Als die Willian eens een goede voorzet zou trappen, had het er misschien heel anders uitgezien. Ik denk dat de helft van MU met een hersenschudding de lappenmand in kan.
Chelsea heeft wel een paar erg goede kansen gehad, een tweede was niet onverdiendMosin schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:58:
Memphis#Doei
Ondanks dat Costa een behoorlijk zak kan zijn, had ik toch gehoopt dat hij de tweede maakte. Teletubbie voetbal van ManU op het laatste zeg.
Ik vond dat Mata een beetje kinderlijk slecht deed knijpen naar die ene toe. Ook weer zoiets.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik zit tijdens het eten naa Real Madrid te kijken, stonden 0-1 voor tegen Granada (Benzema). Kolderieke 1-1 waar de scheidsrechter obstructie pleegde op Modric, daarmee de kans mogelijk maakte voor Granada en 1-1.
Sergio Ramos witheet en loopt in no time tegen geel aan, Cristiano Ronaldo loopt als een zoutzak te sjokken en verongelijkt te doen als de bal niet naar hem gespeeld wordt. James Rodriguez brengt niets en gewisseld, Bale geblesseerd?
Sergio Ramos witheet en loopt in no time tegen geel aan, Cristiano Ronaldo loopt als een zoutzak te sjokken en verongelijkt te doen als de bal niet naar hem gespeeld wordt. James Rodriguez brengt niets en gewisseld, Bale geblesseerd?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Real heeft het erg zwaar de laatste 10 minuten.
Edit: @gambieter - geen idee - Bale nog last van zijn enkelblessure tegen Gijon? Geen idee of ie sindsdien nog gespeeld heeft.
Edit2: Dan toch 1-2, Modric. Wat een doelpunt.
Edit: @gambieter - geen idee - Bale nog last van zijn enkelblessure tegen Gijon? Geen idee of ie sindsdien nog gespeeld heeft.
Edit2: Dan toch 1-2, Modric. Wat een doelpunt.
[ Voor 69% gewijzigd door Coltrui op 07-02-2016 22:14 ]
Die 1-2 van Modric was inderdaad een fraaie. Maar er zit heel weinig liijn in het spel van Real, alles gebaseerd op individuele momenten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vreemde wedstrijd en Granada speelde erg leuk. Real vergeet in de eerste helft simpelweg de wedstrijd te beslissen. Het was gewoon erg slecht, je zou Modric haast een andere club gunnen.gambieter schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:20:
Die 1-2 van Modric was inderdaad een fraaie. Maar er zit heel weinig liijn in het spel van Real, alles gebaseerd op individuele momenten.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is dat niet al honderd jaar de klacht over dergelijke sterrenteams?gambieter schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:20:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb niet heel veel gezien helaas. Chelsea wou gewoon winnen en ManU dacht dat ze wel effe gingen winnen.. Terecht de deksel op hun neus gekregen.Bossie schreef op zondag 07 februari 2016 @ 19:22:
[...]
Chelsea heeft wel een paar erg goede kansen gehad, een tweede was niet onverdiend
Wat?Mosin schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:58:
Ik vond dat Mata een beetje kinderlijk slecht deed knijpen naar die ene toe. Ook weer zoiets.
Wat wat?
Mata zette druk als een kleuter, daaruit kwam ook de goal. Als hij die kerel omver loopt dan win je misschien wel. Stond ook nog een andere verdediger bij, maar zo graag willen ze winnen in Manchester
Ja en nee. Sommige coaches lukt het om er wel een team van te smeden. Messi/Suarez/Neymar had ook een drama van ego's kunnen worden, ze willen allemaal scoren en de ster zijn.Gonadan schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:25:
Is dat niet al honderd jaar de klacht over dergelijke sterrenteams?
Ik begreep je zin eerst niet, nu wel (denk ik)Mosin schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:04:
[...]
Wat wat?
Mata zette druk als een kleuter, daaruit kwam ook de goal. Als hij die kerel omver loopt dan win je misschien wel. Stond ook nog een andere verdediger bij, maar zo graag willen ze winnen in Manchester
Dat is waar, maar die conclusie kan je bij Real ook trekken. De sterren daar hebben een veel betere onderlinge verhouding dan je zou verwachten op basis van de ego's die er dwarrelen.gambieter schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:32:
[...]
Ja en nee. Sommige coaches lukt het om er wel een team van te smeden. Messi/Suarez/Neymar had ook een drama van ego's kunnen worden, ze willen allemaal scoren en de ster zijn.
Los daarvan blijf je wel houden dat dergelijke teams meer op individuele klasse drijven dan op hoogwaardig samenspel en keihard ingetrainde systemen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Aaah zo, duidelijkZeddicius schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:03:
[...]
Ik begreep je zin eerst niet, nu wel (denk ik)
Dit vind ik echt sneu voor die gast:
http://www.fcupdate.nl/vo...verdediger-zouma-mist-ek/
Hij kwam bij die actie behoorlijk wild in en je zag die knie direct naar binnen drukken toen hij neer kwam
[ Voor 42% gewijzigd door Mosin op 08-02-2016 23:44 ]
Wat een pot gisteren zeg, West Ham - Liverpool. Passende afsluiting zo last minute
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Inderdaad, het was ook duidelijk te horen dat het mis was, brrrMosin schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:04:
[...]
Aaah zo, duidelijk
Dit vind ik echt sneu voor die gast:
http://www.fcupdate.nl/vo...verdediger-zouma-mist-ek/
Hij kwam bij die actie behoorlijk wild in en je zag die knie direct naar binnen drukken toen hij neer kwam
Ja, dat klopt. Hij schreeuwde het uitBossie schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:13:
[...]
Inderdaad, het was ook duidelijk te horen dat het mis was, brrr
Toch vind ik wel dat hij de volgende keer niet zo moet invliegen. Daardoor ben je een gevaar voor de ander en in deze situatie voor jezelf..
Wanneer mag Pato nu eens starten? Is de Braziliaanse competitie conditioneel zo zwak of komt het door iets anders?
[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 10-02-2016 14:05 ]
Volgens mij speelt Chelsea met een spits, het lijkt me sterk als Diego Costa voor Pato plaats moet maken.Mosin schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:04:
[...]
Ja, dat klopt. Hij schreeuwde het uit![]()
Toch vind ik wel dat hij de volgende keer niet zo moet invliegen. Daardoor ben je een gevaar voor de ander en in deze situatie voor jezelf..
Wanneer mag Pato nu eens starten? Is de Braziliaanse competitie conditioneel zo zwak of komt het door iets anders?
Misschien op de positie van Oscar ?
Naja, Diego Costa moet het ook maar van zijn momentjes hebben. Die tegen ManU was eerlijk gezegd ook een gelukje.. Natuurlijk dwong hij de goal wel af, maar op zich zou Hiddink gewoon eens met Pato kunnen starten.Bossie schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:35:
[...]
Volgens mij speelt Chelsea met een spits, het lijkt me sterk als Diego Costa voor Pato plaats moet maken.
Misschien op de positie van Oscar ?
[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 10-02-2016 17:03 ]
Ik weet het niet en vind het vooral een rare aankoop, Costa is simpelweg twee klassen beter dan Pato.Mosin schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:03:
[...]
Naja, Diego Costa moet het ook maar van zijn momentjes hebben. Die tegen ManU was eerlijk gezegd ook een gelukje.. Natuurlijk dwong hij de goal wel af, maar op zich zou Hiddink gewoon eens met Pato kunnen starten.
Daarnaast is het ook even afwachten hoe de fysiek zwakke Pato zich gaat ontwikkelen in de PL.
Tenzij Hiddink met een twee spitsen systeem gaat spelen, echter volg ik Chelsea zo weinig dat niet ik weet of de 4231 tegen United afgelopen weekend de gebruikelijke formatie voor Chelsea is of dat normaal anders spelen.
Het was een verrassing inderdaad en nog steeds kun je je afvragen waarom die keuze. Aan de ene kant verdient 'ie wel een eerlijk keuze en daardoor weten we wat meer, dus ik ben benieuwd!Bossie schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:59:
[...]
Ik weet het niet en vind het vooral een rare aankoop, Costa is simpelweg twee klassen beter dan Pato.
Daarnaast is het ook even afwachten hoe de fysiek zwakke Pato zich gaat ontwikkelen in de PL.
Tenzij Hiddink met een twee spitsen systeem gaat spelen, echter volg ik Chelsea zo weinig dat niet ik weet of de 4231 tegen United afgelopen weekend de gebruikelijke formatie voor Chelsea is of dat normaal anders spelen.
Ik volg Chelsea helemaal niet. Laatste tijd heb ik ze voor mijn doen veel zien spelen, maar viel het best wel tegen als je het op papier bekijkt en met de praktijk vergelijkt.
Ik heb net een half uurtje naar Sunderland - Manchester United gekeken. Als ik even al mijn conclusies van dat team weg gooi en opnieuw eens kijk, dan mag ik vandaag niks zeggen over Blind. Die doet gewoon heel normaal zijn werk, maar ik verkijk me toch de hele tijd op Mata en Rooney. Juist van hun verwacht ik dat ze de kar trekken, maar ze maken er alleen maar een grotere rotzooi van en dan praat ik over de zwakke creativiteit/inzicht van beiden..Natuurlijk mee genomen dat het niet erg is om 1-1 te staan tegen een laag vlieger. Zolang je uiteindelijk maar 3 punten haalt.
[ Voor 24% gewijzigd door Mosin op 13-02-2016 15:20 ]
Het gaat weer lekker met ManUtd... 2-1 achterstand nu tegen Sunderland. Erg zwakke pot weer van United's kant.
Het lijkt wel op een gebrek aan plezier en creativiteit. Hoe ze ook spelen, er lijkt iets van totale druk op te zitten want het voetbal is soms niet om aan te gluren. Hartstikke zonde natuurlijk.Sjurm schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:27:
Het gaat weer lekker met ManUtd... 2-1 achterstand nu tegen Sunderland. Erg zwakke pot weer van United's kant.
En de weinige creativiteit die er is eindigt in een kans met een slap schot recht in de handen van de keeper. Het is het allemaal gewoon net niet. Ze lijken er weinig plezier in te hebben, wat inderdaad kan komen door de druk.Mosin schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:32:
[...]
Het lijkt wel op een gebrek aan plezier en creativiteit. Hoe ze ook spelen, er lijkt iets van totale druk op te zitten want het voetbal is soms niet om aan te gluren. Hartstikke zonde natuurlijk.
Het leek ietsje beter te gaan de afgelopen weken, maar het is nu weer als vanouds. Van Gaal krijgt het gewoon niet op de rit.
En hij doet het inmiddels slechter als "The Chosen One" Moyes. En dan al die geruchten that The Special One zou komen.
Ik neem aan dat ze na dit seizoen wel afscheid nemen van Van Gaal. Hij heeft nu tijd genoeg gehad.Kaap schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:48:
En hij doet het inmiddels slechter als "The Chosen One" Moyes. En dan al die geruchten that The Special One zou komen.
Ja, die heeft echt genoeg tijd gehad inderdaad. Maar ik weet ook niet of Mourinho de oplossing is. Misschien moeten ze echt eens heel rustig op zoek gaan naar een trainer die dan ook wat langer zal blijven. Zoals Ferguson of Wenger zolang gaat het niet meer worden, maar ik vind United wel een club die toch wel wat langer dan de gemiddelde 2/3 jaar van tegenwoordig een manager aan het roer wil.RoD schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 17:09:
[...]
Ik neem aan dat ze na dit seizoen wel afscheid nemen van Van Gaal. Hij heeft nu tijd genoeg gehad.
Als de fans nu al balen van het spel wat zal er dan met Mourinho gebeuren. Toortsen en hooivorken?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het is gewoon zoeken naar een stok om mee te slaan, de spelergroep is simpelweg niet beter dan dit.
Het was sowieso raar om te zien dat in de tweede helft er ook gewoon niet meer bijgesloten waardoor Southampton heel optimisch kick en rush voetbal kon spelen.
Morgen ff kijken of Arsenal op dezelfde manier in het mes gaat lopen als City vorig week
Het was sowieso raar om te zien dat in de tweede helft er ook gewoon niet meer bijgesloten waardoor Southampton heel optimisch kick en rush voetbal kon spelen.
Morgen ff kijken of Arsenal op dezelfde manier in het mes gaat lopen als City vorig week
Zo zie je maar, mentaal kunnen ze op 90 minuten ook niet vooruit komen.Sjurm schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:36:
[...]
En de weinige creativiteit die er is eindigt in een kans met een slap schot recht in de handen van de keeper. Het is het allemaal gewoon net niet. Ze lijken er weinig plezier in te hebben, wat inderdaad kan komen door de druk.
Over het algeheel is het team ook niet echt ManU waardig.. Martial vind ik op momenten nog wel een speler die er echt voor wilt gaan, maar het is het allemaal net niet he
Poeh, Chelsea begint erg goed. Goed de fouten afgestraft. Heel erg netjes gedaan
[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 13-02-2016 18:40 ]
Precies dit inderdaad. Mourinho lijkt me niet de beste keuze en daarnaast mag de selectie ook wel onder de loep genomen worden. Dit is, ondanks de matige teamprestaties (aan de coach te wijten) ook gewoon geen topploeg.Gonadan schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 17:44:
Als de fans nu al balen van het spel wat zal er dan met Mourinho gebeuren. Toortsen en hooivorken?
Chelsea gaat lekker. Na 8 minuten al 2-0 voor.
Edit: en 3-0 na een vlot lopende aanval waarbij Diego Costa onbaatzuchtig is. Hiddink kan tevreden zijn
[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 13-02-2016 18:47 ]
Chelsea is inderdaad Newcastle United aan het slachtenn zeg. En nette goals.
5-1 geworden, nog een vrij zuinige uitslag. Lekkere pot om naar te kijken, en Chelsea vindt zo weer redelijk de aansluiting met het linkerrijtje.
Of dat ze er net zo overheen walsen als eerder dit seizoen uit bij Leicester (2-5)Bossie schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 17:52:
Juventus neemt de koppositie van Napoli over door thuis met 1-0 te winnen van de eerder genoemde club. 15 wedstrijden op rij gewonnen nu door Juventus in de Serie A, dat is niet misselijk!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
idd, word een leuke pot tegen Bayern, gelukkig gaat de Champions Leaugue weer beginnenGynnad schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 22:58:
Juventus neemt de koppositie van Napoli over door thuis met 1-0 te winnen van de eerder genoemde club. 15 wedstrijden op rij gewonnen nu door Juventus in de Serie A, dat is niet misselijk!
Leuke pot, Arsenal - Leicester. Gaat snel op een neer, paar goede reddingen van beide keepers
Zeker een lekkere pot. Arsenal voetballend iets beter, maar Leicester doet goed mee. Kan nog beide kanten op
Arsenal moet dan ook winnen, Leicester City zou met een gelijkspel ook tevreden kunnen zijn.
Wat is die Konte trouwens goed zeg. Valt minder op naast Mahrez, Vardy, Okazaki, maar erg sterk.
Wat is die Konte trouwens goed zeg. Valt minder op naast Mahrez, Vardy, Okazaki, maar erg sterk.
Leicester speelt ook een beetje op de counter. Gelijkspel zou een erg goed resultaat zijn voor Leicester, want dan houden ze Arsenal op 5 punten. En ik zie Arsenal toch als grootste titelkandidaat. Spurs en MC zie ik nog wel (meer) punten verliezen.
Oef, penalty, voor Leicester
Mazzeltje, want Vardy gaat zelf over het been.
Oef, penalty, voor Leicester
[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 14-02-2016 13:44 ]
Haha scheids. Weer beslissend, Vardy maakt zelf de overtreding.
Kunnen ze nu met de eigen 11 in de eigen 16 gaan staan.
Zoooo irritant als zulke momenten de wedtsirjd al beïnvloeden.
Kunnen ze nu met de eigen 11 in de eigen 16 gaan staan.
Zoooo irritant als zulke momenten de wedtsirjd al beïnvloeden.
[ Voor 90% gewijzigd door Vos op 14-02-2016 13:46 ]
Vandaag aan Leicesters kant de beste speler. Veel opjagen en ballen veroveren, passing kan nog wel iets beter.gambieter schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:41:
Arsenal moet dan ook winnen, Leicester City zou met een gelijkspel ook tevreden kunnen zijn.
Ik vind Leicester overigens beter spelen dan Arsenal, zie hen nog wel eerder scoren.
Edit: penalty haha, Vardy zoekt hem wel op
[ Voor 4% gewijzigd door Sjurm op 14-02-2016 13:45 ]
Wat een heerlijk binnengeschoten penalty zeg, al had hij niet gegeven mogen worden.
Nu wordt het interessant, want Arsenal kan een verlies zich niet permitteren. Dus dat wordt vol op de aanval en dat geeft Leicester nog meer countermogelijkheden.
Nu wordt het interessant, want Arsenal kan een verlies zich niet permitteren. Dus dat wordt vol op de aanval en dat geeft Leicester nog meer countermogelijkheden.
Dat was inderdaad meer Vardy die tegen Monreal aanliep, had geen pingel moeten zijn.
Wel dom van Monreal om zijn voet zo duidelijk neer te zetten en Vardy de kans te geven.
Wel dom van Monreal om zijn voet zo duidelijk neer te zetten en Vardy de kans te geven.
[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 14-02-2016 13:47 ]
Heerlijke Diego Costa actie, Wenger kan weer klagenVos schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:43:
Haha scheids. Weer beslissend
Vardy maakt zelf de overtreding.
Belooft in ieder geval een leuke tweede helft nu Arsenal moet komen, en Leicester helemaal op de counter kan gaan spelen.
Het was al Arsenal die kwam en Leicester die leunde, dus niks nieuws.
Wel jammer dat Atkinson aan de andere kant dingen niet ziet.
Wel jammer dat Atkinson aan de andere kant dingen niet ziet.
Derde gele kaart voor Arsenal, die moeten op gaan passen. Leicester speelt ook fysiek, maar doet dat met meer beheersing.
Alle vervelende overtredingen zijn wel van Arsenal, ook alle gele kaarten (en die waren allemaal terecht).
Klopt, maar (onder)arm naar de bal is gewoon hands. Bal is er anders langs. Verder kleine overtredingen waar niet voor gefloten wordt. En vervolgens maakt de scheids zo'n fout...gambieter schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:48:
Alle vervelende overtredingen zijn wel van Arsenal, ook alle gele kaarten (en die waren allemaal terecht).
Kansloze Atkinson. Absoluut niets aan de hand. Cheating Vardy!
Maar goed, de anti-Arsenal gang heeft wat te vieren nu
De neutrale fan niet, zou Arsenal graag zijn winnen zodat de top 4 erg close blijft.Kaap schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:49:
Kansloze Atkinson. Absoluut niets aan de hand. Cheating Vardy!
Nee hoor, de "neutrale fan" is een contradictio in terminusBossie schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:56:
De neutrale fan niet, zou Arsenal graag zijn winnen zodat de top 4 erg close blijft.
Grappig: Thierry Henry (die als pundit nogal eens moeite heeft om neutraal te zijn bij Arsenal wedstrijden) vond het een duidelijke penalty. Zijn redenering: waar staat het in de regels dat een spits het been van de verdediger moet ontwijken? Monreal moet zijn been maar terugtrekken.
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 14-02-2016 13:59 ]
Nice, het wonder komt nog dichterbij!
Zegt hij ook waar het in de regels staat dat Monreal zijn been moet terugtrekken?gambieter schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:58:
[...]
Nee hoor, de "neutrale fan" is een contradictio in terminus. De meeste mensen die niet fan van de topteams zijn, willen Leicester zien winnen, zie mijn eerdere post
Grappig: Thierry Henry (die als pundit nogal eens moeite heeft om neutraal te zijn bij Arsenal wedstrijden) vond het een duidelijke penalty. Zijn redenering: waar staat het in de regels dat een spits het been van de verdediger moet ontwijken? Monreal moet zijn been maar terugtrekken.
Ook Mahrez probeert het. Bah.
Volgens mij werd Mahrez nog op de knie geraakt, maar het leek inderdaad een overdreven valpartij.
Arsenal nu duidelijk sterker en Leicester begint gele kaarten te verzamelen. Gaat nog spannend worden.
Edit: en dat is rood voor Leicester. Dom
Arsenal nu duidelijk sterker en Leicester begint gele kaarten te verzamelen. Gaat nog spannend worden.
Edit: en dat is rood voor Leicester. Dom

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 14-02-2016 14:11 ]
Nou, Leicester heeft ook reden om boos op Atkinson te zijn. De eerste geel voor Simpson was terecht (al had Sanchez ook geel moeten krijgen voor het kaartgebaar), maar die tweede was echt geen geel. Atkinson reageert teveel op het zeuren door Giroud.
Hij krijgt wel erg makkelijk 2x geel. Die tweede wel meer terecht, maar nog steeds onzin. Maar vooral die eerste sloeg nergens op. Dat was totaal geen obstructie want hij liep zelf, hoewel langzamer ook, achter de bal aan en matennaaier Sánchez wil gewoon door hem heen lopen, vraagt om geel, en de scheids geeft toe aan het thuispubliek.
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 14-02-2016 14:14 ]
Ook gezien hoe vaak Leicester Ozil en Alexis een schop geven? Optelsom ook.
Pffff, Atkinson kan duidelijk niet met de druk omgaan. En waarom krijgt Cocquelin geen geel voor dat wangedrag?
Jammer dat Mahrez er af gaat.
Jammer dat Mahrez er af gaat.
Ik vrees dat dit het voetbal niet ten goede komt. Leicester zet er een stormram in en gaat vertragen.
Sanchez heeft er inderdaad heel wat te verduren gehad, licht maar toch. Op een gegeven moment is het gewoon over.Kaap schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:15:
Ook gezien hoe vaak Leicester Ozil en Alexis een schop geven? Optelsom ook.
Jammer. Netjes afgemaakt van Wallcot en Giroud.
En Arsenal komt langszij. Mooie aanval.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Whaha die arsenal speler, 4 rondjes rollen om vervolgens op te staan zonder pijn om te klagen.
De bal gaat aan de binnenkant van de keeper er in. Kleine blunder?
Arsenal gaat er nu helemaal er vol op klappen. Leicester City gaat het wel ernstig lastig krijgen om nog een punt te halen.
⏩ PVOutput☀️
Mwah hij speelt gewoon eerst de bal hoor, dat hij daarna die arsenal speler raakt is wel jammer.Vos schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:31:
Drinkwater, fijne speler altijd.
Ik kan me niet voorstellen dat Leicester dit dichthoudt. Die rode kaart draait de ploeg echt de nek om, al was Arsenal sowieso al aan het aandringen in de tweede helft.
Daar zijn de meningen denk ik over verdeeld. En zie je hem wel vaker spelen? Want ik doel niet alleen op dit.Terranova schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:31:
[...]
Mwah hij speelt gewoon eerst de bal hoor, dat hij daarna die arsenal speler raakt is wel jammer.
Dat geappeleer van de Arsenal spelers voor hands mag hij wel eens gaan belonen met een gele kaart. Doorzeuren = geel.
Vardy had voor de tweede penalty moeten gaan, met die drie Arsenal verdedigers in de achtervolging
Oh dat mogen ze gelijk volledig invoeren. Enkel de captain zou mogen protesteren bij de scheidsrechter, de rest van de spelers moeten hun mond houden en doen ze dat niet = waarschuwing -> geel.gambieter schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:33:
Dat geappeleer van de Arsenal spelers voor hands mag hij wel eens gaan belonen met een gele kaart. Doorzeuren = geel.
⏩ PVOutput☀️
Dat is de regel toch al, word alleen niet nagevolgd.Quad schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:36:
[...]
Oh dat mogen ze gelijk volledig invoeren. Enkel de captain zou mogen protesteren bij de scheidsrechter, de rest van de spelers moeten hun mond houden en doen ze dat niet = waarschuwing -> geel.
Hetzelfde voor de worstelingen tijdens corners.
Moeten scheidsrechters maar eens aan gaan houden, dan houdt dat protesteren vanzelf wel op, gaat je punten kosten namelijk als je met 3 man minder aan de bak moet.Bossie schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:37:
[...]
Dat is de regel toch al, word alleen niet nagevolgd.
Hetzelfde voor de worstelingen tijdens corners.
⏩ PVOutput☀️
Ongelofelijk dat die 2-1 nog niet gevallen is. Het is echt prijsschieten nu, Leicester komt er niet meer aan te pas. Maar de tijd dringt. Het ontbreekt Arsenal ook aan scherpte, want de kansen zijn groot zat.
[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 14-02-2016 14:46 ]
Laten we dan als eerste maar video playback inzetten zodat er niet geappelleerd hoeft te worden als de scheids er weer eens naast zit.
Wat een save van Schmeichel was dat, zeg.
Je ziet toch dat ze Mahrez missen, niemand die de bal voorin even vast kan houden.
Je ziet toch dat ze Mahrez missen, niemand die de bal voorin even vast kan houden.
Inderdaad, Vardy verdrinkt daar voorin. Heeft natuurlijk alles met die rode kaart te maken. Toch jammer voor de wedstrijd. Het is nu alleen nog maar de vraag of die 2-1 gaat vallen of niet.gambieter schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:46:
Wat een save van Schmeichel was dat, zeg.
Dat jammer voor de wedstrijd geldt dan al vanaf de pingel.
Oh wauw... 2-1...
⏩ PVOutput☀️
Boooooom Koekkoek! Justice served! Welbeck uitgerekent!
Hmm had Leicester wel een puntje gegund. Gezien het aantal kansen 2e helft terechte overwinning voor Arsenal.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Bagger, 1-1 had ik een stuk fijner gevonden...
To dare is to do
F*ck. Die domme Wasilewski ook. Mooie vrije trap en kopbal, maar zo onnodig.
Toch de 2-1, verdiend. De titelrace is weer spannend
Toch jammer van de tweede helft, want de eerste helft was echt heerlijk.
De tweede helft niet dan? Ik kon niet stil zittenRoD schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:54:
Toch de 2-1, verdiend. De titelrace is weer spannendToch jammer van de tweede helft, want de eerste helft was echt heerlijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2