[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.645 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:50
Jammer, ik gun het Leicester enorm.

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ahahhaaa geniaaal!!!

Go gunners! En hoe cool dat het dan Welbeck is die m in de 5e minuut van de 4 minuten extra tijd maakt :D

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gerechtigheid, wat heerlijk dit zeg. <3 <3

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:35
Waar kwam al die extra tijd trouwens vandaan? Terecht. Terecht. Arsenal had het betere van het spel, maar ik vind het wel heel Nederlands om te zeggen dat het terecht is. Leicester stond gewoon voor zijn leven te verdedigen.

En gerechtigheid? Die rode kaart was helemaal niet terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:03
Slaapje schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:54:
Bagger, 1-1 had ik een stuk fijner gevonden...
Idd, ging het Arsenal ook steeds minder gunnen en vind het nu zelfs jammer.
Heeft waarschijnlijk met het constante gemekker te maken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die rode kaart was het punt waar de wedstrijd kantelde. De wissel van Mahrez was imo een tactische fout van Ranieri, daardoor konden ze alleen nog maar verdedigen en Vardy kan het niet in zijn eentje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:35
Het lijkt inderdaad op Barca. Met Sánchez als aanvoerder. Geef die man eens geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vos schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:55:
[...]

De tweede helft niet dan? Ik kon niet stil zitten ;).
Het was vooral spannend of die 2-1 ging vallen of niet. Voetballend was het in de eerste helft meer in evenwicht. Hoog tempo, aanvallen over en weer. Dat was in de tweede helft niet meer het geval.

Sowieso was Arsenal de betere ploeg, maar met 11 man was het meer een wedstrijd gebleven.
gambieter schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:56:
Die rode kaart was het punt waar de wedstrijd kantelde. De wissel van Mahrez was imo een tactische fout van Ranieri, daardoor konden ze alleen nog maar verdedigen en Vardy kan het niet in zijn eentje.
Kweenie, Arsenal drong al aan, dus Ranieri zal geredeneerd hebben dat het alleen verdedigend opgelost kon worden. Ook met 11 man zou het moeilijk zijn geworden tegen dit Arsenal.

[ Voor 34% gewijzigd door RoD op 14-02-2016 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RoD schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:57:
[...]

Het was vooral spannend of die 2-1 ging vallen of niet. Voetballend was het in de eerste helft meer in evenwicht. Hoog tempo, aanvallen over en weer. Dat was in de tweede helft niet meer het geval.

Sowieso was Arsenal de betere ploeg, maar met 11 man was het meer een wedstrijd gebleven.

[...]

Kweenie, Arsenal drong al aan, dus Ranieri zal geredeneerd hebben dat het alleen verdedigend opgelost kon worden. Ook met 11 man zou het moeilijk zijn geworden tegen dit Arsenal.
Viel wel mee toch, het was constant het gehaast en voorspelbaar zoeken van Giroud.
Het positiespel hield bij de 16m heel snel op.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bossie schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:04:
[...]

Viel wel mee toch, het was constant het gehaast en voorspelbaar zoeken van Giroud.
Klopt, maar er waren kansen genoeg :) Smeichel heeft een paar keer goed gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Bossie schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:04:
[...]

Omdat je dan tegen 10/11 man oploopt. Dus vrij logisch dat het bij de 16 ophoudt. Zijn misschien twee ploegen in de wereld die ook in de 16 er een kans/doelpunt uit weten te breien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Fleximex schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:56:
Waar kwam al die extra tijd trouwens vandaan? Terecht. Terecht. Arsenal had het betere van het spel, maar ik vind het wel heel Nederlands om te zeggen dat het terecht is. Leicester stond gewoon voor zijn leven te verdedigen.

En gerechtigheid? Die rode kaart was helemaal niet terecht.
Al die extra tijd? Vier minuten voor o.a. 6 wissels, een rode kaart en tijdrekken. Valt dus reuze mee. Vervolgens maakt Wasilewski een hele domme overtreding waar de goal uit voort komt. Dat kostte ook weer tijd.

De rode kaart heb ik gemist dus kan ik niets over zeggen, echter de penalty was (ook?) niet terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Kansen zag ik genoeg,
Jammer, ik hoopte dat leicester het ging redden maar met 1 minuut blessure tijd bal voorgeven (door Leicester) in plaatst van corner proberen te scoren was mega Fail.

Ook snappen ze bij Leicester buitenspel niet zo goed volgens mij want ook bij het laatste doelpunt hadden ze alleen even hoeven stappen toen Ozil de vrije trap nam. Was me daarvoor ook al een paar keer opgevallen.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die vrije trap werd gegeven toen de extra tijd nog niet afgelopen was. Dan laat je die logischerwijs nog nemen.

Die rode kaart en penalty wissen elkaar wel een beetje uit ja. Uiteindelijk heeft de beste ploeg gewoon gewonnen, al had het ook net zo goed de andere kant op kunnen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:33
Fleximex schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:57:
Het lijkt inderdaad op Barca. Met Sánchez als aanvoerder. Geef die man eens geel.
Grappig, als Barca speelt hoor je daar hier nooit iemand over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ondertussen heeft Liverpool er na dik een uur spelen al vijf in het netje liggen bij Aston Villa.

Edit: en dat is nummer 6 alweer.

[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 14-02-2016 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
terechte uitslag. penalty van vardy onterecht en aan de andere kant gaf hij hem niet. voor de rest was leicester vooral aan het tijdrekken, overtredingen maken en schwalbes maken (mahrez)

poetic justice om dan in de 95e minuut hem na een onnodige overtreding tegen te krijgen

geleficiteerd arsenal

[ Voor 3% gewijzigd door RodeStabilo op 14-02-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RoD schreef op zondag 14 februari 2016 @ 16:31:
Ondertussen heeft Liverpool er na dik een uur spelen al vijf in het netje liggen bij Aston Villa.

Edit: en dat is nummer 6 alweer.
Ik zie net de goals, als Kolo Toure tegen je scoort (en op die manier) dan ben je wel PL-onwaardig :+ .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Origi die vol op zijn mond gezoend wordt door een vent :o

Schitterende wedstrijd, 6-0 zeg woah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En nu krijgt Spurs een pingel (0-1 Kane) voor iets waar je je zelfs voor kan afvragen of dat hands is. Ik denk van niet, maar je krijgt daarmee veel te veel inconsistente beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 14 februari 2016 @ 18:27:
En nu krijgt Spurs een pingel (0-1 Kane) voor iets waar je je zelfs voor kan afvragen of dat hands is. Ik denk van niet, maar je krijgt daarmee veel te veel inconsistente beslissingen.
Blijkbaar fluit hij omdat Sterling hem op zijn arm krijgt, maar Sterling draait al weg voordat er überhaupt geschoten wordt. Ook dan heb ik het idee dat hij vooral op zijn flank geraakt wordt en de achter- onderkant van zijn arm die tevens echt niet bewust uitgestoken lijkt te worden maar meer door de snelheid/kracht van de actie.

Ik weet het niet, echt niet. Laten we het er dan maar op houden dat het heel zwaar gestraft is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Verdiende gelijkmaker. Laat het nu maar lekker spoken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toch was Man City ongevaarlijk tot aan de 1-1. Maar nu zie je dat Kane weinig voetballend toevoegt, helemaal onzichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Spoken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ondertussen staat Manchester City met 1-2 achter tegen Tottenham. Pfoe..
Wordt wel ongemeen spannend in de top 4 van de BPL.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En zo was het opeens 1-2, mooie combinatie van Lamela en Eriksen. Spannend bovenin!

Man City haakt zo wel een beetje af.

En Lescott van Aston Villa laat zien niet al te snugger te zijn:
Aston Villa defender Joleon Lescott causes Twitter storm
Aston Villa defender Joleon Lescott caused a Twitter storm on Sunday after tweeting a picture of an £125,000 sports car - just hours after a 6-0 loss at home to Liverpool. Lescott, 33, took to social media to post an image of a Mercedes-AMG S 63 Coupe, despite the defeat which leaves Villa eight points adrift of safety at the bottom of the Premier League.

Many Villa supporters reacted angrily to the post, some citing it as "disrespectful", "inappropriate" and a "disgrace".
Dat noemen ze nu timing :p

[ Voor 75% gewijzigd door gambieter op 14-02-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Heerlijke goal van Messi, Iniesta is ook erg in vorm. Dat heb ik de afgelopen 2 jaar niet altijd zo gezien.

[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 14-02-2016 21:01 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Celta de Vigo doet anders heel goed mee, door hoog druk te zetten. Barca kreeg niet veel klaar, tot die kleine Argentijn even orde op zaken stelt met een vrije trap van heb ik je daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Barcelona had daarna snel de 2-0 kunnen maken, maar Neymar is niet erg scherp. Celta blijft dus in de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wat onhandig van Alba zeg.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zeker, volstrekt onnodig. Maar Barcelona mag weer aan de bak. Ze creëren in ieder geval voldoende kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

En Celta speelt nooit nimmer met z'n elven deze wedstrijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wauw, wat een voorbereiding en goal. :D

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Prachtige goal inderdaad. Maar Celta geeft zich allesbehalve gewonnen. Blijft een wedstrijd :)

Edit: en toch de 3-1 door MSN :)

En wat is die Aad de Mos toch irritant :X ik kan echt heel veel hebben qua commentaar, maar dat domme gewauwel van de Mos is echt weerzinwekkend.

[ Voor 49% gewijzigd door RoD op 14-02-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ga er maar aan staan he. Als ze er zin in hebben, schoppen ze er gewoon eentje in, waarna ze weer verder kunnen wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ja, ze hebben goede kansen gekregen. Het zal nu toch wel over zijn.. weer erg goed van Messi in de voorbereiding.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ongelofelijk, wat een voetbalshow is dit zeg. Krankzinnig.

Die penalty _O_ _O_ _O_

[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 14-02-2016 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:50
Het moet ook echt niet gekker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Haha ja, dit had ik nooit verwacht.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Zou jullie befaamde nummer 14 nu een traantje laten? :)

Edit: Hoppa. 5-1.

[ Voor 17% gewijzigd door Coltrui op 14-02-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:13
RoD schreef op zondag 14 februari 2016 @ 21:55:

En wat is die Aad de Mos toch irritant :X ik kan echt heel veel hebben qua commentaar, maar dat domme gewauwel van de Mos is echt weerzinwekkend.
Behoorlijk irritant inderdaad, niet echt een toevoeging.
Doe mij maar El Sierd. O+

Gaat wel hard ineens. >:)

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 14-02-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Coltrui schreef op zondag 14 februari 2016 @ 22:10:
Zou jullie befaamde nummer 14 nu een traantje laten? :)
Zou dat bewust zo gedaan zijn? Waarschijnlijk wel denk ik zo.

Inmiddels ligt de vijfde er al weer in na een vlijmscherpe pass van Suarez. En dat terwijl even daarvoor de 2-2 nog in de lucht hing.

En 6. Neymar mag er gelukkig ook nog eentje maken :P

[ Voor 37% gewijzigd door RoD op 14-02-2016 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RoD schreef op zondag 14 februari 2016 @ 22:12:
[...]

Zou dat bewust zo gedaan zijn? Waarschijnlijk wel denk ik zo.

Inmiddels ligt de vijfde er al weer in na een vlijmscherpe pass van Suarez. En dat terwijl even daarvoor de 2-2 nog in de lucht hing.
Ik had dus niet na de 2-1 de tv uit moeten zetten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

6-1. Zoals ik al zei: begin er maar aan.

Raar na zo'n eerste helft. Punten en veel doelpunten pakken met zuiver flitsen.

[ Voor 50% gewijzigd door Coltrui op 14-02-2016 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die Suarez ook weer... drie goals en twee assists. Wat een beest. Wat heeft die zich ontwikkeld.. ook gewoon topscorer.

Wat een show _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:31
Ik zie net de penalty van Messi voorbij komen. Dat ziet er wel leuk uit hoor, haha :D
Jammer dat Badstuber weer in de lappenmand zit.. Samen met Boateng 2 Duitse verdedigers 'n tijdje uit de roulatie en dat met een klein scheef oogje naar het EK :/

Goed om te zien, dat het weer super goed gaat met Barca. Wil er toch wel eens een bezoekje gaan brengen. He blijft toch altijd weer iets aparts :o

[ Voor 26% gewijzigd door Mosin op 14-02-2016 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
As ik dan beelden van gisteravond zie, net als zoveel voorgaande wedstrijden. Allemaal zo klinisch, te steriel, te goed, grijp ik altijd weer terug naar het volgende om aan te duiden waarom ik niks met Barca heb:
Schumacher Effect
When an athlete or a team wins so consistently (mainly in Motorsports, but is applicable in other sports as well) that it ruins it for everyone else and no one else wants to participate in it or watch it anymore because of the overwhelming predictability. Named after Michael Schumacher, whose 5 back-to-back Formula One Championships led to huge declines in ratings & race attendances.
Bayern is eenzelfde verhaal in Duitsland. Praktisch elk seizoen dezelfde show. Het is net alsof ik naar een voorgeprogrammeerde robotshow zit te kijken. Het voelt zo leeg aan. Lijkt me dodelijk saai om praktisch elk seizoen amper spanning te hebben daar je toch al weet dat de kans verschrikkelijk groot is dat je kampioen wordt. Ik kan er gewoon niet van genieten.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-02-2016 06:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zei Suarez toch ook zelf in dat interview laatst? Dat Engeland veel leuker is, want dan heb je 5 ploegen die meedoen voor de titel en andere ploegen maken het je ook nog lastig. In tegenstelling tot Spanje waar je eigenlijk een vaste 2 tot max 4 ploegen hebt die serieus kans maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, je moet Barcelona dan ook niet gaan kijken om een wedstrijd te verwachten. :P Ik kijk om de voetbalkwaliteiten. Als je echt een wedstrijd wilt zien kun je beter in Engeland gaan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Niet dat Engeland leuker is, maar wel dat er veel meer teams strijden om de titel en het niveau tussen de teams daar meer gelijk ligt.
Standen als 6-0, op de uitzondering van Liverpool gisteren na, komen daar ook veel minder voor, terwijl de kranten in Barcelona schrijven met hoeveel goals Barcelona nou wel weer eens zal gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:11:
Dat zei Suarez toch ook zelf in dat interview laatst? Dat Engeland veel leuker is, want dan heb je 5 ploegen die meedoen voor de titel en andere ploegen maken het je ook nog lastig. In tegenstelling tot Spanje waar je eigenlijk een vaste 2 tot max 4 ploegen hebt die serieus kans maken.
Het is niet zozeer dat wat mij betreft, United domineerde ook lange tijd de BPL, maar waar ik meer op doel is het te goed gespeelde klinische steriele spel. Ik vind het persoonlijk saai, het is geen wedstrijd, het is een eenzijdige show.
RoD schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:18:
Ja, je moet Barcelona dan ook niet gaan kijken om een wedstrijd te verwachten. :P Ik kijk om de voetbalkwaliteiten. Als je echt een wedstrijd wilt zien kun je beter in Engeland gaan kijken :)
Precies goed verwoord :Y Barcelona is meer zoiets als de Harlem Globetrotters in basketbal. Leuk voor de show van skills, niet voor de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:02
Neymar is wel een genot hoor.
Blijft gewoon zijn santos speelstyle hanteren
Alleen mist wel nog veel kansen.
Messi staat tiende op de topscorer lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sinds Suarez daar speelt vind ik het wel weer leuk om de samenvattingen van Barca te kijken. Hij legt een bepaalde overtuiging en kracht in zijn spel waar ik van kan genieten. Hetzelfde gevoel heb ik bijvoorbeeld bij Ibrahimovic en Cristiano Ronaldo.

Misschien is Messi dan de beste speler ooit, qua entertainment heb ik liever een speler die de bal onverwachts strak de kruising in jaagt vanaf een metertje of 30. :)

Hier kan ik eindeloos meer van genieten dan van een dribbel vanaf de middellijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Dat heb ik inderdaad ook sinds Suarez bij Barcelona zit. Ik vind het weer een stuk leuker om te zien, mede door het onvoorspelbare van Suarez.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:55
qua spanning valt duitsland nog prima te doen als je 't met frankrijk vergelijkt. 't is dat PSG zeldzaam puntverlies heeft geleden deze ronde, anders hadden ze 10 of 9 rondes voor het einde, dus op 3/4 van de competitie, begin maart of zelfs eind februari, al kampioen kunnen zijn... nu duurt 't vast tot ronde 30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op maandag 15 februari 2016 @ 06:09:
As ik dan beelden van gisteravond zie, net als zoveel voorgaande wedstrijden. Allemaal zo klinisch, te steriel, te goed, grijp ik altijd weer terug naar het volgende om aan te duiden waarom ik niks met Barca heb:

[...]

Bayern is eenzelfde verhaal in Duitsland. Praktisch elk seizoen dezelfde show. Het is net alsof ik naar een voorgeprogrammeerde robotshow zit te kijken. Het voelt zo leeg aan. Lijkt me dodelijk saai om praktisch elk seizoen amper spanning te hebben daar je toch al weet dat de kans verschrikkelijk groot is dat je kampioen wordt. Ik kan er gewoon niet van genieten.
Ik kan mij dat goed voorstellen. Natuurlijk klinkt het erg onzinnig of dubbel wat ik nu zeg, omdat ik helemaal niks te klagen heb. Persoonlijk vind ik het fijn, omdat ik wel houd van die macht.
Ik vind het ook een moeilijk discussie punt, want ik word letterlijk ALTIJD erop gewezen dat Dortmund wordt leeg gekocht.. Uiteraard zie ik dat als een argument zo slap als een sok, maar blijkbaar zijn Götze en Lewandowski al erg. Dat soort dingen hoort ik, wanneer ik vertel dat Dortmund ook een top team kan hebben/zijn. Er wordt wat mij betreft vaak naar excuses gezocht. Bayern zal vast en zeker bewust de concurentie willen verslappen, maar dat zegt niks over de inbreng van die teams.

Er was ooit een fan (geen idee of hij voor Bayern is) die een brief naar Watzke schreef en grandioos uithaalde naar zijn uitspraken over Bayern. Hij had namelijk ook een aantal concurenten of top spelers weg gekocht en niemand die zijn nek ervoor omdraaide. In Nederland zal het deels te maken hebben met de velen mensen die een zwak hebben voor Dortmund en vaak wil je dan de feiten niet zien.
Maar nogmaals, ik geloof best dat Bayern dat wel een beetje bewust doet, maar dat zegt niks over het beleid bij Dortmund, Schalke04, Gladbach of Leverkusen. Die zijn daar zelf verantwoordelijk voor.
Gaius schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:43:
Sinds Suarez daar speelt vind ik het wel weer leuk om de samenvattingen van Barca te kijken. Hij legt een bepaalde overtuiging en kracht in zijn spel waar ik van kan genieten. Hetzelfde gevoel heb ik bijvoorbeeld bij Ibrahimovic en Cristiano Ronaldo.

Misschien is Messi dan de beste speler ooit, qua entertainment heb ik liever een speler die de bal onverwachts strak de kruising in jaagt vanaf een metertje of 30. :)
[video]
Hier kan ik eindeloos meer van genieten dan van een dribbel vanaf de middellijn. :)
Ik vind dat ook altijd leuk! Messi is meer een dribbelaar.. vanzelfsprekend :+
Als ik een paar spelers moet noemen waarvoor ik echt voetbal kijk, dan zijn het Ronaldo, Suarez, Lewandowski en Ibra wel. Messi zie ik ook graag, maar hij is weer een iets andere wereld speler. Die eerste 4 doen soms dingen die echt fenomenaal zijn en inderdaad een balletje heel normaal in de kruising planten.
Overigens wil ik Messi nog wel eens met het blote oog zien, ik geloof er soms geen bal van wat hij doet. Een kennis vertelde me, dat 'ie echt ongelofelijk is.. en ja, ook dat is wel een beetje vanzelfsprekend :+

[ Voor 24% gewijzigd door Mosin op 15-02-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Vos schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:31:
Drinkwater, fijne speler altijd.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6wTvZXjav50tKyrWyi3eLxMi/full.png

Dat dat geen rode kaart was is echt ongelovelijk. Sowieso mocht Leicester niet klagen over de schieds. Onterechte penalty, duikpartijen. Terechte penalty die niet gegeven werd aan arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
Afbeelding ziet er wel een stuk erger uit als wat er echt gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
JanW schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:09:
Afbeelding ziet er wel een stuk erger uit als wat er echt gebeurde.
En wat gebeurde er in het echt dan? het leek niet alsof die speler de intentie had om de bal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:36
Friespeuk schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:09:
[...]

En wat gebeurde er in het echt dan? het leek niet alsof die speler de intentie had om de bal te spelen.
Behalve dat de speler de bal speelde. Iets wat op die foto al gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
https://streamable.com/7w9e.

Gaat voor de bal, komt er inderdaad overheen en het is gewoon een rode kaart. Maar die foto's :X Als je dat gaat gebruiken kan je achteraf genoeg mensen schorsen voor inkomen met gestrekt been en ellebogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
JanW schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:14:
https://streamable.com/7w9e.

Gaat voor de bal, komt er inderdaad overheen en het is gewoon een rode kaart. Maar die foto's :X Als je dat gaat gebruiken kan je achteraf genoeg mensen schorsen voor inkomen met gestrekt been en ellebogen.
Ik kon zo snel geen video vinden, dank daarvoor. Ondanks dat is het wel aardig slecht getimed en komt ie gewoon erg hoog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Als deze manier van inkomen onbestraft gelaten wordt dan is het hek toch van de dam? De scheids gaf niet eens geel. Hij schampt de bal licht met rechts en raakt de bal onbedoeld wat meer met links. Drinkwater gaat er imo op 'goed geluk' in met de hoop de bal te spelen.
Terranova schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:10:
[...]

Behalve dat de speler de bal speelde. Iets wat op die foto al gebeurd is.
De bal spelen is geen regel voor het niet kunnen fluiten voor een overtreding.

[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 15-02-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:26
Mosin schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:01:
[...]
Overigens wil ik Messi nog wel eens met het blote oog zien, ik geloof er soms geen bal van wat hij doet. Een kennis vertelde me, dat 'ie echt ongelofelijk is.. en ja, ook dat is wel een beetje vanzelfsprekend :+
Ik kan je dan alleen maar aanraden om een plekje 1e rij te zoeken, want anders ga je het pas zien als je thuiskomt. :P

Nu 8 keer Barcelona live mogen zien de laatste 12 jaar, maar het spel gaat zo ongelofelijk snel als je het live volgt, dat je veel acties thuis terug moet zien om te begrijpen wat er gebeurt. Zo'n actie waaruit de penalty kwam zie je vaak niet eens als je in het stadion zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
JPM85 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:31:
[...]

Ik kan je dan alleen maar aanraden om een plekje 1e rij te zoeken, want anders ga je het pas zien als je thuiskomt. :P

Nu 8 keer Barcelona live mogen zien de laatste 12 jaar, maar het spel gaat zo ongelofelijk snel als je het live volgt, dat je veel acties thuis terug moet zien om te begrijpen wat er gebeurt. Zo'n actie waaruit de penalty kwam zie je vaak niet eens als je in het stadion zit.
Dan mag ik een goed betaalde baan zoeken zeker, haha :+
Nee, er zijn veel dingen die je niet kunt zien in het stadion zelf, maar hij maakte toen die geweldige goal waarbij hij 5 man (?) uitspeelde. Het eerste wat ik riep was natuurlijk: ''wat een schijt verdediging''. Natuurlijk moet je een beetje geluk hebben om zoiets live te zien, maar daar kan ik geen rechte lijn uit trekken.. of Messi is gewoon zo RE-TE goed of die verdediging is helemaal niks en daarvoor zou ik dat wel eens met mijn blote ogen willen zien. Het klinkt vanzelfspreken dat Messi zo goed is, maar als verdediger zijnde zou je jezelf toch niet zo voor pino willen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
My god, zaterdag tegen Hull City is Mike Dean aangewezen als scheids. Kunnen we beter alvast maar met 10 man gaan trainen.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-02-2016 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Laatst online: 08:35
Overigens heeft Drinkwater zich ge-excuseerd bij Ramsey.
Ja, het ziet er erger uit dan het was, en uit de beelden kan je wel opmaken dat hij niet de intentie had om Ramsey te kwetsen.
Op Motd vonden ze het overigens wel een overtreding, maar geen geel of rood waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:10
Voor de geïnteresseerden, als voorafje aan de CL hebben we om 18:30 Sporting Gijon - Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
chim0 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:33:
Voor de geïnteresseerden, als voorafje aan de CL hebben we om 18:30 Sporting Gijon - Barcelona.
ja top, dat wou ik ook net gaan melden. Ik keek naar de planning de van CL & EL en zag ik dat Barca de wedstrijd gaat inhalen. Al weet ik niet meer hoezo ze deze wedstrijd minder gespeeld hebben...?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Luxicon schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:10:
[...]

ja top, dat wou ik ook net gaan melden. Ik keek naar de planning de van CL & EL en zag ik dat Barca de wedstrijd gaat inhalen. Al weet ik niet meer hoezo ze deze wedstrijd minder gespeeld hebben...?
Geen idee, zag het toevallig staan. Hopen op een stuntje van Gijon! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
chim0 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:15:
[...]

Geen idee, zag het toevallig staan. Hopen op een stuntje van Gijon! :+
Ho ho, geen stuntje a.u.b. haha O-)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Luxicon schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:10:
[...]

Ze hebben een wedstrijd minder gespeeld doordat ze een paar maanden terug in Japan op het WK voor clubs speelden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Gijon houdt het vooralsnog aardig dicht. Het gaat niet vanzelf vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RoD schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:46:
Gijon houdt het vooralsnog aardig dicht. Het gaat niet vanzelf vandaag :)
Dacht ik zondag ook, tv uitgedaan en vervolgens 4 goals gemist. Gewoon blijven kijken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bossie schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:52:
[...]

Dacht ik zondag ook, tv uitgedaan en vervolgens 4 goals gemist. Gewoon blijven kijken dus!
Je hebt gelijk. Je knippert een keer met de ogen en Messi heeft hem er al weer in liggen :P

Edit: en ook meteen 1-1. Opletten ja :+

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 17-02-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Knipper je nog een keer en het is 1-1. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat zei je? 2-1 hoor :+

En daar had Messi bijna z'n derde en schiet Neymar op de kruising. Wat een omslag na die eerste 25 minuten :D

[ Voor 71% gewijzigd door RoD op 17-02-2016 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Neymar, ik had hem die goal gegund. Heel simpel dat balletje krullen. Mooi om te zien hoeveel verdedigers daar altijd intrappen. Doe het zelf ook wel eens, maar dat is blijkbaar niet te verdedigen ofzo :D
Schijnbeweging en bam.

Belachelijk goed hoe Messi speelt nu. Hij speelt op 10 en in de spits of zie ik dat nu helemaal fout?
Halilovic is ook helemaal geen slechte zeg.

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 17-02-2016 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wow, Suarez maakt de gemiste penalty helemaal goed daar, mooi doelpunt!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Typische Suarez-goal. Eerst je voorbij een speler worstelen en dan genadeloos binnenschieten.

Die Arda is trouwens een leuke speler, maar telkens als hij in een kansrijke positie komt, dan gaat het mis. Viel me eerder ook al op.

[ Voor 42% gewijzigd door RoD op 17-02-2016 19:58 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
Toch wel genoten deze week van de CL.
Beide wedstrijden waren prima te doen.

Volgende week arsenal-barca ben benieuwd

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Bossie
Mars18 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 07:35:
Toch wel genoten deze week van de CL.
Beide wedstrijden waren prima te doen.

Volgende week arsenal-barca ben benieuwd
Ik niet, we weten allemaal hoe dat gaat aflopen ;)
Bayern - Juventus is wat mij betreft de leukste wedstrijd deze ronde.

En PSV natuurlijk ;)

• Mosin
Heerlijk goal van Ronaldo.. Ik stoor me wel aan dat kut commentaar erbij, wat een droeftoeter niveau. Barca Sport noem ik dat. Niks tegen Barca, wel tegen al die fanboys -,-

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Mosin schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:08:
Heerlijk goal van Ronaldo.. Ik stoor me wel aan dat kut commentaar erbij, wat een droeftoeter niveau. Barca Sport noem ik dat. Niks tegen Barca, wel tegen al die fanboys -,-
Jaa zat er lekker in! :)

Ach, dat houd je toch. Stoor me er ook wel eens aan. Alles is helemaal geweldig wat ze doen, zelfs als ze een pass geven die wekelijks in de 6e klasse Oost ook wordt gegeven.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

• Mosin
MarvinG schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:23:
[...]

Jaa zat er lekker in! :)

Ach, dat houd je toch. Stoor me er ook wel eens aan. Alles is helemaal geweldig wat ze doen, zelfs als ze een pass geven die wekelijks in de 6e klasse Oost ook wordt gegeven.
Ja, snap je. Ik kan me daar kapot op ergeren.. Zit je bijv. Dortmund of Schalke te kijken, beginnen ze over Bayern. Precies hetzelfde geval. Ik twijfel wel eens aan het niveau van die mensen, tjonge jonge :+

Die goal was inderdaad lekker, ik vond hem de mooiste van de avond! Die zuivere van Messi was ook mooi, maar dat was meer omdat 'ie hem perfect erin schoot :o

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 18-02-2016 10:59 ]

• JeroenNietDoen
In Nederland is het Barca Barca Barca. Speelt Barca europees weet je min of meer 95% zeker welke wedstrijd uitgezonden gaat worden.

De Barca connectie roept men dan.

• RodeStabilo
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:24:
In Nederland is het Barca Barca Barca. Speelt Barca europees weet je min of meer 95% zeker welke wedstrijd uitgezonden gaat worden.

De Barca connectie roept men dan.
Wat me opvalt dat mensen die ajax supporteren per definitie ook fan zijn van barca.

• Terranova
Friespeuk schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:26:
[...]

Wat me opvalt dat mensen die ajax supporteren per definitie ook fan zijn van barca.
Oh god alsjeblieft niet zeg. Ben een diehard Ajax fan maar ik ga er bijna van kotsen als het Barcelona gegeil weer begint op de NOS oid.

• Mosin
[...]

Terranova schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:37:
[...]

Oh god alsjeblieft niet zeg. Ben een diehard Ajax fan maar ik ga er bijna van kotsen als het Barcelona gegeil weer begint op de NOS oid.
Dat is het een beetje. Thuis heb ik ook een die-hard Ajax fan zitten en daar heb ik redelijk vaak herrie mee als we over voetbal beginnen :+ (het blijft leuk hoor, haha). Alleen hij vind Barca wel leuk spelen, maar wanneer hij echt begint over Ajax en Barca, dan merk je wel dat het een hele duchtige Ajax fan is :)

Ik heb trouwens wel de overtuiging dat Bayern volgende week Juve beef gaat geven, alhoewel het Italianen blijven en daar niks logisch uit op te maken is.. Beetje de regel, niet voetballend dan wel stampend?

[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 18-02-2016 12:42 ]

• Rhapsody
  • Laatst online: 15:52

Rhapsody

In Metal We Trust

Terranova schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:37:
[...]

Er zit een verschil tussen fan zijn van Barca en er net zo op geilen zoals de verslaggevers. Van de verslaggevers verwacht ik een objectief verslag. Helaas zijn er weinig verslaggevers die dat kunnen.

Maar ik kan wel genieten van een wedstrijd van Barcelona. Over het algemeen houden Nederlanders toch van mooi voetbal, en dat is wel wat Barcelona (regelmatig) laat zien.
Een wedstrijd van Atletico Madrid kan ook mooi zijn, alleen ligt die manier van spelen wat verder van onze voetbalcultuur af.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Mosin
Rhapsody schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:47:
[...]
Er zit een verschil tussen fan zijn van Barca en er net zo op geilen zoals de verslaggevers. Van de verslaggevers verwacht ik een objectief verslag. Helaas zijn er weinig verslaggevers die dat kunnen.

Maar ik kan wel genieten van een wedstrijd van Barcelona. Over het algemeen houden Nederlanders toch van mooi voetbal, en dat is wel wat Barcelona (regelmatig) laat zien.
Een wedstrijd van Atletico Madrid kan ook mooi zijn, alleen ligt die manier van spelen wat verder van onze voetbalcultuur af.
Toevallig zat ik er vandaag nog na te denken en Eurosport 2 heeft/had altijd het beste commentaar tijdens wedstrijden van Bayern of andere Bundesliga clubs.
Als je nu FOX opzet of de NOS, dan neem je die mensen niet serieus. Ze praten vaak over dingen die niks, maar dan ook niks met de wedstrijd van doen hebben. Sierd de Vos kan dat nog enigzins leuk brengen met zijn restaurantjes, alleen moet het niet meer dan dat worden.

Barca speelt zeker mooi voetbal en Nederlanders lijken ook Barca minded wat ik opzich niet raar vind. De hele Barca hype speelde zich niet af toen Bayern, Barca klappen gaf. Barca speelt mooi, maar soms wordt het in mijn ogen echt overdreven en daardoor krijg je die haat/liefde verhouding.

• Bossie
Mosin schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:51:
[...]

Toevallig zat ik er vandaag nog na te denken en Eurosport 2 heeft/had altijd het beste commentaar tijdens wedstrijden van Bayern of andere Bundesliga clubs.
Als je nu FOX opzet of de NOS, dan neem je die mensen niet serieus. Ze praten vaak over dingen die niks, maar dan ook niks met de wedstrijd van doen hebben. Sierd de Vos kan dat nog enigzins leuk brengen met zijn restaurantjes, alleen moet het niet meer dan dat worden.

Barca speelt zeker mooi voetbal en Nederlanders lijken ook Barca minded wat ik opzich niet raar vind. De hele Barca hype speelde zich niet af toen Bayern, Barca klappen gaf. Barca speelt mooi, maar soms wordt het in mijn ogen echt overdreven en daardoor krijg je die haat/liefde verhouding.
Klopt, ik heb tegenwoordig speciaal sport 1 voor de champions league wedstrijden. De verslaggeving is een stuk beter dan voorheen bij de NOS (heb FOX nog niet gezien). Vaak worden de acties ook ontzettend overdreven door de verslaggevers wat het gewoon irritant maakt maar bij sommige andere wedstrijden/clubs word er altijd overdreven negatief gedaan (man-united @ fox bijvoorbeeld).

• Mosin
Bossie schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:59:
[...]

Klopt, ik heb tegenwoordig speciaal sport 1 voor de champions league wedstrijden. De verslaggeving is een stuk beter dan voorheen bij de NOS (heb FOX nog niet gezien). Vaak worden de acties ook ontzettend overdreven door de verslaggevers wat het gewoon irritant maakt maar bij sommige andere wedstrijden/clubs word er altijd overdreven negatief gedaan (man-united @ fox bijvoorbeeld).
Daarom, kort door de bocht noem ik het Amerikaanse bullshit. Lekker theatreal overal een probleem van maken. Die wedstrijd Gladbach-Wolfsburg waarbij ik aanwezig ben geweest. Dieter Hecking wordt gek en daar besteden ze op TV 200x meer aandacht aan, dan welke Gladbach supporter dan ook. Logisch voorbeeld, iedereen kent er wel eentje, maar na elke live wedstrijd zeg ik: ''Voetbal moet je eigenlijk nooit op TV kijken''. Ook vrij logisch, denk ik.

Het zal toch wel zo blijven, maar ze zouden mensen een keuze moeten geven. Dat gezeik van hun aanhoren of gewoon iemand erbij zetten die rustig commentaar kan geven, zoals ze dat bij Eurosport 2 altijd wel deden en waarschijnlijk nog steeds doen.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Dat valt wel mee. Persoonlijk ben ik in Spanje eerder aanhanger van Madrid. Barca vind ik nu weer een beetje interessant omdat Suarez er speelt, tenminste een beetje gif in plaats van dat achterbakse gemiep. Uiteraard zijn de aanvallen soms wel weergaloos, dat kan je niet ontkennen, daar hebben we samenvattingen voor. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
Rhapsody schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:47:
[...]

Dat is zeker waar, maar daardoor is mijn afkeer voor Barcelona wel flink toegenomen. Zo erg zelfs dat ik nu een beetje Real support :9

• Bossie
Gonadan schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:32:
[...]

Dat valt wel mee. Persoonlijk ben ik in Spanje eerder aanhanger van Madrid. Barca vind ik nu weer een beetje interessant omdat Suarez er speelt, tenminste een beetje gif in plaats van dat achterbakse gemiep. Uiteraard zijn de aanvallen soms wel weergaloos, dat kan je niet ontkennen, daar hebben we samenvattingen voor. ;)
Ik heb het gevoel dat Suarez vooral een andere mentaliteit/drive in het elftal brengt, waar in het verleden wedstrijden vaak simpelweg doodsaai uitgespeeld werden in de tweede helft, blijven ze nu maar doorgaan.

Je kon het vaak vergelijken met een wedstrijd van het Nederlands elftal, als ze met een voorsprong de rust in gingen dan werd de wedstrijd in de tweede helft doodgemaakt en kon je als kijker de tv simpelweg ook wel uitzetten.

• Mosin
Terranova schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:33:
[...]

Dat is zeker waar, maar daardoor is mijn afkeer voor Barcelona wel flink toegenomen. Zo erg zelfs dat ik nu een beetje Real support :9
Wat ik voorheen ook al zei, je krijgt er aan haat liefde verhouding van.
Als ik met ''fans'' van Barca discussier, dan begint m'n haat alweer te borrelen dus ik moet zorgen dat ik tunnelvisie op de wedstrijden houd en van de rest niks aantrek.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:06
Ik ben een tijdje anti-Barca geweest, door dat vreselijke opgehemel van onder andere de commentators. Maar daar ben ik nu wel overheen :p
Ik kijk vaak het voetbal via stream en dan kies ik gewoon eentje met Engels commentaar. Ik kan nu zeker genieten van Barca, niemand zal ontkennen dat ze erg mooi voetbal spelen.

• chim0
[...]

Komt waarschijnlijk door Johan Cruijff en het tikkie takka voetbal (wat Ajax ook zou moeten hanteren alleen hebben ze er de spelers niet voor) maar hier toch echt een Ajacied en Madridista tegelijk. Is dat vloeken in de kerk? :P

Neem aan dat iedereen vanavond United gaat kijken, omdat het gewoon op TV wordt uitgezonden, maar wat te denken van Fiorentina - Tottenham of Dortmund - Porto? Zijn ook toppertjes! Gala - Lazio mag er ook wezen. Maaaar om 21:00 uur ga ik toch echt zitten voor Shakhtar - Schalke. _/-\o_

• Mosin
Wow, die gast van FOX is bekend met Dortmund: Reush, Picheck en Schmelzeh :+

Troll alert:
Momenteel zijn bij United de shirt van het hun het mooiste, de rest valt wel tegen. Memphis heeft het weer niet, lijkt het wel. Kreeg toch een paar mooie kansen om van zich te laten horen..
Pagina: 1 ... 18 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2