[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.645 views

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dit hoort toch in het Centraal topic thuis? Sistooooooo! Die wilde Ajax afgelopen zomer nog halen. Zeker te gierig geweest (al zijn er wel twijfels over z'n potentieel) ...

Wat betreft commentaar: er zou standaard een audio stream bij moeten zitten met alleen stadion geluid. Dat Jeroen Grueter half Nederland anti-Barca heeft gemaakt was al genoeg reden om blij te zijn dat de NOS geen CL meer heeft O-)
Bij Ziggo kan je iig nog voor Spaans of Engels commentaar kiezen bij La Liga wedstrijden.

[ Voor 48% gewijzigd door apis29 op 18-02-2016 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:53
Niks meer terechtgekomen van voetbal kijken (weer in slaap gevallen op de bank) maar blijkbaar niks gemist: United weer verloren, Shakhtar gelijk en Dortmund gewonnen. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
chim0 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 07:20:
Niks meer terechtgekomen van voetbal kijken (weer in slaap gevallen op de bank) maar blijkbaar niks gemist: United weer verloren, Shakhtar gelijk en Dortmund gewonnen. :Z
Heb de eerste helft van United gekeken, daarna maar wat anders gaan doen.
Verschrikkelijk slecht zeg...

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 12:31
MarvinG schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:57:
[...]

Heb de eerste helft van United gekeken, daarna maar wat anders gaan doen.
Verschrikkelijk slecht zeg...
Ik vind de kritiek op v. Gaal best wel onzinnig, maar wat je er nu van ziet zou niet mogen voor een club als United. Je kunt de club simpel weg: Manchester(not)United noemen, want zo spelen ze ook.
Steek je energie er niet in, want ze gaan er met dagen alleen slechter van spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:11

Niku

Alagaesii

Ik ben altijd een enorme Memphis fan geweest, maar die komt momenteel echt nog geen boom voorbij. Treurig. Al geldt dit momenteel wel voor heel United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 19:49
Terranova schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:33:
[...]

Dat is zeker waar, maar daardoor is mijn afkeer voor Barcelona wel flink toegenomen. Zo erg zelfs dat ik nu een beetje Real support :9
Ik begrijp je hierin wel, maar Real supporten gaat me wat ver. Real is echt een kwestie van "zo duur mogelijk inkopen", waardoor je nu ook ziet dat het best los zand is bij vlagen. Het is dat het niet beter uitgevoetbald werd, (bal van de voet enzo) maar het is achterin niet stabiel en voorin hebben de ego'tjes de overhand. Dan heb ik liever een team als Athletico, waarbij er keihard gewerkt wordt, al is het voetbal dan wat minder fraai.

Ieder zijn ding zullen we maar zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:04

Baseman77

We move

Niku schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:51:
Ik ben altijd een enorme Memphis fan geweest, maar die komt momenteel echt nog geen boom voorbij. Treurig. Al geldt dit momenteel wel voor heel United.
Ik heb van de wedstrijd gisteren niets kunnen zien, maar volgens mijn SofaScore app was Memphis een van de betere spelers (op basis van statistieken). Dat viel in werkelijkheid dus tegen?

Volgens de samenvatting van de wedstrijd tegen Sunderland afgelopen weekend viel hij aardig in, dus ik hoop dat hij de stijgende lijn heeft ingezet.

Maar ManU valt flink tegen ja, vreemd aangezien ze de afgelopen weken juist eindelijk een redelijk niveau haalden. Dat was echter van korte duur. Achterin zijn ze niet degelijk genoeg, het middenveld is statisch en speelt veel te weinig vooruit en de aanvallers staan geïsoleerd...het einde van Van Gaal lijkt dichtbij. Sowieso kan ik me niet voorstellen dat hij na dit seizoen nog coach blijft van ManU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
jbdeiman schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:12:
Ik begrijp je hierin wel, maar Real supporten gaat me wat ver. Real is echt een kwestie van "zo duur mogelijk inkopen", waardoor je nu ook ziet dat het best los zand is bij vlagen. Het is dat het niet beter uitgevoetbald werd, (bal van de voet enzo) maar het is achterin niet stabiel en voorin hebben de ego'tjes de overhand.
Ik begrijp je sentiment maar het is niet meer van deze tijd om dit specifiek Real aan te rekenen. Zelf ben ik ook geen fan van de kooplust van veel grote clubs, maar een Ronaldo zie ik toch graag voetballen. Want los van zijn maniertjes is het wel een winnaar.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:49:
[...]

Ik begrijp je sentiment maar het is niet meer van deze tijd om dit specifiek Real aan te rekenen. Zelf ben ik ook geen fan van de kooplust van veel grote clubs, maar een Ronaldo zie ik toch graag voetballen. Want los van zijn maniertjes is het wel een winnaar.
Het is ook maar net hoe een club omgaat met zijn kooplust.. Je hebt ManU, City of Bayern en Barca, daar zit verschil in prestatie, maar dat mag duidelijk zijn :+
Overigens is het in mijn ogen mieren neukerij om Ronaldo aan te kijken voor zijn gedrag, de volgende grote voetballers kunnen er ook wat van:
Ribery
Busquets
D. Costa
Er lopen er vast nog meer rond, maar je moet ze wel bij je team hebben want ze winnen een hoop voor je :) Overigens moet je ook geen ruzie met Messi krijgen, maar hij is daar niet zo gevoelig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Mosin schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:19:
[...]

Het is ook maar net hoe een club omgaat met zijn kooplust.. Je hebt ManU, City of Bayern en Barca, daar zit verschil in prestatie, maar dat mag duidelijk zijn :+
Overigens is het in mijn ogen mieren neukerij om Ronaldo aan te kijken voor zijn gedrag, de volgende grote voetballers kunnen er ook wat van:
Ribery
Busquets
D. Costa
Er lopen er vast nog meer rond, maar je moet ze wel bij je team hebben want ze winnen een hoop voor je :) Overigens moet je ook geen ruzie met Messi krijgen, maar hij is daar niet zo gevoelig voor.
Eens, maar Messi is ook gewoon een alfamannetje wat je zo op de kast kunt jagen hoor. Relatief gezien valt het mee omdat hij wat slimmer is dan bijvoorbeeld een Costa, maar irriteren kan best.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Baseman77 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:15:
[...]

Ik heb van de wedstrijd gisteren niets kunnen zien, maar volgens mijn SofaScore app was Memphis een van de betere spelers (op basis van statistieken). Dat viel in werkelijkheid dus tegen?
Welke statistieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:04

Baseman77

We move

Die van SofaScore...hij krijgt een 7.8, wat het hoogste cijfer is van alle spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:32:
[...]

Eens, maar Messi is ook gewoon een alfamannetje wat je zo op de kast kunt jagen hoor. Relatief gezien valt het mee omdat hij wat slimmer is dan bijvoorbeeld een Costa, maar irriteren kan best.
Inderdaad, dat is het wel zo'n beetje. De filmpjes waarbij hij kwaad werd, komen ook van Classico's waarbij hij een sandwich van Ramos en Pepe krijgt :+ Dat gaat nergens over, maar dat is het uitlokken natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Wat Memphis betreft, er is een verschil tussen dreiging brengen en rendement hebben. Waar is die score op gebaseerd? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik gok op rendement.. :+

http://www.vi.nl/nieuws/t...-na-tonen-poetinshirt.htm
Belachelijk dit. 3 Ton voor een stomme fout, waarom krijgt bijv. Beckenbauer een debiele geld straf van 63.000 Euro of wat het ook was 8)7 Volgens mij hebben al die FIFA mensen die corrupt zijn matige geld straffen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Tja, ik wacht nog steeds op de eerste gek die Neymar het ziekenhuis in schopt. Met alle respect, maar wat ie nu aan het doen is, slaat nergens op en hoort thuis op het schoolpleintje en niet bij een professionele voetbalclub. Elke keer dat uitlokken en maar dribbelen met die bal en gek doen tot ie neer wordt gehaald. Nou, er komt een moment dat er eentje opstaat en hem een doodschop geeft.

Overigens, die blije penalty van Messi is allemaal leuk en schattig en zo, maar een beetje triest tegen een clubje als Celta Vigo. Doe het dan tegen Real of Atletico of zo. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-09 23:33
Overigens, die blije penalty van Messi is allemaal leuk en schattig en zo, maar een beetje triest tegen een clubje als Celta Vigo. Doe het dan tegen Real of Atletico of zo. :')
Tsja, ze moeten toch eens wat anders proberen hé. Penalty's altijd maar op dezelfde manier nemen is ook niet zo leuk he ;p

Messiiiii _/-\o_ Messiiii _/-\o_ Messiiii _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 09:24
Mosin schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:38:
Ik gok op rendement.. :+

http://www.vi.nl/nieuws/t...-na-tonen-poetinshirt.htm
Belachelijk dit. 3 Ton voor een stomme fout, waarom krijgt bijv. Beckenbauer een debiele geld straf van 63.000 Euro of wat het ook was 8)7 Volgens mij hebben al die FIFA mensen die corrupt zijn matige geld straffen gekregen.
Volgens het artikel is die 3 ton boete van zijn eigen club afkomstig. Dit heeft dus niets met UEFA of FIFA straffen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Deze manier van penalty nemen is nu niet echt origineel, maar tenminste nog wel gewoon bedoeld om te scoren uit betere positie. Ik dacht overigens dat er regels tegen gemaakt waren? Blijkbaar heb ik dat gedroomd of zo.

Ik heb liever een penalty als dit dan zo'n 'Panenka', dat is gewoon minachting van de tegenstander.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Blauwschaap schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:56:
[...]

Volgens het artikel is die 3 ton boete van zijn eigen club afkomstig. Dit heeft dus niets met UEFA of FIFA straffen te maken.
Dankje, ik las er compleet overheen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Gonadan schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:23:
Ik heb liever een penalty als dit dan zo'n 'Panenka', dat is gewoon minachting van de tegenstander.
Waarom? Ik vind een Panenka helemaal geen minachtig van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Niku schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:29:
[...]

Waarom? Ik vind een Panenka helemaal geen minachtig van de tegenstander.
Ik begrijp het wel, wat hij bedoelt. Maar aan de andere kant moet je toch echt een kerel met stalen ballen zijn wil je dat doen.
Hier de bruutste pannenka ooit:
YouTube: Zinedine Zidane with a perfect panenka penalty over Buffon at World Cup 2006

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 19-02-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Het is een 'leuk trucje' wat je bij je tegenstander uit haalt en geenszins bedoeld om de kans op score te verhogen. Dat nogal wat spitsen met misplaatste arrogantie denken dat het in een zware wedstrijd ook op zijn plaats is doet daar niets aan af.

Het lijkt voor mij wat op wat veel spelers in het veld ook proberen. Dat ze iets leuk of mooi willen doen terwijl een gewone oplossing veel meer rendement geeft. Komt een beetje over als die pikkies van het schoolplein die meer bezig waren met proberen te poorten dan daadwerkelijk een doelpunt maken. ;)

In mijn optiek is die van Zidane dus de sneuste ooit. Hij is stom om hem tegen de lat te schieten en heeft mazzel dat de arbitrage een bal over de lijn wel een keer goed beoordeeld. Gewoon slecht genomen en een gouden lul. Schiet hem strak in de kruising, dan heb je ballen.

[ Voor 20% gewijzigd door Gonadan op 19-02-2016 15:52 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
Ik gok dat je deze dan wel kan waarderen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Ja dat is mooi! Gewoon overtuiging en scoren is je doel. Wel iets overmoedig voor de persoon Schaars maar laten we daar niet moeilijk over doen. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Gonadan schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:23:

Gonadan schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:50:

Schiet hem strak in de kruising, dan heb je ballen.
En wat Messi (na)deed vind je geen minachting? Schiet gewoon keihard in de hoek of door het midden, klaar! Vind dit soort dingetjes niet thuishoren in een professionele wedstrijd. Leuk inderdaad voor op de training of het schoolpleintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Dat zei ik niet, maar ik vind het minder erg dan de voorbeelden die ik zelf noemde.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Lekker weer daar (het waait wel best hard volgens mij) in Las Palmas en het staat uit het niets 0-1 voor Barca!

==
1-1 ojee :o

[ Voor 8% gewijzigd door Luxicon op 20-02-2016 16:14 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Las Palmas doet aardig mee en heeft Messi goed onder de duim. Hoe dan ook had Suarez daar de 1-2 binnen moeten kopen.

Gaat wederom niet vanzelf vandaag, maar in de voorgaande wedstrijden begon Barcelona toch op een gegeven moment fors te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
RoD schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:37:
Las Palmas doet aardig mee en heeft Messi goed onder de duim. Hoe dan ook had Suarez daar de 1-2 binnen moeten kopen.

Gaat wederom niet vanzelf vandaag, maar in de voorgaande wedstrijden begon Barcelona toch op een gegeven moment fors te scoren.
Inderdaad, en daar gebeurde het ! Wel wat gelukkig met de reybound. Het gaat niet heel soepel vandaag.

[ Voor 8% gewijzigd door Luxicon op 20-02-2016 16:43 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Luxicon schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:43:
[...]

Inderdaad, en daar gebeurde het ! Wel wat gelukkig met de reybound. Het gaat niet heel soepel vandaag.
Inderdaad, een rommeltje. En volgens mij stond Suarez zelfs buitenspel. Maar goed doorgezet, door de verdediging geworsteld. Het is wel demonstratief voor de wedstrijd, want Las Palmas heeft het achterin goed staan, ondanks dat ze er al twee tegen hebben.

Ai Suarez, die mist wel een hoop opgelegde kansen zeg.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 20-02-2016 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
chim0 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:36:
[...]

[...]

En wat Messi (na)deed vind je geen minachting? Schiet gewoon keihard in de hoek of door het midden, klaar! Vind dit soort dingetjes niet thuishoren in een professionele wedstrijd. Leuk inderdaad voor op de training of het schoolpleintje.
Ik begrijp niet dat mensen een strafschop niet vaker nemen zoals Messi hem nam, het blijkt toch een bijzonder efficiënte manier te zijn, slagingspercentage is bijzonder hoog, stuk hoger dan hard in de hoek of door het midden. Lijkt me uitstekend thuis te horen in een professionele wedstrijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:19
lateef schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 17:29:
[...]

Ik begrijp niet dat mensen een strafschop niet vaker nemen zoals Messi hem nam, het blijkt toch een bijzonder efficiënte manier te zijn, slagingspercentage is bijzonder hoog, stuk hoger dan hard in de hoek of door het midden. Lijkt me uitstekend thuis te horen in een professionele wedstrijd!
Gezien wat ze bij Giijon deden trouwens? Neymar en Messi kregen dubbele dekking toen Suarez die penalty wilde gaan nemen om te voorkomen dat ze in konden lopen. Een variant die je dus wel vrij lastig iedere keer kan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat een slechte wedstrijd van Barcelona. Komen goed weg met drie punten, al werden er bizar veel kansen gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyojuro
Idd RoD, de ene keer speelt Barca een prachtige wedstrijd en de ene wedstrijd winnen ze met moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
MarcusFenix schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:04:
Idd RoD, de ene keer speelt Barca een prachtige wedstrijd en de ene wedstrijd winnen ze met moeite.
Dat valt nog wel mee. Deze keer speelde vermoeidheid nogal een rol. Tegen Malaga en Español was het wel met moeite. De rest niet zozeer. Ze spelen tegen zeer verdedigend ingestelde tegenstanders die er vol voor gaan en misschien na 60 minuten de energie niet meer kunnen opbrengen. Dat beeld heb ik er bij.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het leek inderdaad vermoeidheid. Het was slap en onnauwkeurig.. zeker bij bijvoorbeeld een Messi. Die heeft bijna elke bal verspeeld, soms volkomen onnodig. Opvallend, weinig gezien tot nog toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Joster schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 17:38:
[...]
Gezien wat ze bij Giijon deden trouwens? Neymar en Messi kregen dubbele dekking toen Suarez die penalty wilde gaan nemen om te voorkomen dat ze in konden lopen. Een variant die je dus wel vrij lastig iedere keer kan doen..
Je hoeft hem natuurlijk ook niet iedere keer te doen, maar dat hij zo weinig is gedaan, verbaast me toch wel enigszins. Maar naar mijn weten is hij maar drie keer gedaan - en alle drie de keren waren succesvol - dat zou toch wel vaker kunnen . De 'Panenka' is veel vaker gedaan en is naar mijn idee veel risicovoller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
MarcusFenix schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:04:
En komende week spelen ze natuurlijk voor de Champions League. Denk dus eerlijk gezegd dat ze deze wedstrijd niet zo heel serieus namen en wat rustiger aan deden.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:49
Arsenal, tegenstander van Barcelona, deed dat ook al door 0-0 te spelen tegen Norwich.
De gedachten lijnen dan al bij die wedstrijd, ondanks dat deze nog wel gewonnen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Zat ik Arsenal al te vervloeken alsof ze geen kampioen wilden worden, was het voor de beker. :')
Joster schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 17:38:
Dit. Het blijft een trucje wat het van de verrassing moet hebben, net als een panenka. Is het verrassingseffect weg dan is het gewoon een domme actie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

dutchgio schreef op zondag 21 februari 2016 @ 11:24:
Arsenal, tegenstander van Barcelona, deed dat ook al door 0-0 te spelen tegen Norwich.
De gedachten lijnen dan al bij die wedstrijd, ondanks dat deze nog wel gewonnen moet worden.
Norwich? Hull City. Andere kleuren, andere competitie, en ik ben ooit een keer omgeleid naar Hull toen het Norwich vliegveld dicht was wegens mist. Het is een k*teind ver weg van elkaar (225 km).

Wel even op blijven letten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 21-02-2016 12:30 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyojuro
MarvinG schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:05:
[...]

En komende week spelen ze natuurlijk voor de Champions League. Denk dus eerlijk gezegd dat ze deze wedstrijd niet zo heel serieus namen en wat rustiger aan deden.
Ja, dat is waar. De CL is natuurlijk belangrijker. In de competitie staan ze er goed voor. Ik ben benieuwd wat ze tegen Arsenal zullen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Zo, Real komt echt goed weg, Malaga mist 2 enorme kansen en krijgt bijvoorbeeld een vrije trap voor Kroose mee, terwijl Kroose een soort mislukt schoudercontact zoekt en valt. Al zie ik Malaga dit niet echt 90 minuten volhouden, en Real zal hun kansen vast wel benutten.

===========
Ronaldo duidelijk buitenspel, tijdens het nemen van de vrije trap.. de grensrechter was even siesta aan het houden.

[ Voor 19% gewijzigd door Luxicon op 21-02-2016 16:37 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ronaldo totaal niet aanwezig, uitgejouwd, lelijke ellenboog gekregen en nu scoort ie vanuit buitenspelpositie de 0-1 binnen. Leuke wedstrijd wel.

Edit: en nu lokt ie een penalty uit.

[ Voor 22% gewijzigd door Coltrui op 21-02-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
En daarna de mist hij de penalty. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Benieuwd of hij zich nu weer zo gefrustreerd gaat uiten zoals al een paar keer in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Zo is het toch 1-1, na alle (grote) kansen die Malaga gehad heeft. Mooie wedstrijd, normaal kijk ik Real niet, maar ik hou wel van Malaga. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, Spurs zorgt ervoor dat ze zich nog maar op 2 competities hoeven te concentreren door uit de FA-cup te gaan met een 0-1 verlies tegen Crystal Palace. Het programma van Arsenal is vol, zeker met een extra replay, terwijl Man City 1-1 staat tegen Chelsea. Hiddink heeft Chelsea trouwens wel weer redelijk aan het voetballen gekregen.

Edit: 2-1 voor Chelsea net na rust. En verdiend, zo te zien.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 21-02-2016 18:06 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:56
gambieter schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:57:
Nou, Spurs zorgt ervoor dat ze zich nog maar op 2 competities hoeven te concentreren door uit de FA-cup te gaan met een 0-1 verlies tegen Crystal Palace. Het programma van Arsenal is vol, zeker met een extra replay, terwijl Man City 1-1 staat tegen Chelsea. Hiddink heeft Chelsea trouwens wel weer redelijk aan het voetballen gekregen.
Dit is de derde keer in twee weken dat ik Chelsea kijk, de grootste winst van Hiddink is dat Chelsea kijken simpelweg weer leuk is.

edit
3-1 nu

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 21-02-2016 18:10 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 20:20
Bossie schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:07:
[...]
Dit is de derde keer in twee weken dat ik Chelsea kijk, de grootste winst van Hiddink is dat Chelsea kijken simpelweg weer leuk is.
Zolang Costa er speelt....

Maar goed, wat kansloos van City om met een B-ploeg af te reizen uit naar een voormalig kampioen die alles op alles speelt opdat ze nog 1 prijs kunnen pakken.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-02-2016 18:12 . Reden: Klote verwoording :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bossie schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:07:
[...]

Precies. Ik ben na Hiddink kwam wel een beetje fan geworden. Ook omdat het leuk is als Nederlanders het goed doen, maar toch, ze spelen leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RoD schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:10:
[...]

Precies. Ik ben na Hiddink kwam wel een beetje fan geworden. Ook omdat het leuk is als Nederlanders het goed doen, maar toch, ze spelen leuk.
Klopt, Hiddink benut de voetballende kwaliteiten van Chelsea wel ipv zijn voorganger.

@Hierboven; Costa speelt prima, niets mis mee, maar had idd graag een City op oorlogssterkte gezien.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Kaap schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:10:
[...]

Zolang Costa er speelt....

Maar goed, wat kansloos van City om met een B-ploeg af te reizen uit naar een voormalig kampioen die alles op alles speelt opdat ze nog 1 prijs kunnen pakken.
Veel blessures en CL voor de boeg. Maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:13:
[...]
@Hierboven; Costa speelt prima, niets nog steeds van alles mis mee
Fixed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:13:
[...]

Klopt, Hiddink benut de voetballende kwaliteiten van Chelsea wel ipv zijn voorganger.
VOlgens mij hebben de spelers van chelsea bewust mourinho geslachtofferd door niet de volle 100% te geven in wedstrijden en dus zijn ontslag veroorzaakt.

Ik snap ook niet wat mensen in Hiddink zien. Hij had de hulp van scheidsrechters nodig om ver te komen op een paar WK's en bij Oranje faalde hij hard. De enige reden dat hij bij Chelsea zit is omdat het een maatje is van Abramovic maar dan houdt het echt wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De belangrijkste verschillen tussen Mourinho's Chelsea en Hiddink's Chelsea zijn Costa en Fabregas. Costa laat zich minder afleiden door allerlei zinloze dingen, en Fabregas is een stuk beter gaan spelen en daarmee draait Chelsea beter. Hazard is nog steeds een probleemkindje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Friespeuk schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:21:
[...]

VOlgens mij hebben de spelers van chelsea bewust mourinho geslachtofferd door niet de volle 100% te geven in wedstrijden en dus zijn ontslag veroorzaakt.
Je maakt mij niet wijs dat spelers met dergelijke kwaliteiten opeens niets meer kunnen bereiken als het aan de trainer ligt. Mijn inziens is er bewust op halve kracht gespeeld en er met de pet naar gegooid.

Ik vraag me wel eens af of de fans dat ook doorhebben, uiteindelijk is hen met opzet belabberde sportieve prestaties voorgeschoteld waar zij wel geld voor neerlegden.
gambieter schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:25:
De belangrijkste verschillen tussen Mourinho's Chelsea en Hiddink's Chelsea zijn Costa en Fabregas. Costa laat zich minder afleiden door allerlei zinloze dingen, en Fabregas is een stuk beter gaan spelen en daarmee draait Chelsea beter.
Of Mourinho liet Costa met opzet zich zo gedragen :?
gambieter schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:25:
Hazard is nog steeds een probleemkindje.
U zei? :+

[ Voor 30% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-02-2016 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:25:
Je maakt mij niet wijs dat spelers met dergelijke kwaliteiten opeens niets meer kunnen bereiken als het aan de trainer ligt. Mijn inziens is er bewust op halve kracht gespeeld en er met de pet naar gegooid.
Ja dat zeg ik toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Correct, mijn gedachten idem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, Mourinho ging zelf de sfeer bederven in de selectie met zijn gedrag richting Eva Carneiro, zijn persconferenties, etc. Als de chemie weg is... Het is nu eenmaal bekend dat de houdbaarheidsdatum van Mourinho niet erg lang is.

@Friespeuk: de erelijst van Hiddink is wel wat langer dan jouw geheugen, hoor ;)

Ik zat even naar feyenoord te kijken, heeft Hazard die 4-1 gescoord?

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 21-02-2016 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gambieter schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:28:
Ik zat even naar feyenoord te kijken, heeft Hazard die 4-1 gescoord?
Ja, dat was een fijne vrije trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Waarom Oscar die pingel laten nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:28:
@
Friespeuk: de erelijst van Hiddink is wel wat langer dan jouw geheugen, hoor ;)
Wat landskampioenschappen met PSV in een competitie die internationaal niet veel voorstelt maakt weinig indruk op me. Leuk zo'n Europacup in 1988 maar bijna 30 jaar later kan je daar echt niet meer op teren.

Bij Oranje faalde hij hopenloos. Dat is wat mensen herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Friespeuk schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:33:
[...]

Wat landskampioenschappen met PSV in een competitie die internationaal niet veel voorstelt maakt weinig indruk op me. Leuk zo'n Europacup in 1988 maar bijna 30 jaar later kan je daar echt niet meer op teren.

:O

Ik heb niet bepaald het gevoel dat dat Hiddink aan te rekenen is, maar laten we die discussie niet nog een keer gaan herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hah, dat vijfde doelpunt was behoorlijk maf, die keeper staat maar een beetje te zwaaien. Leuk resultaat voor Hiddink.

[ Voor 23% gewijzigd door RoD op 21-02-2016 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Humor in de Turkse competitie (wie zou daar nou nog willen fluiten):

[YouTube: https://youtu.be/dQHqq4g-NyI]

Speler krijgt rood na een penalty-veroorzakende overtreding met een schouderbeuk tegen scheidsrechter, rode kaart valt en boze speler pakt die op, en geeft theatraal de scheids een rode kaart met het wegstuurgebaar. En dus zelf rood.

Idioten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
En dan wel met z'n allen verwachten dat de echte fans slimmer zijn dan de voetballers. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Morgenmiddag om 16.00 Real Madrid - Atl. Madrid. Barcelona speelt zondag 20.30 uur tegen Sevilla. Ik ben benieuwd naar de wedstrijden en de stand na die tijd.
Friespeuk schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:33:
[...]

De Nederlandse competitie stond toen hoger aangeschreven dan nu, en je kan die prestaties niet vergelijken met de huidige kracht van de competities. Hiddink heeft wel meer voor elkaar gekregen, bijvoorbeeld met Zuid Korea de halve finale op het WK halen in 2002.

[ Voor 67% gewijzigd door Luxicon op 26-02-2016 22:57 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Real Madrid op achterstand tegen Atletico: 0-1, en de frustratie begint een beetje te komen.

En:

Chelsea op achterstand tegen Southampton: 0-1, en ook daar begint de frustratie de kop op te steken. Uiteraard onder aanvoering van Costa.

Twee behoorlijk vergelijkbare wedstrijden :P

Edit: en uiteindelijk twee totaal verschillende uitslagen, Chelsea wint, Real verliest.

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 27-02-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Zeker weten, Hiddink doet het nu goed met Chelsea, en Real zakt nog verder weg. Heel fijn dat Perez iedereen snel ontslaat, maar het schiet niks op.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Luxicon schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 18:29:

Heel fijn dat Perez iedereen snel ontslaat, maar het schiet niks op.
Nee, maar dan nog kan ie er niks aan doen dat Ronaldo die bal er niet kopt. Maar gaat inderdaad niet goed zo. Vorige week Malaga uit hebben ze ook geluk gehad. Buitenspelgoal en makkelijk gegeven penalty (weliswaar gemist maar toch). Malaga had het eigenlijk verdiend om die partij te winnen. Plus ze moeten uitkijken want Villareal staat er niet zo ver onder. En hoe het met Bale verder moet, weet ik ook niet. Schiet niet op zo, elke keer geblesseerd. Volgens El Sierd kost het Real elke wedstrijd 7,5 ton dat ie niet speelt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:26
chim0 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 02:44:
[...]

Nee, maar dan nog kan ie er niks aan doen dat Ronaldo die bal er niet kopt. Maar gaat inderdaad niet goed zo. Vorige week Malaga uit hebben ze ook geluk gehad. Buitenspelgoal en makkelijk gegeven penalty (weliswaar gemist maar toch). Malaga had het eigenlijk verdiend om die partij te winnen. Plus ze moeten uitkijken want Villareal staat er niet zo ver onder. En hoe het met Bale verder moet, weet ik ook niet. Schiet niet op zo, elke keer geblesseerd. Volgens El Sierd kost het Real elke wedstrijd 7,5 ton dat ie niet speelt. 8)7
In de zomer van 2014 leek het er echt op dat Real de komende seizoenen zou gaan domineren. Elftal was compleet in balans, zeker met Di Maria, Alonso & Modric op het middenveld. Ik als Barca fan zal er geen traan om laten, maar voor madrid fans is het al een vol seizoen huilen met de pet op.

Een speler als Krychowiak zou de balans wat meer in het elftal kunnen brengen, als je dan CDM-CM-CM speelt, heb je nog voldoende creativiteit om de CM posities door Kroos, Modric & Isco in te laten vullen. James zou ik dus verkopen, simpelweg niet dienend genoeg t.o.v. de andere 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ManU - Arsenal in een uurtje. ManU heeft nog steeds geen spits fit, dus die Rashford die 2x scoorde tegen de Denen debuteert in de PL vandaag, en bij Arsenal heeft Welbeck de voorkeur gekregen boven Giroud.

De Gea wel weer fit, dat zal een opluchting zijn voor Van Gaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb 10,- ingezet op een grote arbitrale ingreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Weer Rashford! _O_ Wat leuk voor die jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:35
Daar is ie weer. Haha. Martial is niet meer nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou nou, dat sprookje van Rashford gaat gewoon door :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:59

Quad

Doof

Lekker weekje voor Rashford. :Y

Wtf, maakt er gewoon nog eentje. :+

[ Voor 38% gewijzigd door Quad op 28-02-2016 15:36 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Weer Rashford! 8)7 Niet te geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
WTF WTF lol! Tweede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:49
Topspits hoor die Rashford.
Dat wordt een hele grote. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wat een lekker balletje van Lingaard trouwens. Leicester loopt gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekker balletje van Depay. :')
De bal ligt inmiddels wel ergens in de oceaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Spurs staat ook 0-1 achter, dus Leicester zit te genieten :p

Maar WTF, die Rashford. Het laat wel zien dat Arsenal gewoon geen goede vervanging heeft voor Mertesacker, want Gabriel staat lucht te dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Haha Rashford heeft het naar zijn zin.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Memphis nog ongelukkig. Hopen dat hij zich nog deze wedstrijd kan herpakken, want na de piek van donderdag begint het weer op een dalletje te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wel een geflatteerde stand voor ManU, maar ze zullen er niet over klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

PauseBreak kom er maar in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Welbeck kop m dr maar in. ;)

Wordt een zenuwslopende 2e helft zo. :X

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ai. Makkelijke goal tegen. Zo'n lage bal moet toch al ruim van te voren weggewerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, 2-1. Dat was goed van Welbeck en erg zwak verdedigd van Schneiderlin/Rojo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En het is voor rust alweer spannend. Goeie kopbal, maar ook daar niet goed verdedigd.

Leuke wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fleximex schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:45:
Ai. Makkelijke goal tegen. Zo'n lage bal moet toch al ruim van te voren weggewerkt worden.
Idem voor die 2 goals van United. Slechte positionering en verdedigd.

Maar goed, das natuurlijk niet noemenswaardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Die tweede goal van United was gewoon een erg goed boog balletje van Lingaard. Positioneel stond Rashford inderdaad te vrij. Maar bij de goal van Arsenal gaat de bal gewoon tussen twee man door. Dus naast positioneel ook nog eens verdedigend qua reactie fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En dat was bijna 2-2. :X

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Arsenal begint een beetje op Chelsea te lijken met zijn dode spel momenten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Arsenal draaide de duimschroeven nog even aan. Ben benieuwd hoe de ploegen straks de kleedkamer uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fleximex schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:52:
Arsenal begint een beetje op Chelsea te lijken met zijn dode spel momenten ;)
Die snap ik niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ze zijn heel gevaarlijk tegenwoordig. Tegen Leicester ook al met die late goal. Ze hadden natuurlijk altijd al directe vrije trappen waar ze gevaarlijk uit zijn. Maar Arsenal is ook deze wedstrijd, met o.a. een goal, het gevaarlijkst uit dode spelmomenten geweest.
Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2