Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mazzel hebben als in: Krijgen? :P

Dat is denk ik niet zo'n probleem als ik eenmaal wat hogere T's aan kan, dan vind je zat mats om telkens gear te upgraden. Voordeel is dat dat nu lekker specifiek kan. Niet meer #random 1H wapens gamblen maar 1H flails upgraden, niet meer shields+crusader shields maar enkel crusaders upgraden.
Enkel de bracers zijn wat lastiger misschien.

Maar gelukkig dat ze dus wel viable zijn. Nu nog wat RNG erbij en ik kan zo T10 aan :+

Iemand tips waar als eerste op te focussen? Via de cube verkrijgen van de 3 legendaries, of voor de set items gaan eerst?
Ik denk dat de bracers het handigste zijn als eerste, daarna de shield en dan de flail?

[ Voor 28% gewijzigd door Angeloonie op 02-09-2015 14:06 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Angeloonie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:05:
Mazzel hebben als in: Krijgen? :P

Dat is denk ik niet zo'n probleem als ik eenmaal wat hogere T's aan kan, dan vind je zat mats om telkens gear te upgraden. Voordeel is dat dat nu lekker specifiek kan. Niet meer #random 1H wapens gamblen maar 1H flails upgraden, niet meer shields+crusader shields maar enkel crusaders upgraden.
Enkel de bracers zijn wat lastiger misschien.
Bracers is gewoon kadala spam, zeker als je veel hogere Grifts doet krijg je 200+ shards per run (bijvoorbeeld over een Grift 40 doe ik gemiddeld 7-8 minuten).

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is leuk, maar voordat ik tempo kan hebben in grifts heb ik gear nodig :+ Ik kan nu net T1 of 2 aan, Grift 16 lukte maar duurde errug lang bij de RG -O-
Huidige gear: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/64710807

Misschien tijdelijk maar een andere build zoeken die niet echt van gear afhangt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
jaihel schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:05:
[...]

Volgens mij hebben Crusaders solo ook gewoon GR60+ gepusht. Je bent wel erg gear-dependant. Maarja, welke class is dat nou niet..
Seasonal hardcore is de hoogste solo 55 iedereen die volgt tier 53, Seasonal is de hoogste crusader solo 59.
De paar hoogste lijken wel allemaal hammerdins te zijn.

Bron: http://eu.battle.net/d3/en/rankings/season/4/rift-crusader

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Angeloonie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:00:
Is er op Season al iemand met een Hammerdin? :P

Ik begin te twijfelen of dat wel een verstandige keuze is geweest :P Qua gear is er veel nieuws dus zou je zeggen dat het wel viable moet zijn, maar kun je met gemak T10 runnen net als andere classes? :P
Ik ben bezig om er een te maken, nog in ontwikkelingsfase, tot ik betere items heb gevonden :)
Lijkt me erg gaaf!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Angeloonie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:09:
Dat is leuk, maar voordat ik tempo kan hebben in grifts heb ik gear nodig :+ Ik kan nu net T1 of 2 aan, Grift 16 lukte maar duurde errug lang bij de RG -O-

Misschien tijdelijk maar een andere build zoeken die niet echt van gear afhangt :P
Zie mijn sig, ben nog niet zover met gear die ik wil, maar rol zo al wel door T3 heen, T4 kan denk ik ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even een seasonal monk naar 70 gebracht. Solo in 2 uur en 17 minuten. Achteraf had het nog een stuk sneller gekund als ik een tweede Gem of Ease had gebruikt en er aan had gedacht dat ik Leo's Crown ook op de cube had. :P

Monk levellen valt me wel een beetje tegen vergeleken met de WD. Kon met de WD vanaf level 20 op Torment I spelen en dat tot level 70 volhouden. Bij de monk moest ik steeds terugschakelen, tot Master op den duur. Anders was de snelheid eruit. Wel lange tijd op T6 gespeeld, dankzij een ancient two-hander.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 02-09-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:36

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo eergisteren een run gedaan en een In-Geom gevonden! Dus ik kon aan de slag met de helltooth firewall build. Heb nu voor het eerst eens een GR geprobeerd boven de 40 en heb met gemak 45 gelopen. Moet wat meer opletten nog op de survivability maar dan moet ik makkelijk richting de lvl 50 kunnen gaan halen. Enige wat ik nog moet farmen zijn Jeram's bracers die mijn DPS enorm helpen en een furnace voor in de cube. Dan kan ik me daarnaast eens richten op betere rerolls en een goede focus/restraint farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bezig met een hammerdin, zeker niet perfect, maar in de basis heb ik wel alle items en ben nog maar plvl155: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rea-2915/hero/64329549
Heb nog geen tijd gehad om te kijken hoever ik hier exact mee kan komen, maar T8 solo is binnen de 4 minuten te doen. Merk wel dat vanaf T8 de packs niet meer te oneshotten zijn, dus ik gok dat T10 al wel kan mits ik me best ga doen.
Maar voorlopig staat beter boots hoog op het verlanglijstje (een zonder movement speed + xx%damage met verkeerde spell), en ik doe de ubers (vanochtend een paar keer gedaan op T8 en was te makkelijk), maar ben bang dat het lastig wordt om me amulet makkelijk te upgraden met de huidige 10%crc+100%crd+socket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:01:
Ook bezig met een hammerdin, zeker niet perfect, maar in de basis heb ik wel alle items en ben nog maar plvl155: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rea-2915/hero/64329549
Heb nog geen tijd gehad om te kijken hoever ik hier exact mee kan komen, maar T8 solo is binnen de 4 minuten te doen. Merk wel dat vanaf T8 de packs niet meer te oneshotten zijn, dus ik gok dat T10 al wel kan mits ik me best ga doen.
Maar voorlopig staat beter boots hoog op het verlanglijstje (een zonder movement speed + xx%damage met verkeerde spell), en ik doe de ubers (vanochtend een paar keer gedaan op T8 en was te makkelijk), maar ben bang dat het lastig wordt om me amulet makkelijk te upgraden met de huidige 10%crc+100%crd+socket.
Wat is de reden dat je geen gebruik maakt van Focus/Restraint?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 22:13
Ricmaniac schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:11:
[...]

Seasonal hardcore is de hoogste solo 55 iedereen die volgt tier 53, Seasonal is de hoogste crusader solo 59.
De paar hoogste lijken wel allemaal hammerdins te zijn.

Bron: http://eu.battle.net/d3/en/rankings/season/4/rift-crusader
Als ik de ingame leaderboards bekijk zie ik wel degelijk dat solo crusader 61 heeft gepusht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engeltje83 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:15:
[...]

Wat is de reden dat je geen gebruik maakt van Focus/Restraint?
Hoofdreden: die moet je dan ook hebben :-)
Ik heb er wel van beide 1, maar is dit solo wel te doen? Ik zag ook iemand in de top3 staan die het met unity deed, en omdat ik 2 unities heb en de followed not die doe ik dit nu. Omdat ik tot nog toe nog niet "echt" me best gedaan heb om te kijken hoever ik kan komen (ik had alles net voordat ik ging slapen) zal ik kwa skills ook wel het een en ander moeten veranderen, maar dat is wat voor vanavond. Manier van spelen zal ook anders moeten, want ik merkte wel dat ik los van dat alles extreem snel dood gaat, ik dat zelf ook ben als ik even niet oplet. Vandaar ook dat ik voor unity koos (tot nog toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
jaihel schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:24:
[...]

Als ik de ingame leaderboards bekijk zie ik wel degelijk dat solo crusader 61 heeft gepusht :)
Hmm, dan loopt de online leaderboards achter denk ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:35:
[...]

Hoofdreden: die moet je dan ook hebben :-)
Ik heb er wel van beide 1, maar is dit solo wel te doen? Ik zag ook iemand in de top3 staan die het met unity deed, en omdat ik 2 unities heb en de followed not die doe ik dit nu. Omdat ik tot nog toe nog niet "echt" me best gedaan heb om te kijken hoever ik kan komen (ik had alles net voordat ik ging slapen) zal ik kwa skills ook wel het een en ander moeten veranderen, maar dat is wat voor vanavond. Manier van spelen zal ook anders moeten, want ik merkte wel dat ik los van dat alles extreem snel dood gaat, ik dat zelf ook ben als ik even niet oplet. Vandaar ook dat ik voor unity koos (tot nog toe).
Ja, maar Unity kun je ook cuben bijvoorbeeld, hè. Dan heb je F+R én Unity, best of both worlds.
De damage boost van F+R en de survivability boost van Unity is een zeer sterke combinatie.
Ricmaniac schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:38:
[...]

Grote kans, de armory heeft hetzelfde probleem.

[ Voor 10% gewijzigd door Rone op 02-09-2015 15:50 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[quote]Ricmaniac schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:38:
[...]

De online leaderboards en Battle.net profile overviews altijd achter .... soms meerdere dagen :X

[ Voor 11% gewijzigd door Vidra op 02-09-2015 15:52 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rone schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:49:
[...]

Ja, maar Unity kun je ook cuben bijvoorbeeld, hè. Dan heb je F+R én Unity, best of both worlds.
De damage boost van F+R en de survivability boost van Unity is een zeer sterke combinatie.

[...]

Grote kans, de armory heeft hetzelfde probleem.
Maar dan mis je de cooldown reductie. (dan valt hier sowieso wel makkelijk wat aan te doen bij mij, maar toch, Provoke cooldown moet zo laag mogelijk zijn, gezien wrath leeg is in zoon 2 seconden).

Maar tot dusverre zijn de items die ik gebruik de enige nuttige. Al het andere eventueel nuttige heb ik ngo niet kunnen krijgen. Bedenk wel dat ik nog maar plvl155 ben, wat metname te danken is aan een paar T8 rifts vanochtend, want dat gaan nu wel erg hard omhoog.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Brain3 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:17:[...]
en in de clan zie ik niet veel seasonal WD's online...om wat loot te sharen.
Als ik jou was zou ik even een gil geven in de clan.
Ik heb een WD die vrij veel aankan, maar ik speel ondertussen meerdere classes, wellicht dat meerdere mensen dit doen.

Ik vind Witch Dokter enorm fun om te spelen, maar in groepsverband is het bijna niet te doen.
Zodra we t9/10 doen of hogere grift is het 1 groot lag feest vandaar dat ik nu maar andere classes level/gear om mee te rennen.

PS:
UTADDICT, je moet even je best doen voor leaderboard, ik heb weer een nieuw goal nodig :)

[ Voor 7% gewijzigd door Maxxus op 02-09-2015 16:19 ]

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maxxus schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:18:
[...]

Ik heb een WD die vrij veel aankan, maar ik speel ondertussen meerdere classes, wellicht dat meerdere mensen dit doen.

Ik vind Witch Dokter enorm fun om te spelen, maar in groepsverband is het bijna niet te doen.
Zodra we t9/10 doen of hogere grift is het 1 groot lag feest vandaar dat ik nu maar andere classes level/gear om mee te rennen.

PS:
UTADDICT, je moet even je best doen voor leaderboard, ik heb weer een nieuw goal nodig :)
Als ik doorgaans door mijn vriendenlijst danwel in de clan (SG) kijk - zitten er wel heel veel WD's tussen. Dat is ook niet zo gek door de nieuwe builds die mogelijk zijn voor een WD.

Uiteraard zijn er ook genoeg Barbs en Monks te vinden in de clan :P :+

Het valt wel op dat het aantal demon hunters tegen valt...

[ Voor 3% gewijzigd door Vidra op 02-09-2015 16:28 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:01:
Blondie bij mij doet t7. Kam hier alleen niet checken of armory updated is. Die 1h flail moet ik nog vinden.

In een paar games dropten zon 10 set items waardoor ik alle 3 sets vol heb. Heb het idee dat SB nog steeds meeste dps heeft. Mja moet nu vooral gems op 25 of hoger zien te krijgen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonet even de clan solo WD leaderboard bekeken en het valt me op dat ik de enige Arachyr/Manajuma WD in het rijtje heb. Verder iedereen Helltooth of nog geen gedefinieerde build! Hoe is dat in andere clans? En waarom? Wordt deze build niet als interessant ervaren?

Het ligt niet aan de prestaties, want ik heb er net een grift 48 mee gehaald en de rek is er nog lang niet uit. Heb bijvoorbeeld nog geen Furnace of Grin Reaper, leg gems zitten rond de 35 en het meeste is nog niet ancient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Maxxus schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:18:
[...]

PS:
Ik heb Brain gisteren ook al meegesleurd, hoezo geen wd's!

Zit ff krap qua werk, maar die uitdaging ga je krijgen, no worries ;-) 54 nu toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mofkees schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:28:
[...]

Blondie bij mij doet t7. Kam hier alleen niet checken of armory updated is. Die 1h flail moet ik nog vinden.

In een paar games dropten zon 10 set items waardoor ik alle 3 sets vol heb. Heb het idee dat SB nog steeds meeste dps heeft. Mja moet nu vooral gems op 25 of hoger zien te krijgen.
SB is exact de reden waarom ik vorig seizoen geen crusader begon, dat is totaal niet speelbaar voor mij. Nadeel is nu wel dat ik weet hoe makkelijk bepaalde andere classes zijn ten opzichte van crusader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:44:
Zonet even de clan solo WD leaderboard bekeken en het valt me op dat ik de enige Arachyr/Manajuma WD in het rijtje heb. Verder iedereen Helltooth of nog geen gedefinieerde build! Hoe is dat in andere clans? En waarom? Wordt deze build niet als interessant ervaren?

Het ligt niet aan de prestaties, want ik heb er net een grift 48 mee gehaald en de rek is er nog lang niet uit. Heb bijvoorbeeld nog geen Furnace of Grin Reaper, leg gems zitten rond de 35 en het meeste is nog niet ancient.
Ik gebruik een combinatie van Helltooth & Manajuma voor speed rifts (en bounties). De Arachyr set is nog niet volledig uitgebalanceerd, danwel de juiste gear combinatie is nog niet gevonden :+

Uiteraard blijft het afhankelijk van welke set je als eerste compleet hebt. Inmiddels heb ik de Arachyr set ook compleet.

@Gear: the Furnace heb ik ook nog niet. Gisteren was ik lucky met een fatsoenlijke SuWong Diviner (helaas niet ancient), een Grin Reaper en 2 ancient items voor mijn helltooth set en de resterende items voor de 6-set.

Leuk om in een (1) uur gebounced te worden van T1-2 solo farm capaciteit naar TX :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:53:
Voor iedereen die graag mee wil leachen of powerlevel wil hier een aantal generieke tips:

1. Vraag vrienden om je te helpen
2. Vraag sterkere mensen in je clan
3. Join de Tweakers community
4. Join specifiek Powerleveling / Gearing community's
5. Join SG TS

Als je dan nog niemand kan vinden dan is het wel heel erg. Voornamelijk vanuit de ingame Tweakers community worden veel mensen geholpen. Ik zelf help meestal ook iedere avond een paar mensen :)
Ik heb het ook in de topic start gezet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Veelal een lezer geweest, nu maar eens posten naar aanleiding van de vragen m.b.t. hammerdin.

Mijn armory link is als volgt:
http://eu.battle.net/d3/e...vidius-1718/hero/64312553

Gisteren solo grift 48 gedaan met nog tijd over om hoger te kunnen. Wel ipv Iron Skin in plaats van Steed Charge. T10 rifts zijn dan ook wel een eitje. Mijn toughness is wel een probleem zo nu en dan (vandaar dat ik mijn huidige belt gebruik en niet mijn WH).

Ik zou zeggen dat prioriteit ligt op het halen van de full set (enorme damage increase), vervolgens de shield, dan het wapen en tenslotte de bracers.

F/R is niet aan te raden, gezien je geen generator gebruikt. Provoke wordt voor zover ik gezien heb, niet gezien als een generator, ook al generate het wel wrath.

Mochten jullie nog op- en aanmerkingen hebben over mijn setup, hoor ik het ook graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:59:
[...]

SB is exact de reden waarom ik vorig seizoen geen crusader begon, dat is totaal niet speelbaar voor mij. Nadeel is nu wel dat ik weet hoe makkelijk bepaalde andere classes zijn ten opzichte van crusader.
Grappig dat je dit zegt, want ik vond SB juist verreweg het lekkerst spelen vorig seizoen (en vond bijvoorbeeld Sweep Attack heel saai en log, ondanks dat je daarmee hoger op de leaderboards kan komen). Heb toch bijna 100 uur op dat character zitten met alleen SB build en het verveelt nog steeds niet...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Angeloonie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:09:

Je kunt vanavond wel wat met mij meeleechen als je wilt. Neem maar contact op :) Ovidius#1718

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Er zit een bug in de Arachyr set die er volgens mij nog steeds niet uit is. Daarbij was de algemene verwachting wel dat Helltooth beter zou presteren. So, yeah. Ondertussen heb ik alles uit de Arachyr set dubbel en een ancient carving knife dus binnenkort ga ik 'm eens testen. Ik vond de bewegende setitems er super cool uit zien in je profile.
Vidra schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:08:
[...]
Ik heb het ook in de topic start gezet :*)
Er zit vast veel werk in en beter hebben we zo'n uitgebreide topic start dan helemaal geen topicstart... maar ik vind 'm nu ongelooflijk onoverzichtelijk. Het is een 'wall of text' zonder weerga en voor je hebt gevonden wat je zocht laat je het er maar bij zitten. Daarbij staat het ook nog vol taalfouten. Door de overvloed van informatie loop je verder het risico dat 'ie voortdurend achterhaalt is waardoor er nog meer lezers afhaken.

Een van de meest voorkomende vragen/situaties hier gaat over tweakers die lid willen worden van een clan of de community willen joinen. Dat is tevens de belangrijkste bron van verdere actuele informatie over de game. Waarom staat dat niet bovenaan?

Wat mij betreft mag 75% van de topic start weg en kan er worden verwezen naar de pagina's van Blizzard zelf. Dan blijft er een helder en overzichtelijk blokje informatie voor de Diablo spelende tweaker over en kunnen zij die er meer van willen weten met één klikje meer bronnen aanboren. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Tektoon op 02-09-2015 18:31 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:02:
Er zit een bug in de Arachyr set die er volgens mij nog steeds niet uit is. Daarbij was de algemene verwachting wel dat Helltooth beter zou presteren. So, yeah. Ondertussen heb ik alles uit de Arachyr set dubbel en een ancient carving knife dus binnenkort ga ik 'm eens testen. Ik vond de bewegende setitems er super cool uit zien in je profile.
Helltooth geeft grote bonussesn (800% vs 700%, 50% DR vs 40% DR) en heeft een veel bredere skill ondersteuning waarbij de ondersteuning van high damage spenders erg belangrijk is. Het is daarom niet raar dat de verdeling zo is. Als ze de 800% en 700% omgedraaid hadden was het beter gebalanceerd geweest. Arachyr heeft als voordeel het chicken-combo-menu. Die setup is enorm mobiel / snel en is dus erg geschikt voor bounties en speedrifts.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 08:49

Luukwa

o/

Zo vind je rift na rift geen legendary, zo vind je er 2 set items en een legendary in 1 rift.. hihi.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zarhrezz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:29:
[...]
Helltooth geeft grote bonussesn (800% vs 700%, 50% DR vs 40% DR) en heeft een veel bredere skill ondersteuning waarbij de ondersteuning van high damage spenders erg belangrijk is. Het is daarom niet raar dat de verdeling zo is. Als ze de 800% en 700% omgedraaid hadden was het beter gebalanceerd geweest. Arachyr heeft als voordeel het chicken-combo-menu. Die setup is enorm mobiel / snel en is dus erg geschikt voor bounties en speedrifts.
Als het klopt dat Arachyr nog steeds bugged is en maar de helft van de tijd èn op willekeurige momenten de damage doet die het zou moeten doen, dan lijkt me dat een meer in het oog springende reden dan een percentage hier en daar...

Wat mij betreft is Arachyr trouwens meer dan de kip-variant alleen. Er zijn veel verschillende manieren om 'm te spelen al scoren niet al die manieren hoog op de ladder. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:49
Vanavond een redelijk vruchtbare avond gehad: de set head piece voor de WD te pakken gekregen en de focus ring. Enige wat ik me nu afvraag: wanneer je een legendary gem in een item stopt en je upgrade dat item of je wilt de gem upgraden -- kan dat dan zonder dat ze verloren gaan?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 09:51
Ok even een domme vraag wellicht ook al speel ik diablo 3 al vanaf het begin. Ik speel nu season 4 na 2 en 3 overgeslagen te hebben, maar WAAR en wanneer krijg je gem recipes voor hoger dan flawless imperial? Ik kan het niet uitstaan. Geen enkele gem soort heb ik hoger dan dan. Ik heb al weet ik hoeveel bounties gerund gewone quests gedaan en rifts en greater rifts maar ze droppen gewoon niet.

Dit is zo frustrerend dat ik er maar de brui aan ga geven denk ik en weer terug naar de ps4 versie. Dan maar geen season, maar in iedergeval gewoon gems op het hoogste level. ALs iemand de oplossing heeft dan graag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vanmorgen even geboost door een kennis in s4 met m'n WD. Nu net de game afgesloten (na 10,5 uur spelen :( ) maar wel lekkere gear al: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/65593246

Kan gelijk t6 aan haha, wel veel geluk gehad :D Moet alleen nog even een Furnace scoren.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10 12:35
Kaasje123 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:52:
Ok even een domme vraag wellicht ook al speel ik diablo 3 al vanaf het begin. Ik speel nu season 4 na 2 en 3 overgeslagen te hebben, maar WAAR en wanneer krijg je gem recipes voor hoger dan flawless imperial? Ik kan het niet uitstaan. Geen enkele gem soort heb ik hoger dan dan. Ik heb al weet ik hoeveel bounties gerund gewone quests gedaan en rifts en greater rifts maar ze droppen gewoon niet.

Dit is zo frustrerend dat ik er maar de brui aan ga geven denk ik en weer terug naar de ps4 versie. Dan maar geen season, maar in iedergeval gewoon gems op het hoogste level. ALs iemand de oplossing heeft dan graag....
Het beste kan je bounties doen, daar kreeg ik i.i.g. het meeste plannen bij :+ , weet je wel zeker dat je de plannen nog niet hebt? Even bij het tabje "show" op "All" zetten (staat standaard op "have materials" :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:21
Vraagje...

Voor je follower (Templar), welk wapen is dan het beste?

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/14y6bmt.png

of

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/24ctnc9.png

Zelf denk ik;
Eun-Jang-Do indien je zelf BotT/CotW proct met skills ofwel IceBlink
Thunderfury indien je dat dus niet doet?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:33:
Vraagje...

Voor je follower (Templar), welk wapen is dan het beste?

[afbeelding]

of

[afbeelding]

Zelf denk ik;
Eun-Jang-Do indien je zelf BotT/CotW proct met skills ofwel IceBlink
Thunderfury indien je dat dus niet doet?
Eun-Jang-Do. Zonder twijfel. Het is zo verrekte handig dat een RG de laatste 20% van zijn leven frozen is!
RustStorm schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:03:
Vanavond een redelijk vruchtbare avond gehad: de set head piece voor de WD te pakken gekregen en de focus ring. Enige wat ik me nu afvraag: wanneer je een legendary gem in een item stopt en je upgrade dat item of je wilt de gem upgraden -- kan dat dan zonder dat ze verloren gaan?
Ja, dat kan. Je hoeft gems niet uit items te halen voor upgraden en upgrades van items zelf doen niets met de gems. Zelfs als je het item delete, dan komt de gem netjes in je stash terecht.

Vanavond met Stingray geprobeerd om een gooi te doen naar de eerste plaats op het 2 player clan leaderboard. Helaas niet gelukt. Wel hetzelfde level gehaald, maar we kwamen net tijd te kost. Beetje mijn schuld, want Manajuma's toads slokken regelmatig heel irritant elites op, waardoor Sting zijn monkding niet meer kon doen en het loodje legde. Resultaat: te weinig tijd. :+

Eindelijk ook The Grin Reaper gevonden en in de cube gegooid. Kwam gelijk achter een nadeeltje van dat item, of twee eigenlijk: lag (!!) en nog meer toads! Daarom toch maar besloten om Arachyr/Manajuma wat rust te gunnen en mijn Helltooth gear aan te trekken. Even een grift 45 testrun gedaan en dat ging heerlijk. Vrij gemakkelijke speelstijl vergeleken met Arachyr en een stuk meer survivability ook. Leuk om firewalls te mikken. :)

Nu maar hopen dat ik hiermee op hetzelfde niveau zit. Morgen de 49 solo maar weer eens proberen, want die is me met Arachyr net niet gelukt. Al lag dat meer aan de grifts dan aan de set.

[ Voor 64% gewijzigd door Deadsmell op 02-09-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:42:
[...]

Kan je je char met die build eens linken? Na die opmerking over de good old Cloud of Bats build ben ik erg nieuwsgierig. :)
Hoi.. beetje laat maar heb een update. Plan was om het patch doel van 60 solo ta gaan halen met de beren build. Na wat testen had ik zelfs in wat lage 50 grifst al wat irritatie over de cast van de beren en de interactie met de map layout.

Na 3 maps gehad te hebben waarbij het van die tunnels/grotten waren zoals in de act2/3 bounties was ik er wel klaar mee. De beren zaten voor 80% in de muren en had zelfs een keer dat er totaal geen mobs geraakt werden. Tijd voor change want als je moet gaan vissen puur voor Silver Spire.. ja dank je de doekoek.

Heb dus vanavond ff een test gedaan op 56 met de staff build. Speel dit eigenlijk precies als mijn speed farm ingeom setup alleen nu met een 2hander. Test was goed. Daarna ook meteen 57 en 58 gedaan en morgen het doel voor patch 2.3 maar halen :P. Clear was nog onder de 10 min.. dus die 60 is een formaliteit.

Bear build spreekt mij erg aan (ook een beetje nostalgie) en in een grote open map is dit zeker sterker dan die staff build, maar als je frustratieloos wilt spelen dan raad ik je de staff versie aan.

Linkje van mijn dude: http://eu.battle.net/d3/e...ertoNLD-2137/hero/8772890
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:55:
[...]

Hoi.. beetje laat maar heb een update. Plan was om het patch doel van 60 solo ta gaan halen met de beren build. Na wat testen had ik zelfs in wat lage 50 grifst al wat irritatie over de cast van de beren en de interactie met de map layout.

Na 3 maps gehad te hebben waarbij het van die tunnels/grotten waren zoals in de act2/3 bounties was ik er wel klaar mee. De beren zaten voor 80% in de muren en had zelfs een keer dat er totaal geen mobs geraakt werden. Tijd voor change want als je moet gaan vissen puur voor Silver Spire.. ja dank je de doekoek.

Heb dus vanavond ff een test gedaan op 56 met de staff build. Speel dit eigenlijk precies als mijn speed farm ingeom setup alleen nu met een 2hander. Test was goed. Daarna ook meteen 57 en 58 gedaan en morgen het doel voor patch 2.3 maar halen :P. Clear was nog onder de 10 min.. dus die 60 is een formaliteit.

Bear build spreekt mij erg aan (ook een beetje nostalgie) en in een grote open map is dit zeker sterker dan die staff build, maar als je frustratieloos wilt spelen dan raad ik je de staff versie aan.

Linkje van mijn dude: http://eu.battle.net/d3/e...ertoNLD-2137/hero/8772890
Ha, ben ik vanavond net naar de bears build geswitcht! Ik had wel even overwogen om de blob build te nemen, maar mijn staff is niet ancient. Met een gewone verlies ik denk ik te veel toughness. Ook omdat ik de bonus van mijn Henri's Perquisition dan mis.
Ik ga morgen wel even Iceblink levellen en daarna grifts pushen met beide builds.

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 03 september 2015 @ 00:01:
[...]

Ha, ben ik vanavond net naar de bears build geswitcht! Ik had wel even overwogen om de blob build te nemen, maar mijn staff is niet ancient. Met een gewone verlies ik denk ik te veel toughness. Ook omdat ik de bonus van mijn Henri's Perquisition dan mis.
Ik ga morgen wel even Iceblink levellen en daarna grifts pushen met beide builds.
Oh.. mijn thoughness is helemaal niet zo hoog hoor. rond de 22 mln. De truck die ik gebruik is vrij simpel.. hexed elite packs doen geen dps.

Ik ren gewoon kamikaze style naar alles toe. Meestal met spirit walk, dan zo hard mogelijk dps-en. Als spirit walk op cooldown gaat cast ik direct hex. Dit is werkelijk een top skill (alleen oppassen met malletlords). Dan nog steeds zo hard mogelijk door dps-en. Meestal zijn er nu wel trash mobs nekkie en door GI is hex/spirit walk weer up. Normaal gebruik ik geen spirit vessel, maar heb het nu wel genomen. Als dat proct dan pas neem ik wat afstand.

pickup radius is belangrijk ivm die nieuwe passive swampland.. die geeft erg veel thougness tegen trash mobs. Het is ff wennen, maar zo heb zo speel ik de afgelopen dagen constant met die t10 speedfarm build. Ook die nieuwe passive op mijn amulet geeft extra dps als je dicht bij mobs bent.. ideaal want houdt niet van caster speelstijl en dit is actie mellee wd :).. beetje zoals de oude fire bats (die vond ik trouwens wel gaver.. hele fields in 1 keer pullen 8) )

Die iceblink is trouwens geen must hoor. Heb lange tijd die poison gem gehad (die 10% extra dmg geeft). Dat is ook een prima ding omdat de poison ticks lekker hoog worden met CoE. Bane of the powerfull kan ook goed als je snel packs neer kan nuken en er veel rondlopen.

• Floydian
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10 11:26
Ben lekker productief bezig geweest met mijn Whirlwild barb. Alle eerste alle set items van Wrath of the Wastes gevonden.

Met slechts 4 items kon ik maar met moeite T4 aan, met de set compleet is T6 opeens een eitje.
Het is wel even wennen qua speelstijl, ik schiet als een pinball door een rift heen totdat de whirlwind stopt inclusief de 40% damage reduction, met alle gevolgen van dien.

Als laatste nog dan maar eens een poging gedaan om een Furnace te craften, en wonderlijk waar het was ook de laatste. Schat dat ik tussen de 10 en 20 pogingen heb moeten doen.

http://eu.battle.net/d3/e...urDent-2312/hero/64565296

• RustStorm
Deadsmell schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:44:

Ja, dat kan. Je hoeft gems niet uit items te halen voor upgraden en upgrades van items zelf doen niets met de gems. Zelfs als je het item delete, dan komt de gem netjes in je stash terecht.
Dat is fijn! Dan kan ik twee van de legendary gems gaan gebruiken. Ben zeer benieuwd of dat (veel) invloed gaat hebben op m'n dps en dus ook m'n rift niveaus...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Speelde tot nu toe met een 2800DPS random ancient wapen naast mijn (ancient) Lion's claw omdat ik nog niks beters had gevonden voor de Uliana build. Gister een "super crappy" Fist of the Az gedropt, 2000DPS met 88% EP damage. Ding maar in de stash geknikkerd om later een poging te doen tot ancient maken.

Net toch eens even getest als ik die equip... en damn wat een verschil!
Ineens zoveel meer damage, die passive maakt die missende 800DPS meer dan goed! *O*

<GoT>NightStalker

Iemand nu online waarbij ik kan leechen? :+

• RustStorm
Na twee ringen te zijn gaan dragen elk met een socket en legendary gem, merk ik al verschil in doorlooptijd van een rift. Vanochtend GRift 15 poging gedaan, en dat ging vrij soepel. Daarna een rift of Torment 3 gedaan, maar dat is toch wel andere koek; het lukt wel -- maar de elites doen wel pijn als je niet oplet... een Grift op die tier gaat hem nog niet worden vermoed ik.

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 00:17:
[...]
Oh.. mijn thoughness is helemaal niet zo hoog hoor. rond de 22 mln. De truck die ik gebruik is vrij simpel.. hexed elite packs doen geen dps.

Ik ren gewoon kamikaze style naar alles toe. Meestal met spirit walk, dan zo hard mogelijk dps-en. Als spirit walk op cooldown gaat cast ik direct hex. Dit is werkelijk een top skill (alleen oppassen met malletlords). Dan nog steeds zo hard mogelijk door dps-en. Meestal zijn er nu wel trash mobs nekkie en door GI is hex/spirit walk weer up. Normaal gebruik ik geen spirit vessel, maar heb het nu wel genomen. Als dat proct dan pas neem ik wat afstand.

pickup radius is belangrijk ivm die nieuwe passive swampland.. die geeft erg veel thougness tegen trash mobs. Het is ff wennen, maar zo heb zo speel ik de afgelopen dagen constant met die t10 speedfarm build. Ook die nieuwe passive op mijn amulet geeft extra dps als je dicht bij mobs bent.. ideaal want houdt niet van caster speelstijl en dit is actie mellee wd :).. beetje zoals de oude fire bats (die vond ik trouwens wel gaver.. hele fields in 1 keer pullen 8) )

Die iceblink is trouwens geen must hoor. Heb lange tijd die poison gem gehad (die 10% extra dmg geeft). Dat is ook een prima ding omdat de poison ticks lekker hoog worden met CoE. Bane of the powerfull kan ook goed als je snel packs neer kan nuken en er veel rondlopen.
Oh, dat klinkt echt precies als de Cloud of Bats build! :D Ga ik hem ook proberen. Vind Acid Cloud toch leuker dan Zombie Bears. Moet ook nog een betere Hellfire amu farmen, want ik heb Zombie Handler als passive op mijn beste. Van alle mogelijke nuttige passives...

Heb je in group play ook last van lag als je mimics blobs beginnen te strooien?
RustStorm schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:30:
Na twee ringen te zijn gaan dragen elk met een socket en legendary gem, merk ik al verschil in doorlooptijd van een rift. Vanochtend GRift 15 poging gedaan, en dat ging vrij soepel. Daarna een rift of Torment 3 gedaan, maar dat is toch wel andere koek; het lukt wel -- maar de elites doen wel pijn als je niet oplet... een Grift op die tier gaat hem nog niet worden vermoed ik.
Gezien al je yellow gear nog, is T3 helemaal geen slechte prestatie. :)

Maar als je Rush of Essence vervangt door Confidence Ritual en je neemt dan Locust Swarm - Pestilence in plaats van Acid Cloud, dan doe je T3 misschien een beetje gemakkelijker. Locus Swarm kost weliswaar meer mana en zonder Rush of Essence hakt dat er meer in, maar het is cast & forget, zodat je je kunt focussen op mobs taggen met Poisoned Spirit, en doet veel meer DoT damage. In verhouding is LS dus eigenlijk goedkoper.

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsmell op 03-09-2015 07:42 ]

• RustStorm
Deadsmell schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:32:
[...]

Gezien al je yellow gear nog, is T3 helemaal geen slechte prestatie. :)

Maar als je Rush of Essence vervangt door Confidence Ritual en je neemt dan Locust Swarm - Pestilence in plaats van Acid Cloud, dan doe je T3 misschien een beetje gemakkelijker. Locus Swarm kost weliswaar meer mana en zonder Rush of Essence hakt dat er meer in, maar het is cast & forget en doet veel meer DoT damage. In verhouding is LS dus eigenlijk goedkoper.
Thanks! Ik zal dat eens gaan aanpassen en nogmaals wat pogingen wagen. :) Toch wel leuk hoor om, zonder "hulp" door leechen, te merken dat het moeilijkheidsniveau stukje bij beetje omhoog kan.

RustStorm schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:42:
[...]

Thanks! Ik zal dat eens gaan aanpassen en nogmaals wat pogingen wagen. :) Toch wel leuk hoor om, zonder "hulp" door leechen, te merken dat het moeilijkheidsniveau stukje bij beetje omhoog kan.
Had een iets te late (dus niet zo) ninja edit gedaan en een zinnetje toegevoegd. :P

Ja, vind ik ook. Ik wil in het begin van season ook altijd zelf levellen en een stuk solo spelen. Valt me op dat die fase met de WD echt veel sneller gaat dan andere chars die ik gespeeld heb, door alle DoT en pets.

• Ricmaniac
  • Nu online
Gisteren op Seasonla HC ook even een monk naar 70 gebracht, buiten me crusader om. Toch spijt dat ik niet gelijk Monk heb gedaan :P denk dat ik misschien daar mee verder ga, speelt veel leuker imo

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zelf heb ik m'n Manajuma setje gister pas compleet dus was er nog niet aan toe gekomen. En ik loop inderdaad ook nu met de Helltooth set en dat bevalt goed ook moet ik zeggen dat de lag best mee viel het is af en toe dat het een soort van 'stop motion' show word en dat was met 3 wd's en ww barb maar we deden het er dan ook om. Heb al wel een furnace/grin reaper en heb een grift 45 gedaan gewoon omdat het kon. Dit was met een Helltooth pet build short mans finger-gargantuam/3 dogs/15 fetishes van belt.

WD heeft wel eindelijk aandacht gekregen op een positieve manier deze keer, Helltooth is leuk en te combineren met Zuni en ook de Arachyr set is bruikbaar. Ik maak nog wel ruimte voor een 2de WD zodat ik niet alles om hoef te gooien om die Arachyr set te proberen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
prutser001 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:51:
[...]

Zelf heb ik m'n Manajuma setje gister pas compleet dus was er nog niet aan toe gekomen. En ik loop inderdaad ook nu met de Helltooth set en dat bevalt goed ook moet ik zeggen dat de lag best mee viel het is af en toe dat het een soort van 'stop motion' show word en dat was met 3 wd's en ww barb maar we deden het er dan ook om. Heb al wel een furnace/grin reaper en heb een grift 45 gedaan gewoon omdat het kon. Dit was met een Helltooth pet build short mans finger-gargantuam/3 dogs/15 fetishes van belt.

WD heeft wel eindelijk aandacht gekregen op een positieve manier deze keer, Helltooth is leuk en te combineren met Zuni en ook de Arachyr set is bruikbaar. Ik maak nog wel ruimte voor een 2de WD zodat ik niet alles om hoef te gooien om die Arachyr set te proberen.
Die lag is echt niet normaal hoor!
Wij deden gisteravond grift 59, en je wil niet weten hoeveel lag er was.
Vervolgens heeft de WD een andere set aangetrokken, en weg was de lag.

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 07:19
Protax schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:53:
[...]

Ik wil heel graag Helltooth spelen leuke speel stijl maar speel nu HC S4 dus die blijft nog even liggen tot ze de lag gefixt hebben. Op reddit gisteren stond wel dat ze er druk mee bezig zijn zelfs 1 van de developers Op HC S ook een WD speelt en in zijn eigenbelang is dat het zo snel mogelijk gefixt wordt. Maar laten ze het wel een goede fix maken en niet dat het de rest van de game sloopt.

• prutser001

prutser001

[...]

Wij zijn nog niet zo pro, we doen maar 50-52 max :P En we deden het er gewoon om, ww pull barb die de halve kaart bij elkaar haalt en wij maar spammen als het even mee zit incl channeling pylon :P Het was meligheid op de eerste plaats grift op de 2de plaats :)

Eerst maar m'n toughness/hp wat omhoog zit nu op 529k/9mil ofzo, heb wel debuff van firewall maar dan nog.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• RustStorm
Pfffff, echt hoor.... ben ik BIJNA klaar met een T3 rift... ga ik naar een volgend "gebiedje" en blijft ie hangen op loading screen en is m'n hele scherm zwart... Hoor een hoop, maar zie dus helemaal niets....

Anderen hier ook wel eens last van? (ik laatste paar dagen nogal).

@Deadsmell; ben de rift met LS pestilence doen -- voelt sneller, maar weet ik nog niet zeker. :)

• prutser001

prutser001

RustStorm schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:00:
Pfffff, echt hoor.... ben ik BIJNA klaar met een T3 rift... ga ik naar een volgend "gebiedje" en blijft ie hangen op loading screen en is m'n hele scherm zwart... Hoor een hoop, maar zie dus helemaal niets....

@Deadsmell; ben de rift met LS pestilence doen -- voelt sneller, maar weet ik nog niet zeker. :)
Heb je een AMD kaart uit de 6xxx serie? Dan ja dit hoor ik elke keer als ik met bepaalde mensen speel.
Dit gebeurt bij die 'desolate sands' en 'sewers' mappen. Als we in een party zitten kunnen we die persoon wel zien bewegen op de kaart maar hij kan niets zien.

• RustStorm
prutser001 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:15:
[...]

Heb je een AMD kaart uit de 6xxx serie? Dan ja dit hoor ik elke keer als ik met bepaalde mensen speel.
Dit gebeurt bij die 'desolate sands' en 'sewers' mappen. Als we in een party zitten kunnen we die persoon wel zien bewegen op de kaart maar hij kan niets zien.
Yup... :| En dan moet ik heel Diablo opnieuw starten... En dus is alle progress van de rift weg... nogal zuur als je nog op eht punt bent dat je er meer dan 10 minuten over doet en ook nog niet altijd een greater rift stone krijgt na een rift boss... :|

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:32:

Heb je in group play ook last van lag als je mimics blobs beginnen te strooien?
Die globs van de staff kunnen soms idd hele rare lag geven. Dit moet echt iets zijn dat specifiek door de staff komt, want had dit nooit in mijn in-geom / thing of the deep setup met exact dezelfde skills. Group play heb ik eigenlijk nauwelijks gedaan. Zou leuk zijn om met wat mensen een echt team te maken en dan voor 70+ gaan. Dit kan nu met de nieuwe meta echt makkelijk (had op de ptr een barb die 70+ easy kon tanken), maar ga niet lopen leuren etc.

Die lagg komt trouwens niet altijd voor. Had het gisteren een paar keer en wonder boven wonder lag alles dood neer toen de lag weg was (zat wel als een dolle spirit walk te spammen :P)

Zou er geen punt van maken.. die lag wordt gefikst en als je echt in een team speelt dan is zelfs misschien een SMK en furnance in de cube nog een betere optie dan die staf.

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:16:
[...]

Yup... :| En dan moet ik heel Diablo opnieuw starten... En dus is alle progress van de rift weg... nogal zuur als je nog op eht punt bent dat je er meer dan 10 minuten over doet en ook nog niet altijd een greater rift stone krijgt na een rift boss... :|
Hoi ik heb hier ook weken lang frustratie over gehad. Oplossing is simpel. Download de drivers van eind december 2014 (Amd catalyst 14.12) daarna heb je nooit meer crashes.

• RustStorm
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:38:
[...]

Hoi ik heb hier ook weken lang frustratie over gehad. Oplossing is simpel. Download de drivers van eind december 2014 (Amd catalyst 14.12) daarna heb je nooit meer crashes.
THanks, dat zal ik eens proberen. :) Heb nu de meest recente, dus daar zal wel iets mis mee zijn.

• Cyggie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 18:50
Helaas niet veel tijd om te spelen de laatste tijd maar tussen door toch wat kunnen levelen en nog een boost mee kunnen pakken laatst.
Vanochtend mooi 4x vault kunnen doen op t8 met wat leden uit de community en de nodige nieuwe items kunnen scoren thanks! :D
Nu nog even iets proberen te bouwen waarop met goed fatsoen t6 te doen is. (te veel firebird en te weinig tal rasha..)

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/91355809

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 18:26
RustStorm schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:00:

Sommige AMD/Ati kaarten hebben er last van en er is een fix. Ipv dat je alle games een oude driver laat gebruiken, forceer je alleen Diablo dat te doen. En dat doe je door naar het onderstaand link te gaan en de 13.12 driver te downloaden en de 2 dll files in de map van Diablo te stoppen waar ook Diablo3.exe zich bevind. De 13.12 driver vind je in de Directx 9 map. Voor mij en ander SG members is hierdoor het probleem opgelost.

https://mega.nz/#F!xtVAFLwI!MTxBcaVWSAm4rJBUpslTyw

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Gisteravond community gejoined, wel drukke boel. Veel levelgenoten aanwezig en samen wat lvl 30 grifts kunnen doen :)! Misschien dat ik ook qua clan overstap.

• RustStorm
An1mA schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:55:
[...]

Sommige AMD/Ati kaarten hebben er last van en er is een fix. Ipv dat je alle games een oude driver laat gebruiken, forceer je alleen Diablo dat te doen. En dat doe je door naar het onderstaand link te gaan en de 13.12 driver te downloaden en de 2 dll files in de map van Diablo te stoppen waar ook Diablo3.exe zich bevind. De 13.12 driver vind je in de Directx 9 map. Voor mij en ander SG members is hierdoor het probleem opgelost.

https://mega.nz/#F!xtVAFLwI!MTxBcaVWSAm4rJBUpslTyw
DAnkjewel! Ik zal dat eens proberen. Heb voor nu eens geprobeerd de nieuwe beta drivers te downloaden en te installeren. Deze zijn van 3 dagen terug. Mogelijk is het door deze drivers opgelost. Als niet, dan zal ik jouw methode toepassen en denk ik je nogmaals bij voorbaat. :)

Nu maar eens beetje werken, en hopelijk straks eens paar rifts doen

Overigens: hoe komen jullie op een snelle manier aan de "mats" die gebruikt worden in de cube?

• Luukwa

Luukwa

o/

Hoe join je de tweakers community eigenlijk?

Soundcloud!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 16:28
Luukwa schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:08:
Hoe join je de tweakers community eigenlijk?
Uit de te lange TS:
quote: Vidra
Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 953 leden) - zoeken op 'Tweakers' met als subcategorie "English (British)", daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder genoemde) clans wel aanwezig.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteravond ook weer een productieve avond gehad. Nu eindelijk mijn gear compleet op Hellfire Amulet na (wel heel crappy rolls, maar de Uliana build speelt nu al godly). Nog even een griftje geprobeerd, 48 was in 9 minuten klaar. 55+ wordt dus geen enkele uitdaging met iets betere rolls op een paar items. Vanavond maar eens wat speed 50+ grifts runnen voor Paragon levels en gem upgrades (nu 36/32/32)! Inmiddels P280, maar dat kan veel sneller omhoog als ik er goed voor ga zitten (en niet alleen maar T8 rifts doe voor DB's).

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Gisteren vooral heel veel rifts gedaan, heel relaxed. Lukt nog steeds niet om een Ancient Scrimshaw te krijgen helaas, dus daar moeten we ook even mee door.

Met de Acid Cloud build waar ik nu mee loop kan ik vrij gemakkelijk nu 55 gaan halen (nu op 51), maar wil dit eigenlijk liever doen met Zombie Bears! Dus voorlopig nu alleen even de focus op het krijgen van zoveel DB's dat er toch eentje moet gaan komen uit de cube.

@Vydra,

Hulp nodig met de TS? Zo ja, bied ik me aan ;-)

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gek genoeg zijn er 2 GoT clans in D3.
Ik ben nu lid van de 2e want bij de 1e mocht ik geen uitnodiging sturen :P

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Luukwa

Luukwa

o/

Damn, even een paar uurtjes gespeeld: ulianas set bijna helemaal binnen, aantal gems binnen en ook een amulet en ring set.

Ik joinde gewoon wat public rifts en daarna greater rifts, ook paragon 70 geworden :)

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Zocht de lijst van season journey achievements maar kon hem zo niet direct vinden, uiteindelijk gevonden, hopelijk is het geen repost maar bij deze alles na Chapter 4:

Chapter V - Slayer
It Was a Good Day - Extract 10 Legendary powers using Kanai's Cube.
The Realm of Discord - Slay The King of the Dead and The Merciless Witch at level 70 on Torment I difficulty or higher.
The Realm of Turmoil - Slay The Savage Behemoth and The Undying One at level 70 on Torment I difficulty or higher.
The Realm of Chaos - Slay The Vile Executioner and The Foul Desecrator at level 70 on Torment I difficulty or higher.
They're Grrrrreat! - Reach Greater Rift Level 25 Solo.
I Got 5 On It - Finish a level 70 Nephalem Rift on Torment VI difficulty or higher within 7 minutes.
Gem's the Breaks - Level three Legendary Gems to level 25.
We're All We Need - Fully equip one of your followers with Legendary items that have a minimum required level of 70.
Chapter VI - Champion
Check Yo Self - Extract 25 Legendary powers using Kanai's Cube.
You Gotta Pay the Troll Toll - Slay the Soul of Evil at level 70 on Torment IV difficulty or higher.
The Longest Road - Reach Greater Rift Level 30 Solo.
Five for Fighting - Finish a level 70 Nephalem Rift on Torment VII or higher difficulty within 6 minutes.
Up and At Gem - Level three Legendary Gems to level 30.
Chapter VII - Destroyer
You Can Do It - Extract 50 Legendary powers using Kanai's Cube.
Easy - Complete 1 Conquest this Season.
Take U There - Reach Greater Rift Level 40 Solo.
4AM - Finish a level 70 Nephalem Rift on Torment VIII difficulty or higher within 5 minutes.
Insane in the Gembrane - Level three Legendary Gems to level 40.
Chapter VIII - Conqueror
Cow and Cheese Connoisseur - Extract 75 Legendary powers using Kanai's Cube.
All I Do is Win - Complete 2 Conquests this Season.
A Little More - Reach Greater Rift Level 50 Solo.
Three's Company - Finish a level 70 Nephalem Rift on Torment IX or higher difficulty within 4 minutes.
Gem of My Life - Level three Legendary Gems to level 50.
Chapter IX - Guardian
Kanai's Excellent Adventure - Extract 100 Legendary powers using Kanai's Cube.
Flawless Victory - Complete 3 Conquests this Season.
We Don't Stop - Reach Greater Rift Level 60 Solo.
2 Fast 2 Furious - Finish a level 70 Nephalem Rift on Torment X difficulty within 3 minutes.
Gem Fatale - Level three Legendary Gems to level 60.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd

Luukwa schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:03:
Damn, even een paar uurtjes gespeeld: ulianas set bijna helemaal binnen, aantal gems binnen en ook een amulet en ring set.

Ik joinde gewoon wat public rifts en daarna greater rifts, ook paragon 70 geworden :)
Lucky bastard :+ Ik ben al sinds het begin van het seizoen op zoek naar Uliana's set en heb gisteravond de eerst piece (helm) gevonden. Worst roll ever though, dus moet sowieso nog opzoek naar een betere. :P

Rifts lijken ook minder te droppen dan voorheen, volgens mij komen de meeste items van Grifts ipv Rifts momenteel. ;(

• Luukwa

Luukwa

o/

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:10:
[...]

Lucky bastard :+ Ik ben al sinds het begin van het seizoen op zoek naar Uliana's set en heb gisteravond de eerst piece (helm) gevonden. Worst roll ever though, dus moet sowieso nog opzoek naar een betere. :P

Rifts lijken ook minder te droppen dan voorheen, volgens mij komen de meeste items van Grifts ipv Rifts momenteel. ;(
Heb ontzettend veel van de blood shard juffrouw gekregen hoor, Ulianas pants zijn zelf ancient :+

Soundcloud!

• Neles7
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:10:
[...]

Ik vind ook weinig set items van UE, meestal dropt er nats, maar ik vind dat geen leuke build :P
Verder stoppen we veelal nu na de Rift Guardian, waar we voorheen full clear deden. Dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:35:
[...]

Die globs van de staff kunnen soms idd hele rare lag geven. Dit moet echt iets zijn dat specifiek door de staff komt, want had dit nooit in mijn in-geom / thing of the deep setup met exact dezelfde skills. Group play heb ik eigenlijk nauwelijks gedaan. Zou leuk zijn om met wat mensen een echt team te maken en dan voor 70+ gaan. Dit kan nu met de nieuwe meta echt makkelijk (had op de ptr een barb die 70+ easy kon tanken), maar ga niet lopen leuren etc.

Die lagg komt trouwens niet altijd voor. Had het gisteren een paar keer en wonder boven wonder lag alles dood neer toen de lag weg was (zat wel als een dolle spirit walk te spammen :P)

Zou er geen punt van maken.. die lag wordt gefikst en als je echt in een team speelt dan is zelfs misschien een SMK en furnance in de cube nog een betere optie dan die staf.
Zonet even bears met blobs vergeleken en tot mijn verbazing voelt het met blobs alsof ik dubbel zoveel damage doe als met bears en ze zijn veel beter te richten en gaan over gaten en afgronden. Misschien ook gedeeltelijk omdat mijn SuWong Diviner behoorlijk goed is, ten opzichte van de Scrimshaw die ik ervoor had. Speelt echt veel fijner zo!
*O* *O*

Vanmorgen met een groepje uit de Tweakers community wat Vaults gedaan. Voornamelijk dankzij Nightstalker deze vaults op T8 kunnen doen. Geloof dat we er 4 gedaan hebben :)
In de vault zelf niets nuttigs behalve blood shards en veel gems/gold natuurlijk. Van iets van 100 mil naar 500 mil :P

Maar het mooiste: 3 set items erbij! Alles gegambled, nieuwe gloves, helm, boots :D
En met mijn stomme hoofd een dubbele boots gesalvaged, ik bedacht me later dat ik die gewoon moest cuben naar de pants xD

Maar alle items die ik tot nu toe heb hadden echt ideale rolls..
Shoulders: str/all res/RCR/CDR, CDR > vit
Chest: Ancient, str/vit/armor/3s
Helm: str/sock/14% Blessed Hammer/armor, armor > CHC
Boots: str/vit/regen/14% Blesser Hammer, regen>all res

Enkel de gloves weet ik niet wat ik er mee moet: str/ias/chc/LoH. Ik denk LoH naar CHD, maar IAS kan ook..
http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/64710807

Het begint al wat te worden. Helaas geen RoRG dus nog geen volledige bonus. Dus maar hopen voor de ring of de pants binnenkort :P

Daarna is de missie simpel: de 3 legendaries krijgen :+

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

4th schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:08:
Zocht de lijst van season journey achievements maar kon hem zo niet direct vinden, uiteindelijk gevonden, hopelijk is het geen repost maar bij deze alles na Chapter 4:

Chapter V - Slayer
It Was a Good Day - Extract 10 Legendary powers using Kanai's Cube.
The Realm of Discord - Slay The King of the Dead and The Merciless Witch at level 70 on Torment I difficulty or higher.
The Realm of Turmoil - Slay The Savage Behemoth and The Undying One at level 70 on Torment I difficulty or higher.
The Realm of Chaos - Slay The Vile Executioner and The Foul Desecrator at level 70 on Torment I difficulty or higher.
They're Grrrrreat! - Reach Greater Rift Level 25 Solo.
I Got 5 On It - Finish a level 70 Nephalem Rift on Torment VI difficulty or higher within 7 minutes.
Gem's the Breaks - Level three Legendary Gems to level 25.
We're All We Need - Fully equip one of your followers with Legendary items that have a minimum required level of 70.
Chapter VI - Champion
Check Yo Self - Extract 25 Legendary powers using Kanai's Cube.
You Gotta Pay the Troll Toll - Slay the Soul of Evil at level 70 on Torment IV difficulty or higher.
The Longest Road - Reach Greater Rift Level 30 Solo.
Five for Fighting - Finish a level 70 Nephalem Rift on Torment VII or higher difficulty within 6 minutes.
Up and At Gem - Level three Legendary Gems to level 30.
Chapter VII - Destroyer
You Can Do It - Extract 50 Legendary powers using Kanai's Cube.
Easy - Complete 1 Conquest this Season.
Take U There - Reach Greater Rift Level 40 Solo.
4AM - Finish a level 70 Nephalem Rift on Torment VIII difficulty or higher within 5 minutes.
Insane in the Gembrane - Level three Legendary Gems to level 40.
Chapter VIII - Conqueror
Cow and Cheese Connoisseur - Extract 75 Legendary powers using Kanai's Cube.
All I Do is Win - Complete 2 Conquests this Season.
A Little More - Reach Greater Rift Level 50 Solo.
Three's Company - Finish a level 70 Nephalem Rift on Torment IX or higher difficulty within 4 minutes.
Gem of My Life - Level three Legendary Gems to level 50.
Chapter IX - Guardian
Kanai's Excellent Adventure - Extract 100 Legendary powers using Kanai's Cube.
Flawless Victory - Complete 3 Conquests this Season.
We Don't Stop - Reach Greater Rift Level 60 Solo.
2 Fast 2 Furious - Finish a level 70 Nephalem Rift on Torment X difficulty within 3 minutes.
Gem Fatale - Level three Legendary Gems to level 60.
Sodeju, dat Chapter 9 is bizar zeg... Ben heel benieuwd of dat me gaat lukken, vooral de conquests...

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

adamvansanten schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:18:
[...]

Sodeju, dat Chapter 9 is bizar zeg... Ben heel benieuwd of dat me gaat lukken, vooral de conquests...
En dan helemaal op HC.. Solo lvl 60 grift.. Maar we gaan ervoor, non season pre 2.3 al 45 gehaald, nu met lage leg gems al een 41 in 6:06 :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

4th schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:19:
[...]

En dan helemaal op HC.. Solo lvl 60 grift.. Maar we gaan ervoor, non season pre 2.3 al 45 gehaald, nu met lage leg gems al een 41 in 6:06 :P
Haha succes! Die grift 60 ga ik wel halen, ik maak me meer zorgen om de drie conquests... Heb er volgens mij nog nooit een gehaald.

RustStorm schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:42:
Dat ben ik ook aan het doen...weer even wennen aan het echte spelletje (op PTR was nieuwe karakter boosten + full set toch zeker wel een uurtje of anderhalf).

Na weinig voortgang de afgelopen dagen (geen set drops, nauwelijks BDs) eergisteren Sage's gecraft en met de extra breaths een staff gecubed...de eerste keer (afgelopen weekend) niets, dit keer bingo - blobstaff. Van T1 naar T3 gegaan en ook daar nog speling, dus even kijken of T4 nuttig is. Volgende cube upgrade target is voodoo mask voor Grim Reaper en / of Jeram. Als dat lukt weer RoRG gaan hunten. Ik heb nu Gloves of Worship cubed en dat moet dan Reaper of Jeram worden. Zolang ik echter geen 4-set bonus kan halen wil ik Sage's houden voor de extra BDs.

Wel geinig in zo'n opbouwfase dat je rondloopt met dingen als Gloves of Worship in cube en dat dat best lekker speelt; zodra je een resource shrine tegenkomt in een rift is het bingo...dan nog een speed shrine erbij en je zoefzoef in 5 minuten erdoor met je samenraapsel aan gear.

<GOT> Zarhrezz#2885

• RustStorm
The Grin Reaper heb ik gelukkig gevonden. Maar ik moet de mats gaan regelen om hem in m'n cube te plaatsen... Denk dat dat ook wel een hoop zal schelen qua dps...

Bounties hunten voor de mats, am i correct?

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

RustStorm schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:48:
The Grin Reaper heb ik gelukkig gevonden. Maar ik moet de mats gaan regelen om hem in m'n cube te plaatsen... Denk dat dat ook wel een hoop zal schelen qua dps...

Bounties hunten voor de mats, am i correct?
Correct, en focus hier eerst op. Met Grin Reaper gaat je dps minimaal keer 2.

[ Voor 5% gewijzigd door UTADDICT op 03-09-2015 11:54 ]

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

[...]

Probeer het eens op een ps4 dan zie je pas wat lag is.. Die was al enorm voor 2.3 en nu na de patch is het single digit fps.. Maar ja, party play is toch onmogelijk op consoles vanwege de cheaters dus blizzard lijkt totaal niet geinteresseerd iets aan de performance op ps4 te doen.. :(

• Ricmaniac
  • Nu online
Darth Malak schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:55:
[...]

Maar ja, party play is toch onmogelijk op consoles vanwege de cheaters
Kwam ik ook achter toen ik hem uiteindelijk ook op de ps4 had gekocht :P gewoon rustig zoals ik op pc gewent was joinde ik een public game op PS4.

Kwam er ineens een paragon 1400+- in me game en 1 keer deden me skills geen damage meer leek het wel :P maar ipv dat die persoon me hielp ging die alles naar mij pullen en liet me dood gaan (was hardcore) dus vanaf toen wist ik dat ik op console niet met onbekende moet spelen op hardcore :P ... is ook nog steeds volgens mij de enige trophy die ik moet voor platinum.

• RustStorm
UTADDICT schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:50:
[...]

Correct, en focus hier eerst op. Met Grin Reaper gaat je dps minimaal keer 2.
Ohhh O_o Dan moet ik dat maar eens gaan doen! O_o

Deadsmell schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:16:
Zonet even bears met blobs vergeleken en tot mijn verbazing voelt het met blobs alsof ik dubbel zoveel damage doe als met bears en ze zijn veel beter te richten en gaan over gaten en afgronden. Misschien ook gedeeltelijk omdat mijn SuWong Diviner behoorlijk goed is, ten opzichte van de Scrimshaw die ik ervoor had. Speelt echt veel fijner zo!
De bears doen 3x 520% = 1560% maximum per cast. Slow Burn + Blobs zit in de 2300-2600% range. Daarnaast is Scrimshaw max 80% skill bonus en blobstick max 100%. Even grof door de bocht doe je dus ook ongeveer dubbel de damage =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:08:
[...]

De bears doen 3x 520% = 1560% maximum per cast. Slow Burn + Blobs zit in de 2300-2600% range. Daarnaast is Scrimshaw max 80% skill bonus en blobstick max 100%. Even grof door de bocht doe je dus ook ongeveer dubbel de damage =)
Ik ben overtuigd en ga niet meer terug naar Arachyr of andere Helltooth varianten. Zonet met het grootste gemak een grift 49 gedaan. Peuleschil! 8)

Edit: grift 50 in 10 minuten. Damn, mijn eerste solo grift 50 ooit, met een seasonal WD van zes dagen oud. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 03-09-2015 12:30 ]

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Vanuit PTR is ook altijd aangegeven dat AC builds de meeste potentie hebben als het gaat om het halen van de hogere Grifts, waarbij wel opgemerkt moet worden dat je daar vooral een toughness probleem krijgt op hogere levels. Bears zijn een beetje de middenweg hiertussen, veel maar minder damage, wel gemakkelijker veel toughness (o.a. swamp passive werkt MEGA goed met Bears).

Maar dit speelt zo veel fijner dan bears. Beetje firewalls en acid blobs gooien van een afstandje. Compleet zorgeloos en op je dooie gemakkie. Beetje zoals de Tal Rasha Wizard, maar dan zonder alle hectiek. :)

Oh, je nr1 spot op de clan solo WD leaderboard blijf niet lang meer intract. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsmell op 03-09-2015 12:36 ]

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Deadsmell schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:34:
Maar dit speelt zo veel fijner dan bears. Beetje firewalls en acid blobs gooien van een afstandje. Compleet zorgeloos en op je dooie gemakkie. Beetje zoals de Tal Rasha Wizard, maar dan zonder alle hectiek. :)

Oh, je nr1 spot op de clan solo WD leaderboard blijf niet lang meer intract. ;)
Op PTR is ook niet genoeg getest wegens de lag, dus wie weet wat de mogelijkheden zijn.

P.s.

Ik ben eigenlijk #2, maar ik geloof dat Maxxus op een tijdelijke sabbatical van de clan is. Ik zal in het weekend wel even 55 halen. Had geen zin in Grifts de laatste dagen.

UTADDICT schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:31:
Vanuit PTR is ook altijd aangegeven dat AC builds de meeste potentie hebben als het gaat om het halen van de hogere Grifts, waarbij wel opgemerkt moet worden dat je daar vooral een toughness probleem krijgt op hogere levels. Bears zijn een beetje de middenweg hiertussen, veel maar minder damage, wel gemakkelijker veel toughness (o.a. swamp passive werkt MEGA goed met Bears).
Heeft iemand trouwens een goede manier om Swampland Attunement met Jungle Fortitude te vergelijken? Ik ben wel benieuwd in het aantal enemeies dat in range moet zijn om, bij een gegeven hoeveelheid resistance (sheet), SA beter te laten zijn dan JF.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:21
Wat is nu eigenlijk de sterkste WD build (NS)?
Hoor veel mensen erg positief over die Angry Chicken build?
Ik vermoed dat Helltooth het sterkste is?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Angeloonie schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:16:
*O* *O*

Vanmorgen met een groepje uit de Tweakers community wat Vaults gedaan. Voornamelijk dankzij Nightshade deze vaults op T8 kunnen doen. Geloof dat we er 4 gedaan hebben :)
In de vault zelf niets nuttigs behalve blood shards en veel gems/gold natuurlijk. Van iets van 100 mil naar 500 mil :P

Maar het mooiste: 3 set items erbij! Alles gegambled, nieuwe gloves, helm, boots :D
En met mijn stomme hoofd een dubbele boots gesalvaged, ik bedacht me later dat ik die gewoon moest cuben naar de pants xD

Maar alle items die ik tot nu toe heb hadden echt ideale rolls..
Shoulders: str/all res/RCR/CDR, CDR > vit
Chest: Ancient, str/vit/armor/3s
Helm: str/sock/14% Blessed Hammer/armor, armor > CHC
Boots: str/vit/regen/14% Blesser Hammer, regen>all res

Enkel de gloves weet ik niet wat ik er mee moet: str/ias/chc/LoH. Ik denk LoH naar CHD, maar IAS kan ook..
http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/64710807

Het begint al wat te worden. Helaas geen RoRG dus nog geen volledige bonus. Dus maar hopen voor de ring of de pants binnenkort :P

Daarna is de missie simpel: de 3 legendaries krijgen :+
Is het inderdaad mogelijk om gericht Vaults te vinden? Ik heb tot op heden toe maar 1 vault portal gezien....
Thalaron schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:20:
Wat is nu eigenlijk de sterkste WD build (NS)?
Hoor veel mensen erg positief over die Angry Chicken build?
Ik vermoed dat Helltooth het sterkste is?
Huh? Ik hoor nooit iets over de Angry Chicken build, behalve van mezelf. :P

Angry Chicken is een hele leuke build, maar er zit een nadeel aan en dat zijn die toads van de Arachyr set. Die slokken vijanden een korte tijd op. White mobs, elites, rift guardians, alles gaat erin. Hoe sterker de vijand, des te korter de duur. Zeker als je meerdere toads hebt staan, dan gaan de mobs de ene toad uit en de andere weer in, waardoor je om de haverklap mis schiet met je bats of chicken.

Maar het is een fantastische speed farm build, veel leuker dan Helltooth als je snelle rifts of bounties wilt doen, of machines wilt farmen. Met Manajuma krijgt je chicken namelijk dubbele movement speed (50% ms!) en de uptime van dat beest is gigantisch. Je kunt grote maps voor 3/4 doorkruisen met één enkele cast. En als je chicken uitgewerkt is, dan is hij inmiddels van cooldown af en kan je meteen weer casten. Kom je grote mobs onderweg tegen, dan even ploffen en door Grave Injustice ben je ook meteen weer van de cooldown af. Perma chicken!!

Daarnaast kan je in chicken vorm ook teleporten, kisten openen, gear switchen en pylons gebruiken.

Qua dps scoort 'ie iets minder dan de Helltooth Zombie Bears build. Voornamelijk omdat je niet continu chicken kunt casten, tenzij er veel mobs dood gaan in de eerste cast (kleine kans op grift 45+). Chicken geeft je geen extra toughness en immunities, maar je moet wel de bagger in om te ploffen. En door de snelheid is de chicken soms lastig te controleren in het heetst van de strijd.
De Helltooth Blob build is veel sterker.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 03-09-2015 13:38 ]

• Neles7
Squishie schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:29:
Is het inderdaad mogelijk om gericht Vaults te vinden? Ik heb tot op heden toe maar 1 vault portal gezien....
Een puzzel ring in de cube et voila u heeft een portal naar de vault.

Zo kun je met dat koe wapen (naam kwijt) naar not the cow level.

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Neles7 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:30:
[...]

Een puzzel ring in de cube et voila u heeft een portal naar de vault.

Zo kun je met dat koe wapen (naam kwijt) naar not the cow level.
Dus zodra je die ring hebt, kan je permanent naar the vault?

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-10 16:51
Squishie schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:32:
[...]

De ring gaat volgens mij kapot bij gebruik.
[...]

Slechts één vault per ring. En de ring wordt vernietigd bij het openen. Zelfde geldt voor Bovine Bardiche.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 03-09-2015 13:37 ]

• An1mA
  • Laatst online: 08-10 18:26
[...]

Ik heb nog 7 puzzle ringen, als je een keer mee wilt ;) Zag je gister trouwens op de SG Teamspeak.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Yogoi
  • Laatst online: 31-05 15:39
Zijn er mensen die vanavond wat GR's willen doen in HC season?
Heb de basis van m'n support monk af en zit nu bijna op 1.1mil LPS maar dan heb ik wel mensen nodig die de DPS doen :)
Pagina: 1 ... 17 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.