[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.646 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
NiQo schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:51:
Mu speelt echt belabberd, lfc verdient de gelijkmaker.
Inderdaad, MU komt goed weg zo. Het spel blijft week in week uit hetzelfde, dus ik denk dat Champions League er op deze manier niet in zit. Ze spelen gewoon niet goed genoeg, er zijn betere ploegen die bij de eerste 4 kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:54

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Quad schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:41:
Lijkt er niet op. ;)
Rooney, de verlosser. :+
Toch fijn van een man die niets kan. :+

offtopic:
ok nu houd ik er over op ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:38
Ronaldo trapt na, scheids staat er bovenop en doet niets. Maar ja, Real zal wel een envelopje met een paar miljoen in de brievenbus doen van Gijon en dan is alles opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:25
chim0 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:54:
Ronaldo trapt na, scheids staat er bovenop en doet niets. Maar ja, Real zal wel een envelopje met een paar miljoen in de brievenbus doen van Gijon en dan is alles opgelost.
Niet nodig, je kan toch niet geschorst worden op basis van tv-beelden in Spanje.
Belachelijk nog steeds dat dit niet gebeurt, want hierdoor werk je dit wel in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
En weer een k*zak die een wedstrijd verpest met een rooie kaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Wat is dat toch bij Stoke, zonde weer.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gonadan schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:56:
Wat is dat toch bij Stoke, zonde weer.
Hoe bedoel je dat? De keepers Cech en Butland waren beiden in topvorm en werden op Sky Sports gezamenlijk tot the "Men of the match" uitgeroepen. Op zich best aardige wedstrijd, veel strijd en mooie reddingen.

Geen van beide teams verdiende het om te verliezen, dus gelijkspel :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Ik doelde zuiver op het feit dat ze bij Stoke uit wederom niet winnen terwijl ze nu mooi hadden kunnen profiteren.

Dus niets ten nadele van Stoke of de wedstrijd, maar ik vind het na al die jaren ook wel weer eens leuk als Arsenal het wel haalt. Aan het eind van het seizoen zal je zien dat elk punt telt. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Zie het zo, de concurrenten verloren hier, wij lopen nog met 1 punt van het veld. Stoke uit blijft gewoon heel lastig, en alle credits voor hun. Vandaag was de wedstrijd van de doelmannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Dat klinkt al een stuk beter inderdaad. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
De keeper lijkt toch wel het verschil te maken dit seizoen.

Wat ik trouwens niet begreep if dat de Stoke fans Ramsey de hele tijd uitfloten en minder fijne dingen scandeerden. Dan ben je toch niet helemaal fris achter de oren aangezien een van hun eigen spelers bijna z'n carriere beeindigde met die tackle paar jaar terug.

[ Voor 78% gewijzigd door RodeStabilo op 18-01-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Stoke blijft dan ook echt de club die ik het liefste zie verdwijnen uit de PL. Stelletje schoppers en anti-voetbal dat ze vaak spelen. Blegh.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Is dat niet iets meer van jaren geleden? nu met arnoutovich (ok die denkt dat ie zlatan is met dat mislukte staartje). bojan, affelay is het toch wat aanvallender ingesteld

Geen delap meer die een raket inwerpt naar een crouch ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Klopt, na BBC en MSN hebben we nu ook ABS bij Stoke. Niet te verwarren met het spul wat in je auto zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:39
Angeloonie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:12:
Stoke blijft dan ook echt de club die ik het liefste zie verdwijnen uit de PL. Stelletje schoppers en anti-voetbal dat ze vaak spelen. Blegh.
Wel eens Stoke zien spelen dit seizoen? Die spelen nu ook best aardig voetbal en kunnen het elke ploeg moeilijk maken, zo bleek ook maar weer tegen Arsenal.
Ik zie liever een Sunderland degraderen, wat ook wel een reële mogelijkheid lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zou Angeloonie Arsenal ook nog steeds boring boring vinden omdat dat vroeger zo was? Het Stoke City van Mark Hughes is niet te vergelijken met dat van Tony Pulis. Diens stijl zie je nu bij WBA; succesvol (want bliijft in de PL), maar niet om aan te zien.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Geloof prima dat het beter is bij Stoke tegenwoordig, speelden gisteren best aardig.
Alleen mijn aversie blijf bestaan en zeker omdat die Shawcross daar ook nog rondloopt helpt niet mee om dat beeld af te breken.
Maar ook gisteren was het "gewoon" ouderwets Stoke:
http://arsenalist.com/f/2...roud-fouled-clumsily.html
http://arsenalist.com/f/2...vic-foul-on-campbell.html
http://arsenalist.com/f/2...ott-blatantly-pushed.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:16
Heb je ook linkjes naar een fansite van Stoke waarop je dezelfde overtredingen, maar dan van Arsenal kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:44
Angeloonie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:19:
Geloof prima dat het beter is bij Stoke tegenwoordig, speelden gisteren best aardig.
Alleen mijn aversie blijf bestaan en zeker omdat die Shawcross daar ook nog rondloopt helpt niet mee om dat beeld af te breken.
Maar ook gisteren was het "gewoon" ouderwets Stoke:
http://arsenalist.com/f/2...roud-fouled-clumsily.html
http://arsenalist.com/f/2...vic-foul-on-campbell.html
http://arsenalist.com/f/2...ott-blatantly-pushed.html
Nou zeg, poeh poeh, daar wordt je stil van inderdaad :|

Als je nou over zoiets zou beginnen: http://www.fcupdate.nl/vi...geschoffeld-van-achteren/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

JanW schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:02:
Heb je ook linkjes naar een fansite van Stoke waarop je dezelfde overtredingen, maar dan van Arsenal kan zien?
Ga je gang zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 16:24

iChaos

It's Lupus.

Voor wie overigens graag voetbal kijkt via de computer/telefoon/tablet en een leuke korting mee wil pakken:

http://go.ziggosporttotaal.nl/

Tijdelijk 60 euro voor 6 maanden Ziggo Sport Totaal Go (via browser/telefoon/tablet dus), met gratis Chromecast 2. De maandprijs is sowieso al 10 euro per maand, dus als je weet dat je toch 6 maanden gebruik gaat maken van de dienst is het een leuke aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Friespeuk schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:54:
Wat ik trouwens niet begreep if dat de Stoke fans Ramsey de hele tijd uitfloten en minder fijne dingen scandeerden. Dan ben je toch niet helemaal fris achter de oren aangezien een van hun eigen spelers bijna z'n carriere beeindigde met die tackle paar jaar terug.
Die haat tegen Ramsey gaat juist over die tackle. Ze nemen het Ramsey kwalijk dat ie zijn beek toen brak en daar achteraf boos over was op Shawcross 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
Friespeuk schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:14:
Is dat niet iets meer van jaren geleden? nu met arnoutovich (ok die denkt dat ie zlatan is met dat mislukte staartje). bojan, affelay is het toch wat aanvallender ingesteld

Geen delap meer die een raket inwerpt naar een crouch ofzo
Dacht precies hetzelfde: Zlatan 0,01 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:30

Niku

Alagaesii

Ben benieuwd of dit daadwerkelijk gaat gebeuren. Lees het ook nog nergens anders overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Op http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/35371872 staat het ook, hij probeert de boete verhoogd te krijgen om zo niet de cel in te hoeven gaan. Het excuus is wel van het "dom blondje" niveau:
"I'm a sporting professional, I don't have a great understanding of taxes and law. "To deal with what are for me technical and complicated matters, I have to rely on other people. "Throughout all my career I have been an honest person, responsible and respectful of my team-mates and the clubs that I have played for and the countries I have lived in. "
En dat van een vervelende schoffelaar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Een jaar lang geen belasting betalen en dan vragen om een hogere boete in plaats van de gevangenisstraf. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:54
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=267563

"De verwachting is dat Mascherano zijn gevangenisstraf kan afkopen door een extra boete te betalen. Advocaat David Aineto heeft dat verzoek ingediend en de rechter lijkt akkoord te gaan. Vermoedelijk bedraagt die boete 21.000 euro."

Daar ligt hij niet wakker van denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hihi:

BBC Sporf @BBCSporf 4m4 minutes ago
OUCH: Javier Mascherano's updated Wikipedia page.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CZQTjPJXEAExY2D.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:54

Vos

AFCA

Dat is wel een klassieker die terugspeelbal van de captain van Norwich 7(8)7.

Wat geven ze die pot weg zeg....

Haha 4-5, wat een pot.

[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 23-01-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En nog eens....
Norwich in blessuretijd terug op 4-4, maakt Liverpool alsnog de 4-5. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

F*ck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dan kom je terug tot 4-4 en dan vertikt iemand het nog om mee terug te verdedigen? Hoe komt Lallana daar nou zo vrij inlopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Trainer Alex Neil moet nu toch eens gaan ingrijpen, dit gebeurt te vaak. Er is wel een nieuwe Duitse verdediger gekocht van Wolfsburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:40
Wel erg slecht verdedigd de hele wedstrijd eigenlijk. Dat mag ook wel eens gezegd worden. De Premiere League ligt ook weer niet zo ver van de Eredivisie af als iedereen zegt. Twee niveaus hoger misschien. Maar niet de 3-4-5 niveaus hoger als veel mensen altijd maar aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Heerlijk aantal doelpunten vanmiddag. Mooi dat Liverpool zich terugvocht en de winst pakt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nice, gaat wat worden vanavond met MOTD!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het is weer eens kick and rush voetbal bij United. Echt van die blinde halve schoten (als pass) en maar hopen dat het aankomt. Trap en tegenaan en rennen, beuken, ...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leicester City blijft doorstomen, 3-0 tegen Stoke City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Van Gaal mag inmiddels wel gaan inpakken, want hij krijgt het elftal niet aan het voeltballen, al vraag ik mij af of de spelers niet gewoon onvermogen zijn, erg veel spelers zijn onervaren in de voorhoede. Daar gaat ook echt alles fout.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Wat een doelpunt van Dele Alli tegen Palace! Genot om te zien, wat een speler.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Luxicon schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 17:47:
Van Gaal mag inmiddels wel gaan inpakken, want hij krijgt het elftal niet aan het voeltballen, al vraag ik mij af of de spelers niet gewoon onvermogen zijn, erg veel spelers zijn onervaren in de voorhoede. Daar gaat ook echt alles fout.
Januzaj komt erin, eerste wat hij doet is vrije trap veroorzaken... 0-1 Southampton

ManUtd speelt weer eens dramatisch. Spelers lijken inderdaad te onervaren. Ik snap ook niet dat een speler als Mata niet in de basis staat. Zonder zo'n creatieve speler op het middenveld gebeurt er aanvallend al helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
:D

't Is dat je voorkeur bekend is. :+
Toch die samenvatting ergens op snorren. :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Norwich, Suarez is naar Barcelona, krijgen ze nog vijf tegendoelpunten. En zo te horen was Manchester United weer slaapverwekkend saai. Blij dat ik die pot niet heb gezien.

En wat een wereldgoal van Dele Alli _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MU verliest dus thuis, inderdaad weer een slechte pot. Zou dit dan het einde zijn van Van Gaal? Dit is overigens een vraag die zich bij mij wekelijks herhaalt :P

Prachtige goal van Messi overigens. Technisch zo goed uitgevoerd. En hard nodig ook, want Barcelona speelde erg slecht maar krijgt toch de drie punten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Ik lees die vraag inderdaad minimaal elke week. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gonadan schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 17:52:
:D

't Is dat je voorkeur bekend is. :+
Toch die samenvatting ergens op snorren. :9
Die voorkeur is gewoon voor mijn woonstad ;) . Ik heb ook in Leicester gewoond en heb een zwak voor de Foxes ;) . Wedstrid komt vanavond gewoon op MotD op BBC1, 11.25. Zou wel eens de eerste samenvatting kunnen zijn, ze gaan aflopend op aantal doelpunten :( :p

Charlie Austin is trouwens een koopje voor Southampton als hij fit blijft. £4m voor een spits die al meerdere seizoenen er 15-20 inschiet, inclusief in de PL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 18:08:
Die voorkeur is gewoon voor mijn woonstad ;) . Ik heb ook in Leicester gewoond en heb een zwak voor de Foxes ;) . Wedstrid komt vanavond gewoon op MotD op BBC1, 11.25. Zou wel eens de eerste samenvatting kunnen zijn, ze gaan aflopend op aantal doelpunten :( :p
Weet ik. ;)
MotD zou nog een optie zijn, even zien hoe de avond loopt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:46
RoD schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 18:07:
MU verliest dus thuis, inderdaad weer een slechte pot. Zou dit dan het einde zijn van Van Gaal? Dit is overigens een vraag die zich bij mij wekelijks herhaalt :P

Prachtige goal van Messi overigens. Technisch zo goed uitgevoerd. En hard nodig ook, want Barcelona speelde erg slecht maar krijgt toch de drie punten mee.
Ik geloof niet dat hij het nog aan de praat gaat krijgen. Na anderhalf jaar lijkt het juist erger geworden qua spel en ook qua resultaten is hij niet verder dan Moyes was.

Als hij er niet binnenkort uit gaat vliegen denk ik dat het van de zomer wel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Benieuwd of we strakjes een leuke voetbalwedstrijd gaan zien of een Chelsea wat met foul play probeert de wedstrijd in hun voordeel te trekken. Te vaak dat deze wedstrijd om zeep geholpen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:47
Kaap schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:21:
Benieuwd of we strakjes een leuke voetbalwedstrijd gaan zien of een Chelsea wat met foul play probeert de wedstrijd in hun voordeel te trekken. Te vaak dat deze wedstrijd om zeep geholpen wordt.
Ik hoop het in ieder geval te kunnen zien, zojuist Fox internationaal maar weer aangevinkt @ KPN.
Verwacht het echter niet.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
dcell schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:45:
Ik geloof niet dat hij het nog aan de praat gaat krijgen. Na anderhalf jaar lijkt het juist erger geworden qua spel en ook qua resultaten is hij niet verder dan Moyes was.

Als hij er niet binnenkort uit gaat vliegen denk ik dat het van de zomer wel gebeurd.
Toch valt het op zich nog mee als je naar de ranglijst kijkt. Het spel en het geklaag zou veel erger doen vermoeden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Oei, rood voor Arsenal. Wel terecht, maar een dure fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Trage idioot die Per. Hoe kan je daar nou op spelen, wat een domme fout. Nu mag je weer blij zijn met een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik vraag me af waarom Wenger nog protesteert. Veel duidelijker krijg je ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Vreemd, Giroud eruit. Puur op de counter vanaf nu dus.

Al heb ik in grote wedstrijden nog niet zoveel geloof in Campbell.

Over en uit, kansloos weer.

[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 24-01-2016 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Al staat het nu 0-1, dus nu moet Arsenal aanvallen. En dan is Giroud er uit.

En zo heb je in 5 minuten tijd een rampzalig scenario voor Arsenal terwijl er eigenlijk weinig aan de hand was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De te beklimmen berg wordt snel hoger en steiler voor Arsenal op deze manier. Toch knap hoe Costa er dan opeens weer staat.

Is Sanchez al fit genoeg voor een helft? Ze gaan hem nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
RoD schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:23:
Al staat het nu 0-1, dus nu moet Arsenal aanvallen. En dan is Giroud er uit.

En zo heb je in 5 minuten tijd een rampzalig scenario voor Arsenal terwijl er eigenlijk weinig aan de hand was.
Dat is elke wedstrijd tegen Chelsea zo. Er gebeurt altijd iets waardoor we in het nadeel komen en zodoende de wedstrijd verliezen. Ik kan me de laatste gewone wedstrijd niet herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat is er toch met ze? Zelfs zo'n Chelsea kunnen ze niet eens kapot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:25:
De te beklimmen berg wordt snel hoger en steiler voor Arsenal op deze manier. Toch knap hoe Costa er dan opeens weer staat.

Is Sanchez al fit genoeg voor een helft? Ze gaan hem nodig hebben.
Die gaat er in komen en dan weer geblesseerd er af, past precies in het plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

OK, Sanchez is zich al aan het warmlopen.

Giroud was ook al geblesseerd begonnen, zeggen ze op Sky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gambieter schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:29:
OK, Sanchez is zich al aan het warmlopen.

Giroud was ook al geblesseerd begonnen, zeggen ze op Sky.
Hij keek in ieder geval verbaasd toen hij er af moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja dat viel wel mee dus.
Een Sanchez dier pas net weer fit is gaat het verschil ook niet maken.
Die rode kaart was gewoon dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sanchez er dus in. En Koscielny is een mazzelaar, want dat was een duidelijke pingel-waardige overtreding op Fabregas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Hij kon beter Walcott eraf halen voor Sanchez.
Fabregas had inderdaad een penalty kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:15:
Sanchez er dus in. En Koscielny is een mazzelaar, want dat was een duidelijke pingel-waardige overtreding op Fabregas.
Yep, en halverwege de helft van Chelsea éxact een zelfde soort overtreding van Matic op Sanchez: overtreding en geel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Volgens de media schijnt het dat Mertesacker Costa niet geraakt zou hebben. Gambieter, kijk jij naar vanavond naar MOTD :?

Als dat zo is, krijg ik dus gewoon weer gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het leek mij een duidelijke rode kaart. Zal eens zoeken naar beelden.

http://www.trollfootball.me/display.php?id=75414

Er lijkt hier geen contact te zijn. Dat er enorm theater gemaakt wordt is iig wel duidelijk.

Nog paar keer gekeken, zijn linkerbeen zal wel geraakt worden waardoor hij neer gaat.

[ Voor 71% gewijzigd door Vos op 24-01-2016 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Ik heb zelf nog geen herhaling gezien, maar MOTD te kennen zal het daar wel uitgebreid besproken worden.

Verder is het januari, en het begint er gewoon weer op te lijken zoals elk seizoen. Same ol', same ol'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Beelden: https://streamable.com/kpq8

Volgens mij krijg je ze niet duidelijker hoor, Mertesacker tilt zijn been op in de sliding, dat raakt Costa. Mertesacker biedt ook gelijk zijn excuses aan en protesteert ook niet. Als 't onterecht zou zijn zou hij dat toch nog wel doen.

Slecht verdedigd ook van Arsenal. Koscielny kan een stap naar voren doen en Costa staat buitenspel, of Mertesacker wat terug en hij staat defensief al een stuk beter. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:58:
Volgens de media schijnt het dat Mertesacker Costa niet geraakt zou hebben. Gambieter, kijk jij naar vanavond naar MOTD :?

Als dat zo is, krijg ik dus gewoon weer gelijk.
Mertesacker raakte hem gewoon, hoor. Daar was geen twijfel over. Het rollen van Costa paste meer bij Barcelona, maar rood was de enige optie. Ben benieuwd welke media?

Van de andere kant was het nog veel duidelijker. Het domme is vooral het naar rechts kijken door Mertesacker als hij de sliding al heeft ingezet. Had hij de bal kunnen hebben als hij zijn sliding beter had ingezet?

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 24-01-2016 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Ja, hij raakt hem, wel heel erg licht, maar raakt hem wel.

Tja, in eerste instantie had Mertesacker gewoon niet moeten spelen. Hij is te traag en dat roept iedereen al jaren, maar Arsene is Arsene, als hij je lief vind, dan ben je heilig en veilig. Zie ook Walcott, Wilshere en Diaby. Mertesacker is niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:19:
Ja, hij raakt hem, wel heel erg licht, maar raakt hem wel.

Tja, in eerste instantie had Mertesacker gewoon niet moeten spelen. Hij is te traag en dat roept iedereen al jaren, maar Arsene is Arsene, als hij je lief vind, dan ben je heilig en veilig. Zie ook Walcott, Wilshere en Diaby. Mertesacker is niet goed genoeg.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar de foto in het wedstrijdverslag op vi.nl is wel erg duidelijk (tenzij, dat een compleet andere moment is dan de rode kaart).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:46
Gonadan schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:59:
[...]

Toch valt het op zich nog mee als je naar de ranglijst kijkt. Het spel en het geklaag zou veel erger doen vermoeden.
Gezien de bedragen die hij heeft uitgegeven en zijn reputatie zijn de verwachtingen natuurlijk extra hoog. Als hij nou geen geld tot zijn beschikking had en het met doen met de jeugd dan zijn de behaalde "resultaten" wellicht nog wel acceptabel maar hij heeft honderden miljoenen uitgegeven en het team is geen stap vooruit gegaan vergeleken met de resultaten onder Moyes. En ook niet qua spel.

Zijn gedrag richting de media maken hem ook niet echt een geliefd persoon dus de media geven hem extra druk. Wellicht wel "geliefd" omdat de media natuurlijk fantastische verhalen kan schrijven over hem of door hem maar hij is nou niet bepaald sympathiek richting de media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Guttegut. Wenger probeert de suggestie te wekken dat Costa Mertesacker een rode kaart aansmeerde:
"He has got two players sent off this season," Wenger says. "I am accusing him of nothing but those are the facts."

He then seemed to backtrack a touch saying that "that is part of a striker's game of course, and Costa is very good at that..."
Cech is tenminste eerlijk:
"The referee made the decision to give the red card and he had a clear view, if there was contact then it was the correct decision because Per Mertesacker was the last man.
Tegen Barcelona gaat Mertesacker helemaal overlopen worden, zou Wenger hem dan durven opstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
gambieter schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:45:
Guttegut. Wenger probeert de suggestie te wekken dat Costa Mertesacker een rode kaart aansmeerde:

[...]

Cech is tenminste eerlijk:

[...]

Tegen Barcelona gaat Mertesacker helemaal overlopen worden, zou Wenger hem dan durven opstellen?
Een top CB zou de volgende aankoop moeten zijn van Arsenal, dan zouden ze de titelstrijd nog wel eens kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bossie schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:58:
[...]

Een top CB zou de volgende aankoop moeten zijn van Arsenal, dan zouden ze de titelstrijd nog wel eens kunnen winnen.
Maar die gaat niet in de winter komen.

De aankoop van Cech was zeer goed, echter ook de enige aankoop. En daar ging Wenger de fout in. Als hij tenminste voor de titel wil(de) gaan ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 24-01-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Er gaan geen aankopen meer komen. Wenger wil wel kampioen worden, maar zonder alles op alles te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:19:
Er gaan geen aankopen meer komen. Wenger wil wel kampioen worden, maar zonder alles op alles te zetten.
En dat terwijl dit seizoen echt een buitenkansje is met falende concurrenten.

Cech heeft echt laten zien een gouden aanwinst te zijn en zijn geld meer dan waard, maar hij kan het niet alleen. Gabriel is het net niet.

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 24-01-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
gambieter schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:22:
[...]

Yep, hoewel Aguero op het juiste moment weer terug lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bossie schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:23:
Yep, hoewel Aguero op het juiste moment weer terug lijkt.
Maar Man City en verdedigen gaat ook niet goed samen, tenminste zonder Kompany ;) . DiMichelis has ook rood moeten krijgen en ze hadden echt mazzel gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
gambieter schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:25:
[...]

Maar Man City en verdedigen gaat ook niet goed samen, tenminste zonder Kompany ;) . DiMichelis has ook rood moeten krijgen en ze hadden echt mazzel gisteren.
Ik moet bekennen dat ik helaas niet gezien heb, had stom genoeg Fox uitgezet begin deze maand :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:22:
[...]
Tja, als hij dit seizoen niet kampioen wordt zou dat in een normaal geval wel zijn baan kosten. Maar ja, bij Arsenal doen ze niet aan functioneringsgesprekken en doelstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:34:
[...]

Tja, als hij dit seizoen niet kampioen wordt zou dat in een normaal geval wel zijn baan kosten. Maar ja, bij Arsenal doen ze niet aan functioneringsgesprekken en doelstellingen.
Waarschijnlijk wel, ik denk dat ze simpelweg tevreden zijn met Wenger en waarom ook niet.
Arsenal is jaren een zeer stabiele subtopper in de PL/CL zonder rare dingen te doen.

Om die laatste stap te maken, zal er echt bijzonder veel geïnvesteerd moeten worden, waarbij het maar de vraag is of dat zich gaat uitbetalen. Ik ben het er wel mee eens dat dit seizoen een buitenkans is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zou mooi zijn om zo af te sluiten, kampioen worden, stoppen en dan de weg vrij voor Guardiola(?) bijvoorbeeld.
Maar met alleen investeren in een keeper red je dat niet, hoewel hij wel punten voor ze heeft gepakt.
Door al die blessures elke keer zou je op elke linie wel een versterking kunnen halen.
Als Arsenal het nu ook nog gaat weggeven gaat Manchester City en wellicht Tottenham er nog wel overheen, dan eindigen ze misschien weer 'gewoon' als vierde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
dutchgio schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:45:
Zou mooi zijn om zo af te sluiten, kampioen worden, stoppen en dan de weg vrij voor Guardiola(?) bijvoorbeeld.
Maar met alleen investeren in een keeper red je dat niet, hoewel hij wel punten voor ze heeft gepakt.
Door al die blessures elke keer zou je op elke linie wel een versterking kunnen halen.
Als Arsenal het nu ook nog gaat weggeven gaat Manchester City en wellicht Tottenham er nog wel overheen, dan eindigen ze misschien weer 'gewoon' als vierde...
Guardiola zie ik toch naar een andere club gaan, maar wie weet.
Ik denk dat van Gaal ook een goede match zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Mag Real Madrid nu spelers kopen in de volgende transfer periode? Ik meende dat eentje van Ziggo Sport dat zei.

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 25-01-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Mosin schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:19:
Mag Real Madrid nu spelers kopen in de volgende transfer periode? Ik meende dat eentje van Ziggo Sport dat zei.
Het zou kunnen, als je de tijdsplanning van FCB volgt.

Straf van Barcelona is op 2 april 2014 uitgesproken door de FIFA, waarop beroep werd ingesteld. Definitieve sanctie door het CAS is op 30 december 2014 uitgesproken.
Als voor Real & Athletico dezelfde tijdsfrequentie geldt, dan zou de definitieve straf pas tegen september/oktober uitgesproken worden.
Zou me alleen niets verbazen indien het CAS hiervoor op 30 juni 2016 tesamen komt, omdat 1 juli de transfermarkt opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
JPM85 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:13:
[...]

Straf van Barcelona is op 2 april 2014 uitgesproken door de FIFA, waarop beroep werd ingesteld. Definitieve sanctie door het CAS is op 30 december 2014 uitgesproken.
Als voor Real & Athletico dezelfde tijdsfrequentie geldt, dan zou de definitieve straf pas tegen september/oktober uitgesproken worden.
Zou me alleen niets verbazen indien het CAS hiervoor op 30 juni 2016 tesamen komt, omdat 1 juli de transfermarkt opent.
Ik neem aan dat beide clubs niet anders behandeld worden dan Barca of gaat het daar anders aan toe? Barca werd toch om diezelfde reden gestraft?
Real zou er wat mij betreft goed aan doen een nieuwe spits aan te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:48
Mosin schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:27:
[...]

Ik neem aan dat beide clubs niet anders behandeld worden dan Barca of gaat het daar anders aan toe? Barca werd toch om diezelfde reden gestraft?
Vast vloeken in de kerk, maar ik denk dat ze vooral belang hebben bij "teamspelers" en spelers die ook onderling lol in het spelletje hebben als de ander scoort. Ik zie veel kwaliteit lopen bij Real, maar echt een teamspelletje maken ze er niet van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
jbdeiman schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:37:
[...]

Vast vloeken in de kerk, maar ik denk dat ze vooral belang hebben bij "teamspelers" en spelers die ook onderling lol in het spelletje hebben als de ander scoort. Ik zie veel kwaliteit lopen bij Real, maar echt een teamspelletje maken ze er niet van...
Als ik de wedstrijd gister zie, spelen ze veel aanvallender. Bij de 3 voorin stoorde ik me vooral aan Benzema. Ronaldo was ook niet best, maar Benzema is echt fout arrogant. Als ik naar hem kijk, denk ik niet direct aan een wereld spits, zoals Lewandowski, Suarez en Zlatan dat zijn..
Dat team zal nog ietsjes getweaked moeten worden.

Een team is het inderdaad nog niet.. Er kan nog veeel meer uitgehaald worden. Ik neem aan dat Zidane dat wel lukt! Zou ook mooi zijn om Casillas terug te halen, maar dat is meer iets dat ik zelf graag zou zien. Ik vond Isco en Modric wel erg vermakelijk spelen!

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 25-01-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
JPM85 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:13:
[...]

Dat zou goed kunnen, door in beroep te gaan kunnen ze dan ook komende zomer nog spelers halen. Daarna volgt de uitspraak pas en kunnen ze 2 keer geen spelers inschrijven, want van een transferverbod is geen sprake.
Daarom is het nu ook nog vrij rustig en kunnen ze in de zomer de selectie voor het aankomende 1,5 seizoen samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Mosin schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:27:
[...]

De straf heeft opzicht niets met de Spaanse voetbalbond te maken, maar met de samenkomst van de commissie bij het CAS. 1e beroep, als ik het goed heb, is bij de FIFA en moet binnen 6 weken na 1e sanctie worden behandelt. Je kan er wel vanuit gaan dat deze wordt afgewezen. Dan rest het volgende beroep, en dat is bij het CAS. Hiervoor geldt een deadline qua in beroep gaan, maar geen deadline voor de inhoudelijke behandeling.

Het CAS zal alleen zorg dragen dat dit beroep gedaan wordt voor een eerstvolgende transferperiode, zoals bij FCB op 30 december was. Ik gok er dus op dat voor RM & AM geldt dat hun definitieve uitspraak op 30 juni zal zijn, anders zou het CAS de zaak pas na de zomer transferperiode gaan behandelen, wat volstrekte onzin is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
JPM85 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:25:
[...]

De straf heeft opzicht niets met de Spaanse voetbalbond te maken, maar met de samenkomst van de commissie bij het CAS. 1e beroep, als ik het goed heb, is bij de FIFA en moet binnen 6 weken na 1e sanctie worden behandelt. Je kan er wel vanuit gaan dat deze wordt afgewezen. Dan rest het volgende beroep, en dat is bij het CAS. Hiervoor geldt een deadline qua in beroep gaan, maar geen deadline voor de inhoudelijke behandeling.

Het CAS zal alleen zorg dragen dat dit beroep gedaan wordt voor een eerstvolgende transferperiode, zoals bij FCB op 30 december was. Ik gok er dus op dat voor RM & AM geldt dat hun definitieve uitspraak op 30 juni zal zijn, anders zou het CAS de zaak pas na de zomer transferperiode gaan behandelen, wat volstrekte onzin is natuurlijk.
En als ze op 30 Juni concluderen dat Real en Atletico niks mogen kopen, dan hebben ze in de zomer al een probleem dus? Of kunnen ze ook zeggen: vanaf de winter?

Ik las dat Alexandre Pato terug komt naar Europa. Helaas wel bij Chelsea, maar deze goal van hem vergeet ik niet meer YouTube: Alexandre Pato ● Insane Speed Goal vs BARCELONA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 11:13

jeka

Support your local club.

Mosin schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:37:
[...]

Ik las dat Alexandre Pato terug komt naar Europa. Helaas wel bij Chelsea, maar deze goal van hem vergeet ik niet meer YouTube: Alexandre Pato ● Insane Speed Goal vs BARCELONA :D
Cool die wedstrijd was ik in het stadion. O+
Ben benieuwd of hij zijn draai gaat vinden in de BPL.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leuke speler in zijn goede tijd! Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Wel wat gezegd wordt, helaas bij Chelsea ;). Ze nemen imo wel een gok.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 29-01-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:17

Baseman77

We move

Pato is een echte geweldenaar! Alleen is hij nooit lang fit, dus ik vrees dat Chelsea een '2e Falcao' heeft aangetrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Nou kwam er op MSN.nl onder naam van 'Voetbalkrant' voorbij dat Yarmolenko naar Arsenal zou gaan. Nog nieuws over?
Aan de andere kant stond er ook dat ze daarbij Liverpool en Barca aftroefden. Nou is Liverpool hierin nog wel geloofwaardig maar wat moet Barca ermee :D
Pagina: 1 ... 15 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2