[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.590 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:33
kevin33 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:06:
[...]

Wat heeft Bruma laten zien in Oranje? Als BMI en de Vrij beide fit zijn, dan hoort hij niet eens op de bank.
Meer dan van Dijk. BMI heeft ook een hoop fouten gemaakt in Oranje, maar die ben je ineens weer vergeten? de Vrij ben ik eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-09 21:01

kevin33

Welkom in Utopia.

kimiferrari schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:08:
[...]

Meer dan van Dijk. BMI heeft ook een hoop fouten gemaakt in Oranje, maar die ben je ineens weer vergeten? de Vrij ben ik eens.
Van Dijk is dan ook een behoorlijke tijd onterecht genegeerd, je kunt hem niet afrekenen op 1 matige wedstrijd, waarin het hele team niet top was.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Bossie schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:03:
[...]

Eens, anders word je alleen maar 2e en 3e op een WK.
Maar dan doe je tenminste wel mee :X

mbt to hierboven:
Vilhena volg ik niet, en Sinkgraven is een van de zwakste schakels bij Ajax bij de wedstrijden die ik tot nu toe heb gezien. Hierbij moet ik wel aangeven dat ik vrijwel alleen maar CL kwalificatie en EL wedstrijden van Ajax heb gezien. Maar beide zijn ook niet echt talenten te noemen. James en Isco zijn talenten, Sinkgraven is iemand die in potentie leuk kan ballen op nationaal niveau.
Dat we 2e en 3e zijn geworden is een teamprestatie, die 3e plaats is te danken aan de coach ( Wissel Krul b.v.). Ik ben het helemaal met jullie eens dat Sneijder een geweldige voetballer is. Maar je moet ook durven vooruit te kijken. Dit elftal is afhankelijk van Robben en Sneijder. En dat kan niet de bedoeling zijn.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
kevin33 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:10:
[...]

Van Dijk is dan ook een behoorlijke tijd onterecht genegeerd, je kunt hem niet afrekenen op 1 matige wedstrijd, waarin het hele team niet top was.
Dat doe ik ook niet. Maar als basis speler zetten gelijk na 1 slechte wedstrijden is ook niet goed. Zeker niet als je collega in het centrum beter heeft gespeeld. Bruma maakt nu gewoon een goede indruk bij PSV waarom zal hij dan niet meer geselecteerd moeten worden? Niet vanwege zijn slechte spel, want hij was de minst slechte (op Tete na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
kevin33 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:11:
[...]

Dat we 2e en 3e zijn geworden is een teamprestatie, die 3e plaats is te danken aan de coach ( Wissel Krul b.v.). Ik ben het helemaal met jullie eens dat Sneijder een geweldige voetballer is. Maar je moet ook durven vooruit te kijken. Dit elftal is afhankelijk van Robben en Sneijder. En dat kan niet de bedoeling zijn.
Dat is niet alleen bij Nederland zo. Robben, Sneijder (en ook Persie) zijn nu eenmaal de uitschieters naar boven. Het grootste probleem is dat er tussen die 2/3 een enorm gat zit in vergelijking met de rest. Als je die 2/3 wegneemt dan blijft er een groep over die maximaal tot de Europese middenmoot behoort.

Ik ben het met je eens dat de WKs een teamprestatie is, voornamelijk door een coach die ook daadwerkelijk een team van deze spelers groep kon smeden, echter zorgde deze coach er ook voor dat het team dusdanig speelde dat deze drie konden excelleren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

kimiferrari schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:03:
Ook raar dat je aangeeft dat van Dijk een basis speler is en Bruma te kort komt. Terwijl van Dijk toch echt de slechtere van de twee was.
Van Dijk kan het ook niet alleen. Draait het elftal lekker, dan presteert hij beter. Dat zie je ook in Engeland.
Maar alleen kan hij zich niet onderscheiden, laat staan de rest op sleeptouw nemen.
Gehypede speler, net als Depay trouwens... Het niveau van MAn Utd is om te janken. Zie ook Daley Blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlands elftal heeft gefaald doordat het eigelijk gedurende deze hele kwalificatie niet als team voetbalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:55
ben wel benieuwd hoe ver we gaan zakken op de fifa ranglijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Aldus de bondscoach van Saudi Arabië. Die is ook niet meer serieus te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

dutchgio schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:43:
[...]

Ach hij zorgde nog voor een kwalificatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:18
dutchgio schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:43:
Waarom zouden we iemand niet serieus moeten nemen die zijn zakken in het Midden Oosten vult? Dat doen zoveel Nederlanders (ondergetekende incl.), dat verandert niets aan zijn competenties. Ik heb hem oneindig veel hoger zitten dat de huidige staff en de leiding van de KNVB.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:29

Niku

Alagaesii

Wat zouden jullie vinden van een buitenlandse bondscoach? Ik vind het enerzijds een zwaktebod, we moeten in Nederland in principe gewoon een goede Nederlandse coach hebben. Anderzijds zou het misschien wel goed zijn: frisse blik, geen gezeik over 'de Hollandse school' en geen gezeik over (Ajax/PSV) kliekjes.

En al zouden we het willen, wie..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favoriet is helaas onlangs bij Liverpool begonnen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Niku schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:02:
Wat zouden jullie vinden van een buitenlandse bondscoach? Ik vind het enerzijds een zwaktebod, we moeten in Nederland in principe gewoon een goede Nederlandse coach hebben. Anderzijds zou het misschien wel goed zijn: frisse blik, geen gezeik over 'de Hollandse school' en geen gezeik over (Ajax/PSV) kliekjes.

En al zouden we het willen, wie..?
Giovanni Guidetti?

Is niet alleen een buitenlander, ook iemand die niet uit de voetbal wereld komt. Waarom niet? Tegen een bal aan trappen kunnen ze al voordat ze geselcteerd worden, het is aan de coach om teamgeest en mentaliteit te kweken.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:07

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Grappig idee. Het is al eens eerder gebeurd, alleen omgekeerd. Rob Bianchi, ex-speler van DWS en FC Amsterdam (eredivisie) werd bondscoach bij het herenhockey-team en clubcoach bij Kampong en met aardig succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ankona schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:06:
[...]

Giovanni Guidetti?

Is niet alleen een buitenlander, ook iemand die niet uit de voetbal wereld komt. Waarom niet? Tegen een bal aan trappen kunnen ze al voordat ze geselcteerd worden, het is aan de coach om teamgeest en mentaliteit te kweken.
Nee, het gaat juist precies mis bij het selecteren van de verkeerde spelers, het maken van de verkeerde opstelling en het ontbreken van een duidelijke tactiek en strijdplan. Dat iemand die daar geen verstand van heeft dat niet kan bewijst Blind al, daar hebben we niet iemand voor nodig die uberhaupt niets van voetbal weet.

Wat een gelul over teamgeest en mentaliteit. Als de selectie, de opstelling en de tactiek van geen kant kloppen kan je nog zo'n goede instelling hebben maar dan wordt het niets. Ik twijfel er geen moment aan dat de spelers wel graag wilden winnen, ze waren gewoon compleet onzeker omdat ze niet wisten wat ze moesten doen, omdat er teveel spelers in staan die (nog) niets op dat niveau te zoeken hebben.

Ja, qua karakters geloof ik ook wel dat er teveel lieve knulletjes in het veld stonden, maar ook dat is een kwestie van selectie en opstelling en niets anders. :F

Van Gaal begreep dat, bij Blind en Hiddink ontbreekt dat volledig. Analyseer je materiaal, maak op basis daarvan een duidelijk plan, dan zorgen dat dat voor iedereen duidelijk is en dan nog eens zorgen dat het groepsproces en de instelling goed zitten. Vervolgens blijven analyseren en verbeteren.

Blind komt niet verder dan: "we spelen 433 en deze spelers vind ik dat het op dit moment leuk doen". Helaas is het wat ingewikkelder.

[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 14-10-2015 15:56 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
Ik denk dat Guidetti liever bij de Nederlandse (en een turkse club) vrouwen volleyballers blijft. Ook meer kans op een prijs. Weet ook niet hoe goed volleyball coaches zijn in trainen van voetballers. Gerbrand was een volleyball coach, maar die werd algemeen directeur (Az en PSV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Een bondscoach heeft natuurlijk wel een technische rol, anders dan Gerbrands bijvoorbeeld, dus er moet wel een sterke 'voetbalpersoonlijkheid' staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:03
Rooke schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:09:
[...]

vPersie heeft de afgelopen interlands ook amper iets gebracht dus laat hem maar lekker op de bank zitten.
v Persie vond ik gister dus eindelijk eindelijk een keer vechten en doen. Tuurlijk, denk zijn own-goal even weg dat was lullig voor hem, maar verder heb ik een paar keer messcherp zien handelen, en zijn goal was klasse, die keeper speel je niet zomaar langs. Deze Robin, had ik op de wk 10 en 14 willen zien, gewoon schroom van zich afgooien. Garanties heb je nooit, maar als die dit spel komende wk-kwalis doet, mag die mee tot 2018. Zelfde geldt min of meer voor Sneijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Eens, vond Van Persie ook niet slecht gisteren. En het blijft natuurlijk een speler met exceptionele klasse, mits fit (dat is volgens mij het probleem).

Ik zeg Huub Stevens als bondscoach overigens! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Rooke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:46:
Sneijder kan prima nog een aantal jaren mee in de Pirlo-rol.
Moet je er wel een paar omheen hebben die er wat van kunnen.
Niku schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:38:
Eens, vond Van Persie ook niet slecht gisteren. En het blijft natuurlijk een speler met exceptionele klasse, mits fit (dat is volgens mij het probleem).
Eerder een kutmentaliteit. Denkt echt dat ie God is en groter is dan wie dan ook, maar Van Persie is gewoon een over de top veteraan en moet stoppen met voetballen. We moeten gewoon accepteren dat het niks is op dit moment en wachten op een goeie lichting.
Ik zeg Huub Stevens als bondscoach overigens! :+
Vuile klootzak! :D

Of Gert-Jan Verbeek "Sie sind arschlog, das sind sie!" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:34

Vos

AFCA

Dat zijn wel mannen die een speler op hun plek durven te zetten. Staan echt boven een groep. Denk ik ;).

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 14-10-2015 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Marc Lammers lijkt me een uitstekende optie, maar die wil niet, gaf hij vorige week aan op een seminar.

De juiste mannetjes op het juiste plekje zetten kunnen zijn assistenen wel doen, mocht hij er echt niet uitkomen.

[ Voor 36% gewijzigd door St@m op 14-10-2015 20:26 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:59

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Toch nog wat positief voetbalnieuws voor NL:
De vrouwen van FC Twente hebben woensdag voor een stunt gezorgd door Bayern München uit te schakelen in de Champions League.

Na het gelijkspel vorige week in Enschede (1-1) stond er in München weer een remise op het scorebord (2-2), maar op basis van de uitdoelpunten gaan de Nederlandse vrouwen door naar de achtste finale.

Het is voor het eerst in de geschiedenis van Twente dat de dames zich plaatsen voor de tweede ronde van de Champions League. bron
Kunnen de mannen van Twente trouwens nog een voorbeeld aan nemen. En dat voor een vrouwenteam welke vorig jaar eigenlijk opgedoekt zou worden. Misschien het mannenteam maar opdoeken. :P

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het probleem met een technisch directeur is dat je dan overlappende verantwoordelijkheden/competenties gaat krijgen. Was Van Gaal niet een tijdje technisch directeur bij Ajax en knalde dat net met de trainer/coach Ronald Koeman?

Een beetje goede trainer zal dan ook een firewall willen hebben, terwijl een beetje goede technisch directeur juist weer invloed wil kunnen hebben ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chim0 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:35:
[...]

Vuile klootzak! :D

Of Gert-Jan Verbeek "Sie sind arschlog, das sind sie!" _/-\o_
Verbeek komt alleen als hij iets kan verbouwen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:20:
[...]

Verbeek komt alleen als hij iets kan verbouwen :Y
Dan is ie bij het Nederlands elftal aan het juiste adres. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het aanstellen van een TD klinkt leuk. We hebben echter finales gehaald zonder, niet lang geleden. Of dat de uitkomst is....

Hiddink is een overschatte trainer. Blind als bondscoach is alsof je een dislect het nationaal dictee laat voorlezen, het kan gewoon nooit goed gaan.

Het probleem is dat er iemand voor de groep heeft gestaan die al lang met pensioen moest zijn en opgevolgd is door een van de meest waardeloze trainers die Nederland heeft voortgebracht.

Zet gewoon een echte bondscoach neer. Daar hebben we meer aan dan een TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
PWM schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 07:28:

Zet gewoon een echte bondscoach neer.
Denk je echt dat spelers daar beter van worden? Denk je dat De Graafschap kampioen wordt als je Guardiola of Mourinho ervoor zet? Dit is het gewoon.

Zit even de samenvatting te kijken, want ik had het eigen doelpunt van Van Persie gemist, maar schandalig dat Blind wegloopt na het laatste fluitsignaal en niet eens de tegenstander een hand geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:54

Barbas

Gallego!

chim0 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 07:59:
[...]

Denk je echt dat spelers daar beter van worden? Denk je dat De Graafschap kampioen wordt als je Guardiola of Mourinho ervoor zet? Dit is het gewoon.
Mee eens.
Zit even de samenvatting te kijken, want ik had het eigen doelpunt van Van Persie gemist, maar schandalig dat Blind wegloopt na het laatste fluitsignaal en niet eens de tegenstander een hand geeft.
Ach, kan me zijn teleurstelling/onmacht op dat moment best voorstellen. Is het niet geven van een hand na afloop echt zo erg?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 07:28:
Het aanstellen van een TD klinkt leuk. We hebben echter finales gehaald zonder, niet lang geleden. Of dat de uitkomst is....

Hiddink is een overschatte trainer. Blind als bondscoach is alsof je een dislect het nationaal dictee laat voorlezen, het kan gewoon nooit goed gaan.

Het probleem is dat er iemand voor de groep heeft gestaan die al lang met pensioen moest zijn en opgevolgd is door een van de meest waardeloze trainers die Nederland heeft voortgebracht.

Zet gewoon een echte bondscoach neer. Daar hebben we meer aan dan een TD.
Eens, de enige taak van een TD zou zijn om Blind te ontslaan en een nieuwe BC aan te stellen.
chim0 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 07:59:

De Graafschap speelt naar zn kunnen, Nederland bij lange na niet. Vrijwel elke speler van Oranje die een normale BC zou opstellen is een versterking voor Albanie, Noord Ierland etc, maar ook voor de landen in onze eigen poule. Een falend selectiebeleid, een falende opstelling en falende tactiek zorgen er gewoon voor dat het team zwaar onder de maat presteert en dat is allemaal de verantwoordelijkheid van de BC.

Blind heeft ook geen enkele aanleiding gegeven om aan te nemen dat hij de man is die aan het "bouwen" is. Hij doet maar wat.

[ Voor 33% gewijzigd door ph4ge op 15-10-2015 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, volgens mij was jij een enorm voorstander van Van DIjk omdat ie in de EPL speelt, die zakte zo'n beetje het hardst door het ijs tegen Tsjechië. Na de 0-2 was het klaar, en die fout kon echt niet.

Met de andere EPL spelers: Blind en Depay, die ook heel slecht speelden. Huntelaar, Bundesliga, was ook 1 van de slechtsten de laatste wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
Barbas schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:01:
[...]

Ach, kan me zijn teleurstelling/onmacht op dat moment best voorstellen. Is het niet geven van een hand na afloop echt zo erg?
Vind ik wel. Je moet ten alle tijde professioneel blijven, ook bij verlies. Is toch niet zo moeilijk even een handje geven?
ph4ge schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:44:
[...]

De Graafschap speelt naar zn kunnen, Nederland bij lange na niet. Vrijwel elke speler van Oranje die een normale BC zou opstellen is een versterking voor Albanie, Noord Ierland etc, maar ook voor de landen in onze eigen poule. Een falend selectiebeleid, een falende opstelling en falende tactiek zorgen er gewoon voor dat het team zwaar onder de maat presteert en dat is allemaal de verantwoordelijkheid van de BC.
Wat een vergelijking. Ronaldo zou bij ons ook een versterking zijn. 8)7

Maar wat is er zo falend aan de opstelling en tactiek? Dit zijn toch onze beste spelers? Dit wil het volk toch zien? Of wou je de rechtsback van NEC opstellen? Dan krijg je alles en iedereen over je heen. Ik hoor alleen maar "stel die op en stel die op" en dan wordt ie opgesteld, kan er niks van en dan gaan we zeuren. Tja, wat wil je dan? Ik verwacht echt niet meer van dit Nederlands elftal hoor.
Blind heeft ook geen enkele aanleiding gegeven om aan te nemen dat hij de man is die aan het "bouwen" is. Hij doet maar wat.
Bouwen, ook zo'n term. Daarom haat ik Nederlands voetbal, omdat er alleen maar gelult wordt en iedereen het beter weet. Altijd maar excuses zoeken en dingen rechtpraten terwijl het gewoon neerkomt op kwaliteit, maar daar hoor ik niemand over. Wat nou bouwen? Op dit niveau moet je er gewoon staan, klaar. Je kan het of je kan het niet. We moeten gewoon accepteren dat we een lichting hebben die niks is of in ieder geval niet goed genoeg voor de top.

En je weet hoe ik over voetbal denk: ik geloof niet dat trainers spelers beter kunnen maken. Een trainer kan de tactiek bepalen, spelers fit houden en al dat soort dingen, maar individuele kwaliteit is individuele kwaliteit. Of wou je zeggen dat het spel van Nederland geweldig is? Het is toch niet om aan te zien?

[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 15-10-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 18:40
@benedict tokkie
De divisie waar een speler speelt doet er niet toe. Ik word ook altijd zo doodmoe van opstellingen op bijvoorbeeld tv waar het een sport wordt geen eredivisie spelers op te stellen.

Het gaat om kwaliteit en ervaring. Natuurlijk spelen de betere spelers vaak elders maar het is geen wetmatigheid. En Clasie of Depay zijn nu niet plots beter dan een half jaar geleden

@chim0
Dit zijn niet de beste spelers. De afgelopen twee jaar is er niet éėn keer in de sterkst denkbare elf gespeeld. Veel te jonge defensies, keer op keer een verkeerd middenveld en veel te lang vasthouden aan vaste waarden voorin.

[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 15-10-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:04
chim0 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:02:
[...]

Maar wat is er zo falend aan de opstelling en tactiek? Dit zijn toch onze beste spelers? Dit wil het volk toch zien? Of wou je de rechtsback van NEC opstellen? Dan krijg je alles en iedereen over je heen.
Mja... al is het alleen al omdat dat een engelsman is...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:54

Barbas

Gallego!

D-e-n schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:03:
@chim0
Dit zijn niet de beste spelers. De afgelopen twee jaar is er niet éėn keer in de sterkst denkbare elf gespeeld. Veel te jonge defensies, keer op keer een verkeerd middenveld en veel te lang vasthouden aan vaste waarden voorin.
Wat mag de sterkst denkbare elf dan zijn? :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online

Het gaat om kwaliteit en ervaring. Natuurlijk spelen de betere spelers vaak elders maar het is geen wetmatigheid. En Clasie of Depay zijn nu niet plots beter dan een half jaar geleden
Precies en ik geloof dat het grootste gedeelte gewoon bij de speler ligt. Iemand kan bij de ene club waardeloos spelen en bij de andere club schitteren, omdat ie zich daar gelukkiger voelt en daar wel z'n best doet. Vergis je niet, mensen kunnen doen alsof. Is de trainer dan plotseling een tovenaar, die Milik omtovert tot Ronaldo? Dat kan toch niet? Die speler kon toch al voetballen? Dus verkeerde club of verkeerde positie kan wel, maar een speler is een speler en kan wat ie kan, waar dan ook. Kijk naar Sulejmani bijvoorbeeld. Bij Heerenveen maakte ie furore in de Eredivisie, gaat naar Ajax en bakt er niks van. Kan Sulejmani dan plotseling niet voetballen zodra die de ArenA binnenstapt? Dat kan toch niet? En zo zijn er tig voorbeelden te noemen en dat is gewoon het hele eiereten.

@chim0
Oké, wie moeten er dan in het nationale elftal? Nederland is een groot voetballand en bij de KNVB zitten, neem ik aan, kundige mensen die talent zien. Zeg jij het maar wat er nu in Nederland rondloopt wat nationaal team waardig is.
Puc van S. schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:05:
[...]

Mja... al is het alleen al omdat dat een engelsman is...
Je begrijpt wat ik bedoel.
Barbas schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:09:
[...]

Wat mag de sterkst denkbare elf dan zijn? :)
Precies! Noem het maar en ik zal het met beide armen ontvangen. Het maakt mij geen reet uit wie het is, als je maar kampioen wordt en mooi voetbal laat zien.

[ Voor 35% gewijzigd door chim0 op 15-10-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Wat een vergelijking. Ronaldo zou bij ons ook een versterking zijn. 8)7
Deze snap ik echt niet. Al onze 22 spelers zijn een versterking voor Albanië. Turkije, IJsland en Tsjechië zijn ook jaloers op ons materiaal. Daarmee zeg ik niet dat wij de beste spelers ter wereld hebben, alleen dat we ruimschoots voldoende kwaliteit hebben om ons te plaatsen en dat dat louter en alleen aan de BC ligt dat dat niet gelukt is.
Maar wat is er zo falend aan de opstelling en tactiek? Dit zijn toch onze beste spelers? Dit wil het volk toch zien? Of wou je de rechtsback van NEC opstellen? Dan krijg je alles en iedereen over je heen. Ik hoor alleen maar "stel die op en stel die op" en dan wordt ie opgesteld, kan er niks van en dan gaan we zeuren. Tja, wat wil je dan? Ik verwacht echt niet meer van dit Nederlands elftal hoor.
Ben je nieuw in dit topic? Hij stelt helemaal niet onze beste spelers op om te beginnen. Maar los daarvan klopt het tactisch ook niet. Hij stelt veel te weinig ervaring op, dat is vragen om problemen. Hij stelt alleen maar brave lichte "Ajaxachtige" spelers op, dat is vragen om problemen. Hij speelt 4-3-3, en dat zonder backs die er overheen komen of een ander plan, en dus staat iedereen gedekt en ben je kwetsbaar in de counter, dat is vragen om problemen. Het elftal speelt veel te ver uit elkaar, de ruimtes zijn veel te groot zonder de bal. Er is totaal geen fysiek en amper loopvermogen. Er staan teveel spelers in die alleen met zichzelf bezig zijn omdat ze net komen kijken of omdat ze gewoon individualistisch zijn, of simpelweg niet goed genoeg. Hij heeft Robben over de kling gejaagd. Keer op keer brand hij zn eigen spelers af in de media, terwijl hij zn eigen zoon een enorme voorkeursbehandeling geeft. Er is geen enkel patroon of idee te ontdekken in het veld, geen enkele synergie en het sluit totaal niet aan bij het beschikbare materiaal.

Het probleem is niet dat hij (bijv) Bruma opstelt ipv Van Beek, daar kan je over discussieren, het probleem is dat hij gewoon helemaal niets goeds gedaan heeft en alles verkeerd doet, werkelijk alles. Als je als coach zoveel fout doet dan pak je 1 punt uit 6 wedstrijden tegen teams die amper tot de middenmoot van Europa horen, terwijl je veel beter materiaal hebt. En dat los je op met een andere coach. Hij hoeft niet eens een geweldenaar te zijn om het veel beter te doen dan Blind.

Overigens, als je het puur over de mannetjes wil hebben, dan kan dat ook. Oa De selectie en het opstellen van Vd Wiel en het opstellen van Riedewald als linksback zijn onnavolgbaar en kost gewoon punten.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 15-10-2015 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

En je weet hoe ik over voetbal denk: ik geloof niet dat trainers spelers beter kunnen maken. Een trainer kan de tactiek bepalen, spelers fit houden en al dat soort dingen, maar individuele kwaliteit is individuele kwaliteit. Of wou je zeggen dat het spel van Nederland geweldig is? Het is toch niet om aan te zien?
Ik ben heel benieuwd wat Klopp doet bij Liverpool de komende maanden, eens kijken of je er dan nog zo over denkt :P
Uiteraard is een manager gelimiteerd door de kwaliteiten van zijn spelers, maar die kwaliteiten op waarde schatten en daar de juiste tactiek bij bedenken (verschillende benaderingen kunnen juist zijn), dat is de taak van een manager.
In het geval van oranje, de verdediging komt op dit moment te kort, hoe ga je dat opvangen? Ga je 4-3-3 spelen, omdat dat in het dogma van 'de Hollandse school' past, of ga je je verdediging ontlasten door je opstelling te wijzigen zoals de 2 vorige (succesvolle) bondscoaches hebben gedaan? V. Marwijk in een 4-2-3-1 opstelling, en v. Gaal in een 5-3-2 opstelling.
Hiddink zeurde al voor het WK2014 dat we terug moesten naar de Hollandse school en dat v. Gaal het helemaal verkeert gezien heeft en blaatblaat, die had verwacht dat v. Gaal hard op z'n bek zou gaan en hij het wel weer even recht ging zetten met z'n zogenaamde peopleskills.

Nee, de impact van een manager is wel degelijk zeer groot, jouw claims dat een trainer spelers niet beter kunnen maken zijn niet onderbouwd. En nogmaals, je kunt spelers beter laten functioneren door hun kwaliteiten op waarde in te schatten en daar je tactiek op te baseren, zeker als bondscoach is dat een vereiste.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
ph4ge schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:16:
[...]
Deze snap ik echt niet. Al onze 22 spelers zijn een versterking voor Albanië. Turkije, IJsland en Tsjechië zijn ook jaloers op ons materiaal. Daarmee zeg ik niet dat wij de beste spelers ter wereld hebben, alleen dat we ruimschoots voldoende kwaliteit hebben om ons te plaatsen en dat dat louter en alleen aan de BC ligt dat dat niet gelukt is.
Ja, ik heb het gezien. Daarom liggen we eruit. Wat ik bij Tsjechië heb gezien, is een winnaarsmentaliteit, bij Nederland zie ik verwende jochies, die allemaal denken dat ze Messi en Ronaldo zijn, maar er niks van kunnen.
[...]
Ben je nieuw in dit topic? Hij stelt helemaal niet onze beste spelers op om te beginnen. Maar los daarvan klopt het tactisch ook niet. Hij stelt veel te weinig ervaring op, dat is vragen om problemen. Hij stelt alleen maar brave lichte "Ajaxachtige" spelers op, dat is vragen om problemen. Hij speelt 4-3-3, en dat zonder backs die er overheen komen, en dus staat iedereen gedekt, dat is vragen om problemen. Het elftal speelt veel te ver uit elkaar, de ruimtes zijn veel te groot. Er is totaal geen fysiek en amper loopvermogen. Er staan teveel spelers in die alleen met zichzelf bezig zijn omdat ze net komen kijken of omdat ze gewoon individualistisch zijn. Hij heeft Robben over de kling gejaagd. Keer op keer brand hij zn eigen spelers af in de media. Er is geen enkel patroon of idee te ontdekken in het veld, geen enkele synergie en het sluit totaal niet aan bij het beschikbare materiaal.

Het probleem is niet dat hij Bruma opstelt ipv Van Beek, daar kan je over discussieren, het probleem is dat hij gewoon helemaal niets goeds gedaan heeft en alles verkeerd doet, werkelijk alles. Als je als coach zoveel fout doet dan pak je 1 punt uit 6 wedstrijden tegen teams die amper tot de middenmoot van Europa horen, terwijl je veel beter materiaal hebt. En dat los je op met een andere coach. Hij hoeft niet eens een geweldenaar te zijn om het veel beter te doen dan Blind.
Zeg het maar dan. Zeg maar wie er in het nationale team moeten, die ons naar het EK kunnen schoppen, en ik zal het met open armen ontvangen.
DeppOx schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

En nogmaals, je kunt spelers beter laten functioneren door hun kwaliteiten op waarde in te schatten en daar je tactiek op te baseren, zeker als bondscoach is dat een vereiste.
Daar zeg je het goed: tactiek, geen techniek. Techniek komt van de speler zelf.

[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 15-10-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

chim0 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:20:
[...]

Daar zeg je het goed: tactiek, geen techniek. Techniek komt van de speler zelf.
Maar daar hebben Blind en Hiddink toch ook in gefaald?

Als er 1 zin is die na afloop van elke kwalificatie wedstrijd EK2016 uitgesproken is, is het wel dat er te makkelijk goals worden weggegeven. Wat betreft tactiek is er geen ENKELE wijziging in aangebracht gedurende de HELE kwalificatieperiode.
En wat betreft winnaarsmentaliteit, daar heeft een trainer toch ook een grote rol in, het motiveren van je spelers. Ik neem v. Gaal weer als voorbeeld, maar als er zo gepresteerd was onder hem hadden er echt al veel eerder mensen gesneuveld dan nu de laatste 2 wedstrijden.

Maargoed, we missen het EK, maar we komen echt wel sterker terug.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik ga geen exacte elf noemen. Maar om concreter te zijn:

Dat Tete in beeld komt op het moment dat Janmaat en Verhaegh geblesseerd zijn snap ik nog wel maar het slaat nergens op dat spelers met amper tien eredivisie potjes verkozen worden boven degelijke spelers als Pieters of iemand als van Beek met al iets meer ervaring. Het oogt allemaal leuk dat jonge spul maar het mist rust en fysiek.
En verdedigers moeten vooral kunnen verdedigen. Dat vergeet men vooral in Amsterdam nogal eens. Dan maar iets minder puur talent. Riedewald kreeg na Turkije complimenten voor zijn spel maar in alle drie de interlands was hij verdedigend slecht. Typisch dat Veltman, die er steeds bij zat, nu niet geselecteerd wordt terwijl hij tegen PSV nu juist eens zijn tanden liet zien.

Ps. En over vd Wiel zijn we het allemaal eens toch?

We zeiken over de verdediging maar hoe we hier omgaan met het middenveld is dramatisch. Dan hebben we al twee backs die naar voren hollen maar dan verzuimen we ook nog eens een beetje aan de fysiek te denken in die linie. Waar een wijs man er ooit al eens achter kwam dat Sneijder en vd Vaart samen niet meer kan komen wij nog doodleuk met Afellay aankakken. Hendrikx, Propper, v Ginkel of Fer: alles met iets meer fysiek of verdedigende kwaliteiten is beter. Desnoods versterk je het middenveld als het moet.

En voorin : hoe kan het dat Narsingh keer op keer mocht falen terwijl een uitblinker bij Moskou nooit een kans kreeg op zijn eigen stek? En wat is dat toch met die Huntelaar - v Persie discussie? Ik snap dat van Persie niet meer 100% is maar waaraan heeft Huntelaar dat eeuwige vertrouwen verdiend? Geef De Jong of Lens maar een kans. Een spits in Oranje speelt toch vooral dienend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ja, ik heb het gezien. Daarom liggen we eruit. Wat ik bij Tsjechië heb gezien, is een winnaarsmentaliteit, bij Nederland zie ik verwende jochies, die allemaal denken dat ze Messi en Ronaldo zijn, maar er niks van kunnen.
Nee, dat is gewoon niet waar. Ze willen wel, maar zijn compleet gehandicapt door een slechte tactiek en slechte selectie.
Zeg het maar dan. Zeg maar wie er in het nationale team moeten, die ons naar het EK kunnen schoppen, en ik zal het met open armen ontvangen.
Er is nu geen team meer wat ons naar het EK kan schoppen...

Maar het gaat niet alleen om de 11 spelers, lees nou toch eens. Het gaat er vooral om dat er totaal geen balans en totaal geen idee is. Ja, er staan 4 verdedigers, 3 middenvelders en 3 aanvallers in. Maar wat is nou het plan? Spelen we counter, of pressie? Spelen we over de vleugels met voorzetten, of gaan we voor de individuele actie? Zakken we ver in bij balbezit, of zetten we vroeg druk op de helft van de tegenstander? Spelen we ver van ons eigen doel, of juist niet? Welke verdedigers schuiven in bij balbezit? Spelen we lange ballen op de spits met de rest die aansluit, of spelen we "verzorgd" voetbal?

Ik neem aan dat je zelf ook gevoetbald hebt en weet dat tactiek iets anders is dan 11 namen op een bord schrijven. Er zit gewoon totaal geen lijn in het spel. Heel simpel voorbeeld is dat ik het onbegrijpelijk vindt dat je een Huntelaar in de spits zet die compleet afhankelijk is van aanvoer en dan 2 spelers op de vleugels die alleen zelf voor de actie gaan. Dat je 4 verdedigers opstelt waarvan er geen een ervaring heeft met wedstrijden op dit niveau en dan ondanks dat je ruimschoots ervaring op doel kan opstellen daar ook een broekie neerzet. Vervolgens zet je er ook geen middenvelder voor die een duel wint of een extra slot kan vormen. En dan 4 verdedigers waarvan er niet 1 kan inschuiven en er ook nog iemand op een compleet vreemde positie staat terwijl je linksbacks genoeg hebt.

Het gaat er niet om of je op rechtsback Tete, Janmaat, Karsdorp,Vd Wiel of Kuyt etc zet, het gaat er om dat er geen enkele logica zit in wat precies de rol van die speler in het team moet zijn. Zet je er een broekie neer, dan spreekt voor zich dat je centraal een ervaren speler wil. Is die niet beschikbaar, dan zet je dus een ervaren speler op de back. Is de gedachte dat de centrum verdedigers inschuiven? Dan zet je een sterke verdediger op de back positie, doen ze dat niet dan wil je misschien juist een aanvallende back.

Dat soort zaken, er zit geen enkel idee en geen enkele logica in het beleid van Blind. Het is gewoon 4 verdedigers opstellen die hij toevallig leuk vindt speler, het doet er niet eens toe of het backs of centrale verdedigers zijn, 3 middenvelders en 3 aanvallers. Pats boem, gaan. Zo werkt het niet in het moderne voetbal.

We zijn gewoon tactisch verslagen. Dat de 11 namen in het veld en 22 in de selectie ook niet kloppen is bijzaak, van die 22 namen die hij wel geselecteerd heeft was ook wel wat te maken. Keer op keer je spelers afbranden als het weer niet gelukt is en vervolgens de wedstrijd daarna weer tactisch keer op keer dezelfde fouten maken is gewoon niet goed genoeg voor een BC.

Van Gaal en Van Marwijk maakten ook weleens keuzes waar niet iedereen het mee eens was, maar die keuzes volgden wel uit een zekere logica. Overigens ging het bij Van Marwijk ook gelijk mis toen hij die logica los liet onder druk van buitenaf.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 15-10-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
DeppOx schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:27:
[...]

Maar daar hebben Blind en Hiddink toch ook in gefaald?

Als er 1 zin is die na afloop van elke kwalificatie wedstrijd EK2016 uitgesproken is, is het wel dat er te makkelijk goals worden weggegeven. Wat betreft tactiek is er geen ENKELE wijziging in aangebracht gedurende de HELE kwalificatieperiode.
Maar iedereen staat toch op z'n juiste positie? Tete staat toch niet linkshalf en Depay staat toch geen voorstopper? Dus wat dan?
En wat betreft winnaarsmentaliteit, daar heeft een trainer toch ook een grote rol in, het motiveren van je spelers. Ik neem v. Gaal weer als voorbeeld, maar als er zo gepresteerd was onder hem hadden er echt al veel eerder mensen gesneuveld dan nu de laatste 2 wedstrijden.
Tuurlijk, maar individuele kwaliteit blijft individuele kwaliteit. Robben en Sneijder zijn van nature gewoon wereldtop. Spelers met exceptionele kwaliteiten, die met een individuele actie een wedstrijd kunnen beslissen. Dat het nu 30'ers zijn en het allemaal minder wordt, is een ander verhaal en logsich, maar dat is ook een andere discussie. Maar wat er nu aankomt is simpelweg niet van dat kaliber. en dat heb je op dit niveau gewoon nodig. Ik geloof niet dat Depay en al die andere gastjes, als ze dadelijk 30 zijn, allemaal een keer de CL hebben gewonnen, bij Real Madrid of Barcelona spelen, 100 interlands hebben gespeeld en aanvoerder zijn van Oranje en Nederland naar een EK of WK schieten met een individuele actie of jij wel? Een lichting van dusdanige kwaliteit als Robben, Sneijder, V/d Vaart, Ban Persie etc. is er nu gewoon niet.
Maargoed, we missen het EK, maar we komen echt wel sterker terug.
Ik hoop het. Ik wacht nog altijd op de volgende Robben en Sneijder, maar heb hem helaas nog niet gezien.
ph4ge schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:40:
[...]

Er is nu geen team meer wat ons naar het EK kan schoppen...
Juist, ben blij dat we het daar over eens zijn. :)

[ Voor 11% gewijzigd door chim0 op 15-10-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
chim0 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:42:
Juist, ben blij dat we het daar over eens zijn. :)
Uhh, de kwalificatie is afgelopen, wat valt er niet eens te zijn? Een half jaar geleden was elke modale Eredivisie trainer er in geslaagd om een team op te stellen wat zich zou plaatsen.

[ Voor 20% gewijzigd door ph4ge op 15-10-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
ph4ge schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:45:
[...]

Uhh, de kwalificatie is afgelopen, wat valt er niet eens te zijn?
Ik snap je wat Blind betreft, maar waar het mij om gaat is, dat hij er niks aan kan doen dat ze er niks van kunnen, maar ja blijkbaar is dit het beste wat we hebben, dus moeten we dat accepteren. Maar dan moet je ook accepteren dat je een keer kan verliezen van IJsland en Tsjechië. Ik ga ook niet zeuren als ik geen 200km/u kan in een Kia Picanto, want dat weet ik van tevoren op het moment dat ik die auto aanschaf. Dan moet ik toch echt een dikke BMW hebben. Nou, dit is precies hetzelfde. Je weet de kwaliteiten, dus dan weet je ook wat je kan verwachten. Ik weet van iedereen in mijn team wat ie wel en niet kan en stel daar mijn verwachtingspatroon op in. Kan ik ook niet teleurgesteld worden.
Een half jaar geleden was elke modale Eredivisie trainer er in geslaagd om een team op te stellen wat zich zou plaatsen.
Nou ja, waar ik altijd de meeste moeite heb is mentaliteit. Ik geef altijd alles en als ik dan verlies, omdat de ander simpelweg beter is, vind ik het niet erg om te verliezen, maar dan weet ik tenminste dat ik alles gegeven heb en dan vind ik het ook niet erg. Maar als je ziet hoe sommige erbij lopen (niet alleen in het Nederlands elftal, maar gewoon in het algemeen) en zich dan gedragen alsof ze God zijn, daar kan ik echt gek van worden. Die Tsjechen speelden met de mes tussen de tanden. Nou, dat heb ik bij Nederland totaal niet gezien en ik kan daar echt niet tegen.

[ Voor 28% gewijzigd door chim0 op 15-10-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Chim0
Je vergeet onderscheid te maken tussen kwaliteit om voor de titel te gaan en kwaliteit om je te plaatsen. Het eerste hebben we niet meer, het tweede heus nog wel. Maar dan moet je dus niet een elftal opstellen met hetzelfde idee als toen je nog wel voor de titel kon gaan.

Oranje maakt dezelfde fout als Ajax: men denkt nog op CL niveau terwijl dat nu even helemaal niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
chim0 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:51:
Ik snap je wat Blind betreft, maar waar het mij om gaat is, dat hij er niks aan kan doen dat ze er niks van kunnen, maar ja blijkbaar is dit het beste wat we hebben, dus moeten we dat accepteren.
Dat is niet blijkbaar het geval, zoals ik probeer aan te geven daar kan Blind wel wat aan doen!
chim0 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:51:
Maar dan moet je ook accepteren dat je een keer kan verliezen van IJsland en Tsjechië. Ik ga ook niet zeuren als ik geen 200km/u kan in een Kia Picanto, want dat weet ik van tevoren op het moment dat ik die auto aanschaf. Dan moet ik toch echt een dikke BMW hebben. Nou, dit is precies hetzelfde. Je weet de kwaliteiten, dus dan weet je ook wat je kan verwachten. Ik weet van iedereen in mijn team wat ie wel en niet kan en stel daar mijn verwachtingspatroon op in. Kan ik ook niet teleurgesteld worden.
Tja, je zal met je Audi A5 niet een Ferrari er uit rijden, maar keer op keer verslagen worden door een Kia Picanto ligt toch aan de bestuurder. We zijn geen top 3 land in Europa, wel een top 10 land, terwijl we onder Blind niet eens bij de top 24 zitten. Je kan best een keer van Tsjechie verliezen, maar 1 punt uit 6 wedstrijden tegen IJsland, Tsjechie en Turkije kan niet. De manier waarop is nog veel erger. Dat is Blind gewoon aan te rekenen!
D-e-n schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:54:
@Chim0
Je vergeet onderscheid te maken tussen kwaliteit om voor de titel te gaan en kwaliteit om je te plaatsen. Het eerste hebben we niet meer, het tweede heus nog wel. Maar dan moet je dus niet een elftal opstellen met hetzelfde idee als toen je nog wel voor de titel kon gaan.

Oranje maakt dezelfde fout als Ajax: men denkt nog op CL niveau terwijl dat nu even helemaal niet kan.
Dit dus. Met een modale Eredivisie coach hadden we ons gewoon geplaatst zelfs na wat pech en een blessuregolf.

[ Voor 17% gewijzigd door ph4ge op 15-10-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
ph4ge schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:58:
[...]

Met een modale Eredivisie coach hadden we ons gewoon geplaatst zelfs na wat pech en een blessuregolf.
Met dezelfde elf? En hoe dan? Alleen maar door een andere tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Niet met dezelfde elf natuurlijk. Zie mijn hele verhaal hierboven en vooral alle discussies vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
chim0 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:09:
Met dezelfde elf? En hoe dan? Alleen maar door een andere tactiek?
Ik blijf niet in herhaling vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Mijn mening is dat het niet kwalificeren niet volledig op het conto van Blind is te schrijven. Hiddink heeft de negatieve spiraal ingezet. Maar onder het bewind van Hiddink was Blind ook betrokken en hij heeft toen hij BC werd het roer niet drastisch omgegooid, iets wat wel nodig was.

Nu had vooral Blind last van veel blessures waardoor nieuwe spelers moesten worden ingepast, maar hij schoot door in het selecteren en ook opstellen van talenten. Het elftal was totaal niet in balans. Je kan kan een speler die niet in vorm is (bijvoorbeeld Depay) wel opstellen zodat hij zich kan herpakken en optrekken aan de andere spelers, maar als zijn medespelers ook niet in vorm zijn dan wordt het een groot drama.

Nog veel erger is het om een talent die bij zijn club na een goede periode minder in vorm is op te roepen voor oranje en hem ook laat debuteren. Je maakt zon jongen kapot. Een debutant die niet lekker in zijn vel zit laten starten in een niet draaiend elftal. Dat hij dan zwak speelt, is niet de schuld van die jongen, maar volledig van de bondscoach. Ik doel hierbij op El Ghazi, en om het helemaal af te maken dan heb houd je Promes en El Ghazi op de bank.

Na Tsjechie bekritiseerd de bondscoach na de wedstrijd Riedewald bij naam in de pers. Zo'n jonge speler bescherm je. In de pers mag je zeggen dat er fouten zijn gemaakt, in de kleedkamer mag je die jongen er op aanspreken, maar je valt hem niet publiekelijk af. Dat heb je al genoeg gedaan door hem voor de rust te wisselen (dat mag dat is puur voetbaltactisch)

Wat mij betreft mag Blind dan ook vertrekken, het beleid is gewoon niet goed genoeg! Hij ziet het niet (heeft hij nooit gedaan als trainer) Ik denk dat Blind een goede veldtrainer is, maar op tactisch vlak, opstelling, selectiebeleid, spelers op de juiste plek neerzetten komt hij te kort.

[ Voor 0% gewijzigd door groggy op 15-10-2015 10:24 . Reden: extra entertjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 20:07
Helemaal eens met ph4ge hier, ik had het niet beter kunnen verwoorden :)

Overigens: http://www.catenaccio.nl/...eze-crisis-niet-oplossen/

Redelijk de spijker op z'n kop imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

In Italië wordt Seedorf genoemd als nieuwe BC van Nederland.

Blind zal wel gewoon blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Seedorf? Heeft ook niks bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:27:
Seedorf? Heeft ook niks bewezen.
Ik heb vertrouwen in die man! wel alleen met een jong team. Gearriveerde spelers zullen zich kapot irriteren aan opa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Niku schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:08:
In Italië wordt Seedorf genoemd als nieuwe BC van Nederland.

Blind zal wel gewoon blijven zitten.
Vooral Milan zou daarmee geholpen zijn, want Seedorf staat nog altijd op 'non-actief' en ontvangt dus nog gewoon zijn salaris van AC Milan.
Lijkt meer een wanhoopspoging omdat ze daar van Seedorf af willen.

Seedorf is nog minder ervaren als Blind, die heeft alleen een halfjaar(?) AC Milan getraint.

Als er al een andere BC komt zal dat niet Seedorf zijn mag ik hopen. Maar ze liken voorlopig door te willen gaan met Blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Joster schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:55:
Helemaal eens met ph4ge hier, ik had het niet beter kunnen verwoorden :)

Overigens: http://www.catenaccio.nl/...eze-crisis-niet-oplossen/

Redelijk de spijker op z'n kop imo.
Als je aan de basis staat van een probleem, een crisis, dan kun je niet verwachten dat iemand vertrouwen heeft in jou voor de oplossing.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ron Jans oid als bondscoach, Seedorf en van Basten assistenten. Alle oudjes uit de selectie (Robben mag nog even blijven, maar je weet niet hoe erg die gaat verouderen de komende 2/4 jaren) en een vaste kern neerzetten voor de toekomst. Meerdere systemen hanteren: een 433 tegen mindere tegenstanders, waarbij wel iedereen z'n taken serieus neemt. Ik denk dat een type Ron Jans en Seedorf de spelers kunnen motiveren om voor elkaar door het vuur te gaan. Met z'n allen aanvallen, met z'n allen verdedigen zeg maar. Tegen sterkere tegenstanders met een 532 aantreden, met een Dost en Memphis in de spits. Lekker oportunistisch: inzakken, aanvallen afslaan en af en toe een hoge bal op het hoofd van Dost of een diepe bal voor Memphis.

Uitgangspunt zou hierbij de 532 zijn. In principe hebben we op alle posities prima kwaliteit, maar momenteel zijn er weinig zwakkere teams dan Oranje. Mijn opstelling (mits fit) zou zijn:

- - - - - - - - - - - - - - - Cillessen - - - - - - - - - - - - -
Janmaat - van Beek - de Vrij - van Dijk - Willems
- - - - - - - - - - - - - Bazoer - Clasie - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - Klaassen - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - Dost - Memphis - - - - - - - - - -

Voor de 433 vervang je Dost door de Jong en haal je een van de centrale verdedigers eruit voor een El Ghazi. Over 2/4 jaar heb je dan in elke linie een ervaren rot staan. Aan hen en de bondscoach/assistenten vervolgens de taak om er één hecht team van te smeden. Alle spelers moeten zich ondergeschikt voelen ten opzichte van het team. Kijk naar de tactieken van andere landen, kijk naar alle clubs die boven verwachting presteren. Laat een ORTEC alle wedstrijden en alle tegenstanders analyseren. Schakel de hulp van (sport)psychologen in.

We hebben op alle plekken genoeg kwaliteit en er komen een hoop jongelingen aan. Die missen misschien de ervaring, maar het is de rol van de coaches om dat gat op te vullen met een uitgekiend strijdplan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje coach weet ook mindere voetballers zo neer te zetten dat zij moeilijk te verslaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:53:
Een beetje coach weet ook mindere voetballers zo neer te zetten dat zij moeilijk te verslaan worden.
Zoals Kuyt als rechtsback... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramzzz schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:00:
[...]

Zoals Kuyt als rechtsback... :P
Dacht eigenlijk aan Noord-Korea op een Wk van x aantal jaren geleden. Konden amper voetballen maar was verduveld moeilijk van te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

The f*ck?

Bosz krijgt strafvermindering?!?

De scheids (volkomen ten onrechte, alle rood was volkomen terecht) provoceren en negeren, niet weg gaan bij rood? Wangedrag ten overstaan van Jan en alleman?

Goed voorbeeld, KNVB! Nota bene een recidivist pur sang!

Enne, die 4 wedstrijden van Kramer blijven gehandhaafd zeker?

:N

[ Voor 9% gewijzigd door Ramzzz op 15-10-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:46

Player1S

Probably out in the dark

Ramzzz schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:52:
The f*ck?

Bosz krijgt strafvermindering?!?

De scheids (volkomen ten onrechte, alle rood was volkomen terecht) provoceren en negeren, niet weg gaan bij rood? Wangedrag ten overstaan van Jan en alleman?

Goed voorbeeld, KNVB! Nota bene een recidivist pur sang!

Enne, die 4 wedstrijden van Kramer blijven gehandhaafd zeker?

:N
Dus? KNVB ken je inmiddels toch wel? :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
D-e-n schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:28:

Dat Tete in beeld komt op het moment dat Janmaat en Verhaegh geblesseerd zijn snap ik nog wel maar het slaat nergens op dat spelers met amper tien eredivisie potjes verkozen worden boven degelijke spelers als Pieters of iemand als van Beek met al iets meer ervaring. Het oogt allemaal leuk dat jonge spul maar het mist rust en fysiek.
En verdedigers moeten vooral kunnen verdedigen. Dat vergeet men vooral in Amsterdam nogal eens. Dan maar iets minder puur talent. Riedewald kreeg na Turkije complimenten voor zijn spel maar in alle drie de interlands was hij verdedigend slecht. Typisch dat Veltman, die er steeds bij zat, nu niet geselecteerd wordt terwijl hij tegen PSV nu juist eens zijn tanden liet zien.

We zeiken over de verdediging maar hoe we hier omgaan met het middenveld is dramatisch. Dan hebben we al twee backs die naar voren hollen maar dan verzuimen we ook nog eens een beetje aan de fysiek te denken in die linie. Waar een wijs man er ooit al eens achter kwam dat Sneijder en vd Vaart samen niet meer kan komen wij nog doodleuk met Afellay aankakken. Hendrikx, Propper, v Ginkel of Fer: alles met iets meer fysiek of verdedigende kwaliteiten is beter. Desnoods versterk je het middenveld als het moet.

En voorin : hoe kan het dat Narsingh keer op keer mocht falen terwijl een uitblinker bij Moskou nooit een kans kreeg op zijn eigen stek? En wat is dat toch met die Huntelaar - v Persie discussie? Ik snap dat van Persie niet meer 100% is maar waaraan heeft Huntelaar dat eeuwige vertrouwen verdiend? Geef De Jong of Lens maar een kans. Een spits in Oranje speelt toch vooral dienend.
100% mee eens!

En ik als Ajax fan beaam dit helaas: ze kunnen niet goed verdedigen. Hoewel Tete de positieve uitzondering was.
En van psv selecteert Blind de slechtste verdediger: Bruma
Tja eigenlijk is het niet verwonderlijk dat je dan niet door komt met zo'n middelmatige
eredivisie verdediging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

RvP -> Barcelona link is volgens het AD waar. Dat zou wat zijn, in de winter al weg uit Turkije. Ik hoop het, snap niet wat een speler als Van Persie daar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, waarom wil je in Barcelona op de bank zitten?
In Turkije is het vast ook lekker weer en kan ie nog is een potje mee doen wellicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:20
D-e-n schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:28:

Over de aanval vind ik je toch wel de mist ingaan, van Persie kreeg juist jaren het vertrouwen, terwijl hij vaak niet goed in oranje was. Hij werd topscorer aller tijden, Huntelaar heeft met minder optreden bijna net zo imposant doelpunt aantal. Beiden lopen 1 op 2 in oranje dus voor beide valt wat te zeggen!

Zo dienend zijn ze dus niet goed voor 100 doelpunten bij elkaar!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
Niku schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:38:
RvP -> Barcelona link is volgens het AD waar. Dat zou wat zijn, in de winter al weg uit Turkije. Ik hoop het, snap niet wat een speler als Van Persie daar doet.
"Om Messi te vervangen" _O- Ik ga echt naar een andere planeet verhuizen. Deze wereld wordt steeds gekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:49:
In Turkije is het vast ook lekker weer en kan ie nog is een potje mee doen wellicht
Volgens mij is v Persie helemaal niet blij daar, gezien de spelminuten die hij krijgt.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
martinusz schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:59:
[...]

Over de aanval vind ik je toch wel de mist ingaan, van Persie kreeg juist jaren het vertrouwen, terwijl hij vaak niet goed in oranje was. Hij werd topscorer aller tijden, Huntelaar heeft met minder optreden bijna net zo imposant doelpunt aantal. Beiden lopen 1 op 2 in oranje dus voor beide valt wat te zeggen!

Zo dienend zijn ze dus niet goed voor 100 doelpunten bij elkaar!
Huntelaar was goed op momenten dat Oranje dominant kon spelen in de zestien van de tegenstander. Vaak speelde hij samen met v Persie maar tegen sterke ploegen is van Marwijk steeds vaker voor alleen van Persie gaan kiezen.

V Gaal begon met Huntelaar maar schakelde na de interland tegen België snel terug naar van Persie. Onder druk kwam Huntelaar er namelijk niet aan te pas. En dat zag je tegen Tsjechie en IJsland ook.

Je kan terug verwijzen naar de historie maar ik denk dat die pot tegen de Belgen meer dan ooit maatgevend is. We hebben meer aan een aanvaller die vooral voetballend aanwezig is. Misschien is Klaassen wel een optie als valse spits. De leeftijd speelt natuurlijk ook niet in het voordeel van Huntelaar.

Over Barcelona en v Persie: ik denk dat ze een ervaren speler zoeken die technisch meekan met hun spel maar die het niet erg meer vindt om eerste reserve te zijn. Ik kan me er iets bij voorstellen. Beter dat dan ruziën bij een club in Turkije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:49:
In Spanje niet. :+
Ze zijn op zoek naar een vervanger nu Messi geblesseerd is.
Waarom je dan bij Van Persie aankomt?
FFP, dus goedkoop binnenhalen en geen megatransfersom of iets dergelijks?

En op de bank bij Barca of Fenerbahce is wel een verschil natuurlijk. Van Persie wil wel.

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 16-10-2015 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ook bij Barca zal Persie chagrijnig worden als hij te lang op de bank blijft zitten, maar misschien heeft hij het gevoel dat het in Turkije nu al uitzichtloos is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:34

Vos

AFCA

Tegen de tijd dat Van Persie kan komen is Messi al bijna weer fit. Dus dan zou hij echt als 3e of 4e keus komen, achja je wint wel een prijs ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zojuist zelf maar even artikelen gelezen, hij zou de man achter de aanvallers worden, niet specifiek Messi. Dus gewoon de vierde aanvaller, heb je toch al meer kans op speeltijd dan alleen stand-in van Messi. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zou toch prachtig voor hem zijn? Zo veel beter dan je carrière ontevreden afsluiten in Turkije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:28

Wom

Van Persie ligt toch ook in conflict met zijn trainer? Zou een mooie zijsprong zijn voor hem denk ik zo. Al heb ik mijn twijfels bij de fysieke gesteldheid van hem.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Vos schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:12:
Tegen de tijd dat Van Persie kan komen is Messi al bijna weer fit. Dus dan zou hij echt als 3e of 4e keus komen, achja je wint wel een prijs ;).
Volgens mij is het geen ramp om 2e keus te zijn achter Messi, Neymar en Suarez, zeker op die leeftijd. Hij zal heus wel zn minuten maken. Hij zal er in komen als er nood aan de man is en juist eer te behalen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Precies dat kan Van Persie alleen maar toejuichen. Nu nog die kans krijgen...
Nu moet Fener nog meewerken aan een transfer en niet de hoofdprijs vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ph4ge schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:05:
[...]

Volgens mij is het geen ramp om 2e keus te zijn achter Messi, Neymar en Suarez, zeker op die leeftijd. Hij zal heus wel zn minuten maken. Hij zal er in komen als er nood aan de man is en juist eer te behalen is.
Ik denk dat hij ondanks zij ln leeftijd nog van waarde kan zijn, inderdaad.

En zo kan hij ook eens bij een club spelen die meedoet om de prijzen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:49
Wom schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:00:
Van Persie ligt toch ook in conflict met zijn trainer? Zou een mooie zijsprong zijn voor hem denk ik zo. Al heb ik mijn twijfels bij de fysieke gesteldheid van hem.
Ik heb daar nu minder twijfels over dan vorig jaar met het WK. => Hij is nu eindelijk pijnvrij en heeft veel met (kleine) pijntjes gespeeld. 90 miunuten hoeft niet, maar hij heeft wel de kwaliteiten (en het inzicht) om voetballend mee te komen bij Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Groot obstakel lijkt me alleen: Fenerbahce. Die gaan hem toch echt niet in de winter al laten gaan, na zo 'gestunt' te hebben met het aan trekken van Van Persie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:54
Dat zal eraan liggen, er is niet echt een klik tussen Van Persie en de trainer. Een ongelukkige speler met een hoog salaris wordt je ook niet blij van! Het kan ook nog eens effect hebben op de inzet van de speler, als die niet 100% is terwijl je wel maandelijks een flink bedrag overmaakt, tsja...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En dat wordt alleen maar erger als Fener niet meewerkt aan zo'n transfer.
Dan keert hij zich niet alleen tegen de trainer maar ook tegen de club.

Ze hebben nu al vrij weinig aan hem door z'n ontevredenheid.

Het scheelt je flink in salaris en je vangt nog een transfersom van een paar(?) miljoen. Ook voor Fener alleen maar voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kan me voorstellen dat supporters er niet blij mee gaan zijn. Hoeveel shirtjes van RvP zullen daar al wel niet verkocht zijn, om maar iets te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Mocht Barcelona alweer spelers kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:13
Het "verbod" (zover je daar van kan spreken) was voor twee transferperiodes. Die van januari 2015 en de afgelopen zomerperiode. In die tijd mochten ze wel gewoon spelers kopen, maar niet registreren voor officiële competities (CL, Primera Division).

Met Arda Turan proberen ze nu al een speler te registreren. Rafinha is tijdens de CL ernstig geblesseerd geraakt en ze hopen dat ze nu Turan mogen registreren. De twee periodes zijn voorbij, dus 't zou weer mogen. Ze overwegen zelfs naar 't CAS te stappen omdat de FIFA aan 't treuzelen is. Maar de FIFA heeft wel wat belangrijkers aan 't hoofd nu gok ik zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ramzzz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:10:
Mocht Barcelona alweer spelers kopen?
Komende transferperiode weer wel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

JanW schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:19:
Het "verbod" (zover je daar van kan spreken) was voor twee transferperiodes. Die van januari 2015 en de afgelopen zomerperiode. In die tijd mochten ze wel gewoon spelers kopen, maar niet registreren voor officiële competities (CL, Primera Division).

Met Arda Turan proberen ze nu al een speler te registreren. Rafinha is tijdens de CL ernstig geblesseerd geraakt en ze hopen dat ze nu Turan mogen registreren. De twee periodes zijn voorbij, dus 't zou weer mogen. Ze overwegen zelfs naar 't CAS te stappen omdat de FIFA aan 't treuzelen is. Maar de FIFA heeft wel wat belangrijkers aan 't hoofd nu gok ik zo :+
Met gesloten beurs Turan retour kan ook nog... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ramzzz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:22:
[...]

Met gesloten beurs Turan retour kan ook nog... :+
Vaag vermoeden dat ze daar niet mee akkoord gaan, of dat buikje van Turan moet nog verder groeien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:44

Shabbaman

Got love?

Neuh... na de evaluatie moeten ze een plan van aanpak opstellen :')

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:58
http://www.fcupdate.nl/vo...de-spits-zeker-een-optie/
Slaapt Guardiola ook al met Frankie :')

Middenvelder in de spits. We zijn allemaal geen Messi's.. Toch lastig om te begrijpen, want je kunt beter een kameel in de spits zetten dan een middenvelder. Laat Ajax maar eerst wat beter ballen voordat ze weer wat uitvreten. Younes eens wat vaker erin zetten, die heeft wel de klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Want dat ging met De Jong ook zo onwijs mis natuurlijk. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:09
Mosin schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:37:
http://www.fcupdate.nl/vo...de-spits-zeker-een-optie/
Slaapt Guardiola ook al met Frankie :')

Middenvelder in de spits. We zijn allemaal geen Messi's.. Toch lastig om te begrijpen, want je kunt beter een kameel in de spits zetten dan een middenvelder. Laat Ajax maar eerst wat beter ballen voordat ze weer wat uitvreten. Younes eens wat vaker erin zetten, die heeft wel de klasse.
Milik is geblesseerd, dus ze moeten wat..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:13
El Ghazi is ook geen middenvelder, maar een aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:58
Gynnad schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:10:
[...]

Milik is geblesseerd, dus ze moeten wat..
Ooohw, ik dacht dat hij op de bank zat. Hmm, dan vind ik Younes toch een snellere en betere spelen daarvoor. Maar ja, wie ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Mosin schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:44:
[...]

Ooohw, ik dacht dat hij op de bank zat. Hmm, dan vind ik Younes toch een snellere en betere spelen daarvoor. Maar ja, wie ben ik.
Youness is de betere vleugel speler en El Ghazi heeft het betere neusje voor de goal.
Pagina: 1 ... 88 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016