[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.646 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:21

Baseman77

We move

gambieter schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:57:
Maar dat was inderdaad een zotte aanstelling, Benitez past totaal niet bij Real.
Vooral dit ja...zegt voldoende over de soms krankzinnige voetbalwereld, iedereen met een beetje kennis van voetbal zag dit al aankomen. Ongelooflijk eigenlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
*snip* zo'n reactie hoeft nou ook weer niet.

[ Voor 87% gewijzigd door Señor Sjon op 05-01-2016 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:41
Ik vind 't verder niet erg, kan alleen geen chocola maken van je laatste alinea.

Wellicht is het wat overdreven, maar persoonlijk vind ik de term "dikke Ronaldo" gewoon ongepast. Ja hij is nu wat dikker, maar zo'n geweldige speler verdient een betere naam dan "dikke", alleen maar omdat er nu een omhoog gevallen Portugees vaak doelpuntjes maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:25
Mosin schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:08:
[...]

Real zou iets moois kunnen doen door hem op te halen! Ik las dat Neymar, Ronaldo zou vervangen als het gezicht van Nike.. Als je dus een team rondom hem bouwt zou het mooi zijn. Messi is tenslotte ''de baas'' bij het Barca van Nike, terwijl Messi het gezicht van Adidas is.
De reden die je geeft snijdt dus totaal geen hout.
Waarom zou Nike hun beeldmerk bij een adidas gesponsorde club willen zien, als hij nu bij nummer 1 club voor Nike zit. Ideaal voor het beeldmerk Neymar en Nike om hem juist bij een club te houden waar het embleem op het shirt staat.

Als Real Neymar al zou willen hebben, dan zal men de volle 190 miljoen over moeten maken. Nu al duidelijk dat Neymar over 2-3 jaar de man zal zijn, en Messi langzaam een stapje terug zal doen, meer de rol van Xavi/Iniesta over gaat nemen. Barca zal dus niet mee werken, en zal dus de transferclausule betaald moeten worden.

[ Voor 4% gewijzigd door JPM85 op 05-01-2016 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
JPM85 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:43:
[...]

De reden die je geeft snijdt dus totaal geen hout.
Waarom zou Nike hun beeldmerk bij een adidas gesponsorde club willen zien, als hij nu bij nummer 1 club voor Nike zit. Ideaal voor het beeldmerk Neymar en Nike om hem juist bij een club te houden waar het embleem op het shirt staat.

Als Real Neymar al zou willen hebben, dan zal men de volle 190 miljoen over moeten maken. Nu al duidelijk dat Neymar over 2-3 jaar de man zal zijn, en Messi langzaam een stapje terug zal doen, meer de rol van Xavi/Iniesta over gaat nemen. Barca zal dus niet mee werken, en zal dus de transferclausule betaald moeten worden.
Ik meende dat Barca altijd smerig deed spelen wat betreft de Nike gesponsorde spelers, maar dat zal dus wel mee vallen. Daarnaast is in mijn ogen Neymar beter dan Bale en is het niet erg wat betreft de sponsor, omdat Messi bij Barca speelt. Andersom lijkt me het ook geen probleem.
Als Real een team wilt bouwen rond om Bale heen, dan is het niet Real waardig. Met Neymar haal je iets beters binnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 05-01-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:47
Mosin schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:53:
[...]

Ik meende dat Barca altijd smerig deed spelen wat betreft de Nike gesponsorde spelers, maar dat zal dus wel mee vallen. Daarnaast is in mijn ogen Neymar beter dan Bale en is het niet erg wat betreft de sponsor, omdat Messi bij Barca speelt. Andersom lijkt me het ook geen probleem.
Als Real een team wilt bouwen rond om Bale heen, dan is het niet Real waardig. Met Neymar haal je iets beters binnen.
Met Neymar en Pepe op hetzelfde trainingsveld, ligt het de hele dag stil.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Nog terugkomend op Guardiola en al de spelers die gekomen waren tijdens zijn bewind: las vorige week nog de Sportbild en de verantwoordelijken zijn in hoofdzaak Rummenige en Sammer. Guardiola zelf wilde Alonso (transfervrij) al in z'n eerste jaar en ook Suarez (maar de club hield vast aan Kroos en Schweinsteiger; waarna Kroos een seizoen later alsnog vertrok en Alonso 10 miljoen kostte). Ipv Neymar kreeg ie Götze en ook voor andere op z'n wenslijstje werden door de club andere spelers als optie voorgesteld (maar uiteindelijk niet aangekocht). Costa en Coman was ie dan wel tevreden mee als aanwinsten maar Vidal had ie niet om gevraagd (wilde een rechtsback).

Nu is er wel wat voor te zeggen/is het ook vrij normaal om een trainer niet allesbepalend te laten zijn, aangezien ze vaker dan niet ook maar passanten zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 05-01-2016 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 20:20:
[...]

Met Neymar en Pepe op hetzelfde trainingsveld, ligt het de hele dag stil.
Grote kans van wel, haha O-)
apis29 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 21:58:
Nog terugkomend op Guardiola en al de spelers die gekomen waren tijdens zijn bewind: las vorige week nog de Sportbild en de verantwoordelijken zijn in hoofdzaak Rummenige en Sammer. Guardiola zelf wilde Alonso (transfervrij) al in z'n eerste jaar en ook Suarez (maar de club hield vast aan Kroos en Schweinsteiger; waarna Kroos een seizoen later alsnog vertrok en Alonso 10 miljoen kostte). Ipv Neymar kreeg ie Götze en ook voor andere op z'n wenslijstje werden door de club andere spelers als optie voorgesteld (maar uiteindelijk niet aangekocht). Costa en Coman was ie dan wel tevreden mee als aanwinsten maar Vidal had ie niet om gevraagd (wilde een rechtsback).

Nu is er wel wat voor te zeggen/is het ook vrij normaal om een trainer niet allesbepalend te laten zijn, aangezien ze vaker dan niet ook maar passanten zijn.
Daarom moet meneer lekker naar City gaan, daar heeft hij een belachelijke kapitaal en kan hij kopen en verkopen wat hij wilt..
Neymar en Götze zijn niet te vergelijken naar mijn mening, maar er was een reden voor. Iets met Brazilianen in de Bundesliga of iets met aanpassing daaraan. Het zijn allemaal goede spelers waarmee je best iets kunt doen, maar als hij zijn spelers wilt had hij gewoon lekker direct naar City moeten gaan. Götze komt, omdat Hoeness dat waarschijnlijk gewoon gewild heeft en dat is overigens niet zo erg. Ik hoop dat Ancelotti goed gebruik van hem maakt, dan is het gewoon een wereld voetballer.

Costa en Coman zijn 2 hele goede aankopen, maar je gaat bijna geloven dat ''slechte'' aankopen van Bayern bijna nog beter zijn dan andere clubs voor elkaar krijgen.

[ Voor 81% gewijzigd door Mosin op 06-01-2016 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zo, gebeurt weer van alles bij Barcelona - Espanyol. Inmiddels 3-1 en twee rode kaarten voor Espanyol. Overigens geen idee wat er bij die tweede rode kaart gebeurde. Direct rood nadat die speler iets zei, ofzo?

Alles en iedereen krijgt nou geel, en die scheidsrechter fluit voor alles. Maar het is ook lastig om hier orde te houden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Een geweldige wedstrijd was het, Iniësta had de smaak ook goed te pakken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:38
Het is gewoon lachwekkend en in en in triest hoe geforceerd Espanyol liep te schoppen, trekken en duwen over twee wedstrijden. Is gewoon ingefluisterd en deden ze gewoon expres, dat zag je duidelijk. Natuurlijk is Barca de betere ploeg, maar het was zo overduidelijk dat het gemaakt was. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:25
chim0 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 04:32:
Het is gewoon lachwekkend en in en in triest hoe geforceerd Espanyol liep te schoppen, trekken en duwen over twee wedstrijden. Is gewoon ingefluisterd en deden ze gewoon expres, dat zag je duidelijk. Natuurlijk is Barca de betere ploeg, maar het was zo overduidelijk dat het gemaakt was. :')
Het meest trieste eigenlijk dat het ontzettend lastig is om als mens zelf niet gefrustreerd te raken door dit spel. Suarez, Messi, Neymar & Pique liepen echt op het randje van zelf een rode kaart te ontvangen. Suarez zal, Spaanse bond kennende, wel weer een schorsing van 4-6 duels krijgen voor het voorval in de spelerstunnel.

Als je ziet hoe die keeper tot 2x toe als een dwaas reageert, en expres op het been van Messi gaat staan, en daar wordt niets tegen gedaan. Ben bang dat de wedstrijd van aankomende week weer een groot slachtveld gaat worden. Had altijd wel een bepaalde mate van sympathie voor Espanyol, ondanks dat het de rivaal uit de stad is, maar wat de huidige trainer doet in de laatste 2 wedstrijden, slaat echt gewoon alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wat een lekkere aanval zeg, die 2-0 voor Barcelona!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ze staan echt heerlijk te ballen. Telkens denk je dat het buitenspel is, maar ze zijn zo scherp als een mes. Lekker potje tot nu toe, en voor Granada heeft het geen zin meer om de pot dicht te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Twee heerlijke doelpunten inderdaad.

offtopic:
Alleen blijf het jammer vinden van dat commentaar. Is er niks beters dan Sierd en zijn onzin. Zelfs alleen stadiongeluiden zijn beter dan dat figuur :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ongelofelijk dat er nog maar 2 in liggen. Ze hadden er al 5 of 6 moeten maken :X

Blijft wel een wedstrijd zo, Granada probeert het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:22
Ik snap er weinig van dat mensen Barcelona gaan kijken. De meeste tegenstanders zijn geen partij voor hun, je weet van te voren bijna altijd wie er wint. Zit toch geen spanning in?
Ze krijgen in zo'n wedstrijd toch te weinig weerstand

Ik zit ff Ajax Hamburg te kijken, 1-0 voor Ajax dat, vind ik, iets beter speelt
Alleen die Dijks... 10 passen, 7 in de voet van de tegenstander? Dat kan toch niet bij Ajax spelen.?
Leuk potje verder

[ Voor 42% gewijzigd door Harribo op 09-01-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:00
Vind Ajax juist vrij saai nu na een mooie wedstrijd van Barcelona. :+
Door dat continue geschreeuw voelt het ook niet echt als een wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Harribo schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:51:
Ik snap er weinig van dat mensen Barcelona gaan kijken. De meeste tegenstanders zijn geen partij voor hun, je weet van te voren bijna altijd wie er wint. Zit toch geen spanning in?
Vorige week hebben ze niet gewonnen, ze laten wel eens wat punten liggen. Loopt het niet, dan heb je een spannende wedstrijd, loopt het wel... dan krijg je een voetbalshow voorgeschoteld. Daar kijk ik graag naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Harribo schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:51:

Ik zit ff Ajax Hamburg te kijken, 1-0 voor Ajax dat, vind ik, iets beter speelt
Alleen die Dijks... 10 passen, 7 in de voet van de tegenstander? Dat kan toch niet bij Ajax spelen.?
Leuk potje verder
Als ik naar Ajax kijk, val ik in slaap. Bij Barcelona kan ik echt genieten van het goede voetbal. Bij United kan ik me frustreren om de onmacht. Dat ze gewoon weg niet door positiespel alleen voor de keeper komen bijvoorbeeld. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Luxicon schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 19:16:
[...]

Als ik naar Ajax kijk, val ik in slaap. Bij Barcelona kan ik echt genieten van het goede voetbal. Bij United kan ik me frustreren om de onmacht. Dat ze gewoon weg niet door positiespel alleen voor de keeper komen bijvoorbeeld. :P
Valt inderdaad niet mee om naar MU te kijken, en zeker niet nadat je al een wedstrijd van Barcelona hebt gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:30

Niku

Alagaesii

Hoe is Memphis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nou, hij veroorzaakt net een penalty, op een voor MU positieve manier :)

En 1-0... in de 93ste minuut. Hij is dus belangrijk, kun je wel zeggen :P Ook een aantal goede acties, stichtte wel het een en ander aan gevaar.

[ Voor 27% gewijzigd door RoD op 09-01-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Swalbe Schwalbe

[ Voor 57% gewijzigd door Saturnus op 09-01-2016 20:26 . Reden: Niku F7 :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hij werd vol op z'n scheen geraakt. Was in de herhaling duidelijk te zien. Wellicht dat de reactie overdreven was, maar zo'n schop doet wel behoorlijk pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:23:
[...]

Hij werd vol op z'n scheen geraakt. Was in de herhaling duidelijk te zien. Wellicht dat de reactie overdreven was, maar zo'n schop doet wel behoorlijk pijn.
Ja klopt.
Ik noem het ook een swalbe als de reactie overdreven was.
Er was contact en toen zag je Memphis zijn been naar achter/omhoog halen alsof de kracht van de tegenspeler nog doorwerkte, maar dat was echt niet het geval haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:30

Niku

Alagaesii

Schwalbe*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nou MU ontsnapt. Weliswaar gewonnen maar het spel blijft hetzelfde. Ben benieuwd of ze nog versterkingen gaan halen en/of Van Gaal de boel aan de praat krijgt. Het lijkt er niet op dat er ook maar enige progressie in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:22
Klopt MU is niet om aan te zien ook, kan je inderdaad beter Barca kijken
Wonder dat ze nog bovenin mee doen daar in de Engelse competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:46

Quad

Doof

Bale maakt een prima hattrick bij Real. Ronaldo vindt het niet leuk.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Quad schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 22:02:
Tja, had gewoon zijn dag niet. Normaal gesproken wissel je zo'n speler, maar niet bij Ronaldo. :S

Is dat trouwens nieuw of zo, MSN en BBC? Wie heeft dat verzonnen? Blije shit... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
chim0 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 08:59:
[...]

Tja, had gewoon zijn dag niet. Normaal gesproken wissel je zo'n speler, maar niet bij Ronaldo. :S

Is dat trouwens nieuw of zo, MSN en BBC? Wie heeft dat verzonnen? Blije shit... :')
Waarschijnlijk Sierd de Vos, hoewel ik vaak in de media terug zie.
Nieuw is het zeker niet, 1,5 seizoen nu?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Quad schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 22:02:
Als ik Ronaldo zie spelen, heb ik vaak niet de indruk dat hij er (te) hard voor wilt werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mosin schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:19:
[...]

Als ik Ronaldo zie spelen, heb ik vaak niet de indruk dat hij er (te) hard voor wilt werken :+
Statistisch gezien gaat het idd niet helemaal lekker met Ronaldo, en door zijn lichaamstaal is dat meteen "zichtbaar". Of het frustratie is dat het steeds net niet is, of dat hij simpelweg klaar is met RM weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:52:
[...]

Statistisch gezien gaat het idd niet helemaal lekker met Ronaldo, en door zijn lichaamstaal is dat meteen "zichtbaar". Of het frustratie is dat het steeds net niet is, of dat hij simpelweg klaar is met RM weet ik niet.
Hij scoort wel nog altijd goals genoeg, maar zo gaat 'ie niet beter worden dan Messi.. Terwijl ik zelf meer van Ronaldo ben.
Messi kan nog eens mooi spelen, vanwege zijn techniek. Ronaldo gebruikt het volgens mij niet eens meer ;(

Naja, het ligt hem bij Ancelotti denk ik. Die was waarschijnlijk de juiste meester voor hem en voor Real in zijn ogen. Je kunt hem geen ongelijk geven, hij won nog wat leuke prijzen waaronder La Decima.

[ Voor 19% gewijzigd door Mosin op 10-01-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Tja, Ronaldo wordt een dagje ouder en dat merk je en hij zelf ook. Is niet meer de snelste, de fitste, de sterkste. Hij kan nog wel mee, maar het wordt allemaal wel minder. En hij is ook geen Iniesta, die het moet hebben van slimmigheid en samenspel. Het is puur een momentspeler, maar als je ouder wordt, heb je die explosiviteit niet meer dus ja. Ik ben ook een type speler die het moet hebben van zijn explosiviteit en snelheid, maar ik merk ook verschil met 5 jaar geleden dat het allemaal minder wordt naarmate je ouder wordt. Dus Ronaldo kennende komt die frustratie denk ik eerder omdat ie zelf ook merkt dat ie ouder en het allemaal niet meer gaat zoals 10 jaar geleden dan door iets anders. De concurrentie is nu ook gewoon veel groter, want iedereen kan scoren in dat elftal als je ziet wat er allemaal speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:33:
Tja, Ronaldo wordt een dagje ouder en dat merk je en hij zelf ook. Is niet meer de snelste, de fitste, de sterkste. Hij kan nog wel mee, maar het wordt allemaal wel minder. En hij is ook geen Iniesta, die het moet hebben van slimmigheid en samenspel. Het is puur een momentspeler, maar als je ouder wordt, heb je die explosiviteit niet meer dus ja. Ik ben ook een type speler die het moet hebben van zijn explosiviteit en snelheid, maar ik merk ook verschil met 5 jaar geleden dat het allemaal minder wordt naarmate je ouder wordt. Dus Ronaldo kennende komt die frustratie denk ik eerder omdat ie zelf ook merkt dat ie ouder en het allemaal niet meer gaat zoals 10 jaar geleden dan door iets anders. De concurrentie is nu ook gewoon veel groter, want iedereen kan scoren in dat elftal als je ziet wat er allemaal speelt.
Deels zal dat er ook mee te maken hebben. Elke fanatieke sporter krijgt zijn frustraties wel van een minder functionerend lichaam, dat is niet erg, maar het is altijd wel Ronaldo zijn verschil geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mosin schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:43:
[...]

Deels zal dat er ook mee te maken hebben. Elke fanatieke sporter krijgt zijn frustraties wel van een minder functionerend lichaam, dat is niet erg, maar het is altijd wel Ronaldo zijn verschil geweest.
Ik denk dat Ronaldo nog wel een tijdje meekan, zijn statistieken spreken voor zich.
In La Liga, lijkt het idd minder te gaan, terwijl Benzema/Bale juist meer scoren. In de Champions League doe hij het wel erg goed.

Ik ben benieuwd hou hij het in het vervolg van het seizoen gaat doen nu Benitez weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:04:
[...]

Ik denk dat Ronaldo nog wel een tijdje meekan, zijn statistieken spreken voor zich.
In La Liga, lijkt het idd minder te gaan, terwijl Benzema/Bale juist meer scoren. In de Champions League doe hij het wel erg goed.

Ik ben benieuwd hou hij het in het vervolg van het seizoen gaat doen nu Benitez weg is.
Dat is ook waar. Ik mis gewoon het mooie voetbal van hem, maar belangrijk is natuurlijk dat hij blijft scoren en assists geeft.
Ik denk als Ronaldo zich een beetje laat mee gaan met Bale, dat het echt een super goed duo kan zijn.

Benitez leek me juist niet echt een fijne trainer voor hem, tenminste niet wat ik ervan mee kreeg. Het zal wel positief bijtrekken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:43:
[...]

Daarom zeg ik, hij moet het van zijn kracht en snelheid hebben en als dat minder wordt, dan blijft er niet veel over, want het is niet echt de slimste speler en zeker geen teamspeler. Hij geeft zo nu en dan wel assists, maar scoort liever zelf. En of ie goed samenspeelt met Bale weet ik niet. Denk dat ie het eerder niet leuk vindt, dat ie concurrentie heeft. Maar ja, af en toe zie je wel leuke combinaties tussen de "BBC" :D :')

Vanavond trouwens de Gouden Bal uitreiking om 18:30 op Eurosport. Dat vind ik echt zo'n nutteloos iets, maar ja ik zal ff voor de gein kijken wie hem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
spoiler:
Messi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:08
Dat is geen spoiler he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 04:56:
[...]

Daarom zeg ik, hij moet het van zijn kracht en snelheid hebben en als dat minder wordt, dan blijft er niet veel over, want het is niet echt de slimste speler en zeker geen teamspeler. Hij geeft zo nu en dan wel assists, maar scoort liever zelf. En of ie goed samenspeelt met Bale weet ik niet. Denk dat ie het eerder niet leuk vindt, dat ie concurrentie heeft. Maar ja, af en toe zie je wel leuke combinaties tussen de "BBC" :D :')

Vanavond trouwens de Gouden Bal uitreiking om 18:30 op Eurosport. Dat vind ik echt zo'n nutteloos iets, maar ja ik zal ff voor de gein kijken wie hem krijgt.
We zullen het wel zien, hoe hij het nog gaat doen. Als hij nog een paar jaartjes kan door kan voetballen is dat natuurlijk mooi voor ons, maar voor het geld hoeft 'ie het niet te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Daarom zeg ik, hij moet het van zijn kracht en snelheid hebben en als dat minder wordt, dan blijft er niet veel over, want het is niet echt de slimste speler en zeker geen teamspeler.
Van de al heel wat jaren (op een na) beste voetballer van de wereld blijft niet veel meer over zodra hij minder kracht en snelheid heeft? Dan onderschat je Ronaldo wel gigantisch...hij is de ultieme atleet, maar er komt echt heel wat meer bij kijken om zo lang zo ontzettend goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:06
Nou jongens, Messi heeft weer een ballon gewonnen. Speciaal is het niet? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Hij geeft zo nu en dan wel assists, maar scoort liever zelf. En of ie goed samenspeelt met Bale weet ik niet.
Kortom, onderbuikgevoel. Qua assists ontlopen Messi en Ronald elkaar niet veel: http://messivsronaldo.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Alleen al door die site, neem ik je niet serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
http://www.whoscored.com/players/5583/

http://www.whoscored.com/Players/11119/

Volgens deze statistieken heeft Ronaldo zelfs meer assists, al heeft hij daar wel flink meer minuten de tijd voor gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op maandag 11 januari 2016 @ 20:20:
Dit jaar die hele klote gala overgeslagen, geen tijd voor :') Kut FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
iPodKiller schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:00:
[...]

Dit jaar die hele klote gala overgeslagen, geen tijd voor :') Kut FIFA.
Heb er ook niet naar gekeken, was van te voren wel al duidelijk dat Messi zou winnen...
Nu wel weer eens tijd voor een andere winnaar.. Ogbeche bijvoorbeeld ;)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MU snel op 0-1 voorsprong door een lullig (maar wel terechte) penalty. Nou eens kijken of ze het ook zonder penalties kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Neeeee, Rooney, jammer hoor.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inmiddels 1-2. Newcastle is niet minder, niet bepaald een sterk optreden (weer) van MU.

Edit: en 2-2. Terecht.

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 12-01-2016 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Newcastle de tweede helft flink sterker, op de gemiste kans van Lingard komt heel United er niet meer aan te pas.

Wijnaldum speelt wel erg goed en belangrijke speler van Newcastle.

[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 12-01-2016 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 24-09 09:14
Wat een goal van Rooney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heerlijk :) Na die 2-2 lijken ze wel een beetje wakker te zijn geworden.

En 3-3. Ze hadden het allang op slot moeten gooien na de 2-3, maar ze krijgen nu de deksel op de neus. Uiteindelijk wel een terechte uitslag, als het zo blijft.

[ Voor 53% gewijzigd door RoD op 12-01-2016 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Nog mooiere goal van die linksback van Newcastle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:46
OMG, wat een 2de helft.. Had het MU wel gegund, zeker na die 2-4 die Fellaini had moeten scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Kaap schreef op maandag 11 januari 2016 @ 20:20:
Nou, best wel, er is geen speler geweest die hem zo vaak heeft gewonnen en geheel onterecht lijkt het me dat dit jaar ook weer niet, best speciaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik zou messi wel eens in een andere competitie willen zien. Kijken of hij echt zo goed is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Friespeuk schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 07:58:
Ik zou messi wel eens in een andere competitie willen zien. Kijken of hij echt zo goed is....
Ik hoef niet overtuigd te worden van Messi zijn kwaliteiten, ik ben veel nieuwsgieriger hoe bijvoorbeeld Guardiola het zou doen bij een engelse subtopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Dat zou ik van mourinho ook wel eens willen zien. maar je denkt toch niet dat guardiola naar een subtopper gaat na z'n open sollicitatie van laatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Friespeuk schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:44:
Dat zou ik van mourinho ook wel eens willen zien. maar je denkt toch niet dat guardiola naar een subtopper gaat na z'n open sollicitatie van laatst?
Die zal niet naar een club gaan met beperkte financiele middelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Arsenal zou het mooiste zijn voor Guardiola, maar dan moet Wenger er wel mee stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Friespeuk schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 07:58:
Ik stoor me niet aan Messi zijn voetballende kwaliteiten, maar voornamelijk aan slechte verdedigers.. :+
Het is daarnaast ook een te extreem gehypte voetballer. Daar kun je het mee of niet mee eens zijn, maar dat lijkt me wel vrij duidelijk.

http://www.fcupdate.nl/vo...dden-persoonlijk-akkoord/
De Bruyne is een heerlijke voetballer, maar ik ben blij dat hij niet naar Bayern is gekomen.. Had 'ie voor 1 jaar kunnen spelen en daarna uitzichtloos. Ik ben benieuwd wat Ancelotti gaat doen met bepaalde spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wat een heerlijke, open eerste helft bij Liverpool - Arsenal: 2-2 :Y, mooie doelpunten en nog aardig wat goede kansen voor beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Spannende pot ja. Veel steken laten vallen hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gisteren Newcastle - Man U al zo mooi, nu ook weer een echte wedstrijd met een ontiegelijk hoog tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

3-2 Giroud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En 3-3. Wat een heerlijke pot voetbal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:00

Vos

AFCA

Pff ongekend, mogen hier geen punten verspelen! Kunnen uitlopen en verzaken weer...

[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 13-01-2016 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wat een wedstrijd zeg, echt niet normaal.
Nog mooier als die 3-3 van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Real Madrid en Atletico Madrid beide voor 2 transferprioden geschorst: http://www.nu.nl/sport/41...nsferverbod-van-jaar.html

Althans, ze mogen wel halen maar net als bij Barca mogen ze nog niet spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 14-01-2016 13:42 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Angeloonie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:42:
Real Madrid en Atletico Madrid beide voor 2 transferprioden geschorst: http://www.nu.nl/sport/41...nsferverbod-van-jaar.html

Althans, ze mogen wel halen maar net als bij Barca mogen ze nog niet spelen.
Het eerste wat in me opkomt is Perez die zich nu thuis zit te beschijten :+
In ieder geval kan er nu eens aan een stabiel team gewerkt worden.. Das wel een behoorlijk voordeel. Met dit team kunnen ze Barca verslaan en meerdere top teams in Europa.

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 14-01-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zie Real Madrid dan deze transferperiode nog wel een aantal dure spelers halen, beetje zoals Barcelona dat deed met hun transferverbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat hoeft niet eens, want je mag nog wel spelers kopen, je kunt ze alleen niet opstellen.
Misschien 1 a 2 spelers om de selectie breed te houden maar ik verwacht geen toptransfers.

Atletico kan het wel zwaar krijgen. Gaan ze met dezelfde selectie, die toch wel wat minder is, het volhouden om mee te kunnen met Barca en Real?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Een makkelijk oplossing is met jeugd spelers werken. Daardoor haal je ook de druk eraf. Je hebt dan een win-win situatie, maar het zijn nog geen top spelers helaas of er lopen goede talenten rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
David de Gea was een transfer beloofd voor de aankomende zomer toch?

Ben benieuwd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mosin schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:50:
[...]

Het eerste wat in me opkomt is Perez die zich nu thuis zit te beschijten :+
In ieder geval kan er nu eens aan een stabiel team gewerkt worden.. Das wel een behoorlijk voordeel. Met dit team kunnen ze Barca verslaan en meerdere top teams in Europa.
Daarnaast is het abonnement op het kampioenschap voor Barcelona bijna meteen met twee jaar verlengd :D
Tenzij Zizou er idd een echt team van weet te maken.

Kunnen al die zomertransfergeruchten over het herbouwen van RM meteen de koelkast in, echter maakt dat deze transferwindow wel meteen veel leuker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:13:
[...]

Daarnaast is het abonnement op het kampioenschap voor Barcelona bijna meteen met twee jaar verlengd :D
Tenzij Zizou er idd een echt team van weet te maken.

Kunnen al die zomertransfergeruchten over het herbouwen van RM meteen de koelkast in, echter maakt dat deze transferwindow wel meteen veel leuker :+
Als het Zidane niet lukt, dan klopt daar ergens iets niet. Perez is sowieso een struikelblok daar.

Leuker lijkt me niet, meer verrassend. Welke top speler gaat er nu een half jaar niet voetballen? Een transfer in die vorm van Real zal er niet komen, gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:40
Mosin schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:32:
[...]Als het Zidane niet lukt, dan klopt daar ergens iets niet.
Want Zidane heeft al bij een aantal (top-)clubs bewezen dat hij van een hoop vedetten een ploeg kan smeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Nou als je het met zulke spelers niet weet te presteren ben je sowieso een grote pannenkoek hoor. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Gonadan schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 17:44:
Nou als je het met zulke spelers niet weet te presteren ben je sowieso een grote pannenkoek hoor. :+
Presteren alleen is niet voldoende, er moet beter gepresteerd worden dan Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Simpel, de aanval van Barca kopen. Hoeven niet te spelen, als ze maar niet bij Barca spelen. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Gonadan schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 17:48:
Simpel, de aanval van Barca kopen. Hoeven niet te spelen, als ze maar niet bij Barca spelen. :+
Of Simeone als trainer halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wilibrord schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 17:30:
[...]

Want Zidane heeft al bij een aantal (top-)clubs bewezen dat hij van een hoop vedetten een ploeg kan smeden?
Nee, dat niet, maar Zidane is wel een speler van Real geweest en heeft de laatste jaren dicht op de club gezeten. Hij heeft wel enige ervaring en weet denk ik echt wel hoe ze willen voetballen bij Real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Van Gaal zit zich wel weer meer en meer belachelijk te maken. Nu weer met het beledigen van die reporter van The Sun. Het is volstrekt belachelijk om het onnodig persoonlijk te maken. Het gewicht van een prof-voetballer daarentegen lijkt me wel ontopic dat maakt het nog vreemder.

'Ik val meer af dan Van Gaal punten zal halen. Wedden?'

in een andere persconferentie van laatst werd ie ook weer verschrikkelijk geirriteerd en defensief tegenover de pers die waar hij weer een complot meende te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Joostje123 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:58:
David de Gea was een transfer beloofd voor de aankomende zomer toch?
Lijkt me niet, aangezien hij bijtekende bij ManU na het afketsen van zijn transfer naar RM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zat net vol verbazing te kijken naar wat arbitraal gedwaal in de Engelse Championship. Een leuke derby (Sheffield Wed-Leeds United) waar een Leeds-verdediger in de eerste helft 3x geel had moeten hebben (ipv 1x), 2 pingels tegen moeten hebben maar 0-0 bij rust. Daarna 2 snelle goals door keeper-blunders (2-0), daarna moet hij het 2e geel aan een Wednesday-speler.

Wednesday wisselt aanvaller een vrije trap tegen naast hun eigen strafschopgebied, speler loopt heel langzaam het veld af, scheidsrechter geeft de bal al vrij terwijl de wissel bezig is, verdediger wijst hem erop en scheidsrechter laat doorgaan, doelpunt. Goal wordt eerst gegeven, daarna discussie met 4e man, toch afgekeurd. De coach van Leeds was al even gaan pissen, ging naar het toilet bij 2-1 en kwam terug bij 2-0 :+ .

En zoals de Britten zeggen: "to add insult to injury", bij de overnieuw genomen vrije trap wordt de bal van de lijn gehaald door de verdediger die net daarvoor zijn tweede geel had moeten krijgen :p

En de scheidsrechter is een ervaren PL-referee... Leuk schouwspel, dat wel :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Chelsea thuis op achterstand tegen Everton.. 0-2. Daar is het lek nog niet bepaald boven. Ziet er niet goed uit.

Ennnn.... het staat 2-2. :P

En 2-3! Wat een heerlijke wedstrijd zeg.

En dan in de aller-allerlaatste seconden de 3-3. :D Lullig voor Everton dat het buitenspel was, wel een mooie hakgoal. En een mooie reeks wedstrijden die in 3-3 eindigen zo :)

[ Voor 57% gewijzigd door RoD op 16-01-2016 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:00

Vos

AFCA

Daar wordt Everton even dubbel genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Aller laatste seconden? Hij had al 3 keer de kans gehad na tijd om te fluiten. En dan de goal buitenspel ook zo leek.

Chelsea wordt zodoende gewoon geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Guus Geluk is een naam die hij verdiend heeft natuurlijk. Zonder gewillige scheidsrechters was hij met Zuid-Korea en Australië ook gewoon vroeg uitgeschakeld. Als ze niet meewerken, word je vierde in een poule :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Trouwens een gruwelijke blessure voor Diego Costa, als we de beelden moeten geloven zal die er een paar weken uit zijn. Zie hier: https://twitter.com/TrollFootball/status/688671798255161344

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Holy shit, dat moet echt goed mis zijn zeg! Ik leef met hem mee.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MU laat weer weinig zien. Grootste kansen zijn voor Liverpool. Zou dit dan de laatste wedstrijd van van Gaal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

RoD schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:47:
MU laat weer weinig zien. Grootste kansen zijn voor Liverpool. Zou dit dan de laatste wedstrijd van van Gaal worden?
Lijkt er niet op. ;)
Rooney, de verlosser. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Quad schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:41:
[...]

Lijkt er niet op. ;)
Rooney, de verlosser. :+
Het is nog niet voorbij. :P Wel lekker effectief, eerste schot tussen de palen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Mu speelt echt belabberd, lfc verdient de gelijkmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Fatso weet zijn criticasters even stil te krijgen. Extra pijnlijk voor Liverpool, twee ex-Everton spelers die de goal maken :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 14 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2