[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.645 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Andere bronnen melden Everton als geïnteresseerde. ;)
Transfer wordt overigens pas in de zomer afgerond, eerder is hij ook niet bij Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:58
Transfer verbod Real en Atletico opgeschort voor onbepaalde tijd
Erg jammer. Zou me niks verbazen als daar smeergeld achter langs is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Lijkt me niet, want Barcelona deed precies hetzelfde: in beroep gegaan, daarmee werd de zaak uitgesteld en konden ze in de zomer gewoon nieuwe spelers te halen (waaronder Suarez voor 90m, maar die mocht de eerste paar maanden niet spelen vanwege het bijt "incident" op het wk)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
jeka schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:22:
[...]

Cool die wedstrijd was ik in het stadion. O+
Ben benieuwd of hij zijn draai gaat vinden in de BPL.
Holy sh*t :D
Ik weet nog dat ik helemaal uit mijn dak ging toen ik dat zag, hahaha _/-\o_

Ik kan Pato niet helemaal, maar dat 'ie snel is geloof ik graag. Daarbij spelen wel veel hele snelle spelers in de BPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zo, aardige wedstrijd tussen Barcelona en Atletico. Goed begin van Atletico, terechte voorsprong.. maar Barcelona voetbalt zich er goed onderuit en staat alweer 2-1 voor. Heerlijke wedstrijd tussen twee verschillende teams die er beide voor gaan :)

Edit: en rood voor Atletico.. zat er al aan te komen |:( Ze kunnen zich niet inhouden. Jammer, wedstrijd is afgelopen. Dan maar hopen dat Barcelona een beetje lekker wil ballen in de tweede helft.

[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 30-01-2016 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 18:04
Nou, hoop gebaar en geschreeuw richting de scheidsrechter (uiteraard, want Spanje) en daar is de rode kaart. Zwaar gestraft. Barcelona loopt daar een beetje te etteren door hoge balletjes te spelen (Alves en Messi) en dan komt er een bal net niet goed aan, Luiz gaat er voor en krijgt daar dan rood voor. Zonde, zwaar gestraft en wedstrijd is nu wel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Felipe Luis maakt het meteen een stuk lastiger voor Atleti; een flinke schop op de knie van Messi en direct rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:47
JanW schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:47:
Nou, hoop gebaar en geschreeuw richting de scheidsrechter (uiteraard, want Spanje) en daar is de rode kaart. Zwaar gestraft. Barcelona loopt daar een beetje te etteren door hoge balletjes te spelen (Alves en Messi) en dan komt er een bal net niet goed aan, Luiz gaat er voor en krijgt daar dan rood voor. Zonde, zwaar gestraft en wedstrijd is nu wel gespeeld.
Dat dacht ik ook idd, geel oke maar rood is bijzonder zwaar.
Het is een overtreding, maar lijkt vooral ongelukkig door het doorgaan op de bal.

Daarnaast, als het een bewussie zou zijn dan had Messie 3 maanden niet gespeeld.

Helaas einde wedstrijd daardoor :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:56
JanW schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:47:
Zwaar gestraft? Gestrekt been op de knie, dat is altijd direct rood.
Messi heeft geluk dat zijn schoen er niet op blijft staan, maar er vanaf schampt, anders kan dit gewoon einde carrière zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

JPM85 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:54:
[...]

Zwaar gestraft? Gestrekt been op de knie, dat is altijd direct rood.
Messi heeft geluk dat zijn schoen er niet op blijft staan, maar er vanaf schampt, anders kan dit gewoon einde carrière zijn.
Hij leek inderdaad op de knie te mikken, als je de beweging van dat been ziet. Er leek geen intentie om de bal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 18:04
Vanuit de andere hoek ziet 't er inderdaad een stuk lomper uit. Op 't eerste gezicht lijkt ie 'm te schampen, maar daar is geen sprake van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Denk niet dat het bewust op de knie is, maar meer te laat op de bal. Messi is een van de snelst handelende spelers in het spel, dus ontzettend lastig om eerder bij de bal te komen. Verlet niet dat het rood blijft, gestrekt been en met de noppen op de knie.

Wel bizar hoe Barca voor de 3e wedstrijd achtereen de wedstrijd compleet laat kantelen. De individuele & gezamenlijke klasse van MSN is niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Die Luis is gewoon een grote idioot met hoe hij inkomt. Roekeloos met gestrekt been op de knie van een tegenspeler.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Luxicon schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:04:
Die Luis is gewoon een grote idioot met hoe hij inkomt. Roekeloos met gestrekt been op de knie van een tegenspeler.
Inderdaad. Los van of het bewust is of niet, als je op zo'n manier inkomt ben je nogal dom bezig en riskeer je rood. En dat een minuut voor rust. Zo draai je je eigen team wel de nek om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het is niet te merken dat Atletico met 10 man speelt, maar ik denk niet dat ze dit vol kunnen houden.

Haha, nog een keer rood. :D

[ Voor 13% gewijzigd door Luxicon op 30-01-2016 17:23 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Maar nu mogen ze het met 9 man proberen :P En voor Suarez een 9,5 van de jury.

Uiteindelijk doet Atletico zichzelf de das om. Er had veel meer in gezeten dan dit.

Barcelona speelt de wedstrijd nu heel rustig uit. Jammer. Tweede helft toch een beetje teleurstellend zo.

[ Voor 59% gewijzigd door RoD op 30-01-2016 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Dortmund heeft geluk.. Smeerlappen scheidsrechter :( Ik kan Dortmund weinig verwijten door een paar behoorlijke blunders van de arbitrage.

Stuttgart net 3 puntjes gepakt tegen HSV. Ik vind Grosskreutz toch echt een hele goede aanwinst! Heeft zelfs in zijn contract gezet dat hij mee naar de 2e Bundesliga zou gaan als het zou gebeuren. Gelukkig bestaan zulke spelers nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Real Madrid heeft de klus na een kwartier alweer geklaard tegen Espanyol: 3-0. Nouja, dan kan ik wat anders gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is nu officieel: Pep Guardiola is vanaf volgend seizoen de Man City coach, Pellegrini gaat foetsie.

http://www.bbc.co.uk/sport/football/35461090

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
gambieter schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:20:
Het is nu officieel: Pep Guardiola is vanaf volgend seizoen de Man City coach, Pellegrini gaat foetsie.

Voor Pep een mooie uitdaging, City draait in Europees verband nog altijd stroef.
Zou wel betekenen dat met geld alles te koop is. Mag hij wel na elke wedstrijd de sjeik bellen, want dat schijnt te moeten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:06
Barcelona, Bayern en straks City. Zoek de gemeenschappelijke deler. Lekker op safe spelen Pep _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 20:13

Niku

Alagaesii

Kaap schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:38:
Barcelona, Bayern en straks City. Zoek de gemeenschappelijke deler. Lekker op safe spelen Pep _O-
Ik vind City juist wel een mooie uitdaging voor hem, zeker in de CL. En daarbij is in de PL geen enkel team ergens zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:54

Vos

AFCA

Hij kan overal heel gericht kopen omdat er geld genoeg is. Dus dat zal hij ook wel gaan doen.

Hoop hem wel een keer bij team te zien met minder financiële middelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
gambieter schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:20:

Goedzo, zijn we daar vanaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Niku schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:01:
[...]

Ik vind City juist wel een mooie uitdaging voor hem, zeker in de CL. En daarbij is in de PL geen enkel team ergens zeker van.
Ik doelde, zoals Vos ook al aangaf, op de zekerheid kwa financiële middelen. Voorlopig zien we Guardiola nergens waar hij echt een selectie naar een hoger niveau brengt i.p.v. speler A te vervangen als die niet goed genoeg is in zijn ogen terwijl die speler kwalitatief wel degelijk heel goed is.

Nu is het veelal de gespreide bedjes waar Pep in terecht komt. En dat wordt alleen maar moeilijker om een echte uitdaging te gaan doen, want des te harder de kritiek zal zijn wanneer het hem ergens niet lukt waar hij niet die financiële middelen krijgt.

Dat is dus wat ik bedoel met op safe spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 11:34

Baseman77

We move

Nou ja, gespreide bedjes...als het zo makkelijk zou zijn, dan zou iedereen hetzelfde kunnen doen.
Maar hij zoekt tot nu toe inderdaad wel iedere keer een club uit met meer dan voldoende financiële middelen. Het zou heel interessant zijn om hem eens te zien werken bij een kleinere/armere club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:32:
[...]

Ik doelde, zoals Vos ook al aangaf, op de zekerheid kwa financiële middelen. Voorlopig zien we Guardiola nergens waar hij echt een selectie naar een hoger niveau brengt i.p.v. speler A te vervangen als die niet goed genoeg is in zijn ogen terwijl die speler kwalitatief wel degelijk heel goed is.

Nu is het veelal de gespreide bedjes waar Pep in terecht komt. En dat wordt alleen maar moeilijker om een echte uitdaging te gaan doen, want des te harder de kritiek zal zijn wanneer het hem ergens niet lukt waar hij niet die financiële middelen krijgt.

Dat is dus wat ik bedoel met op safe spelen :)
Kan hij beter naar Arsenal gaan, daar kan hij onafhankelijk van de resultaten zeker 10 jaar blijven >:)

Maarre, deze zag iedereen toch al tijden aankomen, ben vooral benieuwd welke spelers City zal gaan halen en of hij met City Europese successen kan behalen .

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Safe? Hij zal nu moeten laten zien dat hij wel Europees kan scoren met Man City, iets wat de vorige coaches niet is gelukt ondanks de vele gelden. Zelfde voor de PL en FA/League-cup. Bossie heeft wel gelijk, bij alle andere topclubs zijn coaches weer foetsie als de successen uitblijven, dus safe is het niet :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wat moet hij bij een armzalige club met spelers die toch nooit het niveau halen om het spel goed uit te kunnen voeren? No compromise >:)
Wenger zit er al 100 jaar en van eigen jeugd doorstroom kan je nauwelijks spreken ...

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 01-02-2016 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Haha zie gelijk die Arsenal haters erop springen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:P Dat heeft met Arsenal zelf weinig te maken. Als je op het hoogste niveau dominant, aanvallend voetbal wil spelen op een beperkt budget is bijna de enige manier zelf spelers opleiden die het van jongs af aan al aanleren. En de enige trainer die nu ergens lang genoeg zit om het voor elkaar gekregen te hebben zou Wenger moeten zijn. Nu is Southampton de jeugdopleiding van Arsenal :+ , net als dat Ajax een jeugdopleiding heeft ( O-) ) dus zo jong komen die spelers niet binnen om het bij wijze van spreken in hun DNA te hebben zoals dat bij Barcelona is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:40
Southampton: Chambers, Ox en Walcott, verder moet je al 30 jaar teruggaan. Valt nog wel mee, toch?
http://www.transfermarkt....l/alletransfers/verein/11

Edit, voor de rest gebruikt zowat de halve premier league Southampton als jeugdopleiding... als je ziet welke spelers daar allemaal gepasseerd zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Wilibrord op 02-02-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben nergens begonnen over jeugdspelers en jeugdopleidingen, daar kwamen jullie mee :Y Of komt het omdat ik op Guardiola teentjes trapte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wilibrord schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:07:
Southampton: Chambers, Ox en Walcott, verder moet je al 30 jaar teruggaan. Valt nog wel mee, toch?
http://www.transfermarkt....l/alletransfers/verein/11
Hadden ze nog meer Engelse spelers dan :D ? Alleen Gibbs en Wilshere kan je eigen jeugd noemen en die zijn niet eens (meer) basisspelers. En die drie zijn dan degenen waar nog een flinke som geld is voor neergeteld, misschien zijn er wel meer die gratis of weinig zijn binnengekomen.
Kaap schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:18:
Ik ben nergens begonnen over jeugdspelers en jeugdopleidingen, daar kwamen jullie mee :Y Of komt het omdat ik op Guardiola teentjes trapte?
[brede grin smilie] obsessed met Guardiola?

Je kan moeilijk zeggen dat Bayern in jaar 1 niet een hoger niveau had met nauwlijks veranderde samenstelling. Je zou kunnen zeggen dat bepaalde spelers met veel meer geduld nog nuttig hadden kunnen zijn. Daarnaast had ie zoveel nog niet in te brengen wat transfers betreft blijkt achteraf, daar waren Sammer en Rummenige verantwoordelijk voor. En Bayern heeft zeker niet de financiele middelen als een City, PSG, Barca, RM, Man U (op z'n wenslijstje stonden vaak heel ander namen dan die uiteindelijk gekomen zijn. Vidal ipv een rechtsback is er een van en rechtsback had zeker wel een upgrade nodig aangezien ie Lahm per se/liefst op het middenveld wil).
Wat betreft jeugdopleiding: je hebt het over werken met beperkte financiele mogelijkheden. Als je dan een niveau wilt halen zoals Guardiola wil dan kan je daar beter maar in de jeugd mee beginnen ipv eindeloos lurken met spelers met beperkt potentieel (voor het spel wat ie voor ogen heeft).

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 02-02-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Wat heeft Guardiola dan aan jeugd laten doorstromen bij Bayern en/of Barcelona?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
apis29 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:21:
[...]
je hebt het over werken met beperkte financiele mogelijkheden.
Nee, dan heb je het mis. Ik benoemde de onbeperkte financiële mogelijkheden van sommige clubs en het niet hebben van die onbeperkte financiële mogelijkheden. De nadruk dus op die "onbeperkte". Dat is wat anders dan echt beperkte financiële mogelijkheden.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-02-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vardy gaat weer hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Arsenal lijkt daarentegen voorlopig even weer af te haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Friespeuk schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:51:
Wat heeft Guardiola dan aan jeugd laten doorstromen bij Bayern en/of Barcelona?
Busquets :+ . Pedro ... (en als de spelers niet bij Rijkaard hadden aangedrongen om Messi te promoveren had je die er ook nog bij kunnen zetten; en Pique was teruggekeerd).
Maar je hebt het verhaal duidelijk niet gelezen ;) . Bij Bayern is ie sowieso niet verantwoordelijk voor de jeugd (of dacht je dat ie in 3 jaar een hele nieuwe lichting van jongs af aan naar zijn filosofie heeft opgeleid en bij Barca kwam het al overeen). Maar om namen te noemen: die zoon van Scholl en Gaudino waren er van de zomer bij gehaald bij die toer in Amerika. Niet dat ze doorgebroken zijn, en Gaudino is ondertussen zelfs verhuurd omdat ie minuten moet en wil maken.

Gerelateerd:
FOCUS-Online-Experte Daniel Martinez erklärte einmal im Interview mit der "Abendzeitung München", wie sich der Katalane gegenüber Spielern verhalte, die nicht seine Erwartungen erfüllen.

"Er erteilt Anweisungen, sagt, was er von ihnen erwartet – ein Mal. Wenn die Profis es falsch machen, bekommen sie Korrekturen. Wenn Pep dann das Gefühl hat, dass dies nichts bringt und keinen Erfolg verspricht, lässt er den Spieler fallen", schilderte Martinez, "unabhängig davon, ob er ihn als Mensch charakterlich toll findet. Er ordnet alles dem Erfolg unter. Er lässt ihn ,verhungern'".
http://www.focus.de/sport...abteilung_id_5182091.html

[ Voor 45% gewijzigd door apis29 op 03-02-2016 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, Leicester City. Die eerste goal van Vardy (volley na lange pass van Mahrez) is een schoonheidje en daarna een tikitaka waar een pingel had moeten worden gegeven; 2-0 tegen Liverpool. Arsenal had pech dat keeper Fraser Forster in topvorm steekt en alles tegenhield. Man City had mazzel en won toch, Spurs redelijk makkelijk tegen een kwakkelend Norwich City.

De titelrace is erg leuk aan het worden, go Foxes go! ManU kon eindelijk weer eens scoren in de eerste helft ;)

En wat zal Garde kwaad zijn bij Aston Villa. Hun transferwindow nieuws was dat alle pogingen mislukt waren, en gaat Jordan Ayew even dom een elleboog geven zonder echte aanleiding en ze een groot deel van de wedstrijd met 10 moeten spelen en dus ook verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:D Had ik toch afgelopen seizoen een Leicester Vardy shirtje moeten nemen (alleen was het toen omdat a: het een mooi shirt was, mooier dan dit seizoen en b: een Vardy omdat een klasgenoot Vardy heette O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

gambieter schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 00:53:
Wow, Leicester City. Die eerste goal van Vardy (volley na lange pass van Mahrez)
Die is echt niet normaal. Echt een voorbeeld van een normaal getalenteerde speler die opeens het zelfvertrouwen van een wereldster heeft. Heel mooi om te zien.

Minder mooi is dat ik gisteren 7 van de 8 wedstrijden al goed had om 2100,- te winnen. De enige die nog even moest vallen was winst voor Arsenal. Stomme keeper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:25:
[...]

Busquets :+ . Pedro ... (en als de spelers niet bij Rijkaard hadden aangedrongen om Messi te promoveren had je die er ook nog bij kunnen zetten; en Pique was teruggekeerd).
Maar je hebt het verhaal duidelijk niet gelezen ;) . Bij Bayern is ie sowieso niet verantwoordelijk voor de jeugd (of dacht je dat ie in 3 jaar een hele nieuwe lichting van jongs af aan naar zijn filosofie heeft opgeleid en bij Barca kwam het al overeen). Maar om namen te noemen: die zoon van Scholl en Gaudino waren er van de zomer bij gehaald bij die toer in Amerika. Niet dat ze doorgebroken zijn, en Gaudino is ondertussen zelfs verhuurd omdat ie minuten moet en wil maken.

Gerelateerd:[...]
http://www.focus.de/sport...abteilung_id_5182091.html
Weiser is naar Hertha BSC, Kurt heeft nooit gespeeld en is daar ook naartoe gegaan. Julian Green speelde bij HSV, maar is voorlopig nog bij Bayern.. Tja je kunt niet al die talenten zomaar tijd gaan geven. Overigens is Hertha BSC wel een leuke club voor die talenten. Weiser doet het best aardig volgens mij :)

Wat ik overigens niet snap, is de situatie bij Scholl en Hojbjerg. Scholl speelde een hele tijd mee en Hojbjerg was behoorlijk goed aan het spelen in de gewonnen beker finale tegen Dortmund.. Natuurlijk gaat het zich om de gedachte dat hij al een grote wedstrijd speelde en daarin uit kon blinken bij Bayern. Zoiets doe je niet als je geen degelijke voetballer bent.
In principe is er (zover ik nu herinner) geen echt talent bij Bayern gebleven en in het eerste gaan spelen.
PWM schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:40:
[...]
Minder mooi is dat ik gisteren 7 van de 8 wedstrijden al goed had om 2100,- te winnen. De enige die nog even moest vallen was winst voor Arsenal. Stomme keeper :+
Staat alles nog rechtop thuis? Haha. Ik kan me voorstellen dat je daar wel effe kwaad van werd :+

El Sharaawy speelt best lekker bij Roma. Gisteren 1x gescoord en van het weekend ook al (als ik het goed heb..). Ik begrijp dat AC Milan echt helemaal niet.. Hoe kun je zo'n goede speler weg doen :/

[ Voor 24% gewijzigd door Mosin op 03-02-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mosin schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:58:
[...]

Staat alles nog rechtop thuis? Haha. Ik kan me voorstellen dat je daar wel effe kwaad van werd :+
Kwam er pas erg laat achter. Had van het weekend voor de gein eens 8 sportwedtrijden in 1 bet gedaan, zat zelfs basketbal en tennis in :+

Ik had al gezien dat Arsenal niet had gewonnen, en pas daarna zag ik dat die 7 andere wel goed waren :+ Pure kennis en kunde natuurlijk dat die overige 7 goed waren

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 03-02-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
PWM schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:05:
[...]

Kwam er pas erg laat achter. Had van het weekend voor de gein eens 8 sportwedtrijden in 1 bet gedaan, zat zelfs basketbal en tennis in :+

Ik had al gezien dat Arsenal niet had gewonnen, en pas daarna zag ik dat die 7 andere wel goed waren :+ Pure kennis en kunde natuurlijk dat die overige 7 goed waren
Toch best netjes gegokt hoor! Of zoals je zegt Pure kennis 8) :D
Op die manier valt het nog wel mee, het geluks gevoel was door Arsenal dus al direct weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Die verdediger Huth van Leicester City, die zie ik elke wedstrijd gewoon ellebogen uitdelen. Nu ook weer tegen Liverpool.
Vreemd dat er niets tegen die man wordt ondernomen. Ik vind het een extreem geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Harribo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:07:
Die verdediger Huth van Leicester City, die zie ik elke wedstrijd gewoon ellebogen uitdelen. Nu ook weer tegen Liverpool.
Vreemd dat er niets tegen die man wordt ondernomen. Ik vind het een extreem geval
Komt ook een beetje door de aandacht die het krijgt. Diego Costa had waarschijnlijk direct een gepaste straf gekregen.. Selectief uitzoeken van spelers zou je het soms kunnen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Mosin schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:29:
[...]
Komt ook een beetje door de aandacht die het krijgt. Diego Costa had waarschijnlijk direct een gepaste straf gekregen.. Selectief uitzoeken van spelers zou je het soms kunnen noemen.
Nou wat ik zeg.... ik zie hem dit elke wedstrijd doen. En het zijn geen malse elleboogjes.
Net als Costa inderdaad. Maar Costa of Huth,....beiden moeten aangepakt worden, dus ook Huth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Allemachtig, Barcelona speelt Valencia volledig van de mat in de eerste helft. Ze komen nog goed weg met een 0-3 achterstand, Valencia heeft goede spelers maar dit lijkt totaal niet te werken met Neville. Penalty gemist, grote kans spat uiteen op de lat. Had zo 5-0, 6-0 kunnen staan in de eerste minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Hoe eerder die weer weg is hoe beter :D . Echt kansloos idee van die eigenaar :+ ...
Mosin schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:58:
[...]

Weiser is naar Hertha BSC, Kurt heeft nooit gespeeld en is daar ook naartoe gegaan. Julian Green speelde bij HSV, maar is voorlopig nog bij Bayern.. Tja je kunt niet al die talenten zomaar tijd gaan geven. Overigens is Hertha BSC wel een leuke club voor die talenten. Weiser doet het best aardig volgens mij :)

Wat ik overigens niet snap, is de situatie bij Scholl en Hojbjerg. Scholl speelde een hele tijd mee en Hojbjerg was behoorlijk goed aan het spelen in de gewonnen beker finale tegen Dortmund.. Natuurlijk gaat het zich om de gedachte dat hij al een grote wedstrijd speelde en daarin uit kon blinken bij Bayern. Zoiets doe je niet als je geen degelijke voetballer bent.
In principe is er (zover ik nu herinner) geen echt talent bij Bayern gebleven en in het eerste gaan spelen.

El Sharaawy speelt best lekker bij Roma. Gisteren 1x gescoord en van het weekend ook al (als ik het goed heb..). Ik begrijp dat AC Milan echt helemaal niet.. Hoe kun je zo'n goede speler weg doen :/
Gaudino had vorig seizoen al bij het eerste gespeeld idd, nog vóór de USA trip. Van Scholl zie ik geen data ... Højbjerg was iig wel een groot talent ja (had al een Denemarken shirt voor ogen met Højbjerg O-) ), misschien een beetje te onbeholpen voor Guardiola standaarden. Vlgns mij bij Augsburg gestald vorig jaar en nu Schalke waar ie niet aan spelen toe komt (had wel een slimmere keus kunnen maken |:( ). Kurt, Weiser, Kimmich is ook allemaal aangekochte jeugd. Vast een investeringskeus door Rummenige/Sammer (zou handig zijn als Bayern II in de 2. Bundesliga zou mogen spelen).
El Sharaawy was aan Monaco verhuurd dit seizoen waar ie het ook goed deed en nu zit ie ineens bij Rome (had al gelezen dat ie gescoord had maar toch ???). Ik zie dat Monaco tot koop verplicht was als ie 25 wedstrijden voor ze gespeeld had en de huur had beeïndigd na 24 :+ (zou vlgns VI €13 miljoen gekost moeten hebben). Roma heeft ook een optie tot koop ...

[ Voor 93% gewijzigd door apis29 op 03-02-2016 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Catorce schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:59:
Allemachtig, Barcelona speelt Valencia volledig van de mat in de eerste helft. Ze komen nog goed weg met een 0-3 achterstand, Valencia heeft goede spelers maar dit lijkt totaal niet te werken met Neville. Penalty gemist, grote kans spat uiteen op de lat. Had zo 5-0, 6-0 kunnen staan in de eerste minuten.
Ik begreep inmiddels dat Youporn de video van de wedstrijd verwijderd heeft omdat "rape" niet toegestaan is :+

7 - 0 allemachtig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Harribo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:39:
[...]

Nou wat ik zeg.... ik zie hem dit elke wedstrijd doen. En het zijn geen malse elleboogjes.
Net als Costa inderdaad. Maar Costa of Huth,....beiden moeten aangepakt worden, dus ook Huth
Je moet ze beiden straffen, dat is een punt wat zeker is. Dan is het toch vrij onprofessioneel van diegene die dit soort zaken moet behandelen.
apis29 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:20:
Hoe eerder die weer weg is hoe beter :D . Echt kansloos idee van die eigenaar :+ ...

[...]

Gaudino had vorig seizoen al bij het eerste gespeeld idd, nog vóór de USA trip. Van Scholl zie ik geen data ... Højbjerg was iig wel een groot talent ja (had al een Denemarken shirt voor ogen met Højbjerg O-) ), misschien een beetje te onbeholpen voor Guardiola standaarden. Vlgns mij bij Augsburg gestald vorig jaar en nu Schalke waar ie niet aan spelen toe komt (had wel een slimmere keus kunnen maken |:( ). Kurt, Weiser, Kimmich is ook allemaal aangekochte jeugd. Vast een investeringskeus door Rummenige/Sammer (zou handig zijn als Bayern II in de 2. Bundesliga zou mogen spelen).
El Sharaawy was aan Monaco verhuurd dit seizoen waar ie het ook goed deed en nu zit ie ineens bij Rome (had al gelezen dat ie gescoord had maar toch ???). Ik zie dat Monaco tot koop verplicht was als ie 25 wedstrijden voor ze gespeeld had en de huur had beeïndigd na 24 :+ (zou vlgns VI €13 miljoen gekost moeten hebben). Roma heeft ook een optie tot koop ...
Ik vind het wel jammer van die Hojbjerg zeg, maar het zegt uiteraard ook iets over Schalke. Het zijn van die hopeloze ploegen die niet meer zijn wat het was en gaan dan maar wisselen van spelers ofzo :(
Scholl heb ik toch echt wel eens zien spelen, maar het zou goed kunnen dat dit op de Telekom Cup was ofzo.. Die uit 2014 in Hamburg volgens mij.

El Sharaawy moet gewoon lekker bij Roma blijven. AC Milan heeft volgens mij ook een beleid van hier tot ergens op een bodemloze put.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Kaap schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 06:32:
[...]

Ik begreep inmiddels dat Youporn de video van de wedstrijd verwijderd heeft omdat "rape" niet toegestaan is :+

7 - 0 allemachtig :o
7-0 is een aardige rape inderdaad. Mooi ook Suarez 4 goals :)

Suk trouwens gescoord voor Porto!

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Juan Carlos Paredes provoked Diego Costa, says Guus Hiddink
After Costa had gone down under an off-the-ball challenge from the Watford man, Paredes moments later went down himself holding his face, though replays showed the Chelsea forward made minimal contact with him.
Normaal krijg je dan een reactie uit het andere kamp van "Nietes, zo is onze speler niet". Aanvoerder Troy Deeney van Watford laat zien dat het ook anders kan: Watford captain Troy Deeney to speak to Juan Carlos Paredes over 'pathetic' incident

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 04-02-2016 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 11:34

Baseman77

We move

Hahaha, geweldige reactie van Deeney _/-\o_
Hadden alle voetballers maar zijn instelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Catorce schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:59:
Lijkt me wel duidelijk dat heel Valencia niet op de Neville broers zitten te wachten. Natuurlijk was Barca niet te stoppen, had het tegen een normaal Valencia ook 2-0, 3-0 geworden, maar er was echt 0,0 inzet van de kant van Valencia.

Desondanks, zeker genoten weer...Wordt wel tijd dat Suarez eens gaat aanleggen voor strafschoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RoD schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:56:
[...]

Hij leek inderdaad op de knie te mikken, als je de beweging van dat been ziet. Er leek geen intentie om de bal te spelen.
http://www.vi.nl/nieuws/a...gen-straf-filipe-luis.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Spanje, daar ben je dit wel gewend inmiddels. Te gek voor woorden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooi stuk op de BBC Sport pagina: 'Leicester: You've made our teams look like a bunch of amateurs'
Afbeeldingslocatie: http://ichef.bbci.co.uk/onesport/cps/624/cpsprodpb/13D80/production/_88108218_vardy.jpg
So I am going to go even further than Robbie. Leicester fan, your team can win the league. You deserve to win it. You will win it. And you will win it because I, and many thousands of others, are secretly willing you to, because it's the closest thing to Roy of the Rovers we've ever seen. You've made the teams we support look like a bunch of bungling amateurs, and, despite my pain, I love you for it.
:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Haha mooi! Precies het sentiment wat ik afgelopen dinsdag had na Arsenal - Southampton :D

Go Leicester, geschiedenis schrijven :)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:38
Ja ja, eerst maar eens langs City vanmiddag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
chim0 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 05:59:
Als het lastig word, kan Yaya, Vardy altijd ff buiten de lijnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:46

Quad

Doof

3 minuten gespeeld.. 0-1. 7(8)7
En vlak na rust 0-2, heerlijke goal van Mahrez. _/-\o_

Uh.. 0-3.. Pijnlijke middag voor Manchester City. _O-

[ Voor 71% gewijzigd door Quad op 06-02-2016 15:04 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:30
Inmiddels staat het 0-3 :o

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow. Zelfs 0-3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 16:09
Het lijkt wel op PSV - FC Utrecht eigenlijk deze wedstrijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Bizar, City lijkt Leicester gewoon geen pijn te kunnen doen en lijkt gewoon geslacht te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Goal had afgekeurd moeten worden. Huth zet zich duidelijk af op de schouders van zijn tegenstander.
Scheids ontgaat het... Best vreemd, duidelijk te zien

Huth heeft wel meer van dit soort grappen helaas. (al eerder gezegd)

Edit: altijd mooi als het grote geld verliest :-)

[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 06-02-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vardy in een 1 op 1 situatie net niet, maar wat een pass was dat van rechts achteruit zeg, wow.

Lol, dat gebaar van Vardy, 0 - 3 naar de supporters van City. :+ :D

[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 06-02-2016 15:13 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Awkward :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
lekker terugspeelballetje, werd het einde van de wedstrijd bijna nog even heel spannend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toch nog 1-3, om de eer te redden. En Aguero voor topscorer. Maar het gaat niet minder pijnlijk zijn voor de sjeiks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Liever dat Arsenal kampioen wordt, maar Leicester als wij het niet worden. heeft een hoge gunfactor. Mede doordat ik het de traditionele concurrenten uiteraard niet gun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 15:50:
Liever dat Arsenal kampioen wordt, maar Leicester als wij het niet worden. heeft een hoge gunfactor. Mede doordat ik het de traditionele concurrenten uiteraard niet gun ;)
gambieter in "[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:38
Yup, Leicester dik en dik verdiend gewonnen. City drama elftal. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat zou het toch episch zijn als het lukt :D

[ Voor 4% gewijzigd door Niku op 06-02-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Niku schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 16:22:
Wat zou het toch episch zijn als het lukt :D
Yep, je zou het episch kunnen noemen, tenzij je een fan bent van een van de Engelse topclubs, dan is het simpelweg een faal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 17:02:
[...]

Yep, je zou het episch kunnen noemen, tenzij je een fan bent van een van de Engelse topclubs, dan is het simpelweg een faal.
Mwoah ik denk dat dat wel meevalt. Ook de fans van Engelse topclubs vinden het over het algemeen een mooi gebeuren. Schitterend toch dat zon kleine club even helemaal losgaat. Living the dream! Tuurlijk zie ik liever Arsenal kampioen worden, maar ik gun het Leicester ook, en ik weet zeker dat vele andere fans van topclubs er precies zo over denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Die faalverwachting zit al ingebouwd als je Liverpool fan bent dus dan zie je nog liever Leicester winnen ja :D . Die tweeluik tegen Tottenham net na de kerstperiode was toch wel een grote test die ze met vlag en wimpel doorstaan hebben dus een fluke kan je het al eigenlijk niet meer noemen, zeker met vandaag er nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Af en toe heeft Voetbalzone wel van die leuke fotospecials, zo ook deze.

Deze foto met Mourinho springt er wat mij betreft wel bovenuit, de foto zelf is er een met geweldige emoties. :D
Kijk eens naar het publiek, de gezichtsuitdrukkingen e.d..

Afbeeldingslocatie: http://static.voetbalzone.nl/images/photos/big/ori_960xonbekend/14135543512535.jpg?v=7

Geweldig plaatje vind ik het! _O_

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Strakjes hopen op een doelpuntenfestijn dat uitloopt op een gelijkspelletje, zou het mooste zijn :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
ik hoop dat Man Utd gaat winnen. Heb er nog geld op ingezet ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:51:
Strakjes hopen op een doelpuntenfestijn dat uitloopt op een gelijkspelletje, zou het mooste zijn :Y
Dat gelijkspelletje is er nog, dat doelpuntenfestijn daarentegen... (saai evenwicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
gambieter schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:35:
[...]

Dat gelijkspelletje is er nog, dat doelpuntenfestijn daarentegen... (saai evenwicht)
Hoewel Chelsea toch wel een penalty had verdiend, tenzij Blind tegenwoordig keeper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Au! Wat een vreselijke landing van Zouma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Auw, zoals Zouma daar neerkwam, die knie :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 16:57

Vuvuzela

My spire is forming

Brrrrr die landing zag er niet lekker uit.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hop hop, 0-1 voor Man UTD. *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Knappe goal van Lingaard, zeg. Is dat niet degene die Depay uit het team houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Blind speelt met vuur. Dubieus handspel in de box einde eerste helft en nu dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Costa maakte er wel weer een show van, he ;) . Dat hands is een moeilijke, van zo dichtbij.

De Gea heeft net veel te doen, maar als hij nodig is, staat hij er. Tweede helft is een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:54
gambieter schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:18:
Memphis speelt meestal niet aan zijn kant, maar wordt gewisseld voor Martial.
Schoot hem er zeker goed in! Hoop wel dat Memphis er nog in komt. Speelt best aardig de laatste wedstrijden, in de tijd die hij krijgt.

Wat een save net van De Gea trouwens, pfjoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
gambieter schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:18:
Die houdt zichzelf uut het team, zeker in een topper tegen Chelsea komt ie gewoon tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het is toch niet waar hè.. 1-1 in 91e minuut. ;(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Boem. 1-1. En dan mag Van Gaal De Gea nog dankbaar zijn.

Edit: en 6 minuten extra tijd.

[ Voor 23% gewijzigd door Coltrui op 07-02-2016 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:54
Pff, Memphis die het een bal achterlijk verspeelt en in de omschakeling en dom verdedigen een goal van Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Coltrui schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:49:
Boem. 1-1. En dan mag Van Gaal De Gea nog dankbaar zijn.
idd, maar Chelsea heeft nog ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Wat een amateurs zeg!! Waardeloos om het alsnog weg te geven. Totaal onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Sjurm schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:49:
Pff, Memphis die het een bal achterlijk verspeelt en in de omschakeling en dom verdedigen een goal van Chelsea.
Precies, zoals gezegd, die komt gewoon tekort in dit soort wedstrijden.
Heel naïef, eerst zo'n slechte pass geven en dan heel rustig terug sjokken waarna de goal aan de andere kant binnen valt, terwijl de rest toch hard aan het terug rennen was om ook te verdedigen. Daar voelt ie zich dan weer te goed voor oid...
Met dat soort acties maak je je ook niet echt geliefd.

Heel United op De Gea na zakte wel weer door een ondergrens, Chelsea had er ook nog wel 2-1 van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Memphis :+ #Doei

Ondanks dat Costa een behoorlijk zak kan zijn, had ik toch gehoopt dat hij de tweede maakte. Teletubbie voetbal van ManU op het laatste zeg.

Ik vond dat Mata een beetje kinderlijk slecht deed knijpen naar die ene toe. Ook weer zoiets.

[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 07-02-2016 18:59 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2