Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:48:
[...]
Bul Kathos set bonus en/of Call of the Ancients met de Ancient's Fury rune maken dat je je fury met gemak op peil houd.
Of de Weapons Master passive, als je niet die irritante Ancients om je heen wilt hebben. :P
JoSchaap schreef op maandag 07 september 2015 @ 01:30:
de nieuwe cube passive's zijn nog even wennen. maar ik denk dat ik er nu een redelijke build uit heb gehaald.
toch omdat ik er lang niet zoveel tijd meer in steek als toen ik ROS net gekocht had, zal ik geheid wel ergens weer iets gemist hebben.

momenteel roll ik als barb deze build : http://eu.battle.net/d3/e...schaap-2955/hero/39685579

Waste/BK/BT/Augchild met focus en restraint.

in deze setup kom ik met paragon 600+ redelijk door. bijv: solo grift 45 in 6:00

maar allicht ziet een van jullie hier nog ruimte op verbetering (het non ancient weapon word aan gewerkt)
Je laat een heleboel dps liggen door RoRG + Aughild's te gebruiken. Als je naar full WotW gaat, plus Lacuni's / Steady Strikers en een Convention of Elements in de cube neemt, dan kom je ongetwijfeld nog een stuk verder. Eventueel kan je als Bracers nog Slave Bonds nemen, voor een klein beetje extra toughess, maar denk niet dat dat laatste veel nut heeft. Je Blackthorne's belt vervangen door Pride of Cassius en Leap vervangen voor Ignore Pain - Iron Hide doet wel heel veel voor je toughness.

Waarom heb je eigenlijk Leap? Die rune lijkt me averechts te werken voor WW, omdat je mobs het liefst op een kluitje hebt.
RustStorm schreef op maandag 07 september 2015 @ 07:51:
Vanochtend maar eens een T5 rift gedaan, duurt lang, maar het lukt uiteindelijk zonder al te veel problemen. Denk dat ik m'n hoop er maar even op ga vestigen, vooral wat drops betreft. :)
Het zit niet echt mee hè, als je na 109 paragon levels nog nauwelijks nuttige items heb gevonden voor je WD. Huppel vanavond anders even mee op T10 riftjes, dan schuif ik je wat gear door als ik iets nuttigs voor je vind.

Maar wel al een Furnace in de cube. Waarom heeft iedereen Furnace, behalve ik? :P
Gisteren weer 10 pogingen gedaan om er eentje te fixen, weer alleen maar crappy items als resultaat.

[ Voor 84% gewijzigd door Deadsmell op 07-09-2015 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Na een week aan het prutsen geweest te zijn met mijn Crusader, heb ik toch gisteren een heel succesvolle dag gehad en mijn Light set compleet gemaakt. Ook het nieuwe schild maakt een wereld van verschil.. van T3 easy naar T6 easy.. Vanavond maar op gem-jacht :)

Ben ook wel erg blij met Blessed of Haull in de Cube. nooit problemen met Wrath 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Krullebol.nl op 07-09-2015 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:19

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben met m'n monk weer een stukje verder, T6 gaat lekker nu, T7 is wat zwaar (te weinig toughness).

Flow of Eternity wil maar niet droppen (sterker nog, er droppen helemaal geen diabo's, dus maar met Kanai's Cube aan het craften gegaan. Ik heb hem nog niet, maar wel een erg lekkere Ancient Flying Dragon. (4300 dps)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-10 15:16
Deadsmell schreef op maandag 07 september 2015 @ 07:56:
[...]

Het zit niet echt mee hè, als je na 109 paragon levels nog nauwelijks nuttige items heb gevonden voor je WD. Huppel vanavond anders even mee op T10 riftjes, dan schuif ik je wat gear door als ik iets nuttigs voor je vind.

Maar wel al een Furnace in de cube. Waarom heeft iedereen Furnace, behalve ik? :P
Gisteren weer 10 pogingen gedaan om er eentje te fixen, weer alleen maar crappy items als resultaat.
Dat kan je wel zeggen ja... Heb inderdaad vrij weinig nuttige dingen gevonden. Bizar, maar waar. :) Ik zal het meehuppelen in gedachten houden. Zeg nog niet meteen ja, omdat ik wil proberen het zelf voor elkaar te boksen (op z'n minst T8 aan kunnen...). Maar als het zo door gaat... dan ga ik in een hoekje zitten huilen. =D

Oh en euhmm... Kadala helpt ook niet echt mee...

Het lijkt trouwens wel of iedereen infinite aan het craften en cuben is... Hoe komen jullie toch zo snel aan zo veel bv Death Breaths... Ik moet daar veel moeite voor doen om er eindelijk eens 25 bij elkaar te hebben en dus één item te kunnen cuben...

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 07-09-2015 08:35 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Hier weer even een aantal nieuwe records die gister zijn behaald op S4 HC.

HC Solo wizard zit op S4 al hoger dan non season (grift 45) en me gems waren net 45-47.

Diablo III HC S4 Grift 47 Solo Wizard in 10m38s EU Rank 188

Samen met Temp, Kami en Phegor:
Diablo III HC S4 4 player Grift 49 Wizard point of view in 7m12s

Diablo III HC S4 4 player Grift 51 Wizard point of view in 9m25s

De 53 recording heb ik af moeten breken door server lag.

Toen na de 4 player grifts aan me (op zaterdag gelevelde) crusader solo begonnen, onderste zijn gedaan met 2 gems, mutilation op lvl 0 en esoteric op 15-24 en zonder crit gem in me wapen. Zit veel potentie in deze build(!)

Diablo III HC S4 Grift 39 Solo Crusader in 4m59s EU Rank 772 (goed rift gehad ;) )

Diablo III HC S4 Grift 40 Solo Crusader in 7m05s EU Rank 604 (Moest zoeken naar grotere groepen)

[ Voor 19% gewijzigd door 4th op 07-09-2015 11:29 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 08:00
Nog iets meer filmpjes :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Zo, vrijdag ook maar begonnen aan S4. Dit keer puur voor de Witch Doctor gegaan. Inmiddels paragon 130 en ik heb gister GR30 gehaald. T7 Rift ook al, al is het niet het meest efficiente met huidige gear.

Wat me wel opvalt is dat ik echt alleen maar Jade spul krijg. Het lijkt wel alsof bij het aanmaken van een character bepaald word: Jij krijgt alleen maar Jade. Op me monks ook altijd, op de ene krijg ik alleen maar inna, op de andere alleen sunwuko etc. Het zou RNG moeten zijn, maar ik heb het gevoel dat er ook iets pre-dertemend factor aan zit.

Wel vraagje over greater rifts, zit er een soort van hidden item level restrictie op GRs? Ik kan maximaal en 32 starten. Wat moet ik doen om dat hoger te maken?

Maar goed, ik heb nu dus 5 stukjes Jade(eigenlijk 6, maar rorg in cube), 2 aughild because why not, arcane immune necklace, littlemans finger(zonder dat ik garg gebruik, maar had betere stats dan welke andere ring), een lithany, belt of transendence(gratis passive!), en de sterkste 2hander met hoogste min-max dmg die ik kon vinden (haunt en locust swarm doen zo meer dmg). T6 is goed te doen en te farmen, nu is het gewoon een kwestie van stuff killen en gear krijgen.

Mijn doel voor dit seizoen: dagger of darts/carnevil build verzamelen en upgraden. Maar helltooth is ook gezellig.

Wel nog een vraagje voor de monks onder ons. Ik zag een video van Quin C over die zdps monk met 1.3 miljoen life per second. Ik kreeg gisteren een drop van een cache, een broek die tot max 1000% van je life per second als damage per second doet tegen targets om je heen. Even snel rekenen en dat is 1,3 miljard! dps. yup, 1,3 miljard!(billion als je engelse notatie aan houd). Ik weet de precieze van die build niet. Maar is het dan niet gewoon zo dat je maar iets hoeft te kijken en het valt dood neer? Lijkt me zeer interessant.

Al met al zeer kut dat ik aan diablo begonnen ben, gaat weer zo veel tijd kosten... ;)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Vraagske over de Focus en Restraint combo.
Ik speel momenteel een Zombie Bears WD.
Gisteren viel me op dat slecht 1 ring van beide getriggered wordt, terwijl ik wel allemaal mijn skills gebruik. Toen heb ik met Firebomb(op 4) gewisseld met men rechtermuisknop (Piranado)...en toen bleek ook de tweede ring te worden getriggered.
Moet zeggen dat ik niet gelijk een verschil merkte in output dmg. Komen namelijk zoveel crits op het scherm dat ik moeilijk kan zien voor hoeveel ik maximaal crit nu de tweede ring ook getriggered word.

Is dit normaal? moeten beide skills die de rings triggeren op je primaries zitten?

GR45 is toch al een feit...zelfs met nog maar 2 gems in slot, slechte F/R-ringen en middelmatig gear....op naar de GR50 ^^. Gisteren toch al leuke Scrimshaw kunnen maken, nu nog gift erop enzo...

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-10 15:34
ye-roon schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:48:
Wel vraagje over greater rifts, zit er een soort van hidden item level restrictie op GRs? Ik kan maximaal en 32 starten. Wat moet ik doen om dat hoger te maken?
Als je een greater rift haalt binnen een bepaalde tijd krijg je er een aantal levels bij. Dit kan van 1 tot maximaal 10 levels zijn afhankelijk van hoe snel je bent.
quote: diablofans
<4:30 remaining @ any level -> +1
5:02 remaining @ GR33 -> GR35 (+2)
5:49 remaining @ GR31 -> GR33 (+2)
5:59 remaining @ GR26 -> GR28 (+2)
6:08 remaining @ GR30 -> GR33 (+3)
6:57 remaining @ GR1 -> GR4 (+3)
7:00 remaining @ GR30 -> GR34 (+4)
7:06 remaining @ GR31 -> GR35 (+4)
7:15 remaining @ GR4 -> GR8 (+4)
7:19 remaining @ GR24 -> GR28 (+4)
7:25 remaining @ GR28 -> GR32 (+4)
7:29 remaining @ GR27 -> GR31 (+4)
7:45 remaining @ GR27 -> GR31 (+4)
8:54 remaining @ GR22 -> GR27 (+5)
9:34 remaining @ GR31 -> GR37 (+6)
9:37 remaining @ GR53 -> GR59 (+6)
10:03 remaining @ GR15 -> GR22 (+7)
10:09 remaining @ GR8 -> GR15 (+7)
11:08 remaining @ GR1 -> GR10 (+9)
12:34 remaining @ GR1 -> GR11 (+10)
---
Finishing time between 15:00 and 10:30: +1 key level
10:30-9:30: +2
9:30-8:30: +3
8:30-7:30: +4
7:30-6:30: +5
6:30-5:30: +6
5:30-4:30: +7
4:30-3:30: +8
3:30-2:30: +9
2:30 or less: +10

[ Voor 7% gewijzigd door Neles7 op 07-09-2015 08:55 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt iedereen op HC alleen zulke lage grifts of zijn er gewoon zo weinig HC spelers dat dit genoeg is voor top 1000 noteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 20:41
[...]
Wat me wel opvalt is dat ik echt alleen maar Jade spul krijg. Het lijkt wel alsof bij het aanmaken van een character bepaald word: Jij krijgt alleen maar Jade. Op me monks ook altijd, op de ene krijg ik alleen maar inna, op de andere alleen sunwuko etc. Het zou RNG moeten zijn, maar ik heb het gevoel dat er ook iets pre-dertemend factor aan zit.

Ik heb mijn Jade Set en mijn Zunimassa bijna compleet... voor het eerst Manajuma compleet... al 2 ancient en goede Arachyr items... maar pas na duizenden shards bij Kadala mijn eerste Helltooth :+ De ene set is gewoon zeldzamer dan de andere.

Om hoger te komen in rifts, moet je het hoogste level dat je kunt doen, halen binnen de tijd. Als je nu 32 haalt, kun je afhankelijk van je snelheid een of meerdere levels omhoog. Terwijl ik dit zit te typen is het overzicht daarvan al gepost :)
Brain3 schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:51:
Vraagske over de Focus en Restraint combo.
Ik speel momenteel een Zombie Bears WD.
Gisteren viel me op dat slecht 1 ring van beide getriggered wordt, terwijl ik wel allemaal mijn skills gebruik. Toen heb ik met Firebomb(op 4) gewisseld met men rechtermuisknop (Piranado)...en toen bleek ook de tweede ring te worden getriggered.
Moet zeggen dat ik niet gelijk een verschil merkte in output dmg. Komen namelijk zoveel crits op het scherm dat ik moeilijk kan zien voor hoeveel ik maximaal crit nu de tweede ring ook getriggered word.

Is dit normaal? moeten beide skills die de rings triggeren op je primaries zitten?

GR45 is toch al een feit...zelfs met nog maar 2 gems in slot, slechte F/R-ringen en middelmatig gear....op naar de GR50 ^^. Gisteren toch al leuke Scrimshaw kunnen maken, nu nog gift erop enzo...
Ik heb daar niets van gemerkt tot nu toe op non-Season (Season heb ik ze niet) en de uitleg van de set neigt hier ook niet naar. Eens testen vanavond :)

Dan nog een vraag voor mezelf... wat te doen met mijn SuWong?! Reforgen tot er een socket op zit? Wachten op Ramaladni's en dan de damage range rerollen? Ik neig naar dat laatste vanwege de redelijk goede roll van Acid Cloud damage, 9% damage en redelijke int.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je denkt dat er patronen zijn, maar dat is niet zo. RNG doet rare dingen met je hoofd. :P

Ik had in het begin ook alleen maar Jade spul, maar het ging vrij snel daarna heel rap met de andere sets. Inmiddels ook zes Carnevils gevonden, terwijl ik die vorig season zo hard nodig had maar niet kon vinden. :)

Ben trouwens wel benieuwd hoe Poison Dart WD nu in 2.3 presteert. Binnenkort maar eens testen, want ik vond laatst een mooie ancient SMK, heb DoD al in de cube en de rest van de meuk compleet in mijn stash.
Hafermaut schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:00:
[...]
De ene set is gewoon zeldzamer dan de andere.
Nee hoor, bij de WD hebben de sets dezelfde drop rates.
Hafermaut schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:00:
Dan nog een vraag voor mezelf... wat te doen met mijn SuWong?! Reforgen tot er een socket op zit? Wachten op Ramaladni's en dan de damage range rerollen? Ik neig naar dat laatste vanwege de redelijk goede roll van Acid Cloud damage, 9% damage en redelijke int.
Gooi de stats even in de reroll calculator, om te zien wat je het meeste oplevert. Let ook op Acid Blob damage, want die wordt daarin niet meegenomen. Ik heb zelf die laatste enchanted, omdat ik uit de rest van de stats vrij weinig extra meer kon halen en ik een lage blob roll had.
SuWong is een heel belangrijk item, dus ik zou hem sowieso giften.

[ Voor 38% gewijzigd door Deadsmell op 07-09-2015 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
Deadsmell schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:01:
[...]

[...]

Nee hoor, bij de WD hebben de sets dezelfde drop rates.

[...]

Gooi de stats even in de reroll calculator, om te zien wat je het meeste oplevert. Let ook op Acid Blob damage, want die wordt daarin niet meegenomen. Ik heb zelf die laatste enchanted, omdat ik uit de rest van de stats vrij weinig extra meer kon halen en ik een lage blob roll had.
SuWong is een heel belangrijk item, dus ik zou hem sowieso giften.
:) Voor mijn gevoel was Helltooth ook zeldzamer voor 2.3, maar goed om te weten dat dit in praktijk dus niet zo is. Lang leve RNG! Ach, twee Blood Thiefs verder kun je met wat mazzel al een hele set compleet hebben.

Wel grappig om te zien overigens dat voor sommige classes het ene set item wel degelijk een klein beetje moeilijker te krijgen is dan het andere. Marauder's Helm is 12,5% maar de WD set helms zijn 11,11%!!!1! 8) Komt natuurlijk doordat de WD helmen zo'n leuke variatie aan builds en utility brengt.

En thanks. Dat het de Base-damage zou worden was ik al wel over uit maar of ik hem helemaal zou Reforgen twijfelde ik even over. Maar gezien de stats die er op zitten ga ik hopen op een Gift en per direct de Base-damage rerollen.

[ Voor 26% gewijzigd door Hafermaut op 07-09-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
En dan heb ik op dit moment alleen de Helltooth helm en voor de rest nog helemaal geen andere set piece... Hoe frustrerend is dat... Al is het maar een tweede piece, dan gaat m'n dps waarschijnlijk alweer een stuk omhoog.... :|

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Begrijpelijk, maar ook dat is Diablo. Het blijft een verzamelspel puur en alleen gebaseerd op zoveel mogelijk RNG. Gewoon even doorspelen, dan vind je vanzelf alle spullen die je nodig hebt.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:00:
Speelt iedereen op HC alleen zulke lage grifts of zijn er gewoon zo weinig HC spelers dat dit genoeg is voor top 1000 noteringen?
Er zijn weinig wizards op HC in season momenteel.
ze zijn niet echt de flavour of the month in HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Weer een weekendje gefarmed, 0 items voor m'n wiz (behalve een ancient Wand of Woe, die dit seizoen useless is), terwijl ik af en toe items doorgespeeld krijg voor m'n WD en monk (gear ik op de achtergrond).

Mocht mee met een paar t8 speedrifts (normal rifts) van de SG/GoT clan. Wtf zo snel heb ik rifts nog nooit gecleared zien worden... 2-3 min max..... Was wel effe ander tempo dan ik gewend ben :P in publics.

Ben al een week op zoek naar een goede tal rasha (en ja ik heb alleen bad luck qua stats met reforge set item)......

[ Voor 5% gewijzigd door Squishie op 07-09-2015 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 13-10 15:41
UTADDICT schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:27:
Begrijpelijk, maar ook dat is Diablo. Het blijft een verzamelspel puur en alleen gebaseerd op zoveel mogelijk RNG. Gewoon even doorspelen, dan vind je vanzelf alle spullen die je nodig hebt.
RNG en Kadala zijn evil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Hoe zit het met die a'zu-dinges fist weapon voor de monk? Er staat increases dmg bij exploding palm bij 90%. Is dat dan 6000% + 90% (6090%) of 6000% + 5400%? (11400%)

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:01:
[...]

Ben trouwens wel benieuwd hoe Poison Dart WD nu in 2.3 presteert. Binnenkort maar eens testen, want ik vond laatst een mooie ancient SMK, heb DoD al in de cube en de rest van de meuk compleet in mijn stash.
Poison dart werkt best lekker, ik geloof dat ik verleden week toen ik mijn WD afstofte tot Grift 51 kwam zonder deaths vanaf Grift 39.

Geen idee of dat voor jullie hoog is, ik zit niet meer in het guild omdat ik afgelopen maanden vrij inactief was.

[ Voor 11% gewijzigd door Ngangatar op 07-09-2015 09:40 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
UTADDICT schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:27:
Haha ja, zul je zien dat zodra ik tweede setpiece gevonden heb, ze met bakken uit de hemel komen vallen. :) Gewoon lekker door hobbelen, komt goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:17
Nephalem schreef op maandag 07 september 2015 @ 00:05:
[...]

Wederom Bul Kathos 😄

Die set geeft 10 fury regen per seconde. Dus ook als je niks doet.
Thx, dacht dat die 10 fury generation per hit is 8)7 Misschien maar een keer wat beter inlezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ngangatar schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:39:
[...]

Poison dart werkt best lekker, ik geloof dat ik verleden week toen ik mijn WD afstofte tot Grift 51 kwam zonder deaths vanaf Grift 39.

Geen idee of dat voor jullie hoog is, ik zit niet meer in het guild omdat ik afgelopen maanden vrij inactief was.
Darts is nog steeds de best performende build (gemeten vanaf PTR). Daar is geloof ik 74 mee gehaald o.i.d. Of Helltooth daar overheen kon was alleen door lag niet duidelijk, dus in hoeverre deze claim waar is gaan we zien zodra de lag problemen zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ngangatar schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:39:
[...]

Vraag me voornamelijk af hoe hij zich tot Helltooth verhoudt. Met de cube kan je nu Mask of Jeram en Carnevil gebruiken en zowel Dagger of Darts als Starmetal Kukri. Voor de start van season had ik een PTR filmpje gezien van iemand die voorbij de grift 60 ging met die build.
UTADDICT schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:44:
[...]

Darts is nog steeds de best performende build (gemeten vanaf PTR). Daar is geloof ik 74 mee gehaald o.i.d. Of Helltooth daar overheen kon was alleen door lag niet duidelijk, dus in hoeverre deze claim waar is gaan we zien zodra de lag problemen zijn opgelost.
Mooi, dan ga ik mijn twee WD maar eens uitrusten met Poison Dart build. Lijkt me iets beter voor group play, in verband met de lag issues.

[ Voor 28% gewijzigd door Deadsmell op 07-09-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Focus en multishot op de muisknoppen, dat moet anders kunnen, want ik voel de arm wel een beetje, ik heb de gogok al gewisseld met andere gem omdat het me op een gegeven moment niet meer lukte met de vingers. Toch maar eens kijken of Focus misschien onder 1 of 2 kan.

Ik heb nu altijd shift in gedrukt, en dan vooruit met een Tumble. even kijken wat het beste kan aan knoppen.

....Dankzij de UE wel 12 plevels omhoog in een halve dag, maar goed, dat moet ook zonder spierpijn kunnen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Mijn doelen voor deze maand :-)
- NS lvl 700 bereiken
- Season conquest (graag twee zelfs)
- Wil dan ook wel eens een WD gaan levelen ... hopelijk fixed blizzard algauw die lag (een party met 4 WD's moet hilarisch zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:44:
[...]

Vraag me voornamelijk af hoe hij zich tot Helltooth verhoudt. Met de cube kan je nu Mask of Jeram en Carnevil gebruiken en zowel Dagger of Darts als Starmetal Kukri. Voor de start van season had ik een PTR filmpje gezien van iemand die voorbij de grift 60 ging met die build.

[...]

Mooi, dan ga ik mijn twee WD maar eens uitrusten met Poison Dart build. Lijkt me iets beter voor group play, in verband met de lag issues.
Hehe, check mijn build, dat had ik direct gedaan ja.

[ Voor 84% gewijzigd door Ngangatar op 07-09-2015 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:46:
- Wil dan ook wel eens een WD gaan levelen ... hopelijk fixed blizzard algauw die lag (een party met 4 WD's moet hilarisch zijn)
Moet er niet aan denken. Heb met twee WD's al dat ik mijn cursor vaak kwijt ben. :P
Ngangatar schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:46:
[...]
Hehe, check mijn build, dat had ik direct gedaan ja.
Nice! Dat wordt dus acht gems naar de 50 brengen in plaats van zes. :P

Heb je bewust Aughilds pieces? Ik zou denk ik voor Steady Strikers of Lacuni's gaan.

[ Voor 34% gewijzigd door Deadsmell op 07-09-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hafermaut schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:12:
Voor mijn gevoel was Helltooth ook zeldzamer voor 2.3, maar goed om te weten dat dit in praktijk dus niet zo is. Lang leve RNG! Ach, twee Blood Thiefs verder kun je met wat mazzel al een hele set compleet hebben.
Ik zit inmiddels aan 130 paragon (99% solo geleveled / gegeared), tier 25 gaat over het algemeen in 6-8 minuten, T6 geen probleem (vanavond maar naar T7 toe) en ik wacht nog op m'n eerste Helltooth item. Ik zit nu op 4 pieces Arachyr, 2 Zuni, 2 Jade, 1 Maju. Leuk hoor, zo'n RNG.

Als het zo doorgaat en ik heb de gems die ik nodig heb (BotT wil ook maar niet droppen), zie ik het nog gebeuren dat ik ze naar 25+ level, de Arachyr piece switch naar een generic set en dan tier 40 doen voor de Conquest 8)7

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 16:06
ye-roon schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:48:Wel nog een vraagje voor de monks onder ons. Ik zag een video van Quin C over die zdps monk met 1.3 miljoen life per second. Ik kreeg gisteren een drop van een cache, een broek die tot max 1000% van je life per second als damage per second doet tegen targets om je heen. Even snel rekenen en dat is 1,3 miljard! dps. yup, 1,3 miljard!(billion als je engelse notatie aan houd). Ik weet de precieze van die build niet. Maar is het dan niet gewoon zo dat je maar iets hoeft te kijken en het valt dood neer? Lijkt me zeer interessant.

Al met al zeer kut dat ik aan diablo begonnen ben, gaat weer zo veel tijd kosten... ;)
Goede vraag of dat nuttig is.. ik heb een halve healer Monk.
Half in de zin dat ik de gear wel heb maar het nog alles behalve optimaal is!
Zit met die set-up met buffs op 1,2 miljoen life per second. Zal die pants eens in de cube mikken en kijken of het ergens nuttig is. Enige nadeel wel; je krijgt zelf die regeneration niet meer dus verwacht dat je zelf ook super snel dood bent! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:54:
[...]

Zit met die set-up met buffs op 1,2 miljoen life per second. Zal die pants eens in de cube mikken en kijken of het ergens nuttig is. Enige nadeel wel; je krijgt zelf die regeneration niet meer dus verwacht dat je zelf ook super snel dood bent! :p
1.2 - 1.5 miljard per seconde is niets in vergelijking met wat andere classes kunnen doen. Een goede EP monk met SSS set kan 14x 2 miljard doen in 3 seconde. Een goede barb doet 5 tot 15 miljard per hit.
Daarnaast wat je zegt, ben je zelf ook enorm snel dood.
Ealjebij schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:39:
Hoe zit het met die a'zu-dinges fist weapon voor de monk? Er staat increases dmg bij exploding palm bij 90%. Is dat dan 6000% + 90% (6090%) of 6000% + 5400%? (11400%)
Dat laatste ;) anders waren de fist of az niet zo populair. Ik zie mijn palms van 600-700k met In-geom (speedfarm build) naar 1 tot 1.4 miljard gaan (fist of az).

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:47:
[...]

Moet er niet aan denken. Heb met twee WD's al dat ik mijn cursor vaak kwijt ben. :P

[...]

Nice! Dat wordt dus acht gems naar de 50 brengen in plaats van zes. :P

Heb je bewust Aughilds pieces? Ik zou denk ik voor Steady Strikers of Lacuni's gaan.
`
Nee zit niets bewusts aan, is mijn oude build en ik moet me nog inlezen.

8 ipv 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Sabrac schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:59:
[...]

1.2 - 1.5 miljard per seconde is niets in vergelijking met wat andere classes kunnen doen. Een goede EP monk met SSS set kan 14x 2 miljard doen in 3 seconde. Een goede barb doet 5 tot 15 miljard per hit.
Daarnaast wat je zegt, ben je zelf ook enorm snel dood.
Ik verwacht ook niet dat het een nuttige build gaat zijn, maar altijd grappig om het eens te proberen natuurlijk!
Voor de damage blijf ik bij mijn Uliana of generator Monk! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
schaapiej schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:54:
[...]

Ik heb het getest.
Het werkt niet.
Die pants gebruiken alleen de LPS van je gear en niet van je skills.
dus het doet echt zo goed als niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:04:
[...]

Ik verwacht ook niet dat het een nuttige build gaat zijn, maar altijd grappig om het eens te proberen natuurlijk!
Voor de damage blijf ik bij mijn Uliana of generator Monk! :P
Mocht je damage in een groep willen doen, dan zou ik de shenlong sunwuko EP monk voorstellen ;) 80 tot 100 miljard crits met EP.. alles smelt in een paar hits (zelfs op g.rift 66). Enige nadeel is je damage op guardians.. dus breng een goede single target class mee die je EPs laat afgaan en je bent klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ngangatar schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:00:
[...]

`
Nee zit niets bewusts aan, is mijn oude build en ik moet me nog inlezen.

8 ipv 6?
Heb de gems van mijn Helltooth WD gisteren op 50 gekregen en ben daarna met die van mijn monk aan de slag gegaan. Nu komen er dus nog Simplicity's Strength en Enforcer bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:08:
[...]

Heb de gems van mijn Helltooth WD gisteren op 50 gekregen en ben daarna met die van mijn monk aan de slag gegaan. Nu komen er dus nog Simplicity's Strength en Enforcer bij. :)
Check :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Sabrac schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:59:
Dat laatste ;) anders waren de fist of az niet zo populair. Ik zie mijn palms van 600-700k met In-geom (speedfarm build) naar 1 tot 1.4 miljard gaan (fist of az).
Ah, bedankt voor je antwoord. Ik krijg dat ding maar niet, dus kan het zelf niet testen.

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:30
Deadsmell schreef op zondag 06 september 2015 @ 21:12:
[...]

Vanavond een beetje 50+ griftjes gedaan om gems te upgraden. Toen ze alle drie op 50 zaten, maar eens mijn record pushen en Apsie voorbij proberen te komen op het clan solo WD leaderboard. Jammerlijk gefaald. Had een grift 55 die waanzinnig goed ging. Ruim 4:40 minuten over op de teller, krijg ik Perdition als RG. 29 keer dood gegaan voor ik hem neer had. :' )
Ik wacht in spanning af _/-\o_ , jammer van Perdition alhoewel ik hem vrij makkelijk kan hebben?
Misschien toch iets meer tough? (in game zit ik nu op 18 mill.)

Misschien heb je vanavond meer succes ;)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 07:19
4th schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:33:
Hier weer even een aantal nieuwe records die gister zijn behaald op S4 HC.

De 53 recording heb ik af moeten breken door server lag.
Hierbij de recording van de 53
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:00:
Op HC ligt alles lager meestal tot wel 10 GR als softcore en wizzard wordt niet erg veel gespeeld op het moment barb en monk spelen heel veel mensen op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

SideShow schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:46:
Mijn doelen voor deze maand :-)
- NS lvl 700 bereiken
- Season conquest (graag twee zelfs)
Je bedoeld de lag als in parties zit? Is dat server side lag?

Ik had wel dat ik gisteren even met iemand van me battlefield clan aant spelen was. Hij had grin reaper + acid cloud. Echt elke keer als acid cloud gecast word had ik framestotters. Ik heb shadowplay aan en de FPS bleef op 90+ maar het was snoeihard aant stotteren. Had wel verwacht dat het naar beneden zou dippen elke keer dat het gebeurde, maar dat was niet zo. Wat het wel was, was onspeelbaar. Ik kreeg er echt koppijn van. Later had hij andere spell aangezet, maar dat flikkeren en frameskips bleef. Is dat iets van multiplayer op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
SG heren, vanavond online om 55-60 te doen? (De HC-heren)
ik wel namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:52
Klinkt alsof ze de good-old frustratie van de skelliemancer terug gebracht hebben in het spel ;)

Damn, gisteren mijn goede DH wapen verklooid omdat ik Caine-cube nog niet goed begreep. Zeg maar dag met je handje naar de unieke ancient kick-ass wapen :'(

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:10:
[...]

Ik wacht in spanning af _/-\o_ , jammer van Perdition alhoewel ik hem vrij makkelijk kan hebben?
Misschien toch iets meer tough? (in game zit ik nu op 18 mill.)

Misschien heb je vanavond meer succes ;)
Ik zit op iets van 17M in game, dus dat is het probleem niet. Ik blijf op grift 52 nog midden tussen de mobs staan, meestal zonder een centje pijn.

Perdition doet vaak zo'n teleport attack en die kan ik niet afweren. Ik gebruik vaak Spirit Walk om zijn ranged attack te ontwijken en op het moment dat ik hem dan nodig heb voor die teleport, zit hij op cooldown en ben ik dood.

Jij hebt Henri's Perquisition, omdat je Bears doet. Ik denk dat dat een heleboel scheelt bij zijn teleport attack. Maar ik weiger Bears, totdat ik op de clan nr. 1 plek heb gestaan met Blob! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
ye-roon schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:15:
[...]

Ik had wel dat ik gisteren even met iemand van me battlefield clan aant spelen was. Hij had grin reaper + acid cloud. Echt elke keer als acid cloud gecast word had ik framestotters. Ik heb shadowplay aan en de FPS bleef op 90+ maar het was snoeihard aant stotteren. Had wel verwacht dat het naar beneden zou dippen elke keer dat het gebeurde, maar dat was niet zo. Wat het wel was, was onspeelbaar. Ik kreeg er echt koppijn van. Later had hij andere spell aangezet, maar dat flikkeren en frameskips bleef. Is dat iets van multiplayer op het moment?
Hotfixes zijn in the works en deels al doorgevoerd (en deels nog niet). Ik heb overigens tot nu toe nergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Er zijn op het moment meerdere problemen rondom lag.

1) Helltooth WD - Zodra deze firewalls plaatst op 15+ monsters heb je lag. (varierend van licht tot meerdere secondes)
2) Density Lag - Zodra je een grote groep monsters hebt en hier veel abilities op cast heb je lag (van licht tot meerdere secondes)
3) Server Overload lag - Dit heb je rond 19:00 tot 21/22:00, dit is een constante lichte lag van .2-.3 seconde, servers kunnen het aantal spelers niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
[...]

Zoek maar even op "Helltooth lag" je zou er verdrietig van worden :'(
Zelfs solo merk ik, als het wat drukker wordt op 't scherm, dat je wat lichte stotters krijgt...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Joarie schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:18:
Klinkt alsof ze de good-old frustratie van de skelliemancer terug gebracht hebben in het spel ;)

Damn, gisteren mijn goede DH wapen verklooid omdat ik Caine-cube nog niet goed begreep. Zeg maar dag met je handje naar de unieke ancient kick-ass wapen :'(
"Dit zet je aan het denken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Yogoi schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:06:
[...]

Ik heb het getest.
Het werkt niet.
Die pants gebruiken alleen de LPS van je gear en niet van je skills.
dus het doet echt zo goed als niks.
Scheelt mij weer 5 min werk om te testen! :+
Sabrac schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:06:
[...]

Mocht je damage in een groep willen doen, dan zou ik de shenlong sunwuko EP monk voorstellen ;) 80 tot 100 miljard crits met EP.. alles smelt in een paar hits (zelfs op g.rift 66). Enige nadeel is je damage op guardians.. dus breng een goede single target class mee die je EPs laat afgaan en je bent klaar ;)
Die combi had ik nog niet gezien, als ik de gear er voor binnen heb maar eens proberen!
Wel lekker een beetje afwisseling van de SSS build!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Sabrac schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:19:
[...]

Er zijn op het moment meerdere problemen rondom lag.

1) Helltooth WD - Zodra deze firewalls plaatst op 15+ monsters heb je lag. (varierend van licht tot meerdere secondes)
2) Density Lag - Zodra je een grote groep monsters hebt en hier veel abilities op cast heb je lag (van licht tot meerdere secondes)
3) Server Overload lag - Dit heb je rond 19:00 tot 21/22:00, dit is een constante lichte lag van .2-.3 seconde, servers kunnen het aantal spelers niet aan.
En daarom doe ik mijn solo runs gewoon in de nacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:18:

Je zei al dat je ff moest wennen, wat is er gebeurd dan?
Was het al een Yangs recurve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Deadsmell schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:18:
[...]

Jij hebt Henri's Perquisition, omdat je Bears doet. Ik denk dat dat een heleboel scheelt bij zijn teleport attack.

Maar ik weiger Bears, totdat ik op de clan nr. 1 plek heb gestaan met Blob! :P
Gewoon Thing o/t Deep hier hoor, het poesje is alleen visueel, ziet er grappig uit :)

Goede uitdaging trouwens!! succes :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
Ik dacht dat je die legendary affixes na het extracten kon mergen in een bestaand wapen. Boy was i wrong about that one. En ook niet even uittesten met een minder wapen...tuurlijk niet :+

Inmiddels ben ik er achter dat het gewoon 3 extracted affixes zijn die je aan/uit-zet bij de zuil en op die manier snel van speelstijl kunt wisselen

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, inderdaad. Maar ik ben er nog steeds niet uit wat beter is Thunderfury of Odin Son, maar ik durf die vraag niet meer te stellen. Want dan moet ik het weer googlen, en dan kom ik uit op vreemde videos die mij iets wijs willen maken over de werkwijze van de twee wapens op een barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:26:
ja, inderdaad. Maar ik ben er nog steeds niet uit wat beter is Thunderfury of Odin Son, maar ik durf die vraag niet meer te stellen. Want dan moet ik het weer googlen, en dan kom ik uit op vreemde videos die mij iets wijs willen maken over de werkwijze van de twee wapens op een barb.
Als demon hunters?

Thunderfury - Lightning chain die monsters slowed en attack speed verlaagt
Odyn Son - Lightning chain...... zonder iets extra's

Lijkt me vrij duidelijk ;)

TF is ook heerlijk als cube effect voor een support monk, alles nog zwakker maken zodat je squishy dmg dealers in leven blijven :D

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 07-09-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar qua kans bedoel ik, ik bedoel die multishot blaast alles omver, ik dacht alleen dat die chain misschien meerdere groepen kon trekken. Ik bedoel ik heb nu +70% fire dmg, dus dat wil wel, en een boel RCR dus ik loop mijn rondjes wel uit :) maar ik dacht dus dat die chain lightning er voor kon zorgen dat alles naar mij kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Een vraag voor de S4 crusaders.. gisteravond heb ik die Johanna's flail gevonden in de cube, en nu wil ik een Hammerdin maken.
Ik twijfel of ik deze moet gaan gebruiken en een Furnace cuben, of de flail cuben en een Skycutter gebruiken. (Furnace en Skycutter heb ik nog niet).
Iemand suggesties?
Overige tips hoor ik trouwens ook graag.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:29:
Maar qua kans bedoel ik, ik bedoel die multishot blaast alles omver, ik dacht alleen dat die chain misschien meerdere groepen kon trekken. Ik bedoel ik heb nu +70% fire dmg, dus dat wil wel, en een boel RCR dus ik loop mijn rondjes wel uit :) maar ik dacht dus dat die chain lightning er voor kon zorgen dat alles naar mij kwam
Thunderfury: 50-60 % proc chance voor 279-372 % weapon dmg
Odyn Son: 20-40 % proc chance voor 100-120 % weapon dmg

Wederom een duidelijke winnaar :) Odyn son is de zwakke Thunderfury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zet ik hem vanavond even om

en vriendelijk bedankt! :)

(ik zie alleen 20-40% change to chain lighnting staan als beschrijving dacht ik te menen, vandaar mijn twijfels, die Thunderfury zag er minder gevaarlijk uit)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Speel nu al enkele dagen met een XBox 360 controller .... dit doet wonderen voor mijn RSI.
Je bent wat minder mobiel en zo en grift records ga je er niet meer breken, maar ben toch super content dat ik nu eindelijk een deftig programmaatje gevonden heb en bovendien een configuratie voor mn barb die lekker speelt.
Nog niet de minste problemen ondervonden bij GR55 ofzo ... lekker chill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Yogoi schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:18:
SG heren, vanavond online om 55-60 te doen? (De HC-heren)
ik wel namelijk :)
Ik ben er, alleen niet ineens 60, eerst maar eens omhoog werken vanaf 53 :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Apsie schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:24:
[...]

Gewoon Thing o/t Deep hier hoor, het poesje is alleen visueel, ziet er grappig uit :)

Goede uitdaging trouwens!! succes :)
Henri's is AWESOME. Toen ik die gedropt kreeg, heb zo hard gelachen :D Ik heb nu Jade met 2hander. Maar dat word op zeker een transmog zodra ik DoD/Carn build heb, miauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04
Heb bijna m'n hele gear Ancient, maar in al die tijd niet één Fist Of AzzTurasq :+ Ook geen slechte, gewoon helemaal geen één (Terwijl ik vanaf het begin kadala om 1h wapens en al m'n DB's cube voor Fist of AzTurasq). Maarja dat houdt het wel leuk, blijven zoeken naar die éne drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
Wat ik me nog afvroeg trouwens (en nog niet heb getest): wat gebeurt er als je een legacy legendary re-rolled?

Krijgt hij dan alsnog zijn unique power? of is dat nog niet mogelijk? (Bijvoorbeeld Triumvirate, Skull Grasp, Dead mans legacy hebben allemaal pas in de latere patches een power gekregen)

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
Case schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:12:
Wat ik me nog afvroeg trouwens (en nog niet heb getest): wat gebeurt er als je een legacy legendary re-rolled?

Krijgt hij dan alsnog zijn unique power? of is dat nog niet mogelijk? (Bijvoorbeeld Triumvirate, Skull Grasp, Dead mans legacy hebben allemaal pas in de latere patches een power gekregen)
De bron is Reddit, maar toch: je krijgt een reroll van de oude versie. In feite zijn het twee verschillende legendaries met dezelfde naam namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hafermaut schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:15:
[...]
De bron is Reddit, maar toch: je krijgt een reroll van de oude versie. In feite zijn het twee verschillende legendaries met dezelfde naam namelijk.
Dat lijkt mij ook logischer, maar in je bron spreken de posters elkaar tegen, al is het allemaal speculatie daar. Iemand hier die het getest heeft?

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 07-09-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als een rare je al een ancient kan opleveren, dan moet je je sommige dingen niet willen afvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Case schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:12:

Dat wil ik niet proberen :) Heb nog legacy gear om de Wall of Death met 5 sec. te bekorten. Ik haal 't niet in m'n hoofd om daar aan te sleutelen.. >:)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
SideShow schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:36:
Speel nu al enkele dagen met een XBox 360 controller .... dit doet wonderen voor mijn RSI.
Je bent wat minder mobiel en zo en grift records ga je er niet meer breken, maar ben toch super content dat ik nu eindelijk een deftig programmaatje gevonden heb en bovendien een configuratie voor mn barb die lekker speelt.
Nog niet de minste problemen ondervonden bij GR55 ofzo ... lekker chill :D
Heb onlangs m'n PS3 controller op de PC aangesloten voor Rocket League.
Wellicht ook maar eens kijken of ik die voor D3 kan gebruiken bij het relax farmen...
RedHat schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:57:
Heb bijna m'n hele gear Ancient, maar in al die tijd niet één Fist Of AzzTurasq :+ Ook geen slechte, gewoon helemaal geen één (Terwijl ik vanaf het begin kadala om 1h wapens en al m'n DB's cube voor Fist of AzTurasq). Maarja dat houdt het wel leuk, blijven zoeken naar die éne drop.
Knal anders wat rare fists in de cube en upgrade die.
Daar heb ik al zeker 5 crappy Fist of the Az mee gehad!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Iemand interesse voor Grift 50+ vnv? Ik ben pas +- para 350 :), maar speel het graag in een gezellige groep. Ik weet nog niet wat m'n max is, nog niet geprobeerd. Het is in ieder geval geen 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04
schaapiej schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:43:

[...]

Knal anders wat rare fists in de cube en upgrade die.
Daar heb ik al zeker 5 crappy Fist of the Az mee gehad!
Dat doe ik dus ook al vanaf het begin :+ Fist weapon craften en dan cuben naar legendary... :D
Squishie schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:45:
Iemand interesse voor Grift 50+ vnv? Ik ben pas +- para 350 :), maar speel het graag in een gezellige groep. Ik weet nog niet wat m'n max is, nog niet geprobeerd. Het is in ieder geval geen 60
Kom 's avonds eens langs op de TS server van SG. Daar zitten 9 van de 10 x wel mensen die GRjes doen (waaronder ik).

[ Voor 38% gewijzigd door RedHat op 07-09-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook voor 2.3 zat het al niet lekker. Ik heb een GTX 960, ruim voldoende voor 60 FPS zou je zeggen. Door het nieuwe file system zag je al problemen; iets in de richting van run-time audio decrypting en model loading. Basically als er iets voor het eerst voorbij komt, geeft het iets load lag. Dat terwijl ik van een SSD draai. Wat je dan op de GPU monitoring ziet, is dat de GPU load en de GPU power dippen, net als de CPU load. Het zit dus kennelijk server side of ergens onhandig synchroon. Bottom line is dat m'n systeem (CPU / GPU) even niet belast worden, er wordt gewoon niets gevraagd vanuit de game.

De WD lag is daar vrolijk bijgekomen. Door Helltooth is de hoeveelheid DoTs enorm toegenomen; Necrosis wordt vaak niet genoemd, maar alles wat je raakt op het scherm hapt een 10-seconde DoT die constant gerefreshed wordt. Daar komen dan de Wall(s) en Acid Clouds bij....keer 3 vanwege mimics. Vooral Acid Cloud is naar omdat dat feitelijk 3 gestackte ground effects zijn. Slow Burn verergert het omdat de duration verdubbeld wordt t.o.v. de andere runes, waardoor er meer overlap is. Het rekenwerk daarvoor zit server-side, dus je zal zelfs op je monitoring niet zien dippen; het is simpelweg de server die het rekenwerk niet snel genoeg rond krijgt.
ye-roon schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:47:
Henri's is AWESOME. Toen ik die gedropt kreeg, heb zo hard gelachen :D Ik heb nu Jade met 2hander. Maar dat word op zeker een transmog zodra ik DoD/Carn build heb, miauw.
Los van de epic transmog, is het echt een goede mitigator. De 3 seconde confuse wordt flink verlaagd op hogere difficulties, maar het interrupt wel; bij exorcists is dat een life saver omdat ze na het eerste contact met de blast ophouden. Omdat je dan nog 80% reduction hebt, overleef je het. Hetzelfde bij assassins. De jump attack is het ergst en die van je op.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kost alleen zoveel death breaths :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
4th schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:37:
[...]

Ik ben er, alleen niet ineens 60, eerst maar eens omhoog werken vanaf 53 :P
Ik heal je wel, dan zul je zien dat we zo omhoog gaan van 53 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna elke class heeft ondertussen wel een death breath farming build waarmee ze 300+ per uur kunnen binnenhalen :) lijkt me geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Waar vind ik die? (werkt het ook op T6, meer kan ik niet aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle builds staan op diablofans, zal vast ook wel bijstaan vanaf welke difficulty dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zie er net 1 ja.
Op zich niet spannend, wat lastig is dat ook die buils weer erg item afhankelijk zijn.
Vanavond eens kijken hoe ik met mijn items (bijna complete Raiment set, bijna complete Uliana set en nog een erg lekkere flying dragon) hier de beste set mee kan maken.

Gister op T6 ca. 80 db's per uur gehaald. Lijkt veel maar na 3 items enchanten (noem ik het maar) is het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

WD speed DB farming build: https://www.reddit.com/r/...reath_farming_build_with/

nadruk op speed, er is een andere maar die is belachelijk traag qua MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren dankzij Sjaak level 70 geworden op mijn S4 monk. Is er iets wat ik eerst moet gaan doen voordat ik aan de gear farm ga? Eerst de cube doen misschien?
Of gewoon in farm modus gaan? Zit nu op Master en kan alles prima hebben met veel rondrennen, T1 zal nog net te hoog gegrepen zijn voor de verse 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

RedHat schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:45:
[...]

Dat doe ik dus ook al vanaf het begin :+ Fist weapon craften en dan cuben naar legendary... :D

[...]

Kom 's avonds eens langs op de TS server van SG. Daar zitten 9 van de 10 x wel mensen die GRjes doen (waaronder ik).
Ik zat met jou in de groep dit weekend haha :)! Ben elke dag wel op TS te vinden :), zal er vnv ook weer zijn :)!

[ Voor 3% gewijzigd door Squishie op 07-09-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:04:
Gisteren dankzij Sjaak level 70 geworden op mijn S4 monk. Is er iets wat ik eerst moet gaan doen voordat ik aan de gear farm ga? Eerst de cube doen misschien?
Of gewoon in farm modus gaan? Zit nu op Master en kan alles prima hebben met veel rondrennen, T1 zal nog net te hoog gegrepen zijn voor de verse 70.
Nadat we als party lvl 70 werden hebben we de game ook op T1 gezet, iedereen had met hun bloodshards 2 tot 4 legendaries en konden hier makkelijk T1 mee aan. Zou het gewoon proberen, vanaf T1 droppen class specifieke set items, zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Squishie schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:45:
Met de Tweakers clan heb ik gisteren consitent Gr50 gerunned in 5-6min gemiddeld.
Je hebt verder geen profiel en of details gegevens dus ik weet niet veel van je char.

Als je in de clan of community zit dan moet het wel lukken om een groep te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ik had al sinds ik m'n wiz starte het gevoel dat we niet goed bezig waren vergeleken met Monks en WD. Iemand heeft even een paar berekeningen erop losgelaten. Resultaat is toch wel deprimerend
Median averaged over servers at the end of E2:
Barb 45.7
Crus 44.3
DH 46.7
Monk 45.7
WD 41.0
Wiz 42.3

Median averaged over servers at the end of E3 (relative change wrt. E2 in brackets):
Barb 54.7 (+9.0)
Crus 51.7 (+7.3)
DH 55.3 (+8.7)
Monk 50.7 (+5.0)
WD 50.7 (+9.7)
Wiz 53.0 (+10.7)

Median averaged over servers as of today (Sep 7) (relative change wrt. E3 / E2 in brackets):
Barb 63.0 (+8.3 / +17.3)
Crus 54.7 (+3.0 / +10.3)
DH 59.3 (+4.0 / +12.7)
Monk 61.0 (+10.3 / +15.3)
WD 61.7 (+11.0 / +20.7)
Wiz 56.3 (+3.3 / +14.0)
bron:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/18716987328
Neles7 schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:07:
[...]

Met de Tweakers clan heb ik gisteren consitent Gr50 gerunned in 5-6min gemiddeld.
Je hebt verder geen profiel en of details gegevens dus ik weet niet veel van je char.

Als je in de clan of community zit dan moet het wel lukken om een groep te vinden.
Waar kan ik m'n profiel zoeken (zonder in te moeten loggen)?

[ Voor 21% gewijzigd door Squishie op 07-09-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Squishie schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:11:
Ik had al sinds ik m'n wiz starte het gevoel dat we niet goed bezig waren vergeleken met Monks en WD. Iemand heeft even een paar berekeningen erop losgelaten. Resultaat is toch wel deprimerend

[...]

bron:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/18716987328
Het is nog veel te vroeg in het seizoen om hierover te oordelen.
Kijk naar de top records, Barb 68, WD / Wiz / Monk 67, Crus 64... ow ja, er zijn ook nog DH's... op 63

Wacht maar totdat iedereen de gear en paragon lvls hebben, dan kan je dit veel beter beoordelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

UTADDICT schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:03:
WD speed DB farming build: https://www.reddit.com/r/...reath_farming_build_with/

nadruk op speed, er is een andere maar die is belachelijk traag qua MS.
Heb helaas alleen een monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, helaas. Want een DS build is natuurlijk helemaal niet snel en totaal niet geschikt om DB's mee te farmen. :+

Ik ga trouwens geen speciale build voor DB's farmen maken. Kwak gewoon mijn Manajuma items op mijn Helltooth build als ik ze snel binnen wil hengelen. Of pak de Arachyr WD, want die farmt T8 ook met gemak. Anders moet ik weer bounties doen voor mats voor gear craften. Tijdverspilling. :P

[ Voor 36% gewijzigd door Deadsmell op 07-09-2015 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 19:52
Sabrac schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:13:
[...]

Het is nog veel te vroeg in het seizoen om hierover te oordelen.
Kijk naar de top records, Barb 68, WD / Wiz / Monk 67, Crus 64... ow ja, er zijn ook nog DH's... op 63

Wacht maar totdat iedereen de gear en paragon lvls hebben, dan kan je dit veel beter beoordelen..
Op EU inmiddels al het volgende:
Barb, Monk en WD 68
Wiz 67
Crux en DH 64

Ik zelf inmiddels 63 gepushed met WD en 61 met Barb.

[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 07-09-2015 12:27 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Wiz en DH vallen gewoon af in party's. Barb & Monk "stacken" gewoon en droppen de DPS erop los. Ranged is dan gewoon matig omdat je niet in de heal range zit, en nee er tussen staan heeft ook minder nut omdat je dan alsnog ge1shot gaat worden. Crus damage output is te laag en valt daarbij ook gewoon per definitie af. Daarbij valt de damage van zowel wiz als dh ook tegen.
De WD gaat prima, alleen de lag verpest deze class op dit moment. Indien dat gefixed wordt kun je met 4 man veel hoger gaan pushen.

en ik was ~5seconden langzamer als anima met barb op 61 :(

[ Voor 5% gewijzigd door Douweegbertje op 07-09-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Deadsmell schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:25:
[...]

Ja, helaas. Want een DS build is natuurlijk helemaal niet snel en totaal niet geschikt om DB's mee te farmen. :+

Ik ga trouwens geen speciale build voor DB's farmen maken. Kwak gewoon mijn Manajuma items op mijn Helltooth build als ik ze snel binnen wil hengelen. Of pak de Arachyr WD, want die farmt T8 ook met gemak. Anders moet ik weer bounties doen voor mats voor gear craften. Tijdverspilling. :P
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren in mijn eentje T7 Diablo & Mathael verslagen als Delrasha wizard. Toch wel een mijlpaal voor mij persoonlijk :D Was overigens met templar maar zonder unity. Zit toch te wachten op een mooie eather walker ancient en een serpent sparker (heb al een tasker & theo). Leuke combo voor mij was ook mirror ball bonus met delrasha 6 set bonus. Zie af en toe crits van rond de 100M voorbijkomen met mijn meteoren.

Niet slecht voor 3 dagen spelen ofwel? :P

P.s. Mede mogelijk gemaakt door Neles, Helly, Linx, Timmeah, en wie ik nog vergeten ben te noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:56

ChUcKiE

Dus........

Misschien open deur, maar hoe kan ik met mijn net 70 geworden S4 barb een beetje aan gear komen?
gewoon farmen (bountys) of Rift/Grift? Of met iemand meelopen, die hogere Torment aan kan?
Ik merk dat het allemaal in public niet echt heel vlot gaat :(

Verder moet ik me toch maar eens inlezen in de Cube en andere 2.3 patch extra's, want na een 3/4 jaar niets gedaan te hebben merk ik wel dat ik achterstand opgelopen heb.
ben vorige week weer begonnen en voor het eerst een season char aangemaakt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChUcKiE schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:52:
Misschien open deur, maar hoe kan ik met mijn net 70 geworden S4 barb een beetje aan gear komen?
gewoon farmen (bountys) of Rift/Grift? Of met iemand meelopen, die hogere Torment aan kan?

Verder moet ik me toch maar eens inlezen in de Cube en andere 2.3 patch extra's, want na een 3/4 jaar niets gedaan te hebben merk ik wel dat ik achterstand opgelopen heb.
Beste dropkansen heb je in (g)rifts. Zoek een niveau waarop je snel kunt farmen en ga daarop rifts doen. Als je keystones voor grifts krijgt, doe dan voor de afwisseling grifts om je leg gems te krijgen en te upgraden.

Gaat sneller als je een party hebt om mee samen te spelen, helemaal als er nog een andere persoon met hetzelfde char in zit. Kan je loot delen.

Zitten er in je clan geen groepen die season spelen?

Edit: zorg dat je de cube zo snel mogelijk krijgt en eventueel nuttige items daarvoor erin doet. Met Barb wil je waarschijnlijk The Furnace, Hexing Pants en Convention of Elements in de cube. Al weet ik niet zeker of dat voor de nieuwe 2.3 builds ook geldt.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 07-09-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Temp2264 schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:11:
[...]

Hierbij de recording van de 53
[video]

[...]

Op HC ligt alles lager meestal tot wel 10 GR als softcore en wizzard wordt niet erg veel gespeeld op het moment barb en monk spelen heel veel mensen op het moment
Dat het lager ligt is niet meer dan normaal, maar dit verschil is wel erg groot. Zeker als je naar de cleartimes kijkt. Een 50 solo moet makkelijk lukken met wat meer toughness, en dan is het niet eens lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ryan1981 schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:46:
Gisteren in mijn eentje T7 Diablo & Mathael verslagen als Delrasha wizard. Toch wel een mijlpaal voor mij persoonlijk :D Was overigens met templar maar zonder unity. Zit toch te wachten op een mooie eather walker ancient en een serpent sparker (heb al een tasker & theo). Leuke combo voor mij was ook mirror ball bonus met delrasha 6 set bonus. Zie af en toe crits van rond de 100M voorbijkomen met mijn meteoren.

P.s. Mede mogelijk gemaakt door Neles, Helly, Linx, Timmeah, en wie ik nog vergeten ben te noemen :P
Als je zelf tevreden bent, dan is je doel toch bereikt? Vragen of het wel/niet slecht is, is dan juist een slecht idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
ChUcKiE schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:52:

wat heel handig werkt, is zorgen voor een beetje groot dps wapen (2h). Veen DoT attacks (zoals rend) en burst dmg (bv Furious charge). Vervolgens met rift keys lvl 1 grifts doen, zorgen dan je een paar gems hebt zoals pain enchaner, de posion gem.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Grifts gaan al goed nu op mijn WD, was een béétje lastig om met mijn gear lvl 50 (13:xx min) en 51 (14:xx min) te halen, wel nog alles op de 1e attempt. Dan eindelijk een restraint gevonden, hoppa lvl 52 op 8 minuten :D Wat een damage boost. Dat is ook ineens mijn hoogste solo grift ooit, vorig seizoen haalde ik 51 op een bijna full ancient Wizard, nu 52 op de WD zonder 1 ancient item en niks van gear optimalisatie.

Enige probleem met m'n WD (Helltooth, Acid Cloud) zijn mana problemen. Iemand ook last van, wat is jullie strategie? Voorlopig clear ik pack per pack, want als ik heel veel tegelijk pull dan heb ik meestal geen escape optie en veel dood gaan is natuurlijk nefast als je progressie wil maken. Ook als je teveel tegelijk pullt heb je vaak dat er veel ranged mobs zijn die van overal op je staan schieten, lastig om te dodgen.

Om dit moment is het onderstaande mijn 'rotatie' (meestal is het wel gewoon chaos en button bashen...):
- piranas
- spiders (om bastion setbonus te activeren)
- 3x firewall
- dan is meestal alles wel knocked up nog van de piranas, dan probeer ik mezelf in range te brengen en te buffen via soul harvest
- dan begin ik als een gek acid clouds te spammen en terug firewalls als die van cooldown zijn op dit moment zit ik al zonder mana om bijvoorbeeld een 2de pirana te casten als die off cooldown komt... in streams of filmpjes die ik ook mensen de hele map volgooien met vuur en acid maar blijkbaar zonder mana issues...

Als ik zonder mana zit gooi ik nog wat spiders of probeer ik in te schatten of ik meer kan pullen... maar spiders doen dus relatief gezien geen schade...

[ Voor 6% gewijzigd door Inrage op 07-09-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:56

ChUcKiE

Dus........

quote:

maar hoe je dat dan zo snel? Ik heb met een uurtje of 15 spelen 70 (20) gehaald en kan goed op master spelen...

[ Voor 74% gewijzigd door ChUcKiE op 07-09-2015 13:12 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 13:19
ChUcKiE schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:11:
quote:

maar hoe je dat dan zo snel? Ik heb met een uurtje of 15 spelen 70 (20) gehaald en kan goed op master spelen...
Als WD? (Kan atm helaas je profile nie openen.)
Reddit guide for WD gearen

Hierin stonden enigzins aardig wat hulpmiddelen om de eerste torments door te komen.

Overigen wil ik daarbij zeggen dat WD eigenlijk behoorlijk sterk is zelfs zonder set bonussen.
Ongelovelijk hoe snel je sprongen ermee maakt, maargoed daar staat ook een bak lag tegenover :+

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Squishie schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:11:

[...]

Waar kan ik m'n profiel zoeken (zonder in te moeten loggen)?
Als je je battle.net id weet kunnen we hem ook vinden via de blizz website :)

Pagina: 1 ... 20 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.