Ho, die lijst is van 2.1
Hmm blijkbaar is er maar 1 lijst die geupdate wordt, had hem uit een 2.1 topic geplukt op reddit
[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 04-09-2015 13:05 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ho, die lijst is van 2.1
[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 04-09-2015 13:05 ]
Ja, er zijn verschillende "levels" van legendary items. 3 om precies te zijn. Het basis-level, waar de meeste items onder vallen, heeft 2 keer zoveel kans op een specifiek item als een level hoger, wat weer 2 keer zoveel kans heeft als het hoogste level.Deadsmell schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:21:
[...]
Ik vind dat rares naar legs omzetten zo frustrerend. Heb al tientallen poging gedaan om een Furnace te krijgen, maar wil maar niet lukken. Terwijl de kansen best goed zijn (1/7) en de WD de hoogste kans op een Furnace heeft. Hebben sommige items misschien een grotere kans om te rollen binnen dezelfde groep, of is het 100% rng?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Omdat de rolls dermate slecht waren dat ik ze maar in de cube heb gegooid. Dit werkt ook primaAngeloonie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:55:
[...]
Waarom heb je Gabriel's Vambraces in je cube en niet aan/in stash bewaard?
Kan, maar dan heb je geen Hexing PantsLoev schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:25:
[...]
Omdat de rolls dermate slecht waren dat ik ze maar in de cube heb gegooid. Dit werkt ook prima
Nee, dat is een 2.3 lijst. Actueel. Weet je ook waar die gepubliceerd/aangekondigd wordt? Ik had zelf de 2.2 lijst, maar geen idee meer waar ik hem vandaan heb.Angeloonie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:04:
[...]
Ho, die lijst is van 2.1Maar de verhoudingen zullen wel gelijk zijn. Toch 2.3
Hmm blijkbaar is er maar 1 lijst die geupdate wordt, had hem uit een 2.1 topic geplukt op reddit
Bedankt voor de link!Rannasha schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:07:
[...]
Ja, er zijn verschillende "levels" van legendary items. 3 om precies te zijn. Het basis-level, waar de meeste items onder vallen, heeft 2 keer zoveel kans op een specifiek item als een level hoger, wat weer 2 keer zoveel kans heeft als het hoogste level.
Furnace valt in de hoogste categorie, dus heeft maar 1/4e van de kans die je hebt op een basis legendary 2H Mace. Dat zie je ook in het spreadsheet dat Angeloonie heeft gelinked, bij 2H maces voor WD zie je kansen 6.67%, 13.33% en 26.67%. Furnace heeft als enige 2H mace 6.67% kans. Dus gemiddeld heb je 15 cube-transmutes nodig.
Er is overigens een variant op dit spreadsheet waar je direct ook de gemiddelde hoeveelheid Death's Breath kunt zien om een specifiek item te maken: https://docs.google.com/s...xgkBxe9trTlpWe-vE/pubhtml
[ Voor 51% gewijzigd door Deadsmell op 04-09-2015 13:35 ]
hmm, met 3 sets compleet, alle elemental amu's, een anci krider, yang, anci bombardier en anci dml mag ik dan denk ik niet klagenRustStorm schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:16:
Man man man, inmiddels GRift 20 gedaan, prima te doen vooralsnog. Dus dat voelt goed. Alleen al die set items, maar geen enkele Helltooth haha... PAtience is a virtue zeggen ze wel eens.Zo lang ik me maar vermaak
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
thx for the tips..misschien wel interessant om Scrimshaw te cuben en dan ofwel een zware 2hander te nemen ofwel een goede 1hander+Henri's Perquisition (heb em in men stash, maar vond em niet echt interessant)...misschien eens proberenDeadsmell schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:13:
[...]
Ik heb met zowel blob als bears gespeeld op grift 50 en met beide zat ik tussen de 15 en 16 miljoen toughness. Iets meer met bears, als je de leg power van Henri's Perquisition mee telt. Daarmee kwam ik zelden in de problemen, zelfs niet tussen de mobs.
SMK heb je niet veel aan met een Helltooth build, omdat je waarschijnlijk geen Fetish Army of BBV gebruikt? Wormwood werkt wel aardig. Of als je bears doet kan je Scrimshaw cuben, als je een beter wapen hebt liggen.
<GoT> Brain3#2873
Ik heb hem een paar keer ancient gevonden, vandaar dat ik hem gebruikt heb. Weet niet of die legendary power echt goed werkt. Een alternatief is een Thing of the Deep gebruiken, in combinatie met de Swampland Attunement passive.Brain3 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:35:
[...]
thx for the tips..misschien wel interessant om Scrimshaw te cuben en dan ofwel een zware 2hander te nemen ofwel een goede 1hander+Henri's Perquisition (heb em in men stash, maar vond em niet echt interessant)...misschien eens proberen
Hexing pants werken niet. Wanneer je blessed hammer cast (de hele tijd) dan sta je stil.Angeloonie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:28:
[...]
Kan, maar dan heb je geen Hexing Pants
Scrimshaw cuben betekent dat je (fors) inlevert op je zombie charger damage. Een 2-hander gaat echt de skill bonus van Scrimshaw niet goedmaken. Een andere 1-hander al helemaal niet. Alleen als je zombie charger wil spammen om fetishes te genereren en Zodiak te triggeren terwijl de damage niet relevant is, is het zinnig Scrimshaw te cuben.Brain3 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:35:
thx for the tips..misschien wel interessant om Scrimshaw te cuben en dan ofwel een zware 2hander te nemen ofwel een goede 1hander+Henri's Perquisition (heb em in men stash, maar vond em niet echt interessant)...misschien eens proberen
Hexing pants werken wel.Loev schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:43:
[...]
Hexing pants werken niet. Wanneer je blessed hammer cast (de hele tijd) dan sta je stil.
Haha, RNG is RNG.... Er is geen pijl op te trekkenkwakke01 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:34:
[...]
hmm, met 3 sets compleet, alle elemental amu's, een anci krider, yang, anci bombardier en anci dml mag ik dan denk ik niet klagenheb alleen geen char-slots om ze op te dragen :x zo heeft een ieder zn eigen 'problemen'
oh ja, ook nog 2x WH; die belt heb ik in de eerste 3 seizoenen bij elkaar ook 2x gevonden geloof ik ^^
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ja broken promises werkt op SSS hits.MannyMo schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:44:
Misschien dat de Monkeys deze tweeledige vraag kunnen beantwoorden:
De 5hits van broken promises telt ook via 7SS? (Dus 5noncrits de eerste 5 en de overige critten dan automatisch?)
Doe je meer dmg als je eerst broken promises procced met normal attacks en dan 7SS pas gebruikt ipv 7SS on cd? (Voor mijn gevoel wel gezien de critdmg van EP huge is)
[ Voor 6% gewijzigd door Yogoi op 04-09-2015 14:01 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Lijkt me top! Ben hopelijk vanavond nog online, nogmaals; thanks!Nephalem schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:32:
[...]
Voeg me anders even toe aan je friend list. Als ik online ben kun je meerennen. Heb voor uliana alles compleet behalve een Madstone, en ren met gemak door T8-10 nu. Levert in ieder geval meer xp, DB en blood shards op en met wat mazzel een paar upgrades. Aanbod geldt uiteraard ook voor anderen die hun monk proberen te gearen.
En zelf zoek ik een gulle WD die er geen bezwaar tegen heeft dat er iemand meerent voor wat loot .
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Heb je je gem of ease al op 25?Mad-Matt schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:20:
Heeft vanavond iemand tijd om m'n crusader te boosten?
(Ben m'n monk ff zat)
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
[ Voor 5% gewijzigd door Mad-Matt op 04-09-2015 15:25 ]
Even niets...
Ja, knockback/-up proct de BotT gem, maar alleen tijdens de animatie van de knockback/-up. Zodra de enemy weer op de grond staat is het effect over. Maar BotT proct zichzelf al en slowt constant alles om je heen, dus met een melee class zou ik me er niet te druk om maken.Goldman schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:21:
Weet iemand of knockback van de SS (fire rune, Shattered Ground
Increase damage to 735% weapon damage as Fire and knocks all enemies hit up into the air) ook telt als CC voor Bane of the trapped damage?
Ik zie ook veel de physical rune gebruikt worden (Rumble
The ground continues to shudder after the initial strike, damaging enemies in the area for 230% weapon damage as Physical over 2 seconds.) telt deze ook mee met je bracers?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Zoals FireDrunk zei, even op onze TS komen en 3 riffies verder ben je 70Mad-Matt schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:20:
Heeft vanavond iemand tijd om m'n crusader te boosten?
(Ben m'n monk ff zat)
Je zit toch in de GoT clan? je kunt gewoon bij wat T7+ games komen en bij de ingang van een rift staan. Voor de meeste spelers merken ze niet eens dat je in de game zitMad-Matt schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:25:
Nope, ik kan op het moment rifts aan van lvl 13.
Daarom ben ik die monk ff zat, ik vind niets, de speelstijl is nu ruk en ik krijg niets dood. (Sinds maandag ook 1 upgrade gevonden)
Ik weet dat een Crus (misschien Wiz) met mindere gear iets sterker is, waardoor ik wat soepeler shards kan vinden en daarmee beide chars sneller omhoog kan krijgen.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
[ Voor 22% gewijzigd door RedHat op 04-09-2015 18:07 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Zit in het zelfde schuitje als jou, lions claw heb ik ook, focus ook.. de rest allemaal ook.RedHat schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:06:
Vanavond maar eens zo zachtjes aan bountys gaan doen om de cube te vullen.
Focus heb ik in stash, alleen nog Restraint nodig.
Lions Claw heb ik ook, alleen nog geen AzTurasq
Iemand voor de rest nog op en/of aanmerkingen over m'n build? (Profile)
Moet ook nog wat dingen rerollen maar daar wacht ik nog even mee totdat ik zeker weet wat, zou zonde zijn om een ancient item te 'verneuken'.
[ Voor 3% gewijzigd door Luukwa op 04-09-2015 18:12 ]
Resist?Luukwa schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:12:
[...]
Zit in het zelfde schuitje als jou, lions claw heb ik ook, focus ook.. de rest allemaal ook.
Is er een rede dat je diamond gems in je armour hebt ipv emeralds?
Hoe heb je alle ulianas acient gekregen?
Mis nog shoulders en gloves... Maar gewoon farmen en een beetje gelukHoe heb je alle ulianas acient gekregen?
[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 04-09-2015 18:19 ]
Gefeliciteerd
Ben wellicht dom geweest, maar hij is al "stuk".RedHat schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:42:
[...]
Gefeliciteerd
Nu op zoek gaan naar een Ancient(Of net zolang cuben totdat het een Ancient wordt
)
Ik ga er even van uit dat je de 60% SSS cooldown reduction gecubed hebt?RedHat schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:06:
Vanavond maar eens zo zachtjes aan bountys gaan doen om de cube te vullen.
Focus heb ik in stash, alleen nog Restraint nodig.
Lions Claw heb ik ook, alleen nog geen AzTurasq
Iemand voor de rest nog op en/of aanmerkingen over m'n build? (Profile)
Moet ook nog wat dingen rerollen maar daar wacht ik nog even mee totdat ik zeker weet wat, zou zonde zijn om een ancient item te 'verneuken'.
Imperial Diamonds bieden op starter niveau een veel grotere meerwaarde dan dex gems van gelijke orde. Direct na level 70 aangetikt te hebben, heb je veel meer aan die 66 resall per gem, dan 100 dex.Luukwa schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:12:
[...]
Zit in het zelfde schuitje als jou, lions claw heb ik ook, focus ook.. de rest allemaal ook.
Is er een rede dat je diamond gems in je armour hebt ipv emeralds?
Hoe heb je alle ulianas acient gekregen?
Stuk? Als in je hebt hem in de cube gemikt? Of als in: gesalvaged?RustStorm schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:49:
[...]
Ben wellicht dom geweest, maar hij is al "stuk".
[ Voor 19% gewijzigd door Deadsmell op 04-09-2015 20:07 ]
IN de cubeDeadsmell schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:01:
[...]
Imperial Diamonds bieden op starter niveau een veel grotere meerwaarde dan dex gems van gelijke orde. Direct na level 70 aangetikt te hebben, heb je veel meer aan die 66 resall per gem, dan 100 dex.
[...]
Stuk? Als in je hebt hem in de cube gemikt? Of als in: gesalvaged?
Zoek een dik ancient wapen en stop er eerst een Gem of Ease in voor de xp. Als je het later moeilijker krijgt, verwijder dan het level requirement dmv de cube en switch naar een max level Ruby.micha88 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:42:
Natuurlijk is het snel levellen door mee te liften met anderen, maar gewoon voor the fun wil ik eens kijken hoe snel ik solo een seasonal character van 1-70 kan krijgen. Natuurlijk gem of ease op een goed l70 weapon. Hellfire amulet + Hellfire ring. Dacht aan Molten blizzard gem voor in amulet, voor de life per second en shield.
- Cube ring: Nagelring voor de damage
- Cube armour: evt custerian indien ik nog een socket overheb in combinatie met boon of the hoarder. of Leoric indien ik een helm+socket heb
- Cube weapon: Scourge voor de 45% kans om 1800-2000% weapon damage
Iemand nog suggesties?
Gratz, in dat geval!
[ Voor 36% gewijzigd door Deadsmell op 04-09-2015 21:50 ]
gister dus geswitched naar UE; zit inmiddels op grift 42 en kan mn gems nu iig goed levellen naar 25kwakke01 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:25:
[...]
hmm, unhallowed dan maar weer uit de kast halen; nat vond ik minder lekker spelen de laatste ladder, tenzij het een strafer was
hoger pushen is utieraard het doel; sta nu net niet op de ladder met GR 39; 40-41 moet wel goed te doen zijn nog, maar dan wordt deze setup idd snel traag omdat je continue moet wachten tot er voldoende sentries staanwel jammer dat je met dubbele bombardier geen 7 sentries kan plaatsen zou wel een scherm vol actie opleveren
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ik heb nog niets gecubed, omdat ik de materials nog niet heb. Vandaar de 2H. Ik moet nog Spirit Guards vinden. Die staff met CDR voor SSS heb ik (47%, maar in cube heb je toch altijd max? Of kan ik beter zoeken naar een hogere).Yogoi schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:36:
[...]
Ik ga er even van uit dat je de 60% SSS cooldown reduction gecubed hebt?
Zo ja dan zou ik zeker weten de Lions Claw + random offhander gebruiken.
Een in-geom zou ideal zijn als 'random'. Tot je AzTurasq hebt natuurlijk. (wat is die hemels in deze build)
Als je een madstone cubed hebt dan gaat het met een 2hander nog wel maar als je spirit guards gebruikt dan zou ik echt gek worden met een 2hander
Is het ene bewuste keuze dat je geen CDR hebt?
Zelf speel ik met 60-68% en dan heb ik elke 2-3 sec een SSS.
Dat geeft je veel survivability omdat je immune bent tijdens SSS en je krijgt meer dmg omdat je SSS daadwerkelijk spammed.
F&R ringen gaan je een hoop dps geven zo te zien.
Maar ik raad je voornamelijk CDR aan omdat dit je vele dynamischer maakt.
Verwijderd
Dit kan niet. GR's en T7+ is pas vanaf level 70.Mofkees schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:31:
[...]
Je zit toch in de GoT clan? je kunt gewoon bij wat T7+ games komen en bij de ingang van een rift staan. Voor de meeste spelers merken ze niet eens dat je in de game zit![]()
Inderdaad na 3 rifts ofzo ben je lvl 70.
Voor de rest vind ik crus nog meer gear afhankelijk om op T6+ te kunnen spelen hoor. Alleen WD is met pet build en craftables redelijk simpel op T6 te krijgen.
^^ UE is een build waar inderdaad veel rek in zit. Wudijo heeft er een 62 mee gehaald en de rek is er bij hem ook nog niet uit. Maurader is een leuke build, maar helaas loopt hij te ver achter om rendabel te zijn.kwakke01 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 08:09:
[...]
gister dus geswitched naar UE; zit inmiddels op grift 42 en kan mn gems nu iig goed levellen naar 25ben benieuwd als ik ze daar allemaal heb staan; er zit dus nog meer in het vat
Redelijk hetzelfde hier. Net vrij dus kan nog aardig wat runs doen. En heb me drops bijna. Gisteravond furnace gecubed en nu alleen nog een goede helm vindenRustStorm schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 10:26:
Van het weekend helaas vrij weinig tijd om te spelen. Maar ben benieuwd wat de Furnace in de cube gaat doen aan m'n doorlooptijden in de rifts...
Die is gewoon 60% als je hem cubed.RedHat schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 09:34:
[...]
Ik heb nog niets gecubed, omdat ik de materials nog niet heb. Vandaar de 2H. Ik moet nog Spirit Guards vinden. Die staff met CDR voor SSS heb ik (47%, maar in cube heb je toch altijd max? Of kan ik beter zoeken naar een hogere).
Het is wachten op een focus drop en een goede offhander. Heb al wel een gift gevonden, m'n 1e in 4 seizoenen. Ik wacht nog even met m'n gift gebruiken en stats rerollen totdat een expert mij daar een beetje advies in geeft. De verkeerde stat rerollen op een Ancient is gewoon zonde
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik denk dat hij wat verkeerds gelinked heeft, zijn hexing pants is ook gelinked aan zei's stone..Thalaron schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:43:
Ik zat net even de Nats 2.3 build aanpassingen te bekijken op IcyVeins... Snap alleen de Leonine Bow of Hashir niet echt via cube... http://www.icy-veins.com/...in-of-vengeance-patch-2-3
Lijkt me dat met de skills die je gebruikt dit totaal zinloos is?! Of mis ik iets?? Bola Shots gebruik je toch niet met Nats RoV...
Ik vermoed gebaseerd op Wudijo zijn RoV met leonine. Pas dit ook toe met UE en werkt goed, zeker icm met barb/monk groepen gaat alles heel snel neer.Thalaron schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:43:
Ik zat net even de Nats 2.3 build aanpassingen te bekijken op IcyVeins... Snap alleen de Leonine Bow of Hashir niet echt via cube... http://www.icy-veins.com/...in-of-vengeance-patch-2-3
Lijkt me dat met de skills die je gebruikt dit totaal zinloos is?! Of mis ik iets?? Bola Shots gebruik je toch niet met Nats RoV...
[ Voor 1% gewijzigd door Neles7 op 05-09-2015 22:01 . Reden: goede vid ]
Verwijderd
Je kan volgens mij wel je clanny alvast naar de volgende boss laten zoeken.Deadsmell schreef op zondag 06 september 2015 @ 02:06:
Heeft iemand die Boss Mode conquest in season 4 al gehaald? Alle bosses binnen dezelfde Torment 10 game in 30 minuten verslaan. Had solo iedereen behalve Malthael dood binnen 30 minuten en toen was de tijd op. Daarna samen met een clannie geprobeerd, maar we kwamen er achter dat dat niet mag, want je moet alle bosses zelf verslaan.
Morgen maar eens met Manajuma door de levels heen rennen en dan vlak voor de boss fight naar SuWong switchen. Dan moet het lukken.
Ernstig dat filmpje!Neles7 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:59:
[...]
Ik vermoed gebaseerd op Wudijo zijn RoV met leonine. Pas dit ook toe met UE en werkt goed, zeker icm met barb/monk groepen gaat alles heel snel neer.
[video]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Oh, dat zou mooi zijn. Thanks voor de tip!RocketKoen schreef op zondag 06 september 2015 @ 10:23:
[...]
Je kan volgens mij wel je clanny alvast naar de volgende boss laten zoeken.
Of zelf eerst alle maps clearen voordat je aan de 1e boss begint.
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 06-09-2015 12:56 ]
Het lijkt me 4-man party (party damage schaalt sneller dan monster HPs, dus voordeel) en van de bosses die geen fixes location hebben snel verspreiden en split zoeken. Op de boss-prompt iedereen accept en neermaaien...dan next.Deadsmell schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:59:
Edit: laatste puntje werkt niet, want je moet ze binnen een half uur binnen één game verslaan.
Inderdaad. En er moet een bepaalde volgorde in de bosses zijn. Als WD leg ik het vaakt het loodje bij resp. Belial, Diablo en Urzeal, dus die eerst. Als één van die drie niet lekker gaat, dan meteen een restart.Zarhrezz schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:55:
[...]
Het lijkt me 4-man party (party damage schaalt sneller dan monster HPs, dus voordeel) en van de bosses die geen fixes location hebben snel verspreiden en split zoeken. Op de boss-prompt iedereen accept en neermaaien...dan next.
Lijkt me dat je voor party 3 DPS wil en 1 map-rusher.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Gen upgrades moet je direct doen, dus nee, je kan ze niet opsparen.Dricus schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:15:
Ik lurk al een tijdje mee in dit topic, maar nu heb ik zelf een vraag. Ik heb nu met hulp van Debo's WD guide een para lvl 46 WD (seasonal) met 2 stuks Helltooth en ben nu met bounties en (g)rifts bezig. Aan het einde van een grift mag je 3 keer een gem upgraden. Kun je die upgrade kansen opsparen totdat je een goede gem hebt (zodat je bijvoorbeeld na 3 grifts 9 upgrades kan doen als je ze de eerste 2 keer niet gebruikt)?
Als je nog hulp nodig hebt moet je het maar zeggen, dit is een leuke chievo om te halen. Dat je soms struikelt bij Belial en Urzael snap ik, maar Diablo? Voor mij een van de makkelijkere met een WD. Maar goed, smaken verschillen.Deadsmell schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:40:
[...]
Inderdaad. En er moet een bepaalde volgorde in de bosses zijn. Als WD leg ik het vaakt het loodje bij resp. Belial, Diablo en Urzeal, dus die eerst. Als één van die drie niet lekker gaat, dan meteen een restart.
Zonet trouwens even met Manajumi door de levels gesprint en dan switchen naar blob staff bij de bosses en toen waren mijn tijden een stuk beter. Heb het alleen opgegeven, omdat ik steeds in Urzael's fire beam liep en daardoor bij town of checkpoint moest spawnen.
Het gaat me solo nog wel lukken. Beetje meer paragon punten verzamelen, alle gems op 50, iets meer ancient gear...
Nee. Je moet geluk hebben dat je snel een BoT, Zei, Iceblink of Esoteric krijgt. Maar goed, die paar punten die je aan een andere gem spendeert... Op de lange termijn maakt dat ook niet veel uit.Dricus schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:15:
Ik lurk al een tijdje mee in dit topic, maar nu heb ik zelf een vraag. Ik heb nu met hulp van Debo's WD guide een para lvl 46 WD (seasonal) met 2 stuks Helltooth en ben nu met bounties en (g)rifts bezig. Aan het einde van een grift mag je 3 keer een gem upgraden. Kun je die upgrade kansen opsparen totdat je een goede gem hebt (zodat je bijvoorbeeld na 3 grifts 9 upgrades kan doen als je ze de eerste 2 keer niet gebruikt)?
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Check! Wordt hem morgen weer, denk ik. Ik zal je even toevoegen.Tektoon schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:34:
[...]
Als je nog hulp nodig hebt moet je het maar zeggen, dit is een leuke chievo om te halen. Dat je soms struikelt bij Belial en Urzael snap ik, maar Diablo? Voor mij een van de makkelijkere met een WD. Maar goed, smaken verschillen.
Weer even stuivertje gewisseld met Deadsmell (56), jou beurtDeadsmell schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:48:
[...]
Net een grift 54 solo gehaald met de WD, gaat lekker.
Nu alweer? Damn, dat is snel!Apsie schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:13:
[...]
Weer even stuivertje gewisseld met Deadsmell (56), jou beurt![]()
![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 06-09-2015 17:14 ]
Veel critLuukwa schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:37:
Hier is momenteel mijn monk build, speelt ongelofelijk heerlijk!
Is natuurlijk nog niet af, naast de focus moet nog een restraint komen.. en er moet eigenlijk een nieuwe focus met socket.
Anyways, op of aanmerkingen, ik hoor het graag! http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/64981938
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Het ontbreken van de fist of az is pijnlijk voor je dmg, daarnaast wil je een cooldown gem in je helm, is meer SSS, dus meer dmg en je kan minder vaak geraakt worden.Luukwa schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:37:
Hier is momenteel mijn monk build, speelt ongelofelijk heerlijk!
Is natuurlijk nog niet af, naast de focus moet nog een restraint komen.. en er moet eigenlijk een nieuwe focus met socket.
Anyways, op of aanmerkingen, ik hoor het graag! http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/64981938
Als je gifts over hebt, zeker doen, anders bewaren voor een ancient variant, het is een erg leuke dmg voor een non ancient.Bokkie schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:15:
[...]
Veel crit
Ik krijg die helm maar niet pakken
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/65509451
Twijfel om een gift te gebruiken voor deze Lion's claw
Ook nog steeds geen Az, al mijn death breaths gaan erin maar het wil niet vlotten
Oja, das wel een goeie zeg van die gem in de helm, thanks!Sabrac schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:22:
[...]
Het ontbreken van de fist of az is pijnlijk voor je dmg, daarnaast wil je een cooldown gem in je helm, is meer SSS, dus meer dmg en je kan minder vaak geraakt worden.
[...]
Als je gifts over hebt, zeker doen, anders bewaren voor een ancient variant, het is een erg leuke dmg voor een non ancient.
----------------------
Zelf dit weekend g.rift 64 gehaald met m'n monk in iets minder dan 12 minuten.. zonder gebruik te maken van de spirit guards maar met een madstone (dit was een foutje.. was vergeten dit om te wisselen), destijds plek #28 gehaald van de monks.. ondertussen is dit alweer 80+.
Verder nog een 2 man push met Hayabusa gedaan en hier een g.rift 68 mee gehaald in bijna 13 minuten.. #200-nogwat..
Kan niet klagen over dit begin
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 06-09-2015 17:46 ]
Zodra je de U6 set met Lions claw hebt kan je al veel, voeg een flow of eternity toe en je kan T9-T10 aan. De fist of az is alleen noodzakelijk voor snelheid of g.rift 50+. Voordat je U6 met de claw hebt zijn andere builds beter idd.Deadsmell schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:45:
Valt me op dat veel mensen de Uliana build al spelen, terwijl ze nog lang niet alle items daarvoor hebben. Is dat wel verstandig? Speel je dan niet een gehandicapte build?
Ben zelf begonnen met een basic EP build op T6. Inmiddels voldoende Raiment items voor een DS build op T7 of T8. Heb drie Uliana set items in mijn stash, plus geschikte (maar geen goede) Focus en Restraint en een Broken Promises in de cube, maar het missen van de Lion's Claw of the Fist of Az'Turrasq houdt me tegen om er al aan te beginnen.
[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 06-09-2015 17:49 ]
Had al zo'n vermoeden, thanks!Sabrac schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:47:
[...]
Zodra je de U6 set met Lions claw hebt kan je al veel, voeg een flow of eternity toe en je kan T9-T10 aan. De fist of az is alleen noodzakelijk voor snelheid of g.rift 50+. Voordat je U6 met de claw hebt zijn andere builds beter idd.
[EDIT] voor speedrifts op T8+ vervang ik vaak mn fist of az met een ingeom, gaat lekker snel
Thanks. De gems die je noemt heb ik nog niet. Ik gebruik nu een Gem of Efficacious Toxin. Werkt erg goed op Torment 2 naast de 2-piece set bonus van Helltooth.Tektoon schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:34:
Nee. Je moet geluk hebben dat je snel een BoT, Zei, Iceblink of Esoteric krijgt. Maar goed, die paar punten die je aan een andere gem spendeert... Op de lange termijn maakt dat ook niet veel uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Dricus op 06-09-2015 17:52 ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 06-09-2015 17:55 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat was mijn idee ook, en laat die gift nu dus niet willen vallen 😄Bokkie schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:53:
Ik ben uliana gaan spelen inderdaad met 6u en lions claw, toen kreeg ik bracers. Maar pas met flow of eternity in de cube begon ik echt verschil te merken.
Scaling is echt belachelijk300k paperdoll en ik clear T8 sneller dan met met 1m paperdoll wizard >_<
edit: gift in lions claw gebruikt, heb er nu nog maar 1 over
tegen de tijd dat ik az heb of een ancient, heb heb ook nog wel meer gifts (hoop ik)
6U of U6 = Uliana's 6 pieceLuukwa schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:47:
Wat betekend 6U?
Thanks! In dat geval heb ik dat ook, moet alleen a'zu fist nog, en restraint.
[ Voor 25% gewijzigd door Luukwa op 06-09-2015 21:06 ]
Nee, de xp die die levels waard zijn wordt bij elkaar opgeteld. Als je in season para 500 bent en 850 buiten season, dan ben je na afloop van een season para 860.Luukwa schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:55:
[...]
Thanks! In dat geval heb ik dat ook, moet alleen a'zu fist nog, en restraint.
Hoe zit het eigenlijk met de paragon levels die je in de season hebt gehaald, worden die bij je andere niet-season paragon levels opgeteld na het season.
[ Voor 25% gewijzigd door Deadsmell op 06-09-2015 21:15 ]
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
[ Voor 15% gewijzigd door Michielodc op 06-09-2015 23:26 ]
Bul Kathos set bonus en/of Call of the Ancients met de Ancient's Fury rune maken dat je je fury met gemak op peil houd.Michielodc schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:26:
Hoe houden barbs hun fury hoog terwijl ze de heletijd WW gebruiken? Bij mij zit ik vaak best laag. Gebruik deze build: http://eu.battle.net/d3/e...piraat-2965/hero/39079401 Unforgiving heb ik alleen aanstaat voor dit probleem, maar dat schiet tijdens het gevecht natuurlijk amper op.
Het enige moment dat ik aardig wat fury heb, is als er super veel mobs zijn en dan ik ze dan allemaal kan chargen
Thx, dacht al aan die Bul Kathos set. Heb al 1 vd 2. Maar hoe houden ze dan max fury als ze gewoon in het basis kamp stil staan en niks doen zonder de passive Unforgiving?Nephalem schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:48:
[...]
Bul Kathos set bonus en/of Call of the Ancients met de Ancient's Fury rune maken dat je je fury met gemak op peil houd.
Wederom Bul Kathos 😄Michielodc schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:53:
[...]
Thx, dacht al aan die Bul Kathos set. Heb al 1 vd 2. Maar hoe houden ze dan max fury als ze gewoon in het basis kamp stil staan en niks doen zonder de passive Unforgiving?
[ Voor 9% gewijzigd door Nephalem op 07-09-2015 00:07 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq