uliana's, maar zonder een EP met rune, waardoor de EP zelf erg zwak is.
Crippling Wave is leuk om veel EP te verspreiden, maar Way of the hundred fists - Assimilation geeft je veel meer dmg en je Gungdo's verspreid de EP's toch wel, dus ik zou sowieso de generator veranderen.
Qua mantra, 35 % dodge + 20 % all res is beter dan 40 % all res, dus ook dat zou ik anders doen.
Verder geeft het Madstone in de helm slot als required en heeft madstone ook in de cube... één van de 2 kan dus verdwijnen.
ZO kan ik nog veel meer opnoemen, maar all in all... dit "werkt" op t10, maar er zijn veel betere opties overal, het is te defensive opgezet.
Waarom wil je dat? Is dat een conquest?RustStorm schreef op donderdag 10 september 2015 @ 07:26:
Vandaag toch maar weer een poging wagen tot het verkrijgen van:
In-Geom
CoE
Belt of Transcendence
Manajuma's Carving Knife
Geen van bovenstaande zijn me gezind tot nu toe ^_^ Wat niet is ka nog komen!
Moet overigens erg wennen aan m'n nieuwe firewall build. Helaas krijg ik het nog niet voor elkaar om T8 rifts solo binnen 5 minuten te runnen. Zit meestal rond de 7 min.
Even een tip: vervang de ring die je in de cube hebt voor een Convention of Elements [edit: oh ja, die had je nog niet
Vervang Fierce Loyalty door Fetish Sycophants tot je de Belt of Transcendence hebt. FL heeft nu namelijk geen nut! Switch daarna naar Swampland Attunument voor toughness of Confidence Ritual voor dps. Of beide als je ook Pierce the Veil weg doet. Je compenseert het verlies van die 20% doordat je meer blobs kunt casten.
Vervang daarnaast Gruesome Feast door Spirit Vessel, want Gruesome Feast zit al op je Hellfire Amulet!
Daarnaast: Acid Cloud: Slow Burn! In plaats van Acid Rain, omdat je nu niets hebt om Bane of the Trapped te triggeren, behalve Hex (als dat al werkt). Maar die zit op cooldown en kan je minder vaak inzetten. Soul Harvest - Languish triggert Bane of the Trapped ook, Soul to Waste niet.
En doe je gem eens uit je Amu.
Edit: en vervang de Corpse Spiders skill damage op je belt door Life. Corpse Spiders gebruik je niet om damage te doen, maar om je mana aan te vullen en om Focus of Restraint te triggeren.
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 10-09-2015 08:47 ]
1. Omdat ik deze build probeer te benaderen.Deadsmell schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:41:
[...]
Waarom wil je dat? Is dat een conquest?
Even een tip: vervang de ring die je in de cube hebt voor een Convention of Elements [edit: oh ja, die had je nog niet]. Daar profiteren al je damage dealers (inclusief fetishes van). Zodiac heeft maar beperkt nut, omdat je Grave Injustice hebt.
Vervang Fierce Loyalty door Fetish Sycophants tot je de Belt of Transcendence hebt. FL heeft nu namelijk geen nut! Switch daarna naar Swampland Attunument voor toughness of Confidence Ritual voor dps. Of beide als je ook Pierce the Veil weg doet. Je compenseert het verlies van die 20% doordat je meer blobs kunt casten.
Vervang daarnaast Gruesome Feast door Spirit Vessel, want Gruesome Feast zit al op je Hellfire Amulet!
Daarnaast: Acid Cloud: Slow Burn! In plaats van Acid Rain, omdat je nu niets hebt om Bane of the Trapped te triggeren, behalve Hex (als dat al werkt). Maar die zit op cooldown en kan je minder vaak inzetten. Soul Harvest - Languish triggert Bane of the Trapped ook, Soul to Waste niet.
En doe je gem eens uit je Amu.Met alleen riftjes runnen krijg je gold genoeg. > Molten Wildebeest's Gizzard of Esoteric Alteration.
2. Ik wil CoE heel erg graag m'n cube in proppen... maar zoals gezegd: moet het wel eerst droppen.
3. De passives ga ik even mee knoeien. En bnet is nog niet helemaal up-to-date, want heb gruesome feast gisteren inderdaad al vervangen voor spirit vessel.
4. Ook de skills zal ik eens mee klooien, naar wat je voorstelt.
5. Die gem... die is geniaal man...
1h sword.kidicoke schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:49:
Ik ben ook al tijdje aan het farmen voor die In-Geom, maar tot heden niets.... Wat moet je er eigenlijk voor in de cube gooien om dat ding te krijgen, het is een 1hand diablo toch??
[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 10-09-2015 08:50 ]
Inmiddels heb ik 4 pieces IK. Is er ook een build die ik al kan spelen met vier pieces of moet ik echt de complete set hebben ? Op dit moment gebruik ik nog een starters build die ik van Diablofans heb gehaald.
Mijn barb
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Griefmaker-2862/hero/65968933
Helaas ben ik uit uit de <GOT> club gekickt..... Wat logisch aangezien ik al 2 a 3 maanden geen Diablo 3 meer heb gespeeld. Maar is een er clan die een casual diablo speler wil adopteren ? Ik weet niet hoelang ik blijf spelen. Maar waarschijnlijk tot aan de Wildstar F2P release.
Maar weer een shit ton aan loot, focus + restraint(thanks to maximus). Eindelijk Helltooth gloves na zo'n beetje al me shards bij kadala gedumpt te hebben voor gloves. Oh ja en van paragon 216, naar 325.. Dat zijn een hoop extra stats in 1 avond.
Vandaag maar is kijken wat ik heb, wat is beter, wat kan een soultje worden, even max level int gems maken gezien ik nu nog maxrank-1 gebruik. Daarna wat infernal machines farmen. Denk dat ik er minstens 2 van elke wil. Plus act 4 bounties, want heb geen resources meer van act 4
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Prima dat je die build probeert na te bouwen, maar gebruik hem pas als je alle items daarvoor hebt of pas je passives tot dan aan.RustStorm schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:49:
[...]
1. Omdat ik deze build probeer te benaderen.
2. Ik wil CoE heel erg graag m'n cube in proppen... maar zoals gezegd: moet het wel eerst droppen.(en zie nu je edit...
)
3. De passives ga ik even mee knoeien. En bnet is nog niet helemaal up-to-date, want heb gruesome feast gisteren inderdaad al vervangen voor spirit vessel.
4. Ook de skills zal ik eens mee klooien, naar wat je voorstelt.Ik ben benieuwd!
(helaas ben ik niet zo een "theorycrafter" en ga ik voornamelijk af op builds van anderen).
5. Die gem... die is geniaal man...lekker hard rondrennen door speedbursts van gold pickups. Haha, ik ga als een trein!
Volgens mij maakt de poster van die build dezelfde fouten als jij. Ik zie bij hem ook niets om Bane of the Trapped te triggeren en ik vind Boon of the Hoarder echt nutteloos. Als je gold wilt, ga dan met een paar mensen Vaults runnen, zodra je een Puzzle Ring vindt, of rifts en grifts dan krijg je vanzelf ladingen gold.
Ik denk dat je er beter aan doet om een build te pakken voor hoge grifts. Als je dan T8 speed runs wilt doen, dan kan je switchen naar Manajuma en Hex - Angry Chicken nemen. De items zijn toch bijna hetzelfde.
Gold heb je nadat je een vault gekregen hebt zowiezo wel genoeg
Voor de snelheid heb je hem ook niet nodig, als je met Manajuma loopt. Dan heb je sowieso 50% movement speed.Inrage schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:00:
Denk dat mensen Boon of the Hoarder meer gebruiken voor de runspeed bonus.
Gold heb je nadat je een vault gekregen hebt zowiezo wel genoeg
Ik ga eens lekker spelen met de wijzigingen
Snap het principe wel van hoe de crits worden geteldZarhrezz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:09:
[...]
Wat heel belangrijk is om te beseffen bij Broken Promises dat als een skill meerdere targets raakt en daar een crit tussenzit, dit je 'aantal keer niet gecrit' op nul zet. Dus 100 enemies raken waarbij je 1 crit scoort: Broken Promises activeert niet, aantal non-crit hits staat nog steeds op 0. Veel enemies tegelijk raken met een skill die kan critten is dus erg slecht voor Broken Promises.
Dit is ook waarom Talsere zo goed werkt met Broken Promises; de Slow Time telt als hit en hij kan niet critten. Omdat het een ground effect is, zijn er meerdere hits per seconde (net als bij DoTs). Je non-crit hit dus meerdere keren per seconde...en hops, 100% CHC.
Maar het valt mij tegen hoe vaak er nog gecrit wordt, zelf als ik alleen op de RG sta te meppen!
Heb intussen wat extra CDR op mijn gear en de Gogok een stuk geleveld. Dit zorgt ervoor de dat proc vanuit SSS nog actief is zodra de volgende SSS gedaan kan worden. Hiermee een stuk meer damage. Vaak is SSS voldoende om te proccen terwijl na 3 waves van WotHF vaak pas de proc komt (soms ook al na 2 dus die hits zullen allemaal wel apart tellen net als de SSS hits).
Al met al; intussen GRift 57 gehaald op deze manier dus mag niet klagen!
Speelt er hier iemand ook nog de critloze Uliana build zonder Bane of the Stricken?
Heb nu iets van 1 minuut nodig max voor de RG en vraag mij af of ik niet beter wat anders kan pakken zodat ze rest van het rift sneller gaat.. Gebruik nu dus; Stricken (50), Trapped (51) en Gogok (39).
Dit topic is gesloten.