[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.647 views

Verwijderd

tweaker2010 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:58:
[...]

Dan zal De Gea tegen die tijd zijn plek in het spaans elftal kwijt zijn, daar heeft Del Bosque al iets over gezegd. Zijn vorm en zijn waarde zullen flink afnemen en de vraag is of Real hem dan nog wel wil hebben.
Hij is dan gratis. genoeg oefenpotjes in spanje voordat ie tegen Barcelona er past echt hoeft te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-09 16:22
http://www.fcupdate.nl/vo...-spaanse-fans-voor-pique/
Die Pique is echt een matig ventje en voetballer he.. Zit vast en zeker Spaanse cultuur tussen, maar nu hij weer wat prijzen wint.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-09 19:34
Absoluut....daarom speelt ie al jaren in de basis bij Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
De Gea voor 4 jaar bijgetekend. Mooi nieuws voor United :)

http://www.manutd.com/en/...=post&utm_campaign=ManUtd

[ Voor 61% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 11-09-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 15:22
Dan vraag ik me echt af wat er allemaal gebeurd is.
Dan betwijfel ik alvast de verhalen van Madrid die met de vinger flink naar United zitten te wijzen als schuldige van het niet doorgaan van de transfer.
Want als hij echt zo graag naar Real wilde en United was degene die het verprutst heeft dan ga je niet bij United verlengen.

Mja het andere verhaal was dat hij naar Madrid wilde omdat zijn vriendin erheen wilde. Misschien is het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:02

Quad

Doof

Flinke plottwist. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:12
Dat is inderdaad een bizarre twist, ik dacht al toen ik alles las, die loopt over een jaar gratis de deur uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Jaja, mooi hoor, de Gea tekent bij! Heerlijk nieuws vind ik dat. :)

- de Gea zal komende tijd weer opgesteld worden
- middelvinger naar het egoïsme van Madrid

[ Voor 41% gewijzigd door Luxicon op 11-09-2015 18:05 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is wel weer humor: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/34222617

Ryan Gosling is international voor Gibraltar, en is de eerste Gibraltar speler die meer dan 1 goal heeft gescoord in interlands (nu 2 goals :+ ). Ze hebben de Wayne Rooney kleedkamer speech nagedaan bij zijn team Bristol Rovers :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
gambieter schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:58:
Dit is wel weer humor: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/34222617

Ryan Gosling is international voor Gibraltar, en is de eerste Gibraltar speler die meer dan 1 goal heeft gescoord in interlands (nu 2 goals :+ ). Ze hebben de Wayne Rooney kleedkamer speech nagedaan bij zijn team Bristol Rovers :p
Ryan is de acteur. De voetballer is Jake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Deadsy schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:32:
Ryan is de acteur. De voetballer is Jake.
Oeps :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-09 08:19
Niet normaal hoe goed Everton tegen Chelsea staat te spelen. Nu speelt Chelsea niet vol overgave, maar toch. Ik ben onder de indruk.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:34

Vos

AFCA

Poeh die pegel van Matic was wel heel lekker. Spanning terug.

• Fleximex
Chelsea is inderdaad een beetje wakker geworden :P

• Vos

Vos

AFCA

Leuke invalbeurt van Naismith. Weer een zure Mourinho ;).

• Fleximex
Die passie waarmee Everton speelt zie je in Nederland toch veel te weinig. Ik heb het bij PSV in sommige wedstrijden vorig seizoen gezien en dit seizoen tegen Feyenoord ook een beetje. Ajax eigenlijk al jaren niet meer. Nederlandse ploegen proberen veel te veel op voetballend vermogen te leunen.

Feyenoord in de grote wedstrijden vorig seizoen speelde wel met passie maar daar gaat dan vaak het voetbal verloren in de strijd. Als je dan Everton vandaag ziet: niet alleen met passie, maar ook met het hoofd voetballen. Waardoor je een team ziet dat er vol voor gaat mét goed voetbal. Ook PSV tegen Ajax (1-3) vorig seizoen was een voorbeeld daarvan. PSV was toen weer net te veel bezig met inzet en strijd. Waardoor simpel voetballende oplossingen werden overgeslagen.

Toch mooi om te zien dat je echt niet zo maar een kampioenschap kan kopen. Met geld kom je ver, maar Everton vandaag laat zien dat je een hecht team niet kan kopen. Bij Chelsea verzaakten de aanvallers vaak mee te verdedigen en het team leek totaal niet voor elkaar te willen strijden.
Ik vond die eerste 2 goals van Naismith typerend. Ze (Chelsea) stonden er bij en keken er naar.

• Quad

Quad

Doof

ManCity staat met nog een half uur te spelen ook nog op 0-0, alhoewel het er wel aan zit te komen dat het 0-1 gaat worden voor ManCity.

Ondertussen is Ronaldo lekker op dreef en scoort 5 goals in de uitwedstrijd tegen Espanyol!

Edit: En City komt op zijn Duits op voorsprong, laatste minuut 0-1!

[ Voor 39% gewijzigd door Quad op 12-09-2015 17:53 ]

PVOutput☀️

• JeroenNietDoen
Is er al een persconferentie met Mourinho geweest? :*)

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Nette goal van Blind. Toch wel knap om hem zo af te ronden. Memphis lekker douchen, ben toch bang dat hij het hoog in zn bol aan het krijgen is. Opzich is dat niet heel vreemd, maar je hoopt toch dat hij mentaal sterker is. Martial gaat nog komen, werkelijk nog nooit van deze speler gehoord. Heb hem even opgezocht op FIFA en gezien zn rating kan het nooit die prijs waard zijn. Maja hopelijk zit ik er helemaal naast.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Memphis kwam inderdaad niet uit de verf, maar ManU speelt met Fellaini in de spits. Goede houthakker, maar zonder balbeheersing.

Blind speelt goed, scoort goal en haalt even later de bal van de lijn. Nu ook nog pingel voor ManU en 2-0.

• Lekkerboeie86
  • Nu online
gambieter schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 19:57:
Memphis kwam inderdaad niet uit de verf, maar ManU speelt met Fellaini in de spits. Goede houthakker, maar zonder balbeheersing.

Blind speelt goed, scoort goal en haalt even later de bal van de lijn. Nu ook nog pingel voor ManU en 2-0.
Ook nooit begrepen wat hij in de spits moet. Alleen als je in de alles of niets modus zit, zou hij wellicht iets kunnen forceren. Verder vind ik Man Utd een prachtig team. Maar een echte killer in de spits had het compleet gemaakt.

• Luxicon
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:09:
[...]

Ook nooit begrepen wat hij in de spits moet. Alleen als je in de alles of niets modus zit, zou hij wellicht iets kunnen forceren. Verder vind ik Man Utd een prachtig team. Maar een echte killer in de spits had het compleet gemaakt.
De goal heb ik net helaas gemist, maar Martial scoort tijdens zijn debuut, dus hopelijk wordt hij die killer. :)

...

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:20
Lekkere goal van Martial!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooie goals van Benteke (omhaal) en Martial. Verdiende overwinning van ManU. Ik vraag me af of Rogers het einde van het seizoen gaat halen, het straalt allemaal niets uit.

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Luxicon schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:23:
[...]

De goal heb ik net helaas gemist, maar Martial scoort tijdens zijn debuut, dus hopelijk wordt hij die killer. :)
Het is lekker dat hij gelijk scoort en zelfvertrouwen pakt. Maar gezien de transfersom en nr 9 op zn rug moet de druk wel enorm zijn en wellicht nog even blijven. Maar als hij meer scoort dan Falcao is het zeker een goede aankoop :p

• Mosin
Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:46:
Die passie waarmee Everton speelt zie je in Nederland toch veel te weinig. Ik heb het bij PSV in sommige wedstrijden vorig seizoen gezien en dit seizoen tegen Feyenoord ook een beetje. Ajax eigenlijk al jaren niet meer. Nederlandse ploegen proberen veel te veel op voetballend vermogen te leunen.

Feyenoord in de grote wedstrijden vorig seizoen speelde wel met passie maar daar gaat dan vaak het voetbal verloren in de strijd. Als je dan Everton vandaag ziet: niet alleen met passie, maar ook met het hoofd voetballen. Waardoor je een team ziet dat er vol voor gaat mét goed voetbal. Ook PSV tegen Ajax (1-3) vorig seizoen was een voorbeeld daarvan. PSV was toen weer net te veel bezig met inzet en strijd. Waardoor simpel voetballende oplossingen werden overgeslagen.

Toch mooi om te zien dat je echt niet zo maar een kampioenschap kan kopen. Met geld kom je ver, maar Everton vandaag laat zien dat je een hecht team niet kan kopen. Bij Chelsea verzaakten de aanvallers vaak mee te verdedigen en het team leek totaal niet voor elkaar te willen strijden.
Ik vond die eerste 2 goals van Naismith typerend. Ze (Chelsea) stonden er bij en keken er naar.
Een team hebben staan is veel belangrijker dan geld denk ik maar. Atletico en bijv. het Duitse elftal bewijzen dat. Zolang je op elkaar kunt bouwen, kom je ver.
Ik denk dat wij meer individualistisch zijn, waardoor een sterk team zijn lastiger wordt. Uiteraard heeft v. Gaal vaak genoeg laten zien dat het wel kan (zie WK), maar hij heeft dan ook wel alle op orde in de voorbereiding.

Ik weet dat Bayern ook met geld gooit, alleen daar zie je vaak nog iets terug van passie.
Robert Lewandowski vond ik vandaag toch wel de man. Het was zijn wedstrijd. Keihard gewerkt en een goaltje mee gepakt. Stond fysiek sterk in de punt terwijl Augsburg echt niet slecht speelde.
Hitz (keeper Augsburg) keepte een wereld pot.

Als ik daarnet Memphis zie spelen denk ik de hele tijd dat hij net ietsjes te traag is of zijn al die PL spelers gewoon zo debiel snel? >:)

• Fleximex
Mosin schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:25:
[...]

Een team hebben staan is veel belangrijker dan geld denk ik maar. Atletico en bijv. het Duitse elftal bewijzen dat. Zolang je op elkaar kunt bouwen, kom je ver.
Ik denk dat wij meer individualistisch zijn, waardoor een sterk team zijn lastiger wordt. Uiteraard heeft v. Gaal vaak genoeg laten zien dat het wel kan (zie WK), maar hij heeft dan ook wel alle op orde in de voorbereiding.

Ik weet dat Bayern ook met geld gooit, alleen daar zie je vaak nog iets terug van passie.
Robert Lewandowski vond ik vandaag toch wel de man. Het was zijn wedstrijd. Keihard gewerkt en een goaltje mee gepakt. Stond fysiek sterk in de punt terwijl Augsburg echt niet slecht speelde.
Hitz (keeper Augsburg) keepte een wereld pot.

Als ik daarnet Memphis zie spelen denk ik de hele tijd dat hij net ietsjes te traag is of zijn al die PL spelers gewoon zo debiel snel? >:)
Ik heb een familielid en die verdenkt de BBC bij de samenvattingen alles 1,1x te versnellen. Leuke conspiracy, maar wel moeilijk te verdedigen als dat bij de live wedstrijden er ook zo uit ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:09:
[...]

Was vaak bij Fellaini geval, bal de lucht in en laat hem maar koppen, Memphis gaf nog wat leuke ballen maar keeper zat er vaak netjes bij. Andere kant, Feillaine en sweinsteiger 2x enorm slechte balaanname, hadden nog wel doelpuntje of 2 extra bij kunnen komen.

Vraag me alleen af hoe ze Memphis en Martial gaan neerzetten, beide vol links, zelfde style, gevalletje eerste helft/tweede helft? Misschien dat Mephis nog rechts kan en gespiegeld kan in rennen, anders vraag ik me af of je die 2 ooit samen voorin gaat zien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 20:29
SinergyX schreef op zondag 13 september 2015 @ 00:26:
[...]

Was vaak bij Fellaini geval, bal de lucht in en laat hem maar koppen, Memphis gaf nog wat leuke ballen maar keeper zat er vaak netjes bij. Andere kant, Feillaine en sweinsteiger 2x enorm slechte balaanname, hadden nog wel doelpuntje of 2 extra bij kunnen komen.

Vraag me alleen af hoe ze Memphis en Martial gaan neerzetten, beide vol links, zelfde style, gevalletje eerste helft/tweede helft? Misschien dat Mephis nog rechts kan en gespiegeld kan in rennen, anders vraag ik me af of je die 2 ooit samen voorin gaat zien.
Rooney is wat mij betreft toch wel een echte killer. Fellaini speelde noodgedwongen toch ivm met blessure Rooney dacht ik. De verslaggever vind het in ieder geval erg grappig dat ondanks de vele uitgaven Man-U geen echte vervangen had voor de spits positie.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

SinergyX schreef op zondag 13 september 2015 @ 00:26:
Je vergeet Ashley Young. Mamphis was bagger vandaag, pas toen Young op links stond werd ManU gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Fleximex schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:58:
[...]

Ik heb een familielid en die verdenkt de BBC bij de samenvattingen alles 1,1x te versnellen. Leuke conspiracy, maar wel moeilijk te verdedigen als dat bij de live wedstrijden er ook zo uit ziet :P
Nou, dan zeg maar tegen je familie lid dat ik ook zoiets denk. Ik kijk veel wedstrijden, maar ze zijn lang niet even snel in tempo. Maar ja, dat kan met extreem veel dingen te maken hebben lijkt me.

Ik vond Memphis te makkelijk gister en daarnaast stoor ik me echt aan die voorzetten. Schweinsteiger stond wel eens naast hem... maar nee, dat zag onze man niet zitten :F
Die Shaw speelde wel rete goed. Die liep zich overal helemaal naar de klote. Mooi om te zien! (ben niet zeker of het Shaw is).

Zie net een goal van Vormer voorbij komen in de Jupilier Pro League. Nondeju die maakt hij lekker zeg. Toch nog een vrij aardige spelers geworden als je hem zo ziet spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Mosin op 17-09-2015 09:55 ]

• JeroenNietDoen
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door gambieter op 19-09-2015 15:05 ]

• Luxicon
*knip* probeer het eens op een normale manier

[ Voor 64% gewijzigd door gambieter op 19-09-2015 15:01 ]

...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat een kansloos gedoe daar bij Chelsea - Arsenal. Ongelofelijk stom dat je je zo laat provoceren, al had Diego Costa al driedubbel rood moeten hebben.

• Vos

Vos

AFCA

De omgekeerde wereld....

En Gabriel ook dom natuurlijk.

• Fleximex
Inderdaad. Mourinho weer de scheidsrechter mee. Hij zeurt vaak om ze, maar heeft ze toch opvallend vaak mee. Grabriel kreeg daar trouwens direct rood ook nog eens. Belachelijk. Costa moet dan toch sowieso ook geel krijgen. Heeft ook al 3x om een kaart gevraagd voor spelers van Arsenal.

Maar zo zie je dat ook in het buitenland er veel gedoe is om scheidsrechters en dat videobeelden toch echt nodig zijn.

Wedstrijd nu al verkloot :( ?

[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 19-09-2015 14:36 ]

• Luxicon
Costa kreeg ook geel, maar kreeg niks voor zijn 2 zweepslagen tegen Gabriel, waar Gabriel overigens netjes niet op reageerde. Vervolgens gaat Costa op jacht en toen begon het hele circus. Ontzettend zonde dit.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Costa had er met rood afgemoeten. Gezicht grijpen en slaan bij Koscielny. En het ellendige provoceren.

Maar wederom benadeelt de scheids Arsenal in een grote wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:54
*knip*

Ah, jullie waren me al voor. Schakel net in. :P

[ Voor 74% gewijzigd door gambieter op 19-09-2015 15:02 ]

• Fleximex
De tuchtcommissie in Engeland zou hem gewoon voor 10 wedstrijden moeten schorsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 20:26

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Dat de FA niet optreedt tegen het provocerend gedrag van deze beste man. Gadverdamme wat kots ik die Costa uit zeg.

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 19-09-2015 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Fleximex schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:37:
De tuchtcommissie in Engeland zou hem gewoon voor 10 wedstrijden moeten schorsen.
Heeft geel gekregen, dus zal wel niet meer kunnen? Hoeveel officials wil je nodig hebben dat je zoiets mist? Als hij gewoon gelijk rood trekt voor Costa na het 2x slaan heb je deze hele heisa niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Of ja kort gezegd, Costa krijgt niks voor 2 rake slaande bewegingen op de nek en het gezicht van Gabriel.
En vervolgens het omver duwen van Gabriel. De scheidsrechter liet doorspelen. Vervolgens begint Costa met provoceren en krijgen Gabriel en Costa geel.

...

• RoD
  • Niet online

RoD

Vos schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:39:
[...]

Heeft geel gekregen, dus zal wel niet meer kunnen? Hoeveel officials wil je nodig hebben dat je zoiets mist? Als hij gewoon gelijk rood trekt voor Costa na het 2x slaan heb je deze hele heisa niet.
Hij heeft geen geel gekregen voor die klappen in het gezicht, volgens mij. Dus dan zou dat nog kunnen.

Maar het zal wel niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
FraxleNL schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:37:
[...]

Dat de FA niet optreedt tegen het provocerend gedrag van deze beste man. Gadverdamme wat kots ik die Costa uit zeg.
Walgelijk gewoon. We zitten weleens te zeiken op Ronaldo, maar die hier niks bij. Zonde van z'n voetbalkwaliteiten. Maar die komt nog wel een keer de verkeerde tegen. Let maar op. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

chim0 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:39:
[...]

Walgelijk gewoon. We zitten weleens te zeiken op Ronaldo, maar die hier niks bij. Zonde van z'n voetbalkwaliteiten. Maar die komt nog wel een keer de verkeerde tegen. Let maar op. >:)
Dit soort momenten mis ik Jaap Stam. Die had Costa helemaal opgevreten.

• Vos

Vos

AFCA

RoD schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:39:
[...]

Hij heeft geen geel gekregen voor die klappen in het gezicht, volgens mij. Dus dan zou dat nog kunnen.

Maar het zal wel niet.
Zul je wel gelijk in hebben, anders was het wel rood. Toch? Je weet het soms nooit met bepaalde refs. Helemaal niet bij topwedstrijden van Arsenal.

Ik hoop dat hij geel kreeg voor het opstootje, dan kan er nog een schorsing volgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 19-09-2015 14:41 ]

• Mosin
*knip* het oproepen tot beenbreken is dus niet de bedoeling..

[ Voor 102% gewijzigd door gambieter op 19-09-2015 15:24 ]

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:02
We zeiken in Nederland wel eens op de arbitrage, maar die in Engeland is vaak nog veel slechter :X

Blom had dit wel gezien :+

• Vos

Vos

AFCA

In Engeland stapelen de fouten zich enorm op ja de laatste jaren. Misschien nog wel meer dan in NL.

• JeroenNietDoen
Hopen dat Flamini in de laatste minuut erin komt en nog een onderonsje met Costa gaat doen :Y

• FraxleNL

FraxleNL

Vos schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:48:
In Engeland stapelen de fouten zich enorm op ja de laatste jaren. Misschien nog wel meer dan in NL.
Moet zeggen dat de Nederlandse arbitrage niet goed begonnen is dit jaar, met behoorlijk wat fouten.

• Vos

Vos

AFCA

FraxleNL schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:50:
[...]

Moet zeggen dat de Nederlandse arbitrage niet goed begonnen is dit jaar, met behoorlijk wat fouten.
Klopt, maar dat gebeurt in Engeland dus net zoveel of vaker.

• chim0
De commentators zijn duidelijk Chelsea fans, want daarvoor schreeuwden ze voor een penalty voor Chelsea met dat duel met Gabriel en Hazard. Zelfs Webb vanuit een commentatorhok zei dat het een penalty was, omdat Gabriel alleen maar aan het worstelen was en de bal allang weg was. Echt bullshit, hij houdt hem gewoon prima van de bal af en ze houden allebei vast. :')

• FraxleNL

FraxleNL

Nog leuke wedstrijden vanmiddag?

• Fleximex
Ja deze, tot de rode kaart...

• FraxleNL

FraxleNL

Chelsea - Arsenal ga ik niet meer kijken in ieder geval. Die is totaal verziekt door Costa en scheidsrechter Dean. Dan maar beetje zappen ..

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zie het nog wel ontvlammen op een gegeven moment. Als Chelsea ook rood krijgt kan het nog wel leuk worden.

• JeroenNietDoen
De FA moet eens ballen tonen en dit gedrag van de velden weren. Schors die vent voor x wedstrijden.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Chelsea speelt echt verschrikkelijk zeg.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• RoD
  • Niet online

RoD

Daar is die rode kaart al. Alleen aan de verkeerde kant :P

Jammer, wedstrijd voorbij.

• carpebios
  • Nu online
2e rood voor Arsenal, ah wel op de speler.

[ Voor 23% gewijzigd door carpebios op 19-09-2015 15:24 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• RoD
  • Niet online

RoD

carpebios schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 15:24:
2e rood voor Arsenal, na een sliding op de bal?
Nee, een sliding op het been. Was volkomen terecht.

Ah, je zag het zelf ook al :P

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 19-09-2015 15:25 ]

• Vos

Vos

AFCA

Leek eerst onterecht, maar is toch terecht. Nu is het helemaaaal gebeurt.

• Luxicon
Oh, oh, oh, wat een kansloze wedstrijd voor Arsenal knip

Hier, daar gaat Costa weer los. Ongelooflijk dat die vent nog geen rood heeft.

[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 19-09-2015 15:27 ]

...

• Vos

Vos

AFCA

En Mourinho laat Costa gewoon staan, ook al speelt hij een draak van een wedstrijd.

En als je het zegt wisselt hij hem.

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij maakte hij daar nog even een trappende beweging :X Nog geen herhaling gezien.

• Luxicon
Hopelijk krijgt hij een schorsing na het zien van de beelden.

...

• Fleximex
Mike Dean doet weer niks...

• FraxleNL

FraxleNL

Camerabeelden wat er gebeurde tussen The Ox en Costa?

• Vos

Vos

AFCA

FraxleNL schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 15:27:
Camerabeelden wat er gebeurde tussen The Ox en Costa?
Durven geen herhaling te tonen, anders nog meer schaamte voor de FA ;).

• Luxicon
Chelsea speelt slecht zeg, 1-0 tegen 9 man.

...

• carpebios
  • Nu online
En ze kunnen de bal maar niet normaal bij de 16 krijgen.

• carpebios
  • Nu online
2 rode kaarten en een eigen doelpunt.

• Quad

Quad

Doof

En een beetje pech dat die bal erin ging.
Chelsea speelde echt slecht..

PVOutput☀️

• RoD
  • Niet online

RoD

Lullig tweede doelpunt. Past helemaal in de wedstrijd.

Toch een beetje jammer dat het zo af moet lopen. Chelsea was uiteindelijk wel beter, maar het is vervelend dat de randzaken zo moeten overheersen.

• Luxicon
Ja, een geluksmiddag van Chelsea, met wat dank aan de scheidsrechter. Het is te hopen dat Costa geschorst gaat worden op basis van de camerabeelden.

...

• Fleximex
Costa gaf een onnodige duw. de bal was namelijk al lang weg. En na de duw ging zijn hak achteruit proberend zijn tegenstander te raken.

Wat een lelijke goal van Chelsea zeg.
Echt, Hazard, ga toch weg bij Chelsea.

• carpebios
  • Nu online
Deze wedstrijd is het Engelse voetbal onwaardig. Wat een JL niveau.

• chim0
Wat een aanfluiting dit! Ik had al een hekel aan Chelsea, maar nu zijn ze helemaal afgezakt naar de bodem. Snap ook niet dat verfijnde spelers als Hazard en Fabregas bij zo'n club willen spelen. Zelfs tegen 9 man kunnen ze niks klaarmaken. :') En die fans zijn volgens mij geen haar beter, want die vinden dat gedrag allemaal prachtig. Maar zo'n Costa ook, volgens mij ergert meer dan de helft van z'n teammaten zich groen en geel aan die vent. Waarom neemt de club hem dan, denk ik dan. Je weet wat je in huis haalt.

• JeroenNietDoen
En dan na afloop de scheids een handje geven. Je bent 90 minuten lang genaaid door Dean :')

• Luxicon
Het commentaar op deze pagina zegt ook wel veel.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=256646

...

• Vos

Vos

AFCA

De ene 14 jarige fanboy tegen de andere ;). Daar pas ik voor.

• FraxleNL

FraxleNL

Voetbalzone alleen voor nieuwtjes, het commentaar lees ik niet meer. Alleen maar provocerend gedrag en kleine kinderen die even namens papa mogen reageren.

• JeroenNietDoen
Mourinho: Costa wat mij betreft man of the match

We hadden niets anders verwacht, wat dat betreft passen die 2 wel goed bij elkaar.

*knip* troll

[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 19-09-2015 17:06 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Berahino zou nooit meer voor West Brom spelen zolang de voorzitter er zou zijn, en Pulis doet zijn ding weer: Berahino scoort de enige goal in de derby tegen Aston Villa. De voorzitter is er nog gewoon ;) . En Leicester City blijft verrassen: weer terugkomen van 2-0 achter, deze keer 2-2 gelijk tegen Stoke.

En Wijnaldum zal wel spijt hebben. Newcastle weer verloren, deze keer van Watford, ondanks een goal van Janmaat. Hoe lang zal Steve MacClaren daar nog zitten? Ze staan onderaan.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, West Ham gaat even los tegen Man City. Half uurtje gespeeld, 0-2 voor West Ham. Die eerste van Moses is een juweeltje, die paste niet beter in dat hele kleine gaatje tussen de paal en de hand van Joe Hart. En dat City niet kan verdedigen zie je bij de 2e goal :p

Nu is West Ham goed in het zichzelf in de voet schieten met rode kaarten, dus nog maar even afwachten ;)

Edit: uiteindelijk bij 1-2 gebleven, erg knap van West Ham. Ze zijn de eerste ploeg in ietsvan 10 jaar die de uitwedstrijden bij Arsenal, Liverpool en Man City winnen, en de laatste ploeg die dat deed (Chelsea) werd kampioen :+

[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 19-09-2015 20:32 ]

• Mosin
FraxleNL schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 15:58:
[...]

Voetbalzone alleen voor nieuwtjes, het commentaar lees ik niet meer. Alleen maar provocerend gedrag en kleine kinderen die even namens papa mogen reageren.
Mooi man |:(
Zullen wel van die kids zijn, die in hun eigen amateur wedstrijdjes nog geen eentje durven te tacklen.

Nee, maar we zijn het allemaal wel eens dat dit niet kan. Klaar, heel simpel. Rode kaart voor Gabriel intrekken of Costa ook schorsen en voor hem mag dat wel een paar speeldagen meer zijn.
Deze man heeft maar 1 doel denk ik en dat is mantrappen i.p.v. voetballen.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Trouwens leuk om Heurelio Gomes weer te zien grabbelen op hoog niveau bij Watford :p

Dat trapje van Gabriel deed me trouwens een beetje aan Beckham denken in 1998 tegen Argentinie: YouTube: Beckham Red Card v Argentina 1998. De britten zeggen dat mooi: pathetic.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 20-09-2015 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pelle 1-0 in de Koeman-Van Gaal match ;)

Doelpunt gevierd met een rugby try duik, met het WK Rugby dat net begonnen is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En het had al 2-0 kunnen staan. MU speelt vooralsnog weinig klaar. Southampton speelt lekker fris.

Edit: mooie goal van Martial, maar Mata stond daar buitenspel dus de goal had afgekeurd moeten worden.

Edit 2: weer Martial, na een fout van Southampton. Ze krijgen het een beetje cadeau vandaag. Southampton kan aan de bak.

[ Voor 58% gewijzigd door RoD op 20-09-2015 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Intussen 2-3, nette goal van Mata na actie Depay, maar Pelle die het weer spannend maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Al met al toch wel een leuk pot geworden, na een stroef begin :)

MU is trouwens echt als een zak aardappelen gaan spelen na de 1-3. Die dachten dat ze er al waren natuurlijk. Slappe instelling.

[ Voor 50% gewijzigd door RoD op 20-09-2015 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Mooie overwinning voor United, Zowel de Gea als Martial waren man of the match :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Nadat Gladbach van Koln verloren heeft is Favre opgestapt.

Was voor Gladbach wel een goede trainer, ik vraag me af wie de opvolger word want ze gaan echt geen trainer vinden die veel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
FA doet onderzoek naar Costa. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
zou echt mooi zijn. zo'n man is een schande voor het voetbal, en de scheids ook. als fan van die club zou je toch de ogen uit je kop schamen voor zo'n speler in je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 07:31

Barbas

Gallego!

Costa zoekt altijd de grens op, dat weten we ondertussen wel. Heb me echt verbaasd over de scheidsrechter. Wat een slapjanus! :r Had dat nooit mogen toestaan en Costa er meteen met rood af moeten sturen. Costa voelt dat waarschijnlijk aan en overschrijdt echt de grens. Bah

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:40
Het ergste daaraan is dat jonge spelers dat ook zien en denken dat het zo hoort. Een stevige schorsing en daarna consequent geel geven elke keer hij over de schreef gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik denk als de FA echt onderzoek gaat doen, dat ze Costa ook als voorbeeld willen gaan stellen. Duidelijk maken dat dit gedrag niet gewenst en getolereerd wordt. 3 wedstrijden schorsing + 2 voorwaardelijk.

Koren op de molen van Mourinho, want dan heeft hij zijn bewijs dat de FA en de media een anti-Chelsea campagne voeren.

De media zal in ieder geval staan te smullen bij de eerstkomende persconferentie :+
Pagina: 1 ... 5 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2