[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.647 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Friespeuk schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 07:53:
[...]

zitten er echt op dit forum geen chelsea fans? ik hoor ze niet in ieder geval.
Lijkt me sowieso lastig om een Chelsea fan te zijn... verschrikkelijk voetbal spelen ze. Ik zie liever aanvallend en attractief spel.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:40
Fan zijn heeft niet altijd te maken met de kwaliteit van het voetbal...
Anders zou er niemand supporter zijn van een club die niet in de eerste 2 afdelingen van een land speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Wilibrord schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:52:
Fan zijn heeft niet altijd te maken met de kwaliteit van het voetbal...
Anders zou er niemand supporter zijn van een club die niet in de eerste 2 afdelingen van een land speelt.
Uiteraard spelen sentiment en natuurlijk je omgeving / familie / vrienden ook een rol.
Doel hierbij meer op de Nederlandse fans van Chelsea, die in de hoogtijdagen fan zijn geworden. Uiteraard heb ik het niet over de Chelsea supporters die al hun hele leven supporter zijn.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:53
United weer achter bij Bournemouth. Bij wederom verlies kan van Gaal kerst thuis gaan vieren gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dat was weer ver onder niveau van United. Barca had het ook nooit mogen weggeven tegen Deportivo.
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 18:51:
United weer achter bij Bournemouth. Bij wederom verlies kan van Gaal kerst thuis gaan vieren gok ik.
Wat bedoel je? Ik denk dat hij sowieso al van plan was dat thuis te gaan vieren. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is een verdiende overwinning van Bournemouth, ze hadden er nog meer kunnen scoren.

Maar kijk ook eens wat er speelt bij ManU: Borthwick-Jackson, Powell, McNair. Allemaal nobodies en dat waren ze ook op het veld. En Mata brengt moment niets, Depay is niet veel en Martial lukt ook niets meer.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Luxicon schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:24:

[...]

Wat bedoel je? Ik denk dat hij sowieso al van plan was dat thuis te gaan vieren. :P
Van Gaal klaagt enigzins terecht dat er op 2e kerstdag elk jaar gewoon gespeeld wordt. Maar het zou niet verkeerd zijn als hij bij thuis komt gelijk de zak krijgt.

Hij krijgt de boel niet aan praat. Maar er loopt ook eigenlijk niets bijzonders rond voor Europese top begrippen. Dat je met Fellaini als stormram moet spelen doet me meer aan degradatie voetbal denken. Daarnaast moet er op de trainingen ook veel mis gaan aangezien er constant de halve basis geblesseerd is.

Veel geld gespendeerd maar een topspits heb je als topclub nodig. Zie Madrid, Bayern, Barca en Feyenoord niet te vergeten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
gambieter schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:40:
Het is een verdiende overwinning van Bournemouth, ze hadden er nog meer kunnen scoren.

Maar kijk ook eens wat er speelt bij ManU: Borthwick-Jackson, Powell, McNair. Allemaal nobodies en dat waren ze ook op het veld. En Mata brengt moment niets, Depay is niet veel en Martial lukt ook niets meer.
Ja precies, maar het past wel in het plaatje van de afgelopen weken. Volgens mij hebben ze daarin één wedstrijd goed gespeeld, waar ze het spel bepaalden. United mistte vandaag Schweinsteiger, Herrera, Young, Schneiderlin, Rooney... Rooney was er al een tijdje niet, maar ik had Schweinsteiger en Schneiderlin wel in de basis verwacht, al is Carrick ook goed, en misschien is Fellaini tegen Bournemouth de betere keuze (aanvallender). Pereira erin in plaats van Young vond ik vreemd..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:58
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:48:
[...]
Van Gaal klaagt enigzins terecht dat er op 2e kerstdag elk jaar gewoon gespeeld wordt.
En waarom is dat enigzins terecht dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:47
Dat is daar gewoon traditie, dat ontkom je niet aan een weet je vooraf.
Wie is Van Gaal om daar iets aan te veranderen? Er niet mee eens zijn met natuurlijk wel.

Maar om in oktober al kerst te vieren binnen de club ging ook wat ver, daar valt ook wel wat voor te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Kaap schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:05:
[...]

En waarom is dat enigzins terecht dan :?
Het kan wel een traditie zijn, maar ik geloof niet dat er 1 speler is die er blij mee is. Gezien de voorbereiding van de wedstrijd en de afstanden die teams moeten afleggen ben je de hele kerst niet thuis. Daar is niet leuks aan.

Daarnaast spelen ze op maandag erna weer een volledige speelronde in een al overvol programma. Het lichaam moet ook wel eens herstellen. Al met al kan ik van Gaal begrijpen dat hij vind dat voetbal met kerst prima afgeschaft kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Als United de enigste club was die op boxingday moest voetballen dan had Van Gaal een punt, maar alle andere clubs spelen doen dat ook dus vind ik ik het gewoon een slap excuus. Om de drie dagen voetballen is normaal daar, dat het toevallig tijdens kerst is: lekker boeien?

Wat ze echt moeten afschaffen zijn die vriendshappelijke interlands, die gaan echt nergens over (behalve geld) spelers moeten de hele wereld over vliegen en komen met een jetlag thuis.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Precies, schaf eerst die kansloze oefeninterlands maar eens af. Dat alles bij elkaar kom je wel aan 2 of 3 weken die je dan in januari kan in laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:37
Lekkerboeie86 schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:40:
[...]

Het kan wel een traditie zijn, maar ik geloof niet dat er 1 speler is die er blij mee is. Gezien de voorbereiding van de wedstrijd en de afstanden die teams moeten afleggen ben je de hele kerst niet thuis. Daar is niet leuks aan.

Daarnaast spelen ze op maandag erna weer een volledige speelronde in een al overvol programma. Het lichaam moet ook wel eens herstellen. Al met al kan ik van Gaal begrijpen dat hij vind dat voetbal met kerst prima afgeschaft kan worden.
Volgens mij wordt gespeeld voor het publiek, die zijn er wél blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Marmar schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:38:
[...]
Volgens mij wordt gespeeld voor het publiek, die zijn er wél blij mee.
Boxingday is gewoon een happening, dat leeft heel erg in Engeland, hoort erbij. Ben je daar als speler niet blij mee, moet je wellicht overwegen om niet in Engeland te gaan spelen. Maar goed, dat is allemaal helemaal niet aan de orde. Alleen Von Gaal zoekt iets om achteraf als excuus te kunnen positioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-09 14:45

Vos

AFCA

Gaan we nu ineens medelijden hebben met die miljonairs? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
Vos schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:59:
Absoluut niet. Ik denk wel dat een lichaam de rust van de winterse periode goed gebruiken kan.
Aan de ene kant proppen ze je wel vol met spul, dat uit de DSM komt ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zon winterstop maakt het in Engeland alleen maar lastiger, Dan moet je die 4 weken elders verdelen en krijg je dat het of elders meer wedstrijden per week worden, of schuift het hele zaakje gewoon op richting zomerstop, en zal die moeten inkrimpen.

Maar goed, het gaat niet veranderen, ook niet omdat Van Gaal denkt dat ie god is en dat wel eens even voor elkaar zal breien. Gewoon weer typisch zichzelf indekken voor later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vos schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:59:
Precies ja. Zwaar leven, 'werken' op tweede kerstdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-09 16:18

Baseman77

We move

Dus omdat ze miljoenen verdienen is het niet erg dat ze hun lichaam teveel moeten inspannen en daardoor een (veel) grotere kans op blessures hebben?
Ik vind dat altijd vreemde argumentatie...

Maar ach, kunnen we tijdens het komende EK weer lachen om Engeland en de standaard vroegtijdige uitschakeling.

[ Voor 22% gewijzigd door Baseman77 op 14-12-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Baseman77 schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:30:
Maar ach, kunnen we tijdens het komende EK weer lachen om Engeland en de standaard vroegtijdige uitschakeling.
Nog altijd beter dan je niet kwalificeren O-) Lachen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CWNIfdOWwAAcSvS.jpg

_o-

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 14-12-2015 19:19 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Dus omdat ze miljoenen verdienen is het niet erg dat ze hun lichaam teveel moeten inspannen en daardoor een (veel) grotere kans op blessures hebben?

Ja, het lijkt me gewoon vreselijk uitputtend. Zolang dat niet gebeurd valt het allemaal wel mee inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Daar heb je als speler of team/club toch zelf invloed op? Als het echt zo ongezond was dan was de kalender wel aangepast.
:D

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 14-12-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lekkere assist en goal van Leicester! Die Mahrez is wel een heerlijke voetballer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vos schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:34:
Lekkere assist en goal van Leicester! Die Mahrez is wel een heerlijke voetballer.
Inderdaad. Chelsea moet weer aan de bak. Wel een lekker potje zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, het sprookje gaat gewoon door :p . Heerlijke pass en goal.

Edit: WTF, 2-0 Mahrez. En fraai (en slecht verdedigd).

[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 14-12-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Chelsea balt er ook bar weinig van.

In welke minuut zal Costa rood pakken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gambieter schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:50:
Wow, het sprookje gaat gewoon door :p . Heerlijke pass en goal.

Edit: WTF, 2-0 Mahrez. En fraai (en slecht verdedigd).
Angstig verdedigd. Overigens wel mooi binnengewerkt.

Aanvallende wissel van Mourinho, Terry eruit, Fabregas er in. Meesterzet of wordt Chelsea nu afgeslacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 13:48
Leicester City _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Geef die Willian maar een enkeltje München, bij Chelsea loop je nu toch voor lul zeg. Iedereen zeiken over ManU, maar wat Chelsea met dat materiaal doet is ronduit belachelijk..

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 14-12-2015 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:01

Quad

Doof

Chelsea staat al 20 punten achter Leicester City.. Als je dit voor de seizoenstart zou hebben voorspeld werd je in een gesticht opgenomen. Ik vind het awesome! _O_

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
Quad schreef op maandag 14 december 2015 @ 23:17:
Chelsea staat al 20 punten achter Leicester City.. Als je dit voor de seizoenstart zou hebben voorspeld werd je in een gesticht opgenomen. Ik vind het awesome! _O_
Had er geld op gezet en je was nu de rijkste man van het gesticht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 14:29
Vos schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:34:

Die Mahrez is wel een heerlijke voetballer.
Echt zo'n typisch verfijnd straatvoetballertje met altijd dezelfde kapbeweging (soms meerdere keren achter elkaar). Ben alleen altijd bang bij dit soort spelers dat er een keer een houthakker langskomt die die beweginkjes zat is en hem een doodschop verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Vos schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:04:
Daar heb je als speler of team/club toch zelf invloed op? Als het echt zo ongezond was dan was de kalender wel aangepast.
Sinds wanneer?
Ieder jaar hoor je namelijk dezelfde klachten over de overvolle speelkalender van clubs en spelers, is daar ooit iets mee gedaan? Het is geen toeval dat juist de echte toppers zelden uitblinken op de grote toernooien.

Het zal de FIFA en UEFA een zorg zijn dat spelers blessures oplopen door overbelasting en dat clubs met veel geld daardoor bijna 3 selecties hebben voor 1 team, zolang beide instanties maar steeds rijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 09:14
Lekkerboeie86 schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:40:
[...]

2e kerstdag daar is geen kerstdag.
Je viert 24e kerstavond als belangrijkste kerstdag.

Eerste kerstdag ook vieren, dan heb je de traditionele kerstontbijt.

Dus geen kerst kunnen vieren is ook nog eens niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Baseman77 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:28:
[...]
Ieder jaar hoor je namelijk dezelfde klachten over de overvolle speelkalender van clubs en spelers, is daar ooit iets mee gedaan?
Hoe concreet zijn die klachten? Zijn die klachten ingediend bij de FA? Hoeveel klachten waren dat? Want dat Van Gaal er nu over piept is niet meer dan zichzelf indekken, zeker zolang hij niets ertegen onderneemt.
Baseman77 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:28:
[...]
Het zal de FIFA en UEFA een zorg zijn
Dat klopt, want de Fifa en UEFA hebben daar geen reet over te zeggen namelijk. De FA is de instantie die daar iets mee zou kunnen doen, maar ook pas als er echt concrete klachten namens spelers en clubs ingediend worden.

Dus het zal wel meevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Mourinho voelt zich dus verraden door z'n spelers. Zal gezellig zijn in die kleedkamer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik vraag me een beetje af wat je nou zou moeten doen als eigenaar/bestuur zijnde. Manager eruit of je halve selectie eruit gooien? Links- of rechtsom zal het Abramovich heel veel geld kosten.

Bij veel andere clubs had Mou er allang uitgegooid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Toen het goed ging werd z'n arrogantie en grote bek nog getolereerd, maar nu brengt Mou de club ernstig in diskrediet met z'n gedrag en uitspraken. Manager eruit dus, want de spelers kunnen echt wel voetballen - alleen willen ze dat niet meer doen onder deze trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 08:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mourinho kan simpelweg niet omgaan met tegenslag. Zodra er ook maar wat fout gaat gaat hij op alles en iedereen zeiken en vooral anderen de schuld geven, of hij gaat er vandoor (Benfica, Chelsea I, Real Madrid).
Hij heeft nergens een crisis uitgezeten, en het kwam telkens mooi uit dat andere topclubs net op zoek waren naar een coach. Dat is nu dus niet zo en kan hij nergens heen en zie je dat hij gewoon niet met tegenslag om kan gaan.

[ Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 15-12-2015 10:29 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:55

On_E

Housemusic

edit: verkeerde topic.

[ Voor 97% gewijzigd door On_E op 15-12-2015 11:13 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Terryb47 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:12:
Toen het goed ging werd z'n arrogantie en grote bek nog getolereerd, maar nu brengt Mou de club ernstig in diskrediet met z'n gedrag en uitspraken. Manager eruit dus, want de spelers kunnen echt wel voetballen - alleen willen ze dat niet meer doen onder deze trainer.
Nou, ik ben oprecht erg benieuwd wat er precies gaande is achter de schermen tussen zowel manager, spelers als bestuur. Ik kan me niet voorstellen dat dit slechts een kwestie is van uit vorm zijn.

Ook benieuwd wat Chelsea fans zelf hier nou van vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-12-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Friespeuk schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:03:
Mourinho voelt zich dus verraden door z'n spelers. Zal gezellig zijn in die kleedkamer :D
Ik heb les gehad van een oud professioneel handbal coach. Die zegt dat die uitspraken voornamelijk als bliksem afleider gebruikt worden om niet op andere dingen in te gaan en tja.. die onzin uitkramen werkt goed, want we hebben het er allemaal over.

Overigens is die goal van Xabi Alonso toch FAN-TAS-TISCH. Gestoorde man, haha :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bron: BBC
Jose Mourinho's future as Chelsea manager is under question after the club's hierarchy held discussions about his position in the past 24 hours. Owner Roman Abramovich led talks on how the Premier League champions can end a slump that has seen them lose nine of their first 16 games.

The Blues are one point off the relegation places after defeat at Leicester City on Monday. Mourinho's position was on the agenda as part of a wider debate on how to turn things around, but there is no emergency board meeting on Wednesday. It is not yet clear which way the club will go or whether he will be in charge against Sunderland at Stamford Bridge on Saturday.

The 52-year-old Portuguese was given Abramovich's public backing earlier in the season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bas Dost zou er goed aan doen om Wolfsburg te verlaten. Hij zo een goede aankoop voor HSV, Gladbach of Bremen zijn :) Hij kan die teams wel mee trekken met zijn scorend vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Of heeft Bayern daar belang bij, minder tegenstand van Wolfsburg? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
dutchgio schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:10:
Of heeft Bayern daar belang bij, minder tegenstand van Wolfsburg? :+
Oke, we zijn het dus met elkaar eens dat Bendter een waardeloze spits is en Dieter Hecking een lullo.
Al gaat Ronaldo of Messi naar Wolfsburg, dan maken ze zich in München daar toch geen zorgen om ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 12:44
tja, als ik de afkoopsom zie, 55 miljoen euro, kan ik me voorstellen dat ze niet heel happig zijn 'm eruit te gooien ;)

• Baseman77

Baseman77

We move

Die afkoopsom slaat echt helemaal nergens op, hoe kun je als club daar in hemelsnaam mee akkoord gaan? 8)7
Maar goed, dan wordt afscheid nemen wel wat lastiger ja. En de toneelspelletjes van Mourinho beginnen te doorzichtig te worden, daardoor lijkt hij de regie toch aardig kwijt te zijn.
Kaap schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:00:
Hoe concreet zijn die klachten? Zijn die klachten ingediend bij de FA? Hoeveel klachten waren dat? Want dat Van Gaal er nu over piept is niet meer dan zichzelf indekken, zeker zolang hij niets ertegen onderneemt.
Ik heb het niet specifiek over de Premier League en Van Gaal, ik heb het over het aantal wedstrijden in het algemeen. Ieder jaar hoor je de trainers van de topclubs en de topspelers zelf klagen over de grote hoeveelheid wedstrijden en de overvolle kalender (het hele jaar door, dus niet alleen van de clubcompetitie).
Dat klopt, want de Fifa en UEFA hebben daar geen reet over te zeggen namelijk.
Niet over de PL, wel over de internationale kalender. Waar al heel lang en al heel vaak over geklaagd wordt.
Maar dan moet je dat wel willen zien/horen natuurlijk...

[ Voor 14% gewijzigd door Baseman77 op 17-12-2015 09:50 ]

• Terryb47
Zat er al aan te komen maar Mourinho is ontslagen

http://www.bbc.com/sport/0/football/34670192

• Exocet
  • Niet online
Die zal blij zijn, hoeveel krijgt ie wel niet mee?

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 09:14
12 miljoen pond, volgens bronnen van de BBC. (Resterend salaris van dit seizoen)
En niet de 50 miljoen die op andere sites worden genoemd.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:33
Hiddink wordt interim, haha.

• Baseman77

Baseman77

We move

Contractueel had hij volgens mij recht op 55 (!) miljoen Euro...maar het zou hem sieren als hij daarvan heeft afgezien. Een 12 miljoen Pond is ook niet verkeerd :X

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zou de dokter weer terug komen? :p

Als ze nou echt ons willen verrassen, dan kapen ze Arsene Wenger weg van Arsenal :+

• mad-dog
  • Laatst online: 23:35
Guusje waarschijnlijk tot eind van het seizoen. Voor volgend seizoen worden Pep en Simeone genoemd

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Lol 50 miljoen pond of 12 miljoen pond, Mourinho zal toch een klein feestje vieren.

Die Abramovic is niet goed bij zijn hoofd, leren van het verleden doet hij in ieder geval niet, wel een goede suikeroom voor de special one. :)

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
mad-dog schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:17:
Guusje waarschijnlijk tot eind van het seizoen.
Nee he... die heeft het echt niet meer imho.

• JeroenNietDoen
Maar goed, jammer hoor. Ik was erg tevreden met The Moaning One dit seizoen :+ Benieuwd wie er komend seizoen gaat komen.

Ik zeg: Ronald Koeman :Y Nee, serieus, zou mij niets verbazen. Alhoewel Guardiola komende zomer vertrekt bij Bayern.

[ Voor 81% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-12-2015 16:41 ]

• mad-dog
Friespeuk schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:32:
[...]

Nee he... die heeft het echt niet meer imho.
Ben ik het helemaal mee eens, maar die Rus schijnt daar anders over te denken |:(

• Vos

Vos

AFCA

Jammer, ik was dit seizoen aan het genieten van hem.

• mad-dog
Zou zo kunnen, er rijdt een directe trein van Southampton naar Londen, doet er anderhalf uurtje over :+

• dutchgio
Niet echt een stap omhoog vanaf Sourthampton. :+

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kevin Keegan @GalacticKeegan 32m32 minutes ago
I sent Mourinho a text saying "now you're The Special Gone!"
He bloody loved it. I mean, he never replied but I know he'd have enjoyed that.
_o-

En het overzicht van "memorable Mourinho quotes" ;)

• Terryb47
haha, die trollaccounts op twitter, die van deludedbrendan zijn erg grappig (maar ook die van angrydimaria en obviousowen zijn ook droog)

over echte quotes gesproken, die van Kevin Keegan:
http://www.england2010.co.uk/kevin-keegan-quotes.htm _O-

• Vos

Vos

AFCA

Hoeveel miljoen gaat dit grapje kosten? Paar maand terug voor 4 jaar bijgetekend? Dat is toch een portie slecht beleid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:34:
Maar goed, jammer hoor. Ik was erg tevreden met The Moaning One dit seizoen :+ Benieuwd wie er komend seizoen gaat komen.

Ik zeg: Ronald Koeman :Y Nee, serieus, zou mij niets verbazen. Alhoewel Guardiola komende zomer vertrekt bij Bayern.
Geen idee waar jullie dat allemaal vanaf halen. Het gerucht loopt al 2 jaar ofzo :+
Overigens mag hij van mij lekker opbokken. Als je niet op balbezit gaat spelen, word het team zelfs nog 3x zoveel beter dan nu. Ancelotti wouden ze laten overkomen, dan kan Ronaldo direct naar München komen :D _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 18-12-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vos schreef op donderdag 17 december 2015 @ 18:52:
Hoeveel miljoen gaat dit grapje kosten? Paar maand terug voor 4 jaar bijgetekend? Dat is toch een portie slecht beleid...
BBC berichtte dat er een mutual agreement is gekomen, lees: in mother Russia you agree to leave, waardoor de 50 miljoen clausule niet gelicht is. Zijn jaarsalaris is 12 miljoen, het restant van dit seizoen zou hij meekrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:28:
[...]

Geen idee waar jullie dat allemaal vanaf halen. Het gerucht loopt al 2 jaar ofzo :+
Overigens mag hij van mij lekker opbokken. Als je niet op balbezit gaat spelen, word het team zelfs nog 3x zoveel beter dan nu. Ancelotti wouden ze laten overkomen, dan kan Ronaldo direct naar München komen :D _/-\o_
Volgende week kondigd ie aan waarom ie vertrekt, naar Man City waarschijnlijk. Loopt halverwege een project weg, want 'af' kun je dit moeilijk noemen :+ .
En ze worden niet beter, hooguit effectiever O-) . C. Ronaldo naar München en alle goodwill van de laatste jaren is weer afgebroken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:47

Fiber

Beaches are for storming.

Kaap schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:34:

Guus Hiddink. Met Koeman als assistent... :z

Nee, het was toch Guus als interim en dan Guardiola vanaf volgend seizoen...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zou goed kunnen, Guardiola doet alleen ploegen waar massive geld zit om spelers te kunnen kopen. Iets opbouwen heb ik hem nog steeds niet zien doen. Het Pep effect ben ik daarom nog steeds niet van overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik zie anders de invloeden van Pep duidelijk in dit Bayern team terug, waar ik voorheen van hun voetbal kon genieten (lekker recht toe recht aan) vind ik dat achterloze getik naar elkaar niet om aan te gluren. En daarom keek ik nooit graag naar Barca en nu Bayern vanwege de speelstijl.

Denk dat ie eerder naar City vertrekt, daar lopen tenminste al leuke voetballers rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:15
Mosin schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:28:
[...]

Oh, dan heeft Bayern ook eens twee fitte wingers :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:48:
[...]

Oh, dan heeft Bayern ook eens twee fitte wingers :+
Mag je wel zeggen inderdaad, haha :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mosin schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:31:
[...]

Mag je wel zeggen inderdaad, haha :')
Flauw misschien, maar wanneer hebben Robben en Ribery voor het laatst een hele wedstrijd samen gespeeld. De vraag blijft wie de tweede nieuwe winger word naast Douglas Costa.

Ronaldo zie ik niet gebeuren, hoewel Bayern een van de weinige clubs die hem zou kunnen halen, Reus zie ik helaas ook niet gebeuren, maar welke opties zijn er nog meer?

[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 19-12-2015 08:34 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hazard? Die zal toch ook wel toe zijn aan een nieuw avontuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 09:05:
Hazard? Die zal toch ook wel toe zijn aan een nieuw avontuur.
Eens, die zou de rest van zn carriere bij Bayern kunnen spelen.
Hierbin is het belangrijk wat er bij Chelsea gaat gebeuren, maar ze gaan waarschijnlijk sowieso leuker voetbal spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik denk niet dat Chelsea van plan is om Hazard te laten gaan, Reus vind ik niet zo'n slechte optie, een duiter dus die past daar wel.

Maar of Dortmund weer een speler naar de concurrent laat gaan, lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ronaldo > PSG, Hazard > Real zou kunnen natuurlijk, maar eigenlijk moeten ze bij Real een vervanger voor op rechts halen, mocht Ronaldo vertrekken, dan kan Bale op links, die is nu door Ronaldo gedwongen om vanaf rechts te spelen.

Bij Bayern gaan ze niet voor Ronaldo. Totaal geen club voor hem en met Robben/Ribery heb je al 2 oudere buitenspelers waar het bij alledrie ooit ophoud. Daar zit geen toekomst in zoals met Douglas Costa.
Reus is dan de voornaamste kandidaat. Maar of Dortmund daar aan meewerkt en Reus dat wil..
Reus is toch wel trouwe gebleven aan Dortmund tot dusver, hij had al lang weg kunnen zijn. Om dan later alsnog naar de concurrent over te stappen, lijkt me niet.

[ Voor 65% gewijzigd door dutchgio op 19-12-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 08:32:
[...]

Flauw misschien, maar wanneer hebben Robben en Ribery voor het laatst een hele wedstrijd samen gespeeld. De vraag blijft wie de tweede nieuwe winger word naast Douglas Costa.

Ronaldo zie ik niet gebeuren, hoewel Bayern een van de weinige clubs die hem zou kunnen halen, Reus zie ik helaas ook niet gebeuren, maar welke opties zijn er nog meer?
Als Gotze achter Lewandowski komt dan speelt Muller gewoon vanaf rechts. Costa op links ... klaar. En Coman nog niet te vergeten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MU weer op achterstand. Veel sterker, maar zelf niet scoren.. dan krijg je het deksel op de neus in de counter. Zou dit de exit van Van Gaal betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RoD schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:55:
MU weer op achterstand. Veel sterker, maar zelf niet scoren.. dan krijg je het deksel op de neus in de counter. Zou dit de exit van Van Gaal betekenen?
Nee, die bewaren we even voor de nederlaag tegen Chelsea / Guus volgende week _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Viel dat juichen van Liverpool na het gelijkspel met West Brom toch nog best mee, is gewoon een hele prestatie hoor als je MU nu ziet. :+

Guus kan bij Chelsea niet zoveel verkeerd doen, met zo'n ploeg degradeer je niet, die staan nu ook gewoon voor dus waren gewoon klaar met Mourinho(?) waardoor het ook slecht liep.

Van Gaal lijkt wel aardig wat krediet te hebben bij MU maar dat wordt ook wel minder zo..
Maar dat zaak niet direct een ontslag worden.

[ Voor 57% gewijzigd door dutchgio op 19-12-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad, Hiddink kan het niet slechter doen. Ze staan nu al 16e :P En Norwich wint waarschijnlijk van MU, dus dan gaan die ook nog eens over Chelsea heen.
Edit: Chelsea wint ook, dus die verliezen hun plek natuurlijk niet.

Wat een treurnis zeg, bij MU... Lekker voor concurrenten als MC en Arsenal, met zulke gemankeerde ploegen dit seizoen.

Edit2: En Southampton staat ook weer op verlies. Nog even en alle Nederlandse trainers die dit seizoen begonnen liggen er uit :X

[ Voor 26% gewijzigd door RoD op 19-12-2015 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

*O* oOo Canaries & Foxes! En ook Bournemouth erg knap.

Het Leicester City sprookje blijft maar doorgaan, ze zijn nu gegarandeerd de Kerstkoploper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 08:32:
[...]

Naja, het is wel waar. Ze hebben beiden al lang niet meer samen gespeeld en ondertussen raken ze allebei alweer geblesseerd.. In de belangrijkste maanden van een seizoen ben je dus nooit zeker van hun 2.

Reus zou een hele mooi zijn inderdaad, maar dat komt door zijn Duitse achtergrond. Hazard is wel oke, maar Willian zou ook een mooie zijn.
De oplossing die Apis heeft, is ook niet eens zo slecht. Müller vind ik persoonlijk iemand die teveel naar de goal wilt. Hij zit Lewandowski (naar mijn idee) ook vaak in de weg vanwege zijn gretigheid. In ieder geval heb je nog altijd Coman voor die plek. Die speelt ook erg lekker :)
Götze zal ook beter presteren, maar dat gaat niet gebeuren onder Guardiola denk ik.

Hopelijk zorgen ze bij Bayern wel voor de uitloop van enige Spaanse spelers als Guardiola weg gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 19-12-2015 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Guardiola vertrekt dus aan het einde van het seizoen. Ancelotti de opvolger. Aldus Directeur Karl-Heinz Rummenigge.

Echt heel erg benieuwd waar Guardiola heen zal gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-12-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Chelsea, Utd of City ;). Dat wordt een flink gevecht qua salaris.

Overigens wel vroege aankondiging? Benieuwd of het nog effect gaat hebben, al zijn ze in de eigen competitie natuurlijk heer en meester.

[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 20-12-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
City verwacht ik. Dat speelde al wat langer, misschen ligt dat ook al wel vast want dat Guardiola Bayern zou verlaten voor Engeland was al wel redelijk duidelijk.
Bayern brengt het pas naar buiten nadat het rond was met Ancelotti.

Utd en Chelsea worden nu genoemd na het ontslag van Mourinho en de positie van Van Gaal die onder vuur ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Guardiola en Arsenal hebben wel een link, en ik denk dat Guardiola dat ook wel zou willen, alleen Arsene's contract loopt pas in 2017 af. Ik verwacht daarom ook dat het City zal worden. Ik denk dat de sjeik een gigantische zak geld op tafel zal smijten om Guardiola enige sentimentele dan wel sportieve twijfels te doen vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, als spelers denken dat LvG een controlerende en dominante coach is, dan hebben ze Guardiola nog niet meegemaakt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:06:
Tja, als spelers denken dat LvG een controlerende en dominante coach is, dan hebben ze Guardiola nog niet meegemaakt ;) .
Hear hear... Guardiola's succesformule is er een waarbij alles exact zoals hij het wil gebeurt. 0,0 weerstand. Aankopen doen voor posities omdat hij dat wil, totaal geen interesse of de reeds aanwezige speler goed genoeg is. Als Pep het in zijn kop heeft, dan gebeurt het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Watford - Liverpool al 2-0 na 15 minuten :X . Ze woren geKloppt :p . Keeper is niet Mignolet maar nr. 2 Bogdan, en wat een blunder bij de eerste goal.

De promovendi doen het leuk. Bournemouth verslaat ManU en Chelsea, Norwich verslaat ManU en gelijk tegen Arsenal, en Watford is een goede middenmoter met een zeer gevaarlijk duo voorin. Leuk om Heurelhio Gomes weer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kan Klopp weer door het dolle heen gaan als het weer 2-2 wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Heeft Berghuis al minuten gemaakt bij Watford?
Die zal anders ook wel spijt hebben van z'n transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:54:
Kan Klopp weer door het dolle heen gaan als het weer 2-2 wordt ;)
Het aanvalskoppel Deeney-Ighalo is zo goed in vorm (en de Liverpool verdediging zo statisch) dat een derde Watford-goal me niet zou verrassen. Ook zit Watford heel stevig in elkaar qua verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

dutchgio schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:58:
Heeft Berghuis al minuten gemaakt bij Watford?
Die zal anders ook wel spijt hebben van z'n transfer.
Ik zie op hun website 5 league apps staan, allemaal invalbeurten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Mooi man, weg met die vent. Ondanks dat hij voor heel wat prijzen heeft gezorgd, ben ik blij.
Natuurlijk gaat het lastig worden om 2 prijzen standaard te winnen voor Ancelotti, maar het is niet mijn verwachting van hem. Als hij in zijn eerste seizoen alleen de CL pakt, ben ik blij. Kampioen worden en de beker winnen vind ik nu wel een beetje standaard (hoe lullig dat misschien ook klinkt).

Speelt Ancelotti overigens een beetje op de counter of wat is zijn absolute speelstijl? Ik heb hem eigenlijk alleen bij Real gezien, maar dat zag er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ancelotti is wel een goede tacticus, mag aannemen dat hij de tactiek op de sterktes van de selectie laat aansluiten. Niet per se één bepaalde stijl ...
Paar jaar geleden kwam ik ergens tegen dat hij altijd tactische artikeltjes schrijft op z'n site oid. Waren wel interessant om te lezen (kan het zo gauw niet vinden)
Misschien dit wel interessant om door te nemen om een beeld te vormen: http://www.italianfootbal...elottis-milan-unfinished/
Het voelt wel on-af wat Guardiola achterlaat. Ik speelde al tiki-taka op de playstation voor Guardiola (of Rijkaard) trainer bij Barca werd en je hoopte toch dat ze bij Bayern een ultiem niveau zouden halen, maar hij smeert 'em al voor het zover is :+ .
Kaap schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:59:
Guardiola en Arsenal hebben wel een link, en ik denk dat Guardiola dat ook wel zou willen, alleen Arsene's contract loopt pas in 2017 af. Ik verwacht daarom ook dat het City zal worden. Ik denk dat de sjeik een gigantische zak geld op tafel zal smijten om Guardiola enige sentimentele dan wel sportieve twijfels te doen vergeten.
Die hele technische leiding bij City is ex-Barca, daarom wordt ie ook al jaren aan City gelinkt ;) .

[ Voor 41% gewijzigd door apis29 op 20-12-2015 16:38 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2