prutser001 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:01:
Leuk wapen hoor

Jammer dat de lag nogsteeds niet opgelost is voor de WD Helltooth build maar ik weiger iets anders te spelen omdat het eindelijk een lekker soepele WD build is.
Mijn setje begint redelijk compleet te worden,
http://www.diabloprogress...-2220/Seasonfour/64593866
Ik wil alleen nog een leuke immunity neck en hier en daar een kleine upgrade al verwacht ik niet dat ik gloves tegen zal komen die ook maar in de buurt komen van wat ik nu heb.
Ook m'n cube collectie gaat lekker door, zit al dik over de 100 nu met hier en daar nog wat specifieke items van andere classes waarvan ik sommige wel kan gokken.
DB's staat op 1200+, craft mats op 10K+ en FG's op 600 dus gaat lekker.
Dus, ik ben zo beetje bounties aant doen op T6 gisteren. Joined deze persoon mijn game ineens. Hij kon natuurlijk nog maar net z'n mic muten voordat hij keihard begon met lachen...
Goed daarna de game uit, naar TX, zooi rifts gedaan en bounties en nog wat grifts. Al in al, van 162 naar 216 gegaan gisteren geloof ik
Ik had, nadruk, had 236 DB gister avond. Inmiddels zijn ze op

Maar, wel een ancient dagger of darts(helaas geen 10% dmg rol, maar 7% attackspeed is beter) en een SMK(in de cube). Silentium dropt ook nog ff een CoE voor me, onder het mom "had je die al?" Oh ik heb mooie staf, mag je hebben, BAM Su-Wong Ancient. Me bank zat aan het einde van de avond zo vol dat ik gewoon echt niet weet wat ik er mee moet allemaal.
Gelijk maar begonnen met wat uitzoeken en heb m'n DoD build inmiddels wel compleet, al moet ik nog een shit ton re-rollen voordat het optimaal is. Vanavond maar is kijken hoever ik ben met de Helltooth.
Wat ik wel weet is dat ik nog een Focus en een Restraint nodig(voor beide builds) heb en dat ik ubers "moet" gaan killen voor hellfire amulets
Al met al zeer productieve avond voor mij.