Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:55:
[...]

Vanmiddag maar weer gokken dan. :)
Ho, die lijst is van 2.1 :P Maar de verhoudingen zullen wel gelijk zijn. Toch 2.3

Hmm blijkbaar is er maar 1 lijst die geupdate wordt, had hem uit een 2.1 topic geplukt op reddit :P

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 04-09-2015 13:05 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:55

Rannasha

Does not compute.

Deadsmell schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:21:
[...]

Ik vind dat rares naar legs omzetten zo frustrerend. Heb al tientallen poging gedaan om een Furnace te krijgen, maar wil maar niet lukken. Terwijl de kansen best goed zijn (1/7) en de WD de hoogste kans op een Furnace heeft. Hebben sommige items misschien een grotere kans om te rollen binnen dezelfde groep, of is het 100% rng?
Ja, er zijn verschillende "levels" van legendary items. 3 om precies te zijn. Het basis-level, waar de meeste items onder vallen, heeft 2 keer zoveel kans op een specifiek item als een level hoger, wat weer 2 keer zoveel kans heeft als het hoogste level.

Furnace valt in de hoogste categorie, dus heeft maar 1/4e van de kans die je hebt op een basis legendary 2H Mace. Dat zie je ook in het spreadsheet dat Angeloonie heeft gelinked, bij 2H maces voor WD zie je kansen 6.67%, 13.33% en 26.67%. Furnace heeft als enige 2H mace 6.67% kans. Dus gemiddeld heb je 15 cube-transmutes nodig.

Er is overigens een variant op dit spreadsheet waar je direct ook de gemiddelde hoeveelheid Death's Breath kunt zien om een specifiek item te maken: https://docs.google.com/s...xgkBxe9trTlpWe-vE/pubhtml

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Angeloonie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:55:
[...]

Waarom heb je Gabriel's Vambraces in je cube en niet aan/in stash bewaard? :P
Omdat de rolls dermate slecht waren dat ik ze maar in de cube heb gegooid. Dit werkt ook prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loev schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:25:
[...]

Omdat de rolls dermate slecht waren dat ik ze maar in de cube heb gegooid. Dit werkt ook prima ;)
Kan, maar dan heb je geen Hexing Pants :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:04:
[...]

Ho, die lijst is van 2.1 :P Maar de verhoudingen zullen wel gelijk zijn. Toch 2.3

Hmm blijkbaar is er maar 1 lijst die geupdate wordt, had hem uit een 2.1 topic geplukt op reddit :P
Nee, dat is een 2.3 lijst. Actueel. Weet je ook waar die gepubliceerd/aangekondigd wordt? Ik had zelf de 2.2 lijst, maar geen idee meer waar ik hem vandaan heb.

Edit: ik zag je edit niet. :P
Rannasha schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:07:
[...]

Ja, er zijn verschillende "levels" van legendary items. 3 om precies te zijn. Het basis-level, waar de meeste items onder vallen, heeft 2 keer zoveel kans op een specifiek item als een level hoger, wat weer 2 keer zoveel kans heeft als het hoogste level.

Furnace valt in de hoogste categorie, dus heeft maar 1/4e van de kans die je hebt op een basis legendary 2H Mace. Dat zie je ook in het spreadsheet dat Angeloonie heeft gelinked, bij 2H maces voor WD zie je kansen 6.67%, 13.33% en 26.67%. Furnace heeft als enige 2H mace 6.67% kans. Dus gemiddeld heb je 15 cube-transmutes nodig.

Er is overigens een variant op dit spreadsheet waar je direct ook de gemiddelde hoeveelheid Death's Breath kunt zien om een specifiek item te maken: https://docs.google.com/s...xgkBxe9trTlpWe-vE/pubhtml
Bedankt voor de link!

[ Voor 51% gewijzigd door Deadsmell op 04-09-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:55

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

RustStorm schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:16:
Man man man, inmiddels GRift 20 gedaan, prima te doen vooralsnog. Dus dat voelt goed. Alleen al die set items, maar geen enkele Helltooth haha... PAtience is a virtue zeggen ze wel eens. :) Zo lang ik me maar vermaak <3
hmm, met 3 sets compleet, alle elemental amu's, een anci krider, yang, anci bombardier en anci dml mag ik dan denk ik niet klagen :D heb alleen geen char-slots om ze op te dragen :x zo heeft een ieder zn eigen 'problemen' ;)
oh ja, ook nog 2x WH; die belt heb ik in de eerste 3 seizoenen bij elkaar ook 2x gevonden geloof ik ^^

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Deadsmell schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:13:
[...]

Ik heb met zowel blob als bears gespeeld op grift 50 en met beide zat ik tussen de 15 en 16 miljoen toughness. Iets meer met bears, als je de leg power van Henri's Perquisition mee telt. Daarmee kwam ik zelden in de problemen, zelfs niet tussen de mobs.

SMK heb je niet veel aan met een Helltooth build, omdat je waarschijnlijk geen Fetish Army of BBV gebruikt? Wormwood werkt wel aardig. Of als je bears doet kan je Scrimshaw cuben, als je een beter wapen hebt liggen.
thx for the tips..misschien wel interessant om Scrimshaw te cuben en dan ofwel een zware 2hander te nemen ofwel een goede 1hander+Henri's Perquisition (heb em in men stash, maar vond em niet echt interessant)...misschien eens proberen

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brain3 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:35:
[...]
thx for the tips..misschien wel interessant om Scrimshaw te cuben en dan ofwel een zware 2hander te nemen ofwel een goede 1hander+Henri's Perquisition (heb em in men stash, maar vond em niet echt interessant)...misschien eens proberen
Ik heb hem een paar keer ancient gevonden, vandaar dat ik hem gebruikt heb. Weet niet of die legendary power echt goed werkt. Een alternatief is een Thing of the Deep gebruiken, in combinatie met de Swampland Attunement passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Angeloonie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:28:
[...]

Kan, maar dan heb je geen Hexing Pants :P
Hexing pants werken niet. Wanneer je blessed hammer cast (de hele tijd) dan sta je stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 21:00
Hij liet even op zich wachten maar de build is eindelijk compleet voor mijn season EP Monkey. De synergy van de items is zo groot dat de build niet helemaal lekker speelt als er iets ontbreekt. Flow of eternity nodig om cd van je 7SS anders kan je niet normaal farmen solo, bracers voor EP spreiden. Dmgwise was het letterlijk lion claw =double dmg, Azztur= double dmg, F+R= double dmg.

Misschien dat de Monkeys deze tweeledige vraag kunnen beantwoorden:
De 5hits van broken promises telt ook via 7SS? (Dus 5noncrits de eerste 5 en de overige critten dan automatisch?)
Doe je meer dmg als je eerst broken promises procced met normal attacks en dan 7SS pas gebruikt ipv 7SS on cd? (Voor mijn gevoel wel gezien de critdmg van EP huge is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brain3 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:35:
Scrimshaw cuben betekent dat je (fors) inlevert op je zombie charger damage. Een 2-hander gaat echt de skill bonus van Scrimshaw niet goedmaken. Een andere 1-hander al helemaal niet. Alleen als je zombie charger wil spammen om fetishes te genereren en Zodiak te triggeren terwijl de damage niet relevant is, is het zinnig Scrimshaw te cuben.

Vanwege de skill bonus is het cuben van blobstick en Jeram's Bracers net zo zinloos (hoewel bij Jeram's het scenario nog kan zijn dat je Spirits of Ring of Poison + Bad Medicine gebruikt voor wide area debuff waarbij de damage niet relevant is).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loev schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:43:
[...]

Hexing pants werken niet. Wanneer je blessed hammer cast (de hele tijd) dan sta je stil.
Hexing pants werken wel.

De buff blijft nog heel even (1 sec) actief nadat je stopt. Door force move op je muiswiel te zetten (kan up + down zijn) kun je force moven (telkens heen en weer scrollen) en casten. Je doet dan telkens 1 stap > cast > 1 stap > cast etc.

Heb dit gisteren voor het eerst gedaan en het werkt top en de damage is zeeeer merkbaar hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:16
kwakke01 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:34:
[...]

hmm, met 3 sets compleet, alle elemental amu's, een anci krider, yang, anci bombardier en anci dml mag ik dan denk ik niet klagen :D heb alleen geen char-slots om ze op te dragen :x zo heeft een ieder zn eigen 'problemen' ;)
oh ja, ook nog 2x WH; die belt heb ik in de eerste 3 seizoenen bij elkaar ook 2x gevonden geloof ik ^^
Haha, RNG is RNG.... Er is geen pijl op te trekken :) Dus enige wat je kan doen is blijven spelen en continu hopen op die magische drop of wat dan ook. :) Gelukkig heb je nooit het idee dat je iets voor niets aan het doen bent (dankjewel Paragon levels...)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
MannyMo schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:44:

Misschien dat de Monkeys deze tweeledige vraag kunnen beantwoorden:
De 5hits van broken promises telt ook via 7SS? (Dus 5noncrits de eerste 5 en de overige critten dan automatisch?)
Doe je meer dmg als je eerst broken promises procced met normal attacks en dan 7SS pas gebruikt ipv 7SS on cd? (Voor mijn gevoel wel gezien de critdmg van EP huge is)
Ja broken promises werkt op SSS hits.
al heb ik het idee dat er een 'lag' in zit omdat de hits zo snel zijn.
Dat je dus soms meer dan 5 non crits hebt. maarja on avg heb je gelijk.

Zelf speel ik als ik SSS doe zonder CHC. Nadeel daarvan is wel dat je gene unity kan cuben omdat je dus broken promises moet cuben.

als je de gear goed hebt dan een 5% crit build meer dmg doen met broken promises dan een gewone build met CHC en CHD.

edit:
en ja als je het goed timed dan zou je meer dps doen door met generator de 100% te krijgen en dan SSS te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Yogoi op 04-09-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik speel U6 Monk ook zonder CHC en met Broken Promises. Als je de procs goed timed is de damage echt absurd (T10 Rift Guardian in 1 SSS dood).

Gisteren ook weer lekkere progressie. P340 aangetikt en een Ancient Lion's Claw met 2855 dps en 7% cooldown gevonden. Meteen mijn enige Gift erop gegooid en hoppa, 30% total damage increase. Nu even twee dagen pauze en dan zondag weer lekker verder spelen! Er zijn mensen die veel hoger zitten, maar ik ben best tevreden met P340 en volledige gear (waarvan 1/3e ongeveer ancient) na een week (waarin ik fulltime gewerkt heb)!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Weet iemand of knockback van de SS (fire rune, Shattered Ground
Increase damage to 735% weapon damage as Fire and knocks all enemies hit up into the air) ook telt als CC voor Bane of the trapped damage?

Ik zie ook veel de physical rune gebruikt worden (Rumble
The ground continues to shudder after the initial strike, damaging enemies in the area for 230% weapon damage as Physical over 2 seconds.) telt deze ook mee met je bracers?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 08:49

Luukwa

o/

Nephalem schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:32:
[...]

Voeg me anders even toe aan je friend list. Als ik online ben kun je meerennen. Heb voor uliana alles compleet behalve een Madstone, en ren met gemak door T8-10 nu. Levert in ieder geval meer xp, DB en blood shards op en met wat mazzel een paar upgrades. Aanbod geldt uiteraard ook voor anderen die hun monk proberen te gearen.

En zelf zoek ik een gulle WD die er geen bezwaar tegen heeft dat er iemand meerent voor wat loot .
Lijkt me top! Ben hopelijk vanavond nog online, nogmaals; thanks!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heeft vanavond iemand tijd om m'n crusader te boosten?
(Ben m'n monk ff zat)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Mad-Matt schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:20:
(Ben m'n monk ff zat)
Heb je je gem of ease al op 25? ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nope, ik kan op het moment rifts aan van lvl 13.
Daarom ben ik die monk ff zat, ik vind niets, de speelstijl is nu ruk en ik krijg niets dood. (Sinds maandag ook 1 upgrade gevonden)

Ik weet dat een Crus (misschien Wiz) met mindere gear iets sterker is, waardoor ik wat soepeler shards kan vinden en daarmee beide chars sneller omhoog kan krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mad-Matt op 04-09-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 08:00
Kom gewoon op de SG ts, vraag daar heel lief of je mee kan spelen.
Zet zo veel mogelijk buffs aan (dan help je de party aan meer dmg dan je zelf doet :+)

En kruis je vingers voor goede loot :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Goldman schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:21:
Weet iemand of knockback van de SS (fire rune, Shattered Ground
Increase damage to 735% weapon damage as Fire and knocks all enemies hit up into the air) ook telt als CC voor Bane of the trapped damage?

Ik zie ook veel de physical rune gebruikt worden (Rumble
The ground continues to shudder after the initial strike, damaging enemies in the area for 230% weapon damage as Physical over 2 seconds.) telt deze ook mee met je bracers?
Ja, knockback/-up proct de BotT gem, maar alleen tijdens de animatie van de knockback/-up. Zodra de enemy weer op de grond staat is het effect over. Maar BotT proct zichzelf al en slowt constant alles om je heen, dus met een melee class zou ik me er niet te druk om maken.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even de mitigation calculator gebruikt om te kijken wanneer Swampland Attunement meer mitigation geeft dan Jungle Fortitude. Hierbij heb ik geen rekening gehouden met armor en andere DR% sources omdat deze allemaal multiplicatief zijn. Wat we dan zien:

Bij 1000 resist is SA beter dan JF bij 2+ enemies in range
Bij 1500 resist is SA beter dan JF bij 3+ enemies in range
Bij 2000 resist is SA beter dan JF bij 4+ enemies in range

Hierbij natuurlijk opgemerkt dat SA niets doet voor lightning en arcane en dat je een range-afhankelijkheid hebt. Mocht je dol zijn op Confidence Ritual dan is SA zeker een interessante optie. Ook als je toevallig nog Jade speelt geldt hetzelfde, evenals voor Scrimshaw / Thing of the Deep setups. Eventueel kan nog het amulet slot gebruikt worden voor lightning of arcane soaking; zowel beams als orbiter zijn naar genoeg om niet in te blijven hangen. Ik ben zelf geneigd naar lightning soak omdat je dan ook lightning enchanted opvangt en omdat je in melee range wil zitten. Jailer en Wormhole zijn minder gevaarlijk sinds dat de damage verlaagd is; de 3 lightning affixes zijn allemaal nog uitkijken.

SA is ook interessant wegens de snelle schaling op physical als je assassins op je dak krijgt, toch een scenario dat vaak pijnlijk is voor ranged classes. Met de kitten (al dan niet op cube) naast SA worden assassins in ieder geval een lachertje; de eerste hit 80% reduced, 3 seconde confused en lekker dichtbij zodat je de SA bonus krijgt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 14:11
Mad-Matt schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:20:
(Ben m'n monk ff zat)
Zoals FireDrunk zei, even op onze TS komen en 3 riffies verder ben je 70 ;) Vandaag ook al een paar gasten naar 70 geboost.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb geen microfoon :(

Misschien straks halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Mad-Matt schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:25:
Nope, ik kan op het moment rifts aan van lvl 13.
Daarom ben ik die monk ff zat, ik vind niets, de speelstijl is nu ruk en ik krijg niets dood. (Sinds maandag ook 1 upgrade gevonden)

Ik weet dat een Crus (misschien Wiz) met mindere gear iets sterker is, waardoor ik wat soepeler shards kan vinden en daarmee beide chars sneller omhoog kan krijgen.
Je zit toch in de GoT clan? je kunt gewoon bij wat T7+ games komen en bij de ingang van een rift staan. Voor de meeste spelers merken ze niet eens dat je in de game zit :)

Inderdaad na 3 rifts ofzo ben je lvl 70.

Voor de rest vind ik crus nog meer gear afhankelijk om op T6+ te kunnen spelen hoor. Alleen WD is met pet build en craftables redelijk simpel op T6 te krijgen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:34
Dan is er altijd de ingame Tweakers community nog. Anders lees je de startpost even door, in de 3e post staan algemene tips en tricks.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb het ook nog helemaal niet in game gevraagd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Dat lijkt me nu net stap 1. Simpelste en snelste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mee eens, maar zit nog op de zaak en dacht misschien geeft iemand aan dat die vanavond toch niets te doen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Meestal als je het ingame vraagt is er wel iemand die mee laat lopen tijdens zijn/jhaar speelsessies. Dan ben je zo level 70, of is je monk zo een stuk sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Over het algemeen helpen tweakers elkaar altijd wel, gewoon niet bang zijn om te vragen :)
En je vind vanzelf iemand op jou niveau waarmee je gezellig kan grinden.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04
Vanavond maar eens zo zachtjes aan bountys gaan doen om de cube te vullen.
Focus heb ik in stash, alleen nog Restraint nodig.
Lions Claw heb ik ook, alleen nog geen AzTurasq

Iemand voor de rest nog op en/of aanmerkingen over m'n build? (Profile)
Moet ook nog wat dingen rerollen maar daar wacht ik nog even mee totdat ik zeker weet wat, zou zonde zijn om een ancient item te 'verneuken'.

[ Voor 22% gewijzigd door RedHat op 04-09-2015 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Wat me net is overkomen... Ben een standaard Rift aan het doen op T4 niveau.... ben ik gewoon lekker bezig, en wat zie ik... gewoon 20 goblins die in de ruimte waren O_O Helaas niet allemaal kunnen killen, maar damn... :|

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

RedHat schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:06:

Moet ook nog wat dingen rerollen maar daar wacht ik nog even mee totdat ik zeker weet wat, zou zonde zijn om een ancient item te 'verneuken'.
Zit in het zelfde schuitje als jou, lions claw heb ik ook, focus ook.. de rest allemaal ook.
Is er een rede dat je diamond gems in je armour hebt ipv emeralds?

Hoe heb je alle ulianas acient gekregen?

[ Voor 3% gewijzigd door Luukwa op 04-09-2015 18:12 ]

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Luukwa schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:12:
[...]

Zit in het zelfde schuitje als jou, lions claw heb ik ook, focus ook.. de rest allemaal ook.

Resist?
Mis nog shoulders en gloves... Maar gewoon farmen en een beetje geluk

[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 04-09-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
2 koeien polearms gevonden, 2x de wei in en in totaal 121 DB verzameld. Kijk, dat schiet op 😊

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
OH wat leuk... vind net The Furnace <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
RustStorm schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:32:
OH wat leuk... vind net The Furnace <3
Gefeliciteerd :)
Nu op zoek gaan naar een Ancient :) (Of net zolang cuben totdat het een Ancient wordt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
RedHat schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:42:
[...]

Gefeliciteerd :)
Nu op zoek gaan naar een Ancient :) (Of net zolang cuben totdat het een Ancient wordt :) )
Ben wellicht dom geweest, maar hij is al "stuk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
RedHat schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:06:

Ik ga er even van uit dat je de 60% SSS cooldown reduction gecubed hebt?
Zo ja dan zou ik zeker weten de Lions Claw + random offhander gebruiken.
Een in-geom zou ideal zijn als 'random'. Tot je AzTurasq hebt natuurlijk. (wat is die hemels in deze build)
Als je een madstone cubed hebt dan gaat het met een 2hander nog wel maar als je spirit guards gebruikt dan zou ik echt gek worden met een 2hander :P

Is het ene bewuste keuze dat je geen CDR hebt?
Zelf speel ik met 60-68% en dan heb ik elke 2-3 sec een SSS.
Dat geeft je veel survivability omdat je immune bent tijdens SSS en je krijgt meer dmg omdat je SSS daadwerkelijk spammed.
F&R ringen gaan je een hoop dps geven zo te zien.
Maar ik raad je voornamelijk CDR aan omdat dit je vele dynamischer maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luukwa schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:12:
[...]

Imperial Diamonds bieden op starter niveau een veel grotere meerwaarde dan dex gems van gelijke orde. Direct na level 70 aangetikt te hebben, heb je veel meer aan die 66 resall per gem, dan 100 dex.
RustStorm schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:49:
[...]

Ben wellicht dom geweest, maar hij is al "stuk".
Stuk? Als in je hebt hem in de cube gemikt? Of als in: gesalvaged? :P

[ Voor 19% gewijzigd door Deadsmell op 04-09-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 14:03
Natuurlijk is het snel levellen door mee te liften met anderen, maar gewoon voor the fun wil ik eens kijken hoe snel ik solo een seasonal character van 1-70 kan krijgen. Natuurlijk gem of ease op een goed l70 weapon. Hellfire amulet + Hellfire ring. Dacht aan Molten blizzard gem voor in amulet, voor de life per second en shield.
- Cube ring: Nagelring voor de damage
- Cube armour: evt custerian indien ik nog een socket overheb in combinatie met boon of the hoarder. of Leoric indien ik een helm+socket heb
- Cube weapon: Scourge voor de 45% kans om 1800-2000% weapon damage

Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Deadsmell schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:01:
[...]

Imperial Diamonds bieden op starter niveau een veel grotere meerwaarde dan dex gems van gelijke orde. Direct na level 70 aangetikt te hebben, heb je veel meer aan die 66 resall per gem, dan 100 dex.

[...]

Stuk? Als in je hebt hem in de cube gemikt? Of als in: gesalvaged? :P
IN de cube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
micha88 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:42:
Natuurlijk is het snel levellen door mee te liften met anderen, maar gewoon voor the fun wil ik eens kijken hoe snel ik solo een seasonal character van 1-70 kan krijgen. Natuurlijk gem of ease op een goed l70 weapon. Hellfire amulet + Hellfire ring. Dacht aan Molten blizzard gem voor in amulet, voor de life per second en shield.
- Cube ring: Nagelring voor de damage
- Cube armour: evt custerian indien ik nog een socket overheb in combinatie met boon of the hoarder. of Leoric indien ik een helm+socket heb
- Cube weapon: Scourge voor de 45% kans om 1800-2000% weapon damage

Iemand nog suggesties?
Zoek een dik ancient wapen en stop er eerst een Gem of Ease in voor de xp. Als je het later moeilijker krijgt, verwijder dan het level requirement dmv de cube en switch naar een max level Ruby.
Leoric's Crown in de cube vanaf level 15 (dan krijg je sockets in helmen). Dikste ruby in je helm, vanaf dat moment.

Items: Hellfire Ring en Leoric's Signet (reduced level requirement erop), voor bonus xp. Beide met sockets en leg gems. Geen defensieve gems, want je blaast toch overal doorheen. Doet niets voor je xp, maar ik vind een Thunderfury in de cube heerlijk tijdens levellen. Cain's set geeft je bonus xp en is beschikbaar vanaf....level 15-20 of iets dergelijks.

Begin op T2 (max op level 1) en schaal op naar T6 zodra het kan. Afbouwen als je er niet snel meer doorheen gaat.

Om de tien levels of iets dergelijk nieuwe gear craften, met uitzondering van je wapen uiteraard.

Welke karakter ga je doen? Zoek daarvoor een goede levelling guide, zodat je build tijdens het proces optimaal is.

Ik heb mijn tweede char in twee uur geleveld met alleen Leoric's Crown + max ruby voor bonus xp, dus als je al deze bovenstaande zaken toepast, dan moet je het een stuk sneller kunnen. :)
Gratz, in dat geval! :P

[ Voor 36% gewijzigd door Deadsmell op 04-09-2015 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floydian
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:04
Vandaag toevallig ook een tweede character geleveld naar 70. Gem of ease in wapen, boon of the hoarder in hellfire ring. Crusterian Wristguards en Avarice Band (gold pick up radius) in cube. Dit met zoveel mogelijk gold bonus, dus ook een emerald in m'n helm.
Leoric's Signet had ik, maar helemaal niet aangedacht.

In totaal heb ik ongeveer 30 miljoen gold verzameld tijdens het levelen naar 70. Het totale aantal xp dat nodig is van 1 tot 70 is ca 482 miljoen, oftewel 6.5% extra xp (afhankelijk van gold bonus, in mijn geval 124%).

Een ruby had dus meer effect gehad. Was zelf benieuwd wat het effect van de Crusterian Wristguards was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 22:13
http://www.icy-veins.com/...h-of-the-wastes-patch-2-3

Heeft iemand een build als deze gespeeld? Het lijkt me wel lekker werken en daarnaast even wat afwisseling tov HotA. Ik heb zo'n idee dat Rend in deze combinatie verschrikkelijk veel damage kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:55

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

kwakke01 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:25:
[...]

hmm, unhallowed dan maar weer uit de kast halen; nat vond ik minder lekker spelen de laatste ladder, tenzij het een strafer was :)

hoger pushen is utieraard het doel; sta nu net niet op de ladder met GR 39; 40-41 moet wel goed te doen zijn nog, maar dan wordt deze setup idd snel traag omdat je continue moet wachten tot er voldoende sentries staan :P wel jammer dat je met dubbele bombardier geen 7 sentries kan plaatsen zou wel een scherm vol actie opleveren :P
gister dus geswitched naar UE; zit inmiddels op grift 42 en kan mn gems nu iig goed levellen naar 25 :P ben benieuwd als ik ze daar allemaal heb staan; er zit dus nog meer in het vat ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Yogoi schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:36:
[...]

Ik ga er even van uit dat je de 60% SSS cooldown reduction gecubed hebt?
Zo ja dan zou ik zeker weten de Lions Claw + random offhander gebruiken.
Een in-geom zou ideal zijn als 'random'. Tot je AzTurasq hebt natuurlijk. (wat is die hemels in deze build)
Als je een madstone cubed hebt dan gaat het met een 2hander nog wel maar als je spirit guards gebruikt dan zou ik echt gek worden met een 2hander :P

Is het ene bewuste keuze dat je geen CDR hebt?
Zelf speel ik met 60-68% en dan heb ik elke 2-3 sec een SSS.
Dat geeft je veel survivability omdat je immune bent tijdens SSS en je krijgt meer dmg omdat je SSS daadwerkelijk spammed.
F&R ringen gaan je een hoop dps geven zo te zien.
Maar ik raad je voornamelijk CDR aan omdat dit je vele dynamischer maakt.
Ik heb nog niets gecubed, omdat ik de materials nog niet heb. Vandaar de 2H. Ik moet nog Spirit Guards vinden. Die staff met CDR voor SSS heb ik (47%, maar in cube heb je toch altijd max? Of kan ik beter zoeken naar een hogere).

Het is wachten op een focus drop en een goede offhander. Heb al wel een gift gevonden, m'n 1e in 4 seizoenen. Ik wacht nog even met m'n gift gebruiken en stats rerollen totdat een expert mij daar een beetje advies in geeft. De verkeerde stat rerollen op een Ancient is gewoon zonde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mofkees schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:31:
[...]

Je zit toch in de GoT clan? je kunt gewoon bij wat T7+ games komen en bij de ingang van een rift staan. Voor de meeste spelers merken ze niet eens dat je in de game zit :)

Inderdaad na 3 rifts ofzo ben je lvl 70.

Voor de rest vind ik crus nog meer gear afhankelijk om op T6+ te kunnen spelen hoor. Alleen WD is met pet build en craftables redelijk simpel op T6 te krijgen.
Dit kan niet. GR's en T7+ is pas vanaf level 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Van het weekend helaas vrij weinig tijd om te spelen. Maar ben benieuwd wat de Furnace in de cube gaat doen aan m'n doorlooptijden in de rifts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
kwakke01 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 08:09:
[...]

gister dus geswitched naar UE; zit inmiddels op grift 42 en kan mn gems nu iig goed levellen naar 25 :P ben benieuwd als ik ze daar allemaal heb staan; er zit dus nog meer in het vat ;)
^^ UE is een build waar inderdaad veel rek in zit. Wudijo heeft er een 62 mee gehaald en de rek is er bij hem ook nog niet uit. Maurader is een leuke build, maar helaas loopt hij te ver achter om rendabel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09-2022
RustStorm schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 10:26:
Van het weekend helaas vrij weinig tijd om te spelen. Maar ben benieuwd wat de Furnace in de cube gaat doen aan m'n doorlooptijden in de rifts...
Redelijk hetzelfde hier. Net vrij dus kan nog aardig wat runs doen. En heb me drops bijna. Gisteravond furnace gecubed en nu alleen nog een goede helm vinden
Voorkeur is aan de helm met mimics spawn las ik maar die wil maar niet droppen.

Hoop iig dat furnace en helm de grifts iets makkelijker maken voor me WD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
RedHat schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 09:34:
[...]

Ik heb nog niets gecubed, omdat ik de materials nog niet heb. Vandaar de 2H. Ik moet nog Spirit Guards vinden. Die staff met CDR voor SSS heb ik (47%, maar in cube heb je toch altijd max? Of kan ik beter zoeken naar een hogere).

Het is wachten op een focus drop en een goede offhander. Heb al wel een gift gevonden, m'n 1e in 4 seizoenen. Ik wacht nog even met m'n gift gebruiken en stats rerollen totdat een expert mij daar een beetje advies in geeft. De verkeerde stat rerollen op een Ancient is gewoon zonde :)
Die is gewoon 60% als je hem cubed.
Dus meteen cuben en als cube weapon slot gebruiken!
Beter vind je gewoonweg niet. Het maakt het spelen van de SSS build veel dynamischer omdat je nu ook 3-4 mobs kunt killen terwijl je die zonder beter kunt laten gaan en proberen 20+ te verzamelen.

En ik denk serieus dat elke offhander (zeg 2200 dps en hoger) met ok stats beter is dan die 2 hander die je nu gebruikt. van 7 naar 14 SSS hits is VEEL! zeker omdat elke hit EP dmg geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:24
Ik zat net even de Nats 2.3 build aanpassingen te bekijken op IcyVeins... Snap alleen de Leonine Bow of Hashir niet echt via cube... http://www.icy-veins.com/...in-of-vengeance-patch-2-3

Lijkt me dat met de skills die je gebruikt dit totaal zinloos is?! Of mis ik iets?? Bola Shots gebruik je toch niet met Nats RoV...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
Thalaron schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:43:
Ik zat net even de Nats 2.3 build aanpassingen te bekijken op IcyVeins... Snap alleen de Leonine Bow of Hashir niet echt via cube... http://www.icy-veins.com/...in-of-vengeance-patch-2-3

Lijkt me dat met de skills die je gebruikt dit totaal zinloos is?! Of mis ik iets?? Bola Shots gebruik je toch niet met Nats RoV...
Ik denk dat hij wat verkeerds gelinked heeft, zijn hexing pants is ook gelinked aan zei's stone..

Oftewel copy/paste xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:44
Ja of hij wil dat alles close bij elkaar gepulled wordt zodat de RoV alles raakt?
Dunno, ik zou calamity cuben voor damage boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Thalaron schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:43:

Ik vermoed gebaseerd op Wudijo zijn RoV met leonine. Pas dit ook toe met UE en werkt goed, zeker icm met barb/monk groepen gaat alles heel snel neer.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=16NWcKivNAc]

[ Voor 1% gewijzigd door Neles7 op 05-09-2015 22:01 . Reden: goede vid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand die Boss Mode conquest in season 4 al gehaald? Alle bosses binnen dezelfde Torment 10 game in 30 minuten verslaan. Had solo iedereen behalve Malthael dood binnen 30 minuten en toen was de tijd op. Daarna samen met een clannie geprobeerd, maar we kwamen er achter dat dat niet mag, want je moet alle bosses zelf verslaan.

Morgen maar eens met Manajuma door de levels heen rennen en dan vlak voor de boss fight naar SuWong switchen. Dan moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen.

Wat is de naam van de community en zitten daar een aantal kweakers die Non season spelen en in zijn voor wat team actie? Kweakers clan is vrijwel 100% season momenteel en dat speel ik niet totdat ze de exp fixen en een paragon cap invoeren.

Mijn pull/dps monk is bijna klaar en het lijkt mij wel leuk om lekker te gaan griften rond 50-55 ofzo. Het is (nog) geen echte tank want wil zelfs ook dps-en maar met 5,14 attacks per sec en rond de 60K life per hit in deze setup is doodgaan niet zo heel simpel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 18:49
Deadsmell schreef op zondag 06 september 2015 @ 02:06:
Heeft iemand die Boss Mode conquest in season 4 al gehaald? Alle bosses binnen dezelfde Torment 10 game in 30 minuten verslaan. Had solo iedereen behalve Malthael dood binnen 30 minuten en toen was de tijd op. Daarna samen met een clannie geprobeerd, maar we kwamen er achter dat dat niet mag, want je moet alle bosses zelf verslaan.

Morgen maar eens met Manajuma door de levels heen rennen en dan vlak voor de boss fight naar SuWong switchen. Dan moet het lukken.
Je kan volgens mij wel je clanny alvast naar de volgende boss laten zoeken.
Of zelf eerst alle maps clearen voordat je aan de 1e boss begint.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Neles7 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:59:
[...]

Ik vermoed gebaseerd op Wudijo zijn RoV met leonine. Pas dit ook toe met UE en werkt goed, zeker icm met barb/monk groepen gaat alles heel snel neer.

[video]
Ernstig dat filmpje!
Maar wel erg jammer dat heel die build op die site mank gaat.

ben benieuwd naar hoeveel CDR / CHC / CHD er in dat filmpje op zijn char zit.

Ziet er op zich wel handig uit... En wat dmg loss maar wel meer hits lijkt me wel de moeite. Zal het eens testen :P

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op zondag 06 september 2015 @ 10:23:
[...]

Je kan volgens mij wel je clanny alvast naar de volgende boss laten zoeken.
Of zelf eerst alle maps clearen voordat je aan de 1e boss begint.
Oh, dat zou mooi zijn. Thanks voor de tip! :)

Edit: laatste puntje werkt niet, want je moet ze binnen een half uur binnen één game verslaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 06-09-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:59:
Edit: laatste puntje werkt niet, want je moet ze binnen een half uur binnen één game verslaan.
Het lijkt me 4-man party (party damage schaalt sneller dan monster HPs, dus voordeel) en van de bosses die geen fixes location hebben snel verspreiden en split zoeken. Op de boss-prompt iedereen accept en neermaaien...dan next.

Lijkt me dat je voor party 3 DPS wil en 1 map-rusher.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:55:
[...]
Het lijkt me 4-man party (party damage schaalt sneller dan monster HPs, dus voordeel) en van de bosses die geen fixes location hebben snel verspreiden en split zoeken. Op de boss-prompt iedereen accept en neermaaien...dan next.

Lijkt me dat je voor party 3 DPS wil en 1 map-rusher.
Inderdaad. En er moet een bepaalde volgorde in de bosses zijn. Als WD leg ik het vaakt het loodje bij resp. Belial, Diablo en Urzeal, dus die eerst. Als één van die drie niet lekker gaat, dan meteen een restart.

Zonet trouwens even met Manajumi door de levels gesprint en dan switchen naar blob staff bij de bosses en toen waren mijn tijden een stuk beter. Heb het alleen opgegeven, omdat ik steeds in Urzael's fire beam liep en daardoor bij town of checkpoint moest spawnen.

Het gaat me solo nog wel lukken. Beetje meer paragon punten verzamelen, alle gems op 50, iets meer ancient gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:45

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Ik lurk al een tijdje mee in dit topic, maar nu heb ik zelf een vraag. Ik heb nu met hulp van Debo's WD guide een para lvl 46 WD (seasonal) met 2 stuks Helltooth en ben nu met bounties en (g)rifts bezig. Aan het einde van een grift mag je 3 keer een gem upgraden. Kun je die upgrade kansen opsparen totdat je een goede gem hebt (zodat je bijvoorbeeld na 3 grifts 9 upgrades kan doen als je ze de eerste 2 keer niet gebruikt)?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weet iemand een goede plek om Death breaths te farmen?
Doe het nu in Festering Woods (klein en toch vaak 2 a 3 special mobs).
Iemand anders nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Dricus schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:15:
Ik lurk al een tijdje mee in dit topic, maar nu heb ik zelf een vraag. Ik heb nu met hulp van Debo's WD guide een para lvl 46 WD (seasonal) met 2 stuks Helltooth en ben nu met bounties en (g)rifts bezig. Aan het einde van een grift mag je 3 keer een gem upgraden. Kun je die upgrade kansen opsparen totdat je een goede gem hebt (zodat je bijvoorbeeld na 3 grifts 9 upgrades kan doen als je ze de eerste 2 keer niet gebruikt)?
Gen upgrades moet je direct doen, dus nee, je kan ze niet opsparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:40:
[...]

Inderdaad. En er moet een bepaalde volgorde in de bosses zijn. Als WD leg ik het vaakt het loodje bij resp. Belial, Diablo en Urzeal, dus die eerst. Als één van die drie niet lekker gaat, dan meteen een restart.

Zonet trouwens even met Manajumi door de levels gesprint en dan switchen naar blob staff bij de bosses en toen waren mijn tijden een stuk beter. Heb het alleen opgegeven, omdat ik steeds in Urzael's fire beam liep en daardoor bij town of checkpoint moest spawnen.

Het gaat me solo nog wel lukken. Beetje meer paragon punten verzamelen, alle gems op 50, iets meer ancient gear...
Als je nog hulp nodig hebt moet je het maar zeggen, dit is een leuke chievo om te halen. Dat je soms struikelt bij Belial en Urzael snap ik, maar Diablo? Voor mij een van de makkelijkere met een WD. Maar goed, smaken verschillen.
Dricus schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:15:
Nee. Je moet geluk hebben dat je snel een BoT, Zei, Iceblink of Esoteric krijgt. Maar goed, die paar punten die je aan een andere gem spendeert... Op de lange termijn maakt dat ook niet veel uit.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Hier is momenteel mijn monk build, speelt ongelofelijk heerlijk!
Is natuurlijk nog niet af, naast de focus moet nog een restraint komen.. en er moet eigenlijk een nieuwe focus met socket.

Anyways, op of aanmerkingen, ik hoor het graag! http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/64981938

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:34:
[...]
Als je nog hulp nodig hebt moet je het maar zeggen, dit is een leuke chievo om te halen. Dat je soms struikelt bij Belial en Urzael snap ik, maar Diablo? Voor mij een van de makkelijkere met een WD. Maar goed, smaken verschillen.
Check! Wordt hem morgen weer, denk ik. Ik zal je even toevoegen. :)

Net een grift 54 solo gehaald met de WD, gaat lekker. Tussendoor bloodshards aan Kadala aan het voeren met mijn monk voor de Uliana's set, maar RNG heeft bepaald dat ik Dashing Strike moet gaan spelen, want met een RoRG heb ik die nu compleet (de set tenminste). Doen we dat eerst even. :)

Welke items kunnen voor DS het beste in de cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Man man man... Kadala is mij niet gezind denk ik... Onnoemlijk veel shards al gegeven, maar Helltooth set piece? welnee... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:38
Deadsmell schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:48:
[...]

Net een grift 54 solo gehaald met de WD, gaat lekker.
Weer even stuivertje gewisseld met Deadsmell (56), jou beurt >:) _/-\o_ _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:13:
[...]

Weer even stuivertje gewisseld met Deadsmell (56), jou beurt >:) _/-\o_ _/-\o_
Nu alweer? Damn, dat is snel! :P

Gratz!! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 06-09-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:38
Deadsmell schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:14:
[...]

Nu alweer? Damn, dat is snel! :P

Gratz!! :D
Zoals ik zei, de rek is er nog niet uit :P :9

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Luukwa schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:37:
Is natuurlijk nog niet af, naast de focus moet nog een restraint komen.. en er moet eigenlijk een nieuwe focus met socket.

Anyways, op of aanmerkingen, ik hoor het graag! http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/64981938
Veel crit :P

Ik krijg die helm maar niet pakken :(
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/65509451

Twijfel om een gift te gebruiken voor deze Lion's claw
Ook nog steeds geen Az, al mijn death breaths gaan erin maar het wil niet vlotten :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luukwa schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:37:

Het ontbreken van de fist of az is pijnlijk voor je dmg, daarnaast wil je een cooldown gem in je helm, is meer SSS, dus meer dmg en je kan minder vaak geraakt worden.
Bokkie schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:15:
[...]

Veel crit :P

Ik krijg die helm maar niet pakken :(
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/65509451

Twijfel om een gift te gebruiken voor deze Lion's claw
Ook nog steeds geen Az, al mijn death breaths gaan erin maar het wil niet vlotten :(
Als je gifts over hebt, zeker doen, anders bewaren voor een ancient variant, het is een erg leuke dmg voor een non ancient.

----------------------

Zelf dit weekend g.rift 64 gehaald met m'n monk in iets minder dan 12 minuten.. zonder gebruik te maken van de spirit guards maar met een madstone (dit was een foutje.. was vergeten dit om te wisselen), destijds plek #28 gehaald van de monks.. ondertussen is dit alweer 80+.

Verder nog een 2 man push met Hayabusa gedaan en hier een g.rift 68 mee gehaald in bijna 13 minuten.. #200-nogwat..

Kan niet klagen over dit begin :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Sabrac schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:22:
[...]

Het ontbreken van de fist of az is pijnlijk voor je dmg, daarnaast wil je een cooldown gem in je helm, is meer SSS, dus meer dmg en je kan minder vaak geraakt worden.

[...]

Als je gifts over hebt, zeker doen, anders bewaren voor een ancient variant, het is een erg leuke dmg voor een non ancient.

----------------------

Zelf dit weekend g.rift 64 gehaald met m'n monk in iets minder dan 12 minuten.. zonder gebruik te maken van de spirit guards maar met een madstone (dit was een foutje.. was vergeten dit om te wisselen), destijds plek #28 gehaald van de monks.. ondertussen is dit alweer 80+.

Verder nog een 2 man push met Hayabusa gedaan en hier een g.rift 68 mee gehaald in bijna 13 minuten.. #200-nogwat..

Kan niet klagen over dit begin :)
Oja, das wel een goeie zeg van die gem in de helm, thanks!
Die andere fist ben ik mee bezig, staat momenteel op 1 op mn lijstje!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:41
Pending Clan request voor mij ;) Hopelijk de goede gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
De lootgoden hebben er geen zin in bij mij vandaag... nog één Grift21 doen en dan ben ik er wel weer klaar mee denk ik. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt me op dat veel mensen de Uliana build al spelen, terwijl ze nog lang niet alle items daarvoor hebben. Is dat wel verstandig? Speel je dan niet een gehandicapte build?

Ben zelf begonnen met een basic EP build op T6. Inmiddels voldoende Raiment items voor een DS build op T7 of T8. Heb drie Uliana set items in mijn stash, plus geschikte (maar geen goede) Focus en Restraint en een Broken Promises in de cube, maar het missen van de Lion's Claw of the Fist of Az'Turrasq houdt me tegen om er al aan te beginnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 06-09-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:45:
Valt me op dat veel mensen de Uliana build al spelen, terwijl ze nog lang niet alle items daarvoor hebben. Is dat wel verstandig? Speel je dan niet een gehandicapte build?

Ben zelf begonnen met een basic EP build op T6. Inmiddels voldoende Raiment items voor een DS build op T7 of T8. Heb drie Uliana set items in mijn stash, plus geschikte (maar geen goede) Focus en Restraint en een Broken Promises in de cube, maar het missen van de Lion's Claw of the Fist of Az'Turrasq houdt me tegen om er al aan te beginnen.
Zodra je de U6 set met Lions claw hebt kan je al veel, voeg een flow of eternity toe en je kan T9-T10 aan. De fist of az is alleen noodzakelijk voor snelheid of g.rift 50+. Voordat je U6 met de claw hebt zijn andere builds beter idd.

[EDIT] voor speedrifts op T8+ vervang ik vaak mn fist of az met een ingeom, gaat lekker snel :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 06-09-2015 17:49 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:47:
[...]

Zodra je de U6 set met Lions claw hebt kan je al veel, voeg een flow of eternity toe en je kan T9-T10 aan. De fist of az is alleen noodzakelijk voor snelheid of g.rift 50+. Voordat je U6 met de claw hebt zijn andere builds beter idd.

[EDIT] voor speedrifts op T8+ vervang ik vaak mn fist of az met een ingeom, gaat lekker snel :)
Had al zo'n vermoeden, thanks!

En thanks voor de tip! Heb een mooie ancient In-Geom liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:45

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Tektoon schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:34:
Nee. Je moet geluk hebben dat je snel een BoT, Zei, Iceblink of Esoteric krijgt. Maar goed, die paar punten die je aan een andere gem spendeert... Op de lange termijn maakt dat ook niet veel uit.
Thanks. De gems die je noemt heb ik nog niet. Ik gebruik nu een Gem of Efficacious Toxin. Werkt erg goed op Torment 2 naast de 2-piece set bonus van Helltooth.

[ Voor 4% gewijzigd door Dricus op 06-09-2015 17:52 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik ben uliana gaan spelen inderdaad met 6u en lions claw, toen kreeg ik bracers. Maar pas met flow of eternity in de cube begon ik echt verschil te merken.

Scaling is echt belachelijk :X 300k paperdoll en ik clear T8 sneller dan met met 1m paperdoll wizard >_<

edit: gift in lions claw gebruikt, heb er nu nog maar 1 over
tegen de tijd dat ik az heb of een ancient, heb heb ook nog wel meer gifts (hoop ik)

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 06-09-2015 17:55 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Meh, het is weer mooi geweest voor vandaag... Even geen tijd meer verdoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Bokkie schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:53:
Ik ben uliana gaan spelen inderdaad met 6u en lions claw, toen kreeg ik bracers. Maar pas met flow of eternity in de cube begon ik echt verschil te merken.

Scaling is echt belachelijk :X 300k paperdoll en ik clear T8 sneller dan met met 1m paperdoll wizard >_<

edit: gift in lions claw gebruikt, heb er nu nog maar 1 over
tegen de tijd dat ik az heb of een ancient, heb heb ook nog wel meer gifts (hoop ik)
Dat was mijn idee ook, en laat die gift nu dus niet willen vallen 😄

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Wat betekend 6U?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Sabrac schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:54:
[...]

6U of U6 = Uliana's 6 piece :)
Thanks! In dat geval heb ik dat ook, moet alleen a'zu fist nog, en restraint.

Hoe zit het eigenlijk met de paragon levels die je in de season hebt gehaald, worden die bij je andere niet-season paragon levels opgeteld na het season.

[ Voor 25% gewijzigd door Luukwa op 06-09-2015 21:06 ]

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luukwa schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:55:
[...]

Thanks! In dat geval heb ik dat ook, moet alleen a'zu fist nog, en restraint.

Hoe zit het eigenlijk met de paragon levels die je in de season hebt gehaald, worden die bij je andere niet-season paragon levels opgeteld na het season.
Nee, de xp die die levels waard zijn wordt bij elkaar opgeteld. Als je in season para 500 bent en 850 buiten season, dan ben je na afloop van een season para 860. :)

Vanavond een beetje 50+ griftjes gedaan om gems te upgraden. Toen ze alle drie op 50 zaten, maar eens mijn record pushen en Apsie voorbij proberen te komen op het clan solo WD leaderboard. Jammerlijk gefaald. Had een grift 55 die waanzinnig goed ging. Ruim 4:40 minuten over op de teller, krijg ik Perdition als RG. 29 keer dood gegaan voor ik hem neer had. :' )

[ Voor 25% gewijzigd door Deadsmell op 06-09-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50

Barbarian GR 53 hardcore. Gebruik permanent Call Of The Ancients voor 50% damage reduction. Eventueel kan t ook zonder en dan kan je de conventions of elements ring gebruiken, maar dan wordt het risico dood te gaan wel erg groot!

Misschien eens die Zodiac ring proberen en dan mikken op permanent wrath of the berserker!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Mooi dagje d3 achter de rug. Vanmorgen op season Gr50 gehaald op mijn DH en daarna lekker veel speed 50's gedaan met de clan. de 3 primary gems op 50 gekregen en nog wat ancient set pieces gevonden als upgrade. Nog een 45 gedaan als afsluiter en dat was echt 2 vingers in de neus. Morgenavond maar eens kijken hoever we kunnen komen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
Hoe houden barbs hun fury hoog terwijl ze de heletijd WW gebruiken? Bij mij zit ik vaak best laag. Gebruik deze build: http://eu.battle.net/d3/e...piraat-2965/hero/39079401 Unforgiving heb ik alleen aanstaat voor dit probleem, maar dat schiet tijdens het gevecht natuurlijk amper op.

Het enige moment dat ik aardig wat fury heb, is als er super veel mobs zijn en dan ik ze dan allemaal kan chargen :/

[ Voor 15% gewijzigd door Michielodc op 06-09-2015 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Michielodc schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:26:
Hoe houden barbs hun fury hoog terwijl ze de heletijd WW gebruiken? Bij mij zit ik vaak best laag. Gebruik deze build: http://eu.battle.net/d3/e...piraat-2965/hero/39079401 Unforgiving heb ik alleen aanstaat voor dit probleem, maar dat schiet tijdens het gevecht natuurlijk amper op.

Het enige moment dat ik aardig wat fury heb, is als er super veel mobs zijn en dan ik ze dan allemaal kan chargen :/
Bul Kathos set bonus en/of Call of the Ancients met de Ancient's Fury rune maken dat je je fury met gemak op peil houd.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
Nephalem schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:48:
[...]

Bul Kathos set bonus en/of Call of the Ancients met de Ancient's Fury rune maken dat je je fury met gemak op peil houd.
Thx, dacht al aan die Bul Kathos set. Heb al 1 vd 2. Maar hoe houden ze dan max fury als ze gewoon in het basis kamp stil staan en niks doen zonder de passive Unforgiving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Michielodc schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:53:
[...]

Thx, dacht al aan die Bul Kathos set. Heb al 1 vd 2. Maar hoe houden ze dan max fury als ze gewoon in het basis kamp stil staan en niks doen zonder de passive Unforgiving?
Wederom Bul Kathos 😄

Die set geeft 10 fury regen per seconde. Dus ook als je niks doet.

[ Voor 9% gewijzigd door Nephalem op 07-09-2015 00:07 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:54
Vanmiddag 5e en 6e deel van "Of the light" set gehaald op crusader.
Daardoor kon ik met de hammerdin build in 1 keer van torment 3 naar torment 6 op Hardcore.

Wel 1 keer bijna dood gegaan doordat ik vast zat, Me indestructible passive was geproced en ook nog is die rune van Akarats Champion. Ik werd focking lijp haha maar uiteindelijk net gered ;P toen maar ff wat stats gaan rerollen naar toughness.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-10 00:48

JoSchaap

Had a life, got a modem..

de nieuwe cube passive's zijn nog even wennen. maar ik denk dat ik er nu een redelijke build uit heb gehaald.
toch omdat ik er lang niet zoveel tijd meer in steek als toen ik ROS net gekocht had, zal ik geheid wel ergens weer iets gemist hebben.

momenteel roll ik als barb deze build : http://eu.battle.net/d3/e...schaap-2955/hero/39685579

Waste/BK/BT/Augchild met focus en restraint.

in deze setup kom ik met paragon 600+ redelijk door. bijv: solo grift 45 in 6:00

maar allicht ziet een van jullie hier nog ruimte op verbetering (het non ancient weapon word aan gewerkt)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Vanochtend maar eens een T5 rift gedaan, duurt lang, maar het lukt uiteindelijk zonder al te veel problemen. Denk dat ik m'n hoop er maar even op ga vestigen, vooral wat drops betreft. :)

Pagina: 1 ... 19 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.