I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Benitez gaat er van langs krijgen in de pers en Ronaldo is weg na dit seizoen(of in de winterstop)gambieter schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:28:
0-3, en verdiend. Real is zwak, los zand, en Barca is dodelijk.
En Messi erin!
Heerlijk trouwens dat commentaar van Sierd de Vos, eens wat anders dan Frank Snoeks

[ Voor 13% gewijzigd door mad-dog op 21-11-2015 19:32 ]
Was het eigenlijk niet nog een grotere belediging voor Real en CR geweest als ze Messi op de bank hadden gehouden?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
...
Gewoon een half uur laten warmlopen jagambieter schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:32:
Suarez was weer even Schwalbuarez zo te zien, had geel moeten hebben. Maar verder...
Was het eigenlijk niet nog een grotere belediging voor Real en CR geweest als ze Messi op de bank hadden gehouden?
...
Edit: Toch niet 10 man, net werd dat wel aangeven. Apart.
[ Voor 17% gewijzigd door Luxicon op 21-11-2015 19:53 ]
...
Ik kan trouwens ook wel genieten van de keepers vandaag. Eerst bij Man Utd Gomes en De Gea met mooie redding. En nu Bravo van Barca die een erg solide indruk maakt en meerdere keren sterk redt.
[ Voor 55% gewijzigd door Fleximex op 21-11-2015 19:57 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
...
Wat ik al zeiKaap schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:57:
Benitez is maandag werkeloos. CR7 dan deze winter toch echt naar Parijs.
Real zet zichzelf wel heel erg voor schut. 4 doelpunten tegen. Domme rode kaart. CR7 die een elleboog uitdeelt.
Krantenkoppen zullen maandag niet mals zijn
[ Voor 28% gewijzigd door mad-dog op 21-11-2015 20:01 ]
Bravo, Bravo
[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 21-11-2015 20:04 ]
⏩ PVOutput☀️
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verder verteld hij niets over het spel, wat er tactisch goed gaat. Alleen maar wie de bal heeft.
Overigens was real echt zwak. Zelden gevaarlijk. En barca is natuurlijk erg goed. Die goal van iniesta was heel mooi imo.
[ Voor 14% gewijzigd door aicaramba op 21-11-2015 20:23 ]
De verdenking van Messi is ook uitgebreid aan bod gekomen bij Sierd hoor. Hij is voor Barca, dat zal niemand ontkennen.aicaramba schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:20:
Wat is die sierd de vos een verschrikkelijke commentator zeg. Super barca fanboy en real zijn 'the bad guys'. Ronaldo schiet tegen het hoofd van bravo? Geweldige redding. Kazim benzema wordt verdacht: kazim b. Messi wordt verdacht van belastingfraude? Daar hoor je hem niet over.
Verder verteld hij niets over het spel, wat er tactisch goed gaat. Alleen maar wie de bal heeft.
Overigens was real echt zwak. Zelden gevaarlijk. En barca is natuurlijk erg goed. Die goal van iniesta was heel mooi imo.

...
Hij is voor Atletico, en bij El Classico dus voor BarcaLuxicon schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:28:
[...]
De verdenking van Messi is ook uitgebreid aan bod gekomen bij Sierd hoor. Hij is voor Barca, dat zal niemand ontkennen.
Edit: zie nu de reactie boven mij.
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 21-11-2015 20:54 ]
...
Nou fans en spelers.. Misschien die Perez met zijn domme beleid eens aankijken.
Ik hoop dat Ronaldo dat Real shirt van zich af duwt. Dit is echt helemaal niks voor hem..
[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 21-11-2015 23:15 ]
Het beleid van RM is idd bizar en helaas zie je dat terug op het veld, Perez heeft de afgelopen jaren een paar ontzettende vreemde keuzes gemaakt en dat is helaas te zien op het veld.Mosin schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:15:
Real blijft een hopeloze club.. Je kunt er gewoon niet omheen. Flinke kwaliteit, maar op het veld niks te brengen. 1x CL winnen en de nergens belangrijk kunnen zijn. 1x Kampioen geworden de laatste jaren..
Nou fans en spelers.. Misschien die Perez met zijn domme beleid eens aankijken.
Ik hoop dat Ronaldo dat Real shirt van zich af duwt. Dit is echt helemaal niks voor hem..
Als je het spelersmateriaal en de coaches ziet dat de afgelopen jaren langs is gekomen, dan "lijkt" het erop dat Perez paniekvoetbal speelt en verwacht dat hij door een paar zetten/vervanderingen opeens Barcelona kom verslaan (niet in een wedstrijd, maar over een heel seizoen in la liga/CL). Dit terwijl bij Barcelona een meer rustiger/stabieler lange termijn beleid word gevoerd zonder dat de selectie/coach iedere zomer weer word omgegooid.
Als RM simpelweg een coach de kans geeft om een elftal te bouwen en Perez niet persoonlijk het transferbeleid laten uitstippelen maar zou luisteren naar de coach
Ik had graag een RM gezien met Ozil/James/Ronaldo/Robben met kapitein roodbaard als aanvoerder met Ancelotti/Pelligrini op de bank. Dit seizoen heb ik vrijwel geen RM wedstrijden gezien door de speeltijden maar ik begrijp dat het Benitez als coach ook niet bepaald aan te zien is
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat team wat je daar opnoemt is echt van WE-RELD klasse. Je hele tekst is precies hoe ik er ook over denk. Het is ''De grootste club ter wereld'' volgens oud- spelers en trainers, maar het is wel de meest schijterige club in de top. Ik denk dat Bayern ze gister met 10-0 had afgemaakt.Bossie schreef op zondag 22 november 2015 @ 10:25:
[...]
Het beleid van RM is idd bizar en helaas zie je dat terug op het veld, Perez heeft de afgelopen jaren een paar ontzettende vreemde keuzes gemaakt en dat is helaas te zien op het veld.
Als je het spelersmateriaal en de coaches ziet dat de afgelopen jaren langs is gekomen, dan "lijkt" het erop dat Perez paniekvoetbal speelt en verwacht dat hij door een paar zetten/vervanderingen opeens Barcelona kom verslaan (niet in een wedstrijd, maar over een heel seizoen in la liga/CL). Dit terwijl bij Barcelona een meer rustiger/stabieler lange termijn beleid word gevoerd zonder dat de selectie/coach iedere zomer weer word omgegooid.
Als RM simpelweg een coach de kans geeft om een elftal te bouwen en Perez niet persoonlijk het transferbeleid laten uitstippelen maar zou luisteren naar de coach![]()
Ik had graag een RM gezien met Ozil/James/Ronaldo/Robben met kapitein roodbaard als aanvoerder met Ancelotti/Pelligrini op de bank. Dit seizoen heb ik vrijwel geen RM wedstrijden gezien door de speeltijden maar ik begrijp dat het Benitez als coach ook niet bepaald aan te zien is
Hij houdt zijn voorkeur voor club redelijk in toom tijdens zijn commentaar. Tijdens het seizoen geeft hij vaak genoeg af op Suarez, Neymar, Busquets etc.Luxicon schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:25:
Dat had ik niet verwacht, maar ik kijk nooit wedstrijden van Atletico. Hij is altijd erg te spreken over Barca, dat wel.
Bij de NOS komen (tegenwoordig kwamen) ze bijna klaar als Barca op het veld stond, maar bij Sierd kan je nog enige objectiviteit horen. Z'n bekende ratatatata kwam ook af van de doelpunten van Ronaldo.
Gelijk gereageerd, 2 tickets voor de matchcomplimentary corporate tickets for the Norwich v Arsenal match at Carrow Road this weekend

Dat is mooi man.Veel plezier daar.gambieter schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:33:
Hm, nice. Logde net in op het Intranet op het werk, stond er:
[...]
Gelijk gereageerd, 2 tickets voor de match![]()
. Ga met een vriend die Arsenal-fan is
Als Norwich wint, zal je maat vast en zeker blij rond lopen
With ^^
Hij maakt de verwachtingen wel mooi waar. Bizarre statistiek.
⏩ PVOutput☀️
Mooie tweet van @GalacticKeegan, het spoof Keegan account (erg grappig van tijd tot tijd):
I rang Van Nistelrooy and said, "sorry your record's gone. Chin up."
He said, "thanks a bunch - I was recording the match to watch later."

Ik ben benieuwd of Real Madrid vandaag wel de punten pakken. Persoonlijk hoop ik van niet, omdat ik fan ben van de rivaal.
...
Norwich City roept het over zichzelf af, de uittrappen van Ruddy zijn erg slecht vandaag.
Arsenal is de verliezer vandaag met de blessures van Sanchez en Koscielny, en Norwich had er eigenlijk nog wel eentje moeten maken.
[ Voor 75% gewijzigd door gambieter op 29-11-2015 21:23 ]
Toen onder Brandon Rogers thuis tegen Chelsea verloren werd met het Sterling - Suarez - Sturridge team (dat echt verdiende om toen kampioen te worden) heb ik Liverpool nooit meer zo zien spelen. Misschien wel geen een Engels team. Nu komt het zeer dicht in de buurt.
Ik vind het echt knap wat Klopp doet. Dát is een stempel op een team drukken. Daar kan Van Gaal nog een puntje aan zuigen...
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 02-12-2015 23:02 ]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=263269
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Mejor así

⏩ PVOutput☀️
Leuk voor die mensen die geen Ziggo hebbenQuad schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:47:
Eindelijk, Premier League voetbal komt vanaf volgend seizoen weer terug bij Ziggo Sport.

⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️
Dus al met al, nu alles weer bij 1 kanaal, dat is beter

Het gaat om 'the best of', dus waarschijnlijk de grote duels op de gratis zender bij meerdere wedstrijden tegelijk.
Nu nog CL uitzenden op Ziggo Sport zodat er een alternatief is voor SBS.
Zit ik nu Bundesliga te kijken op dat FOX Sports. Droevige zender, maar van Sierd wordt ik ook niet bepaald vrolijk als ik hem gister hoor bij Cadiz-Real.
Belachelijk allemaal. Ook met al die beker wedstrijden. Je wordt er gewoon scheel van, maar ik mag niet klagen. Heb gelukkig Eurosport 2, Ziggo, FOX en de Duitser waarop ik beker wedstrijden kijk. Toch had het wel allemaal bij Ziggo (sport1) en Eurosport 2 mogen blijven. Die gasten gaven tenminste leuk Bundesliga commentaar.
Maar dat is puur eigenbelang, omdat ik daar lid van ben.
...
Maar dit gaat een beetje offtopic hier.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik dacht dat Fox per se een grote speler wilde worden met alle voetbal, maar voorlopig zijn ze daar ver van verwijderd.
Ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal zit maar misschien vallen de inkomsten bij Fox tegen en hebben ze besloten dat wat Ziggo bood te duur was voor hun.Benotti schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:44:
Engeland, Spanje en CL zit voorlopig bij Sport1. Frankrijk en Italie zit voorlopig bij Eurosport. Heeft Fox alleen Duits voetbal en EL voorlopig?
Ik dacht dat Fox per se een grote speler wilde worden met alle voetbal, maar voorlopig zijn ze daar ver van verwijderd.
En als dat klopt dan zullen ze hierdoor nog meer klanten verliezen en zullen de inkomsten nog meer terug lopen.
Over een jaartje of 2 kappen ze er mee en zeggen dat het publiek in Nederland nog niet klaar was voor hun aanbod.
Hpud je daarnaast de Eredivisie over.
Ziggo zou in ieder geval wel hoog hebben moeten bieden vermoed ik.

⏩ PVOutput☀️
Had ik ze een tijd geleden over gemaild. Zijn ze mee bezig. Duurt lang.Quad schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:27:
Dat zou wel prettig zijn ja, en een html5 player ipv Silverlight.
Oftewel, de Spaanse voetbalbond moet blijkbaar een speler persoonlijk op de hoogte stellen van een schorsing, wil het van kracht worden en dat is blijkbaar niet gebeurd, want ze hebben de club bericht en niet de speler.Officiële aankondiging | 2015/04/12
De competitie rechter erkent dat Cheryshev niet persoonlijk was geïnformeerd over zijn ban. Real Madrid CF ontving de beslissing van de rechter concurrentie op 06:17 CET en na analyse kan de erkenning dat de Spaanse voetbalbond Cheryshev niet persoonlijk op de hoogte over zijn verbod, dat is de enige manier waarop het verbod kan kracht te controleren, zoals artikel 41 paragraaf twee van de disciplinaire code stelt duidelijk. Wij bij Real Madrid CF staan door onze argumenten en zal passende maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat het uiteindelijke resultaat is gunstig voor de club.
Blijft natuurlijk de vraag of het netjes van Real Madrid om een speler op te stellen, die geschorst is, wetende dat het niet mag ondanks dat het niet volgens de regels is gegaan.
[ Voor 8% gewijzigd door chim0 op 05-12-2015 06:14 ]
Real kan dat gewoon flikken. Zijn ze al in hoger beroep gegaan? Gisteren was het nog zo, dat ze uit de beker lagen.chim0 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 02:32:
Real Madrid wat Cheryshev betreft.
[...]
Oftewel, de Spaanse voetbalbond moet blijkbaar een speler persoonlijk op de hoogte stellen van een schorsing, wil het van kracht worden en dat is blijkbaar niet gebeurd, want ze hebben de club bericht en niet de speler.
Blijft natuurlijk de vraag of het netjes van Real Madrid om een speler op te stellen, die geschorst is, wetende dat het niet mag ondanks dat het niet volgens de regels is gegaan.
Geen idee, er staat alleen in het bericht "zal passende maatregelen nemen"Mosin schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:04:
[...]
Real kan dat gewoon flikken. Zijn ze al in hoger beroep gegaan? Gisteren was het nog zo, dat ze uit de beker lagen.
Wat een gekibbel weer allemaal..
Hmm, ik benieuwd hahahachim0 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:09:
[...]
Geen idee, er staat alleen in het bericht "zal passende maatregelen nemen"
Wat een gekibbel weer allemaal..Maar ja, zal allemaal wel. Kijk liever uit naar de derby vanmiddag tegen Getafe.
Ja naja, ik kijk geen Real meer. Hopeloos voetbal.
Overigens stoor ik me de laatste tijd toch echt aan dat Barcelona. Die spelers prijzen elkaar de hemel in en vooral die eigenwijze supporters in mijn omgeving.. Als je tegen hun kritisch bent, ''nuke incoming''
Maarja, die spelen ook weer eens voetbal na wat jaartjes.
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 05-12-2015 11:19 ]
Stoke City - Man City 1 - 0
En dat is 2.
[ Voor 10% gewijzigd door Fleximex op 05-12-2015 14:00 ]
Nu afwachten wat de rest doet.
United begint sterk, maar het resultaat van de eindpass of doelpoging(en) zijn nog niet best.
...
RoD schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:10:
Leicester en MU kunnen profiteren.

Heb mensen in de familie die nu al kerst hebben.Fleximex schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:57:
Wow. Bayern wordt er ook flink van langs gegeven.
...
Leicester pakt weer gewoon de volle winst. Ongelofelijk zeg. Waar houdt dit op?
[ Voor 44% gewijzigd door RoD op 05-12-2015 17:47 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Prima weekend dus voor MUFleximex schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:53:
Man United loopt wel een puntje in op Man City en staan nu gelijk
Southampton ook weer teleurstellend met 1-1 thuis tegen Aston Villa. Die beginnen ook aardig af te zakken. Zo eens kijken wat Chelsea gaat doen.
Een soort Southampton on steroids danKaap schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:00:
Leicester is het Southampton van vorig seizoen. Elk seizoen in Engeland kent tot de winterstop zon middenmotor/degradant die het uitmuntend goed doet.
Ben benieuwd waar ze eindigen dit seizoen. Het zal met de beperkte middelen toch wel eens ophouden.
Heel eerlijk toe gegeven is die Schubert wel een baas zeg. Hulde aan die kerel.
Nu speelt Gladbach feel fijner. Dat konden ze met Favre 1 van de 5 wedstrijden doen en nu constant.
Nederlands voetbal loopt in Limburg wel wat mis of je pakt een ticket Fortuna, VVV, MVV of Roda. Je kon en kunt daarin tegen ook de betere clubs van het moment zien. Naja, ik weet het wel.
[ Voor 20% gewijzigd door Mosin op 05-12-2015 18:19 ]
Als die Vardy deze winter weggekocht wordt niet ver.RoD schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:02:
[...]
Een soort Southampton on steroids dan
Ben benieuwd waar ze eindigen dit seizoen. Het zal met de beperkte middelen toch wel eens ophouden.
De winter bedoel je geloof ik.Kaap schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:21:
[...]
Als die Vardy deze zomer weggekocht wordt niet ver.
Maar of hij nu in de winter of in de zomer vertrekt, de punten die ze nu al hebben neemt niemand ze meer af.
⏩ PVOutput☀️
Costa kreeg al snel geel na de tweede helft te zijn ingevallen, Fabregas onzichtbaar, Pedro is echt een beperkte voetballer buiten de Barcelona-machine (en een vervelende), en Hazard en Willian kunnen het ook niet in hun eentje.
En Bournemouth speelt ook leuk, had de beste kansen in de eerste helft.
[ Voor 55% gewijzigd door gambieter op 05-12-2015 20:17 ]
En Leicester City van plek 14 naar 1, terwijl ze halverwege vorig seizoen nog laatste stonden!iPodKiller schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:52:
Van kampioen naar plek 14... ik kan het nog steeds niet geloven.

zitten er echt op dit forum geen chelsea fans? ik hoor ze niet in ieder geval.iPodKiller schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:52:
Van kampioen naar plek 14... ik kan het nog steeds niet geloven.
Volgens mij waren Benotti en CFC-Mathijs Chelsea fans, maar die laatste heb ik helemaal niet meer gezien.Friespeuk schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 07:53:
[...]
zitten er echt op dit forum geen chelsea fans? ik hoor ze niet in ieder geval.
Waren?iPodKiller schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:22:
[...]
Volgens mij waren Benotti en CFC-Mathijs Chelsea fans, maar die laatste heb ik helemaal niet meer gezien.
[ Voor 4% gewijzigd door RodeStabilo op 08-12-2015 08:26 ]
Ja ook gek he, wie had dat ooit gedacht.Artjuh schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:38:
[...]
En Leicester City van plek 14 naar 1, terwijl ze halverwege vorig seizoen nog laatste stonden!

Ooh, nee nee, niet zo opvatten haha
[ Voor 30% gewijzigd door iPodKiller op 08-12-2015 08:57 ]
Zou kunnen natuurlijk. Dat soort clubs hebben natuurlijk veel last van successupporters... die zijn eerder geneigd af te haken als het wat minder gaat.iPodKiller schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:55:
Ooh, nee nee, niet zo opvatten hahaNee tegenwoordige tijd
Dit topic is gesloten.
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2