Het had mooi geweest als hij nog steeds 1x een mooi kunstje kon flikken. Een grote prijs pakken met United. Maar ik zie het niet meer gebeuren.RoD schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:47:
[...]
Als Nederlander hoop ik ook altijd wel een beetje dat Van Gaal het (net als de andere Nederlanders) goed doet (ondanks dat het een blaaskaak is), maar hij heeft de ploeg toch echt niet aan het voetballen gekregen. Het is ook niet om aan te zien, dus ik zou het niet eens meer zou erg vinden dat hij er uit vliegt.
Jammer dat de interessante ploegen allemaal om 18:30 spelen (behalve Tottenham).
Wat heel jammer blijft is dat ze een topper als Di Maria hebben gekocht maar het totaal niet werkte. Spelers van die klasse zijn er niet heel veel. En daarnaast zijn ze ook zelden "te koop"
Nu heb je eigenlijk geen speler van wereldklasse. Behalve de Gea, maar helaas maakt hij geen doelpunten. Ze missen een spits van de hoogste klasse. Lewandowski, Benzema, Suarez. Ze hebben van Persie ook te vroeg afgeschreven denk ik. Martial is echt niet beter.
Hoe dan ook, het gaat smullen worden vanavond!