Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:56

ChUcKiE

Dus........

chuckie#1330, barbarian, heb ook gewoon nog te weinig gear en geld om aan te passen.

[ Voor 57% gewijzigd door ChUcKiE op 07-09-2015 13:23 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Donders!

Ik denk ook keer ff online bounties te doen op me ps4, big mistake :( zat 1 of andere jerk bij en had niet door dat ie hacked char had, kreeg er in eens 900 paragon levels bij toen ik hem joinde :( hoe de fuck ken dat.

Is er nog een manier om dit weg te halen en dan niet helemaal over nieuw te beginnen vind het beetje zonde om al me 16 level 70's weg te gooien namelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door WeAreLegion op 07-09-2015 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
ChUcKiE schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:11:
maar hoe je dat dan zo snel? Ik heb met een uurtje of 15 spelen 70 (20) gehaald en kan goed op master spelen...
Ervaring...

Levelen doe je op expert Hard (edit) tenzij je een wapen vindt waardoor je een hogere difficulty aan kan (liefst ineens Master of T1 dan want Expert is niet efficient), (aankunnen wil zeggen alle champion packs killen binnen de 5-10 seconden want anders level je sneller op een lower difficulty setting ;) beste om te levelen is adventure mode bounties runnen en dat blijven doen tot 70 of overstappen op rifts als je bounties beu bent... EN spelen in groep voor de xp bonus en meestal gameplay bonus in het algemeen (bevoorbeeld erg handig als iemand een monk z'n EPs kan triggeren) of een class die iedereen runspeed bonus geeft etc...

Gearen is op zich een groot deel op basis van geluk. Want hoe sneller je set bonusses krijgt hoe sneller je sprongen maakt. Nu blijkt het dat je barbarian speelt, wel dan heb je geluk. Je gebruikt mighty weapons waar er maar weinig soorten van zijn, via de Cube kan je rares upgraden om bijvoorbeeld je BK set redelijk eenvoudig te craften. Normaal kan je met lvl 70 gele gear (al dan niet crafted) met wat goede stats (str+crit+crit damage) al vrij makkelijk torment 1 doen.

Laat je wat carrien, niks mis mee, ofwel gewoon in public games mee leechen, wel geen belachelijke dingen doen als T6 joinen in full yellows, das redelijk irritant voor de anderen. Of join de tweakers community, of er nu een leecher in zit als je speed T8s aan het doen bent of niet, daar merk je amper iets van in clear speed...

Als je op PS4 speelt, koop dan zo snel mogelijk de PC versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Inrage schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:35:
[...]

Ervaring...

Levelen doe je op expert tenzij je een wapen vindt waardoor je een hogere difficulty aan kan, (aankunnen wil zeggen alle champion packs killen binnen de 5-10 seconden want anders level je sneller op een lower difficulty setting ;) beste om te levelen is adventure mode bounties runnen en dat blijven doen tot 70 of overstappen op rifts als je bounties beu bent... EN spelen in groep voor de xp bonus en meestal gameplay bonus in het algemeen (bevoorbeeld erg handig als iemand een monk z'n EPs kan triggeren) of een class die iedereen runspeed bonus geeft etc...
Expert is de slechtste mode om te levelen.
De HP /bonus exp is niet in verhouding.
Hard of master is altijd beter.

Hard: 200% Health, 130% Damage, 75% extra gold bonus, 75% extra XP bonus
Expert: 320% Health, 189% Damage, 100% extra gold bonus, 100% extra XP bonus
Master: 512% Health, 273% Damage, 200% extra gold bonus, 200% extra XP bonus

zoals je kunt zien ga je maar van 75 naar 100 bonus exp terwijl HP van 200 naar 320 gaat.

[ Voor 27% gewijzigd door Yogoi op 07-09-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChUcKiE schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:11:
maar hoe je dat dan zo snel? Ik heb met een uurtje of 15 spelen 70 (20) gehaald en kan goed op master spelen...
Heb Debo's starter guide gevolgt. Daarmee zat ik binnen 12 uur op T6. Weet niet of ik T10 binnen 24 uur gehaald heb, zoals die guide voorschrijft.
Inrage schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:11:
Grifts gaan al goed nu op mijn WD, was een béétje lastig om met mijn gear lvl 50 (13:xx min) en 51 (14:xx min) te halen, wel nog alles op de 1e attempt. Dan eindelijk een restraint gevonden, hoppa lvl 52 op 8 minuten :D Wat een damage boost. Dat is ook ineens mijn hoogste solo grift ooit, vorig seizoen haalde ik 51 op een bijna full ancient Wizard, nu 52 op de WD zonder 1 ancient item en niks van gear optimalisatie.

Enige probleem met m'n WD (Helltooth, Acid Cloud) zijn mana problemen. Iemand ook last van, wat is jullie strategie? Voorlopig clear ik pack per pack, want als ik heel veel tegelijk pull dan heb ik meestal geen escape optie en veel dood gaan is natuurlijk nefast als je progressie wil maken. Ook als je teveel tegelijk pullt heb je vaak dat er veel ranged mobs zijn die van overal op je staan schieten, lastig om te dodgen.

Om dit moment is het onderstaande mijn 'rotatie' (meestal is het wel gewoon chaos en button bashen...):
- piranas
- spiders (om bastion setbonus te activeren)
- 3x firewall
- dan is meestal alles wel knocked up nog van de piranas, dan probeer ik mezelf in range te brengen en te buffen via soul harvest
- dan begin ik als een gek acid clouds te spammen en terug firewalls als die van cooldown zijn op dit moment zit ik al zonder mana om bijvoorbeeld een 2de pirana te casten als die off cooldown komt... in streams of filmpjes die ik ook mensen de hele map volgooien met vuur en acid maar blijkbaar zonder mana issues...

Als ik zonder mana zit gooi ik nog wat spiders of probeer ik in te schatten of ik meer kan pullen... maar spiders doen dus relatief gezien geen schade...
Ik cast de blobs meestal niet te snel achter elkaar, om mana issues te voorkomen. Ik heb op de primary tab mana helemaal gevuld en ga ook rcr nog vullen, dan zou ik wat vaker moeten kunnen casten. Maar toch regenereert mana best snel, dus ik kan op elites vaak wel een paar achter elkaar doen. Dan zijn ze meestal ook wel dood.

Mijn begin is altijd: pyrogeist + blob voor F&R. Daarna drie fire walls mikken eventueel piranha op brengen en nog twee pyrogeists mikken. Daarna blobs spammen. Soms Hex erover, als elite packs niet snel genoeg dood gaan.

Het is ook handig om dicht op de mobs te staan, in verband met Grave Injustice (of veel pickup range te hebben icm die passive). Dan is je fire wall in no-time van zijn cooldown af en kan je die ook tussendoor gaan spammen. In de tijd dat je fire walls cast, komt je mana weer hoog genoeg om blob te kunnen casten.
Inrage schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:35:
[...]
Levelen doe je op expert tenzij je een wapen vindt waardoor je een hogere difficulty aan kan, (aankunnen wil zeggen alle champion packs killen binnen de 5-10 seconden want anders level je sneller op een lower difficulty setting ;) beste om te levelen is adventure mode bounties runnen en dat blijven doen tot 70 of overstappen op rifts als je bounties beu bent... EN spelen in groep voor de xp bonus en meestal gameplay bonus in het algemeen (bevoorbeeld erg handig als iemand een monk z'n EPs kan triggeren) of een class die iedereen runspeed bonus geeft etc...
Levellen doe je vanaf level 20-22 op T1 of T2 met een WD. Gewoon op het juiste moment een wapen craften en de juiste build gebruiken. Check Debo's guide maar, voor hoe het precies in zijn werk gaat. Doe je het goed, dan hoef je nooit lager dan T1. En dat gaat allesbehalve traag.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 07-09-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Yogoi schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:37:
[...]

Expert is de slechtste mode om te levelen.
De HP /bonus exp is niet in verhouding.
Hard of master is altijd beter.

Hard: 200% Health, 130% Damage, 75% extra gold bonus, 75% extra XP bonus
Expert: 320% Health, 189% Damage, 100% extra gold bonus, 100% extra XP bonus
Master: 512% Health, 273% Damage, 200% extra gold bonus, 200% extra XP bonus

zoals je kunt zien ga je maar van 75 naar 100 bonus exp terwijl HP van 200 naar 320 gaat.
Ja ups, ik bedoelde HARD, bedankt voor de correctie! Zelf doe ik dus Hard of T1, en enkel met m'n 1e char op Seasons. 2de char laat ik boosten.
Deadsmell schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:38:
[...]
Levellen doe je vanaf level 20-22 op T1 of T2 met een WD. Gewoon op het juiste moment een wapen craften en de juiste build gebruiken. Check Debo's guide maar, voor hoe het precies in zijn werk gaat.
Geen idee welk wapen je fresh op seasons gaat craften dat je plots op lvl 20 al torment 1 of 2 toe laat om snel te farmen. Zowiezo loop je dan toch 5 levels later weer tegen het feit aan dat je de difficulty moet droppen (dat is dan 30 minuten later). Ik had al wapen + ruby(low lvl uiteraard) + damage rings & amu's en zelfs master ging me te traag.

Maar anyway, de kerel die hulp vroeg en blijkbaar 15u nodig had voor lvl 70 speelde barbarian, ander verhaal ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Inrage op 07-09-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou ja dat was 1 harde les, ik had nog een save game online staan maar ben wel echt shitload kwijt :( 900m weg, 130 paragon points naar de klote, me set gear van barbarian en noem maar op. Maar jah liever dat dan dat ik met paragon 1430 rond loop ofzo .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:38:
Ik cast de blobs meestal niet te snel achter elkaar, om mana issues te voorkomen. Ik heb op de primary tab mana helemaal gevuld en ga ook rcr nog vullen, dan zou ik wat vaker moeten kunnen casten. Maar toch regenereert mana best snel, dus ik kan op elites vaak wel een paar achter elkaar doen. Dan zijn ze meestal ook wel dood.

Mijn begin is altijd: pyrogeist + blob voor F&R. Daarna drie fire walls mikken eventueel piranha op brengen en nog twee pyrogeists mikken. Daarna blobs spammen. Soms Hex erover, als elite packs niet snel genoeg dood gaan.

Het is ook handig om dicht op de mobs te staan, in verband met Grave Injustice (of veel pickup range te hebben icm die passive). Dan is je fire wall in no-time van zijn cooldown af en kan je die ook tussendoor gaan spammen. In de tijd dat je fire walls cast, komt je mana weer hoog genoeg om blob te kunnen casten.
Als je inzet op AC spam, is investeren in RCR en resource passives een must. Ik werk momenteel met 3 passives (Blood Ritual, Vision Quest en de 2% mana regen...naam ff kwijt) en RCR eerste prio op paragon naast RCR op gear...volgens mij heb ik momenteel 1 piece met 6%, dat moeten er eigenlijk 2 met 8% worden. Ik heb Jeram's inmiddels uitgewisseld voor Strongarm; als je inzet op AC spam is extra walls wasted time...ik heb liever 30% debuff terwijl ik AC spam dan dat ik eens per 8 seconde meer walls neer kan zetten. Daarnaast is Pierce the Veil een grote no-no, de mana cost worden dan veel te hoog (plus dat je een passive slot nodig hebt die je dus niet aan regen besteed waardoor het probleem nog verder verergert).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:40:
[...]
Geen idee welk wapen je fresh op seasons gaat craften dat je plots op lvl 20 al torment 1 of 2 toe laat om snel te farmen. Zowiezo loop je dan toch 5 levels later weer tegen het feit aan dat je de difficulty moet droppen (dat is dan 30 minuten later). Ik had al wapen + ruby(low lvl uiteraard) + damage rings & amu's en zelfs master ging me te traag.

Maar anyway, de kerel die hulp vroeg en blijkbaar 15u nodig had voor lvl 70 speelde barbarian, ander verhaal ;)
Je loopt met een DoT build, dus je hebt de beste two-hander mogelijk nodig. Je begint in die guide op Normal, tot je bij Leoric bent, daarna ga je opschalen naar Expert tot je level 20 bent, dan pak je de crown. En vanaf dat moment speel je T1 of T2 tot je level 70 bent. Op bepaalde levels komen craftable two-handers beschikbaar (staffs voornamelijk). Die craft je telkens en gebruik je met een star ruby of hoger erin (hoger kan op dat niveau alleen uit een goblin droppen).

Pas na level 60 ga je wapens vinden die beter zijn dan wat je kunt craften, maar tot die tijd is het op T1 uitstekend vol te houden met crafted wapens. Haunt en Locust Swarm doen dan bergen damage.
Zarhrezz schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:56:
[...]

Als je inzet op AC spam, is investeren in RCR en resource passives een must. Ik werk momenteel met 3 passives (Blood Ritual, Vision Quest en de 2% mana regen...naam ff kwijt) en RCR eerste prio op paragon naast RCR op gear...volgens mij heb ik momenteel 1 piece met 6%, dat moeten er eigenlijk 2 met 8% worden. Ik heb Jeram's inmiddels uitgewisseld voor Strongarm; als je inzet op AC spam is extra walls wasted time...ik heb liever 30% debuff terwijl ik AC spam dan dat ik eens per 8 seconde meer walls neer kan zetten. Daarnaast is Pierce the Veil een grote no-no, de mana cost worden dan veel te hoog (plus dat je een passive slot nodig hebt die je dus niet aan regen besteed waardoor het probleem nog verder verergert).
Een must vind ik overdreven. Ik ben in parapunten eerst voor area damage gedaan, daarna voor LoH. Ik begin nu pas met het vullen van rcr, wat ik ook niet op items heb. Wel extra resource gedaan in parapunten. Ik heb me prima gered tot nu toe, met gemak tot grift 54 gespeeld zonder mana issues. Gewoon een kwestie van verstandig met je resources omgaan en niet als een gek spammen. En Pierce the Veil kan ik er prima bij hebben.

Al overweeg ik nu wel om LoH eruit te gooien en voor rcr te gaan. Eens zien of ik dan overeind blijft. Levert natuurlijk wel een mooie damage boost op.

[ Voor 35% gewijzigd door Deadsmell op 07-09-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:02:
[...]

Dat het lager ligt is niet meer dan normaal, maar dit verschil is wel erg groot. Zeker als je naar de cleartimes kijkt. Een 50 solo moet makkelijk lukken met wat meer toughness, en dan is het niet eens lastig.
Qua hardcore zal je sowieso een paar dingen rekening mee moeten houden

Always play it safe, je wil je character niet verliezen door net iets te hoog te spelen.. kan je opnieuw beginnen, zonde van de tijd.

Hierdoor gear je dus ook langzamer, je krijgt minder bloodshards / death breath / materials en alles duurt toch iets langer omdat je zeker wilt zijn dat je een ontsnappings route hebt.

Als ik binnen SG kijk zat ik op paragon 600-700 terwijl de hardcore mensen op paragon 300-400 zaten.. mede door het voorzichtiger spelen, daar waar ik gewoon T8-T10 kon doen en ach.. die ene death maakt dan niet uit.. (SC dan).

Hierdoor raken je gem levels ook achter, waar je op softcore nu al met lvl 50 - 60 gems rondloop zal je op HC misschien net de 30-40 raken.

Zelf ben ik erg slecht in het terughoudens spelen op HC.. en heb hierdoor al 7 monks en 1 WD verloren.. maar sommigen verliezen liever helemaal niets. Dan ga je liever een 45 pushen in 5 minuten, dan een 50 waar je dood gaat.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Is mijn #1 WD spot al weg? Zo ja, dan kan ik namelijk mijn WD weer wakker maken :)

Ondertussen ook een monk/barb/DH gemaakt die grift 45+ aan kan, dit omdat we ondertussen niet meer welkom zijn in 4 man groepen (Lag Dokters ipv Witch Dokters).

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maxxus schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:07:
Is mijn #1 WD spot al weg? Zo ja, dan kan ik namelijk mijn WD weer wakker maken :)

Ondertussen ook een monk/barb/DH gemaakt die grift 45+ aan kan, dit omdat we ondertussen niet meer welkom zijn in 4 man groepen (Lag Dokters ipv Witch Dokters).
Je deelt hem met Apsie. Ik zit op 54. Ik knikker jullie binnenkort wel even naar plaats 2 en 3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Yogoi schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:29:
[...]

Er zijn weinig wizards op HC in season momenteel.
ze zijn niet echt de flavour of the month in HC.
HC WD's zijn erg in trek denk ik, solo een GR49 gedaan zonder unity (nog niet gevonden) en ik kwam nauwelijks in de top 1000 terecht. Eerst wat betere gear vinden voor ik weer een poging waag.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-10 10:49

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Wie heeft er ervaring met de Archon build? Ik lees hier maar weinig over de Wiz. Misschien ook wel logisch omdat iedereen voor de (in mijn ogen erg Over Powerde) Monk gaat. Tot nu heb ik er erg veel plezier van, het is namelijk geen buttonsmasher zoals de eerste CC builds.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:30
Deadsmell schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:10:
[...]

Je deelt hem met Apsie. Ik zit op 54. Ik knikker jullie binnenkort wel even naar plaats 2 en 3. ;)
Waarna ik je onmiddelijk weer naar een positie onder mij zal verplaatsen! :*) :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:29:
[...]

Waarna ik je onmiddelijk weer naar een positie onder mij zal verplaatsen! :*) :*)
Je bent ook al bijna para 500, zie ik. Dan heb ik nog heel wat in te halen. Vanavond eens zien of er nog T10 parties zijn die een lagdoctor (of monk) op willen nemen. ;)

Heb jij trouwens echt Molten Wildebeest's Gizzard nodig? Ik speel nog met Bane of the Powerful en heb niet het idee dat ik vaak in gevaar kom. Behalve bij Perdition dan, waar Gizzard met goed van pas was gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Laatst online: 06-10 07:19
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:02:
[...]

Dat het lager ligt is niet meer dan normaal, maar dit verschil is wel erg groot. Zeker als je naar de cleartimes kijkt. Een 50 solo moet makkelijk lukken met wat meer toughness, en dan is het niet eens lastig.
Kan het sneller en hoger zeker weten, maar het is begin S4 nog niet alles op ancient en backup sets zijn bijna allemaal non ancient. Als je al een backup item hebt. Dus het risco op nu een nog hoger push is nog veel te groot.
Over het verschil 10 GR is normaal hoor denk zelfs nog dat het wat groter gaat worden bijvoorbeeld bij de monks SSS setup ben je even immune voor alles of SC kan je tussen door nog wel een keer neer gaan en door pushen HC its the end. Vorige era heb ik nonseason SC en nonseason HC gespeeld. Met beide hard pushen hebben we SC GR 63 gehaald en op HC GR 53. 10 GR rift verschil rank 1 nonseason SC was 78
rank 1 HC was 60 dat is 18 GR verschil.
Dus ik vind dat verschil helemaal niet zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-10 15:34
Deadsmell schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:48:
[...]

Je bent ook al bijna para 500, zie ik. Dan heb ik nog heel wat in te halen. Vanavond eens zien of er nog T10 parties zijn die een lagdoctor (of monk) op willen nemen. ;)

Heb jij trouwens echt Molten Wildebeest's Gizzard nodig? Ik speel nog met Bane of the Powerful en heb niet het idee dat ik vaak in gevaar kom. Behalve bij Perdition dan, waar Gizzard met goed van pas was gekomen.
Vast wel te vinden :D Op T10 maakt het toch niet zoveel uit ^^

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

[...]

Gizzard is huge naarmate je bij de hogere GR's komt. Zeker met een Bears build.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
[...]

Ik heb de 53 gedaan met een Mutilation Guard als gem i.p.v. de Gizzard, ik moet zeggen dat ik de Gizzard zekerder en prettiger vind. Op de 56 heb ik voor de Mana zelfs PtV weggedaan, speelt een stuk prettiger... (Of vertel ik nu het geheim om je weer een paar plaatsjes te doen stijgen :+ )

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Temp2264 schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:49:
[...]

Kan het sneller en hoger zeker weten, maar het is begin S4 nog niet alles op ancient en backup sets zijn bijna allemaal non ancient. Als je al een backup item hebt. Dus het risco op nu een nog hoger push is nog veel te groot.
Over het verschil 10 GR is normaal hoor denk zelfs nog dat het wat groter gaat worden bijvoorbeeld bij de monks SSS setup ben je even immune voor alles of SC kan je tussen door nog wel een keer neer gaan en door pushen HC its the end. Vorige era heb ik nonseason SC en nonseason HC gespeeld. Met beide hard pushen hebben we SC GR 63 gehaald en op HC GR 53. 10 GR rift verschil rank 1 nonseason SC was 78
rank 1 HC was 60 dat is 18 GR verschil.
Dus ik vind dat verschil helemaal niet zo groot.
Ik vind het wel, al speel ik geen HC dus mijn mening is sowieso een beetje nutteloos. Punt is als je op SC al met 2 vingers in je neus 58's of zelfs 60's doet als speedrift (Lees: 5 min runs), en de solo pushes richting de 70 gaan.. dan mag je op HC ook wel wat meer verwachten.

Met alle gear wat ik heb gevonden kan ik gewoon wel 4-5 chars full gearen, en grotendeels ancient.

Dus nee, ik zie de reden nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Douweegbertje schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:04:
[...]

Ik vind het wel, al speel ik geen HC dus mijn mening is sowieso een beetje nutteloos. Punt is als je op SC al met 2 vingers in je neus 58's of zelfs 60's doet als speedrift (Lees: 5 min runs), en de solo pushes richting de 70 gaan.. dan mag je op HC ook wel wat meer verwachten.

Met alle gear wat ik heb gevonden kan ik gewoon wel 4-5 chars full gearen, en grotendeels ancient.

Dus nee, ik zie de reden nog niet helemaal.
En hoe vaak ga je daarin dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Apsie schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:01:
[...]

Ik heb de 53 gedaan met een Mutilation Guard als gem i.p.v. de Gizzard, ik moet zeggen dat ik de Gizzard zekerder en prettiger vind. Op de 56 heb ik voor de Mana zelfs PtV weggedaan, speelt een stuk prettiger... (Of vertel ik nu het geheim om je weer een paar plaatsjes te doen stijgen :+ )
Mmm ik ben weer terug na een paar dagen AFK, dus ik kom de boel ook wel weer even claimen. No worries, alleen ook een beetje druk met een crus.

[ Voor 3% gewijzigd door UTADDICT op 07-09-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Sabrac schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:06:
[...]

En hoe vaak ga je daarin dood ;)
:>

Indien het HC was, 0x. Ben nu gewoon full gespect op damage. Desalniettemin is het nog steeds met 2 vingers in je neus. Daarbij kun je heus wel 5 niveau's lager spelen op HC, dan zou je echt niet moeten doodgaan.

en ik heb al wat dingen gererolled met meer vit, gelijk ook de 61 solo kunnen doen daarna :P

[ Voor 12% gewijzigd door Douweegbertje op 07-09-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
UTADDICT schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:08:
[...]

Mmm ik ben weer terug na een paar dagen AFK, dus ik kom de boel ook wel weer even claimen. No worries.
Ik bibber nu al ;)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Dat hoeft nou ook weer niet, het is maar een spelletje :D (Oh yes, I went there).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:01:
[...]
UTADDICT schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:57:
[...]

Gizzard is huge naarmate je bij de hogere GR's komt. Zeker met een Bears build.
Ik heb een Acid Cloud build en doe 54's nog met het grootste gemak qua survivability. Het gebeurt zelden dat ik dood ga en sta toch vaak redelijk dichtbij mobs. Maar ik ben de 55 dan ook nog niet voorbij. :)

Zahrezz zei ook al dat Pierce the Veil geen goede passive is voor Helltooth, maar zolang ik geen mana issues heb blijf ik hem gebruiken, tenzij de voortgang in het geding komt. Geheimpjes bestaan niet in D3. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 07-09-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:37
Oh joh, heb zojuist tweede set ring gevonden; eindelijk compleet en dus setbonus. (weet even niet uit m'n hoofd welke set het is) en ook leuke gloves gevonden. Nu begint m'n dps er een klein beetje op te lijken. Gevoelsmatig ga ik nu sneller door T5 rifts heen, dus wellicht eens T6 gaan proberen. de Grifts gaan in ieder geval vrij gemakkelijk op het moment. Dus dat zijn fijne dingen. Wat één item wel niet kan veranderen...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 08:49

Luukwa

o/

Nog steeds aan het grinden voor de a'zu fists...

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:15
Nu bezig op Torment 7 in Hardcore season met me Hammerdin, deed een t7 Grift om te kijken of ik het aan kon.. toen was toch nog ff me passive geactiveerd XD maarja lukt wel op dit niveau

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
FloydRaalte schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:27:
Wie heeft er ervaring met de Archon build? Ik lees hier maar weinig over de Wiz.
Ikzelf speel ook een archon wizard en moet zeggen dat het leuk spelen is.
Easy mode speel ik T7, T8 kan ik aan maar moet iets meer gefocussed blijven en alles gaat niet iets langzamer dood. Dus voor bonus runs doe ik vaak maar een T7.

Mijn DPS vindt ik echter wel achterblijven. in Archon is het lekker chainpullen, maar buiten archon toch vaak rondjes rennen om in leven te blijven. Ik had een build overgenomen van diablofan....., en die had frost armor en frostnova als cc. In de betreffende build zat geen prim spender en geen hydra.
Aangezien ik rondloop met focus en restraint toch maar gekozen voor minder CC en gegaan voor hydra en lightning orb.

Mijn DPS vindt ik echt nog tegenvallen, vooral als ik zie hoe een kameraad van mij gewoon met zijn 6-piece crusader bosses gewoon 1-shot op T8.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit momenteel ff twitch te kijken naar het team van Quin69 en Alkaizer die bezig zijn in hoge gr's (nu 76) maar blizz heeft wel een beetje een server probleem.

Elke keer bij grote packs die je gewoon nodig hebt om dit soort lvl te halen, lagged de hele zooi. Echt geen promotie voor de game dit :P

Zelf had ik dit soort lag al in mijn 60 solo clear met de helltooth set, maar lang nog niet zo erg als ik nu bij hun zie. Grootste veroorzaker is Alkaizer met zijn rend op packs van 80+ mobs ofzo... hopelijk fixen ze dit want dit was op de ptr ook al een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:12:
Ik zit momenteel ff twitch te kijken naar het team van Quin69 en Alkaizer die bezig zijn in hoge gr's (nu 76) maar blizz heeft wel een beetje een server probleem.

Elke keer bij grote packs die je gewoon nodig hebt om dit soort lvl te halen, lagged de hele zooi. Echt geen promotie voor de game dit :P

Zelf had ik dit soort lag al in mijn 60 solo clear met de helltooth set, maar lang nog niet zo erg als ik nu bij hun zie. Grootste veroorzaker is Alkaizer met zijn rend op packs van 80+ mobs ofzo... hopelijk fixen ze dit want dit was op de ptr ook al een groot probleem.
Echt mooi hoe die gasten spelen. Doet me denken aan de tijd dat we heel Fields of Misery bij elkaar trokken om dat na een Crypt run nog even te slopen. Nu wel minder lag dan doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het echt animatie lag is, dan zitten daar gewoon prutsers te coden natuurlijk.

Ik heb met de DH nu ook al, dat ik merk dat ze een aantal animaties instarten maar niet af kunnen maken omdat ik ik ze sneller neermaai dan de animatie af is gelopen, er blijven inderdaad meer poppetjes staan niks te doen sinds 2.3

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Ricmaniac schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:00:
Nu bezig op Torment 7 in Hardcore season met me Hammerdin, deed een t7 Grift om te kijken of ik het aan kon.. toen was toch nog ff me passive geactiveerd XD maarja lukt wel op dit niveau
Gaat redelijk maar je moet wel de juiste items hebben in cube ed. Ook een dense rift is een pre wil je redelijke tijd neerzetten, gebruik helft van de tijd iron skin die ik laat proccen om sneller te bewegen :P

Diablo III HC S4 Grift 39 Solo Crusader in 4m59s EU Rank 772 (goed rift gehad ;) )

Diablo III HC S4 Grift 40 Solo Crusader in 7m05s EU Rank 604 (Moest zoeken naar grotere groepen)

Character:
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/65962271

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 07-09-2015 17:07 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, net even mijn poison dart gear aangetrokken in season. Even rondgelopen op T10 Fields of Misery en alles ging redelijk fatsoenlijk neer. En dat met gear die nog niet enchanted is en zonder ringen, amu en legendary gems, want die zaten nog op mijn andere char. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:15
4th schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:05:
[...]

Gaat redelijk maar je moet wel de juiste items hebben in cube ed. Ook een dense rift is een pre wil je redelijke tijd neerzetten, gebruik helft van de tijd iron skin die ik laat proccen om sneller te bewegen :P

Character:
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/65962271
Probleem bij mij is ook deels die bracers, heb denk al 20k bloodshards op bracers bij kadala gerolled en krijg altijd maar andere :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20K? Het probleem is dat jij denkt dat Kadala een goedkope vrouw is. Je hebt het mis. En ze is buitengewoon onaardig. Het is een heks. Een echte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ricmaniac schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:14:
[...]

Probleem bij mij is ook deels die bracers, heb denk al 20k bloodshards op bracers bij kadala gerolled en krijg altijd maar andere :P
Je bent paragon 114, lijkt me dus absoluut geen 20k shards. Ik zit boven de 600 paragon, met een globaal totaal van 65k shards spend.

Meer spelen. Met alle respect, 114 paragon lvls is amper progressie, noch reden om al te "zeuren" dat je iets niet hebt ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 18:25

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:16:
20K? Het probleem is dat jij denkt dat Kadala een goedkope vrouw is. Je hebt het mis. En ze is buitengewoon onaardig. Het is een heks. Een echte.
Ben ik de enige die denkt dat kedala zometeen zo veel bloodshards heeft dat ze diablo weer kan laten herrijzen van de dood? En Kulle met die cube kan ook niet goed gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ryan1981 schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:22:
[...]

Ben ik de enige die denkt dat kedala zometeen zo veel bloodshards heeft dat ze diablo weer kan laten herrijzen van de dood? En Kulle met die cube kan ook niet goed gaan :P
Nee, ik maak me ook zorgen, dit wordt dan ook de basis voor Diablo 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douweegbertje schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:21:
[...]

Je bent paragon 114, lijkt me dus absoluut geen 20k shards. Ik zit boven de 600 paragon, met een globaal totaal van 65k shards spend.

Meer spelen. Met alle respect, 114 paragon lvls is amper progressie, noch reden om al te "zeuren" dat je iets niet hebt ;) :)
Overdrijven mag best, het is inderdaad maar een spelletje.
UTADDICT schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:23:
[...]

Nee, ik maak me ook zorgen, dit wordt dan ook de basis voor Diablo 4.
Ssssst! Patch 3! Diablo 4!? breng ze nou niet op ideeën!

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:24:
[...]

Overdrijven mag best, het is inderdaad maar een spelletje.
Sure, maar de waarheid mag ook gewoon wel eens verteld worden :) Vaak genoeg dit soort berichten gelezen hier, maar soms heb je nou eenmaal nog niet veel gespeeld om het geen te krijgen wat je echt wilt hebben. RNG daargelaten moet je nou eenmaal heel wat uren er tegen aan gooien om überhaupt wat nette gear te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Douweegbertje schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:43:
[...]

Sure, maar de waarheid mag ook gewoon wel eens verteld worden :) Vaak genoeg dit soort berichten gelezen hier, maar soms heb je nou eenmaal nog niet veel gespeeld om het geen te krijgen wat je echt wilt hebben. RNG daargelaten moet je nou eenmaal heel wat uren er tegen aan gooien om überhaupt wat nette gear te krijgen.
Waar ik zelf ook veel van de juiste legendaries van heb gekregen is met het upgraden van rare (gele) items in de cube naar legendaries. 100% succesvol, alleen dan nog de juiste legendary ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal wel mazzel hebben dan ofzo, want ik crafte gisteren een 30 tal rares, en ik cube ze, daar kwamen al 5 Yangs recurve uit. Het is volgens mij niet moeilijk :)

Zelfde met de set items, van alle rares die ik erin gegooid heb naast genoeg legendaries ook echte wel set items. En zo gefocused speelde ik niet. Die 'uren' speeltijd is toch ook gewoon lol hebben. Uiteindelijk moet het spelletje leuk blijven. Gelukkig haal ik plezier uit het zien rondvliegen van een aantal demons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09-2022
4th schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:45:
[...]

Waar ik zelf ook veel van de juiste legendaries van heb gekregen is met het upgraden van rare (gele) items in de cube naar legendaries. 100% succesvol, alleen dan nog de juiste legendary ;)
alleen de mats farmen kost dan weer tijd en moeite. Voornamelijk moeite, bij elke elitepack kijken waar het ligt en er op klikken. Rond rennen en alles one shotten en daar de set items oprapen is makkelijker.

Moet wel zeggen dat ik nu alle items die ik wou heb het moeilijker wordt. je moet maar net de zelfde drops krijgen en dan ook nog met betere stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Het enige wat ik zei was dat mensen iets realistischer moeten zijn. Men wilt elke keer van alles, maar als je dat wilt moet je er ook wat tijd in stoppen. Je kunt niet verwachten dat je met P200 full ancient bent met de correcte stats. Mijn ergernis komt misschien omdat vele mensen daadwerkelijk serieus zijn met hun statements en dan heb ik zoiets van... dude.. je bent nog amper bezig in het spel.

Boeit mij het waar iemand plezier in heeft, of hoeveel tijd iemand in een spel gooit, maar wees gewoon reëel in de tijd vs reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FkiK2EvV9qQUBljnsVojosa6/full.jpg

Jammer dat de Nat set zo saai is om te spelen.

Die zwarte lijn is mijn geklungel in paint :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 14:56
Wil eigenlijk dit seizoen ook nog instappen, maar zoek eigenlijk iemand die me even naar lvl 70 kan boosten. Is er iemand die vanavond nog een uurtje vrij heeft? :x (baksteen#2583)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elsandor schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:08:
Wil eigenlijk dit seizoen ook nog instappen, maar zoek eigenlijk iemand die me even naar lvl 70 kan boosten. Is er iemand die vanavond nog een uurtje vrij heeft? :x (baksteen#2583)
Kom op, niet zo lui. 70 ben je solo binnen acht uur, als je vers op season begint. In een groep nog veel sneller.

Niet dat ik niemand wil boosten, maar ik vind dat je zelf ook wel wat inzet mag tonen. Ik boost daarom alleen tweede of derde chars van mensen. :)

Mooie helm, Koei! Zo zie je ze niet vaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 14:56
Deadsmell schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:23:
[...]

Kom op, niet zo lui. 70 ben je solo binnen acht uur, als je vers op season begint. In een groep nog veel sneller.

Niet dat ik niemand wil boosten, maar ik vind dat je zelf ook wel wat inzet mag tonen. Ik boost daarom alleen tweede of derde chars van mensen. :)

Mooie helm, Koei! Zo zie je ze niet vaak!
Ik snap je redenering niet helemaal voor wat betreft het alleen boosten van tweede of derde chars. Je helpt mensen juist meer met een eerste char? Heeft weinig met luiheid te maken, heb al minstens 20 chars 1-70 gedaan, en heb dat wel gezien. Maar joh, ik zoek gewoon even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
UTADDICT schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:12:
[...]

Dat hoeft nou ook weer niet, het is maar een spelletje :D (Oh yes, I went there).
Handschoen toegeworpen: 57 O-)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Productieve paar uurtjes gehad. Met in bijzonder dank aan Utaddict dat ik wat rondjes mee kon lopen met mn WD die nog amper gear had (kadala werkt soms écht totaal niet mee). In uurtje of 2 van totaal niks naar full Arachyr, volledige zuni set, focus & restraint en op de valreep 1 ancient Helltooth shoulder.
Morgen maar eens kijken om hiermee een leuke build te bouwen.

En vervolgens met wat drops mijn healing monk verder uitgerust. Mis alleen nog Strongarm bracers en dan is hij klaar voor gebruik. Zonder gems en met matige ringen toch al 67% cdr en 800k LPS .

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-10 11:19
Heb eergister in 1 hele speel sessie 10 uur alle 6 helltooth gear bij mekaar gekregen, totaal niet super, had wel gelijk bij de eerste drops die off hand kitten. Voor de rest is kwa drops maar dramatisch tot nu toe alleen bracers geloof ik als ancient.

Wel veel Puzzel Ring runs gedaan om zodat gold niet een Issue is. Nu is Death breats wel een rare commidty geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
Psyonara schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 03:33:
Heb eergister in 1 hele speel sessie 10 uur alle 6 helltooth gear bij mekaar gekregen, totaal niet super..
hoezo zou het niet super zijn om in een keer je hele set te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psyonara schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 03:33:
Heb eergister in 1 hele speel sessie 10 uur alle 6 helltooth gear bij mekaar gekregen, totaal niet super, had wel gelijk bij de eerste drops die off hand kitten. Voor de rest is kwa drops maar dramatisch tot nu toe alleen bracers geloof ik als ancient.

Wel veel Puzzel Ring runs gedaan om zodat gold niet een Issue is. Nu is Death breats wel een rare commidty geworden :(
Reken op zeker 100 uur voordat je ancients heb in de rest van je slots. 10% kans ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lamar89 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 07:55:
[...]

hoezo zou het niet super zijn om in een keer je hele set te vinden?
Misschien een verschil van interpretatie, maar ik las het meer als dat hij de 6 compleet had en dat de items "totaal niet super" waren. ;)
elsandor schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:43:
[...]

Ik snap je redenering niet helemaal voor wat betreft het alleen boosten van tweede of derde chars. Je helpt mensen juist meer met een eerste char? Heeft weinig met luiheid te maken, heb al minstens 20 chars 1-70 gedaan, en heb dat wel gezien. Maar joh, ik zoek gewoon even verder.
Ik denk dat hij dat doet omdat veel van ons wel de moeite hebben genomen om dus de 1-70 te doen zonder boost. Je werkt dan samen met anderen om 70 te worden en niets is dan irritanter als iemand die zelf even inlogged, een lvl 1 character maakt en in de chat direct "wie wil me boosten" post, begin dan iig zelf alvast te levelen, misschien vind je een party.. of haal je alvast wat levels voordat iemand je boost.

Vorig seizoen heb ik enorm veel mensen geboost.. en uiteindelijk voor niets.. ze werden 70.. haalden de season rewards en gingen offline... nee dankje, nu boost ik inderdaad zelf ook alleen 2e of 3e characters van anderen, dan weet ik iig dat ik later in het seizoen ook nog met ze speel i.p.v. dat ze stoppen zodra ze de rewards binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Gisteravond en vanochtend fijne vruchtbare runs gehad. Nadat ik de ringen set compleet had, wilde ook m'n tweede Helltooth deel droppen! Zit nu zelfs op 4/6 Helltooth! Denk dat ik binnenkort toch maar eens bounties ga doen voor de mats die nodig zijn te transmuten en weet ik het wat nog meer.

Torment 7 Rifts gaan nu best goed, behalve dat ik wel vrij "eenvoudig' naar de grond te werpen ben. Ik vermaak me inmiddels wel. (ben alleen niet zeker wat ik met al m'n legendaries en sets moet doen waar ik op dit moment niet naar op zoek ben... )

Vandaag hopelijk de laatste twee items van de set...

Trouwens, hoe moet ik Internal Machines regelen? Wil namelijk binnenkort eens proberen een hellfire amulet te bouwen....

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
RustStorm schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:42:
Gisteravond en vanochtend fijne vruchtbare runs gehad. Nadat ik de ringen set compleet had, wilde ook m'n tweede Helltooth deel droppen! Zit nu zelfs op 4/6 Helltooth! Denk dat ik binnenkort toch maar eens bounties ga doen voor de mats die nodig zijn te transmuten en weet ik het wat nog meer.

Torment 7 Rifts gaan nu best goed, behalve dat ik wel vrij "eenvoudig' naar de grond te werpen ben. Ik vermaak me inmiddels wel. (ben alleen niet zeker wat ik met al m'n legendaries en sets moet doen waar ik op dit moment niet naar op zoek ben... )

Vandaag hopelijk de laatste twee items van de set...

Trouwens, hoe moet ik Internal Machines regelen? Wil namelijk binnenkort eens proberen een hellfire amulet te bouwen....
Die machines droppen van key wardens, die vindje op de kaart met een sleutelte en vanaf T7 droppen ze eigenlijk altijd wel (bij mij althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Sabrac schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:16:
Ik denk dat hij dat doet omdat veel van ons wel de moeite hebben genomen om dus de 1-70 te doen zonder boost. Je werkt dan samen met anderen om 70 te worden en niets is dan irritanter als iemand die zelf even inlogged, een lvl 1 character maakt en in de chat direct "wie wil me boosten" post, begin dan iig zelf alvast te levelen, misschien vind je een party.. of haal je alvast wat levels voordat iemand je boost.

Vorig seizoen heb ik enorm veel mensen geboost.. en uiteindelijk voor niets.. ze werden 70.. haalden de season rewards en gingen offline... nee dankje, nu boost ik inderdaad zelf ook alleen 2e of 3e characters van anderen, dan weet ik iig dat ik later in het seizoen ook nog met ze speel i.p.v. dat ze stoppen zodra ze de rewards binnen hebben.
Dit dus.

Het is ook de rede dat ik m'n WD zelf naar 70 heb gebracht. Ik vind het persoonlijk ook prettiger om m'n character zelf te levelen, met het idee van: "dat heb ik zelf gedaan". Groupplay is leuk maar ik vind dat je jezelf ook solo moet kunnen handhaven. Ik vind het boosten van iemand anders niet erg, maar ga er niet op level 1, paragon0 om vragen.

Over boosten gesproken, Angeloonie heeft gister ff mee gelopen. Ik was wel bounties aant doen. Maar dat ging alsnog verdomd snel op T6. Ik denk ik 3 acts van 27-70 of zo. Best netjes.

Vanavond nog maar ff wat bounties doen, ik wil een steady base van die mats hebben. Dan maar ff een groep vinden voor normale riftjes. Ik heb die keystones nodig voor greaters en normale riftjes gaan stuk sneller in groepen :) Also, Deaths Breath, I NEEDZ THEM.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
Sabrac schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:16:
[...]

Misschien een verschil van interpretatie, maar ik las het meer als dat hij de 6 compleet had en dat de items "totaal niet super" waren. ;)

[...]
ah zo, misschien de stats niet zo goed maar met de set bonus smelt alles weg als je een 2hander pakt. dus als je de set hebt kan je redelijk makkelijk betere set items farmen.
[b]

de keywardens killen. die hebben tegenwoordig kans op de machines te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
@Korumera & Lamar89; thanks! Ik vroeg me al af waarom die keywardens eigenlijk niets dropten... Maar dat was op T3 of lager denk ik dat ik ze voor het laatst gedaan heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 20:41
RustStorm schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:49:
@Korumera & Lamar89; thanks! Ik vroeg me al af waarom die keywardens eigenlijk niets dropten... Maar dat was op T3 of lager denk ik dat ik ze voor het laatst gedaan heb.
Handig overzicht van alle dropkansen hieronder (bron). Dan kun je voor jezelf ook wat makkelijker de afweging maken wat je op welk Torment-niveau wilt doen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/v3AUbLLGQdCbCDFSOElQlomv/full.png

[ Voor 8% gewijzigd door Hafermaut op 08-09-2015 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:52
iemand zin om vanavond wat T8 runs te doen? Ik zal en moet een restraint en Bul-Kathos's Solemn Vow hebben!!! :+ :D

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:32

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Gisteren eindelijk p100 aangetikt op mijn HC Wizzard. Vyr's set compleet gekregen, ik mis alleen de de wand van Chantodo's.
Is een makkelijke manier om daar aan te komen? Mijn huidige idee is om via bloodshards orbs te kopen en die te switchen in cube.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Gisteren mn doel bereikt, namelijk grift 60
Moest 25 grifts openen vooraleer ik een redelijke had met conduit op een goeie plaats.
Ik hou niet zo van die randomness en mn buren houden waarschijnlijk ook niet van al dat gevloek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leeghoofd21 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:59:
Gisteren eindelijk p100 aangetikt op mijn HC Wizzard. Vyr's set compleet gekregen, ik mis alleen de de wand van Chantodo's.
Is een makkelijke manier om daar aan te komen? Mijn huidige idee is om via bloodshards orbs te kopen en die te switchen in cube.
Dat laatste gaat niet werken, 2 sets kan je niet ruilen via de cube. (Focus & Restraint, Chantodo, Shenlong all dat soort sets werken hier niet mee).

Ik zou gele wands maken en deze upgraden naar legendaries, zoveel wands zijn er niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Sabrac schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:05:
[...]

Dat laatste gaat niet werken, 2 sets kan je niet ruilen via de cube. (Focus & Restraint, Chantodo, Shenlong all dat soort sets werken hier niet mee).

Ik zou gele wands maken en deze upgraden naar legendaries, zoveel wands zijn er niet ;)
Maar dan heb ik een legendary wand, en geen set :(

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leeghoofd21 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:05:
[...]

Maar dan heb ik een legendary wand, en geen set :(
Je krijgt op die manier ook sets.. een set is ook een legendary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Sabrac schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:06:
[...]

Je krijgt op die manier ook sets.. een set is ook een legendary
Ik doe mijn naam echt eer aan soms :)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leeghoofd21 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:06:
[...]

Het leuke is, op deze manier heb je zelfs nog een (kleine) kans op een ancient variant.. daar waar je met de "change set piece" variant je geen ancient kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Leeghoofd21 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:06:
[...]

ach je bent niet de enige 8)7 8)7 8)7 . Had gisteravond weer een goede: 'of ik een socket item kan plaatsen in m'n helm' :+ :+ :+ :+

Voel me vaak nog enorm noob qua kennis over D3 alsk me vergelijk met andere, maargoed aldoende leert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ach we zijn allemaal onderaan begonnen :) Hoe meer je speelt en ziet hoe meer je leert en hoe beter je wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik heb net een "Not the cow level" gedaan. Lachen, die ga ik veel vaker doen :).

Hordes of cows, 25M en 7 legs.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ngangatar schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:34:
Ik heb net een "Not the cow level" gedaan. Lachen, die ga ik veel vaker doen :).

Hordes of cows, 25M en 7 legs.
Haha, dat level had ik gisteren als Rift... Was nog even door gegaan na de guardian te hebben gemold... Lachen die koeien. }:O

Voelt toch wel goed hoor dat ik tot dusverre alles zelf heb gevonden en bij elkaar heb gespeeld. Als ik richting "af" ga wordt het misschien eens tijd om samen te gaan spelen met anderen. Maar eerst wil ik TX zelf proberen te halen. :)

Net alleen ActIV keywarden die geen machine aan me gaf... ;( jammerlijk haha

[ Voor 30% gewijzigd door RustStorm op 08-09-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:56
RustStorm schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:35:
[...]

Haha, dat level had ik gisteren als Rift... Was nog even door gegaan na de guardian te hebben gemold... Lachen die koeien. }:O
Denk dat jullie iets anders bedoelen.

Je hebt hwt "Not the Cow level" met Queen Cow als boss, en een Cow Rift met King Cow ofzo als Rift Guardian.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Thalaron schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:41:
[...]

Denk dat jullie iets anders bedoelen.

Je hebt hwt "Not the Cow level" met Queen Cow als boss, en een Cow Rift met King Cow ofzo als Rift Guardian.
In m'n rift had ik een ghost cow king die een quest startte met daarbij de cow queen als boss en uiteindeljk ook een big ass cow als rift guardian.... :) Dus wellicht een mazzeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik had inderdaad Not the Cow level :).

Kwestie van http://www.diablowiki.net/Bovine_Bardiche in de cube gooien en transmuten zonder iets anders erbij.

[ Voor 60% gewijzigd door Ngangatar op 08-09-2015 09:45 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ziek Gr78 clear Rank 1 world.

edit:
Nog een handige tool, voor als je wilt bijhouden wat je al cubed hebt.

Link

[ Voor 42% gewijzigd door Neles7 op 08-09-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:09

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister eindelijk via de Cube een Flow of Eternity gemaakt.
Ook eindelijk m'n laatste Uliana item gevonden, dus m'n rorg vervangen door een Broken Promise.
Focus+restraint op m'n char. En er dropte ineens een Ancient Lions Claw

T8 is ineens geen probleem meer, lekker hoor.

Mensen nog tips waar ik mij het eerst op moet focussen om te verbeteren?
http://eu.battle.net/d3/e...Doctor-2181/hero/64614044

Kanai cube is niet bijgewerkt, is nu:
Flow of Eternity
Nemesis
Broken Promise

[ Voor 9% gewijzigd door Mad-Matt op 08-09-2015 10:02 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Lijkt me duidelijk, fist en EP dmg op gear, zou daar eerst mee beginnen :P
En hoezo heb je life in je socket ipv cdr(helm)?

[ Voor 24% gewijzigd door kidicoke op 08-09-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je teveel Vit.

Ik bedoel.....je hebt een bottomless potion tegenwoordig, gewoon gebruiken.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 06:51

Thompson

Beeromaniac

Neles7 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:46:
Ziek Gr78 clear Rank 1 world.

[video]

edit:
Nog een handige tool, voor als je wilt bijhouden wat je al cubed hebt.

Link
De tering zie daar de crits van 15 MILJARD+ voorbij vliegen alsof het niks is 8)7

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Dat is ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Mad-Matt schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:01:
Ook eindelijk m'n laatste Uliana item gevonden, dus m'n rorg vervangen door een Broken Promise.

Flow of Eternity
Nemesis
Broken Promise
Als je problemen hebt met toughness kan je Nemesis aanpassen naar Spirit Guards in de cube en je belt aanpassen naar bindings of the lost. Met deze 2 ga je makkelijk naar 150.000.000 toughness na het gebruik van je generators, je Seven sided strike en Epiphany. In T VIII sta je dan gewoon in molten explosion. Je moet dan nog net de +/-3-4 seconden overleven van de Seven Sided Strike cooldown.

Verder pas je je Cripling wave best aan naar Way of the 100 fists met Assimilation rune. Geeft ook wat extra damage (Tussen de 5-30%) en Sixth Sense naar The guardian's path dodge is beter dan de 25% damage reduction.

Je hebt crit op je gloves terwijl je Broken Promises hebt deze moeten ook zo rap mogelijk aangepast worden.

En dan hopen op een goede the fist of Az'Turrasq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:01:

Flow of Eternity
Nemesis
Broken Promise
Puur voor solo zou ik het volgende doen:

Helm gem vervangen met een cooldown gem, cooldown = meer SSS = minder vaak geraakt kunnen worden en je kan vaker Dashing Strike / Epiphany gebruiken.
Daarnaast, zoek een helm met Dex / Vit en EP dmg en single resist

Generator: Gebruik Way of the Hundred Fist - Assimilation, hierdoor doe je veel meer dmg.

Belt: Vervangen met een 3.4 - 3.5 % Binding of the lost, geeft je uiteindelijk 50 % dmg reductie op alles ipv de 30 % van je string of ears op melee

Bracers in de cube vervangen met Spirit guards (nogmaals 40 % dmg reductie.. gratis).

Wat al gezegd was, een fist of az in je offhand (90-100 % fist of az is beter dan een ancient wapen in je offhand).

Boots, roll EP dmg hierop.

Amulet - Vervangen met een Hellfire amulet of een andere amulet met Crit Dmg / Cold / Dex (gezien je BP speelt) of Crit dmg / Cold / Crit (als je convention speelt).

-- Qua passive, offensive spelene, Harmony / Beacon of Ytar als enige defensives, daarna Determination, Mythic Rythm en/of Near Death Experience

Zie:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sabrac-2206/hero/64285899

Hiermee heb ik g.rift 64 gehaald in 12 minuten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 08-09-2015 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:09

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Evengeduld, thanks voor de tips.
Ik weet dat ik de CC moet aanpassen, maar ik ben al blij dat ik de set compleet heb.
Spirit Guards zijn nog niet gedropped, dan ga ik hierop letten en blood shards gebruiken.

Cripling wave vind ik wel fijn omdat je een hoop monsters exploding palm geeft.
Vanavond is 100 fists proberen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al dat gepraat over Helltooth drops hier...paragon 150 gepasseerd, nog 0 pieces Helltooth :(

On the bright side, gisteravond dropte het 5e piece Arachyr (na o.a. 3 keer de Arachyr chest) en in de laaste 3 ring upgrades voor het slapen gaan een Focus, waarmee ook Bastion compleet is. Vanavond dus maar aan de slag met Firebats terwijl ik een blobstick draag 8)7 Misschien toch maar even de ancient Rimeheart met een Serpent pakken totdat Helltooth voorbij komt. Met de 6-piece van Arachyr moet T8 peanuts zijn en dan wordt gems naar 25+ een kwestie van speedrifting.

Als Iceblink en BotT 25+ zijn, ga ik toch eens kijken of ik een Frostburn kan vinden. De proc cijfers voor Rimeheart zijn niet best, maar Slow Burn tickt heel vaak...wellicht werkt het goed genoeg om met Rimeheart / Frostburn / generic sets / Iceblink / BotT een tier 40 mee te halen voor de conquest.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Gister nadat de party sessie klaar was nog wat solo crusader gedaan. Dit is nog met 2 gems, lvl 0 mutilation en 26 esoteric.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w1si32z.jpg

Hierna maar even de life regen gem naar 25 gedaan. Nog niet uit kunnen testen op een push maar toughness is geen probleem op 40. Zak bijna niets in hp als ik tank wat voorheen wel wat anders was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Lekkere monk hoor Sabrac, wist niet dat je beter spirit guards aan kan trekken ipv gungo gear.
Denk dat ik ook jou build ga proberen, een mooie madstone in de cube en spirit guards aan.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Goed bezig 4th :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luukwa schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:00:
Lekkere monk hoor Sabrac, wist niet dat je beter spirit guards aan kan trekken ipv gungo gear.
Denk dat ik ook jou build ga proberen, een mooie madstone in de cube en spirit guards aan.
Enige reden dat ik spirit guards aanheb ipv gundgo is omdat mijn gungdo niet ancient zijn.. mijn spirit guards wel :).

Madstone in de cube met spirit guards aan kom je niet ver mee, dan verspreid je geen exploding palms.

Mijn cube staat anders dan mn profiel aangeeft.
Madstone is Gungdo's gear :)
En blinding flash is Inner Sanctuary - Forbidden Palace.

Ten opzichte van de 'standaard' monk build gebruik ik dus geen mantra of salvation, maar gebruik ik Inner Sanctuary. Na wat testen is mijn health stukken stabieler en je doet meer dmg vanwege de 30 % dmg boost.

[ Voor 24% gewijzigd door Sabrac op 08-09-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Sabrac schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:01:
[...]

Enige reden dat ik spirit guards aanheb ipv gundgo is omdat mijn gungdo niet ancient zijn.. mijn spirit guards wel :).

Madstone in de cube met spirit guards aan kom je niet ver mee, dan verspreid je geen exploding palms.

Mijn cube staat anders dan mn profiel aangeeft.
Madstone is Gungdo's gear :)
En blinding flash is Inner Sanctuary - Forbidden Palace.
Niet? Oh dacht het tegenovergestelde juist :P

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luukwa schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:04:
[...]

Niet? Oh dacht het tegenovergestelde juist :P
Madstone gooit dan wel een EP op de target, maar de explosie zorgt niet voor ketting reacties, dat doet de gundgo's gear juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Sabrac schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:05:
[...]

Madstone gooit dan wel een EP op de target, maar de explosie zorgt niet voor ketting reacties, dat doet de gundgo's gear juist.
Ah oke, dit is mijn build (sage set is ulianas, maar is niet geupdate)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/64981938

tips?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Zijn er hier nog wizards aanwezig die mij mssn tips kunnen geven :)? Ben zelf nog zoekende naar een goede necklace, heb toch de keuze gisternacht gemaakt om de beste tal rasha neck die ik had gerolled aan te trekken, zodat ik die boots in cube kon doen en de primus helm kon equipen.
Waarschijnlijk zie ik een hoop over het hoofd.

Keb in mn stash een lightning Ancient Parthan Defender liggen, maar voor grouprifts rond de 50 heb ik altijd deze nemesis aan.

klik

[ Voor 8% gewijzigd door Squishie op 08-09-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luukwa schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:08:
[...]

Ah oke, dit is mijn build (sage set is ulianas, maar is niet geupdate)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/64981938

tips?
Zo op het eerste oogpunt heb je erg lage cooldown reductie, je wilt overal 8 %-10% CDR op (ringen, gloves, shoulders, helm, beide wapens...) zodat je rond de 62 t/m 66 % uitkomt (hoger is beter).

Daarnaast zou ik guardians path wegdoen, als je wilt pushen. Als monk moet men leren om rondom packs heen te 'dansen' ipv er midden in te staan, zo ontwijk je heel veel dmg en kan je veel meer op dmg focussen. Hierdoor gaan rifts sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Sabrac schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:11:
[...]

Zo op het eerste oogpunt heb je erg lage cooldown reductie, je wilt overal 8 %-10% CDR op (ringen, gloves, shoulders, helm, beide wapens...) zodat je rond de 62 t/m 66 % uitkomt (hoger is beter).

Daarnaast zou ik guardians path wegdoen, als je wilt pushen. Als monk moet men leren om rondom packs heen te 'dansen' ipv er midden in te staan, zo ontwijk je heel veel dmg en kan je veel meer op dmg focussen. Hierdoor gaan rifts sneller.
Wat te kiezen ipv Guardians path?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Zarhrezz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:36:
Al dat gepraat over Helltooth drops hier...paragon 150 gepasseerd, nog 0 pieces Helltooth :(

On the bright side, gisteravond dropte het 5e piece Arachyr (na o.a. 3 keer de Arachyr chest) en in de laaste 3 ring upgrades voor het slapen gaan een Focus, waarmee ook Bastion compleet is. Vanavond dus maar aan de slag met Firebats terwijl ik een blobstick draag 8)7 Misschien toch maar even de ancient Rimeheart met een Serpent pakken totdat Helltooth voorbij komt. Met de 6-piece van Arachyr moet T8 peanuts zijn en dan wordt gems naar 25+ een kwestie van speedrifting.

Als Iceblink en BotT 25+ zijn, ga ik toch eens kijken of ik een Frostburn kan vinden. De proc cijfers voor Rimeheart zijn niet best, maar Slow Burn tickt heel vaak...wellicht werkt het goed genoeg om met Rimeheart / Frostburn / generic sets / Iceblink / BotT een tier 40 mee te halen voor de conquest.
Had ik dus ook paragon 150 0 Helltooth (ondertussen wel 8x arachyrs set pieces (4/6)
En in 1 avond droppen er gewoon 4 pieces dus was zelf wel blij mee

Nog tips voor mij WD? Vodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luukwa schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:16:
[...]

Wat te kiezen ipv Guardians path?
Mythic Rythm is een leuke, 40 % meer dmg op je SSS nadat je raakt met een generator, wat je toch vaak wel doet.
Determination kan ook, 4 % meer dmg op alles voor elke enemy om je heen, tot een max van 20 %.
Momentum kan ook, 20 % dmg als je 25 yards beweegd.

Er zijn nog meer opties, maar ik zou kiezen wat je zelf het lekkerst vind spelen.

Pagina: 1 ... 21 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.