Of de Weapons Master passive, als je niet die irritante Ancients om je heen wilt hebben.Nephalem schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:48:
[...]
Bul Kathos set bonus en/of Call of the Ancients met de Ancient's Fury rune maken dat je je fury met gemak op peil houd.
Je laat een heleboel dps liggen door RoRG + Aughild's te gebruiken. Als je naar full WotW gaat, plus Lacuni's / Steady Strikers en een Convention of Elements in de cube neemt, dan kom je ongetwijfeld nog een stuk verder. Eventueel kan je als Bracers nog Slave Bonds nemen, voor een klein beetje extra toughess, maar denk niet dat dat laatste veel nut heeft. Je Blackthorne's belt vervangen door Pride of Cassius en Leap vervangen voor Ignore Pain - Iron Hide doet wel heel veel voor je toughness.JoSchaap schreef op maandag 07 september 2015 @ 01:30:
de nieuwe cube passive's zijn nog even wennen. maar ik denk dat ik er nu een redelijke build uit heb gehaald.
toch omdat ik er lang niet zoveel tijd meer in steek als toen ik ROS net gekocht had, zal ik geheid wel ergens weer iets gemist hebben.
momenteel roll ik als barb deze build : http://eu.battle.net/d3/e...schaap-2955/hero/39685579
Waste/BK/BT/Augchild met focus en restraint.
in deze setup kom ik met paragon 600+ redelijk door. bijv: solo grift 45 in 6:00
maar allicht ziet een van jullie hier nog ruimte op verbetering (het non ancient weapon word aan gewerkt)
Waarom heb je eigenlijk Leap? Die rune lijkt me averechts te werken voor WW, omdat je mobs het liefst op een kluitje hebt.
Het zit niet echt mee hè, als je na 109 paragon levels nog nauwelijks nuttige items heb gevonden voor je WD. Huppel vanavond anders even mee op T10 riftjes, dan schuif ik je wat gear door als ik iets nuttigs voor je vind.RustStorm schreef op maandag 07 september 2015 @ 07:51:
Vanochtend maar eens een T5 rift gedaan, duurt lang, maar het lukt uiteindelijk zonder al te veel problemen. Denk dat ik m'n hoop er maar even op ga vestigen, vooral wat drops betreft.
Maar wel al een Furnace in de cube. Waarom heeft iedereen Furnace, behalve ik?
Gisteren weer 10 pogingen gedaan om er eentje te fixen, weer alleen maar crappy items als resultaat.
[ Voor 84% gewijzigd door Deadsmell op 07-09-2015 08:11 ]