[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.647 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:23
Aubameyang is leuk voor een echte counterploeg, en ondanks dat Real dat ook wel kan, niet echt materiaal voor Real. Als echte topclub moet je dat ook niet willen.

Een Lewandowski lijkt me een reëlere optie.
Maar Benzema is eigenlijk de perfect spits voor Real Madrid, mits in vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:22
dutchgio schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:24:
Aubameyang is leuk voor een echte counterploeg, en ondanks dat Real dat ook wel kan, niet echt materiaal voor Real. Als echte topclub moet je dat ook niet willen.

Een Lewandowski lijkt me een reëlere optie.
Maar Benzema is eigenlijk de perfect spits voor Real Madrid, mits in vorm.
Ja, Benzema heeft zijn kwaliteiten wel. Hij liet het gister even kort zien toen hij zich opendraaide maar vervolgens mis/over schoot. Ik vind hem altijd iets te weinig brengen.

Aubameyang is juist een stuk sneller en technisch ook prima. Er zijn toch spitsen die ik daar eens liever zie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:34
Het probleem met Benzema is, denk ik, dat hij een beetje lui is geworden. Hij heeft geen directe concurrent, Real heeft geen echte andere spits. Hij weet dat hij toch wel in de basis staat. En hij weet ook dat met spelers als Ronaldo, Bale, James etc, hij ook genoeg moet afstaan. Tevens speelt ie alweer zo verschrikkelijk lang bij Real. Allemaal factoren waardoor zijn motivatie gewoon niet optimaal zal zijn. Benzema draait misschien op 80% inzet.

Real zou echt eens broodnodig een directe concurrent moeten halen. Dat Karim weet dat hij vol aan de bak moet. Op scherp gezet worden. Ik denk zelf dat het voor Benzema misschien ook gewoon tijd wordt voor een transfer. Iets helemaal nieuws, ander land, andere fans, nieuw team en manager. Zou hem heel veel goed kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vorig jaar hadden ze nog Hernandez, gehuurd van MU. Maar puur voor als Benzema niet kon spelen, die kreeg niet echt het vertrouwen. Terwijl wat hij speelde zich toch aardig liet zien.
Daarin had hij dus ook al weinig concurrentie, en nu, zonder een tweede spits, is dat er al helemaal niet.
Dat klopt inderdaad wel.

Eigenlijk kan dat ook niet als Real zijnde, maar 1 spits hebben. Eventueel zou Ronaldo nog in de pubt kunnen spelen maar echt idiaal is het niet.

Wel weer middenvelders te over. Modric, James, Kroos, Isco, Kovacic, Illamarendi, Odegaard Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Aan Hernandez dacht ik ook al. Opzich geen verkeerd voor vervangend, maar daar blijft het ook bij.. Niet iemand die je als goede nummer 1 wilt. Leverkusen vindt ik dan weer iets te min, maarja.. Fijn voor de Bundesliga!
Met middenvelders in de spits spelen is niet echt een vaste oplossing. De enigste die dat gewoon goed kan is Messi. Götze werkt niet in de punt en voor de rest nog niet echt iets opvallends goeds gezien.

Dortmund gelijk gespeeld, stiekem toch wel blij zeg! Nu komend weekend winnen en Schalke04 mag met Dortmund nog een keer winnen of verliezen.. Alleen Dortmund speelt komend weekend in München, dus dat wordt een hete pot! Gelijk spelen is het minimale resultaat, want dan sta je toch veilig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:22
Kaap schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:19:

Dat Karim weet dat hij vol aan de bak moet.
Bij Real hoef je niet vol aan de bak, omdat de kwaliteit en niveau dusdanig hoog zijn, dat er niet één als een idioot moet gaan rennen en zwoegen, zoals bij Feyenoord. Ik zag vandaag Kuyt weer een verdedigende actie maken, die moest het hele veld overrennen. Zoiets zie je Benzema nooit doen. Daarna had ie een half uur nodig om bij te komen. Maar dat komt gewoon, omdat er zo makkelijk getikt wordt dat er minimale inspanning nodig is en dat ziet er dan lui uit. Net als bij Barca, toen vonden we dat tikkie takkie er ook doodsaai uitzien, omdat het leek alsof niemand wat deed, maar dat heb je met tikkie takkie spel. Dat doe je met z'n alle, dus de lading is evenredig verdeeld. Niet dat er één moet rennen en de rest staat te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op zondag 27 september 2015 @ 20:17:
[...]

Bij Real hoef je niet vol aan de bak, omdat de kwaliteit en niveau dusdanig hoog zijn, dat er niet één als een idioot moet gaan rennen en zwoegen, zoals bij Feyenoord.
Hij bedoelt te zeggen dat Benzema iets meer rendement moet gaan leveren wanneer er een goede concurrent bij komt. Hij heeft dan geen zekerheid meer en zal moeten vechten voor eens plaats en ja dan mag je vol aan de bak.

Overigens geeft Mario Gomez die v. Persie weer een mooie voetbal les:
http://www.vi.nl/nieuws/g...door-dubbelslag-gomez.htm
Nog eens dunnetjes over gedaan tegen over 2012 _/-\o_ :D

[ Voor 17% gewijzigd door Mosin op 27-09-2015 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:29
chim0 schreef op zondag 27 september 2015 @ 20:17:
[...]

Bij Real hoef je niet vol aan de bak, omdat de kwaliteit en niveau dusdanig hoog zijn, dat er niet één als een idioot moet gaan rennen en zwoegen, zoals bij Feyenoord. Ik zag vandaag Kuyt weer een verdedigende actie maken, die moest het hele veld overrennen. Zoiets zie je Benzema nooit doen. Daarna had ie een half uur nodig om bij te komen. Maar dat komt gewoon, omdat er zo makkelijk getikt wordt dat er minimale inspanning nodig is en dat ziet er dan lui uit. Net als bij Barca, toen vonden we dat tikkie takkie er ook doodsaai uitzien, omdat het leek alsof niemand wat deed, maar dat heb je met tikkie takkie spel. Dat doe je met z'n alle, dus de lading is evenredig verdeeld. Niet dat er één moet rennen en de rest staat te kijken.
Higuain zag je dit overigens wel doen, die werkte zich stuk voor het elftal om vervolgens op beslissende momenten net iets te kort te komen. Welke europese topspits heeft overigens zin om bij real op de bank te gaan zitten?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Bossie schreef op maandag 28 september 2015 @ 00:11:
[...]

Higuain zag je dit overigens wel doen, die werkte zich stuk voor het elftal om vervolgens op beslissende momenten net iets te kort te komen. Welke europese topspits heeft overigens zin om bij real op de bank te gaan zitten?
Higuain had altijd 10 kansen nodig om er 1 te maken.

Iemand trouwens gisteren Inter - Fiorentina gezien? Geweldige wedstrijd tot een half uur: Inter rode kaart en met 10 man verder en toen stonden ze al 3 - 0 achter en was het al gespeeld. Maar dat Fiorentina heeft een erg leuk elftal.

[ Voor 22% gewijzigd door chim0 op 28-09-2015 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Marinus Dijkhuizen na acht duels ontslagen bij Brentford

Het avontuur van Marinus Dijkhuizen bij Brentford heeft niet lang geduurd. De club uit het Championship heeft de Nederlandse coach maandagochtend ontslagen.

Dat meldt Brentford op de eigen site. Ook assistent-coach Roy Hendriksen moet vertrekken bij de Engelse club. Lee Carsley, die trainer was van het tweede team, zal tot het eind van het seizoen optreden als de vervanger van Dijkhuizen.

'The Bees' staan na acht wedstrijden met acht punten negentiende in het Championship, het op een na hoogste niveau in Engeland. Afgelopen weekend verloor Brentford thuis met 2-1 van Sheffield Wednesday, de vierde nederlaag van het seizoen.
Dijkhuizen had niet veel geluk; veel geblesseerden door o.a een slecht veld en z'n beste spelers werden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Heeft iemand de Heller van Darmstadt al eens zien voetballen? Gister scoort ie lekker tegen Dortmund en hij is ook zo snel als 't licht. Die jongen zou ik graag eens in het shirt van Duitsland willen zien :D
Niet iedereen scoort die volley zo simpel als hij deed :o

En als je nog daarnaast even naar die bal van Rausch wilt kijken, hoe hij die bal aan de assist gever afleverd. Ik dacht 1 ding: Hoe de fuck zag hij dat

[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 28-09-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Ik heb geen idee waar Mourinho zijn management-skills vandaan heeft maar publiekelijk zijn spelers afvallen (niet eens de eerste keer) is echt een beetje :X

Chelsea players WILL be dropped and I'll field the kids if things do not improve warns Jose Mourinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Friespeuk schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:17:
Ik heb geen idee waar Mourinho zijn management-skills vandaan heeft maar publiekelijk zijn spelers afvallen (niet eens de eerste keer) is echt een beetje :X

Chelsea players WILL be dropped and I'll field the kids if things do not improve warns Jose Mourinho
Uit het potje waar kampioenen vandaan komen? Of dacht je serieus dat jij het beter weet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Benotti schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:26:
Of dacht je serieus dat jij het beter weet? :D
Behoorlijke jij-bak 8)7 geen goede basis om er serieus op te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Benotti schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:26:
[...]
Uit het potje waar kampioenen vandaan komen?
Is dat diezelfde gifbeker waaruit de mediacampagne tegen chelsea en FA campagne tegen mourinho verzonnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Friespeuk schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:17:

Je kunt het ook zien als: toegeven, dat hij fouten heeft gemaakt. Hij heeft blijkbaar de foute spelers gekocht en opgesteld.. Het kan ook een bizarre manier van afleiden zijn i.v.m. de pers. Je weet nooit wat intern besproken wordt.

Ik vind het ook maar een aparte kerel, maar buiten dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Het rommelt gewoon daar. De schone clubdokter is ook al vertrokken inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Friespeuk schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:00:
Het rommelt gewoon daar. De schone clubdokter is ook al vertrokken inmiddels.
Met de spelers die Chelsea heeft, zie ik liever een andere trainer komen. Sommige spelers vind ik niet echt in het spel passen.. Je zou denken dat ze flink overpayed zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Chelsea kan goed voetballen, misschien hebben ze het beste team van Engeland, maar het rommelt er even na bepaalde incidenten en het schijnt dat het team niet achter Mourinho staat, betreft zijn acties tegen Carneiro. Wat dat betreft is het goed dat de club daar nu te klappen van mag vangen. Zo hoor je niet om te gaan met iemand van hun status. Ik denk ook dat de acties tegen Costa er ingehakt zijn, want ze kregen alles en iedereen over hun heen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Luxicon schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:10:
Chelsea kan goed voetballen, misschien hebben ze het beste team van Engeland, maar het rommelt er even na bepaalde incidenten en het schijnt dat het team niet achter Mourinho staat, betreft zijn acties tegen Carneiro. Wat dat betreft is het goed dat de club daar nu te klappen van mag vangen. Zo hoor je niet om te gaan met iemand van hun status. Ik denk ook dat de acties tegen Costa er ingehakt zijn, want ze kregen alles en iedereen over hun heen.
Wat ik van sommige spelers zie, valt me erg tegen. Je ziet ook dat clubs die gewoon er vol voor gaan van Chelsea winnen. Dan gaat alles fout in het veld, wat er fout kan gaan.

Die Mourinho maakt alleen maar praatjes, maar door zijn acties zet hij zichzelf ook voor lul.. Chelsea zou er goed aan doen om hem te ontslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Luxicon schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:10:
't lijkt mij meer een herhaling van hetgeen bij Real gebeurde. Hij wring z'n spelers dermate uit dat dat maar een paar jaar goed blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-09 08:19
Niet normaal. Alles gaat er de tweede helft in bij Manchester City. Ik heb bijna medelijden met Newcastle. Dan zie je toch opeens hoe groot het niveauverschil is.

En nog een: 6-1. Al 5 van Aguëro.

[ Voor 10% gewijzigd door Fleximex op 03-10-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:34

Vos

AFCA

Aguero is ook weer terug, 5x. En er is nog een half uur te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Vos schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:21:
Aguero is ook weer terug, 5x. En er is nog een half uur te gaan.
Tien, tien, tien...
Ik ben er bang voor, voor Newcastle als het zo door gaat :X

Pellegrini denkt: snel Aguëro er af. Die moet niet geblesseerd raken :P
Kijken of Bony er een paar kan maken.

[ Voor 18% gewijzigd door Fleximex op 03-10-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lucky nufc, dat hij gewisseld is ;).

Maar wat draaien zij matig zeg, terwijl ik de basisploeg best prima vind.

Barca in het zadel geholpen met een goedkope penalty. Vanaf 1,5 meter tegen een arm aan geschoten, terwijl die Sevilla speler op rand 16 staat. Wat kan die speler nou anders doen dan...

2-1 Sevilla nu.

[ Voor 101% gewijzigd door Vos op 03-10-2015 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Effe een akka van Bony. Dat hij ooit voor Vitesse heeft gespeeld. Ik hoop dat hij nog een keer de stap terug gaat maken naar een middenmoter in de PL, zodat hij elke week kan schitteren. Zo zonde dat hij bij Man City op de bank zit. Maar begrijpelijk is het wel. Hij zit er namelijk niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mourinho mag niet klagen over de scheidsrechter. Duidelijke pingel niet gegeven, geeft bij de volgende tackle tegen Mane geel voor duiken, en gaat bij een corner na appeleren van het publiek (!) kijken of de bal bij de corner goed ligt. Gelukkig toch de 1-1 van Southampton, mooi met borstkas neerleggen van Pelle voor een uithaal van Davis.

De goal van Willian was een mooie vrije trap, deed hij tegen Newcastle ook al, maar nu in de bovenhoek. Hee gevaarlijk om Chelsea vrije trappen te geven bij de linksvoor hoek.

Verder laat Chelsea weer weinig zien.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Was inderdaad weer droevig van de arbitrage :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie in de rust nu ook de eerdere pingelclaim van Southampton, het shirt van Van Dijk wordt bij een corner bijna kapotgetrokken door Ivanovic. Bij het geval van Mane gaat zijn hand met fluit eerst naar de mond, daarna weer naar beneden; die gast weet wel dat het een pingel had moeten zijn. Angsthaas.

Opvallend dat het Chelsea weer niet lukt om de wedstrijd een beetje onder controle te krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 03-10-2015 19:31 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Probleem met Mane vond ik dat hij zich makkelijk laat vallen. Ja, hij voelt dat contact, terechte pingel, maar het lijkt alsof hij zich zo simpel laat vallen, komt overdreven over. En misschien dat dat tegen hem werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Nu ziet de scheids het gelukkig wel goed. Dat was gewoon een schwalbe van Falcao. Hij ging al ruim van te voren naar de grond voordat hij zelf tegen de schouder van Stekelenburg aanloopt.

Yes! 1-2

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 03-10-2015 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En de 1-2 voor Southhampton!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die van Falcao kun je ook geven, vind ik; als je zo glijdend uitkomt als Stekelenburg dan loop je dat risico. De scheidsrechter is wel consequent (dat is wat anders dan goed ;) ).

Ik vind de Steek trouwens nogal wijfelend bij voorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Van Dijk speelt een goede wedstrijd. De rust aan de bal die hij heeft, daar kunnen alle Eredivisie verdedigers iets van leren.
gambieter schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:50:
Die van Falcao kun je ook geven, vind ik; als je zo glijdend uitkomt als Stekelenburg dan loop je dat risico. De scheidsrechter is wel consequent (dat is wat anders dan goed ;) ).

Ik vind de Steek trouwens nogal wijfelend bij voorzetten.
Nee. Gewoon nee :N. Falcao gaat al vallen. Stekelenburg houdt zich in en Falcao doet totaal geen poging om Stekelenburg te ontwijken. Gele kaart zeer terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Fleximex schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:54:
Nee. Gewoon nee :N. Falcao gaat al vallen. Stekelenburg houdt zich in en Falcao doet totaal geen poging om Stekelenburg te ontwijken. Gele kaart zeer terecht.
Falcao hoeft Stekelenburg niet te ontwijken, Stekelenburg moet maar zorgen dat hij Falcao ontwijkt als hij gaat glijden. Het was echt niet zo zwart-wit als dat je het doet voorkomen.

En de 1-3, mooie counter en Pelle die afmaakt. Verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
3-1, wat een heerlijke goal van Pelle.

En wat een heerlijke wedstrijd. Southampton knokt ervoor en verdient het echt om te winnen :)
gambieter schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:00:
[...]

Falcao hoeft Stekelenburg niet te ontwijken, Stekelenburg moet maar zorgen dat hij Falcao ontwijkt als hij gaat glijden. Het was echt niet zo zwart-wit als dat je het doet voorkomen.
Inderdaad, het was een twijfelgeval. Maar Stekelenburg houdt goed in en de aanraking was daardoor minimaal. Ik had niet het idee dat Falcao gehinderd werd, maar als hij dat werd, dan was hij niet op deze manier gaan liggen.

[ Voor 66% gewijzigd door RoD op 03-10-2015 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
En 1-3: Pele speelt ook echt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Remy voor Matic? Wat een vreemde wissel. Matic is er pas in de rust ingekomen...

Wat zijn Fabregas, Hazard en Pedro compleet onzichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
gambieter schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:00:
[...]

En de 1-3, mooie counter en Pelle die afmaakt. Verdiend.
Falcao valt al uren voordat hij bij Stekelenburg is. Dan maakt het ontwijken al niet meer uit. Maar dan nog zoekt Falcao zo erg het contact dat dat contact ook geen reden voor een penalty is. Het geel is, niet omdat hij het contact zoekt, maar omdat hij uit het niets valt, terecht.
gambieter schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:02:
Remy voor Matic? Wat een vreemde wissel. Matic is er pas in de rust ingekomen...

Wat zijn Fabregas, Hazard en Pedro compleet onzichtbaar.
Heel raar inderdaad. Chelsea speelt echt zwak.
gambieter schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:04:
Dat wordt een agree to disagree :)

En daar had de 1-4 moeten zijn....
d:)b

Wat een misser. Als Tadic gewoon die bal afspeelt. Alhoewel hij de tegenstander goed uitkapte en gewoon makkelijk had moeten scoren.

[ Voor 35% gewijzigd door Fleximex op 03-10-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat wordt een agree to disagree :)

En daar had de 1-4 moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:32
Dat had 1-4 moeten zijn inderdaad, hoezo legt hij hem niet direct naar rechts.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja, dom dom dom, naar rechts en het had een treffer geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is in ieder geval weer het Southampton waar we vorig seizoen van konden genieten, zeker in de eerste seizoenshelft. Snel, inventief en mooie acties. Het blijft knap wat de Koemannetjes daar voor elkaar hebben gekregen!

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 03-10-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
En een hoog oud Eredivisie gehalte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vond het opzich wel logisch dat Tadic inkapte en niet afspeelde. De verdediger stond op het verkeerde been door die loopactie waardoor Tadic een vrij schot op goal had. Vervolgens had hij gewoon even fatsoenlijk moeten mikken... tsja.

Chelsea gaat voor het slotoffensief. Ze moeten er gauw eentje maken als ze nog wat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
gambieter schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:06:
Dit is in ieder geval weer het Southampton waar we vorig seizoen van konden genieten, zeker in de eerste seizoenshelft. Snel, inventief en mooie acties. Het blijft knap wat de Koemannetjes daar voor elkaar hebben gekregen!
Wat is er hier gebeurt, voordat ik in de auto stapte stond Chelsea met 1-0 voor?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RoD schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:09:
Ik vond het opzich wel logisch dat Tadic inkapte en niet afspeelde. De verdediger stond op het verkeerde been door die loopactie waardoor Tadic een vrij schot op goal had.
Ja, maar die man op rechts stond vrij. Kans was daar groter geweest.

En het foul play van Chelsea is begonnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bossie schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:13:
Wat is er hier gebeurt, voordat ik in de auto stapte stond Chelsea met 1-0 voor?
Southampton heeft de wedstrijd gewoon overgenomen en de stand is absoluut niet geflatteerd, had hoger kunnen zijn. Chelsea is steriel, het creeert bijna niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bossie schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:13:
[...]

Nouja heel simpel, Southampton heeft gewoon goed gevoetbald :P

Ze houden het goed dicht. Van Dijk staat ook erg goed te verdedigen. Volgens mij kan Blind niet meer om hem heen. Als je toch ziet hoe de Nederlandse verdedigers staan te schutteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Hahaha. Wat mooi. Mourinho staat weer leuk te vertellen hoe iedereen het leuk vindt dat Chelsea verliest en dat de scheidsrechter bang is om beslissingen in het voordeel van Chelsea te geven. Volgens hem zijn ze "punished" want ze krijgen geen penalty's. Ze hadden complete controle, maar omdat Falcao geen penalty kreeg, kreeg zijn team mentaal zo'n tik dat ze die niet meer te boven kwam.
Het was niet eens een penalty i.m.o.

Hij zegt totaal niks over zijn eigen team. Niks over hoe slecht ze speelde. Niks over andere beslissingen van de scheidsrechter. Wat een Clown :+

Edit: Ow nu zegt hij toch iets over individuele fouten van zijn team. Na 5 minuten.

Wat een faal interviewer van Sky trouwens. Stelt hem één vraag en laat Mourinho 7 minuten (letterlijk 7 minuten) een maniacale speech geven zonder nog één keer iets te zeggen. Wow.

[ Voor 19% gewijzigd door Fleximex op 03-10-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Jose Mourinho, ladies & gentlemen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:22
Fleximex schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:40:
Hahaha. Wat mooi. Mourinho staat weer leuk te vertellen hoe iedereen het leuk vindt dat Chelsea verliest en dat de scheidsrechter bang is om beslissingen in het voordeel van Chelsea te geven. Volgens hem zijn ze "punished" want ze krijgen geen penalty's. Ze hadden complete controle, maar omdat Falcao geen penalty kreeg, kreeg zijn team mentaal zo'n tik dat ze die niet meer te boven kwam.
Het was niet eens een penalty i.m.o.

Hij zegt totaal niks over zijn eigen team. Niks over hoe slecht ze speelde. Niks over andere beslissingen van de scheidsrechter. Wat een Clown :+
Hij koopt de spelers en hij maakt de opstelling en hij beslist wie er gewisseld word.
Natuurlijk gaat hij het dan niet over zijn eigen team hebben en puur over de scheids en het andere team.

En al zou hij gelijk hebben, dan is zijn team mentaal toch zeer zwak dat ze er helemaal kapot van zijn dat ze een penal niet krijgen. Dit terwijl ze de wedstrijd toch controleren.

De magie is op, laat hem maar vertrekken. Want nu is het gewoon zielig.

Dat de interviewer hem een lange tirade laat voeren zal waarschijnlijk zijn omdat het vermakelijk is hoe de man zichzelf belachelijk maakt. Een aardig deel van de mensen die het ziet zal zich kapot lachen of er met plaatsvervangende schaamte zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 03-10-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ah man rot toch op. Die analytici bij Sky...
Ze vinden het een penalty omdat ze zo soms wel eens gegeven worden. Terwijl ze zelf erkennen dat Falcao al ruim van te voren valt. Wat een sukkels.
Het is toch gewoon een schwalbe. De val komt eerder dan het contact. Dus wat er na de val (schwalbe) gebeurt doet er niet meer toe.

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 03-10-2015 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ja inderdaad, je ziet hem al neergaan voor er contact is. Tactische schwalbe, gelukkig zonder gevolgen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Sevilla - Barca is ook zeker de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gister mooie pot voetbal gezien, met 2 hele mooie goals!
Gladbach was aanzienlijk beter aan het voetballen en dus 3 punten verdient gepakt.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KzjmheO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

'Advocaat weg bij Sunderland'
Officieel bevestigd is het nog niet, maar het zit er natuurlijk wel aan te komen. Jammer, geen reden meer (voor mij dan) om die club te volgen.

Edit: inmiddels bevestigd door Sunderland.

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 04-10-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RoD schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:17:
'Advocaat weg bij Sunderland'
Officieel bevestigd is het nog niet, maar het zit er natuurlijk wel aan te komen. Jammer, geen reden meer (voor mij dan) om die club te volgen.

Edit: inmiddels bevestigd door Sunderland.
Positief wat mij betreft. Betekent namelijk 1 club waar niet meer de focus op ligt bij Fox Sport international. Dankzij Koeman, Van Gaal en Advocaat krijgen die clubs voorkeur in het uitzendschema. Das zuur als je fan van een andere club bent. Het aantal uitgezonden wedstrijden is al zo beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Zo ik verplaats me even hier naar toe voor Arsenal - Man Utd. Ik ben benieuwd en gok op 1-4.

[ Voor 14% gewijzigd door Fleximex op 04-10-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Cech gewoon weer op goal, is eigenlijk bekend waarom Ospina in de CL speelde (waar hij blunderde)?

Twee clubs met fantastische keepers, zwakke verdedigers en goede aanvallers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:49
Man Utd pakt de winst. 1-2 denk ik.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
When asked about the possible change, Wenger replied: ‘I need to give Ospina games. He is a top-level goalkeeper but that doesn’t mean that he will play tomorrow. The decision of who plays will go game by game.’
Dus gewoon om uit te proberen. En hij staat volgens Wenger op gelijke hoogte als Cech. Foute boel een trainer die niet kan kiezen voor één keeper.

Lol, mooi goal. Maar wat is Man Utd aan het doen?

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 04-10-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

Lekker felle openingsfase, 1-0 voor Arsenal door Sanchez.

Euhh wtf!?!? 2-0!

[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 04-10-2015 17:07 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
2-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zo knipper je een keer met de ogen en staat het ineens 2-0 :P

MU kan aan de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bliksemstart en mooie goals, zeker die eerste. Mijn opmerking over zwakke verdedigers staat als een huis, Blind, Darmian en Young echt zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kaap schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 15:11:
[...]

Positief wat mij betreft. Betekent namelijk 1 club waar niet meer de focus op ligt bij Fox Sport international. Dankzij Koeman, Van Gaal en Advocaat krijgen die clubs voorkeur in het uitzendschema. Das zuur als je fan van een andere club bent. Het aantal uitgezonden wedstrijden is al zo beperkt.
Wat dat betreft wel ja, als ze nu betere wedstrijden kiezen, want Sunderland is over hel algemeen gewoon minder interessant om te kijken.

Arsenal op dreef, wel heel snel 2-0 voor. :P

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 04-10-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

1 assist en 1 goal Ozil binnen 1min. Denk dat de Ozil haters nu wel stil zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door iPodKiller op 04-10-2015 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Fleximex schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:55:
When asked about the possible change, Wenger replied: ‘I need to give Ospina games. He is a top-level goalkeeper but that doesn’t mean that he will play tomorrow. The decision of who plays will go game by game.’
Dus gewoon om uit te proberen. En hij staat volgens Wenger op gelijke hoogte als Cech. Foute boel een trainer die niet kan kiezen voor één keeper.

Lol, mooi goal. Maar wat is Man Utd aan het doen?
Ach een politiek antwoord, het is Wenger. Cech is echt wel de nummer één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, dan lijkt me de FA cup of de League cup heel geschikt voor Ospina. Maar de CL????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Lol @ diege die 1-4 voorspelde, Ferguson tijdperk is voorbij hoor

En 3-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Dat was ik |:(
Ik dacht wel dat Arsenal goed en fel zou beginnen, maar daarna wat zou uitrazen. Maar ze staan gewoon 3-0 voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ongelofelijk :D Die Sanchez is echt lekker bezig vandaag. Arsenal is verder gewoon erg goed, je kan er weinig van zeggen. Die stand is gewoon terecht.
Fleximex schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:20:
Dat was ik |:(
Ik dacht wel dat Arsenal goed en fel zou beginnen, maar daarna wat zou uitrazen.
Dat klopt ongetwijfeld. Anders eindigt deze wedstrijd in 10-0 :+

[ Voor 47% gewijzigd door RoD op 04-10-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:28

Hupske

AFCA

Wel erg zwak verdedigd door Man united. Scheids kan iig al affluiten, wedstrijd is gespeeld. Tenzij Arsenal nog aan hun doelsaldo wil gaan werken.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
United moet nu komen, dat kunnen we uitbuiten met Alexis en Walcott. Niet blijven hangen nu en gewoon blijven spelen zoals we altijd doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
En dat had 4-0 moeten zijn. Arsenal speelt zoals De Boer met Ajax vandaag tegen PSV had willen doen. Elke aanval is raak en de verdedigers van United twijfelen steeds of ze aan man- of zonedekking moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ManU speelt met langzame oude mannetjes (Schweinsteiger, Carrick, Mata, Rooney). Tegen het felle Arsenal is dat zelfmoord. Ik verwacht dat Schweinsteiger er zo uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Schweinie zijn transfer begreep ik niet. Is echt op zijn retour en in de PL wordt dat heel erg blootgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Schweinsteiger mag blijven, Darmian en Depay foetsie (in Valencia en stormram Fellaini).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wow, 3-0 achter. Het zou een wonder zijn als dit nog wat wordt.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sorry als er niet meer gescoord wordt, dat zal dan komen doordat ik de TV aan heb gezet toen ik zag dat het al 3-0 stond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
2de helft was United zeker de betere, althans, het drong aan. Wij groeven ons in en kwamen er nog weinig uit. Paar briljante saves van Cech. United had toch paar hele goede kansen.

Jammer dat de kansen van Ramsey, Giroud en Oxlade niet benut werden, gewoon slecht afgerond...

[ Voor 21% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-10-2015 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kaap schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:52:
2de helft was United zeker de betere, althans, het drong aan. Wij groeven ons in en kwamen er nog weinig uit. Jammer dat de kansen van Ramsey, Giroud en Oxlade niet benut werden...
Tsja, zal ook met de stand te maken hebben. Als je 3-0 voor staat ga je toch inzakken.

Ik heb de tweede helft overigens niet meer gezien. Het leek me interessanter om naar Bayern over te schakelen. Geen spijt van gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Arsenal wel de beste kansen in de tweede helft. Utd was erg matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RoD schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:53:
[...]
Tsja, zal ook met de stand te maken hebben. Als je 3-0 voor staat ga je toch inzakken.
Ja, en dat vind ik dus niet. Je weet dat je tegenstander moet komen. Ga dan juist je eigen spel spelen, gebruik die ruimte die ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kaap schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:54:
[...]

Ja, en dat vind ik dus niet. Je weet dat je tegenstander moet komen. Ga dan juist je eigen spel spelen, gebruik die ruimte die ontstaat.
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, zo geef je je tegenstander ook geen kans om in de wedstrijd te komen. Maar het blijft toch iets wat veel voorkomt.

Denken jullie trouwens dat Bayern dit jaar kampioen wordt, of wordt het nog spannend? :+

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 04-10-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RoD schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:55:
[...]
Denken jullie trouwens dat Bayern dit jaar kampioen wordt, of wordt het nog spannend? :+
Zonde eigenlijk he zon 1 horse show...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:41
Na 8 wedstrijden is het wat aan de snelle kant, maar tot vandaag was borussia de enige die nog enige bedreiging leek te zijn en qua doelsaldo in de buurt kwam. Maar na 8 wedstrijden al 7 punten voor staan op de nr 2 is wel veel/ gaat wel hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
RoD schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:55:
[...]

Ongelooflijk. Allemaal toppers dit weekend, maar als je alleen de uitslagen zou zien, zou je denken de profs tegen de amateurs. City 6 - 1 Arsenal 3 - 0 Bayern 5 - 1 8)7 Nu hopen dat Real goede zaken doet dadelijk, maar je weet het: Atletico thuis klapt er altijd op tegen Real. Als ze ze maar heel laten. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

City tegen de nummer laatst he ;). Maar wel dikke scores ja.

Atletico - Real nog als toetje.

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 04-10-2015 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Brendan Rogers ontslagen bij Liverpool. Ik verwacht dat we Klopp daar gaan zien.

He showed great character! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 23:23
RoD schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:20:
Ongelofelijk :D Die Sanchez is echt lekker bezig vandaag. Arsenal is verder gewoon erg goed, je kan er weinig van zeggen.
Toch wel jammer dat ze ieder jaar weer een wedstrijd of 5/6 hebben, waar ze compleet verzaken.
Qua voetbal zou Arsenal mee moeten kunnen in het niveau van Real, Bayern, Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:17:

City tegen de nummer laatst he ;). Maar wel dikke scores ja.
Maar toch, Newcastle is geen kleine club. Is net zoiets als Ajax - Heerenveen ofzo. 3 - 1 oké, maar 6 - 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:36:
Brendan Rogers ontslagen bij Liverpool. Ik verwacht dat we Klopp daar gaan zien.
die ontslagbrief zal al klaar hebben gelegen voor gebruik bij de eerste gelegenheid...

Klopp schijnt al in Liverpool te zijn geweest eerder deze week volgens de geruchtenmachine, hoezo ondermijnen? Andere namen zijn Ancelotti en ook Frank de Boer. Ja ja, die taktisch zo sterk wisselde vandaag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:47
Knap van Arsenal. Ik zou ze zo graag weer eens kampioen zien worden, gun ik ze van harte.

Bayern verpletterd Dortmund even. Wat een team is dat ook zeg. Ik zie Bayern dit jaar eigenlijk als het top team van Europa. Voor mij de grootste kanshebber op de CL dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:49
chim0 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:07:
[...]

Ongelooflijk. Allemaal toppers dit weekend, maar als je alleen de uitslagen zou zien, zou je denken de profs tegen de amateurs. City 6 - 1 Arsenal 3 - 0 Bayern 5 - 1 8)7 Nu hopen dat Real goede zaken doet dadelijk, maar je weet het: Atletico thuis klapt er altijd op tegen Real. Als ze ze maar heel laten. :$
In ieder geval erg sterk begin van Real! Ramos lekker lomp haha

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Heerlijk om Dortmund zo te zien afdruipen. Lekker dat Lewandowski weer scoort en Götze ook!
Het is een fijn weekendje geweest, de degelijke clubs hebben wat puntjes verspeeld. Prima zaak :D

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 04-10-2015 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:42:
[...]

die ontslagbrief zal al klaar hebben gelegen voor gebruik bij de eerste gelegenheid...

Klopp schijnt al in Liverpool te zijn geweest eerder deze week volgens de geruchtenmachine, hoezo ondermijnen? Andere namen zijn Ancelotti en ook Frank de Boer. Ja ja, die taktisch zo sterk wisselde vandaag :p

En dan zal je zien dat Advocaat wordt gepresenteerd :D . Het moet gewoon Klopp worden Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z21/KilroyCD/fingerscrossed.gif
Rodgers zou hoofd jeugdopleiding moeten worden (eigenlijk belachelijk dat Swansea nog steeds mooier voetbal speelt dan LFC :X ) maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren en zal ie vast ook niet ambiëren op dit moment ...

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 05-10-2015 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Rivanov schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:57:
[...]

In ieder geval erg sterk begin van Real! Ramos lekker lomp haha
Heb alleen de eerste helft gezien, ben daarna in slaap gevallen. Viel me mee met de schoppartijen en verbaasde me ook dat Atletico de bus parkeerde. Normaal klappen ze erop. Maar heb net die goal van Atletico gezien, we kunnen nu wel concluderen dat Arbeloa misschien beter z'n voetbalschoenen kan inleveren. Wordt er compleet uitgelopen! En dan zo'n afvallend balletje en hij tikt hem binnen en dat 5 minuten voor tijd. Zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online

Mourinho vandaag de volgende?
Pagina: 1 ... 7 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2