[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.647 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wilibrord schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:52:
Het ergste daaraan is dat jonge spelers dat ook zien en denken dat het zo hoort. Een stevige schorsing en daarna consequent geel geven elke keer hij over de schreef gaat.
Ik zou me meer zorgen maken om de aanstelleritis, kaartaansmeren, duikelen, penalties versieren en andere oplichterspraktijken die wijdverspreid zijn in het voetbal, dan om het effect van Diego Costa.

Laten we ook even een stapje terug doen en niet mee laten slepen in het gehuil van de verliezende partij. De Arsenal fans die al een online petitie starten om scheidsrechter Mike Dean niet meer als scheidsrechter bij Arsenal wedstrijden te hebben bijvoorbeeld. Dat is namelijk makkelijker dan toegeven dat Arsenal gewoon weinig bracht op zaterdag en dat Gabriel gewoon dom was. De 2xgeel/rode kaart van Cazorla was gewoon terecht.

Had Costa rood moeten krijgen? Ja. Provoceerde hij? Ja. Proberen tegenstanders hem elke wedstrijd te provoceren omdat ze weten dat hij een kort lontje heeft? Ja. Storm in een glas water? Ja.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:54
Barbas schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:11:
Costa zoekt altijd de grens op, dat weten we ondertussen wel. Heb me echt verbaasd over de scheidsrechter. Wat een slapjanus! :r Had dat nooit mogen toestaan en Costa er meteen met rood af moeten sturen. Costa voelt dat waarschijnlijk aan en overschrijdt echt de grens. Bah
Wat ik niet snap, er staan 38 officials rondom het veld, maar niemand heeft blijkbaar iets gezien en doorgeseind aan de scheids. Ik heb ze voor minder moord en brand zien schreeuwen en als gekken staan wapperen met hun vlaggetjes en stokjes langs de kant, maar dit hebben ze niet gezien? Geloof ik niks van! Plus het was eerst die slaande beweging en daarna dat duwen tegen de grond. Heel het stadion zag het, behalve het arbitrale clubje? Kom op zeg...

Overigens was het ook niet slim van Gabriel om zich daarna zo te laten provoceren en dat trapje te geven (wat de scheids opeens wel zag :')) maar ik snap het wel. Hij is nog jong. Maar ja, ik zou ook helemaal gek worden van zo'n vent en uit m'n slof schieten. Wel een kop trouwens, die Gabriel. :o

[ Voor 15% gewijzigd door chim0 op 21-09-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:14:
Had Costa rood moeten krijgen? Ja. Provoceerde hij? Ja. Proberen tegenstanders hem elke wedstrijd te provoceren omdat ze weten dat hij een kort lontje heeft? Ja. Storm in een glas water? Ja.
Ik ben het op alle punten met je eens behalve het storm in een glas water; het zou een erg slecht signaal geven als er niet achteraf wat aan gedaan gaat worden, ook vanwege het signaal wat ze afgeven.

nog onbegrijpelijker is dat er geen video-momenten zijn die je als team kan aanvragen zoals bv in het hockey (?) en dat met alle (commerciele) belangen die er spelen tegenwoordig.....

Maar misschien wil de FA Mourinho niet boos maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Friespeuk schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:20:
[...]

Ik ben het op alle punten met je eens behalve het storm in een glas water; het zou een erg slecht signaal geven als er niet achteraf wat aan gedaan gaat worden, ook vanwege het signaal wat ze afgeven.
Precies. Als dit mag, is het hek van de dam. Maar dat is het allang, volgens mij, als je ziet wat er soms doorgelaten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Friespeuk schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:20:
Waar leg je de grens? Iemand die een schwalbe maakt ook retrospectief aanpakken? Gemiste grove overtreding? De enige die in aanmerking zou komen is de uithaal richting Koscielny, maar zelfs daar zal hij als verdediging kunnen aanvoeren dat dit gebeurde in het losrukken. Niet erg waarschijnlijk, maar de intentie dient bewezen te worden.

Als je kijkt naar het vasthouden bij corners, dan zie je beide kanten op aanvallers en verdedigers het doen. Alleen de verdedigers bestraffen? Achteraf pingels geven?

Scheidsrechters zijn weer gewaarschuwd voor Costa en je zult zien dat hij nu tegen meer kaarten gaat oplopen, dus hij gaat zijn straf echt niet ontlopen. Verdedigers gaan hem nu ook weer meer uitlokken omdat ze weten dat hij zich niet goed onder controle heeft, enzovoort. Maar als dit tegen Bournemouth was gebeurd zonder de grote schare fans die online goed georganiseerd en militant zijn, en geen coaches die elkaar haten en beiden ontzettende klagende zeikerds zijn, dan was het al niet meer in het nieuws geweest.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
gambieter schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:29:
[...]

Maar als dit tegen Bournemouth was gebeurd zonder de grote schare fans die online goed georganiseerd en militant zijn, en geen coaches die elkaar haten en beiden ontzettende klagende zeikerds zijn, dan was het al niet meer in het nieuws geweest.
Dat is ook niet waar, want ik ben noch Arsenal fan noch Bournemouth fan. Het gaat mij om Costa en de scheidsrechter, niet de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-09 19:34
Bron: BBC
Diego Costa: Chelsea striker charged with violent conduct by FA

Chelsea striker Diego Costa has been charged with violent conduct by the Football Association following his side's win over Arsenal on Saturday.
Costa puts his hands in the face of Arsenal centre-back Laurent Koscielny and then clashed with Gunners' defender Gabriel, who was sent-off.
The FA has also charged Gabriel with improper conduct and both clubs with failing to control their players.
All parties have until Thursday, 24 September to respond to the charges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
chim0 schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:40:
[...]

Dat is ook niet waar, want ik ben noch Arsenal fan noch Bournemouth fan. Het gaat mij om Costa en de scheidsrechter, niet de tegenstander.
Zou je er meer werk van gemaakt hebben dan 1 post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:20
Volgens Catalaanse pers (Cadena Ser & Sport) heeft de FIFA laten weten dat de transferban van Barcelona per 31 augustus af was gelopen.
Door regel 142.3 van de Spaanse Voetbalbond (RFEF), mag Barcelona nu een speler ter vervanging van Rafinha in schrijven voor de competitie & Copa. Champions League zal uitgesloten zijn.

Van de ene kant ben ik natuurlijk blij met deze regel, want niemand bij Barcelona zal Rafinha zo'n blessure toe wensen, en hierdoor kan Arda Turan als vervanger opgesteld worden. Anderzijds, natuurlijk zo krom als een hoepel dat dit kan als je net een transferban (eig. inschrijvingsban) hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mag dan ook hopen dat de FIFA hier een stokje voor steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 18:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

gambieter schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:14:
[...]

Laten we ook even een stapje terug doen en niet mee laten slepen in het gehuil van de verliezende partij. De Arsenal fans die al een online petitie starten om scheidsrechter Mike Dean niet meer als scheidsrechter bij Arsenal wedstrijden te hebben bijvoorbeeld.
Ach, als een scheids dit kan doen en dan nog steeds jouw wedstrijden mag fluiten is dat op zich ook een beetje vreemd:

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 21 september 2015 @ 23:31:
Mag dan ook hopen dat de FIFA hier een stokje voor steekt.
Eigenlijk hoop ik dat de FIFA dit schaamteloze gedrag afstraft met nog een jaar transferverbod en dat Vidal en Turan gedurende dat extra jaar ook niet mogen spelen. Maar waarschijnlijk zal de FIFA dit verzoek natuurlijk gewoon inwilligen. Hun geloofwaardigheid zijn ze toch al een paar jaar kwijt, dus daar hoeven ze toch geen rekening mee te houden.

Més que un club :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het transferverbod is verlopen na de transferdeadline. Dus het verbod zelf is verlopen, al is er dus een regel in de Primera Division die toestaan dat een speler zich registreert indien er iemand zwaar geblesseerd raakt.

De issue is op dit moment niet het tranferverbod, maar dat de tranferdeadline is verlopen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Luxicon schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:53:
Het transferverbod is verlopen na de transferdeadline. Dus het verbod zelf is verlopen, al is er dus een regel in de Primera Division die toestaan dat een speler zich registreert indien er iemand zwaar geblesseerd raakt.

De issue is op dit moment niet het tranferverbod, maar dat de tranferdeadline is verlopen.
Het transferverbod? Het was een inschrijvingsverbod volgens mij hebben ze nog altijd gewoon transfers gemaakt enkel kunnen ze deze spelers niet inschrijven.

Officieel zouden ze niemand mogen inschrijven tot de winterperiode.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Je mag spelers halen, maar ze niet opstellen. Dan is er eigenlijk geen sprake van een transferverbod.
Helemaal als nu blijkt dat je die speler dan toch kan laten spelen vanwege een blessure/uitvallen van iemand anders. Hoezo dikke faal? :') :(

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Alvanosa schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:29:
[...]

Het transferverbod? Het was een inschrijvingsverbod volgens mij hebben ze nog altijd gewoon transfers gemaakt enkel kunnen ze deze spelers niet inschrijven.

Officieel zouden ze niemand mogen inschrijven tot de winterperiode.
Precies zoals je zegt inderdaad. Al mag die inschrijving enkel tijdens de transferperiode gebeuren. Het inschrijvingsverbod is na 31 augustus verlopen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

gambieter schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:29:
Waar leg je de grens? Iemand die een schwalbe maakt ook retrospectief aanpakken? Gemiste grove overtreding? De enige die in aanmerking zou komen is de uithaal richting Koscielny, maar zelfs daar zal hij als verdediging kunnen aanvoeren dat dit gebeurde in het losrukken. Niet erg waarschijnlijk, maar de intentie dient bewezen te worden.
Grens trekken op individueel niveau, het tijdrekken van Barca (ohoh pijn en sneaky kijken waar de scheids is), vieze elleboogjes en uitlokken, met de tijd kan je redelijk een aantal personen eruit pikken die bekend hier om staan, die gewoon 10x harder aanpakken. Een signaal naar de rest, blijf zo doen en jij bent de volgende.

Contactsport heeft klappen, incidenten (zoals penalty uitlokken, aanstellen etc), maar ook bekende individuelen die het spel ergens weer proberen te verpesten. Robben heeft ook z'n schwalbe tijd achter zich gelaten, lang genoeg doorgaan en het gaat in je nadeel werken.

Praat ik btw het gedrag van Gabriel bv niet goed, maar kan best begrijpen dat je op een bepaald punt moedeloos wordt als iemand zo fucking loopt te irriteren en blijkbaar er nog goed mee weg komt ook.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
De rode kaart van Gabriel is inmiddels ingetrokken *O*
Arsenal’s claim of wrongful dismissal in relation to Gabriel has been upheld following an Independent Regulatory Commission hearing.
The player’s three-match suspension has, therefore, been withdrawn with immediate effect.

Read more at http://www.arsenal.com/ne...briel#pKx51FC78cVJjRvk.99
Wel loopt er nog een onderzoek door de FA naar het incident zelf waar hij mogelijk een straf krijgt voor het gedrag an sich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is vreemd, want hij gaf wel dat trapje achteruit (de Beckham-achtige versie) waar formeel ook rood voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:34

Vos

AFCA

Vind het ook vreemd, ik zou hem 1 wedstrijd geven. Zijn gedrag is ook gewoon fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad, natrappen = natrappen. Verzachtende omstandigheden of niet. Jammer, want dit geeft ook weer een verkeerd signaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Nu nog afwachten wat Costa krijgt voor schorsing.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vos schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:38:
Vind het ook vreemd, ik zou hem 1 wedstrijd geven. Zijn gedrag is ook gewoon fout.
Beter lezen. Er loopt nog een onderzoek van de FA m.b.t. het gedrag op het veld. Daar zal 100% zeker een straf uit voort komen.
Luxicon schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:03:
Nu nog afwachten wat Costa krijgt voor schorsing.
En bekend:
An FA charge against Diego Costa for violent conduct not seen by the match officials but caught on video has been found proven following an Independent Regulatory Commission hearing.

The Chelsea forward will, therefore, serve the standard penalty of a three-match suspension with immediate effect.
http://www.thefa.com/news...suspended-for-three-games

[ Voor 69% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-09-2015 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

TStandard penalty :? Kijken ze daar niet naar zijn verleden? Matig besluit...

Nu Dean nog een schorsing ;).
Kaap schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:59:
[...]

Beter lezen. Er loopt nog een onderzoek van de FA m.b.t. het gedrag op het veld. Daar zal 100% zeker een straf uit voort komen.

[...]

En bekend:

[...]

http://www.thefa.com/news...suspended-for-three-games
Ik las op een andere site dat er nog een onderzoek loopt voor gedrag ná de rode kaart. Wat zou betekenen dat hij voor het natrappen dus 'vrijgesproken' is.

[ Voor 87% gewijzigd door Vos op 22-09-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 07:31

Barbas

Gallego!

Udinese - Milan live te zien op Eurosport :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vos schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:39:
Ik las op een andere site dat er nog een onderzoek loopt voor gedrag ná de rode kaart. Wat zou betekenen dat hij voor het natrappen dus 'vrijgesproken' is.
Klopt. Voor het "schopje" is hij nu vrijgesproken. Het onderzoek gaat over dat hij na de rode kaart niet van het veld af wou en eigenlijk verhaal wou gaan halen bij Costa en Fabregas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dan had ik dus toch wel goed gelezen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 07:31

Barbas

Gallego!

Balotelli schiet me toch een vrije trap vast in de kruis tegen Udinese! Wat een goal haha. Echt een wazige voetballer, weet nooit zo goed wat ik nou van hem vind. Ene moment geniaal, ander moment super slecht.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

4 doelpunten van Lewandowski in 5 minuten tijd 8)7

Zou dat een record zijn? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha wtf bij Bayern - Wolfsburg. Laatstgenoemde staat 1-0 voor, vervolgens is het binnen 4 minuten 3-1.

51.
53.
55.

Allemaal Lewandowski.

Lol en 4-1 in minuut 57.

En 5-1 in minuut 60 :o

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 22-09-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

5!

Echt ongelofelijk. Dit moet wel een record zijn. Prachtige goal overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
echt niet normaal van Lewandowski. Kan geen records vinden van snelste 5 goals ooit. Wel dit:
Fastest ever hat-trick: Magnus Arvidsson (89 secs) scored three goals in under a minute and a half for Hassleholm against Landskrona in a Swedish second tier match in 1995. "You don't forget that sort of thing in a hurry," Arvidsson who beat the keeper in one-on-ones as he helped his team come from behind to win 5-3 and avoid relegation. "There was hardly time to kick off between the goals!" Arvidsson laughed afterwards.

Official fastest ever hat-trick: Tommy Ross (90 secs) of Ross County scored a quickfire treble in a match against Nairn in November 1964. He was 18 years old at the time, but didn't enter it for inclusion in the Guinness Book of Records for 40 years: the goalkeeper was the only official timekeeper that day so he assumed he was ineligible, but Guinness credit the Scot (rather than Arvidsson) with the feat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het is nu helemaal crisis bij VW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

VI heeft de records even op een rijtje gezet:
Lewandowski heeft daarmee diverse records gebroken. Nooit maakte een speler sneller vijf goals achter elkaar in Duitsland, maar ook met vier van zijn treffers (in minder dan zes minuten) en een hattrick (binnen drieënhalve minuut) gaat hij de recordboeken in.
Dit zijn dus Duitse records.

Sinds 1991 had er al niemand meer 5x gescoord in één wedstrijd. Best aardig allemaal dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 27-09 16:22
Belachelijk hoe mooi hij ze ook maakt zeg :D
Jammer dat ik dit niet live op TV heb gezien, maar dit is mooi, ook voor hem persoonlijk. Hopelijk bouwt hij het nu een beetje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:29
Kaap schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:49:
[...]

Klopt. Voor het "schopje" is hij nu vrijgesproken. Het onderzoek gaat over dat hij na de rode kaart niet van het veld af wou en eigenlijk verhaal wou gaan halen bij Costa en Fabregas.
Cool, dus natrappen mag dus vanaf nu?

_/-\o_ @ Lewandowski :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Lewandowski had er zin in zeg. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• apis29
  • Niet online
Lijkt wel op die van Benteke alleen die was nog lekkerder 8)
http://screengrabber.dead...l-liverpool-lo-1730280756

Van Bournemouth dit weekend ook wel een goal van het jaar kandidaat overigens d:)b
http://screengrabber.dead...e-of-the-seaso-1731826371

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 23-09-2015 00:35 ]

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Uitdrukking van Guardiola zegt genoeg, shit... je zou maar even op de WC zitten en terugkomen :+

Die 5e goal is simpelweg geniaal.

[ Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 23-09-2015 08:30 ]

• Mosin
Gomez is een van m'n helden, vanwege zijn makkelijke spel. Lewandowski heeft er gister avond toch echt een flink niveau op gegooid. Dit is echt fantastisch :D

http://www.fcupdate.nl/vo...-voor-braziliaanse-ploeg/
Die wil ik wel eens zien bij de Duitsers. In het seizoen 12/13 vond ik hem toch wel een van de mindere, maar door dat Guardiola spel maakt hij misschien wat kans.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

En Turan mag niet opgesteld worden. Mooi besluit van de FIFA.
http://www.vi.nl/nieuws/f...en-met-barca-en-turan.htm

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 13:32
die goals van lewandowski teruggekeken. wat een held zeg!

• chim0
Weer alle leuke wedstrijden tegelijk vanavond: Tottenham - Arsenal, Ajax - De Graafschap (oké, minst leuke maar blijft toch je cluppie en in de beker kan het spoken) en Bilbao - Real. :(

Overigens, de traditionele derby is Tottenham - Arsenal, maar heb het gevoel, zeker na afgelopen weekend, dat Chelsea - Arsenal op dit moment meer haat en nijd is. Misschien omdat Tottenham niet meer meedoet om de titel en grote prijzen en toernooien, maar de laatste keer dat ik Tottenham - Arsenal keek, was het een zeer fatsoenlijke wedstrijd (zo hoort het eigenlijk ook). Denk ook niet dat de huidige generatie daar zo mee bezig is.

[ Voor 9% gewijzigd door chim0 op 23-09-2015 19:22 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:23
Zie De Graafschap niet zo snel stunten hoor. Ondanks slechts spel een makkelijke overwinning voor Ajax.

Tottenham - Arsenal is inderdaad dé derby in London onderling, maar Tottenham is niet echt de topploeg meer, en meer de subtop. Dan is er al een stuk minder rivaliteit.
Chelsea - Arsenal begint dat meer te worden, ook nu Wenger - Mourinho een wedstrijd op zich begint te worden. ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

Prachtige goal van Celta. Barcelona moet aan de bak. :)

Edit: en het is al 2-0 :o weer een prima goal. Gaat lekker daar.

[ Voor 38% gewijzigd door RoD op 23-09-2015 20:32 ]

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Piqué is toch echt een ongelofelijke k*tverdediger.. Gelukkig is hun aanval buitenaards of Barca breekt niet veel potten. 3-0 Iago trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door Tomski1986 op 23-09-2015 21:16 ]

• JeroenNietDoen
chim0 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:20:
Overigens, de traditionele derby is Tottenham - Arsenal, maar heb het gevoel, zeker na afgelopen weekend, dat Chelsea - Arsenal op dit moment meer haat en nijd is. Misschien omdat Tottenham niet meer meedoet om de titel en grote prijzen en toernooien
dutchgio schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:32:
Tottenham - Arsenal is inderdaad dé derby in London onderling, maar Tottenham is niet echt de topploeg meer, en meer de subtop. Dan is er al een stuk minder rivaliteit.
Chelsea - Arsenal begint dat meer te worden, ook nu Wenger - Mourinho een wedstrijd op zich begint te worden. ;)
Neuh, echt niet Arsenal - Tottenham blijft de derby. Historisch en geografisch blijft dat en de haat is ongelooflijk groot. Chelsea komt daarna maar toch echt op behoorlijke afstand. Chelsea gaat die plek echt niet overnemen.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zo, Celta de Vigo 4-1 tegen Barcelona.. Goede zaak voor Real.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:19

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Kaap schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:31:
[...]

[...]

Neuh, echt niet Arsenal - Tottenham blijft de derby. Historisch en geografisch blijft dat en de haat is ongelooflijk groot. Chelsea komt daarna maar toch echt op behoorlijke afstand. Chelsea gaat die plek echt niet overnemen.
Qua haat maakt hooguit Costa een kans. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gonadan schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:57:
Vergeet Mourinho niet ;)

Het is een matige wedstrijd, twee ploegen die wel aardig kunnen ballen maar beiden geen echte "bite" of penetratie hebben. Kane staat droog, en de Tottenham goal was een eigen doelpunt, en het is een verdediger/verdedigende middenvelder (Flamini) die voor Arsenal heeft gescoord.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:23
Gonadan schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:57:
[...]

Daarvoor hoef je club niet ook in Londen gevestigd te zijn, wie haat Costa niet. :o

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Ik, waarom zou ik hem haten? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JeroenNietDoen
Flamini, like a new striker signing!

• Vos

Vos

AFCA

Shit dat hij twee keer scoort, weer een reden dat hij blijft ;).

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooie 2e goal van Flamini, toch nog een lichtpuntje van een verder vergeetbare wedstrijd.

Mijn Tottenham-fan buurman zal niet blij zijn :+

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 23-09-2015 22:57 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haha die Flamini. Geweldig wat een goal met je zelfvertrouwen kan doen.
;)

• JeroenNietDoen
Weer handig handelen van de politie gisteravond. Arsenal supporters op White Hart Lane worden half uur vastgehouden in het vak, met als gevolg dat de belettering verwijderd door enkele idoten. Komen ze buiten, staat natuurlijk de harde kern van Spurs georganiseerd te wachten. Waren nog aantal opstootjes buiten het stadium.

Maar goed, de aartsrivaal is weer op hun plek gezet, daar gaat het allemaal om ;)

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-09-2015 06:22 ]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

• chim0
Kaap schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:31:
[...]

[...]

Weet ik, maar denk je werkelijk dat het nu nog zo leeft bij de huidige generatie? Ik heb het over de spelers, niet de supporters.

"De haat is ongelooflijk groot" Best wel triest, als je erover nadenkt. Uiteindelijk is het maar voetbal.

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Als coach vind ik Enrique geen topper en dat lijkt zich te gaan uiten dit seizoen. Hij heeft veel successen geboekt vorig seizoen maar dat was vooral de individuele klasse van MSN. Qua tactiek zag ik niet echt een toegevoegde waarde van de trainer.

Bij Guardiola bijvoorbeeld zag je hem meteen al dingen uitproberen en schuiven in de opstelling, met als toppunt de uitvinding van de 'False 9' natuurlijk. In Fabregas en vooral Thiago hebben ze twee potentiele opvolgers van Xavi de deur uit gedaan de afgelopen jaren, ik ben benieuwd wat hij er dit seizoen van gaat bakken.

Oh en Pique, man man man. Als hij in vorm is (of naast Puyol speelde) was hij een van de beste centrale verdedigers ter wereld; snel, lang, goed aan de bal en een goede tackle. Maar als hij even wat tegenslagen heeft dan is het niet om aan te zien.

• JeroenNietDoen
chim0 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:45:
[...]

Weet ik, maar denk je werkelijk dat het nu nog zo leeft bij de huidige generatie? Ik heb het over de spelers, niet de supporters.
Derby is vooral een fan ding. Maar voor sommige spelers leeft het zeker wel, vraag het Szcesney, Walcott en Wilshere wat ze er van vinden.
chim0 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:45:
[...]
"De haat is ongelooflijk groot" Best wel triest, als je erover nadenkt. Uiteindelijk is het maar voetbal.
De haat leeft vooral bij Tottenham fans ja, Arsenal fans is het vooral veel uitlachen en trollen richting Spurs.

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-09-2015 17:28 ]

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
dutchgio schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:32:
Tottenham - Arsenal is inderdaad dé derby in London onderling,
Vanuit het perspectief van Tottenham en Arsenal inderdaad, de meest beladen London Derby blijft toch wel die tussen West Ham en Millwall. Helaas wordt die maar weinig gespeeld.

Tottenham - Arsenal komt wel op een goede tweede plek.

Verder zijn het vooral de 'buurt' derbies (net als Tottenham - Arsenal) die beladen zijn, zoals tussen Leyton Orient en West Ham, die denk ik al zo'n jaar niet meer heeft plaats gevonden, in Oost-Londen. Tussen Millwall, Crystal Palace en Charlton Athletic in Zuid-Londen en Chelsea, Fulham en QPR in West-Londen.

De rivaliteit tussen Arsenal en Chelsea is meer zoals die er tussen topclubs is en vergelijkbaar met de rivaliteit die ze hebben met bijvoorbeeld Manchester United en City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Kaap schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:26:
[...]

Derby is vooral een fan ding. Maar voor sommige spelers leeft het zeker wel, vraag het Szcesney, Walcott en Wilshere wat ze er van vinden.
Ja, ik app ze wel even.. Maar waarom die wel? Wat hebben die met of tegen Tottenham? Kan het me haast niet voorstellen bij deze generatie, maar ik kan het mis hebben. Walcott is niet eens basisspeler.
[...]

De haat leeft vooral bij Tottenham fans ja, Arsenal fans is het vooral veel uitlachen en trollen richting Spurs.
Ah, daar komt het dus vandaan. Het zit gewoon in de aard van het beestje. :+

Maar ik bedoel meer in het algemeen. Haat bij voetbal, triester kan het niet. Hoorde ook weer dat er geen uitpubliek is bij Feyenoord - Ajax. Pfff, dat we dit nog hebben anno 2015. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

chim0 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 07:11:
[...]

Ja, ik app ze wel even.. Maar waarom die wel? Wat hebben die met of tegen Tottenham? Kan het me haast niet voorstellen bij deze generatie, maar ik kan het mis hebben. Walcott is niet eens basisspeler.

[...]

Ah, daar komt het dus vandaan. Het zit gewoon in de aard van het beestje. :+

Maar ik bedoel meer in het algemeen. Haat bij voetbal, triester kan het niet. Hoorde ook weer dat er geen uitpubliek is bij Feyenoord - Ajax. Pfff, dat we dit nog hebben anno 2015. :')
Hoezo triest? Het is gezonde haat, twee rivaliserende clubs uit London. Dat jij waarschijnlijk niks voelt als City tegen Man utd speelt dat is natuurlijk een heel ander verhaal. Ja natuurlijk er zijn fans die echt te ver gaan en supporters na de wedstrijd opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
iPodKiller schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 07:22:
[...]

Hoezo triest? Het is gezonde haat, twee rivaliserende clubs uit London. Dat jij waarschijnlijk niks voelt als City tegen Man utd speelt dat is natuurlijk een heel ander verhaal. Ja natuurlijk er zijn fans die echt te ver gaan en supporters na de wedstrijd opzoeken.
Ik zeg toch IN HET ALGEMEEN, dus bij iedereen. :S En gezonde haat? Ik zie dat het halve stadion gesloopt is. Echt gezond idd..

Maar gewoon dat je dat überhaupt kan hebben, terwijl het uiteindelijk gewoon voetbal is. Waarom zou ik iets moeten hebben tegen United, Barca, Feyenoord, Inter, Kiev of Hannover? Hebben die clubs mij onrecht aangedaan of zo? Hebben ze m'n ouders vermoord of zo, dat ik ze moeten haten? Ik snap het idee van rivaliserende clubs, dat is schattig en sentimenteel, alleen heb ik zelf niks mee. Vind het altijd een beetje primitief. Nu zijn we zelfs zo ver, dat we geen uitpubliek mogen. Komt de sfeer in het stadion echt ten goede. Geweldig joh, die haat!

Oh ja, behalve Chelsea. Dat vind ik echt een kut vereniging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
iPodKiller schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 07:22:
Gezonde rivaliteit is niets mis mee, echte haat is gewoon triest. Maar ik vermoed dat de term haat ook wel wat sterk is voor deze situatie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

chim0 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:10:
[...]

Ik zeg toch IN HET ALGEMEEN, dus bij iedereen. :S En gezonde haat? Ik zie dat het halve stadion gesloopt is. Echt gezond idd..

Maar gewoon dat je dat überhaupt kan hebben, terwijl het uiteindelijk gewoon voetbal is. Waarom zou ik iets moeten hebben tegen United, Barca, Feyenoord, Inter, Kiev of Hannover? Hebben die clubs mij onrecht aangedaan of zo? Hebben ze m'n ouders vermoord of zo, dat ik ze moeten haten? Ik snap het idee van rivaliserende clubs, dat is schattig en sentimenteel, alleen heb ik zelf niks mee. Vind het altijd een beetje primitief. Nu zijn we zelfs zo ver, dat we geen uitpubliek mogen. Komt de sfeer in het stadion echt ten goede. Geweldig joh, die haat!

Oh ja, behalve Chelsea. Dat vind ik echt een kut vereniging.
Oke, het blijft natuurlijk een spelletje, voetbal. Tsja, ik vind het als emoties hoog oplopen in een potje, het juist mooi om te zien. Maar hooligans in clubs die elkaar confronteren en de omgeving kapot gaan maken gaat gewoon te ver, het is hersenloos.
Gonadan schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:16:
[...]

Gezonde rivaliteit is niets mis mee, echte haat is gewoon triest. Maar ik vermoed dat de term haat ook wel wat sterk is voor deze situatie.
Ja, precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
iPodKiller schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:13:
[...]

Oke, het blijft natuurlijk een spelletje, voetbal. Tsja, ik vind het als emoties hoog oplopen in een potje, het juist mooi om te zien. Maar hooligans in clubs die elkaar confronteren en de omgeving kapot gaan maken gaat gewoon te ver, het is hersenloos.
Tuurlijk, vind ik ook prachtig en dat maakt voetbal ook, maar moet wel leuk blijven. Dat zijn ook geen supporters meer, maar gewoon randcriminelen. Ik hoorde trouwens van iemand dat Espanyol fans ook echt pro Real zijn, als Barca komt. Ik weet of het waar is, maar klinkt best wel cool. Maar nogmaals, als het vriendelijk blijft!

Anyway, paar mooie potjes morgen:

13:45 Tottenham - City, moet alleen zelf voetballen om 14:30 :(
15:30 Hannover - Wolfsburg, ook een echte derby :9~
18:15 Real Madrid - Malaga

Ben wel benieuwd of de wolven zich kunnen herpakken na de billenkoek van Bayern. Man man man.. :N

• toolkist
  • Niet online
City speelt duidelijk tegen 12 man, tot 2 keer toe buitenspel niet afgefloten waarna ze scoren

[edit]Spurs is wel helemaal los inmiddels en speelt geweldig. Totaal tegenovergesteld aan de 1e helft

[ Voor 36% gewijzigd door toolkist op 26-09-2015 15:23 ]

• Luxicon
Lekker, de eerste goal van Depay in de Premier League :)

...

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

Mooie goal, althans de voorbereiding ervan. Prachtige pass van Blind, goede kaats van Mata op Depay en makkelijke intikker voor hem.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Luxicon
Volgens mij gebeurde hetzelfde tegen PSV, maar toen mistte Mata de bal.
Van Dijk heeft vanuit een corner gescoord voor Southampton. Ze kunnen de 3 punten wel heel goed gebruiken, anders staan ze wel heel laag.

[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 26-09-2015 17:04 ]

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haha, doet die Alexis het toch even weer. Hattrick. De media en haters nu stil gekregen.

• Mosin
chim0 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:34:
[...]

Tuurlijk, vind ik ook prachtig en dat maakt voetbal ook, maar moet wel leuk blijven. Dat zijn ook geen supporters meer, maar gewoon randcriminelen. Ik hoorde trouwens van iemand dat Espanyol fans ook echt pro Real zijn, als Barca komt. Ik weet of het waar is, maar klinkt best wel cool. Maar nogmaals, als het vriendelijk blijft!

Anyway, paar mooie potjes morgen:

13:45 Tottenham - City, moet alleen zelf voetballen om 14:30 :(
15:30 Hannover - Wolfsburg, ook een echte derby :9~
18:15 Real Madrid - Malaga

Ben wel benieuwd of de wolven zich kunnen herpakken na de billenkoek van Bayern. Man man man.. :N
Eens kijken of Hannover gewonnen heeft, anders is het niks natuurlijk :P

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kilo Utrecht Tango, scoort West Ham in de laatste seconden nog de gelijkmaker tegen de Canaries.

Veel goals vandaag, zeg; 31 goals in 7 wedstrijden :)

Edit: Messi 7-8 weken uit de roulatie wegens blessure volgens BBC Sport. Dat gaat hard aankomen bij Barca.

[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 26-09-2015 18:30 ]

• Luxicon
Chelsea op 1-0 achterstand tegen Newcastle. Ze zullen vast nog terugkomen, maar dit geven ze wel weg, al doet Perez het ook mooi uiteraard. :)
http://www.flashscore.nl/wedstrijd/8Gj81zej/#video

Wijnaldum 2-0!! Volgens mij was het een goede keuze om Ivanovic uit de basis te halen, of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 22% gewijzigd door Luxicon op 26-09-2015 19:49 ]

...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ivanovic speelt gewoon, hoor :)

• Luxicon
Precies, misschien was het toch beter om hem uit de basis te halen, gezien de 2 goals die komen door slecht verdedigen. Ik dacht dat hij afgelopen wedstrijden niet in de basis stond en hoorde geluiden dat hij te oud / traag is geworden. Maar ik keek het net na, en het valt dacht ik nog mee (hoeveel basisplaatsen hij heeft dit seizoen).

[ Voor 28% gewijzigd door Luxicon op 26-09-2015 19:59 ]

...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, de eerste waren zowel Zouma asls Ivanovic aan het toekijken, en bij de tweede liet Fabregas zijn man lopen. Ik denk dat Terry toch gemist wordt in de organisatie achterin.

Terry & Zouma ipv Cahill & Zouma? En Ivanovic zal inderdaad een keer vervangen moeten worden. Volgens mij heeft hij nog elke PL wedstrijd gespeeld en ik zou niet weten wie zijn vervange zou moeten zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 26-09-2015 20:01 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Auw, toch de 2-1; mooie streep van Ramires. Een gelijkspel zou geflatteerd zijn voor Chelsea, maar het is weer mogelijk.

• Luxicon
gambieter schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:08:
Auw, toch de 2-1; mooie streep van Ramires. Een gelijkspel zou geflatteerd zijn voor Chelsea, maar het is weer mogelijk.
Die zat er lekker in inderdaad. De eerste helft heb ik gemist, maar volgens mij speelde Chelsea wel beter (was het wachten op de 1-1). Wie weet wat er nog komen gaat na de 2-1.

...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ze hebben wel meer balbezit gehad, maar waren niet gevaarlijk, beetje Nederlands Elftal-achtig ;)

Nu begint Newcastle wel gevaarlijk te kraken.

Damn, 2-2.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 26-09-2015 20:15 ]

• Vos

Vos

AFCA

Zonde... De Jong wordt daar even goed hard tegen de grond gewerkt. Als je het iemand niet gunt...

• Luxicon
Zo, uiteindelijk komt Newcastle daar goed weg met een 2-2.

...

• JeroenNietDoen
Luxicon schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:26:
Zo, uiteindelijk komt Newcastle daar goed weg met een 2-2.
Pardon :? Wedstrijd niet gekeken? Stond tot de 79ste minuut 2-0 voor Newcastle. Als er iemand vandaag goed is weggekomen dan is het Mourinho wel. Van de 16de naar de 15de plaats gestegen :o

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 15:22
Hoe deden de Nederlanders het bij Newcastle

• Luxicon
Kaap schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:37:
[...]

Pardon :? Wedstrijd niet gekeken? Stond tot de 79ste minuut 2-0 voor Newcastle. Als er iemand vandaag goed is weggekomen dan is het Mourinho wel. Van de 16de naar de 15de plaats gestegen :o
Ja precies, maar de wedstrijd had niet veel langer moeten duren, anders ging Chelsea er met de winst vandoor.

...

• JeroenNietDoen
Hmm ik draai hem om. Had Ramires die goal niet gemaakt... Vanaf dat moment kwamen ze op vleugeltjes en ging de druk en pace omhoog.

Zeker de eerste helft vond ik dat Newcastle veel meer lef toonde.

• Luxicon
Kaap schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:44:
Hmm ik draai hem om. Had Ramires die goal niet gemaakt... Vanaf dat moment kwamen ze op vleugeltjes en ging de druk en pace omhoog.

Zeker de eerste helft vond ik dat Newcastle veel meer lef toonde.
Daar kan ik me wel in vinden ja. M'n commentaar was direct na het fluitsignaal en toen was het wel knijpen. Maar voor die 2-1 leek het erop dat Newcastle de winst binnen had. Uiteindelijk nog steeds een prima resultaat, ook op basis van het getoonde spel. Chelsea doet zichzelf verder te kort. Misschien komt het deels door alle tumult met de staf en Costa vorige week.

...

• JeroenNietDoen
Het komt door de campagne van de media en FA tegen Mourinho en Chelsea :+

• Deadsy
Kaap schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:56:
Het komt door de campagne van de media en FA tegen Mourinho en Chelsea :+
Is het handige aan Mourinho. Je weet precies wat hij na de wedstrijd tegen de pers zal zeggen.

• JeroenNietDoen
Ergens heb ik het idee dat het rommelt binnen de club. Mourinho zit in zijn 3de seizoen, dat lijkt telkens zijn laatste seizoen bij een club. 1ste keer Chelsea 3 seizoenen, Inter 2 seizoenen, Real Madrid 3 seizoenen. Dat laatste seizoen gaat altijd gepaard met gedonder.

Als hij zo door blijft sukkelen, zeker met europese tegenslagen, dan zit hij met kerst thuis denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-09-2015 21:06 ]

• Deadsy
Kaap schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:05:
Ergens heb ik het idee dat het rommelt binnen de club. Mourinho zit in zijn 3de seizoen, dat lijkt telkens zijn laatste seizoen bij een club. 1ste keer Chelsea 3 seizoenen, Inter 2 seizoenen, Real Madrid 3 seizoenen. Dat laatste seizoen gaat altijd gepaard met gedonder.

Als hij zo door blijft sukkelen, zeker met europese tegenslagen, dan zit hij met kerst thuis denk ik.
Groepsfase CL komen ze wel door. Maar als hij tijdens de kerst nog steeds in rechter rijtje staat en het gat qua punten groter is dan nu dan kan het denk ik wel eens afgelopen zijn.
Ik zal er geen traantje voor laten, tenzij het van blijdschap zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:51:
[...]

Eens kijken of Hannover gewonnen heeft, anders is het niks natuurlijk :P
Wedstrijd zelf niet gezien helaas door zelf te moeten voetballen (wel 3 - 2 gewonnen), maar is gelijkspel geworden, zag ik. Maar Madrid man gisteren... Ik weet niet hoeveel kansen die hadden, maar ze hadden met 100 - 0 van het veld moeten lopen. Hij wou er gewoon niet in! Ronaldo had het op een gegeven moment niet meer. En dan maakt die gekke Amrabat nog bijna 0 - 1 in de laatste minuut. Naah toen had ik het echt niet meer, de ramen lagen er bijna uit hier. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:08:
[...]

Wedstrijd zelf niet gezien helaas door zelf te moeten voetballen (wel 3 - 2 gewonnen), maar is gelijkspel geworden, zag ik. Maar Madrid man gisteren... Ik weet niet hoeveel kansen die hadden, maar ze hadden met 100 - 0 van het veld moeten lopen. Hij wou er gewoon niet in! Ronaldo had het op een gegeven moment niet meer. En dan maakt die gekke Amrabat nog bijna 0 - 1 in de laatste minuut. Naah toen had ik het echt niet meer, de ramen lagen er bijna uit hier. 8)7
Wolfsburg is redelijks scheisse bezig. Draxler is weg en Schalke wint alles en vervolgens krijgt Wolfsburg een pak rammel. Dat vind ik overigens geen probleem hoor. Als Dortmund vandaag verliest en Bayern er volgende week nog een paar keer overheen dendert, dan mag Wolfsburg nog een keer verliezen. Dan staat de stand weer goed in het voordeel van Bayern.
Gister heb ik wel naar Real gekeken. Die Benzema kunnen ze beter bij de eerst volgende markt in Madrid te koop zetten, ik vind het maar een matige spits voor Real.. Ronaldo was zich inderdaad helemaal kapot aan het ergeren, maar hij mocht wel iets meer inbrengen. Hij stond alleen maar op de 16 te kijken, alhoewel alle ballen best wel vervelend voor werden gezet.

Aan de ene kant zou ik geen idee hebben of Lewandowski daar mee zou kunnen draaien. Voor Real zou ik een snelle spits met overzicht willen zien en dat heeft Lewandowski niet ofja in mindere mate bij Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

chim0 schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:08:
[...]

Amrabat kreeg rood in de 77e minuut? ;)

Maar hele dure punten verloren, thuis moet je ze altijd alle drie pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:48:
[...]

Die Benzema kunnen ze beter bij de eerst volgende markt in Madrid te koop zetten, ik vind het maar een matige spits voor Real..
Mwa, als ie in vorm is, vind ik het een geweldige speler. Niet minder dan Lewandowski in ieder geval.
Ronaldo was zich inderdaad helemaal kapot aan het ergeren, maar hij mocht wel iets meer inbrengen. Hij stond alleen maar op de 16 te kijken, alhoewel alle ballen best wel vervelend voor werden gezet.
Nou, hij heeft ook aardig wat kansen gemist, hoor.
Vos schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:48:
[...]

Amrabat kreeg rood in de 77e minuut? ;)
Oh ja, 70ste minuut.. pffff

Die andere kreeg nog een grote kans in de laatste minuut.
Maar hele dure punten verloren, thuis moet je ze altijd alle drie pakken.
Oh ja? MOET dat ALTIJD? Is dat verplicht? Waar staat dat? :')

[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 27-09-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

chim0 schreef op zondag 27 september 2015 @ 11:12:

[...]

Oh ja? MOET dat ALTIJD? Is dat verplicht? Waar staat dat? :')
d:)b reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Lijkt me meer een ongeschreven regel, maar opzich kan ik me er wel in vinden. Helaas heeft Real ook heel wat succes supporters, dus als het niet loopt keren ze nog liever hun rug naar je. Gebeurt bij veel clubs trouwens..

Ik zou Aubameyang eens in de punt willen zien bij Real. Ik gok dat hij het beter doet.
Pagina: 1 ... 6 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2