Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:54
Wanneer ongeveer alle rare items die droppen op een bepaald niveau slechter zijn dan hetgeen je draagt, is dat een teken dat je stapje hoger moet gaan qua moeilijkheidsgraad?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 16:28
Dat is een mogelijkheid. Ook als je merkt dat het wel erg makkelijk is kun je een stapje hoger.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:25:
Wanneer ongeveer alle rare items die droppen op een bepaald niveau slechter zijn dan hetgeen je draagt, is dat een teken dat je stapje hoger moet gaan qua moeilijkheidsgraad?
Het kan ook zijn dat je dan moet gaan focussen op een andere act bijvoorbeeld 2 of 3 ... maar een moeilijkheidgraad omhoog is meestal de makkelijkste keuze :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:17:
[...]

Het is nog vroeg in het seizoen, de meeste mensen zijn nog druk bezig met gear verzamelen en niet sterk genoeg om even iemand naar 70 te boosten. Als je het volgende week vraagt, zal je zien dat een stuk meer mensen op je verzoek ingaan. Ik ben vaak ook niet te beroerd om mensen te helpen met boosten, maar heb nu gewoon nog niet alle gear die ik nodig heb en dit zal ongetwijfeld voor de meeste anderen ook gelden.
Inderdaad dat heb ik momenteel ook - ik ben nog niet sterk genoeg om anderen te boosten ... :( Maar hopelijk is dat met een weekje (en als ik iets meer tijd heb om te spelen) snel verholpen 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:21
jaihel schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 07:55:
[...]

Ah, ok! Heb een leuke CoE gevonden gisteren, maar nu weet ik dat op zoek moet naar F/R. En 3 WW pieces. En BK2 nog. En, en, en..

Wat vind je van die HotA build? Is de dmg te vergelijken met WW? Want ik wil ook weleens iets anders spelen dan WW. Rend lijkt me overigens ook wel leuk.
HOTA net even getest maar is even wennen. Kan er nog niet veel van zeggen.
En ik zou gewoon die CoE op de WW barb zetten. Heb ingame met een medetweaker het erover gehad.

Probleem aan F/R op WW barb is dat wanneer je een Charge doet, onderbreek je WW. Dit kost je een flinke hoeveelheid survivability (kijk maar naar Toughness wat er gebeurt bij een Charge). Zodoende heb ikzelf mijn WW weer voorzien van een CoE/SoJ ofwel CoE/Unity combi. Kon mijn F/R mooi op mijn HOTA barb blijven staan :)

Items zijn op moment van schrijven up-to-date... als het goed is veranderen die niet...

Op de To-Do list van WW barb staan betere wapens op #1 en daarna harnas/belt
Heb een andere belt op dit moment omdat ik geen Ignore Pain voor T10 nodig dus vandaar tijdelijk een andere belt O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Thalaron op 01-09-2015 16:41 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:05

Ryan1981

Je ne sais pas

Effe zitte lezen maar begrijp ik goed dat je met: "Extract Legendary Power" elk legendary item met een speciale legendary power kunt salvagen en je dan 1 van deze powers kan activeren?

Als wizard zit ik toch sterk te denken aan eather walker, die is wel super handig maar doet niet zo veel damage als andere wapens :D

Vraag me ook af of deze lijst per character is? Of kan elk character er na dit seizoen gebruik van maken?

[ Voor 14% gewijzigd door Ryan1981 op 01-09-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Je kan elk item voor elke char gebruiken. Dus als je een furnace vind, kan je die leg-power op al je chars gebruiken via de cube.
Hetzelfde geldt voor een Rorg. Ideaal nu, Rorg in cube en (vaak) focus/restraint op je char.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Gisteren bij de clan gekomen, meteen geholpen mijn nieuwe Sader naar 70 te krijgen.. _/-\o_

Vanavond maar even lekker farmen dacht ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Vidra schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:33:
[...]

Het kan ook zijn dat je dan moet gaan focussen op een andere act bijvoorbeeld 2 of 3 ... maar een moeilijkheidgraad omhoog is meestal de makkelijkste keuze :+
Ben eerlijk gezegd alleen maar normale Rifts aan het runnen op T2 op het moment. Voor de rest bijzonder weinig andere dingen aan het doen... Moet zelfs de Cube nog regelen en eigenlijk heel story mode nog even door. :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:06:
Ik zie de Belt of Transcendence niet als een opoffering maar als een beste keuze. Ook zonder BBV/Kukri zou ik die kiezen. Maar ik ben absoluut geen min/max efficiëntie denker.

Kan je trouwens een Serpent cuben zonder verder een Zombie Dog skill te gebruiken? Want dat klinkt voor mij nou weer als een opoffering: Zombie Dogs nemen om de mitigation van de Serpent te kunnen gebruiken. Veel van de andere builds die ik zie gebruiken daar als laatste skill Soul Harvest. Die moet ik zelf nog uitproberen. Behalve een defensive rune is er ook een mana rune zie ik.
De Dogs krijgen de 6-piece bonus, dus dmg x9 t.o.v. de fetishes van belt. Niet helemaal eerlijk omdat de aantallen en de base damage anders is, maar het belangrijkst van de dogs is de 15% damage taken debuff; hun eigen damage is niet zo relevant, de 15% (class A, dat wel) op je 2500%+ main damage dealers wel. De fetishes zijn dan wel weer een erg prettig meat-shield, zeker tegen ranged (het zijn er veel). Basically zijn fetishes damage mitigation zonder dat ze noemenswaardige damage doen. Maar goed, 30% melee damage reduction is prettig, maar bv. 50% CHD ook.

De dogs neem ik dus niet om maar Serpent te kunnen gebruiken; ze zijn CC (door in melee te gaan) en DPS enhancers (15% dmg taken debuff). De mitigation option is mooi meegenomen.

Soul Harvest is zeker goed, maar de range is kort en om de toughness boost permenent te hebben heb je best wat CDR nodig. Het is daarom niet mijn skill.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
RustStorm schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:25:
Euh misschien heb ik het helemaal verkeerd op maar...
Je doet nu T2? Items worden niet beter in hogere torment of hoge grifts, het is enkel de drop chance die toeneemt?

Vorige Seasons heb ik bijvoorbeeld net zoveel Ancient pieces gevonden door T6 te speedfarmen dan door lvl 50+ grifts te doen.

Natuurlijk, alleen 'ik' is een kleine sample size, misschien is er een ander mechanisme dat ik niet ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Inrage schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:07:
[...]

Je doet nu T2? Items worden niet beter in hogere torment of hoge grifts, het is enkel de drop chance die toeneemt?

Vorige Seasons heb ik bijvoorbeeld net zoveel Ancient pieces gevonden door T6 te speedfarmen dan door lvl 50+ grifts te doen.

Natuurlijk, alleen 'ik' is een kleine sample size, misschien is er een ander mechanisme dat ik niet ken.
Dit klopt. Enige moment dat items "beter" worden is tussen Master en Torment 1, er zitten een hoop items in de game die Torment-only zijn. Verder verhoogt alleen de overall droprate (dus van alle items) als je de difficulty omhoog gooit.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Inrage schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:07:
[...]

Geen idee... n00bster hier hè... 8)7

Maar lijkt me logisch wat je zegt. Ik zal maar eens T3 gaan doen om te zien of m'n set pieces dan wel legendaries willen droppen... So far no luck at all wat dat betreft. :)

Bedankt allen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn huidige clan is momenteel niemand online, is er iemand zo vriendelijk een paar "gear-farming runs" met me te doen. Speel monk, dus misschien iemand een monk die T6 aan kan en tijd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:39:
Mijn huidige clan is momenteel niemand online, is er iemand zo vriendelijk een paar "gear-farming runs" met me te doen. Speel monk, dus misschien iemand een monk die T6 aan kan en tijd heeft?
Join de tweakers community. Dan kun je ingame kijken of je mensen kunt vinden voor samen te gearen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
DH gemaakt voor S4, maar hoor van veel mensen dat ze een beetje ruk zijn huidige seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Omeg schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:57:
DH gemaakt voor S4, maar hoor van veel mensen dat ze een beetje ruk zijn huidige seizoen?
Welnee, helemaal niet. Alleen niet meer de alleenheerser die ze in S2/3 wel waren.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Die lag in 4mans GR's zorgt ervoor dat ik een stuk minder zin heb om te spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Zo, crit nu hoger met m'n HotA barb dan ik ooit in D3 gedaan heb tot nu toe.. en dat met paragon 150 :P. Hoogste tot nu is 2.1 miljard ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Omeg schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:57:
Ruk is onzin, alleen zijn er deze patch geen enorme wijzigingen geweest voor de DH, dus is het geen FotM momenteel.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, dat was een leuke avond in season: drie Vaults, twee Cow portals, level 45 griftjes, T10 riftjes en een bounty run. 50 paragon levels erbij, meer dan 250 miljoen gold erbij op de seasonal rekening en alle gems op level 30 gekregen! Slayer voltooid in de seasonal journey en Champion bijna. :)
Nephalem schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:22:
[...]

Ruk is onzin, alleen zijn er deze patch geen enorme wijzigingen geweest voor de DH, dus is het geen FotM momenteel.
Maar ondanks dat is die klasse leuker dan ooit, met de UE multishot build erbij. En competitief met de meeste andere klassen.

[ Voor 40% gewijzigd door Deadsmell op 02-09-2015 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:21
Voor ik na mijn week moest net nog even 2x T10 Riftje gedaan, dikke Focus met;

550+ Str
47% CHD (na reroll)
5,5 CHC

En bruikbare secondary stats
8)

Had hem liever met Dex maar toch, is mijn Barb blij mee!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 22:13
Thalaron schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:36:
[...]

HOTA net even getest maar is even wennen. Kan er nog niet veel van zeggen.
En ik zou gewoon die CoE op de WW barb zetten. Heb ingame met een medetweaker het erover gehad.

Probleem aan F/R op WW barb is dat wanneer je een Charge doet, onderbreek je WW. Dit kost je een flinke hoeveelheid survivability (kijk maar naar Toughness wat er gebeurt bij een Charge). Zodoende heb ikzelf mijn WW weer voorzien van een CoE/SoJ ofwel CoE/Unity combi. Kon mijn F/R mooi op mijn HOTA barb blijven staan :)

Items zijn op moment van schrijven up-to-date... als het goed is veranderen die niet...

Op de To-Do list van WW barb staan betere wapens op #1 en daarna harnas/belt
Heb een andere belt op dit moment omdat ik geen Ignore Pain voor T10 nodig dus vandaar tijdelijk een andere belt O-)
Goed om te horen! Mijn CoE is erg leuk gerolled en vond het al jammer dat ik 'm wellicht in mijn stash moest laten. Zag overigens dat Alkaizer ook een HotA build speelde, en die deed echt belachelijke damage. Overigens komt een HotA build natuurlijk wel het best tot zijn recht als je met een Monk speelt, vanwege zijn CC.

Pfff, mijn RNG is om te huilen. Ik heb sinds zaterdag slechts 3 WW pieces weten te bemachtigen. Ter illustratie: een maat van me speelt WD en die heeft mij al 4 Helltooth pieces gegeven omdat hij ze dubbel heeft.. Als het op dit tempo doorgaat, heb ik eerder gear voor een class die ik nog niet speel, dan voor mijn main. :)

[ Voor 6% gewijzigd door jaihel op 02-09-2015 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
  • Laatst online: 15-09-2022
Gisteren van een 2 set bonus helltooth (wd) naar een 6 set gegaan. Tijdens het farmen gebruik ik dan ook boan of the hoarder en goldwrap. Dus je toughnes loopt hiermee erg hoog op. Maar het is niet eens nodig. Je gooit er een fire wall uit en je kan je acid drops weer laten vallen en alles is gelijk dood.
nu kon ik ook eindelijk 100% kans krijgen om me gems naar lvl 25+ te lvlen. Dus hoop dat ik nog ga merken dat je daardoor ook sneller of hoger kan farmen.

Zijn de hellfire amuletten nog goed?
zag dat je altijd socket en een passive hebt dus klonk wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Gisteravond onverwacht een super productieve en gezellige avond gehad.
Samen met Sabrac/An1ma en Hayabusa ongeveer 20/25 TIER 58 greater rifts gerund (binnen de 5 minuten).
Ideale setup in deze groep, waardoor het echt super hard ging.

Mijn monk gaat het ook steeds beter doen, inmiddels ook bijna een full ancient Uliana set wat ook veel verschil maakt. Nu nog hopen op een ancient fist.
Inmiddels solo 52 gepushed maar met twee vingers in mijn neus, hopelijk vanavond een 55/56 clearen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister Inna's diabo gevonden, T2 gaat me nu eindelijk soepel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ik ben nog steeds op zoek naar leuke upgrades zodat ik eindelijk hogere Torment kan gaan doen. Do nu de greater rits op niveau 13 volgens mij: ene keer gaat het "gemakkelijk" en de andere keer is het echt pushen.

Klopt het dat je continu de normale rifts moet runnen voor de greater rift stone dingen? Of is er een andere methode om continu GRifts te kunnen doen? Dat scheelt natuurlijk een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
RustStorm schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:17:
Ik ben nog steeds op zoek naar leuke upgrades zodat ik eindelijk hogere Torment kan gaan doen. Do nu de greater rits op niveau 13 volgens mij: ene keer gaat het "gemakkelijk" en de andere keer is het echt pushen.

Klopt het dat je continu de normale rifts moet runnen voor de greater rift stone dingen? Of is er een andere methode om continu GRifts te kunnen doen? Dat scheelt natuurlijk een hoop!
Je moet indd normale rifts doen om GR te kunnen doen. Het is wel zo dat de droprate van keystones hoger wordt naarmate je rifts op hogere torment doet. Volgens mij is de droprate op T6 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
jaihel schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:20:
[...]

Je moet indd normale rifts doen om GR te kunnen doen. Het is wel zo dat de droprate van keystones hoger wordt naarmate je rifts op hogere torment doet. Volgens mij is de droprate op T6 100%.
Dat verklaart waarom ik zo veel mensen alleen maar GRifts hoor runnen.... die kunnen gewoon als een malle T6 rifts farmen en daarna als een malle de GRifts doen. :)

Alright, dan weet ik wat me te doen staat. Volgens mij is het begin het "moeilijkste" maar als je eenmaal op een goed hoog niveau aan het runnen bent de gear sneller komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Uren lopen farmen in rifts en grifts op T1 en nog geen enkele set item.
Gisteren maar T2 gedaan nadat ik eindelijk de juiste legendary gems heb gevonden maar nog steeds geen enkele set item in rifts of grifts

Ik zit nu op bijna op paragon lvl100 (puur solo) en de twee set items die ik heb zijn van Kadala, maar ook daar zitten al enkele duizenden shards in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Gister mijn 3 stukje IK gevonden en een leuke Fury of the Vanishing Peak (http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/65193354).

Nu hopen/wachten op een gift dat ik het socket eraf kan halen en een 10% wpn bonus kan gaan rollen :D

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
RustStorm schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:22:
[...]

Dat verklaart waarom ik zo veel mensen alleen maar GRifts hoor runnen.... die kunnen gewoon als een malle T6 rifts farmen en daarna als een malle de GRifts doen. :)

Alright, dan weet ik wat me te doen staat. Volgens mij is het begin het "moeilijkste" maar als je eenmaal op een goed hoog niveau aan het runnen bent de gear sneller komt. :)
Het begin is even lastig, maar als je eenmaal een set compleet hebt kun je vaak meteen de sprong naar T6 makern. Met mijn DH was het met 5 pieces T6 lastig maar goed te doen in groep naar 6 pieces t6 split bounties solo.

Je kunt ook een public game joinen en daarmee T6 riftjes runnen. Blijf een beetje bij de groep, doe vooral veel flashy skills dat het lijkt alsof je wat bijdraagt en vaak kun je zo lekker looten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Protax schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:58:
Samen met Sabrac/An1ma en Hayabusa ongeveer 20/25 TIER 58 greater rifts gerund (binnen de 5 minuten).

Mijn monk gaat het ook steeds beter doen, inmiddels ook bijna een full ancient Uliana set wat ook veel verschil maakt. Nu nog hopen op een ancient fist.
Inmiddels solo 52 gepushed maar met twee vingers in mijn neus, hopelijk vanavond een 55/56 clearen.

Ken je me vanavond niet gezellig meenemen in een paar griftjes? :9
Misschien dat ik op een wat hogere grift level meer geluk heb dan nu met de drops. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteravond was weer heerlijk, mijn god wat is patch 2.3 / season 4 leuk. Flow of Eternity, Binding of the Lost en Restraint gevonden, moet nu alleen nog Focus, Hellfire Amulet en Fist of Az'turrasq voor mijn monk en dan is ie af qua base gear. Van P140 naar P220 gegaan en GR42 solo gecleared (met 2 vingers in mijn neus). Kan niet geloven dat de damage output nog eens x4 gaat (met fist en focus/restraint). Uliana's is echt een geweldige (en visueel belonende) build! Vanavond weer verder farmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ik ga vandaag nog maar eens aantal pogingen doen wat set items te krijgen... let the loot gods be with me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Gister na de group farmings en nieuwe 4 players record (Grift40) op Season HC met Temp, Anzorak en Lauwie nog even wat solo geprobeerd.

#140 met een Grift 41 in 6:06, zit nog meer rek in maar eerst me gems wat hoger maken. Had overigens wel wat nieuwe ancient pieces gevonden die dit mogelijk hebben gemaakt ;) (Samen met de 300 parapunten)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/84jeeKg.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door 4th op 02-09-2015 09:01 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmorgen wat mee kunnen leechen, niet heel veel drops gehad die nuttig waren helaas, maar wel geluk gehad met de cube: 1e armor die ik upgrade meteen een ancient Light armor :D Ook nog eens met str/vit/armor/3socks/arcance/ranged reduce 7%. Veel beter kan niet echt :D

Nu 2 van de set items binnen, nou de rest nog :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ga ook maar eens overwegen een clan te joinen. Haha, damn, begint weer te voelen als "vroeger" -- Diablo 2. O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 08:00
Xanthian schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:25:
Gisteren maar T2 gedaan nadat ik eindelijk de juiste legendary gems heb gevonden maar nog steeds geen enkele set item in rifts of grifts

Ik zit nu op bijna op paragon lvl100 (puur solo) en de twee set items die ik heb zijn van Kadala, maar ook daar zitten al enkele duizenden shards in.
Gewoon een uurtje meelopen met iemand op T8-T10. Ik merk er weinig van als er iemand leeched.
Gisteravond ook 3 mensen mee genomen die T8 niet aan konden. Ging prima.

Dan krijg je snel genoeg wat legs :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 08:49

Luukwa

o/

FireDrunk schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:31:
[...]

Gewoon een uurtje meelopen met iemand op T8-T10. Ik merk er weinig van als er iemand leeched.

Ik heb je toegevoegd.

Overigens, nieuwe build geprobeerd op mn monk en dat gaat stuk beter op T1.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ik boost alleen maar mensen die op TS zitten :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank aan An1ma, Sabrac en Protax voor het meeleechen - gisteravond; van T1 gear quality naar T8 split bounty farm gear quality in een uurtje (19 T8 rifts) :) _/-\o_

Helltooth set compleet (met 3 ancient parts), een ancient Jeram's bracers, etc. Nu begint het farmen voor legendary gems, het levelen daarvan en de eindeloze grind voor betere gear :D

[ Voor 7% gewijzigd door Vidra op 02-09-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 08:49

Luukwa

o/

FireDrunk schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:51:
Ik boost alleen maar mensen die op TS zitten :+
Geef me het ip adres, zit vaak genoeg op TS :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luukwa schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:53:
[...]

Geef me het ip adres, zit vaak genoeg op TS :)
ts.solidaritygaming.com

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
  • Laatst online: 15-09-2022
Ik speel zelf eigenlijk alleen maar solo want ben koos vriendloos in het spel maar scheelt echt tegenover naar rennen in een groep?

en zou public games al beter zijn dan solo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Xanthian schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:25:

Ik ben dus niet de enige.
Nog geen enkel setitem gevonden van wat ik nodig heb. En ik "leech" mee op T4/T5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idem hier, heb nog geen enkel (Crusader) setitem gevonden, wel 1x WD en 1x Barb item.
Alle sets die ik heb zijn ook van Kadala of de Cube :P

Vanmorgen dropten er mooi wel een Witching Hour (slechtste rolls ooit, maar: Cube!) en de Hexing Pants (yay cube!).

[ Voor 29% gewijzigd door Angeloonie op 02-09-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Lamar89 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:54:
Ik speel zelf eigenlijk alleen maar solo want ben koos vriendloos in het spel maar scheelt echt tegenover naar rennen in een groep?

en zou public games al beter zijn dan solo?
Public games is zeker beter dan solo! Groups met bekenden nog veel beter ;) Ik zou zeggen join de Solidarity Gaming clan! Als er nog plek is dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

[b][message=44852206,noline]Witching Hour (slechtste rolls ooit, maar: Cube!)
Kan toch niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat bedoel je?
Kan hem gewoon reforgen naar wat beters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
FireDrunk schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:31:
[...]

Vind je het goed als ik je vanmiddag even toevoeg aan mijn friend list? Ook ik kan wel wat hulp gebruiken op T6+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Ahja zo bedoel je :) (maar kost wel heel veel mats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Angeloonie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:10:
[...]
Wat bedoel je?
Kan hem gewoon reforgen naar wat beters :)
dat kan, maar ik vind 50 souls wel erg duur, dan moet de item wel heel erg goed zijn voor een build om deze te reforgen. Zoals een ancient smk zien te krijgen.. dan wil ik die optie nog wel eens proberen.

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 18:26
Protax schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:58:

Ging gister avond heerlijk ja ;)

Gister nog GR 62 gecleared met mijn WD, kwam voor GR 63 helaas 1-2 seconde te kort :( Hopelijk vind ik vandaag een betere focus. Heb nu alleen een CHD roll, mis dus een roll met CHC erbij. Daarnaast wou ik de Zombie Bears Helltooth combo proberen, dus afgelopen 2 dagen 40 speren in de cube gestopt, maar geen enkele had een ancient roll. Dat is echt dikke vette pech.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ealjebij schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:14:
[...]

dat kan, maar ik vind 50 souls wel erg duur, dan moet de item wel heel erg goed zijn voor een build om deze te reforgen. Zoals een ancient smk zien te krijgen.. dan wil ik die optie nog wel eens proberen.
50 souls is niet zo spannend. Je moet het ook niet bij ieder item gaan doen uiteraard, maar voor mijn Hammerdin build is de WH BiS dus dan moet ik wel. Als het geen BiS was dan ga ik hem ook niet rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:02:
Idem hier, heb nog geen enkel (Crusader) setitem gevonden, wel 1x WD en 1x Barb item.
Alle sets die ik heb zijn ook van Kadala of de Cube :P

Vanmorgen dropten er mooi wel een Witching Hour (slechtste rolls ooit, maar: Cube!) en de Hexing Pants (yay cube!).
Ik had gisteren twee crusader items (akhan set) op basis van smart loot (met een WD) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Voor iedereen die graag mee wil leachen of powerlevel wil hier een aantal generieke tips:

1. Vraag vrienden om je te helpen
2. Vraag sterkere mensen in je clan
3. Join de Tweakers community
4. Join specifiek Powerleveling / Gearing community's
5. Join SG TS

Als je dan nog niemand kan vinden dan is het wel heel erg. Voornamelijk vanuit de ingame Tweakers community worden veel mensen geholpen. Ik zelf help meestal ook iedere avond een paar mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Exact, ik hoef niet iedereen als Battle.net vriendje. Kom maar gewoon op de SG TS, daar zitten bijna altijd wel mensen waar je prima mee mag om te leechen.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een normal legendary reforged in de cube, is er dan ook een kans dat ie ancient wordt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ja die kans is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Let wel op, als je een ancient reforged werkt het dus ook andersom! Heb al meerdere mensen gesproken die daar de fout in zijn gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En vergeet ook niet dat je Ramaladni's gift/socket ook weg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Angeloonie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:15:
En vergeet ook niet dat je Ramaladni's gift/socket ook weg is :P
LOL. Ok, wist ik niet eens, goede toevoeging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Dit is imo heel ziek, deze heeft als monk als enige Grift 60 gehaald in Season Hardcore tot nu toe. Dat lijkt me echt super vet als jij enige van je class bent in een tier ;p

https://eu.battle.net/d3/en/profile/WDU-2144/hero/64282299

Toen keek ik ze profile en heeft gewoon alleen maar Season Hardcore heroes (al die andere dus verwijderd ofzo) maar ook echt al paragon 600. k ben nog niet eens paragon 600 in non season

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 02-09-2015 11:18 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Ricmaniac schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:18:
Dit is imo heel ziek, deze heeft als monk als enige Grift 60 gehaald in Season Hardcore tot nu toe. Dat lijkt me echt super vet als jij enige van je class bent in een tier ;p

https://eu.battle.net/d3/en/profile/WDU-2144/hero/64282299

Toen keek ik ze profile en heeft gewoon alleen maar Season Hardcore heroes (al die andere dus verwijderd ofzo) maar ook echt al paragon 600. k ben nog niet eens paragon 600 in non season
Paragon 300 op hc season in 4 dagen hier :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Zijn er veel actieve mensen bij de Tweakers, solidarity clan?

Ik heb moeite om rift en grift groups te vinden in public en mijn clan :/...... En vind het veel gezelliger om samen te spelen i.p.v. alleen te farmen.

Meestal vragen ze nu al 300+ paragon lvl (ik zit pas op 90).

[ Voor 19% gewijzigd door Squishie op 02-09-2015 11:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

@Zahrezz,

Check dit topic, superveel interessante info!

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/18704974965?page=1
Squishie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:40:
Zijn er veel actieve mensen bij de Tweakers clan? Ik heb moeite om rift en grift groups te vinden in public en mijn clan :/...... Meestal vragen ze nu al 300+ paragon lvl (ik zit pas op 90).
Join de Tweakers community (niet clan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7

Ik heb moeite om rift en grift groups te vinden in public en mijn clan :/...... En vind het veel gezelliger om samen te spelen i.p.v. alleen te farmen.

Dat is vaak voor greater rift farming. T6 public groups kun je zo joinen zonder enige restrictie. Verder is de tweakers clan actief, maar de community is iets anders as de clan ;) De community is een verzameling van Tweakers die in verschillende clan zitten. Hier zijn vaak ook genoeg mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Neles7 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:43:
[...]

Dat is vaak voor greater rift farming. T6 public groups kun je zo joinen zonder enige restrictie. Verder is de tweakers clan actief, maar de community is iets anders as de clan ;) De community is een verzameling van Tweakers die in verschillende clan zitten. Hier zijn vaak ook genoeg mensen online.
Thanks voor de tip, ga ik vanavond zeker effe joinen :)!. Haha torment 6 nemen ze geen para 90 mee. Wordt elke keer uitgekicked en roepen ze minimaal 150+.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Als je de SG teamspeak joined zijn er over het algemeen deze week (in de avond) een 30-40 man online, altijd gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Squishie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:44:
[...]

Thanks voor de tip, ga ik vanavond zeker effe joinen :)!. Haha torment 6 nemen ze geen para 90 mee. Wordt elke keer uitgekicked en roepen ze minimaal 150+.....
Zorg ff dat je 100 wordt, en dan T7 kan doen. Ik loop de komende dagen veel T7 rifts voor Death's breath. Je kan zo meelopen als je wilt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Gister zo'n 300 DB's verprutst met pogingen een furnace te krijgen, nog steeds niets ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTADDICT schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:49:
[...]

Zorg ff dat je 100 wordt, en dan T7 kan doen. Ik loop de komende dagen veel T7 rifts voor Death's breath. Je kan zo meelopen als je wilt..
Als jij hem invite in een T7 game, ongeacht hij 100+ Paragon is of niet, kan hij joinen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:53:
[...]

Als jij hem invite in een T7 game, ongeacht hij 100+ Paragon is of niet, kan hij joinen. ;)
Hehe nog makkelijker dus.

@Squishie,

In dat geval, stuur me een bericht als ik online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
UTADDICT schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:54:
[...]

@Squishie,

Vind je het goed als ik ook meelift als ik je online zie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

jaihel schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:57:
[...]

Vind je het goed als ik ook meelift als ik je online zie? :)
hehe jup, 3 spots he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Squishie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:44:
[...]

Spreek me vanavond anders even aan. Ik kan nu T4-T6 aan. Kunnen misschien samen farmen.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Zarhrezz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:02:
[...]

Ik zal de video's eens bekijken. Van wat ik zo snel lees, bevestigt het wat ik al dacht (te weten).
Precies!

En ook zaken als de blobs die het element aan lijken te nemen van de rune die je bij AC hebt gekozen, heel boeiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Neles7 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:53:
Voor iedereen die graag mee wil leachen of powerlevel wil hier een aantal generieke tips:

1. Vraag vrienden om je te helpen
2. Vraag sterkere mensen in je clan
3. Join de Tweakers community
4. Join specifiek Powerleveling / Gearing community's
5. Join SG TS

Als je dan nog niemand kan vinden dan is het wel heel erg. Voornamelijk vanuit de ingame Tweakers community worden veel mensen geholpen. Ik zelf help meestal ook iedere avond een paar mensen :)
Gearing communities? die is nieuw voor mij?...moet ik eens naar kijken dan. Helltooth dropped namelijk niet goed voor men WD, en in de clan zie ik niet veel seasonal WD's online...om wat loot te sharen. Trouwens wie wil er nu een T3-wd meesleuren in een T10 rift? ^^ _/-\o_

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

UTADDICT schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:54:
[...]

@Squishie,

Ik zal je vanavond een berichtje sturen op Diablo. Hoe heet je?

Lijkt me gezellig om met medetweakers te spelen :)!

[ Voor 8% gewijzigd door Squishie op 02-09-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

In dat geval wil ik ook wel even mee lopen :-) Zal vanavond wel een schreeuw geven in de tweakers community ingame.
Heb het gevoel dat de RNG goden een beetje tegen mij zijn gekeerd na al mijn geluk afgelopen season :(
toen zat ik na Plvl 90 al op T6, nu netaan T2..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

D3 account staat in mijn Signature. Ben er vanavond rond 9.

[ Voor 25% gewijzigd door UTADDICT op 02-09-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Brain3 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:17:
[...]

Gearing communities? die is nieuw voor mij?...moet ik eens naar kijken dan. Helltooth dropped namelijk niet goed voor men WD, en in de clan zie ik niet veel seasonal WD's online...om wat loot te sharen. Trouwens wie wil er nu een T3-wd meesleuren in een T10 rift? ^^ _/-\o_
gearing / loot-sharing vrijwel zeker dat ze bestaan :). T10 is wellicht wat hoog, maar T6/T7/T8 is prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Laatst online: 09:26
Hmm, gisteren wat T10 ubers gedaan om hellfire amu's te craften. Man oh man wat een ellende. 1 usuable one uiteindelijk, maar die heeft een passive die nog voor mijn Sentry cold build is terwijl ik net aan het omspeccen was naar UE+MS. Ik vind regelmatig Maurader of Natalya's upgrades, maar vrij weinig UE :(
We gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38
iTitus schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:53:
Hmm, gisteren wat T10 ubers gedaan om hellfire amu's te craften. Man oh man wat een ellende. 1 usuable one uiteindelijk, maar die heeft een passive die nog voor mijn Sentry cold build is terwijl ik net aan het omspeccen was naar UE+MS. Ik vind regelmatig Maurader of Natalya's upgrades, maar vrij weinig UE :(
We gaan het zien :)
Van de week omgespecced. Met de multishot Quiver en Multishot bow (ook al was die slechter dan mijn ancient maar de extra discipline maakt hem beter) is het hele zieke damage in mijn ogen. Nu nog een wat betere Multishot bow (ancient) zodat mijn basis damage omhoog gaat.

Ben terug gevallen van 1.7 miljoen naar 1.3 miljoen stock damage. Maar waar ik met m6 niet soepel door heen kwam ren ik nu zo door t8 en Grift 30 heen alsof je snoep ontneemt van een kind :)

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemaal wel leuk en aardig, maar het is niet alleen de Helltooth set. Als ik als enige WD met mijn Arachyr/Manajuma WD in een 4 player party zit, dan is er soms ook flinke lag.

Die WD build is trouwens geweldig voor speed farmen. Met Manajuma krijg je chicken dubbele movement speed en de duur van die spell wordt net zo lang als de cooldown. Bijna perma chicken, als de mobs waarop je ploft groot genoeg zijn. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Deadsmell op 02-09-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Laatst online: 09:26
Joenino schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:11:
[...]

Van de week omgespecced. Met de multishot Quiver en Multishot bow (ook al was die slechter dan mijn ancient maar de extra discipline maakt hem beter) is het hele zieke damage in mijn ogen. Nu nog een wat betere Multishot bow (ancient) zodat mijn basis damage omhoog gaat.

Ben terug gevallen van 1.7 miljoen naar 1.3 miljoen stock damage. Maar waar ik met m6 niet soepel door heen kwam ren ik nu zo door t8 en Grift 30 heen alsof je snoep ontneemt van een kind :)
Ja ik viel van 1,9mil naar 1.4 inderdaad. Echt gek dat het nog wel zo makkelijk gaat :P
Overigens krijg ik wel toughness problemen op zulke hoge torments. Ik viel van 13 naar 11, maar 13 was eigenlijk al te weinig op T8+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Ik craft zojuist wel een heel aardig amulet voor mijn monk :)

Afbeeldingslocatie: http://9.t.imgbox.com/QIoq8LHT.jpg

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/64457891

[ Voor 49% gewijzigd door Protax op 02-09-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Als ik Bloodbath als rune gebruik op Rend, profiteert Bloodbath dan van de WW set bonus?
En doet Lamentation Belt ook nog iets in deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:03:
Precies!

En ook zaken als de blobs die het element aan lijken te nemen van de rune die je bij AC hebt gekozen, heel boeiend!
Ik snap nu de tick rate / tooltip mismatch op Slow Burn. Acid Cloud gooit 3 patches per cast die allemaal individueel ticken tegen de tooltip damage (gecorrigeerd met 0.8 voor internal frame rate). De 3 patches hebben verschillende doorsnedes, op die manier zorgt Bliz ervoor dat enemies in het midden meer damage namen dan degenen aan de rand (3 patches vs 1 patch waar ze in staan).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Zarhrezz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:46:
[...]

Ik snap nu de tick rate / tooltip mismatch op Slow Burn. Acid Cloud gooit 3 patches per cast die allemaal individueel ticken tegen de tooltip damage (gecorrigeerd met 0.8 voor internal frame rate). De 3 patches hebben verschillende doorsnedes, op die manier zorgt Bliz ervoor dat enemies in het midden meer damage namen dan degenen aan de rand (3 patches vs 1 patch waar ze in staan).
Ja, zo las ik het ook inderdaad. Super interessant eigenlijk, best slimme manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:30:
[...]
Allemaal wel leuk en aardig, maar het is niet alleen de Helltooth set. Als ik als enige WD met mijn Arachyr/Manajuma WD in een 4 player party zit, dan is er soms ook flinke lag.
Er zijn lag problemen met bijna alle DoT's zo blijkt uit de rest van de Q&A. Het is lastig te hotfixen omdat het risico op nog meer bug/problemen erg groot is. Wel geinige Q&A trouwens.
Zarhrezz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:46:
[...]

Slow Burn bevalt me ondertussen al wat beter. Vooral met single target merk ik een verschil met Rain, al is het me opgevallen dat de nr 1 op de seasonal ranking ook Acid Rain gebruikt. 8)7 Vanavond ga ik de Blazing Spiders proberen. Je Vision Quest suggestie werkte goed maar ik heb toch liever een active skill die voor mana zorgt. Daar heb ik er meer ruimte voor in ieder geval. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:54:
Ja, zo las ik het ook inderdaad. Super interessant eigenlijk, best slimme manier.
Ja...tot je gaat praten over gevoeligheid voor lag....iets 3 keer doen is toch minder efficiënt dan iets 1 keer doen (althans, meestal).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er op Season al iemand met een Hammerdin? :P

Ik begin te twijfelen of dat wel een verstandige keuze is geweest :P Qua gear is er veel nieuws dus zou je zeggen dat het wel viable moet zijn, maar kun je met gemak T10 runnen net als andere classes? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Angeloonie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:00:

Ik begin te twijfelen of dat wel een verstandige keuze is geweest :P Qua gear is er veel nieuws dus zou je zeggen dat het wel viable moet zijn, maar kun je met gemak T10 runnen net als andere classes? :P
Ja, op PTR meerdere Hammerdins gezien die met gemak meeliepen op hoge Grifts, en zeker T10. Je moet alles mazzel hebben met Johanna's stuff.

[ Voor 4% gewijzigd door UTADDICT op 02-09-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Angeloonie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:00:

Volgens mij hebben Crusaders solo ook gewoon GR60+ gepusht. Je bent wel erg gear-dependant. Maarja, welke class is dat nou niet..

[ Voor 7% gewijzigd door jaihel op 02-09-2015 14:05 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.