Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Squishie schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:08:
Zijn er hier nog wizards aanwezig die mij mssn tips kunnen geven :)? Ben zelf nog zoekende naar een goede necklace, heb toch de keuze gisternacht gemaakt om de beste tal rasha neck die ik had gerolled aan te trekken, zodat ik die boots in cube kon doen en de primus helm kon equipen.
Waarschijnlijk zie ik een hoop over het hoofd.

Keb in mn stash een lightning Ancient Parthan Defender liggen, maar voor grouprifts rond de 50 heb ik altijd deze nemesis aan.

klik
Item combinaties zien er er goed uit. Je hebt meestal een betere helm dan nilfur boots dus die gaan bij bijna iedereen de cube in. Als je de meteor skill eruit gooit kan je ook een ander wapen in cube selecteren ;)

Gebruik zelf de twister bracers met fire twister:
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/64531241 (hc build)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

4th schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:25:
[...]

Item combinaties zien er er goed uit. Je hebt meestal een betere helm dan nilfur boots dus die gaan bij bijna iedereen de cube in. Als je de meteor skill eruit gooit kan je ook een ander wapen in cube selecteren ;)

Gebruik zelf de twister bracers met fire twister:
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/64531241 (hc build)
Hmm, das inderdaad een leuke mogelijkheid. Mis jij niet de toughness van parthan defenders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Squishie schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:29:
[...]

Hmm, das inderdaad een leuke mogelijkheid. Mis jij niet de toughness van parthan defenders?
Op HC gebruik je teleport niet continue als dmg maar ook als escape, zorgen dat je geen dmg krijgt is belangrijker. Ook werkt de twister als cc door de pull, zet bubble neer en gooi twister erin, of gooi twister en zet bubble over de pulled enemies, werkt alleen niet op packs.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

4th schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:39:
[...]

Op HC gebruik je teleport niet continue als dmg maar ook als escape, zorgen dat je geen dmg krijgt is belangrijker. Ook werkt de twister als cc door de pull, zet bubble neer en gooi twister erin, of gooi twister en zet bubble over de pulled enemies, werkt alleen niet op packs.
Ik ga het vnv eens proberen, volgens mij had ik dat item nog in m'n stash liggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:31

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

sabriel schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:00:
[...]

Ikzelf speel ook een archon wizard en moet zeggen dat het leuk spelen is.
Easy mode speel ik T7, T8 kan ik aan maar moet iets meer gefocussed blijven en alles gaat niet iets langzamer dood. Dus voor bonus runs doe ik vaak maar een T7.

Mijn DPS vindt ik echter wel achterblijven. in Archon is het lekker chainpullen, maar buiten archon toch vaak rondjes rennen om in leven te blijven. Ik had een build overgenomen van diablofan....., en die had frost armor en frostnova als cc. In de betreffende build zat geen prim spender en geen hydra.
Aangezien ik rondloop met focus en restraint toch maar gekozen voor minder CC en gegaan voor hydra en lightning orb.

Mijn DPS vindt ik echt nog tegenvallen, vooral als ik zie hoe een kameraad van mij gewoon met zijn 6-piece crusader bosses gewoon 1-shot op T8.
Easy mode T7/T8, dat klinkt goed! Ik doe nu T6, T7 is nog iets te moeilijk. Ik heb nog geen Swami en de rest van mijn gear is vrijwel startergear. Er kan nog een hoop verbetert worden.

Een Archon build zonder spender lijkt me nogal lastig. Helemaal als je alleen Frostnova hebt. Het draait namelijk (naast de 6/piece Vyr bonus) vooral om je Chanto stacks. En laat Forstnova nou net geen trigger zijn voor Chanto stacks! Je bent dus genoodzaakt om (in normal form) zoveel mogelijk ticks te doen. De beste Bang for your Buck is Arcane Torrent aangezien deze weinig arcane kost en met Static Discharge AOE is. Sneller naar die 20 Chanto stacks dus! En dat betekend 350%x20=7000% dmg erbij wanneer je in Archonform rondloopt.

Frostnova dien je nooit te gebruiken. Beetje raar, maar waar. Waarom deze skill kiezen als je hem toch nooit gebruikt? Nou, hij triggert namelijk vanuit je Halo of Arlyse ring. Als hij via de ring getriggert wordt, zorgt hij ook voor chanto stacks. Wanneer je hem zelf via je skillbar gebruikt schijnbaar niet. Hij trigger als je voor 10% health gehit wordt. En dat gebeurd bijna altijd op hogere torments. In feite heb je er geen omkijken na. Kijk wel uit voor de diminishing returns! Op een gegeven moment worden te mobs imune voor je frostnova.

Ik heb wel builds gezien waarbij er i.p.v. arcane torrent gekozen is voor Blizzard -Snowbound. (minder arcane cost) i.c.m. frostnova schijnt dit ook vrij snel je Chanto stacks te stacken.

Ik zit op het moment ook met een DMG output die niet te vergelijken is met de andere Builds. Zonder die Swami blijven mijn Archon stacks rond de 50 max hangen en dat is gewoon niets. Vanaf T8 sla ik nog geen deuk in een pakje boter.

Stja en het is verder een 'complexe' build als je hem vergelijkt met de monk en crus. Ik heb al meerdere keren gehad dat ik 'per ongeluk' met 1 of 2 chanto stacks in archonform geraak. Dan kun je het wel vergeten.

[ Voor 4% gewijzigd door FloydRaalte op 08-09-2015 11:47 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor Acid Cloud geldt dat Slow Burn veel meer damage doet dan Corpse Bomb. Tenzij je een 1-shot clear setup hebt voor speedfarming, zou ik Slow Burn gebruiken.

Bane of the Stricken is een redelijk tot zeer waardeloze gem. Voor WD (zeker met Necrosis bonus) is Bane of the Trapped veruit de best rune. Iceblink is een goede gem bij Slow Burn, Zei's is ook goed als je meer op range speelt.

Zolang je geen 5 pieces hebt, heeft de RoRG op cube geen zin. Iets dat wel een bonus geeft is voor nu dan beter.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Zarhrezz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:47:
[...]

Voor Acid Cloud geldt dat Slow Burn veel meer damage doet dan Corpse Bomb. Tenzij je een 1-shot clear setup hebt voor speedfarming, zou ik Slow Burn gebruiken.

Bane of the Stricken is een redelijk tot zeer waardeloze gem. Voor WD (zeker met Necrosis bonus) is Bane of the Trapped veruit de best rune. Iceblink is een goede gem bij Slow Burn, Zei's is ook goed als je meer op range speelt.

Zolang je geen 5 pieces hebt, heeft de RoRG op cube geen zin. Iets dat wel een bonus geeft is voor nu dan beter.
Stricken is bij Grifts verre van waardeloos, maar idd Trapped > Stricken. Daarnaast kun je beter Powerful spelen dan Zei en als je naar zijn char kijkt heeft hij wel degelijk 5 pieces Helltooth.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Zarhrezz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:47:
[...]

Bedankt voor de tips alleen nog paar vraagjes ;)

slow burn is nog 1 dot erbij dan? (er lopen nu al zoveel dots ;) en zou ik cold damage moeten buffen?

Bane of the stricken is hij dan niet goed tegen elites bosses? of is de 25%+ damage waardeloos?

Heb op dit moment 5 pieces van helltooth? ik snap je laatste zin dan ff niet
An1mA schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:56:
[...]

Stricken is bij Grifts verre van waardeloos, maar idd Trapped > Stricken. Daarnaast kun je beter Powerful spelen dan Zei en als je naar zijn char kijkt heeft hij wel degelijk 5 pieces Helltooth.
Powerfull gebruik ik op dit moment al
en gebruik pain enhancer .
Zal binnenkort trapped ff lvlen (zal eerst deze 3 gems lvl naar 30 voor de season quest ;)

[ Voor 19% gewijzigd door brainshead op 08-09-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Zijn er hier meer mensen die last hebben van Lag Spikes en Hoge Latency?

Om de 15-30 seconden komt er een 3-5 seconden Freeze en schiet de Latency naar 900-1500. In Public is het gewoon niet speelbaar.

Heroes of the Storm en World of Warcraft hebben hier geen last van, dus aan mijn verbinding ligt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
wat mij trouwens nogal opvalt.... zijn de loot midgets portals soms aangepast? ik heb in 2 dagen tijd nu al 3 portals naar midgetland gekregen (en niet via puzzle ring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

TheDeeGee schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:02:

Om de 15-30 seconden komt er een 3-5 seconden Freeze en schiet de Latency naar 900-1500. In Public is het gewoon niet speelbaar.

Heroes of the Storm en World of Warcraft hebben hier geen last van, dus aan mijn verbinding ligt het niet.
Helltooth WD in de party?

Server side lag treedt laatste tijd vaak op met een WD helltooth :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
TheDeeGee schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:02:

Ik had dit probleem ook altijd met Diablo, wat voor mij geholpen heeft is mijn pc opschonen met applicaties die draaien op de achtergrond, drivers updaten en diablo prioriteit Hoog te geven voor CPU gebruik. Sindsdien geen last meer van. Ik dacht ook eerst dat het aan de verbinding lag of dat mijn GPU aan het dood gaan was, maar naar beetje research bleek het een CPU probleem te zijn. Maar misschien helpt het voor jou ook.

(Ik had ook met andere games nergens last van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
4th schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:07:
[...]

Helltooth WD in de party?

Server side lag treedt laatste tijd vaak op met een WD helltooth :(
Er is niet altijd een WD in de groep, en toch dikke Lag en Latency. Solo krijg ik zo nu en dan ook een Lag met een Latency van 500-600.

Ben niet de enige als ik het zo bekijk op het D3 Forum, maar Blizzard blijft erbij het probleem niet bij hun ligt. Maar waarom werken HotS en WoW dan wel? : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:56:
Sticken gaat pas interessant worden vanaf zo'n 3 attacks-per-second als je meer dan zo'n 10 seconde per mob bezig bent. Als WD zit je met attack speed flink lager en dan is BotS gewoon niet goed genoeg. De level 25 bonus is alleen voor de RG en die zijn tegenwoordig niet het probleem.

BotP is een class A buff, de effectieve bonus is dus (flink) lager dan de 20% van de tooltip. Zei is een eigen class en je hebt dus de volle bonus. Voor een ranged speelstijl zal Zei al snel meer DPS opleveren.

Ik zie nu pas dat het inderdaad 6-piece bonus is (bnet toont dat niet, handig). Dan is RoRG inderdaad logisch. Dat betekent ook dat Manajuma geen goede mix is; je angy chicken krijgt de 800% bonus niet en die wil je dus niet gebruiken. Zo snel mogelijk op zoek naar blobstick (voor Slow Burn focus) of Scimshaw (voor bears) of eventueel een hoge DPS 2-hander voor Wall focus.

Zelf wil in Slow Burn / BotT / Iceblink gaan spelen, alle ballen op de 2300%+ cold DoT.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Vanmorgen even van Grift 51 naar 55 gedaan. Was allemaal vrij simpel, behalve de laatste minuut van de 55. Niet dat er nu zoveel dmg was, maar waar er iets op de grond lag ging ik er met mijn slaperige hoofd in staan.

Nog een 56 gedaan, 2:14 voor de RG over gehouden, krijg ik Perdition.. Op een of andere manier kan ik die gewoon niet hebben, soort van panic mode ofzo maar 2:14 was niet genoeg .. :p

Vanavond even 56 en 57 halen, qua tijd voor de RG is het allemaal niet zo'n probleem.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

TheDeeGee schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:09:
[...]

Er is niet altijd een WD in de groep, en toch dikke Lag en Latency. Solo krijg ik zo nu en dan ook een Lag met een Latency van 500-600.

Ben niet de enige als ik het zo bekijk op het D3 Forum, maar Blizzard blijft erbij het probleem niet bij hun ligt. Maar waarom werken HotS en WoW dan wel? : /
Hier hetzelfde, ineens een hopeloze ping en daarna weer weg

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

TheDeeGee schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:09:
[...]

Cube combinaties met legendary gems wil af en toe ook lag veroorzaken, vooral een odyn son kwamen we achter op hc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
Zarhrezz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:16:
[...]

Sticken gaat pas interessant worden vanaf zo'n 3 attacks-per-second als je meer dan zo'n 10 seconde per mob bezig bent. Als WD zit je met attack speed flink lager en dan is BotS gewoon niet goed genoeg. De level 25 bonus is alleen voor de RG en die zijn tegenwoordig niet het probleem.

BotP is een class A buff, de effectieve bonus is dus (flink) lager dan de 20% van de tooltip. Zei is een eigen class en je hebt dus de volle bonus. Voor een ranged speelstijl zal Zei al snel meer DPS opleveren.

Ik zie nu pas dat het inderdaad 6-piece bonus is (bnet toont dat niet, handig). Dan is RoRG inderdaad logisch. Dat betekent ook dat Manajuma geen goede mix is; je angy chicken krijgt de 800% bonus niet en die wil je dus niet gebruiken.
Wat bedoel je hiermee (heb 2 set bonus) welke 800% bonus?

Zo snel mogelijk op zoek naar blobstick (voor Slow Burn focus) of Scimshaw (voor bears) of eventueel een hoge DPS 2-hander voor Wall focus.
Heb een grandfather (ancient )

Zelf wil in Slow Burn / BotT / Iceblink gaan spelen, alle ballen op de 2300%+ cold DoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:49
Er is geen overlap tussen de bonus van Helltooth en de bonus van Manajuma. Er is wel overlap tussen de bonus van Arachyr en Manajuma.

De combinatie Helltooth met Manajuma is dus minder effectief dan de combinatie van Helltooth met SuWong Diviner of de combinatie van Arachyr met Manajuma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Stricken is waardeloos voor HT WD's, nooit en te nimmer gebruiken dus. Ook BotP is maar een matige bonus.

Qua damage heeft Bane of the Trapped prioriteit over alles, defensive gebruik je Eisoteric/Gizzard (progress gebruik je ze allebei). Als je echt een 2e damage gem wil (ik zie niet in waarom) dan kan je het beste bij een AC build naar Zei's kijken. Voor bears zou ik altijd met 2 defensive gems lopen, dus lijkt me die verder irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
Bedankt voor alle info en tips.
Zoals ik al zei ga ze wel tot 30 lvlen voor de season archievment en dan zal ik ze vervangen voor de defensive gems Eisoteric/Gizzard en kijk ik voor Bane of the Trapped .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:11:
Stricken is waardeloos voor HT WD's, nooit en te nimmer gebruiken dus. Ook BotP is maar een matige bonus.

Qua damage heeft Bane of the Trapped prioriteit over alles, defensive gebruik je Eisoteric/Gizzard (progress gebruik je ze allebei). Als je echt een 2e damage gem wil (ik zie niet in waarom) dan kan je het beste bij een AC build naar Zei's kijken. Voor bears zou ik altijd met 2 defensive gems lopen, dus lijkt me die verder irrelevant.
Afhankelijk van de benodigde balans tussen DPS en toughness zie ik de volgende combinaties voor Helltooth:
  • Full defense: Esoteric / Wildebeest / Moratorium
  • Defensive: BotT / Esoteric / Wildebeest
  • Slow Burn / cold offensive: BotT / Iceblink / Esoteric
  • Wall - mid-to-short range offensive: BotT / Gorok / Esoteric
  • Bears / bats offensive: BotT / Taeguk / Esoteric
  • Other offensive - long range: BotT / Zei's / Esoteric

[ Voor 12% gewijzigd door Zarhrezz op 08-09-2015 14:10 . Reden: Lijst iets uitgebreider ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luukwa schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:16:
[...]

Wat te kiezen ipv Guardians path?
Je weet dat je nog items met chc hebt? Voor de Uliana's build wil je dat niet, omdat dat de werking van Broken Promises negatief beïnvloed. Cdr = damage in die build, zoals Sabrac al zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 08:49

Luukwa

o/

Deadsmell schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:47:
[...]

Je weet dat je nog items met chc hebt? Voor de Uliana's build wil je dat niet, omdat dat de werking van Broken Promises negatief beïnvloed. Cdr = damage in die build, zoals Sabrac al zegt.
Jup, moet nog veel aan mn gear gebeuren, maar dat vind ik juist leuk om te doen :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:47:
[...]

Of de CHC houden en overstappen naar de (betere) convention build ;) *persoonlijke mening*

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 5 mishits pas weer een crit, dat is toch eigenlijk heel slecht? als je een CHC van rond de 45-50 aanhoud, dan zal je altijd meer damage doen? Of is dat een foute gedachte van mij? Zelfs rond de 30% zal je meer damage doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:39:
na 5 mishits pas weer een crit, dat is toch eigenlijk heel slecht? als je een CHC van rond de 45-50 aanhoud, dan zal je altijd meer damage doen? Of is dat een foute gedachte van mij? Zelfs rond de 30% zal je meer damage doen?
Is afhankelijk van de build, voor de monk werkt een BP build best goed.
Wij doen namelijk eerst een generator (a 10 hits in een sec) hier zit vaak dit 5x geen crit wel tussen als je met 5 % crit chance speelt

Dan procced je BP en kan je SSS gebruiken voor een 100 % exploding palm + SSS wave.

Daarna doe je de generator weer.... rinse and repeat.

Ik vind de build zelf alleen niet leuk spelen en met mijn 45 % crit chance doe ik aardige dmg. Zodra convention op de juiste element staat (cold) zie ik 4 tot 7 miljard hits.. (14x 0.45)

Daar kan een BP build imo niet tegen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
UTADDICT schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:11:
Als je echt een 2e damage gem wil (ik zie niet in waarom)
Als je leaderboards wil pushen heb je weinig andere keuze dan voor full damage gaan en hopen op een goede rift waar je niet te veel damage pakt.

Uiteraard moet je eerst ook mega veel p-levels hebben, dat even terzijde ;)

Hoe zit dat nu met de 4man end game eigenlijk??
3x barb + monk is precies de basis...
Geen plek voor Wiz&DH van vorig season. Crusaders, heh wie, wat? En WDs, die ik overigens zelf speel, daarvan snap ik wel dat de hoogste damage builds op dit moment redelijk wat lag veroorzaken. Maar zelfs zonder die lag zie ik WDs niet op lvl 70. Level 70 zie ik voor mezelf als het hoogste waar je kan geraken zonder no life paragon farmer te zijn. P800 lijkt me nog haalbaar voor 'casual' spelers die lang mee doen in season. Enkel gaat het season niet lang interessant zijn als er slechts 2 klasses interessant zijn in groups...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:37
Ben inmiddels aardig blij aan het geraken met m'n WD. Heb leuke spullen mogen looten, die de hogere levels (Rifts and Grifts) beschikbaar maken. Denk dat ik vanavond alleen bounties ga doen, want heb zeer zeer zeer veel spul nodig om al die legendaries die ik toch niet gebruik te extracten naar m'n cube.

En man man man, die Death Breaths (ofzo) zijn schaarrsssss... :'(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Inrage schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:52:
[...]

Als je leaderboards wil pushen heb je weinig andere keuze dan voor full damage gaan en hopen op een goede rift waar je niet te veel damage pakt.

Geen plek voor Wiz&DH van vorig season. Crusaders, heh wie, wat? En WDs, die ik overigens zelf speel, daarvan snap ik wel dat de hoogste damage builds op dit moment redelijk wat lag veroorzaken. Maar zelfs zonder die lag zie ik WDs niet op lvl 70. Level 70 zie ik voor mezelf als het hoogste waar je kan geraken zonder no life paragon farmer te zijn. P800 lijkt me nog haalbaar voor 'casual' spelers die lang mee doen in season. Enkel gaat het season niet lang interessant zijn als er slechts 2 klasses interessant zijn in groups...
WD's zijn prima, en indien die lag gefixed is misschien wel een vereiste voor high push.

De lag komt overigens gewoon van het % leven dat die beesten hebben, gr59 gaat prima, amper tot geen lag. Gr60 is direct lag. Tenminste dat is mijn ervaring. Ik geloof niet direct dat je eigen damage output invloed heeft op de lag. Uiteraard lagged WD's wel :+

Daarbij zijn de EU servers IMO crap, lijkt wel of US minder last heeft ervan. En zoals sabrac al eens zei, tussen 19:00 en 22:00 lagt het helemaal kapot.

Laat ik het zo zeggen, ik rift niet meer boven de 60, want dat geeft alleen maar ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
RustStorm schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:01:
Ben inmiddels aardig blij aan het geraken met m'n WD. Heb leuke spullen mogen looten, die de hogere levels (Rifts and Grifts) beschikbaar maken. Denk dat ik vanavond alleen bounties ga doen, want heb zeer zeer zeer veel spul nodig om al die legendaries die ik toch niet gebruik te extracten naar m'n cube.

En man man man, die Death Breaths (ofzo) zijn schaarrsssss... :'(
Tip: Er is een set die de droprate met +1 verhoogt.
Misschien wist je dit al maar ik heb het nog maar pas ontdekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Inrage schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:52:
[...]

Ik zou pas echt hoge GR's gaan pushen (65+) als je inderdaad een beetje veel PLVLs hebt gescoord. Zonder dat feit is het met 2 damage gems niet te doen. Alle hoge GR's die worden gehaald gebruiken vrijwel zonder uitzondering Gizzard en Eiso, omdat de build an sich al voldoende dmg doet wanneer je in staat bent om te blijven leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Death breaths schaars? Dat valt toch prima te farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
FloydRaalte schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:45:
[...]
Ik zit op het moment ook met een DMG output die niet te vergelijken is met de andere Builds. Zonder die Swami blijven mijn Archon stacks rond de 50 max hangen en dat is gewoon niets. Vanaf T8 sla ik nog geen deuk in een pakje boter.
Ik ben ook inderdaad nog geen swami en fulminator die wel als zeer gewenst worden beschouwd.
Stacks zijn eigenlijk geen probleem. zelfs single target kom ik uit op 70+ stacks waarbij het hoogste wat ik gehaald is zo rond de 150 stacks was. Zelf moet ik nog wel werken aan mijn CDR en ben er nog niet helemaal uit welke gems nu de beste zijn. Momenteel loop ik rond met painenhancer, bane of the ... (dps increase) en swiftness.

PS: mijn DPS mainhand non-ancient chandalou is 2100 DPS, is dit redelijk voor een 1-hander ?

alts:
Even over het levelen van je 2de/3de toon: 1 van je gems geeft een XP-boost per kill. Level deze gem naar 25 en binnen 2 uur ben je lvl 70. Een vriend van mij wou naast zijn crusader een barbarian levelen en met die gem was hij binnen 2 uur lvl 70. Was met een aantal kills al level 23. Cain set aan voor EX-boost met XP-gem.
Vanavond maar even T6 rifts gaan doen om hem te helpen met gearen. Ik lag me dood als hij op zijn barb restraint krijgt, hij is daar nu al dagen mee bezig op zijn crusader terwijl ik hem op derde try had :p

[ Voor 3% gewijzigd door sabriel op 08-09-2015 15:42 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

1 Cow lvl en 2 rifts en je bent ook lvl 70 met een simpel cain setje en een red in je head. Wat is het, 15 minuten dan ofzoiets. :+
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:40:
Ja stelt geen drol voor idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Natuurlijk! Maar als je als een gek rare's aan het upgraden bent naar legendary moet je een behoorlijk aantal rifts lopen. Kost immers 25 DB's per upgrade (of meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

T8 rift geeft mij anders ~18 gemiddeld per run. De run is echt enkele minuten. Ik farm meestal gewoon de riftkeys en neem dan de DB's direct mee. DB's is echt het laatste waar ik eigenlijk moeite mee heb, los van het rete saaie uber farmen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik, als ik het spelletje gewoon speel kom je inderdaad wel op een redelijk aantal per keer. als ik een avondje speel zit ik toch al snel op 120-150 DB, en dan doe ik het nog rustig. Als je inderdaad alle rares erin gooit, tja, dan moest je ook een voorraadje hebben :) Dan snap ik dat je ze schaars vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Inrage schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:30:
[...]

Tip: Er is een set die de droprate met +1 verhoogt.
Misschien wist je dit al maar ik heb het nog maar pas ontdekt ;)
Nope, wist ik nog niet :)

en @ de rest: dat het voor jullie niet schaars is -- top! Ik merk gewoon dat ik ze sneller kwijt raak dan krijg. :)

(ben inderdaad nog belt, bracers en ring aan het cuben...)

[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 08-09-2015 16:03 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Niet schaars, ze gaan er gewoon snel door als je wat met de cube speelt of items gaat enchanten... Zelfde met forgotten souls als je Legendary reforge gaat doen.

#DBs 0
#Souls 0
Alle andere mats 2k +

En dan speel je met een speed build, dan moet je iedere keer terug lopen om alles op te picken... wanneen gaan ze nu eens gewoon auto pick up integreren voor crafting mats. Er is toch geen bal aan om iedereen nog wat extra te laten clicken... Geen extra gameplay waarde.

[ Voor 26% gewijzigd door Inrage op 08-09-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

UTADDICT schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:43:
[...]

Natuurlijk! Maar als je als een gek rare's aan het upgraden bent naar legendary moet je een behoorlijk aantal rifts lopen. Kost immers 25 DB's per upgrade (of meer).
Wat UTaddict zegt klopt, niet moeilijk om te farmen, maar ze zijn zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

RustStorm schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:02:
[...]

Nope, wist ik nog niet :)

en @ de rest: dat het voor jullie niet schaars is -- top! Ik merk gewoon dat ik ze sneller kwijt raak dan krijg. :)

(ben inderdaad nog belt, bracers en ring aan het cuben...)
Dan is het niet schaars.. gebruik dan de juiste terminologie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Inrage schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:03:
[...]

Niet schaars, ze gaan er gewoon snel door als je wat met de cube speelt of items gaat enchanten... Zelfde met forgotten souls als je Legendary reforge gaat doen.

#DBs 0
#Souls 0
Alle andere mats 2k +

En dan speel je met een speed build, dan moet je iedere keer terug lopen om alles op te picken... wanneen gaan ze nu eens gewoon auto pick up integreren voor crafting mats. Er is toch geen bal aan om iedereen nog wat extra te laten clicken... Geen extra gameplay waarde.
Bij mij is dat ongeveer andersom: ~5000 Reusable Parts, ~5000 Death's Breath, ~500 Forgotten Souls, 0 Arcane Dust, 0 Veiled Crystal.

Maar goed, Veiled Crystal is dan natuurlijk makkelijk aan te komen door een berg gems in rare amulets/rings te craften en die vervolgens te salvagen. En via de cube kun je bijvoorbeeld Reusable Parts combineren met een blauw item van een vendor om ze in Arcane Dust om te zetten. Dat je zo nu en dan ook nog ergens voor moet farmen, tja, mijn duizenden Death's Breaths heb ik ooit ook allemaal handmatig opgeraapt.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Rone schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:22:
[...]

Bij mij is dat ongeveer andersom: ~5000 Reusable Parts, ~5000 Death's Breath, ~500 Forgotten Souls, 0 Arcane Dust, 0 Veiled Crystal.

Maar goed, Veiled Crystal is dan natuurlijk makkelijk aan te komen door een berg gems in rare amulets/rings te craften en die vervolgens te salvagen. En via de cube kun je bijvoorbeeld Reusable Parts combineren met een blauw item van een vendor om ze in Arcane Dust om te zetten. Dat je zo nu en dan ook nog ergens voor moet farmen, tja, mijn duizenden Death's Breaths heb ik ooit ook allemaal handmatig opgeraapt.
Denk dat dat buiten de season is? Of heb je echt 5k db's in de season?

Is het nou het season of de season? :+

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Non season -O-

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
[...]

Klinkt niet als een scenario op Seasons. Had mij precies moeten verduidelijken ;)
Dat of HAX !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Luukwa schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:23:
[...]

Denk dat dat buiten de season is? Of heb je echt 5k db's in de season?
Non-season natuurlijk. Ik ging ervan uit dat men in seasons (waar je bewust zonder materials begint) niet klaagt over een gebrek aan materials...

Maar goed, er zijn ook mensen die op vakantie gaan naar Alaska en dan klagen over de kou. 8)7

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Rone schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:35:
[...]

Non-season natuurlijk. Ik ging ervan uit dat men in seasons (waar je bewust zonder materials begint) niet klaagt over een gebrek aan materials...

Maar goed, er zijn ook mensen die op vakantie gaan naar Alaska en dan klagen over de kou. 8)7
Hehe :*)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[...]

Uhm, je kan ze omvormen met de essences die in A2 verkocht worden. Stukke efficienter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Mad-Matt schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:38:
[...]

Uhm, je kan ze omvormen met de essences die in A2 verkocht worden. Stukke efficienter.
Punt was dat er genoeg opties zijn, maar er altijd dingen zullen blijven die je toch echt zelf zult moeten farmen. Dat is nou eenmaal onderdeel van een spel als Diablo.

Overigens zie ik ook wel wat in de suggestie om materials automatisch te laten oppakken, maar tot die tijd blijf ik gewoon lekker klikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:28
Het zou zeker makkelijk zijn, maar ik zie het niet snel ingevoerd worden.
quote: reddit
They have commented on this on many occasions. They're saying something in the line of matts should feel like an item and that you should be aware of what you pick up instead vacuuming all that stuff into your inventory by default. Thats why its not a currency like gold or bloodshards (both auto looted and don't require inventory space).

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Bovendien hebben we voor gems en materials ook al enige tijd AoE looting dus het wordt ons al op verschillende manieren makkelijker gemaakt. Op een gegeven moment moet je ook een grens trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:58:
Dat bedoel ik, als ik het spelletje gewoon speel kom je inderdaad wel op een redelijk aantal per keer. als ik een avondje speel zit ik toch al snel op 120-150 DB, en dan doe ik het nog rustig. Als je inderdaad alle rares erin gooit, tja, dan moest je ook een voorraadje hebben :) Dan snap ik dat je ze schaars vind.
Tenzij je een avondje bezig bent om leg gems te upgraden, dan zit je na een hele avond hard werken op 0 DB's. :P

Als ik T10 riftjes doe tot de RG, dan heb ik geloof ik meestal iets van 20 DB's per rift. Tikt aardig aan dan.

Forgotten souls heb ik sinds 2.3 geen gebrek meer aan gehad. Ook niet in season.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 08-09-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 18:25

Ryan1981

Je ne sais pas

Death breaths vliegen bij mij ook als zoete broodjes over de toonbank :P. Ik wil een eather walker en een serpent sparker!

Zag ook dat er een nieuwe belt was: http://eu.battle.net/d3/en/item/hunters-wrath maar lees daaronder dat die alleen voor DH's is? Deze zou uitstekend werken met det de Delsere set. Moet ik nou echt een DH aanmaken om deze legendary power te bemachtigen? . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Ryan1981 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:16:
[...]

Zag ook dat er een nieuwe belt was: http://eu.battle.net/d3/en/item/hunters-wrath maar lees daaronder dat die alleen voor DH's is? Deze zou uitstekend werken met det de Delsere set. Moet ik nou echt een DH aanmaken om deze legendary power te bemachtigen? . . .
Je kunt die belt cuben, maar geen andere class dan een DH kan er gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er iemand (een Monk?) die mijn nieuwe Monk zo aan wat gear kan helpen (lees: ik ben beeldvulling maar niet nuttig)? :)
Angeloonie#2758

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 08-09-2015 17:26 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Douweegbertje schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:08:
[...]

Dan is het niet schaars.. gebruik dan de juiste terminologie :+
Je hebt h e l e m a a l gelijk. O-)

Anyways, voor de "leuk" maar eens ale bounties gedaan op T7. Gaat redelijk vlot, maar snel is anders. :)

Vanavond mnisschien nog maar eens een keer doen, en daarna nog lekker wat Rifts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:25:
Is er iemand (een Monk?) die mijn nieuwe Monk zo aan wat gear kan helpen (lees: ik ben beeldvulling maar niet nuttig)? :)
Angeloonie#2758
Gewoon ffies in de clan vragen ... er zijn genoeg monks :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vidra schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:48:
[...]

Gewoon ffies in de clan vragen ... er zijn genoeg monks :)
Daar krijg ik niet echt reacties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05:57

Dazzler2120

FP ProMod
Angeloonie schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:25:
Angeloonie#2758
Je kan mij vanavond wel joinen rond 19.30, ik pass 'dubbele' gear wel naar jou :) (tot t7 kan ik met 1 aanhangsel spelen :p)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 22:08
ik zag dat de requirement paragon 400 is voor de GoT clan. Mijn non seasonal is 340 oid en S4 heb ik nu op 140. Heb weinig zin om non seasonal te gaan spelen om aan de 400 te komen eigenlijk.
Kan ik alsnog een invite krijgen?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartjeuhz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:39:
ik zag dat de requirement paragon 400 is voor de GoT clan. Mijn non seasonal is 340 oid en S4 heb ik nu op 140. Heb weinig zin om non seasonal te gaan spelen om aan de 400 te komen eigenlijk.
Kan ik alsnog een invite krijgen?
Weet niet hoe strict ze bij GoT zijn, maar 340 + 140 paragon is slechts 359 gecombineerd :) als je 400 wilt halen (gecombineerd) is para 266 nodig op season :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
@sabrac
Ik volg altijd jouw build voor mijn monk via diablo3 community site, maar om de een of andere reden toont hij je ring/ammu niet, rings weet ik focus/restraint combo, welke rolls zou je hierop pakken?
En ammu, welke ammu is goed voor monk solo sss build

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dazzler2120 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:51:
@sabrac
Ik volg altijd jouw build voor mijn monk via diablo3 community site, maar om de een of andere reden toont hij je ring/ammu niet, rings weet ik focus/restraint combo, welke rolls zou je hierop pakken?
En ammu, welke ammu is goed voor monk solo sss build
Komt omdat ik vaak mijn amulet / ringen in de stash stop zodat ik de gems kan upgraden als ik met een 4 man party speel op mn andere monk :)
Op de battle.net pagina moeten ze nu te zien zijn.. beide ringen hebben 8 % CDR en ik draag een Hellfire amulet..

------------------

En nu om wat frustraties af te reageren.

AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHH

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GhzaXWn.jpg

so close :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Paragon 200 aangetikt, nu al hoger dan mijn non-season x)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Sabrac schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:14:
[...]

Komt omdat ik vaak mijn amulet / ringen in de stash stop zodat ik de gems kan upgraden als ik met een 4 man party speel op mn andere monk :)
Op de battle.net pagina moeten ze nu te zien zijn.. beide ringen hebben 8 % CDR en ik draag een Hellfire amulet..

------------------

En nu om wat frustraties af te reageren.

AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHH

[afbeelding]

so close :(
Ah oke! Duidelijk, thanks
Ik kan nu t8 solo aan, heb nu RoRG met 5p uliana's, in de cube heb ik flow of eternity zitten en CoE, heb gundo's en zoek nog mijn madstone, boots en focus/restraint ringen
Grifts zit ik nu op de 35 met mogelijkheid tot hoger denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonet Debo's Season 4 vlog even bekeken en daarin kwam de nr. 1 WD van de America's realm even aan bod en tot mijn grote vreugde zag ik dat het een blobber was! Er is nog hoop! :)

Snel zijn build even overgenomen en daarmee gaan experimenteren. Damage is flink toegenomen, maar ik merk echt dat ik een stukje toughness mis rond grift 55. Daarom Molten Wildebeest's Gizzard maar aan het levellen.
Opvallend vond ik dat hij niet met twee toughness gems dat record heeft gehaald, maar met Molten, BotT en Bane of the Stricken. Puur voor de RG dus, die laatste gem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Iemand nog genegen om een Barb S4 te helpen op een hogere Torment om te boosten en wat loot te verzamelen? chuckie#1330

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Na wat lucky drops en wat tips hier is het mij gelukt om Grift lvl 45 te halen met m'n monk in 7m26s
Ben erg blij, maar er zit nog een hoop gear verbetering in mn char :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond naast gems upgraden ook een lading T10 uber runs gedaan met clanmaatjes. Stuk of 20 hellfire amuletten gecraft en daar kwamen onder andere deze twee uit. Eerste perfect voor mijn WD en tweede is een degelijke voor de SSS Monk.

Zouden jullie de INT op de eerste amu gaan rerollen naar cold damage, of zo laten? Heb een Helltooth build met SuWong. Skills zijn niet up-to-date op Battle.net, maar de damage dealers zijn hetzelfde gebleven.

Hellfire ringen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:28
Succesvol avondje :) Eerst wat bounties om cube te vullen, toen solo een 53 neergezet en daarna met 3 mede-tweakers 59,60,61 en 63 gehaald. Was leuk mannen.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
Stiekem best trots :) 15 slechte voor afgegaan, laatste poging had een goede density qua mobs.
Slechts 1 elite pack gekilled, de rest geskipped.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eAtIauz.png

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:47
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 07:57:
[...]

Reken op zeker 100 uur voordat je ancients heb in de rest van je slots. 10% kans ;).
Speel met nog 2 andere DH's en die hadden veel sneller gear en al meerdere ancients bij mekaar dan ik. :( en dan speel je tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, grift 55 in 8:45 gehaald. Terug in de race! :P
Maar goed ook, want ik sta inmiddels vijfde. Ai!

Edit: 57 is in de pocket. Tweede plek. Boven Apsie. 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Deadsmell op 08-09-2015 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, we komt eindelijk schot in de zaak...gister net voor log-off m'n eerste Helltooth piece, vanavond 4 anderen erbij. Van T6-7 naar minimaal T9...morgen maar eens kijken. Als ik m'n gems op 25 heb wordt het helemaal interessant.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 22:30
Deadsmell schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:36:
Damn, grift 55 in 8:45 gehaald. Terug in de race! :P
Maar goed ook, want ik sta inmiddels vijfde. Ai!

Edit: 57 is in de pocket. Tweede plek. Boven Apsie. 8)
Gefeliciteerd _/-\o_

(Grrr, wat nu te doen....radeloos......toch gaan blobben....mmm.....) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Apsie op 09-09-2015 00:19 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 00:18:
[...]
Gefeliciteerd _/-\o_

(Grrr, wat nu te doen....radeloos......toch gaan blobben....mmm.....) :)
Thanks! :)

Blobben is erg leuk en speelt vreselijk relaxt. Als je de spullen hebt, kan het geen kwaad om het te proberen! Maar het is een nek aan nek race tussen blob en bears, met vooralsnog geen duidelijke winnaar, geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
OP dit moment ben ik "met gemak" T8 rifts aan het rennen, net als T9 rifts. Enige dat ik merk; ben zeer snel dood door ranged attacks (maakt niet uit wat voor soort). Huidige gear, wellicht meer Toughness nodig.

battle net nog niet geupdate zie ik.

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 09-09-2015 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:48

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Euh, noob vraagje: Wat is blobben?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 22:13
Is er ergens een artikel dat aangeeft welke items het waard zijn te cuben? Ik heb een hele hoop items waarvan ik niet precies weet of ze useful zijn in de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
jaihel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 07:24:
Is er ergens een artikel dat aangeeft welke items het waard zijn te cuben? Ik heb een hele hoop items waarvan ik niet precies weet of ze useful zijn in de cube.
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem. Maar dan komt m'n OCD om de hoek kijken en wil ik ze gewoon allemaal in de cube hebben uiteindelijk. :) Veel bounties te doen dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat goed is in de cube hangt van je class af, zoek dus gewoon een guide van de class / playstyle die je hebt en daar staan meer dan genoeg.

Daarentegen, je kan ook de effecten lezen en inschatten of je daar gebruik van gaat maken / een eigen build op gaat maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:02
Gister lekker wat mats gescoord op Uberruns, echter na 20 crafts. Niet iets nuttigs. Eentje die wel aardig was met %physical dmg, strgnt, en een rcr volgens mij, beserker passive. Ik ga die rcr rerollen naar chc. Volgens mij is het dan wel een aardige voor mijn toekomstige WW barb.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Leuk wapen hoor :) Jammer dat de lag nogsteeds niet opgelost is voor de WD Helltooth build maar ik weiger iets anders te spelen omdat het eindelijk een lekker soepele WD build is.

Mijn setje begint redelijk compleet te worden, http://www.diabloprogress...-2220/Seasonfour/64593866

Ik wil alleen nog een leuke immunity neck en hier en daar een kleine upgrade al verwacht ik niet dat ik gloves tegen zal komen die ook maar in de buurt komen van wat ik nu heb.

Ook m'n cube collectie gaat lekker door, zit al dik over de 100 nu met hier en daar nog wat specifieke items van andere classes waarvan ik sommige wel kan gokken.

DB's staat op 1200+, craft mats op 10K+ en FG's op 600 dus gaat lekker.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Gister net voor 12 nog een goede run gedaan met Kami en Roel, nieuwe S4 3p HC record staat nu op 50. Was verrast toen de monk (die ik in lagere runs met crusader volgde) aangaf dat me wizard veel damage deed. Dacht de hele tijd dat hij zo hard aan het knallen was en het van hem afkwam :D

http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/64531241

[ Voor 3% gewijzigd door 4th op 09-09-2015 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

prutser001 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:01:
Leuk wapen hoor :) Jammer dat de lag nogsteeds niet opgelost is voor de WD Helltooth build maar ik weiger iets anders te spelen omdat het eindelijk een lekker soepele WD build is.

Mijn setje begint redelijk compleet te worden, http://www.diabloprogress...-2220/Seasonfour/64593866

Ik wil alleen nog een leuke immunity neck en hier en daar een kleine upgrade al verwacht ik niet dat ik gloves tegen zal komen die ook maar in de buurt komen van wat ik nu heb.

Ook m'n cube collectie gaat lekker door, zit al dik over de 100 nu met hier en daar nog wat specifieke items van andere classes waarvan ik sommige wel kan gokken.

DB's staat op 1200+, craft mats op 10K+ en FG's op 600 dus gaat lekker.
Dus, ik ben zo beetje bounties aant doen op T6 gisteren. Joined deze persoon mijn game ineens. Hij kon natuurlijk nog maar net z'n mic muten voordat hij keihard begon met lachen... ;)

Goed daarna de game uit, naar TX, zooi rifts gedaan en bounties en nog wat grifts. Al in al, van 162 naar 216 gegaan gisteren geloof ik :)

Ik had, nadruk, had 236 DB gister avond. Inmiddels zijn ze op :D Maar, wel een ancient dagger of darts(helaas geen 10% dmg rol, maar 7% attackspeed is beter) en een SMK(in de cube). Silentium dropt ook nog ff een CoE voor me, onder het mom "had je die al?" Oh ik heb mooie staf, mag je hebben, BAM Su-Wong Ancient. Me bank zat aan het einde van de avond zo vol dat ik gewoon echt niet weet wat ik er mee moet allemaal.

Gelijk maar begonnen met wat uitzoeken en heb m'n DoD build inmiddels wel compleet, al moet ik nog een shit ton re-rollen voordat het optimaal is. Vanavond maar is kijken hoever ik ben met de Helltooth.

Wat ik wel weet is dat ik nog een Focus en een Restraint nodig(voor beide builds) heb en dat ik ubers "moet" gaan killen voor hellfire amulets :)

Al met al zeer productieve avond voor mij.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*O*
Gisteren wat mee kunnen leechen en vooral met Anima in zijn T8 speedrifts ging het snel. Belachelijk hoe hij door de rifts vloog _O-
Heb nu eindelijk alle Ulliana's setpieces, en met degelijke rolls ook (enkel de gloves zijn crap). Helaas loopt B.net (flink) achter dus geen show & tell :P

Ook al een Lion's Claw kunnen maken via de Cube evenals een Fist of Az'Turrasq. Vond ook meteen een ancient Binding of the Lost :D

Broken Promises in de cube, ik kreeg Spirit Guards van iemand anders en vanmorgen met mijn laatste 2 upgrades in de cube (DB's op) als 2e een Flow of Eternity gekregen :D

Heb nu dus alle items die ik nodig heb voor de build. Het blijft raar om zonder CHC te spelen. Op sheet damage zit er niets en dan ineens met SSS toch alles poppen is best leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Angeloonie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:46:
*O*
Gisteren wat mee kunnen leechen en vooral met Anima in zijn T8 speedrifts ging het snel. Belachelijk hoe hij door de rifts vloog _O-
Heb nu eindelijk alle Ulliana's setpieces, en met degelijke rolls ook (enkel de gloves zijn crap). Helaas loopt B.net (flink) achter dus geen show & tell :P

Ook al een Lion's Claw kunnen maken via de Cube evenals een Fist of Az'Turrasq. Vond ook meteen een ancient Binding of the Lost :D

Broken Promises in de cube, ik kreeg Spirit Guards van iemand anders en vanmorgen met mijn laatste 2 upgrades in de cube (DB's op) als 2e een Flow of Eternity gekregen :D

Heb nu dus alle items die ik nodig heb voor de build. Het blijft raar om zonder CHC te spelen. Op sheet damage zit er niets en dan ineens met SSS toch alles poppen is best leuk :D
Lucky you, ik had de ulianas vrij vlot, maar de Az fist is ronduit een drama, evenals binding of the lost.
Ondertussen wel 4 lion claws gecraft.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Angeloonie is synoniem voor RNGgeluk. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

De lag had gister echt mijn solo pushes een paar keer verpest. Ik had de 61 gedaan met een hota build, maar nu ben ik bezig op 63 met de WW build. Die is IMO heel erg viable behalve dat je soms redelijk veel pulled. Heel leuk, maar vervolgens lag je hem gewoon letterlijk kapot..
Vervolgens ben je gewoon zo dom afhankelijk van de density dat je maar beter 30 keys kunt storen om lekker te retryen als het een kut map is. Beetje jammer dus.

Ik ga wel lekker paragon verder farmen en bij plvl800 maar weer een solo erin gooien als ik heb gevist met 50 keys :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Laatst online: 06-10 07:19
Gisteren mij support Barb voor HC rond gekregen moet alleen nog wat cooldown stacken.
Ik heb nog wat solo runs op HC met mijn WD gedaan uiteindelijk op een GR 45 uitgekomen. Ik kan nog hoger maar wil mijn gems nog wat hoger hebben. En iets betere reserve gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:16:
[...]

Angeloonie is synoniem voor RNGgeluk. ^_^
Dat mag ook wel na tijden zonder RNG geluk :+ En mogelijk staat er een vinkje aan "Speelt sinds release D3 vanilla" in mijn account die de RNG wat beter maakt :+

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 09-09-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 18:25

Ryan1981

Je ne sais pas

Zie wat hellfire amuletten voorbijkomen net hier, maar ben ik nou gek of is mijn eerste hellfire amulet heel erg goed?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5gMe1zp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ryan1981 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:40:
Zie wat hellfire amuletten voorbijkomen net hier, maar ben ik nou gek of is mijn eerste hellfire amulet heel erg goed?

[afbeelding]
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat je inderdaad niet mag klagen met dat stukje ketting... haha, nice hoor! Zou graag met je ruilen. ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:40:

[afbeelding]
Chc kan iets hoger en je wilt mogelijk een elemental damage ipv INT, maar als de passive nuttig voor je is, dan zeg ik gratz! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 09-09-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Het bleef gelukkig uit, maar er is nu een exploit gaande betreft Hellfire amuletten. Als je meerdere Hellfire amuletten hebt en om de beurt equipt, snapshot de game ze. Gevolg is dat je met meer dan 5 passive rond kan lopen. Moet erbij zeggen, het gaat wel om class specific passives, dus niet dat je nu ineens met een Wiz passive rond kan lopen als Barb. Zal wel snel gehotfixed worden.

https://www.reddit.com/r/...ploit_people_getting_all/

[ Voor 15% gewijzigd door An1mA op 09-09-2015 10:13 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Droppen er in TX echt zo veel legendaries/set items zoals in zo veel filmpjes te zien is? Echt insane... Ik vind op T8 gemiddeld "maar" 2 dingen per run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik zat toevallig gister veel in TX voor de achievement voor een TX rift in < 3 min. Het viel me op dat er best veel legs dropte. Als je gaat kijken naar efficiëntie, dan denk ik dat TX idd heel goed is voor legs.
Punt is dat je op T8 waarschijnlijk sneller keys kan farmen en dat GR's je 100101x zoveel exp opleveren..

Dus ja is het het waard?.. meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Laatst online: 06-10 07:19
An1mA schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:11:
Het bleef gelukkig uit, maar er is nu een exploit gaande betreft Hellfire amuletten. Als je meerdere Hellfire amuletten hebt en om de beurt equipt, snapshot de game ze. Gevolg is dat je met meer dan 5 passive rond kan lopen. Moet erbij zeggen, het gaat wel om class specific passives, dus niet dat je nu ineens met een Wiz passive rond kan lopen als Barb. Zal wel snel gehotfixed worden.

https://www.reddit.com/r/...ploit_people_getting_all/
Elk Season komt er wel 1 voorbij Blood shard goblin exploit S3, Grim reaper/Sever S2 en Items veranderen voor de RG in S1. Maar deze is wel heel sterk rond lopen met 20 passives ik kan leuke combo's bedenken hoor. Gelukkig is deze haast niet voor elkaar te krijgen in HC dus HC blijft nog reddelijk puur.
Pagina: 1 ... 22 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.