[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.646 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
RoD schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:47:
[...]

Als Nederlander hoop ik ook altijd wel een beetje dat Van Gaal het (net als de andere Nederlanders) goed doet (ondanks dat het een blaaskaak is), maar hij heeft de ploeg toch echt niet aan het voetballen gekregen. Het is ook niet om aan te zien, dus ik zou het niet eens meer zou erg vinden dat hij er uit vliegt.

Jammer dat de interessante ploegen allemaal om 18:30 spelen (behalve Tottenham).
Het had mooi geweest als hij nog steeds 1x een mooi kunstje kon flikken. Een grote prijs pakken met United. Maar ik zie het niet meer gebeuren.

Wat heel jammer blijft is dat ze een topper als Di Maria hebben gekocht maar het totaal niet werkte. Spelers van die klasse zijn er niet heel veel. En daarnaast zijn ze ook zelden "te koop"

Nu heb je eigenlijk geen speler van wereldklasse. Behalve de Gea, maar helaas maakt hij geen doelpunten. Ze missen een spits van de hoogste klasse. Lewandowski, Benzema, Suarez. Ze hebben van Persie ook te vroeg afgeschreven denk ik. Martial is echt niet beter.

Hoe dan ook, het gaat smullen worden vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
Gonadan schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:18:
[...]

Het onmachtige gevoel zit hij in mijn ogen al heel lang mee, het wil gewoon niet draaien. Je ziet dat sommigen aardig hun best doen, maar ik vraag mij ook af of de rest van de staf wel achter hem staat. Het komt op mij een beetje over als een schreeuwende eenling in de woestijn, nu is hij onderhand schor en houdt het een keer op.

[...]

Tekenend voor de verkeerde mentaliteit. De juiste zou zijn dat je schijt hebt aan de rest en je voeten laat spreken op het veld. Het probleem is waarschijnlijk dat hij nog te jong is om emotioneel sterk genoeg te zijn die stap te kunnen zetten en dus feitelijk door 'de media' en fans uit zijn spel gehaald wordt op deze manier. Mede daarom geloof ik niet echt in keihard aanpakken van zulke spelers, ze zijn wel erg jong tegenwoordig. Het zijn gewoon nog pubers, die reageren gewoon niet goed op zoveel gezeur.

[...]

:D
We zullen zien wat eruit gaat komen. Overigens even vanavond afwachten. Winnen van Chelsea zou een mooi cadeau zijn. Ik zou Memphis trouwens wel opstellen en hem wijzen op zijn verantwoordelijkheid. Laat hem maar even omgaan met de problemen die hij zou kunnen krijgen.
@hierboven, tuurlijk trekt iedereen bij als hij het weer goed doet. Het overschaduwt zijn problemen zeg maar, alleen nu zie je toch dat meneer een beetje afzwakt ondanks een redelijk goed begin.

Helaas hebben de media nergens respect voor. Dat stond ook heel duidelijk in het boek van Fernando Ricksen.. Je kunt Memphis wel in bescherming nemen, maar aan de ene kant zal hij toch zijn verantwoordelijkheid moeten voelen. Die kopbal was ongelukkig en ondanks dat zou ik hem toch opstellen tegen Chelsea. Even motiveren en gewoon die kans pakken. Als hij het dan verknald, moet hij er toch zelf over nadenken. Daarmee zal hij ook de wetten van het voetbal iets beter begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Mosin schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:53:
We zullen zien wat eruit gaat komen. Overigens even vanavond afwachten. Winnen van Chelsea zou een mooi cadeau zijn. Ik zou Memphis trouwens wel opstellen en hem wijzen op zijn verantwoordelijkheid. Laat hem maar even omgaan met de problemen die hij zou kunnen krijgen.
@hierboven, tuurlijk trekt iedereen bij als hij het weer goed doet. Het overschaduwt zijn problemen zeg maar, alleen nu zie je toch dat meneer een beetje afzwakt ondanks een redelijk goed begin.

Helaas hebben de media nergens respect voor. Dat stond ook heel duidelijk in het boek van Fernando Ricksen.. Je kunt Memphis wel in bescherming nemen, maar aan de ene kant zal hij toch zijn verantwoordelijkheid moeten voelen. Die kopbal was ongelukkig en ondanks dat zou ik hem toch opstellen tegen Chelsea. Even motiveren en gewoon die kans pakken. Als hij het dan verknald, moet hij er toch zelf over nadenken. Daarmee zal hij ook de wetten van het voetbal iets beter begrijpen.
Fouten maken moet mogen, als je voor een fout keihard gestraft wordt en ernaast staat krijg je angst en dus verlamming. Fouten maken mag, maar je moet er wel van leren. Maak je keer op keer dezelfde fouten dan leer je er niet van en sta je er naast.

In dat licht gewoon opstellen, maar wel duidelijk maken welke fouten gemaakt zijn en dus niet meer voor moeten komen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:56:
[...]

Fouten maken moet mogen, als je voor een fout keihard gestraft wordt en ernaast staat krijg je angst en dus verlamming. Fouten maken mag, maar je moet er wel van leren. Maak je keer op keer dezelfde fouten dan leer je er niet van en sta je er naast.

In dat licht gewoon opstellen, maar wel duidelijk maken welke fouten gemaakt zijn en dus niet meer voor moeten komen.
Jep! Helemaal mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:06

Niku

Alagaesii

chim0 schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:20:
[...]

Dan hoor ik daar niet bij want voor mij was Depay niks, is niks en zal nooit wat worden.
Was Memphis vorig jaar ook niks? Twee goals op het WK, topscorer van de eredivisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Via Twitter, verkoper bij Old Trafford:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CXUqS-AWsAED5Xk.jpg

_o-

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
gambieter schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:49:
Via Twitter, verkoper bij Old Trafford:

[afbeelding]

_o-
Aanvallender voetballen, toch? :')
Wat een afgang, hoogsten om v. Gaal te stangen..

Stoke heeft trouwens een leuk team! Het zijn allemaal net niet talentjes op Shaqiri na.. Die speelt echt lekker. Het is ook erg stom dat Bayern hem verkocht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
Niku schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:43:
[...]

Was Memphis vorig jaar ook niks? Twee goals op het WK, topscorer van de eredivisie?
Dat was zoals je het al zegt in de Eredivisie. En 2 goals op het WK is leuk maar zo bijzonder goed speelde hij niet. Alhoewel nu vast en zeker mensen gaan zeggen dat hij de sterren van de hemel speelde op het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:29
Niku schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:43:
[...]

Mja, leuke weetjes maar zeggen mij niet zoveel. Het is gewoon geen topper en zal dat ook nooit worden. Niet om hem af te branden o.i.d. maar is gewoon zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sterk begin van MU, lekker vlammend schot op de lat. Hopelijk leggen ze vandaag wel een partij op de mat die het aanzien waard is. Chelsea zal vermoedelijk wel niet echt meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:45

Vos

AFCA

chim0 schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:58:
[...]

Ik vind het een zoutzak, maar jij vind hem dus de perfecte trainer voor United?

[...]

In dat specifieke interview vond ik hem erg sympathiek overkomen.
Geen idee, ik ken hem niet als trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:26
Heerlijk veel balbezit (weer) voor MU en net de paal zelfs geraakt... Benieuwd of ze nu wel een keer kunnen scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:25
Rikkie8 schreef op maandag 28 december 2015 @ 18:50:
Heerlijk veel balbezit (weer) voor MU en net de paal zelfs geraakt... Benieuwd of ze nu wel een keer kunnen scoren!
Het is een gewoon een leuke pot om naar te kijken :+

Costa doet niet mee, anders was het zeker weten een 0-1/2 counter overwinning geworden voor Chelsea :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Is het trouwens niet heel raar dat Falcao niet eens op de bank zit terwijl Costa geschorst is? Wat is er toch met die jongen gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Lekkerboeie86 schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:15:
Is het trouwens niet heel raar dat Falcao niet eens op de bank zit terwijl Costa geschorst is? Wat is er toch met die jongen gebeurt?
Als ik me niet vergis is hij weer eens geblesseerd.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Bossie schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:18:
[...]

Als ik me niet vergis is hij weer eens geblesseerd.
Hmm dat zou kunnen. Best knap wel, want hij speelt eigenlijk nooit. Ik ben benieuwd welke club hem volgend jaar nog wilt huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:46

Quad

Doof

Pfft lekkere pot hoor. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 23:05
Idd een lekkere pot tot nu toe. Alleen nog geen goals...
United heeft veel balbezit en is continu in de aanval. Af en toe een counter van Chelsea. Matic had een paar minuten geleden natuurlijk moeten scoren.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:30
Man Utd creëert gewoon te weinig kansen, verder speelden ze wel goed.
Tis net alsof ik naar Ajax zit te kijken, breien breien... En veel via vleugelspelers die er niet langskomen. En maar 1 target man, Rooney. Das gewoon te weinig in de 16.
Hoewel Rooney toch zeker 2 goede kansen heeft gehad...

Maar natuurlijk geluk voor Man Utd met die kans van Matic

[ Voor 51% gewijzigd door Harribo op 28-12-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik kan er maar weinig over zeggen, maar wat vond ik die wedstrijd kut zeg.
90 Minuten naar niks zitten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Mosin schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:25:
Het was idd onvermogen van beide kanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:06
Er hadden wel wat meer goals mogen vallen, maar goed, 3 punten is binnen na de blamage van afgelopen weekend. Voorlopig staan we bovenaan, morgen City tegen Leicester, en van mij mag Leicester winnen. Die zakken uiteindelijk nog wel in, en dan heb ik liever City op 4 punten achterstand.

Een gelijkspelletje bij ManU - Chelsea is ook een prima uitslag :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

United had het zwaar verdiend om te winnen. Chelsea speelde wel heel erg zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Harribo schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:26:
[...]

Het was idd onvermogen van beide kanten
Inderdaad. United had het overigens wel af mogen maken..
De laatste minuten merkte je wel, dat ze er allebei geen zin meer in hadden. Juist net wanneer je iets gaat verwachten.

Blind vind ik toch wel een zwakke schakel. Hij bleef met geluk op het randje staan, maar maakte echt fouten die je niet moet blijven maken. Hij maakt een non-chalante indruk. Totaal niet willen werken achterin.

[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 28-12-2015 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:15:
Wat ik omtrent Memphis frappant blijf vinden zijn de reacties van de buitenwereld vergeleken met de mensen die met hem werken of gewerkt hebben. De eerste is ontzettend negatief, de tweede ontzettend positief. Maar als de prestaties er weer zijn, draait de buitenwereld wel bij.
Memphis gedraagt zich als een diva en dan met name buiten het veld. Daarvoor hoef je niet met hem te werken hoor. het publiek beoordeelt hem met name op zijn prestaties op het veld en die zijn niet best.
Laat in vredesnaam zijn voeten spreken ipv een grote mond in de media. Memphis moet nog heel veel leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:22:
[...]

Memphis gedraagt zich als een diva en dan met name buiten het veld. Daarvoor hoef je niet met hem te werken hoor. het publiek beoordeelt hem met name op zijn prestaties op het veld en die zijn niet best.
Laat in vredesnaam zijn voeten spreken ipv een grote mond in de media. Memphis moet nog heel veel leren.
Onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
De argumentatie mag je het mee oneens zijn, maar dat hij nog een hoop moet leren is een feit. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:14
Mosin schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:25:
Ik vond het eigenlijk een zeer boeiende wedstrijd, i.t.t. tot wat ik verwacht had.
Mosin schreef op maandag 28 december 2015 @ 21:50:
[...]

Blind vind ik toch wel een zwakke schakel. Hij bleef met geluk op het randje staan, maar maakte echt fouten die je niet moet blijven maken. Hij maakt een non-chalante indruk. Totaal niet willen werken achterin.
Die nonchalante uitstraling komt alleen al door zijn hoofd. En hij is inderdaad gewoon zwak, veel te zwak voor de basis als je kijkt welk niveau United moet nastreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
0-0, schieten beiden dus helemaal niks mee op. Had het United wel gegund en denk ook dat zij op basis van wat ik heb gezien (niet alles) hadden verdiend om te winnen.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Joster schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 08:21:
[...]

Ik vond het eigenlijk een zeer boeiende wedstrijd, i.t.t. tot wat ik verwacht had.

[...]

Die nonchalante uitstraling komt alleen al door zijn hoofd. En hij is inderdaad gewoon zwak, veel te zwak voor de basis als je kijkt welk niveau United moet nastreven.
United speelde wel effectiever dan Chelsea. Wat mij stoorde was gewoon het spel, want ik vond het verdacht veel op dat van Ajax lijken. Passen, te veel lopen, balletje terug, te lang wachten, niet vooruit spelen en ga zo maar door.
Ik begreep ook niet wat Ashley Young daar steeds op rechts deed, die liep zich de hele tijd vast..

Als ik dan toch een paar spelers mag slachtofferen:

- Blind (veel te veel fouten en heeft het niveau gewoon niet, zoals je al zegt)
- Schweinsteiger (is te traag voor korte ruimtes, als je hem ruimte geeft speelt hij gewoon heel goed)
- Young (lekker achterin blijven.. Daar had Memphis/Martial wel mogen staan)
- Rooney (die heeft niks meer aan zich wat goed is)

Memphis maakte wel een erg gespannen indruk toen hij inviel. Ik vond het geen goede zet van v. Gaal.. :/
Ik was trouwens ook met Martial in de spits gestart. Hij is veel gevaarlijker dan Rooney.

[ Voor 18% gewijzigd door Mosin op 29-12-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Martial in de spits? Dat kan toch niet? Juist omdat je zo alleen daar staat, moet je fysieke kracht hebben. Daarom Rooney.

Lvg doet nu net alsof ze een wereld partij hebben gespeeld maar ze vergeten 1 ding : dit is het armoedige Chelsea en ook zonder Costa.
Volgens mij is deze pot gewoon uitstel van executie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Harribo schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:12:
Martial in de spits? Dat kan toch niet? Juist omdat je zo alleen daar staat, moet je fysieke kracht hebben. Daarom Rooney.

Lvg doet nu net alsof ze een wereld partij hebben gespeeld maar ze vergeten 1 ding : dit is het armoedige Chelsea en ook zonder Costa.
Volgens mij is deze pot gewoon uitstel van executie
En wat kan Rooney? Niks.

Ik ben liever voor iemand in de spits die een actie maakt en scoort. Dat fabeltje aanspeelt punt gaat wel zo'n beetje de lucht in. Lewandowski hoef je niet met een bal te laten lopen, want die scoort. Als aanspeelt punt alleen vind ik hem een nachtmerrie (Onder Guardiola). Aangezien Rooney fysiek is, maar helaas niks met een bal kan, kies ik graag voor Martial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Rooney kan niets.. ok. _O-

Het type spits wat je wilt hangt een beetje af van het spel wat je speelt. Zak je wat meer terug en creëer je ruimte dan heb je een wat snellere en/of behendiger spits nodig, zoals Martial. Wil je balbezit hebben en drukken dan heb je meer aan een meevoetballende spits die zijn mannetje staat, Rooney.

Zo ook Schweinsteiger, die gaat pas renderen als het team weer daadwerkelijk zelf kan gaan drukken en de controle heeft. Als het een zinloos gevecht op het middenveld is schiet het niet op.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:07:
Rooney kan niets.. ok. _O-

Het type spits wat je wilt hangt een beetje af van het spel wat je speelt. Zak je wat meer terug en creëer je ruimte dan heb je een wat snellere en/of behendiger spits nodig, zoals Martial. Wil je balbezit hebben en drukken dan heb je meer aan een meevoetballende spits die zijn mannetje staat, Rooney.

Zo ook Schweinsteiger, die gaat pas renderen als het team weer daadwerkelijk zelf kan gaan drukken en de controle heeft. Als het een zinloos gevecht op het middenveld is schiet het niet op.
En nog steeds vind ik hem 3x niks.
Een spits hoort te scoren en dat mee voetballen vind ik al helemaal niks. Tuurlijk hoort dat erbij en daarvoor is hij wel prima. Alleen een spits hoort normaal zijn goaltjes te maken.. Daarnaast is Rooney voor oorsprong toch een nummer 10?
Er is een behoorlijk verschil tussen een echte spits en een nummer 10.

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 30-12-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik snap niet dat Van Gaal met Schneiderlin én Schweinsteiger speelt, zit zo weinig tempo en diepgang op het middenveld met die twee. Ik zou altijd met alleen Schneiderlin spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Zou daarom ook gewoon Martial in de spits zetten en Rooney erachter, die Herera kan toch gewoon naast Schneiderlin? Snap er niks van dat trainers met opzet spelers niet op hun beste positie laten spelen. Al helemaal als het niet loopt.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Spaans dagje vandaag voor de thuisblijvers vanaf 16:00 uur.

En vanavond ook Sunderland - Liverpool. Die willen zich waarschijnlijk wel revancheren na de afdroging bij City afgelopen weekend, dus zou best weleens een leuke partij kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Waar is Real mee bezig in de tweede helft? Het lijkt helemaal nergens op en ze mogen blij zijn dat het nog 1-1 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:11
Nu wel 2-1, dat tegen een verzwakt Sociedad, 2 geblesseerden, met al 2 penalties voor Real waarvan er 1 ging.

Benitez bij Real het ook nooit een succes worden, die zal binnenkort ook wel op zoek moeten naar wat anders.... Return van Mourinho wordt al genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Terryb47 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:26:
Zou daarom ook gewoon Martial in de spits zetten en Rooney erachter, die Herera kan toch gewoon naast Schneiderlin? Snap er niks van dat trainers met opzet spelers niet op hun beste positie laten spelen. Al helemaal als het niet loopt.
Omdat dit te logisch is. Je hebt managers die het niet op de logische manier willen doen maar het zelf willen uitvinden. Zodat ze kunnen zeggen dat het dankzij hun is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Terryb47 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:26:
Dat zou ik juist ook doen. Lijkt me ook prettiger spelen voor Rooney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Keeper van Betis net buiten zijn doelgebied, ronduit hard inkomen. Terechte penalty wat mij betreft. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat kreeg Messi daar een knal zeg. Maar volgens mij was het geen penalty. Keeper ging voor de bal en Messi liep min of meer tegen de keeper aan.

En dan die penalty van Neymar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
RoD schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:01:
Wat kreeg Messi daar een knal zeg. Maar volgens mij was het geen penalty. Keeper ging voor de bal en Messi liep min of meer tegen de keeper aan.

En dan die penalty van Neymar :X
Klopt dat hij voor de bal ging en ook als eerst raakte, net als bij een sliding op de bal het geval kan zijn, maar de keeper was buiten zijn doelgebied en dan mag hij volgens mij niet zo lomp meer zijn.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Luxicon schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:03:
[...]

Klopt dat hij voor de bal ging en ook als eerst raakte, net als bij een sliding op de bal het geval kan zijn, maar de keeper was buiten zijn doelgebied en dan mag hij volgens mij niet zo lomp meer zijn.
Kweenie, ik vond het lastig te bepalen. Hij ging als het ware in een rechte streep naar de bal toe en Messi kwam van de zij inlopen. Maar het was wel een behoorlijke knal ja. Ik neig toch naar nee, maar het was inderdaad lomp.

Schitterende tweede doelpunt trouwens. :) Met z'n tweetjes, Neymar en Messi, vier man het bos in gestuurd. Echt subliem.

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 30-12-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Het was volgens mij wel een ongelukje van de keeper, die eigenlijk niets verkeerd doet. Maarja, hij is wel buiten zijn doelgebied, misschien dat het daarom toch een penalty is. Met de 2-0 nu zit Barca op rozen. Als was dat de vorige (?) wedstrijd ook zo met 2-0 voorsprong.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Luxicon schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:06:
Het was volgens mij wel een ongelukje van de keeper, die eigenlijk niets verkeerd doet. Maarja, hij is wel buiten zijn doelgebied, misschien dat het daarom toch een penalty is. Met de 2-0 nu zit Barca op rozen. Als was dat de vorige (?) wedstrijd ook zo met 2-0 voorsprong.
Tsja, je kunt inderdaad zeggen dat het domweg een te lompe actie is en dat hij dat gewoon niet moet doen. Ik weet overigens niet precies wat de regels zeggen.

Betis is een beetje aangeslagen na die penalty. Coach weg, gele kaarten, en nu een blessure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Lastig dat zometeen zowel MU en Barcelona om 16.00 uur spelen. Ik denk dat ik MU live ga kijken en Barcelona later kijk. Dat kan via gemist bij Ziggo, dat is wel ideaal, maar dan moet ik niet per ongeluk de uitslag te zien krijgen. :p

p.s. misschien mogen Vidal en Turan nu spelen?

[ Voor 9% gewijzigd door Luxicon op 02-01-2016 15:11 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:18
Het is nu 2016, dus ja, nu mogen ze spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
JanW schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:11:
Het is nu 2016, dus ja, nu mogen ze spelen.
Hm, ik las net dat dat nog niet mag? Misschien mag dit pas na de transferdeadline?

Opstelling Barcelona: Bravo - Alves Pique Mascherano Alba - Rakitic Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar

[ Voor 18% gewijzigd door Luxicon op 02-01-2016 15:13 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Zag dit bericht pas op VI voorbij komen: http://www.vi.nl/nieuws/n...en-voor-arda-en-vidal.htm

Maar niet verder gelezen. Daar staat inderdaad in dat ze nog niet mogen spelen:
Dat zal voor de competitiewedstrijd van zaterdag uit tegen Espanyol nog niet lukken, omdat het Spaanse bondskantoor op Nieuwjaarsdag gesloten is. Woensdag komt de stadgenoot echter ook op bezoek in Camp Nou voor het heenduel van de achtste finale in het Spaanse bekertoernooi. Het lijkt de uitgelezen mogelijkheid voor Arda en Vidal om te debuteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
JanW schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:14:
Zag dit bericht pas op VI voorbij komen: http://www.vi.nl/nieuws/n...en-voor-arda-en-vidal.htm

Maar niet verder gelezen. Daar staat inderdaad in dat ze nog niet mogen spelen:

[...]
Vandaar, wel jammer, ik had ze graag zien spelen, al vraag ik me af voor wie Turan komt. Segio Roberto doet het bijvoorbeeld erg goed. De wisselspelers voor de voorhoede vind ik erg matig prestereren, zoals Sandro. Misschien kan Turan soms gewisseld worden voor Neymar, maar ik denk dat hij meer als linksmid gebruikt wordt?
De Turkse technicus en de Spaanse snelheidsduivel moeten trainer Luis Enrique meer opties geven op het relatief dun bezette middenveld – door de blessure van Rafinha - en aanval. De 28-jarige Arda, die het rugnummer 7 overneemt van de aan Chelsea verkochte Pedro, kan op alle offensieve posities uit de voeten, terwijl de twee jaar jongere Vidal (nr. 22) behalve als vleugelspits ook als rechtsback kan worden ingezet.
Nou dacht ik dus dat Vidal rechtsachter is (als backup voor Alves die wat ouder wordt) en Turan een linksmid / linksbuiten. Dat staat verderop in de quote ook aangegeven. Lijken me ideale spelers, als zij goed mee weten te draaien met het team.

[ Voor 4% gewijzigd door Luxicon op 02-01-2016 15:20 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MU kan weer geen vuist maken. Dit kon wel eens de laatste wedstrijd van Van Gaal worden.

Barcelona heeft ook de grootst mogelijke moeite met Espanyol. Die zijn niet van plan om de punten weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Liverpool was ook weer niet best. Er ging opvallend veel mis en vrij kansloos verloren van West Ham.
Toch gebeurtenissen rond oud/nieuwjaar die de fitheid en scherpte beïnvloeden dan, zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bij de wedstrijden die nu worden gespeeld is bij rust welgeteld 1 doelpunt gevallen 8)7 En dan staat het bij Barcelona ook nog eens 0-0. :z

Hopelijk vallen er de tweede helft iets meer doelpunten.

Edit: ook in de Championship is de grootste uitslag bij rust 1-0. Volgens mij moeten al die Britten hun nieuwjaarskater nog verwerken :P

Edit2: MU scoort :o prima doelpunt.

[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 02-01-2016 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Lekker, ik gun het MU zeker, het had allemaal anders kunnen zijn zonder die slechte reeks. Mooi dat ook juist Martial scoort, want dat heeft hij wel nodig na al die wedstrijden zonder goal.

Wat een pass van Rakatic (?) en die actie daarna van Suarez, wow. :9~

Zucht 1-1 bij MU, mooie goal, dat wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Luxicon op 02-01-2016 17:29 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, MU scoort te weinig. Ze hadden het overwicht, maar er ligt er uiteindelijk maar eentje in. Blijft toch hetzelfde liedje.

Er is nog tijd natuurlijk. Maar ze moeten opschieten nu. Net als Barcelona overigens.

Edit: ligt ie er toch in :) prachtige goal :o

Wanneer hebben ze voor het laatst 2x gescoorrd? :P

[ Voor 18% gewijzigd door RoD op 02-01-2016 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Man Utd.... Rooney.... Goed man

Btw die commentator... Pfff totaal geen persoonlijkheid.... Lepelt slechts op wat er gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Super zeg, ik kijk Barcelona en mis de goals, maar dit vind ik wel mooi, een assist en goal van Martial. Ook Rooney die scoort na alle kritiek. Helaas staat Arsenal ook voor, hehe.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En wat een manier om dan je doelpunt te maken, zo achter het standbeen langs. Hij zal wel even van het gezeur af zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Oh oh Blind, wat laat jij je makkelijk passeren zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Zucht, het wou bij Barcelona niet echt draaien, maar hadden echt prima kansen. De kansen die Español kreeg waren ook niet mis. Ben bang dat ze de koppositie zo eigenlijk wel simpel weggegeven hebben. 3 x puntenverlies in 5 wedstrijden. 2 x totaal onnodig.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Harribo schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:37:
Man Utd.... Rooney.... Goed man

Btw die commentator... Pfff totaal geen persoonlijkheid.... Lepelt slechts op wat er gebeurt
Ik kijk niet, maar die van vorige week tegen Chelsea zat 90 minuten man u / van Gaal af te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Pfff ManUtd.... Met de hakken over de sloot... En dat thuis tegen het laag geplaatste Swansea

Mentaal en verdedigend zijn ze zwak dat ManUtd... Beetje opportunistische tegenstander krijgt altijd kansen
In de laatste minuten moeten ze meer een over mijn lijk mentaliteit hebben. Maar zoals vaker zit het nog niet goed in de koppies.

Lvg zal voorlopig weer even blijven zitten maar ik zie qua spel totaal geen verandering.

Aanvallend zou ik er 1 draaiend om Rooney heen zetten. Steeds dat rondgetik, en uiteindelijk een vleugelspeler die dan de achterlijn moet halen en dan alleen Rooney tussen 6 verdedigers moet bedienen... Ik vind het aanvallend te pover en te makkelijk te verdedigen voor een tegenstander

Blind is fenomenaal met zijn passen maar verdedigend qua snelheid kan hij het niet aan

[ Voor 62% gewijzigd door Harribo op 02-01-2016 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Norwich City verslaat Southampton :p . Mooi begin van het jaar! :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
RoD schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 16:50:
Bij de wedstrijden die nu worden gespeeld is bij rust welgeteld 1 doelpunt gevallen 8)7 En dan staat het bij Barcelona ook nog eens 0-0. :z

Hopelijk vallen er de tweede helft iets meer doelpunten.

Edit: ook in de Championship is de grootste uitslag bij rust 1-0. Volgens mij moeten al die Britten hun nieuwjaarskater nog verwerken :P

Edit2: MU scoort :o prima doelpunt.
Het wachten is op de Eredivisie, daar wordt het meest gescoord. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Rooney met zo'n goal de winnende maken, die vent kon toch niets? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Watford is Arsenal aan het helpen, 1-0 tegen Man City na een eigen doelpunt (?) van Kolarov na een mooie indraaiende corner. Watford is goed georganiseerd en dreigt zelf ook, een van de positieve verrassingen van dit seizoen.

edit: me and my big mouth. Een mooie volley van Toure uit een corner en een verdediger die niet meespringt met Aguero en het is 1-2.

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 02-01-2016 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
gambieter schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 19:55:
Watford is Arsenal aan het helpen, 1-0 tegen Man City na een eigen doelpunt (?) van Kolarov na een mooie indraaiende corner. Watford is goed georganiseerd en dreigt zelf ook, een van de positieve verrassingen van dit seizoen.
City lijkt alsnog de 3 punten mee te nemen (Vi zegt 1-1, maar 2 goals van City laatste paar minuten ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, zie mijn edit ;)

Mazzel voor City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 19:50:
Rooney met zo'n goal de winnende maken, die vent kon toch niets? :+
Hahaha, ik moest er al even aan terug denken. Die maak ik ook nog wel :P
Geniale hakbal, daar hedde wat skills voor nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Voorgaande jaren wisten we slechte wedstrijden niet te winnen, maar dat zijn wel de wedstrijden die uiteindelijk zwaar tellen. 2 punten los nu. We gaan nu een belangrijke maand tegemoet, als we dat kunnen overleven kunnen we eens aan het kampioenschap gaan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik ben benieuwd of we een meme gaan krijgen van Yacob (West Bromwich Albion). Die deed een Busquetsje met rollen over de grond en dan tussen de handen door even kijken of er al een kaart was gegeven (bij de rode kaart voor Cameron van Stoke City).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
gambieter schreef op zondag 03 januari 2016 @ 00:43:
Ik ben benieuwd of we een meme gaan krijgen van Yacob (West Bromwich Albion). Die deed een Busquetsje met rollen over de grond en dan tussen de handen door even kijken of er al een kaart was gegeven (bij de rode kaart voor Cameron van Stoke City).
Heeft die nog een trap na gekregen? Zal jammer zijn als het niet zo is.
Lekker collegiaal sommige voetballers :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Alhoewel de omstandigheden (zeiknat veld en regen) niet meewerken, begint Chelsea toch te voetballen zoals ze vorig seizoen deden. Een mooie Fabregas pass, Costa die verrast met niet egoistisch schieten en goal van Oscar, en Chelsea had al meer kunnen hebben. De verdediging blijft een zwak punt en Crystal Palace is ook gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heerlijke goal van Willian. Beetje zijn handelsmerk :)

Lekker voor Hiddink zo, die punten lijken wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Oeh sprake van Mané naar Man U voor 40 miljoen (die bedragen gaan echt nergens meer over..), zou leuk zijn om Depay in de deal te betrekken en voor de rest van het jaar te verhuren aan Southhampton dan :)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
RoD schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 16:34:

Barcelona heeft ook de grootst mogelijke moeite met Espanyol. Die zijn niet van plan om de punten weg te geven.
Je hebt derbies en je hebt derbies, maar wat Espanyol deed was gewoon schandalig. Het was één grote schoppartij en die mafketel van een scheidsrechter deed helemaal niks. Ik dacht nog even en dit loopt helemaal uit de klauwen. Zal wel ingefluisterd zijn door de club, maar sloeg helemaal nergens op. Er hadden minstens 6 gele kaarten getrokken moeten worden eerste helft. Het was overigens dezelfde scheids, die een paar dagen eerder Real floot en ook twee penalty's gaf die helemaal geen penalty's waren. Volgens mij is het daar in Spanje ook één corrupt zooitje als je soms ziet wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 03 januari 2016 @ 15:07:
Alhoewel de omstandigheden (zeiknat veld en regen) niet meewerken, begint Chelsea toch te voetballen zoals ze vorig seizoen deden. Een mooie Fabregas pass, Costa die verrast met niet egoistisch schieten en goal van Oscar, en Chelsea had al meer kunnen hebben. De verdediging blijft een zwak punt en Crystal Palace is ook gevaarlijk.
Maar heb je nou het idee dat ze niet meer konden voetballen vanwege Mourinho? Ik heb nu dan zoiets van ja, je wou overduidelijk de manager eruit hebben en daardoor ging je gewoon op 20% spelen. Maar het resultaat is dat ze ruim 20 punten achterstaan op de koploper en moet je nog maar eens UEFA league zien te gaan halen. En dan nog maar niet te spreken over hoeveel fans zich nu behoorlijk genaaid zullen voelen. De spelers hebben bewust de manager gesaboteerd.

Ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat er nou achter de schermen is gebeurd, maar dat zal nooit naar buiten komen. Wel denk ik dat er na de afgelopen incidenten geen 3de termijn voor Mourinho zal volgen ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
wat ik nog raarder vind is dat ze Hiddink ineens als de verlosser zien. Wat heeft hij nu eigenlijk gepresteerd te laatste jaren? helemaal niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Friespeuk schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:03:
wat ik nog raarder vind is dat ze Hiddink ineens als de verlosser zien. Wat heeft hij nu eigenlijk gepresteerd te laatste jaren? helemaal niets....
Hij heeft net een wedstrijd gewonnen met redelijk voetbal. Het kan allemaal snel gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En volgens de roddelpers heeft Perez crisisberaad en wordt Benitez ontslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:00:
Maar heb je nou het idee dat ze niet meer konden voetballen vanwege Mourinho? [...] De spelers hebben bewust de manager gesaboteerd.
Bewust of onbewust? Met de confronterende stijl van Mourinho is er geen lijmen mogelijk, dus als het stuk gaat is het ook echt stuk. Ze spelen nog steeds niet sterk in de verdediging, alleen staan de neuzen voorin dezelfde kant op en werkte Costa een stuk beter voor het team.
Ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat er nou achter de schermen is gebeurd, maar dat zal nooit naar buiten komen. Wel denk ik dat er na de afgelopen incidenten geen 3de termijn voor Mourinho zal volgen ooit.
Dat denk ik inderdaad ook niet, maar goed, Hiddink is ook weer terug :p
Kaap schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:43:
En volgens de roddelpers heeft Perez crisisberaad en wordt Benitez ontslagen.
Mourinho terug? :+

Maar dat was inderdaad een zotte aanstelling, Benitez past totaal niet bij Real.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 04-01-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:45

Vos

AFCA

Zidane dus nieuwe trainer van Real, leuke naam. Eens kijken hoe dat afloopt, laat in ieder geval niet met zich sollen weet iedereen ;).

Vreemd, NOS meldt het maar lees het nog niet op andere websites.

[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 04-01-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tja, laat Zidane lekker het seizoen afmaken. Benieuwd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Helemaal bevestigd is het nog niet, maar al wel in zoverre dat het wachten alleen nog is op een offciele mededeling.
Dat Benitez en Real geen goede combinatie zou worden had je vantevoren al wel kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:18:
Tja, laat Zidane lekker het seizoen afmaken. Benieuwd :Y
Idd, word het een van Basten, Rijkaard of een de Boer ervaring :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bossie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:43:
[...]

Idd, word het een van Basten, Rijkaard of een de Boer ervaring :+
Welke Rijkaard? Die van Barca of van Sparta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Deadsy schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:48:
[...]

Welke Rijkaard? Die van Barca of van Sparta?
Barca ;)

(heel scherp, was het Sparta gebeuren alweer vergeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bossie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:51:
[...]

Barca ;)

(heel scherp, was het Sparta gebeuren alweer vergeten)
Dat proberen ze in Rotterdam geloof ik nog steeds.
Had ook zijn andere baantjes kunnen noemen maar van deze proberen we geloof ik ook te vergeten.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 04-01-2016 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Het vertrouwen van het Real Madrid bestuur was maar van korte duur. :+ Maar goed ze hadden Benitez natuurlijk nooit moeten aanstellen maar om Zidane meteen maar hoofdtrainer te maken... er zit niet echt een lijn in de keuzes van Madrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Het is maar de vraag hoe Zidane presteert. Ancelotti deed het gewoon super, maar Perez is echt een soort psychopaat heb ik het idee.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Tweaking Art schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:53:
Het vertrouwen van het Real Madrid bestuur was maar van korte duur. :+ Maar goed ze hadden Benitez natuurlijk nooit moeten aanstellen maar om Zidane meteen maar hoofdtrainer te maken... er zit niet echt een lijn in de keuzes van Madrid.
Pff idd. Ancelotti was goud waard voor ze.

Mooi he 23-11 zeggen alle vertrouwen. en dan 4-1 ontslagen ;w

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mars18 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 07:09:
[...]

Pff idd. Ancelotti was goud waard voor ze.
Ach ja, destijds moest ook Del Bosque het veld ruimen. Ze gooien er gewoon nog een paar miljoen tegenaan en dan kijken ze wel wat er gebeurt.
Mooi he 23-11 zeggen alle vertrouwen. en dan 4-1 ontslagen ;w
Maar dat is altijd zo toch? Je moet je pas zorgen gaan maken over je baan als ze in de voetballerij zeggen dat ze volledig achter je staan. :P

Benitez heeft het overigens langer volgehouden dan ik dacht, ik had verwacht dat ie de kerst niet eens zou halen. Daar is ie toch ruimschoots overheen gegaan. Goed voornemen voor het nieuwe jaar, niet zo pessimistisch zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Ben ook benieuwd hoe Zidane het gaat doen. Druk is vast hoog, zeker voor een beginnend hoofdtrainer...

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
MarvinG schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 08:41:
Ben ook benieuwd hoe Zidane het gaat doen. Druk is vast hoog, zeker voor een beginnend hoofdtrainer...
Het is simpelweg altijd de bestuurlijke onrust / gebrek aan lange termijn denken bij Real Madrid.
Als Ancelotti niet was ontslagen dan hadden ze nu niet in deze situatie gezeten, hoewel het geen garantie was geweest dat hij het beter had gedaan als Benitez.

Madrid moet misschien eens beter naar Barcelona kijken, en eens accepteren dat een tweede plaats ook een goede prestatie is in een competitie met Barcelona en rustig gaan bouwen om weer nummer een te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik snap niet dat de fans Perez vragen om de klote op te gaan. Hij maakt toch al die belachelijk keuzes?
Real kan gewoon niet met Barca mee, omdat Barca het gewoon degelijker en beter speelt. Zidane zal vast een goede trainer zijn, maar Real zou dan ook echt naar hem moeten luisteren wat betreft aankopen en beleid. Momenteel staan er toch niet meer de beste spelers op het veld..

Ik las dat hij Casillas terug wou halen? Daarmee zou hij al harten kopen. Als ik hem was gooide ik dat hele team eens om.

Ik heb er juist veel vertrouwen in, maar het enigste punt waaraan ik twijfel is zijn persoonlijkheid. Geen idee hoe hij als voetballer was (heb hem nooit zien voetballen :( )
Toch hoop ik dat het een beetje harde kerel is, die ''geen reet'' om een Ronaldo of wie dan ook geeft.

[ Voor 21% gewijzigd door Mosin op 05-01-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mosin schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:49:
Ik snap niet dat de fans Perez vragen om de klote op te gaan. Hij maakt toch al die belachelijk keuzes?
Real kan gewoon niet met Barca mee, omdat Barca het gewoon degelijker en beter speelt. Zidane zal vast een goede trainer zijn, maar Real zou dan ook echt naar hem moeten luisteren wat betreft aankopen en beleid. Momenteel staan er toch niet meer de beste spelers op het veld..

Ik las dat hij Casillas terug wou halen? Daarmee zou hij al harten kopen. Als ik hem was gooide ik dat hele team eens om.

Ik heb er juist veel vertrouwen in, maar het enigste punt waaraan ik twijfel is zijn persoonlijkheid. Geen idee hoe hij als voetballer was (heb hem nooit zien voetballen :( )
Toch hoop ik dat het een beetje harde kerel is, die ''geen reet'' om een Ronaldo of wie dan ook geeft.
Idd, de geruchtenmolen gaat weer los, ik lees over het herbouwen van het team waarbij Ronaldo en Benzema na het seizoen wegmogen :o

Dat zou een elftal rondom Bale beteken wat Perez volgens eerdere geruchten sowieso graag wil, dat terwijl United Bale weer terug naar Engeland wil halen :D

Het word in ieder geval een spannend transferperiode, nu en in de zomer. Daarnaast is Zlatan in de zomer ook nog eens transfervrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:57:
[...]

Idd, de geruchtenmolen gaat weer los, ik lees over het herbouwen van het team waarbij Ronaldo en Benzema na het seizoen wegmogen :o

Dat zou een elftal rondom Bale beteken wat Perez volgens eerdere geruchten sowieso graag wil, dat terwijl United Bale weer terug naar Engeland wil halen :D

Het word in ieder geval een spannend transferperiode, nu en in de zomer. Daarnaast is Zlatan in de zomer ook nog eens transfervrij.
Een team tond Bale bouwen zou voor Real begrippen waardeloos zijn. Niet dat Bale een slechte voetballer is, maar Neymar is veel completer dan hem. Bale is snel, maar Neymar laat veel mooier voetbal zijn door zijn techniek. Real zou iets moois kunnen doen door hem op te halen! Ik las dat Neymar, Ronaldo zou vervangen als het gezicht van Nike.. Als je dus een team rondom hem bouwt zou het mooi zijn. Messi is tenslotte ''de baas'' bij het Barca van Nike, terwijl Messi het gezicht van Adidas is.

Zlatan halen zou een hele goede keuze zijn. Hij kan met alle speel stijlen mee en was overigens fan van dikke Ronaldo :+ Ik verwonder me er nog wel over hoe goed hij is op die leeftijd :o

We zullen zien, maar ik ben er ook benieuwd naar. Zag gister op Cristoph Metzelder zijn Facebook iets voorbij komen van Guardiola. Hij begon toen ook en was de juiste coach. Opzich is het met Zidane ook wel enig zins het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Dikke Ronaldo :X Is dit voetbalzone? Noem 'm dan de oude Ronaldo of Ronaldo, dikke Ronaldo is nogal een belediging voor de voetballer die hij was.

Daarnaast de rest van je post... Neymar naar Real, never gonna happen.

Laatste alinea, wat???

Ietsje minder overtrokken a.u.b.

[ Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 05-01-2016 23:49 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2