[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.646 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

gambieter schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:01:
Het aanvalskoppel Deeney-Ighalo is zo goed in vorm (en de Liverpool verdediging zo statisch) dat een derde Watford-goal me niet zou verrassen. Ook zit Watford heel stevig in elkaar qua verdediging.
en ja hoor, 3-0...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:07
apis29 schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:43:

Het voelt wel on-af wat Guardiola achterlaat. Ik speelde al tiki-taka op de playstation voor Guardiola (of Rijkaard) trainer bij Barca werd en je hoopte toch dat ze bij Bayern een ultiem niveau zouden halen, maar hij smeert 'em al voor het zover is :+ .
Denk dat het voornamelijk te maken heeft met het feit dat je bij Bayern eigenlijk maar 1 echte prijs kan winnen. Leuk de landstitel, maar concurrentie is er natuurlijk niet. CL 2 jaar op rij de halve finale, wat ook het minimale moet zijn als je Real, Bayern of Barca traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
JPM85 schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:50:
[...]Denk dat het voornamelijk te maken heeft met het feit dat je bij Bayern eigenlijk maar 1 echte prijs kan winnen. Leuk de landstitel, maar concurrentie is er natuurlijk niet. CL 2 jaar op rij de halve finale, wat ook het minimale moet zijn als je Real, Bayern of Barca traint.
Ja, eigenlijk ook niet eens alleen qua prijzen. Qua topniveau denk ik aan een wedstrijd als die uitwedstrijd bij Man City in 2013 (iirc) ... Het spel en de ontwikkeling van de jonge spelers als opvolgers nu is gewoon nog niet waar het kan zijn. Haalt ook nog tig spelers en nog geen twee jaar later sneakt ie ertussen uit :r .
Of misschien kunnen ze niet beter en ziet ie er geen heil meer in, naast dat de competitie niet zo uitdagend was als het een paar jaar terug leek te worden (dat krijg je als je de concurrentie leegkoopt :+ , zou helemaal schandalig zijn als Reus er nog bij komt).
Eigenlijk wil je Löw als opvolger zien maar die zit vast [goed] bij Duitsland.

Maar wordt wel interessant wat Ancelloti ermee gaat doen/met bepaalde spelers. Al zie ik 'tiki-taka' als ultiem niveau voetbal wat je kan halen en dat zal het niet worden iig ... (maar het brengt ook een groter faal risico met zich mee en daarom niet altijd het effectiefst, dus wat is 'ultiem'. Madrid uit bij Bayern was een perfecte uitvoering van iedere speler maar imo niet het ultiemste niveau voetbal wat mogelijk is. Uitvoering 10, moeilijkheid 8? 9? O-)

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 21-12-2015 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 23-09 12:31
apis29 schreef op maandag 21 december 2015 @ 01:00:
[...]

Ja, eigenlijk ook niet eens alleen qua prijzen. Qua topniveau denk ik aan een wedstrijd als die uitwedstrijd bij Man City in 2013 (iirc) ... Het spel en de ontwikkeling van de jonge spelers als opvolgers nu is gewoon nog niet waar het kan zijn. Haalt ook nog tig spelers en nog geen twee jaar later sneakt ie ertussen uit :r .
Of misschien kunnen ze niet beter en ziet ie er geen heil meer in, naast dat de competitie niet zo uitdagend was als het een paar jaar terug leek te worden (dat krijg je als je de concurrentie leegkoopt :+ , zou helemaal schandalig zijn als Reus er nog bij komt).
Eigenlijk wil je Löw als opvolger zien maar die zit vast [goed] bij Duitsland.

Maar wordt wel interessant wat Ancelloti ermee gaat doen/met bepaalde spelers. Al zie ik 'tiki-taka' als ultiem niveau voetbal wat je kan halen en dat zal het niet worden iig ... (maar het brengt ook een groter faal risico met zich mee en daarom niet altijd het effectiefst, dus wat is 'ultiem'. Madrid uit bij Bayern was een perfecte uitvoering van iedere speler maar imo niet het ultiemste niveau voetbal wat mogelijk is. Uitvoering 10, moeilijkheid 8? 9? O-)
Ik vind het ook maar een vieze streek dat meneer spelers haalt en daarna weg gaat.. Mandzukic, Gomez, Kroos, Shaqiri en nog een paar. Hij deed zelfs spelers weg, die op het WK 2014 de pannen van het dak speelden. Bayern had bij enige landen de beste spelers.. 8)7

Ach concurrentie leeg kopen is een zin voor op het wc papiertje. Daar kun je je reet mee afvegen :)

De speel stijl moet effectief zijn, dus op de counter heb je Götze (die voor mij de beste in Europa was tijdens 12/13) en Lewandowski, die beiden ongelofelijk fantastisch kunnen spelen op de counter. Reus is niet nodig, want je hebt Coman, Müller, Robben, Ribery en nog opkomende backs zoals Lahm, Alaba, Rafinha en Bernat. De spelletje va Guardiola vind ik nogal saai, maar had wel zin als je de statistieken bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:58
*O* 2-0

Heerlijke wedstrijd tot dusver. Heel hoog tempo, lekker ballen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Man City betaalt een hoge prijs voor die misser van DeBruyne, de goal van Walcott was een fraaie. De tweede net even gemist.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:45

Vos

AFCA

Arsenal super effectief, keer leuk om te zien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat had de 3-0 moeten zijn, maar wat me vooral opviel is de luiheid/traagheid van de ManCity spelers, er stonden opeens 6 (!) Arsenal spelers tegen 3 verdedigers. Ik zie MC niet meer terugkomen.

Toch vreemd. Zoveel geld uitgeven aan spelers, maar zodra Kompany weg is, is die verdediging opeens fragiel geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik vind City sowieso dit seizoen weinig "team" zijn. Veelal individuele kwaliteiten die de kar trekken terwijl op papier elke speler kwalitatief uitstekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En zo is het opeens 2-1 uit het niets (knap van Yaya), en wordt het nog spannend. Maar dat heeft Arsenal aan zichzelf te danken, het heeft de kansen gehad.

Wat is Sterling trouwens waardeloos, zeker voor een £49 miljoen prijskaartje.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 21-12-2015 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Doet die ook mee dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bedoel je Sterling of Toure? Beide niet gezien...tot de goal dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
3 punten binnen! Bloed zweet en tranen, maar zo zie ik graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Heeeeeeerlijk, zo mooi die 3 puntjes voor Arsenal. Zal Ipod al dronken zijn? :D :+
Besiktas winterse kampioen in Turkije. Gomez scoort en geeft assist. Mooie tijden zeg :D Hopelijk komt hij lekker mee naar het EK komende zomer! _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Mosin op 21-12-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kaap schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:52:
3 punten binnen! Bloed zweet en tranen, maar zo zie ik graag!
Heerlijk ja, heb vreugdesprong gemaakt na fluitsignaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lekkere pot hoor. Collega van me zat op de tribune, die viel met de neus in de boter :)

Gezien de wisselvalligheid van MC, de absentie van Chelsea en het bar slechte voetbal van MU, lijken me de titelkansen van Arsenal dit seizoen bijzonder groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RoD schreef op maandag 21 december 2015 @ 23:11:
Gezien de wisselvalligheid van MC, de absentie van Chelsea en het bar slechte voetbal van MU, lijken me de titelkansen van Arsenal dit seizoen bijzonder groot.
Ah, we doen mee omdat de rest zo tegenvalt, niet omdat we het zelf gewoon goed doen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Kaap schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 06:26:
[...]

Ah, we doen mee omdat de rest zo tegenvalt, niet omdat we het zelf gewoon goed doen :N
Maar dat geeft helemaal niks als je aan het eind van het seizoen bovenaan staat ;)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MarvinG schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:55:
[...]
Maar dat geeft helemaal niks als je aan het eind van het seizoen bovenaan staat ;)
Ik wil daar helemaal niet aan denken eigenlijk. Ik denk bewust niet na over het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:45

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Nou ik wel, zou toch wel eens mooi zijn zeg. En dat met je halve team in puin. Stel nou dat iedereen weer helemaal fit is en je gaat nog eens écht goed draaien, wie houdt je dan tegen?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:44
Gonadan schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:53:
Nou ik wel, zou toch wel eens mooi zijn zeg. En dat met je halve team in puin. Stel nou dat iedereen weer helemaal fit is en je gaat nog eens écht goed draaien, wie houdt je dan tegen?
Hiddink, die nu 19x op rij gaat winnen met Chelsea ;)

Fun Fact: Leicester heeft nog 1 overwinning nodig om het aantal punten van vorig seizoen te evenaren

[ Voor 12% gewijzigd door rik86 op 22-12-2015 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Dit wordt wel een interessante zomer zeg, met al die grote trainers die straks zonder werk zitten. Ik denk dat LvG hier ook nog bij komt. Zo zie je maar weer dat alles relatief is.

Als David Silva? gewoon de 2-0 had gemaakt tijdens Spa-Ned lag LvG er al na de groepsfase uit en had hij misschien niet eens bij ManU mogen aanschuiven. Nu is zijn toekomst allesbehalve onzeker. Hiddink volgt hem op (dramatische selectie, met meer geluk dan wijsheid 5-3-2 spelend op het WK gepresteerd) en faalt, mag nu weer aan de bak bij Chelsea. Vreemd.

Dat Pep teams kiest met goede spelers heeft te maken met het voetbal dat hij wil spelen. Bij zijn Tiki Taka moet elke voetballer altijd een strakke pass kunnen geven, een mannetje uit kunnen kappen en een moeilijke bal in een beweging aan kunnen nemen. Met mindere spelers die bovenstaande dingen met een succesratio van 80% doen (wat op zich prima is) ga je te veel ballen kwijtraken om er weer massaal achteraan te moeten hollen. Dus ik zie hem niet naar een team gaan met mindere goden. Mourinho kan prima spelen met mindere spelers, hij laat 6 man toch altijd maar verdedigen en trappen. Maar zelfs hij koopt altijd massaal in, het liefst nog een paar uit Portugal voor de leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:53:
Als ik op Youtube invoer: ''Best teamplay Arsenal'' dan krijg je aanvallen te zijn waarvan je gaat kweilen. Sommigen zijn gewoon nog veel beter dan Barca, maar dat is wat mij betreft ook vrij overrated ;)

Arsenal kan echt wel wat hoor, maar door die wisselvalligheid lijkt het allemaal tegen te vallen. Ik hoop dat Wenger nu gaat inkopen voor een bredere en sterkere selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
Kaap schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:32:
[...]

Ik wil daar helemaal niet aan denken eigenlijk. Ik denk bewust niet na over het kampioenschap.
Snap ik, het seizoen is nog lang natuurlijk. Maar toch, zou leuk zijn weer een keer. De traditionele titelkandidaten laten het afweten tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jeremain Lens al weer in de problemen met discipline: http://www.skysports.com/...derland-in-january-window
Allardyce revealed after the game at Stamford Bridge at the weekend that Lens had been omitted from the squad as the result of an unspecified incident following the previous weekend's defeat by Watford.
En hij wil dus weer weg. Dat gaat zijn carriere niet helpen, al lijkt me weggaan bij Sunderland nooit een slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:40
Franco10 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:10:Dit wordt wel een interessante zomer zeg, met al die grote trainers die straks zonder werk zitten. Ik denk dat LvG hier ook nog bij komt. Zo zie je maar weer dat alles relatief is.
LvG had al aangegeven dat het zijn laatste kunstje wordt. Dus echt "zonder werk" is het niet echt als je met pensioen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:06

Niku

Alagaesii

United zonder Rooney. Ben benieuwd. Hoop dat Memphis er twee in legt en zo LvG redt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:38
Memphis legt er idd eentje in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Niku schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:59:
United zonder Rooney. Ben benieuwd. Hoop dat Memphis er twee in legt en zo LvG redt :+
Memphis doet zo ongeveer het tegenovergestelde nu |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:18
Precies het omgekeerde, dikke fout van Memphis en 1-0 voor Stokalona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Au.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
Lekker teruggekopt Memphis :-)
Die heeft nog veel te leren

ManUtd speelt weer als Oranje, lekker traag rondtikken
Kunnen wel een beetje speed gebruiken
Spelers lijken timide, bijna angstig, grijpen ook nergens in
Vrees toch dat van Gaal teveel in die koppies zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Harribo schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:09:

[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

2-0, exit Van Gaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dit is zeker op het conto van lvg te schrijven
de spelers missen alle overtuiging en vertrouwen
zie dat de strenge dominantie van lvg nu niet werkt

Btw Rooney zou er bij mij altijd in staan, betere cf hebben ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Rooney zal in zijn vuistje lachen. Zo'n belangrijke wedstrijd en dan wordt juist hij gepasseerd.
Maar goed, Louis heeft gewoon keihard gefaald als je het kwaliteitsverschil ziet. Het is geen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Rooney presteert 't hele seizoen al niet, dus logisch dat hij is gepasseerd. Het loopt alleen nog steeds niet, in 't begin zie je wel 't idee, sneller ballen erin proberen te krijgen, dat mislukt nu ook hopeloos. Martial met een mooie duik naar 't gras net in de hoop wat te versieren.

Van Gaal heeft zijn laatste wedstrijd op de bank heeft gezeten nu, tenzij ze dit nog omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 20:21
JanW schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:23:
Rooney presteert 't hele seizoen al niet, dus logisch dat hij is gepasseerd.
Misschien heeft hij hem wel te lang laten staan zelfs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Zo'n volley als daarnet van Martial... Je bent prof en traint elke dag
Dan kan je hem toch beter raken dan dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ach, paar weken terug stond Man City al na 15 minuten 2-0 achter bij Stoke, United pas na 26 minuten :+.
Zit sowieso veel wisselvalligheid in de PL, maar United heeft wel een erg ongelukkige reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Harribo schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:27:
Zo'n volley als daarnet van Martial... Je bent prof en traint elke dag
Dan kan je hem toch beter raken dan dat??
Als het tussen de oren niet goed zit maakt het weinig uit hoeveel je traint.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

:+ Louis Van Gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Rooney komt er iig wel in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik kan niet kijken, maar als ik de berichten hier lees is het weer los zand? Lvg zal nu toch wel ontslagen worden neem ik aan. MU gaat richting het afvoerputje zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Tweede helft is een stuk beter, maar goed...als er geen goals vallen....
En dan zo meteen weer een scherpe Stoke counter die wel lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Laatst online: 22-09 23:05
2-0 verloren. Kan LVG gelijk op gesprek komen?? Nu gaan alle kranten weer speculeren natuurlijk. 2 weken geleden nog op de 2de plek. Nu uit de CL en ook niet meer op de 2de plek in de PL.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
YouTube: Poor LVG... (Man Utd Champions League Wolfsburg 3-2)

Ik denk dat het nu eindelijk zo ver is voor Louis. :P , hij heeft tijd genoeg gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:11
Ik heb het idee dat hij aardig wat krediet heeft, naar dat moet toch een keer ophouden als het zo slecht blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Laatst online: 22-09 23:05
Giggs moeten ze gewoon trainer laten worden samen met andere oud spelers. Neville zit bij Valencia maar Scholes is nu toch ook actief betrokken bij Utd. Wat Van Gaal allemaalt probeert met Utd pakt gewoon niet goed uit. Met Bayern ging het wel. Robben vanaf rechts, Schweini als verdedigender middenvelder etc... Maar nu heeft die in 1.5 jaar nog geen goede tactiek kunnen verzinnen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Hij zet Rooney er naast, kat in het nauw enzo en hij verliest alsnog.

Misschien heeft hij krediet bij het bestuur maar ik denk dat de rest hem liever ziet vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
De mannen in de NBC studio geven hem nog tijd. De een een wedstrijd, de ander een maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweaking Art
Misschien zit Louis nog op de bank tegen Chelsea maar als hij die ook verliest dan is het echt exit.

Goh, dat zou Guus wel leuk vinden denk ik, dat hij persoonlijk Louis de genadeklap kan geven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:09
Het is wel duidelijk dat het helemaal niets meer gaat worden met van Gaal. Ik vind het ergens wel jammer. Hij heeft heel veel bereikt en had hem wel een mooier afscheid gegunt bij Man Utd. Maja het is een harde wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Harribo schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:09:

Hij is misschien een te harde trainer voor de jonge generatie?
Velen zijn verwend en worden op handen gedragen zonder enige prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Kompany weer 10 minuutjes gevoetbald, 62ste minuut erin, 71ste minuut geblesseerd eruit.

Liverpool lijkt Arsenal en City een plezier te doen door van Leicester te gaan winnen, 1-0 voor nu door Benteke. Hopelijk winnen ze.

Regels zijn niet bij alle scheidsrechters bekend blijkt maar weer. Schmeichel van Leicester gaat naar voren in de laatste minuut van de wedstrijd, één man blijft achter. Aanval van Leicester wordt afgeslagen en Liverpool komt eruit met een counter, bal wordt gespeeld naar Benteke, die alleen nog een verdediger van Leicester voor zich heeft en zich voor de bal bevond, geen buitenspel volgens de grensrechter 8)7

Je kan mensen voor straf wel eens een paar wedstrijden in een lagere divisie laten vlaggen/fluiten, maar zo iemand moet eerst maar gewoon verplicht een cursus volgen voordat ie weer een vlag mag vast houden.

[ Voor 58% gewijzigd door JanW op 26-12-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:11
Kon die unerhaupt wel spelen dan? Niet echt een verstandige keuze als je al voor staat en hij net terug komt van een blessure.

Leicester heeft vooral zichzelf tegen, zo goed is Liverpool nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
dutchgio schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 18:14:
Kon die unerhaupt wel spelen dan? Niet echt een verstandige keuze als je al voor staat en hij net terug komt van een blessure.

Leicester heeft vooral zichzelf tegen, zo goed is Liverpool nu ook weer niet.
Aan de ene kant zou het ook makkelijker zijn om te spelen voor hem. Minder druk.
Zie je tegenwoordig wel regelmatig, die slechte revalidaties van blessures of meen ik dat nu maar?

Overigens was die kopbal van Memphis ongelukkig zeg.. Hij zou daar niet eens mogen rond rennen. Gewoon een domme fout door te weinig ervaring? (hij kan hem namelijk gewoon terug passen.. en zijn fysieke lichaam ertussen duwen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:34

Quad

Doof

Het lijkt erop dat Leicester City haar koppositie blijft houden, Arsenal stevent op een nederlaag af.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Over scheidsrechterlijke dwalingen gesproken, de doelpuntenmaker bij de 2-0 schoffelt even Koscielny onderuit en krijgt daardoor vrijspel en daarmee de schietkans. Had afgekeurd moeten worden.

[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-12-2015 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Arsenal laat het weer liggen, what else is new?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 22:03:
Over scheidsrechterlijke dwalingen gesproken, de doelpuntenmaker bij de 2-0 schoffelt even Koscielny onderuit en krijgt daardoor vrijspel en daarmee de schietkans. Had afgekeurd moeten worden.
Dat ben ik met je eens, maar Arsenal speelde wel echt bagger vandaag.. Ze hadden vandaag iets kunnen laten zien. Nu moeten ze dit gewoon af maken en opeens lijkt het voetbal weer helemaal nergens op :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gewoon amateurvoetbal was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Top moment om zo niet thuis te geven! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 22:03:
Ehm, ga je het verlies nu nog proberen goed te praten? Het was gewoon een kanloze nederlaag. 4-0! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:05:
[...]
Ehm, ga je het verlies nu nog proberen goed te praten?
Ik zeg iets over de scheidsrechterelijke fout bij de 2-0. Waar praat ik het goed? Lees dan ook de latere reactie.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die goal van Martina is wel een plaatje, zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Leuk voor Koeman dat hij ook weer eens een resultaat behaalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Zeker mooi inderdaad!
Die goal was ook erg mooi, maar ik verwonderde mij wel erg erover dat Southampton gewoon door de verdediging kon lopen. Zoiets kun je tegen Barca maar beter niet toestaan, dan krijg je met gemak 8 goals om je oren (als het er niet meer zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Arsenal creëerde ook zo ontzettend weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Mosin schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:56:
Zeker mooi inderdaad!
Die goal was ook erg mooi, maar ik verwonderde mij wel erg erover dat Southampton gewoon door de verdediging kon lopen. Zoiets kun je tegen Barca maar beter niet toestaan, dan krijg je met gemak 8 goals om je oren (als het er niet meer zijn).
Dat is wel leuke tv overigens :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op zondag 27 december 2015 @ 12:22:
[...]

Dat is wel leuke tv overigens :P
Dat zeker weten, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
Leicester toch nog bovenaan. Denk dat van Gaal niet lang meer op de bank zit bij United. Misschien wanneer ze winnen van Chelsea dat hij dan nog wat meer krediet krijgt, maar als die wedstrijd verloren gaat is het exit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mooi altijd die activiteit hier als Arsenal verloren heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MarvinG schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:13:
Leicester toch nog bovenaan. Denk dat van Gaal niet lang meer op de bank zit bij United. Misschien wanneer ze winnen van Chelsea dat hij dan nog wat meer krediet krijgt, maar als die wedstrijd verloren gaat is het exit denk ik.
Dat denk ik ook. Hij hintte er zelf na de wedstrijd tegen Stoke ook al naar. Hij zal ook wel weten wat er speelt binnen de club. Het kan natuurlijk ook niet langer zo... als het spel nog ergens op leek was er nog een basis om door te gaan, maar het loopt niet, en het is sinds zijn aantreden nooit sprankelend geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Ben benieuwd of ze het nu wel aandurven om Giggs aan te stellen.
Nuja, zolang ze maar niet voor Mourinho gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Voor de 2de keer interim? Denk niet dat ie dat zou pikken. Mourinho lijkt mij totaal ongeschikt voor United. Hij gaat deze groep spelers sowieso niet beter maken, snap echt niet dat er fans zijn die om hem roepen nu.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:29
Wilibrord schreef op maandag 28 december 2015 @ 02:11:

Ben benieuwd of ze het nu wel aandurven om Giggs aan te stellen.
Dat vind ik nou echt helemaal niks. Is een beetje de Bergkamp van United: zit er als een zoutzak bij en zegt nooit wat.

Zag laatst een interview met Carragher van Liverpool. Dat lijkt me nou een leuke trainer. Die gast kwam spontaan over, praatte goed, had goeie teksten. Lijkt me echt gewoon een goeie gozer, maar die Giggs zit erbij alsof ie op strafkamp zit. Overigens niet dat Carragher trainer van United moet worden, maar gewoon vergeleken met Giggs, omdat ze een beetje van dezelfde generatie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zegt nooit wat? Heb jij een speciale zender die 90 minuten lang op hem gericht is? Dat het geen ADHD'er als Jurgen Klopp is wil niet zeggen dat hij niks zegt.

En Carragher....die praat ook vaak zat po*p ;).

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 28-12-2015 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:43:
Zegt nooit wat? Heb jij een speciale zender die 90 minuten lang op hem gericht is? Dat het geen ADHD'er als Jurgen Klopp is wil niet zeggen dat hij niks zegt.
Ik vind het een zoutzak, maar jij vind hem dus de perfecte trainer voor United?
En Carragher....die praat ook vaak zat po*p ;).
In dat specifieke interview vond ik hem erg sympathiek overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Tweaking Art schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 16:10:
Misschien zit Louis nog op de bank tegen Chelsea maar als hij die ook verliest dan is het echt exit.
Dat vind ik altijd zo bijzonder, zijn lot laten afhangen van een wedstrijd die je normaal gesproken gewoon kan verliezen.
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 16:10:
Het is wel duidelijk dat het helemaal niets meer gaat worden met van Gaal. Ik vind het ergens wel jammer. Hij heeft heel veel bereikt en had hem wel een mooier afscheid gegunt bij Man Utd. Maja het is een harde wereld.
Zeker jammer inderdaad, ik had het hem wel gegund. Een malle vent tijdens persconferenties maar verder veel respect voor hem.
Mosin schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 16:41:
Hij is misschien een te harde trainer voor de jonge generatie?
Velen zijn verwend en worden op handen gedragen zonder enige prestaties.
Vroegâh was dat precies wat de jonkies nodig hadden, dat werkte goed. Alleen zit er nu toevallig een dal in het respect wat de mensheid voor anderen heeft dus lijkt het kunstje inderdaad niet meer zo goed op te gaan. Het probleem is natuurlijk ook dat hij geen groep jonge fanatieke honden kreeg die de top willen bereiken. Hij kreeg een groep van een club die feitelijk al top was maar de laatste jaren juist afgegleden en al het zelfvertrouwen had verloren.
Kaap schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:56:
Mooi altijd die activiteit hier als Arsenal verloren heeft :+
Je doet uiteraard geen moeite om het niet uit te lokken. :+

Toch blijft het bijzonder, alsof er een vloek op Arsenal rust. Zou het de druk zijn dat je wellicht eindelijk weer eens kans maakt? En dan ook op zo'n moment doet Southampton het wel weer, zal je net zien. :F

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:44
Gonadan schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:58:

[...]

Je doet uiteraard geen moeite om het niet uit te lokken. :+

Toch blijft het bijzonder, alsof er een vloek op Arsenal rust. Zou het de druk zijn dat je wellicht eindelijk weer eens kans maakt? En dan ook op zo'n moment doet Southampton het wel weer, zal je net zien. :F
't is ook wel echt zonde, win je, dan sta je 4 punten los van de nr's 2/3 die vervolgens de ronde daarna ook nog eens tegen elkaar moeten. Ipv een gaatje te slaan moet je weer de achtervolging inzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:09
Vanavond sowieso een heerlijke pot. Man Utd - Chelsea. Kijk enorm uit naar deze wedstrijd. Ik hoop dat van Gaal het voor elkaar krijgt, maar ik ben bang dat hij ook ontslag krijgt bij winst. Ben benieuwd naar de opstelling. Ik verwacht geen Memphis en geen Fellaini. En dat is misschien maar beter ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Wat dat betreft geloof ik de geruchten wel dat hij sowieso vertrekt. Het zou alleen niet heel gunstig zijn vlak voor Chelsea dus dan maar erna, anders krijg je wellicht zo'n rommel dat je de wedstrijd sowieso verliest.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:58:
[...] Vroegâh was dat precies wat de jonkies nodig hadden, dat werkte goed. Alleen zit er nu toevallig een dal in het respect wat de mensheid voor anderen heeft dus lijkt het kunstje inderdaad niet meer zo goed op te gaan. Het probleem is natuurlijk ook dat hij geen groep jonge fanatieke honden kreeg die de top willen bereiken. Hij kreeg een groep van een club die feitelijk al top was maar de laatste jaren juist afgegleden en al het zelfvertrouwen had verloren.
Het kan nog steeds, zolang mensen zich niet persoonlijk voelen aangevallen. Het blijft een harde wereld opzich, maar jij moet daar als voetballer sterker in worden. Ze willen allemaal op handjes gedragen worden, maar dat lukt niet als je niks laat zien. Dat weten ze wel, maar ze laten zich ook te veel opfokken door de media of wat dan ook, erg zonde :(

Accepteren van kritiek en accepteren dat het niet erg is.. Ronaldo kreeg ook regelmatig in het begin bij United over zijn klote van v. Nistelrooy en Scholes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Mosin schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:03:
Het kan nog steeds, zolang mensen zich niet persoonlijk voelen aangevallen. Het blijft een harde wereld opzich, maar jij moet daar als voetballer sterker in worden. Ze willen allemaal op handjes gedragen worden, maar dat lukt niet als je niks laat zien. Dat weten ze wel, maar ze laten zich ook te veel opfokken door de media of wat dan ook, erg zonde :(

Accepteren van kritiek en accepteren dat het niet erg is.. Ronaldo kreeg ook regelmatig in het begin bij United over zijn klote van v. Nistelrooy en Scholes.
Een Ronaldo heeft respect voor Scholes en Van Nistelrooij, dat heeft hem geholpen. Vaak zie je dat spelers voor een andere speler nog wel respect kunnen opbrengen, zeker als ze zelf nog spelen. Maar een ouwe lul langs de kant die zelf niet eens meer knap een bal kan trappen, wat weet die er nu van? (niet mijn redenatie dus. ;) )

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lekkerboeie86 schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:35:
Vanavond sowieso een heerlijke pot. Man Utd - Chelsea. Kijk enorm uit naar deze wedstrijd. Ik hoop dat van Gaal het voor elkaar krijgt, maar ik ben bang dat hij ook ontslag krijgt bij winst. Ben benieuwd naar de opstelling. Ik verwacht geen Memphis en geen Fellaini. En dat is misschien maar beter ook.
Als Nederlander hoop ik ook altijd wel een beetje dat Van Gaal het (net als de andere Nederlanders) goed doet (ondanks dat het een blaaskaak is), maar hij heeft de ploeg toch echt niet aan het voetballen gekregen. Het is ook niet om aan te zien, dus ik zou het niet eens meer zou erg vinden dat hij er uit vliegt.

Jammer dat de interessante ploegen allemaal om 18:30 spelen (behalve Tottenham).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:47:
[...]

Een Ronaldo heeft respect voor Scholes en Van Nistelrooij, dat heeft hem geholpen. Vaak zie je dat spelers voor een andere speler nog wel respect kunnen opbrengen, zeker als ze zelf nog spelen. Maar een ouwe lul langs de kant die zelf niet eens meer knap een bal kan trappen, wat weet die er nu van? (niet mijn redenatie dus. ;) )
Tja.. Als Memphis zo gaat doen, heeft hij een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

RoD schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:59:
[...]
Dat denk ik ook. Hij hintte er zelf na de wedstrijd tegen Stoke ook al naar. Hij zal ook wel weten wat er speelt binnen de club. Het kan natuurlijk ook niet langer zo... als het spel nog ergens op leek was er nog een basis om door te gaan, maar het loopt niet, en het is sinds zijn aantreden nooit sprankelend geweest.
Het spel van Man Utd was op zich best wel sprakelend. Alleen wordt dat snel vergeten als het slecht gaat. ;)

17 oktober 2015
0 - 3
Everton - Manchester United

26 september 2015
3 - 0
Manchester United - Sunderland

12 september 2015
3 - 1
Manchester United - Liverpool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

tweaker2010 schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:58:
[...]

Het spel van Man Utd was op zich best wel sprakelend. Alleen wordt dat snel vergeten als het slecht gaat. ;)

17 oktober 2015
0 - 3
Everton - Manchester United

26 september 2015
3 - 0
Manchester United - Sunderland

12 september 2015
3 - 1
Manchester United - Liverpool
Dat weet ik nog wel. Die periode was wel aardig, maar die is als je het over de gehele termijn van Van Gaal bekijkt nogal kort. Ook in het eerste seizoen zijn er wel aardige wedstrijden geweest, maar over het algemeen waren het vrij saaie wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Mosin schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:51:
Tja.. Als Memphis zo gaat doen, heeft hij een probleem.
Een individu wel inderdaad, maar het gaat vaak om groepsdynamiek. Je ziet vaak dat als de groep niet meer als collectief 100% achter de visie van de coach staat en er 100% blind voor gaat het dus niet meer gaat werken. Met de mentaliteit van velen is het lastig om de groep zo ver te krijgen dat ze er nog wél 100% voor gaan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:03:
[...]

Een individu wel inderdaad, maar het gaat vaak om groepsdynamiek. Je ziet vaak dat als de groep niet meer als collectief 100% achter de visie van de coach staat en er 100% blind voor gaat het dus niet meer gaat werken. Met de mentaliteit van velen is het lastig om de groep zo ver te krijgen dat ze er nog wél 1000% voor gaan.
Dat klopt inderdaad. Op een gegeven moment is het niet meer recht te buigen en als je het doet zitten er nog wat vervelende dingetjes bij.
Mocht dit zo zijn, dan zou ik zelfs gewoon opstappen als v. Gaal zijnde. Dan geef je de club wel nog een half jaar terug om een andere coach te zoeken die er wel iets van kan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
chim0 schreef op maandag 28 december 2015 @ 02:24:
[...]Dat vind ik nou echt helemaal niks. Is een beetje de Bergkamp van United: zit er als een zoutzak bij en zegt nooit wat.
In de tweede helft tegen Norwich vorige week stond hij anders de hele tijd te roepen, itt Van Gaal die er pas echt altijd als een zoutzak bij zit. Ik denk dat hij Van Gaal's gezag niet wil ondermijnen en dus braafjes blijft zitten.
Nee, ik denk dat Giggs er klaar voor is. Hij heeft 2 iconen als voorbeeld gehad (nee, niet Moyes), heeft er al eens een maandje van geproeft, en is denk ik iemand die vol de kaart van de jeugd zal trekken. En als Memphis zich niet aanpast kan hij vertrekken, dat zal hij wel van Ferguson geleerd hebben. Die had er ook nooit moeite mee om iemand die zichzelf groter dan de groep waant te laten vertrekken.
Van de fans zal hij alleszins alle steun en tijd krijgen. Jammergenoeg beslissen zij niet wie komt of gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:57
Maar hoe zou je een Memphis aanpakken? Er wordt vriendelijk verzocht iets minder excentriek te doen en dan komt hij met een Rolls Royce van ruim € 600.000 naar de training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Mosin schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:21:
Dat klopt inderdaad. Op een gegeven moment is het niet meer recht te buigen en als je het doet zitten er nog wat vervelende dingetjes bij.
Mocht dit zo zijn, dan zou ik zelfs gewoon opstappen als v. Gaal zijnde. Dan geef je de club wel nog een half jaar terug om een andere coach te zoeken die er wel iets van kan maken..
Uit de geruchten begreep ik ook dat hij zich machteloos voelde en zelf wel oren had naar opstappen. Mocht dat echt zo zijn dan kan ik dat goed begrijpen, als de groep aangeeft (al dan niet indirect) niet genoeg voor je te willen rennen en vechten dan kan je beter stoppen.
StealthyPeanut schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:50:
Maar hoe zou je een Memphis aanpakken? Er wordt vriendelijk verzocht iets minder excentriek te doen en dan komt hij met een Rolls Royce van ruim € 600.000 naar de training.
Kei en keihard is het eerste gevoel, maar het punt is dat hij het niet begrijpt. Zelf ziet hij zijn gedrag als totaal losstaand van zijn prestaties in het veld. Zolang niet erkend wordt dat er een verband is en het dus van invloed is zal hij zelf niets willen veranderen. Dan kan je keihard gaan straffen, maar daar bereik je denk ik evengoed niet veel mee. Hij wordt dan ontevreden en vanuit verkeerde prikkel gemotiveerd, zal uiteindelijk vertrekken en ergens anders mogelijk wel ineens weer uitblinken omdat hij weer vrijheid heeft.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:59:
[...]

Uit de geruchten begreep ik ook dat hij zich machteloos voelde en zelf wel oren had naar opstappen. Mocht dat echt zo zijn dan kan ik dat goed begrijpen, als de groep aangeeft (al dan niet indirect) niet genoeg voor je te willen rennen en vechten dan kan je beter stoppen.

[...]

Kei en keihard is het eerste gevoel, maar het punt is dat hij het niet begrijpt. Zelf ziet hij zijn gedrag als totaal losstaand van zijn prestaties in het veld. Zolang niet erkend wordt dat er een verband is en het dus van invloed is zal hij zelf niets willen veranderen. Dan kan je keihard gaan straffen, maar daar bereik je denk ik evengoed niet veel mee. Hij wordt dan ontevreden en vanuit verkeerde prikkel gemotiveerd, zal uiteindelijk vertrekken en ergens anders mogelijk wel ineens weer uitblinken omdat hij weer vrijheid heeft.
Ik las het ook al. Het zou uit zelf respect een goede keuze zijn. Aan de ene kant verlaat hij de club met een onmachtig gevoel, dat zou hij ook niet willen lijkt me.
Hij komt met die auto (hoogstwaarschijnlijk) om te laten zien, dat hij altijd een beetje meer baas is als ons.. ''wij haters''. Dat gedrag komt meestal voor als je op de pik getrapt bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat ik omtrent Memphis frappant blijf vinden zijn de reacties van de buitenwereld vergeleken met de mensen die met hem werken of gewerkt hebben. De eerste is ontzettend negatief, de tweede ontzettend positief. Maar als de prestaties er weer zijn, draait de buitenwereld wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:59:

Kei en keihard is het eerste gevoel, maar het punt is dat hij het niet begrijpt. Zelf ziet hij zijn gedrag als totaal losstaand van zijn prestaties in het veld.
Ik heb ooit een artikel gelezen over een club waar je als je slecht presteerde of te laat kwam als straf de hele week/maand in een roze Suzuki Jimny moest rijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Mosin schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:10:
Ik las het ook al. Het zou uit zelf respect een goede keuze zijn. Aan de ene kant verlaat hij de club met een onmachtig gevoel, dat zou hij ook niet willen lijkt me.
Het onmachtige gevoel zit hij in mijn ogen al heel lang mee, het wil gewoon niet draaien. Je ziet dat sommigen aardig hun best doen, maar ik vraag mij ook af of de rest van de staf wel achter hem staat. Het komt op mij een beetje over als een schreeuwende eenling in de woestijn, nu is hij onderhand schor en houdt het een keer op.
Hij komt met die auto (hoogstwaarschijnlijk) om te laten zien, dat hij altijd een beetje meer baas is als ons.. ''wij haters''. Dat gedrag komt meestal voor als je op de pik getrapt bent..
Tekenend voor de verkeerde mentaliteit. De juiste zou zijn dat je schijt hebt aan de rest en je voeten laat spreken op het veld. Het probleem is waarschijnlijk dat hij nog te jong is om emotioneel sterk genoeg te zijn die stap te kunnen zetten en dus feitelijk door 'de media' en fans uit zijn spel gehaald wordt op deze manier. Mede daarom geloof ik niet echt in keihard aanpakken van zulke spelers, ze zijn wel erg jong tegenwoordig. Het zijn gewoon nog pubers, die reageren gewoon niet goed op zoveel gezeur.
FiXeR.nl schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:17:
Ik heb ooit een artikel gelezen over een club waar je als je slecht presteerde of te laat kwam als straf de hele week/maand in een roze Suzuki Jimny moest rijden. :P
:D

[ Voor 9% gewijzigd door Gonadan op 28-12-2015 14:20 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Niku schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:15:

Maar als de prestaties er weer zijn, draait de buitenwereld wel bij.
Dan hoor ik daar niet bij want voor mij was Depay niks, is niks en zal nooit wat worden.

Maar moet er niet een bom op dat hele voetbalgebeuren? Jongentjes van 19 die miljoenen krijgen voor een balletje trappen terwijl een volwassen man zich kapot moet werken voor een hongerloontje. Hoe kan zoiets bestaan in de wereld? Maar ja, hoe kunnen wel meer dingen bestaan... :'(
Pagina: 1 ... 12 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2